Schmitt Pál ma igazolta emberi nagyságát a szememben. Eddig egy szimpla bohócnak, mechanikus aláírógépnek tartottam, de ma ez megváltozott. A hűség szinonimája, a rugalmasság mértékegysége lett ő ma, emlékezzünk a pillanatra méltó áhítattal.
Amíg itthon civilek, Ausztriában újságíró szervezetek tüntettek a médiatörvény ellen, addig SkiccPali úgy mondott Európának iránymutató beszédet, hogy közben nem szűnt meg a nyelve közvetlenül érintkezni Kedves Vezetőnk nemesebbik felével. Csodálatra méltó teljesítmény, bravúr, amit mindííííg, minden körülmények között, csak a legmagasabb szinteken fog értékelni a méltán hálás utókor.
Ilyen nagyszerűségek hagyták el a száját:
„újrafogalmaztuk a közszolgálatiság fogalmát, amit ajánlok mindenki figyelmébe”
Nos, talán nem kell ezt annyira ajánlgatni, kedves Pál, mert nem tudom melyik mozit sikerült nézni az utóbbi hetekben, de amit nekünk vetítenek, abban a szükségesnél is több figyelem kíséri, amint a magyar kormány újrafogalmazza a közszolgálatiságot.
"tiszteletben tartják a sajtó szabadságát, de ha tetszik, ha nem, az emberi méltóság előbbre való”.
Egy államfőnek talán illene tisztában lenni országának hatályos törvényeivel, pláne akkor, amikor a legvitatottabbat védelmezi bőszen: a 36/1994. (VI. 24.) AB határozat kellő alapossággal rendelkezik az emberi méltóság védelméről, kijelöli pontosan mit kell eltűrnie egy közszereplőnek, és honnantól van helye jogorvoslatnak. Ezek szerint SkiccPálnak nem csak az írás, hanem az olvasás sem erőssége. De az legszebb, az igazi gyöngyszem még hátravan:
"engedjék meg, hogy annak a meggyőződésemnek adjak hangot, hogy minden más (uniós) országban is rendet kell csinálni a médiában is, ha tetszik, ha nem.
Vagyis kritizálás helyett minden európai ország kövesse a példánkat. Pofa sutba, kritika fogalmazás helyett tessék törvényt alkotni magyar módra! Legyen végre rend az egész kontinensen, de ha a világ is követni akarja a példánkat az ellen sem fogunk tiltakozni.
Mondanám, hogy ez már-már alekoszi lojalitás, de ez az élet, és nem holmi vályogvilla, ahol Olivér a király. Itt SkiccPali az iránytű, az önkéntes iránymutató Osztyapenkó, aki az elágazásnál mutatja a helyes utat Európa eltévelyedett kormányainak és médiabárányainak.
2011.01.14. 21:39
Iránytű Európának
Címkék: fidesz médiatörvény schmitt pál aurópai unió
140 komment · 3 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr552584422
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Hogyan tartsa meg a fejedelem az adott szót 2011.01.15. 11:11:54
"Bárki megértheti, mennyire dicséretes, ha a fejedelem megtartja adott szavát, őszinteséggel, és nem ravaszsággal él. Napjainkban mégis azt tapasztaljuk, hogy a szószegő uralkodók vittek véghez nagy dolgokat, kik az emberek eszén kifogtak; ezek vé...
Trackback: A Budapest - Pécs - Bécs - Varsó tengely (fotó, videó) 2011.01.15. 09:41:28
Megfogadtam Orbán tanácsát: vittem magammal még egy embert :-) Ugyanis ezúttal az életem párja is velem tartott. Más is így tehetett, mert egyáltalán nem lehetett jelentéktelennek minősíteni a Kossuth téren összegyűlt tömeget: a rendőrség becslése sze...
Trackback: Beszélő ló 2011.01.14. 23:44:18
"Cargill ezredes, Peckem tábornok tótumfaktuma, erőteljes, pirospozsgás férfiú volt, a háború előtt fürge, kíméletlen, rámenős börzeügynök. Nagyon rossz börzeügynök volt. Cargill ezredes olyan félelmetes börzeügynök volt, hogy gyakran keresték fel...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
kezdek félni ettől a bandától, mert amíg itthon a magyar népet hülyitik, hát istenem, van ilyen - nade hogy elkezdjék az egész kontinenst is hülyíteni...
ezek fasza gyerekek!!!lehet tagadni,de igazat mondott!!az extra adót 10EU ország átvette,és a médiatörvényt(vagy részeit a beszarabbikkja) is átfogja!!!ennyi.fogadjunk?
@Spacecake:
"!az extra adót 10EU ország átvette"
melyik országok és milyen formában?
ezt, az ilyen mértékű és szélességű adót szerintem sehol nem vezetik be, max a bankoknál húznak, azokban az országokban, ahol az államnak kellett a bankokat kisegítenie nagy mértékben (magyarország nem ilyen ország, itt nem kellett)
"!az extra adót 10EU ország átvette"
melyik országok és milyen formában?
ezt, az ilyen mértékű és szélességű adót szerintem sehol nem vezetik be, max a bankoknál húznak, azokban az országokban, ahol az államnak kellett a bankokat kisegítenie nagy mértékben (magyarország nem ilyen ország, itt nem kellett)
a magayr koztarsasagi elnoknek sokkal jobban tisztaba kene lennie az europai normakkal, meg akkor is ha csak egy kibaszott seggnyalo
@AkarkiJ: persze h nem kellett kisegíteni őket,extraprofitot csináltak a válságon is!!!és most fizetnek 1 kicsit több adót.azért attól nem kell félni h belerokkannának v kivonulnának.sajnos...
ja és az országok:UK,D,A,NL,Sp,I,NL,B,SK,P....és folyt köv.
a mérték eltérő,majd növelik ők is,ne izgulj:-)
ja és az országok:UK,D,A,NL,Sp,I,NL,B,SK,P....és folyt köv.
a mérték eltérő,majd növelik ők is,ne izgulj:-)
@Spacecake:
ezekben az országokban a tervezett adók csöppet mások, de orbán nélkül is meglépik
ez kb. olyan megint, minthogy orbán zavarta haza a ruszki hadsereget...
ezekben az országokban a tervezett adók csöppet mások, de orbán nélkül is meglépik
ez kb. olyan megint, minthogy orbán zavarta haza a ruszki hadsereget...
@Spacecake: De hitelre sem fognak tudni forrást előteremteni a bankok és a válságadókkal megtűzdelt multik is elhalasztják a beruházásaikat. Azt hittem a kancsinál nincs nagyobb barom . de személyedben találtam egyet.
@AkarkiJ:
na és miben mások,ha megkérdezhetem?:-)
és igen,O. nélkül is meglépik,mert így van rendjén a dolog.
és ez kb.olyan minthogy a Horn engedte ki a keletnémeteket:-)
na és miben mások,ha megkérdezhetem?:-)
és igen,O. nélkül is meglépik,mert így van rendjén a dolog.
és ez kb.olyan minthogy a Horn engedte ki a keletnémeteket:-)
@Link Elek: Ez a seggnyaló egy köztörvényes bűnöző. 4 hónap felfüggesztett büntetést kapott 1964-ben. Mondjuk a kormány és oligarchái közül nem tűnik ki, ha a következőkre gondolok: Pintér Simicska Csányi Budai Papcsák.......a teljesség igénye nélkül.
@AkarkiJ: Az a baj, hogy nagyon sokan elhiszik ezeket. Nekem a választások előtt ez volt az első számú félelmem: Orbánnak olyan személyi kultusza van, hogy az valami elképesztő - különösen az alacsonyan képzett fiatalok, és az idős nők körében.
Nekik ez nem szóvirág, nekik tényleg Orbán zavarta haza a ruszkikat, és olyan mélyen, vakbuzgón már-már imádják, ahogyan az átkosban kellett a vezért. Csak most önszántukból, és ez a szörnyű.
Sosem felejtem el az index egyik tudósítását néhány évvel ezelőttről - talán a 2006-os választásokról: a fényképek közt szerepelt egy csapzott öregasszony, mintha ordítana a szélben, és a kezében egy nagy transzparens, Orbán képével, és azzal a felirattal, hogy "Tiéd a szívünk, Viktor". Brutális volt, ahogy a kezet csókoló öregasszony annakidejénről.
Nekik ez nem szóvirág, nekik tényleg Orbán zavarta haza a ruszkikat, és olyan mélyen, vakbuzgón már-már imádják, ahogyan az átkosban kellett a vezért. Csak most önszántukból, és ez a szörnyű.
Sosem felejtem el az index egyik tudósítását néhány évvel ezelőttről - talán a 2006-os választásokról: a fényképek közt szerepelt egy csapzott öregasszony, mintha ordítana a szélben, és a kezében egy nagy transzparens, Orbán képével, és azzal a felirattal, hogy "Tiéd a szívünk, Viktor". Brutális volt, ahogy a kezet csókoló öregasszony annakidejénről.
@Táskás Tóni: nem is kellene hitel nagyon,ha te is elkezdenél dolgozni!!!és ha mégis kellene nekik,akkor tud majd felvenni azoktól az emberektől,akik dolgoznak és pénzt keresnek!!én előljáróban le is mondok a nyugdíjamról!!!vegyék vissza belőle a MOL-t vagy bánom is én:-)
@Spacecake: nem akarod te azt megérni, hogy kivonuljanak a bankok. Akkor nem lenne pénz. Nem úgy értem, hogy kevesebb, hanem semennyi. Mint azt a gondolom, általad kedvelt Drábik is kifejtette, a pénzt a bankok _teremtik_. Tehát ha nincs bank, nincs pénz. Akkor nincs gazdaság se, a fáramászás és a kőbalta szintjén túl. Bár egyeseknek az is elég.
@Spacecake: Mondj le a nyugdíjadról állami meg úgysem lesz, Orbán a kiskondás a nyugdíjakon és a gyógyszerkasszán kezdi a "reformokat"Különben a te mnyp-i pénzedet is Csányi a főnök oligarchája tőzsdézte el?
Illetve én úgy vélem, hogy a véleményt nyilvánító emberek nagyrésze félreértelmezi a médiatörvény negatív hatásait - és talán pont ez is volt a cél.
Mindenki a vélemények visszaszorításától, a szerkesztőségek átkutatásától, a netes tartalmak szabályozásától fél, miközben én úgy látom, hogy az egésznek egyetlen végső értelme van: hogy folyamatosan a saját üzenetüket sugározhassa az az információcsatorna, amiből a szavazóbázis fő magja, azaz a vidéken élő 2-3 millió, adott esetben idősebb vagy képzetlen felnőtt egyedül tájékozódik. Ez pedig a 3 földi sugárzással fogható tévéadó: mtv, rtl, tv2.
Ha ezt a hármat meg tudják regulázni, akkor köphetnek a véleményblogokra, de még a népszabadság és a mnemzet véleményrovataira is, mivel két-két és fél millió választópolgár véleményét tudják formálni, és emelett eltörpül az a néhány tíz-százezer, aki mondjuk az internetes pubikból is művelődik.
Mindenki a vélemények visszaszorításától, a szerkesztőségek átkutatásától, a netes tartalmak szabályozásától fél, miközben én úgy látom, hogy az egésznek egyetlen végső értelme van: hogy folyamatosan a saját üzenetüket sugározhassa az az információcsatorna, amiből a szavazóbázis fő magja, azaz a vidéken élő 2-3 millió, adott esetben idősebb vagy képzetlen felnőtt egyedül tájékozódik. Ez pedig a 3 földi sugárzással fogható tévéadó: mtv, rtl, tv2.
Ha ezt a hármat meg tudják regulázni, akkor köphetnek a véleményblogokra, de még a népszabadság és a mnemzet véleményrovataira is, mivel két-két és fél millió választópolgár véleményét tudják formálni, és emelett eltörpül az a néhány tíz-százezer, aki mondjuk az internetes pubikból is művelődik.
Találtam egy animgifet ami passzol a helyzethez.
Íme: chzgifs.files.wordpress.com/2011/01/donotdothistothepolicep1.gif
Íme: chzgifs.files.wordpress.com/2011/01/donotdothistothepolicep1.gif
@peetmaster: Hagyd őt, sosem fogja megérteni. Neki (és a hozzá hasonlóknak) a bankok csak aljas, népnyúzó, stb valamik, amikre semmi szükség nincs, elég ha a szorgalmas emberek, szorgalmasan dolgoznak, akkor minden jó lesz. Arról, hogy ezeknek a szorgalmas embereknek ki és miből fog munkát teremteni, fogalma sincs de nem is érdekli.
@peetmaster: ad1.nemcsak Mo.n vannak bankok.
ad.2:lehet nem lenne olyan nagy baj,ha az emberek kimennének kapálni a földekre,és megtanulnák,mi az h TERMELNI!!!
ad.2:lehet nem lenne olyan nagy baj,ha az emberek kimennének kapálni a földekre,és megtanulnák,mi az h TERMELNI!!!
@Táskás Tóni: lemondtam.teremtek magamnak saját 'gazdaságot',amiből öreg napjaimban lehetőleg jut kolbászra,pálinkára:-)
de ha nem,majd nevelgetek pár malackát:-)
de ha nem,majd nevelgetek pár malackát:-)
Hihetetlen, hogy ennek a fake csávónak mennyire nincs érzéke ahhoz, hogy mikor kéne bekussolnia. Pedig amikor Guido Westerwelle személyesen hívta fel Martonyit és "jó hangulatú beszélgetést folytattak a médiatörvény lehetséges megváltoztatásáról", az diplomáciaiból normál magyarra fordítva azt jelenti: "János fejezzétek be a hülyeséget, mert seggbe lesztek baszatva, és ez ügyben ha valaki, hát én aztán tudom miről beszélek!"
@Spacecake: Nemcsak Mo-on vannak bankok. Ezt tudják azok a szlovák rendszámú kocsival mászkáló Bayer Zsolti féle fideszes nagymagyarok is ,akik zsákszámra viszik ki most Mo-ról Szlovákiába és Ausztriába a pénzüket és ottani bankokba rakják.Ezek szerint ők sem bíznak a kancsi gazdaságpolitikájában.
@Mákony Béla:
Én már akadtam olyan kommentre, ahol a csávó a rendszerváltás óta tartó 20 éves (!) szoci uralomról beszélt!
Én már akadtam olyan kommentre, ahol a csávó a rendszerváltás óta tartó 20 éves (!) szoci uralomról beszélt!
@Táskás Tóni: szabad ország,szabad polgára.szabad tőkeáramlás....blablabla.mit vagy felháborodva?ez a ti nagy liberalizmusotok meg szabad piacotok:-)
1 századmásodperc erejéig én is elgondolkodtam más(bár nem szlovák) rendszámon,(2.2Met spárenoltam volna),de neeemááááár.....olyan CIKI.de tényleg.
1 századmásodperc erejéig én is elgondolkodtam más(bár nem szlovák) rendszámon,(2.2Met spárenoltam volna),de neeemááááár.....olyan CIKI.de tényleg.
@Spacecake:
Nem fogsz te itt 30 év múlva malackákat nevelgetni, ha sivatag lesz itt, ahol az emberek egy mást eszik. Nem olyan egyszerű ez, mint ahogy Móricka elképzeli.
Nem fogsz te itt 30 év múlva malackákat nevelgetni, ha sivatag lesz itt, ahol az emberek egy mást eszik. Nem olyan egyszerű ez, mint ahogy Móricka elképzeli.
@Spacecake: Ahhoz, hogy az emberek kimenjenek a földekre termelni kell: föld, vetőmag, trágyázás, növényvédelem. Azután a megtermelt árut el is kell adni, ahhoz kell bolt, szállítóeszköz, hogy odavidd, a boltba megfelelő felszerelés (ÁNTSZ előírások), esetleg alkalmazott, stb. Mindehhez pénz kell és ha nincs, akkor hitel. Amit a bankok adnak. Teremthetsz magadnak saját gazdaságot, de ahhoz is pénzre van szükséged és ha nincs, akkor megint csak a bonkokhoz kell fordulnod hitelért. Érted már?
@gyilkos fűegér: akkor rizst fogok.nem látom a sivatagot.tudod,holnapután kiönt a Duna Szentendrénél(is).ha va kedved,gyere homokzsákozni:-)(dolgozni)
@Táskás Tóni: na épp ez a baj az iránytűvel és a fidesz haladási sebességével: villámgyorsan kirabolják (vagy le?) az országot ("Ez a seggnyaló egy köztörvényes bűnöző. 4 hónap felfüggesztett büntetést kapott 1964-ben. Mondjuk a kormány és oligarchái közül nem tűnik ki, ha a következőkre gondolok: Pintér Simicska Csányi Budai Papcsák.......a teljesség igénye nélkül.)... és még elvárják, hogy szeretgessük őket... mintha a whiskeys attilát várták volna egy kupicával minden bankban, ha és amennyiben megtisztelné őket az rablással...röhögnék, de már az sem megy! :) (azért is!)
Ez a szerencsétlen elnök nem tudja, hogy hol beszél. Megállt az órája! Úgy üzengetett Nyugat Európának, mintha nem a Magyar Köztársaság első ember lenne, hanem 30 évvel korábban a Magyar Népköztársaság Elnöki Tanácsának elnöke! És nem Moszkvában beszélt, hanem Madridban!
Ennél aljasabb, gonoszabb és linkebb bohócot ma nem lehet találni a magyar közéletben. Ő a Magyarok Istene (OV) után a második embernek képzeli magát. Ébredjen már fel, s vegye észre, neki már Európában soha többé nem szabad megszólalnia!
Ennél aljasabb, gonoszabb és linkebb bohócot ma nem lehet találni a magyar közéletben. Ő a Magyarok Istene (OV) után a második embernek képzeli magát. Ébredjen már fel, s vegye észre, neki már Európában soha többé nem szabad megszólalnia!
@Fufo: tudod a saját gazdaságot tágabb értelemben mondtam.úgy érzem nem jött át.én speciell a lakás/házépítésben/bérbeadásban hiszek.eddig működött,elég stabil dolog,még 'szűkös' időkben is.
'Ahhoz, hogy az emberek kimenjenek a földekre termelni kell: föld, vetőmag, trágyázás, növényvédelem.'
1 dolgot elfelejtettél.2 erős kéz,és szándék meg akarat.a többi jön,hidd el.
'Ahhoz, hogy az emberek kimenjenek a földekre termelni kell: föld, vetőmag, trágyázás, növényvédelem.'
1 dolgot elfelejtettél.2 erős kéz,és szándék meg akarat.a többi jön,hidd el.
@Spacecake: "va kedved,gyere homokzsákozni:-)(dolgozni) "
20 éve nem volt még olyan hetem se, hogy ne dolgozzak.
20 éve nem volt még olyan hetem se, hogy ne dolgozzak.
@Amidazophen: tudod,mindennek megvan az oka.S-ben elég necces most a helyzet.ők lesznek az elsők akik átveszik a médiatörvényt.na ez ezért volt.csak h tudd.
@gyilkos fűegér: akkor nincs mitől félned,pláne ha még templomba is jársz vasárnaponként.
@Spacecake: kizárt dolog, hogy a spanyolok ne röhögték volna szénné magukat SP beszédén. 11 évig éltem ott, náluk ezt a médiatörvényt (de még csak ehhez kicsit is hasonlót) megcsinálni egyszerűen nem lehet. Ott azért nem 10 ember menne ki az utcára, mint Bp-en!
@Amidazophen: Ez a fasz provokál, ne dőlj be neki/Spacecake/, ennyire hülye még egy fideszes sem lehet.
@Táskás Tóni: kösz, én sem vettem ám őt komolyan, amúgy csak mosolyogtam itt magamban.
@Amidazophen: Többen tüntettek a médiatörvény ellen külföldön, mint Mo-on . Na ez szégyen, ezért tehet meg mindent a kondáslegény szép kis közönyös hazánkban.
@Amidazophen: talán 1 ilyen médiatörvényt nem.nyelnek ők mást(meg fognak) eleget:-)
@Táskás Tóni: mit kell mindig mással foglalkozni??ki nem szarja le mit mondanak rólunk??nem a FItch@Rating mondja meg h mi a fasz van!!!télleg nem értitek???dolgozni kell.sokat.jól.
nyilván nem reprezentatív,de nézzétek már meg a szavazást 1 'társoldalon':
velemenyvezer.blog.hu/2011/01/14/orban_vissza_a_startvonalhoz
nyilván nem reprezentatív,de nézzétek már meg a szavazást 1 'társoldalon':
velemenyvezer.blog.hu/2011/01/14/orban_vissza_a_startvonalhoz
@Amidazophen: ja 1 klasszikust idézve:-)ha nem tetszik,el lehet menni!!!LOOL
@Spacecake: Szerintem senki nem sírja vissza, de attól még Orbán bácsiék politikája szánalmas/nevetséges/siralmas/ijesztő vagy esetleg mind egyszerre.
Tudod, nem lehet az előző kormány balf_szságával a végtelenségig védeni a jelenlegit.
Tudod, nem lehet az előző kormány balf_szságával a végtelenségig védeni a jelenlegit.
@Spacecake:
Senki nem sírja vissza. De tudod, ettől még tény, hogy Orbán bácsiék politikája szánalmas/nevetséges/siralmas/ijesztő vagy esetleg mindegyik egyszerre.
Nem lehet az előző kormány balf_szságával a végtelenségig védeni a jelenlegit.
Senki nem sírja vissza. De tudod, ettől még tény, hogy Orbán bácsiék politikája szánalmas/nevetséges/siralmas/ijesztő vagy esetleg mindegyik egyszerre.
Nem lehet az előző kormány balf_szságával a végtelenségig védeni a jelenlegit.
@Spacecake: Hát ez a gond, hogy nem. De ez akkor sem menti fel fideszéket semmi alól.
@térfél: A focista iránytűje a bűnözök és a pedofilok irányába mutat.Az elszámoltatási biztos is egyféle "csodát" tett, halottakat támasztott fel hogy az általuk aláírt adásvételi szerződést azután ellenjegyezze, Ez volt Buday.
A kiskondás környezetében azonban nemcsak a pedofil papok, de a pedofil államfők is szerepelnek. A haverját Berlusconit éppen egy 17 éves prostituált miatt fogták perbe.
A kiskondás környezetében azonban nemcsak a pedofil papok, de a pedofil államfők is szerepelnek. A haverját Berlusconit éppen egy 17 éves prostituált miatt fogták perbe.
hát...ez csak az én véleményem.sztem eddig nem rossz 1ébként,sőt.külföldön vannak körök ahol nagyon nagy elismeréssel szólnak.ezek a körök nem esnek egybe a médiát általában uraló politikai nézetű csoportokkal.a ballibekkel,szocikkal,zs.de legalább olyan hatalmasak.hallgatás-beleeggyezés...........minden a sajtóból jön.az EU képviselők nem igazán voltak ellene.páran igen,páran meg kiálltak mellette.
@Spacecake: Tudok . Bokros, csak szégyenszemre és hála az UD zrt-nek még a parlamentbe sem jutott be.
@Spacecake:
Mert a Bajnai-Oszkó páros valóban elkezdett kihúzni minket a szarból. Azért. Hozzá mertek nyúlni a költségvetés kiadási oldalához is, közép és hosszútávon is fejlődőképes modellben gondolkodtak. Egészen annyira, hogy Orbán is velük, illetve az általuk meghozott döntésekkel példálózik a mai napig külföldön.
Mellesleg a minősítéseink sem így álltak ahogy most. Gyurcsány után ott álltunk ahol most. A Bajnai csomag életbe lépése után pedig ezt írta a minősítő:
Standard & Poor’s
Negatívról stabilra javította Magyarországra érvényben tartott közepes befektetői, BBB– szuverén adóskockázati besorolásának kilátását, a kitartó konszolidációs erőfeszítések eredményeivel indokolva a lépést. A cég ezzel levette a napirendről Magyarország leminősítését.
Mert a Bajnai-Oszkó páros valóban elkezdett kihúzni minket a szarból. Azért. Hozzá mertek nyúlni a költségvetés kiadási oldalához is, közép és hosszútávon is fejlődőképes modellben gondolkodtak. Egészen annyira, hogy Orbán is velük, illetve az általuk meghozott döntésekkel példálózik a mai napig külföldön.
Mellesleg a minősítéseink sem így álltak ahogy most. Gyurcsány után ott álltunk ahol most. A Bajnai csomag életbe lépése után pedig ezt írta a minősítő:
Standard & Poor’s
Negatívról stabilra javította Magyarországra érvényben tartott közepes befektetői, BBB– szuverén adóskockázati besorolásának kilátását, a kitartó konszolidációs erőfeszítések eredményeivel indokolva a lépést. A cég ezzel levette a napirendről Magyarország leminősítését.
@Spacecake: 8 hónap töketlenkedés után vissza a startvonalhoz , ez igen. Ahhoz képest, hogy 8 évig mantrázták ,hogy minden tudás birtokában vannak.Mondjuk azért nem voltak rest egy kicsit államosítani, úgy jobban telik az idő.
@Táskás Tóni: az 1 ember,nem 1 szervezet(párt).1 ember,talán beláthatod,h kevés.de a szakemberi kvalitásait nem vitatva.egyéb képességek terén kicsit hátrányos.(mondjuk h Ibolykát sem tudta jól megkú..:-))
én esküszöm nektek, szóhoz se jutok .
állam nem a földön, hanem az alagsorban koppan.
az még vicces/szánalmas volt, ahogy a jobbos ökrök itt bégetnek, de hogy kezdik kioktatni Európát is? hogy ez a bárgyú barom pofázik az EU-nak?
a debil seregek támadásba lendültek? eljő a majmok országa? beindul a pojácák inváziója?
kész. lefagytam. ilyen nincs.
állam nem a földön, hanem az alagsorban koppan.
az még vicces/szánalmas volt, ahogy a jobbos ökrök itt bégetnek, de hogy kezdik kioktatni Európát is? hogy ez a bárgyú barom pofázik az EU-nak?
a debil seregek támadásba lendültek? eljő a majmok országa? beindul a pojácák inváziója?
kész. lefagytam. ilyen nincs.
@Spacecake: Bezzeg Selmecin végig ment a teljes fidesz vezérkar,beszél is egyfolytában a furulyás , kár , hogy csupa ostobaságot. Na csá.
@Fabius: a minősítések bűvölete.......megint.
nem tom.te talákoztál az utcán Mr.Standard-dal.v Mr.Poor-ral??mer én nem...
a B-O páros még lehetett is volna jó,de annyira....hogyismondjam....kollaboránsok!!!
arról nem beszélve,h próbálják bagatellizálni,mit ahogy GYF bűneit,amik elévültek és kiröhögte,de Bajnai kezéhez konkrétan vér tapad.ez alap.nem legenda.
nem tom.te talákoztál az utcán Mr.Standard-dal.v Mr.Poor-ral??mer én nem...
a B-O páros még lehetett is volna jó,de annyira....hogyismondjam....kollaboránsok!!!
arról nem beszélve,h próbálják bagatellizálni,mit ahogy GYF bűneit,amik elévültek és kiröhögte,de Bajnai kezéhez konkrétan vér tapad.ez alap.nem legenda.
@Michael Knight: Félek, hogy nem a kormány, hanem a mi nevünkben beszél többes számban:-((
@Spacecake: Nem tudom eldönteni, hogy te most
1. ironizálsz
2. hardcore rajongó vagy
3. túl sokat nyomtál a nevedben szereplő sütiből:-))
1. ironizálsz
2. hardcore rajongó vagy
3. túl sokat nyomtál a nevedben szereplő sütiből:-))
@Bebes: 1.pontnak 1 szélsőséges verziója (ami szinte a NEM-be tartozik)plussz a 3.pont enyhébb verziója.
@Spacecake: Lehet, hogy pszichopataként nem érzékeled, de ez nem jó poén.
Schmitt Pál (bocs, Varánusz, de névvel gúnyolódni nem elegáns; nagyjából a neve az egyetlen dolog, amiről nem ő tehet:-)) mint KE eleinte csak viccesnek, esetleg szánalmasnak tűnt, de most már látszik, hogy veszélyes is, mert egy fontos elem kapcsolódott ki általa a fékek és ellensúlyok rendszeréből.
Én még Szilveszterkor is röhögtem, és akkor fogtam fel, mekkora a gáz, amikor olvastam egy elemzést az AB várható határozatáról manyup ügyben.
Mivel Schmitt aláírta a törvényt (és nem kért normakontrolt), mire az AB elé kerül a tv. - amiről a laikusnak is ordít, hogy több ponton is alkotmánysértő -, már nem lesz mit helyreállítani, mert a pénzt elvették, beépítették a költségvetésbe, amit az AB nem vizsgálhat. Valószínűleg azt ki fogja mondani, hogy alkotmánysértő a maradóktól levont, de jogosultságot nem adó járulék, de ez csak a manyupban maradókon segít, aki ettől tartva kilépett, az már nem léphet vissza. Adófizető állampolgárok ezreinek sértik meg az alapvető jogait úgy, hogy esélyük sincs jogorvoslatra.
Ezért Schmitt nem pusztán báb vagy bohóc, hanem sokkal rosszabb. Az eddigi elnökök közül ezt egyik sem tette volna meg.
Én még Szilveszterkor is röhögtem, és akkor fogtam fel, mekkora a gáz, amikor olvastam egy elemzést az AB várható határozatáról manyup ügyben.
Mivel Schmitt aláírta a törvényt (és nem kért normakontrolt), mire az AB elé kerül a tv. - amiről a laikusnak is ordít, hogy több ponton is alkotmánysértő -, már nem lesz mit helyreállítani, mert a pénzt elvették, beépítették a költségvetésbe, amit az AB nem vizsgálhat. Valószínűleg azt ki fogja mondani, hogy alkotmánysértő a maradóktól levont, de jogosultságot nem adó járulék, de ez csak a manyupban maradókon segít, aki ettől tartva kilépett, az már nem léphet vissza. Adófizető állampolgárok ezreinek sértik meg az alapvető jogait úgy, hogy esélyük sincs jogorvoslatra.
Ezért Schmitt nem pusztán báb vagy bohóc, hanem sokkal rosszabb. Az eddigi elnökök közül ezt egyik sem tette volna meg.
@Bebes: akkor sorold a pontokat h szted miért alkotmánysértő.(és majd megírom a AB indoklást h miért nem az:-)előre!!!!:-)))
Érdekes dolog történt csütörtök este a Fábry showban. Fábry vendégül látott egy srácot, (sajnos a nevére nem emlékszem)aki szerintem nagyobb dumagép mint a vendégül látó.
Nos ez a srác mondott egy bátor poént, "Orbán Viktor autójának hátsó ablakában van egy régi időkre emlékeztető bólogató Schmitt Pál", majd be is mutatta. Számomra meglepő módon Fábry eleresztett egy gyenge mosolyt. Viszont az igazi meglepi, hogy nem vágták ki.......
Úgy látszik már ők is érzékelik, megválasztása íközt
Nos ez a srác mondott egy bátor poént, "Orbán Viktor autójának hátsó ablakában van egy régi időkre emlékeztető bólogató Schmitt Pál", majd be is mutatta. Számomra meglepő módon Fábry eleresztett egy gyenge mosolyt. Viszont az igazi meglepi, hogy nem vágták ki.......
Úgy látszik már ők is érzékelik, megválasztása íközt
@stefan75: mármint az 1es vagy a 3as??vagy a kettő kombinációja??vagy az h nekem IS van 1 véleményem???!!(és még el is merem mondani??:-)
@Spacecake: Maraggyá máááá.
Vedd már észre, hogy részeg vagy. Mert mondja az írás: "ha hárman mondják, hogy részeg vagy, menj feküdj le akkor is ha nem is ittál"
Annyira szánalmas, hogy itt mindenkit hülyének tartasz, mert azt hiszed, hogy nálad van a bölcsek köve. Ha egy ország mondja, hogy a törvénykezés úgy szar ahogy van, húzzál ledőlni. És még a fejlett nyugat is ráerősít.
Tudod mi vagy ezen a topikon, egy valódi bozót harcos. Persze neked az adolgod, hogy folyamatosan tisztogassad "kimusszolini" altáját.
Vedd már észre, hogy részeg vagy. Mert mondja az írás: "ha hárman mondják, hogy részeg vagy, menj feküdj le akkor is ha nem is ittál"
Annyira szánalmas, hogy itt mindenkit hülyének tartasz, mert azt hiszed, hogy nálad van a bölcsek köve. Ha egy ország mondja, hogy a törvénykezés úgy szar ahogy van, húzzál ledőlni. És még a fejlett nyugat is ráerősít.
Tudod mi vagy ezen a topikon, egy valódi bozót harcos. Persze neked az adolgod, hogy folyamatosan tisztogassad "kimusszolini" altáját.
@Bebes: konkrétan.tőled mennyit vesznek el a manyup miatt?mennyi a fizud jan végétől(mennyit változik?)(feltételezem van állásod ).fogj 1 kockás papírt,ossz szorozz,tőlem még az egyénre szabott fogyasztói kosaradat is belekeverheted,mint közgazdász.és akkor halljuk:több v kevesebb marad a zsebedben.de őszintén.
@Spacecake: Az 1-es.
Egyébként gratulálok, Magyarországon fényes jövő áll előtted. Jobb helyre nem is születhettél volna.
Egyébként gratulálok, Magyarországon fényes jövő áll előtted. Jobb helyre nem is születhettél volna.
@potyus: meg rajtam kívűl részeg az ország 2/3ada,de ha sokáig megy a buli,ugy berúgatjuk EU-t 1 kis Unicummmal,h vagy 200évig kótyagosak lesznek....LOOOOOL
@Spacecake: Megérdemled te, hogy komolyan vegyelek?:-))
1. a már említett "kiiratkozás a nemzeti kockázatközösségből", azaz a maradóktól ugyanúgy vonják a 24%-os járulékot, de nem kapnak érte jogosultságot
2. az időtényező: az AB kaszált már el azért törvényt, hogy csak 3-4 hónap lett volna az érintetteknek a döntésre és felkészülésre - most csak 1 van.
3. Nem adták ki a részletes szabályozást tartalmazó rendeletet (ld. szivatás és anomáliák a külképviseleteken).
Ez a három tutira alkotmányellenes.
Necces
1. nem a kilépőnek kell nyilatkozni, hanem annak, aki nem akarja megváltoztatni a jogerős szerződést.
2. direkt megnehezítik a dolgot: csak személyesen, az ország néhány pontján intézhető, van, akinek 100 km-t kell érte utaznia.
3. a kilépők döntése részben ígéreteken alapul (pl. lesz egyéni számla, majd valamikor, valamilyen formában)
És ezek csak az állampolgárt érintő alkotmánysértések, a pénztárak szempontjából nem foglalkoztam a törvénnyel, pedig ott is van mit keresni
1. a már említett "kiiratkozás a nemzeti kockázatközösségből", azaz a maradóktól ugyanúgy vonják a 24%-os járulékot, de nem kapnak érte jogosultságot
2. az időtényező: az AB kaszált már el azért törvényt, hogy csak 3-4 hónap lett volna az érintetteknek a döntésre és felkészülésre - most csak 1 van.
3. Nem adták ki a részletes szabályozást tartalmazó rendeletet (ld. szivatás és anomáliák a külképviseleteken).
Ez a három tutira alkotmányellenes.
Necces
1. nem a kilépőnek kell nyilatkozni, hanem annak, aki nem akarja megváltoztatni a jogerős szerződést.
2. direkt megnehezítik a dolgot: csak személyesen, az ország néhány pontján intézhető, van, akinek 100 km-t kell érte utaznia.
3. a kilépők döntése részben ígéreteken alapul (pl. lesz egyéni számla, majd valamikor, valamilyen formában)
És ezek csak az állampolgárt érintő alkotmánysértések, a pénztárak szempontjából nem foglalkoztam a törvénnyel, pedig ott is van mit keresni
@Spacecake: Nem vagyok manyup-tag, nem érint személyesen. Vagyis érint, mert jogállamban szeretnék élni.
@stefan75: egyetértek.részben.nem áll előttem fényes jövő.fényes jelenem van.ez a legjobb hely ,basszátok meg.barátaim többsége Dánia,London,Spanyol,USA,....és mind elégedetlen(v próbál elégedettnek tűnni,h mennyi pénzt keres,de mind savanyú,mert nem él itt.ezt sajnálom,h ki kell mondani:MO.-n élni LUXUS!!!aki nem engedheti meg magának...borzasztó.na ezen kell változtatni!!!(na remélem ezzel mán csak 1etért vki...LOL))
@Bebes: 1ik kutya másik eb.én befizettem X pénzt a manyupnak x év alatt.erre kapok 1 levelet,ott az összeg h mennyit fizettem be és alatta h mennyi számolnak be.picit több mint a felét ismerik el mint befizetést,mint amit befizettem.ugy is mondhatnám,elkaszinózták,elpókerezgették a pénzem.vélemény?ja.....AXA
@Bebes:
idézek a kicsit 1szerűsítve az AB leendő döntéséből...ki van ez találva,ne félj:-)
1.nem kötelező maradni.sőt előnyei lesznek ha visszalép.a hozamot kiveheti cash.ben,v hozzáraknak xtrában.jobb mint a piaci feltételek.kipipálva.
2.hát most erre ennzi idő van.nincs idő pöcsölésre.ennyi.ezért nem kaszálják el.
3.majd lesz.
2/3.a MANYUPnak van(mult időben)volt?? bármi ígérete?
pénztárak meg mehetnek haza,de azért mond,mi az alk sértő.velük szemben.
idézek a kicsit 1szerűsítve az AB leendő döntéséből...ki van ez találva,ne félj:-)
1.nem kötelező maradni.sőt előnyei lesznek ha visszalép.a hozamot kiveheti cash.ben,v hozzáraknak xtrában.jobb mint a piaci feltételek.kipipálva.
2.hát most erre ennzi idő van.nincs idő pöcsölésre.ennyi.ezért nem kaszálják el.
3.majd lesz.
2/3.a MANYUPnak van(mult időben)volt?? bármi ígérete?
pénztárak meg mehetnek haza,de azért mond,mi az alk sértő.velük szemben.
@Bebes: tehát nincs állásod,nem fizetsz adót...akkor miről is beszélünk??:-))
Nem értem. Feleannyi befizetést könyveltek, mint amit tőled levontak? (Ha igen, akkor a munkáltató tűnik sárosnak: kevesebbet utalt át, mint amennyit tőled levont.)
Ha nem erről van szó, hanem negatív hozamról, magyarul veszteségről, akkor egy szar pénztárhoz keveredtél, onnan tényleg ki kell lépni. A többségüknél reálhozamod lenne. Javaslom, kérdezz meg valakit, aki ért hozzá, mutasd meg a papírodat, mert itt valami bűzlik.
Ha nem erről van szó, hanem negatív hozamról, magyarul veszteségről, akkor egy szar pénztárhoz keveredtél, onnan tényleg ki kell lépni. A többségüknél reálhozamod lenne. Javaslom, kérdezz meg valakit, aki ért hozzá, mutasd meg a papírodat, mert itt valami bűzlik.
@Spacecake: Te tényleg nagyon be lehetsz nyomva:-)) Miért ne lenne munkám, miért ne fizetnék adót attól, hogy nem vagyok manyupos? Ebből csak annyi következtetés adódik, hogy nem vagyok pályakezdő (nekik volt csak kötelező a belépés)
@Bebes: majd mindenkinél negatívum.különböző pénztárak.ugye a tőzsde...'na de hooszútávon milyen jó lesz'...a járulékokat fizetik.1 amerikai olajcégről beszélünk.a legnagyobb cégről evőr.everivőr.guess?
@Spacecake: Most olvastam egy amcsi közgazdász (népszerű) könyvét, amiben kárhoztatja, hogy Amerika az utóbbi évtizedekben hitelből él: az emberek nem hogy takarékoskodnának, de annál is többet költenek, mint amit megkeresnek, mert mindent (nagyrészt felesleges hülyeségeket) azonnal akarnak. Európában szerencsére jobb a helyzet.
De ez csak annyit jelent, hogy kicsivel jobb. Mi is el vagyunk adósodva (az állam, az önkorik, a cégek és az emberek), és a manyup volt az, ami ezzel valamelyest szembement. Továbbá egy lépés volt az öngondoskodás és az állami csecsről leszakadás felé. Szvsz a lehető legrosszabb üzenet, ha az állam 1. ráteszi a kezét a magán megtakarításokra 2. arra ösztönöz, hogy vedd fel a hozamot és azonnal tapsold el (amíg el nem veszik azt is) 3. arra tanít, hogy te csak ne akarj különutakon járni, bízd rá magad az államra bölcsőtől a sírig.
Én azt elhiszem, hogy szarban vagyunk. De tavaly még a lengyelekkel lobbiztunk a manyup pénz kedvezőbb elszámolásáért, s velünk ellentétben a lengyelek addig ütötték a vasat, hogy ezt el is érték - tehát mi is növelhettük volna ezzel a hiányt. Továbbá ha sok a 8%, simán csökkenthetnék volna 5-re, vagy akár 3-ra is átmenetileg...
Ha jól tudom, 12 éve gyűlnek ott a pénzek, most kezdett volna beérni a haszna (fokozatosan enyhülő a nyomás a nyugdíjkasszán). De egy ilyen einstand után legalább két nemzedéknyi idő, amíg az emberek újra rávehetők valamilyen nyugdíj előtakarékosságra. És egy-két év alatt fog szinte nyomtalanul eltűnni 3 millió ember 12 évig gyűjtött pénze a költségvetés feneketlen bendőjében.
Számomra ez elkeserítő és rövidlátó politika.
De ez csak annyit jelent, hogy kicsivel jobb. Mi is el vagyunk adósodva (az állam, az önkorik, a cégek és az emberek), és a manyup volt az, ami ezzel valamelyest szembement. Továbbá egy lépés volt az öngondoskodás és az állami csecsről leszakadás felé. Szvsz a lehető legrosszabb üzenet, ha az állam 1. ráteszi a kezét a magán megtakarításokra 2. arra ösztönöz, hogy vedd fel a hozamot és azonnal tapsold el (amíg el nem veszik azt is) 3. arra tanít, hogy te csak ne akarj különutakon járni, bízd rá magad az államra bölcsőtől a sírig.
Én azt elhiszem, hogy szarban vagyunk. De tavaly még a lengyelekkel lobbiztunk a manyup pénz kedvezőbb elszámolásáért, s velünk ellentétben a lengyelek addig ütötték a vasat, hogy ezt el is érték - tehát mi is növelhettük volna ezzel a hiányt. Továbbá ha sok a 8%, simán csökkenthetnék volna 5-re, vagy akár 3-ra is átmenetileg...
Ha jól tudom, 12 éve gyűlnek ott a pénzek, most kezdett volna beérni a haszna (fokozatosan enyhülő a nyomás a nyugdíjkasszán). De egy ilyen einstand után legalább két nemzedéknyi idő, amíg az emberek újra rávehetők valamilyen nyugdíj előtakarékosságra. És egy-két év alatt fog szinte nyomtalanul eltűnni 3 millió ember 12 évig gyűjtött pénze a költségvetés feneketlen bendőjében.
Számomra ez elkeserítő és rövidlátó politika.
@Spacecake: Space, te tényleg manyupos vagy? Akinek van ott pénze, az tudatosabban ítéli meg a dolgot, nem annak alapján, amit Selmeczi mond.
Ez az eltőzsdézés nettó hülyeség. A pénzek fele (kötelezően) magyar államkötvénybe ment, és a többit is szigorú feltételek mellett lehetett csak befektetni. Eleinte túl szigorú volt a befektetési lehetőség (és túl enyhe a működési költség korlát). Újabban a tag 3-ból választhatott, a nagyobb hozamot ígérő, kockázatos és a kisebb hozamú, de garantált között.
És azt sem értem, hogy kik mennek el? A legnagyobb manyup az OTP, utána az ING (holland), meg az Allianz, az Aegon... ezek régóta (itt is) működő biztosítók, nem mennek sehová, legfeljebb megszűnik a nyugdíjbiztosítási águk.
Ez az eltőzsdézés nettó hülyeség. A pénzek fele (kötelezően) magyar államkötvénybe ment, és a többit is szigorú feltételek mellett lehetett csak befektetni. Eleinte túl szigorú volt a befektetési lehetőség (és túl enyhe a működési költség korlát). Újabban a tag 3-ból választhatott, a nagyobb hozamot ígérő, kockázatos és a kisebb hozamú, de garantált között.
És azt sem értem, hogy kik mennek el? A legnagyobb manyup az OTP, utána az ING (holland), meg az Allianz, az Aegon... ezek régóta (itt is) működő biztosítók, nem mennek sehová, legfeljebb megszűnik a nyugdíjbiztosítási águk.
@potyus: milyen unalmas is lenne a világ ha mindenki 1ütt huhogna??vkinek csak kell tartania magát!!ne huhogj,dolgozz többet,csinálj gyerekeket,és örülj a pillanatnak,carpe diem!!!:-)
és segíts magadon,és Is.....t....e...n.....
és segíts magadon,és Is.....t....e...n.....
@Bebes: nézd,az az összeg bagatell.senki nem gondolhatja h lesz nyugdíj már akár 10 -15 év múlva.én a teljes öngondoskodás híve vok.tudom h ez nem müködik.de ez a valóság.én inkább elkérném azt a pénzt most,de abból fizetjük a nyugdíjakat.ez 1 kibaszott önző világ.és mindenki azzá válik 1 idő után.meg kell érteni,szegénynek v gazdagnak,h magának kell gondoskodnia magáról. a szociális jóléti állam eszméje bedőlt.
és 1ébként nem feltétlenül baj ez.nem vagyok benne biztos h az állam feladata lenne az öregségi ellátás.nem kell messze menni.USA,v másik irány,arab államok...jóó,más a a kultúra,bblabla...inkább csináljunk mi is gyereket annak a reményében h majd csak eltart,mert eltart!!!ld.dzsipók,ld.arabok
és 1ébként nem feltétlenül baj ez.nem vagyok benne biztos h az állam feladata lenne az öregségi ellátás.nem kell messze menni.USA,v másik irány,arab államok...jóó,más a a kultúra,bblabla...inkább csináljunk mi is gyereket annak a reményében h majd csak eltart,mert eltart!!!ld.dzsipók,ld.arabok
és 1ébként nem feltétlenül baj ez.nem vagyok benne biztos h az állam feladata lenne az öregségi ellátás.nem kell messze menni.USA,v másik irány,arab államok...jóó,más a a kultúra,bblabla...inkább csináljunk mi is gyereket annak a reményében h majd csak eltart,mert eltart!!!ld.dzsipók,ld.arabok
és 1ébként nem feltétlenül baj ez.nem vagyok benne biztos h az állam feladata lenne az öregségi ellátás.nem kell messze menni.USA,v másik irány,arab államok...jóó,más a a kultúra,bblabla...inkább csináljunk mi is gyereket annak a reményében h majd csak eltart,mert eltart!!!ld.dzsipók,ld.arabok
és 1ébként nem feltétlenül baj ez.nem vagyok benne biztos h az állam feladata lenne az öregségi ellátás.nem kell messze menni.USA,v másik irány,arab államok...jóó,más a a kultúra,bblabla...inkább csináljunk mi is gyereket annak a reményében h majd csak eltart,mert eltart!!!ld.dzsipók,ld.arabok
és 1ébként nem feltétlenül baj ez.nem vagyok benne biztos h az állam feladata lenne az öregségi ellátás.nem kell messze menni.USA,v másik irány,arab államok...jóó,más a a kultúra,bblabla...inkább csináljunk mi is gyereket annak a reményében h majd csak eltart,mert eltart!!!ld.dzsipók,ld.arabok
és 1ébként nem feltétlenül baj ez.nem vagyok benne biztos h az állam feladata lenne az öregségi ellátás.nem kell messze menni.USA,v másik irány,arab államok...jóó,más a a kultúra,bblabla...inkább csináljunk mi is gyereket annak a reményében h majd csak eltart,mert eltart!!!ld.dzsipók,ld.arabok
@Spacecake: Mit nem értesz, vazze, az undorító államszocializmusban éltem, ahol egy önjelölt, kontraszelektált társaság döntötte el, hogy mi a közérdek, kinek mit szabad és mit nem.
Nem tartom OV-t diktátornak, se önjelöltnek (hiszen demokratikusan választott kormányfő), de sajnos azt hiszi, hogy ő (és csak ő) tudja, mi a közérdek vagy a nemzet érdeke. Ez egy demokráciában nonszensz, mert csak mi együtt "tudhatjuk", és a demokratikus vezetőknek nem az a dolguk, hogy a nemzet lelki ütőerén tartsák a kezüket, mert ez bullshit, hanem az, hogy egyeztessék a sok eltérő érdeket és megtalálják a konszenzust. ez persze sokkal több meló, mint kinevezni magunkat spirituális nagyvezírnek, de aki ezt nem vállalja, az alapítson szektát:-))
Nem tartom OV-t diktátornak, se önjelöltnek (hiszen demokratikusan választott kormányfő), de sajnos azt hiszi, hogy ő (és csak ő) tudja, mi a közérdek vagy a nemzet érdeke. Ez egy demokráciában nonszensz, mert csak mi együtt "tudhatjuk", és a demokratikus vezetőknek nem az a dolguk, hogy a nemzet lelki ütőerén tartsák a kezüket, mert ez bullshit, hanem az, hogy egyeztessék a sok eltérő érdeket és megtalálják a konszenzust. ez persze sokkal több meló, mint kinevezni magunkat spirituális nagyvezírnek, de aki ezt nem vállalja, az alapítson szektát:-))
@Spacecake: Mit nem értesz, vazze, az undorító államszocializmusban éltem, ahol egy önjelölt, kontraszelektált társaság döntötte el, hogy mi a közérdek, kinek mit szabad és mit nem.
Nem tartom OV-t diktátornak, se önjelöltnek (hiszen demokratikusan választott kormányfő), de sajnos azt hiszi, hogy ő (és csak ő) tudja, mi a közérdek vagy a nemzet érdeke. Ez egy demokráciában nonszensz, mert csak mi együtt "tudhatjuk", és a demokratikus vezetőknek nem az a dolguk, hogy a nemzet lelki ütőerén tartsák a kezüket, mert ez bullshit, hanem az, hogy egyeztessék a sok eltérő érdeket és megtalálják a konszenzust. ez persze sokkal több meló, mint kinevezni magunkat spirituális nagyvezírnek, de aki ezt nem vállalja, az alapítson szektát:-))
Nem tartom OV-t diktátornak, se önjelöltnek (hiszen demokratikusan választott kormányfő), de sajnos azt hiszi, hogy ő (és csak ő) tudja, mi a közérdek vagy a nemzet érdeke. Ez egy demokráciában nonszensz, mert csak mi együtt "tudhatjuk", és a demokratikus vezetőknek nem az a dolguk, hogy a nemzet lelki ütőerén tartsák a kezüket, mert ez bullshit, hanem az, hogy egyeztessék a sok eltérő érdeket és megtalálják a konszenzust. ez persze sokkal több meló, mint kinevezni magunkat spirituális nagyvezírnek, de aki ezt nem vállalja, az alapítson szektát:-))
@Spacecake: Mit nem értesz, vazze, az undorító államszocializmusban éltem, ahol egy önjelölt, kontraszelektált társaság döntötte el, hogy mi a közérdek, kinek mit szabad és mit nem.
Nem tartom OV-t diktátornak, se önjelöltnek (hiszen demokratikusan választott kormányfő), de sajnos azt hiszi, hogy ő (és csak ő) tudja, mi a közérdek vagy a nemzet érdeke. Ez egy demokráciában nonszensz, mert csak mi együtt "tudhatjuk", és a demokratikus vezetőknek nem az a dolguk, hogy a nemzet lelki ütőerén tartsák a kezüket, mert ez bullshit, hanem az, hogy egyeztessék a sok eltérő érdeket és megtalálják a konszenzust. ez persze sokkal több meló, mint kinevezni magunkat spirituális nagyvezírnek, de aki ezt nem vállalja, az alapítson szektát:-))
Nem tartom OV-t diktátornak, se önjelöltnek (hiszen demokratikusan választott kormányfő), de sajnos azt hiszi, hogy ő (és csak ő) tudja, mi a közérdek vagy a nemzet érdeke. Ez egy demokráciában nonszensz, mert csak mi együtt "tudhatjuk", és a demokratikus vezetőknek nem az a dolguk, hogy a nemzet lelki ütőerén tartsák a kezüket, mert ez bullshit, hanem az, hogy egyeztessék a sok eltérő érdeket és megtalálják a konszenzust. ez persze sokkal több meló, mint kinevezni magunkat spirituális nagyvezírnek, de aki ezt nem vállalja, az alapítson szektát:-))
@Bebes: és 1ébként nem feltétlenül baj ez.nem vagyok benne biztos h az állam feladata lenne az öregségi ellátás.nem kell messze menni.USA,v másik irány,arab államok...jóó,más a a kultúra,bblabla...inkább csináljunk mi is gyereket annak a reményében h majd csak eltart,mert eltart!!!ld.dzsipók,ld.arabok.
utolso mondatodra.....igen:ez 1 hazardírozás- v bejön v nem.de nincs most más lehetőség.
utolso mondatodra.....igen:ez 1 hazardírozás- v bejön v nem.de nincs most más lehetőség.
@Bebes: sajnálom,h így alakult neked,de azért szervezéstechnikailag nem megoldható (jelenleg még)h abszolút demokráciát csináljunk.ez működik a VV szintjén az RTL klubon ahol a valo világban szavazhatsz sms-ben vmire,vkire.de hát ott sem lesz mindenki elégedett mert van aki másra szavaz.érted??:-)
vmi ilyesmi a demokrácia(ha nem manipulálják a szavazatokat mint a VVben:-))
de ha te tudod mi a frankó,akkor csinálj 1 pártot!
minden más hőbörgés!!!:-)
Isten Áldjon!!!szebb jövöt!!!
vmi ilyesmi a demokrácia(ha nem manipulálják a szavazatokat mint a VVben:-))
de ha te tudod mi a frankó,akkor csinálj 1 pártot!
minden más hőbörgés!!!:-)
Isten Áldjon!!!szebb jövöt!!!
Szerintem ennek a Sicc Palinak teveháton kellett volna utaznia.
Így legalább mire odadöcög, kirázódik belőle a marhaság.
Persze csak akkor ha jó tevét választ.
Európa útjait meg csak nem azzal a kockakővel akarja kikövezni, vagy lekövezni amit hajdanán a tüntetőkkel szedettek fel?
Ez a kő még mindig ott van a zsebükben, vagy talán már nehéz és nem tudják cipelni?
Büszkék lehetünk elnökünkre. Neki mindig vannak hibátlan mondatai.
Szépen is nézne ki az az EU ahol ezek a kockakövek díszelegnek!
Így legalább mire odadöcög, kirázódik belőle a marhaság.
Persze csak akkor ha jó tevét választ.
Európa útjait meg csak nem azzal a kockakővel akarja kikövezni, vagy lekövezni amit hajdanán a tüntetőkkel szedettek fel?
Ez a kő még mindig ott van a zsebükben, vagy talán már nehéz és nem tudják cipelni?
Büszkék lehetünk elnökünkre. Neki mindig vannak hibátlan mondatai.
Szépen is nézne ki az az EU ahol ezek a kockakövek díszelegnek!
Éljen a Párt! Éljen a Kormány! Éljen Bőszme Viktor! De kia a tököm az a Sicc Pali?Ki engedte meg neki hogy ugasson?A FIMSZMP nyárspolgári tagozata nevében,fogja bé a pofájátpali!
@peetmaster: teremtik...
igen igen..
tapasztalom :):):)
- szamlavezetesi dij
- kartyadij
- penztari jutalek
- konverzios jutalek..
szoval teremtik... jaja..
a zemberek zsebebol!!
elmondanam parszasz km re nyugatra ezek ingye vannak!
pelda:
1. Berakok 5000eu -t a raffiba 1-3 honapra lekotom..
A bank hasznalhatja penzt "teremtethet" vele!
Sajathasznara!!
pl ugy, hogy vissza mar csak 4952-t fizet!!
MERT levon 50eu kezelesi jutalekot..
NOS igy teremtenek penzt!!..
azaz ELLOPJAK a zemberektol!!
Szoval!
Igenis VIKI-kiralyunk adoztassa is meg oket...
SOT remelem megjobban megfogja szopatni oket!!
igen igen..
tapasztalom :):):)
- szamlavezetesi dij
- kartyadij
- penztari jutalek
- konverzios jutalek..
szoval teremtik... jaja..
a zemberek zsebebol!!
elmondanam parszasz km re nyugatra ezek ingye vannak!
pelda:
1. Berakok 5000eu -t a raffiba 1-3 honapra lekotom..
A bank hasznalhatja penzt "teremtethet" vele!
Sajathasznara!!
pl ugy, hogy vissza mar csak 4952-t fizet!!
MERT levon 50eu kezelesi jutalekot..
NOS igy teremtenek penzt!!..
azaz ELLOPJAK a zemberektol!!
Szoval!
Igenis VIKI-kiralyunk adoztassa is meg oket...
SOT remelem megjobban megfogja szopatni oket!!
Valamennyien rohadék pink zsidóbérencek vagytok, szolgák, szolgák kölkei.A horgasorrúak által képviselt világhatalomnak nyaltok be csontig. Barna a nyelvetek pucukák, de nem baj, hamarosan még többet kell nyalnotok. Vagy megtörtök, vagy a történelem szemétdombján fogtok elpusztulni.
Neketek a kampósorrú hülye bohóc kellene, az El Kuró. A kis bibsa feleségével. Mert azok járnak a buzik felvonulására. Édesen. Ugyi?
Éljen Schmitt Pál!
Neketek a kampósorrú hülye bohóc kellene, az El Kuró. A kis bibsa feleségével. Mert azok járnak a buzik felvonulására. Édesen. Ugyi?
Éljen Schmitt Pál!
@Kivancsi: szegénykém, te nagyon buta vagy.. szopassa viki tovább a bankokat, mert sok pénzt lehúznak rólad? akkor többet fognak
Nos elvtársak,az éjszaka hidegfronti hatás volt.A hűlyeséget kidomborította belőletek.
Mosolyra adtok okot.
Mosolyra adtok okot.
@Kivancsi: Azok a szolgáltatások "ott arrébb)nem csak hogy ingyen vannak, de olyant sem csinálnak mint itt.
Beteszek 1milcsit a bankba.
Holnap kiveszek mondjuk 500ezret a saját pénzemből, akkor 5ezer Ft készpénzfelvételi díjat is kell az OTP-né fizetni. Miért is?
Ezt észre vette már valaki? Ha nem akkor az egyéb díjak mellet érdemes erre is odafigyelni!
Rabló egy banda!!
Beteszek 1milcsit a bankba.
Holnap kiveszek mondjuk 500ezret a saját pénzemből, akkor 5ezer Ft készpénzfelvételi díjat is kell az OTP-né fizetni. Miért is?
Ezt észre vette már valaki? Ha nem akkor az egyéb díjak mellet érdemes erre is odafigyelni!
Rabló egy banda!!
@SzaGyu: egyetértek, ez csányi rabló bácsi bankja, a nemzetvezető szotyizó partnere... másrészről pedig eltőzsdézte a manyup-pénzeket, mikor áll bíróság elé? igen, csányi bácsi oligarcha, le az oligarchákkal, mondta a grazi ápolt és elmosolyodott
@puffatag: Most az MSZP feltette neki a kérdést alaposan. Kíváncsi leszek mit válaszol majd a tekintetes Csányi Viktatúrás rabló bankár.
@Fabius: Én is. Viszont abban reménykedem, hogy Fellegi a Járai-Simicska klikk szeme Orbánon meg Hülyegyurkán, aztán akkor rövidesen matolcsytlanítják a gazdaságot, csak még leülnek nézni kicsit a pénzfát, hátha. Szerintem a Fidesz képes lehet arra, amire az MSZP nem: 30%-os támogatottság felett kijönni Orbán leendő bukásából. Sőt, még az sem biztos, hogy Orbán bedarálódik, igaz ott lóbálja a lábát a forgókés felett egy hüvelykre, és akik tartják: Pali és Gyuri, a két kópé.
Miért tartunk itt?
Megmagyarázom! Orbán Viktor látja, hogyan él a Putyin, mennyi autója is van, hény testőre van.
Putyin saját magának fenntart 500 fős magán testőrséget, Putyin utazgat és költ. Belekerül Oroszországnak Putyin 2000 milliárdba. Az orosz GDP elhanyagolható része.
Orbán ugyanezt lemásolja! Nálunk ez már nagyon magas százalék a GDP-hez viszonyítva.
Érthető mindenkinek, hogy Oroszország 1%-ot költ Putyinjára, mi pedig 14%-ot Orbánunkra a GDP-ből. (csak arányokat írtam)
Magyarok 10 millió, oroszok 140 millióan vannak.
Megmagyarázom! Orbán Viktor látja, hogyan él a Putyin, mennyi autója is van, hény testőre van.
Putyin saját magának fenntart 500 fős magán testőrséget, Putyin utazgat és költ. Belekerül Oroszországnak Putyin 2000 milliárdba. Az orosz GDP elhanyagolható része.
Orbán ugyanezt lemásolja! Nálunk ez már nagyon magas százalék a GDP-hez viszonyítva.
Érthető mindenkinek, hogy Oroszország 1%-ot költ Putyinjára, mi pedig 14%-ot Orbánunkra a GDP-ből. (csak arányokat írtam)
Magyarok 10 millió, oroszok 140 millióan vannak.
@Michael Knight: Későn jöttem, erre tessék, megint lelövöd a "poénomat".
Ez a stílus olyan, mint pár napja tett kijelentése: soha nem látott felhatalmazást KAPTUNK! (vagy v.mi hasonló :))
Ez a stílus olyan, mint pár napja tett kijelentése: soha nem látott felhatalmazást KAPTUNK! (vagy v.mi hasonló :))
@igényes: Oroszország nagy és atomhatalom. Jobban kell védeni a vezetőket.
No de nálunk mitől? A hülyeségüktől!
Olyan hülyék, hogy előkéné nekik írni, ha mennek, szorosan menjenek a fal mellett.
Hátha csiszolódnának egy kicsit.
No de nálunk mitől? A hülyeségüktől!
Olyan hülyék, hogy előkéné nekik írni, ha mennek, szorosan menjenek a fal mellett.
Hátha csiszolódnának egy kicsit.
@szerjóska: orbán hozza a fidesznek a 40% fölötti eredményt 1998 óta... sajnos nem a fidesz, hanem orbán
Állítólag Paja 4 nyelven röfög, viszont személyes észleléseim szerint a magyar nyelv nem tartozik e körbe. Jobban el tudnám képzelni a Nemzet Golyóstollát a Fővárosi nagycirkusz konferansziéjának.:-)
sajnos van kb 1,5 millió emberszerű lény, aki elélvez vikitől, amikor például aszondja: ha döglött a lovad, szálj le róla... vagy: a hídon akkor kell átmenni, amikor odaértél..ezek az emberek nem fognak megváltozni... sokat gondolkodtam ezen, tapasztalataim alapján azt gondolom, hogy ezen emberek jó részének az imponál, ahogy viki gyalázza, a nemzetből kirekeszti a másként gondolkodókat... magyarul a fidesz-fanok nagy része ugyanolyan jellemtelen, gerinctelen, törtető ember, mint idoljuk
@SzaGyu:
Szerintem is nyugodtan sétálhatna az Orbán. A Szijjártónak is van testőre, na meg a többinek? Magyarországon csak az féljen, aki valami rosszat tesz.
Pótolhatatlan ember pedig nincs. Micsoda dolog, hogy Orbán nem utazik villamoson, trolin (ja, ez néha ráz), de azt is értem, hogy busszal nem mer közlekedni.
Orbán és családja védelme, fuvarozása egyébként elvisz szerintem majd egy éves gyermekélelmezést.
Szerintem is nyugodtan sétálhatna az Orbán. A Szijjártónak is van testőre, na meg a többinek? Magyarországon csak az féljen, aki valami rosszat tesz.
Pótolhatatlan ember pedig nincs. Micsoda dolog, hogy Orbán nem utazik villamoson, trolin (ja, ez néha ráz), de azt is értem, hogy busszal nem mer közlekedni.
Orbán és családja védelme, fuvarozása egyébként elvisz szerintem majd egy éves gyermekélelmezést.
@gagauzz kalauzz: Amennyiben a Pali négy idegennyelven beszélne akkor már a KEH oldalán lenne a Rigó utcai bizonyiték. Mitől beszélne négy nyelvet, ha a magyar nyelv az alap. Egy tökös újságíró megkérhetné, ugyan mutassa be a papírjait! Nem lenne négy nyelves eredmény. Szerintem van egy német (kapott) középfokú vizsgája. A spanyol alapfokot talán elhiszem (kapott)
2011. január 16. Schmitt Pál, Magyarország köztársasági elnöke látogatást tesz Londonban, ahol találkozik a brit Alsó - és Felsőház vezetőjével, és részt vesz Magyarország soros EU-elnökségének londoni kulturális nyitórendezvényén.
www.keh.hu/index.php?submenu=bejegyzesek&bid=258
-A briteknél nem vezetője van az alsóháznak, hanem elnöke.
-A briteknél nem vezetője van az felsőháznak, hanem elnöke.
Oda kell figyelni az egyeztetésre!
Egyébként nálunk is ez a Kövér testvér nem vezető, hanem házelnök.
www.keh.hu/index.php?submenu=bejegyzesek&bid=258
-A briteknél nem vezetője van az alsóháznak, hanem elnöke.
-A briteknél nem vezetője van az felsőháznak, hanem elnöke.
Oda kell figyelni az egyeztetésre!
Egyébként nálunk is ez a Kövér testvér nem vezető, hanem házelnök.
@igényes: 2011. január 16. Schmitt Pál, Magyarország köztársasági elnöke látogatást tesz Londonban, ahol találkozik a brit Alsó - és Felsőház vezetőjével, és részt vesz Magyarország soros EU-elnökségének londoni kulturális nyitórendezvényén.
www.keh.hu/index.php?submenu=bejegyzesek&bid=258
-A briteknél nem vezetője van az alsóháznak, hanem elnöke.
-A briteknél nem vezetője van az felsőháznak, hanem elnöke.
Oda kell figyelni az egyeztetésre!
Egyébként nálunk is ez a Kövér testvér nem vezető, hanem házelnök.
Lényeg! Nem egy emberrel találkozik, hanem kettővel. Mekkorra meglepi lesz! Be vagyok rúgva? Kérdezi Schmiit, amikor rájön, nem egy ember, hanem kettő!
www.keh.hu/index.php?submenu=bejegyzesek&bid=258
-A briteknél nem vezetője van az alsóháznak, hanem elnöke.
-A briteknél nem vezetője van az felsőháznak, hanem elnöke.
Oda kell figyelni az egyeztetésre!
Egyébként nálunk is ez a Kövér testvér nem vezető, hanem házelnök.
Lényeg! Nem egy emberrel találkozik, hanem kettővel. Mekkorra meglepi lesz! Be vagyok rúgva? Kérdezi Schmiit, amikor rájön, nem egy ember, hanem kettő!
@gyilkos fűegér: Az is van. Elmagyarázom. Ma Magyarországon pártállástól függetlenül a 40 év feletti politikusoknak kb. fele, 50 év feletti politikusoknak pedig minimum a 80%-a az előző rendszerben is káder posztot töltött be (TÉESZ-elnöktől és Kisz-titkáról kezdve egészen államtitkárig, MSZMP KB. tagokig vannak itt emberek, lehet mazsolázni). Az országgyűlés átlagéletkora 47 év, ha jól tudom. A többit számold ki.
Nem véletlen, hogy a jelenlegi kormánypárt miközben jobboldalinak nevezi magát, már legalább 4 éve kőkemény baloldali politikát folytat.
Nem véletlen, hogy a jelenlegi kormánypárt miközben jobboldalinak nevezi magát, már legalább 4 éve kőkemény baloldali politikát folytat.
Ezt hogyan kell értelmezni, kattintok az oldalon, de semmi eredmény! www.keh.hu/index.php?submenu=bejegyzesek&bid=258
2011. január 16. Schmitt Pál, Magyarország köztársasági elnöke látogatást tesz Londonban, ahol találkozik a brit Alsó - és Felsőház vezetőjével, és részt vesz Magyarország soros EU-elnökségének londoni kulturális nyitórendezvényén.
2011. 01. 16.
Schmitt Pál, Magyarország köztársasági elnöke és kísérete indulása menetrend szerinti járattal Londonba.
Schmitt Pál, Magyarország köztársasági elnöke és kísérete találkozója a londoni magyar szervezetek képviselőivel a nagykövetség épületében.
Schmitt Pál, Magyarország köztársasági elnöke és kísérete részt vesz a magyar EU-elnökség londoni kulturális nyitókoncertjén Royal Festival Hall-ban.
2011. január 16. Schmitt Pál, Magyarország köztársasági elnöke látogatást tesz Londonban, ahol találkozik a brit Alsó - és Felsőház vezetőjével, és részt vesz Magyarország soros EU-elnökségének londoni kulturális nyitórendezvényén.
2011. 01. 16.
Schmitt Pál, Magyarország köztársasági elnöke és kísérete indulása menetrend szerinti járattal Londonba.
Schmitt Pál, Magyarország köztársasági elnöke és kísérete találkozója a londoni magyar szervezetek képviselőivel a nagykövetség épületében.
Schmitt Pál, Magyarország köztársasági elnöke és kísérete részt vesz a magyar EU-elnökség londoni kulturális nyitókoncertjén Royal Festival Hall-ban.
@SzaGyu: bizony bizony...
Ha odaadok vkinek szemelynek vagy banknak 1000ft.. hogy hasznalja belatasa szerint sajat hasznara!
Aztan mikor visszakerem csak 950ft kapok vissza..
NOS ezt ugyhivjak, hogy LOPAS, CSALAS, SIKKASZTAS!!
csak a bankok elkereszteltek penzfelveteli jutalek-nak...
Nos nem csak az OTP hanem az osszes!!!
Sajna az OTP a piacvezeto.. azok a bankok akik idejottek az OTP hez lottek be a kondiciojukat..
Olyan koltsegeket tudnak ervenyesiteni Magyarorszagon amint az anyaorszagban NEM is ismernek!!
A banki rendszeruk keptelen kezelni mert nem is letezik..
Szoval idejottek hozzank KASZALNI most, hogy a fejukre lett kopintva... az extra haszon felet Viki-rablo lenyulta...
Futnak haza anyuhoz meg az EU-hoz sirni rini..
Hasonlo mentalitasa van a multik legtobbjenek..
A dolgozokat a vegletekig kihasznalni aztan meg jol meg is alazni!
Tisztelet a kivetelnek...
De ezek addig tudjak ezt megcsinalni amig hagyjuk nekik...
Aztan vagy elmennek vagy elkezdenek tisztessegesen viselkedni!! Ugy mint otthon teszik az anyaorszagban...
De addig ott nyulnak le ahol tudnak..
MINDENKIT engem, teged, zembereket, zallamot!!!
Ha odaadok vkinek szemelynek vagy banknak 1000ft.. hogy hasznalja belatasa szerint sajat hasznara!
Aztan mikor visszakerem csak 950ft kapok vissza..
NOS ezt ugyhivjak, hogy LOPAS, CSALAS, SIKKASZTAS!!
csak a bankok elkereszteltek penzfelveteli jutalek-nak...
Nos nem csak az OTP hanem az osszes!!!
Sajna az OTP a piacvezeto.. azok a bankok akik idejottek az OTP hez lottek be a kondiciojukat..
Olyan koltsegeket tudnak ervenyesiteni Magyarorszagon amint az anyaorszagban NEM is ismernek!!
A banki rendszeruk keptelen kezelni mert nem is letezik..
Szoval idejottek hozzank KASZALNI most, hogy a fejukre lett kopintva... az extra haszon felet Viki-rablo lenyulta...
Futnak haza anyuhoz meg az EU-hoz sirni rini..
Hasonlo mentalitasa van a multik legtobbjenek..
A dolgozokat a vegletekig kihasznalni aztan meg jol meg is alazni!
Tisztelet a kivetelnek...
De ezek addig tudjak ezt megcsinalni amig hagyjuk nekik...
Aztan vagy elmennek vagy elkezdenek tisztessegesen viselkedni!! Ugy mint otthon teszik az anyaorszagban...
De addig ott nyulnak le ahol tudnak..
MINDENKIT engem, teged, zembereket, zallamot!!!
@Murderface: hát azért az elég jobbos, amit belengetett, persze külföldön, segélyek csökkentése, nyugdíjak nyírbálása stb... ehhez hozzájön a magas jövedelműek adójának radikális csökkentése... elég zavaros, de hát ennyire képesek
Schmitt Pál jobban tenné, ha először a saját hivatalában tenne egy kis rendet. Aztán nekieshet Európának.
"A történelem megmutatta, lehetséges hinni hazában, nemzetben. Ezek a társadalom legfontosabb gyökerei. És ide tartozik a kereszténység is. Erős, de liberális politikára van szükség, mely bátran épít történelmi európai értékrendünkre és eszmevilágunkra: elvégre itt született a demokrácia, a szabadság és az emberi jogok gondolata. És nem kell mindent és mindig megbocsátani és mindenért bocsánatot kérni. Én igenis büszke vagyok az európai civilizációra és értékeire. Természetesen toleráns is vagyok, de csak az tesz képessé erre, hogy elfogadom ezeket az értékeket. A multikulturalizmussal kapcsolatos illúziók katasztrofális következménnyel járhatnak. Újból képessé kell válnunk rá, hogy megvédjük értékeinket. És Európát csak saját értékei védhetik meg."
Ezt nem Schmitt Pál, hanem José María Aznar volt spanyol miniszterelnök nyilatkozta a Heti Válasznak, még 2005-ben. (hetivalasz.hu/vilag/haduzenet-europanak-12205/?cikk_ertekel=1&ertekeles=1) Anélkül, hogy minősíteném drágaelnökurunkat: ő maga elkötelezett keresztény embernek, politikusnak mondja, vallja magát. Nincs egyedül Európában.
Ezt nem Schmitt Pál, hanem José María Aznar volt spanyol miniszterelnök nyilatkozta a Heti Válasznak, még 2005-ben. (hetivalasz.hu/vilag/haduzenet-europanak-12205/?cikk_ertekel=1&ertekeles=1) Anélkül, hogy minősíteném drágaelnökurunkat: ő maga elkötelezett keresztény embernek, politikusnak mondja, vallja magát. Nincs egyedül Európában.
Azt rendkívül becstelennek tartottam, hogy a miniszterelnök idióta határozatai és beszólásai alapján egyes újságok oda jutottak, hogy a teljes magyarságot kezdték el ekézni. A miniszterelnök ugyanis politikus, az ország érdekei túl kormány- és pártérdekeket is képvisel, és ezt figyelembe kell venni akkor is, ha ez utóbbiaknak időnként nagyobb teret ad mint az ország érdekei azt diktálnák.
Most viszont ezek után egy szót se szólhatok. A mindenkori Köztársasági Elnök feladata az ország és a nemzet képviselete, ő nem lehet politikus, és nem is viselkedhet akként. Ezután ha látok egy, a magyarságot bunkóval ábrázoló rajzot, nem kelek ki magamból, mert már semmi jogalapom rá, hanem behúzom a nyakam és finoman protestálok, mert a nemzet első számú képviselője nem hagyott más lehetőséget számomra.
Most viszont ezek után egy szót se szólhatok. A mindenkori Köztársasági Elnök feladata az ország és a nemzet képviselete, ő nem lehet politikus, és nem is viselkedhet akként. Ezután ha látok egy, a magyarságot bunkóval ábrázoló rajzot, nem kelek ki magamból, mert már semmi jogalapom rá, hanem behúzom a nyakam és finoman protestálok, mert a nemzet első számú képviselője nem hagyott más lehetőséget számomra.
@Melee: "ő nem lehet politikus, és nem is viselkedhet akként"
Ez komoly tévedés. Nem marionettbábúra, nem kenetteljes vénemberre van szükség, elnökre. Schmitt viszont most a tanulóidejét tölti, még elég sokáig szvsz.
Ez komoly tévedés. Nem marionettbábúra, nem kenetteljes vénemberre van szükség, elnökre. Schmitt viszont most a tanulóidejét tölti, még elég sokáig szvsz.
@igényes: "ez a Kövér testvér nem vezető, hanem házelnök"
Még!
De igény lenne rá.
Nemzetvezetőre.
Vagy rosszul látom?
Még!
De igény lenne rá.
Nemzetvezetőre.
Vagy rosszul látom?
Az a gond, hogy nem látjuk be - még mindig, hogy mire megy ki a játék. Pedig beletolják a pofánkba: "A kormányhivatalok irányítása többszintű: az intézmények politikai vezetéséért felelős kormánymegbizottakat decemberben nevezte ki a miniszterelnök....Horváth László, a Heves Megyei Kormányhivatalt vezető kormánymegbízott javaslatára 2011. január 10-i hatállyal, határozatlan időre dr. Balás Istvánt kinevezte a HM kormányhivatal főigazgatójává dr Navracsics Tibor közigazgatási és igazságügyi miniszter. "
Amíg mi smitpalizunk, médiatörvényezünk és amit elibénk löknek, azt rágjuk, addig a fidesz szépen POLITIKAI FELÜGYELŐKET ültetett a kormányhivatalok élére... erről mi jut eszébe az idősebbeknek?
Amíg mi smitpalizunk, médiatörvényezünk és amit elibénk löknek, azt rágjuk, addig a fidesz szépen POLITIKAI FELÜGYELŐKET ültetett a kormányhivatalok élére... erről mi jut eszébe az idősebbeknek?
a politikai megbízottakra gondolok, akiken nem jajdulhattunk fel decemberben eléggé, mert egész más felé mutatott az iránytű (!)
A felismerés már sokkal korábban megszületett..a harc megvívásáról... Legfeljebb az írás szerzője szerette volna, ha Orbán a terhek egy részét nem a multikra, hanem kizáról az állampolgárokra terheli. Ha ezt teszi, akkor ma másért sivalkodnának ugyanazok, akik most is sivalkodnak.. mert úgy látszik, hogy ők még nem ismerték fel, hogy a harcot vagy így, vagy úgy megvívják..
@tölgyes:
nem értik, nem is fogják
(de boritékoltam a nyugdijak is adózni fognak, mint az EU-ban a következö eu-s jogharmonizációs kormánynál)
nem értik, nem is fogják
(de boritékoltam a nyugdijak is adózni fognak, mint az EU-ban a következö eu-s jogharmonizációs kormánynál)