Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/kulfold/2024/04/26/cseh-kulugyminiszter-magyar-kormany-szijjarto-peter-jan-lipavsky "„A ... (2024.04.26. 20:42) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.07.16. 09:18 Fabius

Mexikói felállás

Címkék: fidesz simor andrás ekb

Egy régi dakota közmondás szerint hülye az, aki az ételt adó kezet harapja. Szerintem Minden Dakota Közmondások Atyjának elkerülte figyelmét ez az intelem, mikor népe közhelygyűjteményét lapozgatta unalmas pillanataiban.

A Simor elleni hadviselés mindentől fontosabb. Az MNB kimozdíthatatlan elnöke egyedüli fecske maradt a Fidesz pártkáderekből épített Nemzeti Együttműködési Rendszerének közepén. Komoly státusz szimbólum lett, a nemzeti ellenállás mártírját faragják belőle éppen. Kár, hogy a kőfaragók bérét nekünk kell megint összedobni.

A betonbiztos fideszfagyi visszanyalásának tanúi vagyunk ezekben a napokban. Az MNB elnöki fizetés mértékét ők állapították meg, és ahogy akkor nem volt drága velünk kifizettetni a mindenkori jegybankelnök egyébként arcpirító jussát, úgy most sem drága minden eszközzel visszavágni azt. Nem számít, hogy a pillanatnyi kenyéradó IMF és az Európai Központi Bank teljes fegyverzetben felvonul, és kétséget kizáróan meg fogják védeni Simort a pártpolitikától, ahogy más jegybankelnökökkel is tették. Nem számít, ha elviszik a bérezés ügyét az Európai Bizottságig, és esetleg a bíróságon köt ki a Simor csomag. Az Orbán kormány belesodródni látszik egy klasszikus mexikói felállásba, mert elhiszi, hogy ellenfelei szarral gurigáznak éles fegyverek helyett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pedig ebben az esetben sem a farok csóválja a kutyát. A kormánynak ütőlapja nincs addig, amíg az európai pénzügyi szervezetek jóindulatára vagyunk szorulva. Csak az önérzete van, meg a sértett büszkesége, amiért nem látják át a brüsszeli latrok, micsoda jelentőséggel bír Simor elmozdítása, vagy legalább pénzének megkurtítása.

Lassan ideje volna fölmérni, mi olcsóbb nekünk akár rövidtávon: Simort kifizetni mandátuma végéig, vagy szembenézni a várható szankciókkal?

34 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr582154969

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Aki fizet, az petyegtet 2010.07.17. 01:21:51

Előbb-utóbb most már csak visszavesznek a nagy mellényből a fiúk, mielőtt hatalmas zakó nem lesz belőle. Előbb-utóbb csak rájönnek, hogy azt a nemzeti együttműködéses maszlagot meg a fedezetlen ígérgetést, azt komoly publikum már nem veszi be. Azzal le...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerintem igenis mutassuk meg az eunáciknak, milyen faszagyerekek is vagyunk! Akkor is levágni a simor fizetését, ha mi leszünk az eu lúzerjei! Mermiazhogy többet keres, mint a fed meg az ekb elnöke együttesen! A szemét mocsok bankár, szívja a vérünket, hol emeli, hol csökkenti az a kib..tt alapkamatot, na nemá'!!!!
Szerintem meg azt mutassuk meg, hogy az okos az olasz-román példából okulva nem követeli ki a saját pofonját, hülyét csinálva ezzel magából és az országából.

Ehhez mondjuk kéne egy ezektől okosabb is a nagybüdösbe.
@néma bárány: De nem érted? Nekik forradalmi, 2/3-os, példátlan, európában soha nem látott felhatalmazásuk van arra, hogy csökkentsék a simor fizetését. Azért ezt az eunáciknak is tudomásul kéne venniük! Nemá, hogy alig 50%-os kis suttyók diktáljanak forradalmi orbán "2/3-os felhatalmazás" viktornak!
@kisa:

:-D :-D Jóvanna :-) Ma elhagytam az iróniaméteremet valahol :-)
@néma bárány: Ballábbal keltél? Rosszul aludtál? Gondjaid vannak? Akarsz róla beszélni? ;-)
@kisa:

Az konyhásaim fele részeg, így a 70 fokban 30 fős rendezvényre bontottam malacot :-) Ez elég indok? :-D
Mekkorát? És mennyit? Lagzi lesz? Nem, arra a 30 fő kevés.
Egyébként meg rúgj be te is, mingyá' szebb színben látod a világot.
Kivéve, persze, ha rendezvényszervező vagy. :-)
@néma bárány: Bocsi, én meg depis vagyok, muszáj valahogy levezetnem.
@kisa:
Ez az, és a szokásos néphülyítési tematizálásukkal elérték, hogy még a politika iránt közönyös, vagy inkább beletörődött tömegek is tudnak Igazságosztó Viktor eme huszáros kezdeményezéséről. Rengeteg kisnyugdíjas /amúgy már senkire sem szavazó, mindenkit egy kalap alá vevő/ ismerősöm örvendezik e számukra-számunkra felfoghatatlan összegű javadalmazás visszafogásán.
Egyáltalán, hogy lehet havonta ennyi pénzt elkölteni- kérdezi szomszédom. /nyugdíja 85e/.
@sületlenke: Úgy tudom, nagyrészét valami alapítványnak utalja. Nem baj, legyen annak az alapítványnak is szar.
Szerintem nem is költik el, hanem befektetik. Ezért aztán a pénz pénzt fial, mert infóik vannak, valszeg a közgizda tudásuk is meghaladja egy átlagmagyarét, szóval szar a világ. (Nekem a munkanélkülim 47e)
@kisa:

Céges rendezvény, malackát (50 kg) sütünk nekik nyárson. Nekem berúgás kizárt, majd este, ha mindent kifizettek :-D

@sületlenke: Mondd a szomszédodnak, hogy amit eddig bezsebeltek a jegybankárok, azt Viktor szavazta meg nekik. Esetleg kérdezzék majd meg tőle, miért volt ez így jó az elmúlt 8 évben, és miért nem jó éppen most? Hátha válaszol...
@kisa:

Céges rendezvény, malackát (50 kg) sütünk nekik nyárson. Nekem berúgás kizárt, majd este, ha mindent kifizettek :-D

@sületlenke: Mondd a szomszédodnak, hogy amit eddig bezsebeltek a jegybankárok, azt Viktor szavazta meg nekik. Esetleg kérdezzék majd meg tőle, miért volt ez így jó az elmúlt 8 évben, és miért nem jó éppen most? Hátha válaszol...
Csapatépítés, összekötve egy tanyapartival? Jó is az, amikor a vezérig az osztályvezetőkkel versenyez, hogy melyikük tudja részegebbre inni magát. :-)
Szegény malacka, ő szív egyedül.
@kisa:
Ja, hogy ez a világ (MO 2010-ben)szoaré, azzal abszolút egyetértek.
A zsákfalus blogod ellenben nagyon jó, és mivel teljesen más jellegű, témájú, mint a szerintem általad is nagyra tartott Varánusz, szerintem Fabiusék sem veszik ellen-kampánynak, ha látogatóikat arra bíztatom, hogy olvasson bele mindenki, aki sajátos hangulatú, elfeledésre ítélt tájakat - ÉS !- normális, ma-már-nincs-is-ilyen embereket akar találni ebben a szomorú országban.
Gratula!
@sületlenke: Köszönöm. Igazából az tartja még bennem a lelket, hogy voltam és hátha eljutok még ilyen helyekre. :-) Szerencsére, vannak még régiek. Ez a nagy igazság ékes bizonyítéka, hogy bármit elveszthetsz/elvehetnek tőled, de az emlékeidet, élményeidet (egyelőre még) nem. :-)
Varánusz a törzshelyem, és elvonási tüneteim vannak, ha nem ír egy nap, vagy ha nem jutok netközelbe.
@sületlenke:

Nem vesszük ellenkampánynak, sőt :-) Kisa blogját én is szívesen nézegetem. Szeretem a régi helyek, épületek hangulatát. Vidéki fiú vagyok eredetileg, és tetszik, ha valaki megmutatja a vidék sajátos hangulatát :-) Kisa pedig jól csinálja szerintem is.
@Fabius: Melengetitek a szívemet. Már nem is vagyok olyan depis. :-) És köszönöm.
@kisa:
Remélem, hogy - legalább hosszú távon- majd egyszer, visszanézve az életutadra, úgy találod, hogy tényleg helyesen gondoltad. Vannak az emlékeid, tájak és emberek, hangulatok, meg a blogod, amiben ezt megpróbálod átadni másoknak.
Én biztos foglak olvasni, másoknak is ajánlom.
A többi "kelléket"- anyagiakat, amik szükségesek a túléléshez-őszintén kívánom Neked.
Fabiust illetően is egyet gondolunk.
Néha sajnálom, hogy a blogírás olyan néhányórás műfaj, mivel ő olyan egyedi stílusban és technikai kivitelezésben ad közre közérdekű-közéleti dolgokat, ami messze több, mint holmi bloggerkedés.
Abszurdisztán krónikája-iróniával, találóan és teljesen függetlenként.
Egyszer majd ki lehetne adni - ha lesz még könyvnyomtatás egyáltalán.
@sületlenke: Ne légy pesszimista! Könyvnyomtatás biztosan lesz. Reméljük,hogy könyvégetés pedig nem - bár valami hasonlóra volt kísérlet a közelmúltban Faludy kapcsán, ha jól emlékszem.
A jókívánságot köszi, elkezdek sünt tenyészteni. :-)
@kisa:
Megyek "hozzád", megnézlek.
Hiteles források ajánlottak, legyen!
:)
@kisa: Ami jó, az jó! :-)

@sületlenke: Mit mondhatnék? Már azon túl, hogy zavarba hoztok, pedig az nem egyszerű feladat...:-))
Jah, a könyvet akartam mondani. Itt van a fejléc alatt a skizotéria bannerje, ami egy barátunk igaz története. Eredetileg könyvnek szerettük volna kiadni, de néhányak biztatására blog lett belőle, posztokba szedve, online kérdezési és válaszlehetőséggel. Mivel nem a pénzszerzés, hanem az ismeretterjesztés volt a cél, jobban bejött, mintha könyv lett volna belőle. Annyi emberhez amennyien olvasták eddig, könyvként soha nem jutott volna el. Még a tévé is rákapott, élő műsorba is bejutottak a blognak köszönhetően.
@ Fabius
Na szóval. Nem fényezni akartunk a saját blogodon /szerintem Kisa sem/, hanem éppen itt cseréltünk "eszmét" Rólad meg a blogodról, merthogy ez a közös hely, ahova járunk.
Smúzolni meg pláne nem akarhattunk, mivel nem tudjuk, ki vagy valójában, tehát nem igazán akarhattunk semmit Tőled.
Nekem azért van némi elképzelésem Rólad, (nyilván nem a kinézetet illetően - ami amúgy nem is számít). Annak alapján, amit és ahogyan írsz, elég jól látszik, milyen vagy.

A Skizotériát olvasom, egyszer említettem is egy kommentben, mennyire klassz dolog, hogy Úriparaszttal teret adtok valaminek, ami nem igazán tartozik a címlap-hajhász gagyira ugrók érdeklődési körébe.
Nagyjából ilyesmik alapján értekeztem Kisával Rólad meg a blogodról.
Úgyhogy ne szerénykedj, úgy gondolom, épp elég blogot-irományt láttál/olvastál ahhoz, hogy nagyjából tisztában lehess a saját értékeiddel.
Sziasztok.
@sületlenke: Ponzosan így gondolom én is. :-)
Bár sajnos a smúzolás manapság kevésbé menő, mint az anyázás. :-(
Javítok, a smúzolás nem megfelelő szó, asszem, mivel van némi pejoratív beütése neki. Szóval a dicséretre gondoltam.
Azért én visszaereszkednék a földre egy pillanatra. Már csak pár napig reménykedhetnek abban, hogy van lehetőségük mást lépni. Persze szövegben azt kapjuk majd, hogy győzött Magyarország. Az arcuk azért kissé gyűrött lesz.
@legeslegujabbkor: remélem, nem lesz más lehetőségük. Szép a sztoriban, hogy ők találták ki a járainak. Most meg tőle fogják elvenni?
Én valamiféle konspirációt sejdítek emögött, de hajlamos vagyok a paranoiára, úgyhogy lehet, tévedek. Bár sajnos nem elég gyakran, ha a fideszről van szó. :-(
@kisa: A paranoia mindig hasznos, bár ebben az esetben szerintem felesleges. Alig várom a magyarázatokat, miért is jó, hogy Simor marad az elnök.
@legeslegujabbkor: Hoppá, asszem nem egyről beszélünk: simor leváltásáról tzdtommal direktben egyelőre nincs szó. Csak a fizetésének csökkentéséről. Igaz, ez lenne az első lépés az ellehetetlenítése felé, szerinbtem.
Vagy lemaradtam valamiről?
@kisa: Merthogy az én paranoiám arra vonatkozik, hogy igazából nem akarják ők csökkenteni a fizut - hiszen fog még ott ülni az ő csókosuk -, majometetésnek viszont jó, és aztán széttárhatják a kezüket, hogy mi megpróbáltuk, akartuk erősen, de a csúnya eunácik nem engedik. És ezzel megnyugszik a majomhad, hogy tééényleg, az a csúnya eu.
Amúgy egy dologban tévedtem eddig. azt jósoltam ugyanis, hogy a fidesz szépen magába fogja olvasztani a jobbikot, amit ő hozott létre, direkt azért, hogy megszerezze a radikálisok szavazatait. Ez nem jött be, bár nem tudni, mi lett volna, ha nincs meg a 2/3.
@kisa: Valami ilyesmire gondoltam, hogy hallani fogunk.
@kisa: Ezt pedig még ne kiabáld el.
süti beállítások módosítása