Apró pánik, néhány enyhe szélütés, lábon kihordott agyvérzések és a szokásos mittudomén tökölés: ez ma az LMP. Schiffer András frakcióvezérségről lemondása szerintem zavart okozott az erőben, most meg toporognak, mint az egyszeri ember aki körbeszarta a szobát, és egy lábon táncol, hogy véletlenül bele ne lépjen. A lemondást követően volt ígéret, hétfőn lesz közlemény és majd megmondják a tutit. Addig eldöntik mi legyen, merre tovább, ki és hogyan pótolja Schiffer Andrást, merre zakatol az ökovonat. De egy bázisdemokrata pártnál nem megy az ilyen ripsz ropsz, a tegnapi információk szerint még mindig csak az Úrjézus segíjjél, most micsinájjunk sóhajtozásnál tartanak, és a megüresedett posztért sincs az az öldöklő küzdelem.
Pedig az elmúlt hetekben már úgy nézett ki, hogy az arctalan és szinte hangtalan párt magára talál egy kicsit. A leláncolós dzsembori és az operaházi tüntetésen nyomott performanszból az látszott, hogy megtalálták azt a valamit amire én személy szerint másfél éve várok. 2010 tavaszán sem volt titok, hogy az LMP-re szavaztam, és ebben a döntésben legnagyobb szerepe az akkor még a párt sorait erősítő Ivády Gábornak, és az itt kommentelő aktivistáknak volt. Ivády egyrészt volt bátor helybe jönni a pofonért ha kritizáltam, másrészt őt tartottam a közélet akkori legjobb gegmenjének. Meggyőződésem volt, hogy ártani nem fog egy új párt megjelenése a közéletnek, így kaptak bizalmat. Másfél év után ott tartunk, hogy a helyi erők azt teszik amit az önkormányzati kampányban ígértek - akkor is, ha Várnai időnként megissza a levét - de a párt egésze a választó szemével inkább kritikára, mint dicséretre ad okot.
Két dolog nem volt az elmúlt másfél évben: fiatalos lendület meg értékelhető politikai geg. Helyette a bénázást is sikerült elbénázni, a plázastoppal a Fidesz szándékainak megágyazni, a legkedvencebb magyar üzletláncot helyzetbe hozni, a II. kerületben a hitelességet erodálni. Most meg ott toporogtok az összefogni, vagy nem összefogni, ez itt a kérdés dilemma közepén tanácstalanul, mint kezdő örömlány nyári vihar idején. A sorban álló fizető vendégek közül az egyik öregecskedő, a másik meg nagy elkúró hírében áll, én mégsem értem miért kell olyan riadtan pislogni, mint kezdő ministránsnak a gyakorló cukros bácsira.
Értem, persze, van ez a társadalmi és politikai nyomás az összefogásra a Patás ellen, amire hivatkozva lehet a megszeppent legkisebb fiút játszani, de minek? Mikor el lehetne jutni a felismerésig: elsősorban az ő érdekük, hogy egy összefogással valamilyen formában elfogadhatóvá tegyék magukat. Éppen ezért - most nagyon figyeljetek, hihetetlenül radikálisat és újszerűt fogok mondani - ti diktálhatjátok az összefogáshoz nélkülözhetetlen feltételeket. Ha kihevertétek az újszerűség sokkját mondok példát:
Itt Zuglóban kiderült, hogy időközin lett volna értelme az összefogásnak és az esetleges közös jelöltnek. Ezt maga a Főgonosz is kiszámolta, kesergett is egyet rajta a faszbúkján, ti meg a következő alkalommal sem éltetek a kínálkozó lehetőséggel: mindannyian tudjuk kik voltak az előző ciklusban azok, akik 500 milliós tanácsadói szerződésekkel pernahajderkodtak a kerületben. Lehetett volna az összefogás feltételéül szabni, őket vigyék a szocik ahová tetszik, mert addig nincs miről beszélni. Szerintetek mit tettek volna meg azért, hogy Papcsák Pártökle Ferencnek és a Fidesznek borsot törjenek az orra alá? Nagyjából bármit.
Pánikolás és egymással marakodás helyett lehetne ezen a vonalon nyomulni országosan is, szabad feltételül szabni például, hogy Gréczy Zsoltnak minden blogposzt írása előtt legyen kötelező a hűtőfürdő. A feltétel nélküli amnesztia amire Gyurcsány és a szocik most játszanak szerintem sem jó ötlet. Ha a jelenlegi összetételű baloldal fogna össze, az úgy nézne ki, mintha a képregényhősök letepernék a Jótündért, istenesen megbecstelenítenék a szerencsétlent, és a megfogant utódból valami borzalmasan röhejes hibrid születne, ami minden szülőjétől örökölt valami előnytelen tulajdonságot.
Azt én is sajnálnám, ha Schiffer András teljesen inaktívvá válna, de ha már lemondott akkor kihasználhatnátok az alkalmat egy beszélni tudó, karizmát legalább nyomokban tartalmazó frakcióvezető/szószóló/tüntetésen felszólaló személy keresésére. Höhö, nem, Karácsony Gergely sem alkalmas. Kell valaki, akit negyedóráig hallgatva sincs olyan érzése az embernek, hogy megtámadta az álommanó horda. Az sem lenne baj, ha a párt reakcióideje végre felülmúlná egy idősek otthona reumatológiájáét. Ma kötelezettségszegési eljárás indul ellenünk, holnap Viktor kokiért megy Strasbourgba, a Nemzet Plagizátora elárulja a színigazat - muhaha - melyik búcsúban, hány pálcáért lőtte a doktoriját, ti meg itt piszmogtok, és nincs aki segítsen Viktornak belebukni az egészbe.
Dologra!
2012.01.17. 05:40
Lehet Más a Pánik?
Címkék: válság lmp schiffer andrás
617 komment · 8 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr853566594
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Isten nyugosztaljon, LMP! 2012.01.19. 18:38:54
A lehet más a politika-nevű zagyvaságnak egyszer és mindenkorra vége. Számomra, legalábbis. Sajnálom....
Trackback: Kötelezettségszegési eljárások Magyarország ellen 2012.01.17. 18:50:02
Három kötelezettségszegési eljárást indít Magyarország ellen az Európai Bizottság az új jegybanktörvény, a bírókra vonatkozó felső korhatár és az adatvédelmi hatóság függetlenségére vonatkozó jogszabályokat érintően. Közelebbről tájékozódnának a bírói füg…
Trackback: Miért bomlik az LMP? 2012.01.17. 18:46:40
Kaufer Virág visszaadja a mandátumát, Scheiring Gábor borítja a bilit, Schiffer András lemond. Eddig ezek a hírek, de lehet holnap tovább omlik az LMP épülete.Hogyan és miért jutott idáig ez a szépreményű banda? Törvényszerű-e, hogy ide jutottak?Szerin...
Trackback: Amikor a FIDESZ-nek gágognak... 2012.01.17. 16:26:36
Ha a FIDESZ miután mindent szétvert és idővel majd távozásra kényszerül, emelt fővel már aligha teheti. A párt korábbi pozitív megítélése, olyan drámai módon zuhant az elmúlt hetekben, hogy nehéz elképzelni, hogy sokan maradjanak még, akikben szöv...
Trackback: Magyarország új miniszterelnöke előreveti árnyékát 2012.01.17. 16:24:38
A Bajnai Gordon blogján megjelent írása alapjában megváltoztatta a politikai erőviszonyokat Magyarországon, még akkor is ha ez még nem teljesen nyilvánvaló mindenki számára. SOROK KÖZÖTT A politikai szempontból eddig a háttérben meghúzódó Bajnai...
Trackback: Mennyire vagy fanatikus? 2012.01.17. 15:35:20
Ott leszel a kormánypárti tüntetésen? Bezúznál kirakatokat? Gyújtogatnál? Ölni tudnál Viktorért? Meghalnál a Fideszért? Mennyire vagy fanatizálható? Felvonultál május elsején az átkosban? Ne legyenek illúzióink. Kormány mellett tüntetni diktatúrákban...
Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.01.17. 15:34:55
Alkalmas-e az ország vezetésére Orbán, akinek mindössze egy éves szociológus gyakornoki szakmai gyakorlata van a megélhetési politizálás mellett? Mihez ért az ELTE-n huszonnégy éve szerzett jogi diplomájával? Nézzük meg Europass sablonba feltöltött él...
Trackback: Bencsik András életrajza 2012.01.17. 15:34:11
Nemzeti kaméleonunk, a 61 éves bajkeverő, a Békemenet egyik szervezője szinte minden pártnak felajánlkozott már, az MSZMP-től a Jobbikig. A lentebbi életrajz-sablonba feltöltött adatokból az is kiderül, hogy Bencsik Andrásnak legfeljebb egy OKJ-s tör...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
@lecsekkoltam:
Pillanatnyilag - és sajnos már jó ideje, tehát nem csupán az elmúlt 2 évben - ott tartunk, hogy politikusaink megnyilvánulásaiból olyan mennyiségű lólábtömegek lógnak ki, mint sünmalacból a tüskék.
Idealisztikusnak és utópisztikusnak gondolom azt az elvárásodat, hogy egyáltalán ne csúsztassanak/füllentsenek a politikusok, mert hazánkban az emberek többsége nemcsak lelkesen beszoppantyúzza a legvadabb bornírt ígéreteket is, hanem kifejezetten igényli a zsongító (khm...) alternatív valóságértelmezéseket.
Talán - de tényleg csak talán! - akkor lenne értelme a nyílt és kummantásmentes politikusi megnyilvánulásoknak, ha honfitársaink többsége igényelné, megértené és elfogadná azokat, s nem a "ki-tud-többet-ígérni-míg le-nem-szakad-a-plafon?" című össznépi játékot támogatná.
Ehhez a mainál érettebb, felelősségteljesebb gondolkodásmódra lenne szükség és jóval nagyobb tájékozottságra, továbbá hiteles médiaorgánumokra.
Az előbb felsorolt tényezők fényévnyi távolságban vannak perpill...
Szerintem.
Pillanatnyilag - és sajnos már jó ideje, tehát nem csupán az elmúlt 2 évben - ott tartunk, hogy politikusaink megnyilvánulásaiból olyan mennyiségű lólábtömegek lógnak ki, mint sünmalacból a tüskék.
Idealisztikusnak és utópisztikusnak gondolom azt az elvárásodat, hogy egyáltalán ne csúsztassanak/füllentsenek a politikusok, mert hazánkban az emberek többsége nemcsak lelkesen beszoppantyúzza a legvadabb bornírt ígéreteket is, hanem kifejezetten igényli a zsongító (khm...) alternatív valóságértelmezéseket.
Talán - de tényleg csak talán! - akkor lenne értelme a nyílt és kummantásmentes politikusi megnyilvánulásoknak, ha honfitársaink többsége igényelné, megértené és elfogadná azokat, s nem a "ki-tud-többet-ígérni-míg le-nem-szakad-a-plafon?" című össznépi játékot támogatná.
Ehhez a mainál érettebb, felelősségteljesebb gondolkodásmódra lenne szükség és jóval nagyobb tájékozottságra, továbbá hiteles médiaorgánumokra.
Az előbb felsorolt tényezők fényévnyi távolságban vannak perpill...
Szerintem.
@Fabius: Ez levezette talán épp a Blikk, hogy a dr-sággal járt neki mindenféle pénzbeli előny, milliókat kaszált csak ezzel a címmel álomelnöksége előtt is. www.blikk.hu/blikk_aktualis/milliokat-hozhatott-schmittnek-a-doktori-2077261
Dr. snitt pálesz a zemberek zembere... aki megtestesíti a haza ERKÖLCSI VÁLSÁGÁT egyszemélyben... a gerincetelen alkalmatlan senkik maffia ország lerablása-tönkrevágása van most terítéken...
ő csak megtestesíti (doktori) szinten ezt a komcsi-alja embertípust...
minden értelmiséginek (és itt már nem róla van szó) az erkölcsi válságban ki kell állnia, hogy megmentse a társadalmat, a hazát...
ez a fides csürhe (és a teljes politikai elit) kotródjon ! nyilván jószántukból nem mennek el. saját szabályaikkal nem legyőzhetők.... így marad a forradalom... erkölcsi válságot másképp nem lehet "legyűrni", vérrel KELL lemosni... nincs királyi út !
ő csak megtestesíti (doktori) szinten ezt a komcsi-alja embertípust...
minden értelmiséginek (és itt már nem róla van szó) az erkölcsi válságban ki kell állnia, hogy megmentse a társadalmat, a hazát...
ez a fides csürhe (és a teljes politikai elit) kotródjon ! nyilván jószántukból nem mennek el. saját szabályaikkal nem legyőzhetők.... így marad a forradalom... erkölcsi válságot másképp nem lehet "legyűrni", vérrel KELL lemosni... nincs királyi út !
@Rodeo36: Nem véletlenül alakultak ki a képviselői tisztséggel szemben bizonyos szabályok. Elméletileg azért, hogy a képviselő szabadon, ne kelljen attól félnie, hogy lecsukják, leváltják azért mert pont amit mond nem tetszik, stb. tudjon dolgozni. Úgy nem lehet képviselőként dolgozni, pláne az általatok elvárt őszinteséggel, ha attól kell félnie a képviselőnek, hogy egy népszerűtlen felszólalás miatt leváltják. Hogy lenne költségvetése az országnak, ha azon bokáznának a képviselők, ha megszavazzák a több adót ami kellene, vagy a szociális kiadások visszavágását akkor lemondatják őket. Az egy más kérdés, hogy ezt mára sokan annyira kiforgatták az eredeti értelméből, mint a fidesz a liberalizmust pista bának, de attól még ma is érvényesek.
Egyetértek, hogy tényleg nagyon perverz dolgok mennek idehaza, és változás kell. De azt látni kell, hogy ha csontúj garnitúrát hoznánk, az is csak idő kérdése, hogy mikorra lesz ugyanolyan groteszk, korrupt mint a mostaniak. A kérdés az, hogy ők tanulva abból, hogy lecserélhetőek lennének új emberre, hogy betonoznák be magukat.
A fidesszel is az a baj, hogy nem a jó kormányzás megtartó erejére támaszkodnak, hanem a demokratikus intézmények elsorvasztására. Láthatunk külföldi példát, ha egy kormány a választói szerint jól csinálják a dolgukat, akkor több cikluson keresztül maradnak. De ha valaki úgy megy neki, hogy én nem csinálom jól és elzavarnak a vérbe, így nem erőlködöm, inkább a törvényeket facsarom addig, míg meglesz x ciklusom azzal nem tudsz mit kezdeni. Pont a fidesz a legjobb példa arra, hogy a választói milyen sokat és jó dolgokat várnának el tőlük, és nem kapnak semmit. Mindenre megvan a felhatalmazásuk, mégis a hatalom megtartására törekednek.
Egyetértek, hogy tényleg nagyon perverz dolgok mennek idehaza, és változás kell. De azt látni kell, hogy ha csontúj garnitúrát hoznánk, az is csak idő kérdése, hogy mikorra lesz ugyanolyan groteszk, korrupt mint a mostaniak. A kérdés az, hogy ők tanulva abból, hogy lecserélhetőek lennének új emberre, hogy betonoznák be magukat.
A fidesszel is az a baj, hogy nem a jó kormányzás megtartó erejére támaszkodnak, hanem a demokratikus intézmények elsorvasztására. Láthatunk külföldi példát, ha egy kormány a választói szerint jól csinálják a dolgukat, akkor több cikluson keresztül maradnak. De ha valaki úgy megy neki, hogy én nem csinálom jól és elzavarnak a vérbe, így nem erőlködöm, inkább a törvényeket facsarom addig, míg meglesz x ciklusom azzal nem tudsz mit kezdeni. Pont a fidesz a legjobb példa arra, hogy a választói milyen sokat és jó dolgokat várnának el tőlük, és nem kapnak semmit. Mindenre megvan a felhatalmazásuk, mégis a hatalom megtartására törekednek.
szegény mandíner igyexik mosni a szennyest...
hogy millen szép volt fiatalkorában, millen snájdig legényke...
igen ám csak ez a LÚZER 70éves... az ország 90%-a nem élte át vele a "sikereit" (ült azolimpián a kispadon)
nekünk ezek csak rövid mondatok a wikipédiában... ettől nem szökik könny a szemünkbe... az emlékektől...
a "karrierjét" ismerve a gondolkodó emberek tudják, hogy vannak ott még SÖTÉTEBB dolgok is... de döglött oroszlányt ne rukdaljunk....
@Dr. csaknézek...: sajnos nem szoktam tévedni...
hogy millen szép volt fiatalkorában, millen snájdig legényke...
igen ám csak ez a LÚZER 70éves... az ország 90%-a nem élte át vele a "sikereit" (ült azolimpián a kispadon)
nekünk ezek csak rövid mondatok a wikipédiában... ettől nem szökik könny a szemünkbe... az emlékektől...
a "karrierjét" ismerve a gondolkodó emberek tudják, hogy vannak ott még SÖTÉTEBB dolgok is... de döglött oroszlányt ne rukdaljunk....
@Dr. csaknézek...: sajnos nem szoktam tévedni...
@lecsekkoltam:
@Kismac:
Félreértetek egy kicsit. Én tudom azt, hogy mit várhatok el ezektől a díszmadaraktól, tökéletesen tisztában vagyok azzal, hogy nincs őszinte politikus, vagy ha van, azt is kigolyózza magából a rendszer.
Én azt mondtam, hogy nekem ez nem tetszik, ebben részt nem veszek, és szavazatmegvonással a véleményemet ki is fejezem (sőt, jártatom a pofámat, mert ha senkit nem kértem meg, hogy helyettem szóljon, akkor ehhez minden jogom meg is marad).
Ti azt mondjátok, ez a rendszer fúdeszar, ám ez van, ezt kell szeretni. Én azt mondom, tényleg szar, de nem szeretem, és minden tőlem telhetőt megteszek azért, hogy változzon. Ki nem állhatom ugyanis a lopást, a zavarosban halászgatást senki részéről.
@Kismac:
Félreértetek egy kicsit. Én tudom azt, hogy mit várhatok el ezektől a díszmadaraktól, tökéletesen tisztában vagyok azzal, hogy nincs őszinte politikus, vagy ha van, azt is kigolyózza magából a rendszer.
Én azt mondtam, hogy nekem ez nem tetszik, ebben részt nem veszek, és szavazatmegvonással a véleményemet ki is fejezem (sőt, jártatom a pofámat, mert ha senkit nem kértem meg, hogy helyettem szóljon, akkor ehhez minden jogom meg is marad).
Ti azt mondjátok, ez a rendszer fúdeszar, ám ez van, ezt kell szeretni. Én azt mondom, tényleg szar, de nem szeretem, és minden tőlem telhetőt megteszek azért, hogy változzon. Ki nem állhatom ugyanis a lopást, a zavarosban halászgatást senki részéről.
@Dr. csaknézek...: Valamit benéztél, én nem hiszem, hogy a valóságban lesz olyan, hogy nem fognak hazudni a politikusok Pont erről vitázunk a többiekkel, akik őszinte, nyílt, nem hazugságokon alapuló politikát, mert ők csak akkor szavaznak. Ha visszaolvasod akkor láthatod, hogy pont ezt magyarázom én is, hogy miért utopisztikus az ő elvárásaik.
Volt mostanában egy beszélgetés a Digi sporton a jobbikos Szilágyival. Ő felvetette azt a jogi kérdést is, hogy mi van azokkal a törvényekkel, ahol mondjuk jogtalanul szerepel a neve előtt, hogy DR. ???? :)))
youtu.be/DYzW_I7VF70
youtu.be/DYzW_I7VF70
@kela-bá: Kösz! Most már tudjuk, hogy vannak elméletek Napoleon halálára. Én a mérgezéses dologról tudtam. Mire is szerettél volna utalni ezzel?
@pom pom: "sajnos nem szoktam tévedni... "
Basszameg... Ön az, Miniszterelnök Úr? :-) Fassegondoltavóna :-)
Basszameg... Ön az, Miniszterelnök Úr? :-) Fassegondoltavóna :-)
@Interlock: igen, de azt is látnod kell, hogy a következő választáskor egyszerűen NEM LEHET OPCIÓ, hogy otthon maradsz.
MOST ez a szavazás lesz az igazi PROTEST szavazás, azért, hogy a következő kormány VISSZAÁLLÍTSA azokat a dolgokat, amiket ezek megszűntettek.
Erre egy garanciális párt van: az MSZP. Eszed-nem eszed, nem kapsz mást, MINDEGY, mit gondolsz, most a következő választáskor az a tét, hogy maradunk demokrácia, vagy így marad az egész szar, ahogy most van.
És most nincs jól. Bárki új jön, bedarálják, töketlenkedik, nincs tapasztalata a kormányzásban stb.
Értem sokak ellenérzését, a tiedet is, ne érts félre. Én se vagyok / voltam mindennel elégedett, de esküszöm, szeretnék amiatt rinyálni, ami miatt két-három éve rinyáltam! Mert most óriási lesz a tét.
Most el KELL menni szavazni, egyetlen olyan formáció van, amelyik BIZONYÍTOTTAN demokrata, BIZONYÍTOTTAN képes a hibáit belátni és embereket hívni (Bokros, majd Bajnai),BIZONYÍTOTTAN saját maga ellenében is erősíti a fékeket-ellensúlyokat.
Ez most az a helyzet, mint ha éhezel. Ha éhezel, akkor megeszed a nyers húst is. MOST ÉHEZÜNK (képletesen szólva).
MOST ez a szavazás lesz az igazi PROTEST szavazás, azért, hogy a következő kormány VISSZAÁLLÍTSA azokat a dolgokat, amiket ezek megszűntettek.
Erre egy garanciális párt van: az MSZP. Eszed-nem eszed, nem kapsz mást, MINDEGY, mit gondolsz, most a következő választáskor az a tét, hogy maradunk demokrácia, vagy így marad az egész szar, ahogy most van.
És most nincs jól. Bárki új jön, bedarálják, töketlenkedik, nincs tapasztalata a kormányzásban stb.
Értem sokak ellenérzését, a tiedet is, ne érts félre. Én se vagyok / voltam mindennel elégedett, de esküszöm, szeretnék amiatt rinyálni, ami miatt két-három éve rinyáltam! Mert most óriási lesz a tét.
Most el KELL menni szavazni, egyetlen olyan formáció van, amelyik BIZONYÍTOTTAN demokrata, BIZONYÍTOTTAN képes a hibáit belátni és embereket hívni (Bokros, majd Bajnai),BIZONYÍTOTTAN saját maga ellenében is erősíti a fékeket-ellensúlyokat.
Ez most az a helyzet, mint ha éhezel. Ha éhezel, akkor megeszed a nyers húst is. MOST ÉHEZÜNK (képletesen szólva).
@Interlock: Az nem válasz a problémára, hogy nem szavazol. Ez olyan, mintha visszautasítanád a karácsonyi ajándékot, mert nem a jézuska hozta. Azzal tudsz előbbre jutni, ha felelősen, átgondolva szavazol olyan jelöltre, akiben még meg tudsz bízni, és folyamatosan, aktívan nyomon követed mi folyik itt. A sértődötten beülök a sarokba és nem játszom, nem fog semmin változtatni. Nem azzal fog változni az egész, ha nem csinálsz semmit. Ha az emberek elfordulnak a politikától, de várják, hogy új emberek jöjjenek, nem fognak jönni. Miért jönne ide bárki, aki új ha nincs rá igény?! Ha az emberek apátiába sülyedten bámulják ami történik, az nem változtatás. Szavazattal, reagálásokkal, a közvéleménykutatások eredményeiben, tüntetésben (nem a kukaborogatókra kell gondolni), sztrájkban kifejeződik az, hogy változást akarunk. Ha nem hagyjuk hogy elsikkadjanak fontos kérdések, akkor változni fog a rendszer. Ezért van még hivatalban matolcsy, smitt. Ezért a passzív lemondás miatt vagyunk a következmények nélküli ország.
Noooooooooooooormális? www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/orban-irigyelnek-bennunket-europaban-366894
Besenyőség a köbön FMHSZ - focimeccshez hozzászóló: www.youtube.com/watch?v=8wUE58SY12Q&feature=related
Besenyőség a köbön FMHSZ - focimeccshez hozzászóló: www.youtube.com/watch?v=8wUE58SY12Q&feature=related
@Kismac: Igazad van. Csak azért kegyen egy viszonylag vállalható valaki ehhez a szavazáshoz.
Orbán: széllel szemben is lehet
„Hűek maradunk értékrendünkhöz és nemzetünkhöz, még akkor is, ha szembe fúj a szél” – mondta Orbán Viktor a Bildnek adott rövid interjúban.
igen, lehet, a képen is látszik :D
www.napi.hu/fototar/201112/500/image1324026063.jpg
„Hűek maradunk értékrendünkhöz és nemzetünkhöz, még akkor is, ha szembe fúj a szél” – mondta Orbán Viktor a Bildnek adott rövid interjúban.
igen, lehet, a képen is látszik :D
www.napi.hu/fototar/201112/500/image1324026063.jpg
@a szív fészkei: kegyen=legyen (közben röhögök a Besenyőn)
@Cirbi: Bildnek ad rövid interjút. Hát más nem nagyon akaródzna szóba állni vele, a széllel szemben hugyálóra. Szaga van már.
@Interlock:
Én is sokáig ugyanígy gondolkoztam mint Te, és a legutóbbi két választáson nem szavaztam, mert meguntam az állandó protesztszavazást.
Most viszont ott tartok, hogy legközelebb ikszelni fogok.
Ez biztos.
Hogy kire, mire, arról egyelőre fogalmam sincs.
A "kemény mag" mindig szavaz. Pláne, ha nem hagyja, hogy holmi piszlicsáré tények összezavarják a szépen felépített álomvilágát.
Sokan pedig nem szavaznak, jelenleg 57% a pártot nem választók aránya.
Ám ha ez így marad, és legközelebb megint a választásra jogosultak jelentős része távollétével "szavaz", akkor újra az fog történni, hogy több párt felülreprezentált pozícióba kerül (hozzáteszem: az új választójogi törvény még rá is tesz erre néhány lapáttal).
No ezt szeretném elkerülni!
Én is sokáig ugyanígy gondolkoztam mint Te, és a legutóbbi két választáson nem szavaztam, mert meguntam az állandó protesztszavazást.
Most viszont ott tartok, hogy legközelebb ikszelni fogok.
Ez biztos.
Hogy kire, mire, arról egyelőre fogalmam sincs.
A "kemény mag" mindig szavaz. Pláne, ha nem hagyja, hogy holmi piszlicsáré tények összezavarják a szépen felépített álomvilágát.
Sokan pedig nem szavaznak, jelenleg 57% a pártot nem választók aránya.
Ám ha ez így marad, és legközelebb megint a választásra jogosultak jelentős része távollétével "szavaz", akkor újra az fog történni, hogy több párt felülreprezentált pozícióba kerül (hozzáteszem: az új választójogi törvény még rá is tesz erre néhány lapáttal).
No ezt szeretném elkerülni!
@lecsekkoltam: Az lenne a passzív DE sikeres rezisztencia, ha senki nem menne el szavazni, aki szavazásra jogosult! (ez ugye a orvbánfanok miatt képtelenség) akkor kiderülne, mennyire unja a nép zu zammen ezt a szarhegyet, érvénytelen lenne látványosan minden fordulóban.
De így a nem-elmenés tényleg a legrosszabbakra voksolást jelenti, hiába hogy nem... Hisz a szavazóképesek felének a kétharmada is a totális lerohanás esélyét adta ezeknek a farkaknak. Azóta is ezzel élnek vissza, hogy bebebeeee, az ORSZÁG KÉTHARMADA RÁJUK SZAVAZOTT! Pedig????
De így a nem-elmenés tényleg a legrosszabbakra voksolást jelenti, hiába hogy nem... Hisz a szavazóképesek felének a kétharmada is a totális lerohanás esélyét adta ezeknek a farkaknak. Azóta is ezzel élnek vissza, hogy bebebeeee, az ORSZÁG KÉTHARMADA RÁJUK SZAVAZOTT! Pedig????
@Fabius némi elemzést ez a gyöngyszem is megér, olyan mondatok vannak benne, ami egy alapműveltségű gazdasági embernél is kiveri a biztosítékot:
"Tehát nem csak a közbeszerzésekből és az állami támogatásokból zárná ki magát a következő két évre az a cég, amely nem tudja vagy nem akarja végrehajtani az elvárt béremelést. Az erről szóló szabályt az alacsony keresetűek nettó bérének megőrzéséről szóló törvény tartalmazza. Eszerint a munkaügyi felügyelők vizsgálatuk során az elvárt béremelést is ellenőrizhetik, és ha a dolgozók legalább kétharmadánál az elvárt béremelés nem történt meg, a felügyelet határozatot hoz, amely alapján a szankció megtörténik. Illetve, ha egyébként más ok miatt büntetne a felügyelet, akkor ez még súlyosbító tényező is lehet. "
www.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/elvart_beremeles_ugorhatnak_az_unios_penzek_is.161566.html
"Tehát nem csak a közbeszerzésekből és az állami támogatásokból zárná ki magát a következő két évre az a cég, amely nem tudja vagy nem akarja végrehajtani az elvárt béremelést. Az erről szóló szabályt az alacsony keresetűek nettó bérének megőrzéséről szóló törvény tartalmazza. Eszerint a munkaügyi felügyelők vizsgálatuk során az elvárt béremelést is ellenőrizhetik, és ha a dolgozók legalább kétharmadánál az elvárt béremelés nem történt meg, a felügyelet határozatot hoz, amely alapján a szankció megtörténik. Illetve, ha egyébként más ok miatt büntetne a felügyelet, akkor ez még súlyosbító tényező is lehet. "
www.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/elvart_beremeles_ugorhatnak_az_unios_penzek_is.161566.html
@lecsekkoltam: Amerikában is mi mindent megígérnek? Nézem a Férjem védelmében - Good Wife - kurvajó sorozat, eldugva az Universal Chanelen vasárnap este 10-kor. "Csak" egy szaros megyei főügyészválsztás mi energiát, pénzt stábot mozgat meg, milyen aljas-mocskos módszerekkel csinálják ki egymást, családot, gyereket bevetve... Ridely Scott nem cicózik, kimondja a tutit az országáról.
Obama mindent megígért. Szépen,nyíltan belenézve az emberek szemébe, hogy azok lelkesen pici dollárokból összeadták neki a kampánypénz horribilis összegét. Győzött. Mi teljesült a millió szép
ígéretéből?
Nem tudom, miért kell a népeknek a mese. Nem értem,miért jó a mákony. De ez így van,amióta valaki a mások feje fölé nőhet vezetőként. Egyedül Churchill volt az a történelemben, aki meglépte a vér-veríték-könnyek szentháromságot, amikor választási ígéretet mondott.De neki is úgy jött be, hogy megbüntették később érte az ellene voksolással.
Mi a hozzájuk képest abszolút semmi demokrácia-tapasztalatunkkal mit várunk mégis?? Utópia tökélyét?
Obama mindent megígért. Szépen,nyíltan belenézve az emberek szemébe, hogy azok lelkesen pici dollárokból összeadták neki a kampánypénz horribilis összegét. Győzött. Mi teljesült a millió szép
ígéretéből?
Nem tudom, miért kell a népeknek a mese. Nem értem,miért jó a mákony. De ez így van,amióta valaki a mások feje fölé nőhet vezetőként. Egyedül Churchill volt az a történelemben, aki meglépte a vér-veríték-könnyek szentháromságot, amikor választási ígéretet mondott.De neki is úgy jött be, hogy megbüntették később érte az ellene voksolással.
Mi a hozzájuk képest abszolút semmi demokrácia-tapasztalatunkkal mit várunk mégis?? Utópia tökélyét?
@a szív fészkei:
"Az lenne a passzív DE sikeres rezisztencia, ha senki nem menne el szavazni, aki szavazásra jogosult! "
Jó lenne, de az nem műxik.
"Azóta is ezzel élnek vissza, hogy bebebeeee, az ORSZÁG KÉTHARMADA RÁJUK SZAVAZOTT! Pedig????"
Pedig közelében sem voltak a tényleges kétharmadnak.
Ne is legyenek!
Sőt, menjenek!
"Az lenne a passzív DE sikeres rezisztencia, ha senki nem menne el szavazni, aki szavazásra jogosult! "
Jó lenne, de az nem műxik.
"Azóta is ezzel élnek vissza, hogy bebebeeee, az ORSZÁG KÉTHARMADA RÁJUK SZAVAZOTT! Pedig????"
Pedig közelében sem voltak a tényleges kétharmadnak.
Ne is legyenek!
Sőt, menjenek!
@a szív fészkei: Bajnait ide! :D
Én ha az MSZP helyében lennék, fognám, könyörögnék Bajnainak, hogy vállalja el a miniszterelnök-jelöltséget ÚGY négy évre, mint az az egy év volt.
Oszkót pénzüngyminiszternek BOKROST felkérve konzultációra úgy, hogy PONTRÓL PONTRA betartjuk az általa javasoltakat.
Remélhetőleg kétharmadot kapnak. REMÉLEM, annyit. Ha így lenne, EGYETLEN törvénnyel semmissé tenni, visszavonni az Orbán kormány valamennyi törvényét, alkotmányát, visszaállítva a 2010-es status quo-t. Mondjuk az ellopott 3000 milliárdot nem tudják visszaadni és nem tudom, hogy tudnák a MANYUP rendszert újraéleszteni tudván, hogy ilyen, mint amit Orbán most csinált, bármikor lehet...
Ja: és visszahívni valamennyi fidesz-droidot, még akkor is, ha a végkielégítések sokba fájnak. Az többe fáj, hogyha 5-8-10 éven keresztül akadályozzák a kormányzást (including Palikát, AB tagok, Poltpetikét, Tündikét, Annamarikát, stb.).
Mert biztos lehetsz benne, Palika NEM fog aláírni egyetlen törvényt sem, amit az MSZP hoz, és NEM fog átengedni EGYETLEN törvényt sem az AB jelenlegi formája. Hogy csak két akadályt említsek.
MSZP! NAGY KOSZ VAN, TAKARÍTANI KELL!
:D
Én ha az MSZP helyében lennék, fognám, könyörögnék Bajnainak, hogy vállalja el a miniszterelnök-jelöltséget ÚGY négy évre, mint az az egy év volt.
Oszkót pénzüngyminiszternek BOKROST felkérve konzultációra úgy, hogy PONTRÓL PONTRA betartjuk az általa javasoltakat.
Remélhetőleg kétharmadot kapnak. REMÉLEM, annyit. Ha így lenne, EGYETLEN törvénnyel semmissé tenni, visszavonni az Orbán kormány valamennyi törvényét, alkotmányát, visszaállítva a 2010-es status quo-t. Mondjuk az ellopott 3000 milliárdot nem tudják visszaadni és nem tudom, hogy tudnák a MANYUP rendszert újraéleszteni tudván, hogy ilyen, mint amit Orbán most csinált, bármikor lehet...
Ja: és visszahívni valamennyi fidesz-droidot, még akkor is, ha a végkielégítések sokba fájnak. Az többe fáj, hogyha 5-8-10 éven keresztül akadályozzák a kormányzást (including Palikát, AB tagok, Poltpetikét, Tündikét, Annamarikát, stb.).
Mert biztos lehetsz benne, Palika NEM fog aláírni egyetlen törvényt sem, amit az MSZP hoz, és NEM fog átengedni EGYETLEN törvényt sem az AB jelenlegi formája. Hogy csak két akadályt említsek.
MSZP! NAGY KOSZ VAN, TAKARÍTANI KELL!
:D
@lecsekkoltam: amikor a képviselők felelősségre vonásáról van szó, nem kell az azonnaliságot feltételezni (kivéve persze olyan esetekben, ami a szimpla állampolgár számára is eljárást eredményez, pl. ittas vezetés).
Legyenek négy évig hatalomban, adott program alapján megválasztva. Legyen közben folyamatos, széles körben ismert és támogatott értékelés: hol tartunk a programban, az mennyire reális most, érvényesülnek-e a visszajelzések; tulajdonképpen állandóan pontozni kellene, hogy az ország érdekében történnek bizonyos intézkedések, vagy sem.
A mandátum lejártakor összegzés, és ha erős a gyanú, hogy nagy a kulimász, akkor igenis kötelesség az elszámoltatás (de nem pártemberek irányításával), aki pedig vétkesnek bizonyul, attól vagyonelkobzás, dutyi (a tettei súlyának megfelelően), illetve soha többé ne lássuk a közszolgálat környékén.
Két választás között persze ha pl. valakit plágiummal vádolnak, akkor áll a vizsgálat elébe (netán ő maga kéri, mert tudja, hazudnak); ha sikkasztással gyanúsítják, önként és dalolva viszi a számlákat, szerződéseket; én, mint állampolgár érezzem azt, hogy ügyelnek a tisztaságra a parlamenti folyosók felmosásán túl is.
Nem az a cél, hogy meg lehessen bénítani a kormányzást mindenféle mondvacsinált indokkal, inkább az kell, hogy érezzék: a rossz képviseletnek egy elveszíthető választáson túlmenően is lehet következménye.
Legyenek négy évig hatalomban, adott program alapján megválasztva. Legyen közben folyamatos, széles körben ismert és támogatott értékelés: hol tartunk a programban, az mennyire reális most, érvényesülnek-e a visszajelzések; tulajdonképpen állandóan pontozni kellene, hogy az ország érdekében történnek bizonyos intézkedések, vagy sem.
A mandátum lejártakor összegzés, és ha erős a gyanú, hogy nagy a kulimász, akkor igenis kötelesség az elszámoltatás (de nem pártemberek irányításával), aki pedig vétkesnek bizonyul, attól vagyonelkobzás, dutyi (a tettei súlyának megfelelően), illetve soha többé ne lássuk a közszolgálat környékén.
Két választás között persze ha pl. valakit plágiummal vádolnak, akkor áll a vizsgálat elébe (netán ő maga kéri, mert tudja, hazudnak); ha sikkasztással gyanúsítják, önként és dalolva viszi a számlákat, szerződéseket; én, mint állampolgár érezzem azt, hogy ügyelnek a tisztaságra a parlamenti folyosók felmosásán túl is.
Nem az a cél, hogy meg lehessen bénítani a kormányzást mindenféle mondvacsinált indokkal, inkább az kell, hogy érezzék: a rossz képviseletnek egy elveszíthető választáson túlmenően is lehet következménye.
@lecsekkoltam: délután 3-kor lesz a Kedves Vezető az EU-ban-élőben
www.europarl.europa.eu/news/en/headlines/content/20120113STO35299/html/Orb%C3%A1n-in-EP-Wednesday-to-discuss-latest-developments-in-Hungary
www.europarl.europa.eu/news/en/headlines/content/20120113STO35299/html/Orb%C3%A1n-in-EP-Wednesday-to-discuss-latest-developments-in-Hungary
@a szív fészkei: jav.:
Ridley Scott-féle sorozatot nézem, ami Amerikában sokszoros Golden Globe-díjas, mert valóban zseniális. Ott ezzel a sok anomáliával azért az emberek szembesülnek naponta, hetente a képernyőn szeretett és nagy sztárok közreműködésével (a gyönyörű és nagyon jó Julianna Margulis és a többi segítségével.) Van South Parkjuk szájkosár nélkül.
Itt mi van néhány blogon túl? Fikusznevelde, ocsmány VV-zés, hülye showk, slussz.Hogy ne lennének naivak az emberkék?
A,úgy régen legalább voltak a szarról kritikus filmek, darabok: Kovács András, Jancsó, stb.. Ma????
Ridley Scott-féle sorozatot nézem, ami Amerikában sokszoros Golden Globe-díjas, mert valóban zseniális. Ott ezzel a sok anomáliával azért az emberek szembesülnek naponta, hetente a képernyőn szeretett és nagy sztárok közreműködésével (a gyönyörű és nagyon jó Julianna Margulis és a többi segítségével.) Van South Parkjuk szájkosár nélkül.
Itt mi van néhány blogon túl? Fikusznevelde, ocsmány VV-zés, hülye showk, slussz.Hogy ne lennének naivak az emberkék?
A,úgy régen legalább voltak a szarról kritikus filmek, darabok: Kovács András, Jancsó, stb.. Ma????
@Rodeo36: Must have. Nézzük, hogy szállnak a kokik és sallerek és hol kin állnak meg:D:D
na, akkor talán most már nem szopják be, az optikai tuningos változtatgatásokat, ami után a lényeg nem változik:
Bizottság a médiatörvény miatt is aggódik
2012. január 18., szerda 12:02 InfoRádió / MTI
Neelie Kroes, az Európai Bizottság médiaügyekben illetékes alelnöke az éjjel Navracsics Tiborhoz írt levélben erősítette meg a médiapluralizmus és -szabadság magyarországi helyzetével kapcsolatos aggodalmait.
inforadio.hu/hir/belfold/hir-477526
Bizottság a médiatörvény miatt is aggódik
2012. január 18., szerda 12:02 InfoRádió / MTI
Neelie Kroes, az Európai Bizottság médiaügyekben illetékes alelnöke az éjjel Navracsics Tiborhoz írt levélben erősítette meg a médiapluralizmus és -szabadság magyarországi helyzetével kapcsolatos aggodalmait.
inforadio.hu/hir/belfold/hir-477526
Égeti még magát, vagy már most is csupán "isa, por ës homou"? (hiv.: Halott beszéd és könyörgés második mondata. wikiből)
Ennyit - mint én fent most meg tettem - nem tud a nyomorultja? És a bírálói?
Beismerte, finálé. Függöny le. De jó, hogy nem ilyen szüleim vannak/voltak és kölyköket neveltem és nem ilyen férj mellett élek!! Iszonyú szar lehet nekik, persze ha rá hasonlítanak, fel sem fogják.
Ennyit - mint én fent most meg tettem - nem tud a nyomorultja? És a bírálói?
Beismerte, finálé. Függöny le. De jó, hogy nem ilyen szüleim vannak/voltak és kölyköket neveltem és nem ilyen férj mellett élek!! Iszonyú szar lehet nekik, persze ha rá hasonlítanak, fel sem fogják.
@Kismac: Szanyi kapitányék be fogják vezetni a tandíjat? Gondolod? MSZP marad, ami volt, a régi káderek meg Puch László foglya.
Az a tragédia, hogy az, akinek elképzelése - mármint életképes elképzelése - van a rendszer átalakitásáról, annak a támogatottsága nulla, a valamennyire támogatottaknak meg fingjuk sincs, nemhogy elképzelésük.
Az a tragédia, hogy az, akinek elképzelése - mármint életképes elképzelése - van a rendszer átalakitásáról, annak a támogatottsága nulla, a valamennyire támogatottaknak meg fingjuk sincs, nemhogy elképzelésük.
@a szív fészkei: Sliccért el lehet már most mondani, hisz erkölcsi értelemben hulla. De most papírja is van róla. Lopott.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/bd/Halotti_besz%C3%A9d.jpg/250px-Halotti_besz%C3%A9d.jpg
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/bd/Halotti_besz%C3%A9d.jpg/250px-Halotti_besz%C3%A9d.jpg
@DarthVader: De hát, mint emlitettem, ki kell innunk a keserű poharat fenékig a tisztuláshoz.
És ki is fogjuk.
És ki is fogjuk.
@Interlock: Mezei képviselő esetén?! Szerinted, ha nem azonnali, hanem pár évvel később kell rettegnie, hogy mit kap a nyakába mert megszavazott egy törvényt, az nem változás. Semmi sem fehér vagy fekete. Nem lehet pontozni, felelősségre vonni a képviselői munkája miatt. Hány képviselőt lehetne vagyonelkobozni egy rossz költségvetés miatt?! Mind aki megszavazta?! Egy rossz energetikai törvény miatt? Ezt nem tudod így működtetni, nonszensz, még groteszkebb mint ami most van.
Te hogy tudnál a lelkiismeretednek megfelelően ellátni egy képviselői tisztet, ha attól kellene tartanod, hogy lecsuknak, amiért felszólaltál, megszavaztál egy törvényt, vagy nem szavaztál meg egy törvényt. Ne csináljunk már úgy, mintha ez olyan primitív kérdés lenne. Vagyhogy minden problémára megoldás lenne az hogy feljelentjük, lecsukjuk, meghurcoljuk. Amit te mondasz annak az lenne a végeredménye, hogy vagy nem lesznek törvények, mert nem meri senki megszavazni, vagy olyan ordas hazugságokat kapsz, csak azért, hogy elégedett legyél. Nőjjünk fel végre, és kezeljük helyén a dolgokat. A valóságban meglevő dolgokat várjuk el, ne pedig egy ködös légvárakat, ahol elképzeljük milyennek kellene lennie a dolgokat. Akkor persze jön a jobbik, aki azt fogja mondani, hogy le a képviselői mentességgel. Majd mi. Vagy a fidesz. Majd börtönbe csukjuk gyurcsányt, meg mindenkit lecsukunk, akinek a népszerűségi indexe alacsony. Ennek a légvárépítésnek a következményeit nyögjük. Beszopták a jobbikét. Beszopták az lmp-ét. Beleképzeltek olyan dolgokat a fideszbe ami sose volt ott. Akkor most miért akarod még a légváraidat hajszolni?!
Te hogy tudnál a lelkiismeretednek megfelelően ellátni egy képviselői tisztet, ha attól kellene tartanod, hogy lecsuknak, amiért felszólaltál, megszavaztál egy törvényt, vagy nem szavaztál meg egy törvényt. Ne csináljunk már úgy, mintha ez olyan primitív kérdés lenne. Vagyhogy minden problémára megoldás lenne az hogy feljelentjük, lecsukjuk, meghurcoljuk. Amit te mondasz annak az lenne a végeredménye, hogy vagy nem lesznek törvények, mert nem meri senki megszavazni, vagy olyan ordas hazugságokat kapsz, csak azért, hogy elégedett legyél. Nőjjünk fel végre, és kezeljük helyén a dolgokat. A valóságban meglevő dolgokat várjuk el, ne pedig egy ködös légvárakat, ahol elképzeljük milyennek kellene lennie a dolgokat. Akkor persze jön a jobbik, aki azt fogja mondani, hogy le a képviselői mentességgel. Majd mi. Vagy a fidesz. Majd börtönbe csukjuk gyurcsányt, meg mindenkit lecsukunk, akinek a népszerűségi indexe alacsony. Ennek a légvárépítésnek a következményeit nyögjük. Beszopták a jobbikét. Beszopták az lmp-ét. Beleképzeltek olyan dolgokat a fideszbe ami sose volt ott. Akkor most miért akarod még a légváraidat hajszolni?!
Más farkával hetedhét országból verik a csalánt: atv.hu/cikk/20120118_legalabb_szazezres_nemzetkozi_tuntetes_orban_mellett?source=hirkereso
És megint csesztetik a kokárdát! [..]"A szervezők arra kérik a demonstrációra érkezőket, hogy lakóhelyük nevét tüntessék fel zászlóikon, kokárdát, mécsest és gyertyát is vigyenek magukkal. Mint elhangzott: nem szeretnének olyan feliratokat, amelyek bárkit emberi méltóságukban sérthetnek."
És megint csesztetik a kokárdát! [..]"A szervezők arra kérik a demonstrációra érkezőket, hogy lakóhelyük nevét tüntessék fel zászlóikon, kokárdát, mécsest és gyertyát is vigyenek magukkal. Mint elhangzott: nem szeretnének olyan feliratokat, amelyek bárkit emberi méltóságukban sérthetnek."
Slicc-égés másik interpretációban: nol.hu/belfold/elnok_az_erdoben__a_magyarazat_santabb_a_disszertacional A vicc jó: "Plágium? Le se tudom írni!"
Jószagú nagyanyám! atv.hu/cikk/20120118_surjan_laszlo_lett_az_europai_parlament_egyik_alelnoke?source=hirkereso Csapásokat mérünk az Eu-ra. Nem csoda, ha rogyadozik és hanyatlik.
@Kismac: kötelező MSZP? A mostani, az általunk ismert MSZP? Nem, nem, nem.
Ideje lenne végre megértetni a politikusokkal, hogy az egyik oldal elkúrása nem hozza automatikusan nyerő helyzetbe a másik oldalt, nem feledteti azok korábbi bűneit, nem ad feloldozást semmiért. Pont ezért tartunk itt, mert pont az állampolgár nyomatja ezt a passzolgatós játékot...
Ha lakatlan szigetre kell költöznöm, akkor sem fogok VALAKI ELLEN szavazni. Nincs alku.
Ideje lenne végre megértetni a politikusokkal, hogy az egyik oldal elkúrása nem hozza automatikusan nyerő helyzetbe a másik oldalt, nem feledteti azok korábbi bűneit, nem ad feloldozást semmiért. Pont ezért tartunk itt, mert pont az állampolgár nyomatja ezt a passzolgatós játékot...
Ha lakatlan szigetre kell költöznöm, akkor sem fogok VALAKI ELLEN szavazni. Nincs alku.
@lecsekkoltam: "Miért jönne ide bárki, aki új ha nincs rá igény?!"
Mitől lenne igény, ha egyszer elég a győzelemhez az, hogy megígérik, máshogy tesznek mindent, a sok birka meg rohan ikszelni?
Mitől lenne igény, ha egyszer elég a győzelemhez az, hogy megígérik, máshogy tesznek mindent, a sok birka meg rohan ikszelni?
@Dr. csaknézek...: egy múltkori posztban fejtegettem, hogyan képzelném el a váltást (egyéni jelöltek előtérbe tolása), de inkább nem megyek bele, túl unortodox :-)
@Fabius: Érik a posztod bukéja :-DD nol.hu/kulfold/az_ep-elnoke_bemelegit___nem_ez_orban_urral_az_egyetlen_baj_
[..]"Nem tudtam, hogy Jose Manuel Barroso a nemzetközi baloldalhoz tartozik – válaszolta enyhe gúnnyal a Népszabadság kérdésére Martin Schulz, az Európai Parlament frissen megválasztott szociáldemokrata elnöke Strasbourgban. Orbán Viktor magyar kormányfő ugyanis arra hivatkozva kérte, hogy szerdán felszólalhasson az Európai Parlamentben, hogy megvédje Magyarországot a nemzetközi baloldal támadásától"
[..]"Nem tudtam, hogy Jose Manuel Barroso a nemzetközi baloldalhoz tartozik – válaszolta enyhe gúnnyal a Népszabadság kérdésére Martin Schulz, az Európai Parlament frissen megválasztott szociáldemokrata elnöke Strasbourgban. Orbán Viktor magyar kormányfő ugyanis arra hivatkozva kérte, hogy szerdán felszólalhasson az Európai Parlamentben, hogy megvédje Magyarországot a nemzetközi baloldal támadásától"
@lecsekkoltam: bazmeg, hogy valaki ennyire ne akarja felfogni... Szintén képviselő? :-)
Nem kell egy-egy szavazatáért, véleményéért kiírni a társadalomból senkit. Egy gyors példa: Pokorni szót emelt Rózsi néne ámokfutása ellen, nem is szavazta meg. Ítéljem el Pokornit azért, mert fideszes? Eszemben sincs, nekem sokkal többet ért a kiállása - ellenben Rózsi néne igenis feleljen azért, mert szétbassza a teljes oktatási rendszert, és itt a lényeg a rendszeren van.
Ha elégedetlen valaki a képviselője tetteivel, ne szavazzon rá legközelebb. Ám ha az a képviselő bizonyíthatóan a jövőt élte fel, tette tönkre (ez jellemzően vezetői beosztást jelent), akkor ne álljuk már meg szó nélkül, faszkivan.
Nem kell egy-egy szavazatáért, véleményéért kiírni a társadalomból senkit. Egy gyors példa: Pokorni szót emelt Rózsi néne ámokfutása ellen, nem is szavazta meg. Ítéljem el Pokornit azért, mert fideszes? Eszemben sincs, nekem sokkal többet ért a kiállása - ellenben Rózsi néne igenis feleljen azért, mert szétbassza a teljes oktatási rendszert, és itt a lényeg a rendszeren van.
Ha elégedetlen valaki a képviselője tetteivel, ne szavazzon rá legközelebb. Ám ha az a képviselő bizonyíthatóan a jövőt élte fel, tette tönkre (ez jellemzően vezetői beosztást jelent), akkor ne álljuk már meg szó nélkül, faszkivan.
@kunzoo: Én csak Árpádnál voltam (ezen kívül) meg 3 női blogon (ami végülis ugyanaz volt, csak egymás után) - de attól az isten mentsen, az komplett aknamező - ott is hagytam.
Árpád csak akkor tiltott ki - előzetes figyelmeztetéssel -, ha valaki már nagyon a náci auschwitzos szöveget nyomta túlhabzóan fél napig mindenre válaszul, mint pl. a Zűrhajós minősítetten elmeroggyant. Vagy előztesen kimoderált a Sodika-féle agyamenteket, hogy ne az csessze szét az egészet... De ha őt szidták, azt jól tűrte, azért soha ki nem rakott senkit.
Máshol mi a határ? Mert Rodeo is többször panaszolta, hogy a vincentesek kirakták, pedig nem hiszem hogy annyira távol állna mentalitásban a kormányt megítélve tőlük.
Árpád csak akkor tiltott ki - előzetes figyelmeztetéssel -, ha valaki már nagyon a náci auschwitzos szöveget nyomta túlhabzóan fél napig mindenre válaszul, mint pl. a Zűrhajós minősítetten elmeroggyant. Vagy előztesen kimoderált a Sodika-féle agyamenteket, hogy ne az csessze szét az egészet... De ha őt szidták, azt jól tűrte, azért soha ki nem rakott senkit.
Máshol mi a határ? Mert Rodeo is többször panaszolta, hogy a vincentesek kirakták, pedig nem hiszem hogy annyira távol állna mentalitásban a kormányt megítélve tőlük.
@a szív fészkei:
A másik "apróság", amit állandóan hallhatunk: nem Magyarországot támadják.
Hanem a kormányt.
A másik "apróság", amit állandóan hallhatunk: nem Magyarországot támadják.
Hanem a kormányt.
index.hu/gazdasag/magyar/2012/01/18/orban_huek_maradunk_ertekrendunkhoz/
Nem találom a korábbi hozzászólásomat (és a nagy izgalomban elsőre nem jó posztba írtam), pedig baromira izgulok; úgy tűnik, én írtam (vagy tőlem lopták) Orbán beszédét, szeretném a tiszteletdíjat átvenni :-)
Nem találom a korábbi hozzászólásomat (és a nagy izgalomban elsőre nem jó posztba írtam), pedig baromira izgulok; úgy tűnik, én írtam (vagy tőlem lopták) Orbán beszédét, szeretném a tiszteletdíjat átvenni :-)
@Dr. csaknézek...: Na de ezt hol hozzák nyilvánosságra? A szemét ballibsi médiában. Orvbánnak jobb ez a Szent Kristóf a nyílzuhatagban a hazáért-szerep.
Amikor ők egyeltették Gyurcsányékat mindenért az Eu Néppártja által, na az nem volt hazaárulás.
Amikor ők egyeltették Gyurcsányékat mindenért az Eu Néppártja által, na az nem volt hazaárulás.
@Interlock: Az a tiszteletdíjad, hogy eme szájból hallhatod. Oszd be.
@Interlock: erről beszélünk. De nem jön új ember attól sem, ha nem mész el szavazni.
Amúgy nosza, rajta. Menj és bizonyítsd be! De ismétlem, a képviselőnek úgy kell dolgoznia, hogy ha elvégzi a munkáját később ne lehessen azért megbüntetni meert nem volt rajta füstszűrős sapka. Amit te akarsz, az politikai bünti pártatlan bíróságon. De mivel mérnéd?! A választási kampányigéreteikkel!? Te most tényleg viccelsz?! Olyasmiért akarsz büntetni valakit aki szerinted tudnia kellett volna hogy. De ismétlem, ez nem olyan egyszerű, ráadásul bizonyíthatatlan. Ráadásul ostobaság. Büntetőeljárás azért mert képviselő volt, és neked nem tetszett és kárt okozott. És ha más választó szerint azt kellett tenni? Mert a választók szerint az helyes és helyénvaló volt? Őket is lesitteled? Ébresztő, ez nem így működik, hála istennek. Ráadásul téged is le kéne sittelni, vagyonelkobozni, hiszen te szavaztál arra a gazemberre, azért tudott ott kárt okozni, mert te vagy ezer másik rászavazott. Te még hibásabb vagy mint ő, mert te tetted olyan helyre, hogy kárt okozzon. És folytathatnánk az egyik abszurd következtetést a másik után.
Amúgy nosza, rajta. Menj és bizonyítsd be! De ismétlem, a képviselőnek úgy kell dolgoznia, hogy ha elvégzi a munkáját később ne lehessen azért megbüntetni meert nem volt rajta füstszűrős sapka. Amit te akarsz, az politikai bünti pártatlan bíróságon. De mivel mérnéd?! A választási kampányigéreteikkel!? Te most tényleg viccelsz?! Olyasmiért akarsz büntetni valakit aki szerinted tudnia kellett volna hogy. De ismétlem, ez nem olyan egyszerű, ráadásul bizonyíthatatlan. Ráadásul ostobaság. Büntetőeljárás azért mert képviselő volt, és neked nem tetszett és kárt okozott. És ha más választó szerint azt kellett tenni? Mert a választók szerint az helyes és helyénvaló volt? Őket is lesitteled? Ébresztő, ez nem így működik, hála istennek. Ráadásul téged is le kéne sittelni, vagyonelkobozni, hiszen te szavaztál arra a gazemberre, azért tudott ott kárt okozni, mert te vagy ezer másik rászavazott. Te még hibásabb vagy mint ő, mert te tetted olyan helyre, hogy kárt okozzon. És folytathatnánk az egyik abszurd következtetést a másik után.
A Slicc-saga (vagy szaga?) folytatódik: vastagbor.blog.hu/2012/01/18/schmitt_nem_erti_de_megnezte_a_szotarban
@Interlock: És ha valaki megint megígéri neked, hogy megbünti az orbánt és a kormányát, de még a törvényt megszavazó képviselőket is? Ha ilyen szép ígéreteket tesz, rászavazol? Hiszen te is ezt szeretnéd, hogy ha kárt okoz a képviselő, ugrik a vagyon. Ha valaki ezzel kampányolna, rászavaznál, mert szeretnéd, főként ha újnak tűnik a politikai porondon.
@a szív fészkei: az nem sok... kenyeret nem adnak érte.
Megnyugtató viszont a tudta, hogy Orbán kiismerhető; megvan az ellenfél legyőzésének első lépése, by Szun-Ce :-)
Megnyugtató viszont a tudta, hogy Orbán kiismerhető; megvan az ellenfél legyőzésének első lépése, by Szun-Ce :-)
Na ugye, hogy nem csak én, a tökre civil a pályán hittem, hogy Matolcsy-Járai szakítás hírcsárdás hír? www.mfor.hu/cikkek/Matolcsy_miniszter_felrebeszel___a_het_vicce.html
Hanem szakember is. Kezdek megnyugodni, nem vagyok annyira hülye. :-))
Hanem szakember is. Kezdek megnyugodni, nem vagyok annyira hülye. :-))
Amúgy ilyen a Matolcsy-féle győzelem:www.femina.hu/hirhatter/pofon_a_csaladoknak_gyed_tgyas_csokken
Viszont kormánypropgandára semmi sem drága és elég: www.mfor.hu/cikkek/Ket_kezzel_szorja_a_penzt_a_kozteve_vezetese.html
Viszont kormánypropgandára semmi sem drága és elég: www.mfor.hu/cikkek/Ket_kezzel_szorja_a_penzt_a_kozteve_vezetese.html
Párhuzamok a hanyatló és mindenki által irigyelt (by Orvbán) ország lopóczija között : www.femina.hu/hirhatter/guttenberg_schmitt_parhuzamok
@Dr. csaknézek...: Én is attól tartok, mert a tük alsó is sz@r lesz!
@Interlock: A TEK alosztálya elindult a jutalmaddal az IP címed alapján, kérjük kis türelmedet...
@anyósnyelv:
És mit tesz isten, nem fog összejönni.
Ekkor jön a szöveg:
Megpróbáltuk.
Nem sikerült, mert:
- az osztó csalt,
- a lapok cinkeltek voltak,
- a többiek mind a mi kifosztásunkra játszottak, és össze is játszottak,
- kivették a félsót a pakliból! (gyk: félsó= fél alsó) :)
És mit tesz isten, nem fog összejönni.
Ekkor jön a szöveg:
Megpróbáltuk.
Nem sikerült, mert:
- az osztó csalt,
- a lapok cinkeltek voltak,
- a többiek mind a mi kifosztásunkra játszottak, és össze is játszottak,
- kivették a félsót a pakliból! (gyk: félsó= fél alsó) :)
@a szív fészkei: Mna, most mindenki láthatja mennyire fontos a fidesz-kdnp-nek a család és a jövő generációja :D De amúgy is, minek támogatni a szülőt, aki olyan alkalmatlan, hogy nem tudja nevelni a gyereket és a gyereknevelést ki kell venni a kezéből és törvényben rendelkezni róla. Meg akik szerint csak pedagógus tudja a gyereket nevelni, a szülő meg nem. :D Ilyen dilettáns bandát, minek támogatnának?
Német - nem azonnal és vonakodva - DE LEMOND ELŐBB A DOKTORI AZTÁN A MINISZTERI CÍMÉRŐL IS.
Csak ennyi a difi köztünk és egy európai állam között.
Csak ennyi a difi köztünk és egy európai állam között.
@lecsekkoltam: Nem akármilyen pedagógus, csak a hoffmannal beojtott egyházi pajdagógosz!
@Prof. Dr. csizsikpizsik: Na végre valaki, aki nem szaros - minden kapualjban vehető - kisdoktorikkal bohóckodik! Prof., emmá a nem semmi!!!
@lecsekkoltam: nincs visszamenőleg törvény, nincs visszamenőleg ítélkezés.
Olyan rendszert szeretnék, hogy amikor valaki képviselő lesz, legyen tudatában annak, amit ők ma hírből sem ismernek: a társadalmi kontrollnak. Hogy ne lehessen haverokat sok-sok évre bebetonozni, mert ha ez jogtalannak bizonyul, akkor úgyis kibasszák a picsába mindet, és bizony visszafizetik, amit rájuk költött az állam. Hogy ne lehessen sikkasztás miatt eljárás alatt álló cimborát minisztériumokba vinni, mert a sikkasztó azzal együtt fog ülni, aki bevitte.
Egy világos szabályzású országot, következményeket vállaló képviselőket szeretnék, és egy zéró pontot, amire azt mondjuk: na, mostantól. Nem visszamenőleg, mert az a hajó már elment.
Ilyet nem fog ígérni egyik sem, hiszen nem érdekük. Ma még nem.
Majd ha éhen halnak, mert a társadalom "nem ad nekik enni", azaz teljesen elfordul tőlük, akkor az lesz. Én egy kis porszem vagyok, sokat nem tehetek az ügyért; ha lenne bennem tizedannyi ambíció, mint Orbánban, akkor biztosan megpróbálnám felrázni a népet.
Olyan rendszert szeretnék, hogy amikor valaki képviselő lesz, legyen tudatában annak, amit ők ma hírből sem ismernek: a társadalmi kontrollnak. Hogy ne lehessen haverokat sok-sok évre bebetonozni, mert ha ez jogtalannak bizonyul, akkor úgyis kibasszák a picsába mindet, és bizony visszafizetik, amit rájuk költött az állam. Hogy ne lehessen sikkasztás miatt eljárás alatt álló cimborát minisztériumokba vinni, mert a sikkasztó azzal együtt fog ülni, aki bevitte.
Egy világos szabályzású országot, következményeket vállaló képviselőket szeretnék, és egy zéró pontot, amire azt mondjuk: na, mostantól. Nem visszamenőleg, mert az a hajó már elment.
Ilyet nem fog ígérni egyik sem, hiszen nem érdekük. Ma még nem.
Majd ha éhen halnak, mert a társadalom "nem ad nekik enni", azaz teljesen elfordul tőlük, akkor az lesz. Én egy kis porszem vagyok, sokat nem tehetek az ügyért; ha lenne bennem tizedannyi ambíció, mint Orbánban, akkor biztosan megpróbálnám felrázni a népet.
index.hu/gazdasag/magyar/2012/01/18/jovo_csutortokon_hallgatjak_meg_matolcsyt/
Egy normális világban, a normális emberek között ennek nem a törvény elfogadása után két hét héttel kellene megtörtnnie, hanem előtte, és nemcsak a bizottságban, hanem rendes parlamenti vitában is.
Egy normális világban, a normális emberek között ennek nem a törvény elfogadása után két hét héttel kellene megtörtnnie, hanem előtte, és nemcsak a bizottságban, hanem rendes parlamenti vitában is.
@Interlock:
"...ha lenne bennem tizedannyi ambíció, mint Orbánban, akkor biztosan megpróbálnám felrázni a népet."
A magunk eszközeivel éppen evvel próbálkozunk ebben a blogban, nem?
"...ha lenne bennem tizedannyi ambíció, mint Orbánban, akkor biztosan megpróbálnám felrázni a népet."
A magunk eszközeivel éppen evvel próbálkozunk ebben a blogban, nem?
@Interlock: Egy normális világban van társadalmi vita egy törvényről. Kiszámolják, hogy milyen hatása lesz, hatástanulmányt készítenek, társadalmi, szakmai vitát folytatnak, amit figyelembe is vesznek. Ez borult meg 2010 áprilisa után. De, ha nem akarsz visszamenőleg elítélni valakit akkor hogyan? Mert mint törvényesen megválasztott képviselő törvényeket szavaz meg, amik valakik szerint kárt okoznak?!
Az az óriási baj, hogy a kétharmaddal visszaélnek. De ez sem törvénytelen, hiszen törvényesen, jogszerűen nyerték meg a helyek kétharmadát. Megfelelő módon hozzák a törvényeket (akkor is, ha ez nem jó, és nem ez lenne a megfelelő módja), amelyeket megtámad(hat)nál alkotmánybíróság előtt, ha kifogásod van ellene. Jogszerűen választottak egy majmot köztársasági elnöknek, aki a jogszabályokat betartva stemplizi a törvényeket. Ha emiatt akarnál büntetni, akkor ezeknek a képviselőknek kellett volna 2010 elején megszavazni azokat a törvényeket amik miatt te majd 2014-ben felelősségre vonnád. Találd ki, lesz olyan parlament amely hoz ilyen törvényt?
Az az óriási baj, hogy a kétharmaddal visszaélnek. De ez sem törvénytelen, hiszen törvényesen, jogszerűen nyerték meg a helyek kétharmadát. Megfelelő módon hozzák a törvényeket (akkor is, ha ez nem jó, és nem ez lenne a megfelelő módja), amelyeket megtámad(hat)nál alkotmánybíróság előtt, ha kifogásod van ellene. Jogszerűen választottak egy majmot köztársasági elnöknek, aki a jogszabályokat betartva stemplizi a törvényeket. Ha emiatt akarnál büntetni, akkor ezeknek a képviselőknek kellett volna 2010 elején megszavazni azokat a törvényeket amik miatt te majd 2014-ben felelősségre vonnád. Találd ki, lesz olyan parlament amely hoz ilyen törvényt?
@a szív fészkei: Délelőtt csináltam meg, egy elméleti fizika szakkönyvet beraktam a fénymásolóba, hozzácsaptam egy best of díszdobozos Agymenők dvd-t és írtam hozzá 5 oldalt saját kútfőből és már tök menő is vagyok :)
@Prof. Dr. csizsikpizsik: Büszke vagyok erre a szellemi színvonalra, nem is merlek tegezni Önt. Mit kaptak az opponensek? Az ájult megtiszteltetésen túl.
Tessék, ha már a vízipólosokért nem lehetett élőben drukkolni, drága, körbenyilazott Orvbánunkért háromtól itt szoríthat a haza: ingatlanmenedzser.hu/varos/2012/1/18/Nezze_Orbant_Viktort_eloben_B4D6N6#rss
Tessék, ha már a vízipólosokért nem lehetett élőben drukkolni, drága, körbenyilazott Orvbánunkért háromtól itt szoríthat a haza: ingatlanmenedzser.hu/varos/2012/1/18/Nezze_Orbant_Viktort_eloben_B4D6N6#rss
@Interlock: Orvbán összes ambíciója, hogy magáért rázza fel a népet. A többi meredek leszarás. Országérdek, mi az? Piha...
Óriááási!! egyenlito.blog.hu/2012/01/17/a_copy_generalt_serti_schmitt_pal
Ezzel mindent el is mondtak róla.
Ezzel mindent el is mondtak róla.
@a szív fészkei: Ezt ismered? Gyönyörű dal, gyönyörű előadóval. :)
Tugan zher = Szülő hely.
Nagyon szép.
youtu.be/eFHmXYkkWQM
Tugan zher = Szülő hely.
Nagyon szép.
youtu.be/eFHmXYkkWQM
@a szív fészkei: Én inkább Schulztól vagyok rosszul, bár ha jól látom nem vagyok egyedül. :)
mandiner.hu/cikk/20120117_nigel_farage_maris_kiosztotta_schulzot
mandiner.hu/cikk/20120117_nigel_farage_maris_kiosztotta_schulzot
Ez jóóó. :)
Zsidóellenes pártot!
mandiner.hu/cikk/20120118_stumpf_andras_zsidoellenes_partot
(Ha a nyájas olvasó azt hinné, megőrültem, s ennek bizonyítéka a fenti írás, jelzem: nem. Azaz, nem én. A fent olvasható cikk rövidített, de szó szerinti közlése Bartus László az Amerikai Népszavában tegnap megjelent írásának, csupán a »katolikus«, »katolikus egyház« szót, szóösszetételt cseréltem ki a »zsidó« szóra, valamint, ahol emiatt új kontextusért kiáltott a szöveg, a jobboldalit baloldalira, Orbán Viktort pedig Gyurcsány Ferencre és Bajnai Gordonra. A célom csupán az, hogy mindenki számára egyértelmű legyen, echte náci szöveggel van dolgunk.)”
Zsidóellenes pártot!
mandiner.hu/cikk/20120118_stumpf_andras_zsidoellenes_partot
(Ha a nyájas olvasó azt hinné, megőrültem, s ennek bizonyítéka a fenti írás, jelzem: nem. Azaz, nem én. A fent olvasható cikk rövidített, de szó szerinti közlése Bartus László az Amerikai Népszavában tegnap megjelent írásának, csupán a »katolikus«, »katolikus egyház« szót, szóösszetételt cseréltem ki a »zsidó« szóra, valamint, ahol emiatt új kontextusért kiáltott a szöveg, a jobboldalit baloldalira, Orbán Viktort pedig Gyurcsány Ferencre és Bajnai Gordonra. A célom csupán az, hogy mindenki számára egyértelmű legyen, echte náci szöveggel van dolgunk.)”
www.europarl.europa.eu/ep-live/en/plenary/video?event=20120118-0900-PLENARY_SESSION&vodtype=Live
oldalt a menüben a felszólalóknál láthatjátok, hogy mikor fog felszólalni leonard orban hungary pm :D:D:D
oldalt a menüben a felszólalóknál láthatjátok, hogy mikor fog felszólalni leonard orban hungary pm :D:D:D
@Dr. csaknézek...: kevés a blog, tisztelt kolléga, sajnos nagyon kevés. Egy egész társadalmat kell átformálni, zöme nem hogy blogokat, de még híreket sem olvas a neten. FB, online játék, skype - képek, videók, sztárhírek.
Alig tudom rávenni a kollégáimat, hogy egy-egy blogbejegyzést elolvassanak, nincs rá idejük...
Alig tudom rávenni a kollégáimat, hogy egy-egy blogbejegyzést elolvassanak, nincs rá idejük...
@lecsekkoltam: mondtam: visszamenőleg semmit nem törvénykezünk! Még akkor sem, ha simogatná az ember máját.
Ha a korábbi, vagy a jelenlegi kormánytagokat, vezetőket el lehet ítélni meglévő jogszabályok alapján (mert pl. bizonyíthatóan loptak), akkor el kell, de ha nem, akkor nem is szabad okot keresni rá (legyünk különbek, mint Budai...).
Egy új garnitúrát kell majd egyszer útnak indítani úgy, hogy a szabályok már léteznek.
Ha a korábbi, vagy a jelenlegi kormánytagokat, vezetőket el lehet ítélni meglévő jogszabályok alapján (mert pl. bizonyíthatóan loptak), akkor el kell, de ha nem, akkor nem is szabad okot keresni rá (legyünk különbek, mint Budai...).
Egy új garnitúrát kell majd egyszer útnak indítani úgy, hogy a szabályok már léteznek.
@Interlock: No igen, de azért én egy javaslattal élnék, éspedig azzal, hogy mindenki jobban érezné magát, ha hűtlen kezelésért nem vicc számba menő büntetési tételek lennének. Mert ugyanúgy sikkaszt mint egy cégvezető és röhejesen kevesebbet kap ahhoz mérten.
Ha nem jelentkeznék akkor bevittek a sürgősségire, mert viktor olyanokat mond, hogy a fejemet verem az asztalba. Mint pl. megvédtük a kisebbségeket, a cigányokat.......
@a szív fészkei: annyit korrigálnék, hogy Orbán összes ambíciója: önmaga.
Ugyanaz a jellem(telenség), mint amikor anno valaki azt mondta: kit érdekel, mi lesz az ország sorsa, csak a párt megmaradjon (mintha SZDSZ-es lett volna, ha jól tévedek).
Jó dolog egy karizmatikus vezető, csak baromira nem mindegy, mit kezd a tehetségével.
Ugyanaz a jellem(telenség), mint amikor anno valaki azt mondta: kit érdekel, mi lesz az ország sorsa, csak a párt megmaradjon (mintha SZDSZ-es lett volna, ha jól tévedek).
Jó dolog egy karizmatikus vezető, csak baromira nem mindegy, mit kezd a tehetségével.
Szájer józsika csak megtalálta a szemkilövős gumilövedéket. Hé, futball huligánok, tényleg van olyan lőszer, hogy szemkilövő gumilövedék?!
index.hu/belfold/budapest/2012/01/18/az_ellenzeknek_nem_maradt_hely_marcius_15-re/
Vazeg, már most szarszagtól bűzlik a város, annyira fosnak, hogy összejön párezer ellenzéki, és neaggyisten orbántakaroggyozni kezd. Hogy ez annak az idióta Gyurcsánynak nem jutott eszibe.... !
Vazeg, már most szarszagtól bűzlik a város, annyira fosnak, hogy összejön párezer ellenzéki, és neaggyisten orbántakaroggyozni kezd. Hogy ez annak az idióta Gyurcsánynak nem jutott eszibe.... !
@Dr DarthVader Pál köztárasságelnök: Azért váltották le, mert muja volt.
@TrueY: Nem tudom miért, de féltem olykor némely bloggoló egészségét, arra gondolok, hogy azon a honlapon nagyon sok hasznos dolog van annak megőrzésére. Tehát az oldal leges-legalján az apró cimszavak rengeteg információt tartalmaznak. Mert vallom, hogy legfontosabb az egészség,és az tapasztalható,a hozzáértők szerint hogy a gyűlölködések csak árthatnak az embereknek, nem igaz ? jó egészséget !
@a szív fészkei:
"Noooooooooooooormális?"
Itt a válasz:
"Az elmúlt hetek delíriumos eseményei után, a megértő politikatudomány számára egyetlen nyitott kérdés vár még megválaszolásra: ezek valamilyen egészen kemény tudatmódosító szert használnak, avagy, éppen ellenkezőleg, nem szedik be azokat a gyógyszereiket, amelyeket az orvos felírt, és ezért szakadtak el közveszélyes mértékben attól az interperszonális ontológiai képződménytől, amelyet hétköznapian társadalmi valóságnak nevezünk."
hirszerzo.hu/velemeny/2012/1/18/Pannonia_elmegyogyintezet_XGEOKY#utm_source=hvg.hu&utm_medium=listing&utm_campaign=crossmarketing
"Noooooooooooooormális?"
Itt a válasz:
"Az elmúlt hetek delíriumos eseményei után, a megértő politikatudomány számára egyetlen nyitott kérdés vár még megválaszolásra: ezek valamilyen egészen kemény tudatmódosító szert használnak, avagy, éppen ellenkezőleg, nem szedik be azokat a gyógyszereiket, amelyeket az orvos felírt, és ezért szakadtak el közveszélyes mértékben attól az interperszonális ontológiai képződménytől, amelyet hétköznapian társadalmi valóságnak nevezünk."
hirszerzo.hu/velemeny/2012/1/18/Pannonia_elmegyogyintezet_XGEOKY#utm_source=hvg.hu&utm_medium=listing&utm_campaign=crossmarketing
@kela-bá: Hogy jön ehhez Napóleon? Vagy csak Ovi egészségét félted?
"legfontosabb az egészség"
Erre egy idézettel tudok válaszolni: "Csak egészség legyen és térerő!"
www.youtube.com/watch?v=1ZQII2vJdHc
"legfontosabb az egészség"
Erre egy idézettel tudok válaszolni: "Csak egészség legyen és térerő!"
www.youtube.com/watch?v=1ZQII2vJdHc
@TrueY: Kösz a videót tetszik . Mindenki egészségét féltem, származásától és párthovatartozása nélkül: Ezért vagyunk emberek, hogy segitsünk egymásnak. Ajánlom figyelmedbe még : www.dr.hummel.hu-n a doktor úr irásait, meg a www.szamosmiklos.hu-n Dr. Légrády Péter könyvét, melynek cime. Tojás Táplálkozás Egészség. Gyógyszerek helyett, figyelemre méltó ajánlások.
További szép napot!
További szép napot!
@pom pom: Ezt írtam reggel - vagy tegnap! Nem mentegetem, mert egy snájdig pasi, tőlem ott dögöljön meg, ha leevezi Lánchídtól-Kiskunlacháza utánig, s vissza... az 90 km-t .... tőle, pedig nagyon odafigyeltem nem csak a tőrözőkre,másokra is.... mi még sportot tanultunk... Nem csak láttuk, gyakoroltuk.
Az utolsó 100 komment: