Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • taga20: @Ma született bálvány: "Mészáros évente bő 1 milliárdot jótékonykodik el .. mindenkit megelőzve.... (2024.11.27. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.05.22. 09:22 Fabius

Politikus = Báró Csekonics?

Címkék: lázár jános vagyonosodás kágébéla

Halódó gazdaság ide, alig valami növekedés oda, politikusainknak nem megy rosszul. Először is itt van KágéBéla, aki amíg Rogánék a Pasa parkban nyomorognak egy kastélyban húzza meg magát, másodszor meg Lézer Dzsonni, aki annyit is ér amennyit vadászatra elkölt. 

Azt gondolta az ember, hogy kémlobbistának lenni megéri, legfeljebb azt nem, ennyire. Azt is gondolta az egyszeri szegényember, hogy Lázárnak is megérte a dohánylobbi szekerét tolni, jutott vaj a kalács mindkét oldalára, innentől viszont a mértéket sem kell találgatni: 23 milláért szervez futószalagon fácánmészárlást. Mikor a nép felhördült, hogy na héló, azért ez egy icipicit luxus, Dzsonniból előjött a lelkiSelmeczi: kuss, mit hörögtök itt, mint Fidesz szóvivő az orbángifen, - ez szigorúan nemközpénzből magánügy, vili(?!!) - meg amúgy sem egyedül állja a bulikát. 

Mit tudom én, ennél a "nemközpénzből" résznél azért egy ejmiafasz csak kiszaladt a számon. 

Mer'hogy az odáig oké, hogy nyilván nem közbeszereztek a fácánholokausztra, de hogy Lázár úgynevezett magánvagyonának van némi köze közpénzekhez, az tuti. Legalábbis ha eszünkbe jut, hogy Dzsonni sem a versenyszférában alapozta meg a vagyonkát, sokkal inkább költségtérités-biznisz rekorderként jött össze a dolog. "Egy nadrágja meg egy biciklije. Úgy emlékszem, neki is csak ennyije volt, amikor elkezdte" - mondták Lázárról az Origónak, innen azért kellett kaparni és "kockáról kockára építkezni" amíg már egyszeri vadászatra is milliókat lehet költeni. Jó - jó, tudom, a lézerblokkolóval csökkentett útiköltség-rezsiből megmaradt némi kes, azt éppen el lehet költeni adrenalintermelő tevékenységekre, ha már a következmény nélkül élvezhető sebességmámorról célszerűnek látszott lemondani. Éppen csak annyi a bibi, hogy a szavahihetőséggel adódott már egy kis probléma: a legutóbbi vadászbulika nyilvánosságra kerülésekor sem sikerült megnyugtatóan tisztázni, ki fizette és főleg miből. A Vadex főnök szerint nem Lázár, a vadászgató arisztokraták szerint meg ők Dzsonni vendégei voltak és egy fillért nem dobtak össze. 

De most majd elhisszük nyilván, hogy lesz költségmegosztó összedobás. Ha te mondod, János...

Csak az az érzése ne lenne az embernek, hogy a luxust (is) választott képviselőin keresztül élvezi. Már úgy értem ha élvezet nézni, hogy számottevő vagyonnal és üzleti érdekeltséggel nem rendelkező emberek egyszer csak valahogy kastélyban kezdenek lakni, tízmilliókért járnak vadászni, miközben azt tudjuk, a publikus jövedelmükből nekik ilyenre nem futja. Ezek a dolgok valahogy lesznek, mint a Rogán tetőkert, és kurvára nem kérdezi senki - úgy értem hivatalosan, teccikéteni -  ugyan mibűl teccenek ezt finanszírozni? 

 

196 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr186194542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bocs, hogy ide is de ezt a képet nem hiszem, hogy überelni lehetne. :)

Lázár János lenyűgözte hallgatóságát Makón
Vélhetően nem vadásztörténetei gazdag tárházából szemezgetett... :)

444.hu/2014/05/21/lazar-a-padon-kozmunkara-jelentkeztem/
A repedtsarkú bárcás kurva annyukból méltóztatnak finanszírozni
ha hazamegy vásárhelyre, még a növények is boldogabban fotoszintetizálnak.

​Két nap alatt 12 cikk Lázár Jánosról

cink.hu/ket-nap-alatt-12-cikk-lazar-janosrol-1579986322
"Mindenkinek meg kell értenie, hogy ha kormányra kerülünk, nincs több lopás. Annak, aki először belenyúl a kasszába le lesz vágva a keze"
- Pokorni

Csak a Fidesz!
@Pantagruel:

rájöttek, hogy egy kéz sem maradna, amely levághatná az utolsó érintett kezet.
@Pantagruel: talán pokorninak van valami biznice a művégtaggyártásbanM
bármerre kattingatok, lázár vigyorog rám. szóval, nem kell vadászni rá.
@parti_giano:

Ez jutott eszembe:)

". Aztán ennek is vége lett. Manapság, és erre konkrét adatok vannak, Ceauşescu simán nyerne egy elnökválasztáson. Persze sokan változatlanul gyűlölik."

www.168ora.hu/arte/daniel-bnulescu-budapesti-konyvfesztival-scolar-kiado-vezercsel-diktatura-126089.html
@tristen2005: javítanálak, szlovák. a gyár ott van közvetlenül komárom felett, ógyallán.
@Pantagruel:

Na jó, de mikor is mondta? Mi lett belőle?
(Balneológia nem ér:))
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Ezt most miért küldted?
Az én linkemben nem a bor volt a lényeg.
Azt mondtad van humorérzéked. Alszik még?
@jaegtoer: mire való a közmunka-program?

Ehhez a báró-kérdéshez: Az odáig rendben, hogy Lázár úgy feszít, mint Csekonics - :) ez van, ha felteszik a sz@rt a polcra: azt hiszi magáról, hogy lekvár -, de mi indokolja a kérdőjelet?

"Érdemes jól megnézni Lázárt, mert előbb-utóbb ilyen kiskirályok ... fognak uralkodni Magyarországon, akikből előbb négy-öt, utóbb kettő-három igazán erős marad a végére, és a legerősebb vajda dinasztiája örökli majd Magyarországot - a poliarchiát így váltja fel szépen a monarchia."
- én :)

w.blog.hu/2011/04/05/troll_a_palyan/fullcommentlist/1#c13125009
K.Béla "kastélya" egy panzió:

Hoffmann Ház, Pilisszentkereszt | www.pilisszentkereszt.kornyeke.hu/szallasok/969_Hoffmann_Haz

Ezt a Heti Válasz, a nagy hír eredeti forrása "valahogy elfelejtette" közölni. A többi, a Fidesz-hírgyárak után loholó médiage*i még guglizni is lusta volt...
csak úgy:

Parragh rejtőzködő birodalma
Az MKIK elnökéhez köthető cégek még a kötelező kamarai hozzájárulást sem fizették be.

nol.hu/gazdasag/parragh-rejtozkodo-birodalma-1463443
tegnap a NATGEO n volt hitler "felemelkedése"...

ugyanígy lopta a pénzt és nem adózott...

viccország
@Sejk a derék katona: volt ott könyv kiadás, adócsalás, kötelező könyv vásárlás, adóhatóságnál adat törlés és hamisítás, pártajándék autó repülő, nyaraló, sport centrum, van közte amit a magor vezér nem csinált meg?
@Sejk a derék katona: Ha érdekel a téma inkább ezt a dokfilmet kuksizd majd meg. :)

youtu.be/XJLsdK9PJSs
Kicsit Off, a témába csak tágabban vág. Kik adták el az országot. Mindennek nyoma van, egy darabig lehet a közpénzt lopikálni, de a tetteseknek tudniuk kéne, mindenek nyoma van. Elvileg a link az egy excel táblát tölt le, ha el nem ronttam valamit.

www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCwQFjAA&url=http%3A%2F%2Frealzoldek.hu%2Fvelemenyek%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F06%2FKik_adtak_el_az_orszagot_0.xls&ei=2bh9U6ehBsb_yAPk2oGoBA&usg=AFQjCNE0TLFfMMpXqn7TVgfuXmCQiMWpzw&bvm=bv.67229260,d.bGQ&cad=rja
@tristen2005: Hát akkor szépen éhen is halnának. Amúgy 2010 óta az államtól költségvetési soron kapnak kb. 6-700 millát évente.
hmmmm

Egy szép, szeles és napos májusi napon nullára zuhant a német elektromos energia ára körülbelül egy órára a piacon – számolt be egy sajátos piaci eseményről a Business Insider a Renewables Internatonal adataira hivatkozva. Az ok: Németországban meglehetősen sok a megújuló energiát használó erőmű. Ezek energiatermelő képessége erősen függ az időjárástól, s ritka, hogy mindkét típusú erőmű jól teljesítsen egy időben.

www.origo.hu/gazdasag/energia/20140521-nullara-esett-a-nemet-aram-ara.html

--------------------------------------
Felminősíthetik Magyarországot, de megszorítások kellenek

Az év második felében felminősíthetik Magyarország adósbesorolását, de a költségvetési hiány csak kiigazító intézkedésekkel tartható az Equilor prognózisa szerint.

hvg.hu/gazdasag/20140522_Felminosithetik_Magyarorszagot_de_megszor
hehe, vetélytársa lett gébnek.

​Elsőként Fácán János jutott a mennybe az Orbán-kormányból

cink.hu/elsokent-facan-janos-jutott-a-mennybe-az-orban-kormany-1579995303
@netukki:

Annál rosszabb. Mert

1, KGBéla panelból megpattanva panzióban lakik havi 360 ruppóért alaphangon, 2 ágyas szobában, inclusive breakfast

vagy

2, övé a panzió.
basszus. közszolgálati tévé bemutatja a konspiratív találkozót. ha ilyenben töritek a fejeteket, vigyetek magatokkal cserezoknit.

www.hirado.hu/videok/?video=141893

mindezt a "kémkönyvek szerint"
@Pantagruel:
Hogy mé nem ment oda valaki, oszt' rúgta vón jól sípcsonton, hogy eltörjön a lába, az előre eséstől meg verte volna be a fejét a pad támlájába?! :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Bizonyára van rá magyarázat, hogy az egyszeri, a nép sorsát és boldogulását mindenek elé helyező Bélánk mi a telibevert, zsiráf-cigány-román-mókus kurva anyjából vett egy kastélyt bástyákkal, tornyokkal, kiserdővel, halastóval és pávákkal.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: rohanj a könyvesboltba, talán még vásárolhatsz belőle:

Orbán könyvet írt a gyár- és szoboravatóiról meg a pohárköszöntőkről

444.hu/2014/05/22/orban-konyvet-irt-a-gyar-es-szoboravatoirol-meg-a-poharkoszontokrol/
@tristen2005:

Az egész országunk egyetlen hatalmas animgif. Sajnos nem pinás. Nem is macskás.
@parti_giano: Óóó, baaaazzzz, ez a szájbarágós, hülyegyerekes kiselőadás ... :(

Émmeg tuttam, hogy mijaza konspirálás és hogyan köll csinyáni, meeer én óvastam sok Mattyasovszky "Hódos" könyvet. Még gyerek koromban.
@parti_giano: Jajajjajajajjajajjjj, remélem, holnapig még marad egy! :D
Eztetet olvasám máma:
"Orbán: Magyarország regionális sereghajtóból a régió éllovasává vált. Forrás: MTI"

Megrágom, hogy értsd:
- A pályán most a két kör hátrányban lévő Caterham a leggyorsabb, gyorsabb az élen álló Mercedesnél.
A nagy vadászoknak üzenném:
Ha már ennyire imádtok vadászni, javaslom egy népes oroszlán tanya zajos megközelítését. Puskát, lőszert természetesen kaptok. Ütőszeget nem...
@parti_giano: Nagyon rámentek a nézettség növelésére. Kíváncsi vagyok mikor szerződtetik Vujity "oknyomozó" Trutymót a még "hitelesebb" tájékoztatásért.
Ezek már teljesen meg vannak hülyülve.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Mikor is mondtam hogy a nagy gazda pofán fogja baszni a zázrivec nevű fostartályt?
Az önkormányzati előtt sok minden ki fog még derülni rólatok agyhalott barmok.
Bár ugyan olyan magyargyűlölő hazaáruló senkiházi gecik vagytok mint a csúti nagygazdátok, azt azért nem gondoltam hogy komolyan elhiszitek hogy a csúti nem tapos el benneteket amikor az ő gazdái kiadják a parancsot :D
Szolgáltátok a csúti, elszedtétek az egymillió szavazót a demokratikus oldaltól, de úgy látszik a szavatosságotok lejárt, mentek ti is a cefrébe, az mdf,kdnp,miép,fkgp és az egyéb hullott gyümölcsökkel együtt.
@parti_giano:

Megvárom, amíg ezt is meg lehet majd venni 1 liter kannásborért egy hajléktalantól, aztán fellógatom a wc-ben, és kirakok föléje egy táblát:

ALKALMAZÁS: CSAK KÜLSŐLEG, IGÉNY SZERINT!
@Bakter:
Há', backi, látom a tévébe', hogy Kobayasi van elő', osztán csak mögötte gyün a Hamilton. :)
Ugyi, hogy a Caterham a gyósabb? :D
Egyébként nem nagyon értem én ezt a felháborodást. Most komolyan azt képzelitek, hogy egy a magyarság és az ország felvirágoztatásán napi 24 órán és egy éjszakán át munkálkodó dzsobbikos képviselő a zajos panelban hiánytalanul el tudja látni hazafias szolgálatát? Na ugye! Mennyivel hasznosabb tagja lesz a közösségnek egy horgásztó csendes, szúnyogzöngéses magányában meditálva. Azon, hogy a zsidók vagy a havonbarnult grönlandiak felelősebbek-e Yvettért. És a garanciaidő után 1 héttel elromló vasalókért. Valamint a kismacska fostosságáért.
@The Lonewolf: azért a látványos illusztrálás mellé még elmondathattak volna pár stirlitz viccet obersovszkyval.
@közrabszolga:
Te, ezeknek az sem volt elég, amikor kiderült:
- a főzsidózó zsidó
- a családvédő expornós
- a faszakeménygyerek zugrúdtáncos.
Akkor szerinted felsejlik az értelem a végtelen ürességben, midőn kiderült, hogy a szegény magyarok fő barátja tavaskastélyos, és hobbikém?
@közrabszolga: Te nem "Fing adót !!! orbánmentesítő" vagy véletlen, más néven? ;)
@parti_giano: Nem mutat az be semmit, csak a riportere marháskodik.
@parti_giano:

Természetesen. :) Engem itt mindig kigúnyolnak a romantikus hajlamaim miatt. :)
@közrabszolga: Csak mert hasonló a stílusotok. :)
@Bakter: Arra gondoltam hogy a sok szerencsétlen barom elhitte hogy a csúti őket nem fogja széttaposni.
Míg volt a téli rabszolgaprogram sokszor mondtam az agyhalott jobbik szavazónak hogy ha a ruszki/tevebaszó arab imádó zázrivec bandára adja a voksát akkor a csúti kétharmadát támogatja, hiszen a csúti ezért tette csicskását a jobbik élére.
Ma már ezt belátták hogy így van.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Hihetetlen harag van bennem azok iránt akik idegen érdekeket kiszolgálva magyarokat ugrasztanak egymásnak.
Egyébként mikor is költöztök putyin apátokhoz?
@közrabszolga: "Hihetetlen harag van bennem azok iránt akik idegen érdekeket kiszolgálva magyarokat ugrasztanak egymásnak."

Hát akkor nálam rossz helyen kopogtatsz.:)
@közrabszolga:
Pedig nehéz az ilyesmit elhinni. Legszerényebb szerénységem szerény véleménye szerint a csúti a saját tökeit is széttaposná, ha arra lenne szüksége a hatalma megtartásához.
(Mivel a balos ellenzéknek nincs töke, így természeten annak széttaposásával fáradoznia nem kell.)
political recycling, merevedési problémáid vannak? megoldás lamperth mónika.

Potencianövelőt forgalmaz egykori pártelnök, korábbi miniszter

www.atv.hu/belfold/20140522-potencianovelot-forgalmaz-egykori-partelnok-korabbi-miniszter
@közrabszolga: "hogy ha a ruszki/tevebaszó arab imádó zázrivec bandára adja a voksát akkor a csúti kétharmadát támogatja, hiszen a csúti ezért tette csicskását a jobbik élére.
Ma már ezt belátták hogy így van."

Ezt én is ugyanígy elmondhatom az összefosás koalícióra. Ha nem rájuk szavaztok, hanem a jobbikra, mér rég le lenne váltva Viktor. :)
@Marcellusca:

az mind semmi! engem tanított is a jenci bácsi.
azér a vadász jani nem ojjan tepsi képű, mint cinege elvtárs vót.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
"Ezt én is ugyanígy elmondhatom az összefosás koalícióra. Ha nem rájuk szavaztok, hanem a jobbikra, mér rég le lenne váltva Viktor. :)"

Miért is szavaztunk volna egy ruszki pénzből magyarokat egymásnak uszító magát "radikális"-nak nevező hazaáruló bandára?
@hacsaturján: upsz, vadász jani fedőneve johann jäger? vagy ez már nagyon konspiratív?
@közrabszolga: Az csak a baj, hogy mindegyik "pártunk"-ra jellemzésed igaz. :-(

Apránként kiderül, a szolgálatoknak vannak pártjaik és hogy a "magyar titkosszolgák" kit szolgálnak? Az eredményeket elnézegetve nem minket. 1970 óta 2010-ig évi átlagban 8 mrd dolcsi ment offsórba Magyarországról. :-(

Ez a "béke" ára. :-(
@parti_giano:

ere a kérdésre stirlitz tudná megadni a választ. jelenleg elfoglalt vagyok a rozmár tőzsdén.
micsoda kapcsolatok:

Na, ki volt Kovács Béla osztálytársa?

Egy másik nagy port kavart politikai ügy kulcsszereplője. De a tesitanár is kulcsszereplő!

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2014%2F05%2F22%2Fna_ki_volt_kovacs_bela_osztalytarsa%2F
@hacsaturján: uff, kurvára elaludtál, ha csak most értél vissza a szilveszteri buliból brókerkedni.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

szerintem ennek a bélának még a harmadik szomszéggya is gém.
@parti_giano:

rámfekütt yvette. meg külömben is...
@közrabszolga: Miért szavaztunk volna azokra, akik a rendszerváltás óta voltak már kormányon és mindent tönkretettek, miközben ők nyilván nem kaptak pénzt soha sehonnan. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Ha mindenki Bajnaira szavazott volna, akkor is le lenne váltva a fidesz.
ha mindenki az LMP-re szavazott volna, szintén le lenne váltva a fidesz,

és végül, ha mindenki az Ufóhívők És Avatárok Pártjára szavazott volna, akkor is le lenne váltva a fidesz.
@hacsaturján:

A nevem Bond, James Bond, ezt az apró rokokó kastélyt az állatkerttel pedig egy falusi búcsúban lőttem, és különben is az anyósom nevén van.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

egyik kezeddel rázol, a másikkal keversz? garantált teniszkönyök!!!
Ekkora adóteher a világon nincs

Magyarország adórendszerében a legnagyobb a rés az áfa és a társasági adó között, az élőmunka terheit tekintve pedig a lista végén kullogunk – derül ki egy tanulmányból. Válságadók bevezetése tekintetében ugyanakkor úttörők vagyunk, igen kreatívan alkalmazza ezt a magyar kormányzat, példánkat pedig többen is követik ezen a területen. Magyarországon továbbra sincs elég pénz a gazdaságban, erre pedig az állam még rá is erősít.

hvg.hu/kkv/20140522_Ekkora_adoteher_a_vilagon_nincs
@hacsaturján: hűűűbazzz, a népi nevét nem ismertem, micsoda kapcsolat a vörös és a fosó között :D
hehe, a lámája Vezénylónak hitelből van atomja, meg stadionja, ej de kezdő putyinista ez a jobbikos :D

Kovács Béla: Hitelből van villám
kovács béla villája

A kémvád után már luxusvillavádba keveredett jobbikos EP-képviselő a kórházból magyarázkodik orosz-osztrák felesége ingatlanja miatt

444.hu/2014/05/22/kovacs-bela-hitelbol-van-villam/
@parti_giano:

Ki van zárva, a gém ugyanis gerincesek közé tartozik, ami tanult kollégám által linkelt rendszertani besorolásból világosan kiderül.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Szóval tulajdonképpen szegény gyanútlan Bélát átbaszták.

Javaslom, kezdeményezzünk gyűjtést a javára.

Az alap neve lehetne: Meghurcolt és Kastéllyal Átvert, Eladósodott Jobbikos Képviselők, Akiknek Még az Anyósa Is Él Megsegítéséért Alap.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: túl hosszú, és nem kellően beszédes ;)
Én Jobban Nyalom Putyint Mint Teeeeeeeee :P
Lázár önkritikusan nyilatkozott, hogy szégyelli, hogy szenvedélybeteg, mert nem tud a vadászati szenvedélyéről leszokni.
Önkritikája mellett elfeledkezett arról, hogy milyen álságos ez a duma, amikor a magyar lakosságot brutális beavatkozással kívánják leszoktatni a dohányzásról, italról, játékgépezésről úgy, hogy ezekből jelentős adóemelések és egyéni sérelmek származnak.
Ezek a többlet bevételek aztán átszármaznak a vadászati bulikra, ne legyenek kétségeink.
Teszik ezt az állampolgárokat egészségügyileg óvó politikusokként, miközben ők parvenűként a régi idők előkelő köreit utánozva tobzódnak a nép pénzén.
Ezek a felkapaszkodott egyedek a legundorítóbb sznobok és paraziták.
Lázár előző vadászati eseményéről megjelent egy fotó, ahol Lázár parádézik a legyilkolt, mértani alakzatban elhelyezett több száz fácán fölött.
Gyanítom, nem ő hajlongott a festői elrendezéskor, hanem a hajtókat, szolgákat terelte erre, csupán azért, hogy pár perces esztétikai élményt nyújtsanak a felkapaszkodottaknak.
Ez a fotó sokkal többet árul el magáról. Benne van a magyar nép alattvalókénti kezelése, melyet a fotó plasztikusan ábrázol, csak bele kell gondolni mélyen a kép lényegébe.
oops

Fény derülhet az ajánlóíves csalásokra

Pert nyertek a választók: joguk van megtudni, melyik párt ajánlóívein szerepel az aláírásuk.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2014%2F05%2F22%2Ffeny_derulhet_az_ajanloives_csalasokra%2F
@Mariann19: a magyar nemes, ki nem ír és nem olvas, de előjogai vannak
@parti_giano:

acsargó habony tovatűnt...(emlékezem s okádok)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
A dzsentri világból ismert kivagyiság undorító reinkarnációi.
Abban viszont különböznek, hogy a dzsentriket az jellemezte, hogy elvesztették birtokaikat, vagyonukat, nálunk meg ugyanezeket a vagyonelemeket most szerzik meg.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Ha mindenki a dzsobbikra szavazott volna, akkor nagy valószínűséggel nem lennének zsidók és cigók az országban. Így viszont a dzsobbik fő politikai üzenete értelmét vesztené, vagyis már nem mindenki szavazna rájuk. Aminek következtében a csúti sem lenne leváltva. Tehát minden maradna a régiben, de már nem lennének az országban zsidók és cigányok.

Na gábrish, ha ennél profibban megoldja huza a cigó kérdést, akkor veszek egy dzsobbikos sapkát, és megetetem a vaddisznókkal. (tucc követni?)
@Mariann19:

...egy igazi dzsentri szája szögletében sosem lógott kapanyél...
@hacsaturján:
"Egy igazi dzsentri szája szögletében sosem lógott kapanyél."
Ezt jól lekaptad. Telitalálat!
@Mariann19: hát nem...

Csak kérdem, az a nemes naposcsibe mijafaszkajától fog felnőni, csak úgy barátilag érdekelne...

melléklet:

A miniszterelnök főtanácsadója naposcsibéket oszt Ózdon
A Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány akciója Farkaslyukon

Hegedűs Zsuzsa a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvánnyal az ózdi Farkaslyukon osztott naposcsibéket

444.hu/2014/05/22/a-miniszterelnok-fotanacsadoja-naposcsibeket-oszt-ozdon/
egy kis gazdaság:

Sorban építheti az atomreaktorokat Oroszország Iránban

Nyolc új atomreaktort építhet Iránban Oroszország – értesült az orosz állami RIA hírügynökség névtelenséget kérő forrásoktól. A RIA forrásai szerint a reaktorépítésről idén írhatna alá szerződést Oroszország és Irán.

hvg.hu/gazdasag/20140522_atomreaktor_oroszorszag_iran

-----------------------------------------

Kiírták a frekvenciatendert, legalább 104 milliárdot kérnek

Közzétette a szélessávú szolgáltatásokhoz kapcsolódó frekvenciahasznosítási pályázatát csütörtökön honlapján a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).

hvg.hu/gazdasag/20140522_Kiirtak_a_frekvenciatendert_legalabb_104
Gyerekek! Ezt már egyszerűen nem bírja a vesém, olvaslak Titeket, rohanok a rötyőre, mert útközben összepisilem magam.Hát szabad ilyen csúfságot tenni szegény anyóval? :))))
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
"A naposcsibe mijafaszkajától fog felnőni,"
Egy részük az éjszakai "őrjárat" során az idegen kamrákból beszerzett tápból, másik részük képtelen lesz erre, mert a főtanácsadótól sokkot kaptak, melyből hosszú idő után tudnak ocsúdni, addigra a csibék örök álomba merülnek.
a szeplőtelen fidesz, sorban levadászik mindenkit, úgy fácánosan és lázárosan, ja, hogy majd kiderül kamu az egész, ki nem szarja le...

Fidesz: az Együtt-PM-nek is van egy saját Simon-ügye

A Bajnai Gordon vezette Együtt-PM szövetség "Simon-ügyének" tartja a Fidesz szóvivője, hogy a Magyar Nemzet online kiadásának írása szerint adóhivatali vizsgálat miatt szabadult meg több száz milliós vagyonától a Párbeszéd Magyarországért (PM) színeiben a fővárosban politizáló Sipos Péter.

hvg.hu/itthon/20140522_Megtalalta_a_Fidesz_az_EgyuttPM_Simon_Ga

----------------------------------

Lázár János, a bűnös vadász

Én a fácánokkal vagyok.

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20140522_Lazar_Janos_a_bunos_vadasz
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
azt a rohadtputyinfeketeseggű mindenit nekijje, majd jól megszankcionálják, csak tudnák honnan van annyi vér ami abba a méretű pucába kell...tegnap visszahítak még 2.5 millió autót gyártási/tervezési selejt okokra hivatkozva (már 10 millió körűl járnak) a kongresszus litépi a haját és csapkoggya a faszát mert verni nem tuggya vérelfogyott pont...kell a háborúkra, hogy elfoglalják ukrajnát, thaiföldet, vietnam-ot (vagy onnan már kimásztak?) és afrikai országokat, hogy Kína megmaraggyon nekik ha már beruháták és integrálódtak a kínai nemzeti gazdasági integrációs 25 éves tervbe' bele neki telibe...

összevanezfonódva igaz már nem Gordión hanem kalamjek ott alsólengyelországban butapest környékén

a buták főggye yuggyátok, ismeritek, nem?

buksisimi és brühüyyyx3
@Mariann19: akkó komolykodjunk egy picit, ha már a többihez nincs mit hozzá szólnom:

Már az egész évi terv 96,9 százalékán áll a hiány

Az államháztartás központi alrendszerének idei első négyhavi hiánya 951,1 milliárd forint volt, ez az idei évre tervezett összeg 96,9 százaléka - közölte az előzetessel megegyező végleges adatokat a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) csütörtökön a kormányportálon.

hvg.hu/gazdasag/20140522_Mar_az_egesz_evi_terv_97_szazalekan_all_a
.
Lázár amint kockáról kockára építkezik?

Úgy gondolom, hogy kinézte magának Szanyi helyét a baloldalon, mert nem lett, vagy lehetett fideszes jelölt.

A kilencven áldozatot eredményező zsákmány-körben ott áll középen kilencvenegyedikként, mint balfácán.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

ez vár a lézerre aki büdösvadász

www.youtube.com/watch?v=uqugag-2VQo

brühüyyy

az ördög kenegeti a golyóit
@parti_giano: a hanyatló nyugat nekünk nem ugat, majd ha putyin vizsgálódik, na akkor majd beszarhat fácánlázár
büdös rohat komancsok és dakoták
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Az, hogy a költségvetési hiány már 97%-on áll, a kormány nyilatkozata szerint semmiféle borúlátásra nem ad okot.
Abban bíznak, hogy az adóbevételek egyenetlen volta miatt az időhorizonton ezek az év folyamán kiegyenlítődnek.
Ennek valóban van realitása, hiszen az SZJA egy része május 20-ig lesz ismeretes, a valóságos társasági adó május 31-ével számítódik, és csak a bevallások után látható a 2013-as év teljes adóbevétele.
Viszont a hiányt hitelfelvétellel kell pótolni, amelynek kamatterhei még akkor is felmerülnek, ha év közben a hiány kiegyenesedik.
A költségvetési hiányt - mint tudjuk - a bevételek és kiadások közötti különbség jelenti, esetünkben hiány keletkezett, melynek oka az állami túlköltekezés.
Az a baj, hogy a túlköltés előnyeit mi nem érzékeljük.
index.hu/mindekozben/poszt/2014/05/22/az_mtv_megfilmesitette_az_index_egyik_cikket/

és a jogdíjakat lerendezték? avagy megemlítették a nevét?
siralmas, komolyan mondom...
maffia állam, maffia kapcsolatok:

Magyarországon keresztül mosta tisztára a pénzét a camorra

Együttműködik az olasz igazságszolgáltatással Antonio Iovine, a camorra nápolyi bűnszervezet egykori pénztárnoka, aki Magyarországon átfolyatott 21 millió eurót - írta Roberto Saviano a La Repubblica csütörtöki számában.

hvg.hu/vilag/20140522_Magyarorszagon_keresztul_mosta_tisztara_a
"a nép felhördült, hogy na héló"

Hördült a fenét.
5 dolog, ami nem stimmel Kovács önéletrajzi interjújában

Az emigrációjáról, a leningrádi időjárásról, a japán focibajnokságról, és még legalább két dologról zavarosak az állításai

444.hu/2014/05/22/ezek-nagyon-gyanusak-kovacs-oneletrajzi-interjujaban/
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
a kovács 25-e után mi lesz? szentté avattyák vagy kifizetik a hiteleit a kastélyára?

brühüyyy
@Mariann19:
te kis naíva...és balfácánok levadászása?

az milyen gumicsont? és meddig lehet rágcsálni?

amíg nem lesz másik 26-kán

brühüyyy
Én meg csak olvasgatom, hogy ez arrafelé tényleg VAN, létezik?! Ugyanis, nem a kívülálló finom undorával próbálom szemlélni, hanem azzal a szemmel, mintha ott élnék. Akkor csendesen elborul az agyam, elgondolkodom, hogy nincs már férfi, mondom FÉRFI arrafelé, aki rendet vágna közöttük? Nincs, szavazók, meg polgárok, meg baloldaliak és jobboldaliak, meg nagyon jobb-és baloldaliak maradtak. Akik éppen ezt szeretnék maguknak, ami Lázárnak és a többinek jut.
Csodálkozunk, hogy K.Béla kém-csőben nem lakik, hanem villában és egyéb eßzeug-ban, csekély értékben. A főnöke, Kaszásdűlőről, a Rózsadombra avanzsál, a szélsőjobbszélső Pörzse, meg 10-12 km-ről nem bír bejárni a parlamentbe, ezér okosba kőccségtéríttet. Szóval, tényleg nem érdemes több figyelmet fordítani Mo.-ra, ahol a kertvégi stadion nem veri ki a biztosítékot, ott ezen sem kell csodálkozni.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
"És a Pancsoda stadiony neked smafu?
Ejnye! Orbán ezt vagyonelemnek nevezi.
Sokkal elegánsabb megnevezés, és nem lehet tudni
a vagyonelem kimondásakor, hogy a kijelentés mit takar.
Mert pl. egy bölcsőde, vagy üzem is lehet.
@Rodeo36:
Nem lesz itt semmi változás 26-án, nem is tudom, mit fogunk már itt megbeszélni a leleplezett ellenségek választások előtti leleplezéseken kívül.
Marad minden a régiben.
A posztírónak savanyú a szőlő! Lehet jelöltetni magad (sőt, jobban is csinálni ám!), aztán neked is lesz majd palotád!

Az nem megy, hogy valaki a békásmegyeri, ötödik emeleti panellakás foteljából osztja az észt, de közben semmit nem tesz.

Volen Sziderov is mélyről indult, aztán tessék megnézni, ma már Európa vezető államát igazgatja a Balkánon. A hanyatló nyugat pedig csak vicsorog és irigykedik a gazdasági sikerekre.

Szóval tanulni, tanulni, tanulni – enélkül nincs felemelkedés és palota…
@Rodeo36: naszki Rodi, ha neked lenne ilyen szívíd, asszem sokkal messzebbre jutottál vóna(esetleg rövid "o"-val)
444.hu/2014/05/22/ezek-nagyon-gyanusak-kovacs-oneletrajzi-interjujaban/
@épészmérnök:

Bolgárországból.

Egyébként éppen most járok épészmérnöki képzésre (esti, kredites formában) a Szófiai Egyetemre, ha végzek meglesz a 47. végzettségem.
@maxell az okoskodó birka: És Bulgáriában panelban laksz, vagy kiskastélyban?
@maxell az okoskodó birka: ej te, nálunk átírták lenin szavait: focizni, focizni, focizni...
és már mondtam, nem engedünk a 48-ból, ott van neked még a felcsúti akadémia is... d:
@parti_giano:
egy kommunista keresztényre 49 percet az életemből?

hát a sarki kóbor kutya bassza meg

mi az a keresztény értékrend? és mire alapozzák? mert ugye ha...akkor lennének naponta autodafék és felnégyelések a papok meg egyre tirkosabban lennének mások?
már a gyóntatófülke sem teljesen biztonságos egy kis szopásra?

brühüyyy
@Rodeo36: ej, rodi! tudod, hogy a keresztény forrásokra a blog igazi szakértőjét kell keresned, ott van neked gábriel. szerintem a szopásról is egész életközeli tapasztalatokból számolna be neked.
@nincs_itt:
engem egyáltalán nem foglalkoztat a Béla akármije és a többi dzsobbik, kádéempé meg focialista hazug banda...

leírtam őket...azaz nem léteznek...néha röhögök a nyögeteiken meg hogy majd beszarnak hogy valakinek láccanak a sok senki

tetvek és poloskák számomra

brühüyyy

engem miért próbálsz összehasonlítani ilyen izékkel?
@parti_giano:
itt mindenki szakértő még a 10000000%ban fehérseggű heteró is tud mondani közeli információkat a lajta alól az iszapból jósolva amikor a harcsa elúszik előle

brühüyyy

számomra nem érdekesek ezek csak némi gonosz tréfa erejéig, azt meg nem fogom kihagyni csak cum trucc
@Rodeo36: ne érzékenykeggyé má', csak arra akartam rámutatni és becses véleményedet kikérni, hogy ilyen cifrán hazudozni hallottál-é valamely, emberszerű élőlényt.
mellesleg, kibontottuk az első flaska passió-gyümölcs bort, meg kellett állapítani, hogy baz+ ez durva jó!
@nincs_itt:
igen hallottam, magyar szokás, mert a múltat olyanra lehet "festeni" amilyenre akarja és per pillanat nem lehet ellenőrizni és mire leellenőrzi már meg is változott a múlt mégeccer és ez így megy

erre van az az angol vicc ami inkább a magyarokra hajaz:

állásinterjú, aspiráns bemegy és elmongya, hogy őneki van 3 diplomájs, beszél 4 nyelven és van gyakorlata meg sikereket halmazatban az aki halgattya megkérdezi tud e valami negatívat is mondani önmagáról: igen tudok, egy icipicit hazudós vagyok

na ebből áll az egész magyar álom és nemzeti naccság ami sohasem létezett a magyar történelem vesztesek és lúzerek története ami siker meg volt azt külföldről betelepültek csinálták

lásd Mátyás király aki nem magyar mint Hunyadi János az ő jó édes atyja sem

brühüyyy

bezzeg orbán az meg ősmagyar
@parti_giano:
erről sem fogjuk megtudni a valóságot soha vannak helyek ott a levantén (mutassak rá újjal?) ahol még Ádám csontjait nem találták meg de minden egyebet és naponta újdonságok vannak a múltról minden alkalommal a napi aktualitást igazolandó: hogymárpedig a rohadt palesztínok azok sohasem...és oda azt helyettesítesz ami jólesik aznap

brühüyyy
@nincs_itt:

és te készítetted? hogyan? nem eccerű részemről nehéz lenne mert megzabálnám mielőtt megerjed

brühüyyy

kibaszott fincsi gyümölcs
@maxell az okoskodó birka:
kivégzésed még nem volt? az nagyon hiányzik a sorból

brühüyyy
@Rodeo36: nem, nem dehogy! kirándulni voltunk a családdal és "ránkugrott" egy bórkóstoltató úriember.
Megmutatta a repertoárt, fehértől a vörösig, minegyik kellemes bor volt, majd a hölgyekre való tekintettel bedobta az adu-ászt, a passió-gyümölcs bort, ettől a nőihölgyek kicsit kipirosodtak és erős izgalmi állapotban rendeltem, összesen 4 karton bort, kaptam "ajándékba" 1+ karton passió-gyümölcs bort is.
na kérem így kell ezt, szuszogtam a számlát vizslatva hazafelé.
@Rodeo36:

"_mi az a keresztény értékrend? és mire alapozzák? mert ugye ha...akkor lennének naponta autodafék és felnégyelések a papok meg egyre tirkosabban lennének mások?
már a gyóntatófülke sem teljesen biztonságos egy kis szopásra_"

ne legyél már bunkó.
@jaegtoer:
én undorodom a képmutatástól és a pénzért szeretlek az uccsófilléredig című katlik rablómesétől és a többitől is...

ha ez neked bunkóság...akkor is szopnak nyalnak a gyóntatófülkében ...mi másra lenne jó?

brühüyy
ja és ne vizezd a vodkát ezt sohase felejtsd el, nagyon fontos
@nincs_itt:
látod látod a zélet meglepetések sorozata, én tegnap pótoltam a hiányaimat 4 liter Austral shiraz-zal az most nálam a menő amíg nem találok izgalmasabbat

akkor hogyan mentetek haza a nőihölgyek dalolva és....

brühüyyy
@Rodeo36: én elégedetten, mert a nőihölgyek vidámak voltak. akkor nem ittam, mert vezettem, de aztán...
pont asutraliaiait meg nem ittam. de bizony jó az!
@jaegtoer: de tényleg ne vizezd. én má' csak tudom! van orosz kollégám, assenem vizezi, de szakember és nagyfogyasztó péntek délutántól szombat estig, vasárnap meg láttam eccer(nem kellett volna), és az láccott, hogy télleg tisztán tolta, direkte kisagyba. azt a szerény 3-4 litert 36 óra alatt...
@jaegtoer:

Megjöttem Spírótól. Ha lesz kedvem/időm egyik nap összeszedem, és priviben elmegy.
Érdekes volt.
@jaegtoer:
még ezt senki nem mondta, úgy tűnik valakinek el kell kezdeni

ezt okozza a vizezett vodka, de lehet, hogy egyebek

brühüyyy

nem akarlak leinsinual-ni
@Orica Középföldi:
Érdekelne, ha beférek +1 címzettnek.
Mindenki szunyál?
Egy vidám ébresztő nem árthat:
www.youtube.com/watch?v=dbwJU_QVvrg
Az arcokat elnézve, tuti, hogy a Wiener Philharmoniker... hánaná!

Erre ébredni az valami... na
@Knósszosz:
Akkor további aktív szép estét... lusta népség!
ez egy zárt blog lett...kihunytak a fények mindenki horgol és mással foglalkozik lusták vagytok és be vagytok...brühüyyy

így elhagyni ukmukfuk?
@Orica Középföldi: "Megjöttem Spírótól. Ha lesz kedvem/időm egyik nap összeszedem, és priviben elmegy.
Érdekes volt. "

Ne csak privibe! Spiró a legjobb! "A fogság" helye a József és testvérei mellett van. Sőt!
@épészmérnök:

Egy szűkkörű műhelybeszélgetés volt. Nem gondolnám, hogy jogom van a nyilvánossághoz, noha nincs benne titok:)
@Rodeo36: és a többire.

olykor, sőt gyakran, ha szóba kerül -nem kímélve semmit és senkit- megfogalmazod súlyos egyházkritikádat, az rendben van. A körülményektől, stílus, tartalmi, mélységi, hangulati, szövegkörnyezeti elemektől függően hol válaszra sem méltatva undorodom, hol szóvá teszem, máskor tréfával ütöm el a méltatlan általánosítást.
Mivel -az előzmények ismeretében- értelmetlen részletekbe menően kifejtenem és újra rámutatnom, hogy az az Európa, amelybe igyekeznénk, az nem utolsósorban azért is olyan, mert az egyház és jeles képviselői, harcosai és apostolai és egyházatyái és milliónyi névtelen tanítója gyarapította a kontinens szellemi kincsestárát.
Az, hogy az amúgy kétségtelenül elítélendő és felszámolandó szexuális aberrációt (pedofília) kiterjeszted az egyház egészére és csak ezt alapul véve valamint a "vallásháborúk" köntösébe bujtatott 'játszmákat' emeled ki, mint fő motívumot a kétezer éves katolikus egyház történetéből- miközben ömlengve linkeled nem egyszer mélyen vallásos és egyházukat tisztelő művészek interpretációját, úgy vélem, hogy egy kis torzulásért neked sem kell raktári vételezési nyomtatványok után keresgélned.
Fácánholokauszt baszod!:))
Ezen besírtam!XD
@jaegtoer:
abban, hogy mi benne az érték és mi benne szenny az szubjektív értékítélet is lehet, de van ugyanennek egy objektív, számszaki vetülete is...
a maecenatura az amiről te beszélsz az nem egyházi és nem vallásos eredetű az Maecenas -mint elsőként nevezett- cselekedeteinek másolata létfenntartási okokból, a lelkiismereti része is kétes

és az, hogy melyik művész (ha az és nem kókler) személy szerint volt vagy jelenleg vallásos az a műalkotáshoz nem sok addicióval bír, lásd a mimézis elméletet, ami leleplezően nyílt és pragmatikus

egyébként ha undorodsz valamitől azt el kell kerülnöd mert árt neked

maradtam hívő ateista pista és ha mások -minden tiszteletem nélkül- abban hisznek amit kitalálnak azok a mai magyar valóságot képezik le azaz a mimézis elmélet tökéletesen bizonyított ezen laboratóriumi körülmények között

anyagi érdekből hisznek a rendszerben

azaz a materializmus meghatározása szerint megint telitalálat:

a lét meghatározza a tudatot

brühüyyy

megpróbáltam mindenféle lófaszok emlegetését elkerűlni mint látod teljes mértékben sikerült
@jaegtoer:
kerényi imre elvtárssal már próbálkoztál?
ő ugye kommunista(????) létére mélyen "hisz" az egy igaz HUF igazában, azaz addig kapja a zsuzsut amíg a kurzusnak (új magyar egyház=fideszkádéempédzsobbik) megfelelő "ideológiát" követtet, ha még él akkor amikor már ezek a történelem szemétládájában válnak humusszá akkor majd nagyon gyorsan elvi kérdéssé teszi a doktrínájának beigazítását és valószínű az újaknak is szükségük lesz doktrínérre és ami eccer kéccer háromszor bevált a negyeccerre is használható lesz

ez ilyen gusztusos és nem undorító hanem aljas

brühüyyy
"mert az egyház és jeles képviselői, harcosai és apostolai és egyházatyái és milliónyi névtelen tanítója gyarapította a kontinens szellemi kincsestárát"

"Az egyház jeles képviselői..." az majdnem olyan, mint "A Fegyház jeles képviselői":

Amikor a 19. század első felében, az 1830-as évek táján bevarrták a legtöbb hazai betyárt, azok a börtönben egymást, és a többi foglyot tanították a pásztorfaragásokra - így a magyar pásztorművészet, illetve a képzőművészet a börtönben szökkent szárba, ott virágzott ki, legszebb műalkotásai a börtönökből kerültek ki.

Tehát igaz, hogy a fegyház (vagy aminek hívták akkor) megannyi jeles képviselője, neves és névtelen tanítója gyarapította a kulturális javak kincsestárát, de ezért még nem borulok le a korabeli magyar igazságszolgáltatás nagysága előtt, és nem gondolom, hogy a művészeteket a büntetés végrehajtási intézetek kezébe kéne adni. :)
@Pantagruel: ki akarta az egyházak kezébe adni a művészeteket?? és egyáltalán mi az a baromság, hogy a művészet bárkik kezében is legyen? mikor az minden emberé, mert bennünk él.
és lehet nyivákolni, dacoskodni, de tény, hogy az európai kultúrához a kolostorok is hozzájárultak, meg az egyházi megrendelések ugyanúgy hozzájárultak, mint a világiak. és nincs a kettő között mínőségi különbség.
@Penivaldes: teljesen félreértettél.

1. Rodi fikázta az egyházat, mert megérdemli.
2. Jég kijátszotta a szellemi műhely kártyát.
3. Erre említettem, hogy a börtön is műhely.

értsd:
fegyház = anyagi javak műhelye
egyház = szellemi javak műhelye

= közhely: az egyház visszafogta, rabságra ítélte a szellemet, hátráltatta a szellem, a tudományok kibontakozását

a művészet, a szellem természetesen utat tör még a börtönben is, természetes, hogy az egyház szellemi börtöne sem tudott gátat szabni neki, de ezért még nem hozsannázok a börtönbeli körülményeknek, aki létrehozott valamit, annak kijár a tisztelet, a börtönnek miért járna?
@Pantagruel:

Hiába forgatod ki esetlenül összerakott akadozó szavaimat, sőt szócséplésszerű igyekezetedben az építkezést is rombolásnak mutatod, nota bene a fegyházat magasabb rendűnek mint az egyházat. Lelked rajta. Amúgy szerencsére a 2000 éves egyház nem szorul a védelmemre, mint ahogy a 200 éves liberalizmus meg sokakéra és semmivel sem tapad kevesebb vér hozzá, mint a kereszthez. Csak hogy legyen viszonyítási alapod. Ugyanakkor nem nagyon kell duzzogva orrot felhúzgálni, ha egyszer csak elfogy a keresztényi megengedő befogadó szeretet, és állon basz a kereszt.

Mert a félművelt barmai nemigen tudják, hogy Poitiersnél 732-ben Martell Károly nem éppen ökumenikus fényességtől elvakíttatva forgolódott. Mondhatjuk ma, minő szerencse! Ha meg tudják, mért tesznek úgy mintha mi sem történt volna 732-ben...

Mindazonáltal, aki nem tudná hol s mi s ki:

hu.wikipedia.org/wiki/Poitiers-i_csata_%28732%29

ájjunk mán le a retkes picsába a nagy egyházfikázásba feleim az Úrban, a kurva életbe.
@Pantagruel:

"egyház szellemi börtöne sem tudott gátat szabni neki, "

olvasmányaid az olvasnivalóknak csak egy szűk és feltehetően a liberalizmus korlátolta szeletét adják, ha ilyen következtetésre jutsz.

egyház szellemi börtöne.... bazmeg olyan, hogy ízlelgetem, mert kurva jól hangzik, ellenben kurvára üres.
@Orica Középföldi:

"_most kissé elvetetted a sulykot_"

Szándékomban állt. tényleg elhajintottam.
Az egyház kultúra- és társadalomfejlődésben betöltött szerepének relativizálása más relativizálásokat is eszembe juttatott az egyház-fegyház fordulattal, és gondoltam én is relativizálok egyet. És miért is ne?
Amennyiben mindent lehet negligálni, hát legyen. Csak nem kell álmélkodni egyes "rendpárti" szarháziak térnyerésén.
@jaegtoer: Jópofa gondolat, hogy engem akármi korlátozna az olvasnivalók olvasásában, és hogy az pont a liberalizmus volna. Akármit jelentsen.

Részemről erről ennyit, mert úgy látom, ez a beszélgetés teljesen félresiklott: pl. eszem ágában sem volt olyasmit állítani, vagy akár csak sugallni, hogy egy fegyház magasabb rendű lehet az Egyháznál. Ezért elég baj, ha a szövegem megenged ilyesfajta olvasatot.

No, majd legközelebb kevésbé hanyagul fogalmazok, amúgy is látom, hogy érzékenyen érint a téma.
@Pantagruel: csak annyi, hogy Rodeo nem az egyházat fikázta, hanem obszcén megjegyzést tett annak egyik szentségére, mely valóban megbánthatott sokakat, kik katolikusok...
Ha valaki olvasni gondol európa és a kereszténység témakörében... ez is egy vélemény...
www.grotius.hu/publ/displ.asp?id=SBHMSQ
www.grotius.hu/publ/displ.asp?id=JFQVIR
@Pantagruel:

"No, majd legközelebb kevésbé hanyagul fogalmazok, 'amúgy is látom, hogy érzékenyen érint a téma". "

Köszönöm szépen. Kiválóságodba vetett hittel, és annak kijáró tisztelettel kívánok neked szép napot jó egészséget és minden földi örömöt amit magamnak is óhajtok.

J.
@Sir Bates dö Hól:

Neked is köszönöm, kedves Lordom. Van olvasnivaló dögivel. A tárgyilagosság körül torlódnak a problémák.
@Sir Bates dö Hól: a katolikusok és úgy általában a vallásos emberek érzékenységét minden sért(het)i (hitük minőségétől, megélt vallásos létük milyenségétől-minőségétől függően), hiszen számukra az élet minden megnyilvánulása szent. minden megnyilvánulásnak megvan a maga szentsége. a beszédnek is a beszéd szentsége. A szó, az Ige, a Logosz révén mi magunk a testet öltött beszéd vagyunk. A helytelen beszéd (lásd a katekizmus vonatkozó részeit) maga szentségtörés. Így nehéz fesztelenül kommunikálni, kivált ha valakinek indulatos fröcsögésre, kis gyűlölködésre támad kedve.
@jaegtoer:

"tárgyilagosság"?

van abban valami (nagy szó!) "felemelő" ahogy az ilyen traccspartik itt lefutnak...

felidéztetek egy filmet ami nagyon "hétköznapi". különböző emberek összefutnak egy úton és olyan egyszerű tud lenni sok minden...
nézzétek meg.

offforever.blog.hu/2012/10/28/ez_nem_csavargas_csak_egy_ut_a_zarandok_ut

de mivel gyereknap van és jó az idő is, a film nézést ellehet tenni estére - most gyönyörködj

offforever.blog.hu/2014/05/25/gyonyorkodj
@Pantagruel: én erről a részről beszélek: "már a gyóntatófülke sem teljesen biztonságos egy kis szopásra?".... a
@Sir Bates dö Hól: teljesen felesleges, és indokolatlan volt, csak egy sértő megjegyzés... ekvivalens a múltkori "zsidó bűnök"-kel vagy a "cigányok lopnak"-kal... nem vagyok vallásos, s eleve averzióm van minden hierarchiával szemben... ám akkor is:-)...
@Pantagruel:

"a katolikusok és úgy általában a vallásos emberek érzékenységét minden sért(het)i [...] Így nehéz fesztelenül kommunikálni, kivált ha valakinek indulatos fröcsögésre, kis gyűlölködésre támad kedve."

Nyugodtan fokozd, csak ne csodálkozz és főként ne affektálj ahogy aztán kumulálódik és megkapod az eredményt standard egységcsomagban.
@Sir Bates dö Hól: ha neked ez fáj... szerintem ez a mondat abszolút releváns, kivált az első kettővel összevetve: nincsenek már autodafék, felnégyelések, pedofil papok viszont vannak, a pápa nem győz elégszer bocsánatért esedezni miattuk, botrány botrányt ér, 600 000 német lép ki, ami már akkora bevételkiesés, amire oda kell figyelni, az ENSZ naponta hívogatja, Franci már a telefont se meri felvenni...

Baromi kínos, amiből nem lehet jól kijönni: ha a pápa nem tud a botrányokról, akkor nem ismeri a saját egyházát, a saját beosztottjait, és a saját nyájának bajait, tehát alkalmatlan a bajok orvoslására, a tisztségére; ha viszont tud az esetekről és titkolja, akkor azért alkalmatlan, nem mellesleg köztörvényes bűnöző, akkor is, ha utódja szentté avatja. Természetesen tud róla, ahogy elődjei is. /Ezért is kellett II. János-Pált szimultán avatni, mert így talán a világ előtt kevésbé égő a színjáték, eladható, hogy ez a kettő együtt kitesz egy rendes embert./

Fejétől bűzlik a hal. Vagyis még ha jóhiszeműen elfogadjuk, hogy a pedofil papok száma viszonylag alacsony, arról, hogy a nyilvánosságban az a kép alakult ki, hogy ez a szervezet, az Egyház a velejéig rothadt, maga a vezetőség tehet, mert kiderült, hogy igyekeztek eltussolni. Nehogy már még Rodeo, vagy bárki legyen a geci, mert olyannak látja az Egyházat, amilyen képet az kialakított magáról!

www.metropol.hu/cikk/1142338-ensz-eltussolt-pedofilugyek-a-vatikanban

Lényeg:
A) papok gyermekeket molesztálnak.
B) erre az a válasz, hogy: "az egyház és jeles képviselői, harcosai és apostolai és egyházatyái és milliónyi névtelen tanítója gyarapította a kontinens szellemi kincsestárát"?

Elvonatkoztatva az Egyháztól:

- Kazettás bombát dobtatok az óvodára!
- Ne feledkezzünk meg hadseregünk jeles pilótáiról, tábornokairól és megannyi névtelen katonájáról!
- De önök kazettás bombát dobtak óvodákra, iskolákra és bölcsődékre.
- Történnek balesetek, de mi itt a demokráciát terjesztjük, a szabadságot hozzuk el, pilótáink önökért indulnak harcba.
- De gyermekek és óvónők haltak meg! Követeljük, hogy vonják felelősségre a pilótákat!
- Pilótáinkat már áthelyeztük más bázisra.
- Amit maguk műveltek, az obszcén!
- Ráírni a bombára, hogy "Szopni fogtok!", ez obszcén, ezért tiltjuk is a pilótáinknak. Kazettás bombát dobni az óvodára, az nem obszcén, hanem általános gyakorlat. Sajnálatos esemény, járulékos kár, ami a szabadságjogok terjesztésével jár. Szomorú, de erre az áldozatra hajlandóak vagyunk.
@Pantagruel: másként interpretáljuk az elhangzott szavakat (nyilván én nem mentesen eddigi ezirányú tapasztalataimtól a beszélő részéről)... elfogadva értelmezésem prejudikatív ok miatti tarthatatlanságát, azt revideálom...a te megközelítésed a helyes...
@Pantagruel:

"Lényeg:
A) papok gyermekeket molesztálnak.
B) erre az a válasz, hogy: "az egyház és jeles képviselői, harcosai és apostolai és egyházatyái és milliónyi névtelen tanítója gyarapította a kontinens szellemi kincsestárát"?"

Hazudsz, csúsztatsz, provokálsz.
de! már nem vagy méltó érdemi reakcióra.
@jaegtoer: Én hazudok? :)

A pápa tussolta el a pedofil ügyeket
mandiner.hu/cikk/a_papa_tussolta_el_a_pedofil_ugyeket

Eddig azt hittem, csak viccelsz, most már azt mondom, na ne komolytalankodjunk, kérem... még ha hazudnék és csúsztatnék, ezek a papok és pápáik még akkor is utcahosszal megelőznek. Miről beszélünk?
@Pantagruel:

Általában sem kedvelem, ha valaki úgy véli, hogy az igazság esszenciája csak is nála van, s abból kedvére cseppentget mindig éppen annyit, amennyi az állításait még éppen alátámasztja s még elég trendi.

Innen indultunk, talán elkerülte a figyelmedet:
@Rodeo36:
"
Rodeo36 2014.05.22. 18:04:46
@parti_giano:
egy kommunista keresztényre 49 percet az életemből?

hát a sarki kóbor kutya bassza meg

mi az a keresztény értékrend? és mire alapozzák? mert ugye ha...akkor lennének naponta autodafék és felnégyelések a papok meg egyre tirkosabban lennének mások?
már a gyóntatófülke sem teljesen biztonságos egy kis szopásra?

brühüyyy

ez utóbbit kifogásoltam:
"___
"@Rodeo36:

"_mi az a keresztény értékrend? és mire alapozzák? mert ugye ha...akkor lennének naponta autodafék és felnégyelések a papok meg egyre tirkosabban lennének mások?
már a gyóntatófülke sem teljesen biztonságos egy kis szopásra_"

ne legyél már bunkó.
___"

Majd részletesebben is megmagyaráztam:

"olykor, sőt gyakran, ha szóba kerül -nem kímélve semmit és senkit- megfogalmazod súlyos egyházkritikádat, az rendben van. A körülményektől, stílus, tartalmi, mélységi, hangulati, szövegkörnyezeti elemektől függően hol válaszra sem méltatva undorodom, hol szóvá teszem, máskor tréfával ütöm el a méltatlan általánosítást.
Mivel -az előzmények ismeretében- értelmetlen részletekbe menően kifejtenem és újra rámutatnom, hogy az az Európa, amelybe igyekeznénk, az nem utolsósorban azért is olyan, mert az egyház és jeles képviselői, harcosai és apostolai és egyházatyái és milliónyi névtelen tanítója gyarapította a kontinens szellemi kincsestárát.
Az, hogy az amúgy kétségtelenül elítélendő és felszámolandó szexuális aberrációt (pedofília) kiterjeszted az egyház egészére és csak ezt alapul véve valamint a "vallásháborúk" köntösébe bujtatott 'játszmákat' emeled ki, mint fő motívumot a kétezer éves katolikus egyház történetéből- miközben ömlengve linkeled nem egyszer mélyen vallásos és egyházukat tisztelő művészek interpretációját, úgy vélem, hogy egy kis torzulásért neked sem kell raktári vételezési nyomtatványok után keresgélned. "

Ebben arra tettem kísérletet, -a pedofilía és az egyéb a papsághoz méltatlan aberrációk és ezek rejtegetésének elítélése mellett, hogy hiba csak is ezt és a visszásságok kiemelése, és minden más mellőzése egy 2000 éves intézmény teljes működése és eredményei mellett.
A bűntetteket nyilván nem mentik a jó cselekedetek és eredmények, de az, aki csak is és kizárólag a visszásságai és bűnei mentén ítéli meg az egyházat, s figyelmen kívül hagyja az államszervezésben betöltött pozitív szerepét, valamint az iszlám elleni erők integrációjában tanúsított érdemeit az feltehetően éppen olyan elfogult, mint a hajdani inkvizítorok.
Rezignáltan, s kissé értetlenül szemlélem azt is, hogy a mintegy 2000 éves egyház szolgálatában állt sok millió papi személy -a falusi plébánostól a bíboros atyákig egyként el vannak könyvelve mint utolsó szarháziak, holott, az az európai kultúra legyen az adminisztratív, illetve más -akár művészi-alkotásokban manifesztálódott produktum, milyen könnyen anullálódik a hiányos, olykor szándékosan elferdített történelmi ismeretek fényében.
Néha tényleg azt hiszem, üdvös lenne kihajítani a picsába mind az egyházatyák tanításait a Tízparancsolattal együtt, s szabadfolyást engedni minden más vallási türelmetlenségnek és térítésnek a szabad gondolkodás jegyében, lerombolni minden templomot és katedrálist, elégetni minden egyházi gyűjteményt és tudást, hogy újfent a vandál és prímitív ember álljon az "isteni" helyébe, hogy a világ szellemi fényességének jegyében megtapasztalhassák milyen is valójában a fék és rend nélküli emberi massza.

Gondolom, hogy a katolikusok most éppen olyan különösen keserű szájízzel és gondolatokkal élik meg itthon a keresztény szellemiség erózióját és sárba tiprását, ahogy csendes liberális közösség a szájtépő öncélú eszmekufárok esztelen ámokfutását a nem is olyan régmúltban. Holott mind a két eszmei áramlatra szükség lenne, az egyikre a felvilágosult haladás, a másikra az esztelen vesztünkbe rohanás megakadályozása érdekében.

De hiába is mondom el, vagy írom le ezeket, mert ha az egyedüli mérce az évszázadok során élt sok millió áldozatos életű egyházi és világi embersereg eredményei nem számítanak, hanem csak a néhány száz pedofil egyházi személy bűntette, akkor tényleg nincs miről beszélni, de jól jellemzi, hogy az egyoldalú kizárólagosság mentén kritizálók szellemileg éppen olyan betegek, mint azok, akiktől meg kell óvni az embereket.
@Pantagruel:
mivel megkapom a bármikori blogra írt bejegyzést ezt is megkaptam...nagyon magányosnak éreztem magam de nem adtam fel...kösz a szavaidért, nem vagyok hajlandó megváltoztatni a véleményemet mert a "pozitív eredmények" a túlélés és az anyagi érdek egyenes következményei, és semmi más...miután tátott szájjal és dühöngve olvastam az Ótestamentumot -ami állítólag önéletrajzi jelentőségű a kiválasztott népről- hát abban sok sok holokauszt van leírva ahogy a kiválasztott nép azaz kiválasztotta saját magát (nemismerősmanapságezis?) és akkor vérpatakok folyamán átgázolva elvette azokat a javakat amit a szomszéd nagyon jól menő nép létrehozott és a kiválasztottak nem akartak mert már a szomszéd megcsinálta elég azt kiválasztatásuk alapján elvenni mert az nekik jár és meg is retorikázva...azóta hányok és dühöngök
és akkor a katolikus egyház erre az egyetlen a világtörténelem egyetlen monoteisztikus istenhitére alapozva, lemásolva azt útálni kezdi elődjeit és a keresztre feszített zsidó trónkövetelőt szentté avattya és soroljam 2000 éven át? közben egy nagy üzleti vállalkozás a keresztes háborúk másolatai a mai demokrácia terjesztés drónokkal meg a ma már hadba nem fogható amerikai butákkal előbb lövünk azután ideologizáljuk miért vesszük el a javaikat

brühüyyy
gyalázat

és jégeső meg? há6t megt van gárgyúlva...remélem időszakos és kigyógyúl, nagy veszteség lenne de asírba betesz a hólban az is néha elteker a potmétert hálistennek maradtunk néhányan akik a valóságot látjuk bármilyen vastag is a rózsaínű köd meg a tömjénfüst
@Sir Bates dö Hól:
tőmondat (tőled citálva)

aszencségitnekijje

brühüyyy
@Rodeo36: ugyan már!... az egyház, mint hatalmi szervezet, kritikájához nem szükséges a gyóntatófülkét "gyalázni"... (bár kedvelt, s általad ismert latin-amerikádban nem volt-e sok, emberséges és baloldali pap, kikről te sem mondanál elítélő szavakat?)...

"mert a "pozitív eredmények" a túlélés és az anyagi érdek egyenes következményei, és semmi más"

ez mekkora igazság... legközelebb idézhetem a kádár-rendszer kapcsán?... csak a jogdíj-viták elkerülése miatt:-)...
@Sir Bates dö Hól:
nem idézheted, ki kell találnod valami eredetit ami a dőhólból sírki

brühüyyy

Ferenc mintha Latin Amerikai lenne?
@Rodeo36: így van, argentín, s ő például nagyon kellemes meglepetést okozott nekem eddig... bár a vatikánt, mint önálló entitást, elvetem... teljesen azonos elvek miatt, mint az egypártrendszert, diktatúrát (ez európára vonatkozik, s az abból "kinőtt" államokra)...
@Sir Bates dö Hól:
tudod(???) a latinok valahogy másképpen látják és élik meg a világot és benne az életüket...kurvasok rossz hatás érte őket de még mindíg nem sikerült "elrontani" őket...ha éltél volna Cuba-ban akkor is látnál valamit hogyan lehet latinossá tenni a "kommunizmus"-t...a párttagyűlésre viszik az amulettjeiket és a házi oltáron még véletlenűl sem a Fidel fidel, hanem Eléggua vagy Obbatala esetleg Yemayá és Ochún és sohasem feledkeznek meg a megfelelő ünneplésről...1981-ben voltam ott egy pár hétig...a Sierra Maestra-ban is egy hetet ott lóháton meg szekérrel mentünk az utolsó vonatállomástól több mint két órán át a faluba ahol pálmalevelekkel fedett házak vártak és baráti szeretet agyoncsapták a pulykát a tyukokat és a disznókat kihajtották a hegybe és benn ott felnyársalták és ügyelve ne legyen nagy füstje rumozás közben daloltunk és forgattuk két nap két éjszaka (a városokban jegyrendszer és pulykát meg a tyukot nem ismerték csak a magyar bábolnait amit a Pio Pio -ban sütöttek ropogósra a Malecón-on ahol az autó lehúzott ablakának párkányára akasztott tálcán szolgáltak fel és kurvasok Hatüey-t jéghidegen) szóval senki sem átkozódott hanem megéltek feketézni nem lehetett de túlélni hagyták egymást és csak nagyon kevés besúgó volt azt meg a (engem mószerolt be a picsa hogy amerikai kém és akkor a habanai biztonsági alezredes személyesen akart elfogni és megtudta ki vagyok akkor bánatában elvitte a picsát nem is láttuk míg ottvoltam)...szóval lehet élni de ahhoz barátság és szeretet kell...amióta betette a lábát a kapitalizmus azóta szar lett az egész...nem is igen lehet ott megvalósítani mert azt meg másért basszák el

brühüyyy
süti beállítások módosítása