Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: Leesett egy fikányi mennyiségű hó. Vége a közlekedésnek. A mk felkészült a télre. Mi lenne, ha eg... (2024.11.22. 09:04) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.07.28. 06:03 Fabius

Ki a fasz az a dajcstomi?

Címkék: fidesz twitter szijjártó péter kormányzati kommunikáció dajcstomi

Azt hittem az uborkaszezon unalmas lesz. Kormányunk nyaral, hűsölve pihen a törvénygyár, legfeljebb némelyik túlhevült narobot pattogása veri föl majd a csöndet - ezt gondoltam. Ehhez képest minden napra jut valami röhögni való. Pedig úgy néz ki az ország, mint ahonnan a felnőttek elmentek nyaralni, a három házőrző suhancot meg tokától bokáig nyári viseletben feldobták Csillebércre, mondván ügyeljenek a cserediákokra, és lehetőleg ne szarják össze az udvart.
Addig nincs is baj, amíg csöndben eljátszanak maguk között, nyomják a bulizónát, élvezik a nyarat, kipihenik a Nagyszabású Fülkeforradalom verítékes küzdelmét. A probléma akkor kezdődik, mikor felügyelet nélkül mennek a strandra, megsüti kis buksijukat a nap, és ráadásul a szomszéd törölközőről is beszólnak nekik. Mire a napszúrástól tántorogva túlesnének az ilyenkor szokásos mivanMIVANmivan???? -on, máris harsogja a hangosbemondó: az illemhely mellett flamand feliratú Viagrát találtak, tulajdonosa átveheti a budiipari szakszolgálat munkatársánál, és a Nemzet Trubadúrját sajtótájékoztató várja a öltözőknél. Ő pedig megy, mit megy, szalad, hisz hívja kötelesség, aminek eleget is tesz azon hirtelenjében.

Azért szeretem Szijjártó nyilatkozatait, mert átlényegül közben, és eggyé válik a mondandóval. Profi, na, nincs ezen mit szépíteni. Belekezd egy körmondatba teljes átéléssel, és mire körbeér vele a közhelygyűjteményen, tökéletesen ellentmond saját magának. A szocialista Józsa István - Matolcsy a felelős a benzinárért, nem csökkenti a jövedéki adót, monnyonle! - kifakadását így sikerült kommentálnia:

Ha van ember, akinek vajmi kevés köze van a benzinár alakulásához, az a nemzetgazdasági miniszter, különben is a rohattkomcsik kéccer is emelték a benzin jövedéki adóját, és aki ezen változtatni tud, az a nemzetgazdasági minisztérium, nyilván azzal a nemzetgazdasági miniszterrel az élén, akinek az egészhez vajmi kevés köze van.

Annyira elszontyizott, hogy egy Matolcsy ártatlan, tekintetes népbíróság! - is majdnem kiszaladt a száján, de gondolom a másik két jómadár integetett neki időben, hogy elég lesz, a hülyét már sikerült megcsinálni magadból a hagyományok szerint.

Alig heverednek vissza a napozóágyakra, éppen csak betölt a mobilnet a csajozós kormányzati táblagépen, máris retinájukat égeti a következő probléma: nabasszadmeg, há'nem a jenkik is beszóttak? Vádöfákk, Washington külsőre nem jár a Magyar Nemzet, és nem értesülnek róla, hogy az ilyenért kokit meg sallert oszt Kedves Vezetőnk? Nosza Kovács Zoltán kommunikációképtelen államtitkár rávetődik a pinamágnes iPadjára, megpróbálja munkára fogni, amivel nagyjából elmegy a fél délutánja. Dajcstomi nem vacakol ilyennel, egyrészt tabletből csak a kék bogyóformát ismeri, másrészt nem kormánytag, így ő nem kapott, harmadrészt meg tudja, okostelefonnal egy csiripet kidobni fényévekkel gyorsabb, mint táblagépen hivatalos kommünikét írni. Nem lacifacázott, megfogalmazta gyorsan és frappánsan:

Ki a fasz az a Thomas Melia? Minek kell naponta adnunk a szarnak egy pofont?

Ritka pillanat, de kénytelen vagyok egyetérteni dajcstomival: való igaz, hogy napról napra a szart pofozzák. Örvendetes az éleslátás, szívből üdvözöljük a felismerést. Ezek után csak halkan jegyzem meg, hogy bár szerintem is elfogadott dolog időnként a trágárkodás blogolás, csiripelés és faszbúkozás közben, de hozzáteszem: nekünk. Akik csak saját magunkat képviseljük, és nem az országot Európa parlamentjében. Én személy szerint elnézem, ha Gyurcsányt lehordja a maga módján, de legalább a külföld diplomatáival szemben nem ártana némi önmérséklet. Tudjuk rég, hogy kemény vagy, akár a fagyott kutya lába, de ez nem virtus, hanem szimpla parasztság, kedves dajcstomi. Arról nem beszélve, hogy ha Thomas Melia viszonozza a szívességet, és rákeres a nevedre, akkor a találati lista első oldaláról számára is kiderül, mi foglalkoztat téged igazán: a csiripelés Gyurcsány gusztustalan rohadék módon, és odafigyelsz rá, hogy fogynak a bolti polcokról a pornólapok.

Időközben Kovács államtitkár is összehozta a hivatalos állásfoglalást, ami tartalmát tekintve legalább ennyire viccesre sikerült:

Rosszindulatú torzítás történt megint. Hiába fordítunk le ezeknek mindent többféle tartalommal, csak ragaszkodnak a saját, összevissza értelmezhető fordításukhoz, azt a kupoláját neki. Pedig itt kérem minden a lehető legnagyobb rendben van, az irományainkban szereplő szavak betűi használatosak a kontinens összes billentyűzetén, így a felvetett pontok joggal minősülnek áskálódásnak. De különben is, a magyar emberek arra adtak felhatalmazást a fülkeforradalomban, hogy Orbán Viktor többször mondja ki a forradalom szót egy év alatt, mint Kadhafi negyven alatt, kiépítse az autokráciát, médiatörvényt írjon a népnek, és alkotmányt önmagának. Mi a lófasz nem világos ezen még mindig?

Én már csak arra lennék kíváncsi, mikor veszitek észre, hogy a felhatalmazósdira hivatkozáson milyen régen lejárt a szavatossági címke. Volt felhatalmazása a kormánynak, egyszer régen. Az azóta elért "eredmények" alapján a teljes lakosság harminc százaléka gondolja, hogy támogat még titeket. Ez meg ugye az egyharmadot is alulról súrolja. Nekünk többieknek éppen az a bajunk - többek között - amit az amerikai külügy helyettes államtitkára is megfogalmazott. Ha ti érdemi válaszok és intézkedések helyett - pl Alkotmánybíróság jogköreinek maradéktalan visszaállítása, pont ahogy ígértétek - még mindig ott tartotok hogy a három bohóc valamelyikét kiállítjátok égetni magát előttünk és a világ előtt, akkor nyilván nem lesz más választásunk, mint újra forradalmat csinálni a szavazófülkékben. Ti meg tegyetek majd úgy közben, mintha nem szóltunk volna ezért időben.

A fenti példák alapján levonható a nyilvánvaló tanulság: Az ország nem maradhat gazda nélkül nyáron sem. Mindig, minden körülmények között legyen a közelben egy dada, vagy legalább egy Pótviktor, aki a csínycsontokat időben behozza az árnyékba, mert a napszúrásnak kurva nagy égés a vége. Szó szerinti és átvitt értelemben is.

222 komment · 8 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr603106221

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tanárverés - Deutsch korábbi mentorának szólt be 2011.08.03. 09:41:14

 Deutsch Tamással foglalkozni divat lett mostanában, pedig szerintem ennyit nem érdemes. Ő is csak egy kellék, célja arra emlékeztetni a Fidesz konzervatív liberális szavazóit, hogy a Fidesznek van múltja, prágai és demokratikus ellenzéki, illetve...

Trackback: Vannak irtózatos gecik 2011.07.30. 10:28:30

  "Vannak szemét alakok. Vannak aljas emberek. Vannak rosszindulatú örültek. Vannak irtózatos gecik. Vannak gusztustalan rohadékok. És van Gyurcsány".  Sokan vannak kis hazánkban, akik eszüket, tudásukat, képességeiket fel...

Trackback: Hírek otthonról 2011.07.28. 21:38:45

- Anikó, nem láttad a laptopomat?- Nem láttam, Viktor.- Gyerekek, nem látta valaki a laptopomat? Írnom kell egy e-mailt a külügynek, hogy valamilyen módon le kell szerelnünk az amerikaiakat. - Thomas Melia miatt?- Igen, ki kell találnunk valami jót. Bá...

Trackback: Három testőr a Parlamentben 2011.07.28. 19:53:12

 A Kedves Vezetőnknek mostanában álmatlanul telnek az éjszakái. Nehezen alszik el, pedig minden nap alaposan kimerül, mielőtt ágyba kerül. Minden estéje azzal telik, hogy órákon át idegesen rohangál a dolgozószobájában és artikulátlan hangon ordít...

Trackback: Csak, hogy teljesen világos legyen 2011.07.28. 15:44:18

Nem egyszerű nyelv a magyar. Sajnos azon a szinten vagyunk, hogy már honfitársainknak is problémát okoz a használata, de igazából ez egy másik poszt témája. Egyre több helyen hallom, olvasom, hogy amit a forradalmi munkástanács kormány és a vele szoros...

Trackback: 30 millió országimázsra, dajcstomi meg szabadon twittelhet 2011.07.28. 13:00:36

Nem hittem a szememnek, mennyire vicces angolul dajcstomi halhatatlan (és indulatos) tweetje Gyurcsányról, úgyhogy ezennel megosztom: “There are pieces of shit. There are vile people. There are malevolent madmen. There are revolting dribbles o...

Trackback: Munka hadának a lépte dobog 2011.07.28. 11:17:14

Beszélgettem a múltkor a feleségemmel. Tudvalevő, hogy az én drága feleségem részben kedves alföldi vadállatok által lett fölnevelve, ennek okán nem mindig érti azokat a dolgokat, amik nem érthetőek meg hagyományos, hogy ne mondjam, ortodox logikai úto...

Trackback: Mikor mi áll az érdekükben 2011.07.28. 10:33:52

Már megint mást mond az egyik száj, mint a másik. Mikor mi áll az érdekükben. - Az imént azt mondta, hogy „a parlamenti többség, mármint a Fidesz-frakció” felelőssége... És a KDNP? - Jó lenne, ha a KDNP szembenézne azzal, hogy ez nem koalí...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MARHA!!! :) De teljesen jogos! Ez a kretén kis bájgúnár Tomcsika, nagyon el van szállva magától, evégre ő lehet csak f.sz, hogyan meri a bátorságot venni az az amcsi, hogy beszól? Mivan,mivan,mivan? Bár ha bele gondolnuk, az egész nacceri team így van vele. Kretén SC.
Szájtátó kiscsávó kommentjei pedig magukért beszélnek, hisz ő faéksége volt a leghangosabb a benzinárral kapcsolatban, 290 forintnál... Szar ügy, amikor most visszanyal a fagyi! :) Monnyonle a benzin is!
Igaza van a Tominak, csak nem pc.
@Boli: Idézném egy barátomat "nemleszgázáremelés"-témában, ami most idevág benzinügyben is (bár a jövedéki adó kérdése tényleg nemzetgazdasági kérdés, valamint ugye reálértéken egyszer volt közel ilyen drága a benzin, mint most, 2001-ben, amikor nem is tudom, melyik párt kormányzott): nem kell azt emelni, emelkedik az magától is.
És ez a végletekig primitív ember egy képviselő, egy olyasvalaki, akinek elvileg emberek tömegeit kell képviselnie.
Nagyon nagy baj honfitársaim, nagyobb mint gondolnátok.
Egy sima bunkó, sose dolgozott, sunyi, alpári paraszt! Mindenki tudja, a dájcsfürjtamásról van szó!

Pécs elbukott, új választás lesz!

A múlt héten megszavazott folyószámla hitelkeret növelés és futamidő hosszítás apropóján szervezett sajtótájékoztatót a pécsi Jobbik. Gyimesi ****** javaslata, hogy a közgyűlés oszlassa fel magát, majd írjanak ki új választásokat.

Szerda délután sajtótájékoztatón beszélt a pécsi Jobbik képviseletében Németh Zsolt, országgyűlési képviselő és Gyimesi ******, önkormányzati képviselő a múlt héten, rendkívüli közgyűlésen elfogadott OTP hitel felvételéről. A képviselők egy áthúzott Pécs táblával érkeztek, melyben az "E" betű egy euró jel, az "S" egy dollárjel volt, alatta pedig egy másik tábla az alábbi felirattal: Eladó, érdeklődni: OTP Bank.

Németh kritizálta az országgyűlést, hogy kérdéseire a Kodály Központ állami támogatásával, vagy a EKF év értékelésével kapcsolatban nem kap egyenes válaszokat. A kormány 2011 januárjában ígérte, hogy átvállalja a Kodály Központ anyagi terheit, azóta pedig azt hangoztatják, folynak a tárgyalások erről. Másik felvetésére, hogy miért nem értékelték még az Európa Kulturális Fővárosa programot, melyre a következő választ kapta: még nem zárult le a projekt, a Zsolnay Negyedet egyelőre nem adták át, így nincs még mit értékelni - mondta a városháza előtt Németh.

Gyimesi szerint tisztességtelen ajánlattal állt elő a bank, melyet végül a fideszes többségű pécsi városvezetés elfogadott. A korábbi hét milliárdos deficittel rendelkező költségvetésben további három milliárdos folyószámla hitelkeret növelést hajtottak végre, olyan feltételekkel, mely a jobbikos képviselő véleménye alapján teljesíthetetlenek. Gyimesi azt mondja: a város nem fogja tudni visszafizetni a nagy összegű hitelt, főleg nem 12 hónap alatt, ráadásul ez a város működésképtelenségét fogja bizonyítani. A jelenlegi éves költségvetése Pécsnek 40-50 milliárd forint között mozog, jövőre a rendelkezésre álló keretből azonnal mínusz 10 milliárddal kell kezdeni, de ez egy ilyen költekező városban szinte lehetetlen.

Gyimesi azt javasolja: a pécsi közgyűlés oszlassa fel magát, írjanak ki új választásokat. Számukra legkedvezőbb esetben nyernek, mely azért lehetne ideális, mert pártjuknak nincsenek kötelezettségei bizonyos cégek felé, mint a mostani vezetésnek. A jelenlegi városvezetés egy olyan céghálózattal dolgozik, melynek fenntartása felesleges kiadásokkal jár. A másik eshetőség, hogy a pártok közt egyensúlyi helyzet alakul ki, és közösen akadályozzák meg a költekező politika tovább folytatását.
"Kovács Zoltán [...] úgy fogalmaz, [...] holott a magyar kabinetet két pártból álló szövetség vezeti, amelynek tagjai a Fidesz–Magyar Polgári Szövetség és a Kereszténydemokrata Néppárt."

vesd ossze:

Lázár János ugyanis úgy nyilatkozott:"jó lenne, ha a KDNP szembenézne azzal, hogy ez nem egy koalíciós kormány. Eljött az ideje, hogy ezt fölmérjék. Ezzel mindent elmondtam".
ritka egy suttyó paraszt. ilyenkor derül ki, hogy mekkora bunkó a magyar politikai "elit" jelentős része, és csak kényszerpolitikusok, mert semmi máshoz nem értenek. csak a naplopáshoz, okoskodáshoz, de az országért semmi, de semmi kimutathatót nem tesznek.
kérdem én: Milyen ténnyel, számokkal bizonyítható haszna van annak, hogy DT-t eltartjuk, mint politikust? MILYEN, és FT.-ban kimutathatóan MENNYI haszna van a magyar népnek ebből a srácból??????
Igazi pár államos KISZ titkáros beszólás volt Tomcsitól. De hát ő KISZ titkár posztról formálódott át demokrata konzervatívá. Tehát annyira mégsem nagy csoda az ő szájából.
400 éves demokrácia beszól nekünk...a 20 éves demokráciának. Azért tiszteletet kéne legalább mutatni,de képes e erre az arrogáns 2/3-d?
Nem hiszem :)
Mi akkor sem fogunk tanulni az ősök hibáiból ha bedől a gazdaság, folyik majd az egymásra mutogatás megint.
Ki a faszom az a dajcstomi ??egy faszopó
Buzeras kis féreg mtk-s zsidó
Jó cikk, teljesen igaza van! Súlyos bajok vannak itt a kommunikációval, no és a mögötte meghúzódó szándékokkal és a kommunikációt megjelenítő emberekkel...
Az viszont tévedés, hogy a szimpátia csökkenésével megszűnt volna a felhatalmazás. A választási eredmény 4 évre ad felhatalmazást a választott többségnek. Alapesetben legalábbis. Az, hogy a közvéleménykutatók mit mérnek, az egy dolog. Persze nagyon fontos dolog, és a kormánynak is figyelnie kellene erre!
Minden kormánynak apad a népszerűsége a választást követő 1-2. évben. Ezen az alapon mindegyiknek le kellene mondania legkésőbb a ciklus felére? Aligha. (Micsoda instabilitás lenne ebből!)
A magyar jogszabályok szerint a választott többség felhatalmazása ugyanis - alapesetben - 4 évre szól...
Nagyon jóhelyen vagytok ahol most vagytok.vonitsatok csak gazditok segge mögűl.
Szokjátok hogy uralmatoknak jódarabig vége,balos kormányok mind nemzetárulók.Hajrá Fidesz,Hajrá magyarország!
Na most zugolódhattok mint a felrugott méhkas!
látom Fábius most már kezd tényleg tele lenni a faszod a fülkeforradalmárainkkal
@bájgúnár: remélem komolyan írod, mert viccnek egy kicsit durva...
Nem lenne azzal gond, ha Deutsch csak úgy magában lenne egy éktelen nagy paraszt, de erre még büszke is és világgá kürtöli. Megrekedt a "debil tinédzser" szellemi szintjén.
"Szijjártó Péter is reagált, [...] azt mondta: senki nincs abban a helyzetben – sem Magyarországon, sem azon kívül –, hogy megkérdőjelezze a magyar emberek akaratát,"

vesd össze:

Mezőhegyes, időközi önkormányzati választások:
1 független polgármester
7 független képviselő
1 szocialista képviselő

a 18 indulóból:
2 független polgármesterjelölt
14 független képviselőjelölt
1 szocialista képviselőjelölt
3 fideszes képviselőjelölt
index.hu/belfold/hirek/2011/07/24/a_korabbi_polgarmester_nyert_az_idokozi_valasztason_mezohegyesen/
Petike, nézhetsz más állás után. van rá uszkve két és fél éved.
Pótviktor? Ne röhögtess! Ezek csak szövegelnek, a Viktor viszont kokit meg sallert osztana az amerikai helyettes államtitkárnak, az pedig már hadüzenetre adna okot!
szegény bájgúnár
@Secnir: ez a "magyar emberek akarata" duma, egyszerűen letaglóz. Nem ijesztő, hogy ezt nyomják 2011-ben az EU tagjaként egy demokratikus országban? Atyaég. Nem volt elég az a 40 év?
Madárfejű Lajcsika mint kormányszóvivő, zseniális.
hihetetlen, hogy hagyják, hogy ilyen stílusban még mindig nyilatkozzon, én biztos elvettem volna már az okostelefonját.
Dajcsnak, -nem amit mondott, hanem ahogyan mondta- bizonyos szempontból (az övékből)-igaza van... annak a 30%-nak aki mögöttük maradt pontosan ez kell. (Ellen)érvek helyett a vitapartner személyének annihilálása, ócsárolása, "te nem vagy normális, egy senki vagy, ergo, amit mondasz is egy semmi" típusú kocsmai stílus. Ők erre vevők. A többiek meg? Kit érdekel?
@Legelő Őse: nekik nem, mert akkor éppen nem ők voltak hatalmon
No és ki a fasz ez a varánusz?
@bájgúnár: Lehet,hogy én vidéki vagyok,de az igazi paraszt az te vagy!

Amúgy az írásodból kiderül.hogy ki az igazi seggnyaló!
Mondjuk elég érdekes hogy az USA-ban a magyar alkotmány a legfőbb téma, miközben épp az államcsődöt kerülgetik, illetve hozzák a nyakunkba az újabb gazdasági világválságot miközben az ő faszságuknak köszönhető előzőt sem heverte még ki a világ. Szép dolog, hogy valaki a világ csendőre, de azért vannak nálunk figyelemreméltóbb országok is, ott van mindjárt a kies Szomália. De ha demokráciadeficites országot keresnek szerintem át sem kell lépniük nagyon a határt. Akiknek saját, különbejáratú koncentrációs táboruk van (Guantanamo) azok ne itt védjék a demokráciát.
@bájgúnár: Vezéred seggéből mikor húztad ki utoljára a fejed?
@wagem: A szinted alapján Herr Deutschhoz van szerencsétlenségünk.
Értelmes mondatokat is tudsz kiizzadni magadból és Varánuszunk tényeit tételesen is cáfolni, vagy csak böfögtél? Akkor meg minek? Ezért fizetnek neked?

Egyébként pedig a forradalmuk eredményeit lehet számolgatni a bugris narancskomcsiknak...
index.hu/belfold/2011/07/28/tescos_meglepetes_sporoljon_az_onkormanyzat_is_a_kulonadora/
@midnight coder: nem, nem mi vagyunk a fő téma. Az amerikai helyettes külügyi államtitkár egy 12 oldalas jelentésében szánt ránk két bekezdést.

Szedd össze magad, mert ez így kevés lesz.
@midnight coder: tudod USA nagy ország, sok emberrel

ebből az egyik, foglalkozott picit Mo-val, tudod neki meg ez a munkája
az amerikai allamtitkat tenyleg a szarnak adott egy pofont. ezt a szart ugy hivjak, hogy FIDESZ
egy ocsmany szarkupac, ami itt buzolog magyarorszagon
@www.Bisex.hu: Hát kb. annyi haszna, mint sok száz társából. Gondolom, a főnöke azért küldte Brüsszelbe, hogy ott jó pénzért befogja a száját és legalább nem okoz kárt itthon. De nyaralni hazajött, és ha már itt van, kicsit beleugat a dolgokba
@bájgúnár: Ez az egyetlen indokod? Azért teszem azt amit teszek és úgy ahogy, mert velem is azt tették úgy ahogy? Jó lenne ha a magyar politikát meg a közéletet nem ez a kicsinyes lábszagú szemet szemért tempó uralná. A stílusról már nem is beszélve. Jó lenne kívülállóként nézni ezt a kabaré-tragikomédiát amit ez a Fidesz itt előad, csak sajnos magyarként engem is égetnek az ilyen megnyilvánulásaikkal.
@bájgúnár:
Nem fogunk zúgolódni, csak elkönyveljük magunkban, hogy aki vaknak született, az az is marad élete végéig.
@midnight coder: pont ez a hozzáállás okozza a Fidesz kommunikációjának fekélyt okozó társadalmi deficitjét. Ha kritika érkezik, akkor az egyrészt félreértés, másrészt aki a kritikát mondja az előbb a saját háza táján nézzen körül. Véleményem szerint felnőtt emberek, felnőtt társadalmak nem ilyen módon reagálnak. Nem harcolnak ott, ahol értelmezhetetlen ez a szó. Vitatkoznak és érvelnek, mert az is része politikának. Ha kritikát kapnak, akkor pedig érvekkel operálnak, hiszen valószínűleg azért hoztak meg egy döntést, mert érvekkel alá lehet támasztani azt. Ha ezt nem tudják megtenni, akkor sajnos megeshet hogy a döntés volt rossz. De milyen politikai erő az, aki az ország érdeke ellenében pusztán büszkeségből nem képes revideálni? Lássuk be, az a Fidesz kormányzásának legnagyobb problémája. Viták és érvek ütköztetése, más vélemények figyelembevétele nélkül, képviselői indítványokon keresztül, vagy pusztán egyoldalúan hoznak törvényeket, szakmai felmérések, hatástanulmányok, érdekegyeztetés nélkül. Később kiderül hogy több ponton vérzik a dolog - a fent említett hiányosságok miatt, de mivel büszkék, nem változik semmi. Több külföldi megszólalás, sőt belső bírálat - Navracsics, Kövér, Pokorni stb. - sem volt elég hogy bármi változzon, sőt, még agresszívabb lett az egész.
Kell sorolnom azokat a törvényeket, amelyek így születtek? Ami a legaljasabb húzás talán, az az alkotmányozás volt ugyanilyen stílusban..
Ami igazán megdöbbentő hogy az igazi hívők, mint például te, nem látod hogy ez történik, hanem saját országunk problémái helyett Guantanamo-val foglalkozol.. működik tehát a Fidesz kommunikáció, de hatalmas károkat okoz, véleményem szerint nagyon károsan befolyásolja a közgondolkodást!
DT-nek elgurult a gyógyszere. Nagyon. Konkrétan pontosan ugyanaz a stílust sikerült kiböfögnie magából, mint GyF-nek: "Ki a fasz a.." vs. "elkúrtuk".
argumentum ad hominem - hiteltelenítsd a forrást, és nem kell foglalkoznod azzal, amit mondott

argumentum ad nauseam - minél többször ismételsz el szó szerint egy hazugságot, annál igazabbnak hangzik

kb. ennyi a fidesz kommunikációs eszköztára, erre képzik a szpindoktoraik ezeket a féldebil megmondódroidokat.

amíg a ziskolában nem tanítanak logikus gondolkodást, a zenberek be is kajolják.
Köszönet dajcstomi-nak, amiért ismét aktuálissá tette az egyik kedvenc bejegyzésemet:
emiksz.blog.hu/2011/03/29/dajcstomi

"Elindította a böngészőt, kezdőlapként felvillant a Twitter bejelentkező oldala. Kéjes vigyorral levette kis ablakméretre, és másik kis ablakban futtatta a Bloodlust Premium 18+ szövegszerkesztőt."
Ha nagyon unatkozom akkor így jól elszórakozom.Nagyon tudnak örűlni a jobbikosok amikor náluk a baloldalt dicsérem és magasztalom.Aki meg halálosan komolyan veszi ami ebben az országban folyik az magára vessen.Remélem nem a politika tölti ki az életét.Mert akkor igencsak megkeseredetten zárja le a szemét élete végén.
Varánusz, dajcstomi. Egy színvonal.
Természetesen megtaláltátok a legfontosabb témát most, amikor dől be a világ mellesleg 30 ezerrel nőtt a foglalkoztatottak száma. Nálunk.
Gratula!
@avionics:
"mellesleg 30 ezerrel nőtt a foglalkoztatottak száma. Nálunk."
nálatok? hol?
Ez igaz lenne, ha még mindig a Varsói Szerződés tagjai volnánk...Nagy Imrét valami hasonlóért végezték ki.. de a szocializmus megbukott. Két szuverén ország két független politikusáról van szó. Mindkettőnek meg lehet a véleménye a másik személyéről is politikájáról is. Ez így van rendjén. Különösebb jelentősége nincsen.. még annyi sem mint amikor Gyurcsány leterroristázta az arabokat, meghazudtolta Merkelt, vagy II. János Pál pápát.. vagy összekeverte a zsidó templomban a megváltót és a teremtőt..:(
@Secnir: doggfather: Nálunk. Ahol élünk. Magyarországon. Miért ti honnan írtok? New Yorkból? Nem csodálkoznék.
Hogy a címre válaszoljak: nem 'A', hanem 'egy'... egy kis fasz a széles magyar politikai palettáról, van még rajta kívül különböző méretben és formában olyan nagyjából 3000... legjellemzőbb közös ismertetőjelük, hogy valamennyien csöpögnek a trippertől... sajnos jellemzően a jónép szájába teszik ezt...
@allegretto23:
Igen, igaza van, de Szijjártónak még Dajcsnál is nagyobb igaza van.
Mert Tomibaba és Szijjártó pontosan ilyen volt az elmúltnyolcévben végig.
És láttuk és hallottuk, és pontosanhogy erre kapták a felhatalmazást. Nem árultak zsákbamacskát.

Ezt a politikát akarta a nép és ezt választotta kétharmaddal - a jobbikosokkal együtt.
A magyar ilyen - nem túl bonyolult.
Akinek valami nem fincsi, kap a pofájára.
@doggfather: Index-től kezdve mindenhol olvashatod. Ja nem mindenhol. Népszava az nem írja meg. 11,6%-ról 10,8% a munkanélküliség. Nem kis dolog.
Annyira bíron olvasni, amikor a vaskos komcsik ordibálnak komcsit a másikra.

Annyira bírom olvasni, amikor a 40 évig kapun belüli munkanélküli komcsik, meg a gyerekeik ordibálják a másikra, hogy egész életében nem dolgozott!

Annyira bírom, amikor a szolgalelkü, a nemzetközi fingásnak mindig mélyen meghajló komcsik az ellen tüntetnek, ha valaki manapság már nem hajol meg az elsö szellentéstöl. Az önálló véleménnyel soha nem rendelkezö komcsik meg libsik nem találják magukat ebben az új világban, inkább tüntetnek a hazájuk ellen, meg nemzetközi lejárató kampányt szerveznek Tabajdi fötitkár eftárs vezetésével.

De a legjobban azt bírom, amikor olvasom a közvélemény kutatási erdeményeket, közte a legfrissebbet: LEJTÖN A MASZOP!
Hát igen, meg kellett volna fogadni Lenin eftárs gondolatát: Tanulni, tanulni, tanulni.

Csak hogy a komcsik sose tanultak, ezért maradtak ök minden társadalomban a legbutább réteg. Magyarországon is csak lesnek, hogy a népnek ma már nem kellenek ök, az üresfejüek.
Stegény nagyonmarhák nem vették észre, hogy 2010-ben már nem lehet azzal érvényesülni, amivel még 1960-ban lehetett.
A prolik pártja 2-6 éven belül kihal.
@avionics: jaja, statisztikailag ki is jön, de ne feledd, hogy beleszámolják/ták az x számú közmunkást 8 órában, ez most 2x/4óra lett. ;)

számok szint sokkal többen, KÉTSZER annyian dolgoznak...
@midnight coder: "Mondjuk elég érdekes hogy az USA-ban a magyar alkotmány a legfőbb téma, miközben épp az államcsődöt kerülgetik, illetve hozzák a nyakunkba az újabb gazdasági világválságot miközben az ő faszságuknak köszönhető előzőt sem heverte még ki a világ. Szép dolog, hogy valaki a világ csendőre, de azért vannak nálunk figyelemreméltóbb országok is, ott van mindjárt a kies Szomália. De ha demokráciadeficites országot keresnek szerintem át sem kell lépniük nagyon a határt. Akiknek saját, különbejáratú koncentrációs táboruk van (Guantanamo) azok ne itt védjék a demokráciát."

Előszöris olvass egy kicsit és tájékozódj mielőtt butaságokat írsz

velemenyvezer.blog.hu/2011/07/28/par_napra_az_allamcsodtol_az_allamadossag_meg_a_kinaiak_kezeben_tenyleg_igaz

Az USA nem fizetésképtelen, ez egy politikai válság.

Guantanamot meg már rég bezárták.
Kulturáltabban is elküldhette volna az amerikai megmondóembert a 3,14csába.Viszont igaza van, mer'nehogymár a világ másik végéről, vagy akárcsak a szomszédból is megmondják, hogy itt hogyan legyen.Van ott is épp elég gond, törődjenek azzal.
@tölgyes:

Narancsos kis barátom, meddig akartok még újra és újra és újra gyurcsányozni, amikor valami szar a ti akólotokból löttyen ki?
@level 1: A prolik pártja 2-6 éven belül kihal.
Ki.Sőt prolik se lesznek.És azután mi lesz?
@avionics: nőtt mi? vegyük már ezt komolyan.. tényleg. Amiről beszélsz, úgy hívják hogy szezonalitás. Meg úgy is hívják hogy megijedt vállalkozók. Nem arról van szó hogy nem örülnék nagyon ha a Fidesz valóban 30%-al növelte volna a foglalkoztatást, de nem ez történik, és ez baj. Olvasd végig a cikket. Vagy a KSH jelentését.
Lükipedia.hu
dajcstamás: A család szentségéről szózatóló feleségmegcsaló, zabigyerekgyártó nyálhajú váladékobjektum. Bárminemű tehetsége az abszolut nullával konvergál, az illem- és jellemtanóra megrögzött hiányzója. A használhatatlan focikapuk őre, korunk harsogó megmondója, akinek hangját még egy messzi-messzi galaxisban is félik a feketemaszkos gonoszok. Odújából rendszeres időközönként kicsahol, de ezt az igazi nagykutyák észre sem veszik, visszahorkantásra sem méltatják. Életútjáról hamarosan képregény készül.
Majd tessék október, novemberben ezeket az adatokat újra megnézni. Azután lehet a narancskomcsiknak megint a vöröskomcsikra mutogatni...
Tegnap láttátok a Szíjjártót a focimeccsen????

VÉGIGNYOMTA A 90 PERCET!!

Mindenki cserélt 5-10 percenként, de Ő NEM!!!!

Nem lehetett lehozni, baszott lejönni.

Hogy UTÁLTUK az ilyeneket gyerekkoromban, mikor a játszin fociztunk...

Stréberfejű
@doggfather: nektek ide hiába ír az ember úgy tűnik a cenzúra ide is betette a lábát... azt mondjuk értem hogy a lájkolók írásai mind megjelennek
szóval ha mégis megjelenne amit írok...
mindenhol megjelent a hír, még az Indexen is 11,6%-ról 10,8-ra csökkent a munkanélküliség és ha szezonális? ti semminek sem tudtok örülni amit nem elkúró csinált?
egyetértek azzal, hogy igaza van ,csak tényleg nem pc.
@avionics: há má hogy a viharba ne
Mind a 0,8% csökkenés lázában égünk.
Én biztos.
Teljesen igaza van dájcsnak.
Persze felmerül a kérdés, mi a fasznak kell közösségi oldalakra irkálnia?
Ismeri ő az illemet, hiszen illemhelyen nevelkedett!

Ha az amcsik így folytatják, Viktor -éljen és virágozzék sokáig- kénytelen lesz figyelmeztetésképpen New Yorkhoz vezényelni a magyar hadiflotta büszkeségét a Csobánc motorost...
@midnight coder: te se tudod miről szól az amerikai államcsőd... csak, hogy tudd, egy technikai/politikai kérdés az egész, az USA ma is a világ legerősebb gazdasága. Persze ez egy droidnak biztos nem számít.
@avionics:

Milyen cenzúráról beszélsz kismókus? Melyik kommented nem jelenhetett meg, vagy lett törölve?
Pár hete csiripelik a verebek, hogy Martonyi üzemórára szerződött jelenlegi kormányunkhoz, és ez az idő rövidesen lejár. Szerintem Dajcs pályázik a posztra, így próbálja meg felhívni magára a Főnök figyelmét.Micsoda külügyér lenne belőle...
Tompika egy alpári, bugris tahó.

(A "paraszt" a kenyeret adja az asztalunkra, ne sértsük meg!)
Tompika egy alpári, bugris tahó.

(A "paraszt" a kenyeret adja az asztalunkra, ne sértsük meg!)
@himpellér: "Kulturáltabban is elküldhette volna az amerikai megmondóembert a 3,14csába.Viszont igaza van, mer'nehogymár a világ másik végéről, vagy akárcsak a szomszédból is megmondják, hogy itt hogyan legyen.Van ott is épp elég gond, törődjenek azzal."

A fickó az USA képviseletében nyilatkozott és közölte a (érthető) aggályait a demokratikus (értsd egyéni indítványképp benyújtott, utolsó percig változtatott) egyeztetés eredményeképp született törvénnyel kapcsolatban.

Nem megmondott.. Véleményezett! Nem a magánvéleményét mondta, hanem az USA álláspontját kommunikálta.

Erre mi megkérdeztük ki a fasz az ember?

Szerinted ez milyen dimenzióban védhető/magyarázható/mosdatható? Nem az ember személye a lényeg hanem amit mondott az USA képviseletében.

Másrészről ha kritizálnak vagy véleményt mondanak rólunk, akkor nem térdreflexből kell tökönrúgni az illetőt. Aki ezt teszi az primitív bugris és a politikában semmi keresnivalója.
@Fabius: Folyamatos "Internal Error" üzenetek vannak a blog.hu-n. Több helyen a técom is szarakodik, úgyhogy csak a szokásos...
@Lófasz Hadnagy: Szegfüves kis barátom! Még nagyon sokáig :D
Thomas Melia egyébként emberi jogokkal foglalkozó szakember, többek között dolgozott a Freedom House független jogvédő szervezetnek is, emellett több egyetemen oktatott, jelenleg a Johns Hopkins és a Georgetown egyetemek adjunktusa.

Dajcs meg egy senki. Csak Mo-on lehetséges, hogy egy ilyen senki EP képviselő legyen.
@Fabius: hogy mutassam meg kismókus ha nem jelent meg? postán kéred?
@tölgyes: Tudod azzal, hogy a kedvenc kormányod védelmében mindig hátra felé mutogatsz, sehova nem érsz el. Sajnálatos módon 2010. áprilisa óta a Fidesz-Kdnp (szövetség-koalíció?) uralja az országot, így csak őket lehet kritizálni, mert hiába mondom én, hogy 90-95 közt elrontották a privatizálást, ez a sirám, már olyan, mint amikor a kutya ugatja a holdat, erről a mai kormány nem tehet. De tehet a mai viszonyokról! Ha ezt belátod, még értelmes gondolat is kijöhet az agyadból. Ne gyere azzal, hogy én szoci vagyok, mert én egyik pártot sem szeretem, de kritizálni csak a hatalmon lévőt tartom érdemesnek. Aki nincs hatalmon, azon mit rugózzak?
Miért nem jelenik meg az anyázós, személyeskedős meszidzsem?
@ZöPö (inda): @Squid: Este azért az amerikai diplomáciai összefoglalóba úgy beleolvasnék, hogy mit írtak kisköcsög Tompikáról... Remélem hasonló hangnemben foglalták össze a róla tudnivalókat. A bugris tahó is kitüntető jelző ennek a véglénynek!
Azt kéne látni, hogy dajcstomi és a többi identitászavaros kispajtás, mint rogán, szijjártó és társai mind Orbán úrfi kiválasztottjai. Kiemelte őket a szarból, adott nekik uzsonnát, cserébe életük végéig hű talpnyalók maradnak. Dajcstomi is parancsra picsog, mint a többi manócska.
@ZöPö (inda): @Squid: Este azért az amerikai diplomáciai összefoglalóba úgy beleolvasnék, hogy mit írtak kisköcsög Tompikáról... Remélem hasonló hangnemben foglalták össze a róla tudnivalókat. A bugris tahó is kitüntető jelző ennek a véglénynek!
@ZöPö (inda): @Squid: Este azért az amerikai diplomáciai összefoglalóba úgy beleolvasnék, hogy mit írtak kisköcsög Tompikáról... Remélem hasonló hangnemben foglalták össze a róla tudnivalókat. A bugris tahó is kitüntető jelző ennek a véglénynek!
Országszerte net szakadozások vannak, áramszünetekkel tarkítva... Meló lesz ezerrel akkor, mindjárt jönnek a számítógép hiba bejelentések is... :)) Fellendül az UPS-ek forgalma, rohangálhatok megint, mint pók a falon.
@blah:
Bsszus, pedig már itt állok sorban az amcsi követség előtt az árverezésre várva. Kéne egy anyahajó ócskavasáron.

Egyébként meg működik a Terrorszomszédelfogó Intézet, hogy időnként ógröllandi karakterekkel jön be az oldal?
@Balbágy: Mert beszart az nginx a blog.hu-n
"Volt felhatalmazása a kormánynak, egyszer régen. Az azóta elért "eredmények" alapján a teljes lakosság harminc százaléka gondolja, hogy támogat még titeket. Ez meg ugye az egyharmadot is alulról súrolja."

Szerző! Mi ez az ostoba, demagóg-proli-szintű matekozás? Nem szégyelled magad??!!
Az MTK is kiesett, a naptár se fogy rendesen, meg még ezek az amerikai (ki a) faszok is baszakodnak! Elég! El a kezekkel dajcsfürjtompikától!:x
@avionics:
"ti semminek sem tudtok örülni amit nem elkúró csinált?"

Igazad van, a maraton is az 1. lépéssel kezdődik. Remélhetőleg akkor is jelentkezni fogsz a rosszhírrel, amikor a szezonális hatások következtében sajnos csökken a foglalkoztatottság.
Mondjuk 9 év még mindig hátra van tényleg. Egyébként én 20 év alatt 2 millió munkahelyet teremtenék. Ja, még annyit, senki sem volt még olyan szegény, hogy igérni ne tudott volna.:)
@d-evike: No de!!! Hogyan is lehet ilyen mondani! A Tompika A VALAKI! Nagy ember... Ja, sokat eszik, meg a focit is "szeresse"!
Mit is képzel ez az ember!?? Mert "emberi jogokkal foglalkozó szakember, többek között dolgozott a Freedom House független jogvédő szervezetnek is, emellett több egyetemen oktatott, jelenleg a Johns Hopkins és a Georgetown egyetemek adjunktusa" azért mindjárt felülmúlja Tompikát és a másik mélynövésű világeszét? Majd most megtudja milyen a magyrosch virtusch! Tompika elutazik az ÁMERIKÁBA és ha kell még a Fehér Ház lépcsőjére is odasz.rik! Hát ennyi ésszel, ami van neki... simán!
HÉÉÉ!

nem kéne a blog.hu szervereit újraindítani?
jobb 5 perc állás, mint egy egésznapos küszködés!

MOST ÉN VAGYOK AZ ÜGYFÉL B+
RESTARTOT AZONNAL!
VAN APPROVE-OM IS MAGAMTÓL!

nem lehet így kommentelni, az istenit neki!
A webhely nem képes kezelni a(z) varanus.blog.hu/comments/new varanus.blog.hu/comments/new-re vonatkozó kérelmet.
501 HTTP hiba (Not Implemented): A szerver nem rendelkezik a kérés teljesítéséhez szükséges funkcióval.

EZ MEGY EGÉSZ NAP!
A bugris gajjjcs a saját bázisának írt a közös szinvonalukon. Mi itt a baj? Nyihog a sok narancskomcsi örömében, hogy végre érti a világot.
@Boli: Emlékszem, amikor miniszter lett Tom Deutsch. Ecclestone úr elmondta neki, hogy mosakodjon meg, vegye ki a testékszereket az orrából és a füléből, vágassa le tupirozott haját és borotválkozzon meg.

1986-ban kezdte el tanulmányait az ELTE ÁJTK-n és bizony 1999-ben bement az egyetemre és kért egy diplomát, amit köszönhetően Orbánnak, meg is kapott.

Gratula!

Szakmájában egy napot sem dolgozott.
@Boli: "No de!!! Hogyan is lehet ilyen mondani! A Tompika A VALAKI! Nagy ember... Ja, sokat eszik, meg a focit is "szeresse"!
Mit is képzel ez az ember!?? Mert "emberi jogokkal foglalkozó szakember, többek között dolgozott a Freedom House független jogvédő szervezetnek is, emellett több egyetemen oktatott, jelenleg a Johns Hopkins és a Georgetown egyetemek adjunktusa" azért mindjárt felülmúlja Tompikát és a másik mélynövésű világeszét? Majd most megtudja milyen a magyrosch virtusch! Tompika elutazik az ÁMERIKÁBA és ha kell még a Fehér Ház lépcsőjére is odasz.rik! Hát ennyi ésszel, ami van neki... simán!"

Az amik helyében szép csöndben feketelistára tenném és nem engedném be az országba ezekután. Mekkora poén lenne ha a Border Agent fölnézne az útleveléből és kaján vigyorral "Who The Fuck are you" mondat után kitoloncolnák a gyökeret a faxba.
Köszönöm istenem, hogy nem vagyok fideszes...
@látjátok feleim szümtükkel: "hogy 90-95 közt elrontották a privatizálást, ez a sirám, " - Hmmm... az Antall kormány privatizációs ügyekért felelőse egy Mádl nevű ember volt. Nem ismerős a név?
Egyébként nemrég jött ez a kis aranyos:
"Mennyit "keres" egy európai képviselő?
Havi fizetés: 7,957 EUR, azaz jelenleg kb 2,172,000 Ft. Ez évente kb 26,067,000 Ft.
Ehhez még hozzájön 304 EUR naponta, ha a képviselő jelen van a plenáris ülésen (ami nem kötelező...), azaz naponta plusz 83,000 Ft. Mivel évente 60 plénáris ülés van, ez 4,980,000 Ft.
Havi juttatás asszisztensek alkalmazására (4 asszisztensre van lehetőség): 19,709 EUR, azaz 5,380,000 Ft. Ez évente 64,567,000 Ft.
Évi juttatás utazási költségekre: 60,000 EUR, azaz 16,380,000 Ft.
Végkielégítés az 5 éves mandátum után (ezt "nyugdíjnak" hívják hívatalosan): 394,000 EUR, azaz 107,560,000 Ft.
Ha mindezt összeadjuk, az 5 éves mandátum végén 786,000 EUR, azaz 214,578,000 Ft a kis summa (270 Ft/EUR árfolyamon), amit felvehet egy európai képviselő juttatásaival együtt és ebben még nincs is benne a napi 304 EUR (azaz 83,000 Ft), ami "jár" minden napi jelenlét után a plenáris üléseken, de a többihez képest, ez már ugye aprópénz. Persze, a magyar EP képviselő fizetése adóköteles Magyarországon (a juttatások már nem), de a nemrég bevezetett egykulcsos 16%-os szja adó aligha jelent többet, mint egy szunyogharapást ilyen kaliberű jövedelem számára."

Aha Tomi, a Te ...va Anyádat ám...
Nemrég kaptam:
"Mennyit "keres" egy európai képviselő?
Havi fizetés: 7,957 EUR, azaz jelenleg kb 2,172,000 Ft. Ez évente kb 26,067,000 Ft.
Ehhez még hozzájön 304 EUR naponta, ha a képviselő jelen van a plenáris ülésen (ami nem kötelező...), azaz naponta plusz 83,000 Ft. Mivel évente 60 plénáris ülés van, ez 4,980,000 Ft.
Havi juttatás asszisztensek alkalmazására (4 asszisztensre van lehetőség): 19,709 EUR, azaz 5,380,000 Ft. Ez évente 64,567,000 Ft.
Évi juttatás utazási költségekre: 60,000 EUR, azaz 16,380,000 Ft.
Végkielégítés az 5 éves mandátum után (ezt "nyugdíjnak" hívják hívatalosan): 394,000 EUR, azaz 107,560,000 Ft.
Ha mindezt összeadjuk, az 5 éves mandátum végén 786,000 EUR, azaz 214,578,000 Ft a kis summa (270 Ft/EUR árfolyamon), amit felvehet egy európai képviselő juttatásaival együtt és ebben még nincs is benne a napi 304 EUR (azaz 83,000 Ft), ami "jár" minden napi jelenlét után a plenáris üléseken, de a többihez képest, ez már ugye aprópénz. Persze, a magyar EP képviselő fizetése adóköteles Magyarországon (a juttatások már nem), de a nemrég bevezetett egykulcsos 16%-os szja adó aligha jelent többet, mint egy szunyogharapást ilyen kaliberű jövedelem számára."

Aha Tomi! A Te ...va Anyádat!
Amúgy csak az elmúlt 2 hét:

- dohánylobbi korrupció beismerése
- Balázs úr telefonos zsarolása, lebukása
- Gulyás kretén nyilatkozata
- Orbán hanyatló börtönnyugatozása
- Szijjártó aktuális kretén nyilatkozata
- Olajos rokonok nepotizmusa
- Dajcs faszozása

Stb., biztos van még, de ennyi elég is.
Csak azt szeretném mondani, hogy köszönöm fidesz :) Jó a műsor, nyomassátok csak így tovább :) A debil tahók közt tuti népszerűek maradtok...
Jó lenne ha az ilyen blogírók ( akik egyszerű emberek ... ) akiknek nem lenne joguk blogot sem írni , ( nem hogy hülyeséget .... ) hogy tanulják meg tisztelni az embert ( itt nem csak Deutsch Tamásra gondolok ... ) hogy 1 nevet meg kéne tanulni leírni . Undorító .... ! ! ! + ! Ezért tart itt ez az ország ! ! ! + !
Csak a nagyon agymosott Fideszesek veszik be ezt a hőzöngést. Amúgy a 2/3 nevében nem akarunk hadat üzenni? :D
@sisifux: "Remélhetőleg akkor is jelentkezni fogsz a rosszhírrel, amikor a szezonális hatások következtében sajnos csökken a foglalkoztatottság."
Kedves sisifux! Dehogy fogok én rossz hírrel jelentkezni. Arra itt van a varánusz, a véleményvezér, a piroslap, a népszava és sorolhatnám még elnyomott cenzúrától szenvedő országunk csodás termékeit. Azt viszont megígérem, hogy nem fogom véka alá rejteni a kritikám ha erre komoly ok van. A dajcstomi ügy az nevetségessé teszi őt magát is és mindenkit aki komolyan részt vesz ebben a nyári nulla jelentőséggel bíró cirkuszban. Az viszont tényleg nevetséges, hogy az az amerika amelyik mindig csak külföldön okos, otthon viszont töketlen, azzal van elfoglalva hogy a nagy világban ki mit csinál helyesen.
Ezt a blogot azon nyomban be kell zárni ! A minimum tisztelet minden embernek jár ! Ha nem történik meg a blogbezárás , nagy bajok lesznek .... Ezért tart it ez az ország , hogy ez megengedhető hogy ilyen blogok írodjanak ....
Mélységesen rühellem Dajcs Tompikát, de most kivételesen tökéletesen egyetértek vele.

Ki fasz ez a szarrágó senki, meg az összes többi buzerátor, akinek nincs jobb dolga, mint kis hazánkat basztassák???
Hol voltak ezek a fasza hőbörgők a rendőrterror, a folyamatos cigóterror alatt?
Hol voltak az Öszödi Böszme lebukásakor?
Hol voltak amikor valahol lenni kellett volna???

Csak nem egymás segglyukában?
@Lencsés István: "Ezt a blogot azon nyomban be kell zárni ! A minimum tisztelet minden embernek jár ! Ha nem történik meg a blogbezárás , nagy bajok lesznek .... Ezért tart it ez az ország , hogy ez megengedhető hogy ilyen blogok írodjanak ...."

Akkor DT-t is be kell zárni vigyázz!!! Elemi tisztelet Thomas Melia-nak is jár!

Most akor hogy van ez? Segíííts!
@Lencsés István:

Mesélj, milyen bajok lesznek? Felizgatod magad, és beszárad a nyálhab a szájzugodba?

Te leszel az, aki meghatározza kinek mihez van joga?
Mélységesen rühellem Dajcs Tompikát, de most kivételesen tökéletesen egyetértek vele.

Ki fasz ez a szarrágó senki, meg az összes többi buzerátor, akinek nincs jobb dolga, mint kis hazánkat basztassák???
Hol voltak ezek a fasza hőbörgők a rendőrterror, a folyamatos cigóterror alatt?
Hol voltak az Öszödi Böszme lebukásakor?
Hol voltak amikor valahol lenni kellett volna???

Csak nem egymás segglyukában?
@gigabursch: "Hol voltak amikor valahol lenni kellett volna???"

Az még csak hagyján! De hol lettek volna, amikor valami lett volna a kellett?!:P
Üdvözlöm a blogmotort
@gigabursch: ha az amcsik úgy általában le se szarják az országot akkor én inkább úgy értelmezném, hogy valami itt nagyon nincs rendben ha már nekik is szemet szúr...
@NA YA!:
Uhhh, azért ezt elolvastam vagy négyszer, mire leesett.

Végülis erősen nem mindegy, hogy kecsesen ringó fecske, vagy recsegve fingó kecske
@gigabursch: Hogy Hol voltak az Öszödi Böszme lebukásakor? Dörzsölték a tenyerüket: "majd jól nem szidjuk le a magyar kormány, amiért lebukott a böszme! áhháhháá"
@midnight coder: Legfőbb ideje, hogy a mocskos Fidesz-bagázs is kikössön Guantánamón, kisfiam.
@blah:
Amcsik???
Akik szerint Irak Ausztrália területére esik?

Ha van abban a selejtes országban nem magyar gyökerekkel rendelkező emberekből 200.000 aki legalább azt tudná, hogy Magyarország Európában van, és tudja, hogy Európa hol van, az kész csoda...

Szerintem ez a faszjancsi sincs tisztában azzal, hogy hol is kéne keresni minket a térképen, nemhogy történelemben, kultúrában, tudományban...
Belga - Politikus 2
youtu.be/LsjukASaMoM

dajcstomit már többször pofán kellett volna baszni.
@gigabursch:

Igen, a világ vezető nagyhatalma nevében egészen biztosan egy totálisan tudatlan, suttyó-bunkó redneck nyilatkozik, háppersze.
@Lófasz Hadnagy:
Totálisan nem biztos, hogy tudatlan, de a többi jelző megállja a helyét...

S már rég nem vezető nagyhatalom.
Sem gazdaságilag, sem katonailag.

Az elmúlt 50 évben nem nyert háborút az első Öböl-háború kivételével.
Ezek azért elég fájdalmas tények, főleg annak tükrében, hogy mindenhonnan kiporolták az extra fegyverekkel bebiztosított kis valagukat...

Gazdaságilag meg már régóta látható, hogy igencsak reped a lufi.
HA Kína, India komolyan gondolja, szarrá roppantja úgy egy év alatt. Na abból lesz majd a jó kis Titanic Film...
Tompikának egy dolgot meg kéne tanulnia: "leszarni lehet, de felszarni nem"! (Az idézet Gengszter Zoltántól származik, asszem!)
Amúgy itt egy jó írás.
Szerintem mindenki tudna tanulni belőle...

hunhir.info/index.php?pid=hirek&id=43550

(Ilyenek a trackback alatt miért nem jelennek meg?)
@Takony_fősámán: eztet a internetet mindenkinek alanyi jogon ,Neked is
Ha Deutsch Tamást a magyar emberek felhatalmazták mindenre, akkor a képzeletünknek semmi sem szab határt :)
Thomas Méla felmondta a szöveget amit Tabajdi meg Vásárhelyi maris küldtek neki.
Most meg Mélának felolvassák azt a szöveget, amit a Magyar Kormány küldött neki.

Szegény Méla nagyon nagyon ég. De hát ott az óceán a közelben, van elég víz oltani a csávót.
@sárkányfő: Ez is az utóbbi két hét terméke:

Lejtőn az MSZP, hasít az LMP
A TÁRKI adatai szerint az MSZP támogatottsága 4 százalékot esett egy hónap alatt. Az LMP viszont majdnem megduplázta támogatottságát.

A Fidesz támogatottsága a biztos pártválasztók között 53 százalékos, amely megegyezik az egy hónappal korábbi szinttel. Az MSZP-re az emberek 20 százaléka voksolna biztosan, 4 százalékkal kevesebb, mint egy hónappal korábban. A két legnagyobb párt támogatottsága a teljes lakosság körében 30 (Fidesz), illetve 11 százalék.

Az LMP az elmúlt egy hónapban növelni tudta támogatottságát mind a biztos pártválasztók (10 százalék), mind pedig a teljes lakosság körében (5 százalék). A zöldpárt előbbi kategóriában 4 százalékot javítva majdnem duplázott, utóbbiban pedig 2 százalékot javult.

Nem változott jelentős mértékben a Tárki szerint a Jobbik támogatottsága az elmúlt egy hónapban, a teljes lakosság körében 1 százalékot javítva 9 százalékon, a biztos pártválasztók között pedig 1 százalékot rontva 15 százalékra
@Secnir: ezen mi olyan vicces ? :O

@Squid: Majd ha megtanulsz írni , akkor kommunikálhatunk , addig síri csend és hulla szag ....

@Fabius: A kultúrád csapkodja a biztosítékot ....
@gigabursch: "Totálisan nem biztos, hogy tudatlan, de a többi jelző megállja a helyét...

S már rég nem vezető nagyhatalom.
Sem gazdaságilag, sem katonailag.

Az elmúlt 50 évben nem nyert háborút az első Öböl-háború kivételével.
Ezek azért elég fájdalmas tények, főleg annak tükrében, hogy mindenhonnan kiporolták az extra fegyverekkel bebiztosított kis valagukat...

Gazdaságilag meg már régóta látható, hogy igencsak reped a lufi.
HA Kína, India komolyan gondolja, szarrá roppantja úgy egy év alatt. Na abból lesz majd a jó kis Titanic Film..."

Aham

Az ne zavarjon, hogy Kína azért tart ott ahol, mert a nyugat és legfőképpen az USA ott gyártat. Ha ezt elviszik onnan, Kína fénysebességgel visszatér a kőkorba, és bedől az egész rakás a francba.

Simán megtehetik, mert bár Kína a legnagyobb külföldi hitelezőjük így is csak 8%-ot jelent a teljes hitelállományukban.

A katonai baromságodról ne nyissunk vitát,mert nem ide tartozik.

Mondjuk az is vicces, hogy ilyen és ehhez hasonló bullshit hozzászólásokkal próbálják egyesek (te is) mosdatni Tomika legutóbbi ősparaszt szösszenetét amire mentség nincs.
@high up!:
Tedd már ide légyszi a 2006-s választást megelőző közvéleménykutatásokat aztán a választás utáni eredményeket. Csakúgy miheztartás végett.
@Lencsés István:

Ennyi? Sehol egy részletes elemzés, hogy milyen nagy bajokat helyezel kilátásba, ha nem zárom be a blogot?

Baszki, ha már a fenyegetőzéshez is ilyen bénák vagytok...
Ez a Dajcstomi nem zsidó véletlenül? Mert ha igen, akkor nem kéne kritizálni, rothadt nácik...! :P
Thomas O. Melia a National Democratic Institute for International Affairs, és Robert E. Henderson a National Republican Institute for International Affairs

e két ember tanácsokkal(pártszervezés, kampány stb) szolgált a rendszerváltás idején az új magyar pártoknak(Fkgp :):) pl:):)). 1989-ben. Melia többször is találkozhatott az új magyar pártok embereivel. (1988-93 között)Érdekes lenne, ha lenne egy újságíró, aki utána járna, ez az ember (akit DT khmm, nem ismer) szerintem a fidesszel is találkozott (Varánusz, esetleg? :):). Szóval ez az ember minden bizonnyal azon kevesek közé tartozik, akik képben vannak közép és kelet Európával kapcsolatban.
@Kóser Malac: de az. és ahogy vénül, egyre inkább kiütköznek rajta a fajtajellegek.
@gigabursch: kevered a szezont a fazonnal te droid, nem közvéleménykutatás volt hanem a külügy jelezte, hogy nem vettünk jó irányt... ők meg tán csak tudják hol vagyunk mert különben nem hinném, hogy hozzánk szóltak volna.
@Squid: a csávó totál gáz csak már nincs kedvem mindent 8szor leírni a kedves blogmotor miatt...
@látjátok feleim szümtükkel:
Értem én amit ír, bár Önök ezt tették 8 éven át.Állandóan visszafelé mutogattak, pedig még az akkori kormányfő is elismerte, hogy nincs miért..:( Olvasgassa csak a Népszabadságot és megtapasztalja. Egyébként pedig, persze, hogy meghatározza az életünket az elmúlt 8 elkúrt év! Ugye milyen jó lenne, ha a GDP arányos hiány 2010-ben 52-53% lett volna.:::(((,mint amennyi 2002-ben volt.. de nem annyi volt, hanem 82%.. és ehhez járult meg a külső adósság, ami elérte a 138%-ot...Ezt a sok pénzt valahogy valakinek vissza kell fizetnie. Gyurcsány és az MSZP távozott, de ITTHAGYTA A KIFIZETETLEN SZÁMLÁT..Én akkor Ön írja a maga csacsiságait.. Tudja mit: fizesse ki Ön az elkúrt 18.000 milliárdot és én egy szót sem szólok a múltról.:).. Ezzel szemben ezt a pénzt nekünk valamennyiünknek kell kifizetnünk.. és közben még fejleszteni is kellene meg élni is.Ez a tény meg fogja határozni az életünket még legalább 10-15 évig, mint ahogy a kádári örökség is meghatározza még a mai napig.
@gigabursch: ugyanugy kifejezztek aggalyaikat mint most, csak gondolom akkoriban magasrol szartal bele a kozeletbe ezert nem emlekszel ra:)
@level 1: "A prolik pártja 2-6 éven belül kihal. "

a csocselek sosem hal ki

csak most a fideszre szavaznak:-)
@jozsibacsi4: akkor dajcs szosszenetet teljesen helyenvalonak talalod, vagy csak inkabb melle allsz magadat is otvaros faszarcukent definialva az akolmeleg kedveert?:-)
Hello!

Most leseggfejezhetném "dajcstomit", de nem teszem mert bár én állampolgárként még meg is engedhetném magamnak, de inkább nem mennék le ennek a lénynek a szellemi szintjére.

Ehelyett kifejezném azt az igényemet, hogy ha lehet piszok gyorsan adja be a lemondását.

Engem egy ilyen arc ne képviseljen a világ előtt.
Egy kocsma falai között esetleg lehet ilyet mondani - végül is normális esetben nem jut túl a kocsmafalakon túl.
Szoktam én is lekcsgzni szeretett vezérünket (és milyen jól esik..) de baráti körben.

Továbbá mezei átlagpolgár vagyok, nem pedig EP képviselő.

Még mielőtt belémkötne valamelyik csőlátó fideszes állat, nem elsősorban arról van szó, hogy az amerikai helyettes államtitkárnak igaza volt vagy sem. (Mellesleg tényszerű dolgokat írt le amivel lehet vitatkozni, de attól még igazak..)
Politikus így nem fejezheti ki magát, akár igaza van akár nem.

Megint csak a világ előtt éget minket egy idióta.
Ez aztán az országimázs..

"Frigyes"
@tölgyes: "Értem én amit ír, bár Önök ezt tették 8 éven át.Állandóan visszafelé mutogattak, pedig még az akkori kormányfő is elismerte, hogy nincs miért..:( Olvasgassa csak a Népszabadságot és megtapasztalja. Egyébként pedig, persze, hogy meghatározza az életünket az elmúlt 8 elkúrt év! Ugye milyen jó lenne, ha a GDP arányos hiány 2010-ben 52-53% lett volna.:::(((,mint amennyi 2002-ben volt.. de nem annyi volt, hanem 82%.. és ehhez járult meg a külső adósság, ami elérte a 138%-ot...Ezt a sok pénzt valahogy valakinek vissza kell fizetnie. Gyurcsány és az MSZP távozott, de ITTHAGYTA A KIFIZETETLEN SZÁMLÁT..Én akkor Ön írja a maga csacsiságait.. Tudja mit: fizesse ki Ön az elkúrt 18.000 milliárdot és én egy szót sem szólok a múltról.:).. Ezzel szemben ezt a pénzt nekünk valamennyiünknek kell kifizetnünk.. és közben még fejleszteni is kellene meg élni is.Ez a tény meg fogja határozni az életünket még legalább 10-15 évig, mint ahogy a kádári örökség is meghatározza még a mai napig."

Apró de fontos részlet, hogy az "elmútnyócév" már tartalmazza a fidesz majd másfél évét is.

Ha így gondoltad akkor maximálisan egyetértek, ha nem akkor szólj a sajtósnak, hogy kéne valami új mém!

Az megvan, hogy a fényestekintetű Fidesz rekordsebességgel növeli a Zállamadósságot? A "háború" keretében sikerült 4 hónap alatt több államkötvényt kiadni mint a szocik 4 év alatt, a piaci kamat duplájára 6-7% körül 10 és 30 évre cirka 5Milliárd $ értékben. Gondolom ez nem zavar,mert azt a Fijjúk csinálták ergo rossz nem lehet...

Ki kéne húzni a fejedet a homokból és olvasgatni picit a www.akk.hu-t és szembesülni mit is csinálnak ezek a srácok.
Az USÁ-ba remélem nem teheti be a lábát többet ez a hülyegyerek.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Valaki kommentjét lájkoltam te ostoba proli állat. Nézd már vissza te nyomorék
@level 1: igen te faszkalap, nyilvan mindenki mszps, meg exkommunista, aki csak rosszul mer pisslogni a kedves vezetodre.
@Bambulka: Az a legkevesebb, azok is megérdemelnék, hogy ott sűvítsen ez a takony. De ide jön vissza ez a vadbarom és ezt az országot égeti ez a kretén folyamatosan.
Mondom én, hogy bele kéne olvasni az esti külügyi összefoglalókba... Tanulságos lenne, még tán a narancskomcsi forradalmároknak is!
A fizetéséről meg inkább...
Na végre, beengedett a rendszer - már azt hittem, a lencsés szabotázs-akciózza a blogot.
Túl sok itt a fidesznyik, ezért álljon itt egy nagy LÁJK a poszthoz. Gratula Fabius!
@jozsibacsi4: es bar nem birom Sipit, de ezzel a valasszal igazoltad is a felteveset:(
@Fabius: Egyébként az az első képet 10 Mpixeles felbontásban küld már át a Fidesz.hu-ra... :))
A tisztelt blogíró-bérrettegő Rákosi idejében miért nem nyitotta ki a száját!!!???
És ebböl a józsibácsiból van még három másik.
@Squid: Folyik valóban egy ilyen erőlködés.. ámde mégis 2002 januárjában még 51% volt a GDP arányos hiány.. tehát amit érdemben lehet vitatni az kb. fél év...Egyébként pedig nem csak a GDP arányos hiány volt 52% körüli, hanem a munkanélküliség is lement 5,7%-ra. (Ennek is nagyon örülnénk).. és még az infláció is lement 14,5%-ról 5 %-ra.

Ami edig az adósság növelését illeti: Bajnaiék 2010-es költségvetése 3,8%-ot írt elő.. de a valós hiány 7% körüli volt és csak a rendkívüli adókkal sikerült lehozni a kívánt szint közelébe. Az MSZP azt remélte, hogy, hogy majd Öntől fogja elvenni a fidesz a pénzt.. amit Önt olvasva nem is bántam volna:::)))
@mement: no egy másik droid a futószalag mellől...
@hurmazs: Ingerszavakra jönnek! Meg hát van akinek bejön Tompika... ;) Pláne, ha egy szinten vannak!
@Dr.Zomboss:

Talán, mert Rákosi idején még nem élt. Sebaj, II. Rákosi idején már igen, így szóvá teszi ami nem tetszik, ahogy Gyurcsányt is elküldte a picsába, ha úgy adódott:

varanus.blog.hu/2010/05/07/menj_a_picsaba_feri

Remélem most megnyugodtál, mert az írásjel erőt elnézve beremegett a kezed, mint Verhovina 50 fölött.
@Boli:

Oké, igyekszem feljavítani :-))
@jozsibacsi4: egy klasszikust had idezzek,

`Ki a fasz az a jozsibacsi?`:)
a f@sz ennyire "bevett", hogy már index címlapon is ez a menő?

nekem meg még egy kommentben sem "áll rá a szám"
@Fabius: Ugyanmár... Csak laza volt a csávó, mint a Riga lánc!
@Boli: Tényleg leirhatatlan amikor Orbán
és Kövér sör-kóser(!) szilvával itták magukat mattra 1990-ben.Vagy mikor a médiahajón tomcsi
ráment Albert Györgyire.Úgy érzem nagy idők nagy tanuja vagyok.
@hurmazs: :)) Na de, há má hogyan lehet ilyent mondani!!
@tölgyes: "Folyik valóban egy ilyen erőlködés.. ámde mégis 2002 januárjában még 51% volt a GDP arányos hiány.. tehát amit érdemben lehet vitatni az kb. fél év...Egyébként pedig nem csak a GDP arányos hiány volt 52% körüli, hanem a munkanélküliség is lement 5,7%-ra. (Ennek is nagyon örülnénk).. és még az infláció is lement 14,5%-ról 5 %-ra.

Ami edig az adósság növelését illeti: Bajnaiék 2010-es költségvetése 3,8%-ot írt elő.. de a valós hiány 7% körüli volt és csak a rendkívüli adókkal sikerült lehozni a kívánt szint közelébe. Az MSZP azt remélte, hogy, hogy majd Öntől fogja elvenni a fidesz a pénzt.. amit Önt olvasva nem is bántam volna:::)))"

A modoros Faszagyerek játszás nagyon megy kár, hogy pár dolgot elfelejtesz.

Nem gyurcsányt akarom védeni (tőlem lóghatna) de azért pontosítsunk picit.

2002-ben nem volt a modern történelem egyik legnagyobb világgazdasági válsága. Az utóbbi lassan 4 évben az van, ráverni ennek hatásait 1 politikusra vagy párta, finoman szólva is dekadens túlzás. Nem finoman szólva szimpla szarkeverés... Ez vonatkozik mind a hiányra a munkanélküliségre és az inflációra is!

A sötét közgázból mélyhülye tájékozatlan tömegek számára kitalált szöveg itt nem működik. Mi nem mindannyian vagyunk vevők az egyoldalú parasztvakításra, ezt meg kéne érteni, ha százszor írod le a akkor is így marad.

A valós hiány 4,2-volt amit a csodás NGM is megerősített. A 7% hiányt kevered, az idén lesz sajnos, természetesen szigorúan az államadóság elleni harc keretében. (kozmetikázva 3% alá a MNYP lével)

Szerinted kitől "veszi el a pénzt a Fidesz"? A bankoktól? A Multiktól? Nem! Ugyanúgy tőlünk veszi el áttételesen, az államosított MNYP-vel a szektoradókkal amit már minden multi beépített az árképzésébe. Ha ez nem nyilvánvaló akkor nincs miről beszélgetni, mert vagy hívő vagy és én nem vagyok teológus, vagy "motivált"..

Másrészről

Hogy a francba jön ez az egész ahhoz, hogy Tomika "kiafaszozza" a az USA hivatalos álláspontját képviselő és közlő fickót?
Kedves Fabius! Azt kérded, hogy "Ki a fasz az a dajcstomi?". Én meg azt kérdezem, ki a fasz az az USA, hogy bárkit kioktasson demokráciából? És miért ne kérhetné ki magának ezt a "legutolsó" magyar állampolgár is? Hol és milyen nemzetközi egyezmény alapján kapott az USA felhatalmazást arra, hogy beleugasson más országok belügyeibe? Azt a sunyi (mert kimondatlan) érvet sejtem a háttérben (és ezt a hozzászólók némelyike is megerősíteni látszott), hogy itt (is) az "erősebb kutya baszik" elvet fogadjátok el mint velejéig "demokratikus" elvet. A hazai ballib elitre mindig is jellemző volt ez a kényszeres szervilizmus. 40 évig a szovjet birodalomhoz igazodtak, most meg az új gazdihoz. Van bennük közös, mindkettő globalista. Ez a magyarországi- szintén globalista - óó "haladó", "menő" jófejek számára megkönnyíti az igazodást. Egy a lényeg: a nemzeti érdekeket hangoztatókat lehurrogni, (még megharagszik a gazdi, aztán ki tudja mi lesz), kigúnyolni (a gúny a lételemetek, ezt ti fejlett kritikai érzéknek nevezitek és úgy gondoljátok, hogy ettől vagytok "jófejek").
@hurmazs: hangoztasd sokat, a múlt is változtatható és a tanuk is elfogyhatnak,
vigyázz magadra ;)
@vargánya: /"legutolsó" magyar/ állampolgár: ő lenne a nagytudású D.Tomika a sportos "ember", szépbeszéd letéteményese, aha oké, akkor én az a két " izét törölném a szövegedből, és akkor lennének a dolgok a helyükön ;)
D. Tomi még jót nem csinált. Én éegalábbis nem emlékszem. Hacsak az nem jó, hogy a Fidesz politikai ellenfeleinek malmára hajtja a vizet az ámokfutásával. OV valami rejtélyes okból ragaszkodik hozzá. Én már elküldtem volna a rákba. Persze akkor is írhatná az ostobaságokat a neten, de akkor már kit érdekel.
Nem tudom, de szerintem ha egy magyar politikus fogalmazna meg valamilyen kritikát az USA belpolitikájával kapcsolatban, nagyjából ugyanezt kérdeznék Amerikában, mint itt Deutsch. Más kérdés, hogy esetleg nem tennék ilyen formában közszemlére...
@mezga-aladar: muszaj szo szerint idezni a fideszeseket, mert aztan beperelik az indexet, hogy nemtaggyulesvolt..;-)
@vargánya: én nem csodálkoznék a helyedben ha kigúnyolnak, ennyi baromságot összehordani... Ballib a kommunizmus alatt, az olyan megengedő rendszer volt, hogy csak na. Aztán nézzük csak a kedvencemet: aki nem ért egyet a szeretett kormánnyal az komcsi, ballib. És az USA ugye ne oktasson már ki minket demokráciából, hisz azt se tudják mi az, ők csak pár száz éve gyakorolják... És persze rendesen beleszólnak a belügyeinkbe azzal, hogy felhívják a figyelmünket arra, hogy rossz irányt vettünk.
Na és ezek után csodálkozol, hogy kigúnyolnak...
@vargánya: Ez azért elég gyengusz volt... A sötét politikusunk általi hangnem meg olyan kocsmai, amit utoljára szaros Pista engedett meg magának a falusi klimóban, térdig szaros gumicsizmában. A nemzeti érdek nem ez, még ha TI szeretnétek is kisajátítani és lejáratni. Az, pedig, hogy kinek mi a hitvallása és világnézete, pont nem lehetne "NEMZETI" kérdés. Ugyanis attól még, hogy én speciel rühellem a komcsikat (na itt lép be Viktor haverod), meghallgatom őket. A komcsik viszont nem cocik, akiket szintén meghallgatok, a narancskomcsikkal, a jobbikkal és egyáltalán, bárkivel együtt. De nem szeretem őket sem! Viszont a TI ideológiátok szerint én komcsi vagyok... Aha, nem a volt párttitkár, meg a gyereke, hanem pl. én, egy Bárdossy. De tényleg. Aranyosan ecceriek vagytok... Komolyan! A szervilizmust mostanában meg nektek emlegetni, hááát... hogyan is mondjam, hogy nagyon ne bántsalak meg BENNETEKET. De az a bizonyos bagoly...
@vargánya: Ebben igazad van. Talán ha DT ezt mondja, és nem faszozik, figyelembe vesszük a szavait mint ellenvéleményt. Így viszont önmagát minősíti, s mivel közszereplő, tetszik-nem tetszik, azokat is körbeállják a porondot, ahol ő szerepel. És az mindegy, hogy arccal vagy háttal fordulsz a porond felé. Ő kívülsőr egy magyar politikus, aki lefaszozza a külföldit. Ostobakivagyiság és még bátorság se kell hozzá...
@Fabius: "mint Verhovina 50 fölött. "

na ne vicceljunk ma' a tajga reme sosem tudott 50et..:-D
@vargánya: A legutolsó magyar állampolgár kikérhet magának bármit, úgy és olyan hangnemben ahogy akar.

Ellenben

A kormány EU parlamenti képviselője NEM mondhatja "Ki a fasz az a Thomas Melia? Minek kell naponta adnunk a szarnak egy pofont?", mert EGY EGÉSZ ORSZÁGOT REPREZENTÁL!!! Az ő megnyilvánulásai a kormány egyik képviselőjeként, mindenkor az országot és annak épp regnáló kormányát minősítik.

Trágár kocsmai tapló modor helyett ugyanezt ki tudta volna fejezni civilizáltabban, ugyanezzel a lényeggel.

Érthető?
Természetesen mindenki aki nemes, hű, elhivatott, hazafi, forradalmár, szabadságharcos vezetőinket meri kritizálni, illetve intézkedéseiket az mind zsidó, ballib, szoci, kommunista, pedofil, hazug.
Gratulálok minden fidesz seggnyalónak aki egyetért ezzel a Deutsch nyilatkozattal! Pontosan ilyen az ország, amilyet ez a cigány dajcs kommentált. Hogy lehet ezzel egyetérteni? Ezzel a stílussal? Miért ne kritizálhatná bárki Magyarország intézkedésit? Miután egy hazudós miniszterelnökünk van aki mást mond Budapesten és mást Brüsszelben nem kell csodálkozni, hogy figyelemmel kísérik mi folyik itt. Amúgy ha annak idején nem szavazták volna meg a csatlakozást az EUhoz akkor most nem is beszélnének bele. De akkor még az volt az irány. Hiába kedves vezír hamar fordul, mint a szélirány. Persze tudom, komcsi vagyok, zsidó, pedofil, Gyurcsány a hibás mert elkúrt ő egyedül. Sajnálom az országot ha az emberek tényleg ennyire hülyék és mindent elhisznek ezeknek a szarházán született politikusnak nevezett némbereknek. Pártállástól függetlenül.
@vargánya: "Én meg azt kérdezem, ki a fasz az az USA, hogy bárkit kioktasson demokráciából?"

az elso demokratikusan mukodo allam, azaz demokratikussan mukodo allamok szovetsege.
szoval a kerdesed legalabb olyan helytallo, mint a "ki a fasz volt puskas ferenc, hogy focistadiont neveztek el rola?":-DDD
@tölgyes: @Squid:
először nézegessétek meg az államadósság alakulását a mai napig (éves lebontásban), és utána beszélgessünk a "ki mekkorát csinált"-ról.
h2o.ingyenweb.hu/keret.cgi?/tema/71.html
tájékoztató jelleggel, hogy ne felejtsük:
90-94 mdf antall boross
95-98 mszp horn
99-02 fidesz orbán
03-04 mszp medgyessy
05-08 mszp gyurcsány
09-10 bajnai
11- orbán

aztán a számok tükrében lehet "dicsérni" a munkásságokat...
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: De! Lejtőn lefelé haver sűvített vele (anno 1978). Csak a végén kicsit keményen beleállt az árokba... Volt is f.szulás otthon neki - csak hogy stílusos legyek! :))
@Secnir: szerintem ezt más posztnál elemezd, mert most éppen arról van szó, hogy az egyik hősforradalmár szabadságharcosotok rendkívül színvonalasan, kultúráltan, EP-i képviselőhöz méltó módon, ahogy Magyarországot képviselni kell, úgy reagált egy kritikus megállapításra. Persze tudom szerintetek ez így rendben van, hiszen erre kaptak felhatalmazást. Ez az országimázs!
@Boli: szerencsere nekunk mar az 51es simok jutottak, csak elvetve talalkoztunk ezekkel a rettenetekkel..:-)
@mezga-aladar: "nekem meg még egy kommentben sem "áll rá a szám"

Azért ez se rossz: na akkor számba vesszük a faszozást!:P
@vargánya: aha. Szóval az amcsi diplomatákat kiafszozni nemzeti érdek.

Orbánnak szóltál erről? Mert mintha a betűre ugyanezt megfogalmazó Klinton nénitől elfeledte volna megkérdezni, kiafasznak teccik lenni? Most akkor a Zorbán vétkesen hanyag volt?

Elképesztő, hogy a legnagyobb testvértaplóra se tudjátok azt mondani: wazze ezt mégse kéne.
Blog.hu monnyonle!
Dajcstomi szarjonsünt!
Kínának kampec:http://index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2Fvilag%2F2011%2F07%2F28%2Ftitokban_omlik_ossze_kina%2F"

Mondjuk ez várható volt, miután a Kedves Vezetővel szignálták a papírokat, majd összebújtak a holdfényben.
Ezt a kis időt próbáljátok haszn. akarom mondani élvezetesen eltölteni.

Visit Kandahar and have a nice explosion!
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "na ne vicceljunk ma' a tajga reme sosem tudott 50et..:-D"

Tévedsz: nem a tajga réme,a Verhovina motor igazi "hegyi vadállat". Még a neve is kb. hegycsúcs! Sej, amikor elszabadult a 2 lóerő!:)
most hogy németek összeomlanak. megint...

dojcs miért nem magyarosítja a nevét...
meg már nincs ellenzékben a NEMZETI haza...
magyar embernek ne legyen német neve...

biztosan tudnátok neki ötleteket adni... ;)

elsőre én a Narancs Tamást javaslom...
na jo akkor kimondom...
(Keletinek is van egy lánya... pont hozzá illene
most, hogy a Fürj kirepült a kalickából...)

Narancs-Keleti Tamás
@Secnir: A dolog azonban ott kezdődik, hogy 40 éves szocializmus után összeomlott a rendszer és mai áron számolva itt hagyott nekünk 80-90 milliárd dolláros adósságot, egy elavult iparszerkezetet, alulképzett társadalmat. Antall azonban elkövette azt a hibát, hogy ezt nem hozta nyilvánosságra.. vagyis nem fogadta meg Pozsgay javaslatait:
1. újra kell tárgyalni az államadósságot
2. össze kell állítani a nemzeti vagyonleltárt
3. össze kell hívni az alkotmányozó nemzetgyűlést
4. meg kell büntetni azokat akik kezéhez vér tapadt..

Így az országot megfosztották egy határozott választóvonal meghúzásától. Emiatt azóta folyhat ez a maszatolás.

Az azonban tény, hogy a GDP arányos hiány 2002-ben 53% volt, a munkanélküliség 5,7%, az infláció 5% a növekedés pedig az eus átlag duplája. EZZEL LEHETETT KELLETT VOLNA GAZDÁLKODNI. Sajnos az MSZP elkúrta, de még ennél is többet tett, el/fel emészetette saját magát.
és még ezek a fideszesek szokták mondani kun béla 1919-es kormányára, hogy "patkánykormány" hát akkor ezeket a bunkó, primitiv geci fidesznyikeket rothadó disznóhányásnak kell nevezni minimum!!!!hiába no, az igazi magyar kultúra a bajuszpödrés, meg a káromkodás!!!!
@Squid: Valóban 2002-2007 között volt a világ legegyenletesebb, leghosszabb és leginkább kiterjedt növekedése.. de Gyurcsány és az MSZP még ezt a lehetőséget is képes volt elkúrni.. ezért MINKET A 2008-AS VÁLSÁG MÁR VÁLSDÁGBAN ÉRT..!ha képes még felidézni magában a 2006-os választás után nyilvánosságra hozott siralmas költségvetés, államháztartási adatokat a 11% körüli költségvetési hiányt..:( Pedig akkor még tényleg nem volt válság.:::(((
@tölgyes: "Sajnos az MSZP elkúrta, de még ennél is többet tett, el/fel emészetette saját magát."

Ti fütyiszesek mindenkit maszoposnak néztek, aki beszól nektek! Szóval most a maszop miatt büntetitek a népet! Minden elkúrásotokra, antidemokratikus lépésetekre az az indok, hogy azok elkúrták, hát most akkor mi is elkúrhatjuk, nem?!:o
hetivalasz.hu/jegyzet/ha-verebem-igazat-csiripel-a-szoban-forgo-ur-jart-is-nalunk-39904/

Ugy latom tompika stilusa a part agitprop osztalyan is picit erosnek szamit;)
@NA YA!: :)))

az eszükbe se jut, hogy nemcsak fidesiszta és maszoppancsok, hanem

TISZTESSÉGES EMBEREK is vannak a zországban rajtuk kívül...
Kövezzetek meg, de nekem szimpatikus volt Deuthsctsh (a nem kívánt törlendő) Tamás. Na nem most, hanem úgy 15 éve. Aránylag összeszedetten tudott beszélni, nem volt olyan agresszív mint Mini-Me (I.Viktor cár) vagy olyan irritáló, mint Rogán Tóni(akinek azóta talán sikerült megtanulnia, hogy a magyar nyelvben ereszkedő a hanglejtés és nem visszük fel a hangsúlyt a szó végén).
Mára DT elérte megítélésem szerint az imbecillis szintet. Egy igazi troll. Gondolom számos követője a Twitteren alig várja, hogy mikor jön elő egy újabb frappáns böffenettel. Volt már g*cizés, szimplán leidiótázott pár embert, de a mostani f@szozással ismét prózájának magaslatára emelkedett. Csak így tovább! Van még ott ahonnan ezek jöttek.
Who the fuck is Thomas Deutsch? Is he from Germany? Together: Tomi! Tomi! Who the fuck is Tomi? Oh, I don't know why he's leaving,
Or where he's gonna go,
I guess he's got his reasons,
But I just don't want to know,
'Cos for nineteen years

We've been living next door to Tomi.
@gigabursch:

"Ki fasz ez a szarrágó senki, meg az összes többi buzerátor, akinek nincs jobb dolga, mint kis hazánkat basztassák???"

konkrétan az említett úriember (többek közt) a fidesz politikusainak segített '88-tól '93-ig.

www.origo.hu/itthon/20110728-deutsch-tamas-twitterbejegyzese-thomas-melia-es-a-fidesz.html
@gigabursch:

ja, és igen:

"Hol voltak az Öszödi Böszme lebukásakor?"

megy a felejtés könyörtelen tempóban. alig öt éve a fideszes törzsközönség még arra verte a bránert, hogyan szívatta egy amerikai bácsi a klónt: www.youtube.com/watch?v=6HTKhm7rlKs

jó, persze az régen volt, és akkor amerika még a jó oldalon állt ...
@gigabursch:

"S már rég nem vezető nagyhatalom.
Sem gazdaságilag, sem katonailag."

ha te ezt elhiszed, akkor nagyon sajnállak. csak két apró adalék ehhez:

1. velemenyvezer.blog.hu/2011/07/28/par_napra_az_allamcsodtol_az_allamadossag_meg_a_kinaiak_kezeben_tenyleg_igaz

2. index.hu/gazdasag/vilag/2011/07/28/titokban_omlik_ossze_kina/
Egyetértek a bejegyzéssel, kivéve az ellenfülkeforradalmas részt. Egyrészt 2014-ben jön a fülkeforradalom reloaded a sok tini és külföldi szavazóval, másrészt nem ellenfülkeforradalom kéne ide, hanem a sima, mezei hagyományos, jól bevált. A szellemi fogyatékosoknak: nem vagyok emeszpés (sem).
Ki a fasza gyerek, machine, te tudod
te vagy a faszagyerek, Tompi, én tudom

áh

inkább "bumm a fejbe"...
A stílus maga az ember.
@sexmachine: Tompika ezt gyönyörűen bizonyítja is "itten a nagy forradalmi" hevületben.
Kretén stílus, kretén ember! :) Oszt még majd lesznek dobásai ennek a baromarcúnak! Meg is lehetnek vele elégedve. Hozza a formáját a csákó!
Ránéztem dajcstomira a twitteren. Basszátok meg kiszolgáltuk az ember igényeit, ő erre hokizik.
Nekem a "bájgúnár" teccett a legjobban! Kár, hogy lelépett, megszűnhetett a megbízatása az elvtinek. Soha ne feledjétek, hogy Hülyeország bolsevik pártja nemzetileg kíván veletek együttműködni.
Én imádom Hülyeországot és Kedves Vezetőjét, a nagyakaratú kokiosztó sallert is kimérő nemzetmentő ORÁKULOMOT.
Kokit mindenkinek, aki nem azt akarja, amit a mi Bölcs Vezérünk!
@tölgyes: Te agyalágyult faszkalap vagy fizetett bolsevik genyó!
Azzal kellene már foglalkozni, hogy mi lesz ezzel az országgal!
Már unalmas a maszopozás, ráfogni a nyuszira, csak az oviban menő (vagy ott se).
Felnőtt ember, önálló gondolatokkal ekkora barom nem lehet, ez az igazi árulás, elárulása ennek az országnak.
Szégyen, hogy mekkora szervilis gecihívők vagytok néhányan, remélem egyre kevesebben.
Jólkibaszniazemberekkel! Ez is egy küldetés, a narancsbolsi küldetés. Le a narancsbolsevizmussal! Térjetek észhez vagy takarodjatok, mert még bajotok eshet!
Nem kérdés ki a fasz,az egyértelmű.
Na de ki az az amerika? Amerika az az ország, amelynek elnökét Szeretet Vezetőnk,Dicsőséges Felcsúti Ánuszunk sosem volt hajlandó látogatásával megtisztelni! Ez még a legvadabb komcsiknak is kell hogy jelentsen valamit!(Szeretet Vezérünknek példul azt hogy elnökök jönnek-mennek, a za szemét portás aki pikkel Rá,na Ő marad!)
Ámerika egy hálátlan horda! Most adtunk nekik néhány csúúcsszínvonalat képviselő páncélozott Csepel terepjárót hogy védje a bohócai seggét.
Nem is oly rég,diplomatikusan javasoltuk kit ültessenek a zelnöki sámlira.Leszartak minket!
Ellőte - Kiflicsücsök Szenátornőnk útján - kértük kit nevezzenek küldjenek kiskövetnek.Leszartak minket!
Ezek után nem csoda hogy (jogosan) felmerül a kérdés,kiafasz?
@Fabius: Nem majd előre elárulom , nem ? -.-' Idióta .... Amúgy meg nem tudom mit beszélsz többes számban .... Bár írni sem tudsz , úgyhogy én hibáztam hogy csodálkozom ....
Szerintem anno vityának nem jutott suna (reality check: tablófotó leaving high school) azt' tompika vigasztalgatta így-úgy. tompika pinázással kompenzál, vitya a zországot qureli széjjel, egymást meg bevédik, súlyos teher a múlt, ugye. Csak ez lehet a megfejtés, miért védi még mindig ezt a félmajmocskát a Tekintetes Úr.
index.hu/gazdasag/magyar/2011/07/29/csapolni_kezdte_az_allam_a_nyugdijvagyont/

Oszt jónapot! A hülye komcsiknak meg... Nem akarok Tompika szintjére lesüllyedni! :o)
Narancskomcsik, előre a Lenini úton:
tenytar.blog.hu/2011/07/28/tealevel_es_koltsegvetes?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2011_07_29&utm_campaign=index
"Az egyik legnagyobb nyertese - az amúgy sok vesztessel teli - leendő büdzséknek a minap költségmegtakarítási okoknál fogva giga-leépítést elszenvedő közmédia. A jelenlegi 58,7 milliárd forintot 2013-ig 66,7 milliárdra fogja felsrófolni a kormány.

Nem teljesen világos, hogy miértkell először 600 „kitüntetett fideszes média-dolgozó igazolvánnyal” nem rendelkező, de elsöprő többségében nem politizáló közmédiást a keserves anyagi helyzetre való hivatkozással elbocsátani, majd jelentősen növelni a közmédia állami apanázsát."
Na, lehet találgatni, melyik narancskomcsi köcsög jár ismét jól... Elvtársak, tartsatok össze, lesz ez még így sem! Kiskancsók! Éljen a Párt, Éljen Ormány Ikon!
@tölgyes: “Értem én amit ír, bár Önök ezt tették 8 éven át.Állandóan visszafelé mutogattak, pedig még az akkori kormányfő is elismerte, hogy nincs miért..:( Olvasgassa csak a Népszabadságot és megtapasztalja. Egyébként pedig, persze, hogy meghatározza az életünket az elmúlt 8 elkúrt év!”

Megint csak ezt tudom neked írni:

Tudod azzal, hogy a kedvenc kormányod védelmében mindig hátra felé mutogatsz, sehova nem érsz el. Sajnálatos módon 2010. áprilisa óta a Fidesz-Kdnp (szövetség-koalíció?) uralja az országot, így csak őket lehet kritizálni, mert hiába mondom én, hogy 90-95 közt elrontották a privatizálást, ez a sirám, már olyan, mint amikor a kutya ugatja a holdat, erről a mai kormány nem tehet. De tehet a mai viszonyokról! Ha ezt belátod, még értelmes gondolat is kijöhet az agyadból. Ne gyere azzal, hogy én szoci vagyok, mert én egyik pártot sem szeretem, de kritizálni csak a hatalmon lévőt tartom érdemesnek. Aki nincs hatalmon, azon mit rugózzak?

Ezen túl ajánlom figyelmedbe az emút nyóc éveből:
röhögő2011.07.28. 13:47:25
"Hmmm... az Antall kormány privatizációs ügyekért felelőse egy Mádl nevű ember volt. Nem ismerős a név?"

Hát! A fene se tudja kiből miért is lesz államfő!

Na ezen rugózz!

Egyébként meg ha annyira szeretsz visszafelé nézegetni, nézz már oda is, ahol téged csináltak, és kérdezd meg, hogy jobban nem sikeredhettél volna? Talán meg kellene a gyártók jogi felelősségét vizsgáltatni az alkotmányügyi bizottsággal! Visszamenőleg!
Most olvastam:
www.origo.hu/itthon/20110729-interju-deutsch-tamassal-a-twitterbejegyzeseirol-es-a-thomas-meliaval-kapcsolatos.html

Most már okosabb vagyok, tudom, hogy a trágárkodás a humor egyik formája. Azért gondolom senkinek nem azért csinálnak szájat a szülei, hogy állandóan f*k járjanak ki-be benne. Sajnálatos, ha egy politikus példaként arra a humoristának nevezett emberre hivatkozik, aki már régen elfelejtette, hogy mi a humor.

Egyébként megértettem DT magyarázkodását, de akkor arról kellett volna írnia, és nem a költői kérdéssel kezdeni, hogy ki ő?, azt kellett volna írnia, hogy ki a fene az a három .... ( tetszés szerint mindenki azt gondol ide, amit akar), akik nem átallanak foglalkozni TM nyilatkozatával.

Üzenem a politikusainknak ( nem csak a kormányoldalon lévőknek, a többinek is ), hogy ők nem csak a trágár réteget, hanem a nem trágárkodó ( talán többen vannak ) állampolgárokat is képviselik, akik elvárják azt, hogy illendő módon képviseljék őket. Állítólag ezért választ a nép a képviseletükre méltó embereket.
Aki politikus, az magánéletében is az, a kettő nem választható el egymástól! Nem lehet vizet prédikálni, és közben bort inni!
@Kijelölt Felelős: "Minket tényleg érdekelne, hogy mi a faszért tartod magad politikusnak, hogy mi a lófaszért kapod a mi pénzünkből is a fizetésed!"

Na, itt szerintem is helyén való a kérdésben a trágár kifejezés!
Az egész suttyó bagázs hallgat!
Egy tökös legény sincs aki ki merné nyitni a száját,hogy b szki,ez bunkó beszólás,és nem szalonképes!
De ha a felcsuti böllér hallgat,akkor senki se szólhat!
süti beállítások módosítása