"Várj még valamit mutatok,
Már rég meg akartam tied
A szívem a szavak a mondatok
Arra kérnek halkan téged, hogy
Lazán csak kapaszkodj belém
Tartanod nincs mitől, mer’ én
Azér’ vagyok, hogy óvjalak téged
Az életed tengerén."
Az évértékelők szezonja lassan olyan lesz, mint a farsang: kínos jelmezben feszítve a versenyző arról igyekszik meggyőzni a körben álló zsűrit, hogy ő nem egy becstelen briganti, hanem maga a megelevenedett ártatlan arcú plakátfiú, a Brad Pitt. Orbán kezdte a sort az előre bemagolt közhelygyűjtemény felmondásával, ma pedig Gyurcsány Ferenc hinti az igét. Pedig mindkettejüknek inkább hallgatni kéne.
Szerintem a beszédet hagyjuk, az szinte biztosan a "miért jött el az apokalipszis Orbán Viktorral" témakörből merít, elpufogtatja az összes szocialista panelt, lesz pfej alkotmányozás, kis médiatörvényezés és magánnyugdíj. Nyomjuk el az ásítást, és gondoljuk végig miről is kéne beszélnie Gyurcsánynak, ha már képtelen legyőzni magában az értékelés iránti ingert.
Kezdhetné mindjárt egy őszinte szembenézéssel: a szocialisták akkora sallert kaptak a választóktól, hogy búgócsiga effektusuk van tőle azóta is. Forognak egyhelyben, és szédülnek a pofontól. Megújulásról beszéltek, meg párton belüli reformokról nagyjából havonta, amiből a világon semmi nem lett. Hacsak nem számoljuk az újdonságok közé Szanyi kapitány kitolását a reflektorfénybe, aki minden újszerűnek gondolt megmozdulásával kínos vigyort csal az arcokra. Ő a mutatványos, a háttérben pedig ugyanazok a kitérdelt arcok ülnek mindenhol, ahol eddig. Itt nem feltétlenül a Nagy Büdösben elfoglalt helymaradékokról beszélek, hanem az önkormányzatok, közgyűlések képviselő testületeiről. A torta sokkal kisebb, de arra kínosan vigyáztak, hogy új, esetleg tényleges változást hozó emberek ne kerüljenek a közelébe.
Beszélhetne arról, hogy a szocialistáknak van is elnöke, meg nincs is. Mesterházy nagyjából annyira karizmatikus és magával ragadó, hogy aki nézte szájkarate próbálkozását hétfőn a parlamentben hamarabb aludt el rajta, mint ahogy ásításra nyílt volna a szája. A maradék szavazóbázis jelentős részének ez kevés, ők még mindig Gyurcsány feltámadását várják. Az tény, hogy a jelenlegi felhozatalból Fletó az egyetlen, aki képes felvenni a versenyt Orbánnal úgy retorikában, mint karizmában. Viszont a társadalom jelentős része inkább látná hűvösön, mint pulpituson évet értékelni.
A pártban sem övezi felhőtlen rajongás. Legnagyobb erőssége egyben a legnagyobb gyengéje is: hatni tud a mozgósítható tagságra. Ez pedig megengedhetetlen azok szemében, akik most igyekeznek pozíciót fogni a következő választásokra készülve. Puch László a napokban adott interjút a Figyelőnek, ahol diszkréten felidézte a monnyonle korszakot a Gyurcsány lépjen ki kiszólással.
Ezért például értékelhetné Gyurcsány, mekkora teljesítmény vajon az MSZP-től az ilyen mértékű megosztottság? Értékelhetné ebben a saját szerepét, és beszélhetne a jövőről: megelégszik a pártkáderek idegpályáinak rángatásával, vagy feljebb pozicionálva magát ő maga készül kitépni a fülszőrt a fülkeforradalmárok hallójárataiból egy egységesnek szánt baloldal vezetőjeként.
De esetleg beszélhetne arról is, milyen alapon gondolják ők még mindig felülírni a választók akaratát? Mert aki rájuk szavazott az nyilván azt akarta, hogy legyen életképes ellenzék ehelyett a durcás, sértődősen kivonulós helyett. Tudjátok a sokat emlegetett és megvédeni kívánt demokrácia pont arról szól, hogy teljesítitek a választók akaratát. Vagyis elviselitek a Fidesz kétharmadát, a Jobbik jelenlétét, és mégis részt vállaltok a rátok eső munkából. Akkor is, ha értelmetlen, akkor is, ha az arcvesztés frusztráló. Milyen bizalmat vártok a szavazóktól, ha nem végzitek el amit rátok bíztak? Ne keverjétek össze a mandátumot a négy évre szóló üdülési csekkel.
Ezért én elvárom Gyurcsány Ferenctől, hogy épkézláb magyarázattal szolgáljon a rájuk bízott munka bojkottálásáról. Állítólag van a szocialistáknak saját alkotmánytervezete, amit be lehetne nyújtani most, mikor az Orbán kormány engedményeket tesz. Hol van ez? Vagy egyáltalán, vagy csak a szátok volt a kelleténél nagyobb megint? Ha nincs, akkor pont meg lehet írni a beszéd végéig, hogy ne annak látsszon az a kijelentés is, aminek a beszéd fog:
Kofalármának.
2011.02.18. 06:33
Feri, értékelni kell?
Címkék: mszp gyurcsány ferenc évértékelő
146 komment · 2 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr152669606
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Koppenhágai dilemma 2011.02.18. 12:30:14
Ahhoz, hogy az Európai Megállapodást aláírt kelet-közép-európai országok az EU tagjai legyenek, az alábbi, az Európai Tanács 1993. júniusi, koppenhágai ülésén csatlakozási kritériumként megfogalmazott feltételeknek kell teljesülniük: l. a demokráciát,...
Trackback: Alkotmányozás 2011.02.18. 09:15:00
A postás nem csengetett. Egyszer sem. Nem kaptam még meg a levelet az alkotmányozáshoz, de annyira rajtam van a kényszer, hogy az első adandó alkalommal rákattantam egy linkre ahol megtudhattam milyen kérdésekre is kell majd válaszolnom, hog...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Az utóbbi megjegyzéshez (alkotmány koncepció), van is, meg nincs is. Tán egy héttel ezelőtt magam is belenéztem az MSZP honlapról alkotmány koncepció fedőnévvel legalábbis olvastam valamit.
Tegnapi álláspont szerint pedig nincs, mert az egy magánemberé. Jó, de akkor mit is keresett az MSZP honlapján? Lamperth M. miért hivatkozott rá büszkén?
Mondjuk nem csalódtam nagyot, mivel az MSZP soha nem tudott (egységesen sem, meg sehogyan sem) kommunikálni.
Tegnapi álláspont szerint pedig nincs, mert az egy magánemberé. Jó, de akkor mit is keresett az MSZP honlapján? Lamperth M. miért hivatkozott rá büszkén?
Mondjuk nem csalódtam nagyot, mivel az MSZP soha nem tudott (egységesen sem, meg sehogyan sem) kommunikálni.
Kedves és kedvetlen Szocialisták!
A fenti poszt látszólag egy egyszerű ujjgyakorlat volt Fabiusnak.
Ne dőljetek be a látszatnak!
Nem csak firkálgatás, amit leírt!
Blogját gyakorlatilag naponta több és több szemlében megtalálom. Figyelnek rá és ennek megfelelően közvélemény és döntéshozók véleményét formáló írások ezek.
Gondolkozzatok és ne napi érdekek mentén!
Lehet vitatkozni a leírtakkal, hiszen messze nem áll vitán felül néhány megállapítása.
De mai napig érteni értem, de elfogadni nem tudom, hogy miért nem vagytok képesek kiemelni fejeteket párton belüli nagyuraitok valagából!
Mitől féltek megmondani véleményeteket és ezen keresztül elzavarni, aki nem közétek való?
(Lendvai Ildikó a parlamentben Rétvári B-t kérdezte, hogy mégis, mi számít tisztességtelen zsozsónak náluk. Jól fogalmazott, jókat mondott, de képtelen voltam a videót végignézni, mert Ildikó néninek a személye is felb@szta a zagyam. Miért nem tudtatok olyanokat beültetni, miért hagytátok, hogy ne olyanok üljenek be, akiket nem terhel 8 év sara?
Vagy 1 frissebb: Kálmán Olga Hillerrel beszélgetett. Lassú, enervált, öncélúan gúnyos és főleg nem életszagú bírálata az oktatási törvénytervezetnek. Hát az .....ne tegye belétek. Nem tudtatok odaültetni egy olyat, aki az utóbbi időben is látott gyerekeket és iskolát belülről és akinek a szavára még a hithű narancs buzik is csak bólogatni tudtak volna?)
Hogy mi végre volt ez a pár sor?
Kényszerből.
Jelenleg ti lennétek az ellenzék.
Jelenleg ti lennétek a legnagyobb erő, ami ezeket az ország és nemzetrontó elbarmolásokat hatással tudnátok fékezni.
Jelenleg ti lennétek, akik tényleg képviselni tudnátok a zemberek érdekeit.
Hatékony, megfontolt és mégis ütős ellenzékiséget hiányolunk belőletek!
Ezt nem látjuk és egyre messzebbnek tűnik, hogy képesek lennétek erre!
A fenti poszt látszólag egy egyszerű ujjgyakorlat volt Fabiusnak.
Ne dőljetek be a látszatnak!
Nem csak firkálgatás, amit leírt!
Blogját gyakorlatilag naponta több és több szemlében megtalálom. Figyelnek rá és ennek megfelelően közvélemény és döntéshozók véleményét formáló írások ezek.
Gondolkozzatok és ne napi érdekek mentén!
Lehet vitatkozni a leírtakkal, hiszen messze nem áll vitán felül néhány megállapítása.
De mai napig érteni értem, de elfogadni nem tudom, hogy miért nem vagytok képesek kiemelni fejeteket párton belüli nagyuraitok valagából!
Mitől féltek megmondani véleményeteket és ezen keresztül elzavarni, aki nem közétek való?
(Lendvai Ildikó a parlamentben Rétvári B-t kérdezte, hogy mégis, mi számít tisztességtelen zsozsónak náluk. Jól fogalmazott, jókat mondott, de képtelen voltam a videót végignézni, mert Ildikó néninek a személye is felb@szta a zagyam. Miért nem tudtatok olyanokat beültetni, miért hagytátok, hogy ne olyanok üljenek be, akiket nem terhel 8 év sara?
Vagy 1 frissebb: Kálmán Olga Hillerrel beszélgetett. Lassú, enervált, öncélúan gúnyos és főleg nem életszagú bírálata az oktatási törvénytervezetnek. Hát az .....ne tegye belétek. Nem tudtatok odaültetni egy olyat, aki az utóbbi időben is látott gyerekeket és iskolát belülről és akinek a szavára még a hithű narancs buzik is csak bólogatni tudtak volna?)
Hogy mi végre volt ez a pár sor?
Kényszerből.
Jelenleg ti lennétek az ellenzék.
Jelenleg ti lennétek a legnagyobb erő, ami ezeket az ország és nemzetrontó elbarmolásokat hatással tudnátok fékezni.
Jelenleg ti lennétek, akik tényleg képviselni tudnátok a zemberek érdekeit.
Hatékony, megfontolt és mégis ütős ellenzékiséget hiányolunk belőletek!
Ezt nem látjuk és egyre messzebbnek tűnik, hogy képesek lennétek erre!
Én csak összeakarom hasonlitani, a 8éve korábban ellenzéki Orbán és a most ellenzékben levő Gyurcsány mondanivaloját.
VAN E KÜLÖMBSÉG,?
mi a különbeség?
VAN E KÜLÖMBSÉG,?
mi a különbeség?
Azok a választópolgárok, akik bejuttatták a szocialistákat az Országgyűlésbe, tényleg azt a munkát bízták rájuk, hogy új alkotmányt hozzanak létre? Mert ha így volna, akkor ezek a választópolgárok jogosan kérhetnék számon tőlük, hogy nem végzik el a munkájukat. De emlékeim szerint nem erre kaptak felhatalmazást ezek a képviselők, vagy én emlékszem rosszul?
@B43L2WY: Szerintem a választópolgárok arra adtak felhatalmazást pártoktól függetlenül, hogy a választottjuk képviselje őket a parlamentben. A demokrácia ökölszabálya a többségi döntés, ha ennek az a következménye, hogy alkotmányozni kell, akkor sem maradhatnak képviselet nélkül.
Ha nem tetszik az új alkotmány végleges szövege megszavazni nem kell. El lehet határolódni tőle a nem gombbal. Viszont a folyamatban részt venni, esetleg az asztalt verni minden elhangzó hülyeség esetén kötelező. Ugyanis ezért kapják a fizetést és az összes pótlékot. Akinek ez nem világos, az visszadobja a mandátumát és mehet isten hírével.
Ha nem tetszik az új alkotmány végleges szövege megszavazni nem kell. El lehet határolódni tőle a nem gombbal. Viszont a folyamatban részt venni, esetleg az asztalt verni minden elhangzó hülyeség esetén kötelező. Ugyanis ezért kapják a fizetést és az összes pótlékot. Akinek ez nem világos, az visszadobja a mandátumát és mehet isten hírével.
"Ezért én elvárom Gyurcsány Ferenctől, hogy épkézláb magyarázattal szolgáljon a rájuk bízott munka bojkottálásáról."
Hitelesebb lenne egy hivatkozással együtt. Volt ilyen a kampányban/programban, hogy alkotmányozni fog az MSZP?
Hitelesebb lenne egy hivatkozással együtt. Volt ilyen a kampányban/programban, hogy alkotmányozni fog az MSZP?
arról beszéljen gyurcsány, hogy pogrom zajlik a király utcában!!!!!éppen most is, a náci média egy szót se szól!!!!
Te tényleg "elvárod" Fletótól?
Gondolom ő meg röhög a markában ilyen szövegek láttán...már ha látja egyáltalán.
Beszarás!
Gondolom ő meg röhög a markában ilyen szövegek láttán...már ha látja egyáltalán.
Beszarás!
Bocsa fél-offért, de ilyet még SOHA nem pipáltam. Ez kis országunk 21 éves demokráciájában unikum, nem csak gátlástalanságában, de egyáltalán az ötlet:
A Fidesz az LMP-t zsarolja azzal, hogy, idézem: "Lázár János fideszes frakcióvezető szerint a párt hajlandó beszélni az alkotmányról szóló népszavazásról, amennyiben az LMP előáll saját javaslatával."
Tehát a Fidesz megvonja Magyarország népétől a jogát, hogy dönthessen saját Alkotmányáról, amennyiben az LMP nem úgy tesz ahogy neki tetszik.
Mi köze az én állampolgári jogomnak ahhoz hogy LMP mit csinál?
Mióta szab a Fidesz feltételeket ahhoz, hogy gyakorolhassam az alanyi, állampolgári jogaimat?
Hogy képzeli Lézer Jani, hogy Fidesz politikai érdekeinek érvényesülése az ára annak, hogy szavazhassak?
Sajnálom, de ez a párt nem csak hibbant és dilettáns, de még csak halvány sejtelme sincs arról mi az hogy demokrácia meg állampolgári jogok meg Európa. Előbb a néptől zsarolták ki a pénzüket, most az LMP-t zsarolják. Erre jár az agyuk, mint a maffiának.
www.origo.hu/itthon/20110218-lazar-a-fidesz-hajlando-beszelni-az-alkotmanynepszavazasrol.html
A Fidesz az LMP-t zsarolja azzal, hogy, idézem: "Lázár János fideszes frakcióvezető szerint a párt hajlandó beszélni az alkotmányról szóló népszavazásról, amennyiben az LMP előáll saját javaslatával."
Tehát a Fidesz megvonja Magyarország népétől a jogát, hogy dönthessen saját Alkotmányáról, amennyiben az LMP nem úgy tesz ahogy neki tetszik.
Mi köze az én állampolgári jogomnak ahhoz hogy LMP mit csinál?
Mióta szab a Fidesz feltételeket ahhoz, hogy gyakorolhassam az alanyi, állampolgári jogaimat?
Hogy képzeli Lézer Jani, hogy Fidesz politikai érdekeinek érvényesülése az ára annak, hogy szavazhassak?
Sajnálom, de ez a párt nem csak hibbant és dilettáns, de még csak halvány sejtelme sincs arról mi az hogy demokrácia meg állampolgári jogok meg Európa. Előbb a néptől zsarolták ki a pénzüket, most az LMP-t zsarolják. Erre jár az agyuk, mint a maffiának.
www.origo.hu/itthon/20110218-lazar-a-fidesz-hajlando-beszelni-az-alkotmanynepszavazasrol.html
Mondjuk a Gyurcsány értékelése esetleg kijut ugye a környező országokba, majd esetleg visszajut a Fidesz megtévesztette saját táborához, véleménnyel.
Gyurcsány, ha csak kronológiában elmondja a történéseket, hát akkor már az is égés.
Gyurcsány, ha csak kronológiában elmondja a történéseket, hát akkor már az is égés.
Ma lesz a táncos-kommikus bohóc fellépése? Tök vidám :D, ezt lehet, megnézem (Orbán nem néztem, de ezt jó poén lesz, megint hülyét csinál magából ez a kis f.sz).
fideszjobbikmiépnácifasisztakirekesztőintoleránsantiszemitanarancsbuzistb
fideszjobbikmiépnácifasisztakirekesztőintoleránsantiszemitanarancsbuzistb
Tisztelt Fabius!
Engem a részeredmények nem érdekelnek, csak és kizárólag az foglalkoztat,hogy mire megy itten ki a játék. Azt tudjuk, hogy honnan, azt viszont nem , hogy hova tart Gyurcsány Ferenc. Hogy a mostani kritikusai (Puch) és a még nem ismert párton belüli bírálóinak mik a szándékai? Mennyi ebből a műbalhé,és mennyi a valóság. Mit akarnak kezdeni a liberálisok Gyurcsánnyal. Eltűnik a süllyesztőben,vagy megerősödve visszatér és 2014-ben kihívója lesz-e Orbánnak?
Ezek a dolgok érdekelnek engem igazán,de az Ön írása is megnyerte a tetszésemet.
Engem a részeredmények nem érdekelnek, csak és kizárólag az foglalkoztat,hogy mire megy itten ki a játék. Azt tudjuk, hogy honnan, azt viszont nem , hogy hova tart Gyurcsány Ferenc. Hogy a mostani kritikusai (Puch) és a még nem ismert párton belüli bírálóinak mik a szándékai? Mennyi ebből a műbalhé,és mennyi a valóság. Mit akarnak kezdeni a liberálisok Gyurcsánnyal. Eltűnik a süllyesztőben,vagy megerősödve visszatér és 2014-ben kihívója lesz-e Orbánnak?
Ezek a dolgok érdekelnek engem igazán,de az Ön írása is megnyerte a tetszésemet.
Jaj, meg hanyszor kell leirni, hogy Botkat majd csak 2013-ban veszik elo? Minek is vegyek elo elobb? Hogy a FIDESZ elkezdje szetszedni? Gyurcsany meg a fasorban sem volt, mar raalltak 2002-ben, 1 napos sportminiszterkent. Egyelore a FIDESZ igy is egeszen serenyen kalapalja lefele magat, megjottek a jnuari fizetesek, majd jonnek a februari villanyszamlak 6%-kal megemelve, jon a felporgetett inflacio, a la FIDESZ 1998-2002. eszi a FIDESZ magatol is a kefet. Az LMP ugy elintezett, mar nem lesz a FIDESZ kiralyi ellenzeke, ez is rendben van. Hova, minek ugraljanak? A TV-be ugysem kerulnek be, legfeljebb ha reklamidot vesznek a VV4-ben.
Ez a poszt egyebkent egy 2006-os poszt atirata lehet, amit az akkori FIDESZre irtak meg. Aztan mi lett belole? Semjen Zsolt volt 4 evig az arc Navracsics mellett, aztan? Itt van, nesze, a kepedbe, megiscsak raszavazott 53%. 4 evig ugyan mar milyen ellenzeki munkat vegzett a FIDESZ? es? teljes siker!
Es minden jatekhoz ketto kell. A FIDESZ pedig nem valtoztatott a jatekan. engedmenyeket tesz? Ne nevettesd ki magad, hogy ezt komolyan veszed. Itt a FIDESZ beszorult egy sarokba, es vinnyog, hogy kijohessen. Melyik bokszolo engedne ki nagyvonaluan az ellenfelet a sarokbol, amikor az oda beszorult? Hol jutalmazott meg a magyar valaszto valaha az elmult 20 evben barkit is, aki nagyvonalu volt? Sehol, egyetlen pedlat sem tudsz mondani. Ha te lennel az MSZP tanacsadoja, holnap mindenki rohogne az MSZP-n, hogy bedolt a FIDESZ vinnyogasanak, es kiengedte a sarokbol. Es tovabbra se szavazna ra senki, nagyvonalusag ide vagy oda. Akkor miert is?
Ez a poszt egyebkent egy 2006-os poszt atirata lehet, amit az akkori FIDESZre irtak meg. Aztan mi lett belole? Semjen Zsolt volt 4 evig az arc Navracsics mellett, aztan? Itt van, nesze, a kepedbe, megiscsak raszavazott 53%. 4 evig ugyan mar milyen ellenzeki munkat vegzett a FIDESZ? es? teljes siker!
Es minden jatekhoz ketto kell. A FIDESZ pedig nem valtoztatott a jatekan. engedmenyeket tesz? Ne nevettesd ki magad, hogy ezt komolyan veszed. Itt a FIDESZ beszorult egy sarokba, es vinnyog, hogy kijohessen. Melyik bokszolo engedne ki nagyvonaluan az ellenfelet a sarokbol, amikor az oda beszorult? Hol jutalmazott meg a magyar valaszto valaha az elmult 20 evben barkit is, aki nagyvonalu volt? Sehol, egyetlen pedlat sem tudsz mondani. Ha te lennel az MSZP tanacsadoja, holnap mindenki rohogne az MSZP-n, hogy bedolt a FIDESZ vinnyogasanak, es kiengedte a sarokbol. Es tovabbra se szavazna ra senki, nagyvonalusag ide vagy oda. Akkor miert is?
"Ne keverjétek össze a mandátumot a négy évre szóló üdülési csekkel."
Ez nem fog menni! Mivel ciklusról ciklusra élünk, a politikusok egyetlen célja a négy évre szóló üdülési csekk megszerzése!
Ez nem fog menni! Mivel ciklusról ciklusra élünk, a politikusok egyetlen célja a négy évre szóló üdülési csekk megszerzése!
@sárkányfő: Azért nézz utána, hogy az LMP milyen zsaroló dolgokkal állt elő ... SZDSZ-t akarnak játszani (na ez mondjuk nem meglepő, hiszen liberálisok).
Elvárni az alkotmányozást a szociktól olyan, mintha egy sánta Alzheimerestől azt várnád, hogy csinál magának egy csípőprotézist a "gyűjtsd a vasat és a fémet" akció megmaradt anyagából és azt beülteti
@Fabius:
Mehet. És ?
A kétharmad már kész, az aláírás napja adott...
Mit számít, hogy ott ül az ellenzék a padokban,
vagy kinn a büfében,
vagy otthon nyírja a füvet,
vagy épp már a börtönben ül.
Kurvára mindegy.
A kétharmad a demokrácia alapjait se tiszteli.
Az általános és titkos választójogból
... nyalókát csinált.
Mint egy cukrosbácsi.
... és szuvenírt
a matyó babák mellé.
Mehet. És ?
A kétharmad már kész, az aláírás napja adott...
Mit számít, hogy ott ül az ellenzék a padokban,
vagy kinn a büfében,
vagy otthon nyírja a füvet,
vagy épp már a börtönben ül.
Kurvára mindegy.
A kétharmad a demokrácia alapjait se tiszteli.
Az általános és titkos választójogból
... nyalókát csinált.
Mint egy cukrosbácsi.
... és szuvenírt
a matyó babák mellé.
@is: Nem vagy ezzel a képpel picit hurráoptimista? :-) Vagy szerinted most az van, hogy az MSZP beszorította a sarokba a Fideszt? Ugyan mivel? :-)
Az alkotmányukat holnapra keresztülverik, ha akarják. Orbán megvonja a vállát a címkén, és ennyi.
Ettől függetlenül továbbra is azt gondolom, egy parlamenti képviselő tegye ami a dolga: képviseljen. Mondta már többször, lehet nemmel szavazni.
Az alkotmányukat holnapra keresztülverik, ha akarják. Orbán megvonja a vállát a címkén, és ennyi.
Ettől függetlenül továbbra is azt gondolom, egy parlamenti képviselő tegye ami a dolga: képviseljen. Mondta már többször, lehet nemmel szavazni.
Az a röhelyes, ahogyan berosáltok Fletótól. Hajrá Feri! Kend oda az összes elhallgatott balhét a forint bedöntésektől a hiányokig, a tegnapit is, az áram, és a benzin ártól az adó rendszerig. az alkotmánytól a az IMF-ig az összes sarlatán botladozást mert a saját sajtójuk lapít.
nagyon szar blog. mert hazug aki írja.űnem lehet egybemosni semmilyen szinten sem gyurcsányt orbánnal.
orbán egy elmebeteg diktátor, gyurcsány pedig egy volt miniszterelnök, aki a tagsága miatt és a fidesz ellenzéki magatartása miatt bukott meg.
persze részben...biztos, hogy ő is hibázott.
egyáltalán nem vagyok gyurcsány hívő, de sajnos nem látni más alternatívát orbán ellen.
orbán egy elmebeteg diktátor, gyurcsány pedig egy volt miniszterelnök, aki a tagsága miatt és a fidesz ellenzéki magatartása miatt bukott meg.
persze részben...biztos, hogy ő is hibázott.
egyáltalán nem vagyok gyurcsány hívő, de sajnos nem látni más alternatívát orbán ellen.
@simonmondja.:
"A kétharmad a demokrácia alapjait se tiszteli."
Moralizáljuk: mit tisztel az egyharmad, mikor semmibe veszi a választói akaratot, és a demokrácia alapját képező többségi döntést?
"A kétharmad a demokrácia alapjait se tiszteli."
Moralizáljuk: mit tisztel az egyharmad, mikor semmibe veszi a választói akaratot, és a demokrácia alapját képező többségi döntést?
végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2011.02.18. 13:25:21
Mit vártál Fletó Fletonovics elvtárstól!!! Amikor miniszter elnök volt akkor se futtotta másra tőle csak beszédeket mondott nyomta a marketing gépezetet rángatózott hisztériázott!!! A fontos problémák a szönyeg alatt voltak mindig is nálla!!! Elkenni mindent mellé beszélni hazudozni miniszter elnökként is csak másra mutogatott mindig!!! MAjd pont ellenzékben fog tudni megtanulni érdemi munkát végezni!!!
@TIN modell: na, mesélj, a magyar nép melyik jogának megfosztásával zsarolta a Fideszt az LMP? És ha így is lenne (de nem), akkor oké lenne?
@simonmondja.:
A többség most éppen hátrébb lépett. Nincs alkotmányozó nemzetgyűlés, inkább hagytak egy pici rést az ellenzéki javaslatoknak és a konzultációnak.
Azt várom, hogy az ellenzéki pártok benyújtsák a saját elképzelésüket az alkotmányról, amivel képviselik azokat akik beszavazták őket.
Vagyis semmi rendkívülit nem várok, csak azt, gyakorolják a demokráciát.
A többség most éppen hátrébb lépett. Nincs alkotmányozó nemzetgyűlés, inkább hagytak egy pici rést az ellenzéki javaslatoknak és a konzultációnak.
Azt várom, hogy az ellenzéki pártok benyújtsák a saját elképzelésüket az alkotmányról, amivel képviselik azokat akik beszavazták őket.
Vagyis semmi rendkívülit nem várok, csak azt, gyakorolják a demokráciát.
@Fabius:
Az MSzp az elmúlt 9 hónap alapján ugyanúgy megbukik ellenzéki szerepben, mint ahogy a Fidesz 8 éven át folyamatosan megbukott ellenzékként.
Erről ritkán esik szó, mert a kormány tettei számítanak, főleg 2/3-os többség esetén, de se felelősen dolgozni, se szakmai javaslatokat beadni, se kormányt kontrollálni, se alternatívákat nyújtani nem képes egyik párt sem ellenzékben. A Fidesz ellenzékiságe kimerült egy biorobot (Szíjjártó) végtelenített gagyogásában, az Mszp még erre sem képes, bár mondjuk ez talán jobb is.
Tulajdonképpen mindkét párt folyamatosan megbukik, akár épp ellenzékben, akár épp kormányon vannak.
Az MSzp az elmúlt 9 hónap alapján ugyanúgy megbukik ellenzéki szerepben, mint ahogy a Fidesz 8 éven át folyamatosan megbukott ellenzékként.
Erről ritkán esik szó, mert a kormány tettei számítanak, főleg 2/3-os többség esetén, de se felelősen dolgozni, se szakmai javaslatokat beadni, se kormányt kontrollálni, se alternatívákat nyújtani nem képes egyik párt sem ellenzékben. A Fidesz ellenzékiságe kimerült egy biorobot (Szíjjártó) végtelenített gagyogásában, az Mszp még erre sem képes, bár mondjuk ez talán jobb is.
Tulajdonképpen mindkét párt folyamatosan megbukik, akár épp ellenzékben, akár épp kormányon vannak.
@Fabius:
"az visszadobja a mandátumát és mehet isten hírével. "
szintén tőled:
"a háttérben pedig ugyanazok a kitérdelt arcok ülnek mindenhol, ahol eddig. Itt nem feltétlenül a Nagy Büdösben elfoglalt helymaradékokról beszélek, hanem az önkormányzatok, közgyűlések képviselő testületeiről. A torta sokkal kisebb, de arra kínosan vigyáztak, hogy új, esetleg tényleges változást hozó emberek ne kerüljenek a közelébe."
Igaz, nem gondolod komolyan, hogy ha egy kisebb poziról nem hajlandóak lemondani, akkor pont a képviselőségnek intenek búcsút?
A Katika és új párt alapítása esetén Ferencről el tudod képzelni, hogy köszöni a szép perceket és átadja a helyét a "Nagy Büdösben"?
Én nem. Elvnek szép a véleményed, de kicsit meglepődnék, ha akár Ferencünk is ezt tenné. Pedig érdekesen csapódna a zemberek agyában...
"az visszadobja a mandátumát és mehet isten hírével. "
szintén tőled:
"a háttérben pedig ugyanazok a kitérdelt arcok ülnek mindenhol, ahol eddig. Itt nem feltétlenül a Nagy Büdösben elfoglalt helymaradékokról beszélek, hanem az önkormányzatok, közgyűlések képviselő testületeiről. A torta sokkal kisebb, de arra kínosan vigyáztak, hogy új, esetleg tényleges változást hozó emberek ne kerüljenek a közelébe."
Igaz, nem gondolod komolyan, hogy ha egy kisebb poziról nem hajlandóak lemondani, akkor pont a képviselőségnek intenek búcsút?
A Katika és új párt alapítása esetén Ferencről el tudod képzelni, hogy köszöni a szép perceket és átadja a helyét a "Nagy Büdösben"?
Én nem. Elvnek szép a véleményed, de kicsit meglepődnék, ha akár Ferencünk is ezt tenné. Pedig érdekesen csapódna a zemberek agyában...
@Fabius:
Elég lenne a régi fideszes alkotmányelképzeléseket benyújtani.
Azzal elkennék a száját
ennek a pártállami csökevény csürhének.
Elég lenne a régi fideszes alkotmányelképzeléseket benyújtani.
Azzal elkennék a száját
ennek a pártállami csökevény csürhének.
@Kijelölt Felelős: "Jól fogalmazott, jókat mondott(!), de képtelen voltam a videót végignézni, mert Ildikó néninek a személye is felb@szta a zagyam."
Szóval írják meg a STRÓMAN-jaik szövegeit?
Szóval írják meg a STRÓMAN-jaik szövegeit?
@lütty: Nem vagy Gyurcsány híve, de csak a Feri, a Feri, a Feri lehet a megmentő, csak ő válthatja meg az országot, Orbán a patásördög, aki elpusztítja az európai civilizációt, és hát a leghidegebb ésszel, objektíven, racionálisan kell látni, hogy senki nem szállhat szembe vele, csak a Feri. A Feri. Csak ő vezethet minket a barikádokra, ez a helyzet, elvtársak, nincsen vakhit mibennünk, csak tiszta ész és a Feri: nekünk már csak ő maradt. De amúgy nem vagy Gyurcsány híve.
Tudod, bármilyen visszataszító is az alcsúti törpe akarnok ámokfutásos országlása, a hívei még mindig szimpatikusabbak nálatok, szociknál, mert mindketten országrontó, idegbeteg népvezéreket toltok, de ők legalább nyíltan vállalják a Viktor az isten-filozófiát, nem ilyen sunyin, mint ti a tiéteket.
Tudod, bármilyen visszataszító is az alcsúti törpe akarnok ámokfutásos országlása, a hívei még mindig szimpatikusabbak nálatok, szociknál, mert mindketten országrontó, idegbeteg népvezéreket toltok, de ők legalább nyíltan vállalják a Viktor az isten-filozófiát, nem ilyen sunyin, mint ti a tiéteket.
@1.szolo 2014;): Bocs, de most nem értem a kérdésed!
@sárkányfő:
A Fidesz-ellenzék fő érve az volt, hogy azért nem akarnak JOBB javaslatokat tenni, mert akkor azáltal a SIKER a kormányé lesz.
(-persze emellett még a "minél rosszabb, annál jobb" vádat bőszen tagadták:)
A Fidesz-ellenzék fő érve az volt, hogy azért nem akarnak JOBB javaslatokat tenni, mert akkor azáltal a SIKER a kormányé lesz.
(-persze emellett még a "minél rosszabb, annál jobb" vádat bőszen tagadták:)
@Kijelölt Felelős:
Nem gondolom, hogy bármelyik megteszi, de nem árt hangsúlyozni mi az ami elvárható. Lenne.
@simonmondja.:
Ez például jó ötlet, és a durcás semmicsinálástól is jóval több.
Nem gondolom, hogy bármelyik megteszi, de nem árt hangsúlyozni mi az ami elvárható. Lenne.
@simonmondja.:
Ez például jó ötlet, és a durcás semmicsinálástól is jóval több.
@Kijelölt Felelős:
Hát ha az illető JÓT s JÓL mond(ana), csak a POFÁJA zavar, akkor ugye mondassa el (ugyanő, de) MÁSSAL...
Hát ha az illető JÓT s JÓL mond(ana), csak a POFÁJA zavar, akkor ugye mondassa el (ugyanő, de) MÁSSAL...
"Ezért én elvárom Gyurcsány Ferenctől, hogy épkézláb magyarázattal szolgáljon a rájuk bízott munka bojkottálásáról."
Orbán már egyszer elmagyarázta ezt, akkor miért nem figyeltél?
Orbán már egyszer elmagyarázta ezt, akkor miért nem figyeltél?
Annak, hogy ez az ember,még mindig az MSZP színeiben szerepel, és talpon van egyetlen ésszerű magyarázata van, mégpedig, az hogy Ő a Fidesz fizetett ügynöke:))
Akkor szólal meg amikor a legnagyobb szükség van rá amikor a FIDESZ tábor oszlani látszik, akkor jön Ő beszél és minden eltévedt bárányka fejvesztve rohan vissza a FIDESZ karjaiba,és azt gondolja hogy a LEGROSSZABB FIDESZ IS JOBB MINT GYURCSÁNY.
Akkor szólal meg amikor a legnagyobb szükség van rá amikor a FIDESZ tábor oszlani látszik, akkor jön Ő beszél és minden eltévedt bárányka fejvesztve rohan vissza a FIDESZ karjaiba,és azt gondolja hogy a LEGROSSZABB FIDESZ IS JOBB MINT GYURCSÁNY.
Remélem nem leszek mindig ilyen lassú, de nem csak az arca zavar.
Mindig naiv voltam, de nekem rokonszenvesebb lenne az, aki vissza tud vonulni időben.
Mindig naiv voltam, de nekem rokonszenvesebb lenne az, aki vissza tud vonulni időben.
@sárkányfő:
Kispajtás. Mutass egy országot (egyetlenegyet) ahol a több száz oldalas alkotmányt népszavaztatják. Nem tették 1989-ben a pár hét alatt összedobott alkotmánnyal sem, amelyet elfogadott a... Na ki? Az akkor már vegetáló pártállami parlament.
Ne fárassz felelettel. Csak próbálok némi fényt vinni sötét agyadba. Furcsány-hívek közt szinte nulla az esély rá.
Kispajtás. Mutass egy országot (egyetlenegyet) ahol a több száz oldalas alkotmányt népszavaztatják. Nem tették 1989-ben a pár hét alatt összedobott alkotmánnyal sem, amelyet elfogadott a... Na ki? Az akkor már vegetáló pártállami parlament.
Ne fárassz felelettel. Csak próbálok némi fényt vinni sötét agyadba. Furcsány-hívek közt szinte nulla az esély rá.
@Fabius:
Szar ötlet.
Bottal sem piszkálnám meg a Fidesz takony elveit.
Ha az ellenzék kivonulásától megáll az alkotmányozás,
akkor így van jól.
Szar ötlet.
Bottal sem piszkálnám meg a Fidesz takony elveit.
Ha az ellenzék kivonulásától megáll az alkotmányozás,
akkor így van jól.
@Fabius: Ha a kétharmad az összes választásra jogosult kétharmada lenne, akkor talán igazad is lenne.
@Várúr:
Törökországban népszavazták ősszel és Egyiptomban mostanság népszavazzák.
Ott értelmesebbek, vagy demokratikusabbak, mint itt a fülűkék ?
Törökországban népszavazták ősszel és Egyiptomban mostanság népszavazzák.
Ott értelmesebbek, vagy demokratikusabbak, mint itt a fülűkék ?
@simonmondja.:
A szépséghiba annyi, hogy az alkotmányozás nem áll meg a kivonulástól. Ha tehetik elkerülik a címkézést, ha nem akkor is lesz új alkotmány.
A szépséghiba annyi, hogy az alkotmányozás nem áll meg a kivonulástól. Ha tehetik elkerülik a címkézést, ha nem akkor is lesz új alkotmány.
@Fabius:
Ha egy pát választási programjában NEM volt alkotmányozás, akkor a választói nem is várják el, hogy MÁST képviseljen...
Ha a kormány menet közben alkotmányozni akar, akkor az ilyen ellenzék nyugodtan mondhatja, hogy NINCS alkotmányozási kényszer (ellenben VAN hatályos és bevált alkotmány), EZÉRT nem vesz részt a mások alkotmány-átírási játékában.
De tegyük fel, hogy mégis beszállna...
(ám ekkor is tehetné azt a JELEN Alkotmány megtartásának igényével!) arra semmi garancia, hogy bármit is elfogadna belőle a kormánytöbbség, viszont felhasználná a részvételüket (az ellenszavazatuk dacára is!) a SAJÁT alkotmánya legitimálásához.
Ha egy pát választási programjában NEM volt alkotmányozás, akkor a választói nem is várják el, hogy MÁST képviseljen...
Ha a kormány menet közben alkotmányozni akar, akkor az ilyen ellenzék nyugodtan mondhatja, hogy NINCS alkotmányozási kényszer (ellenben VAN hatályos és bevált alkotmány), EZÉRT nem vesz részt a mások alkotmány-átírási játékában.
De tegyük fel, hogy mégis beszállna...
(ám ekkor is tehetné azt a JELEN Alkotmány megtartásának igényével!) arra semmi garancia, hogy bármit is elfogadna belőle a kormánytöbbség, viszont felhasználná a részvételüket (az ellenszavazatuk dacára is!) a SAJÁT alkotmánya legitimálásához.
Lopcsány barátunk újabb idióta magamutogatása következik. Biztosan kellően bizarr lesz. Ideje lenne kiutalni neki egy szép kibélelt szobát, vagy a sitten egy vaságyat.
@Várúr: Jas, bár az alkotmány (a hatályos) huszonakárhány oldal, azt hiszem. ez mindegy is, annál jobb, minnél tömörebb, azért alkotmány.
Vérszegény piszkálkodás, hogy mindent népszavaztatni kell, nem közvetlen, hanem képviseleti demokráciában élünk. Ne firtassuk, de mondjuk a mai alkotmányt sem olvasta a felnőtt lakosság 95%-a, és hány érti, mit olvasott? 1%? Talán.
Vérszegény piszkálkodás, hogy mindent népszavaztatni kell, nem közvetlen, hanem képviseleti demokráciában élünk. Ne firtassuk, de mondjuk a mai alkotmányt sem olvasta a felnőtt lakosság 95%-a, és hány érti, mit olvasott? 1%? Talán.
fabius, ha többször mondod, azért nem lesz igazabb. igenis, egy bizonyos meglehetősen abszurd tevékenységben történő részvétel visszautasitása teljesen elfogadható legitim dolog. ez nem jelenti a parlamenti munkából való kimaradást.
szamomra ez az egész alkotmányosdi, a koronatól a gyerekek szavazati jogáig komolytalan.
lesz itt még meglepetés, a vezir egyelőre csak teszteli az embereket. még egy-két dolgot hozzáinditványoznak majd.
szamomra ez az egész alkotmányosdi, a koronatól a gyerekek szavazati jogáig komolytalan.
lesz itt még meglepetés, a vezir egyelőre csak teszteli az embereket. még egy-két dolgot hozzáinditványoznak majd.
Sok kommentet nem tudok hozzá fűzni, benne van minden a posztban.Az MSZP még mindig a saját farkát kergeti, egyszerűen képtelen új arcokat behozni.Minden széknek, állásnak megvan a gazdája, és az utódja is.Így fognak eltűnni a porondról, de még az utolsó is kapaszkodik majd az asztalába.
@1.szolo 2014;):
Emlékeim szerint a párt 2006-os programjában nem volt benne az őszödi beszéd. Ennek ellenére a következő négy évben minden parlamenti szereplő kénytelen volt ehhez alkalmazkodni a parlament többségi döntése alapján. Ha akkor nem okozott morális problémát a szociknak mást képviselni, mint ami a választási programban volt, akkor most se okozzon.
Emlékeim szerint a párt 2006-os programjában nem volt benne az őszödi beszéd. Ennek ellenére a következő négy évben minden parlamenti szereplő kénytelen volt ehhez alkalmazkodni a parlament többségi döntése alapján. Ha akkor nem okozott morális problémát a szociknak mást képviselni, mint ami a választási programban volt, akkor most se okozzon.
Alapvető, hogy addig ne szavaztass meg semmit, amig nem tudod biztosan, mi lesz a végeredmény...(egy ex-amerikai elnök mondta, nem tudom, melyik)
Nem is lenne rossz húzás a Fidesztől, ha népszavaztatna a kérdésről, nem részletekről, annyit, hogy legyen-e alkotmányozás. Valszeg kiállnának mellette a választók, újabb pofon az mszp-nek. Aztán a köv. poszt akkor arról szólna, hogy milyen fölösleges a népszavazás, meg hogy mennyibe került.
Nem is lenne rossz húzás a Fidesztől, ha népszavaztatna a kérdésről, nem részletekről, annyit, hogy legyen-e alkotmányozás. Valszeg kiállnának mellette a választók, újabb pofon az mszp-nek. Aztán a köv. poszt akkor arról szólna, hogy milyen fölösleges a népszavazás, meg hogy mennyibe került.
@1.szolo 2014;):
"Ha egy pát választási programjában NEM volt alkotmányozás, akkor a választói nem is várják el, hogy MÁST képviseljen"
Nekem égne a pofám ekkora baromságtól. Ha majd háború törne ki, vagy a kormány új szabályozást készítene az almatermesztésről, akkor is mondjátok nyugodtan, hogy "a mi programunkban ez nem szerepelt, ezért ebben nem veszünk részt". De akkor mi a fasznak vagytok ott? Nem tűnt még fel, hogy már nem a maszop van a kormányon, az ellenzék dolga meg az, hogy a kormány működésére reagáljon??
"Ha egy pát választási programjában NEM volt alkotmányozás, akkor a választói nem is várják el, hogy MÁST képviseljen"
Nekem égne a pofám ekkora baromságtól. Ha majd háború törne ki, vagy a kormány új szabályozást készítene az almatermesztésről, akkor is mondjátok nyugodtan, hogy "a mi programunkban ez nem szerepelt, ezért ebben nem veszünk részt". De akkor mi a fasznak vagytok ott? Nem tűnt még fel, hogy már nem a maszop van a kormányon, az ellenzék dolga meg az, hogy a kormány működésére reagáljon??
@Fabius: Teljesen mindegy.
Ezt mondom én is.
Mert úgyis azt csinál ez a csapat, amit akar.
Értelek én.
Én is szivesen nézném, ahogy az utolsó töltényig harcolnak a nevemben
Az
... Alkotmányért.
Harcolhatnának a
tulajdonjog szentségéért,
vagy a sajtószabadságért.
Kitéphetnék a kétharmad szivét.
De az is igaz, hogy kiváncsi vagyok,
milyen mélyre képes süllyedni
a saját mocsarában
a Fidesz.
Mert most azt meg fogjuk tudni.
Ezt mondom én is.
Mert úgyis azt csinál ez a csapat, amit akar.
Értelek én.
Én is szivesen nézném, ahogy az utolsó töltényig harcolnak a nevemben
Az
... Alkotmányért.
Harcolhatnának a
tulajdonjog szentségéért,
vagy a sajtószabadságért.
Kitéphetnék a kétharmad szivét.
De az is igaz, hogy kiváncsi vagyok,
milyen mélyre képes süllyedni
a saját mocsarában
a Fidesz.
Mert most azt meg fogjuk tudni.
@Dühöngő bika: "a FIDESZ tábor oszlani látszik, akkor jön Ő beszél és minden eltévedt bárányka fejvesztve rohan vissza a FIDESZ karjaiba,és azt gondolja hogy a LEGROSSZABB FIDESZ IS JOBB MINT GYURCSÁNY."
A birkák eddig is úgy rohantak a mostani nemzeti kommunisták karjaiba, hogy semmit nem kaptak Orbán Viktortól az utóbbi 20 évben. Csak azért, mert a szocialisták abbahagyták az osztogatást. Amúgy, az hogy Orbán már eddig is mértékegységekkel többet hazudott, mint Fletó, senkit nem érdekel. Ha ő azt állítja magáról, hogy soha nem hazudott a választóinak, akkor az úgy van, neki elhiszik.
A birkák eddig is úgy rohantak a mostani nemzeti kommunisták karjaiba, hogy semmit nem kaptak Orbán Viktortól az utóbbi 20 évben. Csak azért, mert a szocialisták abbahagyták az osztogatást. Amúgy, az hogy Orbán már eddig is mértékegységekkel többet hazudott, mint Fletó, senkit nem érdekel. Ha ő azt állítja magáról, hogy soha nem hazudott a választóinak, akkor az úgy van, neki elhiszik.
@simonmondja.:
Ejnye Simon... a 20-30 százalékos írástudatlansággal küszködő Egyiptom és Törökország a példa? Miközben Magyarországon is temérdek funkcionális analfabéta van? Nem szólva arról, hogy a szavazók 40 százaléka választani se hajlandó? Ezért kéne egy népszavazásra milliárdokat költeni? Hogy aztán a ballibek kiböföghessék: eredménytelen vóóót!
Ejnye Simon... a 20-30 százalékos írástudatlansággal küszködő Egyiptom és Törökország a példa? Miközben Magyarországon is temérdek funkcionális analfabéta van? Nem szólva arról, hogy a szavazók 40 százaléka választani se hajlandó? Ezért kéne egy népszavazásra milliárdokat költeni? Hogy aztán a ballibek kiböföghessék: eredménytelen vóóót!
@Orbán Diktor: Hehe, neki elhiszik, igen.
98-02 államadósság 53-50% gazd.növ visegrádi országok közt-első
02-08 államadósság 50-80% gazd.növ visegrádi országok közt-utolsó
98-02 államadósság 53-50% gazd.növ visegrádi országok közt-első
02-08 államadósság 50-80% gazd.növ visegrádi országok közt-utolsó
MÁR MEGINT
Már megint itt van a szerelem,
már megint izzad a tenyerem.
Minek? Minek? Minek? Minek?
Már megint csak őt látom mindenütt,
már megint csak őt hallom mindenütt.
Minek? Minek? Minek? Minek?
Már megint csak őrája gondolok,
már megint akarok egy jó nagyot...
Minek? Minek? Minek? Minek?
Szerelem, szerelem, szerelem,
szerelem, szerelem, szerelem....
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!
PÜ-PÜ!!!
/Albert Einstein Bizottság: Szerelem szerelem - dalszöveg/
Már megint itt van a szerelem,
már megint izzad a tenyerem.
Minek? Minek? Minek? Minek?
Már megint csak őt látom mindenütt,
már megint csak őt hallom mindenütt.
Minek? Minek? Minek? Minek?
Már megint csak őrája gondolok,
már megint akarok egy jó nagyot...
Minek? Minek? Minek? Minek?
Szerelem, szerelem, szerelem,
szerelem, szerelem, szerelem....
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!
PÜ-PÜ!!!
/Albert Einstein Bizottság: Szerelem szerelem - dalszöveg/
@Zigomer Trubahin: "De akkor mi a ...nak vagytok ott?"
- nem vagyunk ott :))) / :(
"az ellenzék dolga meg az, hogy a kormány működésére reagáljon"
- igen, pont ezt írtam.
HA a kormány alkotmányozni akar, az ellenzék reagálhat(!) úgy is, hogy erre most semmi szükség, mert VAN egy jól működő alkotmányunk.
(nem tudtam nem észrevenni, hogy már 0.Viktorunk IS magáévá tette a "szálini" jelző használatát erre a TELJESEN átírt szövegre!:D)
Megjegyzem, hogy az ellenzék valódi (konstruktív!) jelentősége egy kisebbségi kormányzásnál valósulhatna meg, ahol a LEGNAGYOBB (tehát relatíve "győztes";)) párt kormányozna max. 49% mandátummal...
- nem vagyunk ott :))) / :(
"az ellenzék dolga meg az, hogy a kormány működésére reagáljon"
- igen, pont ezt írtam.
HA a kormány alkotmányozni akar, az ellenzék reagálhat(!) úgy is, hogy erre most semmi szükség, mert VAN egy jól működő alkotmányunk.
(nem tudtam nem észrevenni, hogy már 0.Viktorunk IS magáévá tette a "szálini" jelző használatát erre a TELJESEN átírt szövegre!:D)
Megjegyzem, hogy az ellenzék valódi (konstruktív!) jelentősége egy kisebbségi kormányzásnál valósulhatna meg, ahol a LEGNAGYOBB (tehát relatíve "győztes";)) párt kormányozna max. 49% mandátummal...
@Fabius: "Ha akkor nem okozott morális problémát a szociknak mást képviselni, mint ami a választási programban volt, akkor most se okozzon."
Érdekes elvárásaid vannak... :)
Érdekes elvárásaid vannak... :)
"Az tény, hogy a jelenlegi felhozatalból Fletó az egyetlen, aki képes felvenni a versenyt Orbánnal úgy retorikában, mint karizmában."
Azt gondolom, Fletó megkerülhetetlen a szocik számára. Ha valahogy sikerülne kiutálniuk a pártból, azonnal gründolna magának egy újabb politikai alakulatot és vinne magával egy csomó szavazót. Amit - bár szíve szerint Ő is ezt tenné-, egyszerűen nem engedhenek meg maguknak a baloldalon, hogy a jelenlegi 17 vagy mennyi százalék lefeleződjön vagy tovább olvadjon. Pedig szerintem nem ártana frissülni 1 kicsit nekik, mert nagyon meglepődnék, ha ebben a formában 20-25% felé fel tudnak menni, akármennyit bakizik a Fidesz.
Azt gondolom, Fletó megkerülhetetlen a szocik számára. Ha valahogy sikerülne kiutálniuk a pártból, azonnal gründolna magának egy újabb politikai alakulatot és vinne magával egy csomó szavazót. Amit - bár szíve szerint Ő is ezt tenné-, egyszerűen nem engedhenek meg maguknak a baloldalon, hogy a jelenlegi 17 vagy mennyi százalék lefeleződjön vagy tovább olvadjon. Pedig szerintem nem ártana frissülni 1 kicsit nekik, mert nagyon meglepődnék, ha ebben a formában 20-25% felé fel tudnak menni, akármennyit bakizik a Fidesz.
@1.szolo 2014;):
Melyik elvárás érdekes? :-)
Az, hogy szerintem igenis végezzék a dolgukat amiért megfizetjük őket, vagy, hogy olyan elvekre ne hivatkozzanak, amit ők maguk dobtak a szemétre lassan 5 éve?
Melyik elvárás érdekes? :-)
Az, hogy szerintem igenis végezzék a dolgukat amiért megfizetjük őket, vagy, hogy olyan elvekre ne hivatkozzanak, amit ők maguk dobtak a szemétre lassan 5 éve?
@Várúr: "Hogy aztán a ballibek kiböföghessék: eredménytelen vóóót!"
Szóval ettől féltek!
Hogy úgy jártok, mint a "kettős állampolgársági" népszavazás alkalmával...
Amikor szégyenetekre NEM akadt a TÖBB mint 2M fidesz-szavazó KÖZÜL 2M, hogy érvényesítse az IGEN győzelmét a nemek fölött!
Szóval ettől féltek!
Hogy úgy jártok, mint a "kettős állampolgársági" népszavazás alkalmával...
Amikor szégyenetekre NEM akadt a TÖBB mint 2M fidesz-szavazó KÖZÜL 2M, hogy érvényesítse az IGEN győzelmét a nemek fölött!
@Várúr:
Kötelezték őket.
Két választás volt.
Régi Alkotmány - Új Alkotmány.
Be tudnád húzni alá az ixet ?
Elég nagy szégyen, hogy 300 forint
megért egy népszavazást,
de az Alkotmányunk nem.
Az arab analfabétáknak meg több joguk van, mint nekünk.
Kötelezték őket.
Két választás volt.
Régi Alkotmány - Új Alkotmány.
Be tudnád húzni alá az ixet ?
Elég nagy szégyen, hogy 300 forint
megért egy népszavazást,
de az Alkotmányunk nem.
Az arab analfabétáknak meg több joguk van, mint nekünk.
@Fabius: Nem.
Az, hogy most egy (szerinted) jó cél érdekében kövessék el UGYANAZT a hibát, amit korábban. (-mert ugye a cél szentesíti;)
Az, hogy most egy (szerinted) jó cél érdekében kövessék el UGYANAZT a hibát, amit korábban. (-mert ugye a cél szentesíti;)
@Várúr:
Neked a Szijjártó a kispajtásod, nem én.
A kispajtásod süket dumáját meg tartogasd magadnak.
1. A mostani alkotmány 17 oldal.
2. A következő ennél állítólag még rövidebb lesz.
3. Olyan, még nálunk is sokkal fejletlenebb, elmaradotabb országokban is népszavaztak róla, csak a tavalyi év folyamán, mint pl.:
- Törökország (2010 09. 12.)
- Kirgizisztán(!) (2010. 06. 28.)
- Madagaszkár (2010. 11. 17.),
- és két hónap múlva Egyiptom.
- stb.
Na nem mintha külföldi példák kellenének egy egyértlemű elv érvényesítéséhez.
4. Épp arra is hivatkoznak sokan, fideszesek is, hogy a mostani azért sem oké, mert a nép feje fölött hozták össze. Akkor pláne egy népszavazással kellene legitimálni az újat.
És hogy megelőzzem együgyű, fidesz-sbalonokat puffogtató hülyeségeidet, elébe megyek a következő kérdésednek is: az, hogy hányan olvasnak el valamit, nem releváns, ilyen alapon parlamenti választást se kéne tartani, mert a progamokat is alig olvassák, és egyéb népszavazásokat se kéne tartani, stb.
Mesélj, milyen érzés tök hülyét csinálni magadból?
Neked a Szijjártó a kispajtásod, nem én.
A kispajtásod süket dumáját meg tartogasd magadnak.
1. A mostani alkotmány 17 oldal.
2. A következő ennél állítólag még rövidebb lesz.
3. Olyan, még nálunk is sokkal fejletlenebb, elmaradotabb országokban is népszavaztak róla, csak a tavalyi év folyamán, mint pl.:
- Törökország (2010 09. 12.)
- Kirgizisztán(!) (2010. 06. 28.)
- Madagaszkár (2010. 11. 17.),
- és két hónap múlva Egyiptom.
- stb.
Na nem mintha külföldi példák kellenének egy egyértlemű elv érvényesítéséhez.
4. Épp arra is hivatkoznak sokan, fideszesek is, hogy a mostani azért sem oké, mert a nép feje fölött hozták össze. Akkor pláne egy népszavazással kellene legitimálni az újat.
És hogy megelőzzem együgyű, fidesz-sbalonokat puffogtató hülyeségeidet, elébe megyek a következő kérdésednek is: az, hogy hányan olvasnak el valamit, nem releváns, ilyen alapon parlamenti választást se kéne tartani, mert a progamokat is alig olvassák, és egyéb népszavazásokat se kéne tartani, stb.
Mesélj, milyen érzés tök hülyét csinálni magadból?
@Fabius: De van.
Ha apám kivárta a 40 évet,
akkor én is megnézem,
mi lesz ebből a Zegyüttműködés Renceréből.
Ha apám kivárta a 40 évet,
akkor én is megnézem,
mi lesz ebből a Zegyüttműködés Renceréből.
@Várúr:
jah, a lényeget le is hagytam, mi köze a Fidesz zsarolásának megítéléséhez annak, hogy a népszavazás egyébként jó-e vagy sem?
Ha nem jó ötlet a népszavazás, akkor a Fidesz zsarolhat? Akkor saját politikai érdekei függvényévé teheti a magyar nép jogát?
Mond, milyen cukorkát szopogattál ma reggel? vagy csak kimostad az agyad egy Szijjártó-összessel, azért beszélsz baromságokat?
jah, a lényeget le is hagytam, mi köze a Fidesz zsarolásának megítéléséhez annak, hogy a népszavazás egyébként jó-e vagy sem?
Ha nem jó ötlet a népszavazás, akkor a Fidesz zsarolhat? Akkor saját politikai érdekei függvényévé teheti a magyar nép jogát?
Mond, milyen cukorkát szopogattál ma reggel? vagy csak kimostad az agyad egy Szijjártó-összessel, azért beszélsz baromságokat?
Miért is kéne a szociknak alkotmánytervezetet benyújtani??? Azért mert Orbán 'jó hangulatában van' és a kommunikáció látszatát akarja kelteni?
NEM, NEM.
Az alkotmánnyal is a szart Orbán keverte Orbán is viszi el. Ez egy 2/3-os nem koalíciós kormány - mindenért ők a felelősek. Én abszolút nem várom el, hogy ezzel foglalkozzanak a szocik!
Jelen helyzetben 1 dolgot tartanék kívánatosnak.
Rendezzék soraikat tudjanak pártként funkcionálni és kezdjenek el kommunikálni az EMBEREK felé. És nem Orbánnal! Ennyi.
Mihelyt ez meglesz lehet politikai kérdésekkel de még inkább gazdasági és más egyéb kérdésekkel foglalkozni.
NEM, NEM.
Az alkotmánnyal is a szart Orbán keverte Orbán is viszi el. Ez egy 2/3-os nem koalíciós kormány - mindenért ők a felelősek. Én abszolút nem várom el, hogy ezzel foglalkozzanak a szocik!
Jelen helyzetben 1 dolgot tartanék kívánatosnak.
Rendezzék soraikat tudjanak pártként funkcionálni és kezdjenek el kommunikálni az EMBEREK felé. És nem Orbánnal! Ennyi.
Mihelyt ez meglesz lehet politikai kérdésekkel de még inkább gazdasági és más egyéb kérdésekkel foglalkozni.
@1.szolo 2014;):
A parlamenti képviselet nem cél, hanem kötelesség. Legalábbis amíg a választók így szavaztak, és jár érte honorárium, párttámogatás.
Mondtam, elfogadni nem kell az új alkotmányt, lehet nemmel szavazni. De a munkát bojkottálni, és az embereket képviselet nélkül hagyni nem lehet.
A demokráciát nem azzal védjük meg, ha kizárólag beszélni vagyunk képesek róla, de ha kényelmetlen akkor megsértődünk.
A parlamenti képviselet nem cél, hanem kötelesség. Legalábbis amíg a választók így szavaztak, és jár érte honorárium, párttámogatás.
Mondtam, elfogadni nem kell az új alkotmányt, lehet nemmel szavazni. De a munkát bojkottálni, és az embereket képviselet nélkül hagyni nem lehet.
A demokráciát nem azzal védjük meg, ha kizárólag beszélni vagyunk képesek róla, de ha kényelmetlen akkor megsértődünk.
@Fabius:
Fabiusz, ezzel el vagy tévedve.
Nem arra kapták a mandátumot, hogy Alkotmányozó Nemzetgyűlés legyenek.
Arra kapták, hogy képviseljék a választókat az országgyűlésben.
Ha alkotmányozó szenátorokat választottunk volna, akkor kötelességük lenne ott ülni.
Fabiusz, ezzel el vagy tévedve.
Nem arra kapták a mandátumot, hogy Alkotmányozó Nemzetgyűlés legyenek.
Arra kapták, hogy képviseljék a választókat az országgyűlésben.
Ha alkotmányozó szenátorokat választottunk volna, akkor kötelességük lenne ott ülni.
Valamilyen "normálisabbnak" látszó gitt-egylet alapítson már egy pártot, könyörgöm!
Már most sem tudtam kire szavazni, mert nem volt semmilyen alternatíva.
Nekem már 10 éve elegem van abból, hogy a fidss-maszop klientúrája lerohasztja az országot.
A gondolkodásmódjuk szerint csak két Zemberfajta létezik, vagy az egyik, vagy a másik.
Középút nem lehetséges.
Nem lehetséges?
Vagy csak én vagyok aki hülyén gondolja?
Már most sem tudtam kire szavazni, mert nem volt semmilyen alternatíva.
Nekem már 10 éve elegem van abból, hogy a fidss-maszop klientúrája lerohasztja az országot.
A gondolkodásmódjuk szerint csak két Zemberfajta létezik, vagy az egyik, vagy a másik.
Középút nem lehetséges.
Nem lehetséges?
Vagy csak én vagyok aki hülyén gondolja?
@simonmondja.:
Alkotmányozó nemzetgyűlés nem lesz. Közönséges parlamenti vita lesz az alkotmányról, amiben a megválasztott képviselőknek - szerintem - kötelessége képviselni azokat, akik oda küldték őket.
Alkotmányozó nemzetgyűlés nem lesz. Közönséges parlamenti vita lesz az alkotmányról, amiben a megválasztott képviselőknek - szerintem - kötelessége képviselni azokat, akik oda küldték őket.
Arról se feledkezzünk meg, hogy a Fidesz hadjárata a magyar intézményrendszer függetlensége ellen ma újabb állomásához érkezett... az eredetileg a kormány kontrolljának szánt független Költségvetési Tanács ma már nem egy szakértők hadát felvonultató szervezet, hanem csak egy 3 fős kis hivatalocska, és mától még ebben is Fideszes többség van...
www.fn.hu/makro/20110218/schmitt_megadta_kegyelemdofest/
www.fn.hu/makro/20110218/schmitt_megadta_kegyelemdofest/
@Fabius:
Az Ó görög mondás szerint:
- Gutten morgen zembertelenek (már nyílik a csipa)
- Gutten morgen zemberek (majd nyílik a csipa)
- Gutten morgen maszoposok (holdban a csipa nyílás)
Kb. eben a sorrendben ébredeznek szép lassan.
Menne ez gyorsabban is, ha parancsra tennék!
De ki adja ki a parancsot?
A maszoposok esetén:
Bíró:
Eeeeegy,....keeettőőő,....háááá...(még csak itt tartanak). Nyolcra fel kéne állni (lesz idő kivárni?).
Az Ó görög mondás szerint:
- Gutten morgen zembertelenek (már nyílik a csipa)
- Gutten morgen zemberek (majd nyílik a csipa)
- Gutten morgen maszoposok (holdban a csipa nyílás)
Kb. eben a sorrendben ébredeznek szép lassan.
Menne ez gyorsabban is, ha parancsra tennék!
De ki adja ki a parancsot?
A maszoposok esetén:
Bíró:
Eeeeegy,....keeettőőő,....háááá...(még csak itt tartanak). Nyolcra fel kéne állni (lesz idő kivárni?).
Nyilván lehet benne érdekellentét, tudatos félrevezetési szándék, megosztási kísérlet, de ettől még az "információ" hamis. A Hír Tv honlapján jelent meg az az ostobaság, hogy a Táncsics Alapítvány fizette az évértékelőre kibérelt szállodai terem díját.
Hát, ez hazugság. Senki, egyetlen fillért sem költött az alapítvány pénzéből ilyen célra.
Mint ahogy az sem igaz, hogy Gyurcsány Ferenc nem küldött meghívót a pártvezetésnek. Mesterházy Attila elnök úr és számos más vezető, parlamenti képviselő vissza is jelezte részvételi szándékát. Az elnök urat most is várjuk szeretettel, ha az MSZP pápai kampányát segítő programja ellenére mégis el tud jönni az évértékelőre.
A Corinthia termét és a lebonyolítás minden technikai elemét a Demokratikus Koalíció Platformnak küldött adományokból fizetjük ki, amelyről a tagok - ahogy eddig is - tételes elszámolást kapnak.
A terem egyébként valóban elegáns, ára viszont olcsóbb, mintha középületben lenne a rendezvény.
Ennyit a luxusról. Nagyon sokan keresik majd fel a Jókai utcai MSZP-székházat is, ahol kivetítőkön nézhető és hallható a beszéd.
És végül: az évértékelőt az atv.hu és a kapcsolat.hu élőben közvetíti.
Hát, ez hazugság. Senki, egyetlen fillért sem költött az alapítvány pénzéből ilyen célra.
Mint ahogy az sem igaz, hogy Gyurcsány Ferenc nem küldött meghívót a pártvezetésnek. Mesterházy Attila elnök úr és számos más vezető, parlamenti képviselő vissza is jelezte részvételi szándékát. Az elnök urat most is várjuk szeretettel, ha az MSZP pápai kampányát segítő programja ellenére mégis el tud jönni az évértékelőre.
A Corinthia termét és a lebonyolítás minden technikai elemét a Demokratikus Koalíció Platformnak küldött adományokból fizetjük ki, amelyről a tagok - ahogy eddig is - tételes elszámolást kapnak.
A terem egyébként valóban elegáns, ára viszont olcsóbb, mintha középületben lenne a rendezvény.
Ennyit a luxusról. Nagyon sokan keresik majd fel a Jókai utcai MSZP-székházat is, ahol kivetítőkön nézhető és hallható a beszéd.
És végül: az évértékelőt az atv.hu és a kapcsolat.hu élőben közvetíti.
@Fabius:
Arról volt szó, hogy lesz.
Képviselni akkor tudnának, ha mindegyik előtárta volna az alkotmány-terveit
és én aszerint választottam volna közülük.
Egy büdös szóval nem mondták, hogy mit akarnak.
Most meg képviselnek ?
A fideszre szavazók mind gyerekszavazatot akarnak ?
Vagy mind külmagyar szavazatot ?
Még a kétharmad szavazói se tudták, mit választanak.
Én se tudom, mit ugatnának az ellenzékiek.
Akkor ki képvisel kit ?
Arról volt szó, hogy lesz.
Képviselni akkor tudnának, ha mindegyik előtárta volna az alkotmány-terveit
és én aszerint választottam volna közülük.
Egy büdös szóval nem mondták, hogy mit akarnak.
Most meg képviselnek ?
A fideszre szavazók mind gyerekszavazatot akarnak ?
Vagy mind külmagyar szavazatot ?
Még a kétharmad szavazói se tudták, mit választanak.
Én se tudom, mit ugatnának az ellenzékiek.
Akkor ki képvisel kit ?
@Kijelölt Felelős: " De mai napig érteni értem, de elfogadni nem tudom, hogy miért nem vagytok képesek kiemelni fejeteket párton belüli nagyuraitok valagából! "
Hát ez nagyon ütős volt , de kiválóan jellemezte egy mondattal a helyzetet , gratulálok !
Hihetetlen ez a szervilizmus , ahogy a baloldali érzelmü szavazók a mind a mai napig elfogadják ,hogy akik nemrég az " Ugrásra kész imperialista agresszort " kidagadó erekkel a nyakukon üvöltötték az emelvényről , azok most milliomos avagy nota bene milliárdosként a szószólójuk ! Mikor szabadul fel igazán a magyar " proletár " ?
Hát ez nagyon ütős volt , de kiválóan jellemezte egy mondattal a helyzetet , gratulálok !
Hihetetlen ez a szervilizmus , ahogy a baloldali érzelmü szavazók a mind a mai napig elfogadják ,hogy akik nemrég az " Ugrásra kész imperialista agresszort " kidagadó erekkel a nyakukon üvöltötték az emelvényről , azok most milliomos avagy nota bene milliárdosként a szószólójuk ! Mikor szabadul fel igazán a magyar " proletár " ?
A Nemzeti Gonosz Törpének most is remeg a lába ha Gyurcsány nevét ha hallja akkor is. ...és az egész Fidesz Banda is érzi , hogy jön a nagy Narancsos Bukta--hehe
az eltel 21 évben a legnagyobb szarkeverő , köpönyegforgató hatalomért " harcoló", uszító,..belföldön - külföldön az Orbán volt. Ha ő nem élt volna, ma már boldog Magyarország lenne.Orbán nélkül a Fidesz is egy " normális" parlament párt lehetett volna. ( Ma a már Orbán nélkül is egy Banda csak banditákkal tele, megszokták és utánozzák az kis szaros Törpét a kis hatalmakért).
Ezt a bagázst úgy ahogy van szét kell robbantani!
Ezt a bagázst úgy ahogy van szét kell robbantani!
@simonmondja.:
Siófokon kimondta a Fidesz, hogy nem lesz:
index.hu/belfold/2011/02/11/nem_lesz_alkotmanyozo_nemzetgyules/
Szimpla parlamenti vita lesz, ahová várják minden frakciótól a saját, vitára bocsátható tervezetet. Tessék szépen megírni.
A gyerekszavazat és a külhoni magyarok választójoga is egyforma hülyeség. De ezt képviselni se te, se én nem tudjuk a parlamentben.
Siófokon kimondta a Fidesz, hogy nem lesz:
index.hu/belfold/2011/02/11/nem_lesz_alkotmanyozo_nemzetgyules/
Szimpla parlamenti vita lesz, ahová várják minden frakciótól a saját, vitára bocsátható tervezetet. Tessék szépen megírni.
A gyerekszavazat és a külhoni magyarok választójoga is egyforma hülyeség. De ezt képviselni se te, se én nem tudjuk a parlamentben.
@Fabius: Nálam senki nem dolgoztatná jobban a képviselöinket... :-D
Ha rajtam múlna, az üléstermek (plenáris, bizottsági) ajtajain blokkolóórák lennének, és arányosan CSAK az effektíve odabent töltött IDEjüket fizetnék ki nekik! ((továbbá még le is árnyékoltatnám ezeket a tereket, hogy ne is mobilozhassanak onnan:))
Ha pedig szépen bent ülnek mind, akkor beszélhetünk a munkájuk ÉRDEMI részéröl:
- ha (a választóik szerint) nincs "alkotmányozási kényszer", akkor nekik PONT EZT kell képviselniük, vagyis - ott ülve:) - a vitában ELMONDANI, hogy NINCS is szükség új alkotmányra (orbánistára meg pláne!) - majd pedig szépen nemmel szavazni - ahogy azt már Te is megengedted nekik:)
Ha rajtam múlna, az üléstermek (plenáris, bizottsági) ajtajain blokkolóórák lennének, és arányosan CSAK az effektíve odabent töltött IDEjüket fizetnék ki nekik! ((továbbá még le is árnyékoltatnám ezeket a tereket, hogy ne is mobilozhassanak onnan:))
Ha pedig szépen bent ülnek mind, akkor beszélhetünk a munkájuk ÉRDEMI részéröl:
- ha (a választóik szerint) nincs "alkotmányozási kényszer", akkor nekik PONT EZT kell képviselniük, vagyis - ott ülve:) - a vitában ELMONDANI, hogy NINCS is szükség új alkotmányra (orbánistára meg pláne!) - majd pedig szépen nemmel szavazni - ahogy azt már Te is megengedted nekik:)
@simonmondja.: Te élsz tévedésben. Ha az alkotmányt, ill. a jogalkotási tv-t ismernéd, akkor tudnád, hogy a mostani alkotmányozó nemzetgyülés. Ezen lehet vitatkozni, de minek. Olvasgassál utána.
@Harley: Nem kéne ezt "oldalfüggöen" nézned... Hacsak nem tartod 0.Viktor "oligarcha"-ellenes harcát is baloldalinak (mondjuk megérteném;)) - mert ugye az SEM vonatkozik a jobboldali oligarchákra...
Hamarosan előkerülnek a fegyverek..ha más nem ,..kasza kapa és elzavarjuk ezt a rohadt Nemzeti Hazudós Lopós Rohadt Fidesz bandát az országból is!!!!!!
A Kaukázus zenekar egykori főhőse szerint sokat fejlődött a tüntetési kultúránk, de a hatalom mindig pár lépéssel előrébb jár a civileknél, a tüntetések pedig ritkán tudnak annyira vehemensek és naprakészek lenni, hogy utolérjék azt.
www.mohaonline.hu/eszme/kardos_horvath_janos_feri_mediatorveny_tuntetes
www.mohaonline.hu/eszme/kardos_horvath_janos_feri_mediatorveny_tuntetes
gyurcsány nem fog hosszan beszélni, mert a nyugger rajongóinak sietni kell haza pelenkát cserélni. magukon, természetesen.
Gyurcsány Ferenc
Vállalkozóból lett politikus, a nyereség után adót fizet. Politikuskén elismerte hogy hazudott. Nem vette fel a fizuját amíg miniszterelnök volt. 300 forintos vizitdíjat akart.
Orbán Viktor. Politikus. Soha nem végzett érdemi munkát (most sem),csak a pénzt viszi. Saját és elvtársai javára változtatta az adórendszert. Folyamatosan hazudik, de ő ezt nem ismeri el. Lenyúlta a magánnyugdíjakat.
Nem alkotmányozni kéne, hanem normális gazdasági döntéseket hozni. Nekem mindegy ki van hatalmon, ha az rendesen végzi a munkáját. Ha én így végeztem volna a bányában a munkámat, már rég halott lennék.
Vállalkozóból lett politikus, a nyereség után adót fizet. Politikuskén elismerte hogy hazudott. Nem vette fel a fizuját amíg miniszterelnök volt. 300 forintos vizitdíjat akart.
Orbán Viktor. Politikus. Soha nem végzett érdemi munkát (most sem),csak a pénzt viszi. Saját és elvtársai javára változtatta az adórendszert. Folyamatosan hazudik, de ő ezt nem ismeri el. Lenyúlta a magánnyugdíjakat.
Nem alkotmányozni kéne, hanem normális gazdasági döntéseket hozni. Nekem mindegy ki van hatalmon, ha az rendesen végzi a munkáját. Ha én így végeztem volna a bányában a munkámat, már rég halott lennék.
gyurcsány nem fog hoszan beszélni, mert a nyugger rajongóinak sietni kell haza pelenkát cserélni. magukon, természetesen.
táncsis mihály, a kurva anyád!!!jó nagy köcsög lehetett, ha gyurcsány róla nevezte el a szaros-balos alapítványát!!üsd a balost!!!
Most megint ott tartunk, hogy melyik jobb. Ha valaki ígér/mond valamit, és nem teljesíti,(de bevallja) vagy ha valaki nem szól egy k.rva szót sem, és mikor megválasztották, megcsinálja az összes bodicseket, amit eddig letagadott.
(Nem minősítem, -de mindenki döntse el, hasonló helyzetben mit mondana a rajtakapott gyerekének...)
Ki a jobb?
Ha lop több milliárdot, majd vécés néni szint felett mindenhova betolja jó pénzért a cimboráit -és minderre azt mondja, ezt TI akartátok? Döntsük el! Sajnos, ez azért baj, mert a cimborák is éhesek! Nem is kicsit!
Pl. Tarlós: Nem nagyon látjátok majd a hírekben, de több ÚJ narancs parkoló kft. is indul. A maradék szabad helyeket is lenyúlják, (az összeset, amiért nem kell pereskedni) -így már csengethetünk Pesten-Budán, mint a katonatiszt...
Nem csak mi, a vidékiek is.
Hiába menne ugyanis valahova metróval, nyártól már nem fog a közelben ingyenes parkolót találni. (Pl. Batthyányi téri csomópont) Csenget ő is mint a barom...
Gondolkodjunk már!
(Nem minősítem, -de mindenki döntse el, hasonló helyzetben mit mondana a rajtakapott gyerekének...)
Ki a jobb?
Ha lop több milliárdot, majd vécés néni szint felett mindenhova betolja jó pénzért a cimboráit -és minderre azt mondja, ezt TI akartátok? Döntsük el! Sajnos, ez azért baj, mert a cimborák is éhesek! Nem is kicsit!
Pl. Tarlós: Nem nagyon látjátok majd a hírekben, de több ÚJ narancs parkoló kft. is indul. A maradék szabad helyeket is lenyúlják, (az összeset, amiért nem kell pereskedni) -így már csengethetünk Pesten-Budán, mint a katonatiszt...
Nem csak mi, a vidékiek is.
Hiába menne ugyanis valahova metróval, nyártól már nem fog a közelben ingyenes parkolót találni. (Pl. Batthyányi téri csomópont) Csenget ő is mint a barom...
Gondolkodjunk már!
@Fabius: "Azt várom, hogy az ellenzéki pártok benyújtsák a saját elképzelésüket az alkotmányról"
@kubatov_kommunista: "Miért is kéne a szociknak alkotmánytervezetet benyújtani???"
Itt a 3 PONT... ahogy megtudhattuk:
@Zigomer Trubahin: "az ellenzék dolga meg az, hogy a kormány működésére reagáljon"
A "kormány működése":
1. ÉN alkotmányozni akarok, de azzal a látszattal, hogy MIND akarunk (az ellenzék is), ezért ELVÁROM az ellenzéktöl, hogy beadja a saját "házi feladatát"...
2. (reakció)
ÉN (az ellenzék) NEM akarok alkotmányozni, tehát NEM teljesítem a kormány(!) részvételi felkérését, viszont reagálni fogok (értelem szerüen elutasítással!) minden kormánypárti alkotmány-átíró javaslatra (egyenként és összességében is:).
@kubatov_kommunista: "Miért is kéne a szociknak alkotmánytervezetet benyújtani???"
Itt a 3 PONT... ahogy megtudhattuk:
@Zigomer Trubahin: "az ellenzék dolga meg az, hogy a kormány működésére reagáljon"
A "kormány működése":
1. ÉN alkotmányozni akarok, de azzal a látszattal, hogy MIND akarunk (az ellenzék is), ezért ELVÁROM az ellenzéktöl, hogy beadja a saját "házi feladatát"...
2. (reakció)
ÉN (az ellenzék) NEM akarok alkotmányozni, tehát NEM teljesítem a kormány(!) részvételi felkérését, viszont reagálni fogok (értelem szerüen elutasítással!) minden kormánypárti alkotmány-átíró javaslatra (egyenként és összességében is:).
@Bmw: GyF-vállalkozóból lett politikus államadósságban első helyet ért el, gazd.növekedésben utolsót, mondjuk ennyi erővel könyvtáros is lehetett volna
Ov-soha nem végzett érdemi munkát(98-02) gazd. növekedés térségi első hely, csökkent az adósság 50%-ra.
Rohadtul nem érdekel, szerinted ki dolgozott, csak az eredmény.
Ov-soha nem végzett érdemi munkát(98-02) gazd. növekedés térségi első hely, csökkent az adósság 50%-ra.
Rohadtul nem érdekel, szerinted ki dolgozott, csak az eredmény.
Én már szívesen állítanék egy szobrot Orbán Viktornak!
( jó..tudom csak nem élő emberről állítanak szobrot.....Na azért állítanék szívesen):)
( jó..tudom csak nem élő emberről állítanak szobrot.....Na azért állítanék szívesen):)
@Fabius:
Én magamat képviselem.
Itt és máshol.
Vártam eleget, hogy mások képviseljenek.
Ha a parlamentben a fidesz mindent eldönt,
akkor eldönt.
Szálljon az ő fejére.
Én magamat képviselem.
Itt és máshol.
Vártam eleget, hogy mások képviseljenek.
Ha a parlamentben a fidesz mindent eldönt,
akkor eldönt.
Szálljon az ő fejére.
Egy egyszerű kérdésem lenne:
-Ki az a Gyurcsány Ferenc?
(nyilván tudom ki az, sejtem (remélem) mi lesz a sorsa hamarosan, ha működik igazságszolgáltatás kis hazánkban, azt nem értem, miért téma az ő véleménye? megy oda, ahová való. gy. f. nem tényező már régen, nem is lesz)
-Ki az a Gyurcsány Ferenc?
(nyilván tudom ki az, sejtem (remélem) mi lesz a sorsa hamarosan, ha működik igazságszolgáltatás kis hazánkban, azt nem értem, miért téma az ő véleménye? megy oda, ahová való. gy. f. nem tényező már régen, nem is lesz)
@Fabius: Esetleg raero idoben felhivogatnad az elmult "szezon"FIDESZ-KDNP kepviseloit is, hogy talicskazzak vissza a fizujukat. Mert emlekeim szerint Navracican kivul kevesen jartak be dolgozni...mondjuk az is minek....
EGYENLO MERCE. Amig nincs, szerintem nincs mirol beszelgetni.
EGYENLO MERCE. Amig nincs, szerintem nincs mirol beszelgetni.
@hapsi: Hat ez az, miert is nincs bortonben? Pedig szep trofea lenne...de hiaba, egyelore nincs rajta fogas!
@hapsi: Ez a szint nem penzrol szol. Hatalomrol es informaciorol. Ha Fleto sitten van, nem lesz kivel riogatni a tabort... O meg persze nem hulye, hogy ne tartson par lapot a kabatujjban....
@simonmondja.:
Ezen nincs mit megvitatni. Az alkotmányozó nemzetgyűlés fogalmát nem ismeri a hatályos alkotmányunk.
[19. § (3) bek.]
[24. § (5) bek.]
Fideszék is felismerték, már nem hajtogatják.
Ezen nincs mit megvitatni. Az alkotmányozó nemzetgyűlés fogalmát nem ismeri a hatályos alkotmányunk.
[19. § (3) bek.]
[24. § (5) bek.]
Fideszék is felismerték, már nem hajtogatják.
@Fabius: Tényleg nem ismeri. Csak hát ez csak egy szó, nem a lényeg. Ugye?
@tomwar: a "tábor" szemmel láthatóan megriadt az elmúlt nyolc évben, azért nem kell szabadlábon tartani szerintem. Az előző gondolatodra, hogy nincs rajta fogás: ha valaki bizonyítottan köztörvényes bűnt (bűnöket)követett el, de elévült, az becsületes ember? Az számít ma Magyarországon, mint "politikai erő"? Ha ilyen-olyan médiákban nem erőltetnék a nevét, akkor is úgy éreznéd, hogy ő egy politikai szereplő? Szerinted az?
@tomwar: Szerinted kit lehet politikai csontvázakkal riogatni? Ha Fletónak bármi lenne a tarsolyában, már választáskor csak ő lett volna a TVben a sztorival. Sory.
@Fabius:
Azért nem ismeri, mert biztos sztálinista Alkotmány.
Az ezeréves Korona-tan biztos ismeri.
Vagy a hármas könyv,
vagy az Aranybulla,
mert ilyen ócska sztálinista Alkotmány
nem osz, nem szoroz
egy nemzet ezeréves alkotmányfejlődésében.
Azért nem ismeri, mert biztos sztálinista Alkotmány.
Az ezeréves Korona-tan biztos ismeri.
Vagy a hármas könyv,
vagy az Aranybulla,
mert ilyen ócska sztálinista Alkotmány
nem osz, nem szoroz
egy nemzet ezeréves alkotmányfejlődésében.
@tomwar:
És ha nálam van egyenlő mérce, akkor te is picsán rúgod a munkát bojkottáló szocikat?
varanus.blog.hu/2010/04/07/orban_viktor_a_csendes_tars
Hmm?
És ha nálam van egyenlő mérce, akkor te is picsán rúgod a munkát bojkottáló szocikat?
varanus.blog.hu/2010/04/07/orban_viktor_a_csendes_tars
Hmm?
@Bathory:
Ha tudod, hogy nem ismeri akkor minek hivatkozol hülyeségre, meg jogalkotási törvényre? Az új alkotmány - esetleges - megalkotása jelentőségétől függetlenül szimpla országgyűlési feladat, ami kétharmados támogatást igényel. Ha a magyar parlament nekilát, akkor minden frakciónak rész kell benne venni. Mindössze azért, mert a parlamentáris demokrácia ezt kívánja.
Aztán, ha nem ért vele egyet ne szavazza meg.
Ha tudod, hogy nem ismeri akkor minek hivatkozol hülyeségre, meg jogalkotási törvényre? Az új alkotmány - esetleges - megalkotása jelentőségétől függetlenül szimpla országgyűlési feladat, ami kétharmados támogatást igényel. Ha a magyar parlament nekilát, akkor minden frakciónak rész kell benne venni. Mindössze azért, mert a parlamentáris demokrácia ezt kívánja.
Aztán, ha nem ért vele egyet ne szavazza meg.
@sárkányfő:
Kivételesen válaszolok, bár nem sok kedvem van, mint jeleztem is. Te csinálsz hülyét magadból a madagaszkári dumáddal. Kispajtásnak úttörő múltad miatt nevezlek, korodtól függetlenül. Neked nemhogy egy 17 oldalas alkotmánytervezet, de egy cédulányi bevásárlás is sok volna. A Mókus őrsben mozgalmi dalokat tanultatok. Látom, mélyen megragadt.
Javaslat: írj kevesebbet, annál többet olvass. Ha lesz népszavazás, olvasnod kell. Bár elvetnél te mindent, ha nem Furcsány vagy Házmestery írja. Egyelőre "saját alkotmánykoncepociójukból" egy betűt le nem írtak, de lehet visongani. Csak így tovább.
Kivételesen válaszolok, bár nem sok kedvem van, mint jeleztem is. Te csinálsz hülyét magadból a madagaszkári dumáddal. Kispajtásnak úttörő múltad miatt nevezlek, korodtól függetlenül. Neked nemhogy egy 17 oldalas alkotmánytervezet, de egy cédulányi bevásárlás is sok volna. A Mókus őrsben mozgalmi dalokat tanultatok. Látom, mélyen megragadt.
Javaslat: írj kevesebbet, annál többet olvass. Ha lesz népszavazás, olvasnod kell. Bár elvetnél te mindent, ha nem Furcsány vagy Házmestery írja. Egyelőre "saját alkotmánykoncepociójukból" egy betűt le nem írtak, de lehet visongani. Csak így tovább.
@Várúr: Hát tényleg, amiért más országban nincs népszavazás az alkotmányról, akkor itt is felesleges. Ez igaz is lenne, ha Orbán Győzike korrektségéről lenne híres. De, mindenről, csak arról nem.
Egyébként is, mondja már meg valaki, a 21. században miért is kell engem agyatlan droidoknak kéviselni, akiket a saját költségtérítésükön kívül nem érdekel semmi. A jelenlegi technikai szint mellett a közvetlen demokrácia teljesen jól működhetne. Ja, hogy 260 képviselőt még lehet zsarolni ?
Egyébként is, mondja már meg valaki, a 21. században miért is kell engem agyatlan droidoknak kéviselni, akiket a saját költségtérítésükön kívül nem érdekel semmi. A jelenlegi technikai szint mellett a közvetlen demokrácia teljesen jól működhetne. Ja, hogy 260 képviselőt még lehet zsarolni ?
@1.szolo 2014;):
Szégyenkezzen Gyurcsány és a többi hazaáruló gazember az eredménytelen népszavazás miatt. Tavaly a parlamentben 3 kivétellel még a szocik is megszavazták.
Szégyenkezzen Gyurcsány és a többi hazaáruló gazember az eredménytelen népszavazás miatt. Tavaly a parlamentben 3 kivétellel még a szocik is megszavazták.
@Várúr:
Ez a mostani alkotmányozás olyan, mint amikor a műtőbe bevisznek egy szívinfarktust szenvedettet és a kezéről elkezdik leoperálni a szemölcsöt. Valóban kellemetlen, ha nem csak dumálni és kivonulni kell, hanem valamit az asztalra is tenni kellene. Ja, hogy az népszerűtlen ? Érdekes, 9 hónap alatt 1 gyerek is megszületik, a Messiásnak pedig 1 szál kolbász sem sikerült.
Ez a mostani alkotmányozás olyan, mint amikor a műtőbe bevisznek egy szívinfarktust szenvedettet és a kezéről elkezdik leoperálni a szemölcsöt. Valóban kellemetlen, ha nem csak dumálni és kivonulni kell, hanem valamit az asztalra is tenni kellene. Ja, hogy az népszerűtlen ? Érdekes, 9 hónap alatt 1 gyerek is megszületik, a Messiásnak pedig 1 szál kolbász sem sikerült.
@Fabius:
Vissza az 1. pontra ?
Ha az a parlamentáris demokrácia, hogy
az a párszáz mandátum azt csinál ott bent, amit akar,
akkor mit nevezzünk majomketrecnek ?
Legközelebb a többségben azt találják ki, hogy kormányozni nem, alkotmányozni sem akarnak,
viszont szivesen lennének
ujgur fanatikus szekta,
akkor abban kell résztvenni ?
Ha homopartivá alakulnak, akkor meg abban ?
Vissza az 1. pontra ?
Ha az a parlamentáris demokrácia, hogy
az a párszáz mandátum azt csinál ott bent, amit akar,
akkor mit nevezzünk majomketrecnek ?
Legközelebb a többségben azt találják ki, hogy kormányozni nem, alkotmányozni sem akarnak,
viszont szivesen lennének
ujgur fanatikus szekta,
akkor abban kell résztvenni ?
Ha homopartivá alakulnak, akkor meg abban ?
@Bathory:
Az UD Zrt egész jól működött. A fityisz káderek pedig 2002 óta mind jó útra tértek, belátván bűneiket. Meg, volt egy kis ügyészi segítség. Na jó, nem kicsi.
Az UD Zrt egész jól működött. A fityisz káderek pedig 2002 óta mind jó útra tértek, belátván bűneiket. Meg, volt egy kis ügyészi segítség. Na jó, nem kicsi.
@Várúr:
:D
Tök hülyét csináltál magadból. Állításaid tétleről-tételre cáfoltam.
Pl.:
- te: több száz oldalas alkotmány.
ezzel szemben a valóság: 17 oldalas (az új még rövidebb lesz)
- te: sehol nincs róla szavazás.
ezzel szemben a valóság: még nálunk sokkal kevésbé demokratikius, afrikai és ázsiai országokban is van.
És miután lebőgtél, mit válaszolsz? :)) Érvelni már meg se próbálsz, igaz nem is tudnál mit mondani. A fő kérdésre, hogy ez a téma miért válasz a Fidesz zsarolására, nem válaszolsz, messziről kerülöd.
Ehelyett fröcsögő személyeskedés, igazi büdös trollhoz méltóan. Na de legalább még tisztábban látjuk igazi énedet.
Köszönjük Emese...
:D
Tök hülyét csináltál magadból. Állításaid tétleről-tételre cáfoltam.
Pl.:
- te: több száz oldalas alkotmány.
ezzel szemben a valóság: 17 oldalas (az új még rövidebb lesz)
- te: sehol nincs róla szavazás.
ezzel szemben a valóság: még nálunk sokkal kevésbé demokratikius, afrikai és ázsiai országokban is van.
És miután lebőgtél, mit válaszolsz? :)) Érvelni már meg se próbálsz, igaz nem is tudnál mit mondani. A fő kérdésre, hogy ez a téma miért válasz a Fidesz zsarolására, nem válaszolsz, messziről kerülöd.
Ehelyett fröcsögő személyeskedés, igazi büdös trollhoz méltóan. Na de legalább még tisztábban látjuk igazi énedet.
Köszönjük Emese...
@simonmondja.:
Olaszliszkán a többség talált egy mókát aznap.
Agyonütötték az időt,
amíg nem volt jobb ötletük.
Tényleg komoly, hogy a parlamentben azzal szórakoznak, amivel akarnak ?
Nem kaptak az alkotmányozásra felhatalmazást.
Mert nem is kértek.
Ha mégis ezzel szarják el az idejüket, akkor az szabadon választott foglalatosság.
Olaszliszkán a többség talált egy mókát aznap.
Agyonütötték az időt,
amíg nem volt jobb ötletük.
Tényleg komoly, hogy a parlamentben azzal szórakoznak, amivel akarnak ?
Nem kaptak az alkotmányozásra felhatalmazást.
Mert nem is kértek.
Ha mégis ezzel szarják el az idejüket, akkor az szabadon választott foglalatosság.
@Bathory:
Januárban 90 ezerrel nőtt a munkanélküliek száma. Bele sem merek gondolni, mennyivel nőtt volna, ha a kormány legfőbb célja nem 1 millió munkahely teremtése lenne.
Már csak a végeredményt tekintve.
Januárban 90 ezerrel nőtt a munkanélküliek száma. Bele sem merek gondolni, mennyivel nőtt volna, ha a kormány legfőbb célja nem 1 millió munkahely teremtése lenne.
Már csak a végeredményt tekintve.
@simonmondja.: Az alkotmány is csak tv., csak 2/3 kell hozzá. Nem tudom mit kell ezen rugózni, a parlament dolga a tvhozás. Persze hogy vinnyog, aki most kimarad-önként vagy kényszerből-az alkotmányozásból, de kit lep ze meg?
Csak úgy mellékesen, a visszavonuláshoz, valóban szükségeltetik bölcsességgel párosuló belátás. Az gond, ha nincs ez meg.
@sisifux: Várjuk meg a hosszútávú adatokat. Tavaly összességében nőtt a foglalkoztatottság, de az a fontos, hogy 8 év múlva hol lesz.
@Bathory:
Vinnyogni, azt nálatok szokás odahaza.
Az országban érvényes az Alkotmány.
Ha másikat ír a Fidesz,
az az ő bajuk.
Ha Orbán írja egyedül, az se számít.
Megnyomják a gombot a spanok.
De ne játsszanak már vitát, mert körberöhögöm őket.
Vinnyogni, azt nálatok szokás odahaza.
Az országban érvényes az Alkotmány.
Ha másikat ír a Fidesz,
az az ő bajuk.
Ha Orbán írja egyedül, az se számít.
Megnyomják a gombot a spanok.
De ne játsszanak már vitát, mert körberöhögöm őket.
@Fabius: Nana. Nem azert vannak ott, hogy a bufebe maszkaljanak! Lofaszt. Ugyanezt gondoltam/gondolom a narancsosokrol is.
@hapsi:
Ket ok, amiert Fleto nincs bortonben:
1. Nincs miert lecsukni.
2. Szabadlabon tobbet er.
Az erkolcs szo politikussal egy mondatban nem fer meg. Jelenleg ez a helyzet.
Ket ok, amiert Fleto nincs bortonben:
1. Nincs miert lecsukni.
2. Szabadlabon tobbet er.
Az erkolcs szo politikussal egy mondatban nem fer meg. Jelenleg ez a helyzet.
@Fabius:
Rosszul ertelmezheto voltam. Az egyenlo merce MINDENKIRE vonatkozzon. Rad, ram, a droidokra, stb.
Rosszul ertelmezheto voltam. Az egyenlo merce MINDENKIRE vonatkozzon. Rad, ram, a droidokra, stb.
@Bathory:
Igen, ez többé-kevésbé jogos. Már, hogy 1 hónap alapján nem feltétlenül lehet végleges következtetést levonni.:)
Igen, ez többé-kevésbé jogos. Már, hogy 1 hónap alapján nem feltétlenül lehet végleges következtetést levonni.:)
@simonmondja.: Vagy az a gond, hogy vitát játszanak, vagy az, hogy nem vitáznak. Köhömm. De miért kéne vitázni és kivel?
@tomwar: Három megállapítást tettél. Az első kettővel nem értek egyet, a harmadikkal, ha Magyarországra értetted...
@Bathory: Hát ezaz.
Ha vitának helye nincs, akkor mit keresne ott az ellenzék ?
Túsznak kéne ? Vagy belehelné a gombokat, hogy jól nyomhatók legyenek ?
---
Mondjuk, az államfelfogáson lehetne vitatkozni, a demokrácia szó értelmén is,
meg azon, hogy mihez illeszkedjen az Alkotmány,
a Korona-tanhoz, vagy a már meglévő alkotmánybírósági kásahegyhez...
Hogy azt a sok állásfoglalást kidobjuk-e ?
Hogy a Ptk. és a Btk. kell-e ?
Vagy ahelyett is jó a Korona-tan ?
Szóval volna mit megbeszélni akkor, ha nem lenne az egész a fidesz-frakció belügye.
ők akarnak, van többségük és határidejük a gombnyomásra.
Úgyhogy nincs szükségük másra, csak a mutatóujjukra - ehhez a feladathoz.
Ha vitának helye nincs, akkor mit keresne ott az ellenzék ?
Túsznak kéne ? Vagy belehelné a gombokat, hogy jól nyomhatók legyenek ?
---
Mondjuk, az államfelfogáson lehetne vitatkozni, a demokrácia szó értelmén is,
meg azon, hogy mihez illeszkedjen az Alkotmány,
a Korona-tanhoz, vagy a már meglévő alkotmánybírósági kásahegyhez...
Hogy azt a sok állásfoglalást kidobjuk-e ?
Hogy a Ptk. és a Btk. kell-e ?
Vagy ahelyett is jó a Korona-tan ?
Szóval volna mit megbeszélni akkor, ha nem lenne az egész a fidesz-frakció belügye.
ők akarnak, van többségük és határidejük a gombnyomásra.
Úgyhogy nincs szükségük másra, csak a mutatóujjukra - ehhez a feladathoz.
@simonmondja.: Tudtommal ez más parl. demokráciákban is igy van, csak sokkal ritkább, hogy valamihez is 2/3ad kéne. Persze nem tökéletes.
Az ellenzék dolga most az, hogy figyeljen, felzörgesse a médiát ha vmi gyanús van. De itthon nem nagyon van ellenzék. Vagy szélsőséges, vagy senki nem hiszi el azt sem, amit kérdez.
Az ellenzék dolga most az, hogy figyeljen, felzörgesse a médiát ha vmi gyanús van. De itthon nem nagyon van ellenzék. Vagy szélsőséges, vagy senki nem hiszi el azt sem, amit kérdez.
@simonmondja.:
Azért ennyire nem szélsőséges a parlamentáris demokrácia :-))
De egyébként meg igen. Ha ezt szavazza meg a nép által közvetlenül választott képviselő testület, akkor:
1: igen
2: azok akik se ujgurok se homoparti résztvevők nem akarnak lenni elzavarják az idiótákat a francba.
Azért ennyire nem szélsőséges a parlamentáris demokrácia :-))
De egyébként meg igen. Ha ezt szavazza meg a nép által közvetlenül választott képviselő testület, akkor:
1: igen
2: azok akik se ujgurok se homoparti résztvevők nem akarnak lenni elzavarják az idiótákat a francba.
@Bathory: Hazaárulásra bíztatnád az ellenzéket ?
Méghogy felzörgesse a médiát...
Ahogy mondod - hazudozzanak...
Beiktatja a kétharmad az alkotmányát és Orbán bejelenti, hogy ez is megvot, még sincs este...
Csal szép eccerűen.
És másnap kiplakátolja.
Méghogy felzörgesse a médiát...
Ahogy mondod - hazudozzanak...
Beiktatja a kétharmad az alkotmányát és Orbán bejelenti, hogy ez is megvot, még sincs este...
Csal szép eccerűen.
És másnap kiplakátolja.
@Bathory:
Tavaly melyik országban nőtt a foglalkoztatottság? Mert itt összesen 12,8%-al nőtt a munkanélküliek száma 2009-hez képest.
hirszerzo.hu/profit/20110128_munkanelkuliseg_ksh
Tavaly melyik országban nőtt a foglalkoztatottság? Mert itt összesen 12,8%-al nőtt a munkanélküliek száma 2009-hez képest.
hirszerzo.hu/profit/20110128_munkanelkuliseg_ksh
@Fabius: És a nép által közvetlenül választott képviselő testületet hagyjuk.
Ahogy nézem, nyárra már népnek számít az a tetszés szerinti embercsoport a Földön,
amelyik még nem látott fidesznyiket,
vagy kiskocsin eltolható az urnától.
Ahogy nézem, nyárra már népnek számít az a tetszés szerinti embercsoport a Földön,
amelyik még nem látott fidesznyiket,
vagy kiskocsin eltolható az urnától.
A cocik most erőlködnek, valamit fel akarnak mutatni. De ez tényleg csak erőlködés, hisz ezek csak egy őskövület társaság, sok begyöpösödött és pitiáner alakkal, akik reménytelenek. Nem akarom a cocik és hívőik érzékenységét megsérteni, de a mi a nagy büdös l.fasztól várnak ezek egy csöppnyi megújulást? Ezektől, akik a legnyilvánvalóbb lopásokban most viszont asszisztálnak a fityiszéknek? Ezektől, akik a legnyilvánvalóbb kormányzati blődségek által felkínált ziccereket sem tudják lecsapni? Tele vannak olyan sarakkal és szarokkal (minden értelemben), hogy reménytelenek. A kommunikációjuk és a kreativitásuk megrekedt a '70-es pártkongresszus idején. A stiklijeik belengetésétől fosnak. A párton belüli hierarchia (gondolom én) remegéssel tölt el mindenkit, fosnak a kis pozíciójukért. Ja, hogy azért dolgozni is kéne??? A társadalmat megszólítani, érthető és értelmes alternatívát felmutatni nem képesek. Akkor meg? Minek erőlködnek elvtársak???
A piacon alkudni szoktak. "is" már leírta, hogy a Fidesznek mennyire fontos, hogy találjon egy pártot, amelyik leül vele alkotmányozni. Ha az LMP hajlandó eladni magát, legalább kérje meg az árát. Kétségem nincs, hogy a végén egy javaslatuk sem lesz benne, vagy csak az, hogy kék az ég és zöld a fű. Ráadásul úgy néz ki, hogy bármikor megváltoztathatják még a 2/3-ukkal, mindegy most mit szavaznak meg, még beleírhatják később, hogy inkább mégis zöld az ég és kék a fű.