Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 24.hu/belfold/2024/04/26/kovacs-sandor-fidesz-parlamenti-kepviselo-tanu-vallomas-nyirkarasz-polgar... (2024.04.26. 07:34) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.11.26. 08:00 Fabius

A nyugdíjbiznisz jutalma

Címkék: fidesz orbán viktor nyugdíj

Ott állt némán és bámulta a várost. Az ő városát, amit maga nevezett újra a nemzet fővárosának alig néhány hete. Csalódott volt és morózus. Csalódott a zemberekben, csalódott a talpnyalókban, csalódott a minden hájjal megkent szakértőkben. Beszívta magába az ősz illatait, lábával piszkálni kezdte a lehullott avart, és csak az elmúlás járt a fejében.

A némaság amire kárhoztatták megviselte. Hogyhogy nem akarják most őt? Miért nem beszélhet a népéhez? Ki mondja, hogy a tőle megszokott karizmatikus beszéd nem oldana meg mindent egy szempillantás alatt? Ha ő mondaná nekik elhinnék. Ha maga lehetne a szónok akkor megértenék. Ha kiállhatna nem zúgolódnának, nem lázonganának sosem hallott szavakat emlegetve. De most gyalázzák és megvetik. Nem fogják föl ésszel, süketek és vakok, nem hallják és nem látják az új idők üzenetét. Ő meg el van ide dugva, mintha emigrált volna a zemberek haragja elől.

Lopva lenézett a jobb kezére. Körmei alatt világított a gyászkeret, ujjbegyei koszosak voltak, mintha saját kezével rakta volna ki a felhalmozott érméket a nyugdíjpénztárakból. A hajlatokban a vegyszerektől és a súrolástól kirepedt az érzékeny bőr, érzékeny és érdes volt, akár egy bányász keze. A szent jobb, mi? - gúnyolódott magában keserűen, és reflexeinek engedelmeskedve a nadrágjába kenve igyekezett megszabadulni a piszkos érzéstől.

A kert végében feltűnt egy alak, és lassan közeledni kezdett. Úgy mozgott, mintha nem volna lába, és csak úszna az avarszőnyeg felett, alig borzolva azt. Először azt hitte a lelkiismerete tért vissza hosszú sértődés után. Ettől kicsit megrémült, de a sápadt arcra nézve megnyugodott, és komótos léptekkel ballagott ki a pázsit közepéig. Egymás mellé telepedtek a hideg földre, és csak ücsörögtek egy darabig.

- Aludtál mostanában egyáltalán? - kérdezte az alak, és a kerítés tövébe lőtte a kezében szorongatott csikket.
- Aludtam, sőt álmodtam is - jött a válasz - rólad, rólunk, meg erről az egészről. Álmomban minden rendben volt! Sikerült meggyőzni őket az átlépésről, megértették, hogy ezzel szolgálják a hazát.
- Ezzel csak téged szolgálnak.
- Az ugyanaz! Engem, az országot, a népet, a nemzetet, a nenyit, hívd ahogy akarod. Különben is a te ötleted volt az államosítás.
- Ez igaz. De azt mondtam hagyj nekik választási lehetőséget. Azért lázongtak már húsz éve is.
- Kaptak választást: vagy belépnek önként, vagy lófaszt se kapnak, nem még nyugdíjat. Te mondtad, legyek kemény, mint a fagyott kutya lába.
-Ez a keménység? Hogy itt ülsz és sajnálod magad, miközben a Gyurcsány fiú leckéztet polgári Magyarországból? Ezek rajtad röhögnek, tudtad?
- Lárifári! Elhordanak mindennek maffiafőnöktől államosító utolsó rablóig, a párt végét vizionálják, de még az elvi támogatók is vazallus rendszerről beszélnek és tiltakoznak! Kit érdekel Gyurcsány véleménye?!
- Mondjuk a választókat. Nem sittre juttattad, hanem szószékre állítottad Ferit. A legnagyobb támogatója te magad vagy. Sokan fognak utálni csak azért, mert veled szemben éppen vele kell egyetérteniük.

Elgondolkodott, és rájuk esett a csend. Eszébe jutott egy cikk amit ma olvasott a felhatalmazásról, és amin ő maga is meglepődött: ennyire csereszabatosak lennének? A görcs összehúzta előbb a gyomrát, majd az ánuszát is. Utóbbira ráfogta, hogy biztos csak fázik. Közelebb húzódott a mentorához, de az asztrál test nem adott se biztonságot, se meleget. Magányosnak érezte magát, bensőjét marcangolta a félelem. Ez a francos nyugdíj lerombolhatja a szépen felépített kétharmados álomvilágot pont úgy, ahogy Xerxész tette Bábel tornyával. Gyorsan és kíméletlenül.

Még közelebb húzódott, és megtörte a csöndet:

- Egyedül vagyunk, János. Csak te és én. Légy őszinte: jár nekem valami jutalom a kitartásomért?
- Hogyne fiam:

használhatod a különvonatomat

a brüsszeli elnökségbe menet!

243 komment · 13 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr912473988

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lopnak a Parlamentben 2010.11.26. 16:05:18

A Parlamentben lopták el Szanyi Tibor ezüst öngyújtóját.            A Parlamentben mást is lopnak...

Trackback: Re: Mi ez a para? Minden a forgatókönyv szerint zajlik. 2010.11.26. 15:41:08

Drága Blogger! Valamit átkozottul benéztél: ezek nem viszik a kocsidat (6 milla alatti járgány ezeknek nem autó), azzal, h saját tulajdonba veszik megvédenek Téged attól, h a komcsik ellopják. Ők ugyanis soha nem hazudnak, tehát, ha egyszer azt mondták...

Trackback: Nyugdíjmentés másként 2010.11.26. 14:53:38

Valószínűleg én leszek az utolsó ember ebben az országban, akiből valaha is jobboldali konzervatív szavazó válik, úgyhogy biztos nem a politikai lojalitás mondatja velem, de… én asszem kezdem látni a rendszert Viktor manővereiben. Külső és belső ...

Trackback: Mi lesz a nyugdíjakkal? 2010.11.26. 14:11:56

Elég nagy a felhördülés ezzel a "szabad" pénztárválasztással kapcsolatban, de a tárgyilagossággal nem nagyon találkoztam, inkább csak hőbörgéssel. Leszögezném, hogy én sem repesek örömömben akkor, amikor belekényszerítenek bármibe.1998-ban se...

Trackback: Vámpírcsikiző tanfolyam 2010.11.26. 13:58:15

A Budapesti Székely Egyetem és a Ploiesti Vlad Dracul Főiskola, közösen a Tepes School of Liberal Arts-szal (Des Moines, Iowa, USA) bemutatja és ajánljavámpírcsiklandozó képzéseita magyar közönségnek.Mi a vámpírcsikizés?A vámpírcsiklandozás ő...

Trackback: Hogyan juthattak el idáig? 2010.11.26. 12:06:35

Nem volt más lehetőségük? Egyszerűen az ország helyzete, az IMF és az EU rugalmatlansága miatt nem maradt más megoldás? (Fotó: Kovács Attila/Index) Sokan állnak most meglepetten és kérdezik: hogyan juthattak idáig? Hogyan juthatott el a Fidesz odáig, ...

Trackback: Tényleg Matolcsyt kell szidni nyugdíjügyben? 2010.11.26. 11:29:41

Ezermilliárdok sorsáról készül dönteni a kormány, de nincs egy politikus, nincs egy médiaelemzés, amely korrekten leírná a helyzetet, hogy mindenki megértse és belássa a szükséges intézkedések indokoltságát. Hihetetlen sok félreértésről és félremagya...

Trackback: Whiskys után Orbánból lesz nemzeti hős? 2010.11.26. 11:08:09

 A magánnyugdíjpénztári megtakarítások államosítását a véleményformálók többsége egyszerű lopásként értékeli. Nos ez az ország az, ahol ez a fajta cselekmény bocsánatos bűn, mi több, támogatandó cselekmény. A magyar ember szereti a "Robin Hoo...

Trackback: A keleti szél szárnyán; keletre 2010.11.26. 11:04:10

Matolcsy tizennégy hónapra megszüntette a magánnyugdíjpénztári befizetéseket. Mert gondok vannak. Aztán közölte, hogy megnyitják a visszalépés lehetőségét. Hogy ne legyenek gondok.        Eddig mondjuk rendben. Nehéz időket élünk....

Trackback: Orbánékat már a saját ígéreteik sem érdeklik? 2010.11.26. 10:53:47

"Ha egy kormánynak az a feladata, hogy megmentse az emberek nyugdíját, nem a blogolók véleményével kell számolnia" – jelentette ki Szijjártó a Magyar Televízió Ma reggel című műsorában, miután felolvastak neki néhány címet a blogokbó...

Trackback: Még Vágási Feritől is elvesz a kormány (videó) 2010.11.26. 10:51:26

Elég sokan fizették tisztességgel a nyugdíjjárulékot, hogy annak egy része biztosan a saját jövőbeli nyugdíjuk alapja lesz. Ez jövőre félretett megtakarítás a bér 8 százaléka. Azonban hiába gondoltak sokan arra, hogy ezt megtakarítják, most úgy járnak,...

Trackback: Haverok, buli, manna 2010.11.26. 10:44:12

 Már most nagyon sokat feszegetik azt a témát, hogy vajon mi lesz 2014-ben és vajon lesz-e 2014-ben egyáltalán választás? Könnyen lehet, hogy mindez csak vicc volt, mármint a választások elnapolása, de azért mégis érdekes kérdés, hogy mi lesz az e...

Trackback: Kormányzati K.O. 2010.11.26. 10:36:30

jósló mese Atyafiak, nagy össznépi felhördülés kísérte a narancssárgában szorítóba lépett kormányzati játékos legutolsó moudulatát! Több kellemetlen szurkálása volt már Matoljki és csapata taktikájának, még a tisztánlátását is megzavarta a Magyar Nép S...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nos, tegnap kint voltunk a spontán demonstráción. Ambivalens érzéseim vannak az eset kapcsán:
egyrészt nagyon örülök, hogy 24 óra alatt mindenféle szervezés nélkül, pusztán az internet közbeiktatásával összejött 150-200 ember. Ez jó.
Viszont úgy tűnik, lenne igény egy "karizmatikus" - félve írom le ezt a szót, hiszen ez már-már epitheton ornans-a a tudjukkinek - vezetőre, aki felvállalná 2-3 millió ember ügyét.
Mivel itt ilyen nem volt, ezért ácsorogtunk egy kicsit, beszélgettünk emberekkel, a szervező elmondta, hogy miért vagyunk itt, bejelentettek egy másik, szervezettebb demonstrációt dec. 12-re, aztán eljöttünk.
Én szívem szerint felolvastam volna legalább azt a 12 pontot, amelyik tegnap keringett a blogokon, de nem vagyok egy középre penderülő típus.
Viszont két dolognak örülök:
1 Rövid időre megjelent Schiffer is. De nem vette magához a szót, civilként viselkedett.
2. Nem volt orbántakaroggyás és hasonlók - mondjuk ettől nem is tartottam egy percig se.

Szóval ott voltunk, láttattuk magunkat, és végső soron ez volt a cél.
off
@kisa:
Mivel tetszik, ezért kicsit reklámozom!
Olvastam a blogodon a felhívást.
zsakfalu.blog.hu/2010/11/26/kepviseloink

Ötletnek nem rossz, bár kétlem, hogy bármelyik a lelkiismeretére hagyatkozna, ha ilyen levelet kap.

Azt már nem is boncolgatom, hogy egy tilkiland féle vidéken, ahol közvetve, vagy közvetlenül mindenre "van ráhatása", hányan mernék neki aláírva elküldeni!
@Tűzfal: Köszi, én is úgy gondolom, hogy effektíve nem fog érni semmit. De én a magam részéről ezt tudom tenni, mivel nem vagyok egy autógyújtogató, orbántakaroggyozó típus.

Egyébként egy dolog viszont szépen bebizonyosodott: hogy mennyire voltak "spontán"-ok a 2006-os tüntetések, és mennyire "nem" állt mögöttük a fidesz.
Mert azért lássuk be, hogy az "elkúrtuk" bevallása sokkal kisebb bűn, mint amit ezek csináltak ez elmúlt fél évben. Szerintem.
@kisa: Van pár ember, aki ebben a helyzetben simán kiállhatna, hogy ő pártot alapít.
Remélem lassan aktivizálják magukat.
Jól megmondta ez a Fabius gyerek.
Ha gondolod csatlakozz a legnagyobb nyugdíj-ellenes csoporthoz. (Ahol sok információ is megosztásra kerül:-).

www.facebook.com/nyugdij
@Din Serpahis: egyetértek. Szervező és egyéniség hiány van a politikában.
Hiteltelen lett sok ember és nincs aki most szervező lenne ráadásul az emberek is óvatosak lettek és pesszimisták a politikával kapcsolatban.
Lásd a pár száz békés tüntetőt a parlament előtt tegnap.
A normális ember nem hőbörög nem mutogatja magát hanem szenved .
@kisa: hajra, gratula. remeljuk december 12-en tele lesz a Kossuth ter, vagy ahova szervezik. es le se szard, hogy ki all meg melletted. ahogy a tegnapi ember is mondta: elvek vannak. aki az elvet jon tamogatni, az mind johet.

es itt az ideje, hogy az eddig utalkozos elvek, amikkel Orban osszetartotta a tomegeit (hogy van kit utalni), vegre veget erjenek. SENKIT nem utalunk, mindenkit meghallgatunk, es az elveink szerint velemenyezunk, nem a szemelyes utalkozas es karaktergyilkossagok alapjan.
@ZöldMarci: Természetesen nyugdíj-einstand ellenes csoport. :-DDD
A kormány megbukott, mint Gyurcsány 2006-ban. Az a kérdés, h meddig kormányozhat még. sajna úgy tűnik, h a hatalmat ők sem fogják adni. a tőzsde épp szépen zuhan.
AZ a baj hogy jelenleg csak a fletó az aki ezt meg tudná lépni. De mivel ő a fletó neki nem fog sikerülni.
Pedig lehet nem volna ördögtől való hogy kötne egy szerződést a néppel hogy mivel ez is a ő hibája hogy a viktor patkány ilyen helyzetbe került ezért segít eltüntetni, cserébe mi mondjuk harmadoljuk a büntetését. :D
nem tamáskodni akarok, de azért lássátok, hogy manyup kivigzésének több a kedvezményezettje mint a károsultja rövidtávon. ennek tudatában kell megfogalmazni az üzenetet, mert különben pofáraesés lehet és viktor meg csak röhög a markában.
Ez az egész történet a Titanicot juttatja az eszembe.A régi vezetés hibája miatt a hajó most áll,süllyed a kétfokos vízbe.Az új vezetés próbál rendet vágni a káoszba,sokszor még erőszakkal is, amitől nem népszerű, mert intézkedései jelentős érdekeket sértenek.Pl. a gazdag fiatal férfiakét, akik nem szállhatnak be a mentőbárkákba.A sértetti érdekcsoportok jó erősek, és legszívesebben belevágnák a hajó új vezetőit a vízbe...
@Din Serpahis: Olyan ember kellene, aki nem tömegpártban gondolkozik, van ismertsége és tartása, hogy visszahozza a racionalitást a politikába. Bokros, Bajnai. Beszállnék.
Istenem, bár ennyi nyafogás lett volna 2006-ban...
Jó, ez jó! Jót röhögtem.
A szabadeső tőzsde jó, mertha végre megjön az esze (előbb vagy utóbb) a csapatnak, akkor jó olcsón lehet részvényt venni.
@kewcheg: Azért számottevő különbség, hogy momentán a csóró, gyerektelen fiatal kereső férfi kénytelen a jeges vízben tolni a mentőcsónakban tespedő zsíros nyugdíjast (akik amúgy most is infláció feletti emelést kapnak, mert ugye olyan jól áll a nyugdíjkassza).
@EG0: Bajnai, Oszkó, Bokros. Tudnám támogatni.
@Aëtius:
Bajnai olyan mint Németh Miklós annó, elvégezte a dolgát amit rábíztak.

Vette a kalapját és mielőtt bezárta volna végleg a irodáját még köpött egyett a parlamenti ülésterem irányába, elmorzsolt a szája szélén egy halk "elmentek anyátokba rohadt ingyenélők" mondatot és megfogadta hogy soha többet.

Én őt nem várnám vissza, ha visszajön akkor magát köpi szembe.
@magyarul: A csapatnak megjött az esze, már vásárolják a részvényeket.
@Dracon: Az igaz, csak egyre több embertől hallom, hogy jöjjön vissza a Bajnai, mert ő csendben tett a dolgát. Most az huszadrangú hogy ő szembeköpné-e saját magát.
@röhögő: Szerintem is. nem karizmatikus vezetők, delejes emberek, populista, népszerűséghajhászó politikusok kellenek ide, akiket az ország fele imád, a másik fele meg utál, hanem szürke, technokrata, észrevétlen "hivatalnokok". Pártfüggetlenül
csak sajnos, a politika éppenpont a pártoskodáson alapul.
@Dracon: nem azt mondta hogy soha többet, hanem hogy 2010-re nem vállalja a cocik miniszterelnök-jelöltségét, és nem akar részt venni a politikában 2010-től. Ez nem egy végleges, "soha többé" állítás.
Ezzel együtt valszeg tényleg nem akar visszatérni, vagy úgy gondolja ilyen távolságban 2014-től taktikailag nem jó ötlet beszólogatni, úgyis van egy pozitív imázsa, azon csak rontana, inkább hagyja hadd hízzon szépen csendben az tőkéje ahogy egyre elképesztőbb dolgokat csinál a fidesz.

Aki viszont meglehetősen aktívan kommentálja a politikát, meg kiáll saját munkájának védelme mellett, az Oszkó. Szerintem inkább benne érdemes bízni.

Illetve általában azt gondolom, hogy több tucat ember van országban, aki alkalmas lenne. Alkalmas ember fölöslegesen nem pedálozik. Messze van még 2014, majd kb. 2 év múlva lesz érdemes az akkori helyzetre válaszolva feltűnni valakinek. Addig had nyírja magát a fidesz.
Csak azt sajnálom, hogy nincs elég emberben kurázsi, hogy megmutassuk mi is az igazai forradalom. Most bezzeg még békés tüntetésre is alig mennek el, nemhogy MTV ostromra. Félreértés ne essék, a békés megoldás híve vagyok elsősorban. Aztán csak ha már nem megy szép szóval...
@kewcheg: Ja csak azt felejted el, hogy a mentés helyet baltával nagyobbítják a likat rajta. Ébredj fel.
Amikor Meggyes megbukott, mint Rottenbiller Esztergomban, az merült fel bennem, hogy ez vár Orbánra is. Pontosan úgy lesz leváltható, ahogy az egomi cimbikéje, mert pontosan ugyanazt csinálja: pofátlanul cseszi el a közpénzt, egész pályán letámad, hozzá mindenhova a seggnyalóit ülteti be és ehhez rettenetesen arrogáns is.

Keresni kell egy nem megosztó, mind a baloldalnak, mind a liberálisoknak, mind az egyik oldal felé sem húzó, de a fityiszből kiábrándultaknak/passzívaknak elfogadható, de mindenekelőtt hiteles és annak is látszó, azt hatékonyan kommunikálni tudó minielnök jelöltet, amilyen polgármester Tétényi Éva Egomban és felépíteni. Sajnos másképpen ezek a tetvek nem kergethetők el, mert a szépen összeszedett nyájuk ahhoz is hűen bégetne, ha személyesen mindegyiknek a Nagyvezír a szájára ülne és belepukkantana.
Oszkó közgazdász, felé kell egy főnök ő a saját munkájának becsületét védi.
Mivel a közgáz nem egységes dolog ezért a különböző irányzatok képviselői vallásháborút vívnak egymással.

Pont olyan jó lenne miniszterelnöknek mint pl annak idején Békési, vagy mostanában Járai, Matolcsy.

Mind a saját ötletét futtatná a Magyarország nevű laborban. és értetlenkedne ha mi a a fehér egerek beszólnánk.

Sajnos mindenképpen kell egy politikus a tetőre aki ezeknek a kezét fogja és megteremti annak a lehetőségét hogy a fehér egeret túléljék a kísérletet sőt még tapsoljanak is hozzá.
szerintem is kéne egy nyugdíj plafon mert így aki 200 ezrtet kap annak a 10 % 20ezer emelés a 50 ezres nek meg csak 5.
A munkaerő piacon meg jkó ha az 5 évvel ezelötti béreket lehet megkapni.
a nyugdíjak meg simán nőnek.
Tehát a NYUGDÍJASOKAT NEM ÉRINTI A VÁLSÁG ,NEM LUXUS EGY OLYAN ORSZÁGBAN AHOL 3 MILLIÓ NYUGDÍJAS VAN?
@xanax:

Tesó, ez nem az a blog, ahol elég egy ilyen böffentés.
A cigány Szaddam elérte amit akart! Rohamosan esik a tőzsde és a forintárfolyama!
El kellene takarítani már ezt a törpe Rákosit a hatalomról, mert agyára ment a caesaromániája!
Addig is, aki teheti, mentse megtakarításait a régiós demokratikus jogállamokba, mert az őrült ettől kezdve bármikor, bárkinek a magánvagyonát ellophatja!
Mi, lakáshitelesek, majd mindannyian szépen benyújtjuk az alcsúti-felcsúti cigánysor elmebetegjének a számlát, ha másként nem, hát Molotov-koktéllal!
CSAK HÁT ADDIG ÉVENTE KB 3 MILLIÁRD EURÓ HITELT KELL FELVENNI azért mert te külön számlán gyüjtöd a nyugdíjadat.
Ezért hiányos a nugdíjkassza,azt meg mindenki fizeti adósság meg kamat formájában.
érted????
50% ról 80 ra nött az ámmaladósság a kötelező magánnyugdíjpénztárak miatt.Ami mindenki fizet!!!!
Én nem fogok visszalépni az államiba.
Nem akarok olyan nyugdíjas lenni, mint a mostaniak, akik éppen annyit kapnak kézhez, hogy ne haljanak éhen, és a rezsit is éppen csak tudják fizetni. Mert ha visszalépek, akkor rám ies ez vár. Az állami nyugdíjat csak az inflációval fogják emelni, az pedig jelenti, hogy 30 év múlva is csak ugyanolyan csórók lesznek a nyugdíjasok, mint ma. Én olyan nyugdíjas akarok lenni, mint a japánok, akikkel Olaszországban találkoztam és éppen egy világkörüli úton voltak a nyugdíjasotthonnal, mert telt nekik rá. A nyugdíjas kor nem arról kellene, hogy szóljon, várod a halált és csirkefarhátat vagy nyakat eszel nagykabátban, mert melegre már nem futja. Persze aki a nyugdíjról dönt és dönteni fog, az sosem kerül ilyen helyzetbe, mert gondoskodik magáról. Én is magamról szeretnék gondoskodni, nem pedig alamizsnáért kuncsorogni.
A rengeteg blogger pedig hiába szidja OV-t, ő nem ért az számítógéphez, tehát nem olvas ilyen írásokat és hozzászólásokat, a talpnyalói pedig gondosan elrejtik előle a való világot. A fidesz nyugdíjas tagozatának levelét biztos megkapta és ennek alapján úgy látja, hogy minden nyugdíjas örül a döntésnek.
Pedig már a kampány idején látszott, hogy el fogják szúrni az országot, mert a konzultációt csak fidesz fanokkal folytattak. Őket kérdezték meg, hogy jó lesz-e így. De ha valamit jól akarok csinálni, akkor az ellenfeleimet kérdezem meg, hogy mik a hibáim és tanulok belőle. Ők ezt nem tették meg, tehát istennek képzelik magukat, hiszen minden barátjuk azt mondta, hogy nagyon jókat találtak ki.
@ökörpöröly: valamibő vissza kell fizetni az IMF hitelt haver!!!!
amit a szocik feléltek.
a mAGYARORSZÁG ÁLLAMADÓSSÁGA 100MILLIÁERD EURÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2002 BEN 40 MILLIÁRD VOLT CSAK SZÓLOK,ÉS A HITELEKNEK KAMATA VAN BAMMEG!!
EZÉRT NEM MINDEGY MENNYUIVEL TARTOZUNK.
@Gyurma73: Ugyan ugyan, majdnem egyensúlyban van a költségvetés, 90 milliárdnyi lyuk van csak, ami máshonnan könnyen pótolható lenne. Mondjuk a nyugdíjas rendőrnek nem kellene több nyugdíjat fizetni 40 évesen, mint ami a fizetése volt. Meg választani kellene, hogy dolgozni akar vagy nyugdíjat? mert a 2 együtt nem megy stb.
@roli101: CSAK ÉPP ADDIGRA ANNYI LESZ ÉPP AZ ÁLLAM ADÓSSÁG HOGY A PÉNZED SZART SEM ÉR ADDIGRA!!!
ezt nem értittek meg az államadósságort csökkenteni kell!!!
mindenáron !!!
@ZX:
nem költségvetés!!! államadóság én nem beszéltem költségvetésről!!!
a nyugdíjak hitelből mennek a mai napig ezt értsd már meg!!!!
Nem lesz semmilyen tüntetés, demonstráció, népszerűségvesztés, semmi. A nyugdíjasok örülnek, mint majom a farkának, a manyuposok dettó. Orbán ugyanis meglépte az elmúlt 20 év legundorítóbbját: a pénztár reálhozamát a páciens felveheti kápéban! Márpedig az átlagmagyar az anyját eladná egy második plazmatévéért. (Egy, ugye, hitelből, már van.) Kurva életbe, Viktor mégis csak úgy ismeri Kádár népét, mint a tenyerét. Pedig 2006-ban már azt hittem, végleg megszabadulunk tőle, de Feri megtette neki azt a szívességet, hogy elkúrta...

Ez a mélypont.

Emigráció.
a feri szépen feltornázta az államadósságot 100 milliárd Euróra!!
izlelgessétek a számot!!!
az ott van nálatok felélve!!!
@Gyurma73: Ha a költségvetés egyensúlyban az azt jelenti, hogy a felvett hitelt szépen fizetjük. Mivel a törlesztőrészlet és kamat is beleszámít a költségvetésbe. capisco?
@ZX: 100 milliárd euró:
270ezer milliárd forint!!!
27.000.000.000.000.forint!!!! államadósság!!!
fejenként 2,7 millió!!!!
vissza kell fizetni!!!!!
@Gyurma73: Igen vissza kell fizetni, de nem egy összegben ma délután 3 órára értsd már meg!
@ZX: csak nem mindegy mennyi megy el kamatra én erről beszéltem!!
ezért kel csökkenteni az adósságot mindenképp!!!
2002 ben 8000ezer milliárd forint volt az állam adóság ma meg jóval több mint 20 ezer millárd!!!
egy része a magánnyugdíjpénztárak miatt!!!
adóságból emelték folyamatossan a nyugdíjakat,fedezet nélkül,SZAVAZATOKÉRT!!!!
@Gyurma73: A költségvetés egyik tétele a hiteltörlesztés és kamat. Ha ezzel együtt egyensúlyban van a költségvetés, akkor felesleges emiatt elvenni az emberek pénzét. Lehet most hú de kurva jó, viszont később káros következményei lesznek. Érted? Most biztos jól jön a pénz, de ezzel feléljük a jövőt. Pont mikor túl sok hitelt vesz fel az ember.
Bajnai, Oszkó? Jó szakemberek, csakhogy ha szanálni akarja az országot, mindenképp a jóléti kiadások racionalizálásával (értsd: lefaragásával), adóemeléssel, új adók bevezetésével pl ingatlanadó, a tandíj bevezetésével, az egészségügy részben fizetőssé tételével kéne kezdenie, az meg érintene minimum 6 millió embert, a kurva Fidesz pedig másnap felgyújtaná az országot. (Ne a zemberekkel fizettessék meg!!!)

Nem látok kiutat.
Óriási pénzt kerestek egyesk megint a tőzsdén, nagyon nagy pénzt kaszált az, aki tudta, Matolcsy mit is fog bejelenteni szerdán és mit is fog közölni a MNYP vezetőivel. Szaporodtak a milliárdok egyes emberek zsebében. Jól jött a 16%!
Óriási pénzt fog keresni az, aki tudja, mi lesz az oroszországi tárgyalások eredménye! Van, aki már tudja!
@Gyurma73:

Öreg, bátran letenyerelhetsz a caps-lockról meg a felkiáltójelről, így nem lesz nyomatékosabb semmivel sem a mondanivalód, ellentétben kiröhögteted magad.

Csaxóltam.
@Gyurma73: be kell jelenteni a melóst.kikell rugni az állami szférából 50000 embert takarékoskodni kiállni elmondani mi a valós helyzete az országnak de nem elvenni a magánnygd megtakaritásainkat
@Din Serpahis:
Igazad van, ha most bárki bejelentené hogy pártot alapít 1. programponttal: nyugdíj-gate kiagyalói börtönbe zárása + teljes vagyonelkobzás, hihetetlen hamar milliós támogatottságra tenne szert. Ha már a jelenlegi ellenzék ennyire impotens. Az már csak hab a tortán, hogy az összes lakáshitelest és tőzsdézőt ismét megszopatták...
@gyilkos fűegér: igen, ez mar komikus. A szociknak minden lepeset tamadtak merthogy "ne a zemberekkel fizettessek meg". Aztan kormanyra kerulnek es kizsebelik a zembereket...
Es meg ok jottek azzal hogy "gyurcsanytakaroggy mer' tokeletesen az ellenkezojet csinalod annak amit igertel..."
Hogy is van ez akkor? amit nem lehet az ellenfelnek mert rajukgyujtjuk az orszagot azt mi szemrebbenes nelkul siman es buntetlenul megtehetjuk?
Nem felnek attol hogy azert ez egy kicsit atlatszo meg a droidoknak is?
@Gyurma73:
Kétségtelen, hogy az idióta Medgyessy és Gyurcsány elengedte a költségvetést a jóléti kiadások miatt, illetve lopásaik és töketlenkedésük jelentősen hozzájárultak az ország tönkremeneteléhez. Ezért is zavarta el őket a nép.
De, a 2006-ig tartó felelőtlen költekezést a a FIDESZ is támogatta! Az államháztartás felborító, az idióta Medgyessy által meghirdetett 100 napos programot nem csak megszavazták, ha számon is kérték!
Továbbá, ők is hergelték a tömegeket, hogy nekik minél több jár az állam pénzéből! Emlékszel a "rosszabbul élünk mint 4 éve" kampányra? Igen, amikor a hitelekből 30%-os átlagjövedelem-növekedés volt, amit most fizetünk.
Ez az egész szarság a 2 bolsevik és a harmadik cionista párt műve. Közös termék!
De mivel a FIDESZ volt ellenzékben, az emberek többsége azt gondolta, hogy mégis csak ők lesznek a legkisebb rossz. Azt reméltük, hogy a magyar gazdasági elit támogatásával, jól felkészült közgazdasági szakembereivel a háttérben az elmebeteg cigány Szaddam megszelídül, aztán elkezd egy kemény, nem osztogató, de jövőbe mutató gazdaságpolitikát csinálni. A hülye demagógiáját és örültségeit meg félreteszi saját érdekében.
Nem ez történt!
Lenne más megoldás is, az egész régióban csak mi vagyunk ilyen balfaszok!
Ez az egyetlen egy egyelőre még demokratikusnak mondott jogállam, ahol a magántulajdon szentségét ilyen mértékben megsértették! Innentől kezdve bolsevizmus van! A cigány Szaddamnak meg kötelet kell dobni a nyakába!
@Gyurma73:

A 90%-a szét lett osztogatva a zembereknek, amint azt a Főnök is elismerte. Most a Főnöknek erre az a válasza, hogy ellopja a pénzt azoktól, akikről tudja, hogy nem gyújtják fel az országot, mivel féltik azt a kicsit ami van, majd kiszúrja a szemüket pár 10 ezer forinttal, ami ráadásul a sajátjuk.
Eddig ez a taktika.
@Gyurma73: "2002 ben 8000ezer milliárd forint volt az állam adóság ma meg jóval több mint 20 ezer millárd!!!"

Ööö..biztos csak elírtad, de a 8000ezer rosszabul cseng mint 20ezer!!!

Máskor ügyelj jobban!!!

10 év alatt 2-3ezer milliárdot fizettünk be a MNYP-ba, azért hogy már most gondoskodjunk a jövőnkről. Ellenkező esetben majd akkor kellett volna jóval nagyobb összegeket felvenni a te nyugdíjadra!

De legalább lesz szép stadion Debrecenben, meg jó fizetése Loppert Dánielnek, meg kevesebb adót kell így fizetni Széles Gábornak, vagy Csányi Sándornak.

Ezért nyulják le most ezt a pénzt, nem pedig azért hogy megvédjék neked, Te szerencsétlen :)
@Gyurma73: üvöltő dervis, és akkor miér is nem adósság törlesztésére fordítja a lopott nyugdíjpénzt a fidesz, hanem folyó kiadásra?
Gondolom a vízfejű baromgeci jobbkéz majd építtet belőle még 100 fürdőt az országban, attól majd beindulunk, mint a kurvaélet.

Matolcsy új nyugdíjmodellt talált fel: kifosztó-megrovó.
@EMP: A liberálbolsiknak többek közt az volt a legnagyobb bűne, hogy éveikig felelőtlenül osztogattak hitelből, illetve hajtották bele a hitelfelvételekbe az embereket. 5 éves adócsökkentés, dübörög a gazdaság, minden rendben van... Iszonyatos a bűnük, ezért is kellet többek közt takarodniuk.
A másik, az iszonyatos korrupcióval és tolvajlásokkal teljesen aláásták az állam tekintélyét. Az más kérdés,hogy legalább államosításokat nem hajtottak végre. Valamennyire sikerült nagy nehezen az emberek szenvedésén, illetve IMF és egyéb hitelekkel stabilizálni valamennyire stabilizálni az országot.
Tehát a liberálbolsik is megérnek egy misét, én imádkoztam, hogy tűnjenek el a süllyesztőben.
De a cigány Szaddam még náluk is rosszabb, a legalapvetőbb jogállami normákat rúgja, ráadásul nem tiszteli a magántulajdon szentségét!
@francia sakk:

Azért erre nem vennék mérget. Ha valaki bejelentené, hogy pártot alapít, akkor egyből betennék a hazug politikus, ez is csak lopni fog kategóriába... :)
@Gyurma73:

"A belgiumi helyzet sem rózsás, ugyanis az ország eladósodottsága az éves GDP 100 százaléka felett van,"

Mégse ordítoznak a belgák tömegével a Varánuszon
@csoko20:

Lesz bizony szép, új, 10 milliárdos stadion Debrecenben, ellentétben a Szegedre tervezett lézerkomplexumról valahogy kuss van. Hiszen nem a high-tech, meg a KF a fontos (Finnországnak, Japánnak, Dél-Koreának sem jött be, mint tudjuk), hanem a foci. Meg persze hogy Szegedet jól megbüntessék, mert merte Botkát megszavazni polginak.

Szemét, cinikus, ráadásul rém ostoba csürhe ez, nem is várható más tőlük.
@ökörpöröly: sok mindenben egyetértek veled! Szerintem nem kell sem jobbikozni, sem fideszezni (ezt nem is értem, hogy kik ezek- a vezetésre gondolok), sem bolsizni. Szerintem emberek vannak, akik tisztelik egymást és a rablók ellen kell fellépni. Igenis jó dolog a Hunval, Hagyó félék bebörtönzése, de ezeknél nagyobb bűnelkövetők is vannak most!
@Lófasz Hadnagy: Kedves barátom, Orbán úr fogadott Kósa úrral valamiben, ennek ára a 10 milliárdos stadion. Kósa viszont megmondta ez nem elég! Orbán tartja a szavát és a 10 milliárdot adja, van neki még tartalékban 90 milliárd, most az a kérdés, hogy kivel, miben fogadott. Lényeg, hogy Orbán szavatartó, vesztett, megadja a 10 milliárdot Kósának, ez úgymond úri becsület.
@Gyurma73:
Én értem, hogy az államadósságot csökkenteni kell. De a elképzelésed szerint, amíg világ a világ magyarosrszágon csak szegény nyugdíjasok lesznek főleg. Mennyivel szebb lenne, senkinek nem kellene nyugdíjat várnia államtól, mindenki magának takarékoskodna, mint sok helyen a világon. A költségvetési egyensúllyal sem lenne gond ebből a szempontból. Ezen az úton elindultunk és várhatóan 50 év múlva működött is volna. De most visszafordulunk és a mi életünkben mindig gond lesz a nyugdíjak kifizetése. Annak összege az éppen aktuális párttól függ, kampányidőszak van-e, megszorítások vannak-e. Lehet, hogy te így akarsz nyugdíjas lenni, de én nem.
Orbán ezzel letért a jogállamiság útjára, és nyíltan szembeköpte a konzervativizmust. Mert mi a konzervativizmus egyik két legfontosabb jellemzője?
1. A magántulajdon szentsége
2. Az öngondoskodás előtérbe helyezése
letért a jogállamiság útjáról, bocsánat
@Gyurma73: A Fidesz 1998-ban beolvasztotta a társadalombiztosítási alapokat a költségvetésbe, akkor is ÁTMENETI felkiáltással. A TB-alapok (nyugdíj, eü.) évente 1500 md-ot kezeltek, vagyonuk még 1999-ben is 60-80 md-ra volt tehető. Ezt elnyelte a költségvetés.
A magán-nyugdíjpénztárak megszüntetése a mostani fiatalok, a gyerekeink, unokáink öregségét fogja megnehezíteni, mert a befizetés mindig kevesebb lesz, mint a kifizetendő. Viszont az állami nyugdíjasok egyszer majd eltűnnek a rendszerből és akkor már a magán-nyugdíj terhet vesz le az állam (=mi) válláról. A köztes időszakot meg kell oldani valahogyan, mert a mostani nyugdíjasok meg megdolgozták a 35-40 évüket, mindig fizettek járulékot a teljes bérük alapján. Talán nem most kellett volna a 16 %-os SZJA-val bevételkiesést okozni a költségvetésnek.
Egyetlen egy út maradt hátra az enyves kezű cigány Szaddam tette után, szépen elkezdheti mindenki kimenekíteni a régiós jogállamok bankjaiba a család által felhalmozott megtakarításokat. Havi 4-5 euró megéri havonta azért, hogy biztonságban legyenek a megtakarítások. Innentől kezdve Magyarországon megtakarítást tartani éles fegyverrel játszott orosz rulett, mint a Rákosi korszakban!
Ha valaki egyszer ellop minden előzetes egyeztetés nélkül 2700 milliárd forintot magánszemélyektől, az többet is fog lopni!
@Lófasz Hadnagy: Nettó 10 milliárd. Ez volt a beetetés, mert azóta Lali kért még 2.5 milliárdot áfára. De ezzel már senki sem foglalkozik.

Arról nem is beszélve, hogy pár éve még csak 3-4 milliárd volt az álomösszeg egy szép új stadionhoz.

Más kérdés, hogy debrecen 1-2 nem elhanyagolható része inkább hasonlít Pristinára...
@roli101: Minden rendben lett volna,ha nem a bosszúról és nem a klientúra kielégítése lett volna a cél. A jót át kell venni a rosszat meg kell szüntetni, de nem ez történt. Sértett emberek dűhrohama száguldott át szép hazánkon, megélhetési politikusok támogatásával. Erkölcstelen emberek hírdetnek erkölcsöt. A FIDESZ-re szavazók több mint fele felismert ma, és holnap dönteni fog. A Rákosinak is tapsoltak, sírtak érte, de volt egy határ. 1956- Ez a FIDESZ rendszer rosszabb, mert a demokráciát csúfolja meg néhány volt fiatal, de ma már pénzimádó senki.
Nesztek fasz droidok remélem van devizában levő lakáshiteletek.

Lehet keresni a hidak alatt szélvédett zugokat mert kevés van belőlük és tavasszal jön a végrehajtó.

index.hu/gazdasag/magyar/2010/11/26/a_befektetok_szabadulnak_a_forinttol_es_a_magyar_reszvenyektol/
Szerintem, akármilyen 2/3-os törvényt hoznak, ültetik be Polt Pétert 9 évre, nevezik ki Orbánt királynak, azért ez a kormány bőven űlni fog.
@csoko20: Ez a stadion más lesz! 12-12 játékos küzd majd egymás ellen. A FIFA meg elmehet a francba.
Argentina és Venezuela szép lassan a szomszédaink lettek. OV szereti a magántulajdont, mármint a másét. Hugo Chaveztől most kapna egy szívélyes ölelést.
@is: Soha nem voltam még kint (lehet mert nem is láttam értelmét), de dec.12-én ott leszek a családomért, a jövőmért.
@Dracon: Nem tart sokáig. Ez csak a szokásos havi shortolása a fidesznek. Most bevásárolnak, majd a jövő héten mondanak megint valami szépet.

/Biztos, ami biztos azért 268-nál én is bevásároltam euróból, sose lehet tudni.../
Én nem sírok a magánny. után! Nekünk kötelező volt belépni, és azóta röhej, hogy mit ér a befizetésem.Erről is cikkeztek anno jócskán. Öngondoskodás? Piha! A tulajok jól ének a pénzünkből, a maradék ment ment irodaházakra, reklámra. Ez is a képhez tartozik! Akár így akár úgy, roli101-gyel is egyetértve, nem szeretnék nyomorogni nyugdíjasként! Persze ma a nyugdíjasok is az ellenségkép részei, akiket el kell tartani! Szeretném tudni hol van aza rengeteg befizetés melyet szüleinknek kellett beadni? És nem vagyok kíváncsi a fizetett gazdaságpolitikai blablára, mellyel minket etetnek, hogy az ellopott milliárdokat megmagyarázzák.
@Ejjnye Bejjnye: Az államnál nem igen lesz hozamod arra, amit most elvesz az állam.
@Ejjnye Bejjnye: Az elmúlt évben átlag 9,5% a hozama a növekedési portfóliónak. Én most nemrég 7% kamatot kaptam a befektetésemre, tehát MNYP-k bőven magasabb hozamot értek el, és a 2008-as buktát követően visszatermelték a kiesést. Innentől ismét pozítív a mérleg. Arról nem bezélve, hogy az llam garantálja azt a pénzt amit te beteszel, vagyis max. a többlethasznot bukhatod. állambácsi mit garantál?
@Ejjnye Bejjnye: Hát a befizetésed nagyjából annyit ér, amennyit befizettél. Jaaa, hogy Te azt akarnád felvenni, amit nem fizettél be?
Igen, ez a nyugdíjrendszer egyik nagyon nagy hibája...
@Valahol Máshol: Dél-Amerikát könnyebben el lehet viselni. Olcsóbban, egyszerűbben lehet egy kis kokainhoz jutni és máris kellmesebben telnek a napok! :)

Bár, elgondolkodtató, hogy miért is engedélyezték nálunk a szabad pálinkafőzést...

A szovjetek is pálinkát osztottak mielőtt a darálóba küldték a katonákat!
@Ejjnye Bejjnye:

Nagyon szar helyen lehettél ami te lustaságodnak/faszságodnak köszönhető. Szóval veregesd magad vállon.

Ahol én vagyok ott 11 év alatt 3milla tőke 6 milla számlaegyenleget fialt, vagyis megkétszereződött. Aki még arra sem képes hogy ha van rá mód akkor odafigyeljen a saját pénzügyeire mint pl. te az csak éljen az állam alamizsnáján, vagy forduljon fel ha már nem jut neki semmi.
@kisa: Lehetne még ilyet szervezni, és talán meg kellene próbálkozni olyan hiteles emberekkel, akik a gazdasági és jogi részeket közérthetően és frappánsan elő tudják vezetni, mert akkor van mire reagálnia az összegyűlt tömegnek. Én pl. örülnék egy Bokros-Sólyom párosításnak :), bár nem tudom vállalnák-e.
kivételes hogy ekkora egyetértés van itt.
valószínűsítem vannak páran pedig akik fideszre tették az x-et tavasszal. most kezd nyílni a szemük nekik is. Ez jó!
De hogy mérnek még tegnap is 66%-os népszerűséget orbánnál????
Kik ezek a vakok???
Azt kizártnak tartom hogy Gyurcsány mögé tömegek álnának, bármit is ígérhetne. Őt sikerrel kicsinálta a fidesz óriás karaktergyilkos gépezete, és ehhez a hozzáértése. Máshoz sem értenek, megjegyzem.
De Oszkó és Bajnai nagyon támogatnám...
@ZX: Sajnos ez az állami garancia szűnik most meg, szóval ha bukta van, akkor szivacs.
@rulettes: A népszerűség mérése csak jól szervezett minta kérdése. :)
@Gyurma73:
Gyurma, a nyugdijkassza hianya az altalad vizionaltnal joval kisebb, ez az egyik. Szavazatvasarlas ment minden oldalrol. Az allamadossag lofaszt se erdekel egy 10%-os gazdasagi novekedes mellett senki. Az emberek tobbsegenek is van hitele, egyszeruen megtanul GAZDALKONI. Na ez Gyuri bacsinak meg nem megy...csak a lenyulas.
Úgy látom van egy két gyűlölködő oktalan ember! (lásd:Gyurma)
@Ejjnye Bejjnye:
Hol van amit a szuleid befizettek? Uristen...nagyon-nagyon fiatal lehetsz... De ez nem bun, ezert elarulom: keresd a nagyinal!!!! O kapta ugyanis, nagypapival es dedivel egyutt. Az altalad szidott penztarak pont azt tennek, amit te szamonkersz: megtakaritanak.
Ja, es torveny irja elo, mennyi nyereseguk lehet, es mennyi koltseget szamolhatnak el...
De kerdezz, es valaszolok szivesen, es akkor tobbet fogsz tudni, es nem hulyez le mindenki az ilyen buta felveteseidert...
Az MSZP hol van?A Fidesz tavaly ilyenkor már régen kint ácsorgott volna a Parlament előtt!Na ilyenkor látszik,hogy mennyire balfékek voltak, és maradtak is.A Kormány pedig bekaphatja, már tervezzük,hogy melyik országba vigyük ki a céget, és vándoroljunk ki mi is, mindegy csak messze legyen, és télen se kelljen fűteni.
@newtehen:
Az allami garancia eddig se volt, torvenyi uton a penztarak kozos alapja garantalta a befizeteseket...mint pl. a kotelezonel a MABISZ.
GYURMA 73olyan sotet, hogy vilagit a szajaban a negro. De mondja a betanult szoveget renduletlenul...ha szalag mellett dolgozna, irigyelnem a fonoket a jo idomitasert...
Én a fideszre szavaztam, pontosan azért, hogy azt csinálja amit most csinál. Nagyon jó úton jár, és minden gyűlölködés ellenére végig fogja csinálni. Azért csinálja mert az ország érdeke így kivánja, és nem a multiké. Lehet csúfolódni személyeskedni, az érvek és az igazság ez. Ha 1990-től ez a szemlélet lett volna az uralkodó, most egy szebb és boldogabb országban élnénk!
@AnnaKarenina:
örülnék ha úgy lenne ahogy Te írod, de sajnos egyelőre még hiszek a közvélemény kutatóknak.
(századvéget leszámítva)
Az vígasztal, itt egy NORMÁLIS társaság verődött össze. talán van kiút?
Nem Hegyeshalom felé tekintgetés az egyetlen megoldás? :-)
@gyurina: Te mit tolsz, kérhetek belőle? :)
@Dracon: Nem tudok vitatkozni olyan emberrel, akinek szavai indulattal és fekáliával telítettek. Annakarenina és ZX! Természetesen igazatok van, és a leírtakat csak gondolatébresztőnek szántam. Nyilván az állami nyugdíj semmit sem ér, de az amit a Mnyp-ak ígértek eddig elmaradtak a várttól. Ismerek olyan embert, (nem az idén történt, ez igaz), akinek a befizetése/megtakarítása kevesebb lett, mint a befizetése. Azóta szépítettek persze. A bajom a hisztivel van, és azzal, hogy átlagemberként olyan cikkeket, és hozzászólásokat olvasok, melyek ízéről érzem, hogy fizetett bértollnok munkája. Nem lehet a sok fikázás között tisztán látni.
Egyébként érdekesen olvasom ezeket a fideszes propagandaszövegeket a nagy manyup bukásról.A saját egyenlegem mérlege az, hogy 2008-ban és 2009 egy részében valóban buktam, viszont azóta már nemcsak visszajött a lóvé, hanem gyarapodott. Persze, nem ettől leszek milliárdos, viszont látom, hogy mennyi az anny, és az enyém. Most beönthetem a közösbe, az együttműködés rendszerébe és OV megígéri, hogy majd visszakapom. Érdekes látni, hogy még milliók hisznek ennek a hazugnak aki arról kampányolt tavasszal, hogy megvédi a magánnyugdíjpénztárakat...

Nem 2011 lesz a nyerő év, hanem majd utána. A 2700 milliárdból egymás fenekéről fogja szívni a kokaint (bájdövéj csoko20 üzenete és Argentina) Orbán, Matolcsy, Shmitty meg Kövér Laca, viszont amikor eltapsolják a pénzt, meg a Simicska autópályát épít a föld alá is a Közgépnek utal csilliárdokból, akkor mi lesz 2012-től? OV vagy kétségbeesett fröcsögésbe kezd, mutogat visszafelé, démonizálja az EU-t, IMF-et, Gyurcsányt, stb, vagy körbenéz és elkezd szimatolni, hogy honnan lehetne még lopni... ráuszul a multikra, körbeszaglássza a bankbetéteket...

A Fidesznek egyetlen egy jéárható útja lenne, végigdolgozni 2011-et és ezt a pénznyelő szar rendszert elföldelni és felépíteni valami mást. Csakhogy a pénznyelő kirovó-felosztó rendszer elföldelése azt jelenti, hogy nincsenek többé elcsurgatott milliárdok Demjánnak egy MüPa2-re, nincs autópályaanyag a Dolomittól és így tovább. Oda kellene verni a közalkalmazottaknak, de akkor vége a népszerűségnek, stbstb. Van egyáltalán a szavazódroidok között okos ember aki fel merne szólalni a Fideszben OV és hazudozó elmerokkant súgói ellen???
@rulettes: Víg Asztal mellé víg székek is járnak? Bár vigasztaljon, hogy legalább ők vidámak. :-D
@gyurina: 1990-ig ez a szemlélet volt. De akkor épp te is az elvtársaid leváltásával voltál elfoglalva.
Reméljük holnap a Fidesz bejelenti, hogy eztután a bankszámlánkról is leemelheti a pénzt ha szükség van rá, és a tieddel kezdi. Akkor picsogjál.
@Ejjnye Bejjnye: Te is szedsz valamit látom. Leírtam, hogy nem jól beszélsz, semmi sértő nem volt benne. De úgy látszik nagyon elborultál ha ezt nem látod.
@gyurina:

Na nálad már full gázon megy a pálinkaföző.

Azért a réz elejét nem kellett volna felhörpinteni.

B+ meg nem hinni kell, sajnos az itt nem elég vannak realítások is.

Az ilyen elbaszott hülyék miatt tartunk itt.

Én meg nem szavaztam, mert nem volt kire, de én is egy hülye vagyok, mert a 2/3-ot nem kellett volna engedni.

Jó dolog, hogy abból van az adócsökkentés, amit 12 év alatt halmoztunk fel.... :d

Csak mi lesz 2-3 év múlva, mikor ez is elfogyott.
A Fideszesekben egy pozitívum azért mindenképpen van, teljesen mindegy mit mondanak a tények, az álláspontjuk mindig fix marad.Hát hol van máshol ennyi elvhű polgár?
Amúgy bennem egyre jobban érlelődik az elképzelés, hogy azért sem adom.

Hiszen ez a törvénytelen állapot úgysem maradhat fenn sokáig.

Majd jön a következő kormány és visszaállítja egy tolvonással, vagy az EU.

Nekem még van 30 évem, szóval én csak azért is maradok.

Már csak a kiváncsiság kedvéért is. Persze ha lesz hol.
@Ejjnye Bejjnye:

Bocs a hangvételért de néha már tele a tököm azzal hogy általános iskolai matekot és ok okozati összefüggést kell tanitanom az elvakult propagandával teli embereknek akik amugk tartják a nyakukat a kés alá.
A manyup nem igért semmit. Én mint tag nem láttam még egy ígéretet se.
Természetesen aki mondjuk 2007-ben lépett bele a rendszerbe az szép vastagon megszopta 2008 és 2009-ben. De ezeknek a fiatal pályakezdőknek még van vagy 30 évük a nyugdíjig. Hallottál már olyanról hogy a hosszútávú befektetések kiheverik a rövidtávú hozamveszteségeket?
Ez történt most is. A manyupok 2009 második felében már megkeresték azt amit bebuktak 2008-ban és pozitív infláció feletti reálhozamot produkáltak.
@MTFUN: Milyen kár, hogy ez az elvhűség egyáltalán nem jellemző a "liberális-polgári-konzervatív-ateista-keresztény-nemzeti-kommunista-jóégtudjamimég" Orbán Viktorékra!:)
Már amúgy csak a komentekből is leszűrhető, hogy ki az, akinek nettó megtakarítása van, és ki az, aki az "eltartott" kategóriába tartozik. :-D
Az, akinek megtakarítása van - érthető módon - védené a megtakarítását.
Aki meg "eltartott" annak meg semmi sem drága - azok rovására, akiknek megtakarításuk van. Csak dolgozni, gondolkozni, tanulni ne kelljen. :D
@newtehen: "Az, akinek megtakarítása van - érthető módon - védené a megtakarítását.
Aki meg "eltartott" annak meg semmi sem drága..."

Tökéletes. 10/10
Én már látom a következő lépést. Betiltják az abortuszt (már nyaldossák a témát) és mondjuk AB-engedélyhez kötik a fogamzásgátlást.

Aztán mondjuk megtiltják a nőknek, h dolgozzanak, attól elmúlik a munkanélküliség, az otthon maradt nőstények vemhesek lesznek és még óvodákat sem kell fenntartani.

És még a nyugdíjak is jól járnak.

Fideszes politikus vagyok, vagy fideszes politikus vagyok?
@csoko20:
Én ezt úgy hívnám hogy "baloldali antikapitalista autokrata nepotista szocialista/kommunista" az utolsón lehet vitatkozni hogy egyik-e vagy a másik
@gyilkos fűegér: először is rá kell gyújtani a Fideszre a székházat, amikor mind ott vannak
@Ejjnye Bejjnye: Vannak tények, amikkel nem nagyon lehet vitatkozni. Szerintem ilyen tény a demográfiai helyzet és a munkanélküliség. Emiatt a tisztán állami rendszer nem tud jól működni, mert ahhoz a befizetéseknek és kifizetéseknek egyensúlyban kellene lenniük. A tisztán állami rendszer fenntartása folyamatos kiegészítésre (hitelfelvételre) kényszeríti az államot. A mostani intézkedéssel ugyanakkor az állam egy egyszeri bevételre tesz szert.
Nem ellenezném, ha az állam maga venné kézbe a magán-nyugdíjakat, de ugyanolyan elven, mint ahogy a mnypt.-k csinálják, egyéni számla, befektetés, elszámolás. (Egyébként ez ügyben az is intő jel, hogy bár beszéltek a mnypt.-k rossz működéséről, a javításukra kísérletet sem tettek.)
No hát erről beszéltem, az érvrendszeretek a trágárság, meg a másik gyűlölete. Gratulálok.
@Doubledecker: Benned van civil kurázsi!
Csak szólok, hogy nem lepődnék meg ha a vagyonosodási és egyéb apeh vizsgálatokat olyan embereken, vállalkozásokon végeznék, akik magánnyugdíjpénztári járulékot is vallanak be.

Ne legyen igazam:(
Számomra felfoghatatlan,hogy az 1%-os támogatottságú KDNP hogyan tud ennyire erősen érdeket érvényesíteni.Kicsit csodálkozom,hogy a "körmös" és a "nádpálca" törvény, még nem készült el, de az abortuszról és Istenről-Hazáról már elkezdődött az agyalás.Normálisak ezek??
@Gyurma73: "00 milliárd euró:
270ezer milliárd forint!!!
27.000.000.000.000.forint!!!! államadósság!!!
fejenként 2,7 millió!!!!
vissza kell fizetni!!!!! "

Az, hogy hulyesegeket irogatsz az egy dolog. De tudod mit rendben, jatszunk a szamaiddal. 2,7mio fejenkent! A manyup megtakaritasombol ezt boven fedezem az egesz csaladomra! (Ja, hogy jol kerestem, megtakaritottam.) Tehat en es szuk kornyezetem rendben lenne.
De a nagyvezered, nem azt mondja, hogy rendben visszafizetjuk es innen kanaan, en letudtam, koszonjuk neked!, hanem azt mondja, hogy ezt a penzem odaadja a magadfajta allami csecsszopo komenyista gazdasagilag eletkeptelen egyedeknek, hogy tovabb dozsolhess, ja meg hat kinek masnak a slepnek! Es ez a slep es komenyista gazdasagi versenykeptelen tarsadalmi reteg, aki teljesen pofatlanul, konzevativ jobboldalinak hivatja magat es csak azt birja szajkozni, hogy a kocsog szocik elkurtak(!) es aki nem velunk van az kommunista. Kb. erre vagy te is kepes, esz nelkul. Welcome in China! Az en penzem legfeljebb turorudit kapsz(tok)!
@King Size Lobster: Ön az Orbán Úr?!

Anikó asszony és a gyerekek jól vannak?
@csoko20:
(mély, öblös hang)
A konyhaablakból figyelik a világot.
Ahol isten szerint a nő helye van, természetesen.
@Dracon: Köszönöm a módosított hangvételt! Véleményem, és nem teljes körű tudásom van a témában. Lehet tanítani. Az a helyzet, hogy mára már mindegyik fél alkalmazza a propaganda-gépezetet. ZX is lehülyézhetsz, de elismerted, hogy volt egy időszak - néhány kommenttársaddal együtt, amíg veszteséged volt. Persze erre akkor is meg volt a propaganda. Mert hogy az zavar, hogy az átlagembereket veszik elő, és uszítják azzal, hogy most mit is veszítenek. Igen ám, csak mivel már nincs honnan elvenni és lopni, mert a kisember/adófizető jövedelme már a léthatáron mozog, a mostani kornmány belenyúlt néhány pénzes maci mézesbödönébe. Persze lehet, hogy a mi virágporunk is benne van, de nekik a profit elvesztése jobban fáj. És van pénzük ellenreklámra. Az én egyéni nyomorom sem brüsszelt, sem az imf-t vagy egyik pénzitézetet sem érdekli, csak az, hogy elszámoláskor milyen hasznot tud felmutatni...
@Ejjnye Bejjnye: Nem hülyézlek le, de csak kiemelsz valamit, ami egy adott pillanatra jellemző. Én nem 2 évig, hanem 40-50 évig fizetem a járulékot, és miután 1 év alatt behozta a bukást mindenképpen csak jobban járhatok. Az állam egyszerűen nem versenyképes, és akkor sem lépek át, ha ilyen patkány módon zsarolnak.
@King Size Lobster: :)))

Isten nagy "I" betűvel, Drága Barátom, Tisztelt Polgártársam. Különben a KDNP frakció berág és oda a 2/3.

Hajrá Agyarország, hajrá agyarok!
Emberek én mint Jobbikos szavazó egyertértek a magánnyugdíjpénztárak megszüntetésével.Ez benn volt a programban.Azzál én sem értek egyet hogy a Zsidesz úgy vesz el pénzt hogy semmit sem ad.
@csoko20:
"Hajrá Agyarok!" Ez jóóó! :))))

Most valamiért a vogonok jutottak eszembe :))
@King Size Lobster: egy nagy barom vagy és szégyellheted a mocskos pofádat, hogy ilyeneket írsz a nőkről!
Anyád amúgy hogy van?
idén egészében véve nem lesz növekedés csak a 3. harmadban van.
egész évben jó ha stagnálás lesz.
@rulettes:
"...egyelőre még hiszek a közvélemény kutatóknak."

Ni egy királyfi, aki még hisz a mesékben!
Nem az oviban kéne még lenned ilyenkor?
@gyurina:

Meg ne sértődjön már, Szíjjártó úr! Legalább prőbáljon meg érvelni!
@Gyurma73:
"...NYUGDÍJASOKAT NEM ÉRINTI A VÁLSÁG..."

Ha annyira irigyled az életszínvonalukat, akkor menjél el nyugdíjasnak te is és élj meg 80 ezer forintból!
@Ejjnye Bejjnye:
Az baj hogy most azon rugózik mindenki hogy voltak veszteségek. Persze mint minden befektetés ez is kockázatos, 2008 kiváltkép nagy szopás volt -20% volt a hozam. Ha valaki bankba teszi a pénzét ott is eldöntheti hogy jó-e a látra szóló aligkamat vagy részvény alapba teszi hogy jobban fialjon természetesen a kockázat ismeretében.
A nyugdijpénztár a létező legbiztonságosabb befektetés mivel több tíz évre szól és igen szigorú befektetés politika van mögötte (az USA pénztárai nem ebbe a kategóriába tartoznak mielőtt még valaki lehülyéz).

Természetesen ha valaki teszem azt tavaly ment nyugdíjba és manyup tag (ilyen még nincs, leghamarabb 3 év múlva mehettek volna el járulék mellet a tagok), az természetesen szopott volna. De erre van gyógyír és ki lehetett volna védeni, pl. portfólió váltással.

Én konkrétan hazaárulásnak minősítem azt hogy elrabolják 3 millió embernek a jövőbeli nyugdíját azért hogy rövidtávú egyensúly és hangulat javító intázkedésekre költsék el a pénzt. Szerkezetátalakítás semmi sem fog bekövetkezni, az államadósság marad annyi amennyi volt.
2060-ra az állami nyugdíjrendszer végleg összeomlik, azért volt a manyup kitalálva 1998-ban (fidesz tapsviharral övezve) hogy addigra annyi vagyon halmozódik fel benne hogy a tagok állami nyugdíj nélkül is meg tudnak belőle élni.
Most a tagoktól ezt az esélyt rabolták el.

Ezért lógni fognak.

Remélem elég finom voltam.
Van valakinek tippje, hogy a 3 millió nyugdíjas miből kapja a nyugdíjat, ha a munkavállalók 2/3-a a magánba fizet.
Egyszerüen elkurták 1998-ban.
Ha lett volna vagy 500eFt az átlagfizetés talán akkor.
De ennyiböl???
@Caprica99:
Nem a nőket minősítettem, hanem az alkotmányozást. Már tesztelik az idegeinket, hogy a magzati élet védelme ürügyén az abortuszt betilthatják-e. Csak pont senki nem figyel rájuk, mert azt hisszük, azt úgysem merik...

Különben nő létemre sztem elég jól nyomom :)))
@Gyurma73: te meg mi a szart hisztizel és ordibálsz?!
Csak nem te adtad kölcsön állambácsinak a pénzedet és most vissza akarod kapni, hogy így kiabálsz?

Amúgy a közgazdasági ismereteidet kicsit felfrissíthetnéd!
@Caprica99: Nagyon sokan élnek ennyiből napi 8-10 óra munka mellett, 2-3 gyerekkela nyakukban. Rothadtul nem sajnálom a nyugdíjasokat. Vannak olyanok akik tényleg megérdemelnének szegények több pénzt, de a többség nem ilyen.
huzzuk lámpa vasra viktor cigányt
@pandras11: Nekem van. A nyugdíjat kétféleképpen fizeted. Te fizetsz 8%-ot, és a munkáltatód fizet utánad 24%-ot. A 24% most is az államiba megy, ami pld. az én esetemben 2 db átlagnyugdíjnak felel meg.
a mi országunkba mindenki hazudik mindenkinek
@Caprica99: HÁT AKIKET ISMEREK BŐVEN 150 FELETT KAPNAK NYUGDÍJAT. ÉS SZÉPEN emelkedik is nekik évről évre.
egy átlag fizetés emelés hol garantált??
anyám kb 8 év alatt a közférában 23% os!!! emelést kapott.(összesen) kb 5 éve bérstopp van meg persze elvették a 13. havit is a.igaz a nyugdíjasoktól is.
@pandras11:

Matolcsy úr, tanuljon egy kis közgazdaságtant, ráférne önre.
Miért nem lehet megérteni, hogy az, aki vállalta a magánnyugdíjpénztárakba, az vállalta a kockázatot, vállalta az öngondoskodást, és elsősorban vállalta, hogy nyugdíjba vonulásakor lemond az állami nyugdíj egy részéről, pontosan 25%-ról. Ez a lemondás esélyt adott volna arra, hogy az állami rendszerben maradók nagyobb biztonsággal jussanak hozzá a nyugdíjukhoz, illetve esélyt adott volna mindannyiunk gyermekeinek egy alacsonyabb járulékfizetés melletti élethez. Ezt kúrja el most a fidesz, nem kicsit,... nagyon!
@ZX: tévedsz!
A többség nyomorog, csak vannak kivételek!
Sajnos elég sokan, de ők NEM a többség!

Kíváncsi lennék, ha végigdolgozol 45-50 évet, elmész nyugdíjba (ha akkor lesz még egyáltalán), akkor is ezt fogod hangoztatni?
Vagy a szüleidtől is irigyled a pénzüket?

Hihetetlenek vagytok!
@pandras11: Az önkormányzatok negyedét meg kellene szüntetni, az ott dolgozó herék harmadát felét meg kirúgni. Egy darabig kellene nekik munkanélküli segélyt fizetni, de még mindig olcsóbb, mint ha teljes fizetésért lopják a napot. Az állami hivatalnokokkal dettó ugyanez. A MÁV-VOLÁN-BKV apanázst szintúgy csökkenteni, még mindig jobb, ha ott spórolnak, minthogy 3 millió állampolgár magán megtakaritását lopkodják.
Már csak egy lépés, hogy a magán bankszámlákra is rátegye az állam a kezét, de kinézem ezekből a férgekből, hogy ez lesz a következő húzásuk.
@pandras11: az hogy nem lett így arról a viki és feró tehet a leginkább
szóval 2002 ben kapott kb 78 at ma kap 97 et!!!
lassaan 40 éve ott dolgozik.
aki akkor elment nyugdíjba 70 ezerrel az ma kap 130 at!!
@Gyurma73:

Mint említettem volt, a caps lockra való rátenyereléstől és a felkiáltójelek halmozásától nem lesz igazad, csak még kétségbeesettebbnek tűnsz azon igyekezetedben, hogy mosdasd a szerecsent. Továbbá a "bértstop" szó egy p-vel írandó.
@Gyurma73: Azt a 13. havi nyugdíjat úgy sikerült elvenni, hogy szétosztották 12 felé, és hozzácsapták a rendes nyugdíjhoz, ne felejtsük el.
Hölgyek, Urak, itt már csak egy lóvé van amit nem tudnak elvenni.Azt ami a Kajmán szigeteken pihenget..:)
@Dracon: Lehet, hogy így lesz, lehet hogy nem. Ezt nem tudom. Bár volt egy olyan felvetés, hogy túl fiatal vagyok...Hát nem. De azért a szüleim békekölcsönéből sem láttam semmit. Tehát ezek a pénzmozgások és hülyítések nem most kezdődtek. Nem értem teljesen természetesen mi zajlik, pláne az igazi hátteret nem ismerem - nem vagyok bennfentes - de a mindenkori gerjesztett hisztéria megijeszt és elgondolkodtat.
najó és Biszku elvtársnak is % osan emelkedik a nyugdíjja.tehát a 650 ezerből lesz 680 kb.
azért abból elteggődnék én is.
minek kell az ilyennek egyáltalán emelni.
@nem fideszes, magyar vagyok:
Ami azt illeti, az ember nem igazán "vállalta" ezt a magánnyugdíjas boltot, hanem beléptették -mert kötelező volt!

Ettől függetlenül még pofátlan rablásnak tartom, ami most történik!

Úgy látszik a külföldi gazdasági szakértők is, mert zuhan a BUX, bedőlt a forint - már megint!

Köszönjük a szakértelmeteket Viktátor és bandája!
@Gyurma73: Egy év 12 hónapból áll. Sajnálom, hogy ezt törvényileg kellett tisztázni, de akkor is csak 12 hónap...
LÁZONGÓ CSÜRHE! CSŐCSELÉK!
@Gyurma73: hát a fidesz-körök márcsak ilyenek!
Aki a tűz közelében nyal, annak szép fizetése, nyugdíja van!
@newtehen: nem mindenkinek!!
aki 2007 ban vagy utána ment el annak nem.
@Lófasz Hadnagy: na örülök hogy csak a helyesírásba tudsz belekötni.
de ez itt nem a Grétsy László blogja.
az hogy lehet hogy most is emelik a nyugdijt
@Caprica99: bocs, magamból indultam ki, de igazad van, a pályakezdőknek nem volt választása. BUX - 1000 pont, EURHUF 280 fölött, CHFHUF 211,50,... a nemzetközi hitelminősítők már a downgradet emlegetik, az pedig már a junk kategória. Köszönjük a matematikamentes közgazdaságtan egyedülálló képviselőjének, Matolcsy Györgynek.
@misiapu71: szépen beszélj pintérsanyibácsival, mert közénk lövet!
@Caprica99: A szüleim még dolgoznak, ellenben igen kevés nyomorgó nyugdíjassal találkoztam. Hozzáteszem ne higgyj egy nyugdíjasnak, mert volt már olyan, hogy 2 hónappal azelőtt volt 200.000-ért hurghadán, és USA-ba akart menni potom 584.000-ért, és volt pofája azt mondani, hogy adjunk már neki kedvezményt, mert ő kisnyugdíjas. Nem egyedi eset. El tudom képzelni, hogy más aki erről nem tud, neki mit nyomat. Öreganyám 200.000-es nyugdíjából volt, hogy 3 zsömlét evett 1 nap, mert ő spórol. Mire? Mert pénzt nem kérünk és nem kapunk tőle. Akkor hova megy el? Hosszan tudnám sorolnia listát.
@nem fideszes, magyar vagyok:
Gyurit a számok sosem zavarták.
Bármikor vizionálja OV-nak, amit OV hallani szeretne. Ez a politikai közgazdász egyetlen szükséges erénye.
@Gyurma73:

Nem csak a helyesírásodba, látom, a szövegértés sem erősséged. De tőlem nyomogasd csak a caps lockot meg halmozd a felkiáltójeleket, magadat teszed még röhejesebbé.
@King Size Lobster: tudom, már megmondta róla egykori főnöke, Hetényi pénzügyminiszter elvtárs is.
Egy elég jól sikerült összefoglalás, akár vádiratnak is elmenne:

index.hu/gazdasag/magyar/2010/11/26/az_allam_is_nyugdijtozsdezni_fog/
Az előbb frissítettem az oldalt, és lefagyott.Első blikkre azt hittem a Gondolat Rendőrség lekapcsolta az Index szervereit...:)Jobbikos barátom szerint úgyis csak zsidókból áll a szerkesztőség.Mondjuk neki mindenki zsidó, akin nincsen legalább 3 Nagy Magyarország matrica.Egy a hátán, egy a kocsin, és egy a Nőjén.:)
Az elet egy kaland...en nem megyek el. (az optimizmusom toretlen.....bar jo anyam, tobbnyire nemes egyszeruseggel csak lehulyez)
aki becsületes annnak itt annyi,mindenki irány a minimálbérre amit meg lehet mentsen ki ebből az országból.!!
AMIT MAGADNAK ELLOPSZ AZ A TIÉD!!!!
semmit az államnak mert kidobott pénz!!!
@ZX:
:))) Ez most komoly?
Biztos gyógyszerre spórol.
Mert nincs is jobb annál, ha valakit sajnálnak, meg kezelnek mert beteg.

Amúgy biztos van nagyon rossz helyzetben élő nyugdíjas. CSak nem látom, h bárkit érdekelne, a kormányt is beleértve.
@MTFUN: ja, és a kocsija természetesen francia. Azon a legszebb a régi sosemvolt rántotthúsMagyarország.
@misiapu71: "az hogy lehet hogy most is emelik a nyugdijt"

Vazze, most nyultak le 3000 milliárdot, csak jut belőle 3000 Ft parasztvakításra :)

Azt mondjuk én sem értem, hogyan lesz ezáltal megvédve az én nyugdíjalapom...
@MTFUN: sőt rosszabb mert román zsidó:-))
Az előbb frissítettem az oldalt, és lefagyott.Első blikkre azt hittem a Gondolat Rendőrség lekapcsolta az Index szervereit...:)Jobbikos barátom szerint úgyis csak zsidókból áll a szerkesztőség.Mondjuk neki mindenki zsidó, akin nincsen legalább 3 Nagy Magyarország matrica.Egy a hátán, egy a kocsin, és egy a Nőjén.:)
Én csak "szalon forradalmárnak" szoktam hívni a srácot, ha nézi a HÍR TV-t akkor jön a kielégülés.Igazi nagy Magyar Ő, a példaképem.:)
@csoko20: a te nyugdíjalapodat majd 20-30 év múlva a frissen szabadult Kolompár Rómeó, és a főút szélén integető Orsós Mercédesz fogja megtermelni, és járulék formájában befizetni!
@ZX: Erre azért válaszolok, mert nézőpontot kell, hogy válts. Szakmámból kifolyólag sok nyomorgó nyugdíjassal találkozom, akiknek 60-80e Ft-ból kell pl. 40 ezres távfűtésszámlákat kifizetni. Az hogy nektek jó, még attól a többségnek nem.
Nyomorog az ország 80%-a,miről beszélünk??Nézzél meg egy vidéki tudósítást, mindenki jobban élt 10-20 éve.Szakadt házak, emberek, kilátástalan élethelyzetek ,és minimálbér.Ez Magyarország, csak nem szívesen nézünk ezzel szemben!
@nem fideszes, magyar vagyok: Nyilván ez volt a miniszterelnök úr terve is. Most lenyulja a megtakarításokat és bízik abban, hogy 20 év alatt csak ráneveli a tesvíreit a tisztességes munkára.
Ha meg mégsem, akkor ő hoz be 1 millió kínait és nem Demszky :)
@Ejjnye Bejjnye: Na látod, ki milyen körben forog. Én meg pont zömmel a rengeteg gazdag nyugdíjassal találkozok, akik képesek így belehazudni a szemedbe, hogy ők nyomorognak, és nekik minden jár.
Amúgy pedig örülnék, ha nekem egyszer 80 ezres nyugdíjam lenne. Vagy lehet lesz, csak addigra a minimálbér 500.000 ft lesz.
@King Size Lobster: Komoly, anyámék szóltak rá, hogy jó lenne ha normálisan enne és nem szarakodna mikor több a nyugdíja mint az én meg a feleségem együttes fizetése. És azért mi még egy gyereket is nevelünk lakáshitel mellett, mi mégsem éhezünk.
Nem kell beszarni attól a fenyegetéstől, hogy aki marad a mnyp-ban, az nem kap majd állami nyugdíjat!
Mennyi időre kapta a fidesz a mandátumát? 4 évre. Mikor mennek nyugdíjba a mnyp tagok? A nagy részük több, mint 20 év múlva. Addig is rendesen fizetik majd a 24%-os munkaadói járulékot.
A mostani ellenzék (Lmp, Mszp) megígérte, hogyha kormányra kerülnek, elismerik a mnyp tagok által fizetett 24%-os munkaadói járulékot. Tehát nincs veszve az állami nyugdíj, mindössze 3,5 évig mást mond a kormány!
Mindenki, aki mnyp tag akar maradni, nyugodtan maradjon!
@Anyámasszony_sanyija:

Az meg a másik, hogy ez baromira nem lefutott ügy, ott van még Békessy és a gyorsbeszédű alkotmányjogász szerint is (halványabban, de van) az AB, Strasbourg, perközösség, stb.

Meg lehet fingatni ezeket a tetveket, csak nem kell beszarni a szemét fenyegetőzéseiktől.
@MTFUN: Ja, mint a hűtlenségen kapott feleség: Géza, te a szemednek hiszel és nem nekem?!
@Lófasz Hadnagy: Én perelni fogok ha egyik sem meszeli el. Összeszedek még pár embert aztán hajrá!
@Lófasz Hadnagy:
A megfingatás módja egyszerű de sajnos ezt tudja patkánykormány is és tesz ellene.

ÚGy lehet őket megfingatni és elküldeni bús picsába ha a 3 milla emberből legalább 2-2.5 milla nem lép át a fenyegetés ellenére se.
Sajnos a patkánykormány számolt ezzel a lehetőséggel és itt elárulta azt hogy végig hazudott. Mégpedig ott hogy azt ígérte HOGY AKINEK A SZÁMLÁJÁN INFLÁCIÓ FELETTI HOZAM VAN AZ A KÜLÖNBÖZETET KP-BAN FELVEHETI!
Ebből látszik hogy tudja nagyon jól van ott pénz rendesen, a tagok azt hiszik hogy pénzt oszt a patkánykormány miközben csak a saját pénzének egy részét kapja meg.
De a sok csököttet pénzzel mindig meg lehet venni még az anyját is eladná.

De ha mégsem (bárcsak így lenne) akkor bukna a jövő évi költségvetés amit viktor főpatkány egója és státusa nem bírna el, jönne az elkerülhetetlen megszorítás a Bajnai terv folytatása és struktúrális reform. Azt viszont a sok megvezetett ma még tapsoló droid nem viselné el és paktányírtást végeznének.
@ZX:

Állítólag már alakul a perközösség (ugyan a maszop elnöke bejelentése szerint, tehát vélhetőleg az ő égiszük alatt), gondolom a közeljövőben többet is megtudunk majd erről.
@Valahol Máshol:

Köszi, közben nekem is beugrott. :-)
@Lófasz Hadnagy: Utálom a maszopot, de ha velük együtt kell visszaszereznem a pénzem akkor velük fogom. Én is hallottam, hogy lesz zöld szám a bejelentéshez, de nélkülük is pereltem volna.
@Dracon:

Természetesen a legjobb mód az volna, ha mindenki beintene nekik, csak sajnos ismerve honfitársaink mentalitását (ahogy te is remekül megállapítottad), ennek kevés esélye van.

Ezért mondom (és nem csak én), hogy végső esetben Strasbourg marad, oda nem ér el a patkánykormány (kiváló megnevezés!) mocskos keze.
@ZX:

Hasonlóképpen vagyok én is.
@Anyámasszony_sanyija: pont ezt akartam írni én is. Maradjon minél több ember, mert ha bedől a MNYP rendszer, soha a büdös életben nem is lesz többet az biztos.
Ez olyan, mint a Vörös zsaru című Swarzenegger-film végén a buszpárbaj. Van egyik oldalon egy nagy mondstrum, az állam, a diktátorral és seggnyalóival a volánnál. Nagy monstrum próbál megrémíteni, el akarja hitetni, hogy a vele szemben álló busz icipici és összezúzza. Miközben a másik busz semmivel sem kisebb, hisz nála van az a 2700 milliárd ami kell a másik sofőrnek. Ezen múlik az, hogy a 2006 óta nyomatott hazugságai fialnak-e. Január végével eldől, beijedt-e a manyupos busz és a kormányt félrerántva, eladva a saját jövőjét bepucsít-e a felcsúti bránernek, vagy 1956 óta először pártérdektől függetlenül, a saját jövőjüket szem előtt tartó MAGYARKÉNT viselkednek. Viktor addig szajkózta a forradalmat amíg tényleg a nép egy bizonyos rétegének kezébe került a változás lehetősége. Megállítod-e az orbáni úthengert, vagy lefeküdsz és rázod az öklöd, hogy majd 2014 tavaszán.. ami még négy hosszú év.
@Dracon: Na en mar akkor 1 vagyok a kb. 2-2,5miobol:)
Ezen kivul barmilyen perkozossegben benne vagyok!:)
@Lófasz Hadnagy: végre egy normális figura grt
@ZX:
Sajnos aki ma megtudná a népet mozdítani ezek ellen az a maszop gárdájából tudna előbújni.
Ahogy fent már leírtam fletó igazán vádalkura léphetne a néppel és egy harmadolás plusz magánzárka reményében (hogy ne keljen meg tanulni a köcsögduda kezelését neki) tudna szép és eredményes nagygyűléseket rendezni. Ha közben azt is megmutatja az elején hogy nem ő akar lenni a fővezir hanem mutat maga helyett valakit az még jobb lenne.

Rajta kívül talán Szili nacsság marad de az ő kis zombi pártja szerintem halva született, de ha aktiválná magát akkor neki is lenne követője.
Egy dolgot a maszopnak nem szabad elfelejteni a mai helyzetért őket vastagon terheli e felelősség, ha ezt beismerik és megjárják a maguk Canossa-ját akkor talán van esélyük.
@Dracon:

Hadd fűzzek hozzá három dolgot:

I.: Gyurcsány ha mond valamit, megmozdít a baloldalon 100 000 embert, de eközben a jobboldalon 1 000 000-t. Gyurcsány kussoljon.

II.: Olyannak kéne megszólalnia, aki a bal és lib oldalon elfogadott, de a jobboldalon sem totálisan gyűlölt és elutasított, pl. Bajnai vagy Oszkó. Sajnos egyik sem igazán karizmatikus fajta, aki úgy igazán az élére tudna állni bárminek is.

III.: Szili a baloldal Dávid Ibolyája, ballib oldalon szimpla árulónak nézik. Ezzel jobboldalon képes némi minimális szimpátiát kelteni (ahogy D.I. tudott annó baloldalon), de ez kevés. A ballib oldal szemében marad szemét áruló, a jobboldal szemében büdös komcsi. Ő is kussoljon, totálisan alkalmatlan.
Hölgyeim és Uraim, a Fiatal Diktátorok Szövetsége 1998-2002 közötti időszakban abbahagyot ámokfutását folytatja! Mit vártatok
tőlük??? Kutyából nem lessz szalonna.
@Doubledecker: "Én meg nem szavaztam, mert nem volt kire, de én is egy hülye vagyok, mert a 2/3-ot nem kellett volna engedni."

Na, ezt nem hallottam még egyetlen egy nem szavazótól sem! :)
Tisztelt Hölgyeim és Uraim!

Bejelentést szeretnék tenni! Megszületett az II. Cigány Szaddam-kormány első tisztcseréje. Matolcsy György Úr ezentúl nemzetgazdasági miniszteri székéből ki lett rúgva, ezentúl frakciópedellusi tisztséget tölt be.
Most saját bőrén érezhette a cigány Szaddam egykori farokverő és seggtörlő keze, hogy annyit ér a Vezére számára, mint a WC-papír. Egyszeri használat után eldobandó!
@Lófasz Hadnagy:

Lehet.

Nagy tudású patkányispán matolcsi meg még azt se tudja elintézni ha már lop akkor kapjon is valamit. Az a 3000mrd már nem is ér annyit, és még nincs vége.
Ez már nem a szokásos hétvégi sörre való fidesz shortolás.

"A magyar államkötvények, vagyis az egy évnél hosszabb futamidejű állampapírok hozama jelentősen emelkedett, azaz az árfolyamuk erősen esett. A hároméves kötvény hozama 7,65, az ötévesé 7,94, a tízévesé pedig 8,12 százalékra emelkedett, ilyen magas hozamokra idén még nem volt példa. A tizenöt éves papír hozama pénteken 8,11 százalék volt, ami a második legmagasabb érték ebben az évben. "

www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20101126-jelentosen-emelkedtek-penteken-az-allampapirhozamok.html
@Dracon:

Ja, meg még annyit, hogy a maszopnak seggbe kéne rúgni az összes elkopott, hiteltelen fejesét, akik 1990 óta koptatják a valagukat a Parlamentben és egy teljesen új generációt hagyni érvényesülni. Majd akkor elhiszem, hogy valóban megújultak, addig nem. Teszem hozzá: ha ezeket a pofákat kiebrudalnák, máris kevésbé volna velük ellenséges az LMP és végre-valahára kialakulhatna egy legalább retorikában és egységben ütőképes ellenzék + alternatíva 2014-re.
a mi kis országunk már csak ijen
@Lófasz Hadnagy:
Ja de annak nem sok esélye van.
Még úgyse hogy viktor és matolcsi főpatkánytestvérek egy kis ingyenreklámot csináltak nekik, az idióta barmok.

index.hu/belfold/2010/11/26/szanyi_telt_hazra_szamit/
@Dracon: Miről álmodsz? Senki nem rúgta ki Matolcsyt. (Sajnos). A "Kinai-Magyar vegyesbizottság" éléről váltotta le, az meg egy gittegylet.

Amúgy 3 gyerekem marad a manyup-ban, van min. 35 évük, ráérnek. Kivárják, mig ez a tetves banda eltakarodik.
@Dracon:

Nem feltétlenül shortolás, simán lehet, hogy egyszerűen annyira ostoba szegény, hogy fingja nem volt, mit indít el. Tudod, van a régi mondás: Ne akard feltétlenül gonoszsággal magyarázni azt, ami sima butaság is lehet!
fecó elment sajna nem vitte magával vikit
@Dracon:

Tudod, mi ebben az országban a legnagyobb szégyen? Az, hogy a mi drága két oldalon lévő két pártunk csakis és kizárólag a másik szemétségéből/balfaszságából/hazudozásából/tolvajlásából/alkalmatlanságából tud tőkét kovácsolni, nem a saját erényéből. Mert olyan nekik NINCS.
@MTFUN: Ez azért túlzás!!! Nem gondolod komolyan?
BREAKING: Matolcsy bejelentette, hogy zárolják az összes deviza betétszámlát. A lakosságnál kinn lévő valutát csak és kizárólag a CIG Biztosítónál lehet diszkont áron beváltani. :)
@7esbusz:
A kiképzett Miniszterelnök?? (aki nem tudná mert fiatal annak elmondom hogy Magyari Béla kiképzett űrhajós volt, ő volt a tartalék ha Farkas Berci véletlenül nem tud felszállni akkor ő megy, ezért pont olyan kiképzést kapott mint Farkas de tudta jól hogy nem fog repülni)

Bokros Laja a mi kiképzett miniszterelnökünk, amúgy a múltkor láttam a Brüsszelbe tartó munkásrepülőn ( pont olyan mint egy TSZ munkásbusza csak itt öltönyös parasztokkal van teli a járgány) hát nem volt egy bizalomgerjesztő látvány szódásüveg szemüvege mögött kopott farmerben kopott irodai zakóban...
@7esbusz:

Hm, talán ha Bokros, Bajnai, Oszkó, Sólyom, Kopits, talán Kupa kiállna és egységesen elmondaná, merre hány méter, talán kapcsolna a jónép. A droidok persze akkor sem, mert azok a kaporszakállú atyaúristennek sem hinnének, ha nem takkra ugyanazt mondja, mint a rajongásig imádott főpatkányuk. De azok meg kapják be, megérdemlik.
@Lófasz Hadnagy:
Hát ez a dream team még egy pódiumra se állna fel nem hogy összefogna és közösen jól megmondana valamit.
Vagy itt a vissza nem térő pillanat pártot alapítani a középosztálynak. (Már ha van ilyen egyáltalán. Én reménykedem benne....)
@Dracon:

Azért ne adjuk fel, ez a mostani helyzet van olyan súlyos, hogy még a legmakacsabb pofák is hajlandóak legyenek legalább 5 percre félretenni az ellentéteiket. Hátha!
@Jó Estét:
Köszi, de minek n+1 FB-s csoport? Konszolidálni kellene a meglévőket is.

Amúgy meg ami itt megy az már több mint szopatás. Egy fix, hogy maradok mnyp-tag, mert nem eszik forrón a kását.

Remélem hogy hamarosan létrejön egy olyan párt, szervezet, vagy organizmus ami értelmes alternatívát adhat, mint a jelenleg porondon lévők. Kösz hogy meghallgattatok.
@Lófasz Hadnagy:

No problem.
Megkapják a januári fizujukat az új szja-val számolva, megkapják az emelt gázszámlát, villanyszámlát. Kapnak egy levelet, hogy az állam köszöni a mnyp-i megtakarításukat. Megkapják a deviza hitel törlesztőrészlet emelését. Na,akkor fognak vakarózni!

Csak sajna mindezeket mi is megkapjuk...
@csoko20:

Na igen, még ebben reménykedem, hogy talán akkor esik le sokaknál a tantusz.
@Caprica99: "Ha annyira irigyled az életszínvonalukat, akkor menjél el nyugdíjasnak te is és élj meg 80 ezer forintból!"

Vagy menjél el kezdő orvosnak, ápoplónőnek, ugyanennyiért.
let it flame, let it flame, let it flame!

a cikk ellenben (sajnos) pazar!
@Lófasz Hadnagy:
"a maszopnak seggbe kéne rúgni az összes elkopott, hiteltelen fejesét, akik 1990 óta koptatják a valagukat a Parlamentben és egy teljesen új generációt hagyni érvényesülni"

Kiindulóhelyzetnek jó. Lenne. :(
@rakaz: Mint ahogy komcsiból se rendes ember !!
Minden köcsögnek karón a helye.
"5-5,5 százalékos szufficittel zárhatna a jövő évi költségvetés, ha valódi önkéntes alapon történne az állami pillérbe való átlépés. Ám az erőszakos átléptetés miatt az EU nem engedi elszámolni a 2800 milliárd forintos nyugdíjvagyont, így pedig arra is van esély, hogy 3 százalék felett marad az államháztartási hiány. Sőt, arról is dönthet Brüsszel, hogy ha bemennénk a bűvös határ alá, akkor sem szűnne meg ellenünk a túlzottdeficit-eljárás. Az állam hirtelen 100-150 milliárdos részvénypaketthez jut az OTP-ben és a Molban."

Kíváncsi vagyok hogy fogja most tekerni Csányi tökét viktor főpatkány és mit kér azért cserébe hogy a MOL részvények az oroszoknál kössenek ki?

No ki fogad velem?

index.hu/gazdasag/magyar/2010/11/26/tobbletes_is_lehetne_a_koltsegvetes_megsem_kerulunk_ki_a_tulzottdeficit-eljaras_alol/
mindenkinek igazat adok, viszont ez a birka nép akkor se menne ki magától tüntetni, ha a gyerekének se tudna már enni adni.
@ökörpöröly:
hagyd abba ezt a cigány szaddamozást, gusztustalan!
Remélem tényleg sokan lesznek a kitartó pénztártagok. Én látni akarom az üres kassza fölött pityergő Orbán és Matolcsy arcát. Ha az Eu tényleg nem veszi figyelembe bevételként a nyugdíj lóvét az csak egyet jelent: ők is ragaszkodnak a "szerzett jog" fogalmához, ami szerint ha ledolgoztam a meghatározott időmet, fizettem járulékot, akkor alanyi jogon jár a nyugdíj. Matolcsy meg a főnöke meg pont bekaphassa a kizárósdival.
Itt van a bónusz track:

"A Fitch az idei év végéig hoz döntést Magyarország osztályzatáról- közölte a Bloombergnek adott telefonnyilatkozatában David Heslam, a hitelminősítő egyik igazgatója. A Fitch Ratings az idei év végéig akár le is minősítheti Magyarországot, mert úgy ítéli meg, hogy a kormány nyugdíjpénztárakkal kapcsolatos terve negatív hatással lehet a költségvetés fenntarthatóságára - írta az MTI."

Ezután egy szintre kerülünk a bóvli kategóriával

www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20101126-a-fitch-a-nyugdijtervek-miatt-az-ev-vegeig-leminositheti-magyarorszagot.html
Ekkora fotót mint a végén...:)))))
Imédtam, és sajna a szöveg is ott van.

Zseniális poszt volt!!!!
@aritus: Igazad van gustustalan.
Mondjuk az is amit Mr. Orbán csinál...
@Dracon:
És nem az? A hol a legnagyobb magyar bank tulajdonosa annyira csontig hatol orbán valagába, hogy képes odadobni 800E ember nyugdíj megtakarításának kezelését és bank megbízottja gyorsan elinal a pénztárszövetség elnöki székéből? Ahol szó nélkül államosíthatnak? Ahol olyan kiszámíthatatlan a "gazdaságpolitika" ami hetente többször is változik aszerint, hogy szíjjártó és kósa éppen shortolja-e a bux-ot? Nos az nem bóvli. Sokkal rosszabb annál. WC papír. Az ország érdekében remélem, hogy 1 hónap múlva 350ft lesz egy euró, 1200ft lesz egy otp részvény, akkor talán felébrednek téli álmukból a birkák.
süti beállítások módosítása