Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/10/15/bekes-marton-nem-jo-blokkban-vagyunk-az-ertekrendszerunk-szerint-az-eszak-atlant... (2024.10.15. 20:47) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.03.25. 03:16 Fabius

Orbán kémprogramot telepít a számítógépekre!

Címkék: adatvédelem fidesz e14 kocsis máté cookie háború

Szombat reggel még azt találgattuk vajon mit fognak lépni okosék, miután a saját alkotmánybírójuk, Stumpf István is meg találta állapítani, hogy átlépték az alkotmányosság határait. Mindenre számítottunk talán csak arra nem, hogy az egyetlen reakciója a hétvégi ügyeleteseknek annyi lesz, hogy a pótszíjjártó Kocsis Máté potméterét felcsavarják, hogy a kistáska szaporább szótagszámmal tudja ismételni felakadt szemmel ami zakatol neki a kicsi fejében: Bajnai! Kémprogram! Bajnai! Begyűjtik! Bajnai! Elaggyák! Bajnai! Kituggyahova! Bajnai! Választások tisztasága! - ahahahahahahaha! - igen, nyilván ez utóbbit a legtisztábbra mosott fideszes agy sem bírja ki röhögés nélkül. 

kocsis-máté.gif

Bírom én az ostobaságon kacagást elég sokáig, de mikor szúrni kezd az oldalam tőle akkor azért kezdem úgy érezni, muszáj tenni valamit. Úgyhogy kipucoltam a gépemen a "kémprogram tárolót", süti vagy kukitartót, kinek hogy tetszik, majd egymás után fölkerestem a pártok honlapjait, regisztráltam Leggyűlöltebb Ellenségünk hírhedtté vált oldalán is, és most megnézzük kitől mennyi "kémprogramot" szedtem össze:

kukik.jpgMiatyánk, ki vagy a mennyekben, szenteltessék meg a te neved, oszt' gyere már a mi országunkba és vágjál rendet de iziben! Mert az hagyján, hogy a szocik meg a Jobbik is nyomakodik a kémprogramokkal, hisz az egyik geci a másik náci, a sorszámozott szedéesz szakadékokról nem is beszélve, de a Példamutató Szeplőtlen Párt és maga Fénylő Csillagunk a te itthagyott megtestesülésed is a személyes honlapján keresztül kémkedik utánunk?

Látod Atyám mekkora itt a fertő? Dagonyázunk benne mellkasig, és fröccsen a szemünkbe akármerre nézünk. 

De ne hagyjuk itt abba, ha már elkezdtük a kutakodást, vonjunk le néhány tanulságot. Ha Leggyűlöltebb Ellenségünk adatrabló oldalán megadnánk az adatainkat akkor ez a figyelmeztetés fogad:

kuki2.jpgEgyrészt ugye szólnak előre, figyelmeztetnek, hogy mi települ a gépünkre, és van módunk elfogadni vagy kihagyni a csatlakozást. Másrészt meg én erősen kerestem a fidesz.hu-n és az orbanviktor.hu-n is legalább egy intést, önkéntes beleegyezési lehetőséget vagy legalább egy jogi nyilatkozatot, de nem találtam. De könnyen lehet, hogy én tévedek és nem voltam elég alapos, vagy az említett oldalak áttekinthetetlen vackok, úgyhogy túrjátok fel őket ti is, és linkeljétek vagy screenshotoljátok kommentbe, ha sikerül megtalálni bármelyiket. 

Addig ugyanis élni kívánok Kocsis Máté szavaival és azt mondom: 

Orbán Viktor és a Fidesz a honlapján "úgy gyűjtenek adatokat a magyar állampolgárokról, hogy nem világos, azokat hol, kik és milyen szervezeteken keresztül összesítik. Akik ezekre a honlapokra kattintanak "gyakorlatilag elbúcsúzhatnak a magánszférájuktól, egy óvatlan kattintással teljesen kiszolgáltatottak lehetnek." Várom a választ arra, hogy Orbán Viktor és a kormánypárt miért telepítenek kémprogramot kérdés és a beleegyezésem nélkül a számítógépemre,  kik és hol összesítik ezek adatait, milyen célra, milyen országokban, milyen szervezeteken keresztül, milyen Kubatov listák összeállítására használják föl. 

Kocsis Máté figyelmét felhívnám, hogy „ne kitérő, sumák válaszokat adjanak”. Köszelőre! 

982 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr935166699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Nero Bianco: "De ehhez ki kell dolgozni egy működőképes választási stratégiát, amiben mindenki egyetért. " Naív vagy... 2 perc alatt szétjogszabályoznak bármit...
@Mariann19: Szeritenm nem fognak tudni együttműködni, ahhoz féltik azt, amit sikeresen átvészeltek vagy 20 éven keresztül..én még emlékszem az "első" vereségükre! Sajnos..:-D
@sírbateszezazegész: "DE velük sem." Mármint az MSZP-vel. Ezért kéne az ellenzéknek együttműködnie. Az MSZP egymaga szerintem nem lesz kormányzópárt, de a több, mint 1 millió biztos szavazójára szükség van.
A Bajnai program tűnik biztatónak a gazdasági kilábaláshoz, de elkerülhetetlen egy jelentős fordulat a gazdaságban elsősorban, ehhez viszont szakértői irányítás kell.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: mi az hogy nagyvonalakban? Igaz-e bàrmilyen fajelmélet szerinted, vagy sem? Bátran válaszolj, én megköszönöm és tisztelem az öszinteséget!
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: Ha és amennyiben a demokratikuss ellenzék ezeket az alappilléreket lefektette, már késő!
De nem lesz itt megegyezés, lóf@sz lesz itt, meg Jobbik-Fidesz koala, akárki meglássa, csikánók!

Jobb éjtet!
@mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik): Itt legfeljebb a Lutz gizit fektették le... ellenzéki partibadobással... mást nem...
@De hol van Columbo felesége?:
Bocsánat, hogy belepofázok, de szerintem az ellenzéki összefogásnak és egyéb más alapon szerveződő kormányváltási reményeknek befellegzett.
Késő.

Mindeddig optimista voltam, sőt, lesajnáltam azokat, akik szkeptikusan nyilatkoztak a kondás seggberúghatásának lehetőségéről.
Sajnos nincsenek illúzióim, Áder is egy volt a sorban, akiről azt hittem, hogy(...) de ő is pofán szart.
A többi felől sincs kétségem, és az ellenzék is ugyanezt teszi velem, amikor baszik a véleményemre, rikácsolja a "énegyedülmajmegláttyátokhogydetélleg" - dumát, közben meg elsiklik a valóság felett.

Ezért érzem, hogy késő.
Abba meg bele sem merek gondolni, hogy egy októberi előrehozott választás...
Azt mondod, hülye vagyok?
Azt mondom, igen. De ez is megfordult a fejemben, franc tuggya milyen forgatókönyveket tartanak a széfben?
@sírbateszezazegész: Hogy lenne igaz. Azt vallom, hogy mindnyájan Isten teremtményei vagyunk.
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Az előző hsz-edhez szólnék, amelyben azt feszegeted, hogy az ellenzék retorikájában milyen sápatag, nem használja ki azokat a tényeket, amelyekkel ugyanúgy operálhatna a Fidesz ellen, mint ahogy ellene fellépnek.
Ebben a kérdésben főként az MSZP-nek lenne szerepe, akár támadásban, akár cáfolatokban léphetne fel.
Ez a tévesen értelmezett nagyvonalúság és magukra erőltetett elegáns visszafogottság egy béna pártot jelenített meg a köztudatban még a múltban is, melyet jelenleg is ugyanúgy gyakorolnak.
Annyi tanácsadó működik náluk is, nincs aki rávezetné őket arra, hogy folyamatos arroganciára és pökhendiségre milyen stílusban kell reagálni a politikai életben? Nem jönnek rá maguktól az évek során, milyen hatástalan a közéleti szereplésük?
Holott a viszonttámadásokra ott van a lehetőségek tárháza, van a Fidesz számláján bőven mit a nyilvánosság elé tárni hatékony stílus kiválasztása mellett.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: de nagyon jól reprezentálja a csökött magyar gondolkodást, ahogy a poszt is ezt feszegeti.
(Okosteló, hogy a kettőből legalább az egyik okos legyen.)

A cikkben fikázzák az LO-t. Nem ismerem, mert nekem még mindig (1 ősrégi) Oo van 4. éve. MS-Office sosem volt, nem is lesz--és nemcsak azért, mert minden Word-dokuba beleteszi a sorozatszámát.
A cikkben fújolóknak lilájuk sincs, miket tud, csak az Oo, és mennyi modult lehet még letölteni hozzá, de köpködnek rendesen.
pl.:
mek.oszk.hu/08200/08250/

Tördelésre meg ott a MikTeX! :) , nem vok én titkárnő! :D
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
"Naív vagy... 2 perc alatt szétjogszabályoznak bármit."

Ezért nem kell elárulni idejekorán a stratégiákat.

Most a fidesz lő mindenre ami mozog.
És ez egy darabig egészen jó az ellenzéknek, mert sokfele kell lőni, a fidesznek viszont mindég az egységes és lebutított kommunikáció volt a legerősebb fegyvere.

Azt a választóvonalat kell meghatározni, hogy meddig jó az, hogy a fidesz céltalanul lövöldöz, és mikor érkezik el a pillanat, hogy a fidesz is tudja már, mire kell lőni, és a választók meg tudják, hogy mit kell védeni.

Most megy a Gyurcsány-Bajnai, de nincs Mesterházy támadás.

Hagyni kell, hogy a fidesz maga ossza meg az erőforrásait.
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Azt nem mondtam, hogy én nem kedvelem, csupán műfajok közti különbségek okán böffentettem.

Amúgy kevés olyat tudsz mutatni, amit ne kedvelnék, ha mán egyszer görög.
De túlmegy a hülyeségem Hellászon, minden (hangsúlyozom-minden!), ami Mediterrániához köthető, az az enyém.
Spanyol, olasz, horvát, akár Dél-Francia, sőt, török és izraeli (jobbosoknak pofa lapos), minden jöhet! Kaja-pia-történelem, bármi.

Érthető, szerintem...
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: Az ajándékomban ezután merülök el, mert nekem ahhoz idő kell, tudod, hogy sokáig gyönyörködöm bennük. Az életrajzi elemek úgyis folyamatosan előjönnek a hsz-ok-ból. A lelkivilág és gondolatiság meg itt ismerhető meg ezeken az oldalakon talán a legjobban. Egy időre ma eltüntél. Kutyu?
@Knósszosz:

Reálisan látva valóban csekély az esély, én is úgy gondolom, hogy ebből nem lesz kormányváltás. Legalábbis most nem.

Októberi választás?
Magyarországon bármi megtörténhet, ha a kasszakulcsról van szó.
És ugye, itt ez forog kockán.

Az mszp-nek semmi esélye sincs Mesterházyval - ezt tudja ő is. Szerintem abban bízik, hogy 2018-ra Orbánra saját betonbunkere dől rá (lehet), és akkor eljön az ő ideje.
Kár, hogy ettől még Mesterházy nem lesz alkalmasabb egy jottányit sem.

Amilyen kis ország vagyunk, annyira nagy itt a tülekedés, kérem.

Kár, hogy közben az ország megy a lecsóba.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Gábriel! Lehet, hogy nem fogalmaztam egyértelműen. Megpróbálom. Mind horthy, mind szállasi szar alak volt.Mindketten bűnt követtek el, mind a magyar nemzet, mind az emberiség ellen. Aki őket teszi példaképnek, az maga is szar alak.
Erről nem nyitok vitát.
"Hogy lenne igaz. Azt vallom, hogy mindnyájan Isten teremtményei vagyunk." Ennek nagyon örülök. Akkor a későbbi linkek kapcsán ezt tartsd szerintem mindig szem előtt.
Köszönöm, hogy megtiszteltél a válaszaiddal.
@De hol van Columbo felesége?: "Én azt mondom, Mesterházy 2018-ra játszik." Nem így látom. Egyrészt a külső jegyekből érezhető egyfajta eddig nem tapasztalt magabiztosság némi államférfiúi beütéssel, és túlméretezett határozottsággal.
Másrészt a romániai és brüsszeli megjelenése is esetleg annak tudható be, hogy kapcsolatépítéssel már most pozicionálja magát .
Ezek a jelek arra mutatnak, hogy Mesterházy túlzott jelentőséget tulajdonít a pártja ujraépítésének, mely igaz ugyan, de nem méri fel reálisan a továbbiakat, hiszen a felfelé ívelő népszerűségi % stagnál, vagy minimális a kilengés.
A 2014-es választás MSZP és személyes győzelmét várja és reméli.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Mellébeszélsz, azt látom..a többi nem érdekel! Nem lehetsz egyszerre demokratikus ellenzéki Jobbikos igazmagyar, meg az "elvtársaid" elvárainak is hű!
Ideje lenne, ha választanál, bár van még egy éved, sőt, úgy tűnik, több is, mire ráébredsz a valóságra!
Nem kell libsinek lenned, nem ezt kértem, én sem tartom magam annak, tudod?

Szebb éjt kívánok, ne forgolódj az irkálásom miatt, én nem számítok annyit azért!:-)
@De hol van Columbo felesége?: A mostanásg ár felett elsózott államkötvények a következő kormány alatt robbannak.
Ezzel az a baj, hogy a Fidesz győzelme esetén a 70-es évek romániája törhet ki a beső ellenzék letörésében. Miközben gyakoelatilag kiürül az ország.
Az ellenzék győzelme esetén 2022ben garantáltan a Fidesz nyerne, és ott folytatná, ahol kénytelen abbahagyni. Miközben 4 évig azt tennné, amit tett korábban is.
Az ország gyakorlatilag mindkét forgatókönyvbe belerokkanna.
@De hol van Columbo felesége?:
Nem derültem jobb kedvre attól, hogy bizonyos pontokon osztod a véleményem.

Nézd, én nem értek a politika szennymesterségéhez, nem is foglalkoztam vele egészen a 2006-os eseményekig.
Onnantól olvasom a híreket, amelyekből aztán azt olvasod ki a mit beleírtak, csak éppen nem a valóságot (2010-től), viszont van más alternatíva és ez a blogszféra.
Meddig?

Hát, ez a kérdés, hogy korlátozás nélkül meddig? - pofázhatsz.
Szerinted eljöhet az az idő is, hogy magadat cenzúrázod?
@Fabius:
meg bárki más is :-)
A Fidesz esetében eddig csak olyat találtam, ahol ugyanúgy adatokat kérnek, de adatvédelmi nyilatkozatnak se híre sem hamva
2.bp.blogspot.com/-j8amYthoJ-c/UVDE7BdPBFI/AAAAAAAACUU/BgkbYO5MtaY/s1600/fidesz_3.jpg
@GeoCracker: Bezony, ez igaz! De milyen finom is a leves pl. belőle? És a frissensültek, hm..
www.tutitippek.hu/blog/pics_up/marokkoi-lencseleves.jpg

..mint a hummusz, nem? :-)
@Mariann19:" Az MSZP egymaga szerintem nem lesz kormányzópárt, de a több, mint 1 millió biztos szavazójára szükség van."
Azt nem lehet elérni, hogy a szavazóikat odaadják, ők pedig elmenjenek oda ahova valók? Továbbra is fenntartom, hogy megbízhatatlanok, a parlamentben/hatalomban való bennmaradásért bármire képesek, soha nem képviseltek semmilyen érdeket a sajátjukén kívül. Most csak azért nem ennyire feltűnő ez, mert éppen egybeesik az ország érdekével az ő érdekük: a mostani kormány leváltása. Nem hiszem, hogy abban az esetben, ha pl. 2/3 szavazna csak rájuk, bármiféle önkontrollt gyakorolnának.
Sajnálom, én nekik sem hiszem el azt sem amit kérdeznek. És így vagyok a Fidesszel is.
@Knósszosz: 2006-os választás..a második fjordulót ippeg Damaszkuszban éltem meg..neten..nem semmi érzés volt! :-D
@mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik): Nem is az izét vitatom, hanem az utóhatásait. Ha csak egy kicsit kevés hőkezelést kap, akkor rosszul vagyok tőle :-(
@mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik):
Humusz, kissé csippentőssen csilivel... hmmmm.
Meg utánna egy vacak fiatal bárány húsából darált húús, fokhagymával és egyéb keleti fűszerekkel összegyúrva, tésztába hajtogatva és megsütve bő forró olivaolajban, aminek a végeredménye olyan cakkos szélű, aranyló tésztabatyu, amit a nagymutter gyártott dereglye néven, de ebbe nem szilvalekvár van, hanem hús és talas böreknek híjják...

Na, ne szívass tovább, jó?
@le Látó: Aszondod, hogy ezzel könyvet is lehet szerkeszteni? Tipografálni? Aszondod, hogy nem köll InDesign? Mesélj, lécci, lécci!
@GeoCracker: Najó, nem itthun köll enni, hanem "odakint", frissen készítve!
Knósszosznak: ízelítőjül:
etel-receptek.info/arab_etelek.html#039
m.blog.hu/ko/konyhakilatassal/image/saslik.jpg
Gebedj meg, lyó? .-D (mikor megyünk gyrosozni?:-)
@sírbateszezazegész: Abszolute nem csodálkozom azon, ha szkeptikusan értékeljük a jövőbeli változásokat, hiszen mindkét oldal kormányzását sikerült megismerni, és kesernyésen fogalmazva túlélni. Ezt nemcsak általános bírálatként mondom, mert ehhez hozzátehető az az ismert tény, hogy ez a két vezető párt 70-30%-ban osztozott pártkasszájuk érdekében olyan javakban, amelyek nem illeték volna meg őket finoman szólva.
Azt sem lehet gondolni, hogy egy ilyen kis ország gazdaságában ne lenne átjárás a két párt egyébkénti gazdasági szereplői között. Sok esetben ez az örökös gyülölködő hangulat is álca, hiszen máshol ezer szállal kötődnek egymáshoz ezek a politikusok.
Ezért jogos a szkepticizmus.
@Mariann19: De ezért még nem leszünk jobbikosok, ugye? :-) Sőt, a schifferi harmadik utas ( a benzinkutas) se kő, nem?
Árvák vagyunk, no!:-(
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Köszönöm szépen a mait, végig gyönyörködtem ujra. A katedrális a leglenyűgözőbb, azt nagyon szeretném látni, persze mindent megnézni, az lenne az igazi.
@Mariann19: Erre utaltál, kora estve tán?
"Húsz család nyert az ócsai szociális lakópark házainak bérleti jogaira kiírt pályázaton, a többi hatvan ház bérlésére új pályázatot írnak ki, módosított feltételekkel – közölte a pályáztatást lebonyolító Magyar Máltai Szeretetszolgálat hétfőn. Már februárban tudható volt, hogy kevesen tudnak majd beköltözni, mert a feltételeknek sokan nem felelnek meg. A pályázók nagy része nem ingatlanra felvett kölcsön miatt került nehéz helyzetbe, vagy nem devizában adósodott el."
index.hu/belfold/2013/03/25/csak_husz_csalad/
@mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik): Ugyan innen:
"A március 25-én lezárult pályázat nyerteseit postán értesítik a döntésről. Az érintettek többsége Pest megyéből költözik majd Ócsára, de Nyíregyházáról, Püspökladányból és Szekszárdról is érkeznek családok. Az első körben tizenöt kétgyermekes, három háromgyermekes és két négygyermekes család foglalhatja el a szociális bérlakásokat, a lakóparkba így 47 gyermek érkezik. A szülők egy részének van munkája, másoknak közülük olyan szakmájuk (festő-mázoló, targoncás, bolti eladó) van, amellyel a főváros közelében jó eséllyel el lehet helyezkedni, közölték a szeretetszolgálatnál."

Lóf@szt lehet elhelyezkedni, nem hinném, majd később visszatérünk erre..coming back after
szundi-bundi! :-)

"Ideje, hogy...!"
@mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik):
Ahhh...
Ez, mmhhhh...
Ajvár meg a balkánon is, pédájul az echte magyar nagyapám aki szerb vót, az csinált olyat és kólót táncolt néha.
Persze nem vót árpádias sávos konyharuhája, szóval igaz magyarnak nem lehetett nevezni.
Azért én szerettem, ha Vona behány is tőle(m)

Jó éjt Efendi, álmod altasson el, ahogy szokod mondani.
Sz't engem is, ha mán ily kései az idő.
@mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik):
"Árvák vagyunk, no."
Két verziónk lehetséges. Vagy nekünk senki se jó, akkor megérdemeljük a sorsunkat, vagy tényleg árvák vagyunk.
Utóbbi esetben menjünk a lelencbe, odavalók vagyunk, de Vérnyúlnak szólni kell, nem hagynám itt semmi pénzért!
@mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik): Nem hiszem, hogy itt bárki is forgolódna az irkálásom miatt. Így engem sem fenyeget ez a veszély. Tudod én toleráns demokrata vagyok. :)

Jó éjt neked is.
"nyilván ez utóbbit a legtisztábbra mosott fideszes agy sem bírja ki röhögés nélkül. "

Ez szinte kizárt.
@Mariann19: @mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik): Teljesen elárvultnak érzem magam politikai értelemben, eddig egyszer "savaztam", azt is megbántam de nagyon. És nincs protest szavazás, kizárt hogy vmi ellen voksoljak, az számomra nem elfogadható. Adott, hogy idealista vagyok, de amíg nincs olyan jelölt egyéniben (mert párt jelenleg szóba sem jöhet, akit támogatni tudnék, addig rám ne számítsanak.
Egyébként múltkor felmerült baráti beszélgetésen, hogy mi lenne, ha mondjuk létezne Külföldön Élő Magyarok Pártja. Kiderült pár pillanat alatt, hogy elvileg nagyon erős lenne, de az is hogy a hazai helyzet pontos leképezése történne egy újabb politikai csoportosuláson belül.
@Mariann19: Sajnos igaz amit írsz. A legnagyobb bűn az volt, hogy nem hoztak létre egy magyar "Gauck-hivatalt", mely feltárta volna a múltat, így azzal senki sem élhetne vissza. Meggyőződésem, hogy emiatt olyan a közélet, amilyen. Itt csak az segítene, ha az egész ún. "establishment"-t elzavarnák a fenébe. De ebbe beleértem a bírákat, ügyvédeket és ügyészeket, és a minisztériumi felsővezetői szintet is. Persze kérdezheted, akkor nem lenne-e anarchia? Néha az alapokig le kell bontani ahhoz, hogy újra tudd építeni. :(
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Többen is megtettük, nem látom nyomát, hogy megfogadtad vo(ln)a..kevesebb nacionalitást és több racionalitást kívánok! (hamár mindössze 10-12 milliónyi a magyar, a kínai kissé több, de meglásd, az indiaiak (nem félreérteni) lassan utolérik őket is!
@mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik): Az ócsai ügyről beszélt az egyik ügyvivőjük. Ő mondta a m3-kénti 680.000.-Ft bekerülési árat. Továbbá azt, hogy amiatt sincs jelentkező, mert megalázó helyzetű az a társadalmi státusz, ami az ottléttel jár. Jelzem, ezt meg is értem.
Nem tudom láttad-e ezeket a házakat, de ilyen igénytelen, szegényes kinézetű épületeket már szükségből sem építenek Ócsán kívül.
@tucano: Mihez képest? Lenne pár százezer s(z)avazója? Nem oszt, nem szoroz, ld. a mostani erdélyi és felvidéki helyzetet..
@mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik): Saslik-ügyben miért gebedjen meg az a szegény ember.
Különben eddig a legjobb saslik-szerű izéket sem itthon ettem :-)
Isztambulban nagyon jó volt, és Moszkvában egy örmény utcai árusnál az örmény cirkusz vendégsátra mellett :-)

Gyros ügyben a Móriczon (Bp.) a Wikinger nagyon jó hely, ha arra jártok :-)
@Mariann19: Biztos vissza kellett osztani kicsinyt..vagy nem tudom, mert elnézegetve lehet, magam is meg tudnék ilyet építeni/építtetni, max. a feléért, nem?
@sírbateszezazegész: Az, hogy ilyenek a morális közállapotok, az közvetlenül a rendszerváltók bűne. Ugyanis a váltáskor volt egy megszervezett ország, jól kialakított ellenőrzési és fegyelmi viszonyokkal. Az más kérdés, hogy a végrehajtás fázisaiban nem működött ideálisan.
Ez azonban nem jelentette azt, hogy ezt a felépítményt gyökerestől ki kellett irtani, és a vezetői réteg azt tegyen, amit az úri kedve diktál. Ez így van a mai napig.
A félreértelmezett önállóság és a demokratikusnak tűnő, ugyanakkor ellenőrzés nélküli döntési mechanizmusok hozták létre a korrupciót, a morális leépülést és a hatalmi arroganciát minden szinten.
Ugyanis nincs fék, nincs zabola.
@mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik)
Még a feléért is egész kis kacsalábon forgót tudnál kihozni, 340.000.-/m3 ár már nem a szükséglakás kategória.
@sírbateszezazegész: A szétesés már a nyolcvanas években kezdődött. A szociológusok anómiának nevezik, amikor a társadalomból apránként kipusztul a bizalom, az együttműködési képesség, és eldurvul az élet (nem csak a közélet). Buda Béla pszichiáter az Élet és Irodalomban írt 8x-ban egy nagy port felvert cikket erről, "Kemény foci" címmel.

Ami az ügynököket illeti, Kaposvár népszerű polgármestere, Szita Károly köztudottan még a saját barátairól, szomszédairól, sőt, a családtagjairól is jelentett. És mi történt? Nem történt semmi. Megtisztult ettől valami? Nem.
A Magyar Televízió vezérigazgatója III/3-as volt. Mindenki tudja. Nem is tagadja a pasas. És? Tisztább ettől a közélet? Ugye, nem?

Ha a törvény eltiltaná őket a közélettől, mi történne? Jönnének helyükbe Szíjjártó-félék, és ezt is engedelmesen tűri majd a többség. Változna ettől valami alapvetően? Szerintem nem.

Magyarország - romlott. Dickens regényeit juttatja eszembe, az ipari forradalom korát. Lehet, hogy hagyni kell a folyamatokat, az erjedést. Lehet, hogy nem lehet megúszni. A fene se tudja, mit kellene és lehetne csinálni.
@tucano: Ilyenek lennénk, hogy még külföldön is olyan képződmény alakulna ki, mint az országon belül? Valóban lenne bennünk genetikailag olyan vonás, hogy képtelenek vagyunk saját sorsunk érdekében tudatosan kiépíteni a közösségi életünket?
Nem hiszem, hogy ez objektív okok miatt van így.
Inkább arra gondolok, hogy hiányoznak belőlünk azok az egyetemes értékrendi elvek, amelyek más népeknél a születéstől fogva, zsigerileg épülnek a tudatunkba. Ebbe azért ilyen későn nem szerencsés belemenni, de megérne egy eszmecserét márcsak az önismeret érdekében is.
A szavazás kérdésénél azt kell eldönteni, hogy mi az elsődleges az ország kilábalása érdekében. A magam részéről a gazdaság stabilizálása lenne az első, melynek folyamatába lehetne közbeiktatni a jogállamiság és a demokrácia kialakítását is.
Mindenkinek jó éjszakát kivánok.
@Mariann19: Én nem így emlékszem a "rendszerváltáskori" viszonyokra, hogy az olyan jól szervezett ország lett volna. De akkor lettem fiatal felnőtt, így sok tapasztalatom abban nincs. Ami emlékeimben megmaradt, az ugyan ez a gőg és felsőbbrendűség a pozícióban lévők részéről.
Hiszek abban, hogy változik, ha tudod, hogy ki mit képviselt, ki mi volt. Nem zsarolható soha többé senki a múlttal. És ez fontos. Ha valakit úgy bízol meg/választasz meg, hogy tudsz a múltjáról, akkor az nem zsarolható. És ez fontos. Szerintem.
@épészmérnök: Neked is azt tudom írni, mint fentebb @Mariann19-nek. Én nem látom, hogy a hatalmon levők mások lennének, máshogy viszonyulnának a lehetőségeikhez, mint az egypártrendszer idején. És az újak, a szíjjártó-félék mitől különböznének tőlük. Nézd meg annak szüleit. Vamzerként feldobták az árkartell többi tagját, ők mentesültek a bírság alól. Senkiházi haszonlesők voltak azok is, a fiúk is csak a becstelenséget tanulhatta el tőlük. Azon sem csodálkoznék, ha a pártban funkciót töltöttek volna be.
Hagyni kell erjedni? Lehet, de aztán, amikor kifut, akkor lehet nagyobb lesz munka, hogy feltakarítsd. Jobb lenne ezt az én korosztályomnak megtenni, mint ráhagyni a gyermekeinkre. Én ezt érzem.
@épészmérnök: Tudod az zavar egy picit -nem igaz, egyre jobban-, hogy nagyon sokan csak a hatalomgyakorlás, -megtartás, gazdasági programok ésszerűségéről, választási koalíciók szükségességének pragmatikusságát hangsúlyozzák, és mintha elsikkadna az egyik legfontosabb összetevője életünknek: az erkölcs, a morál. Pedig enélkül az egész mit sem ér. Mindennek ez az alapja.
@sírbateszezazegész: nem lenne anarchia, olyan sosem volt és sosem lesz, mint a kommunizmus.
De egy jó kis káoszt elképzelhetőnek tartok. @épészmérnök: még erről is lemaradtam.
@tucano: Káosz. Az lehet. De aztán abból is rend lesz. Talán az kellene. Egy nagy-nagy megtisztulás. Mert így csak a szart paszírozzuk generációkon át.
@sírbateszezazegész: Mit értesz megtisztuláson? Felkelést? Polgárháborút?
56-ban az erkölcsi tisztaság, és a nemzeti összeborulás egy napig sem tartott.
@épészmérnök: 89-ben sem, pedig az nagy nemzeti katarzis volt. Legalábbis tiniként úgy láttam.
@épészmérnök: Nem gondolok felkelésre, vagy polgárháborúra. Csak tisztázzuk a múltat. Ne hazudjunk saját magunknak. Számoljunk le a hamis mítoszainkkal. Kezdhetnénk azzal, hogy Magyarország partjait három tenger mosta. Magyarországnak soha nem rendelkezett tengerrel. Volt egy magyar-horvát perszonálunió, mely 1918-ban szűnt meg. Tegyük tisztába, hogy Trianon a magyar vezetés "szűkkeblűsége" miatt volt. Mert mi nem tettük meg a saját kiegyezésünket a horvátokkal, románokkal. Nézzünk szembe azzal, mit tettünk zsidó származású honfitársainkkal a II. világháború végnapjaiban. Ne titkoljuk el azt, hogy Nagy Imre szintén kommunista volt. És még sok ilyet sorolhatnék. Ha ezeket nem tesszük meg, akkor előbb-utóbb lesz valami, ami nem békés lesz. Hogy 1 év, 10 év, vagy később az mindegy, de lesz. Meggyőződésem.
Szóval talán kezdhetnénk a közelmúlttal is, akár.
@sírbateszezazegész: Ez nagyon József Attilás volt :) (Lásd: Levegőt)
@tucano: Szégyen, de József Attilát nem ismerem eléggé (még mielőtt magas labdát adok, a munkásságára gondolok, :)). Én inkább Adyt szeretem.
@sírbateszezazegész: Lehet, hogy most a polgári Ady helyett akkor J.A. féle harcosabb költészeti befogadás napjait éled (de hülyén tudok fogalmazni néha)

"Káosz. Az lehet. De aztán abból is rend lesz. Talán az kellene. Egy nagy-nagy megtisztulás."

"Jöjj el, szabadság! Te szülj nekem rendet,
jó szóval oktasd, játszani is engedd
szép, komoly fiadat!"

Na, na?? :D Ráadásul a Szabadság helyett káoszt szoktak emlegetni, de késő van és nem találom a jó forrást.

magyar-irodalom.elte.hu/sulinet/igyjo/setup/portrek/jozsefa/levegot.htm

egyébként talán az egyetlen rendes anarchista verse volt :), aztán végképp a moszkovita kommer vonalat követte, bár ezen lehet vitatkozni. Szoktak is.
@tucano: éppenséggel szakított a kommunistákkal, a moszkoviták miatt, soha nem volt moszkovita
@tucano: De most pótoltam. Elolvastam. Megdöbbentő mennyire aktuális ismét. Sosem hittem volna el, ha valaki azt mondja nekem '90 nyarán, hogy még az én életemben ismét időszerű lesz ez a vers!
De nem ilyen rendre vágyom én sem. És az utánam jövő nemzedéknek meg főleg nem ezt akarnám hátrahagyni.
Az egész nemzet egy kollektív hazugságban él, már legalább száz éve, vagy tán több is. Azt hisszük Magyarország a világ közepe. De egész Európa is ilyen. Európa a világ közepe. Egész történelemszemléletünk abból indul ki, hogy Európa adott a világnak mindent. Mintha addig, míg a többi kontinensen meg nem jelentek a fehér "megváltók" semmi nem lett volna. Nem ártana beleképzelni magunkat mások helyébe.
Pedig azt a tételt is érdemes megvizsgálni, Európa lehet, hogy csak Ázsia egy félszigete.
Szóval több önálló gondolkodásra lenne szükség a zemberek részéről. Az én korosztályom (szerintem egyidősek lehetünk) volt az utolsó, amely még valamelyest megalapozott tudást kapott Magyarországon. Aztán már egyenes út vezet a sötétségbe. Ez nem nemzethalál-vízió, csak én így látom.
@sírbateszezazegész: "Az én korosztályom (szerintem egyidősek lehetünk) volt az utolsó, amely még valamelyest megalapozott tudást kapott Magyarországon. Aztán már egyenes út vezet a sötétségbe. Ez nem nemzethalál-vízió, csak én így látom. "

Nekem is ez a benyomásom. Lehet, hogy a diktatúra nyomása alatt nagyobb volt a tudásszomj? Vagy egyszerűen azért, mert nehezebb volt hozzájutni?

Most mindenki azt hiszi, hogy elég guglizni ahhoz, hogy tudja, mi a pálya. Holott értelmezési keretek, és az értelmezési keretek működésére vonatkozó ismeretek nélkül a millió információ szart sem ér. És még egy: minél több derül ki az idegrendszer működéséről, annál inkább meggyőződésem, hogy a memoriterekre szükség van. A gondolkodáshoz gondolkodni valóra van szükség. A kicsi és nagy felismerések, az eredeti megoldások, a művészi és tudományos ötletek nem a számítógép előtt ülve jönnek, hanem lazulás, alvás közben. Nemkülönben beszélgetés közben. A beszélgetők egymást inspirálják, egyik ötlet csiholja a másikat. Nem lehet csak gugliból dolgozni, hogy úgy mondjam.
Most nézem a mai Schmuk interjút. Hát én nem akarok ilyenekkel még buszra se várni együtt! Inkább gyalog megyek a világ végére! Na ezek után még sötétebben látom a jövőt.
atv.hu/cikk/video-20130325_schmuck_andor
@sírbateszezazegész: Az egész Trianon-ügy korábban nem annyira foglalkoztatta az embereket.
A Kádár-korban, most veszem észre a fő különbséget, előre néztünk. Azt lestük, mi lesz jobb, hogyan lesz könnyebb az életünk. Nem foglalkoztunk annyit a múlttal.
Most mindenki a múlton rágódik, és nem a jövő foglalkoztatja. Ha a mai magyarok jövőorientáltak lennének, akkor leszarnák Trianont, és kiráznák a kormányt a gatyájából amiatt, amit az oktatással művel.
Amikor autóvezetést tanultam, az oktatóm gyakran szidott: "maga túl sokat nézeget mindenfelé. Oda nézzen, ahová menni akar! Különben letér az útról."

Milyen igaza volt!
@épészmérnök: Kevesebb volt a más irányú szabadidős tevékenység lehetősége. A szabadság helyett szabadosság lett. A tudás devalválódásának lehetünk tanúi az utóbbi 20 évben, Magyarországon mindenképpen. Ezt látom a nagyobbik gyerekeimen is. De az oktatás minősége és metódusa is más. Szerintem nem előremutató a változás.
Én azt tapasztalom, hogy az emberek egyre kevésbé tudnak folyamatokban gondolkodni. Már aki hajlandó egyáltalán gondolkodni. És most még azokat is el akarják lehetetleníteni. Még a képzésüket is.
Mégegyszer a múltról.

Azok az emléknyomok, amelyeket időről időre megerősítenek, sokszor felidéznek, azok megerősödnek az agyban, és a gondolatok lefutását mint egy sín, meghatározzák.
Azok az emléknyomok, amelyeket nem erősítenek meg, elhalványulnak, a szinaptikus kapcsolataik leépülnek, következésképpen kevésbé fogják foglalkoztatni az embert.

Ha rákényszerít a politika, hogy állandóan a múlton keseregjünk, vagy a múltban keresgéljük a dicsőséget, akkor félresiklik a gondolkodásunk. Nem marad hely a jövőnek. A múlt-, jelen- vagy jövőorientáltság fontos jellemvonás, és egyes antroppológusok egész kultúrákat is ezzel jellemeznek.

A magyarok az utóbbi időben egyértelműen visszafordultak a múlt felé.
@épészmérnök: Nekem nem sok jutott a Kádár-érából (most vagyok 44), de Trianon az én generációmnak mindig fontos volt. Emlékszem a román változások idején sokakban felmerült azért egy esetleges katonai annexió lehetősége is. Trianon tényleg méltatlan dolog volt, de azért az ahhoz vezető okokat nem ártana tisztázni. De persze könnyebb Clemenceaura fogni az egészet.
@épészmérnök: A múlt megismerésére azért van szükség, hogy azt elemezve, abból tanulva tudj továbblépni. Ha nem követed el azt a hibát, hogy a régmúlt dicsőségén keseregsz, akkor sokat tehetsz a jövő érdekében a múltat elemezve.
@sírbateszezazegész: A gyereknevelésben kulcsszerepe van annak, amit a szakirodalom "az azonnali kielégülés elhalasztásának" hív.
Volt egy kísérlet, amelyben óvodásoknak cukorkát tettek egy asztalra, a kísérletvezető azt mondta, hogy ha nem eszi meg a gyerek a cukorkát, akkor később majd kap még egy cukorkát jutalmul.
Feljegyezték a gyerekek viselkedését, ki állta meg, és ki nem.

Azt találták, hogy azok a gyerekek, akik kibírták, hogy ne egyék meg azonnal a cukrot, később sikeresebbek voltak, pl. az egyetemi bejutásnál.

A Kádár-korszak egy viszonylag puritán időszak volt, szó sem volt fogyasztói társadalomról. Szűkösen éltünk, és örültünk, amikor jutott valami "különleges" falat, például narancs, vagy banán.

Aztán jött a kapitalizmus, a fogyasztás, a reklámok, és az állandó ösztönzés hogy ne spórolj, hogy megvehesd, amire vágysz, hanem verd magad adósságba, és most rögtön vidd haza. Mert megérdemled.

Az egész gazdasági rendszer az azonnali szükségletkielégítésre alapoz, ez pedig nem kedvez az elmélyültségnek, és a távlatos gondolkodásnak. Én így látom.
@sírbateszezazegész: Szerintem illúzió, hogy a történelem az élet tanítómestere. Inkább fordítva. Amit most látunk Magyarországon, annak alapján tudjuk megérteni, hogy mi ment végbe Németországban.

Az ember nem tanul a múltból, és diszkontálja a jövőt. Úgy viselkedik, mint a kamasz, amikor autót kap a feneke alá. Vakmerősködik, mert azt hiszi, vele nem történhet meg, hogy baja legyen. A jövő pedig messze van.
@épészmérnök: "Aztán jött a kapitalizmus, a fogyasztás, a reklámok, és az állandó ösztönzés hogy ne spórolj, hogy megvehesd, amire vágysz, hanem verd magad adósságba, és most rögtön vidd haza. Mert megérdemled.

Az egész gazdasági rendszer az azonnali szükségletkielégítésre alapoz, ez pedig nem kedvez az elmélyültségnek, és a távlatos gondolkodásnak. Én így látom."
Mivel többé-kevésbé tisztában vagyok saját korlátaimmal, mind a szóbeli, mind az írásbeli kommunikáció terén, én ezt ilyen tisztán és érthetően nem tudtam volna megfogalmazni. Én is így látom. Nekem az egész válság nagyon jókor jött. Ugyan anyagilag egy kicsit ellehetetlenültünk, viszont segített kiszakadni a fogyasztói társadalom mókuskerekéből. És már soha nem akarok oda visszatérni. Ez nem azt jelenti persze, hogy jobb ember lettem. Talán egy kicsit elmélyültebb (már amennyiben használható ez a kifejezés az én esetemben). Látod, ez is egy tisztulási folyamat az én esetemben.
@épészmérnök: Én nem érzem illúziónak azt, hogy tanuljunk belőle. Cortázar, García de - Vesga, González :Spanyolország története című könyv Előszavában tökéletesen leírja ugyanazokat a folyamatokat Francó halála után, melyek Magyarországon is megtörténtek. Félelmetes az egyezőség. Én azt gondolom továbbra is, ha van szemed hozzá sokat tanulhatsz belőle. Hogy mi várható bizonyos folyamatok beindulása esetén. De Te is ezt jelzed, mikor a weimari eseményekre utalsz. Abból vonsz le következtetéseket a lehetséges jövőre nézve.
@sírbateszezazegész: Örülök, hogy egyetértünk.

Annak idején egyrészt rá voltunk kényszerítve a puritán életvitelre, és ez nem választáson alapult. Ami szerintem rosszabb volt, hogy összekeveredtek az értékek. A diktatúra explicit kinyilvánított értékei szépek voltak, de elcsúfította őket a kontextus, lenullázta őket.
Nagy volt a bizalmatlanság, hisz mindenki tudta, hogy "téglák" vesznek körül a munkahelyen.

Ennél is rosszabb, hogy nagyon sokan rákényszerültek, hogy a túlélés és az előrejutás érdekében hazudjanak. A diktatúrát átverni dicsőség volt. Arra szocializálódott több nemzedék, hogy a kettős beszéd szükséges, és helyénvaló, a képmutatás és a hazugság igazolható.

Ez a magatartás adekvát volt a diktatúrában. A kapitalizmus tanulása, nem tudom, emlékszel-e, a Dallas-szal kezdődött. És milliók azonosultak Jockey-val, mert otthon érezték magukat ebben a mentalitásban. Bobby a lúzer, ki akar lúzer lenni?

Holott a kapitalizmusban is nagyon fontos a bizalom például abban, hogy a szerződést betartják, és a törvények nem változnak kétpercenként.

A bizalmatlanság, a kétszínűség, és az altruizmus tagadása (ne feledjük, a kommunizmus eszméje altruista) egy az egyben átmentődött a magyar kapitalizmusba. Ettől olyan visszataszító...
@sírbateszezazegész: Nem extrapolálom a jövőbe a jelen eseményeket. A körülmények számtalan szempontból teljesen mások.
Azt tartom valószínűnek, hogy ezek a moral insanity-k addig feszegetik a rendszer érzékeny pontjait, míg a legváratlanabb pillanatban és módon az egész rájuk dől.
@sírbateszezazegész: érdekes...mert bizonyos emberek, még most sem akarnak felébredni és kilépni a komfortzónából...közben az emberek nem tudják elképzelni, hogy van egy másik valóság is, ahol az emberek mosolyognak, jól érzik magukat és segitik és szeretik a másikat...

mivel nem tudják elképzelni igy nem is várható el..:( de sokan vágynak más másra, de maguk se tudják megfogalmazni mi az...de nem a gyülölet és a dögöljön meg a szomszéd tehene dologra...
@épészmérnök:

"__Aztán jött a kapitalizmus, a fogyasztás, a reklámok, és az állandó ösztönzés hogy ne spórolj, hogy megvehesd, amire vágysz, hanem verd magad adósságba, és most rögtön vidd haza. Mert megérdemled.__"

Pontosítanám egy kicsit.

Az akkori (1980-as évekbeli elit) kiépítette magának a kapitalizmust (a korlátlan gazdagodás feltételeit a demokrácia díszleteivel) ellenben az "alépítményt" kérlelhetetlenül és visszavonhatatlanul továbbra is szocializmusban tartotta és tartja. A magyarországi ellentmondásos és fejlődésre képtelen állapot erre vezethető vissza.
@sírbateszezazegész: '...az alapokig le kell bontani ahhoz, hogy újra tudd épiteni"
Ebbe az "újra épitésben" egyszer már belerokkantunk l990-ben.
@sírbateszezazegész: Trianonhoz egy szép adalék.

Babits Mihály: Áldás a magyarra

Ne mondjátok, hogy a haza nagyobbodik.
A haza, a haza egyenlő volt mindig
ezer év óta már, és mindig az marad,
mert nem darabokból összetákolt darab:
egytest a mi hazánk, eleven valami!
Nem lehet azt csak úgy vagdalni, toldani.

Máskor is hevert már elkötözött tagokkal.
Zsibbadtan alélt a balga erőszakkal.
De mihelyt fölengedt fojtó köteléke,
futni kezdett a vér elapadt erébe.
Visszakapta ami soha el nem veszett.
Nagyobb nem lett avval. Csak egészségesebb.

Lám, igaz jószágunk visszatér kezünkre,
bár a világ minden fegyvere őrizze.
Mert erős a fegyver és nagy hatalmasság,
de leghatalmasabb mégis az igazság.
Útja, mint a Dunánk és csillagok útja:
nincs ember, aki azt torlaszolni tudja.

Él a nagy Isten és semmise megy kárba,
magyarok se lettünk pusztulni hiába,
hanem példát adni valamennyi népnek,
mily görbék s biztosak pályái az égnek.
Ebből tudhatod már, mi a magyar dolga,
hogy az erős előtt meg ne hunyászkodna.

Erős igazsággal az erőszak ellen:
igy élj, s nem kell félned, veled már az Isten.
Kelnek a zsarnokok, tünnek a zsarnokok.
Te maradsz, te várhatsz, nagy a te zálogod.
Zsibbad a szabadság, de titkon bizsereg,
és jön az igazság, közelebb, közelebb"

Ja és egy dalszövegből:

Mert hát, MAGYAROK LEHETÜNK EGYENKÉNT,
DE LEHETNÉNK EGYEK MIND,
MAGYARKÉNT!

youtu.be/d8GD3dQBgY8
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Mi bajod a képpel.Most látom csak hogy Horthynak milyen nagy volt az orra....:))
@épészmérnök: hehe. Azért azt mégse kukázd! :D

Előkészítő munkára (kézirat leadására) _lehet jó_ választás az Oo, vagy utódja az Lo.
Különösen akkor, ha olyan fontjaid vannak hozzá, mint a Linux Biolínium.

E-könyv készítéshez lehet nagyon jó, közvetlen nyomdai munkákhoz - különösen ábrákat (horribile dictu! képernyőképeket) tartalmazó doksik esetén már a felbontás és a színrendszer miatt sem.

Ja és könyvet írni messze nem elég 1 OKJ-s szövegszerkesztő (helyette dokumentumszerkesztőit mondanék), vagy titkárnői tanfolyam, tipográfiai ismereteket plebs-nek ma Mo-n nem tanítanak.
vö.: Szerzők és szerkesztők kézikönyve.
Na, a hidrogénezett pipiropogós is úgy gondolta, hogy meg kell mondania a tutit adatvédelmi és székház-ügyben, mert ki más védhetné meg a magyar emberek adatait, mint Selmeczi Gabriella?:
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=190322

Az milyen már, hogy Selmeczi Gabriella napirend előtti felszólalásban kér választ arról Rétvári Bencétől, hogy Bajnai Gordon milyen adatokkal mit csinál és arról Péterfalvi Attila mit mondott?! Szörnyűség, jaj, még az adatvédelmi ombudsman is vizsgálatot kezdeményezett!

Mily érdekes, hogy ha Selmeczi Gabriella vár még kb. egy órácskát, esetleg kipróbálja az új csokicsövet a kedvenc szoláriumában, akkor Rétvári helyett rögtön Péterfi válaszát is megtudhatta volna:
www.egyutt2014.hu/az_egyutt_2014-rol/megnyugtato_valaszt_adott_az_adatvedelmi_hatosag_vezetoje.html
@épészmérnök: Kedves mérnök, nem igazán értem, hogy miért kisfiamozol, nem gondolom, hogy rászolgáltam, de igazából ez mindegy is. Teljesen igazad van, normális dolog, hogy ha adatokat gyűjtenek rólad, akkor kérik hogy egyezz bele. Nem normális dolog, ha úgy kerülsz egy listára, hogy nem egyezel bele. Tiszta sor. Hogy adatbázist építenek politikai szimpátia alapján, azt én egyáltalán nem minősítettem, se a tényt, se a módját.

Csak és kizárólag azt jegyeztem meg, hogy ezer helyen kismillió posztot és kommentet olvastam, a cinikusan viccestől a fröcsögően gyűlölködőig mindenféle stílusban, amik mind azt mondták, hogy ez a szervezet nem épít adatbázist, csak az egybites fideszesek azt se tudják miről beszélnek /a legtöbbször amúgy szerintem se tudják.../. Erre bemásolom a szöveget, miszerint mégis épül ilyen adatbázis, nem véleményezek, nem uszítok, nem fröcsögök, csupán megállapítok egy tényt, erre kapom itt az ívet mindenhonnan, hogy 60 alatti az IQ-m, meg idefigyelj kisfiam, meg ilyenek.

Elmagyaráznád, hogy miért jár ez nekem?

Előre is köszönöm.
elég nehéz-nekünk okosoknak-elviselni mátét:D
süti beállítások módosítása