Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/11/22/pinter-sandor-gyermekotthon-reakcio-magyar-peter-miskolc Belügyminisz... (2024.11.22. 22:20) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.12.23. 05:16 Fabius

Kövérlaca parlamentje

Házmester úrnak idő előtt sikerült az abszolút agyleállást abszolválni. Legalább a hivatalos nemzeti bejglikóma idejét megvárhatta volna, de megfáradt szegénykém abba a sok megfeszített munkába amit az idén végzett. Így a legyászmenetezett Fidesz fundamentalistákkal váltott barátságos zacsi pacsi után volt kedves felvázolni nekünk mit ért ő maga parlamentáris házmesterdemokrácia alatt

- Morcos Bajusz parlamentjében a képviselők elsősorban nem borzolják locsogással - amit hivatalosan ma még részletes vitának hívnak - a házmester úr viseltes idegeit. Lesznek kedvesek a drága képviselők szem előtt tartani, hogy házmester urat ez annyira de annyira untatja, hogy beleszundít, bajszába szárad az álomnyál, és Gyurcsánynál csak az ázott bajuszszagot utálja jobban. 

- Az ellenzéki képviselők csak olyan indítványt nyújtanak be amiről tudják, az a kormánypártnak is biztosan tetszik majd. Mert"sokszor ma órákat töltenek azzal, hogy módosító indítványokat utasítanak el, miközben pontosan lehet tudni, hogy a kormánypártok melyeket támogatják.

 

Az országgyűlési választásokon nem képviselőket, hanem bizottsági tagokat választunk, akik plenáris üléssel szarakodás meg részletes vitázás helyett bizottságban eldöntik mit gondol az orbánviktor, az ülésterembe pedig  automata gombnyomógépsort rendelünk valamelyik kormányközeli kebelbaráttól, ami a bizottsági döntést a látszat kedvéért megszavazza. 

 

- A morzsázás és csámcsogás után az egyéb eszközök ülésterembe hordása is tilos. Nincs több molinó, alufelni, bolhacirkusz, hangyavár, tamagocsi, Kétfarkú matrica, Ufó magazin meg kék cédula szórás a félcédulásokra. Méltóságteljes mély kuss, ez az irányvonal, aki nem képes ennek megfelelni azt a házőrség dermedtre sokkolózza. 

 

kövér-lászló.gif

 Ez azt hiszem olyan valami, amire a Fidesz páholy lakója, Pozsgay elvtárs is elégedetten csettint, és hamar sürgönyöz a pápai pártbizottságra idősebb Kövérnek, hogy apukám, kicsit megrettentünk mindannyian mikor a gyerek papokat térdeltető liberálissá vált, de ahogy öregszik úgy jön a felszínre egyre jobban az MSZMP KB Társadalomtudományi Intézetben megszerzett tudás haszna. Ha így haladunk nem csak a plenáris ülések lesznek háromhetente, de újra Népfont monopólium lesz a jelöltállítás. 

360 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr484978266

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiatal komcsiból ,csak vén komcsi lesz...de az egyre elborultabb.
húgy is van ez?

először is a pontosabb ismeretanyag mexerzése ügyében: anno a PB és a KB titkári összevontakon folyt vita, "csak" a "szovjetfeleségesek"-nek mintha több szavazatuk lett volna, vagy a súkyozott átlagban nehezebbként kerűltek be, bár az elsőtitkar elvtaaars személyesen a KGB első emberével volt nexusban, úgyhogy ott folytak némi sallangok...és amikor a kis kockás noteszlapról melyre ceruzával véste fel a konyhaasztalon, otthon éjjelente mi is lesz azt várta a népnek az a része aki érdeklődött arról, hogy a butikja még jó vagy tsz melléküzemág lesz e jobb és a nagyi telkét meg szőllejét kell betársítani és akkor meg hát...sok minden más ipari melléküzemág meg harmadik lépcsős gazdaság...ugye tudatában voltunk, hogy csalhatunk lophatunk amíg Andropov elvtaaars fogadja a kádervonatot és utasát

irigyeltek is a csehek meg a szlovákok és a lengyelek és a ruszkik ala szovjetek a jugók meg röhögtek mert azok már elfoglaltatták magukát a teutonokkal és a partizánok hordták a jobbnál jobb falatokat és a sört Abbáziában a vízen járva mert az dajcsmárk volt és a dajcstomi még geci sem volt...

szóval ilyen ez

ez a kövérlaca egy buzi titkos szerelme a törpe a koleszból és máig benedvesedik ha közelében lehet ugyanúgy mint zsemlyéssyzsoltika kisasszony vagy úrhölgy

a bencékről nem beszélve és marcellákat sem kifelejtve

szóval ezek még másolni sem tudnak

brühühühühü
Fábi meg tudod mondani hol van neki mentálja? hol horgya és hogyan...mert nem láccik vagy kelkáposztatálra gunultál

brühühühühü
Apicsába :-) Kövér volt az egyik olyan a Fideszből, aki sok-sok éve, pusztán az újsághírek gyors (== felületes) átfutása és a hallomás alapján, valamiért rendes embernek tűnt. Senki ne kérdezze, miért, mert már én sem emlékszem, csak annyira, hogy szívesebben láttam volna Orbán helyén.
Amit az utóbbi években művel, attól kábé se köpni, se nyelni nem tudok. Ezt a hozzáállást, ezt a stílust a seregben a parancsnokom sem engedte meg magának, pedig ő még szinte elfogadottan megtehette volna...
Vagy agyára ment a kétharmad és az elnökösdi, vagy nem értem az egészet. Kérem azokat, akik 2010-ben szavaztak, és ezáltal munkaadói lettek, hogy munkaviszonyát azonnali hatállyal szüntessék meg, rúgják ki a gecibe onnan, lehetőleg máris, mert szeretem én a határozott véleményt meg a célirányos cselekvést, de az ámokfutást kibaszottul nem.
miért nem vesz magának egy leértékelt parlamentecskécskét a kövérelvtárs? a bolhapiacon is lehet kapni úgyhíjják hogy fideszfrakció, vigye haza és ugráltassa őket vagy tegyen rájuk drótot, bugyigumit és mint pinocchiót tudná és akkor mindez a borzalom nem lenne

beszólnak neki meg véleményük van és ordítoznak olyan snassz amiért mindez van az nem mert az frakció 2/3

brühühühü

hazavihetné szatyorban mint a nyilasjózsihamvait
@Légifarkas:

a seregben az unatkozó bakának is meg a tisztnek mindíg adtak valami elfoglaltságot mert nincs rohadtabb egy unatkozó békebeli hadsereg amelynek ellensége sincs a fegyverzete elkopott a sok csiholásban és vágja a centit

na a parlamenti homokozóban ez nincs ott lweordíttyák a fejiről a hajat meg elkűldik a pécs Á ba és hasonló molinók meg cédulkák

brühühühühü

nemszokta szántást a cigány
A bableves az legyen bableves, a fidesz mar ugy is kommunista.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

csak pontosan és szépen:

" Minden legyen az, ami. A krumplileves legyen krumplileves, elvtársak!

– Kádár János programadó szlogenje - "
a többi stimmel, ott a hiba hogy ők maguk - és a kedves fan klub - ezt nem ismerte még fel (vagy nem meri/akarja beismerni.)így náluk súlyos identitás zavar mutatkozik :)

kíváncsi leszek ki lesz az első aki elküldi a qrva anyjába a házmester urat, népnevelői hajlamával együtt. nem is értem milyen alapon veszi a bátorságot magának, hogy a vele egyenrangú ( megválasztott képviselőnek)
megakarja szabni hogy az hogyan viselkedhet. Én tutkesz köpöcsővel és más csínyekkel bosszantanám mint annak idején tettük egy egy kedveltebb tanerővel...pedig ott volt egy függelmi alapú' tanár-diák viszony. ez a suttyó milyen jogon ugat bele a többi képviselő dolgába elgondolkodott vajon ezen? mert kívánságai lehetnek, hogy ö így szeretné meg úgy szeretné, azt a többiek vagy leszarják vagy leszarják a hülye fejét. :)
@rodeo36: na, ha én ott ülnék, akkor biztosan el lenne küldve a picsába (még ha addig ülnék is ott, akkor is), ezt garantálom. Kifejezetten finomkodónak tartom ezeket a molinós-cédulás dolgokat: oda kell állni elé, a pulpitus elé, aztán szó szerint lebaszni, de úgy, ahogy azt itt mifelénk szokták, amikor is a mondatokban csak a névelő nem káromkodás...
Nekem kezd elegem lenni ebből az egészből. Cirkuszt sosem szerettem, nincs rá szükségem, azt meg már kurvára unom, hogy minden nap olvashatok olyasmit, amitől minimum pofonosztó kedvem lesz. Kezd elegem lenni abból a gondolatból is, hogy mivel a dolgokon úgysem változtathatok, az lenne a legjobb, ha nem is olvasnék semmit. Kezd elegem lenni a habzó szájú, diadalittas megmagyarázókból, a tízmillió korlátlan tűrőképességűből, a nullákkal végzett műveletekből, meg úgy általában abból a rendszerből, amiről azt állítják többen, hogy ez már az, amire váltottunk egy másikat. Biztos szar volt a régebbi is, de szar lett ez is, emberek. Szar.
Blogmotor, utoljára szólok, hogy ha még egy kommentemet lenyeled, megkereslek, bazmeg, kiheréllek, négyfelé váglak, cafatokra szaggatlak, keselyűkkel felzabáltatlak, és amikor fosként kijössz belőlük, beleslagozlak az örök áramszünet pöcegödrébe. Belőled is elegem van, meg a pancser programozóidból is.
@Légifarkas:

úgy látom már ketten vagyunk, remélem lesz egy-két ember formájú képviselő aki nagy nyilvánosság előtt küldi el a picsába ezt a degenerált faszt... :)

a három hetenkénti ülésezést meg kilőném azzal ellenzékiként, hogy rendes munkarend (parlament + munka hahaha) szerint megtartanám a gyűlit, azt aki bújt aki nem én itt vagyok, lenne szép sajtó viszhangja :)
Utálom a kövér házelnököket.
@batka manó: dehogy lesz... lehetett volna már nem egyszer, de kussoltak. Kussolni is fognak. Meg játsszák az úriembert.
Sajtóvisszhang? Kiállni az emberek elé, plö otthon, kamerával felvéve jutyúbra föl, az internet korában ki a faszt érdekel már a tévé. Kiállni, és elmondani, hogy egy büdös nagy szarhalom az egész közéletünk, pancserek és balfaszok közül lehet választani, önteltek és öncélúak irányítanak, egyesek meghallgatják a kritikát, aztán szarják le, mások meg meghallgatás nélkül szarják le, a tiszta igazság nem érdekel senkit, undzovájter. Ha én képviselő lennék, itt és most lemondanék, de mondanék mellé olyat, hogy annak a visszhangja teret görbítene.
"a munkaterhük a duplájára nő, és nemcsak a törvényhozásban, hanem a választókerületekben is" - fogalmazott. Szerinte a parlament jelenlegi "hektikus" működési módjával ez nem tarható."

milyen választókerületi munkáról ugat a paraszt?

ángyán:
"Mindezek alapján határozott véleményem az, hogy amennyiben a frakció megtiltja képviselője számára a legjobb szakmai meggyőződése és lelkiismerete szerinti álláspont kialakítását és képviseletét, úgy éppen a szó szoros értelmében vett népképviseletet, illetve végső soron saját működésének jogalapját, azaz az Alaptörvényt kérdőjelezi meg. "
@Légifarkas:

ha komolyan veszi az öt megválasztókat (minket) akkor nem mondhat le, de ugathat serényen ez ellen a szar ellen, ezzel(is) van megbízva.
@dr.Hüppögő Balneológus: Ja. Ha egy darálóba felülről beöntünk egy vödör szart, alul is csak az jön ki !!
Micsoda egy tapló ez. Kicsit belegondolva: iszonyatosan zavarja ezt az embert a demokrácia. Látszik rajta, hogy rosszul esik neki. Nem érti, mire fel ez a nyűg, macera. Mint amikor kapsz ajándékba egy kötött pulcsit, szorít, mindenhol viszket, de nincs mit tenni, viselni kell udvariasságból.
@batka manó: Az a baj, hogy a virtigli Fidesz szavazók soha nem fogják felismerni a jelen helyzet abszurditását, mert ők is látens, vagy kevésbé látens kommunisták, csak úgy mint Morcos Bajusz. Az ismerettségi körömben elég sok jobb oldali Fidesz szavazót ismerek, és félelmetes, hogy ezek milyen kommunista nézeteket vallanak.

Nem vallanák be maguknak hivatalosan, de tetszik nekik a vezénylóféle államosítás, a hajléktalanok állami üldözése, szeretnék látni a Kádári teljes foglalkoztatottságot.
Szóval ebben a Morcos Bajuszban pontosan megtestesedni látják a Kádári rendszer erős emberét, aki megmondja ki mit csinálhat, meddig mehet el a nyilatkozataiban, meddig mehet el a tünteséein, már ha van olyan bátor, hogy tüntetni mer. Maidő megmondja az ellenzéknek, hogy mit tehet (akinek ez nem tetszik az kussolhat, és szamizdatolhat). Szóval jön a kommunista szép új világ. Csak azt felejti el Morcos Bajusz, és a vezénylova, hogy pontosan ők, illetve fiatalabb kiadásuk, harcoltak pont annak a rendszernek a lebontásáért.
Bár egyre inkább azt hiszem, hogy pont az MSZP, a megboldogult SZDSZ-szel együtt harcoltak a régi rendszer lebontásáért, ezek csak az akkori vezetést szerették volna megpuccsolni, hogy ők lehessenek az új kommunista vezetők.
@Légifarkas:

nézd, egy működő demokráciában azok a parlamenti képviselők, akik elrohannak az újságírói kérdések elől, meg hátat fordítva percekig a liftre várva bújkálnak azoknak ez az akciója lenne a legutolsó politikai akciója az életében

ennél sokkal kevesebbért kibasszák

ha láttad mikor a Brown miniszterelnököt akinek el kellett hagynia a Downing 10-et mert nem választották meg azaz kibaszottúl megbukott azt hagyták gyalogolni a családjával és a tv egyenesben közvetítette

egy olyan darab szar, minta romney amerikában aki 5x bukott elnökválasztást és már régen nem kormányzó ugyanemiatt eltűnt mint fing

a zorbán aki szintén 5x bukott és amikor győzött akkor is csalással tudott (vokstúrizmus adta a 2/3-ot erről nem nyitok vitát azaz csalás az egész) az már nem hogy politikus nem lehetne de pedellus sem

és lásd a tetűk országában miniszterelnök és ott trónol a szemétdombon amit csinált és kapirgál és kotkodácsol

brühühühühühü
A kövér házelnökök ..., na azokat utálom. :(
Ez a kövér, akkora nagy komcsi (maradt), hogy még az átkosban is a csodájára járnának!
Tisztára, mint a pocakosfutbalistaviktor. Csak másik helyen.
Remélem lesz olyan képviselő, aki a maga módján (ki intellektuálisan, ki zagyvagyulásan) elküldi majd - ha továbbra is ő lesz a házmester - a jókurvaannyába!
@Légifarkas:
"Kövér volt az egyik olyan a Fideszből, ..., valamiért rendes embernek tűnt." - WTF? :)
Sosem volt normális. Mindig sikerült valami ordenárét beböfögnie.
(Most nincs módomban kigóglizni a Hofi véleményt, de valami olyasmit nyilatkozott róla:) "Csak úgy ömlik a szar a szájából." :)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Krumpli leves, bacccameg, krumpli leves! :)
Klasszikusokat csak szó szerint! :P :D
@kormányzó:

annyiban tényleg sánta' a történet, hogy az egyik oldalról tolják az echte kommunista megoldásokat (államosítás ezerrel) más felől az egész katyvaszt leöntik egy népnemzetihortystamúlt maszlaggal...így tényleg tökéletesen elqurt valami kerekedik a dologból, és tökéletesen nem értik mi a faszért hőbörög az akinek még maradt némi józan esze az általános elmebaj közepén (békamenet tüntet a kormány mellett, egy kormány mellett tűnteni, margit nooormális'? )és nagyon nem kér a "gyuritündérmesékből"
@Légifarkas:
Ezt nem értem én sem... Pont a Kövér elvtárs? Ne'ba! Annál nagyobb suttyó, büdösbunkó komancs elvtárs nehezen található.
Persze időnként nyakkendőt köt és úgy néz ki, mint Szaros Pista, Jézus neve napján, de akkor is csak egy büdösbunkó, mert egyszer csak meg kell szólalnia és akkor bizony Gézánk igaza bizonyosodik be: "Ömlik a szar a szájából." (Mint az tanult kolléga elébb idézte.)

www.youtube.com/all_comments?threaded=1&v=4rtrqydCmDY
@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf: Már annyiszor, annyi helyen leírtam: tessenek megnézni a Rendszerváltó portrék című sorozatot! Ott szinte mindegyik (Áder, Fodor, Kónya, Demszky, Kövér, stb.) úgy nyilatkozott, hogy ők csak reformokat akartak.
Na, pufff, ez lett belőle. :(((
Én ezt a háromhetenkénti ülést is sokkalom. Minek? Úgy is mindent elfogad a Ház a 2/3-val. Legyen évenkénti, mondjuk januárban, ahol elmondják, hogy mit szavaztak meg. Az Mszp úgy sem oda való, a Jobbik, meg az Lmp meg még nem nőtt fel mentálisan. Csak és kizárólag a Fidesz alkalmas arra, hogy törvénykezzen. Emiatt a Ner és a 2/3 által felruházva megalkotnak egy törvényt, naptárreformot, hogy 2013 után rögtön 2015 következik. Ez nem választási csalás, vagy diktatúra csak egy kis reform.
@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf: Tökéletesen egyetértek. A Fidesz szavazókkal nem az a helyzet, hogy nem látják mi folyik itt. Pontosan érzékelik mi zajlik, és tetszik nekik. Ők ezt akarták.
Igen erős a verseny a folyosón rohangászó képviselők között, de Laca a Parlament legnagyobb tuskója, period.
@batka manó:
Nézd, rájöttek, hogy ennek az elqrt magyar népléleknek ez a szar, fos komcsi nosztalgia kell, horthysta cukormázzal nyakon öntve. Ők időt, pénzt és kommunikációt nem sajnálva ezt nyomatják az átlag 80-as IQ-val lélegző ecceriek felé.
A legnagyobb halmaz elvével tévedni nagyot nem lehet, a stabilan agyhalott és primitív létformák erre tökéletesen nyitottak - igaz, állítólag még Kövér elvtárs röfögésére ott is kilendülnek a mutatók néha, de gyorsan bekacsint egy kis komcsizással, ordibálással, mint a kocsmában, mire megnyugszanak a kedélyek.
Szép is ez egy ilyen echte, virtigli komcsitól, mint Kövér Zászló. :D
@V-PORT:
Jajj, itt kekeckedsz!
Há'mert a LÁTSZAT!
A biorobotokat sem cserélhetik le, azért kell pár gombnyomogató majom a Parlamentbe.
Különben csak estig kell kibírnunk, amikor a Hírtv2-ön Magyarország, és talán a Kárpát medence két legszerényebb, legőszintébb, legbecsületesebb embere fog egymással beszélgetni, hogy karácsonyi hangulatba kerüljünk. Én már látatlanban Pulitzer-díjat adok rá.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Néha kijön belőlem a ballib állat! Olyankor van ez, amikor az IMF rám tukmálja a havi apanázst, én meg elfogadom. :)
@V-PORT: Óóóó, ne is mondd! Én már a beharangozón kiakadtam. :(
Asszem, a családi béke (a vérnyomásom és a tévé épségének) megőrzése érdekében kihagyom eme kihagyhatatlan műsort. :D
Sokak figyelmébe ajánlom Gézánk örökbecsű Piktor idézetei közül.

Orbán:"A Parlament működik ellenzék nélkül is!
Hofi: Annak idején rájött erre Rákosi elvtárs is. Csak ő még nem jelentette be!

Kb. ebben benne a van az egész szemléletük és igazi "demokrata" világképük.

www.youtube.com/watch?v=4rtrqydCmDY
@V-PORT:
Ugye-ugye... Amikor egy ilyen őszinteségi rohamodban fegyvert fognak a homlokodhoz, hogy tedd el a pénzt és kuss, akkor jusson eszedbe Tündér Gyurcink "álma"...
Fabius!

Mit csinálnál, ha itt egy normális, európai demokrácia működne? Ha kulturált szakemberek ülnének a parlamentben? Ha mindenki ott lenne, ahová való és azt csinálná, amihez ért?

Ez csak egy futó gondolat volt, miközben abszolváltam a reggeli endorfin adagomat.
Tudom, még sokáig élvezhetjük nyelvi leleményeidet, sajátos stílusodat, humorodat.
Egy csepp öröm az ürömben.
Őrizd meg nekünk jövőre is.
Boldog ünnepeket!
@batka manó:
Azt értem,hogy a szoci érára többen emlékeznek ( és még többen szeretnék,ha senki ne emlékezne!),ezért komcsizni "közérthetőbb",de szarba csapni,vagy csapba szarni,nem ugyanaz.
Legalább itt,ahol az értelem apró szikrái nyomokban - még - fellelhetőek olykor,tegyünk nyugodtan különbséget a (Marx) kommunista,és a mai fidesz újfasizmus között.
@Orica Középföldi:
Ha... Haha... Te viccelsz! :))
Ebben az országban?
Vagy te melyikről beszélsz?
Komolyan, most szedd be a bogyóidat! :D
@kormányzó:
Olykor nem látok különbséget. Komcsi tettek és újfideszista beütések, horthysta urambátyámos mázzal leöntve. (Bár Bolseviki polcán is ott lesz a "Harcom".)
Bassza meg Móricz is, állandóan csak ismételgetjük magunkat, a Rokonokat?
@Klarita:
Azért a pecsétre odafigyelni!
De volt neki hasonlója, na... :))
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:

Boli!
Te mit csinálsz a vörös blogon? Álmodozol.
Na ez is valami hasonló. Ugyan nem erotikus, de az esztétika is ad élményt:))
Mindjárt megyek vásárolni, és a számla minden bogyónál kijózanítóbb lesz.
Csendes átkot mormolok a "nagyszerűek" felé karácsonyi ajándékként.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
Látom a Vincent pecsétet, de azért a többi stimmel, nem?
@Marcellusca: Én külön is bírom őket, de együtt.:) Amúgy tuti, hogy azért a Parlamentbe találkoztak, mert máshova a nagy arcuk, és egojuk nem fért volna be. Nem szeretem azokat az interjúkat, ahol valamelyik fél szellemi fölényben van. Itt ettől nem kell félni. Lehet, hogy ez az interjú letaszítja a 2012-es dobogó legfelsőbb fokáról az Obersovszky-Schmitt interjút?
Ha nem látod az ellenségeid közti különbséget,az baj.
Az omw-ban is van állami tulajdonrész.Ettől Ausztria komcsi lenne?Na ugye!

A mai simliska-pintér-stb..., "fidesz" fedőnevű maffiában,semmi "komcsi" nincs,ez a vegytiszta fasizmus.
Még nem olvastam el a posztot, de ezt MUSZÁJ megmutatnom, hihetetlen mennyire igaz és mennyire látszik, hogy mit is csinál Viktorunk:

www.facebook.com/photo.php?fbid=514855218547985&set=a.198348790198631.51885.169712619728915&type=1&theater

:)

(Jelige: egykulcsos.)
@kormányzó: ebben nem közöttünk van a vita...viktorék nem tudják eldönteni mi a faszt akarnak,

kommunizmust: közművek (vissza)államosítása, közigazgatás, oktatás, egészségügy (minden)centralizálása

vagy fasizmust: át (és ki)nevezési hullám, József Attila, Károlyi, Tersánszky és a szemtelenül mást/másként gondolok száműzése'
A komcsi az egy varázsszó náluk,jóllehet a mai fiatalabb generációnak megfoghatatlan...a régebbiek meg tudják pozitív és negatív jelentéseit,tartalmait,értékeit.../fiatalabbaknak jelzem az idősebbek mind abban az érában voltak kénytelenek élni,ők is/Elvettek az utóbbi időben nyugdíjpénzt,munkahelyeket,létbiztonságot,kultúrát,alkotmányt,demokráciát,sajtószabadságot,és sok egyéb dolgot...most a parlamentarizmus következik...

Ennek most ilyen változatban,az általuk működtetett formában úgysincs jelentősége!!!

Ennek az elvétele lesz a legkevésbé fájó...aztán majd jöjjön aminek jönnie kell...
@Orica Középföldi:
Nem is értelek... :))

@Klarita:
Majdnem! :D
A figura tajtparaszt, az totál.
@ariel12:
Csak az a bajusz, csak azt tudnám feledni...:)
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
Like??? Legalább néha beszólnál neki.... :))
De amúgy LIKE!
@Marcellusca: @batka manó: no problem, tudtam, hogy kijavitotok, de en mar tovabb fejlesztettem, a kinyilatkoztatast belehelyeztem a bab emesztesi eredmenyebe ;)
@Klarita:
Valld be, feliz... na, szóval ráizgulsz! :))

@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
Olvastam. Nem tudom mi van. Kishalacska vagyok, nekem nem szól senki, mindent én tudok meg utoljára. Amúgy is, mostanság meló miatt csak éjjelente estem be. Majd figyelek...
@Klarita: Erre írtam másutt, hogy az animált bajusz :-))
@gazoló
Most mutatták meg aa fiatalok éppen, hogy pontosan értik és látják a szavak és a tettek közötti különbséget...Nem féltem én őket, nem lehet megvezetni olyan könnyen ezt a generációt...Ami az "izmust" illeti, az idősebbek sem tudják elválasztani az ideológiát a gyakorlattól...
@GeoCracker:
Ezek meg kretének. Csak hát a "Kretének vagyunk!" táblával még sem vonulhattak fel. Igaz, a végeredmény így is stimmel. :D
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há
Bevallom, na...! Szeretem a bajuszos pasikat, férjuramnak is van...Persze nem ilyen gusztustalan, ápolatlan szőrgubanc...:)
@batka manó:
Az "államosítás",csak az (egyik) eszköz.
A "cél", ami számít!
Az pedig fasiszta.
Azért kell a krumpli levest,krumpli levesnek nevezni,hogy ne fizesd lazac áron a menzán./ha érted,mire gondolok./
a kövér házelnökök a halálom...

amugy szerintem azt a kellemes érzést igyexik biztosítani,
amit a komcsi gyűlölet tud adni....

rohat büdös komcsi ügynök... hitvány fidesznyik mint a többi...
a fides amfia bűnszervezet az simán köztörvényes bűnözők...
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Ahogy a kép mögötti posztban (endresy.blogspot.hu/2012/12/ideademagogia-familiaris.html )írtam, két nagy baj van ezzel.
Az egyik, hogy irgalmatlan demagógia dolgozik mögöttük.
A másik, hogy Rétvári eldönthetné már, hogy kicsoda.
Kövér legalább eldöntötte, hogy egyfajta ispánja akar lenni a parlamentnek.
Ez sem jó, de ő legalább már krumplileves.
Emberek!!!

Eztet a nép intézte neki,már ugye aki ezekre a tetükre szavazott,űl fönn a zemelvényen,nem tudom mondta-e már neki valamelyik népfrontos, micsoda szánalmas kutyán található élősködő
@GeoCracker:
Az a vicc, hogy ezek csak arra, a demagógiára építenek.
Látszatokra, kommunikációra, miközben rohad le minden, elqrnak mindent, mellettük a pozícióba ültetett dilettáns balfaszok lapítanak és nyaldossák a Vezényló seggpartjait.
Média és kultúrmisszionáriusoknak tekintik magukat (Szánalmassyék), "majd én megmondom, hogy..." címmel a tehetségtelenség és középszerűség diadalt ül, észt és pénzt oszt.
Komoly politikusok...
Betegek ezek.
Az OPNI bezárva, hát beültek egy másik nagy házba és most kormányzósdit játszanak.
@kormányzó:

ha már: nemzeti szocialista vagy fasiszta vagy ők sem tudják ( a harácson kívül) mit is akarnak pontosan. mert szerintem csak az irgalmatlan katyvasz van a fejükben és pont nem tudják mit is akarnak(meggyőződésem, hogy a többségük -politikus és választóik - például konkrétan nem tudatosan fasiszta csak mivel tudatlan seggfejek valahogy "így sikerülnek" a dolgaik...nem látom a kigondolt és tudatos cselekvést, csak ad hoc összecsapott válaszokat/doktori dolgozatokat látok az összecsapott válaszok gerjesztette problémákra. a dolog színház része (nemzetiszín külsőségek) egy másik dolog, az szimplán a választóik megtartásának szól, ha érdekeik úgy kívánnák holnaptól a vöröscsillagot csókolgatnák szemrebbenés nélkül, és 'rákosi pajtás' lenne a legfőbb ideológusuk.
@Klarita: nekem is van bajuszom. s szakállam is. De ahogy Poirot mondta, a bajusz növesztése művészet. Ergo, ha vlaki egy trehány alak, az tartsa röviden, mint én. Ha meg növeszti, gondozza, mint Poirot.
Egy ilyen levesbelógó bozontos izé, az nem bejusz, hanem hordozható ecset.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Valóban kultuszkommunikáció zajlik. De a történelem mutatja, hogy ez is hatásos lehet. Hitlernek, Sztálinnak is bejött. S Orbánék hihetik, hogy majd ők nem hibázzák el, mint a fennt nevezettek. Csak azt felejtik el, hogy a módszer önmaga sírásója. Mert megfinanszírozhatatlan. Ahogy a Románok Géniusza sem tudta megfinanszírozni.
Az 1989-es Kövér László szemen köpné a 2012-es Kövér Lászlót. A 2012-es Kövér László a teremőrökkel csiklandoztatná halálra az 1989-es kötött pulcsis, hobós Kövér Lászlót. Igazán sajnálatra méltó ember. Nehéz lehet küzdenie a saját démonaival!
@batka manó:
Szerintem meg félreértitek! Nagyon is tudatosan a zsigeri gyűlöletekre, az ecceri bunkóra építik a cselekedeteiket. Persze keverik a komcsi és a fasiszta ideológiákat, mindenképp valami szélsőség kell nekik, harc, ha már építkezni nem képesek, legalább tereljenek, kínáljanak egy ellenségképet, aki felé elvezethetik a felgyülemlő dühöt, feszkót. Itt a kulcs, hogy mindig legyen egy pillanatnyilag bűnbakként felmutatható réteg, AKI miatt van a gond, mert különben ők állnának a célpont közepében. Ez általában működik is.
A pillanatnyi érdekeiknek megfelelően lengetik be a közvélemény kutatásoknak megfelelően a lehető legnagyobb szavazat- és szimpátia optimalizálás miatt a zászlót, terelnek és robbantanak ki műbalhékat.

@GeoCracker:
Jajj, most nyomulnál egyből a bigére, mi??? :DD
@Le_Penseur:
Ahogy nézem Kövér Zászlót, rövidesen komolyabb gyógyszerezésre lesz ott is szükség... :)
és a főcsővezető még mindig szemrebbenés nélkül löki a süket dumát:

"Az oktatás átszervezését nevezte az elmúlt két és fél év egyik legnagyobb tettének Orbán Viktor a Kossuth Rádió Vasárnapi újság című műsorának adott interjújában. A miniszterelnök szerint az új oktatási rendszert 2013-ban kell bejáratni, gördülékennyé tenni. Beszélt arról is, hogy jövőre már gazdasági növekedésben lehet reménykedni, és jó eséllyel teljesíthetőnek tartja a tíz év alatt létrejövő egymillió új munkahelyről szóló tervet." bla,bla,bla

index.hu/belfold/2012/12/23/orban_az_oktatasi_reform_a_legnagyobb_tettunk/
@GeoCracker:
A Poirot-féle bajusz az már fetisizmus...:))
@Orica Középföldi: Én kifejeztetten örülnék, ha Fabius téma híjján a hegyi kecskék párzási szokásairól lenne kénytelen blogot írni. :)
@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf:
Hàt én fidesz szavazó voltam. Jàrtam még "orbàn koncertekre" tàn még az ominózus 2 millàson is voltam... Szerencsére '10 ben nem mentem el szavazni. De örültem a 2/3-nak is... De voltak fenntartàsaim... De azért belefért, mert akkor még erre se lehetne hivatkozni... Szal meg lehet mutatni... Meg is mutattàk... Nàlam Schmitt MEGVÀLASZTÀSA csapta ki a biztosítékot. Az azòta eltelt àmokfutàsuk lassan màr Gyurcsànyt is rehabilitàlja...( csak vicceltem! De lehet annyira mégsem...) Bajnait viszont a mai àllàs szerint bírnàm vàllalni még egy olyan mszpvel való koalával, amiböl kiszorták a szekeres-lendvai-veres-szanyi ballanszot. Azaz egy Botka féle irànyvonalu mszpt simàn le tudnék nyelni egy Bajnai vezette összefogàsban. Persze azért jobban örülnék ha vhogy ki tudnà hagyni az mszpt és a dk-t... Egy szónak is 100 a vége: a fidesznek mennie kell!
@Marcellusca:

Itt a lényeg:

Hofi: "Ha a Kövér beszélt volna, akkor annak folyik a szar a szájából!"

www.youtube.com/watch?v=PfbylGthCfM
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Irigykedel? Irigykedel? :-)
S naná :-) Nekem nem Kövér Laca az esetem. Maradok nőknél.

@Klarita: Meg nárcisztikus :-)
@batka manó: @Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Asszem, mindkettőtöknek igaza vagyon. :)
Sajnos. :(
"Na, pufff neki, így sikerült."
@GeoCracker: Fogaggyunk, hogy ezek a zX-es agyhalottak! :D
@Le_Penseur: Ne aggódj, ez - különösebben - nem zavarja! :D
@Marcellusca: S Ön nyert :-) Kap egy virtuális hangszórót :-)
Bazdmeg kövérgeci!Te olyan bunkó vagy,mint amilyennek kinézel!
@batka manó: A probléma áthidalására szoktam javasolni a nemzetikommunista besorolást.
A nemzetiszocializmus inkább szélsőbalos eszme. Az olasz típusú fasizmus a szélsőjobbos. Könnyű összekeverni, mert a két szélsőség összeér. Hasonlítsátok össze Thürmer és Vona programját.
@Penivaldes: Még meg nem fő. :D
Én - szinte - mindig jó vagyok! :DD

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Ne teniszgessé', te, itten a magaslabdákkal, jó' va'?! :D
@Marcellusca:
Korán reggel? :))
Bakker, csak óvatosan, mert Vérmókus tezsvírem mindjárt ezen felbuzdulva kajaképeket kezd kiposztolni - MERT OLYAN GENYA!!
Biztosan italos képei is vannak, amilyen...
@batka manó:
Nincs ott semmilyen "katyvasz".
A simliska,stb...-féle gazdasági bermuda-sokszög irányítja a - ma már - nyíltszíni rablást.
A góman- stróman brigád,gyártja a "legalitást biztosító törvényeket".
A tudatlan seggfejek,akiknek "valahogy így sikerülnek a dolgaik"/ez qrva jó!/ pedig,hozzák a "sajátosan magyaros",fasiszta formájukat,mert ne feledd,magyarokról beszélünk,akiknek a "legfőképp a szomszéd tehene dögöljön meg", a nemzeti hitvallásuk!
Logikus válasz arra a tényre,hogy a kormányzat munkája 1% kritikát sem tud elviselni.Elmegyenge hazudozás és 200 évvel ezelőtti lózungok csokra.Középszerű és az alatti kispályás focisták és szurkolóik hitgyülekezete álmodozik nemlétező 1000 éves magyar államiság és nagyság helyreállításáról,miközben már 5000 milliárdot kiszipolyoztak az itt élőkből!
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Nem rossz, nem rossz... De a barnákat és szőkéket is imádom! :))
"A picsába! Ha nincs ez a kurva rendszerváltás, akkor én most Kövér László Párttitkár Elvtárs lennék!"
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Te túlzásokba esel! :)
Komolyan... Ő nem OLYAN!
Morci Bajusz Zászló elvtárs Országos Pártelvtárs akart lenni - anno '88-ban milyen hátszél kellett egy frissen végzett jogásznak, hogy első "munkahelye" (kac-kac-kac) egy MSZMP KB belsős intézet legyen???
Ellenzékiség, meg rendszerváltás... Ezektől?

Sikerült is nekik - a pitiáner harmadosztályú komcsikból első vonalbeli "liberális demokratákká" lettek.
Akkor, amíg tartott Soros Gyuri bácsi pénze.
HITELES EMBEREK!
NAGYON!
KOMOLYAN!
"MSZMP KB Társadalomtudományi Intézet" - nem kéne annyit ekézni ezt a szegény intézetet. Voltak ott jobb sorsra érdemes kutatók, és egész jó kutatócsoportok.
Kolosy Tamás például ott csinálta meg az utolsó nagy, országos társadalmi rétegződési tanulmányt, az szép munka volt. És jó volt Gazsó Ferenc ifjúságkutató csoportja is. Nota bene, a társadalmi esélyegyenlőségek és az oktatási rendszer összefüggéseit kutatták.

A TársTud-ban dolgozott Papp Zsolt, és Orbán nagynénje, Sipos Katalin, Vitézy László első felesége, aki nagyon okos és tisztességes nő volt, negyven évesen meghalt szegény. Vitézy, amikor még rendszerkritikus független dokumentumfilmes volt, tőle kapta a témákat.

Amolyan "elfekvő" volt veszélyesen okos kutatóknak. Sok akkori ellenzéki is bedolgozott a kutatásokba após-anyós nevén, így jutottak munkához, megélhetéshez. Voltak persze olyanok is, akik amolyan kommunista politológiát csináltak, de nem ők voltak a hangadók.

Bizony, bizony. A dolgok sokszor nem olyan egyszerűek, mint amilyennek látszanak.
@épészmérnök: "társadalmi esélyegyenlőségek" helyett
társadalmi esélyegyenlőtlenségek
Gazsó Ferenc, aki ma is mszp-s szakpolitikus, a 70-es években (!) bizonyította, hogy az akkori magyar iskolarendszer nem, hogy növelné a társadalmi mobilitást, hanem éppen, hogy csökkentette.

Mit mondjunk akkor a mostaniról? :-(
Amúgy meg ha meglátom Kövért azzal a kicsi, mélyenülö disznószemeivel... kiver a víz és egyből másvallásúvá szeretnék válni...
@ati27: okés ati, semmi baj, csak szólok, a ballansz, meg a ballaszt két dolog, de ugye nincs harag?.)
Tudod ez egyik kiegyenlít, a másik meg nehezék:-))
@épészmérnök:
Ne... :))
Tündérbogaram, a végén még az lesz, hogy elfekvő volt, a veszélyesen tehetséges és ellenzéki friss diplomás jogászoknak is! :))
Végül is ...
(Pláne, ha azok olyan vérvörös komancs családból jöttek, mint Kövér Zászló.)
Szocializálódás, családi hagyományok, ideológiai nevelés, iskoláztatás, KISZ, pártnyomás...
Én tényleg nagyon jámbor kis birka vagyok, imádom a meséket, viszont "hülye azért nem vagyok". :)
Nyugtass meg, hogy az csak egy síkja a valóságnak.
csodálkozok is, hogy nem 3 hetente üléseznek 2 éve. :S
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
Mókuska, ha kaja (ital) képekkel mersz jönni, kinyomlak a megfelelő gombbal!
GONDOLD MEG!!! :D
@doggfather:
Ez az öregedés és a tabletták miatt lehet. De, majd most...
Izé, illetve 2014-től.
Vagy mégsem?
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:

Korán reggel? :))
Bakker, csak óvatosan, mert Vérmókus tezsvírem mindjárt ezen felbuzdulva kajaképeket kezd kiposztolni - MERT OLYAN GENYA!!
Biztosan italos képei is vannak, amilyen...

hhehhee vannak:-)

picasaweb.google.com/117954347335284581558/20TABOR20120702#5825109785468043666

picasaweb.google.com/117954347335284581558/20TABOR20120702#5825109796899357394
Ezt a balfas.t olvastátok: (basszus, még mindig kipontozok dolgokat...)

"Az oktatás átszervezését nevezte az elmúlt két és fél év egyik legnagyobb tettének Orbán Viktor a Kossuth Rádió Vasárnapi újság című műsorának adott interjújában. A miniszterelnök szerint az új oktatási rendszert 2013-ban kell bejáratni, gördülékennyé tenni. Szólt arról is, hogy jövőre már gazdasági növekedésben lehet reménykedni, és jó eséllyel teljesíthetőnek tartja a tíz év alatt létrejövő egymillió új munkahelyről szóló tervet."
hvg.hu/itthon/20121223_Orban_ez_volt_a_legnagyobb_tett_a_kormany
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
Baszki, megnéztem, pedig megfogadtam, de ... rohadék vagyol!!!
Ezért még megkapod azzal a ... lapáttal :D
Azután fújhatod...
hirportal.sikerado.hu/images/kep/201107/zene_allatok.jpg

Amúgy tegnap ismerős hívott, hogy kemencében sütött echte "KENYERET", menjek érte. Ma egy kis véres, májas hurka hozzá, mellé pedig egy kis Villányi vöröske.
A makkod is száradjon le...
@Orica Középföldi:

"Mit csinálnál, ha itt egy normális, európai demokrácia működne?"

Mit, mit, bulvárgasztró blogot írnék Alekoszról és a mákos lecsóról. Röhögni azon is lehetne :-)

Kellemes ünnepeket neked is!
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
kevés vagyol, mint macisajtóban a brummogás: reggeli: spanyol kocsona, ebéd, majd, vargányagombakrémleves, páclében csücsül némi szarvasgerinc, comb kombó, mellé egy mufloncomb... soroljam? :-))

A sörkészlet: Budweiser, Staropramen, és Pilsner Urquell... kisérőnek egy kis Jameson:-)

Montam má?? Boldog karácsonyt:-)
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
Majd ha befalaztad oda, addig ne hencegj!
Hencimaki!
Hunortodoxiában ez nem szokás! :(
Milyen szép lesz, amikor a világ tv-i képes beszámolót mutatnak a magyar parlamentből,amint Kövér gyökér házmester utasítására kirángatják a díszmagyarba öltözött, operett katonák az ellent mondani merészelő képviselőket és a folyosón a falhoz állítva, szétrúgott lábakkal motozzák őket.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: A zoktatási hülyeségre részben reflektáltam ott fenn a poszton :-)
@csak egy néző: majd feljelentik a zsebkésük miatt, esetleg a golyóstoll miatt, mellyel egy firkával megbántották a főgolyóst
@Fabius:
Ezt a gasztromókust én megsütöm... Belefér?
Ez komolyan terrorizéke!

files.blogter.hu/user_files/36700/mokus.jpg
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
Alantas, kávéscsésze alátét jellegű, fabolond, gyógymókus vagy!
Es muss sein... Tahótlanítanom kell, nem bírom ezt ideggel.
Hol vannak hozzád képest a narancsbuzi trollok?
Messze nem ilyen idegesítőek... :))
@kalaposinas: Meg is van új póló feliratunk: "Halálom a Kövér házelnök!" :P
@Fabius: Alekosz a mákos lecsóban? Nyami! Csak ne csinálj vele riportot, attól asszem agylobot kapnék. Isőnként már-már a Szalacsi szintjét döngeti:-) Nincs rosszabb egy félművelt okostojásnál. Pl. mint én:-)
De kkor is, a Boli dödöjjön meg, mást se tud csak sértegetni:-) Ember az ilyen? Eléhordok makkot bogyoróót. És ez a hála:-)
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:

Magyar ember bármit megeszik ami panírozott és kirántott. A kartonpapírnál a mókuscomb se lehet rágósabb :-D

www.pixter.hu/video?id=13020
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
Nyomnám neked ezerrel a nyereg alatt puhított kumisz turultojásos besamellel fotókat:-)
@Fabius: Te is kezded? Mondhatom szép. Asszem önszánüzekedtésbe vonulok. Úgy tűnik, itten engemet nem szeretnek:-)
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:

Pszt!

Ha igazán ki akarod nyírni idegileg akkor keress neki képet, amin vörös kislány pucéran sárkányhajózik a fogai közt tartott vadkacsapecsenyével.

3:1 , tuti siker :-D :-D
@Fabius: Van olyan is, csak azt a total weaponként kívánnám alkalmazni, amikor már totál védekezésképtelen:-)
@Fabius: bár nem tudom, mennyire lenne lelkes, mert a lába közt a tőgye:-)
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Nem vagyunk meglepődve, hiszen a komcsi mentalitásról már Szolzsenyicin is elég pontos képet adott. :(

"A kommunistánál kártékonyabb és veszélyesebb embertípust még nem produkált a történelem.

Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúra- és szellemellenességük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem kommunista ember számára. A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így nevez: lelkiismeret. A kommunista eltorzult lélek! Egészséges szellemű európai ember nem lehet kommunista! Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke, vagy az elvtársak személyes boldogulása így kívánja."
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Bazdmeg Gábriel. Az elmúlt 20 évben kb. 6598-szor volt ez nyomorult idézet bevágva. Nem szégyelled magad?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Az idézettel több baj van. Leginkább az, hogy hoax.... A többi ebből következik.
GoTo Goodle
bolsik szerint is hátráltatja a per definitionem népellenség ellenzék a forradalom zászlaját hordozó egypárt dicsőséges munkáját

de most ez nem az, ez más, viktor nem olyaaaaaaan
Új adóval fedezhetnék a tandíjakat
A diplomásadó bevezetéséhez hatázsvizsgálatok is kellenének - írja a Napi Gazdaság.

hvg.hu/gazdasag/20121223_Uj_ado_bevezetesevel_fedezhetnek_a_tandij

Megelepődtem volna, ha nem így történik...
Volt olyan döntés 2010 óta amivel Orbán nem volt elégedett? Ő Orbán, ha volna szinonima szótáratok tudnátok, hogy Orbán Viktor=tökéletesség. A Fidesz világban ha tökéletesre gondolsz Orbánra gondolsz.
@Fabius:
Ha nagyon aljas akarna lenni, akkor SZŐKE, 85-ös mellbőséggel rendelkező csajsziként jönne velem kettes kajakban, bikiniben a Lajta bejárásra, császárzsömlés-téliszalámis szenyát kínálgatva, egy kis házipálinkával és búzasörrel! Bazz... Na, tudod, az DURVA lenne! :D

@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
Nagyon-nagyon gyakorlatlan vagy. Kreativitásuk sehol, ők csak Habonyka asztaláról a lepottyanókat kapják!
Különben is, azoknál a komcsiknál már csak a Piktorunk seggébe szorult jobbikosok a cikibbek manapság.
A legviccesebb, hogy úgy tesznek, mintha nem lenne egyértelmű, hogy honnan bújtak ki és ki a kenyéradó gazdijuk! :DD
@GeoCracker:
Bazzzz! Nagykorú ez már, vagy te vagy pedo??? :)
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus: Nem lennék ilyen válogatós, ha a néni idetoppanna. Merő humanizmusból sem engedném ki a hóesésbe :-)
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: úgy húsz körül lehet, ha a bőrránckrém és a szembevilágítás hatása elmúlik :-)
De mindig ez a szőrszálhasogatás :-)
Ha Selmeczi Gabiról hoznék képet, akkor az sem tetszene :-)
Az utolsó megfegyelmezettek kivezetés nélkül ,az LMP-s hölgyek voltak..Én a helyükben kövér lászló bajuszban járnék januártól a parlamentbe!Remélem valaki szól Nekik!
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
nos, a Lajtabánsába kajakozni, szúnyogtápnak bármelyik csoffadt luvnya megteszi. Szalámis zsemle???? brrrr... házipálesz búzasörrel (legyint) risszrossz alkoholista... igénytelen senki...

Amúgy meg ne szégyeld magad, ládd e Rómában még a csaszi isa sarki Pastacceriában flamózik. Így a kóbászoszsemlye sem annyira taszító:-)

picasaweb.google.com/117954347335284581558/ROMA200610JAV2#5825121172298772674
Hát én az Orbánra szavaztam... és ma is rá szavaznék. De azért van különbség a helyzetben. Akkoriban csak lenéztem, meg utáltam a liberálisokat... manapság gyűlölöm őket. Már, ha szabad ilyet mondani. Ki tudja?
@GeoCracker:
Hát, akkor durva anyázás lenne a vége... :)
@reálisan:
A liberális Orbánra?
Arra, aki 1992 és 2000 között a Liberális Internacionálé alelnöke volt?
Mert akkor nem értem... :(
Tudom, bennem van a hiba!
@reálisan: A gyűlölet is egy érzelem. Érzelmi alapon meg gondolom kár lenne racionális érveket elvárni.
Olyan ez, mint amikor megkérdezi a csaj, hogy miért szeretsz? Hülyébb kérdést ritkán tesznek fel. Mert nincs rá válasz.
Azért persze megpróbálhatod indokolni. Csak akkor már nem gyűlölet lesz, hanem racionális elutasítás. S miért akarnálak megingatni a hitedben. Pont vasárnap, és pont karácsony előtt :-)
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: nem vörös, nem félmeztelen, a vadkacsa sem lóg ki a szájából... a többi stimmt:-)
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
Nem is a bejárás volt, hanem a túra... Baszki, hogy nektek mennyi bajotok van!

Nézegessétek..

www.voluta.hu/fototar/vajko_lacitol/kepek.html
@reálisan: Mindenkinek állampolgári joga, hogy hülye lehessen...
@reálisan: Meg hát az orbánnak is úgy kell a hülyék támogatása mint egy falat kenyér...
@reálisan: Szóval most még a liberálisozást is elnézem, mert ha valaki bevallottan hülye annak csak megbocsájtani lehet. Békés Boldog Trollkodást!
Ez így unalmas, hát már nincsenek Kövér elvtársnak beosztottjai?
Pedig címlap....
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
"Úgy tűnik, itten engemet nem szeretnek."
Ne sírjál, én szeretlek, és milyen hosszú volt az út, amíg idáig eljutottunk.

Hű, vendégek jönnek, később még fogok szép perceket okozni Neked, legalább így, karácsony táján.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Bolika! Ki ne maradjál, Téged is szeretlek, fej-fej mellett vagytok nálam Mókussal. Üdv.
@reálisan: "Akkoriban csak lenéztem, meg utáltam a liberálisokat... manapság gyűlölöm őket"

Tyí, azt a kamingautját neki! :-D

Na most kapcsold ki egy percre a hírtv-t meg tedd le a pártlapot. Elmondom neked, de maradjon köztünk, mert még megtérsz mint Egyszeri Csanád pisilés közben midőn letekinte...

Liberális = kapitalista.

kapitalista-gyűlölő = kommunista

Na most meredek dolog jön, kapaszkodj:
kapitalista = jobb liberális + bal liberális + más egyéb amivel nem akarom összezavarni a kis buksidat.

Ha az egyenlet rendszert rendezzük, akkor:

liberális-gyűlölő = kommunista.

A többi meg propaganda, amit jól beszoptál.
Látom a karácsonyi hangulat megszállt mindenkit. Bejgli evés közben a legjobb gyűlölni a liberálisokat. :)
@kovi1970: ez nem trollkodás, senkit nem gyalázott te!

Ez egy segélykérés, hogy "kapcsoljátok ki a hírtv-t könyörgöm, mert már nagyon hülye vagyok" vagy valami ilyesmi.
Szerintem Kövér eltársnak úgy hiányzik egy punci mint még senkinek a történelemben.

Ez meg az én diagnózisom.
De lehet tévedek, mert nem vagyok orbánviktor.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:

"Nyugtass meg, hogy az csak egy síkja a valóságnak."

Jó, hogy mondod! Ha történetesen kedved támad tájékozódni, hogy a hetvenes-nyolcvanas években milyen állapotban volt Magyarországon a társadalomtudomány, akkor fáradj be a Széchenyi, vagy a Szabó Ervin Könyvtárba, és kérd ki a Valóság című folyóirat akkori évfolyamait. A Mozgó Világba is belepillanthatsz.

Meg fogod látni a publikációkból, hogy naprakészek voltak a szerzők, és szó nem volt apologetikáról, azaz a rendszer szédelgő feldícséréséről. Születtek viszont kiváló kutatási eredmények. És persze, nem annyira kiválóak is, mint ahogy az most is így van.

Megnézheted például a Gondolat, vagy a Magvető Kiadó publikációs jegyzékeit azokban az években, és akkor kiderülhet számodra, hogy a legtöbb fontos külföldi szerző írásai, könyvei megjelentek, külön-külön, vagy sorozatban.

A hazai kutatók is majdnem mindent kutathattak, viszont nem minden jelenhetett meg. De nem volt elvárás a tények meghamisítása.
@Fabius: Mit töritek magatokat?! Elég a karácsonyi menüsort felsorolni:D
@aranyhorcsog: "Szerintem Kövér eltársnak úgy hiányzik egy punci mint még senkinek a történelemben."

Az is lehet, hogy punci van, de másvalami nem nincsen...
Most jöttem meg a halpiacról, beeee....

Vettem tíz, ujjnyi vastag kardhalszeletet, úgy három kilónyit, és a tengeri fazék" nevű leveshez négyféle kagylót, és két kisebb heringet.

Javaslatokat kérek az elkészítéshez :-)
@reálisan: Akkoriban csak egy félrevezetett jóindulatú hülye voltál, most meg egy idióta barom troll.
@aranyhorcsog: Lehet, hogy segglik hiányzik neki, erre jött rá és ezért ilyen morc.
@reálisan: liberálisozni manapság menő.

Persze addig a pontig, amikor egyszer veled szemben nem bánnak el liberálisan.

Az emberi jogok addig kirhögendők, amíg egyszer a tieidet nem tartják tiszteletben.

Ha börtönben vagy, de amúgy is csak körbe-körbe sétálsz, sosem fognak feltűnni a falak.

Ha egyetlen pártra lehet csak szavazni, de az ponta te favoritod, akkor nem fog zavarni az alternatíva hiánya.

Különösen akkor lehet jól elkerülni a falakat, ha az embernek nincsenek elvei. Hanem az aktuális hatalom számára az irányzék és az etalon. Konkrétan, ha mindent mindig úgy gondolsz, mint Viktor, akkor hatalmas szabadságot érezhetsz. Bár ezt nagyon nem könnyű megtenni, mert gyorsan változik a helyzet.

Tegnap még kiálltál a tízezres keret mellett, de holnap azt fogod helyesnek gondolni, hogy mindenki tanuljon ingyen.

Egyébként lehet ,hogy ez a boldogság receptje. Buta, korlátolt kis élet, de boldog :) Lehet, hogy ezt kéne követni.
@jaegtoer: "Ez már gruppen..."
Látod, Te is Milyen vagy! Úgy elszoktál már a közösségi érzéstől, hogy el sem tudod képzelni hátsó gondolatok nélkül az érzéseket.
Gyúrjál rá egy kicsit, hogy Nálad is térjen vissza a kollektív érzés, és az emberbaráti szeretet. Legalább így karácsony táján.
Remélem, az ünnepekre való tekintettel elég fennkölt voltam.
kövérlaci a legalja.
tényleg, hol vannak a kövér blogőrség emberei? a sokkolós kommentyeikkel?
@épészmérnök:

Bizony-bizony.
Nekem, koromnál fogva, az elmúlt rendszerről inkább csak családi beszélgetésekből rémlő tudatos emlékeim vannak, de a szüleim könyvespolcáról emlékszem egy könyvre, amit lázadó fiatalként olvastam, nagy hatással volt rám. És mennyire ki voltam akadva, hogy milyen lehetett az a "régi világ". Aztán rádöbbentem, hogy milyen a mostani és ...

„Megszólal az üzletvezető asztalán a telefon, s valaki valahonnan, a rokonságból, az ismeretségi körből, a szakmából, innen vagy onnan, oldalról vagy fölülről kér valami szívességet… Szó sincs itt jattról, borravalóról, hálapénzről, megvesztegetésről s más effélékről. Itt már az umbuldáról, az érdekek összefonódásáról, az urambátyámvilág megújult változatáról, az összeköttetések rendszerének egy tranzakciójáról van szó.”

A fenti idézet, az 1979-ben íródott, Hankiss Elemér Társadalmi csapdák című könyvéből van.

Mindenkinek Békés, boldog, politika mentes Karácsonyt!
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
A 13.02 h-kor írt kommentedhez:
Orbán:"Jó eséllyel teljesíthetőnek tartja a tíz év alatt létrejövő 1 millió új munkahelyről szóló tervet." Orbán Viktor derűsen tekint a távoli jövőbe, mivel tíz évre tervezi miniszterelnöki regnálását. Meglátjuk.
Amennyiben apró lépésekkel növekszik a gazdaság, a jelenlegi 650 ezer kis és középvállalkozás száma elérheti a rendszerváltás hajnalán beindult 1 millió feletti számot. Ezáltal kormányzati ráhatás nélkül is növekszik a foglalkoztatottság, mely pár százezer embert jelent.
Ehhez az 1 millió növekedéshez nem kéne annyira ragaszkodni, mivel tíz év távlatában számítani lehet olyan mértékű műszaki és technikai fejlődésre, amely az élő munkát helyettesíti. Ugyebár világszínvonalú termékelőállítással lennénk versenyképesek, remélhetőleg nem manufaktúrák kialakításában gondolkozik a miniszterelnök úr a munkahelyek növekedésénél.
Célszerű lenne sorrendet kialakítani. Ugyanis a jelenlegi gazdaságpolitika nem stratégiában gondolkozik. Először a fejlesztési célokat és azok forrásait kéne megtervezni, és ahhoz rendelni a munkahelyek számát.
Valahogyan kerekebb lenne az igéretes jövő.
@Mariann19:
Csókolom. Hol növekszik? Erre egyre kevesebb a vállalkozás, csak létszámcsökkentések vannak.
Kormányzati állást kapott Kövér László felesége
www.napi.hu/magyar_gazdasag/kormanyzati_allast_kapott_kover_laszlo_felesege.540810.html

Természetesen nincsen vele semmi gondom, hiszen a hölgy lehet kiváló szakember a maga területén. Mondjuk a járási hivatalok létjogosultságát már megkérdőjelezném!
Igaz, hogy még új vagyok itt, you know. De mindenkinek kívánok Boldog Karácsonyt.
Csintalan után ő a másik gusztustalan MSZMP-s, aki még ráadásul bunkó is. Minősíthetetlen amit megenged magának a parlamentben. És sajna a fidesz fele ilyen volt komcsikból áll.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:"Amennyiben apró lépésekkel növekszik a gazdaság." Ezt írtam. Azt azért nem kell gondolni, hogy mindíg mínusz előjelű lesz a gazdasági növekedés, abba egy ország belehalna tíz év alatt.
Tíz év távlatáról van szó. A válság hatása ezalatt mérséklődik, majd megszűnik az eu-ban. Ennek lesz nálunk is eredménye, kezdetben az export piacokon.
Egyébként is a gazdasági válságok ciklikusak, nem tartanak örökké, négy fázisuk van, most már a kilábalás fázisának kell bekövetkeznie.
Nem a mai állapotokra építettem a hipotézisemet. Csókolom.
@épészmérnök: Most jöttem meg a halpiacról, beeee....

Vettem tíz, ujjnyi vastag kardhalszeletet, úgy három kilónyit, és a tengeri fazék" nevű leveshez négyféle kagylót, és két kisebb heringet.

Javaslatokat kérek az elkészítéshez :-)

Mondanám: Kend a hajadra:-)
Mocskos libsi társaság... Haggyátok máá az a néhány idiótát kibontakozni így karácsony táján. Nem kell őket azonnal leugatni, lekomenyistázni. Hozza ezt nekik a Jézuska. Hát nektek nincs karácsony? :-))) Reálisan is csak kétségbesetten belekiáltotta a pusztába hitét. Ám tegye. Bár a zsigeri indulat és düh, általában nem átgondolt koncepciót takar. Egyéként is. Valaki írta, lehet, hogy kétszer szavazott ugyan orbánra, ebből az egyik ugye 1998 és liberálisnak látszó tárgy volt az alany, másodszor pedig 2010-ben. Ekkor meg máe a fene se tudja. És vegyük figyelembe az eltelt időt, A demencia kiteljesedése többnyire a gondolkodás beszükülését, valamint az erősödő érzelmek jelentik:-)
@Le_Penseur: ja ja nyilván nagyszerű elme... mint a férje...

nem tököltek...
@V-PORT: Beléd is hasonló lyókat:-) Mondjuk mákos halászlét (id.mű Fabius), csokiöntetetes töltöttkáposztát:-) Mert én tégedet is szereselek:-)
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus: Különben is it hencegsz? Eccer már volt a héten nálatok kardhal... gondolom arrafelé az a szegínykaja, mint nálunk a csirjefarhát:-)
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
Te kekeckedsz, ha jól látom... :DD
Gyerünk Mókus, ne csak velem genyózzzzzzzz!
@Mariann19:
Csókolom! Mai állapotok... Ezekből a balfaszokból növekedést nem nézek ki, Piktor egy parafenomén - amihez eddig hozzányúlt, az szarrá vált.

Amúgy Mókust megtaláltam a neten:
t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS38g_s_6I0kRZRhouuFuKz1EjSxP71kifJV2UDB7PI34xiu2FxbQ
Tutti ő lesz, ott a fényképezőgép a kezében. :D
Az Országgyűlés méltósága
Nem túl rokonszenves, hogy a képviselők a verbális eszközökön túl bármilyen egyéb módon megnyilvánuljanak a Házban.

Mandiner. Beszarok.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Én sem belőlük nézem ki az apró lépéseket, hanem egy gazdasági automatizmusból, melyet majd a világgazdaság gerjeszt.
Őket szeretném látni apró, egyben egyre gyorsuló lépésekben távozni a hatalomból.

Az a mókus kép nagyon találó és nagyon édes, mosolygok.
@V-PORT: Boldog karácsonyt kívánok!
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
Szia Vérmókus!Ugye, azokat a mezőhegyesi téli fotókat Te fényképezted? Gyönyörűek, és köszönöm szépen.
A bemutatott munkaszerződés az valódi, egy bizonyos korszakban született, vagy egy humoros kitaláció? Gyanítom, az utóbbi, mert trachomáról legutóbb egy etiópiai útleírásban olvastam, konkrétabban "Az orvos voltam Etiópiában" c. könyvben, melyet a békéscsabai orvos írt.
Szereted Mezőhegyest? Úgy tudom, híres a lovairól. Oda jársz hétvégeken?
@reálisan:

Persze,szabad ilyet mondani.....sőőőőőtttt
Ezért tuti extra karácsonyi ajándékot és fizetésemelést kapsz , akár még megengedik,hogy vezíred elé térgyelhesss....hessss
@Vitéz László:

Szénszünet van, jan.3-ig csak rendkívüli ügyeletük van :-D
@reálisan:

Televerheted Viktorodat. "Már, ha szabad ilyet
mondani. Ki tudja?"
@V-PORT:

A ki-miótát nem szoktuk itt mérincsélni. De ha mégis akkor rangidősként is kívánok boldog karácsonyt neked is! :-)
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus: Köszönöm szépen a kari ajándékot, kétszer végig hallgattam.
Bennem egy végtelen nyugalmat hozott ennak a zseninek a száma. Pontosan ezért küldted?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Egy azért van a náci hatalom és fő képviselője Hitler.
@kirsten: A bolsikhoz és a komcsikhoz képest ő csak egy nyeretlen kétéves kezdő. :)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Az esetleg HOAX, hogy ki mondta, de ettől még igazságtartalma egyértelmű, bárki is írta le.

Na de azért küldök egy olyat is, ami már biztos nem hoax. :)

“A kommunistáktól még nehéz lesz megszabadulni, mert senki sem olyan veszedelmes, mint egy bukott eszme haszonélvezője, aki már nem az eszmét védi, hanem a zsákmányt!”

Márai Sándor
@Mariann19: Szia! Valódi. A helytörténeti múzeumban találtam. Ha jól emlékszem, 1937-es. Szomorú, hogy egy ecceri cukorgyári munkásnál ezek a kórismék alkalmazást kizáró okok, manapjág pedig képviselő, miniszter, ME,KE bárki lehet, minden kontroll nélkül.
A képeket én készítettem, és csak alkalmanként fordulok elő ott.
A zenét meghallgattad?
@kormányzó: Kicsit nemzeti...kicsit szocialista....a ketto milyen is szep egyutt, nemigaz?:-((((
@Mariann19: Ha pedig zokogni akarsz, mint a zálogos tehén, akkor nézd-hallgasd meg ezt:
www.youtube.com/watch?v=XPPpJCZb-L8
Off

"Végül írnak arról is, hogy a korábbi ál-egyeztetések utáni, most alakuló tárgyalássorozatot üdvözlik, ugyanakkor határozott követelésük, hogy biztosítsák a tárgyalások nyilvánosságát."

www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=150989

Haha követelése a nyilvánosság. Ők megértették azt, amit a módszerváltó 3 oldalú kerekasztal mára igencsak gyanússá vált párt kezdeményei nem.

Legitimációt, demokratikus döntést CSAK nyilvános tárgyalásokon lehet szerezni.

Van remény.
On
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Ezt akármelyik diktatórikus rendszer apparátusáról nyugodtan leírhatod.

De talán ne ünnepek alatt méricskéljünk hullahegyeket.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Egyetértek, bár a Márai idézet már nem arról szól.
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus: Remek... és mit ajánlasz mellé, Bilagitot, vagy pedig Dipankrint inkább? :-)
@épészmérnök: Szerintem a kardhal szeleteket nyárson, szabad tűzön grillezni, ha már kardhal. Ugyi!
Jó estét!
Tennap serelés közben a barátaimat próbáltam óvatosan Kubatoválni, hogy szerintük ki a leggusztustalanabb féreg ma, a magyar politikai élet prominensei közül. Hát, nem mondom, voltak fej-fej melletti küzdelmek, például a Cáratyuska és az ő panoráma tekintetű, naptár hatástól megtisztított GDP susztere között, de a versenyt ajaksörte hosszal, az MSZMP KB Társadalompolitikai intézetének volt munkatársa nyerte.

Tele vagyok hülye demagóg haverokkal, akik megkérdezték, hogy jó-jó, de akkor a fizetésük is arányosan lesz annyival kevesebb, mint amennyit nem járnak be a munkahelyükre, ha három hetente fognak ülni? Erre mit lehet mondani? Esztet én ma nem akarom megfejteni, viszont felsorolástól mentes szép karácsonyt kívánok minden jobb sorsra érdemes NER-társamnak!
Nem írom le egyenként kinek, mert amekkora balfasz vagyok, tuti kifelejtek valakit, aztán kész a sértődés.

Ezt ugye nem szeretném, de meg politizélni sem amúgy, ebben a három napban. Ez nem fog sikerülni, már látom előre. Tuti nem állom meg, hogy ha a Blikk tudósít engem a senatorasszony karácsonyáról, ne forduljon ki a belem. Amúgy már szeptemberben is visszafelé dolgozott a perisztaltika, mikor arról értesültem e-kitűnő lap hasábjain, hogy bezony igen nagy megterhelés az iskolakezdés az ő családjának, mert 15 ezer sesterciust húzott ki zsebükből a tanszerek megvásárlásának terhelése. A rohatt Lokhídmartin se utalja már a pénzt az eff tizenhatos buli utánna, legutóbb is csak két szolicsövet küldtek neki karira (mer cserélni köll időnként az egészség mijat), hogy azé még se felejtették el őtet.

Szóval szép Karácsonyt mindenkinek, kösz mindent, jó itt Veletek!
@reálisan: "Akkoriban csak lenéztem, meg utáltam a liberálisokat... manapság gyűlölöm őket."

Elég szomorú. Most vagy meggyilkolták valamelyik családtagodat, vagy egyszerűen fanatikus vagy. Ezek szerint Kossuth apádat simán felhúznád egy lámpavasra, ha most élne...
Mi van veled, ember? Én még a jobbikos nyomorékokat sem tudom gyűlölni, nem tudom miért, de nem megy. Csupán nem szeretem őket.
Ha már Karácsony, egy zöngemény a múlt századból:

www.youtube.com/watch?v=OorZcOzNcgE
@Knósszosz: " amekkora balfasz vagyok"

Néha én is túlértékelem magam. :D
Boldog karácsonyt!
@épészmérnök:

Mindenesetre a kardhal nyársával szögezd ki Matolcsyt a városkapura. :D
Az egyetlen nyilvános egyeztető tárgyalás, amire emlékszem, a taxisblokád ideje alatt volt. Vagy rosszul emlékszem?
@Jolka40: Sajnos nem emlékszem. Azt tudom, hogy legkedvesebb nervezetőnknek még az 1. országlása idején a kormány ülések magnófelvételét is eltörölték, ezt az utódok egyike sem változtatta meg!

A demokrácia lényege pedig a nyilvános, akár évekig évtizedig folytatott egyeztetés az érintettekkel, ja és a legfontosabb.

A közpénzek és a közvagyon nyilvános elszámolása!!!

Ebben módszerváltó pártjaink a Grószkarcsit rendre alulmúlták :-(.

Meg is kérdezem, milyen demokrácia már az ilyen? Szerintem a "látszat" jelző illik rá a legjobban, és még finom voltam.
Ezt pedig Szeretett Vezérünknek küldeném Szívküldi jelleggel így szenteste előtt.

Dusán már 1978-ban sejtett valamit...

www.youtube.com/watch?v=ZoP-Mj6a5yE
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
Éppen ilyet sütök, a baj csak az, hogy igazán jóízűt nem vettem már vagy tizenöt éve. Van ötleted, hogy hol lehet valóban jót beszerelni?
Nem tom milyen lesz a mai eresztés, egy viszont biztos: sosenem ettem olyan jót, mint az ócsai haveromnál, aki sváb hurkát sütött... mmmhhhhhhhh...
Az az etalon, a többi izzadt próbálkozás.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

ezt nem szolzsenyicin mondta, ez egy HOAX és ráadásúl nem is igaz, vagy indokolnád tételesen de linkek nélkűl 3 értelmes és tömör körmondatban 40000000 A4 oldal elég?

brühühühühü
@Knósszosz: hááát, szerintem Békés környékén kellene szétnézni, igaz ott a hurkába nem raknak majorannát.
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
Stimm, a család anyai ágon békési, ott ettem jókat.
Na, majd kutatok tovább, mert zabálni asztat szeretek.
Nagyon...
A photójidból látom ám
Nem vagy semmi kiskomám
Zabálni te is szerecc és...
Elég volt a "verseléssch"...

Itten jön Karl May, meg az Ezüst-tó kincse, ami kölyökként kötelező volt, oszt izéként idézve azóta is.

Akarok egy kurva jó hurkát enni végre, ez olyan nagy kívánság??
@Knósszosz: hát nem. a kis kívánságok teljesítése a legnehezebb, a nagyok általában maguktól teljesülnek:-)
Na kicsit beleszarok a nagy békességbe:

Bocs, kicsit hosszú, de sterintem elolvasásra érdemes...

A Fidesz aláhullása
Érveljünk abból a keretrendszerből kiindulva, ami az értelem számára adott. A Fidesz természetesen nem konzervatív párt. (Se nem polgári, de több mint populista. Éppen ez a probléma.) A stilizált forradalom, amellyel hatalomra jutott, ugyan nem idegen a konzervatív tradíciótól (ellen-forradalom képében főleg Franciaországból ismert), de ez túl vékony jég a tánchoz, átsurranni sem lehetne rajta. Nem az a tipikus fundamentum. Bakunyinra, mi a forradalom, ha már egy parlamenti választás is az, és mi a konzervativizmus, ha a forradalomról ismerszik meg?! Ugye, értelmetlen.

És mi az antikommunizmus, ha széles e vidéken nincsen kommunista? Azért ezek számítanak, mert az önmeghatározás szélsőséges voluntarizmusa modellértékű posztmodern gesztus ugyan, de még egyszer, mennyire konzervatív? Semennyire. Arrogánsnak persze arrogáns, de több is ennél.

Tehát se forradalmi, se antikommunista. Valójában -- ezek hiányában, amelyekkel az értelem számára még megragadható lenne -- le sem írható. A fülkeforradalom a fikció diadala a valóságérzékelések fölött, a válságba jutott, szétesett valóságérzékelések (az enyém, a tied) zárójelbe tétele, a valóságérzékelések válságának felülírási kísérlete -- az abszolút radikalizmus, egy új logika jegyében. Egy talaját vesztett szociológiai tény (a magyar társadalom) meghágatása egy fiktív közeggel, a szöveg (akik mi vagyunk) áthelyezése egy fiktív szövegkörnyezetbe, ahol a szövegnek már nem lehet folytatása, elveszíti minden autonómiáját, végképp szétesik. A fikció célja a valóságok gyarmatosítása, kivéreztetése, vagy elnémítása. Többről van itt szó, mint puszta populizmusról vagy a régi típusú -- mszp-s -- korrupció intézményesítéséről.

A Fidesz nem a szövegek lényegi pluralizmusát igazolja és védi (mint a posztmodern antiliberális, pl. francia politika a köztéri karácsonyfaállítás vagy a csadorviselés tilalmával, vagy az MSZP az "élni és élni hagyni" korrupciós logikájával), hanem a lényegi pluralizmust vágyja feloldani a fasiszta, államlényegű diszkurzusban ("mindenki örvendhet, minden az enyém, beleértve mindenkit".) Nem egy szövegre tromfol rá, mint az eléggé radikális Marx tette annak idején, hanem magára a szöveg lehetőségére. A textust teljesen a voluntarista kontextusba emeli és abban számolja fel. A szöveg lehetőségét, lényegi racionalitását és autonómiáját támadja. A Fidesz forradalma a valóságok gyarmatosításáról, boldog vagy kényszerű önfelszámolásáról, a szöveg végéről akar szólni. A Fidesz a legtágabban értelmezett hagyományra -- a kultúra értelmi konstitúciójára -- akar pontot tenni. Antikonzervativizmusa a lehető legradikálisabb. Mi sem áll távolabb tőle, mint a konzervativizmus.

Orbán nem viccel. De a programjához, az alapvető szövegek felülírásához gyenge. A gazdasági logika és a valóságérzékelések önvédemi mechamizmusai végül leküzdhetetlenek maradnak számára. Vélhetően ezt már látja is. A nagy mű romjai alatt fogja lelni politikai halálát. A válságból táplálkozott, megoldania vagy fölébe kerekednie nem sikerült, a torzón új harcok kezdődnek majd, új ambíciók születnek. A világunk azonban már sosem lesz az, ami Orbán előtt volt.

hafr.blog.hu/2012/12/23/kontervativ?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_12_23&utm_campaign=index
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
az a mezőhegyesi képsor csodálatos kösz a Zappa pedig mint mindíg ők még tudtak

boldog karácsonyt

brühühühühü
@rodeo36:
'Szt aszt nem tom ottan a karibiában van-e pofád röhögni azon hogy az ónos esőtől itt seggre ülök épp, de ha van az se baj, kívánok Neked Hatüeyessch karácsonyot, esetleg öblögethetsz hozzá egy kis rumot is meg zabálhatol csirkét fasz én-en krilezve avokkadó szalátával meg ilyesmi hogy ne úútájjalak de nagyon mán ha persze kívánod

brühühühühü
@Knósszosz: ha már verschelünk:

Félre innen rusnya népség
Meggyütt imhol Viktor a szépség:-)

Jujjj
@Knósszosz:

boldog karácsonyt...majd felkelsz ha nem vagy túlzottan bebaszva de akkor meg tucc négykézláb is dalolni

az én tálam: báránycomb, birkakarajcsonttal, disznókaraj csonttal egészben (egy hosszkaraj fele) mindez öntöttvas fazékban lefedve fokhagyma füstölt szalonna spékeléssel erőspaprika és bebaszva a sütőbe a kolompér külön készűl és Bordeaux-i vörösbor semmi sör és alkalmanként vodka a legújabb russian standard

hogy mi lesz a vége? kituggya az aguacate-t és a többieket meghagyom majd máskorra most vadúl meg engedetlenűl
és ezt kell tennetek

figyeld nekem megvan DVD-n

www.youtube.com/watch?v=GOHGFcNwXxc

brühühühü
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus: Zappa-t korábban hallgattam meg, Pink Floyd most futott le, megrendítő. A hatása alatt vagyok.
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
Te legaláb anyira utász mint a Boli.
Klömbe nem tudom esztet mire véni.
Te szokol inni sört?
Ha igen, akkor mostan boncsá 1-et, és ne piszkájá ijesmivel, jó...?
@Knósszosz: már írtam ma: a választék: Staropramen, Budweiser, Pilsner Urquelle. Kérdés? :-))
Ja és kiegnek kicsi ír Jameson:-)
@Knósszosz: Szia Knósszosz! Milyen volt a tegnap?
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus: "amúgy ez az én kicsi világom"
A szemlélődő, értékelő, empatikus ember világa.
@Knósszosz:

Ezzel a problémával én is küzdök:)) Nagyapám véres hurkáját keresem mindenhol.Szigorúan zsömlést. Szarabbnál szarabbakat kóstoltam. A Bosnyákon végre találtam egy olyan vidéki nőt, aki egészen jót tud csinálni, és kiváló mangalica kolbászt is. 11-re már semmije nincs, és csak heti 3 napot van:))
Tudom ajánlani.
@rodeo36:
Norma… ez katapliktikó, basszad meg!
De akkor szenvedj Te is, Nessun Dorma:
www.youtube.com/watch?v=xs-p1oEvuGg
…és ezt nem lehet felülírni, brühühühühü
a Mester lépteit vigyázzák az angyalok ottan fönn
mer tuggyák hogy egy Mario Lanza + egy Pavarotti nem terem mindennap csakúgy.

És nem szeretik sokana szpanhhjol illetőséggű Carrerast, mer nem ojan a hangja hogybazmeg mer csak egy izé. Hátbazmeg akkor:
www.youtube.com/watch?v=UXvaI96GFh8

No erre veri a zasztalt a magamfajta kottanemtudó segg - mer nem tudom - de ez valami olyan amitől nem tudok szabadiálni.

Zseniális
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:

csak az a hús ízletes és tápláló amelyet a csontjáról eszel meg

az a mezőhegyesi képsorozat csodálatos vágyom ott lenni...ezt a trópusok lakói nem ismerik...nekik az esős évszak marad de a tél...

persze a trópusi nyár mikor kivirágzik minden még a száraz botok is és annyi virág van, hogy még az ottlakók sem adtak mindnek nevet kérdezd tucano-t és az ilatok meg a naplementék

szóval sokfelé kell élni

brühühühühü
@rodeo36: Értem én mit mondasz, nekem ejrópa marad felfedezni, de assekutya.
Csak nagyon halkan merem megjegezni, hogy z első 8 óra főz-süt után elkészült a sólet. Veres és fehérbab, kicsi gersli, fütölt libamell, meg egy kicsi unortodok füstölt tarja, benne főtt tojás... nyami:-)
@rodeo36: Mezőhegyes amúgy is unikum. Pályáztak a világörökség címre, egyelőre listán vannak. Ilyen egységes, rendezett épített falut ritkán látni. Nem részletezem, de ha érdekel, szívesen mesélek róla. Ha azt mondom, hogy még az istállókat is Hild József tervezte, talán mond valamit. Igaz akkor még mást jelentett egy királyi beruházás és mözbeszerzés. Akkor még nem lopatom szét a barátokkal a lóvét dívott....
@rodeo36: Egyébként szándékosan kaptál téli képet. Direkte szívatásból:-)
@Mariann19: Nagyon jó volt, csak Rodeó meg ne lássa!-:))
Eszméletlen jó volt a TANK, nem akarok itten szuperlatívuszokat izélni, de kibaszott jók voltak.
Amúgy értem Rodeót, én is szeretem a komolyabb műfajt, de nem csak azt.
Ez így kerek nekem, imádom a szaros rockot, de kurvára szeretem az orgonamuzsikát is, amit történetesen a gyökérbuzi Xavér ad elő. Liberális tetűként kedvelem Bach muzsikáját az előadásában, aki meg nem, az hallgasson Phattakyatilátot.
Csak ne baszogasson avval, hogy a CÖF-mulatós az tuti.
Kurva annyukat!
@Orica Középföldi:
Adj címet!!
Most!
Tele van a tököm a fűrészporral dúsított hungarikumoktól.
Várom a címet, amúgy Neked is boldog karácsonyt!
@Knósszosz:
cak hogy pukkadj meg, én ott voltam az Operában amikor Carreras volt Riccardo az Álarcosbál-ban, még a leukémiája előtt!!!

és kérdezd von Karajan-t, aki kibaszta a Domingo-t a Don Carlos-ból mint Don Carlos-t és a Carreras-t tette a felvételbe akiről azt mondta hogy Égi Angyal szól a torkából, pedig a Karajan bele volt esve a Pavarotti-ba is...

a Lanza-ról a Maria Callas mondta anno, hogy "ez igen" mikor egy filmet akartak velük forgatni azt hiszem a Parasztbecsületet...

keresd meg a Turandot-ot amit Pesten vettek fel Marton Éva és Carreras ott is van Nessun Dorma

üdv...most nézem a Norma zárójelenetét Caballe Vickers Fermin

brühühühü
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
Tyutyup-Roma Caracalla
A többit ottan tanálod...
Q-ljo
@rodeo36:
Melyik operába??
Esztet sikerül el halgatniod.
Szóval?
@Knósszosz: Örülök, hogy bejött, amire annyira készültél. Üdv.
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:

a Domingo egy hatalmas ember de hangja csak nagy ritkán volt de legalább 5x annyi pénzt csinált mint Pavarotti pedig az 350 milliós vagyont hagyott hátra...már nincs semmilyen hangja sem de van neve és tud még mindíg (ő mentette meg Carreras-t pedig akkor halálos ellenségek voltak, ne felejtsétek a nagy Katalán-t Alfredo Kraus-t aki mindösszesen a 3 nagy tenort leénekelte volna...nem is hívták meg...volt nagy botrány keresd meg a Böhm Schwarzkopf, Ludwig Kraus Cosi fan tutte-t

brühühühühü
@Knósszosz: Budapest Állami Opera a baloldalon a II emeleti balközépre volt mesterbérletem (Erkel/Opera kombinált)

hahahahaha ha én azt mondom "az operaház" az mindíg Yblmester palotája

brühühühühü
@Mariann19:
Na, látom van-lesz dolgod konyhából kifolyólag, meg késő is van.
Nekem is, én vagyok a szakátsch itten.
Ha Boli le is nyaligátoroz (ezt általában megteszi), akkor is puszi Neked, majd csak túléljük ezt a három napot is, aztán megy minden tovább. Nem bánom én a karácsonyt, nem. Családi hagyományok vannak itten ilyenkor, amiket szeretek, szóval nem azért.

Pussz, főzz finomakat és vigyázz magadra, meg a környezetedre!

Igen, kedves Boli, ez jó kívánság volt, nem nyalás.
Bazmeg... amúgy Neked is külön boldog karácsonyt, remélem lesz még szebb is neked-nekem.
@Knósszosz:

:)))
Bosnyák téri piac. A főbejáraton át egyenesen,kb a fedett rész felénél baloldalon árul egy Cegléd környéki nő. Családi gazdaság, hurka, kolbász, szalámi, tejtermékek. Közvetlenül a savanyúságos előtt.
Régebben szerdán és szombaton árult. Baromi nagy sor, és mindene kiváló.
9-kor már jó eséllyel nincs hurkája:)

Boldog karácsonyt!
@rodeo36:
Eszt megértem ez... brühühühühü
De tudod mit, azért a "könnyebb műfaj is istentelenül csodásch mer volt egy bakelitem
amin olasz népdalokat adott elő a MESTER és azt halyszolom azótais mer nincs meg viszont kurvára kell!
arról ez a nóta, sikerült megtalálni ha van ötled mi a lemez címe ne szívass külgyed, jó!
szóval:
www.youtube.com/watch?v=xMfpiIkBacc
@Knósszosz:

www.youtube.com/watch?v=t5M_kBpK6qc

persze ő maradt meg nekem örökre és ezt csinálja valaki utána

brühühühü
volt egy gyűjteménye Rolls Royce-s mikor Pestre jött a Nagykörúton parkolt le a szálló előtt a körúton leállt a forgalom el kellett költöztetni

Samson-t énekelt Komlóssy Erzsébettel a Delilá-ban ott kezdődött a Komlóssy nemzetközi karrierje mert a szünetben felhívta a bécsi ügynökségét hogy ezt hallaniuk kell
@Orica Középföldi:
Puszi, köszönöm!
Boldog karácsonyt Neked is!!
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
Kozmopolita-e vagy?
Én asszem igen (mán énisteis), persze én a mediterráneumra korlátozódván.
Na..
@Knósszosz: Asszem igen, ha megtehetem megyek és nézek, amíg lehet. Hmmm mediterrárárium... inkább nem szólok:-) Rodosz? Kréta? Korfu? Kos? Santorini? :-)
@rodeo36: www.allmusic.com/album/pavarotti-edition-italian-popular-songs-mw0001834078

juhhé azt hiszem, ez nekem is megva... ki kéne kotorni, mer dobozolva vannak a cd-kok helyhiány miatt...
@rodeo36: köszi, mentem mert momentán nincs másfél órám, de lesz:-) köszi:-)
@rodeo36: Amikor az Albert Hallban voltunk, épp a Moody Blues próbált az esti fellépésre. És röhögtünk, mert a királyi péholyban ücsörögtünk közel fél órát és nekünk, hármunknak jáccottak:-)
@rodeo36: Ha jó a link és a Notre Dame-ról van szó, nem vitatkozom, én a templomi asszonykórust hallottam ott orgonétkisérettel. Igazad van De melyik gótikus templomnak nincs kiváló akusztikája? A tér ad hangzást, nem a mélynyomó:-)
@rodeo36: Ő lenne az annyja Krausz? Mingyá jobban meglesem, csak fel kell tennem a fülest:-)
@Knósszosz:

menj Indiába egy kicsit a mester segít

www.youtube.com/watch?v=ZORqZv3odh8

és hogy tudd Pavarotti fel sem vette de nem is énekelte sohasem, miért? mert?

brühühühü

ez a mester mesterműve Alfredo Kraus
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:

nem a zannya...a mesterek mestere aki ha elfogadta a meghívást von Karajan tisztelettel elfogadta és ugyanúgy Karl Böhm is a többieket nem is említve

www.youtube.com/watch?v=aAIlqa4yxLQ

ezt énekeld utána
@rodeo36: néköm csak fülem vagyon, hangom elveszett az zeneiskolai vegyeskórban mutatus mutlis okjából. Ha én énekelni kezdenék... hubazdmeg. A környékbeli macskák elhalnának:-)
@exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus:
Hmm, lyaa...
De nem csak Hellász, imádom Hispániát is, meg Itália is olyan, hogy aztakurva!!
Szoktak le baszni mer nem is vagy magyar.
Hát nem.
Mi a lófaszra legyek büszke?
Haggyuk ezt, itten van a karácsony,agyon a zisten minden jót, aranydijót-mogyorót meg mittomén.
Nekem a holnap az ünnep, a 25-6 az olyan semjén. Szóval kedenszeredán lökjed a témát mer az má hétközi.
Addig viszont legyen Neked is szép szenteltestvéd, az az egy, amit én is kedvelek.
A Görögök pont fordítva, náluk a 24 az olyanhogyakkor kimenek a zucára és buli 1000-el asztán a töbi 2nap az a csöndesség+a zotthon(z)üllés izéje.

Démosz Tehenész meg csak bhámúl, mint Filep a zírott marhaságaily ra.
malaszty? vagymi
@Knósszosz: Szívemből szoltál, így vagyon ez manapság. Na akkor tegyük is el a 2-3 napra előrevetített mondandót, Szépet és békést. Jócak:-)
@rodeo36: Ez utiolsókat lementem, mer itten nálunk már Krahácsony vagyon,, énmeg kurvára álmos. Holnap békiben levadászgatom, oszt legközelébb megpreferállajuk:-) Neked szép napot, pálmafás karácsonyt banánszoknyás angyalkákkal:-)
@Knósszosz:

őrá mondta Pavarotti, hogyha valaki tud és van hangja

www.youtube.com/watch?v=VEIoyxDhALU

brühühühühü
@Orica Középföldi:

vadászd a többieket is a többieknél, ez Bach h-moll mise Karajan a csemballó mellett a berlini filharmónikusok és Araiza: Deposuit

www.youtube.com/watch?v=Wel2444olaQ

brühühühühü
a kövér házelnökök a halálom...

remélem pontosan vezetik a kubatovlistákat!
egyesével fog lyuk őket levadászni...

a "B"-bel jelölteket ("barmok")
Mnya, kicsit kiszabadulva a sütés mellől végre leírom, hogy ezt mi is megmondtuk, még 2010-ben. No lám, kellett saját verőlegény a házmesternek, hogy ki merje mondani a 3 hetenkénti ülést. Nincs új a fidesz alatt, mindig ezt mondom.
@Knósszosz: Nagyon boldog és jó hangulatú karácsonyt kívánok Neked! Mert megérdemled! M
@rodeo36: Boldog karácsonyt kívánok Neked.Mariann
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Bolikám! Nagyon boldog, jó hangulatú karácsonyt kívánok Neked, szívből! Mariann
@GeoCracker: Boldog karácsonyi ünnepeket kívánok Neked! Mariann
@Mariann19:
Szia Mariann!
Köszönöm, és hasonló okból kifolyólag kívánok Neked, minden elképzelhető jót!
Azért remélhetőleg az elkövetkező három napban nem csak az emésztésre koncentrálsz ( -:), oszt előfordulsz errefele is.
Szép ünnepet!
Knósszosz
@Knósszosz: Szia Knósszosz Barátom! Holnap pihi, holnapután vendégség. Az ezenkívüli időm nagy részét természetesen veletek szeretném tölteni. Remélem lesz móka és hahota.
Remélem reggelig ledolgozódik ez a sok finomság, mert nem voltam mértékletes. Higgadtabb hozzáállást vártam volna el magamtól. Késő bánat!
Pihenjél Te is, gyúrjál a holnapi elmés csevejre. Neked is szép ünnepet!
süti beállítások módosítása