Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: index.hu/belfold/2024/11/25/gyurcsany-ferenc-demokratikus-koalicio-orban-viktor-fidesz-bukas-balol... (2024.11.25. 13:39) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.06.18. 06:04 Fabius

Őszödi beszéd, Isten veled!

Címkék: mszp fidesz gyurcsány ferenc lázár jános őszödi beszéd

Jelentős nap volt a tegnapi: nyugdíjba ment az őszödi beszéd. Szanyi kihisztizte, Gyurcsány leírta amit tud, a tudást Mesterházy olvasatlanul ledarálta egy iratmegsemmisítővel. A fecnihalom fölül azért még üzent a belügyminisztériumnak, legyenek már kedvesek előásni az egykori nyomozati anyagokat addig a pontig, amit még bizonyítani lehet. Pintér Sándor és hivatala meg visszaüzent: lófaszt tesókáim, "a szocialisták kíméljék meg az országot a múlt vitáitól."

Vagyis nem érdeke itt senkinek, hogy az őszödi szivárogtató személye ismert legyen.

A szocikat még értem, ők azért nem biztos, hogy szívesen szembesülnének azzal, hogy ki borította rájuk a húgyosbögrét 2006-ban. De az azért meglepett, hogy az Orbán kormánynak sem érdeke felfedni a személy kilétét. A belügyminisztérium üzenete nem csak a szociknak szól, hanem a Fidesz szimpatizánsainak és egyéb komment trolloknak is: tessék szépen megkímélni az országot a múlt vitáitól, az őszödi beszéd megtette amit lehet, az őszödi beszéd nyugdíjba mehet.

Innentől viszont a hadjáratot nem értem. A Fidesz egyetlen választási ígéreteként számontartott elszámoltatási biznisz lassan az érdektelenségbe fullad. Budai Gyula néhány milliós ügyekből gyúr fikagyurmát, a Nemzeti Gyurcsányvadászathoz meg nincs muníció. Tegnap éppen a hiánykutató bizottság előtt mutatta be, hogy miért fossa le a zoknit tőle a komplett Fidesz Orbánnal az élen. A felelősség ráeső részének vállalásával retorikailag zseniálisat húzott, Nemzeti Trubadúr Péter izmozását meg riposztozással fordította a visszájára.

Törvény kell ellene, ha más nem segít. Majd, ha lesz vér a pucában eldönteni, hogy megvonják-e a mentelmi jogát, vagy sem, akkor pórázon elvezetik és bekasztlizzák jól, hadd örüljenek az erre izguló hívek. Odabent meg 48 óráig majd nem védő, hanem nemulass várja. McLázár szerint elég 24 óra védtelenség, az is hozhat eredményt. Őszintén kíváncsi vagyok, hogy miért éri ez meg ennyire? A védelem korlátozása alkotmányellenes, ha be akarják vezetni, akkor hivatkozott (és szerintem rosszul értelmezett )strasbourgi ítélet ide vagy oda, a szentséges Fideszlakotmány szövegét bizony módosítani kell. Olyan hosszútávra készült ez is, hogy még a hatályba lépést sem éri meg radír és átírás nélkül.

Ügyesek vagytok, ehhez szívből gratulálok.

Mondjátok, mivel lesz gyorsabb az eljárás védő nélkül mondjuk Gyurcsány esetében? Mihez fogtok kezdeni 24 óráig? Kiveritek belőle amit hallani akartok, vagy Szijjártó Orbán monológokat olvas fel neki, amitől hátha összeroppan? Sanszosabb, hogy adott idő alatt nem szól egy szót sem, cserébe röhög majd az erőlködéseteken. Az gondolom nem fordult meg a fejetekben, hogy a passzus ütközik az Alapjogi Chartával is, és megint köpőcsészének használnak majd minket a nemzetközi lapok. Ahogy arra sem sikerült gondolni, hogy nem ti lesztek kormányon az idők végezetéig. Akkor meg majd Ferkó jön, és lemeccseli  a visszavágót.Ér ez ennyit? Az őszödi szószátyárt felfedni nem közérdek, de Gyurcsányt üldözni tehetetlenül, magatokból hülyét csinálni újra és újra meg igen?




 

151 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr532994186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@waszabi: "Az egy dolog, hogy Gy. 2006-ban hazudott, hogy megnyerje a választást. Viszont az őszödi beszédet is ő mondta párttársainak, akik leszarták, ültek a kényelemben tovább. Kikerült a beszéd, kiderüült, hoyg szólt ez ellen a magatartás ellen, s ezek után neki van szégyellnivalója?"

na, akkor tisztázzunk egy-két dolgot.
1. első mondatodban megállapítod, hogy Gy. 2006-ban hazudott. ez tény!
2. az őszödi beszédet is ő mondta párttársainak, ez is tény!
3. akik leszarták, ez is tény!
4. kikerült a beszéd, ez is tény!
5. szólt ez ellen a magatartás ellen: jó lenne, ha idéznél a szövegből egy nyúlfarknyi részt, ahol "szól ez ellen a magatartás ellen", mert én csak arra emlékszem, hogy csak azt mondja, hogy "hazudtunk reggel, délben meg éjjel", azt nem mondja, hogy ez helytelen volt, csúnya dolog!
6. igen! neki van szégyellni valója, mert csak a párttársainak vallotta meg, hogy hazudott, és nem a választóknak, az hogy ez a beszéd nyilvánosságra került nem az ő érdeme, még akkor sem, ha szanyi kapitány azt mondja, hogy ő volt, mert akkor ezek voltak gy. érdekei, de visszafelé sült el

ÉBRESZTŐ! EZ NEM IGAZSÁG BESZÉD VOLT, HANEM EGY KIB@SZOTT NAGY MELLÉFOGÁS!!!
@waszabi:
"Értsük is, mi történt, ne csak közhelyek csapongjanak. Az egy dolog, hogy Gy. 2006-ban hazudott, hogy megnyerje a választást. Viszont az őszödi beszédet is ő mondta párttársainak, akik leszarták, ültek a kényelemben tovább. Kikerült a beszéd, kiderüült, hoyg szólt ez ellen a magatartás ellen, s ezek után neki van szégyellnivalója? Sztem aki így gondolja, az van 6 éves gyerek szintjén. Sajnos az ország állapotán látszik is, hogy 6 éves ygerekek irányítják a politikát. "

Az hogy ez mi a fenét is akar jelenteni. Viszont mivel magad is magyarázatokba merültél még a kérdésem előtt, úgy gondolom erről ennyi elég is.
@randomgenerator: "Azt kell mondanom, ez a Gyurcsány nem buta ember. Kár, hogy úgy elqrta."

Ugyan mit? Az mszp-t a szarháziakkal együtt is győzelemre vitte. Azok kúrták el, akik eladták.
Különben mondjon nekem valaki olyan politikust, aki nem hazug kampánnyal nyert. Na azért...
Azért még az ő idejében valamennyire volt jogállam is, a nyugdíjakat nem lopták el, a dolgozókkal még tárgyaltak is.
Az Orbán-rezsim nem hiába fél tőle. A diktátornak elő is jön a rémálmaiban, mint Freddy Krüger. Azért van mindig lefosva az ina.
:)
@kovego: "csak a párttársainak vallotta meg, hogy hazudott, és nem a választóknak"

De sajnálom a sok szerencsétlen választót, aki egyébként a Vikire szavazott volna, ha rájön, hogy pont átverik... viccelsz?
Nem vetted észre, hogy akkor a választók nem kértek Orbán Viktorból, pedig már nagyon szánalmasan kapart? Ilyen egyszerű.
Különben a választókat speciel most nem zavarja, hogy a kormány lop és hazudik. Úgy hogy tehetsz egy szívességet a választóknak (nekem is)...
Aki nem emlékezne rá, az öszödi beszéd kiszivárogtatását egy Fideszes vezetésű parlamenti vizsgáló bizottság vizsgálta. Az eredményt titkosították. Szintén a Fidesz. Na ezért kérték a Pintért, hogy csöpögtessen már valamit.
@kovego: ha jól látom Te kérsz bizonyítékot? Mire? Elmondom mit gondolok és kész. Meghallgattam azt a beszédet, s azt értettem belőle, hogy a lusta régi káderek nem hajlandók dolgozni, csak a zsiros állások, állami megrendelések kellettek nekik. Egy sem volt hajlandó lemondani a "részéről".
Hogy Te mást értettél belőle, az a Te dolgod, de szólok, hogy VIktornak is ezért van megkötve a keze a költségvetés kiadási oldalán. Ezért rúgta ki az IMF-et, mert az ugye megfaragta volna azt is. Nem véletlen, hogy a személyi kiadásokon akar spórolni most, s nem a beruházásokon. Nem most jöttem a felvédőről.
Mindenesetre nekem nyilvánvaló a párhuzam Orbán mostani és Gy. 2006-os helyzete között.
Viszont a bukott előd hibáját ilyen gyorsan ismételni, nos, nem vall nagy tehetségre s nem ígér szép jövőt sem. Akkor sem, ha azt hazudja, hogy de.
Orbán saját magát hozta ebbe helyzetbe, nem kellett volna a Gy. féle hazugságot meglovagolnia akkor. Elég lett volna a 29 ponttal előállnia, meg pár igérettel. Most duplán szar helyzet az övé sztem.
Akinek célja van, tartósan nem mondhat más, mint amit cselekszik. Orbán kihúzza gyufát októberre, de lehet hogy elöbb. Mást nem mondok, az egója nem viselné el azt, amin Gy. keresztül ment, többek között az ő magatartásának is köszönhetően. Retteg az az ember a buktától, ezért kell megfélemlítenie az egész országot. Rákosi II. De szerintem olcsóbb áldozat az bukása most, mint 10 millió ember életszínvonalának , ellátásának visszavetése a 89-es szintre, vagy lejjebb. Mert ez a politika odavezet. Ő most Causescu politikáját implementálja ide épp. Gondolom, nem kell bemutatni a szocialista Romániát a 80-as évekből...nem volt államadósságuk, de enni se volt mit, a gazdaság se ment tőke hijján.
@Rwindx: bocsi, leesett a trollad...másutt próbálkozz talán.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: nem hallgatom végig!

kérem az idézetet, ahol "szól ez ellen a magatartás ellen"!!!
@sixx a bolsevik:
1. nem vikiről van most szó, hanem feriről!
2. feri sem vallotta be a választások előtt, hogy hazudik, sőt a választások után sem vallotta be, kiderült!!!
3. speciel engem zavar, a kormány ténykedése, és te tehetsz nekem egy szívességet!
Várúrnak meg kimondottan ajánlom előző hozzászólásomat, ő tipikusan az a szavazó akinek a ram-jából minden törlődik ami a Fidesz előző 20 év felelősségére vagy tetteire emlékeztetné.
Félelmetes.
@kovego: 2.ponthoz De, a választások után bevallotta, épp az derült ki, hogy bevallotta.
@waszabi: érdekes, hogy ebben a hozzászólásodban már nem írod, hogy "szólt ellene", akkor ezt mégsem értetted abból a beszédből?

persze mindannyian másképp értjük a szavakat, én csak azt a részt kérem, hogy idézd, amiből neked az jött le, hogy ő "szólt ellene"
@Nyers Fa: bevallotta, a párttársainak, akik tudták (persze mi is tudtuk, akik nem rá szavaztunk, csak nem volt rá bizonyíték, és a többség rászavazott, ők nem tudták)
amikor kiderült (NEM BEVALLOTTA, HANEM KIDERÜLT!!!), akkor már volt rá bizonyíték!!!
egy demokráciában ilyen után le szoktak mondani!!! ott kezdődött a demokráciánk halála, most csak folytatódik!!!
A mai nap valósága az, hogy az Orbán-kormány megosztja a társadalmi rétegeket és uralkodik. Pont úgy, ahogy az előző 4 évben megosztotta a szavazókat, minek eredményeképp hatalomra került. Régi hagyomány ez a mi országunkban, nincs új a nap alatt. Lásd 16%-os szja. Ugye nem gondolja senki, hogy ez nem egy tudatos konc volt, hogy egymásnak ugrasszák az embereket?
Nem tartom komolynak ezt a Gyurcsányozást sem, akárcsak az alkotmányozást, ezek is csak koncok a plebsnek. Be is csukhatják, ha tudják, de attól még ez a kormány nem fog jobb gazdaságpolitikát csinálni.
@kovego: Én tudtam, ennek ellenére rá szavaztam, mondjuk nem volt nehéz tudni, mert a választások előtt az egész baloldali sajtó azzal volt tele, hogy milyen szarban van az ország. Lehet, hogy a Hír TV-n nem ez ment? Nehezen tudom elképzelni.

A lemondással egyetértek, ez kellett volna, nyilvánosan bevallani, hogy szarban az ország, és utána lemondani. Talán még a hitelességből is maradt volna valami.
@kovego: ugyan már! Nem kell bizonyítanom semmit, ezt Te gondolod így.
Továbbra is el fogom mondani a véleményemet, egy-két troll nem zavar ebben:)
@kovego: Szerintem a választások eredményét nagyobb részben azok alakítják akik a jó esetben a búlvársajtót olvassák. Nem kommentelnek, ha van internetük akkor max a social oldalak mennek náluk. Nekik köszönheti a Fidesz a kétharmadot is, és azt se feledjük, hogy 2006-ban még kúrva jól éltünk. Ólcsó hitel, száz forintos tej stb... Miért szavaztak volna arra a pártra aki azt mondta szarabbúl élünk? ez nem volt igaz, jól éltünk.
Most meg fizetünk érte.
@Nyers Fa: én úgy emlékszem, hogy a fidesz kérte, hogy veres úr hozza nyilvánosságra az első negyedéves adatokat, ahogy a törvény előírja, erre az volt a válasz, hogy majd (pontos dátumra nem emlékszem), mit ad isten ez a dátum az első forduló utánra esett!

örülök, hogy valamiben egyetértünk:-)
@waszabi: kérlek másold ide, hogy mikor kértem, hogy bizonyíts bármit is!

@kovego: "persze mindannyian másképp értjük a szavakat, én csak azt a részt KÉREM, hogy idézd, amiből neked az jött le, hogy ő "szólt ellene" "

újra leírom, lassabban, hátha megérted!
arra KÉRLEK, hogy az őszödi beszédből idézd azt a részt, amiből arra következtettél (lehet, hogy én nem következtetek belőle arra, ezért kérlek), vagy úgy értetted, hogy feri felszólalt a hazugságok ellen!!!

ha már nincs érved, akkor sima ügy trollkodással vádolni másokat, pedig pont a véleményedre vagyok kíváncsi, hogy hol van az a rész, amit én nem értettem meg, te viszont igen!!!
Mondjátok, mivel lesz gyorsabb az eljárás védő nélkül mondjuk Gyurcsány esetében? Mihez fogtok kezdeni 24 óráig? Kiveritek belőle amit hallani akartok, vagy Szijjártó Orbán monológokat olvas fel neki, amitől hátha összeroppan? Sanszosabb, hogy adott idő alatt nem szól egy szót sem, cserébe röhög majd az erőlködéseteken. Kurvára igaz ez is!!!! :-)
@Nyers Fa: "Szerintem a választások eredményét nagyobb részben azok alakítják akik a jó esetben a búlvársajtót olvassák."

vagy akik 13. havi nyugdíjat kapnak, vagy akik lejárt szavatosságú tésztát stb.

2006-ban jól éltünk, de nem kurva jól! a fidesz azzal a szánalmas szlogenjével direkt nem akart nyerni, mert már akkor látszott, hogy ezt nem lehet tartani. ha nyernek, akkor azt mondják, hogy lám-lám 2002-2006 között az mszp alatt milyen jól éltünk, de jött a fidesz...
ehelyett hagyták, hogy a szocik, még jobban szétkúrják az országot, amire még egy lapáttal rátett a válság.
@kovego: szerintem te még soha életedben nem hallgattad meg azt a beszédet, csak a kiragadott és állandóan szajkózott részeket és még ahhoz is buta vagy, hogy egyszer végighallgasd. az a beszéd a magyar demokrácia legjelentősebb beszéde volt, (s mielőtt ugranál, nem azt mondom, hogy pacsi ezért a pártnak meg mindenkinek, mert valóban lett volna lehetőségük lépni, ezt 2006 után sem tették már meg) és a kiragadott részek miatt lett pusztán ösződi beszéddé "degradálva". ez egy k*rvaország, s ez valóban igaz az egész országra. érdemes végighallgatni, hatalmas igazságok vannak benne, de ehhez ki kell húzni a fejeket bizonyos seggekből és elhiszem hogy ez nehezen megy, jó melegen tarthat..
Kedves Fabius!
Ha nincs miről, vagy nincs ihlet hogyan, akkor javaslom inkább sehogy.
Nem értem min vitatkoztok :D Magyarország ilyen és kész. Mindenről a zsidók, cigányok, buzik és Gyurcsány tehet.
@kovego: Bocs, de eléggé troll szaga volt, mivel a beszédet többen ismerik az országban, mint a Miatyánkot és ráadásul 5 éves a sztori.
Ha most kell kezdeni értelmezni, akkor az nagyon nagy baj sztem. Nem nekem, hanem az ország lakosságának.
Mellesleg, a mostani kongresszuson megint ugyanez volt az ütköző pont(bocs, én ezt látom lényegének): van egy párt, amelyben gatgetve akarnak döntések,felelősség nélkül megélni emberek, akik végül is kihúzták 2006túl 2010ig változatlanul s a buktát még mindig nem saját destruktivitásuknak, hanem Gy.-nek tulajdonítják. Mert ez könnyebb, mint tükörbe nézni.
Pár részt idemásoltam kérésedre.

"Jöttek párak, akik nem szarakodtak azon, hogy akkor a megyei önkormányzatban lesz-e majd helyük, vagy nem. Hanem megértették, hogy másról szól ez a kurva ország!
Hogy megértik azt, hogy azért érdemes politikusnak lenni itt a XXI. század elején,
hogy csináljunk egy másik világot! Csak azért! Egzisztenciát lehet még találni sokat."

"De csak azért érdemes csinálni, hogy hozzányúljunk a nagy dolgokhoz.
Elmagyarázni és majd hosszú bizottságokban ücsörögni, és majd új munkabizottságot tartani, aztán majd kideríteni, hogy soha egyetlen egy törvényben nem tudunk megállapodni, mert újra csak azok a kompromisszumok születnek, ami lényegében a semmittevés kompromisszuma, hogy fönnmaradjon, amely eddig volt, mert minden más sérti valakinek az érdekét, ahhoz másik madame kell."

"Mindenki döntse el magában, hogy 4-500 ezer forintért csinálja a dolgot, ami kurva fontos,
különösen, ha az embernek már nincsen más szakmája, csak ez, tudom én. Hogy képes-e az elmúlt 15 év összes történetén felülemelkedni és megkötni új védeket, vagy azt gondolja,
hogy ez is egy olyan négy év lesz, hogy a francba, túléltük az eddigit is, most is túl leszünk. Volt elég miniszterelnökünk, ezen a pasin is túl leszünk majd. Mi úgy is maradni szoktunk. "
@kovego:

Ahhoz, hogy megalapozott véleményt mondhass róla, illene legalább egyszer meghallgatni.

Innentől nincs miről beszélnünk.
A gombócot is megette, a bort is megitta, ki sem végezték. Egy brancs maguk, ne is tagadja.
Mondja a börtönőr Pelikán gátőrnek
1. Az MSZP-ben vannak viták, ahogy látjuk, de gondolom a végén valamiben csak megegyeznek.
2. A FIDESZ-ben nincsenek viták, ahogy látjuk.

Kérdés, hogy kikből áll a FIDESZ. Egy jó seprű összeseperte a különböző nézetű, vallású, mentalitású, erkölcsű embereket, valami összetartja ezt a kupacot, halmazt.

FIDESZ-be sepertek okkal kihullott pártagokat, pártokat:
MDF-et (Lezsák, Balsai)
SZDSZ-t (Szájer
KDNP-t (Harrach, Pálffy)
MSZMP-t (Pintér, Matolcsy, Pozsgai, Kövér)
MSZP-t (Csinalan)
FKGP-t

Hazugokat és csalókat:
Deutsch
Buday
Papcsák
Lázár

Nos, akiket összesepertek úgy hívják .....dék.
Ezek tudnak kordont bontani, gyújtogatni. Orbán a kordonbontó pedig felhívja a rendőrök figyelmét, mi is a feladatuk. Orbán feladata a kordonbontás volt ugye.

Amitől félni kell, hogy a szegéyebb réteg elpusztítását követően a népesedést betelepítéssel, vagy még súlyosabb dolog esetleg egy írányított lombikbébi programmal kívánják megoldani.

Lassan látom már milliárdokat adnak majd a kiválasztottak, nem forint és euro milliárdokat, hanem sperma milliárdokat az Első Nemzeti Sperma Bankba. Kétségem sincs arról ki is lesz a főrészvényes. Így már a vonalkódnak is nagy jelentősége van.
A szivárogtató nem egy virág volt? Valami ritka rózsafajta?
@ezt találtam: az őszödi beszédet végig hallgattam többször, és el is olvastam, de sehol nem találtam olyan részt benne (legalábbis én nem úgy értelmeztem, ezért kértem wasabit, hogy írja meg, hogy ő hol vélte felfedezni ezt a részt), ahol feri a hazudozás "ellen szól"
segíthettél volna neki ebben, mert úgy látom te kívülről fújod. ehelyett csak azért, mert én más véleményen vagyok azt mondod, hogy buta vagyok.
én ezt nem mondom rólad pedig csak általánosságokban beszélsz, semmi konkrétat nem írsz a hozzászólásodban, csak az agyon csépelt frázisokat:
-"azért nem érted, mert kiragadsz belőle részeket"
stb.

"demokrácia legjelentősebb beszéde"????
lehet, ha mondjuk október 23-án a parlament lépcsőjén ország-világ előtt, de nem ez történt!!!

az a baj, hogy megetettek titeket ezzel a dumával, ahogy azzal is, hogy itt minden jó lenne, ha nem jön 2008-ban a válság, csak azt felejtitek el, hogy azért vagyunk ilyen szarban, mert 2008-ban már szarban voltunk, és jött a válság, és még nagyobb szarban lettünk!!!
@waszabi: köszi, hogy ide másoltál egy csomó részt, ezek azok a részek, ahol a hazudozás "ellen szól" feri?
ha igen, akkor tényleg másképp értjük.
ha nem, akkor még mindig várom azt részt!
köszi
A kormány korábban beharangozott nagy közmunkaprogramjának megvalósítása kezdődhet el annak a törvényjavaslatnak az elfogadásával, amelyet pénteken nyújtott be az országgyűlésnek Pintér Sándor belügyminiszter. Az indoklás szerint a tervezet célja a munkaképes, de a munkaerőpiacról kiszorult emberek foglalkoztatásának javítása, ennek eléréséhez azonban jelentősen szigorít a szociális ellátásokon is.

A jelenlegi szabályok szerint egy munkanélkülinek akkor kell elfogadnia a felkínált állást, ha annak elvégzésére fizikailag alkalmas, várható keresete magasabb, mint az álláskeresési járadék, és legalább a minimálbért eléri, illetve nem kell naponta három óránál többet utaznia a munkahelye és az otthona közt. Ezt a kormány törvényjavaslata azzal is kiegészítené, hogy az a munkanélküli, aki már nem kap járadékot, köteles elfogadni a felkínált közmunkát is.

Zöldterület karbantartási szolgáltatási díjtételei 2011.

Tevékenység Árak (bruttó) Egyéb információ
Fűnyírás fűnyíró géppel 8-15 Ft/m2 500 m2 felett függ a terület méretétől, tagoltságától, fű magasságától (nem tartalmazza az összegyűjtést (5 Ft/m2 és az elszállítást)
Fűnyírás fűnyíró traktorral 6-10 Ft/m2 1000 m2 felett, függ a terület méretétől, tagoltságától, fű magasságától (nem tartalmazza az összegyűjtést 5 Ft/m2 és az elszállítást)
Fűkaszálás normál területen 8-15 Ft/m2 Függ a terület nagyságától, tagoltságától, fű magasságától (nem tartalmazza az összegyűjtést 5 Ft/m2 és az elszállítást)
Fűkaszálás gondozásba nem vont területen 12-20 Ft/m2 Függ a terület nagyságától, tagoltságától, fű magasságától (nem tartalmazza az összegyűjtést 5 Ft/m2 és az elszállítást)
Fűkaszálás rézsűn egyenetlen, köves-bontási törmelékes területen 15-45 Ft/m2 Függ a terület nagyságától, tagoltságától, fű magasságától (nem tartalmazza az összegyűjtést 5 Ft/m2 és az elszállítást)
Bozót vágás, aljnövényzet tisztítás 40-60 Ft/m2 Függ a terület nagyságától, tagoltságától, fű magasságától (nem tartalmazza az összegyűjtést 10 Ft/m2 és a elszállítást, megsemmisítést)
Füvesítés, fűmagvetés, gyepszőnyeg lerakása 600 Ft/m2-től Tartalmazza a gyomirtózást talaj előkészítést, fűmag vetést vagy gyepszőnyeg lerakását egyszeri öntözését
Sövényvágás 3.500 Ft/óra Tartalmazza a géphasználatot és a munkadíjat
Permetezés motoros permetezővel 3.500 Ft/óra Tartalmazza a géphasználatot és a munkadíjat
Egyéb kertészeti munkák 1.800 Ft/óra Permetezés, gyomlálás, kapálás, stb
Fakivágás 10.000 Ft-tól Függ a fa nagyságától, elhelyezkedésétől
Gally, ág aprítás 7.500 Ft/óra Tartalmazza a géphasználatot és a munkadíjat max. 7 cm átmérőig, az apríték mérte kb. 3-5 cm
Zöld hulladék elszállítás 3.500 Ft/m3 Csak az általunk karbantartott területről

Szerintem ez az egész arra megy ki, hogy Orbánék a földmoratorium feloldása után, mennyiért tudják foglalkoztatni az új jobágyságot.
@kovego: Ne akard értelmezni az öszödi beszédet. Túl magas neked. Nem retardált jobbikosoknak vagy vekkeres hülyéknek szól.
Inkább trollkodj máshol, szarházi. Köszi.
@sisifux:
Nem kellett Furcsánynak segítség... Ő követett el karakter-öngyilkosságot. Megszólalásaival azóta is szorgosan pusztítja magát. Nem véletlenül az ország legutáltabb embere.
@thinker_:
Hozzászólásával az elfogúlt tájékozatlanságán túl a faragatlanságát is bizonyítja.Nincs annyi időm,hogy az 1998-2002 közötti hatalmi visszaéléseket soroljam,a 2002-2010 közöttieknek nagyobb publicitást sikerűlt a hatalmonlévőknek biztosítani. Egy dolgot jól jegyezzen meg mindíg az lop-lopott többet, aki a hatalmat BITOROLJA. 2005-ben Dávid Ibolya nagynyilvánosság előtt kijelentette,hogy az útépítés-hídépítés kartell pénzei egyrészén a kormánypárt és a legnagyobb ellenzéki párt 70-30 %-ban osztozik, ugye a haja szála sem görbűlt,valószínű azért mert belűlről ismerte a Vegyépszer-Beton kettős vitézségeit.A rettegésről pedig annyit,hogy nem a nemnaponbarnúlt népréteg kerűlt a szegénység küszöbére ,hanem a közép osztály alsó harmada is. Szerencsére az átkosban ,amikor megfigyeltek nyugodtan dolgozhattam éjjel nappal rendkívűl eredményesen ugy ,hogy nem tartozom azok közé a 2 milló körűlihez akinek tényleg rettegni kell. Az igazságtalanság-szemétség nem attól az,hogy engem hogy érint.
@hazug fidesznyik: az a szerencse, hogy te olyan okos vagy, és mindent megértettél belőle, úgy ahogy bemagyarázták neked!
érveid nincsenek, csak "retardált jobbikosnak vagy vekkeres hülyének" (ez utóbbit nem is értem, hogy jött ide, de valószínűleg azért nem értem, mert vekkeres hülye vagyok:-) tudsz nevezni.
az a baj veletek, akiknek nincsenek érveik, csak imamalom szerűen nyomjátok a sódert, amit belétek vertek, ha kaptok egy nem várt kérdést, amire nem tudtok válaszolni, és a vita partner visszakérdez, hogy hogy is van ez, mert nem kapott választ, akkor egyből trollkodással vádoljátok.
ja és szarházinak nevezitek, amit megtehettek, de ez titeket minősít, és nem engem. ha visszaolvasnád a hozzászólásaimat, akkor senkit nem sértegettem, azt hiszem a trollkodást inkább ti csináljátok, nem én.

választ továbbra sem kaptam a kérdésemre (az őszödi beszéd mely részében "szól a hazugság ellen feri"), úgy gondolom ti sem tudjátok rá a választ, mert nincs ilyen rész.
köszönöm!
Ha választanom kellene Orbán Viktor és Gyurcsány Ferenc között, akkor már inkább a Gyurcsány. Orbán soha nem tudna egy őszödi beszédet összehozni, talán még felolvasni sem.
Nekem meg valahogy nem jön be az a politikus, aki még soha nem hazudott a választóknak.
Azért szórakozni lehet rajta.

www.youtube.com/watch?v=c5Ov2jBWapw
@waszabi: leszarom mit gondolsz, csak jeleztem hogy egy értelmezhetetlen zagyvaságot sikerült idebüfizned. Kár az Internetet szennyezni.
@waszabi: Ja, látom neked mindenki trollkodik :) Ennyit erről.
"A Fidesz egyetlen választási ígéreteként számontartott elszámoltatási biznisz lassan az érdektelenségbe fullad. Budai Gyula néhány milliós ügyekből gyúr fikagyurmát"

Ez már önmagában hitelteleníti a Fidesz egész politikáját. :(
@Várúr: "Nem véletlenül az ország legutáltabb embere."

Csak nálad, vénember. Máskor ne szavazz rá, mert becsapja az embereket. Ennyire buta nem lehetsz. Ha meg nem rá szavaztál, akkor meg ne verd a nyálad. Nem a te problémád, hogy engem átvert. Foglalkozz inkább a jelenlegi diktátorral, aki egyszeri 10%-os adócsökkentést hazudott. Továbbá azt hazudta, hogy megvédi a magánnyugdíj pénztárakat. Azt is hazudta, hogy 1 millió munkahelyet teremt, közben rengeteg ember lett kirúgva és sok ezren rettegnek most is. Nem sorolom tovább. Ezt magyarázd meg, vén jobbikos trotty.
@Várúr:
"az ország legutáltabb embere."(GyF)

Ezek szerint az internet nem reprezentatívan képezi le a lakosságot, vagy tévedésben vagy.

Ne a GyF-et utálómegszólalások száma alapján operálj, mert az veled együtt kb tíz embertől jön.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Kis fittyfasz lehetsz.. Se vén, se jobbikos nem vagyok. No de közöd nincs hozzá. Keseregj a saját átverésed miatt, engem hagyj ki belőle. Mellesleg az összes közvéleménykutatás szerint Furcsány mélyen van és folyton kaparja maga alatt a gödröt. Na, kopj le rólam.
@Várúr: "Se vén, se jobbikos nem vagyok."

Na ezt rögtön el is hittem. A prof is elhitte?
Mikor engednek ki?
@kovego:"te olyan okos vagy, és mindent megértettél belőle, úgy ahogy bemagyarázták neked!"

"választ továbbra sem kaptam a kérdésemre (az őszödi beszéd mely részében "szól a hazugság ellen feri"), úgy gondolom ti sem tudjátok rá a választ, mert nincs ilyen rész."

A választ magad keresd meg a beszédben. Nem akarom neked bemagyarázni. Értelmes embernek nem kell semmit bemagyarázni, te faszkalap.
Ha adhatok egy jó tanácsot: inkább ne erőltesd, a végén még rá fogsz szavazni.
@Várúr:

Tanár Úr!
Az egyetemen nem tanították meg, hogy ész nélkül nem vagdalkozunk sértésekkel?

Valamelyik, a fél világot felölelő utadon tanultad, hogy érvelés helyett lefittyfaszozod a vitapartneredet?

Kérdeztem én a pártszimpátiádat?

Winston Churchillnek volt állítólag egy mondása 8tanult emberként biztos ismered) a statisztikákról. Fogadjuk el, hogy közvélemény-kutatás is egyfajta statisztika. Lássuk továbbá, hogy létezik az úgynevezett választói cinizmus, mely fogalmat egy egyetemi tanár biztosan ismeri.

Mondjuk a tanár úr által alkalamazott érv(telenség)ek rendszere egy tanulatlan, saját szarában hempergő takonykócra jobban jellemző, mint egy egyetemi tanárra.

További szép napot.
@igényes: Fűnyírás fűnyíró traktorral 6-10 Ft/m2.
Egy futballpályányi terület kb. 1ha, 10000 m2. Egy fűnyíró traktorral egy nap alatt simán végzek vele. Vegyük a közepes árat: 8 Ft/m2. Az napi nyolcvanezer, tehát, havi 1,6 millió, évente 19,2 millió. Jó, tudom, itt nem lehet egész évben füvet vágni. Ezért néhány hónapig kénytelen lennék mondjuk gallyat aprítani, az meg csak havi 1,2 millió. De, így is vállalom. Hol lehet jelentkezni?
A francba a diplomával, a gondokkal, a hétvégi munkával!
"Mondjátok, mivel lesz gyorsabb az eljárás védő nélkül mondjuk Gyurcsány esetében? Mihez fogtok kezdeni 24 óráig? Kiveritek belőle amit hallani akartok, vagy Szijjártó Orbán monológokat olvas fel neki, amitől hátha összeroppan?"

Az fel sem merül a szétfröcsögött agyadban, hogy esetleg nem fetisizált gyurcsótányod ellen született a módosítási javaslat, hanem a buta gyilkosok és egyebek ellen akik ügyvéd nélkül bedőlnének egy sima kihallgatási "trükknek" is? Egyébként nekem sem tetszik a javaslat, de hisztériás rohamot azért nem kapok tőle mint ti.
@kirsten: "Én orbánról és bandájáról gondolom, hogy soha többé. Tűnjenek el a süllyesztőben, települjenek Felcsútra hátha ott még el tudják viselni őket. Habár már az is nagyon kétséges"

Jé, mégis nyerik az időközi választásokat. Tehát nyugi, még hőböröghetsz pár évig!
Másnál sem elérhető a Gréczy blog?
@popocatepetl:

Igen, nyerik az időközi választásokat.

Mekkora volt az időközi választásokon a részvételi arány?

12% biztos szavazóval nem elegáns győzelmi ódákat zengeni.
@popocatepetl: "Tehát nyugi, még hőböröghetsz pár évig!"

Vagyis, kedves popó, te is idejárhatsz még szopni pár évig. Na milyen volt a hazai buziparádé?
@hazug fidesznyik: újból csak saját magadat minősítetted a "faszkalap"-ozással!
ennyit tudsz, gratulálok!
nincsenek érveid, csak sértegetni tudsz!
Gyurcsány a közvélemény-kutatások szerint a legutáltabb politikus. ( valószínűleg a legutáltabb ember is ma Magyarországon, bár itt szerintem Hajdú Péter komoly veszélyt jelenthetne rá).

Mindenki tudja, hogy ebből az emberből már nem lesz politikus, el kéne engedni a kezét és keresni valami új arcot, akiért rajongani lehet.
Érthető, hogy nehezen múlik a szerelem , de itt már racionálisan kéne gondolkodni, és felmérni, hogy ilyen szintű politikai/morális megsemmisülés után nincs visszaút. Orbán is visszajött, de ő nem bukott ekkorát 2002-ben.
Gyurcsány ex elnök semmi újat nem mondott,amikor megemlített néhány sunyi hatalom-éhest.A konkrétumokról,személyi felelősökről hallgat.Az MSZP aláírta saját halálos ítéletét.Különös eset,amikor önmaga az elítélt,a tanú.A végrehajtást sem bíznám másra,ha maradt parányi gerincesség a "régi arcok"-ban.Ennek a pártnak nem megújulni,megszűnni kellene!Egy új,minden régi ideológiától és kövület fazonoktól mentes baloldali pártra volna szükség.
Őszödi beszéd? Szólj igazat,gyakorolj önkritikát,sérts érdekeket és lám,betörik a fejed!A régi MSZMP-MSZP figurák között egyetlen hiteles politikus sincs.
@popocatepetl: "Jé, mégis nyerik az időközi választásokat."

Mindig akad annyi szavazó, aki lábon hordta ki az agyhalált, hogy éppen elég legyen a szavazatok száma. De ez csak 12 %-a az összes szavazónak.
Nagy csoda, ha az édes seggű vezíred kihúzza a ciklus végéig. Az utóbbi egy évben annyi biztos szavazót nyert maga ellen, hogy biztos lesz a bukása.
@kovego: Meghallgattad újra azt a szart vagy csak járatod itt a pofád? Elemeznéd, hogy miért mondta Fletó azt, hogy keressenek más embert helyette?
@hazug fidesznyik:

Nem tudjuk mi lesz 3 év múlva, de én örülök, hogy legalább most szopsz.
Istenem, mikor jon mar egy ertelmes ember.. Miert csak ez a taho paraszt arrogans antipatikus Gyurcsany az egyetlen ember, aki kepes leterdepeltetni az egesz Fideszes vezerkart, es melytorokkal bonyallal leszopatni az osszeset?
Kene mar egy normalis szimaptikus csavo, aki ugyanugy kepes Orban Viktorral felmosni a padlot, mint a Jurcsánt tudta anno pl a TV vitaban.. vagy ez elott a kengurubirosag elott, ahogyan felidegelte a szijjarto pepiket meg a szarvasi polgit?
@bimmer: "legalább most szopsz"

Tévedsz, vekkeres. Én nem szavaztam ezekre a tolvajokra. Azok szopnak, akik megették a hazugságaikat.
@Rwindx: ha valaki nem akarja érteni, amit hall, vagy mást akar bele látni a hallottakba, s ennek okán kötözködik, annak szándéka nem tiszta. Azaz trollként viselkedik. Ez pedig nem véleménytöbbség kérdése, hanem a tartalom minőségéé.
Tekintve, hogy nem Gy.-t védtem, hanem elsősorban Orbán viselkedésének hasonlóságát domborítottam ki jelenünk és jövőnk fontosságát szem előtt tartva, nos, nem hiszem, hogy én értek félre bármit is akár a múltból, akár jelenleg.
Ezek annyira hülyék, hogy azt hiszik most olyan törvényeket hozhatnak ami majd 2014 után megvédi őket. Mert azt már most is nagyon jól tudják, hogy lqrták, és bizony max. addig húzhatják ki "hatalmon".
@KopaszMercis: A gyurcsányt is orbánnak köszönhetjük. Ugyanis most elhiszi, annyira hülyék vagyunk, hogy egy bukott miniszterelnököt újra megválasztunk.
És tényleg.

Szóval, nagyon gyorsan csinálni kellene valamit, mert amint látható a bukott politikusok is látják annyira gyönge a felhozatal, hogy még nekik is oszthatnak lapot...
@kovego: ismétlés a tudás anyja, Neked is megismétlem.
Ha valaki nem akarja érteni, amit hall, vagy mást akar beleérteni a hallottakba, s ennek okán kötözködik, annak szándéka nem tiszta. Azaz trollként viselkedik. Ez pedig nem véleménytöbbség kérdése, hanem a tartalom minőségéé.
Tekintve, hogy nem Gy.-t védtem, hanem elsősorban Orbán viselkedésének hasonlóságát domborítottam ki jelenünk és jövőnk fontosságát szem előtt tartva, nos, nem hiszem, hogy én értek félre bármit is akár a múltból, akár jelenleg.
Olcsó húzás Gy.-vel foglalkozni most, hogy a kormány kellemetlen helyzetbe hozta magát, de ez már csak mókusvakítás. Ez van.
@KopaszMercis: Bajnai is bármikor felmossa a padlót Orbán Viktorral. Szakmailag biztosan. A diktátornak semmilyen szakmai tapasztalata nincs. Horn, Medgyessy és Gyurcsány mind megverték az első fordulóban, ha negyedszer is bukik, sehova sem veszik fel. Legalább jó álláskereső hirdetése lesz: bukott pártelnök diplomával és nulla szakmai gyakorlattal állást keres, bankok és multik kizárva.
@hazug fidesznyik:

"
Én nem szavaztam ezekre a tolvajokra. "

Így van, próbáltad elkerülni , mégis kétharmados cumi lett belőle.Nem tehettél semmit, és most sem tehetsz, csak szopsz és nyelsz.
@popocatepetl: aha. Hát ezt a tiszta szándékot Szima Ágnes törvényes letartóztatása után nehezen hiszem el.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "12% biztos szavazóval nem elegáns győzelmi ódákat zengeni."

Nem is zengtem, csupán válaszoltam annak az illetőnek aki azt zengte, hogy már sehol nem látják szívesen a Fideszt.
@hazug fidesznyik: "Vagyis, kedves popó, te is idejárhatsz még szopni pár évig. Na milyen volt a hazai buziparádé? "

Nem tudom, kérdezd meg apádat! Akarom mondani a téged örökbefogadott nevelőapádat.
@hazug fidesznyik: "Mindig akad annyi szavazó, aki lábon hordta ki az agyhalált, hogy éppen elég legyen a szavazatok száma. De ez csak 12 %-a az összes szavazónak.Nagy csoda, ha az édes seggű vezíred kihúzza a ciklus végéig. Az utóbbi egy évben annyi biztos szavazót nyert maga ellen, hogy biztos lesz a bukása."

Honnan tudod milyen ízű a segge? Belenyaltál, de ellökött és most sértődöttségedben kommentezel? Egyébként nem fog bukni, s öröm lesz nézni ahogy infarktust kaptok a tehetetlenségetekben. Szia, szép vasárnapot!
@waszabi: összefoglalva

1. állítottál valamit: "Kikerült a beszéd, kiderüült, hoyg szólt ez ellen a magatartás ellen"
2. megkérdeztem, hogy hol található az őszödi beszédben: "jó lenne, ha idéznél a szövegből egy nyúlfarknyi részt, ahol "szól ez ellen a magatartás ellen""
3. idéztél egy-két mondatot
4. megkérdeztem, hogy ezek azok a részek, amikben ellene szól a hazudozásnak? mert ha igen, akkor tényleg félre értjük egymást
erre nem kaptam választ!

tényleg érdekel, hogy te melyik mondatát értetted úgy az őszödi beszédnek, amelyikben "szól a hazudozás ellen"

szerintem egyiket sem (mert már rég idézted volna), csak nem mered bevallani, hogy nincs ilyen rész!
@kovego: ne hari, de ez a Te problémád, hogy mit nem értesz. Én ettől még nyugodtan alszom.
@popocatepetl: én kérek elnézést, Szima Judit.
szima juditot saját kérésére vették őrizetbe, tökéletesen lehet így mártírrá válni
Jobb mint a maunika....
@waszabi: bocs, de mindent értek, szerinted sincs ilyen mondat az őszödi beszédben!!!
@Nyers Fa:
várúr egy 2 bites birka. Rohadtul nem kell vele foglalkozni, mert hülye mint a segg.
A rendőr megunja hogy mindenki lenézi, valami nagy dolgot akar mutatni, megtanul vízen járni. Amikor megvan a tudás, fényes nappal átsétál a Dunán a főváros szeme láttára. Másnap szalagcímeken hozzák a hírt: - A rendőr nem tud úszni! - ez egy példabeszéd.
kovego, te nem fogod meglátni a szövegben amit waszabi ír, mert nem tudsz elvonatkoztatni az érzelmi töltettől, ideológiai köd száll a szemed elé ha a beszédet hallod/olvasod. Ide jutott az ország, értelmes emberek válnak bólogató mamelukokká, és emiatt nem tudunk kitakarítani a politika karámjában, hogy új, hasznot hozó állománnyal töltsük fel. Marad a régi jószág, aminek a legfőbb, és egyetlen értéke, hogy a mi kutyánk kölyke, nem olyan mint azok, ott, a másik oldalon.
Ebből sohasem lesz szebb jövő ebben a kurva országban. Sem olyan "", sem egy normális.
@kovego: mit erőszakoskodsz itt? Mire mész vele? Azt mondom, amit én akarok, nem vagyok irányítható. Mással próbálkozz, ha nem akarsz magadból hülyét csinálni.
@kovego: no ugye, hogy troll vagy, megmondtam előre.
@hazug fidesznyik:
Felrebeszelsz, mert a Bajnai az egy technokrata kepzett, szakmai tapasztalattal rendelkezo, viselkedes kulturaval es normalis megjelenessel biro uriember...

Nem videki cigany sopredek, mint a Viktor... nem lehet oket nagyon egy lapon emliteni. A Gyurcsany viszont melto parja a Viktornak, es igy tartjak egymast eletben.. mint egy hideghaborusan...
@herut:
Igaz lehet az állítás ott találhatók a FIDESZ vezérkarában a köpönyeg forgatók,azt nem tudom ki-a brigadérosuk Pintér,Csintalan,estleg Pozsgai, de van bőven választék rajtuk kívűl is.
@herut:
"A régi MSZMP-MSZP figurák között egyetlen hiteles politikus sincs."
Kiveve azok akik a Fidesz sorait erositik...
Sok itt a fiatal kommentelő, azoknak mondanám, hogy minden politikus hazudik, aki pedig ezt akkor tudja meg, amikor az illető bevallja, az szerintem még oviba jár. Ha pedig egy felnőtt ember úgy gondolja, hogy amelyik politikus még nem vallotta be, az biztos igazat mond, hát az...
@KopaszMercis: A bölcsit nem ismerem, én csak oviba jártam. A frusztrált, Orbán Viktorra szavazóknak még be kell itt bizonyítaniuk önmaguknak, hogy helyesen szavaztak. Ne gátold meg ebben őket.
@kovego: "bocs, de mindent értek, szerinted sincs ilyen mondat az őszödi beszédben!!!"
Nos, van, akinek szüksége van arra, hogy szó szerint kimondjanak dolgokat, szinte a szájába rágják a közlendőket. És vannak olyanok, akik képesek szöveget értelmezni (akár hallott, akár olvasott szövegről legyen szó).
Tehát: Gy.F. mondott egy beszédet anno. Ebben beszélt több dologról. Alapvetően vagy elismerően vagy kritikusan lehet minősíteni valamit. Namost: eme beszédben említett dolgok (hogy csak a legismertebbet idézzem: "hazudtunk éjjel és nappal!") nehezen sorolhatóak be az elismeréssel említhető (=tehát követendő, pozitív példaként említhető) tevékenységek közé, marad tehát az elítélő besorolás. Eme logikát követve (=leegyszerűsített szövegértelmezés) próbáld meg újból meghallgatni/elolvasni a beszédet. Akkor talán megérted, hogy nem öndicséretnek és nem az MSZP dicséretének szánta a beszédet, az abban elhangzottak kritikának minősülnek (akkor is, ha nem a nagyközönség számára "készült", a nagyközönség a kiszivárogtató révén értesülhetett az elhangzottakról). Tehát: tényként említi a hazudozást, a megélhetési politikusok létét (a waszabi által idézett rész róluk szól) és a többit. És mind a szóhasználata, mind a hangsúlyai (igen, az élő beszédnek fontos eleme a hangsúly és a hangszín, adott esetben megváltoztathatja a kimondott szó jelentését is, gondolj például az iróniára, a gúnyra, a hízelgésre) finoman szólva is negatívumként minősítik azt, amiről beszél.
O.V. is tart beszédeket a zártkörű kötcsei, stb pártgyűléseken, azok sem publikusak a nagyközönség számára. Eddig tőlük nem szivárgott ki semmi, ez vagy így marad vagy nem. Ha netán egyszer a fidesztől is kiszivárog valami, gyanítom, hogy néhányan meglepődnek (bár a "majd jönnek a jogászok, oszt'jónapot!" -szöveg ellenére sokan hiszik azt a mai napig, hogy O.V. alapvetően törvénytisztelő politikus /és nem tekintem érvnek, hogy Gy.F. és szinte minden más politikus is hazudott-hazudik: ha valami helytelen -micsoda ódivatú kifejezés...-, akkor akárki mondja-teszi, az helytelen lesz és a más tette nem ad felmentést vagy felhatalmazást arra, hogy én is megtegyem. Egyszerűen: az, hogy más is lop, még nem igazolja az én lopásom jogosságát. Gyurcsány hazugságai nem igazolják Orbán hazugságainak szükségességét vagy létjogosultságát./).
Tehát: igen, Gy.F. ellene szólt a hazugságnak, önkritikát gyakorolt, még ha belső körben is (noha tényleg kiderült azok számára is, akiknek nem szánta). Ha mindezt a nagy nyilvánosság előtt teszi, gondolod, hogy megnyerik a választást? Mert szerintem tuti, hogy nem. És a párt célja ez volt: választást nyerni (mint ahogyan mindegyik pártnak ez a célja: nyerni, majd kormányozni). Ebben semmi kivetnivaló nincs: elmondta a kifogásait belső körben. Az igazi gond az, hogy utóbb, a választások megnyerése után nem lépett fel hatékonyabban a hazudoszás, a megélhetési politikusok és a többi kifogásolt dolog ellen. Pedig tisztában volt vele, melyek a problémák. Vagy gyenge volt tenni vagy nem akart tenni, más variánst nem látok. Eredményeképpen beelegeltek az emberek és megbuktatták őket, mondván, jöjjék a másik oldal, akik mást mondanak, mást ígérnek. Csupa olyasmit, amit hallani akart a nép. Naná. Manapság szép ígéretekkel lehet választást nyerni, függetlenül attól, hogy az ígéretek megtartása mennyire reális, mennyire lehetséges (főleg az anyagiak miatt). Gondolod, hogy ha ma valaki azzal kampányolna, hogy "Nem ígérhetek mást, csak vért, verítéket és könnyet!", az megnyerné az adott választást? Ugye, hogy nem... Nohát, a fidesz ígért szépeket, a szociktól beelegelt jónép meg szívesen voksolt rájuk, elvégre jöjjék hát az a jó világ! Nohát, itt van a jó világ. Ja, hogy nem pont ezt ígérték?? Sorry, elmúltnyócév+gyurcsányahibás!, pedig annyira körültekintően készültünk fel a lehető legalaposabban a kormányzásra, csakhát a rohattIMF+atöbbi,továbbáaválság, defőleggyurcsányahibás!. Nem érzed, hogy csöppet álságos 1 év kormányzás után is még mindig az előzőt megelőző miniszterelnököt hibáztatni? Ugyanis az előző min.elnök Bajnai volt. Őt meg nem szidják... Meddig lehet (mármint időben meddig) visszafelé mutogatni? Meddig elfogadható, hogy most pld azért akarja 48 órára megakadályozni a vádlott és védője találkozását, mert pár éve gazdaságilag (meg egyébként) elqrt valamit-akármit egy előző kormány/min.elnök?? Ja, hogy az egyiknek semmi köze a másikhoz. Igaz. De attól még alapvető jogokat sért a friss tervezet. Ismét értelmezés következik: amelyik kormány efféle jogsértésre képes, az mennyiben óhajt valóban (!!!) az emberek érdekében tevékenykedni és mennyiben tartja elsődlegesnek a saját szempontjait?? Amennyiben az a következtetés, hogy tojik az emberekre (jogaikra, érdekeikre, stb.-re), akkor mennyivel jobb, mint az általa szidott másik párt/kormány? És ha nem az emberekért dolgoznak, akkor vajon mégis mit akarnak, mit akarhatnak? ... Nem olyan nehéz kitalálni, de az is tény, hogy megkaptam már itt néhányszor, hogy bérrettegő vagyok. Nos, ha nem is rettegek, de valóban tartok tőle, hogy az önmagát szupernek beállítani kívánó fidesz a hatalom megszerzése után a hatalom megtartására törekszik. Bármi áron. És ez a "bármi", ez aggaszt.
Anno az átkosban ismert volt a "sorok között olvasás": az újságok/TV nem mondott sokat, az infókat elejtett megjegyzésekből, "félszavakból" kellett összeszedni. Nos, úgy tűnik, erre az ismeretre (a sorok közötti olvasás) ismét szükség lesz. Javaslom, gyakorold, és ne várd meg, hogy majd a rendes, becsületes, soha nem hazudó, mindig igazat mondó, az embereknek csakis és kizárólag jót akaró, az ő érdekükben buzgón és áldozatkészen munkálkodó fidesz-kormány, illetve fidesz politikusok majd szó szerint a szádba rágják, hogy mi is a lényeg. Nem érnek rá ugyanis, hisz éretted (is) dolgoznak-verejtékeznek....
@macamuca: "van, akinek szüksége van arra, hogy szó szerint kimondjanak dolgokat, szinte a szájába rágják a közlendőket."

Ha valaki egyértelműen ki akar mondani valamit, akkor azt egyértelműen, egyenesen kimondja. Ha nem akarja ezt tenni, akkor jön az, hogy tessék kiolvasni a sorok közül.

Egyébként sokan és sokszor leírták már: az őszödi beszéddel nem az a baj, hogy elhangzott, hanem az, hogy utána is minden úgy folyt, ahogy addig. Ha pedig Gyurcsány nem volt képes elérni a pozitív változást, akkor egyszerűen nem volt alkalmas a vállalt feladatra.

Egy politikus - és persze nem csak politikus - feladata nem az, hogy elmagyarázza, miért nem képes megtenni azt, amit kell.
Az öszödi beszéd szerepe igen jelentős a mai politikai helyzet kialakulásában. A kiszivárogtatók ebben a hatékony balek szerepét játszották el. Attól kezdődik a demokrácia lebontása a fidesz akkori puccskisérletével egészen napjaink hatalmi baromkodásáig.
HOL VAN AZ A SOK BÜDÖS PARASZT, AKI AZ orbán-CSÜRHÉRE SZAVAZOTT???
@néma bárány:
Egyrészt: anyádnak van fasz a szájában azzal csókol meg téged esténként!
Másrészt: most sincs benned anyi gerinc amenyi a jazztáncos "miniszterelnök"-ben volt. Hogy kimondta: elkurtuk. Te még most is állítod hogy kurva jól csináltátok. Aha azért nőtt az államadósság meg a munkanélküliség meg minden jó tíz százalékokat.
Harmadrészt: Akkor komcsizok amikor akarok, merthogy én megtehetem. Te is az vagy nem? Akkor verd bele a jó édes kis komcsi családodba azt amit én gondolok! És tudod miért? Te senkiházi a ti fajtátok elvett olyan földeket a családomtól amihez soha nem volt jogotok ! Te népátvágási házról-házra! Nem szégyen ez hogy komcsi vagy, de jó hogy hamarabb meg fogsz dögleni mint bárki a nemzedékemből! Ennek anyira tudok örülni! ÉS tudod te miért fogsz megdögleni meg a fajtád? Mert az emberek meghalnak méltósággal. De ti dögleni fogtok komcsik! Nem azért mert mi is elveszünk tőlletek mindent mint ti próbáltatok tőllünk. Nem azért hanem mert ti nem vagytok Emberek.
@Osiris_X:

Ha már nm lenne otthon szappanotok, akkor szóljál, mert szívesen adok. Csak azér, mert mocskos a szád.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: bocs de kijöttem a sodromból, pedig tudom nem érdemes. Kösz hogy rámszólsz! Nekünk itt beszélgetni kéne meg eszmecseréket folytatni, de pár barom miatt néha elvadul a dolog.
@Osiris_X:

Nagyjából ennyi telik egy kis gyökértől, aki az anyja nemzedékének kihalására játszik.

Mellesleg ilyen IP címről én óvatosabban fogalmaznék. Mert esetleg letépem a fejed és a torkodba szarok a családom gyalázásáért.
süti beállítások módosítása