Egy egészen új és sajátos berendezkedési forma bontakozik ki a keresztény konzervatív kormány család és gyermekvédelmi harcában. A módszer forradalmi, mondhatjuk nyugodtan, radikálisan új, eddig még nem élt vele senki: ők - egészen pontosan a fővárosi önkormányzat - létszámleépítéssel gondolják megvédeni a gyerekeket.
Igen, sajnos nem tévedés, a fővárosi közgyűlés ( gittegylet szigorúan kisbetű ) tegnap döntött 73 gyermek és ifjúságvédelmi álláshely felszámolásáról. Vagyis a küzdelem nevében nem feltöltjük az üres álláshelyeket emberi erőforrással, hanem megszüntetjük nem csak ezeket, hanem mellé még 12 jelenleg aktívat is. Gondolom a koncepció az, hogy mindjárt jön Annusmaris, és majd ember helyett korhatárkarikával megvédi a gyerekeket. Ezzel nagyjából meg is érkeztünk oda, hogy a kiskorút oltalmazzuk az online pornótól, de élő prédának meghagyjuk verekedő szülei, rosszabb esetben pedofil családtagjai számára.
Csak én nem hallom egyik gyermekvédelmi apostolt sem sikítani ebben a pillanatban? Hol van mondjuk Pálffy István, aki eddig másról sem beszélt, mint a családok védelméről? Most, mikor valóban ott kellene álldigálni karba tett kézzel, agresszív kismalac módra pislogva Tarlósra és a közgyűlésre - mi van Töki?! Mivanmivanmivan??!! - ahogy Schifferrel tették a parlamentben, most van eltűnve és bedugulva?
Az utóbbi időkben sorozatban előforduló gyermekbántalmazási esetek egyikénél sem mulasztották el az illetékesek megemlíteni:
„A gyermekvédelmi törvény életbe lépése óta soha nem álltak rendelkezésre azok a tárgyi, anyagi, személyi erőforrások, amelyek a törvény végrehajtásához szükségesek. Komoly szakemberhiánnyal küzd a gyermekvédelem, nagyon magas a fluktuáció.”
Tehát a helyzet megoldása az, hogy a most sem kielégítően felszerelt és hiányos létszámú szervezetet tovább erősítjük a fluktuációt túlélt, dolgozni tudó és akarók létszámleépítésével. Zseniális. Soha eszembe nem jutott volna, hogy attól lesz egy hiányos anyagi és személyi feltételekkel küzdő ágazat sikeres, ha tőkeinjekció helyett pénzt vonunk el tőle, és ha létszámbetöltés helyett további dolgozókat teszünk utcára. Ez már a vegytiszta matolcsyzmus, a világot lenyűgöző üzleti modell átültetése a társadalmi életbe.
A keresztény-konzervatív kormánynak és városvezetésnek nem sül rá a pofájára a bőr, mikor legközelebb gyermekvédelemről papolva erektálnak saját nagyszerűségükben fürödve? Szavazati jog járjon a gyerekek után, de normális feltételek között működő védelmi szolgálat az ne legyen.
Valami azt súgja, a jövő nemzedéke a saját bőrén fogja megtapasztalni hamarosan, milyen érzés, ha a kormány védelme és gondoskodása csak a szavazati jogáig terjed, onnantól viszont magának kell a saját kárán tanulva leszart, nagykorú magyar állampolgárrá válnia.
2011.04.07. 06:07
Létszámleépítéssel a gyermekvédelemért
Címkék: budapest fidesz tarlós istván gyermekvédelem
116 komment · 5 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr512806245
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Gyereknek az utcán a helye? 2011.04.07. 13:07:43
Az adatok alapján nem helytálló a Széll Kálmán terv azon felvetése, amely szerint túlképzés van a magyar oktatásban. A jelenlegi hosszú tankötelezettség mellett is csak átlagos az iskoláztatás valódi időtartama, miközben a munkaerő-piac a szokásosnál i...
Trackback: Nem volt elég 2011.04.07. 12:41:03
Ellepik az autókat a bólogató kutyák252 millióval kevesebbet ér a gyerek Holnemvolt Kormány meghirdette a „Minden autóba bólogató kutyát” programot. Pénzszűkében élő nemzet forrásait a „Leértékelt Gyerekek” piacáról...
Trackback: Az Új Munkahelyek Délről Árasztják El az Országot 2011.04.07. 12:14:51
250 tanár állása szűnik meg PécsettMTI, Index Sebaj, legalább interaktív tábla lesz, amivel biztosan hatékonyabb lesz az oktatás, és a tanári pályát is még vonzóbbá teheti a fiatalok számára a hájtekk tábla. Azért tegyenek egy kis pályázati pénz...
Trackback: Felhívás - hajléktalan gyermekek óvodája 2011.04.07. 09:58:26
Egy felhívást szeretnék közzétenni, hogy aki tud, az segítsen. Ha másképp nem, akkor csak ossza meg másokkal is. Köszönöm. Felhívás Apróságok apróságoknak! A szakemberek szerint a fedél nélküli gyermekek száma Magya...
Trackback: Orbáni államadósság-kezelés: fizess, paraszt! 2011.04.07. 09:57:23
A jótét magyar lélek hajlamos azt hinni, hogy pártunk és kormányunk már semmivel nem tudja meglepni. De, tudja. Az orbáni vezetés legújabb ötlete: fizessék ki a polgárok az államadósságot. "Összefogás az államadósság ellen" név alatt alapot h...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Wazze, ez az örökös elégedetlenséged!!! Igazán megszokhatnád már, hogy forradalmi kormányunk enyhén impotens talpnyalóinak kommunikációjában micsoda fellengzős fordulatok és nyelvi csalafintaságok vannak. Még mindig nem akarod elhinni az újmagyari szavak új jelentését, pl. a "megvédünk" mit is takar. Tessék kicsit az olaszosabb, a "CSALÁD" gondolkodásmódját alkalmazni... :( Elvtárs, hisz tudod, a "CSALÁD" és a párt mindenek előtt!
Lenne rá pénz, ha 20 éven át Demszky és liberális bandája az MSZP-vel karöltve nem lopja szét a várost. Elég, ha csak a 4-es metróra utalunk, ami 181 milliárdról 530 milliárda tornásztak fel, s még csak meg se csinálták, legfeljebb gombát lehet benne termeszteni. Még az EU is visszamondta Demszky törvénytelen közbeszerzései (mutyizása) miatt a 100 milliárdos támogatást.
Cavintont kéne nektek liberálisoknak szedni, Cavintont ...
Cavintont kéne nektek liberálisoknak szedni, Cavintont ...
pont egy ilyen iroda felett lakom
hat mit is mondjak, azon kivül hogy ott bagoznak az ablakom alatt, hat nem sokminden tortenik arrafele.
tenyleg szarul hangzik hogy ezzel kezdik a gatyamadzag meghuzasat, de lassuk be, hogy nagyaranyu leepitesekre van szükseg az önkormiknak (is)
hat mit is mondjak, azon kivül hogy ott bagoznak az ablakom alatt, hat nem sokminden tortenik arrafele.
tenyleg szarul hangzik hogy ezzel kezdik a gatyamadzag meghuzasat, de lassuk be, hogy nagyaranyu leepitesekre van szükseg az önkormiknak (is)
@homo apolitikus: szíjjártói magasságokkal hoztad az "ezért is a szocik a hibásak" tézist, jelentkezz a fidesznél, a mai napi kvótád teljesítve.
@gono: De ez nem azt kell hogy jelentse, hogy rögtön a gyermekvédelmist küldik el...
Az önkormányzatoknál, kb. 30 semmittevőre jut egy gyermekvédelmis.
Akkor lenne korrekt, ha minden kirúgott gyermekvédelmisre jutna 30 semmittevő önkormányzati dolgozó.
Az önkormányzatoknál, kb. 30 semmittevőre jut egy gyermekvédelmis.
Akkor lenne korrekt, ha minden kirúgott gyermekvédelmisre jutna 30 semmittevő önkormányzati dolgozó.
Egyébként ugyanezt a módszert az iskolák támogatására már rég alkalmazzák az önkormányzatok, ha gond van az iskolával, akkor zárjuk be! Ez egy csomó problémát megold (nekik).
Az egyházaknak úgy kellett rendet vágni az önkormányzatok között, hogy ugyan ne akarjanak már minden iskolát az egyházakra testálni...
Az egyházaknak úgy kellett rendet vágni az önkormányzatok között, hogy ugyan ne akarjanak már minden iskolát az egyházakra testálni...
Nagyon lehangoló, miközben látni, hogy Orbán, Kósa, Lázár gyermekei Alapítványi iskolákban, tenisz, korcsolya, lovas alapítványokban milliárdokért élhetnek, sportolhatnak. Minden Fidesz gyermek belekerűl évente egy-egy milliárdba. Nem szép ez a dolog.
@gono: ez rendben van, egyetértek. A kérdés, hogy akkor miért felejtette el megemlíteni a kormány a választások előtt, hogy 2011 áprilisára csaknem 100 ezerrel kevesebb munkahely lesz Magyarországon, mint 2010-ben? Mert mintha azt mondták volna, hogy több lesz, kb. ugyanennyivel. Magyarul hazudtak. Monnyanak le!
Mondjuk valószínűleg nem lett volna két harmat, ha megmondják az igazat az ikszek leadása előtt. De ezt már megszoktuk a magyar politikában az elmúlt 65 évben, a narancskomcsik se különbek. Nekik is csak a hatalom számít, meg hogy mi a neve az utcáknak. Emberek nyomorognak? És?
Mondjuk valószínűleg nem lett volna két harmat, ha megmondják az igazat az ikszek leadása előtt. De ezt már megszoktuk a magyar politikában az elmúlt 65 évben, a narancskomcsik se különbek. Nekik is csak a hatalom számít, meg hogy mi a neve az utcáknak. Emberek nyomorognak? És?
@homo apolitikus: védjen meg téged is a fidesz:)
már ne is haragudj, de van itt pénz dögivel, milliárdok a bohócligára, terepjárókra a magánhadseregnek, átnevezősdi marhaságokra, de értelmes dolgokra valahogy nem jut....
és még valami, ha az előző gittegylet szar volt, loptak, csaltak, hazudtak, ezeknek az új faszoknak is folytatni kell? ez valami hagyomány őrző kör vagy miafaszom?
már ne is haragudj, de van itt pénz dögivel, milliárdok a bohócligára, terepjárókra a magánhadseregnek, átnevezősdi marhaságokra, de értelmes dolgokra valahogy nem jut....
és még valami, ha az előző gittegylet szar volt, loptak, csaltak, hazudtak, ezeknek az új faszoknak is folytatni kell? ez valami hagyomány őrző kör vagy miafaszom?
Mindenhol leépítések mennek. Vagy mégis mit kellene csinálni a Fidesznek, miután kinyitotta a trezort és üresnek találta? Álljon neki pluszpénzt nyomtatni?
Ennek az országnak annyi. Még a Fidesz próbálkozik, aztán négy évig még valaki más, utána meg ki lehet tenni az eladó táblát.
Aki teheti, már most meneküljön.
Ennek az országnak annyi. Még a Fidesz próbálkozik, aztán négy évig még valaki más, utána meg ki lehet tenni az eladó táblát.
Aki teheti, már most meneküljön.
@homo apolitikus: Nehéznek tűnik, de próbáld megérteni, mert a Te bőrödre is megy!
Akkor(!) azért nem volt pénz, mert akkor(!) azok ellopták. Most(!) azért nincs pénz, mert most(!) ezek ellopják.
A matekja egyszerű. Ha most, ahogy sugalmazni próbálod, nem lopnának, akkor ugye az azt jelentené, hogy jóval több pénz marad. Ergo több jutna gyermekvédelemre is.
A korrupció legfőbb táptalaja és éltetője az, hogy a hardcore hívővé gyúrt pártszimpatizánsok elfogadhatónak tartják az "óvónéni Pistike is lopott" magyarázatokat.
Akkor(!) azért nem volt pénz, mert akkor(!) azok ellopták. Most(!) azért nincs pénz, mert most(!) ezek ellopják.
A matekja egyszerű. Ha most, ahogy sugalmazni próbálod, nem lopnának, akkor ugye az azt jelentené, hogy jóval több pénz marad. Ergo több jutna gyermekvédelemre is.
A korrupció legfőbb táptalaja és éltetője az, hogy a hardcore hívővé gyúrt pártszimpatizánsok elfogadhatónak tartják az "óvónéni Pistike is lopott" magyarázatokat.
@Advanced Flight: "Vagy mégis mit kellene csinálni a Fidesznek, miután kinyitotta a trezort és üresnek találta?"
Abból az "üresből" jutott úgy évi 5-600 milliárd plusz a felső jövedelmi rétegeknek. Ha az országnak telik arra, hogy a leggazdagabb polgárait még így megplusszolja, akkor ott habzsi-dőzsi és teli kassza van.
Abból az "üresből" jutott úgy évi 5-600 milliárd plusz a felső jövedelmi rétegeknek. Ha az országnak telik arra, hogy a leggazdagabb polgárait még így megplusszolja, akkor ott habzsi-dőzsi és teli kassza van.
@Advanced Flight:
Egy Q7-es árából ki lehet fizetni 5 gyermekvédelmis éves bérét.
Egy Q7-es árából ki lehet fizetni 5 gyermekvédelmis éves bérét.
@Grigorij Pantyelejevics: bizonyára Etiópiában is limuzinnal rohangál az ottani vezető (vagy diktátor vagy mittudomán), attól még összességében az ország csóró és az emberek éheznek.
Itt most nem arról van szó, hogy 73 hellyel akarnak spórolni, hanem arról, hogy ahol csak lehet, leépítenek. Az egész országban mindenhol. És az már sokszáz milliárdos tétel.
Persze, nem ezt ígérték. De ki a fene hisz a politikai ígéreteknek?
Itt most nem arról van szó, hogy 73 hellyel akarnak spórolni, hanem arról, hogy ahol csak lehet, leépítenek. Az egész országban mindenhol. És az már sokszáz milliárdos tétel.
Persze, nem ezt ígérték. De ki a fene hisz a politikai ígéreteknek?
@Grigorij Pantyelejevics: na pont a matekot nem érted: a kormány elkezdte fizetni az előző 8 év felhalmozta adósságokat. Ők nem ellopják,hanem törlesztik a 8 évnyi táncikálást, bohóckodást, elkúrást. Építeni nehezebb, mint pusztítani, amit ti 8 év alatt barmoltatok, 20-30 év helyrehozni. Ez apám, ez a mérlegetek.
Persze lehet mondani, hogy ne kezdjék el rendbe tenni az országot a fideszesek, csak akkor tegyük ki a zárva táblát az országra és zavarjuk szét a népeket innét, az utolsó meg kirakja szépen az eladó a Kárpát-medence táblát és minden liberális örülhet végre.
Azt kéne felfognotok, hogy még Kádár- és Horn-apátok adósságából is épp csak elkezdtünk 2002-re kimászni a fidesznek köszönhetően, de ráfejeltetek egy akkora 8 évnyi böszmeséggel, ami két világháború pusztításával felér. Most már Gyurcsány-apátok károkozását is lehet javítgatni ....
Azt miért nem kérdezed meg magadtól, hogy miként lehetséges, hogy a baloldal eddig kizárólag még csak pusztított az országban, építeni sosem bírt? Előrevinni sosem bírt? Kun Béla, Rákosi, Kádár, Medgyessy, Gyurcsány - mindegyik rombolt, ölte, fosztogatta a népet ahogy csak tudta.
Persze lehet mondani, hogy ne kezdjék el rendbe tenni az országot a fideszesek, csak akkor tegyük ki a zárva táblát az országra és zavarjuk szét a népeket innét, az utolsó meg kirakja szépen az eladó a Kárpát-medence táblát és minden liberális örülhet végre.
Azt kéne felfognotok, hogy még Kádár- és Horn-apátok adósságából is épp csak elkezdtünk 2002-re kimászni a fidesznek köszönhetően, de ráfejeltetek egy akkora 8 évnyi böszmeséggel, ami két világháború pusztításával felér. Most már Gyurcsány-apátok károkozását is lehet javítgatni ....
Azt miért nem kérdezed meg magadtól, hogy miként lehetséges, hogy a baloldal eddig kizárólag még csak pusztított az országban, építeni sosem bírt? Előrevinni sosem bírt? Kun Béla, Rákosi, Kádár, Medgyessy, Gyurcsány - mindegyik rombolt, ölte, fosztogatta a népet ahogy csak tudta.
@homo apolitikus: kemény vagy.. és komolyan elhiszed, amit mondasz :)
Ilyen kocsik állnak be a Tesco és Auchan elé a mozgáskorlátozottak helyére és nagy bevásárlást csinálnak öt gyermek és két felnött részére. A Bavásárló cetlin ott a fejléc, Miniszterelnöki Hivatal.
Ez a gépjármű azért jó, mert rakterébe egy egész hétre való kaviár, libamáj, lazac, pezsgő, és tömény kartonszámra elfér. Ezek az autók egyébként tolatóradarral is el vannak látva.
A TEK bázisán törték össze a Q7-est
Index/Független Hírügynökség
2011. április 7., csütörtök 09:41
Gyakorlatozás közben, a Zách utcai bázison törték össze [1] az egyik Audi Q7-est a Terrorelhárító Központ (TEK) munkatársai.
A múlt héten vásárolt, sokmilliós kocsival tolatás közben csapódtak neki egy villanyoszlopnak, az autó bal oldala sérült meg.
A Belügyminisztérium egyelőre nem reagált a Független Hírügynökség megkeresésére.
A TEK új autóiról a Blikk számolt be [2] elsőként. A lap azt írta, az Audi Q7-eseket a veszélyes bűnözők elleni harchoz kapták a terrorelhárítók.
A járművek értéke felszereltségtől függően 15 és 40 millió forint között lehet, de erről hivatalos tájékoztatást nem adtak.
Szijjártó Péter akkor elmondta: "azt senki nem várhatja el, hogy a bűnözők elleni harc során használt eszközöket a TEK nyilvánosságra hozza, elképesztő versenyelőnyt adva a bűnözőknek, akik soha nem fedik fel az általuk használt eszközöket".
Ez a gépjármű azért jó, mert rakterébe egy egész hétre való kaviár, libamáj, lazac, pezsgő, és tömény kartonszámra elfér. Ezek az autók egyébként tolatóradarral is el vannak látva.
A TEK bázisán törték össze a Q7-est
Index/Független Hírügynökség
2011. április 7., csütörtök 09:41
Gyakorlatozás közben, a Zách utcai bázison törték össze [1] az egyik Audi Q7-est a Terrorelhárító Központ (TEK) munkatársai.
A múlt héten vásárolt, sokmilliós kocsival tolatás közben csapódtak neki egy villanyoszlopnak, az autó bal oldala sérült meg.
A Belügyminisztérium egyelőre nem reagált a Független Hírügynökség megkeresésére.
A TEK új autóiról a Blikk számolt be [2] elsőként. A lap azt írta, az Audi Q7-eseket a veszélyes bűnözők elleni harchoz kapták a terrorelhárítók.
A járművek értéke felszereltségtől függően 15 és 40 millió forint között lehet, de erről hivatalos tájékoztatást nem adtak.
Szijjártó Péter akkor elmondta: "azt senki nem várhatja el, hogy a bűnözők elleni harc során használt eszközöket a TEK nyilvánosságra hozza, elképesztő versenyelőnyt adva a bűnözőknek, akik soha nem fedik fel az általuk használt eszközöket".
@homo apolitikus: Nehéz lehet ílyen gondolkodásmóddal együttélni.
Ha megnézem a körülöttünk levő volt keleti blokk országaiban hogyan élnek az emberek, akkor nem tapasztalom az általad megfogalmazott pusztítást:
- nálunk az elmúl 30 évben sokkal-sokkal több új lakóház, középület, út, stb épült
- nálunk sokkal-sokkal több felújított házat látok (új tető, új ablakok, hőszigetelés a házon, új kerítés, stb, hogy csak olyanokat mondjak, amit bárki láthat), mint pl. Csehországban.
- nálunk meglepően gyorsan le lett cserélve a gépkocsipark, ma fiatalabb, mint némelyik nyugatibb országban.
Szóval - szerintem - nem élünk rosszul. Nem is élünk olyan jól, ahogy szeretnénk.
A mostani kormánytól elvárom, hogy tartsa meg az eddigi színvonalat, vagy, ha program lesz a nadrágszíjhúzás, akkor az vonatkozzon MINDENKIRE.
Ha megnézem a körülöttünk levő volt keleti blokk országaiban hogyan élnek az emberek, akkor nem tapasztalom az általad megfogalmazott pusztítást:
- nálunk az elmúl 30 évben sokkal-sokkal több új lakóház, középület, út, stb épült
- nálunk sokkal-sokkal több felújított házat látok (új tető, új ablakok, hőszigetelés a házon, új kerítés, stb, hogy csak olyanokat mondjak, amit bárki láthat), mint pl. Csehországban.
- nálunk meglepően gyorsan le lett cserélve a gépkocsipark, ma fiatalabb, mint némelyik nyugatibb országban.
Szóval - szerintem - nem élünk rosszul. Nem is élünk olyan jól, ahogy szeretnénk.
A mostani kormánytól elvárom, hogy tartsa meg az eddigi színvonalat, vagy, ha program lesz a nadrágszíjhúzás, akkor az vonatkozzon MINDENKIRE.
@homo apolitikus:
Apám te ritka példája vagy a HírTV és hasonlók hatásainak.
A teljesség igénye nélkül:
Ordas Gyurcsány alatt csökkent a GDP arányos hiány 10% körüliről 3% körülire, ami egyik előfeltétele a € bevezetésének.
A 10% azért alakult ki, mert népnyúzó Meggyesi felemelte a tanárok éhbérét egy elfogadható szintre (meg még sok más közalkalmazottét).
2002-ig a Fidesz a Bokros csomag általi megtakarításokból osztogatott, a vége felé eléggé köztörvényesnek tűnő módon.
Ne feledjük a nyolc év ellenzékét, aki 300 Ft-ért utcai harcokat szított, most meg ellopta az emberek nyugdíjra megtakarított pénzét.
A Kun Bélás hasonlat tetszik a legjobban, mivel ő mindössze 133 napig volt hatalmon, és annak is idestova már 90 éve. Hát ha még mindig az ő regnálását nyögjük, akkor itt tényleg baj van.
Négy év alatt rendbe lehetne tenni a dolgokat, mindent el lehetne indítani a növekedési pályán, főleg kétharmaddal, csak akkor négy év múltán esetleg más lenne a miniszterelnök. Igaz, ha OV ezt az utat választotta volna, akkor 20 év múlva lovasszobra lenne az Andrássy úton, még életében.
Ezzel szemben ő a hatalmat bármi áront választotta.
Ezt a négy év alatti rendrakást egy szomszédos országban egy ember egyszer felvállalta, ott ma euroval kell fizetni az olcsó cukorért. Azt az embert Dzurindának hívták.
És hogy visszakanyarodjak a gyermekvédelemhez:
Ha 20-30 év rendbetenni a dolgokat, ahogy mondod, akkor pont nem a gyemekeken, jövőnk zálogán kellene smucigoskodni, hanem esetleg a több tízmillás dzsipek helyett olcsóbbakat venni, és a különbözet máris fedez pár dolgot.
Apám te ritka példája vagy a HírTV és hasonlók hatásainak.
A teljesség igénye nélkül:
Ordas Gyurcsány alatt csökkent a GDP arányos hiány 10% körüliről 3% körülire, ami egyik előfeltétele a € bevezetésének.
A 10% azért alakult ki, mert népnyúzó Meggyesi felemelte a tanárok éhbérét egy elfogadható szintre (meg még sok más közalkalmazottét).
2002-ig a Fidesz a Bokros csomag általi megtakarításokból osztogatott, a vége felé eléggé köztörvényesnek tűnő módon.
Ne feledjük a nyolc év ellenzékét, aki 300 Ft-ért utcai harcokat szított, most meg ellopta az emberek nyugdíjra megtakarított pénzét.
A Kun Bélás hasonlat tetszik a legjobban, mivel ő mindössze 133 napig volt hatalmon, és annak is idestova már 90 éve. Hát ha még mindig az ő regnálását nyögjük, akkor itt tényleg baj van.
Négy év alatt rendbe lehetne tenni a dolgokat, mindent el lehetne indítani a növekedési pályán, főleg kétharmaddal, csak akkor négy év múltán esetleg más lenne a miniszterelnök. Igaz, ha OV ezt az utat választotta volna, akkor 20 év múlva lovasszobra lenne az Andrássy úton, még életében.
Ezzel szemben ő a hatalmat bármi áront választotta.
Ezt a négy év alatti rendrakást egy szomszédos országban egy ember egyszer felvállalta, ott ma euroval kell fizetni az olcsó cukorért. Azt az embert Dzurindának hívták.
És hogy visszakanyarodjak a gyermekvédelemhez:
Ha 20-30 év rendbetenni a dolgokat, ahogy mondod, akkor pont nem a gyemekeken, jövőnk zálogán kellene smucigoskodni, hanem esetleg a több tízmillás dzsipek helyett olcsóbbakat venni, és a különbözet máris fedez pár dolgot.
@homo apolitikus: Teged hibernaltak arra a 4 evre baromarcu??? Szerinted megis mibol kezdett a fidesz osztogatni '98 es 2002 kozott? Nem abbol, amit hozzatettek! Amit 4 ev alatt szepen elszortak (hitelbol!!!) + amit az elmult 8 ev alatt muveltek, nna, ezert van itt ekkora adossag!
Azt erdekes modon minden okostojas elfelejti, hogy az elmult 8 ev alatt nem volt 2/3, minden donteshez kellett ezeknek a degeneraltaknak is a szavazata. Milyen szavazatok? Lassuk csak:
- nepszavazas 300 Ft-os vizitdijrol, 6 mrd-ert...
- 18 millios koltsegterites lezerjaninak...
- mindenre az egvilagon nem volt a valasz vagy totalisan ellenkezo allaspont + kivonulas honapokig a parlamentbol...
A mostani helyzet meg koszonheto az ilyen agymosott allatoknak, mint te...
Azt erdekes modon minden okostojas elfelejti, hogy az elmult 8 ev alatt nem volt 2/3, minden donteshez kellett ezeknek a degeneraltaknak is a szavazata. Milyen szavazatok? Lassuk csak:
- nepszavazas 300 Ft-os vizitdijrol, 6 mrd-ert...
- 18 millios koltsegterites lezerjaninak...
- mindenre az egvilagon nem volt a valasz vagy totalisan ellenkezo allaspont + kivonulas honapokig a parlamentbol...
A mostani helyzet meg koszonheto az ilyen agymosott allatoknak, mint te...
@homo apolitikus:
Orbán apádnak nem kényelmetlen, hogy az ilyen hülyéket csak műtéti úton lehet eltávolítani a seggéből?
Azt ne fogd fel a mogyorónyi agyaddal, hogy jelenleg finanszírozott státuszt szüntetnek meg. Vagyis építeni nem kell, működtetni kellene rombolás helyett.
Vagy esetleg lehetne őszintének lenni hazudozás helyett, kiállni nyíltan és megmondani: a család szentsége, a gyerekek védelme kibaszott kamu, leszarjuk, mert sokba kerül.
Orbán apádnak nem kényelmetlen, hogy az ilyen hülyéket csak műtéti úton lehet eltávolítani a seggéből?
Azt ne fogd fel a mogyorónyi agyaddal, hogy jelenleg finanszírozott státuszt szüntetnek meg. Vagyis építeni nem kell, működtetni kellene rombolás helyett.
Vagy esetleg lehetne őszintének lenni hazudozás helyett, kiállni nyíltan és megmondani: a család szentsége, a gyerekek védelme kibaszott kamu, leszarjuk, mert sokba kerül.
@homo apolitikus: Nem bonyolítod túl a dolgokat az biztos!
Az elmúlt 8 év előtt nem volt államadósság?
"Azt miért nem kérdezed meg magadtól, hogy miként lehetséges, hogy a baloldal eddig kizárólag még csak pusztított az országban, építeni sosem bírt? Előrevinni sosem bírt? Kun Béla, Rákosi, Kádár, Medgyessy, Gyurcsány - mindegyik rombolt, ölte, fosztogatta a népet ahogy csak tudta. "
Nyilván minden baloldali pont olyan mint Kun Béla, Rákosi, Kádár! Mind kizárólag pusztított!
Ezzel szemben Szálasi, Sztójay csak az ország felemelkedésén munkálkodott?
Nem minden baloldali Rákosi, mint ahogy nem minden jobboldali Szálasi!
Az elmúlt 8 év előtt nem volt államadósság?
"Azt miért nem kérdezed meg magadtól, hogy miként lehetséges, hogy a baloldal eddig kizárólag még csak pusztított az országban, építeni sosem bírt? Előrevinni sosem bírt? Kun Béla, Rákosi, Kádár, Medgyessy, Gyurcsány - mindegyik rombolt, ölte, fosztogatta a népet ahogy csak tudta. "
Nyilván minden baloldali pont olyan mint Kun Béla, Rákosi, Kádár! Mind kizárólag pusztított!
Ezzel szemben Szálasi, Sztójay csak az ország felemelkedésén munkálkodott?
Nem minden baloldali Rákosi, mint ahogy nem minden jobboldali Szálasi!
@Le_Penseur: Látom, olvasni jó liberálisként te se tudsz:
"Azt kéne felfognotok, hogy még Kádár- és Horn-apátok adósságából is épp csak elkezdtünk 2002-re kimászni a fidesznek köszönhetően"
Mielőtt írsz, tanulj meg olvasni!
"Azt kéne felfognotok, hogy még Kádár- és Horn-apátok adósságából is épp csak elkezdtünk 2002-re kimászni a fidesznek köszönhetően"
Mielőtt írsz, tanulj meg olvasni!
@Le_Penseur: Olyan baloldalit nem tud felmutatni az MSZP, SZDSZ, LMP, aki tiszta múltú lenne, aki vállalható lenne. Erőlködnek rajta nagyon, de nincs nekik, képtelenek ilyet találni.
@igényes: Bivalybasznádi rendőrgyerekek meglátják a Q7-et, aztán azt se tudják, hogyan tegyék az agyukat. Persze, az otthoni 120-as Skoda után a Q7 egy másik világ.
@homo apolitikus: Apám, te hülyébb vagy, mint Szijjártó és Philip együttvéve.
@DonCsocso: Fel kéne már adni ezt a liberális urban legendet, hogy a fidesz 1998-ban osztogatott. Ellenkezőleg, kisebb meghúzás volt, mert előtte a Bokros-féle népnyúzás, majd a későbbi privatizáció tönkretette az országot, lenyomta majdnem a mélynyomorba. A fidesz annyira nem osztogatott 2002-ben, hogy Medgyessy 300 milliárdos plusszal vette át a költségvetést, amit persze 3-4 nap alatt elloptak maguknak, amit az ÁSZ akkor szóvá is tett.
Hát, b.sszátok meg... Szerintem az nem lehet indok, hogy üres a kassza!!!
A II. vh-ból sem a legnagyobb nyereséggel jött ki az ország, a háborút követő politika sem tartozott az ideálisak közé, de valahogy - mint minden háborút - azt is erőteljes fellendülés követte, kommunizmus ide vagy oda.
Akkor a baj (meg a terror) összetartotta egy cél irányába az embereket és ha akkor ez működött, nem értem hogy - legalább a pozitívumait tekintve - miért nem működik (meg sem próbálják) az összefogás rendszere:-(((
Engem rohadtul nem érdekelne, hogy ki van hatalmon, ha nem azt látnám, hogy a mindenkori politikai elit huszonéve a saját zsebének tömögetésével van elfoglalva, miközben a kandellábereken egyetlen elriasztó "példa" sem lóg!
Amennyi uniós pénz ebben a 'kurvaországban' már elfolyt a lefolyóba, abból háromszor talpra lehetett volna állítani az országot!!!
Pl: a Ratkó-korszak, a munka-kényszer (nem kényszermunka!!!) nem igaz hogy nem lehet az első lépés, amikor érdekeltté vannak téve a Zemberek, hogy szaporodjanak, meg van oldva a termelő szféra utánpótlás-képzése (netán a kor modern elvárásainak megfelelően nyelvtudással egybekötve) és kíméletlenül meg van torolva az, ha valaki nem dolgozik!!!
Hogy nincs munka??? Bázz!!! Ahol segélyt osztanak, ott MINDENHOL van munka, aki segélyért képes a száját tátani, attól azt is el lehet várni, hogy a közösségért dolgozzon, bármilyen haszontalan is a munkája, nyugodtan szedhet szemetet a főutak mentén, gereblyézheti a közterületek füvét és lehet alkalmazni útkaparónak, úgyis "kátyú-ország vagyunk", a szó mindkét értelmében...
Ha nagyon nincs munka, akkor fessenek füvet, szedjenek lombot... aki volt katona, annak van elképzelése, hogy mi mindennel lehet elütni a tétlen emberek idejét, miközben beléjük sulykolják, hogy "aki nem dolgozik, ne is egyék" és ők maguk is kívánják, hogy a semmilyen közmunkából egyszer normális munkahelyük legyen - talán majd akkor érdekeltek lesznek abban is, hogy a gyerekeik ne az iskolai képzés kerékkötői legyenek, hanem értékes emberekké váljanak!
Ez hogy a gyermekvédelmet még jobban szétkúrják, egy sötét jövőt fest elém: olvasni kell Berkesi és Moldova könyveket (tudom, komcsik voltak, épp azért), hogy képet kapjunk az 1940-1960 közötti időszak emberi értékeiről, arról az erkölcsi mélységről, ahonnan feljött ez az ország, és ahova most éppen újra zuhanni készül... szerintem ezzel az erővel a Rendőrséget, Tűzoltóságot is nyugodtan be lehet zárni: nagykutyák ellen úgyis koncepciós eljárás indul, a kisember baja (lopás, baleset, betegség, katasztrófa) meg kit érdekel:-(((
A II. vh-ból sem a legnagyobb nyereséggel jött ki az ország, a háborút követő politika sem tartozott az ideálisak közé, de valahogy - mint minden háborút - azt is erőteljes fellendülés követte, kommunizmus ide vagy oda.
Akkor a baj (meg a terror) összetartotta egy cél irányába az embereket és ha akkor ez működött, nem értem hogy - legalább a pozitívumait tekintve - miért nem működik (meg sem próbálják) az összefogás rendszere:-(((
Engem rohadtul nem érdekelne, hogy ki van hatalmon, ha nem azt látnám, hogy a mindenkori politikai elit huszonéve a saját zsebének tömögetésével van elfoglalva, miközben a kandellábereken egyetlen elriasztó "példa" sem lóg!
Amennyi uniós pénz ebben a 'kurvaországban' már elfolyt a lefolyóba, abból háromszor talpra lehetett volna állítani az országot!!!
Pl: a Ratkó-korszak, a munka-kényszer (nem kényszermunka!!!) nem igaz hogy nem lehet az első lépés, amikor érdekeltté vannak téve a Zemberek, hogy szaporodjanak, meg van oldva a termelő szféra utánpótlás-képzése (netán a kor modern elvárásainak megfelelően nyelvtudással egybekötve) és kíméletlenül meg van torolva az, ha valaki nem dolgozik!!!
Hogy nincs munka??? Bázz!!! Ahol segélyt osztanak, ott MINDENHOL van munka, aki segélyért képes a száját tátani, attól azt is el lehet várni, hogy a közösségért dolgozzon, bármilyen haszontalan is a munkája, nyugodtan szedhet szemetet a főutak mentén, gereblyézheti a közterületek füvét és lehet alkalmazni útkaparónak, úgyis "kátyú-ország vagyunk", a szó mindkét értelmében...
Ha nagyon nincs munka, akkor fessenek füvet, szedjenek lombot... aki volt katona, annak van elképzelése, hogy mi mindennel lehet elütni a tétlen emberek idejét, miközben beléjük sulykolják, hogy "aki nem dolgozik, ne is egyék" és ők maguk is kívánják, hogy a semmilyen közmunkából egyszer normális munkahelyük legyen - talán majd akkor érdekeltek lesznek abban is, hogy a gyerekeik ne az iskolai képzés kerékkötői legyenek, hanem értékes emberekké váljanak!
Ez hogy a gyermekvédelmet még jobban szétkúrják, egy sötét jövőt fest elém: olvasni kell Berkesi és Moldova könyveket (tudom, komcsik voltak, épp azért), hogy képet kapjunk az 1940-1960 közötti időszak emberi értékeiről, arról az erkölcsi mélységről, ahonnan feljött ez az ország, és ahova most éppen újra zuhanni készül... szerintem ezzel az erővel a Rendőrséget, Tűzoltóságot is nyugodtan be lehet zárni: nagykutyák ellen úgyis koncepciós eljárás indul, a kisember baja (lopás, baleset, betegség, katasztrófa) meg kit érdekel:-(((
@GGG77: Érdemi választ nem tudsz adni, csak személyeskedsz. Arra értelmes ember nem kíváncsi, bocsika ...
Látom megy az anyázás :) Épp csak a közmondásos gyerek tűnt el a mósóvízben, egy gyerekekről szóló poszt kapcsán.
Grat.
Grat.
@ostvan: Hát bizony a Q7 vásárlása nem volt jó ötlet, pláne egyből 6 db 240 millióért.
Lesz most akkor egy Auchan, CBA, Spar, Metro, Cora és Tescos bevásárlókocsija Anikó asszonynak. Azt nem értem, hogy nagy Mercedes Buszt miért nem vesznek?
A Terrorelhárító központan szépen folyik a kiképzés, valószínűleg már minden autót összetörtek, ezért került sor az olcsó 40 milliós használatára. Jók a fedett rendszámok is TEK-001, TEK-002, TEK-003. Ki gondolná, hogy egy fekete autó ilyen rendszámmal kié is lehet. Nagy szerencsénk van, hogy nincs terror cselekmény csak a kormány részéről. A Lázár Jani és a Papcsák autóját ezekkel nem érik utól. A Tálibok csak feltünnek a körúton, ha lóval mászkálnak.
Lényeg ma már a TeK képes akár egy másodpercen belül felvenni a telefont, ha hívjuk egy terrorista miatt, ja persze nem tudjuk a TeK számát. Hát így jártunk!
Lesz most akkor egy Auchan, CBA, Spar, Metro, Cora és Tescos bevásárlókocsija Anikó asszonynak. Azt nem értem, hogy nagy Mercedes Buszt miért nem vesznek?
A Terrorelhárító központan szépen folyik a kiképzés, valószínűleg már minden autót összetörtek, ezért került sor az olcsó 40 milliós használatára. Jók a fedett rendszámok is TEK-001, TEK-002, TEK-003. Ki gondolná, hogy egy fekete autó ilyen rendszámmal kié is lehet. Nagy szerencsénk van, hogy nincs terror cselekmény csak a kormány részéről. A Lázár Jani és a Papcsák autóját ezekkel nem érik utól. A Tálibok csak feltünnek a körúton, ha lóval mászkálnak.
Lényeg ma már a TeK képes akár egy másodpercen belül felvenni a telefont, ha hívjuk egy terrorista miatt, ja persze nem tudjuk a TeK számát. Hát így jártunk!
@homo apolitikus:
"Azt kéne felfognotok, hogy még Kádár- és Horn-apátok adósságából is épp csak elkezdtünk 2002-re kimászni a fidesznek köszönhetően"
Idézném a GKI elemzését:
1995-2001-ben jelentős adósságráta csökkenés ment végbe. Hét év alatt az adósság GDP-arányos mértéke 90%-ról 52%-ra, évi átlagban 5,3 százalékponttal mérséklődött. A csökkenés legnagyobb része 1994 és 1997 vége között történt (90%-ról 62%-ra, évi több mint 9 százalékpont!), de a tendencia 1998-2001-ben is érzékelhetően folytatódott (62%-ról 52%-ra, évi 2,5 százalékponttal).
1995 a Bokros csomag éve volt, emlékszel?
"Azt kéne felfognotok, hogy még Kádár- és Horn-apátok adósságából is épp csak elkezdtünk 2002-re kimászni a fidesznek köszönhetően"
Idézném a GKI elemzését:
1995-2001-ben jelentős adósságráta csökkenés ment végbe. Hét év alatt az adósság GDP-arányos mértéke 90%-ról 52%-ra, évi átlagban 5,3 százalékponttal mérséklődött. A csökkenés legnagyobb része 1994 és 1997 vége között történt (90%-ról 62%-ra, évi több mint 9 százalékpont!), de a tendencia 1998-2001-ben is érzékelhetően folytatódott (62%-ról 52%-ra, évi 2,5 százalékponttal).
1995 a Bokros csomag éve volt, emlékszel?
@GGG77: A fekete Q7 nagyon jó autó, elrettenti a terroristákat, már maga a jelenléte. Mióta megvették nem is történt semmi terrorcselekmény. Terrrorista lennék, hát én elöször a Zách utcába belépő személyeket, gépjárműveket venném videóra. Kurva nagy szerencsénk van, hogy nincs terrorizmus Magyarországon.
Elképzelem magam, ahogy meglátok egy bombát a vonaton, hívni akarnám a TeK-et, akinek a telefonközpontját 600 millióért vásárolták, de a tudakozó azt mondja a szám titkos.
A TeK-hez jelentkezhet bárki, aki ezeknek a követelményeknek megfelel. Nem vagyok ezekre büszke!
A fizikai előszűrés követelményei:
1.40 m futás - 6,20 sec
2.250 m futás - 45,00 sec
3.emelés földről saját testsúly 100 %-nak megfelelő + 20 kg súllyal 3X
4.fekvenyomás saját testsúlynak megfelelő súllyal: szabályosan végrehajtva (mellet érintve) minimum 6X
5.kötélmászás - teljesítése 1X, függeszkedve
6.húzódzkodás - statikusan, ütemezetten végrehajtva (rúd az áll vonaláig, nyújtott karú függésbe engedve) 10X
7.tolódzkodás - statikusan, ütemezetten végrehajtva (nyújtott karú tartásból derékszögig leengedve) 12X
8.felülés - 2 perc időintervallumban, 80X
9.négyütemű fekvőtámasz - 1 perc időintervallumban, 30X
10.cooper-teszt - 2700m (VALÓSZÍNŰLEG 12 perc alatt futják ezek is)
11.úszás - 200m távolság teljesítése, megszakítás nélkül gyors vagy mell úszásnemben 7 perc alatt. (GONDOLOM A DUNÁBAN FOLYÁSNAK FELFELÉ)
Elképzelem magam, ahogy meglátok egy bombát a vonaton, hívni akarnám a TeK-et, akinek a telefonközpontját 600 millióért vásárolták, de a tudakozó azt mondja a szám titkos.
A TeK-hez jelentkezhet bárki, aki ezeknek a követelményeknek megfelel. Nem vagyok ezekre büszke!
A fizikai előszűrés követelményei:
1.40 m futás - 6,20 sec
2.250 m futás - 45,00 sec
3.emelés földről saját testsúly 100 %-nak megfelelő + 20 kg súllyal 3X
4.fekvenyomás saját testsúlynak megfelelő súllyal: szabályosan végrehajtva (mellet érintve) minimum 6X
5.kötélmászás - teljesítése 1X, függeszkedve
6.húzódzkodás - statikusan, ütemezetten végrehajtva (rúd az áll vonaláig, nyújtott karú függésbe engedve) 10X
7.tolódzkodás - statikusan, ütemezetten végrehajtva (nyújtott karú tartásból derékszögig leengedve) 12X
8.felülés - 2 perc időintervallumban, 80X
9.négyütemű fekvőtámasz - 1 perc időintervallumban, 30X
10.cooper-teszt - 2700m (VALÓSZÍNŰLEG 12 perc alatt futják ezek is)
11.úszás - 200m távolság teljesítése, megszakítás nélkül gyors vagy mell úszásnemben 7 perc alatt. (GONDOLOM A DUNÁBAN FOLYÁSNAK FELFELÉ)
Azért az elég szar duma, hogy nincs pénz, meg nem tudták, milyen gazdasági helyzetben veszik át...
Először is, a költségvetési bizottság elnökét 6 éve Varga Mihálynak hívták. Nem szoktak beszélni vele sem, gondolom én. Ha pénz nincs, hogy a lipiczai tenyészfütykösbe jut akkor 230 milliárd a magyar focira, 50 milliárd egyházi támogatásra pluszba és még hosszan sorolható. 500-600 milliárdot visszaadunk a legjobban kereső rétegnek. Ez is fontos, persze, csak a fontossági sorrendet úgy látom valakik nem értik!
Először is, a költségvetési bizottság elnökét 6 éve Varga Mihálynak hívták. Nem szoktak beszélni vele sem, gondolom én. Ha pénz nincs, hogy a lipiczai tenyészfütykösbe jut akkor 230 milliárd a magyar focira, 50 milliárd egyházi támogatásra pluszba és még hosszan sorolható. 500-600 milliárdot visszaadunk a legjobban kereső rétegnek. Ez is fontos, persze, csak a fontossági sorrendet úgy látom valakik nem értik!
a mi városunkban már se iskolafogászat, se hétvégi ügyelet
akinek hétvégén fáj, vagy gyerek ... az menjen a megyeszékhelyre (ahogy tud)
akinek hétvégén fáj, vagy gyerek ... az menjen a megyeszékhelyre (ahogy tud)
@homo apolitikus: öblítsd ki szád és moss fogat, mert nagyon szaros lett.
Te feltétlen híve vagy a Fidesz Egyháznak, aki szó nélkül öngyilkos lenne és még a családját is megölné, csak mert a Fidesz mondja.
A hozzászólásaiddal bebizonyítottad, hogy jobb is lenne, ha megtennéd.
Te feltétlen híve vagy a Fidesz Egyháznak, aki szó nélkül öngyilkos lenne és még a családját is megölné, csak mert a Fidesz mondja.
A hozzászólásaiddal bebizonyítottad, hogy jobb is lenne, ha megtennéd.
@V u, de ja vu:
Rákosinak és Kádárnak elég volt egy lakás, meg egy szekér, meg a kaja pia, de ezeknek kell 13 milliárdért 2 főre testőrség, AUDI, Mercedesz busz, Pápai látogatás, repülőjegy bónusz gyűjtés, szőlészet, kolbászat, Alapítványok milliárdokért, hogy a gyerek focizzon. teniszezzen, lovagoljon.
Orbán, miért nem teszi ki a gyerekét a felcsúti dombokra egy labdával, meg három akácfából tákolt kapuhoz.
A Gyerek felébred, eléteszik a reggelit, megmosdatják, majd kicsikét mozog, kicsikét tanul, majd elmegy a szépen kimosott dresszért, majd egy picikét edz is, majd eszik, majd teniszezik, megmasszírozzák, lovagol egy picit. Na ebből az Akadémiából évente hiába ölnek bele milliárdokat nem lesz Puskás.
Rákosinak és Kádárnak elég volt egy lakás, meg egy szekér, meg a kaja pia, de ezeknek kell 13 milliárdért 2 főre testőrség, AUDI, Mercedesz busz, Pápai látogatás, repülőjegy bónusz gyűjtés, szőlészet, kolbászat, Alapítványok milliárdokért, hogy a gyerek focizzon. teniszezzen, lovagoljon.
Orbán, miért nem teszi ki a gyerekét a felcsúti dombokra egy labdával, meg három akácfából tákolt kapuhoz.
A Gyerek felébred, eléteszik a reggelit, megmosdatják, majd kicsikét mozog, kicsikét tanul, majd elmegy a szépen kimosott dresszért, majd egy picikét edz is, majd eszik, majd teniszezik, megmasszírozzák, lovagol egy picit. Na ebből az Akadémiából évente hiába ölnek bele milliárdokat nem lesz Puskás.
@Le_Penseur: Ez 1995 április - 1998 választás között a Suchmann-féle eszetlen szétprivatizálással történt, amit követett a 1998-2002 közötti SOS országmentés. Az MSZP-SZDSZ kormány gyakorlatilag kiárusított a nemzetgazdaság egészét, elkótyavetyélt mindent.
A Bokros-csomagra sajnos jól emlékszem, akkor verték szét Gyuláék pl. a komplett felsőoktatást a tömeges elbocsátásokkal ("Burundiban sincs egyetem' a la Bokros) ami után frissen felvett doktorandusz hallgatók lettek beküldve a kirúgott tanárok helyére ..., vezették be a tandíjat ...
A Bokros-csomagra sajnos jól emlékszem, akkor verték szét Gyuláék pl. a komplett felsőoktatást a tömeges elbocsátásokkal ("Burundiban sincs egyetem' a la Bokros) ami után frissen felvett doktorandusz hallgatók lettek beküldve a kirúgott tanárok helyére ..., vezették be a tandíjat ...
Ehhez csak annyit amit általában szajkóznak: ISTEN, HAZA és CSALÁD.
Ezek után az ISTEN fogja megvédeni a gyermekeket ebben a HAZÁBAN az erőszakos CSALÁDTÓL???
Ezek után az ISTEN fogja megvédeni a gyermekeket ebben a HAZÁBAN az erőszakos CSALÁDTÓL???
@Fatal Error! System Halted!: Nehéz felfogni ugye, hogy nem vagyok fideszes, mi?
@homo apolitikus:
95-ben a távközlésben dolgoztam. a Bokros féle népnyúzás következtében a távközlési szektor elkezdett egy cirka 30 éves lemaradást behozni, ami uszkve 5 év alatt sikerült is neki.
Abban az időben kilométerszámra lett lefektetve a fényoptika, 20-30 éves telefonigényeket garmadával lehetett teljesíteni, a vezetékes távközlési piacon a keresleti piac helyébe a kínálati piac lépett, a 7A/1 és 7A/2 központokat pedig azóta már csak múzeumban lehet látni.
95-ben a távközlésben dolgoztam. a Bokros féle népnyúzás következtében a távközlési szektor elkezdett egy cirka 30 éves lemaradást behozni, ami uszkve 5 év alatt sikerült is neki.
Abban az időben kilométerszámra lett lefektetve a fényoptika, 20-30 éves telefonigényeket garmadával lehetett teljesíteni, a vezetékes távközlési piacon a keresleti piac helyébe a kínálati piac lépett, a 7A/1 és 7A/2 központokat pedig azóta már csak múzeumban lehet látni.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Látom, az SZDSZ-esek megrekedtek a 2002-es gagyi montázs-kampánynál. Ezt a bugyuta szintet hozzátok azóta is stabilan, ez a blog is erre képes a csak a "képeivel" Tovább kéne lépni gyermekeim, mert már beleuntak az emberek, nem lehet ezzel a gagyival megvenni őket. :S
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: ez demagóg ez a Q7 esezés....
na persze egy S8 az jó áron van. az 100 db lélegeztetőkészülék... fides egységben kifejezve...
na persze egy S8 az jó áron van. az 100 db lélegeztetőkészülék... fides egységben kifejezve...
@homo apolitikus:
akkor mégis minek neveznéd magad? Merthogy nem vagy elfogulatlan a fidesz irányaban az igencsak sejthető a hsz-ből. Ezzel nem lenne baj, ha nem védenéd széles nyelvcsapásokkal a pártot.
Te a legrosszabb fajta vagy, a legvéresszájúbb legkonokabb, aki még magán sem veszi észre mennyire szánalmas, amit művel.
akkor mégis minek neveznéd magad? Merthogy nem vagy elfogulatlan a fidesz irányaban az igencsak sejthető a hsz-ből. Ezzel nem lenne baj, ha nem védenéd széles nyelvcsapásokkal a pártot.
Te a legrosszabb fajta vagy, a legvéresszájúbb legkonokabb, aki még magán sem veszi észre mennyire szánalmas, amit művel.
@igényes:
"2.250 m futás - 45,00 sec"
Ez 600 méterre vetítve 108 mp.
Veseműtét után 3 évvel futottam a 600-at 13 éves koromban 116 mp alatt.
"2.250 m futás - 45,00 sec"
Ez 600 méterre vetítve 108 mp.
Veseműtét után 3 évvel futottam a 600-at 13 éves koromban 116 mp alatt.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Az a nagy baj, hogy ma semmi beruházás nem történik. Oka kell, hogy legyen!
Egy ok:
1. Igen kedves uram látom szeretne befektetni, tudja segítenék én nagyon szívesen. Nagyon sok embert kell meghívnom saját költségemre ebédre vacsorára a fiam egyesülete is rászorul támogatásra. Látom nem érti! Nincs üzlet!
Egy ok:
1. Igen kedves uram látom szeretne befektetni, tudja segítenék én nagyon szívesen. Nagyon sok embert kell meghívnom saját költségemre ebédre vacsorára a fiam egyesülete is rászorul támogatásra. Látom nem érti! Nincs üzlet!
Akárhová nézünk, mindenütt csak az látszik, hogy egyre több kárt okoznak ezek a fideszes férgek. Nem hittem volna, de visszasírom a maszop kormányt.
gyk: abban biztos voltam, hogy undorodni fogok ettől a szélkakaskodó, mára kommunistává lett, narancsos csőcseléktől, de arra nem, hogy valóban azt gondoljam, milliószor jobb lenne ennek az országnak, ha az előző kormány marad (emlékeim szerint pl. Bajnaival nem volt sok gond - igaz, neki esze is volt: csak ideiglenesen vállalta)
gyk: abban biztos voltam, hogy undorodni fogok ettől a szélkakaskodó, mára kommunistává lett, narancsos csőcseléktől, de arra nem, hogy valóban azt gondoljam, milliószor jobb lenne ennek az országnak, ha az előző kormány marad (emlékeim szerint pl. Bajnaival nem volt sok gond - igaz, neki esze is volt: csak ideiglenesen vállalta)
igényes:
Az akkor nagyjából megegyezik a 73 gyerekvédelmis éves fizetésével,munkáltatói kiadással együtt. Tehát látható,hogy nem lopnak,csak fontosabb dolgokra kell a pénz.
Szerinted majd 73 gyerekvédelmis fogja megvédeni Szeretett Vezérünket a nép spontán szeretethullámától?
Az akkor nagyjából megegyezik a 73 gyerekvédelmis éves fizetésével,munkáltatói kiadással együtt. Tehát látható,hogy nem lopnak,csak fontosabb dolgokra kell a pénz.
Szerinted majd 73 gyerekvédelmis fogja megvédeni Szeretett Vezérünket a nép spontán szeretethullámától?
@Advanced Flight:
"bizonyára Etiópiában is limuzinnal rohangál az ottani vezető (vagy diktátor vagy mittudomán), attól még összességében az ország csóró és az emberek éheznek. "
Szerintem félreértetted. Nem a vezetőkről van szó, hanem arról, hogy a szegény országban leépítések vannak, de a személyi jövedelemadót sikerült úgy módosítani, hogy a magas jövedelműek még többet keresnek az alacsony jövedelműek pedig kevesebbet, ami enyhén szólva érdekes helyzet.
"bizonyára Etiópiában is limuzinnal rohangál az ottani vezető (vagy diktátor vagy mittudomán), attól még összességében az ország csóró és az emberek éheznek. "
Szerintem félreértetted. Nem a vezetőkről van szó, hanem arról, hogy a szegény országban leépítések vannak, de a személyi jövedelemadót sikerült úgy módosítani, hogy a magas jövedelműek még többet keresnek az alacsony jövedelműek pedig kevesebbet, ami enyhén szólva érdekes helyzet.
@homo apolitikus: akkor csak kereszténydemokrata lehecc...még rosszabb a posztban tárgyaltak szempontjából a hozzáállásod. Úgy látom, a tényekkel komoly problémáid vannak.
a Fidesz-abszolutizmus a világon semmi jót nem tesz: szítják a veszekedést, feudális kiváltságokkal ruházzák fel a kegyeltjeiket, ostobaságokat művelnek a külföldi kapcsolatokban, lövésük sincs a gazdaságról és zokon veszik a nyilvánosságot. Számukra minden és mindenki csak probléma, ha nem az ő dicsőségüket zengi. Senkinek sem tetszett, ami ebben az országban zajlott - ezért gondolták sokan (rosszul), hogy majd a Viktor rendet tesz. Számomra ez a káosz kiteljesítése. Ami rossz, azt folytatják (sumákolás, lenyúlás, hazudozás), ami jó lehetne, abban saját elitjükön kívül senki nem részesül. A plebsnek marad a hisztéria és az ígérgetés, a magyar nép kalapján egyre több az árvalányhaj, a lába pedig a sárba süllyed.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Egy bátor gyaloglással szívbeteg ember létemre majdhogynem teljesítem az elvárásokat.
Általános iskolában a 60 méter síkfutás majdnem mindenkinek megvolt 7 másodperc körűl, persze féltünk a testnevelő tanártól is.
Egy bátor gyaloglással szívbeteg ember létemre majdhogynem teljesítem az elvárásokat.
Általános iskolában a 60 méter síkfutás majdnem mindenkinek megvolt 7 másodperc körűl, persze féltünk a testnevelő tanártól is.
A jelenlegi szociális rendszert nem lehet fenntartani
2011.04.05 10:59 MNO - GB
A szociális államtitkár szerint fenntarthatatlan jelenlegi formájában a mostani szociális és gyermekvédelmi rendszer.
A jelenlegi formájában hosszú távon nem tartható fenn a szociális és gyermekvédelmi rendszer – mondta Soltész Miklós, a Nemzeti Erőforrás Minisztérium szociális, család- és ifjúságügyért felelős államtitkára kedden Budapesten.
A Nemzeti Szociálpolitikai Koncepció – konzultáció a szociális ágazattal 2011 című rendezvénysorozat első, budapesti állomásán a KDNP-s politikus átláthatatlannak minősítette a segélyezési rendszert. Az állam nem tudja, hogy mennyit fizet ki segélyezésre – mondta.
Nyitrai Imre helyettes államtitkár elmondta: a Nemzeti Szociálpolitikai Koncepció – amely május elején-közepén kerülhet a kormány elé – a szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi szolgáltatórendszer megszervezésének és finanszírozásának új alapokra helyezését és hosszú távú, 2020-ig megvalósítandó irányait vázolja fel.
Nem látható a támogatás összege
A helyettes államtitkár is kitért arra, nem látható, hogy ki mekkora támogatást kap az államtól. Szerinte 20 évvel ezelőtt nem tisztázták megfelelően az állam szociálpolitikában való szerepvállalását. Meg kell teremteni Magyarországon a tervezhető szociálpolitikát – emelte ki, hozzátéve: 2011 őszén három fontos területen – a gyermekvédelmi gondoskodásban, a szociális szolgáltatásokban, a segélyezés és a támogatások területén – új szabályozási keret születik.
Kifejtette: a koncepcióban megjelenik az egyén és az család elsődleges felelőssége, azaz az állam csak ott lép be, ahol szükség van rá. Beszélt a szociális számla bevezetéséről, mellyel valamennyi szociális juttatás és a szolgáltatások állami támogatási összege is láthatóvá válik.
Nyitrai Imre elmondta, a koncepció szerint középtávon a rendszeres támogatások a járási hivatalokhoz lennének telepítve. Véget fog érni a normatív támogatások felülről nyitott büdzsével rendelkező finanszírozási rendszere – szögezte le, hozzátéve: az állam szolgáltatásvásárlóként fog fellépni a szociális szolgáltatások jelentős területén.
A koncepció tartalmazza a tanácsadó és támogató központok rendszerét, amely járási szinten működne; a Szociális Adminisztrációs Központ a források elosztásában venne részt, a források pedig a Nemzeti Szociális Alapban lennének – sorolta a helyettes államtitkár, aki elmondta azt is, hogy az alapkezelés felügyelete a mindenkori szakminisztérium dolga lenne.
Mint elhangzott, a Nemzeti Szociálpolitikai Koncepcióban felvázolt célok megvalósításának első lépése egy új szolgáltatási törvény megalkotása. A jövőben egységesen, egy törvény keretein belül jelennek meg a szociális és gyermekjóléti szolgáltatások, gyermekvédelmi ellátások. Az új szolgáltatási törvény szakmai koncepcióját a Nemzeti Szociálpolitikai Koncepciót követően teszik a kormány elé, a törvénytervezet megtárgyalása az Országgyűlés őszi ülésszakán lehet – olvasható a rendezvényen kiosztott háttéranyagban.
2011.04.05 10:59 MNO - GB
A szociális államtitkár szerint fenntarthatatlan jelenlegi formájában a mostani szociális és gyermekvédelmi rendszer.
A jelenlegi formájában hosszú távon nem tartható fenn a szociális és gyermekvédelmi rendszer – mondta Soltész Miklós, a Nemzeti Erőforrás Minisztérium szociális, család- és ifjúságügyért felelős államtitkára kedden Budapesten.
A Nemzeti Szociálpolitikai Koncepció – konzultáció a szociális ágazattal 2011 című rendezvénysorozat első, budapesti állomásán a KDNP-s politikus átláthatatlannak minősítette a segélyezési rendszert. Az állam nem tudja, hogy mennyit fizet ki segélyezésre – mondta.
Nyitrai Imre helyettes államtitkár elmondta: a Nemzeti Szociálpolitikai Koncepció – amely május elején-közepén kerülhet a kormány elé – a szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi szolgáltatórendszer megszervezésének és finanszírozásának új alapokra helyezését és hosszú távú, 2020-ig megvalósítandó irányait vázolja fel.
Nem látható a támogatás összege
A helyettes államtitkár is kitért arra, nem látható, hogy ki mekkora támogatást kap az államtól. Szerinte 20 évvel ezelőtt nem tisztázták megfelelően az állam szociálpolitikában való szerepvállalását. Meg kell teremteni Magyarországon a tervezhető szociálpolitikát – emelte ki, hozzátéve: 2011 őszén három fontos területen – a gyermekvédelmi gondoskodásban, a szociális szolgáltatásokban, a segélyezés és a támogatások területén – új szabályozási keret születik.
Kifejtette: a koncepcióban megjelenik az egyén és az család elsődleges felelőssége, azaz az állam csak ott lép be, ahol szükség van rá. Beszélt a szociális számla bevezetéséről, mellyel valamennyi szociális juttatás és a szolgáltatások állami támogatási összege is láthatóvá válik.
Nyitrai Imre elmondta, a koncepció szerint középtávon a rendszeres támogatások a járási hivatalokhoz lennének telepítve. Véget fog érni a normatív támogatások felülről nyitott büdzsével rendelkező finanszírozási rendszere – szögezte le, hozzátéve: az állam szolgáltatásvásárlóként fog fellépni a szociális szolgáltatások jelentős területén.
A koncepció tartalmazza a tanácsadó és támogató központok rendszerét, amely járási szinten működne; a Szociális Adminisztrációs Központ a források elosztásában venne részt, a források pedig a Nemzeti Szociális Alapban lennének – sorolta a helyettes államtitkár, aki elmondta azt is, hogy az alapkezelés felügyelete a mindenkori szakminisztérium dolga lenne.
Mint elhangzott, a Nemzeti Szociálpolitikai Koncepcióban felvázolt célok megvalósításának első lépése egy új szolgáltatási törvény megalkotása. A jövőben egységesen, egy törvény keretein belül jelennek meg a szociális és gyermekjóléti szolgáltatások, gyermekvédelmi ellátások. Az új szolgáltatási törvény szakmai koncepcióját a Nemzeti Szociálpolitikai Koncepciót követően teszik a kormány elé, a törvénytervezet megtárgyalása az Országgyűlés őszi ülésszakán lehet – olvasható a rendezvényen kiosztott háttéranyagban.
@Fatal Error! System Halted!: Nézd, a beteges gyűlöletetekre nem vevők az emberek. Ha továbbra is ezt akarjátok művelni, ha örökké csak acsarkodtok a jó szóra is, akkor maradjatok magatoknak és ismételgessétek beteges fantazmagóriáitokat önmagatoknak. Azt hisztek, amit akartok - az utolsó közületek meg szépen leoltja a villanyt.
@homo apolitikus:
"Suchmann-féle eszetlen szétprivatizálással "
Erről még értelmes vitát is lehetne folytatni, ugyanis az a világ számos országában bebizonyosodott, hogy az Állam nem jó gazda. Természetesen hajlandó vagyok azokat az érveket is meghallgatni, amik az állami kézben tartott gazdaság mellett szólnak.
Vannak jól működő nyereséges állami cégek, mint a Szerencsejáték Zrt., már amennyiben a jól működést egyedül a profiton keresztül ítéljük meg.
"Suchmann-féle eszetlen szétprivatizálással "
Erről még értelmes vitát is lehetne folytatni, ugyanis az a világ számos országában bebizonyosodott, hogy az Állam nem jó gazda. Természetesen hajlandó vagyok azokat az érveket is meghallgatni, amik az állami kézben tartott gazdaság mellett szólnak.
Vannak jól működő nyereséges állami cégek, mint a Szerencsejáték Zrt., már amennyiben a jól működést egyedül a profiton keresztül ítéljük meg.
@homo apolitikus: Erre inkább neked és orbánnak lenne szüksége. Amit ti műveltek az vérlázító, de megkapjátok majd ami jár érte.
Kedves homo apolitikus,
még mindig nem értetted meg, hogy azokat a kommentelőket, akik értelmesen gondolkodnak, érveket és számadatokat hoznak fel és nem a Magyar Nemzetben olvasottakat szajkózzák agymosott módon, már nem tudod azzal megsérteni, hogy "liberálbolsimocskoskommunistaszdszes"?
Egyébként meg elég sok emberrel beszélgetek, és azt szűrtem le, hogy lassan ugyan, de nyílik az értelmesebbek szeme...
még mindig nem értetted meg, hogy azokat a kommentelőket, akik értelmesen gondolkodnak, érveket és számadatokat hoznak fel és nem a Magyar Nemzetben olvasottakat szajkózzák agymosott módon, már nem tudod azzal megsérteni, hogy "liberálbolsimocskoskommunistaszdszes"?
Egyébként meg elég sok emberrel beszélgetek, és azt szűrtem le, hogy lassan ugyan, de nyílik az értelmesebbek szeme...
@homo apolitikus:
Jelenleg talán Réthelyi úr az egyetlen vállalható ember a kormányban.
Ez elgondolkodtató!
Jelenleg talán Réthelyi úr az egyetlen vállalható ember a kormányban.
Ez elgondolkodtató!
@kishusom: érdekelne, miből szűrted le, hogy az értelmesebbek szeme nyílni kezd.
Ugyanis én azt láttam, hogy aki értelmesnek nevezhető, mégis a fideszre v. a jobbikra szavazott, az pusztán azért tette, mert úgy gondolta, a korábbi kormánynál ezek csak jobbak lehetnek. Náluk nincs szükség nyiladozásra, első perctől kezdve tisztában vannak vele, hogy pofára estek. A maradék meg olyan, mint ez a szerencsétlen "homo apolitikus".
(egyébként készséggel elhiszem neki, hogy nem fidesz szavazó. Egyszerűen buta és benyalja a fidesz propagandát vagy hiányzott törióráról, amikor Rákosi elvtársékról volt szó)
Ugyanis én azt láttam, hogy aki értelmesnek nevezhető, mégis a fideszre v. a jobbikra szavazott, az pusztán azért tette, mert úgy gondolta, a korábbi kormánynál ezek csak jobbak lehetnek. Náluk nincs szükség nyiladozásra, első perctől kezdve tisztában vannak vele, hogy pofára estek. A maradék meg olyan, mint ez a szerencsétlen "homo apolitikus".
(egyébként készséggel elhiszem neki, hogy nem fidesz szavazó. Egyszerűen buta és benyalja a fidesz propagandát vagy hiányzott törióráról, amikor Rákosi elvtársékról volt szó)
@igényes: Én nagyon szívesen leszek Fidesz-fan, vagy bármilyen fan, ha azt látom hogy pozitív irányba történnek változások, még azt is képes lennék belátni, hogy valami light-os diktatúra is szükséges azokkal szemben, akik az ellenfél bukása érdekében bármit és bárkit hajlandóak beáldozni, legyen az Isten, Haza vagy a Család...
Pont ezért nem tudtam elítélni annak idején a Bokros-féle intézkedéseket is, pedig kőkeményen érintett voltam, de - amit kevesen hajlandóak belátni - a népszerűtlenség és törvényszerű bukás a Fidesz akkori osztozkodásának kedvezett, ráadásul sem a megkezdett gazdaságpolitikát nem tudták/akarták folytatni, sem a hatalmat nem tudták megtartani - köszönhetően az akkori balf.szságaiknak (Ezüsthajó, bányák stb), amikből nem hogy nem tanultak, de mintha megint csak rövid időre terveznének, az újbóli hatalomra kerülésük után lényegi kérdések helyett számomra sokadrangú intézkedéseket vernek keresztül, de olyan vehemenciával, amivel egy Bokros vagy Bajnai a maguk szakterületén egy év alatt behoztak volna tív évnyi gazdasági hátrányt.
Arról sem én, sem más nem tehet, hogy népszerűtlen intézkedésekre szükség van és ha valaki nem képes annak belátására, hogy egyszerűen nem lehet a közemberekre bízni a döntést számos kérdésben, mert a közember is csak olyan, hogy ingyen és gyorsan akar a lehető legtöbbet úgy hogy cserébe semmit ne lehessen elvárni tőlük: no ezért kell bizonyos karakánság a politikusoktól, de nem így meg nem úgy...
A privatizáció pl. orbitális hiba volt, de emlékeztetnék rá mindenkit, hogy ez sem egyetlen párt ötlete volt és tudomásom szerint a mai napig sem mondta ki senki, hogy ennek egyszer és mindenkorra vége: amíg még van az állam tulajdonában bármilyen vagyon, félő hogy a lenyúlás intézményét a mindenkori hatalom fenntartja - még a 'fiúk' is:-(((
Hogy a blog témájánál maradjunk: a szociális háló megnyirbálása egy tipikus jelzés a társadalom felé, hogy mennyire becsülik meg az állampolgári értékeket, jogokat... kb. ilyen segítséget lehet várni a devizahiteleseknek is... nem akarok senkit elkeseríteni, de a devizahitelek forint-hitelre váltásával gyaníthatóan a fizetőképesség csak kis százalékban fog javulni: a nemfizetők jelentős része azért nem fizet, mert NINCS MUNKÁJA, és ha lenne is munkája, a jövedelmek vásárlóértéke képtelen lépést tartani a forint romlásával, illetve a forinthitelek támogatásánál jelenleg mérvadó állampapír-hozamok esésével... ezt forint-hitelesként mondhatom, megjegyezve, hogy engem/bennünket még senki nem akart megmenteni, pedig a forint-alapú hitelek törlesztőrészletei is elég rendesen felszöktek, tehát nem baj ha felkészül rá mindenki, hogy a hitelesek megsegítése egyenlőre a "cseberből vederbe" kategóriába esik:-(
Pont ezért nem tudtam elítélni annak idején a Bokros-féle intézkedéseket is, pedig kőkeményen érintett voltam, de - amit kevesen hajlandóak belátni - a népszerűtlenség és törvényszerű bukás a Fidesz akkori osztozkodásának kedvezett, ráadásul sem a megkezdett gazdaságpolitikát nem tudták/akarták folytatni, sem a hatalmat nem tudták megtartani - köszönhetően az akkori balf.szságaiknak (Ezüsthajó, bányák stb), amikből nem hogy nem tanultak, de mintha megint csak rövid időre terveznének, az újbóli hatalomra kerülésük után lényegi kérdések helyett számomra sokadrangú intézkedéseket vernek keresztül, de olyan vehemenciával, amivel egy Bokros vagy Bajnai a maguk szakterületén egy év alatt behoztak volna tív évnyi gazdasági hátrányt.
Arról sem én, sem más nem tehet, hogy népszerűtlen intézkedésekre szükség van és ha valaki nem képes annak belátására, hogy egyszerűen nem lehet a közemberekre bízni a döntést számos kérdésben, mert a közember is csak olyan, hogy ingyen és gyorsan akar a lehető legtöbbet úgy hogy cserébe semmit ne lehessen elvárni tőlük: no ezért kell bizonyos karakánság a politikusoktól, de nem így meg nem úgy...
A privatizáció pl. orbitális hiba volt, de emlékeztetnék rá mindenkit, hogy ez sem egyetlen párt ötlete volt és tudomásom szerint a mai napig sem mondta ki senki, hogy ennek egyszer és mindenkorra vége: amíg még van az állam tulajdonában bármilyen vagyon, félő hogy a lenyúlás intézményét a mindenkori hatalom fenntartja - még a 'fiúk' is:-(((
Hogy a blog témájánál maradjunk: a szociális háló megnyirbálása egy tipikus jelzés a társadalom felé, hogy mennyire becsülik meg az állampolgári értékeket, jogokat... kb. ilyen segítséget lehet várni a devizahiteleseknek is... nem akarok senkit elkeseríteni, de a devizahitelek forint-hitelre váltásával gyaníthatóan a fizetőképesség csak kis százalékban fog javulni: a nemfizetők jelentős része azért nem fizet, mert NINCS MUNKÁJA, és ha lenne is munkája, a jövedelmek vásárlóértéke képtelen lépést tartani a forint romlásával, illetve a forinthitelek támogatásánál jelenleg mérvadó állampapír-hozamok esésével... ezt forint-hitelesként mondhatom, megjegyezve, hogy engem/bennünket még senki nem akart megmenteni, pedig a forint-alapú hitelek törlesztőrészletei is elég rendesen felszöktek, tehát nem baj ha felkészül rá mindenki, hogy a hitelesek megsegítése egyenlőre a "cseberből vederbe" kategóriába esik:-(
@kishusom: nem érted meg, hogy azzal, hogy orbánbirkázol, nem tudsz senkit se megsérteni, mivel 20 (50) éven át náciztatok? Nektek mindenki náci. Ebből lett elege az országnak, ezért vagytok leszarva.
@igényes:
A másik ok:
Egy távközlési-informatikai befektetés nagyságrendekkel több tőkét igényel, mint egy vegyesbolt nyitása a sarkon.
Míg a vegyesbolt 60%-os árréssel is csak havi 300 ezret termel, addig egy jól irányzott távközlési-informatikai fejlesztés 3%-os megtérülési rátával is képes évi egymilliárd forint tiszta nyereséget termelni.
Ha a 3%-ot vesszük alapul, akkor itt egy 30 mrd Ft-os befektetés történt, amit jellemzően részvénytársaságok követnek el, ahol a részvényesek lehetnek akár vegyesboltosok is.
Évi egymilliárd haszon? Különadót rá!
Kösz, nem velem.
És egyszer csak a vegyesboltos bácsi is észrevezsi, hogy a bolt hasznából befektetett pénzét az állam elveszi különadóban. Ő viszont itt szavaz.
Ha nem lesz hova befektetni a megspórolt pénzeket, nem lesz gyermekvédelem, akkor egy felnövekedett gyermek mivel indul?
A másik ok:
Egy távközlési-informatikai befektetés nagyságrendekkel több tőkét igényel, mint egy vegyesbolt nyitása a sarkon.
Míg a vegyesbolt 60%-os árréssel is csak havi 300 ezret termel, addig egy jól irányzott távközlési-informatikai fejlesztés 3%-os megtérülési rátával is képes évi egymilliárd forint tiszta nyereséget termelni.
Ha a 3%-ot vesszük alapul, akkor itt egy 30 mrd Ft-os befektetés történt, amit jellemzően részvénytársaságok követnek el, ahol a részvényesek lehetnek akár vegyesboltosok is.
Évi egymilliárd haszon? Különadót rá!
Kösz, nem velem.
És egyszer csak a vegyesboltos bácsi is észrevezsi, hogy a bolt hasznából befektetett pénzét az állam elveszi különadóban. Ő viszont itt szavaz.
Ha nem lesz hova befektetni a megspórolt pénzeket, nem lesz gyermekvédelem, akkor egy felnövekedett gyermek mivel indul?
@kishusom:
" lassan ugyan, de nyílik az értelmesebbek szeme..."
Nyílik már a butábbaké is. Az lesz a baj, mikor a legbutábbak szeme egyszerre felnyílik, na az forradalom lesz, de nem fülkés!
" lassan ugyan, de nyílik az értelmesebbek szeme..."
Nyílik már a butábbaké is. Az lesz a baj, mikor a legbutábbak szeme egyszerre felnyílik, na az forradalom lesz, de nem fülkés!
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: azok szerencsére (vagy nem) annyira a zsebführer markában vannak, hogy ettől nem kell tartani.
@homo apolitikus: hehe...
már megint egy revizionista és minden idegent gyűlölő, antiszemita, örökösen cigányozó nemnáci meztelencsiga? :D
már megint egy revizionista és minden idegent gyűlölő, antiszemita, örökösen cigányozó nemnáci meztelencsiga? :D
Várhegyi Éva 2001-ben leírta, mi lesz a vége a FIDESZ által beindított lakáshitel programnak. Nem baj, Qrcsány takarodj!
Ha kirúgnak egy gyerekjólétist, kb 40 család marad ellátatlanul, ezek szerint 1500 család marad ellátatlanul. Velük ki fog törődni? A rendőrség?
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
" lassan ugyan, de nyílik az értelmesebbek szeme...Nyílik már a butábbaké is. Az lesz a baj, mikor a legbutábbak szeme egyszerre felnyílik, na az forradalom lesz, de nem fülkés!"
kire/kikre szavaztál a legutóbbi 3 országgyűlési képviselőválasztáson te nagyon okos?
" lassan ugyan, de nyílik az értelmesebbek szeme...Nyílik már a butábbaké is. Az lesz a baj, mikor a legbutábbak szeme egyszerre felnyílik, na az forradalom lesz, de nem fülkés!"
kire/kikre szavaztál a legutóbbi 3 országgyűlési képviselőválasztáson te nagyon okos?
@V u, de ja vu: Nem is tudom mit mondjak? Valószínűleg te normális vagy. Sajnos vannak nem normálisak, a bosszantó, hogy teret nyernek.
Sok értelmes ember végzett középiskolát, főiskolát, egyetemet. Tesznek is valamit a megszerzett tudásuk alapján. Furcsa, de aki nem volt sikeres az egyetemen például, az ma már befutott ember önmaga szerint. DEUTSCH!
Egyetemi évfolyamtársam, aki sikeresen átment a vizsgákon nem elöszörre, ma vezető. Tudom, milyen ember volt, mit is ér? (Semmit)
Ez a buta gyerek hivatalból meglátogatott és semmi fingja sem volt, van, lesz a területhez szakemberként, de politikusként elképesztő pimaszsággal mondta, a fekete, az nem fekete, hanem fehér.
Sok értelmes ember végzett középiskolát, főiskolát, egyetemet. Tesznek is valamit a megszerzett tudásuk alapján. Furcsa, de aki nem volt sikeres az egyetemen például, az ma már befutott ember önmaga szerint. DEUTSCH!
Egyetemi évfolyamtársam, aki sikeresen átment a vizsgákon nem elöszörre, ma vezető. Tudom, milyen ember volt, mit is ér? (Semmit)
Ez a buta gyerek hivatalból meglátogatott és semmi fingja sem volt, van, lesz a területhez szakemberként, de politikusként elképesztő pimaszsággal mondta, a fekete, az nem fekete, hanem fehér.
@homo apolitikus: Nektek ha valaki átlátja a fidesz alávaló húzásait, az csak loibsi, bolsi, komcsi lehet. Az eszetekbe sem jut, hogy azért még élnek ebben az országban normális, nem agymosott birkák.
pszichológiai háttér:
aminek a megvédéséről harsogunk,
azt magunk akarjuk támadni, különben nem is jutna eszünkbe, hogy védelemre szorul...
aminek a megvédéséről harsogunk,
azt magunk akarjuk támadni, különben nem is jutna eszünkbe, hogy védelemre szorul...
@kirsten: kire/kikre szavaztál a legutóbbi 3 országgyűlési képviselőválasztáson te nem agymosott birka?
@kaes:
Vannak kerületek ahol 100-150 esetet visz egy családgondozó.Érdemi munkát már sok helyen most sem lehet végezni , mert a státuszok számának a szükségletekhez semmi köze.
A "végállomás" a brazil típusú gyermekvédelem,ahol az utcán lövik agyon a rendőrök az utcagyerekeket. Most nég csak Kolumbia-alsó megálló következik.
Vannak kerületek ahol 100-150 esetet visz egy családgondozó.Érdemi munkát már sok helyen most sem lehet végezni , mert a státuszok számának a szükségletekhez semmi köze.
A "végállomás" a brazil típusú gyermekvédelem,ahol az utcán lövik agyon a rendőrök az utcagyerekeket. Most nég csak Kolumbia-alsó megálló következik.
@homo apolitikus: Nem érted meg, hogy az aki téged oszt, jórészt nem mszp szimpatizáns. Bazmeg, te fel vagy háborodva, hogy azért mert szidod az mszp-t fidesz szimpatizánsnak nyilvánítanak. De te meg minden fidesz szidót mszp szimpatizánsnak nézel.
Hát ha létszámot csökkentünk, akkor mindjárt nincs szakemberhiány, meg üres betöltetlen állások
a gyerekekről beszélni ingyen van, tenni értük pedig pénzbe kerül. Csak nem képzeljük, hogy tényleg erre akarnak pénzt költeni?
a gyerekekről beszélni ingyen van, tenni értük pedig pénzbe kerül. Csak nem képzeljük, hogy tényleg erre akarnak pénzt költeni?
@kukatr: miért lennék felháborodva néhány mocskolódó alak miatt? ezek az alakok 20 éve mást se csinálnak, csak mocskolódnak. megszoktuk már, átlépünk rajtuk, mint utcán a kutyaszaron.
Ja,és május 1.-ig még 60 embert ki kell rúgni,hogy a 130 fős leeépítést elérjék.
Ez éves szinten 116,5 milliós hasznot hoz,ebből is látszik,hogy milyen horribilis összeget keresnek a gyermekvédelmisek, ez a pénz sokkal jobb helyen van például Fuszulyka Predrag fehérvári cserecsatár fizetésében.
Ez éves szinten 116,5 milliós hasznot hoz,ebből is látszik,hogy milyen horribilis összeget keresnek a gyermekvédelmisek, ez a pénz sokkal jobb helyen van például Fuszulyka Predrag fehérvári cserecsatár fizetésében.
@lókakukk: Tényleg egyre inkább arra tendálunk, hogy a gyermekeket megölik Fideszék!
Megkérhetlek, hogy nézz utána Wittner Mária mit is kapott 1937-től a mai napig. Nem csak a Wikipedián, de máshol is. A csaj most is nyugdíjas, még Kádáréktól kapta.
Édesapját nem ismerte, anyja pedig eldobta őt. Kétéves korában a karmelita rend vette gondjába. Anyjához 11 éves korában került vissza, aki hamarosan állami gondozásba adta.
A gimnáziumot félbehagyva gépírónőként dolgozott Szolnokon, később Kunhegyesen, a járási tanácson. 1955-ben fia született, akit egyedül nevelt. Fél évre rá Budapestre költözött vissza és alkalmi munkákból élt
Ez a nő többet kapott, mint valaki is kapni fog hasonló felállás esetén. Pont Orbán ellen kellene mennie és tüntetnie!
Megkérhetlek, hogy nézz utána Wittner Mária mit is kapott 1937-től a mai napig. Nem csak a Wikipedián, de máshol is. A csaj most is nyugdíjas, még Kádáréktól kapta.
Édesapját nem ismerte, anyja pedig eldobta őt. Kétéves korában a karmelita rend vette gondjába. Anyjához 11 éves korában került vissza, aki hamarosan állami gondozásba adta.
A gimnáziumot félbehagyva gépírónőként dolgozott Szolnokon, később Kunhegyesen, a járási tanácson. 1955-ben fia született, akit egyedül nevelt. Fél évre rá Budapestre költözött vissza és alkalmi munkákból élt
Ez a nő többet kapott, mint valaki is kapni fog hasonló felállás esetén. Pont Orbán ellen kellene mennie és tüntetnie!
@homo apolitikus:
"na pont a matekot nem érted: a kormány elkezdte fizetni az előző 8 év felhalmozta adósságokat. Ők nem ellopják,hanem törlesztik a 8 évnyi táncikálást, bohóckodást, elkúrást. Építeni nehezebb, mint pusztítani, amit ti 8 év alatt barmoltatok, 20-30 év helyrehozni. Ez apám, ez a mérlegetek."
Hátha ragad rád valami a gyűlöleten kívül is.
Ők nem ellopják, mer' olyan becsületesek, hogy még hazudni se hazudtak soha.
1998-2002 között 3 000 milliárddal nőtt az adósságállomány, akkora arányú adósság csökkentésbe fogtak. Jelenleg is ezt fogják hozni 4 év alatt a tavalyi számok alapján, ha így folytatják, ugyanis 600 milliárddal nőtt az adósság 2010-ben. Gondolom Gyurcsány miatt.
Abban viszont igazad van, építeni nehezebb, mint rombolni. Nem is sikerült ez még Győzikének.(Viktorkának) Lézer Dzsoni, Forintnyűvő Lala és Törvénygyáros Toncsi( Rogán) is annyira belelendült az adósság törlesztésbe Hódmezővásárhelyen, Debrecenben meg az V kerületben, hogy ihaj.Csuhaj pedig talán 50 év múlva lesz, ha akkorra kinyögik az adófizetők, mert ne gondolja senki, hogy csak az ott lakók fogják.
Nagyon úgy tűnik, Győzike alkalmazza kedvenc dakota közmondását, miszerint " a szakadékot akkor kell átugrani, amikor odaérünk". Nem hidat építeni, mert az nem megy. Most elugrottunk, csak még azt nem tudni, a szakadék alja felé haladunk, vagy a tulsó széle felé.
Egyébként, a jobboldal teljesítményéről. Megy a hőzöngés Trianon kapcsán, ami a ballibsi kormányok által kezdeményezett háború következménye volt ugye ? Aztán, nehogy azt higgye valaki, hogy véletlen volt, hát megismételték 20 év múlva. Így kell építkezni tényleg.:D
"na pont a matekot nem érted: a kormány elkezdte fizetni az előző 8 év felhalmozta adósságokat. Ők nem ellopják,hanem törlesztik a 8 évnyi táncikálást, bohóckodást, elkúrást. Építeni nehezebb, mint pusztítani, amit ti 8 év alatt barmoltatok, 20-30 év helyrehozni. Ez apám, ez a mérlegetek."
Hátha ragad rád valami a gyűlöleten kívül is.
Ők nem ellopják, mer' olyan becsületesek, hogy még hazudni se hazudtak soha.
1998-2002 között 3 000 milliárddal nőtt az adósságállomány, akkora arányú adósság csökkentésbe fogtak. Jelenleg is ezt fogják hozni 4 év alatt a tavalyi számok alapján, ha így folytatják, ugyanis 600 milliárddal nőtt az adósság 2010-ben. Gondolom Gyurcsány miatt.
Abban viszont igazad van, építeni nehezebb, mint rombolni. Nem is sikerült ez még Győzikének.(Viktorkának) Lézer Dzsoni, Forintnyűvő Lala és Törvénygyáros Toncsi( Rogán) is annyira belelendült az adósság törlesztésbe Hódmezővásárhelyen, Debrecenben meg az V kerületben, hogy ihaj.Csuhaj pedig talán 50 év múlva lesz, ha akkorra kinyögik az adófizetők, mert ne gondolja senki, hogy csak az ott lakók fogják.
Nagyon úgy tűnik, Győzike alkalmazza kedvenc dakota közmondását, miszerint " a szakadékot akkor kell átugrani, amikor odaérünk". Nem hidat építeni, mert az nem megy. Most elugrottunk, csak még azt nem tudni, a szakadék alja felé haladunk, vagy a tulsó széle felé.
Egyébként, a jobboldal teljesítményéről. Megy a hőzöngés Trianon kapcsán, ami a ballibsi kormányok által kezdeményezett háború következménye volt ugye ? Aztán, nehogy azt higgye valaki, hogy véletlen volt, hát megismételték 20 év múlva. Így kell építkezni tényleg.:D
@homo apolitikus: nem vagy te véletlenül erdélyi? (csak érdekel, nem rasszizmus, illetve nem akarok megsérteni vele senkit)
@homo apolitikus: Az a baj, hogy kedves vezéred is kutyaszarnak nézi a népet.
@sisifux:
"Győzikének.(Viktorkának) Lézer Dzsoni, Forintnyűvő Lala és Törvénygyáros Toncsi"
... s még a jobboldal a cigánygyűlölő, s még a jobboldal a rasszista ...
"Győzikének.(Viktorkának) Lézer Dzsoni, Forintnyűvő Lala és Törvénygyáros Toncsi"
... s még a jobboldal a cigánygyűlölő, s még a jobboldal a rasszista ...
a párom egy ilyen intézményben gyermekfelügyelő. A hétvégéken ők főznek, saját pénzből vásárolnak kaját (számlára természetesen) és várják, a következő hétvégéig vajon fizet-e a gazdasági szolgálat.
Esetleg a következő hétvégét is ők finanszírozzák meg? És természetesen ha van is pénz, sohasem jön ki annyira a vásárlás mint a keret (kb 650 ft/kölök/nap), tehát inkább saját zsebből vásároljanak inkább + száz forintért, mint kevesebb legyen 5 Ft-al mert azt vissza kell fizetni postán
Közröhely?
Esetleg a következő hétvégét is ők finanszírozzák meg? És természetesen ha van is pénz, sohasem jön ki annyira a vásárlás mint a keret (kb 650 ft/kölök/nap), tehát inkább saját zsebből vásároljanak inkább + száz forintért, mint kevesebb legyen 5 Ft-al mert azt vissza kell fizetni postán
Közröhely?
Óriási a baj emberek! A TeK emberei rendszeresen több százan harcolnak a terroristák ellen, mi meg semmi információt nem kapunk. Mi a fasztól veszélyes, ha a Tesco mozgáskorlátozottak részére fenntartott helyen parkol a TeK Audi Q7 és egy ember őrzi három bevásárol Anikónak 7 főre.
"Hajdu János visszautasította Bajusz Ferenc minősítéseit, mert szerinte az őrnagy "durván és igazságtalanul megsértette több száz, az életét rendszeresen kockára tevő kollégáját".
index.hu/belfold/2011/04/07/tek/
"Hajdu János visszautasította Bajusz Ferenc minősítéseit, mert szerinte az őrnagy "durván és igazságtalanul megsértette több száz, az életét rendszeresen kockára tevő kollégáját".
index.hu/belfold/2011/04/07/tek/
@homo apolitikus: A korábbi hozzászólásaidból látom, hogy téged a tények nem különösebben érdekelnek, de azért a figyelmedbe ajánlom az alábbi linkeket. Arról szólnak, hogy Budapesten alapvetően nincs gond az eladósodással, tehát a mostaniaknak nem kell semmit visszafizetniük. Ellenben a csodált vidéki fideszes önkormányzatokkal. A számok tükrében lehet gondolkozni, hogy ki mit lopott szét az elmúlt években. Hidd el, nem csak a baloldalon vannak enyves kezek, sőt...
belfold.ma.hu/tart/cikk/a/0/75694/1/belfold/A_fideszes_onkormanyzatok_adossaga_a_legtobb
részletesebben:
www.progresszivintezet.hu/pub/2010_08_11_onkormanyzatok.pdf
belfold.ma.hu/tart/cikk/a/0/75694/1/belfold/A_fideszes_onkormanyzatok_adossaga_a_legtobb
részletesebben:
www.progresszivintezet.hu/pub/2010_08_11_onkormanyzatok.pdf
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Eddigi hozzászólásaiddal szinte teljesen egyetértek, most viszont kicsit pontosítanék: A szerencsejáték Zrt. profit szempontból valóban jól funkcionáló állami cég, de ez ugye MONOPOL helyzetben van. Az lenne az érdekes, hogyan működne, ha oligopol lenne a piac?
A privatizáció nem rossz dolgo, ha ésszel csinálják. Az állam pedig csak ott lehet jó gazda, ahol sokszínű a parlametáris politika és/vagy magas a civilszféra szervezettsége, magas a társadalmi kontroll, és beszélhetünk egy bizonyos fokú erkölcsösségről is.
Itthon még nem tűntek el a fejekből a dzsentri életérzés nukleotidmaradványai, még (sőt!) tombol az urambátyám osztozkodási elv: teljesen képtelenség, hogy az állam jó gazda lehessen. Mi még nem nőttünk fel ehhez. A privatizáció ugyanakkor irtó nagy kényszer is volt, mert alaposan üres volt a kassza. persze, voltak, akik igen jól jártak, de feltételezem, szinte minden politikai oldal keze belelógott abba a bilibe. Így érthető is, miért nem érdek senkinek az olajmaffia-gate, Postabank ügy, Grippen-ügy végére járni, igaz?
ON:
Arcpirítónak érzem, ahogy a jelenlegi kormányzat módszeresen veri szét az országot, és szemmel láthatóan, érzékelhetően csak egy szűk réteget szeretne odaengedni a lehetőséghez, hogy boldogulni tudjon majd ebben az országban. A többi ember csak statisztikai szám, függő változó ebben a rendszerben.
Talán túlzó és merész kijelentés, de egy, a jelenlegi rendszerhez lojális generáció kinevelése kezdődött el. Itt a hatalom nem 10 évnyi, hanem ettől sokkal hosszabb időtartamú megtartása a cél. Ez szentesít minden eszközt.
Nagyon hiányzik ebből az országból a sokkal szélesebb társadalmi kontroll, a jó értelemben vett civil életforma.
Pardon, ha kissé elragadtattam magam.
Eddigi hozzászólásaiddal szinte teljesen egyetértek, most viszont kicsit pontosítanék: A szerencsejáték Zrt. profit szempontból valóban jól funkcionáló állami cég, de ez ugye MONOPOL helyzetben van. Az lenne az érdekes, hogyan működne, ha oligopol lenne a piac?
A privatizáció nem rossz dolgo, ha ésszel csinálják. Az állam pedig csak ott lehet jó gazda, ahol sokszínű a parlametáris politika és/vagy magas a civilszféra szervezettsége, magas a társadalmi kontroll, és beszélhetünk egy bizonyos fokú erkölcsösségről is.
Itthon még nem tűntek el a fejekből a dzsentri életérzés nukleotidmaradványai, még (sőt!) tombol az urambátyám osztozkodási elv: teljesen képtelenség, hogy az állam jó gazda lehessen. Mi még nem nőttünk fel ehhez. A privatizáció ugyanakkor irtó nagy kényszer is volt, mert alaposan üres volt a kassza. persze, voltak, akik igen jól jártak, de feltételezem, szinte minden politikai oldal keze belelógott abba a bilibe. Így érthető is, miért nem érdek senkinek az olajmaffia-gate, Postabank ügy, Grippen-ügy végére járni, igaz?
ON:
Arcpirítónak érzem, ahogy a jelenlegi kormányzat módszeresen veri szét az országot, és szemmel láthatóan, érzékelhetően csak egy szűk réteget szeretne odaengedni a lehetőséghez, hogy boldogulni tudjon majd ebben az országban. A többi ember csak statisztikai szám, függő változó ebben a rendszerben.
Talán túlzó és merész kijelentés, de egy, a jelenlegi rendszerhez lojális generáció kinevelése kezdődött el. Itt a hatalom nem 10 évnyi, hanem ettől sokkal hosszabb időtartamú megtartása a cél. Ez szentesít minden eszközt.
Nagyon hiányzik ebből az országból a sokkal szélesebb társadalmi kontroll, a jó értelemben vett civil életforma.
Pardon, ha kissé elragadtattam magam.
@gono: ott a pont! A kommentelők 90% a közszférában dolgozik, úgy kapkodnak hogy csak na :) Most már ha Alsóröcsögén kirúgnak pá embert remélem index címlapon lesz mihamarabb...
@Sanya1965:
Nagyon sok helyen van így. Most még majd jól elkezdik kirugdosni őket, hogy tudják, mennyit érnek.Ahelyett,hogy kockáról-kockára építkeznének. A szegénygyűlölő kormány szemében a segítő is legfeljebb közröhej tárgya
lehet.
Nagyon sok helyen van így. Most még majd jól elkezdik kirugdosni őket, hogy tudják, mennyit érnek.Ahelyett,hogy kockáról-kockára építkeznének. A szegénygyűlölő kormány szemében a segítő is legfeljebb közröhej tárgya
lehet.
@kukatr:
Nem az a 'gyanús', hogy szidja az emeszpét, hanem az, hogy láthatóan élete legnagyobb vágya, hogy a Vezér cipőjére térdelhessen. ;-)
Nem az a 'gyanús', hogy szidja az emeszpét, hanem az, hogy láthatóan élete legnagyobb vágya, hogy a Vezér cipőjére térdelhessen. ;-)
@ds3:
Az mindegy, hogy fideszes "felügyelet" alatt tűntek el milliók-milliárdok az önkormányzatoknál, a lényeg, hogy 'a komcsik a hibásak'. Meg a libsik. Bármit jelentsenek is ezek.
Az mindegy, hogy fideszes "felügyelet" alatt tűntek el milliók-milliárdok az önkormányzatoknál, a lényeg, hogy 'a komcsik a hibásak'. Meg a libsik. Bármit jelentsenek is ezek.
@pneumónia:
Igazad van. Például a nővér is közalkalmazott.
Nővérhiány van,de státusz nincs. Remélem,ha
szükséged lesz rá,a hétfőn megtelt ágytáladat
a következő pénteken viszi el az
alsóröcsögéről akkor odaérkező nővér ,aki két
hónap múlva jön legközelebb.
Igazad van. Például a nővér is közalkalmazott.
Nővérhiány van,de státusz nincs. Remélem,ha
szükséged lesz rá,a hétfőn megtelt ágytáladat
a következő pénteken viszi el az
alsóröcsögéről akkor odaérkező nővér ,aki két
hónap múlva jön legközelebb.
Nagyon egyszerű: Tarlós fűnyíróként megy végig a főváros költségvetésén, mindenütt legalább 10%-os csökkentést vár el. Különösen az olyan területektől, amelyek nem érdeklik, és amelyek lobbiereje alacsony.
Kórházak, színházak, erről már lehetett olvasni, ugyebár - és hol van ezekhez képest lobbierőben a gyermekvédelem?
Kórházak, színházak, erről már lehetett olvasni, ugyebár - és hol van ezekhez képest lobbierőben a gyermekvédelem?
@Orvenyhivo: Persze, ha a gyerek kést nyom valaki torkához és viszi az ékszert, mobilt pénztárcát, akkor majd a nevelőotthon a hibás amiért nem köti le a gyereket, meg nem ad pozitív példát
@különvélemény: Aha, és azzal hogy most minden hivatalt járásinak meg nemzetinek fognak nevezni, biztos minden kurvajó lesz. Ilyet én is tudok, Nemzeti Embersegítési Stratégiai Központ, járási jóléti hivatal, tessék.
Miről beszélünk?
"Olyan baloldalit nem tud felmutatni az MSZP, SZDSZ, LMP, aki tiszta múltú lenne, aki vállalható lenne. Erőlködnek rajta nagyon, de nincs nekik, képtelenek ilyet találni."
Perzse, mert a tiszta múltúak mind elmentek....na hová?
Stumpf István :MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök,
Járai Zsigmond : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,
Matolcsy György : MSZMP tag, III/II együttműködő,
Martonyi János : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,
Chikán Attila : MSZMP tag,
Pintér Sándor : MSZMP titkár,
Boross Péter : MSZMP tag,
Ligetvári Ferenc: MSZMP tag,
Boros Imre MSZMP-titkár, III/II együttműködő D-008
Pozsgay Imre MSZMP KB tag,
Szűrös Mátyás MSZMP KB tag,
Csintalan Sándor MSZMP és MSZP tag, jelenleg a Fidesz és a HÍR TV ideológiai támasza,
Schmitt Pál : MOB tag, jelenleg MOB elnök, a Los Angelesben rendezett olimpiai részvétel megfúrója és főkommunikátora, jelenleg a Fidesz alelnöke,
Kerényi Imre : MSZMP alapszervezeti titkár,
Balogh Gyula : MSZMP tag,
Szita Károly : III/III együttműködő,
Mikola István - Hazafias Népfront,
Fónagy János : MSZMP tag,
Vonza András : MSZMP tag,
Szabadi Béla : MSZMP tag, munkásőr,
Varga Mihály : KISZ titkár,
Deutsch Tamás : KISZ titkár,
Orbán Viktor : KISZ titkár, papa párttitkár
Kövér László : KISZ-titkár, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa
( A lista kölcsön lett véve, köszönet a készítőnek.)
"Olyan baloldalit nem tud felmutatni az MSZP, SZDSZ, LMP, aki tiszta múltú lenne, aki vállalható lenne. Erőlködnek rajta nagyon, de nincs nekik, képtelenek ilyet találni."
Perzse, mert a tiszta múltúak mind elmentek....na hová?
Stumpf István :MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök,
Járai Zsigmond : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,
Matolcsy György : MSZMP tag, III/II együttműködő,
Martonyi János : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,
Chikán Attila : MSZMP tag,
Pintér Sándor : MSZMP titkár,
Boross Péter : MSZMP tag,
Ligetvári Ferenc: MSZMP tag,
Boros Imre MSZMP-titkár, III/II együttműködő D-008
Pozsgay Imre MSZMP KB tag,
Szűrös Mátyás MSZMP KB tag,
Csintalan Sándor MSZMP és MSZP tag, jelenleg a Fidesz és a HÍR TV ideológiai támasza,
Schmitt Pál : MOB tag, jelenleg MOB elnök, a Los Angelesben rendezett olimpiai részvétel megfúrója és főkommunikátora, jelenleg a Fidesz alelnöke,
Kerényi Imre : MSZMP alapszervezeti titkár,
Balogh Gyula : MSZMP tag,
Szita Károly : III/III együttműködő,
Mikola István - Hazafias Népfront,
Fónagy János : MSZMP tag,
Vonza András : MSZMP tag,
Szabadi Béla : MSZMP tag, munkásőr,
Varga Mihály : KISZ titkár,
Deutsch Tamás : KISZ titkár,
Orbán Viktor : KISZ titkár, papa párttitkár
Kövér László : KISZ-titkár, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa
( A lista kölcsön lett véve, köszönet a készítőnek.)
Nemzeti Gyermek- és Családbarát Főstratégia
Nemzeti Gyermeklogisztika Központ
Járási Családelősegítő Központi Stratégia
Nemzeti Népszaporító
Nemzeti Gyermeklogisztika Központ
Járási Családelősegítő Központi Stratégia
Nemzeti Népszaporító
@igényes: Hogy én normális??? Hát... biztosan van, aki hótt ellenkezőleg gondolja:-(((
A sajnálatos az, hogy én a véleményemet politológiai és gazdasági előképzettség nélkül teszem közzé és igazán semmi kihatása nincs a közéletre...
...az viszont baj, hogy a döntéshozók egy része bizonyosan tudatlanul vagy ártó szándékkal képvisel a köz érdekével ellentétes álláspontot, és ez ellen SEMMI(!!!) demokratikus és egyben eredményes lépésre nincs lehetőség:-(((
Az Antalli-út persze jópofa ("tetszettek volna forradalmat csinálni"), de az a helyzet, hogy én nem végeztem el a mártír-képzőt, sem más hátulróljövős képzést, így félem, hogy ha a szép szó kevés, akkor nincs tovább, mert az én kis 'forradalmamat' valszeg úgy ta
A sajnálatos az, hogy én a véleményemet politológiai és gazdasági előképzettség nélkül teszem közzé és igazán semmi kihatása nincs a közéletre...
...az viszont baj, hogy a döntéshozók egy része bizonyosan tudatlanul vagy ártó szándékkal képvisel a köz érdekével ellentétes álláspontot, és ez ellen SEMMI(!!!) demokratikus és egyben eredményes lépésre nincs lehetőség:-(((
Az Antalli-út persze jópofa ("tetszettek volna forradalmat csinálni"), de az a helyzet, hogy én nem végeztem el a mártír-képzőt, sem más hátulróljövős képzést, így félem, hogy ha a szép szó kevés, akkor nincs tovább, mert az én kis 'forradalmamat' valszeg úgy ta
Szóval úgy taposnák el, mint a csikket... és nyugodtan lehetne 'Rendőr-álamot' kiabálni, mert a fegyveres erők mindig és mindenkor tkp a regnáló hatalom eszközei, nem emlékszem a Btk. olyan módosítására, amelyik megengedné - dafke 2006 ellenében - az én kicsiny forradalmamat:-)
Sajnos elég sokat olvasgathatok mostanában (ui: nincs meló!), és bár nem dokumentum regény sem Jókai, sem a korabeli írók nemzedéke, de mintha ez a "ember embernek farkasa" faszság több száz éve menne ebben a 'kurvaországban', amin valamiért nem tudunk átlépni:-(((
Sajnos elég sokat olvasgathatok mostanában (ui: nincs meló!), és bár nem dokumentum regény sem Jókai, sem a korabeli írók nemzedéke, de mintha ez a "ember embernek farkasa" faszság több száz éve menne ebben a 'kurvaországban', amin valamiért nem tudunk átlépni:-(((
@V u, de ja vu: "mintha ez a "ember embernek farkasa" faszság több száz éve menne ebben a 'kurvaországban', amin valamiért nem tudunk átlépni:-((( "
Lehet, hogy már az etel közében sem ment az átlépés, és inkább leléptünk? Vagy csak a mi kutyánk kölyke nem tud ( akar) különb lenni?
Lehet, hogy már az etel közében sem ment az átlépés, és inkább leléptünk? Vagy csak a mi kutyánk kölyke nem tud ( akar) különb lenni?
@homo apolitikus: Figyelj! Azt akinek a logikai képességei abból állnak, hogy 'X.Y. utálja a fideszt, tehát mszp szimpatizáns' következtetést mondja ki, az egy idióta. Ennél egyszerűbben hogyan magyarázzam el a mondandómat?
@kukatr: hagyd rá, szimpla troll, abból is a butábbik fajta.
Egyébként a valóságban egy gerincmentesített jobbikos.
Egyébként a valóságban egy gerincmentesített jobbikos.