Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Puzsér egy elmeháborodott provokátor. Próbálja magát a felszínen tartani, de olyan te... (2025.07.06. 08:41) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2017.08.05. 13:01 Fabius

Vér, könnyek, letépett herék a medencében

Véget ért a híres neves, csilliárdokból megrendezett vizes vb. Azt gondolnánk elülnek a hullámok, elnyugszik mindenki szépen magának, de nem: Akkora a zajongás és csörömpölés, mintha az úszás körül mindenki egyszerre rugdosná a szaros bádogbilijét a medence szélére, hogy aztán a tartalmát beleborítva igazi szarfürdővé váljon a sztori. Amiben már nem víztisztán átlátható kinek melyik sebe vérzik, és kié a letépett here, amit kihalászott a szűrő.

Bienerth Gusztáv monnyonle! Gyárfás csaló, hűtlen kezelő, amúgy meg egy kisstílű genyó!

Tépik, marják, harapják egymást egy ilyen rossznak nem mondható, de nem is túl eredményes hazai vb után. Az világos volt, hogy a FINA-nál erős emberként megmaradó Gyárfás nem hagyja ennyiben a dolgot, ahogy az is, Bienerth majd elharcolgat és megpróbálja elviselni a megaláztatást amíg tudja. Az úgynevezett szakma meg majd megint arra hajlik, mint a rohadt nád, amerről a szél fúj. Azzal meg, amivel tényleg kellene, megint nem foglalkozik senki.

Hogy mivel? Pl ezzel itt ni:

verraszto_mix.jpg

Balra Verrasztó Dávid Rióban, jobbra Budapesten. Bálnahájjal borzasztó égés az olimpián, úszó kinézettel gyönyörű ezüst itthon a vb-n. Elég kontrasztos különbség, ugye? Amiben nincs különbség az az, hogy "edzőbá" mindkét állapotért és eredményért megkapta a fizut függetlenül attól, hogy az elnököt éppen hogy hívták. Most meg megint azért lázadnak, hogy az aktuális elnökkel se'nem lehet együtt dolgozni, mert brühühü. Igen, ezek képesek dolgozásról beszélni úgy, hogy a hazai rendezésű csilliárdos vb-n kétszer felcsendülő magyar himnusz egy amerikai edzőnek - nerszótárban: migránsköcsög - köszönhető. Szóval, mókusmackók, csak ideje lenne eldönteni egyszer és mindenkorra, kivel is tudtok ti dolgozni, és menni kéne a picsába tenni a dolgotokat.

Mert ezt a huzakodást már baromira unjuk!

30774 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr7412721628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Ma született bálvány: ti szeretitek ha a szátokba szarnak!!
Ez életetek csúcspontja!!
Ma született bálvány: " Van neked saját életed amúgy, hogy folyton másokén csámcsogsz? Vagy az túl unalmas, túl semmilyen így akit csak tudsz, megpróbálsz lesajnálni mintegy kompenzálás képpen?"

Neked van saját életed, hogy folyton azon csámcsogsz, hogy ebben a blogban ki mit ír, és te azonnal rárepülsz és csámcsogsz rajta?
Te minden nap két-három ember hsz-ére ugrasz. Ez egy kicsit jóval több idő, mint az én időnkénti hsz-em. Amíg nem lettél kitiltva Diótól, addig ezt két helyen csináltad sok emberrel. Akkor ki csámcsog inkább?
Túl unalmas az életed, túl semmilyen így ennyi embert sajnálsz le állandó személyeskedéssel és bunkó módon?
Ennek a nőnek a munkássága egy egész országra hatással volt és van most is. A mi véleményünk egy lepkefing, te mégsem hagyod sosem, de számonkérsz, hogy egy ilyen nőnek és a többi ner-es és fideszes emberek életét és döntéseit véleményezzük, akiktől ilyen ez az ország. A mi véleményünktől semmi sem változik, te mégis mindegyiken rágódsz és képtelen vagy elfogadni, vagy leszarni, nem foglalkozni vele, pedig a te életedre ez a néhány ember semmilyen hatással nem bír. Még az sem igaz, hogy sok embert befolyásolna a véleményünk lehúzása, mert nem olvassa ezt blogot nagyjából senki rajtunk kívül.
El vagy tévedve, hogy minek van jelentősége és minek nincs, a magad tevékenységével pedig sosem voltál tisztában.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Jajj, téged gyanítom, hogy ismerlek a Mandinerről. Vagy ott is van valami hasonlóan alacsony értelmi szinten álló kretén, aki folyton a szájbaszarásról fantáziál.

Ha képes lennél végigtekinteni a munkásságodon akkor talán azt is megértenéd, hogy miért vagy ott, ahol... és talán bele is törődnél, hogy ott is maradsz. Bárki is legyen a miniszterelnök :) A haranggörbe bal oldalán ennyi jár.
Ma született bálvány: "Miért fáj neked mások "luxizása""
Mert az ő luxizásuk hatással van az életünkre.
Ha úgy gondolod, hogy nem, az a te dolgod.
Hogy miért fáj neked mindig, hogy mi fáj nekünk, ammi mint írtam semmilyen hatással nincs a te életedre, az azért gáz.
Nem mindig másokat kéne elemezned, inkább magadat, bár jogod és lehetőséged van ezt nem megtenni, útál mindenki, akivel így viselkedsz, biztos szereted ezt, nem az első furcsaság, amit csinálsz.
@Neytiri1: Kettőnk között hatalmas különbség van, de nem lep meg, hogy nem is érzékeled, emnnyire szánalmas a folytonos más zsebében turkáló észosztásod :)

Nem fogod fel, hogy mennyire primitív, prosztó tempó azon vekengeni, hogy " a hajad is milyenmááá'?"

"Még az sem igaz, hogy sok embert befolyásolna a véleményünk lehúzása, mert nem olvassa ezt blogot nagyjából senki rajtunk kívül."

Ti mindenütt ugyanezt nyomjátok. Ezt nyomtátok tizenéve. Ha ti megtehetitek hogy telehazudjátok, telesírjátok a netet, milyen alapon tiltod meg nekem, hogy rámutassak erre és adott esetben ki is röhögjelek benneteket?
Csak itt teszem... mert itt nem tudjátok magatokra zárni a buborékotokat. Ha nem tetszik, menj Diorellához, ott védve vagy, együtt ríhattok a félhülye szociállal. Vidd szümtüköt is, remek csapat lesztek! Bár látom, azért van egy gondozó, aki kicsit nevelgetni próbál benneteket :)
@Neytiri1: "Mert az ő luxizásuk hatással van az életünkre."

Van a lófaszt. Semmilyen lehetőségtől nem fosztottak meg. Az, hogy itt tartasz, az nem más hibája, hanem önnön kisszerűségedből eredeztethető, amivel nagyon nehezedre esik szembenézned és nagyon feldühít, ha ezt a fejedre olvassák :)
Ennyit érsz... kész... bárki lesz kormányon, ez nem fog érdemben változni. Mitől is változna. Talán ha te lennél a miniszterelnök!
Ma született bálvány: mi olyan emberekről nyilvánítunk véleményt, akik az életünket befolyásolják.
Te olyan embereknek írogatsz, akik véleménye nem befolyásolja a tiédet, csak kioktatsz, hogy mennyire nem úgy látjuk, ahogy szerinted kéne.
Nem vagy képes felfogni ezt.
Mint írtam már, én ilyen rossz embert, ilyen cinikus, ilyen kötözködő, bántó embert nem ismerek. Sajnos téged meg kellett ismernem tizenéve (még csak 9), sajnálok minden percet, amit azzal töltök, hogy elolvasom amit írsz, és azt is, amit arra fordítok, hogy válaszoljak. Én vagyok a hülye, nem kéne, egy percet nem érsz. De te szereted ha így gondolnak rád. Én nem szeretném.
"Órákig várakoztak reggel időpontért MR vagy röntgen vizsgálatra a betegek Győrben – tudta meg az RTL Híradó. Olyan hosszú volt a sor, hogy sokan a tűző napon álltak, volt, aki rosszul is lett.

A sorbanállók arról is beszámoltak, hogy nem először fordult elő, hogy ekkora sok alakult ki, ugyanis havonta csak egyszer lehet időpontot kérni vizsgálatra."

24.hu/belfold/2025/07/03/gyor-korhaz-sorbanallas-vizsgalat-tuzo-nap-affidea/

Megáll az ész, hogy havonta egy napon adnak időpontot. Hiszen most variálták nem régen az időpont osztását, ilyen jó sikerült?
Magyar Péter nevű képződmény dr. Varga Judit férje volt, és a három gyerekének az apja. Nem gondolja a doktorasszonyság, hogy egy ilyen kijelentés a gyerekei apjáról, veszélyezteti a gyerekei egészséges erkölcsi fejlődését? Milyen csládjuk lesz ha megnőnek, miközben ilyen légkörben neveli őket az anyjuk?
@Ma született bálvány: "S is megmondta"
Sok mindent mondtam, de csak keveset értettél meg belőle. Ha megértettél bármit is egyáltalán. Feladtam. Mindegy, hogy mit gondolsz. Eggyel több, vagy kevesebb? Ugyan mit számít.
@Neytiri111: Páfrányunk nem AI. Nem ért mindenhez, ismeretei hézagossága számomra kiderült. Egy megkeseredett fanatikus.
@Ma született bálvány: "van plasztikai sebész a rokonságban"
Ez de jó! Ha orbánék pofájáról leég a bőr a sok hazudozás után, akkor tele lesz melóval.
@Ma született bálvány: "Nem egyszerű."
Nem bizony. Aksigyárból alapvetően kettő fajta van. Az egyik, akinek jól megy, és a másik, akinek nem. A jól menő helyről azért baszkodják ki a magyar alkalmazottakat, mert annak hasznából ők (a befektetők) akarnak részesülni. A másikból meg azért, mert ott már nem akarják kifizetni a munkaerőt a nehezen értékesíthető termék miatt csökkenő bevételből.

Megoldás? Nem kellene csicska bérmunkából megélni. De ezt már mondtam, nem ismétlem újra.
@Neytiri111: Ő már ott elbaszta, hogy ellenjegyzett valamit, amit nem kellett volna. A haja lényegtelen, ahogy ő maga is.
@látjátok feleim szümtükkel: A nőkre szokták mondani: 'Szült neki három gyereket.'
Miért neki? Magának nem? Nem maguknak alapítottak családot?
Akkor most mondjuk férfiakra: 'Három gyereket csinált neki.'
Ez hogy hangzik? Eléggé bunkó módon, akár csak a korábbi megfogalmazás.

www.youtube.com/watch?v=Iep-UTPFoJY&list=RDIep-UTPFoJY&start_radio=1
www.atv.hu/belfold/20250704/kert-aszaly-szakember/

A kormány örökös mezőgazdasági vezetője ezt miért nem próbálja valamilyen módon a köztudatba plántálni? Mire várnak, Csudára?
@s:

Ne haragudj, de azt nem mondhatom, hogy a fidesznek szült három gyereket. Csak a párjának szült, vagy nem ettől lettek család?
@s: "Megoldás? Nem kellene csicska bérmunkából megélni. De ezt már mondtam, nem ismétlem újra."

Nem is érdemes ismételgetned, mert semmit sem mondasz ezzel.

Kb. annyit teszel, hogy azt ismételgeted: másképp kell csinálni! Jól és akkor jobb lesz!

Nulla konkrétum. Ja, néha felbüfögöd: a tudás fontos, a tudásalapú társadalom a jövő! Ennél többet nem tudsz felvázolni a nagy gazdasági kitörésről szóló vízióidat illetően. Ennek pusztán annyi oka van, hogy fingod sincs, az ellenzéki sajtóból nem tudod kiolvasni a véleményedet, ezért inkább sejtelmesen tekeregsz-forogsz és nagy bölcsen hümmögsz.

Amíg nincs robosztus magyar gazdaság addig nem leszel képes a magasabban képzett rétegnek sem munkát, sem versenyképes fizetést adni, de amíg nem tudsz egy ilyen tömeget idekötni és foglalkoztatni, addig nem is tudsz a Duna-Tisza közéből Silicon Valleyt építeni. Te meg persze kevesebbel nem éred be.

"A jól menő helyről azért baszkodják ki a magyar alkalmazottakat, mert annak hasznából ők (a befektetők) akarnak részesülni. "
Nem is érted azt, amiről beszélsz... A befektető viszi el a hasznot most is, nem a dolgozók. A dolgozó csak annyit kap a munkájáért, ami az adott környezetben szükséges ahhoz, hogy dolgozni járjon. Ha a helyi őslakosok kiválthatók akár importált munkaerővel is ami a költségek internalizálása mellett is némileg olcsóbb, akkor a befektető azt választja. Ha nem... akkor marad a magyar, már ha az nem ambíciózusabb és nem megy el Dél-Tirolba egy hüttébe sört csapolni.

A befektető nem abból él, hogy épít egy gyárat amiben senki sem dolgozik, hanem abból, hogy termel, nagy volumenben és a termelési költségeket minimalizálja. A terméket ugyanis a világpiac , a kereslet nivellálja.

" Egy megkeseredett fanatikus."

:))))))))))))))))))))))))) na, de bezzeg te! Aki évtizedes távon teleokádtad a beteges gyűlöleteddel a netet ! Te egy bölcs zen mester vagy, kikristályosodott mindenttudással.
@látjátok feleim szümtükkel: "Példának hozta, hogy amikor látni a Hungária körúton, ahogyan a fák megperzselődnek a megállókban, azt mind a betonfelületek okozzák a hő visszaverődésével. Hangsúlyozta: minden felületet borítson növény, még egy kerítést is."

Szabi néha meglepően együgyű tud lenni. HA alapvetően nincs víz, vagy szélsőségesen kevés, akkor az, ha a tizedik feleltti liftgépházat is befuttatjuk dudvával, akkor az miből fog táplálkozni? Egymás elől szívják el a növények a vizet. Nekem a kerítés mellett 120 méter hosszban tuják vannak, 2.5 méter magasságig elegedve, nyírva. Szépek.. még.. de ha nem öntözöm őket, akkor a környezetükből 3-4 méter távolságról is elszívják a vizet. Ugyanez érvényes a fenyőkre is. Irgalmatlan messziről elhordják a vizet. A borostyánok meg kezdenek száradni, ugyanez érvényes a kínai keserűfűre is. 20 évig élt-virult, terjeszkedett, most lehet, hogy feladja.
@Ma született bálvány: Tele van tévedéssel az írásod, de nincs kedvem ahhoz, hogy kivesézzem. Hiba volt hozzád szólni, mert megint üvöltözésbe kezdtél.
A lényeg: Nem mindenki követi el azt a hibát, amit az amerikaiak a hatvanas években. A kínaiak például nem. Ezért is nagyobb kihívás ellenük játszani. Ha érted, érted, ha nem, akkor nem. Magadat roppant okosnak tartod, biztos megfejted ezt is.
@s: Ahh, a szokásos. Nem mondasz semmit, csak azt , hogy neked van igazad, csak neked és kész!

De fogadjuk el, mert olyan meggyőzően érvelsz! Akkor mit kéne tenni? Mert arról ugye szokász szerint csak a general maszlagot ismételgeted: jól kell csinálni!

Maradjunk annyiban, hogy nulla az elképzelésed, így marad a kiindulási alap: Orbánt le kell váltani, aztán abból akár jó is kisülhet! Ha meg nem, hát oda se neki, négy év megy a levesbe, meg amit ez a tetves kollaboráns banda még tönkre is tesz közben.
A tipikus nihilista ballibsi mindig előtör belőletek, akiknek valójában mindegy, csak a húsos fazékhoz ülhessetek már végre, ha pedig kiürül, majd csak jön aki újra teletölti.

Amíg konkrét, értékelhető ötleteket nem tudsz mutatni, addig bármennyire is bizonygatod az ellenkezőjét, csak ezt erősíted.

Te mivel tervezel külföldi tőkét bevonzani az országba?
index.hu/belfold/2025/07/04/orban-viktor-kossuth-radio-miniszterelnok-pride-ukrajna-aszaly/
Nem olvastam el, mert azért ott még nem tartunk, hogy orbánt olvassak. Elég a cím.

Majomarcú hülye orbán. Te magadat hasonlítod össze egy énekessel? Te elvileg miniszterelnök vagy, baszod. Te úgy csótányozol és hazaárulózol, hogy ezt az országot vezeted (még). Mit vártál ezek után? Gobbi Hildát lóháton, vagy lapos labdát? A közbeszédet ti basztátok el a bayer haveroddal.

Ezen túlmenően is azonban helytelen, amit a srác tett. Vannak különbségek. Vannak a főkolomposok, meg akik csak mennek a kolomp után. Az ellenzéknek NEM SZABAD, mondhatnám TILOS ezt a kettőt összetéveszteni, ha fidesz szavazókból is vinni akar valamennyit. Tehát ez kettős hiba volt. Erkölcsi és stratégiai.
@s: varga judit okos nő. Én sajnálom, hogy nem jutott el a brüsszeli bohócdába. Szerintem jó lett volna.
varga judit szép nő. Karakteres, erős, tartása van.
Nekem ez a hajszőkítés meglepetés és nem éppen tetsző meglepetés.
Nem vártam volna tőle ilyet, ez valahogy nem fér bele a "képbe". Erről írtam le a véleményemet, amit most tartok. :)
Az viszont ahogy tegnap viselkedett az meglepetés volt.
Vagy bajban érzi magát és nem tudja lefogni az érzelmeit, vagy eddig is ilyen volt, csak tudott viselkedni.
Tegnap egy hisztis hárpiát láttam.
@Ma született bálvány: Megfejtetted már a feladványt?

Azért nem ír neked senki szívesen, mert két reakciód van.

- Kijelented, hogy az hülyeség, az ember maga sem érti, amit leír.

- Ha ezek után nem ír (mert minek), akkor az a bajod, hogy nincsenek érvei.

Tehát a végkövetkeztetés: neked mindig, minden körülmények között igazad van. Ha igen, akkor igen, ha pedig nem, akkor is.
@Neytiri1: "Karakteres, erős, tartása van."
Bár igaz lenne, amit írsz! A novákkatica ellen megroppant. Mert a nagy embert sejtette mögötte. Tehát vagy nincs tartása, vagy nem okos. Pluszpontért ezek kombinációja.
@s: nem tudom mire gondolsz, hogy novákkatica ellen megroppant. Lemondott utána, én ennyit láttam.

nováková az összes női politikus közül a legrosszabb, legelfogadhatatlanabb nekem.
Ha nem arra ösztönöznélek titeket, hogy nem kell ronda szó feltétlenül a véleménybe, akkor cifrákat is írnék, így el lehet képzelni csak.
Az a nő egyetlen módon tűnhetne el úgy, hogy megbékéljek vele, ha lemondana mindenről, amit adunk neki.
Az elejétől útáltam, az első csúcspont az ablakpucolása volt Karácsony előtti este.
Az ahogy azóta is viselkedik az egy okádék.

Az, hogy te nem ilyennek látod vargát az nem baj. Leírtam én, és leírtad te, hogy milyennek látod. Neki mindegy, igazából nekünk is.

u.i.: azért ugrálok a Neytiri1 és 111 között, mert a chrome képválogatásai olyan szinten növekednek, amit már unok, és ilyenkor átmegyek a firefoxra, ahol viszont az 1-essel nem tudtam bejelentkezni.
telex.hu/gazdasag/2025/07/04/catl-debrecen-akkumulatorgyar-kirugas-leepites-magyar-munkavallalok

"Fontos leszögezni viszont, hogy a próbaidős alkalmazottak nem számítanak bele ebbe, tehát a cég akár több száz próbaidős alkalmazottját is kirúghatja anélkül, hogy csoportos létszámleépítést kelljen bejelentenie."

Viszont nem vehetne fel utána kínait. Erre kéne odafigyelni.
@s: Tehát megint megy a nagyívű semmitmondás :) Amit eddig írtál, az pillanatok alatt szétszedhető, cáfolható üres handabanda volt.

"- Kijelented, hogy az hülyeség, az ember maga sem érti, amit leír."

Azt lehet, hogy érteni véled amit írsz, csak éppenséggel azt nem látod át, amire válaszolsz, amit megfejteni igyekszel.
Ezt egyszerűen abból látni, hogy folyton kiüresedett lózungokat puffogtatsz, általános, de semmire sem megoldás "bölcsességeket". Most is ez a helyzet. A kínai nem jó, mert a kínai nem hülye. Nem, tényleg nem az, de az pontosan miért is lenne elvárás? Jót tenni velünk a semmiért eddig senki nem tett és nem is fog ezután sem. De lehet olyan üzletet kötni, ami mindkét fél számára hordoz előnyöket, még akkor is, ha nem egyenlő mértékben.
Persze így is fennáll a veszélye annak, hogy az üzlet bebukik, vagy az, aki idehozza a technológiát, a pénzt az mindent magának akar megtartani.

Ilyen helyzetekre mentőövnek ott vagytok ti, akik mindenre tudjátok a megoldást... az igaz, hogy egyelőre mélységes titok övezi ezt, de nem baj, elébb legyen tiétek a hatalom és akkor majd megmutatjátok! Most majd biztosan!

Szóval továbbra is nyitott a kérdés: kikkel kellene üzletelni és mibe kellene fektetni?
@Neytiri111: "Viszont nem vehetne fel utána kínait. Erre kéne odafigyelni."

Azt vesz fel akit akar, ha a támogatási szerződés ezt nem zárja ki. Egy bizonyos cégméret felelett mindenütt az anyaország "delegálja" a cégvezetést, akár közép szinttől felfelé is. Több okból is. Például, ha nem szeretnék a know-how elszivárgását. Vagy ha egyszerűen nem talál az elképzelt bérszínvonalon helybéli alkalmas embert. Egészséges nacionalizmus. Az AUDI is hazavisz némi munkát, csak azért, hogy a hazai gyáraiban ne kelljen teljesen leépíteni és gyártósorokat elbontani. tetszik vagy sem, ezt megtehetik. Színtiszta gazdasági matematika.
Ma született bálvány: "Nekünk küldött tájékoztatásuk szerint a HIPA hangsúlyozta a CATL-nek, hogy amennyiben rendelkezésre áll képzett magyar munkaerő, abban az esetben a cégnek azt kellene alkalmaznia."
Vagyis az elküldött magyar próbaidős alkalmas volt arra a munkára, tehát arra később nem vehet fel nemmagyart.
Nem másfajta, más tudást igénylő (amiből nincs magyar) munkáról írtam.
@s: "Majomarcú hülye orbán. Te magadat hasonlítod össze egy énekessel? Te elvileg miniszterelnök vagy, baszod. Te úgy csótányozol és hazaárulózol, hogy ezt az országot vezeted (még). Mit vártál ezek után?"

Orbán nem a választók tömegeit minősítette, hanem azokat, akik egyértelműen úgy próbálnak a hatalom közelébe férkőzni, hogy igyekeznek kárt okozni az egész országnak. Mert nekik bevallottan az a legjobb, ha itt mennél rosszabb.

Mi ez, ha nem hazaárulás???
Akinek nem inge nem veszi magára. Az ellenzéki véleményirányítók ezzel szemben konkrétan mindenkit lehülyéznek, véglényeznek aki a fideszre szavaz. Csak azért, mert fidesz szavazó.

Mérő elvtárs is revidiálta az efféle nézeteit, talán vehetnétek róla példát :)
@Neytiri111: "nem tudom mire gondolsz, hogy novákkatica ellen megroppant"
A köztársasági elnök előterjeszti a kegyelmi kérvényt. Itt még semmi nincsen eldöntve. Ha az igazságügy miniszter ellenjegyzi, akkor véglegessé válik. Itt hibázott. Ő volt az utolsó, aki ezt a balhét leállíthatta volna, de nem tette.
Tanult nő, de nem feltétlenül okos. A kettő nem ugyanaz.
@Ma született bálvány: Nem ez a megfejtés. Töprengjél kicsit még. Ha eltaláltad szólni fogok.
@Neytiri111: "Vagyis az elküldött magyar próbaidős alkalmas volt arra a munkára,"

Ezt miből következtetted ki? Kipróbálták, de alkalmatlan volt... más meg nem akadt.
A próbaidő alatt nincs indoklási kötelezettség. És mint azt a cikkben is írják, a hatályos törvények szerint nem számít csoportos leípítésnek, bármennyi embert is küldenek el. A kölcsönzött munkaerő sem. (Az AUDI is ezt csinálja, illetve olyan munkakörbe helyezik át a dolgozót, ahol az jellemzően nem képes teljesíteni és akkor ezzel az indokkal megválnak tőle.)

De még viccesebb a svájci tulajdonú répcelaki satgyár, ahol felszámolják az üzemet, 150 embernek felajánlották, hogy mehetnek Veszprémba dolgozni, vagy egy németországi sajtüzembe. Ha nem tetszik, akkor meg Isten velük!

Megtehetik, jogszerű.
@Neytiri111: A munka törvénykönyvének előírásait (amit az ide betelepült cégeknek is be kell tartani, mert minden cég a helyi szabályoknak kell, hogy megfeleljen) úgy hágják át, hogy fütyül. A kormány félrenéz, mert pár csóringer sorsa beáldozható azért, ha mégis van itt egy foglalkoztató, aki ad valami munkát a népeknek, hogy azoknak se kelljen segélyt fizetni. A dolog akkor fordul, ha túl sok magyart kúrnak ki, mert akkor ez már nem hasznos a kormánynak.
@s: te biztos vagy abban, hogy ezt ő döntötte el?
Én inkább abban, hogy elege lett az egészből és jó pillanat volt erre. Te önállónak gondolsz orbániában minisztert?
És jól is tette, hogy befejezte. Szerintem.
@Ma született bálvány: "Mi ez, ha nem hazaárulás???"
Akkor orbán hazaáruló. Miatta rossz. Az ellenzék csak felhívja erre a figyelmet. 15 év kormányzás után a felelősséget az ellenzékre (aki azóta egy egyeneset fingani is képtelen, és egy ideje rendeleti kormányzás van) tolni meglehetős képtelenség. De nem a te részedről. Ennél meredekebb vállalásaid is akadnak, véded a védhetetlent. Ezt elkúrtátok. Nem kicsit, hanem nagyon.
@Neytiri111: "És jól is tette, hogy befejezte."
?????????????????? Így? ???????????????????

Simán lemondhatott volna. Dehogy! Reménykedtek, hogy nem derül ki. A két nő lemondott, de a kár a fideszben csapódott le. Ha ez nincs, akkor ma nem lenne MP.
@s: ha hoznak egy törvényt (csak magyart használhatnak ott, ahol magyar megcsinálhatja a munkát, és nem rúghatnak ki magyart azért, hogy aztán külföldivel töltsék fel a helyeket), mindenhol hangosan deklarálják évek óta és hozzák fel érvnek, hogy ezért engedik be őket, akkor ismét egy "hely", ahol átverik a népet, és szép pénzzel még támogatják is.
Várható az ilyen, hiszen Kínával nem jó kekeckedni, kínai kölcsönbe cseszett be minket szép hosszú időre, tele vagyunk kínai gyárakkal, stb. Függővé tette az országot tőlük is.
Így aztán lassan fekete-fehéren kiderül, hogy a törvény, amit hoztak, amivel hitegették a népet, ott a kiskapuk léteznek.
Ellenzéki médiák megírják, amíg még léteznek.
És ezek akarnak 2026-ban ismételten győzni.
@Ma született bálvány: "Megtehetik, jogszerű."

Száz külföldi befektetőt, ezeret!

Csak vicceltem.
@Neytiri111: Van egy mondás (nem dakota, hanem magyar): Szükség törvényt bont.

Ezen is el lehet gondolkozni.
@s: "Akkor orbán hazaáruló. Miatta rossz. "

Megint valami hallucinogén cuccot tolsz? Az ellenzék egyet tett: igyekezett az összes lehetőségét felhasználva, a kapcsolatait bevetve ártani az országnak (Kollár-gate) majd utána bejelentették, hogy ez addig így is lesz, amíg orbán van kományon.

Orbán miatt rossz, de velük jó lenne! Hát egy nagy lófaszt!
Aki a hatalom megszerzéséért képes kárt okozni, azt kurvára messzire kell taszítani még a politikától is.

Ja, és most éppenséggel ezek azok, akik egy olyan döntésben támogatnák az EU háborúban érdekelt csoportját, ami hosszú távon minden bizonnyal károkat okozna Magyarországnak ... IS! Te ezekben bízol?

De ha visszább megyünk... a DK-s (?) képviselő, aki úgy nyilatkozott, hogy sajnos nem elegen halnak meg a covid miatt...
Ezek 2010 óta egyfolytában azon izzadnak, hogy akadályokat gördítsenek az ország elé, mert ez a hatalomra kerülésükre teremt esélyt.
@s: Jajj, megint a nagy arc. Nincs ötleted, nincs nagy titok, amit meg kell fejteni. Csak az innen-onnan rádragadt szólamok összefüggéstelen ismételgetése. Nem cáfolod, csak játszod a sértett bölcset.
@s: vagy várt, hogy legyen egy jó alkalom, mert nem akarta kihúzni a gyufát csak úgy orbánnál.
A fidesz lehet, hogy nem tudott arról, hogy empében ilyen erősen él a vágy, hogy miniszter legyen.
Ha csak simán lemond, sokkal több kérdés merül fel.
A két nő talált okot, amikor dobbanthatott simán.
nováková pedig még kurva jól is járt.
juci meg megnyerte az ászt.
@s: van egy másik. A nagyhal megeszi a kishalat.
@Neytiri111: jajj, ne károgj már!

"Kínai kölcsönbe cseszett be minket"
Amikor más országok felé voltunk eladósodva, az nem volt gond? A magyar államadósság szerkezete messze kedvezőbb, mint egy évtizede volt. A külföld irányába meglévő kitettségünk érdemben csökkent. Javarészt magunknak vagyunk eladósodva. Ami annyiból szerencsés, hogy a kamatok végül magyarok zsebében kötnek ki.

Komolyan megérdemelnétek négy-nyolc évet ezeknek a senkiháziaknak a kormányzása alatt. Hogy kisemmizzék az országot, azon keresztül benneteket, aztán höröghetnétek, hogy ez is Orbán miatt van, mert ... izé!

Mert semmiből nem tanultok, csak az orrotok hegyéig vagytok képesek látni.
24.hu/szorakozas/2025/07/04/orban-viktor-kossuth-radio-azahriah-fidesz-veglenyek-megjegyzes-kritika/

" „A Tisza Párt és egy neves zenész sem teheti meg ezt”", mondta Orbán párt és miniszter elnök. Kivéve a gyevi Bayer nertársat? Érdekes módon az ő jelzőit soha nem kifogásolta Orbán. Egyik sem, Mármint Viktor és a Balázs.
@Neytiri111: Egyre nyilvánvalóbb, hogy a nők döntéshozatali mechanizmusaik/mintázataik alapján alkalmatlanok a politikai szerepvállalásra. Vég nélkül sorolhatók az EU női politikusai, akik újra és újra olyan megnyilvánulásokat tesznek, ami bizonyítja: kételenek racionálisan cselekedni. Ehhez társul a görcsös bizonyítási kényszer és a kettő együtt csak arra jó, hogy hatalmas károkat okozzon. Szomorú, hogy ez bebizonyosodni látszik, de soha nem késő tenni ellene.
hvg.hu/itthon/20250704_fidesz-orban-aszaly-tisza-magyar-peter

Államtitkár nertársnak nem futotta egy olcsó kínai klímára, és megmelegedett az agya? Pedig nagyon jó klímát gyártanak a kínaikak és olcsóbb, mint az amerikai.
Vajon az ingyen viznek a kitermelését ki fizeti? Nahát, nem kiderül, hogy az adófizetők? Plusz még megfizetik a termékek árában is.
infostart.hu/belfold/2025/07/03/dobrev-klara-feljelentette-magat-buncselekmenyt-kovettem-el

Egy nő, aki képes feljelenteni magát, lemondani a mentelmi jogáról, csak beszéljenek róla, legyen hír a neve, nehogy elvesszen a semmi bugyrában.
OMG
Van még Dk-s rajongó?
index.hu/belfold/2025/07/04/nemeth-balazs-autovezetes-videos-uzenet-magyar-peter/

Meg kéne kérdezni Obán nertársat, hogy a kormány szóvivője a kormány szavait közvetíti, amikor Varga nertás asszonyság volt férjét "szar ember"-nek nevezte? Erről szól kormányszóvivői feladata?
index.hu/belfold/2025/07/03/varga-judit-a-schadl-targyalason-remelem-nem-lesz-tul-meleg-a-targyalo-teremben/

Miniszter korában vajon izgatta-e Varga asszonyságot, hogy nyáron nincs-e túl meleg a bíróságokon a tárgyalótermekben ?
@látjátok feleim szümtükkel: "Magyar azt üzente vissza a Fidesznek: 15 éve nem tesznek semmit az aszálykárok megelőzéséért."

Vagyis röviden: Magyar Péter beszél, tehát hazudik!

És hogy mert meguntam az állandó vernyogásod azt illetően, hogy miért csak most hozta létre a kormány az aszálykár elhárításával/mérséklésével foglalkozó operatív törzset:

hirado.hu/belfold/cikk/2022/08/01/kormanyzati-segitseget-kapnak-a-gazdak-az-aszaly-miatt

2022-es cikk... Komolyan csak gyengeelméjűek szavaznának a TiSzára?
hvg.hu/itthon/20250704_Mar-2500-embercsempeszt-eresztett-szelnek-a-bortonokbol-az-Orban-kormany

Rétvári nertárs indokaira figyelemmel jobb lenne, ha nem lenne bírósági tárgyalás sem, hanem amint a hatóság megfog egy embercsempészt, azt azonnal lökje át a határon abba az irányba, ahonnan jött. Nem ez lenne a legolcsóbb? Határrendészek neve elé, akik ezt intézik, eccerű oda írni, hogy dr., így még a törvényességgel sem lenne baj. A magyar embercsempész bűnöző, ezzel szemben rohadjon a magyar börtönben? Az elengedett embercsempész meg röhög a markába, és másik úton haját átfestve, arcát kissé megkozmetikázva újra jön, és ismét embert csempész. Lehet, hogy ez is a Tisza bűne?
@látjátok feleim szümtükkel: Nem, nem a TiSza bűne, de ha ők lennének kormányon és másként csinálnák... akkor az bűn lenne. Ha nem, akkor most az Orbán kormány szemére sem lehet vetni amit tesznek.

Hogy miért? Mert szerintem nem feladatuk az, hogy ezrével őrizgessék és etessék ezeket a szarháziakat éveken át. Én mondjuk lehet, hogy simán bedarálnám kutyakajának az összeset. Majd csak elfogynak!

De mivel itt vagy te, aki ezt is jobban csinálnád, mert szerinted egyértelműen lehetne... így inkább meghallgatom a javaslatodat, hogyan is legyen!
www.portfolio.hu/gazdasag/20240528/kiderult-mire-hasznalna-a-magyar-kormany-a-covid-alatt-beszerzett-lelegeztetogepeket-688407
2024. május 28.
A jóllakottállamtitkár ezt mondta több, mint egy éve.
Én nem találtam hírt arról, hogy ez így lenne.
hvg.hu/itthon/20250704_Gyori-korhaz-MR-rontgen-varakozas-egeszsegugy

Ez normális, hogy a szolgáltató gyorsan reagál a hírre, de van ebben egy adag mellébeszélés is.
Arról nem szólnak, hogy nem csak havi egy napon lehet időpontot foglalni, pedig a cikkben ezt állították a várakozók közül. Feltehetőleg ez az oka a hosszú sornak, amit a képen is látni.
A másik dolog, hogy minden foglalt időpontra beírják a beteg adatait, tehát a vizsgálati nap előtt két-három nappal korábban lenne rá lehetőség, hogy az érintett betegnek telefonon szóljanak, vagy emailben, sms-ben jelezzék a vizsgálatot, és azt, hogy ha nem tart rá igényt, akkor jelezze. Ilyen esetben egy másik beteg behívására még van lehetőség. Volt már ilyen a történelemben, és jól működött.
www.atv.hu/belfold/20250704/dobrev-kijelentest-1000millardrol/#google_vignette

Miér nem készült az a klímaterv? Talán nem volt hozzá elég szakember a kormányban és a baráti körben?
@látjátok feleim szümtükkel: Köszönjük a jótanácsaidat, de megnyugtatlak, az Affideánál nálad picit kvalifikáltabb emberek dolgoznak és az, hogy te fotelforradalmárként, az újságon keresztül egy egyedi esetből próbálsz messzemenő következtetéseket levonni, az valójában csak téged minősít.

Amit javasolsz, az a kezdetektől fogva működik, ami fennakadás időnként előfordul az egészen egyszerűen abból eredeztethető, hogy sokszor rendkívüli vizsgálatokra van szükség pl. azért, mert a mentőhelikopter hoz egy politraumatizált beteget a Balaton mellől (meg úgy a fél Dunántúlról) és nem tudnak tekintettel lenni az ország túlfelén unatkozó fotelharcos nyuggerek igényeire. Egy kiemelt kórházban már csak így mennek a dolgok.
De megfontolandó, hogy ezentúl majd először kérnek időpontot, aztán szenvednek csak motorbalesetet, különben leshetnek!
@látjátok feleim szümtükkel:
Röviden: Dobrev Klára beszél, tehát HAZUDIK!

"A tervről – az uniós elvárások ellenére –, eddig a kormány részéről nem konzultáltak az érintettekkel, és a Bizottsághoz nem érkezett meg a magyar szociális klímaterv sem. A késéssel azonban önmagában nem esünk el a pénztől, csak a program megvalósítása fog késni. Ebben az ügyben eddig csak Svédország készítette el a időre a tervét."
@Ma született bálvány: Azt viszont tudjuk, hogy mennyibe került eddig Dobrevék áldásos aknamunkája az országnak, szóval a hagymázas álmodozás nagy pofára eséssel fog zárulni:

"“De ez így is fog történni, ha 2026-ban leváltjuk az Orbán-rendszert, ehhez pedig minden baloldali szavazóra szükség lesz”"

A komcsik láthatóan képtelenek bárminemű önreflexióra.
@Ma született bálvány: Amúgy tényleg gyerekeid kimentek Fidesz kormány alatt??
Nagyon szégyellnek téged?
Azért látom, hogy ez az egy harcos rendesen megdolgozik a pénzünkért.
@Ma született bálvány: "Aki a hatalom megszerzéséért képes kárt okozni"
És aki a hatalom megtartásáért okoz kárt, az már nem is számít?
Ki okoz több kárt? Aki olyan intézkedéseket hoz, hogy ne kapjunk eu. pénzt, vagy aki azt mondja, hogy jó irányban mennek a dolgok, mert ha nem kapunk eu. pénzt, akkor megszabadulhatunk attól. aki miatt nem kapunk eu. pénzt? Ez nehéz lesz neked, mert még az előző feladvánnyal is adós vagy.

Aztán mindjárt itt a következő. Erre felelj! Miért támogatja az EU Ukrajna háborúját?
@Neytiri111: Nem jól látod. Ők nem olyan figurák, akik úgy lépnek le, hogy egy kezelhetetlen szarhegyet hagynak maguk után. Továbbá ha pozícióban maradnak, az az egyéni sorsuk szempontjából is jobb lett volna. Ezt simán elkúrták, mert szolgalelkűek voltak, és nem határozták meg pontosan, hogy kitől érkezik a kérés (szinte utasítás). Hivatalosan balogh adta elő, de a háttérben orbán is lehetett. Gondolták, jó lesz, ne derül ki. Véletlenül napvilágra került, és onnan már nem volt visszaút.
@Neytiri111: Már csak azt kellene eldönteni, hogy melyik hal kicsoda.
@Ma született bálvány: Nő létedre olyan hímsoviniszta vagy, hogy az egy tankönyvi példa. Pedig lehet, nincs igazad.
A fidesz női politikusai úgy lettek kiválasztva, hogy szolgai módon végrehajtsák a főnök valódi, vagy vélt utasításait. Szaktudásukat nem vitatom - vargáét semmiképp, nováknak meg nem is kell ilyesmi, ő csak egy arc. Helyzetértékelésük, saját gondolatuk tragikusan sivár, elég szolgálni az apparátust. Tipikus csinovnyikok. Ezért is lettek kiválasztva.

Neytiri111 sokkalja a tesztoszteront a politikában. Valamiképp igaza van. MP üvöltözik, mint egy állat, és ezzel sokakat elriaszt. A politika nem az erőből lenyomás szögletessége, mint inkább a kompromisszumok művészete. Konkrét példák igazolják: putyin egy besavanyodott vénember, aki visszafordítaná az idő kerekét. trump egy sértett öreg, aki dühödten állítaná vissza a régi nagy Amerikát. Közben a lendületből hozott intézkedése visszavonására kényszerül. A jó politikus meghallgat másokat, nyitva hagyja a különböző megoldásokhoz vezető utakat, nem zár le lehetőségeket. Nem könnyű jól csinálni.
Mondok egy példát. Budapest közgyűlésétől a Tisza távolmaradása épp jól megvilágítja ezt. A Tisza el akart határolódni a régi politikusoktól, nem tudta megítélni helyesen, hogy mi tenne jót a népszerűségének. A közgyűlés határozatképtelen lett emiatt. Hamar kapcsoltak, a másodikra már elmentek. Nehogy a budapestiek összeorbánozzák őket. Szenzitíven kell a kérdésekhez hozzáállni. Ebben a nők vitathatatlanul jobbak. Az állandó harci üzemmód kontraproduktív. Viszont kell a határozottság. A lényeg, hogy ezek egyensúlyát kell optimalizálni. Recept nincsen erre. Ide intelligencia kell.
www.youtube.com/watch?v=GE4slwd_3oI

Megnézve ezt a néhány másodpercet az jutott eszembe, hogy mennyire lehetett valódi, tiszta, elfogulatlan öröm, hogy az asszony ilyen magasra jutott?
Lehetett-e benne már akkor egy pislákoló érzés, hogy többre akarja vinni, mint az asszony, nem akar csak "né" akar lenni.
Mennyire érhetett a gondolat az évek alatt, hogy nehezen tűrhető a második vonal?
És mennyire lehetett kirobbanó, mindent elsöprő önigazolás, hogy meg tudja csinálni, főleg annak tükrében, hogy ráömlött az emberek messiásérkezettközénk hite?

Egyébként létezik a totális, tiszta, hosszútávon is működő elfogadása egy nő magasabb pozíciójának egy férjnek/társnak?
@s: egyértelmű, hogy mindenhol Magyarország a kishal.
Az orosznál, a kínainál, az amerikainál.
Meddig lehet cikázással, gyorsasággal, kanyargással a kitátott álkapcsok közül kisliccolni?
@s: " Miért támogatja az EU Ukrajna háborúját?"

Ez most pontosan miért merült fel benned kérdésként? Szereptévesztésben vagy, ha azt hiszed, hogy eljátszhatod a vizsgáztató professzort. Ha majd az üres lózungokon túl valami érdemi válasszal vagy képes előállni a hova-merre témát illetően, akkor lehet szó másról is.

Egyébként a kérdésre nem lehet egy mondatban válaszolni, de ami biztos: Nem azért támogatja, mert az oroszok veszélyt jelentettek az EU-ra. Az USA-ra jelentett veszélyt a kiteljesedő gazdasági kapcsolat , az EUrázsia "tengely". Eddig az EU-csak veszített a háborúval összefüggésben, Amerika időt nyert, kicsit átrendezik a térképet az oroszokkal kiegyezve, az EU meg kapálózik és nem is az EU támogatja a háborút, hanem egy szűk politikai csoport, aztán ki-ki a maga piszkos kis késztetései/kényszerei mentén igazodik. A választók tömegei addig állnak be mögéjük, amíg a mainstream propaganda képes hiszterizálni őket és elhiteti velük, hogy nincs más lehetőség, az oroszokat az életük árán is meg kell állítani. Vagy az életszínvonalukat feladva.

Ukrajnában hatalmas európai befektetői csoportok pénzei válnak füstté napról napra, ha odavész, az a bankrendszert is megrengetheti. Egyelőre van remény, hogy nem kell a veszteségeket leírni és aztán még csurran-cseppen valami, de lassan kezd mínuszosba csűszni az egyenleg.
Európa jövője (életbenmaradása) kerül veszélybe, ha az ukránokat rászabadítják az EU-ra.
@s: "Aki olyan intézkedéseket hoz, hogy ne kapjunk eu. pénzt, vagy aki azt mondja, hogy jó irányban mennek a dolgok, mert ha nem kapunk eu. pénzt, akkor megszabadulhatunk attól. aki miatt nem kapunk eu. pénzt?"

Arról elfeledkezel, hogy az a pénz az nem jutalom, nem ajándék, nem segély. Jog szerint, szerződés mentén JÁR. Ha most azt is külön el kell magyarázni, hogy miért is, akkor inkább hagyjuk. Szóval jár és a feltételek között sehol nem szerepel, hogy ennek ára a buziszabaccság vagy a sehol nem definiált "jogállamiság" az meg végképp nem, hogy a források folyósításának visszatartásával próbálhatnak feltétel nélküli egyetértést kierőszakolni.

Ha ezt nem látod, nem érted, akkor hogyan várhatnám el, hogy képes légy különbséget tenni a jelenlegi ellenzék és a jelenlegi kormány tettei között.
A tévképzeteid szerint az EU egy jótékonysági intézmény, nekünk illőn kell viselkedni, gazsulálni és hajbókolni, aztán majd löknek alamizsnát (amit gyorsan utalunk is a német, meg osztrák cégeknek, meg akiket kijelölnek) és ebből lesz a gazdasági felemelkedés. Pont az a céljuk, hogy ne legyünk gazdasági értelemben függetlenek, ne jelentsünk konkurenciát a saját cégeiknek, csak lássuk el azokat munkaerővel és szabad hozzáférést adjunk az erőforrásainkhoz.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Jajj, ne fárassz már. Annyira színvonaltalan amit nyomsz, hogy már nekem kínos. Olyan primitív gondolkodási mintákat használsz, hogy még egy durándai cigány is körberöhög. Az a makarónira hajazó cső, amin keresztül a világot látod és az a feldolgozó apparátus amit mozgósítasz a megértésére, az garantálja a kudarcot. Ott vagy, ahová való vagy, ott is maradsz, a döntéseid tettek oda. Legalulra.
@Neytiri111: Egyelőre sok egyéb lehetőségünk nincs, vagy hősiesen beeugrunk valamelyik szájba, persze az oroszba nem szabad, a kínai is rossz, csakis a Nyugat! Mert ők olyan jók voltak hozzánk mindig! Itt-ott lerágtak már belőlünk darabokat, de azzal is csak nekünk akartak jót.
24.hu/belfold/2025/07/05/kulja-andras-mennyezet-berettyoujfalui-korhaz-pszichiatria/

"A dolgozók hiába jelezték korábban a problémákat, a felújítás szükségességét, csak üres ígéreteket kaptak."

Egyébként mi a gond? Mindenki meghal eccer, van aki selyem párnák közt vip osztályon, van aki a plafonról leszakadó malter alatt.
Magyar Péter a hibás, mert nem újította fel a kórház rossz mennyezetét. Nahát!
index.hu/kulfold/2025/07/05/madrid-robbanas-2025-akkumulatorgyar-uzem-baleset-tuz-veszelyes-vegyi-anyag-fust/

Kilátás a jövőre? Csak a remény éltetheti a magyar polgárt, hogy nálunk ilyen nem történhet, mrt agyba-főbe birságolja a hatóság a szabályokat be nem tartó akkugyárakat. Kérdés, hogy minek, ha a bírságok egymást követik, magyarul nincs foganatja?
index.hu/gazdasag/2025/07/05/bizalmi-vagyonkezeles-vagyonkezelo-alapitvany-adozas-adobevallas/

"„Jobb ebből tanulnunk és itthon elkerülnünk, hogy egy harmadik csepp kerüljön abba a bizonyos pohárba. Kár lenne ezt további kiskapukereséssel és jogi csűrés-csavarással csordultig tölteni, mert ezek nélkül is rendkívül rugalmasak és kedvezőek a hazai bizalmi vagyonkezelési és a vagyonkezelő alapítványi szabályok. Vigyázzunk rájuk!” "

Naná, hogy vigyázzanak rá. Hiszen a vagyont így lehet átjátszani adómentesen, vagy kedvező adózással. De! A kormánynak kell a pénz, és csak onnan tud elvonni, ahol van. Szegény ember nem vagyonkezeltet, így onnan már nincs elvonásra lehetőség. Akik meg a cégekből úgy kiveszik az osztalékot, még az eredmény tartalékból is, hogy a cégnek nagy adósságai vannak, az vigyázzon, mert az adócsáp előbb utóbb utoléri.
www.atv.hu/belfold/20250705/takacs-peter-haziorvos-ultrahang/#google_vignette

A háziorvosnak egyetemi orvosi diplomája van, sok éves tanulás után. Ehhez képest a magánrendelőkben nem csak orvos végezhet ultrahang viszgálatot, hanem szakasszisztens is. Neki nincs orvosi diplomája, ezért egy kórházban, vagy máshol dolgozó orvos adja ki a vizsgálati eredményt. Rájöttek az ellentmondásra az egészségügyi kormányzat vezetésében? Az egyetemi oktatás keretélben nem kéne megtanítani az ultrahangos eszközök használatát, a felvétel elkészítését és meghatározott szintű elemzését? Meg más egyéb új eszközök közelebbi ismeretét? Hiszen a világ változik, folyamatos a fejlődés, az oktatás nem akarja követni?
index.hu/belfold/2025/07/05/magyar-igazsagugyi-szakeroi-kamara-orszagos-birosagi-hivatal-e-akta-iratbetekintes-mulasztas/

Hát ez a rendelet nem sikerült, pedig a miniszter maga is volt ügyvéd, és amikor a rendeletét aláírta, tudnia kellett, hogy a szakértő miből dolgozik. Nem a piaci kofáktól hallottakból. Esetleg aláírás előtt nem olvasta el, hogy mit ír alá, és így megszívatták? Mert az ugyé még véletlen sem szabad feltételezni, hogy szándokosan hagyták ki őket a felsorolásból, így lett belőle a peres ugyek elhúzódását ereményező körülmény???
index.hu/kulfold/2025/06/12/dania-egyesult-allamok-legibazis-torvenytervezet-akadalytalan-hozzaferes/

"A dán parlament nagy többséggel elfogadott egy új védelmi egyezményt, amely széles jogköröket biztosít az Egyesült Államoknak dán területen – köztük korlátlan hozzáférést több légibázishoz és amerikai joghatóság érvényesítését katonai bázisokon. A döntést politikusok és jogvédők is hevesen bírálták, szerintük az ország szuverenitását veszélyezteti és akár a dán alkotmányt is sértheti."

mandiner.hu/kulfold/2025/07/tortenelmi-megallapodas-ukrajna-dan-teruleten-gyarthat-fegyvereket

"Dánia az első olyan ország, ahol ukrán haditechnológiát gyártanak majd külföldi területen – nemcsak az ukrán hadsereg ellátására, hanem a gyártási kapacitások bővítésére is."

Egy nato ország saját maga eldöntheti, hogy mennyire és milyen módon támogat egy háborút, ami nem az ő területén történik, igazából nem veszélyes rá (persze lehet, de bármi lehet veszélyes), majd ha ebből gondja származik, akkor a többi nato országnak, vagyis a férfiaknak és fiúknak menni kell őket megvédeni, akkor is, ha valójában tisztában van azzal, hogy gondot okoz az, amit kitalál és értük meg kell halni más országban élőknek?
Dánia nato tag.

hirtv.hu/hirtvkulfold/dania-minden-eszkozzel-nyomast-gyakorolna-magyarorszagra-ukrajna-miatt-video-2610951

marie bjerre. Ismét egy nő, aki minden eszközt be akar vetni.
Vajon milyen érveket hoz fel annak érdekében, hogy Ukrajna mindenek felett eu-tag legyen?
@látjátok feleim szümtükkel: Baszki... te hol élsz? Szatyorban? A képalkotó diagnosztikai eszközök zömét nem orvosok kezelik, hanem "szakasszisztensek" az orvos igényei szerint. Az orvos meg validálja a leletet, esetleg újabb vizsgálatot kér. Ez érvényes röntgen, CT, MR, US, meg ezek izotópos és speciális kontrasztanyagos válfajai esetében is. A vizsgálat technikai részét sem egyszerű elsajátítani, de a kapott képanyag elemzéséhez szakorvosi képességek, sok gyakorlat és nem ritkán AI is kellhet. (AI-támogatás a stroke diagnosztikában jellemző, mert a gyorsaság a legfontosabb a terápia kiválasztásában. )
@látjátok feleim szümtükkel: Most azt azért ugye tudod, hogy mindez nagyon nem magyar találmány, de ahogyan nőttek a magyar vagyonok, úgy megjelentek ezek a dolgok is.

És tulajdonképpen érthető. A nagy vagyonok birtokosai alapból is irgalmatlanul sok adót fizetnek, amiket nem lehet kikerülni, sokkal, nagyságrendekkel többet, mint egy nyulász és valójában semmivel sem kapnak többet az adójukért, mint egy nyulász.

A másik, hogy ha ezek a trükkök, optimalizáló konstrukciók nem léteznének, akkor nem létezne Svájc, Luxemburg, Írország, nem léteznének az offshore országok/államok... ne álmodozz, ez a kapitalizmus mellékhatása, globális jelenség, nem fogod tudni megszüntetni (Magyíar Péter sem lesz képes rá.. ha így érthetőbb) szóval szokj hozzá és kncentrálj olyasmire, ami a te hatásköröd, ami téged valóban érint. Mert ez nem.
@látjátok feleim szümtükkel: De, nyugodtan feltételezz bármit, akár még az asztalt is csapkodhatod, ha az a koleszterinszintedet jótékonyan befolyásolja. Aztán majd lenyugszol.
"Idézem Gerzsenyit: „Számtalanszor leírtam jómagam is még brüsszeli tisztviselőként, hivatalos jelentésekben, hogy a rezsicsökkentéssel maga alatt vágja a fát az ország, véget kellene neki vetni. Hasztalan.” De Gerzsenyi nem riadt vissza a náci áthallásos nyilatkozattételétől sem, amikor anno arról írt, hogy

„gyomláljuk ki a burjánzó, kártékony elemeket, távolítsuk el az elszáradt, régről ittmaradt, elöregedett ágakat, frissítsük a talajt, és ültessünk új, életképes, ígéretes fajokat. Hogy a kert fenntartható, kívülről tetszetős, belülről egészséges legyen”."

Na, Nyulász, mit szólsz te ehhez?
telex.hu/belfold/2025/07/05/budapest-ferencvaros-tuzolto-utca-forgalomcsillapitas-puzser-robert

A sétáló budapest és puzsér róbert remélem, hogy Budapesten sosem ülnek kocsiba. Sétálnak, bkv-znak, oszt ennyi. Taxiba sem ülnek, hiszen az is autó.
Viszont az a "válasz" autók utcákból kitiltásának kitalálásánál sosem jut eszükbe, hogy a többi utcába mennek át az autók, ott okozva több dugót, csinálva több bűzt, és még nagyobb forgalmat az ott élőknek? Joguk van más utcákban élők életét ilyen szinten befolyásolni?
@Ma született bálvány: "náci áthallásos nyilatkozattétel"
Te magad elég sokat zsidózol. Ez meg talán a mezőgazdaságról szólt. De te a lufi leeresztésébe is belehallod a fingást.
telex.hu/video/2025/07/05/pride-poloskazas-orban-drag-queen-fidesz-fiatalok-kolorado-fesztival

Az idő. Az idő fogja megoldani mindazt, amivel késlekedünk. Fogy a tábor. Biológiai, érzelmi, mentális szempontból egyaránt. Ugyanis nem rendszer van, hanem személyi kultusz.
telex.hu/belfold/2025/07/05/szte-tiltakozas-oktato-homofob-kijelentes

Nagy idők tanúi vagyunk. Horger Antal, a tekintélyes tudós, egyetemi tanár híre sok művében fennmaradt. Ám a legtöbben egyik tanítványán keresztül ismerik:

SZÜLETÉSNAPOMRA

Harminckét éves lettem én -
meglepetés e költemény
csecse
becse:

ajándék, mellyel meglepem
e kávéházi szegleten
magam
magam.

Harminckét évem elszelelt
s még havi kétszáz sose telt.
Az ám,
Hazám!

Lehettem volna oktató,
nem ily töltőtoll koptató
szegény
legény.

De nem lettem, mert Szegeden
eltanácsolt az egyetem
fura
ura.

Intelme gyorsan, nyersen ért
a „Nincsen apám” versemért,
a hont
kivont

szablyával óvta ellenem.
Ideidézi szellemem
hevét
s nevét:

„Ön, amig szóból értek én,
nem lesz tanár e féltekén” -
gagyog
s ragyog.

Ha örül Horger Antal úr,
hogy költőnk nem nyelvtant tanul,
sekély
e kéj -

Én egész népemet fogom
nem középiskolás fokon
taní-
tani!

1937. április 11.

Attila

A tanárok neve feledésbe merül, amikor a tanítványoké fényesebben csillog.
@s: "Az ügyről korábban egy olvasónk azt írta lapunknak, hogy a tanszék oktatója a Pride alkalmából egy bibliai idézettel utalt arra, hogy a melegeket halállal kellene büntetni. ,,Halállal lakoljanak, vérük rajtuk” – írta az oktató a saját Facebook-oldalán egy nyilvános posztban. A"

Nos... az illőbb lett volna, ha a Tóra/Talmud/Kabbala idevágó fejezeteit idézi? Most akkor el kellene határolódnunk a hitükben élő zsidóktól is? Részemről nincs akadálya...

Vagy csak a kersztényeket kell modernizálni?
en.wikipedia.org/wiki/Jewish_views_on_homosexuality
@s: Az idézőjeleket azért raktam ki, hogy világos legyen: nem az én szavaim, hanem mástól idéztem azokat. Hogy egyetértek vele, az mellékes :)

A zsidózgatásért amúgy te sem mész a szomszédba, szóval ne forgasd a szemed;)
@Neytiri111: Puzsér egy elmeháborodott provokátor. Próbálja magát a felszínen tartani, de olyan tempóban csúszik szét, hogy a sajátjai is kezdik észrevenni ezt. Kicsit emlékeztet Fialára, bár ő ilyen mélységekbe még fénykorában sem merült.
süti beállítások módosítása