Remélem egyszer Kedves Vezetőnk megírja a memoárját. Őszintén kíváncsi vagyok: milyen érzés lehet egyedül a világ ellen lenni? Milyen érzés, hogy nem tudod úgy kinyitni az ablakot, hogy a csulapermet ne hulljon az arcodba? Te vagy minden címlapon, veled foglalkozik a világ, híres helyett hírhedt lettél, a történelmi lehetőségeddel csak egy orbitális elkúrásra futotta, ellenfeleid mellé betagozódnak a barátaid is kiadva az engedélyt a politikai kilövésedhez, mert inkább választják az européer magatartást a te támogatásod helyett.
Hogy dolgozza fel ezt egy ennyire egomán autoriter ember, mint Orbán? Tudatában van egyáltalán annak amit csinál, vagy saját maga előtt is eljátssza a hülyét, mint nekünk a HVG interjúban? Esetleg simán természetessé vált ez is, mint az ország bóvlivá minősítése? Megszokható, hogy a tripla lehúzással már nem a bóvli, hanem a töketlen, életképtelen balfaszok kategóriája vagyunk? Ellenünk van az egész világ, de tovább folyik az önámítás a látszat megmentése? Ennyire nem fontos az ország, és ennyivel többet ér a szaros, egyébként sem létező büszkeség?
Nem lehet azt mondani, hogy a világ nem volt elég türelmes Orbánnal. Szóltak szépen és csúnyábban, küldtek írásban demarsot - szándékuk szerint diszkréten, de azt is sikerült nagydobra verni - írtak levelet amit amúgy senkinek nem szoktak. Aztán elfogyott a türelem és a bizalom. Itthon ott tartunk, hogy az istenadta nép, - ja ja, akire a kétharmaddal hivatkoznak - azt sem hiszi amit kérdeznek, és a magánvagyonát nem meri egyáltalán az országban tartani. Az osztrák bankok előtt lassan Pestig áll a sor, két hétre előre minden időpont betelt, nekik meg ki kell állni bizonygatni: kedves alattvalók, mi aztán istenuccse nem akarjuk ellopni, mi sosem tennénk ilyet veletek, detélleg.
Milyen érzés rájuk nézni, Viktor? Kétséged ne legyen, azok is mentik amit tudnak, akik rád szavaztak, akiket az egykulcsossal és a végtörlesztéssel támogattatok. Mentik ami még megmaradt, mert nem bíznak benned. Azt a pénzt viszik innen kifelé, aminek elköltésétől a belföldi fogyasztás fellendülését vártátok oly nagyon. Ints a pénznek és a további álmoknak is istenhozzádot.
Eleni Tsakopoulos Kounalakis amerikai nagykövet délután még úgy gondolta, kormánya nem kíván nyomást gyakorolni azért, hogy Orbán megbukjon és helyét átvegye egy technokrata kormány. Szívességét - mert ez az volt, lássuk be - megköszöntétek neki a csak rátok jellemző pitiáner módon: Hillary Clinton levelére sikerült egy legalább 20 éves idézettel válaszolni minden kommentár nélkül. A citátum egyéb érdekessége, hogy leginkább az urbanlegend kategóriába tartozik, mert angol nyelvű megfelelője sehol a széles gugliban nem található. Ezért szerintem most kellene megkérdezni a nagykövetasszonyt, hogy tartja-e még az álláspontját, vagy ők is a lovak közé dobták a gyeplőt, baszki akkor bukjál meg felkiáltással, mint az Európai Néppárt tette?
Ezek után Fellegit Amerikába küldeni majdnem felesleges. Bár az IMF már közölte mit akar tőletek, nehogy ott is úgy járjon, mint Európában: az ügyeletes sokáig nem veszi föl neki a telefont, nem kap időpontot sem, és amikor mégis, akkor közlik vele, hogy orbánisztáni hagyományokat követve bohócságokról beszélhet, - bár az Uniónak bohócállamtitkára nincs - de a kunyerálást egyelőre felejtse el.
Egyszer tényleg meséld majd el kedves Viktor, milyen érzés volt napokkal/hetekkel a bukásod előtt lenni. Álmodtál Gyurcsánnyal? Markolta a töködet a 2009-es kormányváltás és a Berlusconi bukás rémképe a jéghideg kezével? Belesírtál a párnába éjjel? Mikor esett le, hogy a kullancsokon kívül senki veled, de mindeni ellened? Figyelted a hűbéresek testbeszédét?Érezted a félelmük semmivel össze nem téveszthető szagát? Láttad tikkelni a szemüket és remegni a kezüket egyezkedés közben? Ők a kép tanúsága szerint már régen tudják, amit te lehet még mindig nem: közel a nap mikor vagy lemondasz, vagy az emberek arcába mondod: elkúrtam, nem kicsit, nagyon. Mindkettő a bukásodat jelenti. Eljött az idő:
- Térdre, imához!
2012.01.07. 05:39
Térdre imához, Viktor!
Címkék: gazdaság fidesz eu orbán viktor imf európai néppárt
697 komment · 12 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr213525650
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Nem kell alternatív elnök Magyarországnak 2012.01.07. 18:45:28
Mert az elnökség csak hatalommal és tekintélyelvvel jár és egyik sem egészséges dolog. Helyette az izlandi úthoz hasonló módszerekkel olyan erkölcsi és törvényi alapelvet kell kidolgozni és alkalmazni, amely nagyobb garancia bármely embernél,...
Trackback: Fidesz sírvers 2012.01.07. 16:44:01
Mit írnál az FMPSZ, azaz a volt Fidesz sírkövére? (Fidesz--> FMPP--> FMPSZ.) Mert az F. Magyar Polgári Szövetségnek is szüksége lehet erre. Hiszen az SZDSZ, MIÉP, MDF, FKGP és sok más egykor kormányerőt is képviselő párt sírja felett ma már csa...
Trackback: Miért mondott le Kaufer Virág? 2012.01.07. 16:22:50
Virág azon kevés országgyűlési képviselők közé tartozik, akiket személy szerint ismerek és akivel sikerült már érdemi eszmecserét folytatnom. Egy rendkívül elhivatott és erős nőről beszélünk, szó sincs megfutamodásról. Sőt, én bátornak nevezném tettét,...
Trackback: Gépnarancs TV: interjú Kónya Péterrel 2012.01.07. 15:10:43
A köztársaság védelmében....
Trackback: Gépnarancs TV: interjú Kónya Péterrel 2012.01.07. 15:10:43
A köztársaság védelmében....
Trackback: Rogán Antal életrajza 2012.01.07. 14:42:00
Rogán egyéves pénzügyi ügyintézői gyakorlattal megy tárgyalni az IMF-hez. Tényleg az a jó az országnak, ha nem három felkészült gazdasági szakembert, hanem egy jogászt és két pártkatonát küld a Fidesz az oroszlánbarlangba? "Kihagyják Matolcsyt az...
Trackback: Matolcsy György életrajza 2012.01.07. 14:41:30
Hogyan irányíthatja egy nemzet gazdaságát az, akinek egyetlen nap munkatapasztalata sincs a versenyszférában? Nemzetgazdasági miniszterünk soha nem dolgozott vállalkozásban, ám figyelemre méltó időt töltött igazgatással, elnökléssel, kurátorkodással és...
Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.01.07. 14:40:53
Alkalmas-e az ország vezetésére Orbán, akinek mindössze egy éves szociológus gyakornoki szakmai gyakorlata van a megélhetési politizálás mellett? Mihez ért az ELTE-n huszonnégy éve szerzett jogi diplomájával? Nézzük meg Europass sablonba feltöltött él...
Trackback: A kormánynak mennie kell 2012.01.07. 14:20:23
Gyors leszek és egyszerű: ennek a kormánynak mennie kell. Nem kell aggódni, a Fidesz folytathatja, ha akarja, de valószínűleg már most elég kevesen vannak, akik szerint muszáj lenne ugyanúgy folytatniuk, mint eddig, erre akár egy népszavazást lehet épí...
Trackback: Elszabadult a gyorsnaszád 2012.01.07. 14:19:35
Emlékezetes nap volt január ötödike! Ezen a napon bizonyosodott be végérvényesen, hogy a „magyar gyorsnaszád” hajóhídja üres, a kormány előtt nem áll senki. Habár az is lehet, túl sok hisztis hülyegyerek marakodik ott egymással, és most épp...
Trackback: A 2014-es választások margójáról 2012.01.07. 14:11:50
Az úgy volt, hogy Gyurcsány Ferencnek hála a Fidesz kétharmadhoz jutott 2010-ben. A Fidesz-KDNP felhasználva teljhatalmát, szétverte a bíróságokat, a nyugdíjpénztárakat, új adókkal nyúlt az emberek zsebébe, kokit és sallert osztogatott az EU-nak és az ...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Hööööö... Ahogy ott is összefoglalták: TROLLBLOG! :D
orangeorder.blog.hu/2012/01/07/nyugi_orban_viktor_marad?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_01_07&utm_campaign=index
Narancskomcsi Elvtárs Bábunk önálló életre kelt... Megható... bár szánalmas valahol... :DD
orangeorder.blog.hu/2012/01/07/nyugi_orban_viktor_marad?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_01_07&utm_campaign=index
Narancskomcsi Elvtárs Bábunk önálló életre kelt... Megható... bár szánalmas valahol... :DD
Orbán korlátlan felelőtlensége
Az év első napján jelent meg Mark Palmer volt budapesti amerikai nagykövet interjúja a Nol.hu-n. Ebben Palmer kijelentette, hogy a keletre nyitó magyar kormány elszigetelődött a Nyugattól.
A visszhang a legváratlanabb helyről, Oroszországból érkezett, ahol egy kormányzati tisztségviselő jelentette ki, hogy az Orbán-kormány Moszkvától éppen úgy elszigetelődött, mint a Nyugattól és semmilyen szerepben nem érdekli a Kremlt. Sőt – és most csatoljuk be biztonsági övünket – hozzátette: ami a magyarországi emberi jogok helyzetét illeti, az arról alkotott orosz és amerikai vélemény megegyezik.
A Nyugat tehát kilőve. Moszkva és Peking érdektelenül szemléli a magyar vergődést. Szaúd-Arábia nem mozdul Orbán ottani, előkészületlen látogatása után.
Habony Árpádnak talán még van egy ötlete: holnap el kellene látogatni az Antarktiszra, hátha a fókák meg tudják vásárolni normális kamatra a magyar kincstárjegyeket.
Orbánnak vége. Fellegi tegnap gyakorlatilag ezt jelentette be. Azt, hogy térden csúsznak Washingtonba a küszöb alatt, hogy az IMF-fel tárgyaljanak az országot megmentő segélyért. Természetesen – ha már feltétel nélküli megadási lúd van, az legyen kövér – az MNB alelnökével együtt, hangsúlyozva a jegybank függetlenségét.
Az, hogy először Brüsszelbe kellett volna utazni, azt most hagyjuk. De azt ne, hogy Orbán másfél évet elvesztegetett.
A miniszterelnök hebehurgyaságával és hübriszével tönkretette az ország gazdaságát, függetlenségét és vélhetően a jobboldalt.
Holott a recept olyannyira kézenfekvő volt. Tárgyalni kellett volna zárt ajtók mögött a kínaiakkal és amikor már meglett volna a megállapodás az állampapírok vételére, akkor lepöckölni a valutaalapot.
A valós történetet persze azóta tudjuk: Fellegi Tamás nemzetgazdasági miniszter félreértette a kínaiakat és az állampapírok vásárlására tett kínai „lehetséges” szót „fordította” fejében ígéretnek. Felleginek ezért kellett mennie. És azért, mert Moszkvában is eredménytelenül tárgyalt. Orbánnak orbitális ostobasága, hogy ezek után ugyanezt az embert küldi az IMF-hez a magyar delegáció élén.
Orbán Viktor a történelem kegyéből vissza nem térő ajándékot kapott a 2010-es választások révén. Ezt Habony-féle raszputyinokra pazarolta. Orbán óriási várakozások mellett lódulhatott neki az ország kormányzásának és mára már biztosíthatta volna helyét a magyar történelem évkönyveinek aranyozott lapjain.
Helyette a magyar történelem klozettjét választotta. A baj azonban az, hogy 10 millió embert húz le rajta.
barikad.hu/orb%C3%A1n_korl%C3%A1tlan_felel%C5%91tlens%C3%A9ge-20120106
Az év első napján jelent meg Mark Palmer volt budapesti amerikai nagykövet interjúja a Nol.hu-n. Ebben Palmer kijelentette, hogy a keletre nyitó magyar kormány elszigetelődött a Nyugattól.
A visszhang a legváratlanabb helyről, Oroszországból érkezett, ahol egy kormányzati tisztségviselő jelentette ki, hogy az Orbán-kormány Moszkvától éppen úgy elszigetelődött, mint a Nyugattól és semmilyen szerepben nem érdekli a Kremlt. Sőt – és most csatoljuk be biztonsági övünket – hozzátette: ami a magyarországi emberi jogok helyzetét illeti, az arról alkotott orosz és amerikai vélemény megegyezik.
A Nyugat tehát kilőve. Moszkva és Peking érdektelenül szemléli a magyar vergődést. Szaúd-Arábia nem mozdul Orbán ottani, előkészületlen látogatása után.
Habony Árpádnak talán még van egy ötlete: holnap el kellene látogatni az Antarktiszra, hátha a fókák meg tudják vásárolni normális kamatra a magyar kincstárjegyeket.
Orbánnak vége. Fellegi tegnap gyakorlatilag ezt jelentette be. Azt, hogy térden csúsznak Washingtonba a küszöb alatt, hogy az IMF-fel tárgyaljanak az országot megmentő segélyért. Természetesen – ha már feltétel nélküli megadási lúd van, az legyen kövér – az MNB alelnökével együtt, hangsúlyozva a jegybank függetlenségét.
Az, hogy először Brüsszelbe kellett volna utazni, azt most hagyjuk. De azt ne, hogy Orbán másfél évet elvesztegetett.
A miniszterelnök hebehurgyaságával és hübriszével tönkretette az ország gazdaságát, függetlenségét és vélhetően a jobboldalt.
Holott a recept olyannyira kézenfekvő volt. Tárgyalni kellett volna zárt ajtók mögött a kínaiakkal és amikor már meglett volna a megállapodás az állampapírok vételére, akkor lepöckölni a valutaalapot.
A valós történetet persze azóta tudjuk: Fellegi Tamás nemzetgazdasági miniszter félreértette a kínaiakat és az állampapírok vásárlására tett kínai „lehetséges” szót „fordította” fejében ígéretnek. Felleginek ezért kellett mennie. És azért, mert Moszkvában is eredménytelenül tárgyalt. Orbánnak orbitális ostobasága, hogy ezek után ugyanezt az embert küldi az IMF-hez a magyar delegáció élén.
Orbán Viktor a történelem kegyéből vissza nem térő ajándékot kapott a 2010-es választások révén. Ezt Habony-féle raszputyinokra pazarolta. Orbán óriási várakozások mellett lódulhatott neki az ország kormányzásának és mára már biztosíthatta volna helyét a magyar történelem évkönyveinek aranyozott lapjain.
Helyette a magyar történelem klozettjét választotta. A baj azonban az, hogy 10 millió embert húz le rajta.
barikad.hu/orb%C3%A1n_korl%C3%A1tlan_felel%C5%91tlens%C3%A9ge-20120106
Próbálom megérteni, hogy miért is lehet teljesen eltérő következtetések levonásával megítélni az eseményeket. Miért nem látja a vak is, hogy nem a hazánk érdekei motiválják a kormányunkat? Éhes ló nem hülye, nem troll. Ő meg van győződve az igazáról és ez dicséretes dolog mindaddig, amíg képes a másikat meghallgatni, érvelni és nem csak sablonokkal operálni. Én úgy látom, ha nem sikerül kiterjeszteni a diktatúrát (nem fog sikerülni
Én hiszek az egyén Azt nem értem, miért kell mindezeket
Nézd, én nem akarlak győzködni. Vallás szabadság van, nem az értelem szabadsága.
A fidesz a leg-alúlművelt emberek pártja. Náluk 63% a nyolc általánost,
Én hiszek az egyén Azt nem értem, miért kell mindezeket
Nézd, én nem akarlak győzködni. Vallás szabadság van, nem az értelem szabadsága.
A fidesz a leg-alúlművelt emberek pártja. Náluk 63% a nyolc általánost,
@Gábriel angyal:
Nocsak!
Barikádon megjelenik olyan gazdasági cikk, amiben nem az IMF a főgonosz, és néhány kisebb ténybeli tévedést leszámítva pontos és releváns?
Aszondom haladunk.
Nocsak!
Barikádon megjelenik olyan gazdasági cikk, amiben nem az IMF a főgonosz, és néhány kisebb ténybeli tévedést leszámítva pontos és releváns?
Aszondom haladunk.
@Éhes_ló:
Így is úgy is megnő a jobbik szavazótábora. A széljobberek tuti nem szavaznak mégegyszer a fideszre. Pont a mostani hátraarc miatt. nem lehet mindenkinek megfelelni, másrészt a váltsuk le a szocikat jelszavára ugrott össze a tábor, tehát protestszavazat volt a legnagyobb része. Ezért kopott már most le a fele. Ha meg a határon túliak szavazataival tudnak csak nyerni, akkor megutáltatják az itteniekkel az ottaniakat egy életre.
Így is úgy is megnő a jobbik szavazótábora. A széljobberek tuti nem szavaznak mégegyszer a fideszre. Pont a mostani hátraarc miatt. nem lehet mindenkinek megfelelni, másrészt a váltsuk le a szocikat jelszavára ugrott össze a tábor, tehát protestszavazat volt a legnagyobb része. Ezért kopott már most le a fele. Ha meg a határon túliak szavazataival tudnak csak nyerni, akkor megutáltatják az itteniekkel az ottaniakat egy életre.
folytatás:
(nem fog sikerülni, mert a szomszédaink fognak először megtámadni, hiszen gyengék leszünk, mint a harmat)
Én hiszek az egyén szabadságában, intellektuális és kezdeményező készségének megakadályozhatatlanságában, a magántulajdon szentségében. Hiszek az egyenlőségben. Akik ezt nem vallják, azok gyávák és kreativitás hiánnyal küszködnek. Nekik kell az az állam, vagy vezér, aki gondolkodik helyettük, Ők csak a kezek tudnak lenni, sohasem a fejek.
A fidesz a leg-alúlművelt emberek pártja. Náluk 63% a nyolc általánossal, illetve azzal sem rendelkezők aránya. Csupán 3% a felső fokú végzettséggel rendelkezőké. Ezért lehet nagyon egyszerű kommunikációval elérni és magukhoz láncolni őket. Ők nem néznek utána, vakon bíznak. Itt volt ez a megvágott videó, hasonló vágást csinált az M1 az EU-s csatáról. Senki sem kiabál, nekik így is jó. Hagyják, hogy hülyének nézzék őket, mert így kellemesen langyos és enyhén lábszagú vízben dagonyázgatnak.
Képtelenek egyetlen szakértőt felmutatni, akiről el lehetne hinni, hogy érti amit csinál. Mindig kell egy ellenség, amin elmolyolhatnak a kedves hívők. Szerencsés esetben azt meg lehet szégyeníteni, becsukni, lejáratni, az eszközökben nem válogatva. (A cél szentesít...de kinek a célja?)
(nem fog sikerülni, mert a szomszédaink fognak először megtámadni, hiszen gyengék leszünk, mint a harmat)
Én hiszek az egyén szabadságában, intellektuális és kezdeményező készségének megakadályozhatatlanságában, a magántulajdon szentségében. Hiszek az egyenlőségben. Akik ezt nem vallják, azok gyávák és kreativitás hiánnyal küszködnek. Nekik kell az az állam, vagy vezér, aki gondolkodik helyettük, Ők csak a kezek tudnak lenni, sohasem a fejek.
A fidesz a leg-alúlművelt emberek pártja. Náluk 63% a nyolc általánossal, illetve azzal sem rendelkezők aránya. Csupán 3% a felső fokú végzettséggel rendelkezőké. Ezért lehet nagyon egyszerű kommunikációval elérni és magukhoz láncolni őket. Ők nem néznek utána, vakon bíznak. Itt volt ez a megvágott videó, hasonló vágást csinált az M1 az EU-s csatáról. Senki sem kiabál, nekik így is jó. Hagyják, hogy hülyének nézzék őket, mert így kellemesen langyos és enyhén lábszagú vízben dagonyázgatnak.
Képtelenek egyetlen szakértőt felmutatni, akiről el lehetne hinni, hogy érti amit csinál. Mindig kell egy ellenség, amin elmolyolhatnak a kedves hívők. Szerencsés esetben azt meg lehet szégyeníteni, becsukni, lejáratni, az eszközökben nem válogatva. (A cél szentesít...de kinek a célja?)
@Fabius: Látod, látod alakul ez mint púpos gyerek a prés alatt, bár az is igaz, hogy jótevőnek se nevezném az ájemefet. :)
@Qeatzkoatl: források nélkül ez is csak egy halom a gyűlöletkupacból ami itt habzik.
@Éhes_ló:
Ez az én véleményem. Nem gondolom, hogy bántó. Én nem gyűlölök senkit. Én csak analizálok.
Ez az én véleményem. Nem gondolom, hogy bántó. Én nem gyűlölök senkit. Én csak analizálok.
Ami nekem ebből igazán fájó az ez:
"A miniszterelnök hebehurgyaságával és hübriszével tönkretette az ország gazdaságát, függetlenségét és vélhetően a jobboldalt."
Egyébként azért vannak a jobbik frakcióban is normális és értelmes arcok. Nekem pld. ő az egyik kedvencem, főleg az alábbi kétpercese tetszett amikor épp egy fideszest mosott le, nem kis iróniával. :)
www.youtube.com/watch?v=HuMSC7d5NYA
"A miniszterelnök hebehurgyaságával és hübriszével tönkretette az ország gazdaságát, függetlenségét és vélhetően a jobboldalt."
Egyébként azért vannak a jobbik frakcióban is normális és értelmes arcok. Nekem pld. ő az egyik kedvencem, főleg az alábbi kétpercese tetszett amikor épp egy fideszest mosott le, nem kis iróniával. :)
www.youtube.com/watch?v=HuMSC7d5NYA
No vagy megvan, vagy megette blogmotor.
@Qeatzkoatl:
Ez forrásook nélkül egy nagy halom gyűlöletről szól csupán.
Hasonlókat én is írhatnék, de felesleges.
Leírják mások:
www.forsense.hu/?page=cikk&source=publiclife&id=164&p=1
m.blog.hu/vi/viribusunitis/file/mbaloldal.htm
Mutass már kérlek valami ilyesmit ami a sommás véleményeddel egybevágna fideszről...
@Qeatzkoatl:
Ez forrásook nélkül egy nagy halom gyűlöletről szól csupán.
Hasonlókat én is írhatnék, de felesleges.
Leírják mások:
www.forsense.hu/?page=cikk&source=publiclife&id=164&p=1
m.blog.hu/vi/viribusunitis/file/mbaloldal.htm
Mutass már kérlek valami ilyesmit ami a sommás véleményeddel egybevágna fideszről...
@Fabius: Ja és tőle is elég normális elemzések/interjúk szoktak születni.
barikad.hu/magyarorsz%C3%A1got_haszonpr%C3%A9sbe_k%C3%A9nyszer%C3%ADtik-20120105
barikad.hu/magyarorsz%C3%A1got_haszonpr%C3%A9sbe_k%C3%A9nyszer%C3%ADtik-20120105
@Éhes_ló:
Ez offolás volt, amit te írtál. Én a kormány, vagy a fidesz és főképpen az mszp népszerűségéről egy hangot nem ejtettem.
Mutass rá, mit tartasz ebben, amit írtam gyűlölködőnek? Mihez kell neked forrás? Egyetlen adat van benne, ez a végzettség szerinti bontása a fidesznek. Nem találok arra forrást, hogy te nem vagy hülye és troll. (Ez is az én véleményem.)
Ez offolás volt, amit te írtál. Én a kormány, vagy a fidesz és főképpen az mszp népszerűségéről egy hangot nem ejtettem.
Mutass rá, mit tartasz ebben, amit írtam gyűlölködőnek? Mihez kell neked forrás? Egyetlen adat van benne, ez a végzettség szerinti bontása a fidesznek. Nem találok arra forrást, hogy te nem vagy hülye és troll. (Ez is az én véleményem.)
@Éhes_ló:
"Mutass már kérlek valami ilyesmit ami a sommás véleményeddel egybevágna fideszről..."
Én saját magam alkotok másokról, folyamatokról, jelenségekről véleményt. Ehhez nem kell forrás, sorvezető, vagy mozgalmi dalokat tartalmazó könyvecske. Ja. Nekem nem kell dogmatizált csúsztatásokat betanulni, nekem van önálló véleményem. (Ami nem feltétlenül helyes.)
"Mutass már kérlek valami ilyesmit ami a sommás véleményeddel egybevágna fideszről..."
Én saját magam alkotok másokról, folyamatokról, jelenségekről véleményt. Ehhez nem kell forrás, sorvezető, vagy mozgalmi dalokat tartalmazó könyvecske. Ja. Nekem nem kell dogmatizált csúsztatásokat betanulni, nekem van önálló véleményem. (Ami nem feltétlenül helyes.)
@kunzoo: A Jobbik nagyon elbaszta a renoméját a sunnyogással. Az emútmásfélévben annyira tellett, hogy alföldiroberta monnyonle, szabaccságotbudaházynak, meg gyurcsánytakarodj. Én vártam tőlük valami reakciót az ország szar helyzetére, de úgy látszi az utcai plitizálás, ami pedig erősségük volt, csak a szocik idején működött.
@Boli: Balkán is költözne Jurópba. Szerbia is töri érte kezé-lábát, Horvátország is. A nagyon hülyék.
@Dr.Zomboss: Az utcai politizálós kritikáddal egyet tudok érteni, bár szerintem már ők is érzik, hogy ezen változtatniuk kell.
A hozzászólásod elején tett felsorolásod viszont hiányos. Bár ez főleg amiatt van mert a jobbikot a médiában fityeszék is ahol tudják elnyomják ill. ha épp valami súlytalan vagy jól csámcsogható negatívumról van szó, akkor azt tolják 1000L a különböző lakájmédiák.
Ahhoz, hogy más szakmaibb potenciáljukat is megismerhesse esetleg az ember szinte csak az internet adta lehetőségek maradnak a számukra.
A hozzászólásod elején tett felsorolásod viszont hiányos. Bár ez főleg amiatt van mert a jobbikot a médiában fityeszék is ahol tudják elnyomják ill. ha épp valami súlytalan vagy jól csámcsogható negatívumról van szó, akkor azt tolják 1000L a különböző lakájmédiák.
Ahhoz, hogy más szakmaibb potenciáljukat is megismerhesse esetleg az ember szinte csak az internet adta lehetőségek maradnak a számukra.
@Qeatzkoatl: Most olvasom, hogy Sztálin szép hangjával kórusban, esküvőkön énekelt anno pártvezéri mivolta előtt, énekelt, költő volt, aki foglalkozott is a kortárs költészettel. Tehát bunkónak nem mondható, de beborult és onnantól ismerjük az útját.
Hitler közepes, de nem rossz festő volt: tanulta ezt, gyakorolta, vannak tájképei. Elmerült ezenkívül az ezotériában is, elég komoly ilyen tudást felhalmozva. Beborult, útját ismerjük.
Orvbán Viktorról még az sem mondható el, hogy valamiben kitűnt volna - hisz vidéki focistának se volt valami hűde. Másban - képzőművészet, zene, irodalom, matematika, stb. - még satnyább a jártassága. Jogászként dupla nulla. Szóval a diktátorok közt is Csauné színvonala...
Hitler közepes, de nem rossz festő volt: tanulta ezt, gyakorolta, vannak tájképei. Elmerült ezenkívül az ezotériában is, elég komoly ilyen tudást felhalmozva. Beborult, útját ismerjük.
Orvbán Viktorról még az sem mondható el, hogy valamiben kitűnt volna - hisz vidéki focistának se volt valami hűde. Másban - képzőművészet, zene, irodalom, matematika, stb. - még satnyább a jártassága. Jogászként dupla nulla. Szóval a diktátorok közt is Csauné színvonala...
@Qeatzkoatl: Ha nem az ő egyenrizsájukat mondod, rögvest jön a "gyűlöletkampány, felfeslik az igazi toleranciát csak hazudó arcod, uszítva diktálod a hülye külföldnek a te hazug véleményed és az szolgaian utánad mondja, stb"-féle balblabla. Uncsik, mást nem tudnak.
Ja, mert ők oly annyira toleránsak az ország nem lehet ellenzékben, és hasonló mantráikkal.
Ja, mert ők oly annyira toleránsak az ország nem lehet ellenzékben, és hasonló mantráikkal.
Az utcai politizálással kapcsolatos kritikáddal egyet tudok érteni. Szerintem már ők is érzik, hogy ezen változtatniuk kell.
A felsorolás viszont jól tükrözi, hogy a médiában fityeszék részéről is 1000L el vannak hallgatva. Jobbára csak a botrányos dolgaikat domborítják ki ellentétben az esetleges jó szakmai munkával vagy megszólalásokkal.
A felsorolás viszont jól tükrözi, hogy a médiában fityeszék részéről is 1000L el vannak hallgatva. Jobbára csak a botrányos dolgaikat domborítják ki ellentétben az esetleges jó szakmai munkával vagy megszólalásokkal.
@a szív fészkei: Ja, meg a Nagy Sztalin milyen príma vonatrabló is volt. Szép, dörgedelmes hangján kiáltotta: "kezeket fel!"
@Fabius: Még az öreg Ernőbát is ajánlom figyelmedbe. Érdemes végighallgatni őt is szerintem.:)
www.youtube.com/watch?v=QmUeRUHpGto
www.youtube.com/watch?v=AqzSmHkcdDE
www.youtube.com/watch?v=QmUeRUHpGto
www.youtube.com/watch?v=AqzSmHkcdDE
@Gábriel angyal: Te nem gondolod, hogy nem Habony miatt van ez, ami, hanem Habony van azért, hogy az legyen, ami van? Orvbán a tótumfaktum mindenben, ha neki olyan ember kell, akit - Matolcsy, Fellegi, Németné - rángathat, mert bármire bólogatnak, akkor azok lesznek kiválasztva. meg Selmeczi, ami már magában csúcsröhej. Nem hiszem, hogy nincs a Fideszben mutatós és értelmes, nochdazu eleve már nem bukott - szenátorság, Lockhead-botrány utáni lemondás, stb. - n, akit el lehetne fogadni, ha szót visz.
Nem, ő ezt a mindenhol körbe röhögött szerencsétlent állítja ki x-edszer is makimajomnak. Az ország teljes lenézése ez.
Habony ehhez az ámokhoz próbált találni valami PR-rt (nem ment neki, csak a vakhitűeknél), ahogy anno Wermer is. De nem Wermer szabta Orvbán útját, csak a módját.
Aztán már azt sem, mert próbált kritikával élni az elvesztett választás után és akkor már lapulevél került a talpára. Aztán meg is boldogult.
Nem, ő ezt a mindenhol körbe röhögött szerencsétlent állítja ki x-edszer is makimajomnak. Az ország teljes lenézése ez.
Habony ehhez az ámokhoz próbált találni valami PR-rt (nem ment neki, csak a vakhitűeknél), ahogy anno Wermer is. De nem Wermer szabta Orvbán útját, csak a módját.
Aztán már azt sem, mert próbált kritikával élni az elvesztett választás után és akkor már lapulevél került a talpára. Aztán meg is boldogult.
@Dr.Zomboss: Sokoldalú ember. Vonatrablónak Vikiboy is elmenne.
@lafatyolokft: :-) Gyurcsány ráküldte első emberetekre az ukrán-zsidó maffiát (uzival + kalasnyikovval a homlokát célozva meg) , hogy adósítsa el azonnal kis akáclombosotokat. Csak így lehetett, ahogy Kósát, Rogánt, Szitát is így erővel vették rá a hatalmas frankadósságra.
@Boli: 2013 májusában meglesz az ötvenedikje!! Költők írjatok rá remekműveket, festők, fessetek remekműveket!!! Rendezők, rendezzetek remekműveket! Viktorról!!!!
Nem, sajnos olyan nem lesz, amit a cikk végére írtál. Orbán ugyanis az utolsó leheletéig és az utolsó utáni töltényig küzdeni fog (az, hogy történetesen a mi töltényünkkel lövöldöz, az az ő szempontjából mellékes) Minden idegszálával a hatalmat akarja és nem tudok elképzelni, hogy ő ezt bármi áron is kiengedje a kezéből. Úgyhogy nem lesz itt meghátrálás, feladás vagy beismerés...helyette inkább falhoz vágja majd a bejglit, hadd pusztuljon az is:
aristotle.5mp.eu/web.php?a=aristotle&o=Zklf6SNpIF
aristotle.5mp.eu/web.php?a=aristotle&o=Zklf6SNpIF
@kunzoo: Nem is ;-)... Munkát ad egy csomó határmenti magyar nyelvű bankosnak. Felvirágoztatja az osztrák&szlovák bankvilágot. Kinti véreinknek akar így - szemérmesen segítve őket a háttérből - kedvezni.
@Fabius: A böszme, elmodnta, hogy ekkora böszmeséget még senki nem csinált, mint ők és ez nem mehet tovább. Viktor ezt valaha - akárcsak halkan magában - beismeri-e?? Hát még mások előtt?
@Gábriel angyal:
Ahogy helyretette Tarnait az jó, de amit a GDP-ről mondott Z. Kárpát az teljes hülyeség.
Ahogy helyretette Tarnait az jó, de amit a GDP-ről mondott Z. Kárpát az teljes hülyeség.
@Boli: Gőgös Gúnár Gedeon a kedvenc könyve. fn.hir24.hu/nagyinterju/2011/12/14/keri-laszlo-orban-ma-is-gogos-gunar-gedeont-olvas-a-paplan-alatt/
Autós kártya????????
Autós kártya????????
@Gordiusz: Beiglit én is falhoz vágnám. :-D Amúgy lájk.
@mkbper: leginkább Orvbán pártharcoktól fűtött vak!!
@Gábriel angyal:
Rozgonyi külföldi tőkézése az amire nem vagyok kíváncsi. Majd, ha sikerült tudomásul venni, hogy a gazdaságba forgatható hazai tőke már régen benne van, és az annyi amennyi, majd akkor szóljon.
Addig csendben ügyesen adja össze, hogy mennyi munkahely szűnne meg, és mekkora adó és járulékkiesés keletkezne, ha holnap elzavarnánk az összes kereskedelmi láncot, energia és közszolgáltatót, kiegészítve a Bosch, Audi, Suzuki, Nokia, Samsung, General Electric, Delco Remy, Hankook stb-stb gyártókapacitást idetelepítőkkel.
Nem bánom akkor is szólhat, ha megszülte a pénzt ezek pótlására. Addig viszont csöndben ücsörögni kell, és örvendeni, hogy a munkanélküliségi ráta "csak" akkor, amekkora.
Rozgonyi külföldi tőkézése az amire nem vagyok kíváncsi. Majd, ha sikerült tudomásul venni, hogy a gazdaságba forgatható hazai tőke már régen benne van, és az annyi amennyi, majd akkor szóljon.
Addig csendben ügyesen adja össze, hogy mennyi munkahely szűnne meg, és mekkora adó és járulékkiesés keletkezne, ha holnap elzavarnánk az összes kereskedelmi láncot, energia és közszolgáltatót, kiegészítve a Bosch, Audi, Suzuki, Nokia, Samsung, General Electric, Delco Remy, Hankook stb-stb gyártókapacitást idetelepítőkkel.
Nem bánom akkor is szólhat, ha megszülte a pénzt ezek pótlására. Addig viszont csöndben ücsörögni kell, és örvendeni, hogy a munkanélküliségi ráta "csak" akkor, amekkora.
@Gordiusz:
Berluscni is ezt hitte magáról hétfőn, és szerdán már karácsonyi cédét nyomott, mint ex-miniszterelnök.
tv2.hu/tenyek/video/szerelmes-dalt-enekel-berlusconi
Berluscni is ezt hitte magáról hétfőn, és szerdán már karácsonyi cédét nyomott, mint ex-miniszterelnök.
tv2.hu/tenyek/video/szerelmes-dalt-enekel-berlusconi
@ Éhes_Ló.....fasz
Tallozgathatnál úgy a kettő órával ezelőtti, általad összehány mocskolodó szösszeneteid közöt.Még orbi is benyalna apálfordulásodon -mond nem vagy véletlenségileg kományzati tanácsadó.!!
@ gyílkos-fűegér....egerentyücske-ke
Nem kellen lassan felnőnőd.? hogy legalább a biliszélét felérjed "ésszel".!!
Ami az EU-t illeti, a "rendszer váltás" után MI kunyerváltuk be magunkat.s nem az EU minket
( akiket épp mostanság köpködünk le.-de széllel szemben??-)
Más szösszenet: AZorbi család
A "rendszer váltás" elött, apú párttitkár a kölkök KISZ titkárok. Utná apereputí összeült, s összetötörvén a malacperselyt vettek egy kőbányát.
Majdan előkerült még egyperselyecske,s megvették a PANNON-lapokat
De, hogy a tésasszony se maradjon ki az osztogatós-fosztogatásból hátvettek egy Tokaj-aljai borgazdaságót.
No a lé egyrésze itt van,a másik gyurcsi nyolc-millios vagyonkája és eccetera-eccetera.
"Kedves jobbosok".Már tavasszal álljatok neki magvak,gombák,zöldek,bogyok gyűjtögetéséhez,hoy télvíz idején ne pusztuljatok meg
csók mindenkinek: kaboca
Tallozgathatnál úgy a kettő órával ezelőtti, általad összehány mocskolodó szösszeneteid közöt.Még orbi is benyalna apálfordulásodon -mond nem vagy véletlenségileg kományzati tanácsadó.!!
@ gyílkos-fűegér....egerentyücske-ke
Nem kellen lassan felnőnőd.? hogy legalább a biliszélét felérjed "ésszel".!!
Ami az EU-t illeti, a "rendszer váltás" után MI kunyerváltuk be magunkat.s nem az EU minket
( akiket épp mostanság köpködünk le.-de széllel szemben??-)
Más szösszenet: AZorbi család
A "rendszer váltás" elött, apú párttitkár a kölkök KISZ titkárok. Utná apereputí összeült, s összetötörvén a malacperselyt vettek egy kőbányát.
Majdan előkerült még egyperselyecske,s megvették a PANNON-lapokat
De, hogy a tésasszony se maradjon ki az osztogatós-fosztogatásból hátvettek egy Tokaj-aljai borgazdaságót.
No a lé egyrésze itt van,a másik gyurcsi nyolc-millios vagyonkája és eccetera-eccetera.
"Kedves jobbosok".Már tavasszal álljatok neki magvak,gombák,zöldek,bogyok gyűjtögetéséhez,hoy télvíz idején ne pusztuljatok meg
csók mindenkinek: kaboca
@a szív fészkei: "ő a 2/3 legnagyobb áldozata" Prűprű mindjárt megszakad a szívem. Szeeeegényke.
@a szív fészkei:
Viktor nem fogja, de ez a böszmét nem menti. Az a beszéd nem neked meg nekem szólt, ugye.
Most nagy divatja van Orbán elkúrása mellett úgy tenni, mintha automatikusan járna társadalom amnesztiája. Hát az enyém nem jár. Az majd akkor, mikor a böszme nekem is azt mondja: elkúrtam, sajnálom, vezekelnék, engedjétek.
Az MSZP-től még ettől is több kell: ott az amnesztiához az elkúrós időszak valódi felelőseit - a bölényeket - sem akarom a kirakatban látni. Senkit, aki lejáratta magát, 500 millióért "tanácsot" gyűjtő kerületi vezetőt se.
Viktor nem fogja, de ez a böszmét nem menti. Az a beszéd nem neked meg nekem szólt, ugye.
Most nagy divatja van Orbán elkúrása mellett úgy tenni, mintha automatikusan járna társadalom amnesztiája. Hát az enyém nem jár. Az majd akkor, mikor a böszme nekem is azt mondja: elkúrtam, sajnálom, vezekelnék, engedjétek.
Az MSZP-től még ettől is több kell: ott az amnesztiához az elkúrós időszak valódi felelőseit - a bölényeket - sem akarom a kirakatban látni. Senkit, aki lejáratta magát, 500 millióért "tanácsot" gyűjtő kerületi vezetőt se.
@Dr.Zomboss: Pedig elég világos, mit akart mondani Kéri Orvbánról.
Agyára ment a 2/3 és knockoutolta. Szánalmas látvány, sírjál...
Agyára ment a 2/3 és knockoutolta. Szánalmas látvány, sírjál...
@balatonikaboca: Na, most az ország malacperselyét törte össze, mindjárt került is hazánknak, ja nem, bocsánat. A közgépnek 200 milliárdocska.
@a szív fészkei: Ezt minden kiüti, ami nem úgy alakul, ahogy eltervezi. Nem hiába kering a legenda-ami lehet, hogy nem is legenda-a téboydai turnéjáról.
@Fabius: Ebben igazad van, én sem Szanyi-rajongó vagyok, hanem sőt.
De valakiknek Gyurcsány mégis tartott egy szemfelnyitó, kemény beszédet. Azért ő odament nem betanított egyetemistákhoz vitázni - szívja is a közgáz máig ugye - és nemcsak kiválasztott hívek előtt bazsevált misét mindig.
Ez meg ilyet soha nem fog: tudja, hogy a falnak, a biztos szakadékba viszi a híveit is azzal, amit most tesz - de beléjük veri, hogy ez a legjobb, amit átélhetnek. Még a bizalmasait se homályosítja fel a tetteiről. Hát e kettő magatartás között azért van difi!
Hagyót meg a többit Gyurcsány alatt vitték sittre. Simicskát mikor fogják Orvbán alatt? Össze kell vetni dolgokat: nem mentegetek senkit, csak a mértékegységet nézem... Meg a módszert.
Polt Péter köténye máig eltakar mindent Kaya Ibrahimból, de a szocik stiklijei égre kiáltanak. szalai Eleonóra jutalma, Vitézy Dávid jutalma. Pártkasszába megy mindkettő, de csak az első a botrányos?
Hisz azért nem hoztak olyan törvényt a szoci-szadeszosok, hogy eleve ne is lehessen elkapni őket. Igaz, a végén már fennhéjázva loptak, korrumpáltak, csaltak, de nem fordították fel eleve a kezdet kezdetén fenekestül a törvénykezést, nem ültették be valóban Dobrev Klárát - az is jogász - hogy legyen főbíró, főügyész, akármi azért, hogy örökkön örökké kimossa őket a szarból. Sőt, ne is lehessen szarral vádolni őket.
És nem ültették be Bolgárúr Drágagyörgyöt 9 évre nagyhatalmú médiafőnöknek, stb.
Ez nem automatikus amnesztia, ha ilyet megemlítek, hanem a lopás-csalás, hazudás mértékének és a pofátlansági együtthatónak a méricskélése. És nem a szociknál a az első díj ebben.
Van difi és a szocik javára. Ezt érte el Viktor.
De valakiknek Gyurcsány mégis tartott egy szemfelnyitó, kemény beszédet. Azért ő odament nem betanított egyetemistákhoz vitázni - szívja is a közgáz máig ugye - és nemcsak kiválasztott hívek előtt bazsevált misét mindig.
Ez meg ilyet soha nem fog: tudja, hogy a falnak, a biztos szakadékba viszi a híveit is azzal, amit most tesz - de beléjük veri, hogy ez a legjobb, amit átélhetnek. Még a bizalmasait se homályosítja fel a tetteiről. Hát e kettő magatartás között azért van difi!
Hagyót meg a többit Gyurcsány alatt vitték sittre. Simicskát mikor fogják Orvbán alatt? Össze kell vetni dolgokat: nem mentegetek senkit, csak a mértékegységet nézem... Meg a módszert.
Polt Péter köténye máig eltakar mindent Kaya Ibrahimból, de a szocik stiklijei égre kiáltanak. szalai Eleonóra jutalma, Vitézy Dávid jutalma. Pártkasszába megy mindkettő, de csak az első a botrányos?
Hisz azért nem hoztak olyan törvényt a szoci-szadeszosok, hogy eleve ne is lehessen elkapni őket. Igaz, a végén már fennhéjázva loptak, korrumpáltak, csaltak, de nem fordították fel eleve a kezdet kezdetén fenekestül a törvénykezést, nem ültették be valóban Dobrev Klárát - az is jogász - hogy legyen főbíró, főügyész, akármi azért, hogy örökkön örökké kimossa őket a szarból. Sőt, ne is lehessen szarral vádolni őket.
És nem ültették be Bolgárúr Drágagyörgyöt 9 évre nagyhatalmú médiafőnöknek, stb.
Ez nem automatikus amnesztia, ha ilyet megemlítek, hanem a lopás-csalás, hazudás mértékének és a pofátlansági együtthatónak a méricskélése. És nem a szociknál a az első díj ebben.
Van difi és a szocik javára. Ezt érte el Viktor.
@Fabius: Pedig a GDP-ről még a wiki is megjegyzi ezt: :)
"2010 novemberében David Cameron brit miniszterelnök mutatott rá, hogy a GDP rendkívül félrevezető lehet (pl. alaposan emelheti akár egy földrengés is, hiszen az újjáépítés pótlólagos kiadásai a hazai össztermék gyarapodásaként jelentkeznek), így jobb lenne egy másik mérőszámot megállapítani helyette, amely valósághűbben tükrözi az általános jólétet, jó közérzetet (GWB, General Wellbeing).[1]
A GDP sokszor elválik a társadalmi jótól, így tehát csak igen szűk keretek között érdemes rá úgy hivatkozni, hogy ha a GDP nő, akkor az feltétlenül az adott társadalom egészének a számára jó"
"2010 novemberében David Cameron brit miniszterelnök mutatott rá, hogy a GDP rendkívül félrevezető lehet (pl. alaposan emelheti akár egy földrengés is, hiszen az újjáépítés pótlólagos kiadásai a hazai össztermék gyarapodásaként jelentkeznek), így jobb lenne egy másik mérőszámot megállapítani helyette, amely valósághűbben tükrözi az általános jólétet, jó közérzetet (GWB, General Wellbeing).[1]
A GDP sokszor elválik a társadalmi jótól, így tehát csak igen szűk keretek között érdemes rá úgy hivatkozni, hogy ha a GDP nő, akkor az feltétlenül az adott társadalom egészének a számára jó"
@Dr.Zomboss: Grazi kezelés. Hanyatlik a nyugat szerinte, de kinti lélekkurkásszal lelkizik bizalmas dolgairól. Furi.
Állítólag rendesen, rászabott gyógyszerezéssel töknormális lenne a mániás depressziójával is, tudna értelmes munkát végezni. De nem gyogyózik. OPNI-ban tényként kezelték, hogy ez a baja. sokak szerint ha inna, az is szedálná, de azt sem. Csak a hatalmat vedeli.
Állítólag rendesen, rászabott gyógyszerezéssel töknormális lenne a mániás depressziójával is, tudna értelmes munkát végezni. De nem gyogyózik. OPNI-ban tényként kezelték, hogy ez a baja. sokak szerint ha inna, az is szedálná, de azt sem. Csak a hatalmat vedeli.
@Fabius: Nem kéne őket elzavarni. Elég lenne a kb. az évi 4-4500 milliárdos kivitt profitot megadóztatni például. :)
@a szív fészkei: Hagyót 2010. május 14-én. vágták előzetesbe. Ha emlékeim nem csalnak akkor már nem kúrcsányferiék voltak. :)
@a szív fészkei:
Neked sokmindenben igazad van, nem is igazán akarok vitatkozni ezzel.
Inkább arra céloztam, hogy a mostani nagy összefogás ne kizárólag arra épüljön, hogy de az Orbán méglegeslegjobbsokkaljobban elkúrta. Tegye tisztába mindenki a szennyesét ami minimum elvárás, és ne az automatizmusban reménykedjen. Ha, és pláne ne ríjjon meg követelőzzön utóbbiért, mint Gréczy.
Neked sokmindenben igazad van, nem is igazán akarok vitatkozni ezzel.
Inkább arra céloztam, hogy a mostani nagy összefogás ne kizárólag arra épüljön, hogy de az Orbán méglegeslegjobbsokkaljobban elkúrta. Tegye tisztába mindenki a szennyesét ami minimum elvárás, és ne az automatizmusban reménykedjen. Ha, és pláne ne ríjjon meg követelőzzön utóbbiért, mint Gréczy.
@Gábriel angyal:
hirszerzo.hu/velemeny/2012/1/6/Kelle_utalnunk_a_Tescot_IJ12R6
Olvasd el ezt. Nem vagy buta gyerek, szerintem megérted.
hirszerzo.hu/velemeny/2012/1/6/Kelle_utalnunk_a_Tescot_IJ12R6
Olvasd el ezt. Nem vagy buta gyerek, szerintem megérted.
@Pantagruel: Na und, úgyis a vezér mondja meg mi legyen. (Pénzügyér ott is kb., mint a Mr. Garrison Kalap ura, hasbeszélő báb és kész. www.youtube.com/watch?v=JiMGw6OYVJk&feature=related)
Olvastam azt is, hogy Kim Ir Szen legelső fő bizalmasa a saját tízéves fia volt, Kim Dzsongil, a nemrég elpatkolt szamársteakhívő. Mindenkit először a kiskölyök csekkolt le, aki apjához igyekezett. Hát ugye azért ez nem teljesen normális gyerekkor.
Na most egy pénzügyér törékeny de pótolható. Pláne, ha rájön a vezír magától esetleg éji órán, hogy ő, mint vezír, hülyeséget vitetett végbe e nyomorultja által, és a marha tényleg meg is csinálta.
Olvastam azt is, hogy Kim Ir Szen legelső fő bizalmasa a saját tízéves fia volt, Kim Dzsongil, a nemrég elpatkolt szamársteakhívő. Mindenkit először a kiskölyök csekkolt le, aki apjához igyekezett. Hát ugye azért ez nem teljesen normális gyerekkor.
Na most egy pénzügyér törékeny de pótolható. Pláne, ha rájön a vezír magától esetleg éji órán, hogy ő, mint vezír, hülyeséget vitetett végbe e nyomorultja által, és a marha tényleg meg is csinálta.
@Gábriel angyal:
lehet jobb lenne másik mérőszám, de nincs. nélküle viszont csak ezzel mérünk akkor is, ha a temetkezési vállalkozó profitja is ide számít.
Mellesleg semmi olyan nem történt mostanában ami érdemben befolyásolná az értéket, Kárpát mondandója ezért hülyeség.
lehet jobb lenne másik mérőszám, de nincs. nélküle viszont csak ezzel mérünk akkor is, ha a temetkezési vállalkozó profitja is ide számít.
Mellesleg semmi olyan nem történt mostanában ami érdemben befolyásolná az értéket, Kárpát mondandója ezért hülyeség.
@Gábriel angyal: Oké, de már voltak előzetes jelek a balhéjára és az még Orvbánék előttről. A másik Hö betűs, a Hunvald lett elkapva 09-ben, elnézést.
De Simicska még mindig nem.
De Simicska még mindig nem.
@Fabius: ez is a hitéletük egyik eleme, hogy fúj multi. Csak akkor a nagymogyorós autókkal teli tecsó-ósanparkolókat nem értem.
De az biztos, hogy CBA csak végszükség utáni végszükségbe megyünk, mi: kis családom. ennyit elértek. A talpig magyarok.
De az biztos, hogy CBA csak végszükség utáni végszükségbe megyünk, mi: kis családom. ennyit elértek. A talpig magyarok.
@Gábriel angyal:
Hagyó ellen régen zajlott a vizsgálat még az előző kormány alatt is.
hirszerzo.hu/velemeny/2012/1/6/Kelle_utalnunk_a_Tescot_IJ12R6
Május 14-ig védte a mentelmi jog, azért nem nyúlhattak hozzá.
Hagyó ellen régen zajlott a vizsgálat még az előző kormány alatt is.
hirszerzo.hu/velemeny/2012/1/6/Kelle_utalnunk_a_Tescot_IJ12R6
Május 14-ig védte a mentelmi jog, azért nem nyúlhattak hozzá.
profitline.hu/hircentrum/hir/253078/Belenyultan-a-%27nemi-eroszak%27-fogalmaba Na akkor mostantól Orvbán is megerőszakoltként, Christine Lagarde áldozataként fog szerepelni?
Aki nem egyezik bele semmibe, de rákényszerítik az IMF-es nő akaratát? Pénzért ráadásul??? Uhha.
Aki nem egyezik bele semmibe, de rákényszerítik az IMF-es nő akaratát? Pénzért ráadásul??? Uhha.
@Fabius: Kösz, ennyire nem mentem a böriben lefogyottnak utána. De rémlett - ezek szerint jól - hogy annyira nem rejtegették és mentegették.
life-style.hu/kultura/2012/1/7/A_nap_reklamja_az_ev_legzsenialisabb_tolvaj_UA4AOT#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2012_1_7
Van ennél zseniálisabb tolvaj is...Többet is visz, mint egy laposizét.
Van ennél zseniálisabb tolvaj is...Többet is visz, mint egy laposizét.
hvg.hu/w/20120107_kokisaller#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2012_1_7
[..]"Nekünk az a hitel életbevágó, kiszáradt minden más forrás, és napról napra romlik a helyzet. Ez maga az államcsőd tulajdonképpen, csak azért nem zuhantunk még bele, mert maradt remény, hogy az IMF megszán bennünket.
Az államcsőd mindennapos téma, a várható szörnyűségek foglalkoztatnak mindenkit, és izgatottan tárgyalják mindenfelé, hogy nem kéne-e kimenteni a maradék pénzt a lakossági és céges számlákról, lehetőleg az országon, forinton kívülre. Aztán amikor ez a pánik beindul, azzal meg is érkezett a csőd.
Látványos jelenet az utolsó felvonásban, ahogy kiáll a miniszterelnök meg a szóvivője, és garantálják a bankbetéteket. Helyesen cselekszenek, kénytelenek fogadkozni, mert az eddigiek alapján tulajdonképpen simán beleférne, hogy átnevezik hadiadóvá, aláíratják a zsebelnökkel, és volt, nincs. Csak már az se ér semmit, ha megígérik, hogy nem tesznek ilyet"
És a határontúli bankok csúcsra járnak miattuk. Ahoj Poplacsek!
[..]"Nekünk az a hitel életbevágó, kiszáradt minden más forrás, és napról napra romlik a helyzet. Ez maga az államcsőd tulajdonképpen, csak azért nem zuhantunk még bele, mert maradt remény, hogy az IMF megszán bennünket.
Az államcsőd mindennapos téma, a várható szörnyűségek foglalkoztatnak mindenkit, és izgatottan tárgyalják mindenfelé, hogy nem kéne-e kimenteni a maradék pénzt a lakossági és céges számlákról, lehetőleg az országon, forinton kívülre. Aztán amikor ez a pánik beindul, azzal meg is érkezett a csőd.
Látványos jelenet az utolsó felvonásban, ahogy kiáll a miniszterelnök meg a szóvivője, és garantálják a bankbetéteket. Helyesen cselekszenek, kénytelenek fogadkozni, mert az eddigiek alapján tulajdonképpen simán beleférne, hogy átnevezik hadiadóvá, aláíratják a zsebelnökkel, és volt, nincs. Csak már az se ér semmit, ha megígérik, hogy nem tesznek ilyet"
És a határontúli bankok csúcsra járnak miattuk. Ahoj Poplacsek!
@Fabius: Elolvastam, bár nekem egy kicsit "túl szép, hogy igaz legyen" szaga van. Lehet kezdem érteni, hogy egy balos anarchista ismerősöm miért szokta mondogatni, hogy a nagy multikat mint pld. a TESCO is államosítani kellene. :))
@a szív fészkei: A COOP, vagy a CBA "magyarsága" nem több reklámfogásnál. Tessék kérem megnézni az árukínálatukat, elolvasni a termékek apróbetüs leírásait is, aztán dönteni, melyik a "magyar" üzletlánc...
Nem is tehetnek mást, hiszen ha bármelyik kiszállna az olcsó élelem-imitációk forgalmazásából, akkor a jelen fogyasztási struktúra, illetve a leszegényedett vásárlói kör elvesztése miatt azonnal bezárhatna.
Kutyából nem lesz szalonna, multi élelmiszerláncból soha nem lesz kistermelői termékekből megélő "magyar" üzletlánc.
- Íme az egyik:
www.ketesaruk.hu/az_egyszeru_vasarlo_panaszai/coop-a-vegyesbotnak-alcazott-multi
Itt meg a CBA viselt dolgai:
www.ketesaruk.hu/vilagkereskedelem_globalizmus_valsag/vihar-a-spar-os-bablevesben-a-cba-is
Nem is tehetnek mást, hiszen ha bármelyik kiszállna az olcsó élelem-imitációk forgalmazásából, akkor a jelen fogyasztási struktúra, illetve a leszegényedett vásárlói kör elvesztése miatt azonnal bezárhatna.
Kutyából nem lesz szalonna, multi élelmiszerláncból soha nem lesz kistermelői termékekből megélő "magyar" üzletlánc.
- Íme az egyik:
www.ketesaruk.hu/az_egyszeru_vasarlo_panaszai/coop-a-vegyesbotnak-alcazott-multi
Itt meg a CBA viselt dolgai:
www.ketesaruk.hu/vilagkereskedelem_globalizmus_valsag/vihar-a-spar-os-bablevesben-a-cba-is
@Gábriel angyal: Ez nem újság, csak akkor nem kell uszítani a többi ellen azzal, hogy mink vagyunk azigazmogyorók, a többit bezárni, ellehetleníteni, stb.
Ennyit kérnék és kész. dönthesse el a vásárló, hol, mi előnyös neki. Ne Lázár tesók haversága nyomjon a latba csak.
Ennyit kérnék és kész. dönthesse el a vásárló, hol, mi előnyös neki. Ne Lázár tesók haversága nyomjon a latba csak.
hvg.hu/itthon/20120107_schmitt_pal_palotaorok#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2012_1_7
[..]"A köztársasági elnök beszédében rámutatott: szombattól a 75 fős palotaőrség veszi át a Köztársasági Elnöki Hivatal protokolláris őrzését. Schmitt Pál elmondta: noha a palotaőrég létrehozása ebben a formában újszerű, a magyar őrhagyományok igen erősek és komoly múltra tekintenek vissza. Példaként említette a magyar királyi testőrséget, amely a védelmi erőn felül képviselte a magyar államiságot, a korszakokon és személyeken túlmutató, közösségi értékrendet."
Mitől védik ennyien? A józan észtől, nehogy rátámadjon egy sötét sarokban orvul????????? Takarékosság: még jó, hogy gyakorolják.
[..]"A köztársasági elnök beszédében rámutatott: szombattól a 75 fős palotaőrség veszi át a Köztársasági Elnöki Hivatal protokolláris őrzését. Schmitt Pál elmondta: noha a palotaőrég létrehozása ebben a formában újszerű, a magyar őrhagyományok igen erősek és komoly múltra tekintenek vissza. Példaként említette a magyar királyi testőrséget, amely a védelmi erőn felül képviselte a magyar államiságot, a korszakokon és személyeken túlmutató, közösségi értékrendet."
Mitől védik ennyien? A józan észtől, nehogy rátámadjon egy sötét sarokban orvul????????? Takarékosság: még jó, hogy gyakorolják.
@a szív fészkei: Királyi testőrség. Hacsak az nem kéne... Bili fejébe, az illene rá.
@Gábriel angyal:
Világnézeti különbség lehet köztünk sokféle, mert világnézet sokféle van. De a gazdasági matek a racionalitások földje. A számok beszélnek nem a hit és vélemény.
Mellesleg ha ebben a témában valamiért lobbizni lenne érdemes az a hazai felvásárlási kvóta lenne. Ne adóztassa rommá, ne zavarja el a multi, hanem mondja azt: egy adott termék épeszű mennyiségét itthon kell beszerezni.
Ennek mondjuk feltétele lenne a mezőgazdaságban is rendet vágni.
1: ne termeljen senki olyat, amit nem tud gazdaságosan előállítani és piacképes áron eladni. Akkor se, ha a családja hetedízig visszamenően ezt a valamit termelte.
2: nem egyénenként, hanem kistérségenként támogatni a gazdákat, meghatározni adott kistérségben ki-miből-mennyit termeljen, hogy az eladható legyen.
3: ne féljünk már tanulni. Ha a szlovák tej a bolt polcon 40-50 forinttal olcsóbb szállítással, árréssel együtt, mint a hazai akkor ők valamit jobban csinálnak. Ha az olasz magán tehenészetben meg lehet venni a tej literjét 1 euróért automatából, mikor a multinál a legolcsóbb uht tej 1,25 euró akkor ők is tudnak valamit. El kell menni és meg kell tanulni mit csinálnak jobban.
Világnézeti különbség lehet köztünk sokféle, mert világnézet sokféle van. De a gazdasági matek a racionalitások földje. A számok beszélnek nem a hit és vélemény.
Mellesleg ha ebben a témában valamiért lobbizni lenne érdemes az a hazai felvásárlási kvóta lenne. Ne adóztassa rommá, ne zavarja el a multi, hanem mondja azt: egy adott termék épeszű mennyiségét itthon kell beszerezni.
Ennek mondjuk feltétele lenne a mezőgazdaságban is rendet vágni.
1: ne termeljen senki olyat, amit nem tud gazdaságosan előállítani és piacképes áron eladni. Akkor se, ha a családja hetedízig visszamenően ezt a valamit termelte.
2: nem egyénenként, hanem kistérségenként támogatni a gazdákat, meghatározni adott kistérségben ki-miből-mennyit termeljen, hogy az eladható legyen.
3: ne féljünk már tanulni. Ha a szlovák tej a bolt polcon 40-50 forinttal olcsóbb szállítással, árréssel együtt, mint a hazai akkor ők valamit jobban csinálnak. Ha az olasz magán tehenészetben meg lehet venni a tej literjét 1 euróért automatából, mikor a multinál a legolcsóbb uht tej 1,25 euró akkor ők is tudnak valamit. El kell menni és meg kell tanulni mit csinálnak jobban.
@Fabius: nocsak nocsak csak nem a tszcs-ket, termelő közösségeket sírod vissza, mintha azok már -par excellence- működtek volna 25 éven át a nyugati világ irígykedése mellett és mennyi mindent átvettek -licence díjat nem fizettek- a Kádár rendszer megteremtette és erőszakkal kellett szétverni...hát nem aranyos a politikai elitünk, hogy találnák magukat lámpavason
Ezt tessenek elolvasni:
mandiner.blog.hu/2012/01/06/a_birodalom_visszavag_23?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201201
"Beszéljünk a rémálmokról: ha legrosszabb esetben a magyar jobboldali kormányzat önként és dalolva zárná magát karanténba az EU-ban; netán példátlan módon kilépnénk/kirúgatnánk magunkat az EU-ból, csak hogy az egykor nyugatos, antikommunista, szabadelvű-konzervatív jegyeket magán hordozó jobboldali kormánypárt Nemzeti Együttműködés Rendszere kiteljesedjen minden rettegők rémálmában, a balkáni-keleties irányított féldemokráciában, az totális kudarc és szégyen lenne mindazok számára, akik valaha a velünk élő kádárizmus végső kiirtásában, Magyarország felemelkedésében és európai integrációjában bízva támogatták a magyar jobboldal vezető pártját."
Ehhez nem tudok mit hozzátenni. Ötös.
mandiner.blog.hu/2012/01/06/a_birodalom_visszavag_23?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201201
"Beszéljünk a rémálmokról: ha legrosszabb esetben a magyar jobboldali kormányzat önként és dalolva zárná magát karanténba az EU-ban; netán példátlan módon kilépnénk/kirúgatnánk magunkat az EU-ból, csak hogy az egykor nyugatos, antikommunista, szabadelvű-konzervatív jegyeket magán hordozó jobboldali kormánypárt Nemzeti Együttműködés Rendszere kiteljesedjen minden rettegők rémálmában, a balkáni-keleties irányított féldemokráciában, az totális kudarc és szégyen lenne mindazok számára, akik valaha a velünk élő kádárizmus végső kiirtásában, Magyarország felemelkedésében és európai integrációjában bízva támogatták a magyar jobboldal vezető pártját."
Ehhez nem tudok mit hozzátenni. Ötös.
@Rodeo36:
A téeszcséket nem, de a kistérségi szinten koordinált és ésszerű keretek közé szabályozott mezőgazdasági modellt nagyon is.
A téeszcséket nem, de a kistérségi szinten koordinált és ésszerű keretek közé szabályozott mezőgazdasági modellt nagyon is.
@Éhes_ló: akkor menjünk egyenként, ez a te rablómeséd:
Persze lehet róla doktorit írni mire is gondolt ekkor, de felesleges.
NEM FELESLEGES A VALÓSÁG ELFERDíTÉSE GYALÁZAT RÉSZEDRŐL
Megőrizzük őt emlékeinkben olyannak, mit amilyenek ezek a tecsős felvételei: táncosnak, TE NEM SZOKTÁL TÁNCOLNI?
szemkilövetősnek, SENKI SZEMÉT NEM LŐTTE KI ÉS NEM IS LÖVETTE DE TE CSAK GÜGYÖGJED A BAROMSÁGAIDAT
szívre tett kézzel magyarok állampolgársága ellen kampányolónak, MI A BÜDÖS LÓFASZNAK ADOK A SAJÁT KÖLTSÉGEMEN ÁLLAMPOLGÁRSÁGOT BÁRKINEK AMIKOR SZABADON ÉS BÁRMIKOR IGÉNYELHETI, KIFIZETI, TELEJESíTI AZT, HOGY AMIBE NEM TESZ BELE NEM POFÁZIK BELE ÉS HA NEM FIZET ADÓT AKKOR A KURVA ANYJÁT
bernadettcipelősnek, A GOJZERES SZEBB?
és hazáját lekurvázónak. MINT A MELLÉKELT ÁBRA MUTATJA A HAZA EGY ROHADT RIBANC KURVA
TEHÁT A GÁDZSÓNAK 100%-BAN IGAZA VAN TE MEG A SEGGFEJ VAGY ÉS AKKOR CIZELLÁLT VOLTAM
Persze lehet róla doktorit írni mire is gondolt ekkor, de felesleges.
NEM FELESLEGES A VALÓSÁG ELFERDíTÉSE GYALÁZAT RÉSZEDRŐL
Megőrizzük őt emlékeinkben olyannak, mit amilyenek ezek a tecsős felvételei: táncosnak, TE NEM SZOKTÁL TÁNCOLNI?
szemkilövetősnek, SENKI SZEMÉT NEM LŐTTE KI ÉS NEM IS LÖVETTE DE TE CSAK GÜGYÖGJED A BAROMSÁGAIDAT
szívre tett kézzel magyarok állampolgársága ellen kampányolónak, MI A BÜDÖS LÓFASZNAK ADOK A SAJÁT KÖLTSÉGEMEN ÁLLAMPOLGÁRSÁGOT BÁRKINEK AMIKOR SZABADON ÉS BÁRMIKOR IGÉNYELHETI, KIFIZETI, TELEJESíTI AZT, HOGY AMIBE NEM TESZ BELE NEM POFÁZIK BELE ÉS HA NEM FIZET ADÓT AKKOR A KURVA ANYJÁT
bernadettcipelősnek, A GOJZERES SZEBB?
és hazáját lekurvázónak. MINT A MELLÉKELT ÁBRA MUTATJA A HAZA EGY ROHADT RIBANC KURVA
TEHÁT A GÁDZSÓNAK 100%-BAN IGAZA VAN TE MEG A SEGGFEJ VAGY ÉS AKKOR CIZELLÁLT VOLTAM
@Fabius: ez megér több mint egy misét, magyar agrármérnökök tértek még a 70-es években haza az USA-ból ahol hatalmas farmokon dolgoztak gyakorlatként, évekig és csodálkozva mesélték a zamcsik lemásolták a mi állami gazdasági és nagyipari mezőgazdasági termeltető rendszereinket és kurva jól műxik (a zállambácsi fizette a postgraduation-t, és a jó diplomáciai kapcsolatok tették lehetővé)
hogy is van ez ma orbánlandiában ahol nyomorbán a vezér?
hogy is van ez ma orbánlandiában ahol nyomorbán a vezér?
@vörös meteor: Már melyik tengerünkön is? Vagy légiflotta? Hova is? Ne riogass,hanem írj valami konkrétabbat.
Eleni Tsakopoulos Kounalakis amerikai nagykövet az ATV-nek adott, szombaton sugárzott interjúban.
"A magyar demokratikus intézményrendszernek, a fékeknek és ellensúlyoknak csak a csúcsát érintettük. Úgy gondoltuk, hogy komolyan megfontolják majd érveinket, és tekintetbe veszik őket. Aztán eljött a december, és kiderült: az aggodalmainkat egyáltalán nem vették tekintetbe. Ez rendkívüli csalódássál tölt el bennünket" - fogalmazott a diplomata.
Az Orbán Viktor miniszterelnökkel folytatott megbeszéléseit firtató kérdésre azt mondta: részletekbe menő tárgyalásokat tartanak zárt ajtók mögött, és élénk viták, megbeszélések folynak. "Azt hiszem azonban, a legfontosabb az, hogy amikor kifejezzük aggodalmainkat, akkor nem elég azt válaszolni, hogy maguk ezt úgy sem értik. Mi ugyanis igenis értünk mindent" - emelte ki Eleni Tsakopoulos Kounalakis, hangsúlyozva: lényegesnek tartja, hogy az Egyesült Államok - amely barátja Magyarországnak - a magyar kormány tagjaihoz mindig a legnagyobb tisztelettel fordult, mivel kétharmados "szupertöbbsége" van a parlamentben.
"Tiszteletben tartjuk a magyarok akaratát és tiszteljük a magyar vezetést is" - jelentette ki, hozzátéve ugyanakkor, ez nem jelenti azt, hogy meghátrálhatnának, ami az alapelveket illeti, amelyek közé tartozik a demokratikus intézmények függetlensége, például a sajtószabadság, a független igazságszolgáltatás, a nemzeti bank függetlensége, valamint a fékek és ellensúlyok rendszere."
Eleni Tsakopoulos Kounalakis amerikai nagykövet az ATV-nek adott, szombaton sugárzott interjúban.
"A magyar demokratikus intézményrendszernek, a fékeknek és ellensúlyoknak csak a csúcsát érintettük. Úgy gondoltuk, hogy komolyan megfontolják majd érveinket, és tekintetbe veszik őket. Aztán eljött a december, és kiderült: az aggodalmainkat egyáltalán nem vették tekintetbe. Ez rendkívüli csalódássál tölt el bennünket" - fogalmazott a diplomata.
Az Orbán Viktor miniszterelnökkel folytatott megbeszéléseit firtató kérdésre azt mondta: részletekbe menő tárgyalásokat tartanak zárt ajtók mögött, és élénk viták, megbeszélések folynak. "Azt hiszem azonban, a legfontosabb az, hogy amikor kifejezzük aggodalmainkat, akkor nem elég azt válaszolni, hogy maguk ezt úgy sem értik. Mi ugyanis igenis értünk mindent" - emelte ki Eleni Tsakopoulos Kounalakis, hangsúlyozva: lényegesnek tartja, hogy az Egyesült Államok - amely barátja Magyarországnak - a magyar kormány tagjaihoz mindig a legnagyobb tisztelettel fordult, mivel kétharmados "szupertöbbsége" van a parlamentben.
"Tiszteletben tartjuk a magyarok akaratát és tiszteljük a magyar vezetést is" - jelentette ki, hozzátéve ugyanakkor, ez nem jelenti azt, hogy meghátrálhatnának, ami az alapelveket illeti, amelyek közé tartozik a demokratikus intézmények függetlensége, például a sajtószabadság, a független igazságszolgáltatás, a nemzeti bank függetlensége, valamint a fékek és ellensúlyok rendszere."
@lafatyolokft: azért kíváncsi lennék ki is szállítja,termeli ki azokat a térköveket - lehet, nem lepődnék meg?
@Fabius: Ezek szerint a britek is hülyék ha egyre többen úgy gondolják ki kell lépni íz EU-ból?? :) Másrészt én érzek ebben egy "pici" ellentmondást. A tapasztalat sajnos azt mutatja, hogy mi igazából az EU-nak szemétlerakónak, konkurencia eltüntetőnek (pld. magyar cukoripar) és jó adósnak kellünk. :(
@Fabius: "Most nagy divatja van Orbán elkúrása mellett úgy tenni, mintha automatikusan járna társadalom amnesztiája. Hát az enyém nem jár. Az majd akkor, mikor a böszme nekem is azt mondja: elkúrtam, sajnálom, vezekelnék, engedjétek."
1, Gyurcsány számos alkalommal kijelentette lemondása óta: "hibáztunk..." "én is hibáztam..."
2, elkúrás: nem gondolod, hogy ez az "elkúrás" igy, pőrén, érvként kimondva - hogy is mondjam - meglehetősen soványka?
Az "elkúrásnak" voltak időszakai és fokozatai. Az első elkúrás a 100 napos porgram volt. Az inditotta el az államháztartási hiány növekedését. "Ilyen böszmeséget szocialista párt még nem csinált." Gyurcsány "elkúrása" az öszödi beszédig az a bizonyos "nem csináltunk semmit". Ugyanis másfél évvel a választások előtt kellett volna megcsinálni minimum azt, amit a választások után. (Ja, aki tényleg azt érti belőle, hogy csak ültek és mahjongoztak másfél évig, az idióta, azzal nem foglalkozom). Mondjál már nekem egyetelen olyan politikust a világban, aki háborús helyzetet leszámitva, olyan reformokba fog, amelynek a negativ hatása pont a választásokra csúcsosodik ki!
Az öszödi beszéd, meg a kovergenciaprogram meghirdetése után - amikor tehát befejezték az "elkúrást" és nekiláttak -volna - ganajozni, na, mi történt? Égett az utca. És akkor már két ellenség ellen kellett szembeszélben "nem elkúrni", a FIDESZ és a "bölények" ellenében. (Plussz a koalíciós kényszer az SZDSZ-szel).
És jött 2008, a globális saller. Ami akkor érkezett, amikor a gazdaság kezdett magára találni. Amikor pedig eljött az az idő, hogy a piacok látták, hogy itthon nem tud támogatást szerezni semminek - SZDSZ kihátrálása, ellenzéki ámokfutás, na meg a "bölények" - és nincs suska, akkor lemondott.
Ne legyen miniszterelnök többé. Rendben van. De hogy annyira rossz lett volna, mint amennyire még Kéri is meg a - relative - racionálisan gondolkodók is megitélik, azt nem hiszem. (Pl. Schiffernek egyetlen tiszta programja van: "Gyurcánnyal ne". Az, hogy mégis, mit, az nem derül ki. )
1, Gyurcsány számos alkalommal kijelentette lemondása óta: "hibáztunk..." "én is hibáztam..."
2, elkúrás: nem gondolod, hogy ez az "elkúrás" igy, pőrén, érvként kimondva - hogy is mondjam - meglehetősen soványka?
Az "elkúrásnak" voltak időszakai és fokozatai. Az első elkúrás a 100 napos porgram volt. Az inditotta el az államháztartási hiány növekedését. "Ilyen böszmeséget szocialista párt még nem csinált." Gyurcsány "elkúrása" az öszödi beszédig az a bizonyos "nem csináltunk semmit". Ugyanis másfél évvel a választások előtt kellett volna megcsinálni minimum azt, amit a választások után. (Ja, aki tényleg azt érti belőle, hogy csak ültek és mahjongoztak másfél évig, az idióta, azzal nem foglalkozom). Mondjál már nekem egyetelen olyan politikust a világban, aki háborús helyzetet leszámitva, olyan reformokba fog, amelynek a negativ hatása pont a választásokra csúcsosodik ki!
Az öszödi beszéd, meg a kovergenciaprogram meghirdetése után - amikor tehát befejezték az "elkúrást" és nekiláttak -volna - ganajozni, na, mi történt? Égett az utca. És akkor már két ellenség ellen kellett szembeszélben "nem elkúrni", a FIDESZ és a "bölények" ellenében. (Plussz a koalíciós kényszer az SZDSZ-szel).
És jött 2008, a globális saller. Ami akkor érkezett, amikor a gazdaság kezdett magára találni. Amikor pedig eljött az az idő, hogy a piacok látták, hogy itthon nem tud támogatást szerezni semminek - SZDSZ kihátrálása, ellenzéki ámokfutás, na meg a "bölények" - és nincs suska, akkor lemondott.
Ne legyen miniszterelnök többé. Rendben van. De hogy annyira rossz lett volna, mint amennyire még Kéri is meg a - relative - racionálisan gondolkodók is megitélik, azt nem hiszem. (Pl. Schiffernek egyetlen tiszta programja van: "Gyurcánnyal ne". Az, hogy mégis, mit, az nem derül ki. )
@DarthVader:
Szerintem is nem ártana árnyaltabb véleményt alkotni ezen időszakról.Gondolok itt én is pl.
Kérire vagy Havasra stb. Ez persze nem azt jelenti hogy Gyurcsány nem követett el komoly hibákat a kormányzásnál.De hát ő is hozott anyagból dolgozott.Meg hát ilyen ellenzék sem egzisztált másutt pl.(Európában) mint a mi Szent Kárpát medencénben.
Szerintem is nem ártana árnyaltabb véleményt alkotni ezen időszakról.Gondolok itt én is pl.
Kérire vagy Havasra stb. Ez persze nem azt jelenti hogy Gyurcsány nem követett el komoly hibákat a kormányzásnál.De hát ő is hozott anyagból dolgozott.Meg hát ilyen ellenzék sem egzisztált másutt pl.(Európában) mint a mi Szent Kárpát medencénben.
@a szív fészkei: Pak Nam-gi - a vád szerint - burzsoá gazember volt, aki összeesküdött, hogy beszivárogjon a forradalmárok sorai közé romba dönteni a nemzetgazdaságot, ezért kellett neki a forradalmi kivégzőosztag sortüze elé állni. Magyarországon viszont a nemzetgazdaság helyzetéért nem a nemzetgazdasági miniszter a felelős, hanem Gyurcsány.
@DarthVader:
Az elkúrás nem pőre érv, és legkevésbé sovány. Megyó száznaposa volt a kezdet, de vessünk együtt egy pillantást erre a grafikonra:
www.gvi.hu/index.php/hu/forecast/show.html?id=13
Ebből azért világosan kiderül, hogy a nagy bukfenc 2006 áprilisa és 2007 októbere között történt. Ott jött a konvergencia, ami emelkedő pályára tett, aztán a szabadesés amit a válság okozott és csak Bajnai tudott megállítani.
Ezzel pont úgy nem lehet vitatkozni ahogy azzal sem, Gyurcsány sokkal inkább demokrata, mint Orbán.
Mellesleg azt se mondja nekem senki, hogy ami Gyurcsány regnálása alatt még lehetetlen volt megtenni, azt rá két hétre Bajnainak lehetséges volt. Ferenc volt túl gyenge hozzá, ezt be kell látni.
Az elkúrás nem pőre érv, és legkevésbé sovány. Megyó száznaposa volt a kezdet, de vessünk együtt egy pillantást erre a grafikonra:
www.gvi.hu/index.php/hu/forecast/show.html?id=13
Ebből azért világosan kiderül, hogy a nagy bukfenc 2006 áprilisa és 2007 októbere között történt. Ott jött a konvergencia, ami emelkedő pályára tett, aztán a szabadesés amit a válság okozott és csak Bajnai tudott megállítani.
Ezzel pont úgy nem lehet vitatkozni ahogy azzal sem, Gyurcsány sokkal inkább demokrata, mint Orbán.
Mellesleg azt se mondja nekem senki, hogy ami Gyurcsány regnálása alatt még lehetetlen volt megtenni, azt rá két hétre Bajnainak lehetséges volt. Ferenc volt túl gyenge hozzá, ezt be kell látni.
@Pantagruel: Ja, hát mikor ismeri be a Kedves Vezető (x. utóda, aki maga is Kedves Vezetővé avanzsálódott), hogy hülyeségeket követelt? Mert még mindig nem tejjel-mézzel-szójával folyik É-Korea?
Mondom, törékeny de pótolható az ottani pénzügyér. Ez ugyanolyan beismerése a szarnak, mint hogy nem Matolcsay megy Lagarde-hoz.
Mondom, törékeny de pótolható az ottani pénzügyér. Ez ugyanolyan beismerése a szarnak, mint hogy nem Matolcsay megy Lagarde-hoz.
@Fabius: Nem lehet tudni, milyen háttéralkuk juttatták Medgyesi székébe sportminisztersége után? És azokat hogyan tudta teljesíteni avagy se? Kötve volt a keze, ez látszott.
Bajnai mondhatta, hogy szarik a vörös masztodonokra meg a követeléseikre, hiszen ha nem paríroznak neki, akkor bukik minden és mindenki a kis bizincekkel együtt.
Az olyan vérgáz szitu volt, hogy még a leghülyébb, maszopos ki tudta számolni hurkás ujjacskáin, mit veszthet, ha befekszik a küszöbre Bajnai elé.
Na ennél egységekkel rosszabbak ma a fidesznyikek. Vagy túl sok van már a Kajmán-szigeteki számlájukon ahhoz, hogy izgassa ez őket az államcsőd és a többi fincsiség. Ez meg nettó hazaárulás.
Bajnai mondhatta, hogy szarik a vörös masztodonokra meg a követeléseikre, hiszen ha nem paríroznak neki, akkor bukik minden és mindenki a kis bizincekkel együtt.
Az olyan vérgáz szitu volt, hogy még a leghülyébb, maszopos ki tudta számolni hurkás ujjacskáin, mit veszthet, ha befekszik a küszöbre Bajnai elé.
Na ennél egységekkel rosszabbak ma a fidesznyikek. Vagy túl sok van már a Kajmán-szigeteki számlájukon ahhoz, hogy izgassa ez őket az államcsőd és a többi fincsiség. Ez meg nettó hazaárulás.
@Fabius: ZKD egyszerűen arról beszél, hogy a GDP önmagában nem alkalmas a jólét mérésére. Ez igaz. Szóval miért lenne totál hülyeség, amit mond? :)
Nem mond semmi extrát. Amit mond, azt tudjuk. Legalább fél évszázada. Kidolgoztak már egy tucat alternatív gazdasági és jóléti mutatót, de ez mellékes, a lényeg, hogy amire hivatkozik, az egy valós probléma. Nyilván nem mindenkinek egyformán probléma a növekvő társadalmi polarizálódás, a deklasszálódás, az elszegényedés, de ettől még sokaknak az, és ezt te nem tükrözi a GDP.
Nem mond semmi extrát. Amit mond, azt tudjuk. Legalább fél évszázada. Kidolgoztak már egy tucat alternatív gazdasági és jóléti mutatót, de ez mellékes, a lényeg, hogy amire hivatkozik, az egy valós probléma. Nyilván nem mindenkinek egyformán probléma a növekvő társadalmi polarizálódás, a deklasszálódás, az elszegényedés, de ettől még sokaknak az, és ezt te nem tükrözi a GDP.
@Qeatzkoatl: midenféle gyomrforgatóan fikázó adatokat hoztál ide a buktor választóiról.
Ennek kapcsán kértem forrást, miközben magam is hoztam olyan forrásokat, amikből a pártok választói hátteréről találhattál - statisztikai módszerekkel felvett - információkat.
Sajnálom, ha az általad idehozott adatok semennyit sem érnek és semennyire sem alátámasztottak forrásokkal.
Ez téged minősít, és nem engem, vagy a buktort megválasztókat.
Ennek kapcsán kértem forrást, miközben magam is hoztam olyan forrásokat, amikből a pártok választói hátteréről találhattál - statisztikai módszerekkel felvett - információkat.
Sajnálom, ha az általad idehozott adatok semennyit sem érnek és semennyire sem alátámasztottak forrásokkal.
Ez téged minősít, és nem engem, vagy a buktort megválasztókat.
@Rodeo36: örülök, hogy értékes hozzászólásoddal bemutattad azt a jelenséget, amiről írok itt napok óta.
Hálás vagyok érte, komolyan.
Hálás vagyok érte, komolyan.
@Pantagruel:
Leginkább azért hülyeség, mert Tarnai sem a jólét méréséről beszélt, hanem a gazdasági növekedést-csökkenést boncolgatta.
Márpedig ennek meghatározására az egyetlen ismert mérőszám a GDP-hez viszonyított százalékban kifejezett érték. Akkor is, ha ez neked vagy ZKD-nak nem világos.
Leginkább azért hülyeség, mert Tarnai sem a jólét méréséről beszélt, hanem a gazdasági növekedést-csökkenést boncolgatta.
Márpedig ennek meghatározására az egyetlen ismert mérőszám a GDP-hez viszonyított százalékban kifejezett érték. Akkor is, ha ez neked vagy ZKD-nak nem világos.
@a szív fészkei:
Megyó bukásáról egy kis emlékeztető:
index.hu/belfold/ertekelo0924/
A legendárium szerint Gyurcsányt a koalapartner SZDSZ erőltette a szocialistákra, legalábbis Suchmann Tamás egykori nyilatkozatai szerint. Nyilván voltak alkuk, de ez meg engem egyszerű választópolgárt hadd ne érdekeljen.
Számomra sokkal fontosabb, hogy amikor kellett Gyurcsány miniszterelnökként nem tudta irányítani a pártját a frakcióját és a szövetségeseit. Ugyanazok a bölények akik a behízott ujjaikon ki tudták számolni mennyire nem éri meg keresztbe feküdni Bajnainak, tudták ezt hetekkel azelőtt is, de Fletó képtelen volt érvényesíteni az akaratát.
Az a feljebb linkelt grafikonból is kiderül, az igazi elkúrás nem a 02-06 közötti időszakra tehető - bár kétségtelenül akkor indult - hanem a 06-09 közötti időszakra. 2008 ősze és 2009 tavasza között a semmi történt egészen pontosan, a népszerűségvesztéstől való félelemben nem lett meghozva egy rakás olyan intézkedés, amit később lépett meg a Gyurcsánytól sokkal erősebbnek mutatkozó Bajnai.
Magyarul nem kezelték a válságot sehogy. Felvettek 20 milliárd eurót az IMF-től, és azt hitték az mindenre megoldás.
Az tény, hogy a Fidesz most még ettől a modelltől is hülyébb. De azért illene megérteni végre Gyurcsány oldalon is, hogy a berzenkedés nem üres frázis. Akkor se, ha most ezek hülyébbek, és én személy szerint az akkori MSZP vezetést és a frakciót nagyobb felelősnek tartom az elkúrásban, mint Gyurcsányt magát.
Megyó bukásáról egy kis emlékeztető:
index.hu/belfold/ertekelo0924/
A legendárium szerint Gyurcsányt a koalapartner SZDSZ erőltette a szocialistákra, legalábbis Suchmann Tamás egykori nyilatkozatai szerint. Nyilván voltak alkuk, de ez meg engem egyszerű választópolgárt hadd ne érdekeljen.
Számomra sokkal fontosabb, hogy amikor kellett Gyurcsány miniszterelnökként nem tudta irányítani a pártját a frakcióját és a szövetségeseit. Ugyanazok a bölények akik a behízott ujjaikon ki tudták számolni mennyire nem éri meg keresztbe feküdni Bajnainak, tudták ezt hetekkel azelőtt is, de Fletó képtelen volt érvényesíteni az akaratát.
Az a feljebb linkelt grafikonból is kiderül, az igazi elkúrás nem a 02-06 közötti időszakra tehető - bár kétségtelenül akkor indult - hanem a 06-09 közötti időszakra. 2008 ősze és 2009 tavasza között a semmi történt egészen pontosan, a népszerűségvesztéstől való félelemben nem lett meghozva egy rakás olyan intézkedés, amit később lépett meg a Gyurcsánytól sokkal erősebbnek mutatkozó Bajnai.
Magyarul nem kezelték a válságot sehogy. Felvettek 20 milliárd eurót az IMF-től, és azt hitték az mindenre megoldás.
Az tény, hogy a Fidesz most még ettől a modelltől is hülyébb. De azért illene megérteni végre Gyurcsány oldalon is, hogy a berzenkedés nem üres frázis. Akkor se, ha most ezek hülyébbek, és én személy szerint az akkori MSZP vezetést és a frakciót nagyobb felelősnek tartom az elkúrásban, mint Gyurcsányt magát.
Számomra sok minden nem világos. Az sem, hogy szerinted miért tök hülyeség, amit Zsiga mond. (Igen, még mindig.) Ezért kérdeztem rá. Számomra triviálisnak tűnt, ehhez képest baromi érdekes egy homlokegyenest ellenkező vélemény. Szóval még most sem világos, de ha ennyiből nem értettem meg, gondolom, már nem is fogom.
@Fabius: Nem azt mondtam/mondom, hogy nem bukott megérdemelten. Csak azt, hogy látni lehetett, ha jön Orvbán - aki alig bírta kivárni, hogy a piros vödör az övé lehessen - minden még sokkal szarabb lesz. Ez nem volt akkora sci fi.
Bajnai nem akart államférfiúnak látszani, nem alakította önnön lovasszobrát, mint Gyurcsány, aztán most a teljesen megbokrosodott Orvbán. Ő egy higgadt szakember volt, érzelemmentesen tette a dolgát, tojt a hangulatra, nem azt akarta kiszolgálni.
Kevés az ilyen, aki nem hőbörül bele önnön nagyságának tévhitébe vészesen. Gyurcsány most megint a megmentő szerepében tűnik fel, ja - hát ez a mérleghinta a vesztünk. Fel-le valamelyik mindig, nem tudnak eltűnni diszkréten.
Suchmann azért szerintem nem a legobjektívebb forrás. Meg akkora hatalma lett volna a Szadesznak? Na mindegy, kiömlött tejbe sírni minek?
Szarok voltak sajnos, hozták Orvbánnak a 2/3-ot ill. az ehhez vezető kiábrándultságot.
Bajnai nem akart államférfiúnak látszani, nem alakította önnön lovasszobrát, mint Gyurcsány, aztán most a teljesen megbokrosodott Orvbán. Ő egy higgadt szakember volt, érzelemmentesen tette a dolgát, tojt a hangulatra, nem azt akarta kiszolgálni.
Kevés az ilyen, aki nem hőbörül bele önnön nagyságának tévhitébe vészesen. Gyurcsány most megint a megmentő szerepében tűnik fel, ja - hát ez a mérleghinta a vesztünk. Fel-le valamelyik mindig, nem tudnak eltűnni diszkréten.
Suchmann azért szerintem nem a legobjektívebb forrás. Meg akkora hatalma lett volna a Szadesznak? Na mindegy, kiömlött tejbe sírni minek?
Szarok voltak sajnos, hozták Orvbánnak a 2/3-ot ill. az ehhez vezető kiábrándultságot.
@Pantagruel:
Azért hülyeség, mert nem ugyanabban a kontextusban GDP-zett, mint Tarnai. Tarnai a gazdasági növekedést-csökkenést akarta szemléltetni (amire egyébként a GDP mint viszonyszám való) ZKD meg leoltotta azzal, hogy a GDP-vel nem lehet jólétet mérni. Nem ugyanarról beszéltek.
ZKD akkor mondott volna jót, ha ehelyett azt mondja, abban az időszakban a GDP ugyan csökkent, de a jólét nőtt. Pl a közszféra 13 havi fizetésével, a 13. havi nyugdíjakkal amire ugye a GDP adatokból is világosan nem volt fedezet, és ezért nőtt meg az államadósság.
Azért hülyeség, mert nem ugyanabban a kontextusban GDP-zett, mint Tarnai. Tarnai a gazdasági növekedést-csökkenést akarta szemléltetni (amire egyébként a GDP mint viszonyszám való) ZKD meg leoltotta azzal, hogy a GDP-vel nem lehet jólétet mérni. Nem ugyanarról beszéltek.
ZKD akkor mondott volna jót, ha ehelyett azt mondja, abban az időszakban a GDP ugyan csökkent, de a jólét nőtt. Pl a közszféra 13 havi fizetésével, a 13. havi nyugdíjakkal amire ugye a GDP adatokból is világosan nem volt fedezet, és ezért nőtt meg az államadósság.
@Fabius: Ne felejtsd el, hogy 2008 őszén - Horváth Ágnes leváltása után - már nem volt a szociknak többsége a parlamentben.
A 2006-2007-es év GDP csökkenésébe pedig belejátszott az országimázs romlása is - oda nem jön befektető, ahol ég az utca pölö. Azon kivül a "megszoritások" első hulláma a gazdaságot érte áfa-köfa-adó formájában, a 13. havi bér meg nyugdij visszavágás, a vizitdíj meg a többi hatása pedig 2007 után jelentkezett. Bajnai pedig egyszerűen azt mondta, hogy vagy megszavazzák, amit ő csinál, vagy jön az előrehozott. Kész. (És ő még nem akasztott addig tengelyt semelyik ősbölénnyel.)
Abban teljesen igazad van, hogy Gyurcsány nem tudta a szándékait keresztülvinni se a pártján, se a koalíción (amit az SZDSZ akart -jóval többet, mint amit ő maga - annak a szocik a felét sem akarták. )
De mindaz, amit tett, messze nem indokolja azt az utálatot, ami körülveszi. (És én még most is, ha feltennék azt a teoretikus kérdést - még nincs itt az ideje -, hogy Vona, Schiffer, Mesterházy és Gyurcsány közül ki lenne a jobb miniszterelnökjelölt - csak a létező pártokból kiindulva a választék - akkor habozás nélkül azt mondanám, hogy a felsoroltak közül (!) feltétlenül a Gyurcsány. Csak ne a szocikkal a háta mögött, és ne kényszerkoalicióban. De ez a realitásokon túl van, mindenesetre a magam részéről el tudnék képzelni egy olyan formációt, hogy Bajnai mint miniszterelnök, Oszkóval mint pénzügyminiszterrel, és egy olyan párttal a háta mögött, amit akár Gyurcsány vezet. De ennek sincs realitása, úgyhogy megyünk a levesbe.)
A 2006-2007-es év GDP csökkenésébe pedig belejátszott az országimázs romlása is - oda nem jön befektető, ahol ég az utca pölö. Azon kivül a "megszoritások" első hulláma a gazdaságot érte áfa-köfa-adó formájában, a 13. havi bér meg nyugdij visszavágás, a vizitdíj meg a többi hatása pedig 2007 után jelentkezett. Bajnai pedig egyszerűen azt mondta, hogy vagy megszavazzák, amit ő csinál, vagy jön az előrehozott. Kész. (És ő még nem akasztott addig tengelyt semelyik ősbölénnyel.)
Abban teljesen igazad van, hogy Gyurcsány nem tudta a szándékait keresztülvinni se a pártján, se a koalíción (amit az SZDSZ akart -jóval többet, mint amit ő maga - annak a szocik a felét sem akarták. )
De mindaz, amit tett, messze nem indokolja azt az utálatot, ami körülveszi. (És én még most is, ha feltennék azt a teoretikus kérdést - még nincs itt az ideje -, hogy Vona, Schiffer, Mesterházy és Gyurcsány közül ki lenne a jobb miniszterelnökjelölt - csak a létező pártokból kiindulva a választék - akkor habozás nélkül azt mondanám, hogy a felsoroltak közül (!) feltétlenül a Gyurcsány. Csak ne a szocikkal a háta mögött, és ne kényszerkoalicióban. De ez a realitásokon túl van, mindenesetre a magam részéről el tudnék képzelni egy olyan formációt, hogy Bajnai mint miniszterelnök, Oszkóval mint pénzügyminiszterrel, és egy olyan párttal a háta mögött, amit akár Gyurcsány vezet. De ennek sincs realitása, úgyhogy megyünk a levesbe.)
@DarthVader:
Azt meg te ne felejtsd el, hogy bár kisebbségi kormányzás ment, egyszer sem fordult elő, hogy ne tudtak volna átvinni amit át akartak.
Mindenki be volt szarva az előrehozottól. A feles többség soha nem volt veszélyben.
Az igaz, hogy sokan azért utálják Gyurcsányt amiért nem kéne, és nem azért kritizálják amiért megérdemli. Én nem utálom, viszont kritizálom mindaddig amíg - szerintem - az automatikus amnesztiára apellálnak. Nem olyan nagy ügy kiállni, és tényleg nekünk címezve kimondani amit ki kéne.
Az említett négyesből egyiket sem szeretném miniszterelnökömnek. Bajnait viszont Oszkóval és Balázs Péterrel megerősítve támogatnám.
Mögötte lehet egy koala az LMP-MSZP-DK tengelyből valami ésszerű kompromisszum mentén. De ezt is csak akkor tartom elképzelhetőnek, ha az általam is kívánt önrevizót megcsinálják azok akiket ez érint.
Azt meg te ne felejtsd el, hogy bár kisebbségi kormányzás ment, egyszer sem fordult elő, hogy ne tudtak volna átvinni amit át akartak.
Mindenki be volt szarva az előrehozottól. A feles többség soha nem volt veszélyben.
Az igaz, hogy sokan azért utálják Gyurcsányt amiért nem kéne, és nem azért kritizálják amiért megérdemli. Én nem utálom, viszont kritizálom mindaddig amíg - szerintem - az automatikus amnesztiára apellálnak. Nem olyan nagy ügy kiállni, és tényleg nekünk címezve kimondani amit ki kéne.
Az említett négyesből egyiket sem szeretném miniszterelnökömnek. Bajnait viszont Oszkóval és Balázs Péterrel megerősítve támogatnám.
Mögötte lehet egy koala az LMP-MSZP-DK tengelyből valami ésszerű kompromisszum mentén. De ezt is csak akkor tartom elképzelhetőnek, ha az általam is kívánt önrevizót megcsinálják azok akiket ez érint.
@Fabius: "az automatikus amnesztiára apellálnak"
Nagyobb sikerrel apellálhatnak az "automatikus amnéziára" :) És ha Orbán igy folytatja,akár még be is jöhet. (Orbának is bejött 2 éve.)
Nagyobb sikerrel apellálhatnak az "automatikus amnéziára" :) És ha Orbán igy folytatja,akár még be is jöhet. (Orbának is bejött 2 éve.)
@Fabius:
"én személy szerint az akkori MSZP vezetést és a frakciót nagyobb felelősnek tartom az elkúrásban, mint Gyurcsányt magát."
No igen, így van, ez nem is lehet kérdés.
Ha választani kellene, hogy ki maradjon tényező a magyar politikai palettán, GyF, vagy az MSZP olykor háttérben maradó őskövületei, akkor azt hiszem, nem lenne nehéz választani.
Elég szomorú, hogy Schiffer Gyurcsányról jelenti ki, hogy vele nem, az mszpről viszont nem.
Érdekes.
Ha csak egy kicsit is belegondolunk: Öszöd sokkal inkább az MSzp szégyene, mint Gyurcsányé.
Ezt valszeg Schiffer is tudja, de mivel most nem jó GYF neve mögé állni, taktikázik.
Hibát követ el.
Neki ugyanis a Jobbikon kívül mindenkivel (de talán még velük is) össze kkelen fognia, ha le akarja váltani Orbánt.
"én személy szerint az akkori MSZP vezetést és a frakciót nagyobb felelősnek tartom az elkúrásban, mint Gyurcsányt magát."
No igen, így van, ez nem is lehet kérdés.
Ha választani kellene, hogy ki maradjon tényező a magyar politikai palettán, GyF, vagy az MSZP olykor háttérben maradó őskövületei, akkor azt hiszem, nem lenne nehéz választani.
Elég szomorú, hogy Schiffer Gyurcsányról jelenti ki, hogy vele nem, az mszpről viszont nem.
Érdekes.
Ha csak egy kicsit is belegondolunk: Öszöd sokkal inkább az MSzp szégyene, mint Gyurcsányé.
Ezt valszeg Schiffer is tudja, de mivel most nem jó GYF neve mögé állni, taktikázik.
Hibát követ el.
Neki ugyanis a Jobbikon kívül mindenkivel (de talán még velük is) össze kkelen fognia, ha le akarja váltani Orbánt.
Az utolsó 100 komment: