Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: rtl.hu/hirado/2024/05/02/politikai-reklamkampany-koltesek-legdragabb-europai-unioban-cof-fidesz "... (2024.05.03. 12:44) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.01.18. 08:00 Fabius

A lefordított médiatörvény kora

Címkék: fidesz eu médiatörvény koltay andrás neelie kroes

"Vidám lelkem senki se érti,
Se gyerek, se nő, és se férfi!
Senki-senki itt a világon!
Mi is az én titkos nagy álmom,
Jááááááááááááááááájj! "

Nem értik. Nem és nem. Vagy el sem olvasták. Vagy elolvasták, de a fordítás miatt nem értik. De, ha elolvasták és nem értik, miért hiszik, hogy értik? Ha valójában nem azt értik amit hisznek, hogy értenek, akkor hogy kritizálják? Aki meg tényleg érti, az szocialistakomenista, meg liberálbolsevik is. Bibi.

Ez a kommunikáció ment az utóbbi hetekben úgy, hogy a szavak egymást követő sorrendje szabadon cserélgethető volt ízlés szerint. Aztán jött a Nagy Médiatörvény Fordító Forradalom, ahol előbb pici hibákkal, utóbb teljes valójában ismerhette meg a Magyar Köztársaság Hivatalos Médiatörvény Fordítását a sok nemzetközi kíváncsi. A hivatalosnak elismert angol-magyar fordítás után pedig elkezdték nekünk is lefordítani magyarról-magyarra.

Ilyen előzmények után feltételezhetjük, hogy az EU médiaügyi biztosa, Neelie Kroes a hivatalos forrást olvasta, és ezt véleményezte a LIBE miattunk összehívott rendkívüli ülésén. A biztos asszony a sokat hiányolt konkrétumokkal is szolgált kormányunknak előzetes véleménye összefoglalása alatt:

1: a médiatörvény vonatkozik a más tagállamokban létesített médiavállalkozásokra is, megsértve ezzel az "eredetország elvét".

2: problémás, hogy a médiatörvényt kiterjesztették a lekérhető audiovizuális tartalmakra, és így az egyszerű videoblogok is a törvény hatálya alá esnek.

3: a konkrétumokat nélkülöző, korlátokat nem egyértelműen felállító törvényszöveg lehetőséget nyújt a médiaregisztrációs szabályok "túlterjeszkedő alkalmazásának".

Ezek mellett megjegyzést tett a Médiatanács összetételére, és ígérete szerint a lehető leghamarabb elkészíti az objektív, részletes írásos jelentését is. Mikor a küldöttségünk már fellélegezni látszott, még megpattogtatta Kedves Vezetőnk feje fölött az ajándékba kapott karikás ostort: A magyar miniszterelnök világossá tette, hogy kiigazításokat végeznek a törvényen, ha a bizottság hiányosságokat állapít meg. Ő maga a magyar hatóságokkal tárgyalás során ezekre a biztosítékokra támaszkodik.

Kroes asszonyt azért óvatosságra inteném azzal a támaszkodással. Nekünk is sikerült már mellé támaszkodni a biztosnak hitt falnak, mondjuk nyugdíjtörvény ügyben. Amikor nem hónapról hónapra vagy hétről hétre, de napról napra változtak a támasztékok. Azóta arccal tompítunk a betonon.

A kormány véleményezett, a Médiatanács nem megalapozottságról közleményezett, engem viszont mostanában jobban érdekel a törvény magyar-magyar fordítása. Mert a hatóság újkori megjelenéseit, magyarázatait ennek tekintem. Az új blog, mint megjelenési forma, a tagok sajtóban feltűnése, a beszéd és párbeszéd erőltetése szerintem jó dolog. Ha már a törvény nem tartalmaz túl sok konkrétumot, és a sorsa is minimum bizonytalan, legalább hallhassunk, értesülhessünk a tanács várható jogalkalmazásáról maguktól a tagoktól.

Itt most nem elsősorban Szalai Annamária kitárulkozására gondolok a bulvárban, hanem például a Koltay András interjúra a hvg.hu-n. A bevezetőn már felkaptam a fejem, mert a "Ha Brüsszel mégis elutasítja a törvényt, a következmények kiszámíthatatlanok" - mondat kísértetiesen egybecsengett a Kroes asszonyhoz intézett támaszkodós intelmemmel. Mi ez a kiszámíthatatlanság, mikor Kedves Vezetőnk, külügyminiszterünk, és számtalan hazai kisebb jelentőséggel bíró pártemberünk mondta meg a tutit: ha kell változtatunk?

Koltay kétségtelenül megvédi a mundért, de közben mond azért jó dolgokat is. Felismerték, ( ők már igen, Orbán még aligha) hogy a kialakult helyzet nem jó senkinek, "békés, rendezett állapotot kell elérni, sokat kellene beszélgetnünk azokkal, akik a törvényt nagyon élesen támadják, kifejteni, pontosan mi is a törvény tartalma, és mi is az elérni kívánt cél. " Mert Koltay szerint: "Nem lehet egy elefántcsonttoronyból ítélkezni, a valóság ismerete nélkül. "

A tartalom ellenőrzéssel kapcsolatban a blogszféra számára is tett egy kijelentést, amit írjunk fel, jegyezzünk meg, mert mit lehet tudni majd július elseje után. Az idézet:

"Ahogy egy utcasarkon terjesztett röplap sem újság, és a sajtótörvénynek nincs vele dolga, úgy egy internetes blog sem tömegtájékoztatást szolgáló, gazdasági jellegű, szerkesztett tevékenység, és a hatóságnak nem lehet vele dolga."

Koltay mondandójában van még egy rész amit kiemelnék, a sokat támadott függetlenségről:

"Azt gondoljuk magunkról a testületben, hogy függetlenek vagyunk, és bennünket nem irányíthatnak pártközpontokból, vagy kormány-közeli helyekről. Amikor az ember azt bizonygatja, hogy független, az mindig gyanús: csakis jövőbeni döntéseink alapján lehet bennünket megítélni. Ha olyan döntések lesznek, amelyekben felmerül a politikai befolyásolás vagy elfogultság gyanúja, akkor zúduljon ránk a kritika."

Ez nem hangzik rosszul kedves András. Én azonban jobban örülnék, ha júliusig változna még a törvény, és az írott és internetes sajtóban, blogokon nem kéne azt tesztelni, hogy egyik másik döntésetek után élesben mennyire bírjátok majd a kritika cunamit. Mert nem kell jósnak lenni hozzá, hogy tudjuk: abból hiányt szenvedni nem fogtok.

154 komment · 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr802592046

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A lefordított médiatörvény kora 2011.01.18. 13:58:52

"Vidám lelkem senki se érti, Se gyerek, se nő, és se férfi! Senki-senki itt a világon! Mi is az én titkos nagy álmom, Jááááááááááááááááájj! "

Trackback: Az érv 2011.01.18. 12:49:51

A TTL Klub nevű tévécsatornát büntetnék amiatt, mert legújabb műsorában, az "Ezek tiszta hülyék" című vetélkedőben közvetlen életveszélynek teszik ki a versenyzőket.- Egy olyan elem sincs a műsorunkban, amely ne lenne megtalálható más tévék v...

Trackback: Azért nem ugyanaz... 2011.01.18. 11:41:05

Szijjártó Péter miniszterelnöki szóvivő szerint a médiatörvény "ízig-vérig európai jogszabály", legfontosabb pontjai mind megtalálhatók más európai uniós tagállamok médiatörvényeiben. Ennek az építménynek minden egyes kövét a C...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tudomásom szerint a szabadsajto.com lapnál karácsony körül történt valamiféle hatalomváltás, ami miatt több alapító tag most már publikálási lehetőséget sem kap.

Az egész Sajtószabadságért Mozgalomnak árthat, ha oda olyan emberek kerültek, a...kik trükkösen adatokat szereznek és továbbítanak a megfelelő helyekre.

Próbáljátok már lecsekkolni Hort.l.nyi Gábor / történetsíró pöröly (.=o)stb és barátai szerepét ott, mert a virtus.hu-n tapsikolt az illető korábban a média törvénynek és örült, hogy az alapján a lapomat a Valláskritika Virtust és az egész virtust is be fogják tiltani. Feljelentésre is biztatott ott sokakat.

Üdv: IGe
vilagnezet.blog.hu/
vallaskritika.virtus.hu/
Igazából arról van - most is - szó, hogy van minálunk egy elég jól meghatározható kör, akiknek nagyon jó kapcsolataik vannak nyugat-európában, és minden lehető és lehetetlen alkalmat megragadnak arra hogy az országot kenjék szarral, különösen ha jobboldali kormány van hatalmon. A médiatörvénnyel kaptak egy viszonylag ártalmatlan gumicsontot, amíg ezt rágcsálják addig legalább legalább lefoglalják magukat és nem ártanak még többet az országnak.
@midnight coder:

Imádom az összeesküvéselméleteket. Ilyen az is amit a felcsúti paraszt hívei (gy.k.: Miniszerelnök Úr) szeretnek mantrázni: "a baloldal rárontott a nemzetre".

Akkor most komolyabban: a médiatörvény valóban ártalmatlan a nyugdíjtörvényhez képest, amelybem el akarják lopni a pénzemet, de nem ártalmatlan a társadalom állapotához képest, merthogy kiváló előszele a horthysta jellegű "demokráciának".
Fail?

Miért nem magyarul írod? L-QRTÁK!!!!!!
Kurva EU bürokraták! Mit tudnak azok Magyarországról, az itteni emberekről! /mondjuk a mi pilitikusainknak meg az eu-s normákról nincs fogalmuk, de mindegy/

Ki kell lépni az EU-ból és elvándorolni a belorusz mocsarakba, vagy az albán hegyekbe és akkor nem baszogatnak minket:))))
@midnight coder: Mindenkinek megvan a maga "verziója". A cionisták voltak... ;) Én tegnap még azt hallottam, hogy a kommunisták. De lehet, hogy tényleg a zsidó kommunisták Qurták el, megint.
@csoko20: Isten hozott a magyar Ugaron!
Az első kifogás azért különösen érdekes, mert előrejelzi hogy beindul az "offshore" médiabiznisz. Csak be kell jegyezni más tagállamban és onnantól az ottani hatóság jogosult ellenőrizni ha akarja és tudja hogy milyen műsor megy magyar nyelven Magyarországon

Mit is mondott Schiff?

"Ez olyan mint egy titkos nyelv amit senki se ért"

Akkor meg hogyan?
@midnight coder: írtam erről a blogomon, olvass bele.

egyébként ez nem egy ártalmatlan gumicsont, hanem a sajtószabadság csonkítása. te elhiszed, hogy egész európát az mszp pénzeli?
Azt nem értem, hogy ha a kormány minősítgetheti az hivatalosnak elfogadott fordítás készítőit, úgy a kormány miért nem bírja ennek az ellenkezőjét is elviselni: ha őt minősítgetik???
No de kedves honfitársaim, emiatt a három nyomorult pont miatt volt itt hetekig pusztai-autokratázva meg rondaországozva Magyarország? Emiatt a 3 "aggály" miatt lettünk majdnem kiutálva az EU-ból? A nyugati, főleg a Német nyelvű sajtót olvasva számtalanszor írták hogy nálunk megszűnt a sajtószabadság és vége a demokráciának. Ha valaki végigolvassa ezeket az "aggályokat" nehéz megérteni mi volt ennek az őrült hisztinek a valódi oka. Szó sincs a jelentésben a demokrácia vagy akár a sajtószabadság végéről, mindössze 3 aggályról, ami ráadásul vitatható a kormány részéről. Megérte ennyiért így elintézni az országot? Csak azért hogy a patás zorbánnak rosszul kezdődjön az EU elnökség?
@Bruno: unalmas ez az ellopták a pénzemet. Majd akkor nyüszíts, ha nem kapsz helyette nyugdíjat és nem kapod meg a reálhozamot. Ja, hogy nem lehet vele tovább ügyeskedni? Nyiss egy önkéntes pénztári számlát. Az öngondoskodás.
@vinyi:

Off.

1. Van ÖNYP számlám. Aggódok is érte, hogy mikor fogják 98 %-os adó alá vonni.
2. Az, hogy nem az összes pénzemet lopják el, még nem tesz nyugodtá. Ugyanis: ez a drága jó ember (a Miniszterelnök Úr), egy küldöldi fogyasztásra szánt (tehát vélhetően kevesebb hazugságot tartalmazó) interhjúben a zárt nyugdíjkasszáról zebegett, amiről köztudott, hogy nem elég a nugdíjak fizetésére.

On.

Ami a médiatörvényt illeti: továbbra is azt gondolom, hogy a Fidesz nem érti Európát. Egyszerübben szólva: nem európai, hanem ázsai gondolkodású.
@vinyi: Én benne lennék, de akkor oda a 24+10%-omat vinném az állami helyett.
@Chicano:
1. Ez a 3 nyomorult pont a médiatörvény lényege.

2. Ez csak az első menet, mert a Bizottsági állásfoglalás még nem született meg. A bizottság pedig keményebb szokott lenni.
@Bruno: Az ÖNYP-ak is ugyanazok a cégek, mit a MNYP-ak. OTP, AXA... Csak idő kérdése és ezek is menne a költségvetésbe. Ezek is ugyanúgy "eltőzsdézik a zemberek pénzét", mert UGYANAZOK csinálják, mint a MNYP-t.
@Lumieres:

Pontosan. Én is ettől tartok.
@Chicano: Ez a 3 aggály - leginkább a túlterjeszkedésre lehetőséget adó része - effektíve azt jelenti, hogy csúszós útszakasz az Orbán-kormány(párt) esetleges korrupciójával úgy foglalkozni a médiában, mint ahogy a HírTV - nagyon helyesen, ui. az (is) a dolga - foglalkozott a Gyurcsány-/Bajnai-kormányokéval.
Márpedig a korrupciót utáljuk, akármilyen pártállású. Ugye, utáljuk?
Mondjuk arra leszek kíváncsi, amikor Matolcsy meglátja, hogy a 3000 milliárd ÁLLAMKÖTVÉNYEKEN VAN...
(saját váltóját államosítja az állam)

Ekkor kérdezik meg közgazdász körökben, hogy Te, ez a Matolcsy, ez nem Marxista?
@Chicano:

Szegény letapasztott szájú elnyomottak 14-én kihangosítva, szabadon beszélhettek arról amiről akartak a Kossuth téren. Félelmetes ez a diktatúra.
@Lumieres: Gy.k. Az adóságcsökkentésnek nem túl népszerű módja az, ha kicsináljuk azt akinek tartozunk.
@Lumieres: Dehogynem... maga az elv is az, hogy az ÖNgondoskodás elve helyett az állam mindenhatóságát preferáljuk, mondván, hogy csak az állam tudja garantálni a nyugdíjak biztonságát. Ezért megérte rendszert váltani...
@Bruno: Megalapozottan!!! Megerősítem az aggodalmadat, mert VAN ALAPJA!!!
Azért az nem tudom feltűnt-e valakinek, hogy tegnapi közleményében meg a hvg-ben megjelent Koltay-interjúban is a Médiaminden6óság védi a törvényt. Ugyebár a hatóság elméletileg jogalkalmazó, nem jogalkotó (bár olyan funkciója is van). nem tűnt fel senkinek, hogy a parlamentnek kellene védeni a törvényt, nem a hatóságnak? Hogy már itt lehull a lepel az állítólagos függetlenségről. Az lenne a normális, ha Koltay feltenné a kezét, gyerekek, a törvényt nem én csináltam, én csak alkalmazom4 (vagy mégis? a kérdés költői).

Aztán megkérdezte valaki Rogán Supermant hogy is van ez? Miért nem? Többek közt ő nyújtottabe a törvényt.

Megkérdezte valaki, miért Koltay választolgat Anomália asszony helyett? Csak nem azért, mert kedves főcenzorunk beleégne a kérdésbe, vagy esetleg nem is érteni, hiszen semmiféle, mondom, semmiféle médiatudományos képzettsége nincs.
@Bruno: Ne röhögtess már hogy ez a lényege. Szerinted az hogy ESETLEG külföldön bejegyzett cégekre is VONATKOZHAT, ez volt az eddigi kritika lényege? Egyetlen lényeges elemet látok benne, amivel magam sem értek egyet mivel teljesen felesleges: az ahogyan a felügyelő hatóságot kinevezik. Itt ha a kormány elegánsan le szeretné zárni a dolgot lehetne például úgy módosítani hogy a mindenkori parlamenti erőviszonyokat figyelembe véve legyen mondjuk 5 tagja. Oszt' ennyi. Így is meglenne ott a 2/3 a FIDESZ-nek és többé nem lehetne érte kritizálni. Szóval továbbra se látom miért volt a hiszti, nem látom hogy emiatt a 3 dolog miatt miért kellett volna elvenni tőlünk az EU elnökséget. És ha a FIDESZ innentől kicsit okosabban áll hozzá ezt a 3 "aggályt" igen könnyen semlegesítheti. Utána vége ennek a borzalmas hisztinek.
@Anonimama: Lassan eljutunk oda, hogy CSAK AZ ÁLLAM KÉPES GARANTÁLNI A SZÓLÁSSZABADSÁGOT IS. A médiahatóságosság és a szűkMária által...
Bocs a Shit Puli-féle ortográfiáért, gondolom, jelzi, nyugodt vagyok.
@l.x.: Természetesen. Magam is s sajtószabadság feltétlen híve vagyok. Nem teszik a médiatörvény sem úgy ahogy most van. Engem a hiszti és az ország lejáratása az ami kiakaszt. Nem, nem a szocikat tartom érte bűnösnek. Ezt a volt szdsz-esek kavarták, nekik van meg hozzá a megfelelő kapcsolatrendszerük és motivációjuk. És nekik már minden mindegy. Dögöljön meg a szomszéd tehene is.
@Chicano:

1. Nem vonatkozhat, hanem vonatkozik. Ez eleve EU jogsértő.
2. Nemcsak az a kérdés, hogy minden tagot a Fidesz nevezett ki hanem az is, hogy az ellenzéknek nincs megszólalási módja-joga.
3. Aki ezt hisztinek látja az nem értei, hogy mit jelent az EU.
@Chicano: Ez a "hiszti" csak erősödni fog. Eszkalálódik...
Gyk. A külpolitikai helyzet fokozódik... /by Virág elvtárs
Szerintem az egészben az a legérdekesebb, hogy egy egyéni képviselői indítványból születő 2/3-os parlamenti többséggel átadott törvény megvédését miért érzi kötelességének egy független hatóság és a független médiatanács. Mármint nem értem, hogy akármilyen független hatóság a rá vonatkozó törvény kritikája során miért érzi következetesen szükségét annak, hogy kiálljon a törvény védelmében. Ő alkalmazza a törvényt, de ne kommentálja. amit meg kell védenie, az a döntéseinek törvény általi jogossága.
A 20%-os bűnügyi határt minden TV és rádió átlépte a hétvégi sajnálatos diszkó baleset miatt. Most akkor mindegyiket meg kell büntetni, vagy figyelmeztetni?
Ezért sem életszerű pl.ez a pontja a törvénynek
@Chicano: olvasd el a tüntetőknek mi a bajuk. Azok is nagyon komoly aggályok, ahogyan a fentiek is!
@Schindler Pistája:
www.youtube.com/watch?v=mCQgj1QNppo&feature=related

A hanyatló nyugat ópiuma... ;) Vigyék ezek rohadt nyugatiak Schiff-eket...
@Bruno: Szerintem meg nem itthon lebőgött bosszúszomjas szadeszesek fogják megmondani miről szól az EU. Ez bizony hiszti volt a javából, mégpedig a gusztustalanabb PC fajtából. Maximum arról lehet vitatkozni hogy mennyire volt jogos. Szerintem például semennyire. Ha külföldön higgadtan megírják a véleményüket (ilyenek is voltak, de kevesen) és utána elindul egy diszkurzus az OK. De azonnal le pusztai autokratázni meg putyini diktatúrázni az országot emiatt a 3 pont miatt... Ez röhej. Aki ilyet ír annak se a putyini oroszországról se magyarországról lövése nincs.
@Lumieres: Nincs neki hova eszkalálódni. Lassan okafogyottá válik a hőbörgés. Ha sikerül a 3 pontban (így vagy úgy) megegyezni onnantól az EU-t kell diktatúrázni nem Magyarországot.
@pancho_sanza:

én is pont ez kérdeztem az előbb
@tinseltown: Ilyen alapon egy tüntetésről se lehetne tudósítani. Vagy 20 percenként 80 perc "jóhírt" (most egy kicsit mást) kell nyomni... ;)
@Chicano: Néha a csend sokkal veszélyesebb. Te is tudod, hogy egy néma csendben meginduló 10 ezres fegyelmezett tömeg sokkal félelmetesebb.
@Legelő Őse: Ismerem a tüntetők aggályait. Körülbelül jól leírja a volt eszdéesz aggályait. Rendben van, egy része valóban jogos. Kimentek, jó hangosan elmondták. Mindebből leszűrhető hogy Magyarországon ma teljes szólásszabadság és tökéletes demokrácia van. Mint jobboldali demokrata örülök neki. Micsoda dolog is lenne ha mondjuk fém-kordonnal szorítják ki őket a Kossuth térről. Ilyen egy demokráciában nem történhet meg.
@Lumieres: Bocs, innentől elvesztettem a fonalat...
@Chicano: Ja... 15 évesek... Volt eszdéesz... Hülye vagy vazze!
@Chicano: Pontsan! Elvesztetted a fonalat! Már akkor amikor idedugtad mocskos pofádat!
@vinyi: "Majd akkor nyüszíts, ha nem kapsz helyette nyugdíjat". Mindenféle akadékoskodás néklül kérdezném, ez miért "nyüszítés" szerinted? Ha valakinek nem tetszik, hogy államosítják a törvény szerint is magánpénznek nevezett összeget, azt miért kell ilyen pejoratív jelentésű igével kifejezni?

"Ja, hogy nem lehet vele tovább ügyeskedni?" - az ügyeskedés nálad megintcsak negatív jelentést kölcsönöz a mondatnak, mintha ez valami nagyon rossz dolog lenne - kötvényekben tartani pénzt. Nem az, normális.
"Nyiss egy önkéntes pénztári számlát. Az öngondoskodás. " - Ez is az lett volna, ha hagyják, de nem hagyják.
@Bruno: "Ez a 3 nyomorult pont a médiatörvény lényege."

Ezt örömmel hallom. De akkor az elmúlt hetekben miért nem erről a lényegről szólt az óbégatás, és miért az öncenzúráról és egyéb hülyeségekről?
nem értik?
hát tanuljanak meg magyarul
@Lumieres: Gondoltam hogy túl logikus ez neked. Ha nem teszik ne olvasd, még megfájdul tőle a fejed.
amikor az allampolgarnak az egyetlen lehetosege, hogy bizik a korlatlan hatalmu hivatalnok joindulataban azt ugy hivjak, hogy DIKTATURA.
Nevetséges hogy eddig minden hírre ugrott az összes indexes blogíró ami a médiatörvényt fikázta és abból születtek 'értekezések' a demokrácia végéről. Most kint van ez a nyilatkozat (az origo-n már tegnap délután olvastam, ld. Neelie Kroes, ott is el volt dugva, nem vezető hír...) és SENKI nem ír róla, nincs az Index címlapon SEMMI (blog). 3 aggályos pont. Ennyit sikerült találni benne. Eddig akkor mi alapján írtak diktatúráról???

Ez a bejegyzés meg megint olyan, hogy ha már a médiatörvényt mégsem kúrták el annyira akkor menjünk vissza a manyup kérdéshez mert pedig azt de...
100-ból 2-3 kommentelő vélémenyéről látszott hogy utánanézett annak amiről ír, a többi meg csak visított hovatartozás alapján. ez érvényes jobbosokra-balosokra.
@Chicano: Logikus hogy a kurva anyádat hazudozol itt összevissza! Szerintem kint se voltál jan. 14.-én f@szkalap!!!
@Link Elek: Neked fingod nincs mi a diktatúra, én még éltem benne. De ha ennyire frusztrál a dolog várj 2014-ig, akkor elmehetsz szavazni. Szabadon. Merthogy diktatúrában azt nem lehet. Addig meg azt tudom mondani amit én mint jobboldali hallgattam 8 évig: a parlamentben kell politizálni nem az utcán. Ezt persze csak viccből írtam, tüntessen aki akar, szabad. Mivel nincs diktatúra.
@Lumieres: Gondolom most a liberális baloldal demokráciáért aggódó elnyomott hangját hallottuk. Egyébként nem voltam kint, nem járok semmilyen tüntetésre. Te gondolom kint voltál. Te melyik nyugdíjas vagy a képeken? :)
@Chicano: Tudtam, hogy nem voltál kint, mert akkor nem írnál hazugságokat te f@sz! Bemocskolsz mindent amihez hozzászólsz!!!
@Chicano: Ne vigyorogjá' BÜDÖS GECI!!
@Chicano: "Mindebből leszűrhető hogy Magyarországon ma teljes szólásszabadság és tökéletes demokrácia van."

Sajnos ez nem egyenlő a sajtószabadsággal.

Az, hogy Kovácskettő a 7-es buszon hangosan hülyeribizheti Selmeczi Gabit nem ugyanaz, mintha Kovácskettő sajtóigazolvánnyal jár utána annak, és írja meg, hogy ki a franc is ez a Selmeczi Gabi.
Mert Selmeczi Gabinak persze vannak személyiségi jogai, de azt nem egy amőba médiatörvénnyel kell védeni.
@Lumieres: Nem nem, ez nem mocsok hanem logika. Itt egyetlen mocskos van, az a te szád. Innentől nem válaszolok neked, gondolom te vagy ennek a blognak a trollja, én nem fogalak tovább etetni.
@Lumieres: "@Chicano: Logikus hogy a kurva anyádat hazudozol itt összevissza! Szerintem kint se voltál jan. 14.-én f@szkalap!!! "

Na ilyenkor vetődik fel az, hogy egyesek számára a legkisebb sajtószabadság is túl nagy kedvezmény.
@Chicano: A fejedtől bűzlik az 0rszágház!

De téged egy gondolat fog bántani, de nagyon
Mikor majd a nyakadig fog érni már a folyékony beton
Hogy visszasírod, mikor a pedofil apád
Csubakka- jelmezben tolta beléd a faszát!
@l.x.: Én rábíznám ezt az EU bizottságra. Szerintem ők el fogják dönteni. A kormány meg kötelezte magát arra hogy figyelembe veszi az esetleges problémákat és módosítani fogja a törvényt. Ha ezek után sem teszik mindenkinek akkor majd az EU-t tessék szidni.
@l.x.: Valakinek el kell küldeni a picsáb@! Ezt legalább nem érti félre. A legfontosabb az volt a demonstráción, hogy NEM VOLTAK OTT A PÁRTOK. Ez a kis geci a monitora elől pont ezt hazudja el, amikor eszdéeszesezik. Ezét kapott a szívlapáttal egyet. Vegye észre magát!!!
@tinseltown: Még jó, hogy ennyire ismered a törvényt, amit ekézel!
A 20%-os határ az ÉVES ÁTLAGRA vonatkozik!
Az itt emlegetett "jó hír" dolog, meg nem is létezik, de durrogjatok csak tovább...
@l.x.: Igen. De az ilyet hagyni kell, mindjárt megüti a guta és eggyel kevesebb marad. Aztán megint lehet majd értelmesen beszélgetni.
@Takács Bálint: Csak irónia volt a "jó hír". Mindenki tudja nem lesznek "jó hírek" most egy ideig, csak rosszak mivel jönnek a MEGSZORÍTÁSOK.

Az új nevük most STRUKTURÁLIS ÁTALAKÍTÁS. Bár 0rnánnak nem sikrült elesőre hiba nélkül felolvasnia. Stukturáról beszélt. Stuck-Csőröl Reformok.
Aztán ezt a nyugati média félrefordította és SUCK-CSŐRŐL...SUCK-TUBE... És így lett a vége az hogy a 0rbán jó MEGSZOPTA!!!
@Chicano: Szerintem te fogsz előbb eltakarodni. Fogadunk?
Ez a Lumieres micsoda intelligens emberke...Nem is tudja, mennyire leégeti azt az ügyet, amiért itt vehemensen küzd. Trágár tróger...
@Takács Bálint: és egy év összesitése után fognak figyelmezteni, és újabb egy év múlva büntetni, ha továbbra is rosszak voltak? A karácsonyi programok majd ellensúlyozzák az évközi túllépéseket és kiderül, hogy kár volt az egészért
@pepin_nymburk: Köszönöm a dícséretet! Az úriemberekkel és is az vagyok. 10telettel. A Tsülög.
@Lumieres: De úgy látom jól sikerült a pofon. Egészen a pártközpontjáig repült... ;)
@midnight coder: Egyetértek. Mindenkinek vájja a szemét, hogy O.V. határozott, tudja, mit akar, és nem utolsósorban tanult az első 4 év kormányzásának hibáiból (pl. nem nyúlt a médiához, ami egyik okozója volt a következő választások elbukásának). Egyébként nem irigylem, nagyon nehéz dolguk van.
@Lumieres: Akik még annyit sem tudnak a törvényről, mint te, ezt a "jó hír" dolgot teljesen komolyan gondolták, illetve elhitték anélkül, hogy vették volna a fáradtságot és elolvasták volna a törvényt.

Egyébként a bűnügyi híreknél is van egy olyan kiegészítés, hogy "közérdeklődésre számot nem tartó" (ha jól emlékszem, most nincs kedvem előkeresni), azaz pl. a hétvégi tragédia ebbe a kategóriába nem is sorolható be. A törvényalkotó célja az volt, hogy az országos terjesztésű televízióknál a kötelező hírműsor, műsoridejének fele, ne szólhasson arról, hogy egy isten háta mögötti helyen a kocsmából kilépve két alkesz megkéselte egymást. Mélyinterjúként megszólaltatva a beszélni és fogalmazni nem tudó, enyhén fogyatékos szomszédokat stb. Ezzel elmegy tíz perc manapság az RTL-en.

Azt azért fontos rögzíteni, hogy az első körben az EU tisztségviselői, semmilyen olyan hibát, vagy szándékot nem találtak a törvényben, mellyel két hónapja riogatja egy viszonylag szűk, ám nagy médiamegjelenéssel rendelkező réteg az országot és átvitt értelemben a világot.

A videoblogos érvelés, amit valahol itt olvastam azért sántít, mert a törvény egy másik szakaszában egyértelművé teszi, hogy ez az egész törvény az üzleti céllal keletkező tartalmakra vonatkozik csak.
@pepin_nymburk: Irodalmi trágárság... Csak Bëlgát idéztem
@Takács Bálint: lejárt lemez... Ennél már a másik f@sz is jobb volt... Nem olvastam a törvényt... DE OLVASTAM!!!! SAJÁT SZEMEMMEL...
Te meg húzzál vissza a haveroddal a pártközpontba mocskos geci!
@Lumieres: Különben HAKAPESZIMAKI!!!! És ezt vedd fenyegetésnek... ;)
@tinseltown: igen. Íme a pontos szöveg.
"A más médiaszolgáltatótól átvett, illetve a demokratikus közvélemény tájékoztatását nem szolgáló, bűnügyi tematikájú híranyag vagy tudósítás a hírműsorszám időtartamának húsz százalékánál éves átlagban nem lehet hosszabb terjedelmű."
@Takács Bálint: Kérdezzük meg FurfangosFrigyesMestert?... ;)
Ez az egész szánalmas fordítási hazugságkampány valami egészen hihetetlen.

Természetesen már a törvény-tervezetet is lefordították, hónapokkal ezelőtt, és a szakértőik ki is elemezték. Ezek nem hülyék, nem fideszesek, nem beszélnek össze vissza, és ezt a Fidesz is pontosan tudja.

Ami érdekes, hogy a hívők még egy ekkora ökörséget is bevettek...

Itt egy 57 oldalas angol nyelvű elemzés a médiatörvény-tervezetről.
www.osce.org/fom/71218

A dokumentum keltezése: 2010 Szeptember.

Kérdés van?
@Takács Bálint: Idefigyelj Bálintkám! A végén úgyis megszívod, mert Móka Miki majd helyretesz. Most egy kicsit inkább olvass és ne írj. Jóó?
Üdv: Móka Misi.
PS: A Versmondólányt üdvözlöm... ;)
@Takács Bálint: Azért bírlak, mert legalább őszinte vagy és van öniróniád. Egy rongy-bábot választottál Avatarnak. Ez legalább arról árulkodik, hogy tudatalatt tisztában vagy azzal mi vagy.
Bocs hogy ideokádtam... ;)

- Elnézést... Nem látta a boámat?
- De itt van az asztal alatt.
- Hol?
- BOOOOOÁÁÁÁÁÁÁÁ....
@Takács Bálint:
no ez sem igaz, mert még maguk sem tudják hogyan kell kiszámítani.
@MiKEY: te se sokat gondolkodtál el, hogy mit jelent a "túlterjeszkedő alkalmazásának", ugye? Ha bármikor, mindenféle bírói felhatalmazás nélkül a HATÓSÁG beállíthat egy szerkesztőségbe, sőt akár egy magánlakásba is (pl. egy bloggazda esetén) és bekérhet minden adatot, amit K úr pénzügyeiről vagy R úr barátairól szereztél beleértve az informátorok nevét, akkor elég kevesen fogják ezeket az adatokat neked megadni. Illetve még rosszabb, egyik K úrról minden megírható, a másikra meg gondolni is veszélyes. Nincsenek illúzióim, egy többpárti vezetésű csapat is visszaélne ekkora jogkörrel, de egy nyíltan teljes letámadásra játszó csapat vezetésével az üzenet nagyjából annyira egyértelmű, mint egy neked szegezett pisztoly.
Az mtv reggeli műsorában maga a tüntetésszervező sem ismeri a törvényt....
videotar.mtv.hu/Videok/2011/01/17/08/Ma_reggel_2011_januar_17_.aspx
Népszabadság. Tegnap.

A főtüntető nem tudja, mi a baj a törvénnyel

"A tegnapi Népszabadság vezércikke civilként aposztrofálta az ismert balliberális kötődésű közéleti személyek (Bródy János, Bakács Tibor "Settenkedő") fellépésével tarkított pénteki, Parlament előtti médiatörvény-ellenes tüntetést, ám a megmozdulás egyik szervezője, Fölkel Róbert internetes kapcsolatrendszere is erős balliberális beállítottságot sejtet.

Az egyik közösségi portálon Fölkel ismerősei között található a Lehet Más a Politika (LMP), a Tilos Rádió, a Magyar Narancs és a "Hócipő olvasók klubja" is. Adatlapján azt írja magáról: színesfémgyűjtéssel foglalkozik, amikor pedig nem dolgozik, akkor "Karády Katalin-dalokat énekelek a Parlament előtt félmeztelenül egy fémrúdon csúszkálva". A 36 éves "civilt" tegnap a Magyar Televízió Ma reggel című műsorában Betlen János műsorvezető azzal a - tüntetésen elhangzott - kijelentésével szembesítette, miszerint Magyarországon megszűnt a sajtó- és szólásszabadság, miközben ott beszélhetett a Kossuth téren, kihangosítva - olvasható a Magyar Nemzet keddi számában, melyből további részleteket is megtudhat. (da)"
@MiKEY:

"Eddig akkor mi alapján írtak diktatúráról???"

Mert még a gondolata sem vetődhetett fel ugye ? Aki a választási törvénysértést is elintézi egy "oszt jónapot"-al (Bányász Győzike) attól teljesen logikusan elvárható a törvény tisztelete és betartása. Azért ne köss nagyösszegű fogadásokat erre!
@vinyi: Hát pedig az eléggé lopásszagú, hogy a 24%-ot fizettetik a manyupban maradókkal is, de azért a 24%-ért nem kapnak semmilyen állami nyugdíj jogosultságot!
@Takács Bálint:
Ez elég nagy hülyeség, ha egy szabad tévé nem adhat olyan hiradót, amilyet akar.

Ha szar, a nézők majd nézik az M1-et.

ja, hogy az még szarabb.

Akkor milyen alapon szerkeszt hiradókat a kormány a többi tévéknek ?

Tegyék a Szijjártójukat a saját kormánytévéjükbe,
adjanak rá minden hírhez másik partedlit,
a többi média meg úgy hiradózzon, ahogy szabad országban kell.

Szabadon.
Ez a fordítósdi nekünk sosem ment jól!

Egy fordítási hiba miatt égetik ki a képernyőn sárga karikákkal folyamatosan a szemünk, és ugyanilyen hozzá nem értés miatt a kanyarkövető fényszóró meglétéhez szükséges automatikus szintezőt és lámpamosót követelik a kisüléses fényszóróhoz (köz által ismertebb nevén xenonhoz)

Ha valamit ott fenn elszúrnak, azt nem szabad elismerni, megváltoztatni, abba bele kell nyugodni, és akkor minden szép és jó

A magyar ember türelmes és megbocsájtó
@Avatar:

Amint látod, a piacnak tetszik a dolog...

BUX 1,70% (22735,85)
EUR/HUF 0,51% (272,71)
CHF/HUF 0,85% (212,08)
@sárkányfő: Gratulalok.
Jelzem, ezert szeretem a netet...nagyon-nagyon..a szabad netet...
@Schaf: A piac szarik a mediara. Ellenbenszeretik, ha megtakarit egy allam...tobb jut nekik is.
A "megszoritas" szotnem irom le, nehogy...erted...ize...
@Avatar: Nekem van egy elképzelésem, hogy a Fidesz azért tákolta ilyenre a média-törvényt, hogy az felháborodást keltsen az EU-ban, és ezzel szépen elterelje a figyelmet a nyugdíj ügyről. Ahogy közeledik január 31., úgy puhul a Fidesz a kritikákkal szemben. Végül mindenki elégedett lesz a médiatörvénnyel, és lesz nagy öröm és bódottá. Csak akkor már nem lesz majd értelme a nyugdíjtörvénnyel foglalkozni. :P

Ebbe még az is belefér, hogy nemhogy nem az MSzP vagy a néhai SzDSz kavarja a szart nyugaton, hanem maga a Fidesz!
@Bruno: Jelentkezz bolond Fletónál,Gréczy Zsolt és Farkasházy már fárad.Te megfelelsz minden feltételnek.
1/ Utálod Orbánt
2/ Gátlástalanul tudsz hazudni
3/ Már apád is munkásőr volt.
@Bruno: Ez nem összeesküvéselmélet, hanem tény. A szarkenést végig meg lehetett figyelni az Antall kormánytól, az előző FIDESZ kormányon át napjainkig. A kérdés nem is ez, hanem hogy mi mozgatja ezt a dolgot ? Hittestvérek ? Még a cuculizmus alatt a KGB égisze alatt kialakult kapcsolatok ? Anyagi érdekek ?
@midnight coder: Sajnos nem tudom kizárni, hogy maga a Fidesz ;)
Jézusom mivan itt.... :D Üssétek Brúnót az öskomancsot :D amikor láttam a kommentjeit mindig fogtam a fejem tőle :D óriási tényleg :) meg még itt 1-2 arc..hihetetlen.Ráadásul mióta elfogadták a törvényt még az utcára sem szabad kimenni ugye...akkora hatalmas a diktatúra, fussonkimerrelát! :( :D
@Péter51: Lenyűgözően érvelsz. :D
@Érdekes: Tudod mi már annyira finnyásak vagyunk, hogy már az is zavar, ha a korlátozásnak a lehetősége van meg, nem szeretnénk megvárni, amíg meg is történik. Vagy ha bevezetnék az első éjszaka jogát, akkor arra hivatkoznál hogy nem is dugtak még meg senkit, "csak az eszköz van meg hozzá"?
@Chicano:
Kroos asszony 3 apró kifogás-féléje is tételesen meg lett cáfolva. Látszik, hogy mentik az arcukat a nagy hiszti után... Na meg szép lassan kiderült, hogy előbb Franciaországban, Ausztriában, Olaszországban kéne szétnézni, vagy az iszonyú médiabüntik Németországában.
Nem mellesleg a médiatörvény ellen egyetlen igazi tömegmédia (tévé rádió) se tiltakozott... Erőteljesen csökkenő magyar ballib lapok hangoskodtak (nekik ez is reklám).
@igazi hős: Majdnem biztos vagyok benne, hogy a kormány meg fogja változtatni a törvényt, ez csak taktikázás. Apró presztizsveszteség, amit utólag még nyereségként is el lehet könyvelni -- lám, milyen europer volt a Fidesz, még a véleményét is megváltoztatta.

Ráadásul addig se foglalkoznak külföldön a nyugdíjtörvénnyel.
ismered a viccet az autópályán: ... "egy? Mindenki szembe jön."
Mindenki hülye, csak a narancsok nem.
@igazi hős: Mert mi a bizonyítékod arra, hogy ha a szennyet ki cenzúrázzák, akkor minden nekik nem tetszőt?(egyébként az index és az origo egyoldalú cenzúrája pl. nem zavar?és az már jó ideje....)
@Várúr: Barátom, egy profitorientált médiacégnek majdnem mindegy, hogy milyen a törvényi szabályozás. A sajtószabadság nem a Való Világról szól. Ha majd nem lehet adni, adnak mást, az emberek 99%-a bármit megnéz (ha nincs épp más.)

A sajtószabadság korlátozása az NYILVÁNVALÓAN a politikai témájú sajtóorgánumokat sújtja elsősorban. És nyilván nem a kormánypártiakat, hiszen a szabályozás "rugalmas" volta miatt ők többet engedhetnek meg maguknak, mint a másik oldal.

Ebből következően természetesen az ellenzéki média a leghangosabb.

Csakhogy ez nem változtat a tényeken. Ez a törvény sérti a sajtószabadságot. Elvileg. Ennyi.
@sárkányfő:
Viccelsz, ugye? "Már szeptemberben lefordították..." Decemberben az utolsó pillanatban is módósítottak rajta. Hagyd abba a hülyéskedést vagy hazudj kisebbet.
@Ianas:
A te sajtószabadságod sérti, az enyémet nem. Ballib lapokét sem. A törvény szerint politikai tartalom n e m vizsgálható. Ennyi.
@Érdekes: Terelsz. Azt írtam, hogy a lehetősége van meg. Ezért vinnyogott az egész jobboldal + liberális sajtó a rendőri azonosítók miatt, hogy lehetősége se legyen rendőrállamnak. Vagy most már az is lehet?
Mesélj mit cenzúráz az index? Vagy a moderációt kevered a cenzúrával?
@Ianas: Egyrészt én is remélem, hogy csak terelés, de félek, hogy nem az. Másrészt mind belföldön, mind külföldön túl nagy ára lehet. (Bár ha a magyar vidék megbocsátotta Orbánnak Torgyánt, akkor a belföldi árban közel sem vagyok biztos.)
@Várúr: Mi a politikai tartalom? Ha egy gazdasági bűntény politikust is érint az politika? Viszont a politika (illetve egy párt) érdeke, hogy ne jelenjen meg a sajtóban?
@igazi hős: Belföldi ár nem lesz, legfeljebb profit a Fidesznek.
@Várúr:
:D
te még fidesz-trollos mércével is súlyos eset vagy :D

ott a kommentemben a link, amivel bizonyítom az állításomat! nesze ismét, a gyengébbek kedvéért, azaz miattad:

www.osce.org/fom/71218

És még te vádolsz hazugsággal, szerencsétlen?
és azt is világosan leírtam, hogy "már a törvény-tervezetet is lefordították". Legalább néha gondolkodj el kicsit mielőtt tüzelsz...
Kiváncsi leszek a Szíj-Ártó kommunikációra. Valahogy így képzelem:
Gyurcsány és Bajnai a hibás, mert ha nem lopnak annyit a Figyesznek nincs 2/3-a és nem tud visszaélni a médiatörvénnyel.:)))

És tényleg a 2 választást is azért bukták el, mert a nép nem érdemelte meg őket.:))
@Várúr: Az MR1 tömegrádiónak számít még? A Heti választ Ablonczyval, és a Hírlap Huth Gergellyel meg baloldalinak? Erről nekik is szóltál? :-)
@Chicano: de ezt nem értem. Ha a halálbüntetés visszaállításával nem értek egyet, akkor még azelőtt tüntetek, hogy kivégeznek valakit, nem?
A sajtószabadságért tüntetni, az a fontos. Ha Te meg is érted ráadásul, akkor miért nem jössz ki Te is, és politikától függetlenül tettél valami t a jövődért.
Volt SZDSZ? Ezt nem értem. Amiről ott szó volt azok minden demokrata érzelmű ember alapvető elvárásai a mindenkori hatalommal szemben,. Semmi közük sincs az SZDSZ-hez, de tényleg!
@sárkányfő:
Hülyeséged határtalan. Ennyi korai fordítás után miért is kért fordítást az EU? Na meg időt a törvény tanulmányozására?
@igazi hős:
A hülyeség politikai oldaltól független. A felületes rinya is. Fősivalkodók: Népszaga, Népszabó, ÉS, M. Narancs, Klubrádió. Jól behatárolható kör.
@sárkányfő:
Jahh, találj már ki valami újat a "fidesz-troll" helyett. Ez az itteni idióták közt is uncsi már.
@Várúr:
Nem mellesleg a médiatünti magyarul (állítólag) tudó főtüntije saját bevallása szerint sem olvasta a törvényt. Gondolom, a három másik hangadó: a pohos Bakács, a Berlinben élő Gryllus Dorka és az öregedő Bródy sem. Sebaj. Eldalolta az ősrégi Sárga rózsát, oszt' lehetett hazamenni.
@igazi hős:
Unom már, de te sem vagy ilyen naív... Ha egy bűncselekményt politikus követ el, az bűncselekmény. Ha egy politikus politikát követ el, az politika. Ha a kettő összefonódik, eldönti a bíróság. Ennyi.
@Várúr:

Szerintem a Hírlap és a Heti Válasz is egy jól behatárolható kör részei. Utóbbiban még az a furcsaság is megesett, hogy Dévényi az élszent szemforgató nem értem mi bajuk a médiatörvénnyel-t lecserélte a na oké, vitassuk meg, de ne azzal kezdjétek, hogy Orbán a genyó-ra.

Kihagyhatatlan a kérdés: milyen titulust szeretnél a fidesz troll helyett? :-))
@néma bárány: Várurunkat én is bírom, kár, hogy csak címlapnál tiszteli meg a blogot kimunkált, elfogulatlan véleményével. Persze, hogy nem troll.

Címlapos tamtam, fizetség nélkül, tehát CITAFINE. (fine, most látom, angolul is jó, és milyen találó!)

Remélem, neki is tetszik a javaslatom.
@sületlenke:

Izé...nem szívesen vitatkozom, mert bár a név ötletes, mégsem találó. Ilyen néven van forgalomban rák elleni gyógyszer, és még az a látszat képződne, hogy jónak és hasznosnak tartjuk :-))
@néma bárány: igazad van, megnéztem a gugliban, amit csak muszájban használok, inkább a saját - nem szelektív - emlékezetemre szoktam hagyatkozni, mint az ominózus empatikus állatka az avataromban.

Magam bizgeréltem fel, egy életem, egy halálom, addig nem pusztulok el, amíg nem piszturgálok magam mellé egy avatart, ugye aranyos?
@Várúr: "Ha a kettő összefonódik, eldönti a bíróság. Ennyi." Polt újbóli kinevezése után engem állítani be naivnak és ilyet írni egyetlen bekezdésen belül, elég erős ellentmondást hordoz. Kezdjük sorolni a Polt által leállított 100 millió feletti ügyeket, vagy inkább nem akarsz emlékezni? Rossz nyelvek szerint (és itt rossz nyelv mindegyik, ami nem a Fidesz seggében van) azért kell a 9 éves kinevezés, mert 4 év egy ciklus + 5 év az elévülés.
@sületlenke:
Off:
Kicsit belekotty!

Nekem tetszik.
Elképzeltem, hogy vita közben érvként használod. :)

Vagy az már nem is érv?
Nem tudom, hogy kezdjek bele.

Nem szeretem a magukat ajánlgató blogereket, de most nem tudom útját állni DÖBBENETEMNEK!

Így nézzetek rá, és gratuláljatok a díjazottnak!
Vagy annak, aki odaítélte!

hangulatjelentes.blog.hu/2011/01/18/hollo_a_hollonak_vagy_megis
Sok itt a kocsog!
Szégyeljük magunkat!
Ingerkedünk, pedig B. Zsolt díjazása is bizonyítja, hogy totális sajtószabadság van.
Bármit leírhat!
@igazi hős:
Nemtom, te kinek a seggében vagy.. Én a sajátoméban. Ez a Polt-duma unalmas. Sokan próbáltak rajta fogást telálni, nem jött össze.
Nyilván csomó bíróság is poltista volt :-))
Sőt Pol Potista.
Királyfi vagy Fabius! :) - és az előző posztért különösen! Tanítani kell ám... nagyon sok mindent és újra! Van ugyanis szülői felelősség - méghozzá a legerősebb hatást gyakorló.
@Várúr: "Ez a Polt-duma unalmas." Ennyi védekezés egy független bíróságon elég kevés lenne, de itthon láthatóan elég. Végül is ez elég kemény kritika. (Egyébként milyen "csomó bíróságról" írsz, tudtommal egyetlen Legfelsőbb Bíróság van Magyarországon.)
@igazi hős:
Ezt kivételesen jól tudod. Csakhogy míg egy ügy eljut odáig, pár bíróságot megjár...
Hős vagy, de a szellem oltárán ne áldozd fel magad. Oda komolyabb tét kell.
@Várúr: Addig örülj vazze', míg nem a te házadhoz mennek! Az ilyen sz@rfaszú hazudozó geciket, mint Te az interneten kell elküldeni a picsába még időben. Na takarodjál vissza a kibaszott pártközpontodba és jelentesd, hogy lebuktál!
Régóta olvastam már a blogokat és általában ugyanaz a 4-5 nick tűnik fel és ugyanazokat a hazugságokat mantrázzák!

Ez a Várúr is ugyanez a típus. Össze kell/kellene gyűjteni ezeket!!! (mondjuk egy "kubatov-listára")... ;) (csak poén, nehogy megcsinálja valaki!!!!)

De beszólni kötelező nekik valakinek!

Vahúr,izé Várúr!!!! BARBÁRSZTRÉZAND!!!
@Kijelölt Felelős:
Bayer az aranyembertragédiája. Aranyba kellene önteni a jobbkezét!!! (itt mindenki gondol amire akar, vizuális típusok előnyben)
@Várúr:
Itt vette át az ügyeletet Csikkánótól, Vahúr!
Csikkánót meg én pofoztam vissza a pártközpontba... ;)
Ezek nagyon lebuktak!
@Várúr: Ha ezt nem ugyanaz írta volna, aki leírt, hogy "Én a sajátoméban.", akkor akár sértésnek is vehetném...
@igazi hős: Az nem moderáció, amikor kulturált szöveget sem jelenítenek meg, de az orbánozás az megy ezerrel.Nem nagyon nézem már, mert unalmas 90%ban vörös katonák szemellenzős,tobzódós kommentjeit nézegetni.Örüljenek maguknak, ez a színvonal mo. 2011, sajnos.

Egyértelmű, h én sem akarnék egy diktatúrát, meg szerintem a nép se...és, ha azt érezné, h ez már sok, akkor az utcára fog menni.Addig meg elbohóckodhatnak a médiatörvényen.Ahelyett egyébként, h munkahelyeket teremtenének, feleznék a parlamentet, meg az eredménytelen politikusok járulékait-fizetéseit, szépítenék a városokat (turistaforgalom) meg még rengeteeg dolog.De ebben az országban oldaltól függetlenül, semmi ilyesmi nem fog történni.
@Érdekes: Számos média van. Nemcsak azt jelenti a sajtószabadság, hogy azt írhatsz amit akarsz, hanem az is OLVASHATSZ, amit akarsz.
Egyébként 10ezer civil ment ki pénteken az UTCÁRA!
@Érdekes: Mivel nem tudom mi az ami nem jelent meg az indexen, ezért erre nem tudok reagálni. aztt sem tudom, hogy te honnan tudod, hogy mi nem jelent meg. Mert ugye most szigorúan az index.hu-ról beszélünk, nem a blog.hu-ról? Utóbbi kapcsán nehezen merülhet fel cenzúra. Még ha nekem is rosszul esik, ha egy bloggazda a teljesen logikus és érvekkel megtámogatott, de az övétől erőteljes véleményemet nem tudja befogadni és törli, de ez nem cenzúra, "csak" önkényes szerkesztés, mert ez nem sajtó. (Még akkor sem, ha esetleg sokan olvassák és netán fizetős bannerek vannak a lap tetején.) Ahogy a közösségi oldalak sem lesznek soha a sajtó része, pedig ma már nagyobb hatása van, mint egy-egy újságnak.
@igazi hős: Látom gyorsan írtam: "aztt"="Azt", "erőteljes véleményemet"="erőteljesen eltérő véleményemet"
@sületlenke: Király az avatarod! :-) Mondhatjuk súlyt visz a mérges toppantásba :-) Te is úgy látod, hogy Várúr felség ignorál minket? Ciki neki reagálni olyan válaszra ami cáfolja az állításait? Vagy csak szelektív a látása? :-))
@Lumieres:
Egyszerű vagy öcsém, mint a kapanyél. Itt a neten jó nagy pofával. Munkásőr apukáddal arcoskodj, tőle is kaphatsz egy nyakast, ha az öreg bírja még...
@néma bárány:
A dolog egyszerű. Leszarlak titeket. Frusztrációtok a "tízezer tüntetőét" is meghaladja - itt a neten. Sokan szeretnek visongani. Nektek találták ki a gumiszobát. Vagy a médiatüntit.
@igazi hős: index és origoról beszéltem..nem a bloghuról.
@Érdekes: Akkor marad az a kérdésem, hogy te honnan tudod, hogy mi nem jelenik meg.
@Várúr: "Leszarlak titeket."

Megérdemelsz egy Lumieres díjat!
@Várúr: Nekem itt egyedül te tűnsz frusztráltnak :-)) Legutóbb javítottál a renomédon egy kicsit. Most megint csak kiröhögteted magad azzal, a propagandán kívül nem vagy képes másra.
@Várúr: Röviden: A kurva anyádat! Na takarodjál vissza a pártközpontodba szarházi!!!
@Lumieres:
Ne izgasd fel magad öcsém, még a végén belefutsz egy pofonba. Bár a frusztrációdat itt kiélheted...
@néma bárány:
Nézd meg a "Bárányok hallgatnak" c. filmet és tartsd magad ahhoz. Így lenne némi esélyed arra, hogy tartalmasabb, okosabb, nyitottabb életet élj.
@Várúr: Ezzel mire akartál céloni egész pontosan? Változzak Lechterré és úgy járjak el veled ahogy ő tenné, vagy téged zárjalak üvegkalitkába, és mutogassalak ,mint mérsékelten egzotikus pszichopatát?
@néma bárány:
Változz Hannibállá és kelj át az Alpokon, vagy mittomén.... Unlak.
süti beállítások módosítása