Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: www.economx.hu/belfold/mutragya-termelok-nitrogenmuvek-koltsegek.789088.html Ukrajnából származó ... (2024.05.01. 21:14) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.03.19. 13:49 Fabius

Ügynöktörvény: újabb pofon a szarnak

Címkék: fidesz lázár jános ügynöktörvény

A kormánynak végleg torkán akad az ügynökügy. A Schiffer beadvány óta harákolnak és nyüszögnek róla egyszerre, mintha légcsősipoly járvány pusztítana a legeslegnemzetibb frakcióban. Kövér Lacus szerint hagyjuk már ezt a értelmiségi habverést a gumicsonttal, Lázár szerint legalább olyan felemelő lenne az ügynöklista nyilvánossága, mintha Pinológus Lacit kínozhatnák halálra Viagra túladagolással, csak éppen van ami nem mindegy. És lássuk be, van ami tényleg nem mindegy.

Nem eldöntött például, hogy csak az ne terjesszen be ilyen javaslatot, akinek a nagyapja rendszerszolga volt az ántivilágban, vagy az se, aki egy ilyen rendszerszolgát tett meg köztársasági elnöknek, a Hazafias Népfront utolsó alelnökét alkotmánybírónak, és a pártállam utolsó dakota törzsfőnökével békepipázva írja a nemkommunista alkotmányt. Az sem mindegy például, hogy valaki csak a szájával támogatja-e a nyilvános ügynöklistát, de az aláírásával meg nem

Na ilyenkor van az, hogy a meghasadt csapat a közvélemény nyomására kénytelen lépni valamit. Dehogy bátrat, - nézz már rájuk- hanem a klasszikus szarpofozó, neszesemmi látszatfenntartó iskolapéldát: alakítsunk bizottságot MAJD, ami kivizsgálja ezt az egészet MAJD, lezárjuk kommunista múltat MAJD, és minden jó lesz MAJD. Vagyis tegyünk úgy, mintha nem lett volna elég kivizsgáló bizottság a Kuncze féle Iratfeltáró Bizottságtól a Mécs Bizottságon keresztül a Kenedi Bizottságig, húzzuk az időt ismét a követelőzés lecsengéséig, mert akkor nem kell a közvélemény arcába mondani: nyilvánosságról, lusztrációról ne is álmodjatok!

298 komment · 6 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr324325820

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Némethné kivágta magát 2012.03.19. 20:52:47

Történt ugyanis, hogy egy NER ellenes képviselő az azonnali kérdések órájában feltett neki egy sor kérdést. Már a kérdés feltevésén is látszott, hogy szereptévesztésben volt a Tisztelt képviselő úr! Mert nem a kedves Némethné hogyléte felől érdeklődött...

Trackback: Ilyenek vagyunk? Tényleg? 2012.03.19. 20:44:05

Milyenek vagyunk, mi magyarok? Ha kívülről látnak minket, vajon szimpatikus országnak a szimpatikus népe vagyunk, csikós, gulyás, gyógyfürdő, vagy csak egy - enyhén szólva - érdekes kis nép valahol Európa perifériáján, ahol szabad a pálinka- és sörfő...

Trackback: Diszlájkoltam Orbán Viktort 2012.03.19. 20:16:03

Két nagy tömeg uralta március 15-ét? A fenét kettő, hanem három, és a legnagyobb azoké, akik egyik oldalból sem kérnek. Ők a távolmaradásukkal demonstráltak. 2011 februárjában még megpróbáltam párbeszédet kiépíteni a két oldal között, de mára már tele...

Trackback: Az ügynök(ügy) halála 2012.03.19. 20:09:49

Két évtizede megoldatlan probléma az egykori titkosszolgálati akták kérdése. Az akták nyilvánosságra hozását már számos kormány megkísérelte, de idáig mindig kudarcba fulladt. A legutóbbi alkalom azonban mégis különleges. Az alkalom különlegességét ...

Trackback: Miért kell... 2012.03.19. 16:58:40

Már egy ideje hol több, hol kevesebb nyilvánossággal, de folyik a vita, még inkább a huzakodás, hogy akkor legyenek az ügynökakták nyilvánosak, vagy sem. Nagyon érdekes látni, hogy ebben a kérdésben hogyan zárnak össze pártérdekeken és irányultságon át...

Trackback: 1322. Amiben Kövér László (valszeg?) téved 2012.03.19. 16:55:58

Kövér László házelnök péntek este a Duna TV Közbeszéd című műsorának vendége volt. Ebből a szlovmagy sajtó azt a részt kapta fel, hogy: Kövér László a szlovák választásokról szólva azt mondta: „amit Bugár Béla csinált, azzal, hogy megszakította s...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyengébb idegekkel rendelkezők hagyják ki, a kurucról van...
"Kik szavazták le?
Az csak természetes, hogy zsigerből leszavazzák a családilag érintettek. Németh Zsolt (Fidesz) édesapja, Németh Géza volt református lelkész a Pest megyei Rendőr-főkapitányság III/III-1 alosztályának társadalmi kapcsolata volt. (Ha államtitkár úr tagadná, szívesen nyilvánosságra hozzuk az ezzel kapcsolatos bizonyítékokat. De addig ne avassanak neki újabb emléktáblát, mert nagyon kínos…) A holokausztos mesedélutánokat kötelezővé tevő Pokorni Zoltán édesapja „Pákozdi János” fedőnéven szolgálta a BM. III/III-3-a alosztályát. Bárándy Gergely (MSZP) jelen van, de nem szavaz, nagyapját, Bárándy György ügyvéd urat, a vén hazug milliárdost még a HM hírhedt katonapolitikai osztálya és az Államvédelmi Hatóság szervezte be ügynöknek.
Ha valaki úgy el akarja rejteni a véleményét, hogy még a tartózkodását sem hajlandó jelezni, az „Jelen volt, de nem szavazott”. Ez történt 23 fideszes képviselővel, köztük volt: Lázár János, Navracsics Tibor, Varga Mihály, Horváth János korelnök és Csóti György, a frissen bekerült egykori MDF-es. De ha a frakcióvezető nem szavaz, akkor ki kiáltja a „Nem”-et? Természetesen Orbán. Gondolnánk. Az első ciklusban frakcióvezetőként ilyenkor így adta ki a parancsot: „Zacsek!” Voltak olyan nyeglék a fiúk, hogy az MDF elnökségének tagjáról, a képviselőként velük szemben ülő és náluk idősebb Zacsek Gyuláról nevezték el a leszavazás parancs szavát. Mert az olyan jópofa dolog volt, hogy még a műemlék panamák milliárdosa, Ráday Mihály is röhögött rajta.
Most Orbánnal együtt leszavazza történelmi múltunk egyik legsötétebb szakaszának megismerhetőségét Lezsák Sándor, az ősemdéefes falusi tanító, akinek szerény intellektuális képességeinél csak naivitása volt nagyobb, azzal viszont mindenféle ellenőrzés nélkül több ügynököt juttatott be az első szabadon választott magyar országgyűlésbe, az MDF választmányába és hivatali apparátusába, mondván „jó magyar keresztény emberek”.
Nem akar tisztán látni Demeter Ervin egykori titokminiszter sem, pedig hivatali éveiben rendet akart vágni az ávósok és besúgók között. Hát persze, hogy nemmel szavaz Borkai Zsolt is, akinek a mai napig nem sikerült megtisztítani az ügynököktől a Magyar Olimpiai Bizottságot, igaz, Schmitt Pál nagy szemétdombot hagyott maga után (Vad Dezső, Fenyvesi Csaba, Kárpáti Gyurika), de Zsolt nem tornászik az átvilágításért, ha Viktor nem akarja. Viktor pedig az első pillanattól csak szavakban akarta, tettekben soha. Már első kormányzása alatt megtűrte Boros Imrét, Martonyi Jánost, Nógrádi Lászlót, Járai Zsigmondot, Szita Károlyt, s már akkor tetszettek neki a Műszaki Egyetemen három évet végzett besúgó, Kopátsy Sándor mindent leegyszerűsítő közgazdasági rögtönzései, narodnyik ötletrohamai, naponta változó életmodellpályái, az utóbbi alatt értsd a nagy szemfényvesztést: a zembereknek nem pénzt, hanem életmodellpályát kell adni. (Következésképp: Kopátsynak találkoznia kellett Matolcsyval, hogy megmutassák: mire mennek ketten, ha egymást erősítik…) S ha manapság nincs hetente legalább háromszor képernyőn Boros szt-tiszt, Lenti és környéke legnagyobb földesura, mint hiteles és hazafias közvélemény-formáló, akkor Simicska már kirúgással fenyegeti az Echo és a Hír TV illetékesét. Megy a parasztvakítás és a sunyi NEM, leszavaz még a kétharmados nyájból Kubatov Gábor, Budai Gyula, Fónagy János, Illés Zoltán, Répássy Róbert, Rogán Antal, Tállai András, Turi-Kovács Béla, Cser-Palkovics András, Szabó Erika, Szijjártó Péter, továbbá a nem nagy tiszteletű református pap: Hörcsik Richárd Sárospatakról, a legkorruptabb és legzüllöttebb megyei közgyűlési elnök: Szűcs Lajos, aki megválasztatta magát a Magyar Tenisz Szövetség elnökének, és most szervezi az emléktúrát az Azori-szigetekre Borbás Marcsival, és nehogy már kimaradjon, dik mán, itt van a Flórián, a Farkas is a sor végén, nehogy ne írja alá a következő eljárási kegyelmi kérvényét a köztársasági elnök…
A 21 fideszes tartózkodó közül nem is annyira Ángyán József a meglepetés, a most lemondott államtitkár, egy becsületes siófoki parasztcsalád sarja, hanem az '56-os hős Wittner Mária, aki azzal indokolja szavazatát, hogy „Nemcsak a megzsaroltakat kéne megnevezni, hanem a tartótisztjeiket is!” Pedig azokat is meg akarja Schiffer, de Mária néni nem olvasta el a törvényjavaslatát és értelmezési nehézségekkel is küszködik, egyre gyakrabban, s nincs, aki segítsen neki. A besúgók többsége pedig önként és dalolva, „hazafias” alapon írt alá, nem kellett zsarolni őket. Mária néni azonban csak a vezényszóra figyel, már belső meggyőződés nélkül. Lojális akar maradni. De hát a Fideszhez? Nincs ebben logika. De Mária néni nem is tanult logikát, így jó ez, ahogy a Viktor mondja."
kuruc.info/r/9/93098
Na, mára befejeztem a kurucot idézgetni, bár ők is máshonnan szedték.
Pont olyanok mint a dubajozó celebluvnyák, mindegyik tagad, kikéri magának, nem győzi csiripelni hogy vizsgálatot, nyomozást, őszinteséget akar közben meg takargat, hiteget és két kézzel ássa el a bizonyítékokat.
Pedig úgyis tudja mindenki hogy pénzért/hatalomért mindenkinek mindenét széttette és bevette. K.rvák, erkölcsi halottak mi pedig tűrjük és 4 évente szavazgatunk rájuk, phej...:/
kis sebesség különbség a törvényalkotások között...

tenytar.blog.hu/2012/03/19/fidesz_vs_gyurcsany_itt_a_lex_dk

ez még tegnapra meg lesz :D
Ezek a patkányok soha nem fognak semmit tenni, mert akkor nekik kellene lelépni azonnal, Dr.Boli Ch.T előttem szépen illusztrálva már megírta az egész Fidesz-KDNP lényegét. Ehhez már csak annyit tudok hozzátenni, hogy az itt fel nem sorolt ügynökök az egyház berkeiben megtalálhatók. Vagy az egyház miért nem akarja az ügynöklisták napvilágra kerülését?
28§
(1) Képviselőcsoport alakítására a képviselők előző általános választásán országos pártlistát állító és mandátumot szerző, ugyanazon párthoz, vagy annak jogutódjához tartozó képviselők jogosultak. A képviselők előző általános választásán közös országos listát állító és mandátumot szerző pártokhoz, illetve azok jogutódjához tartozó képvisel ők közös vagy önálló képviselőcsoport alakítására jogosultak.

ez nem aggályos a kdnp részére?
on...

valahol valaki azt irta, átfedés van a mostani és az akkori titkosszolgálatok közt, és hogy nemzetbiztonsági problémába is ütközhet...hmm..szerintem azért elkülöníthető, a mostani ügynökök, akiknek megléte természetes... D:
Nemzetbiztonsági kockázata van. Ezt mondta régebben Rőzsebajszú, most meg gumicsont lett.
Egy oka lehet csak a szarakodásnak. Vastagon benne vannak.
@felebarát: Ebben biztosak lehetünk. A Bonsai Duce még mindig úgy fél a Gyurcsánytól, mint ördög a tömjénfüsttől. Ha csak vele álmodik, ekkor is a jeges verejték önti el nyamvadt lényét.
1./ Minek "Lacázni" "Lacusozni" a mai magyar politika egyik legszörnyűbb alakját?
2./ A mai ügynöklistát mikor lehet majd megismerni, és mikor lesz ilyen vehemens követelése?
@felebarát: Ezen már gondolkoztam én is, de akik a rendszerváltás előtt ügynökök voltak olyan pozícióban, hogy kilétük kiderülése manapság is aggályos lehet nemzetbiztonsági szempontból, azok az elmúlt 22 évben már régen nyugdíjba mentek. Nálunk meg nem hiszem, hogy olyan szintű nemzetközi vagy hazai bosszútól kellene tartaniuk, mint a maffiába anno beépült FBI ügynököknek. Hacsak a bajuszkirály nem tart attól, hogy még valami kiderül róla, és a Lendvai "Botox" Ildikó megkeresi.
Idézőjelben, ugyebár... :))
"Orbánnak választ kéne adnia több kérdéskörben a kételyek és aggályok eloszlatása érdekében:
Orbán 1989. szeptember 25-én érkezett meg Soros György jóvoltából az oxfordi Pembroke Collegebe, hogy ösztöndíjasként az angol liberális filozófia történetét tanulmányozta. 1990 januárjában tért haza. Meghívói elégedettek voltak vele, 1992-ben a Liberális Internacionálé alelnökévé választották, 1993-ban pedig a szervezet végrehajtó bizottságának tagjává. Radikális és ateista liberalizmusával túltett néhány SZDSZ-es vezetőn.a., 1989-ben, amikor Orbán Soros-ösztöndíjjal Angliában tanult az oxfordi Pembroke Collegeben, ahol minden szoba be volt kamerázva és mikrofonozva, zsarolhatóvá vált és feltehetően „beütötték”. Az utóbbi szakmai kifejezést az a volt magyar hírszerző főtiszt használta, aki állambiztonsági szolgálatát az Egyesült Államokban külügyi tisztviselőként teljesítette, s az ott megismert magyar származású egykori CIA-KGB kettős ügynököt elkísérte Dr. Ilkei Csaba tudományos kutatóhoz. Feltételezésével nincs egyedül a jól értesültek körében. A kettős ügynök feladata volt Oxfordban Orbán Viktor megfigyelése (korábban Szájer Józsefé és Kövér Lászlóé) is. Ám még nem kapott felmentést titoktartási kötelezettsége alól, ezért erről nem beszélhetett abban az interjúban, melyet Ilkei készített vele 2011-ben és ITT olvasható. A magyar hírszerző főtiszt és néhány avatott professzionális társa szerint az engedélyt aszerint kapja meg, ahogy a brit és az amerikai hírszerzés érdekei, illetve a nemzetközi politikai irányítóinak aktuális érdekei megkívánják. Mi e tekintetben sem feltételezzük Orbán érintettségét, de egyszer mesélnie kellene a kint történtekről legalább oly őszintén és meghitten, mint ahogy az esti mesét olvasta fel annak idején lányainak.

Orbán és Soros a Parlamentben
b., Nem kerülhető meg annak az „Ovi” és „Bajusz” nevet viselő titkos mappáknak a sorsa sem, melyeket a Nemzetbiztonsági Hivatal korábbi vezetői elkülönítetten, sajátjukként őriztek - ahogy erre 2011-ben fény derült - Orbánról és Kövérről. 1990 óta köztudott volt az is a katonai elhárítás és hírszerzés legbelső körében, hogy a vezetőik páncélszekrényében őrzött Orbán-dokumentumok ciklusokon átívelő védettséget biztosítottak azoknak, akiknél a páncélszekrény kulcsa volt.
[Orbán Viktor először 1981-82-ben teljesített sorkatonai szolgálatot Zalaegerszegen aknavetősként, majd 1988-ban ismét behívták félévre, előbb tévedésből Tatára, ahol a politikai osztályvezető írnoka lett, majd az elhárítás követelésére áthelyezték Zalaegerszegre.]
c., Noha a katonai elhárítás anyagai nem kutathatók, a birtokunkba került néhány dokumentum kapcsán konkrét válaszokat kéne adni azokra, hogy jobban értsük majd a később feltáruló egész azon összefüggéseit, melyekről Dr. Ilkei Csaba készített állapotrajzot abban a tanulmányában, melyben a Fidesz és az SZDSZ idegen pénzen és idegen kiképzőtisztekkel lezajlott állambiztonsági rendszerváltásáról írt 2009-ben, s ITT olvasható.
c/1., 1988-ban Orbán Viktor maga elé tesz egy fehér papírt, és saját kezű írásával felvázolja hálózati jellegű állambiztonsági kapcsolatrendszerét. (Aki kételkedik abban, hogy saját kezűleg írt eredeti dokumentumról van szó, kérje ki szakértő véleményét. Mi megtettük. A dokumentum hiteles.) Ezt írja Viktor:
„Csáki István
Temesvári fn. tmb. - Fidesz belső tag
Győri Gábor fn. hálózati személy
Kövér”

Orbán saját kezű hálózata (Rákattintva nagyítható)
Az első név: Csáki István azonos Csáki István őrnaggyal, aki a BM. III. Állambiztonsági Főcsoportfőnökség II. Csoportfőnökségén, tehát a kémelhárításnál dolgozott, annak 7-a alosztályán. (Szerepét ld. Dr. Ilkei Csaba hivatkozott tanulmányában.)
A második név: „Temesvári” fedőnevű titkos megbízott azonos Szeszák Zsolttal (1968. december 9., Miskolc, Tolnai Edit), az ELTE BTK. hallgatójával, akit 1988. október 3-án szervezett be Kaizinger Zoltán r. hadnagy a politikai rendőrség, tehát BM. III/III-2-a alosztályáról hazafias alapon az ifjúságvédelem területére. Állambiztonsági nyilvántartó kartonja lezáratlan, tehát feltehetően 1990-ig foglalkoztatták; kódja: 01 titkosított, DHBX-XX_PZ.)

Szeszák Zsolt hálózati nyilvántartó kartonja (Rákattintva nagyítható)
A harmadik név: „Győri Gábor” fedőnevű hálózati személy. Az alábbi dokumentumban a BM. Adatfeldolgozó és Tájékoztatási Csoportfőnökség Állambiztonsági Operatív Nyilvántartó Osztálya 1989. június 23-án arról értesítette a BM. III/III-2 (tehát a politikai rendőrség ifjúságvédelmi osztálya) vezetőjét, hogy a BM. III/IV-2/b (tehát a katonai elhárítás koordinációs feldolgozó alosztálya) területén dolgozó Tarján István százados operatív célból prioráltatta „Győri Gábor” fedőnevű hálózati személy kapcsolatát, aki a BM. III/III-2-a (tehát az ifjúságvédelmi politikai elhárítás a felsőfokú tanintézményekben) alosztály hálózatának kapcsolata: Orbán Viktor, 1963. V. 31. Székesfehérvár, Sipos Erzsébet.
Kérjük Orbán Viktor pártelnököt, miniszterelnököt: tárja fel helyettünk: ki volt az a valóságos személy, akit a „Győri Gábor” fedőnév mögött ismert, s akit saját kezű írásával feltüntetett kapcsolatrendszerében? (Ha nem megy, segítünk, de az első szó jogát meghagyjuk neki.)

Orbán mint „Győri Gábor” kapcsolata (Rákattintva nagyítható)
A negyedik név: Kövér. A „Győri Gábor” irányából rámutató nyíl többféleképp értelmezhető: ha egyenlőségjelnek tekintjük, akkor „Győri Gábor” azonos Kövér Lászlóval, ha irányjel, akkor Kövér lehetett „Győri Gábor” társadalmi vagy alkalmi kapcsolata, de lehetett Kövér célszemély is, akire „Győri Gábor” dolgozott, s végül lehet, hogy Kövér egyszerűen az információs lánc végét jelentette Orbán Viktor számára 1988-ban.
[Az állambiztonsági hálózati személy kapcsolata nem mindig tudta, hogy az, akinek információt ad, ténylegesen beszervezett hálózati személy vagy sem.]
c/2. Őszintén érdekelné a zembereket, miniszterelnök úr, hogy miért látott önben fantáziát a katonai elhárítás, a III/IV-3/b alosztálya 1981 őszén azzal a céllal, hogy beszervezze társadalmi kapcsolatnak, ahogy erről a mellékelt javaslat tanúskodik.

Orbán beszervezési javaslata
Meg kell kérdeznünk azt is, hogy amikor 1988-ban ismét bevonultatták már „Kurázsi” fedőnevű beszervezési reménységként, hogyan értelmezzük a katonai elhárítás helyi szervének (III/IV-160) ezen feljegyzését: „bevonultatták sorkatonai szolgálatra. Mindent elmond magáról és a FIDESZ-ről, vmint terveiről.” Mennyit mondott el, miniszterelnök úr?
„Mindent elmond magáról és a FIDESZ-ről…”
…és még néhány árulkodó körülmény diktátorbánról
És még néhány körülmény, amely árnyalja érdeklődésünket „A múltat be kell vallani” jelmondat alatt."
kuruc.info/r/9/93098
Na, tényleg abbahagytam... :))
@Dr. simonmondja.: Spamrobot mondja a spamrobotnak, hogy nagyfejű? ;)
Ez a mismásolás lassan degecikínos. A felmenőiért komcsizott Schiffer lassan hitelességben agyonveri az összes csak pofázó fideszbuzit. Ebben a témában legalábbis. Ami nekem azt súgja, lehet mégse neki kell aggódni mi derül ki a famíliáról.
@Gábriel angyal: Csak nem akartam, hogy valaki benyeljen valami legyet.
Régen nem néztek rá már ezekre a lapokra.
Valahol már hallottam egy múlt századbeli politikustól, hogy: "Ha valamire nem akarok fényt deríteni, alakítok egy bizottságot a vizsgálatára."
@sirsteve: jahh, max a wliki marad és a nyilvánosság, a többi púder
kosullo.tumblr.com/post/19572431572/na-ezt-tenyleg-izgatottan-varom

Most jelenik meg könyv a témában.
kosullo.tumblr.com/post/19572431572/na-ezt-tenyleg-izgatottan-varom

Most jelenik meg könyv a témában.
azt tanácsolják, hogy akinek vaj van a fején, ne menjen a napfényre. Hát nem mentek ...

a bizottságok meg szeretnek úgy dönteni, hogy nem döntenek ...és összehívják magukat három hónap múlva megint nem dönteni ...
Fiatal voltam... Kellett a pénz...
@Dr. Boli Ch.T: én kurucot akkor se olvasok, ha igazat ír:))
Azonkívül abból a tényből, hogy nem szavazták meg az állambiztonsági tv-t (juszt se írok ügynök tv-t, mert ez is egy nagy csúsztatás) tudnu lehet, hogy nyakig benne vannak, nem kell ehhez kurucot olvasni.
"Alakítsunk bizottságot MAJD, ami kivizsgálja ezt az egészet MAJD, lezárjuk kommunista múltat MAJD, és minden jó lesz MAJD. "

A Fidesz 2005 óta harsogja, hogy készen áll a kormányzásra, mindenre van megoldása és kezében tartja a helyzetet. Új szempontok ügynökügyben nem merültek fel, úgyhogy ezt a "kidolgozást" az elmúlthétévben simán megcsinálhatták volna.
Tehát vagy akkor hazudott a Fidesz, vagy most teszi. Vagy mindkétszer.
@Dr. néma bárány: arról nem beszélve, hogy a Schiffer család az 50-es években kitelepítve, nagypapa halálra majd életfogyt.ra itélve. Tehát pont vele példálózni Pozsgay, Szűrös, Boross, Baross stb társaságában, akik CSAK haszonélvezői voltak a szocializmusnak.
új szekciók lesznek? pártsemlegesen ... ügynökök, oligarchák, oligarcha-haverok
@dr.dr. Secnir doktor:

Gondolom, a bizottság majd megállapítja, hogy Gyurcsány a hibás.
akkor nem is maffiakormány? hanem ügynökkormány?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
"Gondolom, a bizottság majd megállapítja, hogy Gyurcsány a hibás."

amikor a Nemzeti Emlékezet Bizottságának léte megfogalmazódott valakinek a fejében, szerintem azzal együtt eldöntött kérdés lett ez is.

apropó NEB:
Nemzeti Emlékezet, az bazmeg. A nemzeti emlékezet már arra sem emlékszik, hogy mit ígért a fidesz a választások előtt, és már arra sem emlékszik, hogy mit tartott be belőle...

Mindamellett -ezt már írtam régebben- az ügynöktörvény és az ügynöklisták nyilvánosságára hozatala az egyik pont, ahol a fideszt meg lehet fogni, illetve szétcincálni. Nagy ott a belső harc -már a képviselő/vagy/polgármester ügy kapcsán is-, és ez csak tovább mélyítheti az ellentéteket. Aztán ott van maga Lázár, aki -mostmár egyértelműen- Orbán babérjaira tör. ő tovább fogja osztani a fideszt.
fura...ha általánosságban beszélnek, akkor fidesz, ha valami súlyzottan fontos, akkor fidesz-kdnp...
Ha valamit nem akarsz megoldani, alakíts egy bizottságot! - ennyi. Nem lesz ebből semmi, ha ugyanis lenne, egész magasról buknának le emberek, és hát mivel tartanának sakkban olyanokat, akiket ők neveztek ki oda???
Valamint Kövér, Boross és Demeter kollégák mit is mondanának? Hogy ők nem tudtak róla? :-)))
@dr.dr. Secnir doktor:

Nemzeti Emlékezetkihagyás Bizottsága

Amúgy annak a bizottságnak az összetétele lesz az, ami végképp áttol minket Uganda mellé. Nincs kizárva, hogy földrajzilag is.
@Dr. Boli Ch.T: ez az egész roppant kínos a Fideszre nézve, de te az előző szavazásról írt cikket tetted be.
@sirsteve: ezt Murphy írta. A Murphy-törvényből ("ami elromolhat, az el is romlik") vezette le, hogy "Ha egy problémát nem akarsz megoldani, hozz létre egy bizottságot". Az emberi butaságot bemutató egyik legszellemesebb mű a múlt századból, számos megállapítása szállóigévé lett (pl. "Ha a megvásárolt gépet egy napig nem tudott beindítani, vedd elő a használati utasítást")
@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf: te, ez oly sunyi, unalmas és alantas, ez a "ki kitől fél" köpedelem belvárosi duma...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
"Fiatal voltam... Kellett a pénz..."
Mesélj!!! :)) Na, hadddddddd röhögjünk! :))
@Marcangoló Korelnök:
Fogják ezek egymás tökét rendesen, be van szarva mindegyik. Egyébként meg kurva unalmasak már tényleg, hogy ennyi sunyi, ge.i alakból áll az ELITÜNK!
Ja kérem, meg is látszik az országon!
Egyre kínosabb lehet naranacsnak lenni. Egyrészt a világ nem a láthatatlan sikereiktől hangos. Másrészt lassan kiderülnek a barbatrükkök: médiatörvény, jegybank törvény, igazságügy szar, erről lassan papírunk lesz. A többi vizsgálata folyamatban.

De még ez sem elég, még az ügynöktörvényt is elmaszatolják! Lassan az egész narancsmátrixról kiderül, hogy sima hazugzás az egész. Kínos lesz az ébredés...
@tarackos:
Ezeknek kínos? Viccelsz?
Csurka komcsi spiclinek sem volt kínos vérmagyarnak lennie a váltás után. Ezeknek meg aztán a bolsevik múltjukkal még kevésbé! :)
és a sajttáj után meg együtt esznek egyet a parlamentben, vagy a fehérházban :D na miylen voltam :? teszi fel a kérdést lázár
@aritus: Telve vagy előítélettel, fújj. :)
@tarackos: "Egyrészt a világ nem a láthatatlan sikereiktől hangos."

De! A világ, igaz hallhatatlanul, de a mi láthatatlan sikereinkről beszél.

Nekünk ez jutott, meg a kolbásztöltő csúti focista.

Újabb siker a láthatatlan láthatáron:
hvg.hu/gazdasag/20120319_BKV_banki_hitelvisszafizetesi_targyalsok
"ha valamit nem akarsz elintézni, alakíts egy bizottságot"- ahogy azt már parkinson is megmondta...
Aczél Endre nemigen szokott dühbe jönni:

nol.hu/velemeny/aczel_endre__nagypapa__szegyen
"Ami pedig a lényeget, a „kikövezést” illeti, most engem fog el a düh. A Fidesz szinte valamennyi mai vezetője regényeket tudna mesélni önnön útjának a kikövezettségéről, egészen attól a pillanattól, hogy Lázár – fiatal jogvégzettként - a nevezetes hódmezővásárhelyi polgármester, Rapcsák András táskahordozója lett; vagy onnan számítva, hogy MSZMP-tagok sarjaiként Orbán, Áder és a többiek elindultak a megszakítatlan és a jelek szerint módfelett jövedelmező húsz éves politikai karrier felé. Viszont én a Schiffer-gyerekek (id. Schiffer Pál és Szakasits Klára gyerekei, a most bevádolt ember nagybátyjai) között egyet sem látok, akik hozzájuk hasonló karriert futottak volna be.
Nota bene: Wittner Mária ’90 utáni históriája se szenvedéstörténet. És eszébe jut ma valakinek (ne jusson), hogy hány „rendszerműködtető” MSZMP-tag ücsörög az Orbán-kormányban, vagy hogy Martonyi külügyminiszter édesapja az említett megtorlások idején a szegedi egyetem jogi karának dékánja volt? Eszébe az, hogy mit keresett id. Antall József Rákosi parlamentjében, miközben id. Schiffer Pál a siralomházban várta a kivégzését?
Az emlékezet szelektív, pláne, ha politikai érdek működik közre. Akkor mindjárt előbújik – persze csak a politikai térfél egyik oldalán – a papázás, nagyapázás. Szégyen."

hehehe: Tahólézer megkapta a magáét. Elegánsan, intelligensen jól nyakonvágták, hogy a fal adja a másikat.
De észreveszi ez egyáltalán?!
@Dr. Boli Ch.T: én úgy veszem észre, ötpárti egyezség volt itt aa kussolásra (MDF, SzDSz, MSzP, KDNP, Fidesz), amit az SzDSz képviselt a legvadabbul (a "boszorkányüldözés" terminust is ők dobták be leghamarabb), de kulcsembereik lebukása, illetve kihalása után már a "nyílt tisztázás" lett a nyerő stratégia a számukra. Az LMP viszont, azok után, hogy ellenállt mind a DK, mind az MSzP bedarálási kísérleteinek, kiíratkozott a jófiúk sorából, úgyhogy nekilátott szépen megfúrni az egyezményt.
Vegyünk elő egy régi ügyet, ami már szintén nem érdekel senkit! :

A marathóni futó

Marathóntól futva Athén
Oly messzi, hogy fogamat én
Fűbe haraptatom, amint
Beérek, s ha C-vitamint
Tartalmaz és B, D, meg A
Is van benne, sőt Ómega
Hármat is rejt zöld gyep hűse,
Túlélem…
… Ja, nincs még fű se?

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.com/2012/03/marathoni-futo.html
:)
@AKIsTUDATLAN: Aczélt hívják Acsádinak a fasisztákok?
@tarackos: "Kínos lesz az ébredés" - ez sajnos kisstílű fröcsögés. Sajnos a "köztársaságiak" egésze sem képes sokkal többre, úgyhogy nem is hibáztatlak miatta. Egy azonban biztos: a Gyurcsány-Bajnai-kor bukásánál nem volt itt még kínosabb, de nem is lesz.
@Dr. Boli Ch.T:

Másnál is baszakszik a Mandi, akkor lehet, hogy még sincsenek a nyomomban. :DDD
@morgás joga mindenkit megillet: 1990-ben a Parlament képviselőcsoportjainak összetételekor döntő szempont volt, hogy aki "tud valamit", azt meg kell dobni egy képviselői státussal. Általában az ügynökök és tartótisztek tájékozottabbak, mint te vagy én... :( És az első összetétel vonja szépen maga után a következőket. Pl. kulcsfigurákon keresztül (Kövér, Puch...).
Pósán - történész - fideszes képviselő szerint most is a komcsi ügynökök dolgoznak a haza ellen (lásd Brüsszel), aztán mégis furcsán vett részt a parlamenti voksoláson:
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1792_a_kommunizmus_ugynokei_es_a_fidesz
@Dr. néma bárány: Egy s más már kiderült a fijjug felmenőiről. Pár éve Pokorni jelentette be könnyeivel küszködve, hogy nem tudott az apja múltjáról. Az is közismert volt, hogy Kövér Lacikának vérbolsi felmenői vannak. A Bonsai Ducénak is van takargatni valója felmenői oldalon. És akkor ott vannak a játszó társak, akiket ha végig nézünk napestig lehet sorolni a neveket, de ezt már a Dr.Boli Ch.T. korábban már volt szíves belinkelni és leírni. Akkor miről is ugatnak ezek a nyomorult férgek?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Biztos is. Meg az emúttnyócév. És mit keresettoszkópéteravizzerben. Majd ezt is kiderítik.
@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf: most, amikor a Fidesz játssza el ugyanolyan gusztustalanul a titkosítást ("ez csak pár agyament értelmiséget érdekel"), mint amilyen gusztustalan volt az SzDSz, amikor ők voltak titkosításpártiak, a saját ügynökeik lebukása előtt ("jujujujj, boszorkányüldözés!"), megértheted, akkor miért okádta le a társadalom jobbik fele ugyanúgy az SzDSz-t, mint ma a Fideszt.
@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf: Oszkó felbukkanása a Vizzairben mindenesetre csak a csőlátású agyalágyaknak nem szúrt szemet.
@Dr. Boli Ch.T:

Ez a zagyvaság igazán méltó a jeles honlap szellemi szinvonalához.

Én, mint volt ügynök csak annyit jegyeznék meg, hogy a teljes feltárás nem az ügynököknek lenne kellemetlen, hanem részben azoknak, akikről jelentések tömegét írták.

Schiffer honatya könnyen ugrál, mert az ő köreiben minden valószínűség szerint ügynökjelentés értékelők voltak és nem ügynökök.
Nem a "komcsik" ügye ez a kérdés. Ők párttagok voltak, de hozzáteszem, hogy volt itt már dobtáras ÁVHS és SZT tiszt miniszter elnök - akkor most miről beszélünk?
@bürger: na látod, teriteni a lapokat, azt meglássuk..addig meg lehet mutogatni...
@bürger: mindig gondoltuk, hogy a baloldali bloggervilágot ti, nyomorult spiclik irányítjátok. Ezért is jár fejadag?
@Marcangoló Korelnök: az összes jó minsiztert elvitték, a pénzügyminisztereket is, ehhez a bankhoz, ahhoz a bankhoz, wizzairbe...de később került oda
@felebarát: és hogyhogy éppen oda? :D Miért nem egy bankot kapott, ha már "zseniális" pénzügyér? :DD
@Marcangoló Korelnök: vezze, ha eléd tesznek egy szerződést, akkor mi van? éppen most oda..na és?...jujj...menj fel a ténytár-ra és olvasd el a sztorit
@Gábriel angyal: ezt az előítéletet vállalom:))
ez ilyen tipikus rosszindulatú berögződés, hoyg direkt ment oda, csak azért is..és különben is
na, ha bizottság lesz, akkor 2014-ig megint csak rejtve maradnak a pártállami ügynökök, ennyi. egy kis sikamikálás, és a kétharmad beszopja.

a nyilvánosságra a besúgók miniszterelnöke nemmel szavazott, a besúgók kormánya nemmel szavazott, besúgók parlamentje többségben nemmel szavaztott, a besúgó elit pedig minderre többségben helyesel.

és újra lesznek választva, mert itt erre van igény, nem csak az elit, hanem a nép maga is ilyen.

2012-re a magyarok feltalálják es megalkotják a pártállamot. gratulálok hozzá.
@felebarát: aha... Milyen véletlen, hogy a MALÉV ügyeinek érdekesen fakezű intézője utóbb nem egy húskombináttól vagy egy banktól kapja a szerződést, hanem, nini, a wizzairtől... :DD
@Marcangoló Korelnök: ugyan ha elolvasnád az időpontokat, mikor mi történt, Varga és oszkó véleményét is..akkor talán okosodnál..de legyen direkt a wizz airbe ment, és bedöntötte a malévot, és semmi köze ennek a kormányhoz..

ez most komoly?
@Marcangoló Korelnök:
Bárcsak úgy lenne. De többségben vannak a született idióták, akik azt képzelik, hogy ők szarták a spanyol viaszt.
Ha tudná, hogy én milyen nyomorult vagyok, akkor ön még lejjebb süllyedne a béka segge alá.

Szívélyes üdvözlettel egy echte jobbos spicli, vamzer, besúgó, ügynök.
@Marcangoló Korelnök:

Állambácsi megmenthette volna a Malévot, ha olyan nagyon akarja. Ennyi erővel mitkeresazorbánviktoravizzerbe.
@AKIsTUDATLAN: Nem fogja észrevenni. Az egyetemi diploma csak egy papír, csak segg kell hozzá. Minden jó seggel rendelkező tuskó megkaphatja. Az intelligencia sz egy másik dolog, az vagy van, vagy nincs. És Lázár az utóbbiak csoportjába tartozik. Neki csak egy jó segge volt a diplomához, az intelligencia az hiányzik.
@bürger:

Mi kérünk elnézést, Ügynök úr. Világért sem szeretnénk megbántani. Beszélek Fabius-szal, hogy rendezzünk gyűjtést az Önök számára.
@bürger:
Azért megnézném... :)
Én is tudok olyan volt komcsi spiclit (anno katonaságnál köpött rólunk rendese), aki manapság nagy hangon jobbikos. Vagy csak a szolgálat tovább foglalkoztatja... jajj bocsánat! :D
Gyerekek, ma úgy látszik a Marcangoló Korelnök és Bürger nincknevű bértrollokat küldte az aktuális minisztérium. Fabius kezd puhulni a blogod, már se a Vivianna, sem a Stefánia kisasszony nem jelentkezik? Mi lesz így velünk?!
@bürger:
"Szívélyes üdvözlettel egy echte jobbos spicli, vamzer, besúgó, ügynök."
Ez is lehet egy életcél! Bár elég szar egy élet... :(
@aritus:
Én meg megértelek... :) Nem kell mindent olyan komolyan venni! Szerintem is megcsókolhatják a f.....fánkostálat!
@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf:
Tényleg az a mosószer nevű is volt... :) Istenem, de hiányzik! :D
A média hathatós segítségével, itt már csupán jobboldali besúgók és egyházi ügynökökről beszélnek. Igaz, a tartótisztekről, beszervezőkről nem is vezettek kartont, mert ők voltak a hatalomban.
Tehát aki gyenge volt, mert fenyegették, zsarolták az az igazi bűnös..... Jól ki van ez találva. A rendszerváltáskor elsíbolt kartonok amik az önként jelentkező besúgók adatait tartalmazza már sehol nincsenek. Ellopták, elégették, eldugták. Az igazi bűnösök röhögnek a markukban....
Tegnap a Medgyessy és a Boross is hirtelen csordultig telt empátiával, az ügynökök gyermekei és unokái iránt, Antóniánál. Kiült a mély együttérzés az arcukra. Miért zaklatnánk szegényeket, amikor a társadalmat egyáltalán nem érdekli?

Valahol azt olvastam, az összes volt szoci ország túl van már rajta, van aki 20 éve.
@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf: Viszont így legalább lassan elhiszitek nekem, hogy én valóban nem egy kiküldött bértrollnok vagyok, hanem sokkal inkább egy hús vér polgártárs. ;)
@apanna:
Akkor jó hírem van! MEGVANNAK! Szalagokon.
Az önkéntes, a megzsarolt és a az üzemeltetők kartonjai is megvannak.
Igaz Orbán elvtársék leállították azok visszafejtését... ki érti miért...
Nem, nem a gyengéket, a jelenleg is elítélt deviánsokat, pl. melegeket. Tehát... ?
@Dr. Boli Ch.T:

Istenem! Az a duma, hogy nem lehet lejátszani a szalagokat, mert már nincs meg az a készülék, amelyik le tudta játszani!!! 201x-ben, amikor kisautók mászkálnak a Marson! Hogy nincs a szalagokhoz lejátszó bazdmeg! :DDD
@Gábriel angyal:
Meg kell simogatnom a kis bucidat? Ugye nem? :)
Te is magyar vagy, ahogy szív, aritus, Egér, Fabius, ... a többiek.
Viszont azért Te is érzed, amikor egy-egy kretént ideküldenek röfögni, hányni. Nem kell olyankor visszafognod magad, hisz TÉGED is éget! :(
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Nézd, azzal az értelmi szinttel még a Matchbox sem érthető, hogyan működik! :)
@Dr. Boli Ch.T: Remélem nem mész át gábrielbe és kopipésztelsz:D Igaznán összefoglalhattad volna a saját bájos szavaiddal:D:D
@apanna: hát akkor hajrá, tálaljanak ki a "gyengék", hogy ki voltak az igazi bűnösök.

egyébként itt vannak a száraz tények, hogy ki szavazott NEMMEL az állambiztonsági múlt átláthatóvá tételére:

www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_szav.szav_lap_egy?p_szavdatum=2012.02.20.17:16:32&p_szavkepv=I&p_szavkpvcsop=I&p_ckl=39

nem kell ide a média hathatós segítsége.
ezek "jobboldaliak" neked?
@dr lecsekkoltam:
Tündérbogár, munka mellett nem volt annyi időm. De igyekszem a kedvedben járni majd! Csokival kompenzálom majd, az jó??? :)
@Dr. Boli Ch.T: Én valahogy nem lelkesedek ennyire, sőt nem elvtársazok, és nem adom elő a kurva okos vagyok stílust sem....
@apanna: Ő sem leselkedik, bogaram, ez a stílusa: Irónia, irónia, Te mindenem..
@apanna: Csak a legutolsó mondatoddal értek egyet, azzal azonban maradéktalanul, sajnos..még egyszer leszögezem: Lóf@sz lesz itt, csikánók, nem vamzer-elászámoltatás!
@apanna:
Melyik marha volt az, aki előadta?
Semmi lelkesedés? És a Párt, a Fidesz neked SMAFU??? Virág elvtárs is rosszalóan fog nézni rád.
Ez így nem lesz jó... Viktor mit fog mondani? Csalódik benned elvtárs? Hát milyen igaz bolsevik vagy te? Ejnye, nem szép dolog ez...
@Husz_János_Puszita:

Boross PetiKémet mindig elkapja a sírás ha a téma előjön. Hiába, vendéglátós góré az átkosban nem lehettél ingyen, állami vállalatnál.
@Husz_János_Puszita:

Boross PetiKémet mindig elkapja a sírás ha a téma előjön. Hiába, vendéglátós góré az átkosban nem lehettél ingyen, állami vállalatnál.
@dr lecsekkoltam:
Mire is? Persze,! Melyikre? ChT-ra nem kel, evégre nekem már megmutatta a p...... izé, a teljes portfólióját. Szóval nem is értelek! :))
Olgánál masszírozzák mindjárt tovább..ezt a (témát:-)nemis tudom, minek nevezzem, mondjuk potyadéknak?
@dr lecsekkoltam:
Mire is? Persze! Melyikre? ChT-ra nem kell, evégre nekem már megmutatta a p...... izé, a teljes portfólióját. Szóval nem is értelek! :))
@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf: Letelt a hosszúhétvége, visszament kapálni.:))
Egyébként keresztre feszítettek, ha azt mondom, hogy érdekes módon már 2 heten ezen veri magát mindenki, közben pedig egy büdös szó sem esik olyan apróságokról, hogy miből akarnak kipengetni 150 milliárdot és hogy mint szopatnak minket a velencei bizottságban meg milyen gyorsan elrendelte viktor a senki sem vezette kezünket alkotmányon, hogy megfeleljen?
@Dr. néma bárány:
Petike? Aki annyira lelkes volt? Hisz az elvtársi világban neki... illetve, dehogy! Rágalom! Ő nem lehetett olyan! Biztos is! Mindenki más, de ő nem! Éljen a Párt! Csak a Fidesz! (húúúú csak abban mennyi spicli lehetett...- evégre nem akarásnak nyögés a vége)
@dr lecsekkoltam:

Küldtem Prometheus trailert a másikon.
@Dr. néma bárány:

Látszott rajta, mélyen megrendült szegény.
@Dr. Boli Ch.T:

Lófasz a seggedbe, nem portfólió! :DDDDD
@Dr. Boli Ch.T: Ó én a julia robertsesre gondoltam;)
@mamitirtok dr.: Hiányzott pimasz modolom tegnap ? Vagy csak az unalom dühöngött mindenfelé?!
A Vincent-en egy komment, azt hittem, besírok rajta, annyira megható :)

"wanekus 2012.03.18. 10:45:44

Kövér Rőzsebajusznak meg az egész pereputtya vöröskatona meg párttitkár volt Pápán. A nagyapját (vagy dédijét, a f..om tudja) még az őáltala mostanság annyira szeretett Horthy fehér terroristái akasztották föl, mivelhogy az öreg nyakig benne volt a vörös farsangban. De rohadtul nem érdekel, hogy mit tettek a felmenői. Engem csak az érdekel, hogy ez a rőzsebajszú szarember mit tett ezzel az országgal. S ennek a rémséges pálfordulásokkal terhes életútnak a motiválója nem más, mint egy szörnyen takargatott és eltitkolt férfiszerelem a volt egyetemi barát felé. Ez a látens homoszexualitás az, ami ezt az isten barmát olyan állat megnyilvánulásokra sarkallja. No meg az, hogy az ő imádott Vityája, a szívének szerelme egy elmebeteg, akit követni kell, s közben a buziságot agresszióval eltakarni. Szájer Jocó legalább tisztán és szívből szereti a Viktort :-) "
@Dr. Boli Ch.T:

Ez mind oké, de kire fogunk szavazni?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: LÁttam, nem ugyanez volt fenn az indexen pár napja? Hogysmint? Sikerült megszelidíteni a kiscicát?;))
@dr lecsekkoltam: Szép nap volt, én bicajoztam, csak páran teker(eg)tek itt, a többiek lehet, eligazításon voltak a Lévay utcában!
@mamitirtok dr.: :) Én is lógtam.:D De én egy könyvvel csaltalak titeket;))
@Husz_János_Puszita: MKKP-re ofkórz:D:D
@Dr. Boli Ch.T:

Jaj tényleg, Hóbagoly is kocsmáros volt, mint Plagi. Jó, hogy nem mindjárt az ecseri-piaci cigányok irányítják az országot.
@Husz_János_Puszita:
Bakker, ha így megy tovább, akkor rám... Nem mondom, még kéretem magam! :)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
"Jó, hogy nem mindjárt az ecseri-piaci cigányok irányítják az országot."
Azért arra nem fogadnék, hogy akkor rosszabbul járnánk! Illetve korrektebbül! :))
Hölgyeim és Ulaim, kedves Balátaim!
Kéletik a dlamatulgia betaltása, elle az adott szaklefelens által felállított helyen krélnék mindenkit folyatni a lauzont!

Melci a bokájukat a Hölgyeknek!
@Dr. Boli Ch.T: @Husz_János_Puszita:

Akkoriban nagyon értékes információk (mit gondol az eneszkás meg a digó turista, mivel seftelnek az Astoria-ban, a Volga szállóban, vagy itt nálunk a Juno hotelban) csak a Borossoktól meg a Schmittektől volt.beszerezhető, mert Kismarja külsőre a Lenin büfébe ilyenek nem jártak.
@Marcangoló Korelnök:
részemről azt hittem, aki eddig hatalmon volt az takarított és hamisított. De akkor nem félnének ...
@morgás joga mindenkit megillet: Szerintem most sem félnek, maximu egymástól, kifelé összezárnak, ezt már az illegalitásban megtanulták, -hatták! (ha csak nem már ott is, de ez fikció lenne:-)!
@mamitirtok dr.: Nana. Én itt könyveklől beszélek, ti hozzátok fel mindig ezt a szexes sztolikat. Titeket még egy könyv is bepölget.:P:D
@Dr. Boli Ch.T: Nem vagyok pelvelz, melt a könyv a biblia volt.....
Ááááááááá, csak tléfákozom, lady chaterley szeletőjét olvastam.....;)
@mamitirtok dr.: aztán ha valaki túl magasra tör, előkerül a kredencből a papír, van egy kis nyílt szini szipogás, szánom-bánom mit tett a felmenőm, egy-két év parkolópálya, aztán lehet újra kezdeni mindent egy másik rokonnal ...

korrekt, fair rendszer
@Dr. néma bárány:
Nem! Dehogy! Hisz ŐK nem voltak olyanok! ÁÁááá... Ellenálltak! Izé... minek is??? :)
@Dr. néma bárány: Arra akarsz ezzel célozni, hogy a nemzet tolla orbán pörge kalapján nemcsakhogy palizált, de még besúgott is?
Nem lep meg. Hűűűűű, vajon azt ő írta a jelentéseit, vagy azt is palizálta?
@dr lecsekkoltam:

1. nem ez hosszabb
2. nem ide fogom kiplakátolni, ha nem gáz. :)
3. a julia roberts-es sajnos egy kupac fos, egyébként meg:

static.guim.co.uk/sys-images/Film/Pix/pictures/2011/11/16/1321451018062/Mirror-Mirror-3-007.jpg

versus

media.theiapolis.com/d8/hMO/iHAC/k8/lPQ/w1HC/charlize-theron-as-the-evil-queen-in-snow.jpg

Úgyhogy lépjünk tovább.
@Dr. néma bárány:

Még mindig jobban jártunk, mint az orosz turistacsoportok. Minden lépésüket feljegyezték, este nyolc után nem mehettek ki a szállodából. Nagy bajban voltak az orosz lányok körül rajzó férfiemberek. Úgy kellett megszervezni a szöktetést.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Nézd, én nem vitatom, hogy ChT a legszebb, ez ugye alap errefelé. De a két film egész más. Az egyik egy komoly film, thriller. A másik vígjáték. Ami nem veszi magát komolyan. :P Én mindkettőt megnézem. Ha nem ChT játszana benne akkor is megnézném, mert vagyok annyira gonosz, hogy lássam ahogy lejátszák a pislogó kisasszonyt a vászonról:D:D
ennek a senkiházinak az apja is közreműködött a diktatúra fenntartásában, párttag :KOMMUNISTA volt. mennyivel másabb fideszes kommenyistának lenni mint LMP-snek?
a fideszes kommenyisták tán ibolyaszagút szartak?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "Ha utálsz is, szeretlek én" Az ecseri-piaci cigányok, legalább tudják miként köll belenyúlni a zantikvitások kezelésébe, hogy abból lóvé is legyen. Nem a köz javára, ja. Ők se. Náluk rosszabb kvalitásokkal rendelkező seggfejek osztják az észt, akik most elrendezik a sorsunkat. Oszt nem is feketék. (mind) Ezeknek ereszkedik térdre viktor, mert hát köllenek neki. Majd. Ez nem az a gárda, lófaszt. Ülve holokausztot tagadni mégiscsak EU-konformabb, mint menetelve büdöszsidózni.
Lázár azé szimpatikus... Torquemada imádná.
@Dr. Boli Ch.T: Elvtárs! Látszik rajtad elvtárs, hogy te nem igazán jársz a reggeli munkásmozgalmi félórára.Ezt az alul műveltséget nem hagyhatjuk. Tessék beiratkozni a párt egyetemi felkészítő szemeszterére, történelemből, a téma 56 tól napjainkig. Hogy fogsz így beépülni, ha műveletlenebb vagy, mint az ellenség? Éljen a párt!!!
@dr lecsekkoltam:
Meg sem akarom hallani ezt! Elás... különben! :)
@Knósszosz: De ők nem is esküdöznek égre-földre, hogy nem fog átrázni, hazudni, meglopni.:D
@dr lecsekkoltam:

Azt olvastam, hogy a Twilight nyáltengerének habjaiból épp csak kiemelkedett Stewart, mint "húzónév", úgy viselkedett, mintha mindenkit minimum a seggéből rántott volna ki, ettől ChT bepipult, és rádobott a kazánra még két lapáttal.

Ő már akkor kurva remek színésznő volt, amikor Stewart kisasszony még a pompont lóbálta egy übergázisztáni zsákfaluban.

De ne offoljunk! :DDD
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Ez nem is kérdés, elég ránézni stewartra.
Amúgy van még valami az ügynökügyben amit még nem mondtunk el az elmúl 3 napban?!
@Knósszosz:

Az az ülve avatás... Na azon sírva röhögtem.
@dr lecsekkoltam: Van, de az titkos (egyelőre), majd apránként szvárog ki, mert úgy mennyivel elegáncsosabb, nem? Nem!
Gy.F. mégis ülni fog, ezzel tanálják meg végre? Bohócország ez, na!
@apanna:
Elvtárs! Kérlek ne jelentsd a Pártnak, megváltozok -zom! Isten bizony!
A történelemben képben vagyok! Ez az egy, ami nem stimmel... A bolsiknál nem vagyok műveletlenebb (beba..na!), az IQ-m pedig Mensa kompatibilis.
Halál a kémekre! Éljen a Párt! Csak a Fidesz! (mennyit kell még pitiznem baszki... :D)
@Dr. Boli Ch.T: Miért is? Talán bántottam a ChT legfőbb anyaegyházat?! Pont azt mondtam, hogy jobb és szebb színésznő és egy komoly filmben láthatjuk, nem pedig egy gyerekfilmben. Most mi ezzel a baj?!
@Knósszosz: A fideszhez képest?! Hozzájuk képest még az a pilótajátékos hölgyike maga a becsület.:D:D
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Meg az ahogy magukban gondolták és kiáltották az eskü szövegét... Biztos, hogy nem aranyeresek napja volt 17-én?:D
@Dr. Boli Ch.T: Mióta kell pitiznie egy pápának?! Hisz te vagy a ChT egyház pápája, vagy leváltott Egér?!:O
@Dr. Boli Ch.T:

Szolgálati közlemény:

Dr Bolsi Ch. T.-t Kubatov Gábor várja a Sötét Torony Orbán termében, ismétlem: Dr Bolsi Ch. T.-t Kubatov Gábor várja a Sötét Torony Orbán termében!

Köszönöm.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Lefordítom: A narancsos autó befordult a sarkon, a narancsos autó befordult a sarkon, kiárusítás van!
@dr lecsekkoltam:

Na ennyire azért ne írjuk már át a történelmet. Az őrsöt és az egyházat is én találtam ki. Nem akarok ebből hiriget, de ehhez ragaszkodom. :(
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Hülye vagy?! Ilyen időkben? Amikor a bolsevik elvtársak a spájzban vannak?
Kövér elvtárs lehet, hogy baszki az ágy alatt lapul!
Holnap lehet, hogy jelölnek SchmPalika helyett a köztielnöknek! Megéri! Hidd el! De tényleg! Komolyan!!! :DD
@Dr. Boli Ch.T:

Jómagam is azt írom, el kell olvasni, aki ott van és főként a végén az iratmásolatok tanulságosak. Ja és logikusak is.

Tudom, hogy a kuruc lapot nem illik idézni, de hát ezt nem is ők nyomozták ki, csak valakik úgy látták, hogy éppen az a postaláda a legmegfelelőbb. Lehet, hogy Schmitt elvtárs után OVi polgárhitelvtársnak is KONYEC, illetve, hogy is van vatikániul FINIS :-) (a vége a lényeg)

kuruc.info/r/9/93098/
@mamitirtok dr.: nemcsak egyenlőek vannak és még egyenlőbbek, hanem erősek és még erősebbek ...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Nemá... az rendben volt. Himnuszt dudorászni OK, legfeljebb mintát nyom az ember seggébe a térkő. De a lényeg, ami off (nem is biztos), viktor beszédét felemelő érzés volt nézni, ahogy tökig kokárdában a 48-as hősök emlékét nagy ívben leszarta. Ugyanis róluk esett a legkevesebb szó, ellentétben az aktuálpolitikai magamfényezés retorikájával szemben, és különben is, ki a fasz az a Petőfi? Ha Petőfi seszámítmá, akkor az ügynökmúlt meg? "csak a néző nézzen, mi?" - mondta Hofi.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Azám! Daliás volt! Meg felemelő! Olyan igazi MÉLTÓSÁGTELJES! Ahogy ott kushadtak... utoljára amikor megszidtam egy kutyát, az húzta úgy meg magát! De minden a helyére kerül... :))
@Dr. Boli Ch.T: Nem szerteném megélni, de lehet, mi, libsibolsikonzervek is hamarost kussolhatunk, nem?
Narancsos autó el, nem oda mentek?
@IGe:
Ugye! Tudom, hogy lopnak egyfolytában, mint a cigók, de nem volt időm egyenként összeszednem a lopásaikat... :)
@mamitirtok dr.:
HÜLYE! Ezeknek narancsos kispolákjuk van, abba meg be sem férek! :)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Téged, mint egyházalapítót, én támogatom, hogy öntsünk aranyba!
De komolyan!
Ezt a megbecsülést!
Ne hagyd ki!
;D
@Dr. Boli Ch.T: Nem cigózunk, jó? Mert akkor már mindjárt buzizhatnánk is és mennyivel lennénk toleránsabbak, mint mások?
Első feddés..a lónak egyelőre! (tudod, a most házasodott cowboy, a botló ló, meg az új asszony esete:-)
@mamitirtok dr.:
Ki mondta, hogy nem buzizunk? Amikor Szájer elvtárs felmerül, akkor nekem nem jut eszembe más...
@mamitirtok dr.: Kössz az olasz verziót, de én latinnal próbálkoztam.
@IGe: Qui non proficit, deficit. - Aki nem előrehalad, az visszafelé csúszik.
Bár ez kicsinyt sántít, de lehet, hogy a lópata törte fel a lábát, nem?
@Gábriel angyal: Hát így ismersz engem?!
Hogy bolondítom a fiúkat?;)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Ezt nem tudtam. Boli olyan dominánssá vált a kis ásójával... Akkor te vagy a mi pápánk:D:D
@Dr. Boli Ch.T: ...és a nyugati pályaudvar előtt gesztenyét sütő néni se, december huszadikán. Száj R zöldnek tűnik. Ő nem használ fosszilis energiát a sütögetéshez. Gesztenye a kézbe, oszt (...) Randa dolog evvel viccelődni, meg, hogy a felesége a spájzban van, bocs!
Azért a fasz az fasz, akár az Arcturust kémleli az égen, akár a földet bámulja, hogy orra ne essen. Csak a barlangos testek működése dönti el, merre induljon.
@dr lecsekkoltam: Boli az Ő jobbkeze, ezt mindenki tudhassa..láthass...basz..ja, az nem!
@Knósszosz: de ha vanfelessége akor mitől...? én csa olvastam, hogy izé... akkor?
@mamitirtok dr.: Biztos Boli telszám rutinja vezetett meg;))) És te? Mije vagy Egérnek?@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Áldjon meg atyám:D:DD:
@Knósszosz: Ez szép volt, főleg a vége!
A hülyeség oldalfüggetlen, de húsz évvel a gengszterváltás után nem gondoltam volna, hogy visszatérnek azok az idők, amikor a médiát meghallgatja az ember, aztán legyint egyet, majd tán még köp is, lelkesedésében...vagy elkeseredésében?
@Penivaldes: Pontifex maximus? Biggus Dickus?:D:D
@mamitirtok dr.: Súgd ide a balfülembe;)))
@Penivaldes: Nahát. Azt hiszem te akarsz lenni a jobb keze...
@Dr. Boli Ch.T: Meg szájhős!
@Penivaldes: Így már értem a főzöcskézést, fürdőcskézést....:P:P
@dr lecsekkoltam: azt gondolom, hogy az a kemény munka,,amit a Hormon Egyházért teszek jutalmat érdemel!!:))
@Penivaldes: A kemény munka mindig meghozza gyümölcsét.:))
De hová lettek a fiúk?! Se ott, se itt?! Mindig itt hagynak minket, mikor már kezdi az ember jól érezni magát:D:D
@dr lecsekkoltam: mindig eltűnnek. .DDD és mindig akkor amikor kiakarom fejezni az érzéseimet:)))
@Penivaldes: Menekülnek az érzelmek elől, mintha megégetné őket.:))
Hogy lehet ilyen besz@ri alakokra egyházat alapozni?!
Öltözzetek fel rendesen, lányok, jönnek az ezeregyéjszaka meséi, ha Boli is idetanál netán:
www.youtube.com/watch?v=1VVceg21rQ8&feature=fvwrel
@dr lecsekkoltam:
"A kemény munka mindig meghozza gyümölcsét.:))"
Mert így bántok velünk... :DD
@Penivaldes: Totál, és elhúztak.
@Dr. Boli Ch.T: Mi bánnánk veletek, de ha mindig elszaladtok?!:D:D
@Penivaldes: Reménytelen. A könyvem egyre vonzóbban kacsingat:)
@dr lecsekkoltam:
Jólvanna! Csinálom az oldalam! Ne izéljetek már! Mi ez a végtelen off???
@dr lecsekkoltam: Micsoda??? Két Varánusz posztot offolok szét egyszerre, miközben lézerkardomat szaporán forgatom a Mandineren, és mindezt MUNKA KÖZBEN! És akkor, hogy elmenekültem...

Ez nekem SZARUL ESIK!

poloteria.hu/oscthumb.php?src=/images/Sad%20Mouse_Duke_White.jpg&w=100&h=110&hash=ae5ef5550e329730659b594143b49284
@dr lecsekkoltam:

Mindez azok után, hogy megáldottalak! Penitenciát kell, hogy kirójak... Lássuk csak...Hidd el, nekem sokkal jobban fog fájni...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Ez az! Míg máshol vitézkedsz, itt nem tudsz helytállni!:D:D
@Dr. Boli Ch.T: Mi csak csendesen kérdeztük, hová lett mindenki más?!:)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Nem tudtuk, hogy hősiesen küzdesz. kérlek ne haragudj ránk, Egér.
Nos, további patkányvadászatot.:D Holnap veletek ugyanitt.
@mamitirtok dr.: Elkeseredésében... kijött. Szótagolnom kellett. Mi a fasztól ne lenne elkeseredett a Varsóra lájkot nyomó választópolgár? Tök jó a ruszli meg a vodka, de azért én inkább nyomnám a magyarosch tőtöttkáposztátot, meg a gulashchot. Na nem vagyok én neoavar becsavarodott, de ami jó, az jó. A gasztronómia is politika mi? Nekik. Lófaszt! Ha én szeretek betolni két tál igazi ( a Kerameikoszban nyamizható Jíroszt - Athén ), akkor én nemzetidegen fasz vagyok? Ja, igen. De ki a nagyobb fasz? Aki ügynöktörvényeskedik, hogy: majdénbazmegmegszopatombazmeg az emútt húsz év összes gyökér ügynökeit, aztán meg hallgat, mint Kövér a BNV partviscocciológiai szemináriumán? Orvbán azt mondta: ( jó pár évvel ezelőtt ): Magyarország egy jó hely.
Igaz! Neki...
@Penivaldes:

Rád nem tudnék haragudni, drága!
@Knósszosz: Igaz. Magyarország jó hely! Lehetne.
Jelenleg azért nem választanák világelsőnek ebben a szakágban, hiába is kérnénk!
Főleg, ha helyiek is szavazhatnak, nemcsak minimum 4*- os turisták a Halászbástyán, miközben a cigány (nem a roma) húzza fülibe a nótát, ami tényleg fülbemászó a fél lityi jégbor elfogyasztása után..
@Dr. Boli Ch.T:

Na, le is állt egy időre a Mandi szervere. Pedig már úgy beleéltem magam, ahogy a börtönben sínylődök... ChT ENSZ-nagykövetként felkeres a cellámban...
@Penivaldes:

De tényleg. Azért kértem hogy nézz át ide, mert tök cuki vagy. Meg itt nem nyugi féle orkok vannak, hanem jófejek, akik habosra nyalják a kis popsidat, ahogy dukál! :D
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Gyanús vagy Te nekem!
Valami állatot bejuttattál a Mandiner szerverébe, meghekkelted őket! Nem kell szerénykedned... :)
ChT, nálad... Elbas.zad kiskomám!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Namán. Ez túlmegy minden határon! Il colmo, il colmo!
Odaát nyald, Egér!
@Penivaldes:
Na, itt bugyi nem marad szárazon... :))
@mamitirtok dr.: Phffff... tudod, hogy ezért van ahonnan kimoderálnának? A cigány szó, nem kompatibilis a Nol-on, meg emitt-amott. Nem mindig persze, volt mikor jól ébredt Cenzné. Szabad itt azért... öőő, mindegy, legfeljebb kibasztok, Vágópista után szabadon:
hvg.hu/itthon.bunugy/20120319_kozelrol_lott_az_orvvadasz#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2012_3_19

Önnek mi jut eszébe, az elkövető keresztnevéről?

A: Torre Venere üdülőfalu és Thomas Mann
B: Kiváló olasz származású tenor
C: Retró PC-játék
D: Márió, a hátrányos helyzetű...

A megfejtéseket holnap este 20:00-ig lehet elküldeni. Azok között, akik az utolsó lehetséges választ kizárják, kisorsolom azt a Gere Attila-féle Főnix Cuvée-t, amit három éve kaptam névnapomra.

mind szomjan döglötök, az biztos...
Ha mégis tévednék, akkor valami latin bölcsességet kéne ide rakni. Nem megy, semmilyen emberi nyelven nem beszélek.
Csak a lovári...
@Knósszosz:

Közvetlen közelről lőtte le L. Nintendo...
@Knósszosz: Nekem a C., de én lehet, nem is s(z)vazhatok már!
Nem értem az összefüggést az orv-vadász szörnyű tette és neve között, sajnos. De én Pöstön élek, ha nem is úri negyedbe', az mán igaz.
De hogyan lehet egy településnek az a neve, hogy Magyarlukafalva? A Szulimán is határeset, nálam.
Ezt nem emésztem meg, legalábbis ma este már nem..főleg nem a Blikkből, meg a zErtéelhíradóból!:-(
@Gábriel angyal:

Kíváncsi vagyok, mikor kerülnek elő az első fotók a jófiúkról, amint egy melegfelvonuláson szétszívva a pöcsüket lóbálják... :DDD
@aritus: Na, a másikon már leírtam, hogy nagy truváj felfedezni Soroban a melegvizet! Ja támogatta
Orvbán, de még Csurkát is, adott valag embernek ösztöndíjat és tanulási lehetőséget. (anyám is pályázott, na neki spec nem.)

És akkor mi van? Soros elérte, hogy Orvbán a bánunk? És csak neki köszönhetjük ezt a mizériát?
Ó Donna Mizéria, ó Donna Klára - mondá a bölcs Pampalini, a nagy vadász! Nem is bölcs népünknek köszönhetjük ezt itt, amelyik másodszor is beszopta és megszavazta. Nem, csakis a zsidógeci, ez a Soros ültette Orvbánt a nyakunkra de még Vonát is, hisz Vonababa kinek a teremtménye? Ja, bingó!

Szóval kérek mindenkit, mentse fel magát a faszfejség alól, hogy 12 éves debilnek nek van nézve és úgy is viselkedik - 300-as vizitdíjat szavaz le, csápol Orvbánnak,bármit is csinál - mert nem tehet róla a szent magyari választó:, ő is zsidóöszeesküvés áldozata. Megmondta a kuruc, idézi Boli most már mániásan, Gábriel hallelujázik neki - tehát a kérdés megoldva.

Na, lehet megnyugodni, nem? A Jobbik bölcs, a Jobbik mindent tud. Amit a másikon kérdeztem, remélem, azt is megválaszolja: mi Orvbán szerepe Vona előtérbe tolásában? És a Jobbik gründolásában, hisz nem szadeszos csapatból, nem a Gizella út termeiben kelt ki a pelyhes kis Burberry kacsa abból finom polgári alomból...
@aritus: Ezt is idéztem Aczéltól tegnap. Schöplin György - a londoni helyi erejük - apukája nyelvlóbálva szolgálta Rákosit. Akkor tehát Schöpflinnek is kuss minden kérdésben. És nagyon sok családtagnak oda-visszamenve az időben.

Ugyanaz megy, mint immár húsz éve: apák, nagyapák, fiúk -ki mit tud a másikra szart kenni a családi múltból. Mindenki büdös, de most mazsolázunk a szarban, kié kev ésbé szarszerű... Úgy amúgy Wittnerre is mondtak pár érdekes dolgot, szóval ha kapargatják is a dolgokat, sok mindenkire borul még a bili majd.

Mondjuk a nagy mogyoróharcos Toroczkai dédpapája is külön téma lehetne ugyebár. De hát ő gondolom nem ettől nagyon hülye, IMF-robbantgatásig és tovább - mégcsak nem is kompenzál... Vagy mégis?

De tényleg, most ezzel el lehet szórakázni, IMF-szerződés és ilyenek megint lekerül a napirendről, ügyesen terelnek a fiúk... Most hogy egymás nyakát harapdálják már, ki foglalkozik az ország sorsával,pláne, hogy megvan a fő bűnös: Soros.
@mamitirtok dr.: Ez télleg semmi. Én is pesticsávó vagyok, oszt nem a könnyezős pokornija kerületből. 19...ja, itten coccialistás a bolgármester. Ritka mi? Így sikerült, mint szegeden, ahol a Botka. Oszt Csongrád díszfasza lett a dajcs? Ez értelmezhetetlen. Off, bocs. Hamá idézegetünk, akkó aszondanám, hogy: "similis simili gaudet" Má, hogy orbán akkora trágya, mint a zédesannya, de nem is: mint a zelvtásai, akikkel együtt igyekeztek szétbaszni a nagy kerítést. Iron-függönyöt. Melyik lesz a következő hosszú hétvége, amikor no lájk, csak pihi?
@Marcangoló Korelnök: DE jó, hogy te nem vagy köztük, hanem fényestekintetű Bugyula vezet a megvilágosodási úton. SZDSZ mikor akart titkosítani? Kenedi tán jobber? petofiutca.blog.hu/2012/03/02/ugynok_559
@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf: Stefániát lestílgyakoztuk, most újabbak - hihetőbbek, gondolják a Lendvayban - kellenek meggyőzni a csodás vezetési sikerekről. Csak az uncsi szájtépésüket felednék már: Oszkó, Bajnai wizzair, stb., mintha megállt volna a világ...

Tényleg csak három mondatot tudnak bemagolni és mekegni.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Van ötleted, hol tudnék venni egy kibaszott jó felbontású távcsövet? ... bassza meg, nincs is puskám. Akkor most várjak még két évig? Ha le akarom vezetni a feszűccséget, akkor kit verjek pofán?
Huuu Sziv ez azért kemény. :)

kuruc.info/r/2/93675/

Te nem mész őrködni??
@a szív fészkei: Huúú de tájékozatlan vagyok. Ezt nem értem. Huszon 4 órálya nem alutam, tán azé. Viágosíts föl!!!
@makacs szennyeződés: Bassza meg már a ló! Akiben volt egy kis kurázsi, az megmondta, hogy ja beszerveztek ezzel és ezzel zsarolva, bocs és elnézést. Aki genya, az máig hazudik és maszatol.

Esterházynak mi baja lett abból, hogy megírta, feltárta? Ki üldözi ezért? Ugyan már, vicc ez az egész. És hányan voltak, akik effektív előnyökért köptek, kis zsíros ezért-azért? Amiből a b. család is részesült és élvezkedett, mit mondjak, míg mások, akikről jelentettek, meg szívtak és nyomorogtak néha meló és pénz nélkül.
@Knósszosz: Nem az ő egyetlen lábon maradt szoci polgármester a székesfővárosban? A XIII. kerület feje.
@Gábriel angyal: Vicces vagy és a haverjaid meg szánalmasok. Nem megyek őrködni, de biztos mennek mások, aki tisztában vannak a magyar történelemmel.

Trianonért az olyan vadbarom mentalitás a felelős, aminek itt vered a habot.
@Knósszosz:

Kit verj pofán? A következő Békemeneten akárkit! :DDD
@a szív fészkei: Ne vedd annyira s szívedre a szólásszabadságot. Meg aztán lassan úgyis vége lesz mint a botnak, de biztos találnak majd neki valami jó helyet ahová el lehet majd zarándokolni. :)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Na kocsmárosnál kicsit feljebb, kezében volt a vendéglátás, ami akkoriban sem az éhenhaláshoz vezető út volt, hanem sőt...
@Gábriel angyal: Az a ti mániátok zarándokolni, szobrokat vegzálni, öntögetni, felöltöztetni, stb. Színvonal, na. Én a szaros undorító turult se bántom, pedig a pénzemből lopta a Mitnyan.
@a szív fészkei:
Csókolom! :) Valamit félre értettél. Igen, idéztem, mert egy kupacon ott volt az a sok minden, amit különben 15 helyről kellett volna összeraknom, mint nekik. Tudom, hogy az említett oldal nem szívjóságból, se nem emberbaráti szeretetből tette oda és írta le mindezt, hanem persze, egy jót zsidózhasson a szerencsétlenje és keresse a zsidó szálat mindenki, gyártson jó kis zsidózós összeesküvéseket, konteokat. Világos, hogy a végén kihozhatják rólam is, hogy ha nem is vagyok az, de ismerek valakit, akinek a lánya egy zsidó zöldségeshez jár péntekenként zöldborsóért. Kb. ez a szint a vége, de egy dologra Te jöjj rá.
Hogy miért zajlik mindez.
Szerintem csak most esett a jobbiknak, hogy ők senkik. Nullák, a töltelék. Nem véletlenül építgette őket Viktorka, hagyta, hadd játszanak a nagyok asztalánál. Hisz olyan naivak csak ezek a gyerekek, híveik, hogy azt hiszik, ezek a dokumentumok most kerültek elő. A francokat, hisz a leírások és hivatkozások nagy része régi, a dokumentumok egy része is már látható volt itt-ott.
Mindössze arról van szó, hogy felfogták széljobbon, hogy mivel sikeresen együttműködtek Viktorkával az elqrásban, a felelősségen is osztozni kell. Mind népszerűségben, mint arccal, mint tekintéllyel.
Arról a kis apróságról nem is beszélve, hogy egyre jobban kilóg a lóláb, hogy Viktor mennyire tartja őket. Persze, a randalírozó csőcseléknek (Sturmabteilung), akiket ha kell be lehet vetni, oda lehet küldeni káoszt és balhét rendezni bárhová, majd mutogatni pl. a Millásokra, hogy tessék, nézzétek meg, ott mindig csak a balhé van, míg nálunk bezzeg... Nemár, hogy ez nem látszik!
Leesett a jobbikosoknak, hogy Torgyán Jozsi sorsa hamarabb bekövetkezhet, mint azt remélték volna.
Ezért most ellentámadásba lendültek. Elkezdték a legérzékenyebb pontjukon, a komcsi és spicli előéletükkel szembesíteni a narancskomcsi elvtársakat. Hátha nekik sikerül a Fideszt felszalámizniuk.
Tudatosan készültek, tanultak a Fidesztől, hogy anyagot, információt kell gyűjtögetni az ellenfélről, közben lepacsizni velük, altatni a figyelmüket, elkábítani. Most jön majd még csak a java, a visszavágások.
Kivéve, ha a háttérben kiegyeznek.
Könnyen látható lesz az is. Ha hirtelen Gaudi, Vona, meg még pár kirakatember posztokat, pozíciókat, forrásokat kap. Ha ezt meglépik, akkor nem kell nagy fantázia ahhoz, mi történt a háttérben. Na akkor nyugodtan lehet csomagolni, mert 20 évre megint beültették magukat, a jobbik segítségével - ÉLJEN A DAGONYA ÉS A POSVÁNY jeligével. :(
@Dr. Boli Ch.T: Huuuu ez aztán a konteo láncolat a javából. :)
@a szív fészkei: Én mint liberálbolsevista csökevény, ki kell igazíccsalak: a tizenhárom oké, ott is balos a pógármester (ha jól tudom, de asszem igen ). De nem róla van szó. Én kispesti tahó vagyok és itten van a másik cocc polgármester, Gajda Péter. A kurvaszimpatikus ellenfele imádja. PH-ideszes a szentem, jó arcz. Má' akinek. De van itt valami, ami lehet nem fog tetszeni mindenkinek; Itt a kispesti milliőben, bírtunk egy faszit, akit Zupkó Gábornak hívnak. Ja, fideszes. Polgármestere volt a kerületnek, amikor a cár atyuska koordinálta az Ezüsthajó KFT ügyeit. De, ez az ember, rendbe rakta a kerület ügyeit, dacára fideszes mivoltának. Most lehet cöcögni, de igaz, ismerem személyesen. Tele is lett neki, elment innen a családjával együtt. Mondd meg, ki a hülye? Ő, hogy elment, vagy én azért, mert még itt vagyok?
@Knósszosz: Zupkót szerették itt. Még a nyugdíjasok is. Na...
@Gábriel angyal:
Konteo? Hol? Hisz a jobbik beijedt, fél hogy Józsi'bá sorsára jut. Hisz ha Orbán ki akar az unióval egyezni, akkor ott a jobbiknak esélye annyi lesz, mint apácának a kuplerájban. Először ő lesz megdugva, a hercig kis jelmezéért...
Nagyon gyorsan le kell Viktonak tennie az asztlra valamit, mert májusig el lehet bohóckodni, de utána vagy alsóbivalybasznád külső leszünk, Albániától kicsit lejjebb életszínvonalban vagy vigyázzba áll és azt teszi, amit az eu mond. Abban pedig nem sok helye lesz a jobbiknak. Még az utcán sem. Viszont az információ, az akták nagy hatalmi aduk. Ugye te sem hiszed, hogy ezek eddig nem voltak meg Vonáéknál.... Nyugtass meg! Akkor viszont miért pont most játsszák ki? Találgass! :)
@Dr. Boli Ch.T: Biztos így van, bár amennyi történelmi tudásuk és érzékük van... Nem tudom, a nagypályás ellen mire mennek, hisz ahogy megteremtette úgy el is tiporhatja őket.

Torgyi azért Orvbán nélkül is tett a saját felszeleteléséért, nehogy már mártír legyen. Aki esetleg színvonal volt ő passzérolta ki. Amúgy Vörös Vince bácsi volt az egyik híres ügynök náluk... Pártay Tivadart a másik és a sor folythatható. www.utolag.com/BehalozottMagyarOrszaggyules.htm

Amit a posztjából kihozhatott - Tállya utcai házikó, abban jó megélhetés - kihozta. Ő volt ugye Tutsek vérbíró fogalmazója, még ezt is megúszta. Dávid Ibolya is önmaga nyírta ki magát, elkalibrálva a dolgokat. Ahogy a szadesznak se kellett Orvbán, hogy szétbassza magát tökéletesen. Ne mindenben a Vikibojt nagyszerűségét ünnepeljük csak! Ilyen tréfli politikusaink vannak.

A hatalom- és pénzvágy előbb-utóbb összeugrasztja az egy pártban lévőket; Orvbán szerintem a zsarolási potenciáljának köszönheti a vezetőhelyét. Annak alapjait meg Horváth belügyér vejétől nem lehetett nehéz összeszedni.
@Knósszosz:
A tisztességes fideszesek maradéka 2000 körül megpattant, utána csak elvétve maradtak. Akik most ott rabolnak, lopnak, csalnak, azok a JANICSÁROK. Nekik elveik, céljaik nincsenek, csak egy, lerablása a területnek. Erkölcsi és etikai érzék nulla, HIT a Vezérben elég.
Elfelejtik, hogy egyszer nekik is el kell számolniuk. Bíznak abban, hogy eddig sem kellett, ezek után sem kell majd. Ennyi a motiváció! :(
Na jó éjt a tisztelt mindenkinek!

Álmodjatok Rémeket! :D
@Dr. Boli Ch.T: Egyébként egy KISZ-titkárnak vérében volt a mindenkiről gyűjtsünk anyagot, felfektetni kis irományokat, tudni mindenről, ami vele történik...

A kiszezés kurvajó pettingje volt a hatalomnak, az emberek egymás elleni kijátszásának, a felfelé nyalizás, lefelé taposás gyakorlásának, stb. Annál undorítóbb mentalitás kevés van! Aki azt elvállalta, élvezettel csinálta, nem lesz demokrata. Legfeljebb, ha akkor valami méltánytalanság érte és felfogta, milyen ocsmány az egész.
@Gábriel angyal:

Én azért azt remélem méltó utódja lesz. Mondjuk el tudnék képzelni egy ilyet:

Apponyi éppen benyal a meleg szarig Georges Clemenceau-nak, miközben a végtelenített szalagról halkan, de jól hallhatóan kivehetőek örökbecsű szavai:

" A magyarországi kisebbségek alacsonyabb kulturális fokon álló fajok. Nézetem szerint a nemzeti hegemóniának egy alacsonyabb kulturális fokra való átruházása nem közömbös az emberiség nagy kulturális érdekei szempontjából."

Csak, hogy világos legyen és emlékezetes maradjon, - többek között - az ilyen eszmék miatt faragták meg baltával a határainkat.
@Dr. Boli Ch.T: Mi az hogy ki akar egyezni az unióval? Nem vetted még észre, hogy ugyanúgy a seggében van mint eddig. Max. annyi a különbség, hogy amikor ott van akkor csontig benyal, idehaza meg a tolja a nemleszünkgyarmatos lózungokat a fidesz birkáknak. :)

Másrészt meg az EU így is úgyis szétesik és akkor oldalaktól függetlenül mindenképp szükség lesz az összefogásra, igen még a jobbikosokkal is, mivel tetszik nem tetszik mi is itt élünk ebben az országban és akár hiszed akár nem mi is jót akarunk. :)
@a szív fészkei:
Ezt tanulták el kis kedvencei és ölebei. Most kezdik harapdálni... :)
Mindig vannak elégedetlen emberek. A szolgálatoknál pedig egy kis tudatos szivárogtatás. Evégre ott vannak a papírok, amiket - mint egy tanult "vándorunk" megjegyezte - nem eldugtak arrafelé, csak átcsoportosítottak... Hogy azután később más találja meg őket! :))
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Ha van ráhatásod, intézd el, hogy ott legyen szijjártó. Olyat nyomok neki, hogy... De tényleg, légyszi!!
@Fabius: Kösz. Apponyi ellen nem hörögnek sose. Hogy mik Magyarország jelen határai: meg sose kérdezik, kin is múlt, hogy nem Szolnok Románia már....

Amúgy már a Gárda is varrás mentén reped, mint néha Boncz Géza anyósa? atv.hu/cikk/20120319_gardistak_a_parlamentben?source=hirkereso
@Fabius: Igen ebben is van igazság, de ugye igazából annak is a zsidó világösszeesküvés volt az oka. :)
@Gábriel angyal:
Azt a szétesést Te, de még az unokád sem fogja megérni.
Lehet, hogy az országunkat kizárják, de azt meg pár százezer magyar nem itt akarja majd megélni. '56 lófütty lenne ahhoz, amekkora kivándorlás történne. :(
@a szív fészkei:
Ott is akadt jóindulatú emberke. Igaz azok sokra utána nem vitték... :)
Orbáni gerinctelenség kellett hozzá, ami akkor, abban a Kisz és Ifjúgárda parancsnokban tombolt.
Aki kicsit is olyan helyen volt, mindenkit megkörnyékeztek, vagy megzsaroltak. Nem volt kötelező elfogadni. Lehetett nemet mondani. Persze, akkor annak következménye volt.
Ja, hogy páran azt sem tudták felvállalni? Kérem... kiskorú a népesség nagy része...
@Dr. Boli Ch.T: Bassza meg, valóban igaz, hogy a fidesz vallás. Nem motiválja őket a józan ész. Lájk az unortodox seggfejenek, oszt annyi. Ja, azért érdemes lenne ezt átbeszélni azoknak, akik csak nyomják a süketet. Mi is az ortodoxia? Na, ezért. (is) Kurva jó éjt mindenkinek (már aki láttya), neken négykor gójing. Meló. Kaliníhta! Jócakát.
@Gábriel angyal:
Nézd, Jézus is zsidó volt, az apostolok is! Na ott lett akkor már elk.rva??? Vicces fiú vagy te...
@Dr. Boli Ch.T: Erre azért ne vegyél mérget OK?? Szar lenne ha az egyik törzsgárdatag hamar eltávozna. :)
@Dr. Boli Ch.T: Hát igazából már akkor el lett, amikor az övéi nem fogadták be. :(
@Gábriel angyal:
Sokan pattannának meg az országból, a cégekkel együtt. Nekem 10 perc Nickelsdorf... und ich spreche auf Deutsch.
@Gábriel angyal:

Frászt, kedves Gábriel.

Károlyiról azt gondolom amit Freud is gondolt:

„A magyaroknak sok okos grófjuk van, de pont a legbutábbat kellett elnökké választaniuk.”

Viszont az röhej, hogy mindent port rajta akartok elverni. Szívnek igaza van mikor Károlyi Vyx jegyzékre adott proklamációját emlegeti, mert a

"Magyarország területi épségét sokszor fenyegette veszedelem. Mégis újból eggyé lett. A természet teremtette ilyenné. Mi kívánjuk, hogy a jövőben necsak az élettelen természet, hanem testvéri szeretet is kapcsolja hozzánk összes nem magyarajkú polgártársainkat. Ma is készek vagyunk teljes közigazgatási és kulturális autonómiát adni a velünk élő Összes- nemzeteknek. Szabad demokratikus keleti, Svájcot akarunk csinálni a régi Magyarországból."

...kijelentés tette egyáltalán lehetővé, hogy a magyar kormány a béketárgyaláson részt vehessen. Ahol Apponyinak a fent emlegetett "védőbeszéde", a vörös térképének "sikere" lökte meg a baltával vágó kezet.

Úgyhogy, ha ragaszkodunk a történelemhez, és fájlaljuk Trianont, akkor ugyan rugdossuk márt azt, aki nagyobb felelős érte Károlyinál.
@Fabius:
A történelmi ismereteiket olyan fals adatokból és forrásokból merítik, amiknek a valóságtartalma vetekszik a Hófehérkével.
Ráadásul észérvek helyett csak érzelmi érvelést ismernek.
Úgy meg elég szar érzés tudni, hogy ez bizony kamu.
velemenyvezer.blog.hu/2012/03/19/orban_viktor_felett_kinosan_eljart_az_ido

@Fabius: Tényleg azt a reggeli Török Gábor-nonszenszet nem "dallod" meg, miszerint kurvajó, hogy Orvbán egy szájból kétfélét fúj? És hajrá ebben, de jó nekünk! -mondja az objektivitás pápája.
@Dr. Boli Ch.T:

Történelmünk számos eseményét lehet vitatni ezer nézőpontból. Trianon viszont nem ilyen. Ismert minden írásos emlék, amiből a következmény világosan látszik.

Anyázzanak érte ha akarnak, de azt szidják, aki/akik remek diplomáciai érzékkel ilyen irányba fordították a tárgyalást, és ezt az "eredményt" tudták elérni.
@a szív fészkei:

Ott még nem tartok. Ma azt a 10 percet töltöttem gép előtt, amíg a posztot megírtam. Nemtom miről regélt TG.
@Dr. Boli Ch.T: Figyelj, az érzelmi érvelés alapján is le kéne borulniuk a vörösök előtt, hogy megvédték az országot pl. a románok, csehek elől, ahogy tudták és bírták.

Most még zsugorodottabb kis gombostűfejben rinyálhatnának, ha azok a vöröskatonák - Kövér nagypapa pl. - nem mennek az antantosoknak. Akkor ki az annyira magyar? Kicsit bonyibb a szitu annál, hogy Károlyi tehet Trianonról és kész. Soros meg Orvbánról.
@a szív fészkei:

"Ha Habony Árpád lennék, ezekben a napokban leginkább két dologgal foglalkoznék."

1: megveregetném TG vállát, ül, okos, jól van,
2: tovább nyalnám Orbán seggét.
@Fabius:
A trianoni tárgyalások lebonyolításáról sok mindent elmondott egy ott szolgáló magyar diplomata unokája. Sokkal, de sokkal szánalmasabb az egész, mint ahogy előadják és egyszerűbb érdekek mozogtak, mozgatták a szálakat.
@a szív fészkei:
Nekik nem! Szar lehet egy fekete, fehér világban élniük, ahol még szürke árnyalatok sincsenek, csak Twilight Zone... :)
@Dr. Boli Ch.T:

Talán nem érdektelen észrevenni, hogy a 19-20-as közpolitikai állapotok nagyjából ugyanolyanok voltak, mint a jelenlegiek. (jobb - bal szembenállás, szélsőséges nacionalizmus) Az ilyen ország érdekérvényesítő képessége meg akkora, amekkorát a példa mutat.

Ha valaki azt hiszi, hogy ez ma másképp van, mert vörös meg fehér terror nincs, akkor kurva nagyot téved.
@Fabius: Azért én tényleg azt hittem mostanáig, hogy nem ez van vele. Hogy valóban -bár hűvös, érzelemmentes módon - de a kibontakozást segíti a szösszeneteivel mégis. Hát csak Kumin II.
@a szív fészkei:

A Kumin szinttől azért még messze van, de ez az Orbi kettős beszédével csak az a baj, hogy még nem fejlesztette tökéletesre, háááát....kibaszott necces.
@Fabius: Na azért amikor Kumin elkezdett itt blogolni, ő is a végtelen objektív álarcát tette fel eleinte. Mondjuk, nekem átütöttek a szavain a rajongás jelei az elején is, de sokan mondták, hogy jaj de jó: jön végre Kumin, megvilágít mindent, hollárihóó, ő igazán nem elfogult, tisztán lát és láttat!

Na aztán...
@a szív fészkei:

Kumin röhej volt a legelső perctől. TG-t viszont...hát mit tudom én, azért ettől többre tartom. Annyival mindenképpen, hogy egy nekem sem tetsző kijelentése alapján egyből egy skatulyába tegyem őket.

Aztán majd kiderül aminek ki kell.
@Dr. Boli Ch.T: kurva kínos ma az, hogy egy 31 éve beszerevezett britishintelligenceservice és cia combined ügynök még miniszterelnök Magyarországon ahelyett, hogy kellemesen töltené napjait -mint Kim Philby, bár intelligenciájuk nem hasonlítható- valami kies Indiai Óceáni szigeten...ez azt is jelenti, hogy még a rencerváltás tulképpen nem is zajlott le, valami még hátra van a legfontosabb az -a megbízóknak- hogy minden simán menjen és ne zötyögjön, nehogy kirázódjon valami olyan csont ami kínos lehetne Londonban (nagyhírtelen deklarálták a megbonthatatlan brit amerikai viszonyokat 10 napja) az én konteóm, itt ismétlem az, hogy ez még a Thatcher era EU ellenessége van napirenden és a 2008-as "világválság" eszköz voltami nem jött be...nem gondoljátok ez is egy gumicsont semmi más és valami egészen másd nagyobb van mögötte, mert én igen, Európa nem pucsított eléggé illetve nem tudták pucsítani 2008-ban és azóta sem mindíg visszapattan és most megy Sárkő aki szintén ügynök!!!!!!!!!!!!!! és jön nacional franc, bárki legyen is, Merkel helyett is valaki más jön nem NDK!!!
@Knósszosz: hehe, itten vagyol a közelben, a délvidék antinarancsosra górésodott :D
@Velence19: Nekem úgy rémlett, hogy Clemenceau mondta, de Murphy-törvénynek is tökéletes.
@mamitirtok dr.:

Első szótól az utolsóig igaza van Dudásnak. Jó írás!
Knósszosz 2012.03.19. 23:42:27
90-94 Lévai Levente
94-98 Zupkó Gábor
98-02 Tímás Béla
02-06 Steinerné
06- Gajda Péter.
Tehát az Ezüsthajó idején nem volt polgármester. Zupkó valóban intelligens, gondolkodó, a kerület érdekében cselekvő polgármester volt. De. Nem azonnal ment külföldre és nem úgy, ahogyan elhangzott. 1998 és 2002 között a Külügyminisztériumban dolgozott. Utána jött a külszolgálat, és ha minden igaz, akkor most is a Brüsszeli Infrastrukturális és Logisztikai Hivatalban dolgozik.
www.itbusiness.hu/Fooldal/szolgaltatasok/karrierszkenner/zupko_gabor.html
süti beállítások módosítása