Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: Leesett egy fikányi mennyiségű hó. Vége a közlekedésnek. A mk felkészült a télre. Mi lenne, ha eg... (2024.11.22. 09:04) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.04.10. 06:06 Fabius

Papp Dani esete a fingófával

Címkék: fidesz közszolgálat médiatörvény daniel cohn bendit papp dániel

Egyre érdekesebb fordulatokat vesz a kismagyar alternatív valóságot bemutató trash reality, a Cohn-Bendit - Papp Dániel ügy. A kirakatrendezők gondos beállítása szerint itt semmi baj nincs, Papp Daninak pártállami időket idézve sikerült felfelé bukni. Szerintem meg két apróságot kihagynak a nagy nekibuzdulásban, pedig mindkettő felér a nekifutásból fingófára felugrással.

Akinek nem ismerős az eset: Papp Dániel szerkesztő riporterként úgy érezte ideje megszolgálni a bizalmat, és hálából a valóságot meghamisítva elkészítette ezt a filmecskét, ami ezzel, vagyis a valósággal köszönő viszonyban sincs. Az Index leleplezte ahogy kell, főnökei a NERben pedig ahelyett, hogy felrúgták volna a holdig, mert letépte a közszolgálatiság arcát, és belehányt a torkába, még elő is léptették. Az MTVA kommunikációs igazgatója, Szabó László kijelentette: botrány az nem volt az esetből, cserébe beszélgetés igen: "a megbeszélés vége az lett, hogy megállapították, a közszolgálatnak hitelesen és korrekten kell tájékoztatni a nyilvánosságot".

A hiteles és korrekt közszolgálatiságot meg ki más lenne alkalmasabb képviselni, mint a vezető beosztásba emelt Papp Dániel, ugye.

Így viszont életbe lép az a két apróság, amit feljebb pedzegettem:

1: Tudjátok mi fog innentől minden Nemzeti Hírgyáros anyagról az emberek eszébe jutni? Ez:
Bizony, hogy olyan pappdanis. Vagyis legyen bármilyen hír, riport, beszámoló vagy közvetítés, annak valóságtartalmát megkérdőjelezzük. Mert ti lehetővé tettétek Papp Daninak, hogy olyan dolgot kövessen el és ússzon meg büntetlenül, aminek megálmodásához is minimum mélyrettegésben élő Debreczeni Józsefnek kell lenni.

2: Pappdanival igazoltátok Európa felé, hogy minden eddigi kritika és kirohanás a médiatörvény sajátosságai miatt jogos. Pláne, mert a Médiatanácsnak egy szava nincs a közmédiumban leadott tényhamisító anyagról. Legitimáltátok Cohn-Benditet, ő innentől nem ilyen-olyan pedofil gyanúba keveredett képviselő, hanem Az Áldozat, Aki Be Mert Szólni Orbán Viktornak. Legyetek nyugodtak, legközelebb Vörös Dani kezében nem lesz üres a címlap, amit lobogtatni fog.

De a legszebb az egészben, hogy ha egész oldalas hirdetésben fogja közzétenni egy nyugati lapban Pap Dani arcát, nevét, privát telefonszámát és lakcímét, akkor sem szólhattok egy büdös szót sem. A hódmezővásárhelyi ostobák Lázármentő akciójával ugyanis sikerült demonstrálni, hogy szerintetek ez a normális és elfogadott eljárás.

Majd meséljetek róla, milyen érzés újra Európa csulatartályának lenni, és köszönjétek meg Papp Daninak a szívességet.

356 komment · 10 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr602813424

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A cenzúra fordítva is működik 2011.04.10. 19:05:05

A közmédiumok megszállása és általában a sajtóra nehezedő nyomás nem csak azt eredményezi, hogy működésbe lép az öncezúra, bizonyos dolgokat nem mernek megírni, ha meg mégis, a merész újságíró az állását kockáztatja. Ennek a fordítottja is működik: meg...

Trackback: Politikamentes genyázás vasárnap estére 2011.04.10. 17:38:54

Bár kétséges, mégis meglehet, hogy van még Magyarországon olyan internet-felhasználó, aki nem tudja, miként lehet bal egérgombbal golyót ereszteni Gyurcsány Ferenc arcmásába. De az egyszerűen elképzelhetetlen, hogy a családbarát Fidesz–KDNP-kormá...

Trackback: Pappdani, pappdani mindent lát 2011.04.10. 15:46:09

...szemüvegen át a kutya valagát, satöbbi. Erre masíroztunk, amikor kötelező katonaként leróttam, a hazának járót. Meg is eskettek valamire, de igazából nem emlékszem, mire, ugyanis mindenki azokra az átköltésekre figyelt eskü alatt, amit egyesek a szö...

Trackback: Pol. komm. egyszeregy: így kell verset rövidíteni 2011.04.10. 13:01:33

Sokáig tartott, de kis csapatunknak sikerült modellezni a március 15-i állami ünnepségen már bemutatott módszert: miként kell a közönség idejét megóvni egy fölöslegesen hosszú, túlírt vers lerövidítésével. Az elmúlt hetekben időt és energiát nem k...

Trackback: Így még sámlit se fabrikálnak 2011.04.10. 13:00:21

Kolláth György szerint tökmag-alkotmány készül: olcsón mérik, a zömét kiköpik, a maradékát a szemétbe dobják. Fanyar humorral szedi ízekre az új alkotmány tervét az Alkotmányoz(z)unk című írásában, az Alkotmányunk jelene és jövője, valamint az Elemzés...

Trackback: Mit írtál a kérdőívre? 2011.04.10. 12:59:00

Mit lett volna jó  jó beírni a Kérdések az új alkotmányról című kérdőív 13. pontjában a háromsornyi üresen hagyott helyre? Kommentben jött a részletes válasz a Fidesz-kérdőív utolsó, kifejtős kérdést tartalmazó pontjára.A Fidesz-kormány Kérdések a...

Trackback: Törvényt sértett a Fideszért a hirdetési újság? 2011.04.10. 12:57:23

Legalább három törvény több paragrafusát is semmibe vette a hódmezővásárhelyi Szuperpress, hogy a Fidesznek segítsen megtorolni egy vírusvideót. Ha egy lerövidített hangfájl felbukkanása miatt törvénysértő hirdetést rendel és személyes adatokkal szóra...

Trackback: Nem túl „kultúrált" 2011.04.10. 12:04:51

„Because it’s over, it’s past. And everybody said that OK, this wording were wrong, I said it. And now it’s over. And that you find this an argument to counter my critics on Hungarian democracy I think it's culturally not very strong.” (Danie...

Trackback: Az amerikai külügy kifingta az emberi jogok állapotát 2011.04.10. 11:24:10

 A fõfasz gyanúsítottakkal, különösen a fõfasz romákkal lekurvázni rendőri túlkapásokat, a tisztességes bírósági eljárásra vonatkozó új korlátozásokat, a szólás szabadságára és a kormányzati szabályozás alá tartozó egyes médiatípusokra vonatkoz...

Trackback: Szerelmetes József 2011.04.10. 11:07:11

 A méltán neves Debreczeni doktor (nem Zita, József!) úgy gondolta, megosztja szerelmi életét a Népszava - na, ki más - olvasóival. A kolumnás cikk első részét sajnos nem sikerült megérteni, de valami olyasmiről szólt, amiről általában, csak sajno...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Kalmár:
Kalmár totálisan nem érti a lényeget. Nem az a lényeg, hogy kit hamisítottak meg. Pedig szerinted ez fontos. Óriási tévedésben vagy. A te konzervatív-keresztény erkölcsiségedbe ezek szerint belefér, hogy nyugodtan hamisítsuk meg egy pedofil ember (amúgy egészen másról szóló) nyilatkozatát, mert ez a pedofil szerintem megérdemli... Ezekből lettek a komcsi időkben a koncepciós perek.
És szerinted ez rendben van.
Szerintem meg nem. Ha egy szemét százszoros gyerekgyilkos mondjuk az időjárásról szóló nyilatkozatát hamisítjuk meg, mert ő milyen szemét egy ember is, akkor is hányadék az, aki meghamisítja.
Az a bajotok veletek, jobbolodaliakkal, hogy akkor is körömszakadtáig véditek a mundér becsületét, úgymond ELVBŐL, amikor nem kéne. Valójában elvtársak lettetek, csak nem vettétek észre.
Egy kis geci befolyt a touchpad alá, és most összevissza ugrál a kurzor. Helyre fog jönni, ha felszárad?
@azAttis:
Totálisan nem érted a lényeget. Nem az a lényeg, hogy kit hamisítottak meg. pedig szerinted ez fontos. Óriási tévedésben vagy. A te konzervatív-keresztény erkölcsiségedbe ezek szerint belefér, hogy nyugodtan hamisítsuk meg egy pedofil ember (amúgy egészen másról szóló) nyilatkozatát, mert ez a pedofil szerintem megérdemli... Ezekből lettek a komcsi időkben a koncepciós perek.
És szerinted ez rendben van.
Szerintem meg nem. Ha egy szemét százszoros gyerekgyilkos mondjuk az időjárásról szóló nyilatkozatát hamisítjuk meg, mert ő milyen szemét egy ember is, akkor is hányadék az, aki meghamisítja. Tökmindegy, hogy Cohn-Benditet, Sztálint vagy Hitlert hamisított
tok meg. A lényeg, hogy HAMISÍTOTTATOK. Ezért nem lehet soha, semmilyen körülmények között igaza a te Papp Danidnak.
Az a bajotok veletek, jobbolodaliakkal, hogy akkor is körömszakadtáig véditek a mundér becsületét, úgymond ELVBŐL, amikor nem kéne. Valójában elvtársak lettetek, csak nem vettétek észre.
@val:
Nézz utána a forrásnak magad.
Egyébként melyek is ezek a pedofil vádak? Önmagában az, hogy CB leírta egy könyvben? És ha hazudott? Egy ilyen alávaló emberről még ez is elképzelhető. Ha hazudott Orbán I. Viktorról, akkor hazudhatott a könyvében is. Valaki ellenőrizte a könyve igazságtartalmát? Indult ellene per? Elvesztette a pert?
Gondolj arra, hogy a nyíregyházi v. debreceni valamilyen Irma fideszes képviselő meggyilkolása kapcsán is volt egy faszi, aki bevallotta, hogy ő ölte meg, aztán mégsem hitték el neki a rendőrök.
Ha én most bevallom neked, hogy valójában én öltem meg JFK-t, akkor te ezt gondolom fenntartás nélkül elhiszed.
@Betelgeuse-2: Kár, hogy az olvasás nem megy olyan jól, mint a köpködés.
Egy olyan kommenthez szóltam hozzá, ami ennek a szemétnek a pedofil nyilatkozatait relativizálja.
Nem a hírről volt szó, persze ez téged ne zavarjon, bátran okádj gyűlöletet ész nélkül.
Ha veszed a fáradságot feljebb leírtam, hogy a média teljes hiteltelenedéséhez vezet ha a hazug balos média évek után a jobboldal is kamuzik.
Tényleg azt hiszed, hogy olyan bonyolult a hír, hogy nem értem???
Szegény.....
Na megnéztem a híres indexes "lebuktatást"...

MTV állítása: Nem válaszolt, majd távozott. A végét se várta meg.

Kérdés: demokratikus értéknek tartja-e kiskorúak szexuális tárgyú megközelítését ?

Válasz: "soha nem állítottam, hogy ezt vegyék bele az alkotmányba. Az alkotmánynak nem az a dolga, hogy életstílust definiáljon, hanem az, hogy egy demokrácia struktúráját meghatározza. Az életvitel magánügy. Elképesztőnek tartom, hogy egy olyan, rólam szóló vita, ami a franciáknál tíz éve volt terítéken, ennyire izgatja önöket. Nincs nekem ezzel semmi bajom, csak megjegyezném: akadt, aki amiatt bukott el egy választást a legutóbbi EU-választásokon, mert ezt boncolgatta. Ez egy lezárt ügy, a múlté"

Hát ez VÁLASZ ??? Lószart mama! Ez mellébeszélés! Ráadásul egy tök egyszerű, igen-nem választ igénylő kérdés esetében!

Összefoglalva a gyengébbek kedvéért:

Válaszolt ? Nem.
Majd távozott ? Igen
Megvárta a végét ? Nem.

Na ennyit arról, ki hazudik!
@Anti Anyag:
Az a hiteltelen szélsőséges pedofil Európa parlamenti képviselő (no ez persze még nem sokat jelent, mert Deutsch gusztustalan geci Tamás is az..), és külföldön sokan adnak a szavára. Te nem, de ez kicsit sem érdekli CB-t.
@Betelgeuse-2: Nocsak, most meg te mentegeted?
Ha elhisszük, ha nem amit mondott, aki ilyet mond nyilvánosan azt nem hívjuk meg mint az erkölcs csőszét osztani az észt.
Elhúzunk a közeléből, kitöröljük a mobilból a számát és ha mégis közelebb jön telitalppal gyomronrúgom.
Szóval szerinted csak hazudott, így mégis rendes ember?
Az LMP adja a nevét hozzá, szellemi közösséget vállal vele.
Gratulálok.
Vagy hazug vagy pedofil.
Pont a helyén van a liberóknál.
@karloszky:
édes jó istenem, te is olyan vagy, mint a fideszes vezérkar. Őket sem a törvény szelleme, hanem a betűje érdekli.
Először is válaszolt. Hogy mellébeszélt? Édes barátom, hallgasd meg Szíjjártó Megmondó Pétert, amikor Kálmán Olga kérdezi: ő is mellébeszél ezerrel - de még sorolhatnám nyugdíjvédő Gabriellát és társaitr. Ugyan már, most jöttél le a falvédőről, hogy felháborodsz egy választól? Hol élsz te?
Igen: betűszerint igazad van.
Egyébként meg egyáltalán nincs igazad. És nagyon jól tudod, hogyan értem, és nagyon jól tudod, hogyan kell érteni.
@Betelgeuse-2:

"Nézz utána a forrásnak magad."

Aham, szóval nézzek utána magam. Ez virágnyelven azt jelenti, hogy senki sem cáfolta a pedofil vádakat.

Az egyetlen amit találtam, ott kiderül, hogy Cohn egy beteg (pedofil) állat: www.youtube.com/watch?v=OueAYLsBcjI&NR=1
@Kalmár:
Te még mindig nem érted a lényeget. Újra elmagyarázom.
Engem kurvára nem érdekel CB.
Engem az érdekel, hogy aljas "ELVI" okokból a királyi TV meghamisított egy nyilatkozatot. Ez érdekel, és tök lényegtelen, kinek a nyilatkozatát hamisították meg.
Vagy szerinted CB nyilatkozatát meg lehet hamisítani, Fletó nyilatkozatát meg lehet hamisítani, de Szíjjártó Megmondó Péter nyilatkozatát nem lehet meghamisítani?
@val:
A vádakat öregem be kell bizonyítani. Ha esetleg ismered az "ártatlanság vélelme" kifejezést.
A vádat sosem cáfolni kell, hanem bizonyítani. Ez a rómaiak óta így van, barátom.
Kérdezem tőled: indult ellen per pedofil ügyben? Elítélték?
@Kalmár:
Akkor viszont eltájoltad magad, ne ehhez a bloghoz szólj hozzá.
Hogyan kerül a csizma az asztalra, barátom?
@Betelgeuse-2: megint csak azt szeretném kérni, hogy ne személyeskedjünk. Tudtommal nem ismerjük egymást. Nem értem honnan veszed, hogy az én erkölcsiségemnek mi az alapja.

Egyszerűen nem vagyok hajlandó fekete fehérben látni a világot. Valaki csak azért mert elítéli és támadja a fideszt nem lesz a "barátom" legkevésbé a menő "hősöm". Akkor sem ha a baloldallal teszi.

Ez a figura a szememben egy utolsó szarkupac, olyan féreg aki saját maga által bevallottan 2 éves gyerekekkel simogattatta a farkát és még ki tudja mit művelt velük. Felőlem lehet zöld, liberális, keresztény, zsidó, demokrata, néppárti vagy független.

Egy pedofil ne jöjjön Budapestre és ne oktasson ki minket arról, hogy milyen legyen a Himnuszunk, Alkotmányunk meg egyáltalán semmilyen szinten nem érdekel egy beteg, degenerált véleménye.

Szomorúnak tartom a magyar közállapotokat, hogy az ellenzékünk legnagyobb kampányát egy pedofil köré tudta szervezni.
@Kalmár:
Egyébként nem köpködtem, hanem az igazat írtam a te erkölcsiségedről, legalábbis amit a kommented le lehetett szűrni. De igazából ez is lényegtelen, mert nem a tárgyhoz tartozik, ezennel le is veszem a csizmát az asztalról, szép estét neked.
@Kalmár:
de egyszerűen ítélkezel barátom.
Remek bíró lennél mostanság, nem cifráznád az ügyeket, az biztos.
@azAttis:
Tökmindegy, hogy te CB-t minek nézed. Azt meg nem tilthatod meg, hogy bejöjjön Mo-ra. Mégha pedofil is - állítólag.
Nem személyeskedtem, csak megkérdeztem, hogyan fér bele az erkölcsiségedbe, hogy egy általad erkölcsileg elítélhetőnek tartott ember nyilatkozatát meg lehet hamisítani, és ez teljesen rendben van. CB személye ebben a kérdésben tök lényegtelen, lehetett volna Sztálin, Rákosi vagy Dzsingisz kán is.
Mindenesetre a fő kérdésemre nem válaszoltál: hogy fér bele ez a hamisítás a te erkölcsiségedbe.
@Betelgeuse-2: Hű de gyorsan eljuttotunk a "szülők és a gyerekeik cáfolták"-től az ártatlanság vélelméig. Gratulálok. Nézd meg a videót, pereld be és szólj, hogy mi lett belőle.

Közben az ártatlanság vélelmének jegyében bízd rá a gyereked.
@Betelgeuse-2:
Most el kell mennem, viszlát mindenkinek, szép estét azoknak is, akik nem értenek veleme egyet!
@Betelgeuse-2: Jobb ha elindulsz.
Egyik mondatodban azt mondod téged nem CB érdekel csak a sajtós tálalása a következőben már a pedofil vád igazságát firtatod.
Össze vissza beszélsz.
Jó látni, hogy ilyen butácska védői vannak a liberó tábornak.
Írj még valamit, bár már elég jól beástad magad.
@val:
Ne nekem gratulálj, hanem a rómaiaknak. Nem én találtam ki.
@Kalmár:
Értsd már meg, jogászként ilyen magas labdát, az ártatlanság vélelmét nem hagyhattam ki. Tudom, ti imádjátok a koncepciós pereket, mint Rákosi apátok, de én még római jogot tanultam. Az valahogy időtállóbb... De most már tényleg megyek.
Tényleg menj a picsába, ha nekes egy ilyen önvallomás után az ártatlanság vélelme jut az eszedbe.
Nekem egy ásó.
Rákosi meg a te apád, te pöcs. Jogászként, emberként, magyarként szégyeld magad.
@Betelgeuse-2: Én ahhoz gratuláltam, hogy először nekem kellett volna rákeresnem, hogy megcáfolta-e valaki, majd mikor ez bedőlt, jöttél az ártatlanság vélelmével. Gratulálok még egyszer.
@val: A youtube videó amit linkeltél egy francia tévécsatorna bulvárbeszélgetése (német felirattal), ahol kb. 15-20 évvel ezelőtt is legalább öten nevetnek a beszélgetés közben (ennyire kell komolyan venni), szóval ez nem egy bírósági vallomás.
Talán nehéz megérteni, de sem a blogposzt, sem a kommentem nem CB személyéről szólt.
A pártállami média kiépítése volt a lényeg, egy adalék lehet a háztartások elérése is: a kormány a választások után leállította a digitális átállást. Mi lehetett az ok? Nézzük csak meg a szabadon fogható digitális csatornákat: M1, M2, Duna, Duna 2 Autonómia, Tv2, RTL. (teszt jelleggel Euronews) Rádióban: MR1, MR2, MR3. Teszt jelleggel NeoFM.
KB. egy hónapja féláron vehető a DVB set-top box, azaz folytatódik az átállás.
Nem ismerős a DAF1011 Volksempfänger?
Hát, szerintem a pedofil könyv miatt már keresi az Interpol ezt a Bendit.

Csak eddig nem találták, mert jól elbújt.
De a mi szemfüles tényfeltáró riportereink jól leleplezték.

El kellett volna fogni, előzetesbe tenni és tíz év múlva tárgyalni az ügyét, ahogy szokta a magyar vádhatóság.

Mivel itt sokan tanuskodnának, nyilván megállna a vád.

Teccettek volna lesittelni.
@Kalmár: Ki védte CB-t? Még vádat sem emeltek. Sőt gyanúsítás sem volt.
Ennyire nehéz lenne?
Továbbra sem CB személye a téma (kit érdekel eleve), hanem a seggnyaló fideszmédia hírhamisítása.
@Betelgeuse-2: "Az a bajotok veletek, jobbolodaliakkal, hogy akkor is körömszakadtáig véditek a mundér becsületét, úgymond ELVBŐL, amikor nem kéne. Valójában elvtársak lettetek, csak nem vettétek észre. "

Nekik kettős mércéjük van. Göncz Árpád nekik rossz, akit halálra ítélt volt simán szervezkedésért. Szerintük besúgó volt csak így úszhatta meg a halálos ítéletet. Segédmunkás volt, majd író és köztársasági elnök. Utálják.

Wittner Máriát szeretik aki többszörös gyilkosságban való részvételért ítéltek halálra, aztán kegyelmet kapott és titkárnőként dolgozott. Ugyan ezt hogy csinálta, nekik ő nem volt besúgó.
Mocskos szájú, rossz indulatú és nekik ez az etalon forradlamár Göncz Árpáddal szemben.
Az ilyenektől mit akarsz? Milyen erkölcsi mércét kérsz ezeken számot? Mint patkányon a higiéniát kb, azt.
@hackbard.celine: "A youtube videó amit linkeltél egy francia tévécsatorna bulvárbeszélgetése (német felirattal), ahol kb. 15-20 évvel ezelőtt is legalább öten nevetnek a beszélgetés közben (ennyire kell komolyan venni), szóval ez nem egy bírósági vallomás."

Ahh tudom, biztos hazudott, csakhogy ő ezt sosem cáfolta, hova tovább saját könyvében is megerősíti.

"Talán nehéz megérteni, de sem a blogposzt, sem a kommentem nem CB személyéről szólt."

Nana, majd ha a bíróság kimondta, hogy Papp Dani csaló, akkor beszéljünk megint, addig ártatlanság vélelme van. Punkt um. :)

"KB. egy hónapja féláron vehető a DVB set-top box, azaz folytatódik az átállás.
Nem ismerős a DAF1011 Volksempfänger?"

Hol? (Most akarok venni egyet.) Ha egy 30E-es boxot 15-ért tudsz valahol, szólj. (Mellesleg az összeesküvés elméletekre nem adok sokat, bár való igaz, hogy az érdek az, hogy minél többen lássák a vörös kettest meg a retek klubot, láthatjuk az eredményt)
@azAttis:
Már ne haragudj, hogy megszólítalak, de te szoktál ésszel is gondolkozni, vagy csak érzelemből, zsigerből megy a dolog... Konkrétan arra gondolok, hogy miért nem vagy hajlandó akkor nem fekete-fehérben látni a világot? Lehet szarkupac a szemedben akiről beszélsz, mégis, talán ketté kellene választani a dolgokat. Attól, hogy megdobáltad sárral (akár jogosan is), még nem változik a tény, hogy a Fideszes médiatörvény nem felel meg az európai értékeknek. Láthatod, hogy több ízben is "bizonyított" is már ez a törvény. Hiába mocskoljuk be azt, aki ezt kimondja. Ezzel az erővel azt is mondhatnám, hogy OV minden intézkedése hiábavaló, negatív, haszontalan, és rossz. Sajnos sokszor ez a véleményem, de nem mindenről vélekedek így.
@Betelgeuse-2:

"Igen: betűszerint igazad van.
Egyébként meg egyáltalán nincs igazad."

Ha betű szerint igazam van, akkor egyébként is igazam van ;)

De legalábbis annyira igazam van, mint annak, aki szerint Orbán Viktor "nem hisz az EU-ban" (OV: "Mi nem hiszünk az EU-ban, mi Magyarországban hiszünk, az unió nem hit, hanem ész kérdése") - itt is szó szerint elhangzott a sokat emlegetett mondatrész, na de egyértelmű volt a felszólalást hallgatva, hogy a hangsúly a "hiszünk" igén volt, és nem pedig a "nem" szón, vagyis OV szerint magyarország pragmatikus érdekekből van bent az EU-ban, és nem érzelmi alapon. Lásd még: "Nagy-Britanniának nincsenek barátai, csak érdekei"

Mégis, az OV-ellenes sajtó csak a "nem hiszünk az EU-ban" részt mantrázza - MERT AZ AZ ÉRDEKE.

Etikus ez? Persze hogy nem, az MTV-s történet sem kifejezetten az, de sajnos az van, hogy vagy az ellenfél módszereivel játszassz, vagy pedig veszítesz - és még a fair play díjat sem biztos hogy megkapod.
CB ismét kérdem: kit érdekel? A személye nem releváns a hírhamisítás szempontjából.
DVB-T Set-top boxot 9900 Ft-tól kapsz, tele van a ker. rádió ilyen hirdetésekkel.
@hackbard.celine: De az nem féláron van, hanem az "olyan is" kategória. Na mind1, pedig már örültem, hogy ócsón kapok egyet.
Kit érdekel Kohn Bandita?
Egy komcsi pedofilból lett megélhetési zöld politikus, akinek legnagyobb tette, hogy felgyújtott pár autót és odaszart a katedrára.
@val: így hirdetik a ker. rádiók, hogy 50% kedvezménnyel.
Mellesleg ez sem a blog témája.
@Betelgeuse-2: a politikában nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani
@e-hajos: a Hitler-szolgálatról már kiderült régen hogy rágalom - tájékozódni kéne
@hackbard.celine: Te a saját szavaidat sem érted?
Egy szót sem írtál a sajtósról, csak CB ről írod, hogy nem is igazak a pedofil vádak és különben is a Fideszes ez+ez is disznó.
Próbálod tisztára mosni, most meg nem emlékszel....
@Lapidus Ted: "állítólagos", no ezért vagytok morális hullák.

Nektek a forrásokkal, többszörös önvallomással bizonyított pedofília "állítólagos" merthogy a bíróság nem mondta ki.

De azért nyugodtan öntitek a mocskot ezer más ügyben ahol láss csodát, bíróság nem hozott jogerős ítéletet.

Ott persze nem merül fel, hogy minden állítólagos amire nincs ítélet.
@Kalmár: ennyire birka Ön sem lehet: nem írtam, hogy nem igazak a "vádak" (annak ellenére, hogy a "bűntett" helyszínén sem gyanúsítás, sem vádemelés nem történt azóta sem és a ma már Le Pen lánya sem feszegeti ezt a sztorit), egyszerűen azt írtam, hogy CB '75-ös kötetében megjelent két mondat alapján kreált állítólagos pedofil ügye egyszerűen nem releváns a kérdésben.
Egy önkéntes szerkesztő hírhamisítása viszont egyértelmű lépés a közszolgálati médiák valóságtorzításában. Ismétlem: M1, M2, Duna (I-II), MR1, MR2, MR3 változatlan formában hozták le az álhírt, a TV2 pedig forráskritika nélkül közölte.
A szabadon fogható csatornák túlnyomó többsége átvette a hamisítást.
Ezzel van a gond.
@hackbard.celine
"Ellenben CB esetében a szülők egyértelműen cáfolták a pedofil vádakat (a gyerekeikkel egyetemben). A francia szélsőjobb kivételével 10 éve kihátráltak ebből a sztoriból (attól még jól jött a fidesz propagandának)"

Nos ebben a kommentedben egy szót sem szólsz a szerkesztőről, csak mentegeted ezt a köcsögöt.
Persze tehetsz úgy, mintha nem emlékeznél, de a betű megmarad. Magyarázhatod, hogy te nem is, de szánalmas.
Ehhez a kommentedhez írtam,(és NEM a szerkesztő témájában) hogy szerintem nem kell védeni.
A saját szavai minősítik, aki védi azt is.
Birka pedig a te jó édes....
@Kalmár: Kérek legalább egy releváns linket (tetszőleges nyelven, tőlem lehet francia, német, angol) a CB ellen pedofil ügyben emelt feljelentésről/ügyészségi indítványról.
Nem youtube vidiket, hanem legalább egyetlen konkrétumot.
Senki nem védi a pedofilokat, de ez csak egy ócska fröcsögés, ráadásul 10 évvel elkésett CB esetében, mert erről a témáró leszállt már a legbirkább francia szélsőjobb is, a fideszprop melegítette fel.
Ez a post a "Papp Dániel ügy"-ről szól, aki egy tetű! Az hogy CB is az, nem menti fel és nem változik a lényeg sem...
@Kalmár: Mán megint itt vagy, Orbán-droid? Mennyit fizet neked a Párt ezért? Mondtam már, hogy egyél szárított tehénszart?
@sprenczl: "legnagyobb tette, hogy felgyújtott pár autót és odaszart a katedrára"

Ühüm, és te mit ettél eddig életedben, nyomorék Orbán-droid?
@Kalmár: Kértek tőled egy linket, te vadparaszt. Nem figyelsz, mi?
@hackbard.celine: "Senki nem védi a pedofilokat".

Az alábbi egyértelmű mentegetés.

"Kérek legalább egy releváns linket (tetszőleges nyelven, tőlem lehet francia, német, angol) a CB ellen pedofil ügyben emelt feljelentésről/ügyészségi indítványról.
Nem youtube vidiket, hanem legalább egyetlen konkrétumot."

Kevered a szezont a fazonnal.

A te kritériumad szerint Cohn-Bendit akkor sem lenne pedofil ha naponta ötször bejelentené, (amit korábban amúgy már megtett) hogy az öt éves kislány vetkőzése "hihetetlenül erotikus" a számára. De azt is elmondhatná napi kétszer hogy milyen jó volt neki a szex az ötévesekkel, ügyészi indítvány akkor sem lenne ha az ügy pl elévült. Így aztán számodra ekkor sem lenne pedofil.

Ezért aztán egyértelmű a mentegetés. A "pedofil" kategória határait olyan szűkre szabni, hogy szinte csak néhány ember férjen bele az egész világon. Olyan szűkre szabni hogy már az se férjen bele aki maga számolt be pedofil tetteiről.
@Orbán Diktor: Mivan kistacskó megint gurul a labda? Fuss utánna, hozd vissza:))
Te milyen kis ostoba vagy. Morogj még. Közben rágcsálhatod a szőnyeget is:))
@Harrenhal: "Kevered a szezont a fazonnal."

Aha, te meg a szart kevered. Mi köze a fazon múltjának ahhoz, amit mondott az EU-ban, amikor felmosta a padlót Orbán Viktor kedves vezetővel?
@Kalmár: A linket, köcsög, linket hozd, ne pofázz mellé.
@hackbard.celine: Mi a faszomról kell neked link te értetlen baromfi.
Ha ez a köcsög saját magáról ilyeneket mond az nem elég??
Olyan ovodás már ez a mentegetés, hogy szerintem te a liberális, pedofil szakszervezet főtitkára lehetsz.
Ha nem elég neked az, hogy ez az állat ovóbácsiként a gyerekeket engedte a farkához nyúlni akkor sajnállak.
Nekem az a bűnöző akit elítélnek. Tudod elítélték Jézust is.
Az a bűnöző aki elköveti a dolgot.
Ez a féreg a szavaival olyan betegségről árulkodott, hogy értelmes ember nem hozza ide okoskodni. Az LMP lehúzta magát a pöcegödörbe.
Te meg ha fejedre is álhatsz, akkor is minden jóérzésű ember egy pedofil féregnek tartja.
Az egész ügyben az tetszik, hogy a fideszesek ráleltek erre a pedofil témára. Ha ennyire ki vannak bukva az ilyesmin, akkor a közszolgálati tv miért nem nyomoz az egyházzal kapcsolatos ügyekben? Miért nem próbálja kideríteni, mi folyt Pécsett, ahol fel is mentettek vezetőket, és ahol az egyházi vezetők próbálták eltussolni az ügyet. Ezekről is lehetne riportot készíteni, nagyokat kérdezni. Ja, hogy ez nem ok, mert a fidesz és a nem létező kdnp imádja az egyházakat? Ja az más. Ennyit a témaválasztásról. Itt nem az ügyről van szó, hanem arról, hogy a papp danik kiszolgálják a hatalmat, csontig benyalnak nekik, és a kis fizetésükért bármire képesek. Olyasmire is, ami a kádári Magyarországon volt bevett szokás. Kedves papp danik és fideszes fun-ok! Nézzetek körül a katolikus egyháznál is, és ha majd ott is nagy hévvel mentek neki a pedofil témának, akkor talán hiteles lesz a CB elleni hadjárat is.
Ön is téved: kétgyermekes apaként én azt mondom, hogy csukják le a pedofilokat!
Nyugaton ebben a kérdésben is szigorúbb a bírói gyakorlat.
A közelmúltban a pedofil vádak alól felmentett rajztanár (szerencsére) nem került börtönbe, viszont az állását örökre elvesztette, hitelességét egy életre leírták. Ugyanígy volt az úszóedzővel is.
De ennek továbbra sincs köze a Hírcentrum feltörekvő szerzőjének hírhamisításához, amiről a blogbejegyzés szólt.
Jelzem, innentől a CB/pedofília tárgyú további kommentekre nem fogok válaszolni, mert nincs értelme az ismétlésnek.
A blogposzt sem erről szólt.
@Mifolyikitt?: Légyszives említs meg egy olyan pedofil papot aki ilyeneket mondott, vagy rábizonyították és valamelyik jobboldali párt kiállította a média elé, mint a szabadság és tisztesség harcosát.
Minden pedofil rohadjon börtönben.
Sajnos az LMP átlépett egy olyan határt, amit sosem lett volna szabad.
Innentől esélye sem maradt, komoly tömegpárttá válni.
Ők is a deviánsok gyűjtőgödre lett, mint az SZDSZ.
@Kalmár: Na megont a liberalizmus. Akkor beszéljünk kicsit a szent erkölcsről és a keresztényi, konzervatív világképről. Az a gond vele, hogy rohad szanaszét. Olyan emberek hirdetik, akik álszentek, hazugok, csalók, tolvajok. Pl. Orbán Viktor, aki azt mondta, senki nem jár majd rosszul az adóváltozásokkal. Na ja. Aki azt állította, sosem hazudott. Na ja. Ott van a szent Semjén Zsolt, akinek a legfőbb gondja, hogy hithű keresztényként védett állatokat vadászhasson, gyilkolhasson még többet. Ott van az egyház, amelyiknek semmi pénz nem elég, pedig hát ugye evilági hívságról van szó. De a szarban lévő büdzséből még jó sok milliárdot lecsíptek a Fidesz és a KDNP segítségével. Az egyházi vezetők, akik eltussolnak minden disznóságot, ami kellemetlen, de palotában élnek, ingatlanok sorát igényelték vissza, de a templomok mennek tönkre, azok felújítására fura mód nem futja. Szíjjártó Péter, aki naponta hazudik annyit, mint sokan egész életükben. Aki nem vette észre, hogy 2 milliónál többet keres! Huhh. Sorolni lehetne a sok mocskot, amit ezek az erkölcsös, tiszteletre méltó emberek hordanak össze. A keresztények, akik csak gyűlölni tudnak mindent, ami nem az, amit ők akarnak (a vallásuk nem ezt tanítja, ugye?). Wittner Máriák, akik más halálát kívánják. Lázár Jánosok, akik két marokkal harácsolnak, és meg vannak sértve, ha ezt mások szóvá teszik. Ráadásul még le is néznek mindenkit, aki nem olyan gazdag, mint ők. Bort isznak, vizet prédikálnak. Ez a gond velük. Lekezelők, arrogánsak, mindenki életébe bele akarnak szólni, másokat kényszeríteni. Ez az életük. És akkor a liberálisok a rémesek? Hmmm...
@Kalmár: Már bocsánat, de Ön milyen alapon személyeskedik?
Részemről legalább megadtam a minimális tiszteletet.
Vona Gábor szavajárásával élve: "rugózni" egy nyilvánvaló terelésen inkább szánalmat kelt.
@Kalmár: Én azt írtam, hogy a közszolgálati média miért nem nyomoz ilyen ügyekben nagy erőkkel? Csak CB kapcsán vették elő a kérdést? No miért is? Szóval a kérdésed nem igaz. Itt a gond. Amúgy meg nézz körül a világban. Rakás országban fizetett a szent katolikus egyház súlyos százmillió dollárokat. Amerikában egész egyházközségek mentek csődbe. A pápa bocsánatot kért, lásd Írországot. Itthon meg megy a hallgatás. Ha majd az MTV ilyen nagy hévvel veti magát a pécsi ügyek után is, akkor a CB esetével kapcsolatos ügybüzgalom is hiteles lesz. Addig viszont csak egy politikai seggnyalás OV érdekében.
@Mifolyikitt?: Na majd ha te is ilyen nagy hévvel veted magad a pedofil rabbikra, akkor beszélhetünk hitelességről.
@val: A pedofilokat le kell ültetni. A lóláb ott lóg ki, ha ez a kérdés hirtelen csak egy olyan ember kapcsán kerül elő, aki beszólt OV-nak. De a pécsi egyházi ügyek kapcsán már nagy a hallgatás. Ezt hívják kettős mércének. Aminek a hátterében a politika áll, és a papp dani-féle lakájok, akik a rendszert kiszolgálják. Itt a gond. Persze lehet kapálózni, hazudozni, de mindenki érti és látja, hogy erről van szó.
@Kalmár: Olyan vagy mint az idióta kiskutya aki boldogan rohangál a gumicsonttal. A hamisítás a lényeg, hogy ezt egy olyan emberrel tettétek aki felmosta szeretett vezéretekkel a padlót, nem az hogy szerinted pedofil.
@fakopács:

Milyen hamisítás ?

Nem válaszolt? Nem válaszolt. (csak másra, de az nem válasz)
Majd távozott? Majd távozott.
A végét se várta meg? A végét se várta meg.
@fakopács: Jaaa, most veszem észre, te az felmosó-fetisiszta kommentelő vagy, emlékszem rád! :D
Egyéb érved nincs a pedó mellett, csak hogy felmosta (bruhaha!) a padlót a zorbánnal ? Amúgy ezt minden egyes alkalommal bepötyögöd, vagy csak simán kopipésztezel ?
Adott egy hírgyár, amely egy korábbi hírét (amely tőlünk nyugatra valamiért nem hír) megpróbálta bizonyítani egy egyértelműen hamisított anyaggal. Miért gondolom azt, hogy az eredeti hír valóságtartalmát kétkedve kellene fogadnia minden logikusan gondolkodónak?
@karloszky: Aki ilyesmit ír, az tökéletesen bizonyítja, mennyire elfogult. Nem CB a téma. Nem ismerem, nem is gondolnám, hogy rajongani kéne érte. A kérdés viszont most a hamisítás volt. Az, hogy a mi pénzünkből fenntartott, milliárdokat felemésztő (ha jól emlékszem, idén 60 milliárdot) közszolgálati médiumok nem látják el tisztességesen a feladatukat, és politikai megrendelésre képesek hazudni, manipulálni a kormánypártok érdekében. Ez a gond. Erre dobunk ki rakás pénzt, hogy az éppen kormányon lévő, narancsosok seggét nyaló lakájok nagy fizetésekért félrevezető anyagokat gyártsanak. Azt gondolom, hogy egy olyan országban, ahol állítólag nehéz a helyzet, és újabb adókat vetnek ki, ott nem ilyen szar célokra, fideszes propagandára kéne ennyi pénzt elkölteni.
@fakopács: Tényleg? Mondj még valamit. Érdekel.
A kiskutyás duma jó.
Én írtam:)
Van saját gondolatod is, vagy idemásolod az én szavaimat?
Ne válaszolj tudom.
Annyiszor verted be a fejed, mint fakopács, hogy kiesik időnként egy pár nap. Semmi baj.
Olyan megsemmisítő érzés, hogy te látod a lényeget, mi meg nem.....
@Mifolyikitt?: Értem. Tehát ha a híradás úgy szólt volna, hogy konbandi válaszolt, nem ment el (nehéz lett volna, tudtommal egyetlen ovódás sem volt a helyszínen :D) és még most is ott van, akkor mi most gazdagok lennénk.

Egyébként meg milyen hamisításról beszélsz ?

Konbandi nem válaszolt a feltett kérdésre (hanem mellébeszélt, ami nem válasz), majd távozott, és a végét se várta meg. Ez így történt - pontosan ahogyan a híranyagban lehozták.

Nem értem mi a problémád.
Látom inkább betonkopáccsá kellene átkeresztelkednem a te fejedhez. A filmet meghamisították. Ha valamiből kivágnak úgy hogy azzal azt a hatást keltik hogy valamira nem válaszolt, az hamísítás.

Ne válaszoljak? Mi ez a freudi elszólás? :-))
Rettegsz a vitától tőlem? Repedezik betonfejed? Nagyon beképzelt vagy ha azt hiszed hogy én olvasom a Kalmár összest. Még ha kiadnák papiron akkor is csak egy helyen venném hasznát, főképp ha fotó is lenne rólad, azzal kétszer is törölnék. :-))
@karloszky: A mellébeszélés - szerinted - és a nem válaszolás nem ugyanaz, max a te csökött agyadban. Az utóbbit hazudni egy film megvágásával ah hamisítás. Ha ezt nem érted, akkor sipirc vissza az elemibe, mert súlyosan visszamaradt a gyerekkori szocializációd és ez okozza erköcsi érzéked hiányát.
Egyre több kommentelő jön azzal hogy nem történt hamisítás, és ezt arra alapozzák hogy amit mondott, az nem válasz a kérdésre.
Bár eleve a kérdés is nehezen értelmezhető és homályos, NEM A SZERKESZTŐ DOLGA ELDÖNTENI HOGY AMIT EGY POLITIKUS MOND AZ VÁLASZ-E VAGY SEM!
KÖTELESSÉGE KÖZÖLNI A VÁLASZT.
És ha nem tesz, 1) ki kell rúgni 2) leközölni az eredetit 3) sűrű bocsánatkérések közepette.

És akkor is Ferihegy! Az átnevezgetést hagyjuk meg a bolsevikoknak, jó?
@karloszky: Tényleg ekkora a baj a fideszben? Azt hittem dajcstomi egyedi, klinikai eset, de kezdesz meggyőzni hogy ott a hülyeség az etalon.
@fakopács: Egy film megvágása hamisítás ? :D ha nem tűnt volna fel, a Híradók egyik sajátossága hogy a híranyagokban átlag kb. 5 másodpercenként van valami vágás.
Nem, majd a 30 perces híradóban leadják az egész dzsemborit vágatlanul :D
@X-47B: Ugyan, miért lenne baj ? Egyre jobb hírek jönnek. A piac bizalmát visszaszereztük, az államadósságot csökkenő-, a gazdaság növekvő pályára állítottuk, Európa egyik legalacsonyabb hiányát fogjuk hozni lakossági megszorítás nélkül, az EU-elnökség sikeres, a népszerűségünk továbbra is magas, mi kell még ?
@karloszky: remélem csak véletlenül maradt le a :DDDDD a végéről. csak a megszorítás témájában: 80% dolgozónak csökkent idéntől a fizetése, miközben van még infláció is. kb. 10%-ot vágtak vissza a nagy többség életszínvonalából. és ezek olyan puszta számok, amikkel nem érdemes vitatkozni. atöbbi tényleg kicsit komolyabb, csak akkor érdemes belekezdeni, ha a beszélgetőtársnak is van elég közgazdasági iskolája hozzá.
@is: Ebben a rengeteg sok iskolában tanították neked az idéntől szót??
Kérd vissza a pénzed.
@fakopács: Na nemcsoda, hogy ezt a pedofilt élteted, most meg a fotómmal disznókodnál.
Milyen beteg állatok vagytok ti szocliberók????
Fúj
Gazsi cigány szeretne belépni a FIDESZ-be.
> Jelentkezik is szabályosan, ahogy kell. Tudja ezt az egész telep az alvégen. Nagyon szurkolnak neki. Nem sokáig. Gazsi szomorúan jön haza

a felvételi meghallgatásról.
>
> - Mér lóg az órrod Gazsi? - kérdezték.
> - Jaj, hát nem vettek fel...
> - Há mé nem?
> - Azt mondták, hogy sok évig a komenistáknak hegedáltam...
> - Jaj, te tökfej! Há mér nem tagadtad le?
> - Hogyan tagadhattam vóna.... hiszen mindenik ott vót!

Íme:
>
> Stumpf István :MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök,
> Járai Zsigmond : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,
> Matolcsy György : MSZMP tag, III/II együttműködő,
> Csurka István : III/III együttműködő,
> Martonyi János : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,
> Chikán Attila : MSZMP tag,
> Pintér Sándor : MSZMP titkár,
> Boross Péter : MSZMP tag,
> Ligetvári Ferenc: MSZMP tag,
> Boros Imre MSZMP-titkár, III/II együttműködő D-008
> Pozsgay Imre MSZMP KB tag,
> Szűrös Mátyás MSZMP KB tag,
> Csintalan Sándor MSZMP és MSZP tag, jelenleg a Fidesz és a HÍR TV ideológiai támasza,
> Schmitt Pál : MOB tag, MOB elnök, a Los Angelesben rendezett olimpiai részvétel megfúrója és főkommunikátora, jelenleg a Fidesz alelnöke,
> Kerényi Imre : MSZMP alapszervezeti titkár,
> Torgyán József : alias Szatmári, III/III-mas együttműködő, az Orbán kormány minisztere,
> Balogh Gyula : MSZMP tag,
> Szita Károly : III/III együttműködő,
> Mikola István - Hazafias Népfront,
> Fónagy János : MSZMP tag,
> Vonza András : MSZMP tag,
> Szabadi Béla : MSZMP tag, munkásőr,
> Varga Mihály : KISZ titkár,
> Deutsch Tamás : KISZ titkár,
> Orbán Viktor : KISZ titkár,
Orbán Győző (a papa) párttitkár
> Kövér László : KISZ-titkár, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatárs
na melyik pártban vannak a kommunisták??????
@Kalmár:
Nagyon gyenge vagy, Kalmár, nagyon gyenge. A terrorelhárítós semmirekelő haverjaid 10 perc alatt elérnék, hogy bevalld, te ölted meg Kennedyt.
@karloszky:
Örülök, hogy bevallottad, nem etikus módon jársz el. Ehhez képest gyengus érv, óvodába való, hogy hát ők is...
@danaé:
Ez egy szép bon-mot, bár sok jelentősége nincs.
@Kalmár: Egy másik blogban írta egy kommentelő, de ide kívánkozik:
A fidesz droidok szerint nem történt hamisítás, mert a Fidesz azt mondta. Kollégám fideszes. Kérdezem tőle, ezt akkor most így hogy? Azt mondja, a rohadék pedofil megérdemli, egy ilyennel szemben még a hamisítás is megengedett; ne akarjam védeni. Mondom neki, hogy a hamisítás tünteti fel pedofilnak. Az nem számít, akkor is pedofil.
Szóval egy hívőnek nem számítanak a tények, a spirituális vezető szava szent.
@Mifolyikitt?: @Kalmár:
Teljesen egyetértek Mifolyikitt-tel!
Kalmár, Kalmár, vesztésre állsz..! :)
@Karmadealer: Ha röviden próbálnám, akkor ennyit írnék: "nem kell annyit erőlködni"

Másik! Az, hogy el van rontva az ország, azt látjuk. Hogy a Fidesz próbálja rendbe tenni az érezzük (vagy nem).
De hogy a picsába jön ez most ide? Közszolgálati tv hírt hamisított, az elkövető meg elő lett léptetve.
Időnként lazulj el, mert a sok feszkó nem tesz jót az egészségnek.
@Betelgeuse-2: Ezt a JFK sztorit már ellőted.
Ugrik a tű?
@Betelgeuse-2: Találd meg, hol írtam hasonlót.
Minden hamisítást elítélek. Kizárólag a párhuzamosan futó CB, mint az LMP sztárvendége, témakörhöz írtam.
@Betelgeuse-2: Ez meg már óvoda. Tűnés fogat mosni, kezdődik a kiscsoportos kacsaterelgetés.
@karloszky: Igen hamisítás, te nagyon hülye, ha azt mondják hogy nem válaszolt és ezt azzal igazolják hogy kivágják a válaszát.
Te ennyire hülyének születtél, vagy ez már a Szentkirályi utcai agymosás?

@Kalmár: "Na nemcsoda, hogy ezt a pedofilt élteted, most meg a fotómmal disznókodnál."

- Ja hogy neked a segg törlés disznolkodás? Ajaj, akkor nehéz gyerekkorod lehetett, szaros seggel rohangászni. Miért mondták hogy disznolkodás? Nem volt vécé papír, kezzeddel meg nem nyúlhattál bele és nem nyalhattad le? :-))
@fakopács: "Igen hamisítás, te nagyon hülye, ha azt mondják hogy nem válaszolt és ezt azzal igazolják hogy kivágják a válaszát.
Te ennyire hülyének születtél, vagy ez már a Szentkirályi utcai agymosás?"

Beidéznéd ide, hogy mi volt a riporter kérdése és mi volt a kimerítő válasz? Ennek fényében kifejtheted azt is, hogy mit hamisítottak.
@Kalmár:
Örülök, Kalmár, hogy a végén jobb belátásra tértél, és visszavonulót fújtál.
Idézet tőled: "Minden hamisítást elítélek. Kizárólag a párhuzamosan futó CB, mint az LMP sztárvendége, témakörhöz írtam"
Látod, ezzel kellett volna kezdened, valahogy így: "CB szerintem pedofil. Ez csúnya dolog. Ez persze csak egy vélemény. A nyilatkozatát viszont a királyi TV meghamisította. Ez is nagyon csúnya dolog. Ez viszont tény."
Hát, ennyi kellett volna. Nagy nehezen azért kb. sikerült, fél éjszaka alatt.
@Kalmár:
A 2/3 elolvadt és folyamatosan csökken a fidesz droidok tábora. Persze vannak kivételek, akik akkor is éljenzik a vezénylő tábornokot, amikor az a szájukba szarik, igaz?
@Betelgeuse-2: Próbálj meg úgy bunyózni, hogy az ellenfél folyton öv alá üt. De te ilyet ne tegyél, mert óvodába való érv hogy ő is.
@fakopács:

"Igen hamisítás, te nagyon hülye, ha azt mondják hogy nem válaszolt és ezt azzal igazolják hogy kivágják a válaszát."

Nem vágták KI a válaszát (mint már említettem a híradós tudósítás egy összevágós műfaj), hanem a mellébeszélését nem rakták BE a tudósításba.
És jól tették, mert a mellébeszélés az nem válasz.

Tehát nem volt hamisítás.

A hamisítás az a Népszabadság "Teller-levele" volt.
@is: Egyik ismerősöm bolti eladó. Januárban felháborodottan meséli, hogy majd 20 ezer ft-tal csökkent a fizetése. A szemét fidesz, mondja. Ekkor én felhívom a fgyelmét az adójóváírás és családi kedvezmény kulcsszavakra, és hogy ennek érdeklődjön utána.
Másnap kiderült, hogy semmi gond, csak a munkáltatónál volt valami keveredés, és ÖSSZESÉGÉBEN valamennyivel (nem túl nagy összeggel, de) többet is fog keresni. Két gyereke van agyébként. Az gyermektelenek minimálisan valóban veszítettek valamennyit, de egyértelmű, hogy a gyermeknevelést kell támogatni és nem a szingli létet, ez alapvető nemzetgazdasági érdek.

Egyébként meg: www.portfolio.hu/gazdasag/londoni_dicseret_imadjak_kulfoldon_magyarorszagot.147867.html ;)
@karloszky:
Viszont akkor elismered, hogy erkölcs, elvek, tisztesség vonatkozásában te sem vagy jobb, mint az ellenfeleid.
Ezek szerint tehát baloldali szarháziak ellen küzdenek az aranyos jobboldali szarháziak.
Hát, így is lehet...
@karloszky: Hamisítás az, amit a Párt annak nyilvánít!
@Betelgeuse-2:

"Viszont akkor elismered, hogy erkölcs, elvek, tisztesség vonatkozásában te sem vagy jobb, mint az ellenfeleid."

A logikád alapján egyenlőségjelet lehetne tenni a drog- és emberkereskedő keresztapák meg az ellenük küldött kommandósok közé, mert utóbbiaknak is csúnya nagy puskájuk van... :))

Én az erkölcs, elvek, tisztesség hármast a kormányzati produktumokban szeretem látni, és nem a posztkomcsik és kis barátaik ellen vívott ütközetekben.
@Bergeroth: Sajnos nem tudlak megakadályozni benne, hogy lépten nyomon hülyét csinálj magadból.
Sehol egy szóval nem vitattam a hamisítást.
Nem is érdekelt.
Nem szóltam hozzá.
Ezért nem fújtam senmmit, visszavonulót végképp nem.
Nem tudom kezded e érteni?
@fakopács: Te már megint ezt a fekáliás szex témát csámcsogod?
A nő-férfi kombináció teljesen megszűnt felétek?
Undormány vagy.
Csak aztán föl ne menjen benned a pumpa:)))
@karloszky:
Szánnivaló a gondolkodásod, de amúgy tökéletesen jellemző a jobboldalra.
Először is felhozol egy bődületes csúsztatást: a kommandósoknak törvényi felhatalmazásuk van a csúnya puskájuk használatára, tehát nem hozhatod fel példának a jelen vitában. Neked gondolom nincs törvényi felhatalmazásod a karaktergyilkosságra csak azért, mert valaki bírálni merészelte Orbán I. Viktort.
Másodszor: elég szomorú, hogy "az erkölcs, elvek, tisztesség hármast" a saját vitáidban nem szereted a saját oldaladon látni.
Amúgy meg az elmúlt egy évben nem volt szerencséd: a kormányzati produktumokban sajnos nem láthattad az erkölcs, elvek, tisztesség hármast.
@Kalmár:
Nem tudom akarom-e érteni, de abban biztos vagyok, hogy leszarom az egészet. :D
süti beállítások módosítása