Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.08.27. 11:50 Fabius

Meghülyültetek mind?

Hazaértem. Kinyitom a zinternetet és azt látom, 6 kilométeres a dugó Hegyeshalomnál. Mondom magamban, bázzeg, már odáig ér a Bayer miatt kitüntetést visszaadók sora? Tudtok pótcselekvésből is értelmetlent választani drága honfitársaim. A visszaadhatatlan elismerések visszaadás erőltetése helyett még azzal is jobban jártatok volna, ha összedobtok egy kis aprót néhány plakátra:

tudta.jpg

Vagy valami. Mer'hát mi változik attól, hogy a falu rossza plecsnit tűz a szardarabra? Semmi. Mi változik a halomba hordott kitűzőktől? Ugyanaz. Inkább örülnétek, hogy a bayerzsótti ilyen kevéssel is beéri mikor ki akarják fizetni. Mert várhatta volna a hálát közbeszerzési százmilliók vagy jegybanki alapítványajándékok formájában is, ahogy a többiek.

Közben pedig Veres Jánosné Dobolyi Alexandra nagykövet lesz, Ertsey Katalin meg diplomata.

Isteni szerencse, hogy utóbbi ilyen sikeresen átformálta véleményét, és az ilyesmi már nem számít "az ocsmány politikai alkuk és kontraszelekció diadalának". Mer' mi lett volna, ha még ma is annak számít? Amúgy Veres János lehetne költségvetésért felelős miniszteri biztos, Dobrev Klára nagykövet Szófiában, Rába Tímea meg a migráncskampány reklámarca. Ellenzékre ugyan igény lenne, de Viktornak szüksége nincs rá, úgyhogy...

Aztán ahol ezek mennek vajon mennyit számít a plecsni a szardarabon?

286 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr2411655424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megkapta már rég a szardarab az anyagi kompenzálást, mert ennyire szép ívet bírt leírni a "komancsleszopó népszabós újságírótól" az uszító náculásig.
Most csak felmagasztalták és rátűzték a billogot, nem tartom kizártnak a szándékos provokációt, evégre épeszű ember ennekva kulahalomnak még papírt se adna, nemhogy állami kitüntetést - persze amennyiben igen, akkor az az állam csak annyit is ér!
Amúgy meg a váci püspökön kívül az összes lapító kis sunyi szarjon sünt...

m.hvg.hu/itthon/20160826_Egy_het_nem_volt_eleg_a_puspokoknek_hogy_velemenyt_nyilvanitsanak_a_papagyalazo_Bayer_allami_kitunteteserol
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

azt hiszem az ellenzék végképp belenyugodott húsz+ év Orbánba (hogy a Magyar Nép mibe nyugodott bele, lényegtelen, a magyar nép vágóhídi marhák gyülevész gulyája, akik ezer év alatt kiharcolták a jogot, hogy arconfossák reggel, délben meg este), fizu lesz, ha valami nagy gebasz lesz, akkor úgyis a Viktort kötik fel, ha meg agyvérzésben húsz+ év múlva végre megdöglik, már csak bele kell ülni a készbe: kedélyes kis legvidámabb Mordor, kerítéssel, kézivezérelt bíróságokkal és médiával, nyugdíjrendszer felszámolásával, a végképp egyszerre csóró és improduktív rétegnek bejáratott megdöglesztő intézményhálózattal, lebutított (igen, ennél is jobban) és infantilizált "társadalommal".
1 bajerzsoca a legkevesebb amit megérdemel a baloldal AZÉRT, AMIÉRT ÚGY TETTE A DOLGÁT, HOGY A FIDESZNEK 2/3-A LETT:((((((((((((((((
Attól még ez egy jó tiltakozás, sztem. Sok értelme persze nincs.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Pofozzátok a szart, de minek?

Engem speciel sokkal jobban érdekel, hogy ha ex LMP-s országgyűlési képviselőből diplomatát, ex MSZP EU képviselőből - aki nem mellesleg a Gyurcsány kormány pénzügyminiszterének, a szabolcsi MSZP kirobbanthatatlan megyei elnökének, Veres Jánosnak a felesége - nagykövetet csinál, akkor mit is fizet ki Orbán egészen pontosan?
@Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka:

Mondd, mire jó?

Meg esetleg azt is, mióta van bayernek bármekkora jelentősége?
@Fabius: ha én nekem lenne ilyen és nem akarok asszisztalni az éppen aktuális döntéshez, még ezt tartanám jó ötletnek. Így tiltakoznék.

Az állam is jól jár, újra lehet hasznosítani.
@Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka:

HA egyöntetűen leszarta volna mindenki bayert a plecsnijével együtt, akkor 21-én már pont visszasüllyedt volna a jelentéktelenségbe. Helyette meg úgy néz ki egy hete, mintha jelentősége lenne, és számítana bármit amit mond.

Pedig nem.
@Fabius:

A Bayer által képviselt stílus ellen tiltakoztak és a kártékony eszméi ellen.
Van értelme.
@Eszter jött: szerintem is. a kurvaéletbe!:)
@taga20:

Marhára bosszant ez a fanyalgás. /a kurvaéletbe!!!/
@Fabius: van jelentősége. Nem Bayerzsottinak, hanem a kurzus stilusgyakorlatanak
Mint ahogyan sokkal nagyobb jelentősége van a kutyák plakatjainak is, mint kepzelnenk
@Fabius:

El vagy tévedve, Fab. Nem csinálnak belőlük, hanem felkérték őket, ők meg elfogadták az állást.
Önként, szabad akaratukból.
Te nem a Kádár rendszerben nőttél fel?
Ez a konszolidáció időszaka.
@Eszter jött:

Oké. Bayer meg a faszsága ellen tiltakozni nyilván fontosabb, mint észrevenni, hogy Viktor megveszi, az ellenzék meg eladja neki magát kilóra. Fontosabb azon lovagolni mit és hogy mond ez a pöcs, mint azon mélázni, 2018-ra az ellenzék is Orbán hűbéresekből áll.

Mondjuk a legfrissebb önvallomás szerint bayer felhagy a trágárkodással

index.hu/belfold/2016/08/26/bayer_zsolt_felhagy_a_tragar_es_durva_politikai_publicisztikak_irasaval/

más kérdés, hogy nem is lesz már kiről trágárkodni.
@Fabius:

A történet nem Bayerről és a "faszságairól" szól, hanem a tiltakozókról.
A paralimpikonról, a gitárművészről, a papról...stb, akik fontosnak tartották felemelni szavukat a gyűlöletkeltés ellen.
És itt gyűlöletkeltésen van a hangsúly.
Ez határozza meg jelenleg Magyarország közhangulatát.
Tök mindegy, Bayer mondja, vagy Lópici Gáspár.

Az, aki beáll csicsásnak a jelenlegi kormány mögé, kiírja magát az ellenzékiségből.
Számomra az is, aki burkoltan, vagy nyíltan támogatja a gyűlöletpolitikát.
Én így látom.
@Fabius:
Erre, ezért mondjuk - azt hiszem többen is - hogy LÓFASZ van, nem ellenzék.
Az ellenzéki oldalon akad "pár" ember, de a 90% csak őfelsége jólfizetett álellenzéke!
Amúgy az exlmp-s nőci blogja:

ertseykatalin.blog.hu

A látogatottsága is gondolom a hozzászólásokkal vetekedett. Majd abbamaradt. Az elmúlt 2 évben pedig felfedezték a fideszben és a súlyos káder- és futsalos hiány miatt diplomata lesz belőle.
Dögöljek meg, de tényleg hihető! Itt???? Simán...
Komolyra fordítva pedig, most zajlik azok kifizetése, akik elévülhetetlen érdemeket szereztek vmi szétverésében, elárulásában, ellehetetlenítésében.
Bár a térdüket nem láttam, lehet másban jók...
Fab! Remélem holnapután nem áll le a blog, te meg nem mész lengyel nagykövetnek, mert akkor gyanakodni kezdünk ám... ;)
"Inkább örülnétek, hogy a bayerzsótti ilyen kevéssel is beéri mikor ki akarják fizetni. Mert várhatta volna a hálát közbeszerzési százmilliók vagy jegybanki alapítványajándékok formájában is, ahogy a többiek."

Szerintem én hiába örülök, ha Bayer nem örül.
Gondolom ezért mondta, hogy semmi nem valósult meg abból, amit az 5-ös párttagkönyv birtokosaként az alapításkor elhatároztak. Gondolom nem ő, hanem mások. Mert a jelek szerint ő kimaradt minden jóból, mint kutyaszar a hóból. Keresztből is csak egy pénz nélküli jutott neki. Ennyire értékelte a csapata/pártja. Úgy kell neki.
@Fabius: A posztod egy nagyon szomorú hasonlatot vet fel:
Volt egyszer egy igazi újságíró. Aczél Endrének hívták. Ő is írt valamit (jó, az csak egy faszbuk megjegyzés volt), amitől ma már egy nulla azok szemében IS, akik addig tisztelték.
Nálam sokat zuhantál ezzel a poszttal.
@Eszter jött:

Én meg úgy látom, hogy a gyűlölet politikája az utcán folyik. Bármerre járok ott a tengernyi plakát az okosabbnál okosabb szövegekkel. Ezért senki nem adott vissza semmilyen kitüntit, senki nem szólt egy büdös szót sem.

Se paralimpikon, se gitárművész, se pap.

Bezzeg ha bayer kap egy plecsnit akkor sorban állnak a pótcselekvő tiltakozók megtenni azt, amit közvetlenül Orbánnal szemben nem volt se akarat, se mersz. Vagy most tényleg azt akarjátok megmagyarázni, hogy a plakáterdővel együtt lehet élni, de a bayerplecsnivel nem?

( mielőtt félreérted: nem neked-ellened szól ez, csak szerintem a jelenség hülyeség)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Baszki, bennem van annyi kurázsi, hogy simán nemet mondjak :-D
@Andrass9:

Na, ácsi.

Aczél akkor egy hazugságot terjesztett egy nemi erőszak áldozatáról, egy szarember védelmében. A saját közönségét ő maga fordította maga ellen, nekik ez már nem fért bele.

Bayer is pont ugyanígy tudná a saját közönségét maga ellen fordítani, csak más témával. Nekik a szalonnáculás, cigányozás, uszítás vagy csubakka védelem a kiss ügyben nem ilyen téma.
@Fabius:

az ellenzék kilóra megvétele csak eltereli a figyelmet a bíróságok közigazgatás alá gyűréséről, ami arra szolgál, hogy ne Mészáros yahtjáról beszéljünk, amit azért vett, hogy végre ne Rogán meg Portik legyen a téma... szerinted ennek van értelme?
@Fabius:

még a végén direkt Iványi Gábor, Pásztory Dóri és Tóth Bálint matematikus lesz a Rencer Oszlopa. :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

A Szili'ká Katalin,Eörsi István ikertornyok árnyékában már a kéccáezer'tufaprosztó dzsobbikos hazánkfia csak egy 'rondó:))

...

söröd?
@Fabius: Majd ők fogják belülről bomlasztani a rendszert...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

A közig-bírósággal lesz még kanyar. Handó Tündének sem tetszik a jelenlegi ötlet, az meg elég probléma...
@Fabius:

"mielőtt félreérted"

Nem értem félre.

Most tiltakoznak, ilyen formában.
Nyílt titok, hogy honnan indult a kitüntetés adományozásának az ötlete.

Azt mondod, amit az alfahír is - gumicsont.

Akkor, amikor az ellenzéki pártok képviselői harminc ezüstért adják el elveiket, ezek a civilek több tiszteletet érdemelnek.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Nem lesz itt senkiből semmise.

De ezek szerint csak én látom pótcselekvésnek a bayer balhét, és gondolom azt, így tiltakozni nem egy darab uszító pöcs ellen kell(ene), hanem a rendszer ellen, ami valóban országformáló módon teszi ugyanazt. És nem mellesleg szabad szemmel is jól látható módon nekilátott az "ellenzék" felvásárlásának.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Uhh, de utálom én ezt a nőcit!
Egy képmutató, hazug haszonleső. Hogy megjátszotta mindig az elvhű forradalmárt!
Ez egy tipikus nagydumájú ingyenélő, és most pont odatalált, ahová való.
Kíváncsi vagyok a fityeszbukás után hová vezérlik őt aktuális "eszméi".
Addig is pfejj...
Fabius,
abban alighanem igazad van, hogy a kitüntetés visszaadásának vélhetően semmiféle hatása nem lest - de egyrészt többségük vélhetően nem ezért adta vissza, hanem a saját lelkiismeretük miatt - másrészt nem lehet mindent csak az alapján megítélni, mi a hatásuk... pölö vélhetően a te blogodnak sem lesz hatása a nagyvilágra, mégis csinálod. És félreértés ne legyen: jól teszed, csináld csak tovább - mert vélhetően te sem (csak) azért csinálod. Arról nem is beszélve, hogy az egyik legjobb blog ;)
@Fabius: Én valahogy úgy látom, hogy bayer kitüntetésével elszakadt végre valami szál, s ez a visszaadás szól bayerről is, de legalább annyira szól a fityesz és a kisg.ci otromba, zsarnok butaságáról, a taplóság trónra emeléséről,ahogy nagyívben leszarnak mindent és mindenkit.
Mert ő(k)bármit megtehetnek.
És ez sokaknak nem tetszik, és végre ki is nyilvánítják, és nem is akárkik.
Respect nekik.
Valakik a birkák tengerében embernek bizonyultak, ez dicséretes, mélyen emberi, tiszteletreméltó gesztus.
Van remény.
Sokszor megfogadtam már, hogy a franc fog reagálni a bődületes ökörségekre, de mindig megszegem a fogadalmamat. Gyenge jellem vagyok na, ezt elismerem, de azt meg másoknak kell elismerni, hogy a hülyeség olyan szintjét feszegetik, ami tétlenül nem bírható ki.

Tudod, Fabius, az a baj, hogy neked az MSZP az Zuschlag, Tócsa meg Dobolyi, slussz, és te ennek alapján nyilatkozol az "ellenzékről", mégpedig en bloc, pontosan ugyanúgy mint Bayer, aki, mikor x db cigány bűncselekménye a tudomására jut, az egész cigányságról állapít meg (finoman szólva) sommás véleményt. Te ezzel ugyanolyan rasszistává (pártrasszistává) küzdöd le magad, mint ő, és ugyanolyan a kérlelhetetlenséged is, amellyel előénekesként megindítod itt a kórust, és akkor száll az ének, mégpedig pontosan ugyanúgy, mint a Bayer és követői oldalain, miből következően isten legyen irgalmas a cigá..., illetve ezúttal az MSZP-nek, sőt, az ELLENZÉKNEK, komplettó grosszó.

A legszomorúbb az, hogy annyian vagytok, mint a nyüvek, és a Bayer féle stílus kiirthatatlan belőletek, ettől zsong az egész magyar internet. Ugyanúgy elveitek vannak (azaz vallásosak vagytok), mint neki, ugyanazt csináljátok ugyanúgy, és a szomorúság fokozásaként elmondható, hogy észre se veszitek.

Csak azt tudnám, hogy mi bajod van Bayer kenyerestárssal, mikor mindannyian ugyanolyan módszerrel küzdötök a FIDESZ további kétharmadáért, amelyet már 2010-re is sikerült elintézni.
@Fabius: Az "ellenzék" felvásárlás(az is a mi pénzünkből!) csak egy ócska gesztus. Jól mutat a fityeszdemokrácia mellén. Lehet rá hivatkozni belföldén és külföldén.
Amúgy pedig ezek nem ellenzékiek, hanem nagy senkik.
@Fabius: nem egy darab uszító pöcs miatt tiltakoznak.

A rendszer miatt tiltakoznak, amit perpillanat egy darab uszító pöcs személyesít meg.

Nem lehet tiltakozni minden egyes közlekedési lámpa, minden egyes lopás, minden egyes korrupt ügy miatt.

Itt és most az értelmiség egy része tiltakozik: ácsi uraim, mi ugyan nem megyünk titeket felhúzni országrontásaitokért az első lámpavasra, de ne higgyétek, hogy nem látunk, hallunk.

Amúgy meg nem egyszerű értelmes embert találni, ki az, aki ad magára, nem hülye és szóba áll a tarajos kereskedőház-tolvajminiszterrel?
A gerinctelen, a megélhetési politikus.
Fábiusz!

Az egész ballibsi bagázs veled az élen, nem azon sír-rí évek óta, "hogy ez a helyzet tarthatatlan, végre be kéne temetni a lövészárkokat, meg nemzeti kiegyezés, meg hasonló agyamenz szövegek"......

Erre amikor a Fidesz elkezdi betemetni " a lövészárkokat" el kezd az ellenzékkel érdemben tárgyalni, akkor meg te, és a hozzád fogható agyatlan vadbarmok azonnal előjönnek azzal, hogy az ellenzéket kilóra megveszi a patás....

Kedves Fábiusz!

Tik hogyan képzelitek el a "nemzeti kiegyezést"?
(az nem jó válasz, hogy "nemzeti kiegyezés" akkor lesz ha a patást bebörtönzik, felkötik, stb....)
Az biztos, hogy az ellenzéki politikusok sokkal érettebben gondolkodnak a "nemzeti kiegyezésről", mint az igen tisztelt blogírók, és firkászok!!

Lásd Varánusz, Kettős, mérce, Gépnarancs, Átlátszó, hvg.hu, Népszavadság, atv.hu, 168 óra és egyéb díszpintyek!
@habakuk000:

Találtam valamit Neked..is,kódorgó!
Gyere (zene)szobára pettingelni:)
@gazoló: nem vagy Grassi fesztiválon?
@ulpius66: és tik, hogy?

apám, ez kurva nagy ez a tik!:))))))))
@gazoló: na ne buzuljatok má!:))
@gazoló: ez igaz. este nem csinálunk valami zenés estét? bár látom má megint nyaralsz. te, hogy bírod eszt a permanens nyaralást? nem fáraszt?:)))

www.napiszar.hu/showPost/Nyaralasi_tippek_-_Atlantis_Hotel_Bahamas
@taga20:

Bocs,miről beszélsz ma szoptam melóban,egyébként meg vendégek vannak 'kurvajó:((
Gyengébbek kedvéért:

Alapeset: én, te, ő

a többes számban: (többes szám jele a "k")

mink, tik, ők,

pl. mink maradunk, tik maradtok, ők maradnak,

AKKOR RÖVIDÜL, ÉS VESZIK EL A "k" HA A KÖVETKEZŐ SZÓBAN EZ MEGJELENIK!!!!!

PL:

a mi asztalunk

a ti asztalotok

az ő asztaluk (és NEM AZT MONDJUK, HOGY AZ ŐK ASZTALUK)

Na, kb ennyike!
@gazoló: ako félreértettem valamit:)

a vendégeket meg dobd ki, ha ennyire bírod őket:))
@Eszter jött: igaza van @Fabius: -nak! tegnap(?) éppen ezt próbáltam ecsetelni. de ha ez a "tiltakozás" éppen megfelelő és elegendő, akkor tényleg szépen megnyugodhat mindenki, mert 2018-2022-2026-2030 is ogv évei lesznek és közte az összes!

amikor azt mondtam, hogy a bal-liberális oldal éppen akkora örömlány, mint a fidex+dzsobbik, akkor arra is értettem, hogy még nekik is jutnak morzsák, ami a zátlagembereknek 4-5 élet közmunkája!

és akkor egy kitüntetésen rugózni... kb mint erdőtűzben a vízipisztoly!
@ulpius66: haver, te ne add vissza a lovagkereszted, mert te megérdemelted.

apám, hozzád képest grétsylászló iparitanuló!:))
@ulpius66: hejj, de: szereti a tik a meggyet, ketten szeressünk mi egyet..
@vakapad: volt amikor sokkal tisztábban láttad a helyzetet!

szerintem, az mszp+ellenzék tevékenységének a következménye a fidex+ogv... tudom ez faxság, szerinted.

mindegy de azért ha nem ennyire balfaxok, kevésbé korruptak(most éppen azon van a botrány itten dájcslándiába, hogy melyik parlamenti képviselő, mennyiért vett mont blanc tollakat... a listavezető 4500 euróért éppen spd-s, de van benne zűd és csu+cdu meg fdp is, igen nagy a felháborodás), akkor talán nem kerül pozícióba ogv.
@ulpius66: van egy középkeresztem érdekel???
@ulpius66: nyomjad csak! meglesz tiszti fokozat is, csak keresgélem még!
@nincs_itt:

Egyre ritkább a nyílt állásfoglalás, kiállás egy ügy mellett.
Számomra ezért szimpatikus majdnem 100 civil nyilvánosság előtt felvállalt véleménye.
Nagyon fontosnak tartom, példaértékűnek.

Azzal nem segíted a megoldást, ha minden pártot lekurvázol, mivel képviseleti demokrácia van.
@nincs_itt: tisztán látja, csak más nézőpontból, sőt van igazsága is
@nincs_itt: " van egy középkeresztem érdekel???"

Ja, 100 forintot adok érte!
(na jó, ha az Istened, a gyurcsányid adományozta, akkor 50 forintot....)
@nincs_itt: amekkora koponya vagy haver, neked má kettőt kellett volna kapni. tudod, hogy jó legyen a balanszod:)

ember, a 96 között van egy-két nagy koponya, erre te itt arcoskocc má napok óta.
Bár az az igazság, hogy a "lovagias kereszt" jobban érdekel!
@habakuk000: nem vitatom, de a helyzet, a "k" helyzet az, hogy gyakorlatilag nincs ellenzék, ez pedig nem kenhető a zemberekre, mert nem józsinéni baxta szét azt.
@taga20: nem kell a szöveg, mert ha van köztük nagy koponya, ami nem kérdés. akkor az vidáman átlátja amit fabius is mer állítani!
@ulpius66:

Te, tökfej, oszt' ki a tököm akar veletek kiegyezni? Én speciel nem akarok, se veled se a gazdáddal.

Úgy különösen nem, hogy részetekről a kiegyezés annyi, pár ellenzéknek juttatott koncért majd mindenki elnézi, hogy csupaszra lopjátok az országot és kényetek szerint zajlik majd az élet az úgynevezett jogállamban.

Ne álmodozz kispofa, ilyen kiegyezés nincs és nem is lesz!
@ulpius66:

Büszkeség Spártának, örök dicsőség neked! :-)
A télimedve az akkor úgy szingularitás?!
@nincs_itt: nem, józsinéni a fityeszre szavazott 2010-ben, meg 2014-ben, ja és októberben meg a soha nem látott migráncsok ellen savaz, a hülye kreténje.
Fábiusz!

Nagyon-nagyon maradi vagy, és kibaszottul irigy!!!

Tudod, a buta, lusta, tehetségtelen emberek sajátja ez a "neki azért van, mert biztos lopta"!!

Aki nem vitte semmire, az csak írigykedni, és köpködni képes, és szidni azt, akinek van! Akinek az agyát meg elöntötte az irigység, akkor jön a düh, a szeggyük el tőlük, ŐK BIZTOS LOPTÁK!!

Tipikus ballibsi szemlélet!
@Fabius:

Sajna ezeknek a kóterba varrásáig van még egy kellemetlen feladat a dzsobbikvezérelt masszával való''kiegyezés,mert különben fejreállhatunk,szövetkezhetünk,az istennek sem fog kijönni a matek:(
@Fabius:

maradjunk annyiban, itt lényegében SENKI nem csinál semmit, pár tucat embert leszámítva. ők most belekerültek ebbe a pár tucatba, akik legalább valamit csinálnak.

csak Handó Tündével is nehogy úgy járjunk mint Lajossal, aki azóta húde borította a bilit... én például megmondom őszintén, minden antipátiám ellenére például Kövérből sem néztem ki, hogy olyan szinten megy le kutyába, amit talán még a sofőrje se nyelne le Orbántól. mondjuk az idegei kivannak, de ez minimum, amit érdemel. szóval nagy reményeket Szájernéhez se fűzök.
@nincs_itt: ez kurva világos.

tehát van nagy koponya köztük, átlátya mint fabius, erre visszaadja a keresztyét.

szerintem nálad, belever a kardán az indekszbe:))
@taga20: volt más értelmes lehetősége? ugyanis, sikerült olyan helyzetet kialakítani a zellenzéknek, hogy a kutya se akart rájuk szavazni!

értelmetlen... ugyanis semmi nem fog változni...
@ulpius66: most kicsit bájeresre veszem a figurát, akiért odavagytok.

BASZD MEG A KURVAANYÁDAT, TE AGYATLAN FASZ!

q.444.hu/k/http%3A%2F%2F444.hu%2F2016%2F08%2F25%2Fez-itt-egy-luxusjacht-a-fedelzeten-pedig-egy-ismeros-meszaros-lorinc
@nincs_itt: te a legjobb tanítványa vagy a fityeszeseknek.

miért kellett a maffiára szavazni józsinéninek? a fejéhez tartották a magnumot?

az a legkönnyebb, hogy másra toljuk a saját faszságunkat!
@vakapad:

Bayer legfeljebb a te kenyerestársad lehet, nem az enyém, ha a "párt" iránti elkötelezettséget nézzük.

Egyébként mondd csak, miért van nálatok mindig valaki, aki 30 ezüstért bármire hajlandó? Molnár Zsolt Rogánt pátyolgatja kampány idején, Dobolyi elmegy nagykövetnek, hogy csak két egyszerű példát hozzak. TóCsa a te arcodra is rászarik ha pillanatnyi érdeke úgy kívánja - megtette ezt máskor másokkal is párton belül - bónusz a mónárgyula azóta is adós azokkal a határozottan megfogalmazott konkrét mondatokkal, aminek ígéretével vakította a parasztokat megválasztása után.

Amúgy meg azt gondolom, hogy az a párt, ahol ez zsinórban előfordulhat, ahol a tagság nem képes kivetni magából a selejtet, az az én szememben annyit is ér. Lehet bátran dünnyögni, megsértődni, de egy dolog változni nem fog:

- Ha majd nem lesznek ilyen ügyek, akkor majd nem beszélünk róluk. Rajtatok áll.
@vakapad:

nekem nincsenek nagy igényeim: ha csak annyit látnék, hogy az MSZP LE AKARJA győzni a fideszt, én mára már ezzel a kevéssel is beérném. ehelyett folyamatos kollaborációt látok, egy SZOCIÁLDEMOKRATA pártnak már régesrég az országos sztrájkokat meg a segélypénztárakat kéne szervezni, úgy meg főleg, hogy a kormány olyan irgalmatlan magas labdákat ad fel most már napi szinten, amitől egy francia vagy német ellenzéki erő elmenne a nadrágjába. ehelyett arra nem képesek, hogy ha írsz egy kibaszott emailt nekik, bazdmeg, akkor válaszoljanak.

hagyjuk már a faszságot, hogy a ballib blogok meg megmondók a fidesz titokzatos szekértolói, akik leamortizálták szegény ellenzéket, nevetséges...
Sokkoló hír!!!

Ma Magyarországon 10 millió emberre költ az OEP.

Ebből 4 millió ember szinte semmilyen támogatást nem kap.

"Az OEP által kifizetett 1082 milliárd forint 88 százaléka kétmillió ember ellátására ment el.

Sőt, a kifizetések 32 százaléka, a legnagyobb felhasználók egy százalékának az ellátásra ment el."

Szinte hihetetlen!!!

100.000 ember gyógyítása 330 milliárd forintba kerül!!!

21 személyre több mint százmillió forintot költött személyenként.

A magyar csúcstartó: egy év alatt a gyógyítása 280 millió forintba került!
(az ügy pikantériája, hogy később a beteg meghalt...)

Hát kb. ezért tart itt a magyar egészségügy.
@ulpius66:

Te, ostoba, több adót fizetek be havonta, mint amit te egész életedben összekaparni bírni fogsz :-D

Úgyhogy ez a "csóringer és irigy" duma kurvára mellément :-D :-D

Ettől még tolvaj gecik vagytok mind, akik komplett iparágakat lopnak el és sajátítanak ki, 90%-ot kérnek vissza elmutyizott uniós támogatásból és a jegybank pénzét is úgy zsebelik, mintha a sajátjuk lenne. Törődj szépen bele, senki ekkora mértékben nem lopott még a magyar történelemben!
@taga20: vegyé vissza öcsém, mert megcsaplak, mint hiénát a dögszag! '94-ben szavaztam utoljára...

szar volt az ellenzék kormányon? lehetett a szar tevékenységére kampányt építeni?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Durva igényeid vannak... Ezekkel a papírkutyákkal? Broááf...
@Fabius: "Ettől még tolvaj gecik vagytok mind, akik komplett iparágakat lopnak el és sajátítanak ki"

Figyusz!

Ez mind szép és igaz!

A "szépséghibája" mindössze annyi, hogy mindezt a ballibsik csinálták a kormányzásuk alatt!

Döntően a Hornék, akik "kiprivatizáltak" minden mozdítható dolgot, sarér, húgyér eladták a közműszolgáltatótak, a távközlést, teljes ipari komplexumokat, amit a gyurcsányiék folytattak a MOL-lal, a gáztározókkal, a maradék iparral.....

Ha nem tűnt volna föl, Orbánék mindezt visszaállamosítják, visszaveszik amit a mocsok ballibsik átjátszottak a haverjaiknak.

Hát kb. ennyike!
@ulpius66:

aki meg végképp mindenhez hülye, még a lopáshoz is, elmegy bérkommentelőnek.
@nincs_itt: "vegyé vissza öcsém, mert megcsaplak, mint hiénát a dögszag! '94-ben szavaztam utoljára..."

mi ez stílus öcsém? nem a családoddal dumálsz!

"szar volt az ellenzék kormányon? lehetett a szar tevékenységére kampányt építeni?"

a bajnai kormány, a szocikkal a hátában, nagyságrendekkel jobb volt, ami most van.

HA SZERINTED NEM, AKKOR EGY ULPIUS666 VAGY, TE IS!

remélem világos voltam, haver?

ja és!:)

totalcar.hu/tesztek/2016/08/01/volvo_s90_d5_inscription_-_2016./
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Jó, oké, maradjunk ennyiben.

Nagy reményeket én sem fűzök Handóhoz, de az tény, a bíróságok függetlensége nagyjából megmaradt - ezért is az egész bulika - és most sem repesnek a boldogságtól, pedig éppen lelkendezhetnének is. Szerintem Patyi esetleges kinevezését a közig-bíróság élére ők is a jogász-bíró szakma arculszarásának fogják fel.
@ulpius66: te a mé'szaros lőrinc az az állam, récsöl és a zasszony is a zállam? soroljam még??
@taga20: "a bajnai kormány, a szocikkal a hátában, nagyságrendekkel jobb volt, ami most van."

Na, kíváncsivá tettél!

Meséljél mán mondjuk 3 dolgot amiben jobb volt!
@ulpius66: legalább aszt mond, hogy londonban élsz, és onnan süketelsz.
@taga20: hát 11. ker. Bocskai út.....nem egészen Londonország....

Egyébként meg egy szabadnapos rendőr vagyok, aki szabadidejében kicsike pénzért bérkommentelget....remélem nem tilos.....

Nem nagy pénz, de nekem jól jön...remélem nem irigylitek!
@ulpius66: lopás, a haverok, családtagok és strómanok, kitömése. a sok hülye pozícióba ültetése, a letelepedési kötvény ofsor szarja, a civilek kivéreztetése, iványigábor ellehetetlenítése.

reggelig tudnék mesélni, te agyfasz!

az ilyen férgek miatt tartunk itt, mint te, te szánalmas orbánféreg!
@ulpius66: nem hiszem el. kamuzol rohadék!
@taga20: "lopás, a haverok, családtagok és strómanok, kitömése. a sok hülye pozícióba ültetése, a letelepedési kötvény ofsor szarja, a civilek kivéreztetése, iványigábor ellehetetlenítése."

Engem meggyőztél!

Tényleg nagyságrendekkel jobb volt a Bajani kormány!
@taga20:

Kulturáltan, Agyagedény!
@énakartam:

Neki ez a kultúra!

Igazi ballibsi ez a Taga! (Tamás Gábor)
@ulpius66:

Az apád fasza ennyike :-D

Olyan mérhetetlenül agyhalott vagy, hogy szinte hullagyalázás téged a helyedre tenni :-)))

Az MDF-KDNP-FkGP többségű országgyűlés 1990 augusztusában szavazta meg a "Tulajdon és privatizáció" című törvényt. A passzust fogalmazó privatizációért felelős kormánybizottság elnöke Matolcsy György volt, vagyis neki (IS) köszönhető, hogy a privatizáció úgy zajlott, ahogy.

1992-1994 között 431 állami vállalat seggére vertek. 55% volt a külföldi kézbe eladott állami cégek száma, ami az értékesítési érték 68% volt.

Tényleg cuki mikor olyanról próbálsz észt osztani, amiről fogalmad sincs. Beszólok a központba és cserét kérek :-D
@énakartam: a féreg, mé nem kulturált, köcsög?
@Fabius: kösz haver, me ez az ulpius666 rosszabb, mint ebola:)
Q. Fabius Maximus Róma egyik első diktátora volt a pun háborúk időszakában!
@taga20: te is a családodat fityesz tanítványozz le!

a bajnai kormány, amit lehetett megtett a két balfax elbaxásait követően. de rohadt kevés volt! az idő is kevés volt, ne felejtsd el, hogy mekkora presztízs veszteség, hogy 2 ciklus alatt 3X volt kormány váltás!

a volvo, hm nézzed meg alaposan az ötös bömös orrát! bisztosan kettős látásom van!
@ulpius66: nem fizetnek meg rendesen??? afene... tudod, mindenki rendőrnek születik, de legtöbben tovább tanulnak!
@nincs_itt: ja. gyurcsány balfasz idecsalogatta a mergát.
geciorbán balfasz mit csalt ide? a ruszkikat pakskettőre, vagy a hármasmetróra?

egyébként, az olaszokról hallottál má? na tanulmányozd a kormányait! volt, hogy évente váltották. ako milyen presztízs veszteségről dumálsz?
@taga20: másfél milla migráncsot, mind jönnek a jóba
@taga20: igyá valami édeset, oszt' nyugoggyá lefele!

medgyesit kitúrta gyurcsány, de nem volt egy lumen a megdyesi, tehát semmi gond, majd olyan szépen xarba lavírozta magát a feri gyerek, hogy kellett a bajnai...
mercedes odament, és?

szerinted ez baromira jót tett a baloldalnak? ne hozd a digókat, mert ott a kormányváltás 2 hetente népszokás... meg azért ennek ellenére sem mo.-
@habakuk000: má' megint annyi van mo.-on??? na ugye, hogy kell a népszavazás?!!?
@Aldou Raine:

És?

Ha nem gugliztad volna, hanem műveltséged fitogtatod akkor a nickem melletti képről tudnod kellett volna, hogy a nevet Marcus Fabius Quintilianustól loptam, aki római szónok, a szónoklattan tudományának alapítója volt az I. században.

De te nem művelt vagy, hanem kötekedni akartál, ami elég bénán sikerült. Mi van ma veletek? :-D
@habakuk000: szopni fognak, me mégegy kerítést építünk!

anyám, ez a geciorbán receptje, mindenhová körítést:)

és jön a szabadnapos spion, ulpiusgeci, és jukat beszél a hasadba:)
@Fabius: süsd meg, abból a hangyatojásból ember legyen a talpán, aki kitalálja

de jó, hogy följött, én is gondolkodtam már, ki a nagy büdös lópikula lehetett az a Fabius:)
@taga20: amúgy a bömös kollégának igazsága vagyon, orbán kétharmadát gyurcsány pajtáslk építették lelkes verejtékezéssel
@nincs_itt: haver, azé el kéne döntened, hogy vitatkozunk, vagy picsogsz, mint egy szűzkurva!

ha mondok egy érvet, a hülyeségedre, ako nem intézheted el egy éssel!

ja és, te má ne igyál, me összevissza dumálsz.
@habakuk000: ne kontrázz gázsi! nem áll jól:))
@Fabius: Köszi, de tényleg nem kötekedni akartam. Üldözési mániád van. A Fabiusok nemzettsége jelentős volt Rómában. Ezt tudtam, a többit googliztam, az igaz. De így sem találtam ki a nicked háttér-alakját, aki nem az a Fabius, akire gondoltam. Az én jelöltem néhány évszázaddal korábban élt a pun háború idején, de a te nicked névadója későbbi. Mellesleg nem Fabius volt a szónoklattan megalapítója, hanem Ciceró. De az igaz, hogy Fabius írta meg a legalaposabb és legelső nagy retorikai kézikönyvet!
@taga20: az nem volt "érv", mert nem a feri gyerek "hozta" a mercedest mo.-ra, hanem a mercedes döntött úgy, gazdasági megfontolások alapján, hogy ott épít gyárat. ahogy most éppen romániában is teszik vagy törökországban.

tehát vagy érvelsz, vagy dobálózol szavakkal... bírom a búrádat, de ha hüje vagy akkor szólni fogok!

továbbá, most olvasom, hogy a bajjer gyerek megint olyat ít, hogy csak na! tényleg hasznos visszaadni a kitüntetéseket!

te! akkor mi lesz, ha kipucoljátok végre ogv-t és társait, akik most "visszaadták(amit nem lehet)", azok majd kettőt kapnak vissza???
@Fabius: ... még annyit: senkit nem tudtam eddig, aki a blog rendszerében 2000 -nél több posztot írt volna és közel 16 000 hozzászólásnál tartana. Gartula. Én kis hal vagyok ebben a "műfajban". :-) Amúgy politikailag egy oldalon állunk! Az én nickem mindenesetre ezt sugallja (ha nem is kíván olyan szintű műveltséget a felismerése).
@Aldou Raine: talán, de csak tippelek: B.Pitt.Becstelen brigantik? de bizonytalan a tipp is, mert u nélkül van a brigantikban.
@nincs_itt: ako eszt tisztáztuk, én is így vagyok veled:)

ako a bájergyerekről is egyet gondolunk, haladunk:)

viszont a végéről viszont az a véleményem, hogy te rosszabb vagy, mint egy lókupec.

ember, az ember csinál olyat is, ami ráfizetéses első ránézésre.

remélem világos voltam?:)
Hát, ez így, a lecsengőben lévő bayerfikázó TDK dolgozatok között már eléggé megavasodott.
@evasanyoca: igen. Az "u" betűt sajnos muszáj volt oda tennem. De stimmel! :-)
Egyébként hogy jobban utánaolvastam a MEK -en (ami azért kicsit nívósabb a Wikipédiánál) Fabius esetében a Quintilianus a vezetéknév. Ez volt genusának neve. Elsősorban nevelő és pedagógus volt, később lett a retorika szakértője. A visszafogott érvelésben hitt, így bloggerünk jól választott nicket. :-)
@Aldou Raine: na, azé most ne kezgyé el nyalni!:)
@taga20: ez nem ráfizetés! ember, montammá' ne mennyé a pijacra!

ez ostobaság! hiszen a listán ott lesz a bajjerzsóti is! az meg nem, hogy ki "adta vissza"...

az lenne a helyes, ha akinek nem teccik a zsóti keresztye, az szépen elmongya, leírja, közzéteszi, hogy ő miért kapta!
majd felteszik a kérdést, nyilvánosan, hogy kedves bajjerzsóti, te mijanátháslószerszámé' kaptad???
@Aldou Raine: fogaggyunk piros flanszija ótód van!
@nincs_itt: nagymagyarország matricával:))

én láttam má a csókát más blogokban, osztotta a birkát, meg a többi fityeszcsicskát:)
Sokan vannak olyanok ebben az országban, akik számára az "ÁLLAM" a miniszterelnök és annak jobbkeze (Lázár) legitimációs eszköz, vagyis ha valami felett ítélkeznek, valamiről véleményt mondanak vagy valamit tisztelettel kezelnek - mondjuk egy plecsnivel - az szentté és sérthetetlenné válik azonnal. Akik korábban olvasták Bayer mocskolódásait - melyek megjegyzem pallérozottabb elmék számára azért meglehetősen unalmasak (pártállástól függetlenül) mert többnyire ugyanazokat a köröket róják (azonos végkövetkeztetésekkel) - sokszor továbblapoztak és továbbléptek. Aztán jött a kitüntetés, és Bayer más megvilágításba került ezeknél a szervilis típusú jóembereknél. Azt mondták: "ja ezt elismeri az állam és kitünteti a Lázár?" Akkor mégis csak jelentős író lehet, oda kellene rá figyelnem. NA EZÉRT volt komoly probléma, hogy Fabiust idézzem: "plecsnit tűztek egy szardarabra"!!!!!
@nincs_itt: miazisten az a "flanszija ótó". Nem lehetne magyarul, vagy egy világnyelven legalább? :-)
@STIRLITZ: unalmasan ír Bayer? Ja. Meg gyomorfordítóan. Ha beleolvasok írásaiba, olyan mintha bekoszolódtam volna. Rossz lesz a szám íze (köpnöm kell, hogy javuljon) és úgy érzem meg kell mosakodnom (vagy legalább a kezem és az arcom. Gusztustalan. A pasas is és az is ahogyan ír. AMIT ír az pedig unalmas, ja. Többek közt.
@Aldou Raine: tök magyarul volt! mongyá egy világnyelvet! a gugli lefordíccsa! na, szóval flanszilya a ótód?
@nincs_itt: Flanszilya ótó. Ja há kiszera méra, mivéga béga! Étöd? Nem? Én sem :-))))) Szép ótóm van, de nem piros.
@nincs_itt: téged fiksz, hogy a francia nevelőnőd megerőszakolt 14éves korodban. ezé van fóbiád:)))
@Aldou Raine:
Van itt pár autóbuzi, szóval jobb ha felkészülsz a flancos nyelvezetükre és poénjaikra. No meg a finnyás ízlésükre...
@Aldou Raine:

Maradjunk annyiban, mindketten maradandót alkottak a maguk idejében a szónoklatok terén :-)

Egyébként meg a posztok és kommentek száma csak annyit jelent, hogy sokat jár a pofám és elég régóta. Bár mostanában sokkal kevesebbet mint szeretném.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: haver, az gáz, hogy a belevaló világot nézem?:))
@STIRLITZ:

Nem értek egyet.

Akik számára az állam vagy Lázár plecsnije legitimáló eszköz, azok eddig is vagy olvasták Bayaert, vagy nem. Az viszont tény, hogy a print lapot amiben ír hagyták napi eladott példányszámban a tönk szélére sodródni, de a tévéműsorai nézettsége is tizedszázalékokban mérhető.

Vagyis mérsékelt érdeklődés követte az írásait, mondókáját, ami érdemben változni a plecsnitől aligha fog.
@Aldou Raine: na ne jáccad má' a eszedet!
@taga20: vielkeggyé! az fordítva volt!
@nincs_itt: haver, nézem a belevalóvilágot, és mingyá eret vágok magamon:)))
@taga20: nekem is van tévém, nézni is szoktam, csak nem kapcsolom be! meg aztán ottan csak mindenféle samstag krimi van...

mijaz a zizé amit nézöl??
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: a sárkány! hajósokról nem is beszélve! az olyan mint a ló!darázs???
@taga20: azért elképzellek a valóvilágban, annyi csajjal, mikor meg hazaosonsz, nejed letépi az arcod...hihihi
@Fabius:

"...sokat jár a pofám és elég régóta..."

És szerintem feleslegesen is. A poszt tökéletes, de ezeknek mondhatod.

:(
@taga20:

Mert megérdemled. Valaki mondta, hogy a jó műsor megtalálja a megfelelő célközönségét. Azt hiszem volt némi igazsága...
@Harry Hole: má vártalak, te anyaszomorító!:)
@taga20:

Nem bántalak, lazíthatsz.
@nincs_itt:

"meghulyultetek_mind"

'ló-darázs)

..jé itt meg egy 'anti-lop:)

kepkezelo.com/images/lbphydukl1viy7hzpuhd.jpg
@nincs_itt: nekem nincs tévém, de csak a nesönelt nézem. én is úgy vagyok, mint te:))
@Harry Hole: kösz haver. a víz levert, ahogy megláttalak:))
@nincs_itt:

+++
Plusz ha a sörgyárakat atomtámadás éri:)
@gazoló: nyugalom, rendelkezem tartalékokkal!
@nincs_itt:

..annyit úgysem lehet spájzolni,bár ma hevesi'lőre volt a menü:)
@nincs_itt: jó, de a nyelved alá rakjá be valami bogyót, mielőtt ilyen képeket beraksz:)
@gazoló: azé kísérletet tettem rá...
@taga20: fogaggyunk kékre gondútá!
@taga20:

Vigyázz 'minyá jön putyinka tramplin lovagolva 'geccel szendvicsben:((
@Gábris szomszéd: tuttam ártu, csak aszt nem, hogy mé pont péklapáttal?:))
@nincs_itt: bakker nem, arra te gondoltál:)
én szívgyógyszerre, hogy ki ne akadjon a ketyegőd:)))

ja és!

www.napiszar.hu/showPost/Kicsit_felreertelmezte
@gazoló: te ribanc, a szomszédokra nem gondolsz?:))
@gazoló: haver, nekem a kutyánk szokott így nézni mikor kajálok:)

ja és!:))

www.napiszar.hu/showPost/Kutya_vs_macska
@Gábris szomszéd: mivan ártu, kicsit elhúzódott a mise?

remélem ferit kétpofára szidtátok a migráncsos dolgai miatt!

a szemét, még a lábukat is megmosta:)
@Gábris szomszéd: ahogy zsocát elnézem, meg a jobbikot, ti még a hanukát is meg fogjátok ünnepelni lassan, ahogy dzsézus is, me tuggyuk, hogy ő is olyan volt:)
"Ellenzékre ugyan igény lenne, de Viktornak szüksége nincs rá, úgyhogy..."

Maga Orbán mondta, hogy úgy kell felrángatnia az ellenzéket a színpadra (mert annyira elerodálta magát 8 év kormányzással), hogy ne csak rá irányuljon a figyelem, mert így minden szeplője látszik.
Tehát ellenzékre még kormány oldalon is lenne igény, dehát ekkora kontraszelektált munkásőrfattyakkal és dilettáns körúton belüli "értelmiséggel" Sorosgyuri legyen a talpán, aki akár 1 értelmes gondolatot is kicsihol az alulpallérozott koponyákból.
@Fabius: Duplán tévedsz és még naiv is vagy. Ennyi poszt után ez kicsit meglepő.

Tisztes méretű réteg van ma Magyarországon, mely úgy gondolkodik, hogy ha Orbán-Lázár és az államvezetés támogat valamit akkor az úgy helyes. Ha kitüntetik Bayert, akkor az helyeseket ír. EZÉRT tüntetik ki az embereiket. Nem mindig a pénzért (ahogyan ezzel a lovagkereszttel sem jár). Legitimálják az illető írásait. Ez is egy módszer.

A másik tévedés: igenis többen olvassák majd ezután. Főleg a hype után, amit keltett az ügy. Az ordas eszmék népszerűbbek lesznek. Megint elérték a céljukat: tematizálták a közbeszédet + kiváltották a jobboldal védekező mechanizmusát (úgy érzik sokan, hogy meg kell védeniük Bayert) amivel az általad említett hanyatló érdeklődés növekedni fog. Vagyis ezt a célt is elérik.

Ravaszak ezek, furfangos jogász csapat. A Fidesz ötletgyár.
@Gábris szomszéd: azé valdd be, hogy kurvára frusztrál, hogy az isten és a fija is zsidó!

én is belennék pöccenve, ha minden nap egy ősellenségre kéne kivernem, ráadásul egy csuhásnak még be is kéne számolnom.

tényleg értem a retardált lelkivilágodat:)))
@Ma Baker: azé a szíved mélyén, stefkapityú a példaképed, te tetű!:))
@nincs_itt: Flanszia ótó? Nem nímet ótó. Ócó nímet ótó, de bírja még!
Bayer mindig is a Fideszmagtól jobbra húzó szélsőjobbszárnyú fideszesek megszólítója volt. Azért tartották, hogy ezt a félfasiszta gruppot a Fidesznél tartsa és ne engedje őket a Jobbikhoz. Működött a dolog. Bayer jól csinálta a dolgát. És ez az ügy is növelni fogja szerepét! A cikkeit olvasni fogja a sok marha. Meg mi is, mert kíváncsiak vagyunk a görényre.
@Aldou Raine: jó. és ako mit javasolsz birinéne?:)
@Gábris szomszéd: "Ennyire azért ne lovald bele magad, hiszen nála nem az volt a lényeg, hogy épp hova született. Nézd csak miket mondott a haverjaidról? :)"

nem tolod te túl a kettősmércét, amit mindenkinek felrósz?

a hobonak mindegy hová született, nála kurvára nem számít, a migráncsoknál meg kurvára számít.

ja és fecó is mongya, de neked ő se számít.

"Ti azért nem halljátok meg, mert nem vagytok az Istentől valók.”

ezen meg kétszer haltam meg. nem úgy volt, hogy a kibaszott istened teremtett mindent?

Eszter jött (törölt) 2016.08.27. 23:11:28

@taga20:

"... istened teremtett mindent? "

Mondtam én, hogy filozófus vagy!
Valamelyik liberális bérkommentelő szóljon az együttes köcsögnek aki hazug és ocsmány, a hazáját becsmérlő leveleket irkál a NOB-nak a budapesti olimpiával kapcsolatban hogy ha meglátom az utcán alárúgok, de olyat hogy vissza szál Brooklynba..
Igen, ez egy fenyegetés volt, büntetőjogi felelősségem teljes tudatában. Nekem megér néhány hónapot hogy az a büdös patkány többet itt ne "politizáljon".
@Eszter jött: bocs drága e:)szterem, de az ostorom fellőtte a pizsimet. és a rendes fülkeforradalmár szalad:)

jóéjt, holnap megint kísértek egy kicsit:)))

Eszter jött (törölt) 2016.08.27. 23:28:00

@taga20:

csapágyasat! )))
@Fabius: Csak asztat tessék megmondani, hogy az ex-LMP Ertsey, az MSZP-feleség Dobolyi a többi 1-2, az miért "az" ellenzék?? Mi a jófenét is vásárolnának meg ezzel? Zavarkeltésre alkalmas, az kétségtelen.

Ha Bayer kicsit megjavul, már megérte. Mondjuk én is unom már, de hát ilyen a popszakma.
@Gábris szomszéd: igen, méltatlanul elfeledett ő, meg azt hiszem, neki nem tett jót, hogy kötelező olvasmány.Most én is pótoltam egy hiányosságot és meghallgattam. köszönöm Gábor.
Most tessék nagyon figyelni, mert ezek valamit már megint mangeszolni készülnek a háttérben, miközben a sok szájtáti marha itt bayerzsóttizik, és sokadjára hagyja magát átbaszni ugyanazzal a trükkel. Közben az állítólagos értelmiség lelkesen asszisztál hozzá, ráadásul (amilyen balfaszok) akaratuk ellenére.
Én betemetném az árkokat, amelyek a jobb és baloldal között vannak, mégpedig a volt kommunistákkal !
@Fabius:
Ha a Cipollából indulok ki: csapda.
Ha abból indulok ki, hogy ezt a szerencsétlen országot, ne az OKJ-s képzésben részesült pártlakájok és orbán fanok (Szíjgyártó is egész életében arra készült, hogy a Kisvasutast imádja) képviseljék külhonban és ne nézzenek ránk a kintiek olyan lesajnálóan: akkor meg kell próbálni együtt dolgozni, de nem elvtelenül.
@Gábris szomszéd: Jézus volt az első leleplezőjük. Meg is ölték. Ahogy azóta az összes többit.
@Shabby Bear: Ez melyik lenne? Csak hogy én is alá tudjak rúgni, ha meglátom.
@Shabby Bear: Alapvetően mindenki, aki azt az ostoba ötletet, hogy itt olimpiát rendezzenek akadályozza, kimondottan jót tesz az országnak.

Orbán már így is több játszóteret épített a doppingtesztereknek mint amit valaha ki tudnak használni, és ha egy olimpia kapcsán építenének még egy rakás stadiont, szállodát, stb. csak egy rakás milliárdokért felhúzott üresen álló épülettel lennénk gazdagabbak, amit még fűteni sem lenne miből. Ezekből pedig már így is jóval több van Budapesten mint kellene.
@mortullus: te elég súlyos esetnek tűnsz.
remélem azé misére mész!
@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte: És az egész baloldali ellenzék. Maradna a Jobbik.
@Gábris szomszéd: és aszt észrevetted, hogy fabius is kommentelt ott?:)

egyébként, érdekes volt. szeretem a történelmi dolgokat.
@midnight coder: kágébélával az élen!

szakadok:))))
Ami az eredeti postot illeti, akkor bezzeg nem sírtak a köpönyegforgatás miatt a jó baloldali megmondóemberek, amikor a FIDESZ által erőszakkal a helyére ültetett Pumukli elvtárs volt egy rövid ideig a baloldali ellenzék egyetlen reménye...
@midnight coder: ami az eredeti posztot illeti.
tessék egy igazi köpönyegforgató, a stefkapityú, csak neked.
gondolom iszod minden szavát:)))

propeller.hu/itthon/3238228-kar-volt-raznia-stefkanak-pofonfat-lakatostol-ismet-kapott? utm_source=varanus.blog.hu&utm_medium=partner&utm_campaign=
@taga20: Nagyon világosan beszél az a részlet az evangéliumból, leleplezi a fajtádat. Gyerünk, tiltsátok be az Újszövetséget is! :)
@mortullus: meséjj még a fajtámról, csak hogy felismerjem magunkat:)

egyébként, egy mesét mé kéne betiltani? nem vagyunk mi kádéjempés képmutató köcsögök:))
@Shabby Bear:
Épp most száradt meg a tinta a pennánkon,amit le is nyalogathatsz róla serényen agresszív kreténke:)
Tiszta vagy apafej?Milyen budapesti olimpia?
Ja...hogy a'zsét amiből épül'ne már kibasztátok a zasztalra az összelopikált magánvagyonkákból,akkor OK..Az enyémmel a csalánt soha...Jó reggelt!
Ahogy végig olvastam a posztot, majd a kommenteket, Az a kérdés merült fel bennem, hogy Ti miért nem kaptok keresztet? Mondjuk fából, és jó nagyot. Vagytok olyan jók mint a Zsótika:))) Kulturált ékes szólók társasága.Én nem is vesztegetek erre több időt erre a témára.
@torró: te milyen rendes gyerek vagy, aszta kurva:))
@taga20:
Bevallhatod, a tisztikereszt bűvöletében qrvaanyázol csak! Volt akinek bejött, most meg tök finnyásak lettek a népek... megcsömörlenek az irodalmi stílusodtól?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: a sok rossz tulajdonságom mellett még irigy is vagyok, tudom:)

remélem a hétvégén azé evezel egy faszát, me kurva szép az idő!:))
@torró: tudod mi a különbség kösztünk és a bájerbandád között?

mi nem a közösből élünk évtizedek óta!

ja és csak neked, egy bájerklásszik, me bírom a retardált burád:)))

"Most itt az idő az árulásra: igen, én, az alapító atyák egyike dr. Simicska Lajos és Tóth Béla miatt hagytam el a pártot.

Ugyanis nem szerettem őket. Nagyon nem. Dr. Simicska körül egyre több lett a fegyveres őr, s lassan kezdtünk úgy kinézni, mint valami kokainbáró rezidenciája Kolumbia-alsón. Meg a titok is egyre több lett, s a titkok számának emelkedésével párhuzamosan sűrűsödtek a fontos arcú fószerek, akikkel nem lehetett emberi szavakat váltani nőről, kajáról, piáról."
@taga20: Azért ez finoman szólva, nem ugyanaz a kategória.
tenyleg nem a minimum melletti hatarozott kiallas (mely joval tulmutat onmagan!), hanem a napi semmi (s pont az elvek abszolut negligalasa okan valik barmely felhorgadas semmive) polemizalasa a fontosabb?...
úgy olvastam, sokan szeretik Erdős Virágot, itt egy interjú-részlet, ajánlom az itt lévőknek és az itt nem lévőknek is:

Amikor Gulliver hazatért a jehuk országából, felülbírált magában mindent, amit az emberi társadalomról odáig gondolt. Úgy látta, a legtöbb bűnnel, emberi gyarlósággal, ha nagyon muszáj, végül is meg lehet békélni, de ha ezek gőggel és büszkeséggel is párosulnak, az úgy már nagyon nem oké. Az általunk olyannyira jó fejnek gondolt, úgynevezett balliberális értelmiség legellenszenvesebb vonása szerintem éppen ez a gőg, büszkeség és undor. Azoktól viszolyog, akiket kezdettől fogva maga hagyott a szarban. Odáig mindannyian­ eljutunk, hogy a szeretetlenség, a frusztráció és a tehetetlenség érzése természetes módon válthat ki kontrollálatlan dühöt és agresszív viselkedést bárkiből, de ha társadalmi méretekben történik, undorodva fordítjuk el a fejünket. Képtelenek vagyunk belátni, hogy ez triviális szociálpszichológiai törvényszerűség. Ezen már akkor el kellett volna gondolkozni, amikor megláttuk az első zavarodott tekintetű bácsikát vonulni a MIÉP zászlai alatt. Azért, hogy mára már egy fél ország üldögél zavarodott tekintettel a kék plakátok sűrű, sötét erdejében, és várja szívdobogva az „igazság pillanatát", szerintem eléggé nagy százalékban mi magunk vagyunk a felelősök. Mi, akik már akkor, felnőtt fejjel és a szükséges társadalomelméleti képzettség birtokában csak a saját pecsenyénk sütögetésére használtuk fel a hirtelenjében nyakunkba szakadt szabadságot. Úgyhogy ha én lennék Gulliver, azt mondanám, amit ő mondott: „nagyon kérem azokat, akik e képtelen s felfoghatatlan bolondságnak, a gőgnek halvány derengését érzik magukban, hogy a jövőben kerüljék el a házam tájékát".

nol.hu/kultura/a-balliberalis-ertelmiseg-azoktol-viszolyog-akiket-maga-hagyott-a-szarban-1629493
@habakuk000: szerint ez a virág műanyag. úgy csinál, mintha máshol a világban nem ez menne.

lásd az amcsikat, ez a trámpli, hogy tudott idáig jutni???

u.i.: aki nincs itt, az hogy tuggya olvasni?:)))
@habakuk000: de, csak lájtosabb formába.

szerintem lassan megér a világ egy újabb világháborúra.
@taga20: benne vagyunk, folyik

fáradt voltam, elkezdtem Tom Clancyt olvasni, arra nem kell koncentrálni, hogy, hogy nem, a történet szíriai kurd terroristákról szól, akik török-szír.iraki és a lótúró tudja még milyen háborút akarnak kirobbantani

a magyar kiadás 1998-as!!!!!
@habakuk000: szíriai terroristák, akik talán egy önálló kurdisztánért harcolnak? vannak a kurdok, vagy 20 millióan.

persze ergodánék éppen tesznek ellene. és örmény népirtás se volt.
Az ügyes ellenségből lesz a legjobb szövetséges - már ha hagyja magát. (És nem kevesen hagyják, lásd Darth Vader.)

Apropó, itt egy írás az érdekek erejéről, arról hogy sokkal inkább azok mozgatják a világot, mint bármi más.

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid071

(A legfelső sor a kép tetején, "Érdekek". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

Lásd továbbá a Csoportok alapvető jellemzői című részt is, benne az elvhűséget és köpönyegforgatást.
@taga20: szíriai kurdoktól indul ki, igen, de nagyon érdekes, ahogy fejtegetik a szövetségi rendszereket, török-zsidó, szír- görög, jordán-zsidó, irak, irán...

az elgondolkodtató az, hogy 1996-ban írta, azóta ugye pont húsz év telt el, bármikor kitörhetett volna a konfliktus, s ki is tört, anélkül, hogy a diplomáciák bármilyen megelőző stratégiát találtak volna
@habakuk000: "diplomáciák bármilyen megelőző stratégiát találtak volna"

eszt boncsd má ki haver, me ez nekem kicsit zavaros.
@taga20: mit?

potenciális válságforrás, ami bármikor robbanhatott, robbant is

felelős világ- és regionális hatalmaktól elvárható lenne, hogy az albán légvédelemtől nagyobb hatásfokkal dolgozzanak

előbb utóbb nem ártana rendezni a kurd, és úgy általánosságban a közel-kelet kérdését

sok háború lesz még addig..
@habakuk000: "felelős világ- és regionális hatalmaktól elvárható lenne, hogy az albán légvédelemtől nagyobb hatásfokkal dolgozzanak"

ez alap esetben még igaz is lehetne, de ahány résztvevő, annyi érdek.

csak nézd a ruszkikat, vagy a törököket.
@habakuk000: haver, ako most nekem attál igazat?
@taga20: persze

(attól még, hogy nekem mindig igazam van, neked is lehetnek félévente ráhibázásaid)
Ez az a ház, ahol semmi sem változik, ez az a ház, ahol áll az idő...

nepszava.hu/cikk/1104229-lovagkereszt-es-tehencsorda/
@habakuk000: haver, te egy úr vagy:)

ja és, hogy témát válcsak:))

eduline.hu/kozoktatas/Nagy_lufi_volt_a_magyar_Digitalis_Oktatasi__HGP0JC
@taga20: "Mondom, nyalásból voltak ezek profik eddig is, de ez mégis más minőség. Most nem egyszerűen vitatható intézkedések mellé álltak, hanem egy olyan prosztó, primitív gyűlöletkampány mellé, amelynek minden szava ellentétes az értelmiségi lét minimumával. Aki az agyából él, azt óhatatlanul zavarja a manipuláció ilyen intenzitása, amiről ordít, hogy a bunkóknak szól, akik elfelejtenék vagy elszégyellnék a véleményüket, ha nem erősítenék őket naponta többször. Ettől bekapcsol az ember fejében az adblocker"

hvg.hu/itthon/20160825_Professzorok_Batthyany_Kore_kvota_naray
@habakuk000: én nagyon nem szeretem ezt a fajta érvelést, hogy azért ennyire szar a helyzet most mert az "
úgynevezett balliberális értelmiség ", nem tökéletes állapotban adta át az országot orbánnak!
2/3-al adták át!
orbán 2010-től azt csinál, amit akar!
senki és semmi nem akadályozta!
az úgynevezett balliberális értelmiség sem.
zavarodott miépes bácsika pedig mindenütt van, lesz!
talán é-korea kivétel.ott "rend" van.
a felelősséget pedig ne próbáljuk szétkenni mindenkire!
"a haza nem lehet ellenzékben!"

u.i.: a versei jók!
@taga20: persze, igaz, az arányokat nem tudom, de használják

miért csodálkozol, gondolom a piros autóban is van mindenféle bizbasz, nem olyan nagy csoda ez már
@punkfrog: attól tartok, semmit nem értettél a mondókájából,
@taga20: "Az iskolaépületekben három éven belül a szélessávú wifi minden tanteremben kiépülne."
2016-ban képesek leírni, hogy majd 3 év múlva minden tanteremben wifi!:)))))
@habakuk000: van, de én is ott vagyok.

ezek meg maguktól mennek. lassan paraszt se kell má.

persze aszt is vágom, hogy a jegesemberek, meg a postáskisasszonyok is rég lehúzták a rolót:)

a takszishiénák, meg most készülődnek.
@punkfrog: szerintem vityának még telekszgépe is lehet, vagy pirostelefonja putyinevtárshoz bekötve:)

azé, ahogy tompikát elnézem, egy csík, minden suliban lesz:))
@habakuk000: az jó!
akkor legalább nem vagyok felelős!
sőt!
én vagyok a zavarodott bácsika ezek szerint.(a miépet nem vállalom!)
itt a lehetőség!
tegyetek valamit, hogy ez megváltozzon!
@punkfrog: ja és remélem kréta is lesz, me a klikket sikerült kicsinosítani.
@punkfrog: ez is egy reakció

sőt ez az általános reakció

szép dolog ez

a klassz ballibsi értelmiségről volt szó, te pedig belekevertél orbánt, kétharmadot, választást

egyből semmi, de sokból semmi lesz, ebben biztos vagyok
@habakuk000:
szidjuk a ballibsi értelmiséget, mert ők elbaszták!
OK!
DE!
2010-óta orbán kormányoz.
fékek és ellensúlyok nélkül, saját kénye kedve szerint módosítgatott alaptörvénnyel!
ki a felelős?
@punkfrog: "2010-óta orbán kormányoz.
fékek és ellensúlyok nélkül, saját kénye kedve szerint módosítgatott alaptörvénnyel!
ki a felelős?"

www.youtube.com/watch?v=YEsiTGo6VI4
Ez a bejegyzes meg annyit sem tesz mint a kituntetes visszaadasa.

Verba volant scripta manent -> a blog meg backup nelkul megy a /dev/null-ba fyi ;-)
@taga20:

Agyagedény! Tudod hogy ki vagyok!))
@Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka: ja,csak ha én úgy érzem,hogy megérdemlem a plecsnit,akkor nem adom vissza akkor sem ha a másikat maga a Belzebub kapja. mert én nem a Belzebub vagyok.
a poszthoz szóülva meg egyeseknek mindegy ki adja a fakanalat a fazékhoz..
@énakartam: hát, a bájerzsoca stílusod után ítélve, talán tristen:)
@PeniValdes:
Azért van igény némi bűnbocsánatra, úgy látszik. Meg van is miért, mint tudjuk :(

index.hu/belfold/2016/08/28/orban_viktor_ferenc_papanal_jart_audiencian/
gepnarancs.hu/2016/08/165-milliot-keres-naponta-andy-vajna/

Tudta?

165 millát keres naponta vajnag..i.

Hajrászarszagúmagyarország, hajrámagyarok.
@Oxica: jav., csak 16,5 millát, de ebben már az is benne van mikor alszik.
@punkfrog: "orbán 2010-től azt csinál, amit akar!
senki és semmi nem akadályozta!"

No. Erre mondta az 5-ös számú párttagkönyv büszke tulaljdonosa, hogy a külföldön élő kettős államolgárok szavazati jogán kívül semmi, teccik érten SEMMI nem valósult meg abból, amit a párttagkönyve kiállításakor elhatároztak. Persze erre lehet modani, hogy eső után köpönyeg, vagy késő este jóreggelt, de ez akkor is a saját maguk kritikája. Aki a nem libsibolsikomcsi oldalon ezt nem tudja értelmezni, annak baj van a fejében. Kezeltesse!
@punkfrog: Virág versei közt van jó is. Bár tulajdonképpen elég kaptafa-versek. Egy kaptafára a stílusukat illetően. De ez magánvélemény, magánügy.

Az ellenzéki értelmiséggel meg az a baj, hogy alig értelmiség, és mégkevésbé ellenzéki.
Így Orbán egyenfelelőssége nyugodtan kijelenthető.
@taga20:

Tán a 'bayern szenmélyesen,tán a "dédi?:)Valljál mert 'kúva kiváncsiak vagyunk:))
@ulpius66:,, (az nem jó válasz, hogy "nemzeti kiegyezés" akkor lesz ha a patást bebörtönzik, felkötik, stb....)"....Miért nem?Indokolnád?
@ulpius66: ...,,a többes számban: (többes szám jele a "k")

mink, tik, ők,"...Legalább ne bizonygasd a hülyeséged.A mi,ti,ők eleve többes szám,gondolom ez csak neked újdonság a négy faiskoláddal.
@GeoCracker:

mindesztetet úgy is lehetne mondani (némi inglis beütéssel)

levédiabasznádi kalcsőr...versek kilóra, meg alighasznált mások által levetett dalocskák...mint népi hurál és persze a halszag...meg a nagyhatalmas hőscincérséges plecsnit vissza mert meg van fertőzve...az a hülye báyer randa szavakat használ mert olyannya lett neki abból amiben poshad!!!! és kifakad mint egy kellés és ami abban van az nem szép...de azért a zsoca soxor használhatóan boríttya ki a bilit, de levédiabasznádon is (szerte világbany) szokás a gyereket a mosdóvízzel együtt a kanálisba

azzal nem sokan foglalkoznak (pedig talán az a lényeg???) hogy megcsömörlött látván aszt ami van...

ti még nem voltatok csömörön???
ideje lenne

és választani is ideje lenne...az nem segít ha a lófaszt kesztyűs kézzel

brühüyyy
kkk
@Aldou Raine: akkor beléphetsz a klubba! de még a dialektust gyakorolnod kell! menni fog meglásd!
@taga20: nem akarok kötekedni, de maguk a zsidók döntötték el, hogy Jézus NEM zsidó, Istennek meg nem nagyon van nacionáléja - szerintem -.

maradjunk az autóknál, meg a ogv-nél. ott is mellé-mellé nyúlsz, de nem annyira ciki...

öregmatróz (törölt) 2016.08.28. 23:47:15

@iii:
Hiszi a piszi....

öregmatróz (törölt) 2016.08.28. 23:48:22

Eszter jött (törölt) 2016.08.29. 10:04:28

Orbán Ottó: A dán királyi főszámvevő jelentése a Fortinbras & Fortinbras cég átvilágításáról

az a legleverőbb hogy lehetett volna belőlük akár egy jó kezdőcsapat is
jó időben született újszülöttek
egy új történet első mondatai
a tiszta lap amelyen nem dereng föl a diktatúra vízjele
nem lettek sem azok sem ezek
rókafiak nyomakodtak elő a rókalyukakból
rókaagyakba való eszmékkel
hogy a történelmet gólra játsszák
a vesztest pedig a legjobb sárba taposni
akkor legalább nem sokat pofázik
rendőrállamban nőttek föl
szabadságnak azt gondolták hogy mától fogva a rendőr nekik tiszteleg
a népről meg azt hogy vasreszelék
melyet egy mágnesvassal állíthatnak át a megkövetelt irányba
a fiatalság mindig a menny küldötte
kivéve azt amikor nem
kivéve azt amikor az ördög megvakítja
hogy ne lásson mást a folyó vizében
csak önnön tükörképét mint a magába szerelmes Narcissus
Dánia dán föld mindig is az volt mindig is az lesz
az államgép rohad valami bűzlik
valami elveszett a vissza nem térő esély
polcról lopott koronát olcsón megszámítunk
a szellem páncélja új a módszer a régi
ahogy a végkifejlet is
szerteszét a színen hullák számolatlanul gyümölcshéj kutyaszar megégett könyvlapok
Erre szokják mondani, hogy nem szartak a kútba csak a kávájára, oszt belepiszkálták.:D

"Negyedével, ötödével csökkent a kötelező hittanoktatás bevezetése óta a plébániákon tartott, hitoktatáson résztvevők száma – mondta az újságnak a témáról Bárány Béla, az Esztergom-Budapest főegyházmegye hitoktatási felügyelője. A plébános szerint a jövő egyik nagy feladata, hogy a plébániákhoz nem kötődő szülőket is elérje az egyház, mert a hit közösség nélkül nem élhető meg."

index.hu/belfold/2016/08/29/az_iskolai_hittanorak_nem_vart_mellekhatasa/

Volt miről beszélgetni azon az audencián.
@látjátok feleim szümtükkel:
sacrilegio

brühüyyy
kkk

majd ha elrohad az idei termés akkor megtuggyák levédiabasznádon is, hogy a hittől jóllakni az nem ugyanaz, mint friss kenyérrel és kis füstölt oldalassal, különösen majd a 365 napos böjt idején
kac kac

jobban teljesít
Anno a kádárizmusban bejelentések és meseprogramok helyett szép csöndben könyvtárakat létesítettek, és a gyerekeknek mesekönyvet adtak. Igaz, ebből nemlehet lenyúlni, max egy igazmondó juhászt.:D

nepszava.hu/cikk/1104356-retvari-fontos-bejelentest-tett/
@gazoló

Olvasd taganak írt válaszom!
@énakartam:

Örülök,hogy erre vetődtél!
Mi van Veled?
"Agyagedény" táncra perdül,ha megjön:)
@öregmatróz: Most majd vaníliaillatúan fog uszítani.
@nincs_itt: Ha NEM zsidó, akkor milyen jogon döntöttek róla? Ha meg igen, akkor nem dönthették el, hogy nem az, mert az.
@gazoló:

Új gépem van, elfelejtettem a kódot, újra bekellet jelentkezni! Taga már tudta, csak feledékeny mint a kis elefánt!
@Gloyva: Itt az új, speciális ügyeket tárgyaló bíróság ötlete.
...."kitüntetett szar"....nno várjálcsak !!!!!

tippelek : bajjerzsoca ??

hogyisbírta mondani a MI SZERETETT MINISZTERELNÖK URUNK ???? madarat tolláról......EMBERT BARÁTJÁRÓL !!!!

ugyi....
@skribler200:

Ez a mondás jelen esetben sántít. Gondolod, hogy barátsági viszony ez az iszony?
@Kuviklacz: sok-sok olvasás, tanulás és akkor kevesebb marhaságot hordanál össze!
@nincs_itt: Eszerint nem Te nem vagy itt, hanem nálad nincsenek otthon - írhatnám, ha olyan durva lennék, mint Te.
@Kuviklacz: édes barátom, mesélj még! hordj még össze, egy-két ilyen szike élességű gondolatot...

memegenerator.net/instance/64589757
süti beállítások módosítása