Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.05.10. 08:00 Fabius

Oligarchának való vidék

Címkék: fidesz káel csaba ezüsthajó

Mennyi közpénz elherdálásában kell közreműködőnek lenni ahhoz, hogy orbáni értelmezésű oligarchának mondhassunk valakit? Tíz vagy százmilliós az összeg? Esetleg apróval nem játszunk, és milliárd alatt nem is tétel az ilyesmi?

Gyönyörű beszéd volt az oligarchás. Csak úgy sütött belőle a kemény hazafiasság, a tettre kész, mindenre felhatalmazott miniszterelnök-jelölti határozottság. Itt új világ lesz, meg szép. Politikai kapcsolatokból meggazdagodóktól, parizert zabáló hatalmaskodóktól mentes. Mert a magyar emberek érdeke az első, minden más csak eztán jöhet sorba. De szép lett volna.

Igazán kár, hogy hamisan recsegő farpofaszólammá minősült az egész.

"Köszönet minden magyar embernek, de különösen azoknak, akik nyolc éven keresztül kitartottak a Fidesz, a KDNP és a polgári körök mellett." - mondta a vezér, és gondolatban elkezdte összeírni a hálálkodásra érdemesek listáját. Felidézte emlékeiben az Orbán Viktor Közérdekű Filmarchívum 298 remekművét, megkönnyezte a békéscsabai kolbásztöltés című alkotást gondolatban ezredszer, és nem sokat váratott magára a felismerés: Káel Csabának hálálkodni kell.

Mert a kis hála nem hála. A pécsi időközi választások után alig kezdődött el a páváskodó korszak, közbeszerzési pályázatot nyert Káel Csaba. Ő bonyolíthatta az EKF megnyitó ünnepségét, 80 millió forintból. A név hallatán megnyugodtam úgy igazán. Most már minden a legnagyobb rendben lesz Európa kultfővárosa körül, hiszen az Ezüsthajó és a Happy End neve maga az örök garancia a minőségre.
 

 

 

 

 

 

 

 

Káel Csaba életműve nem lehet teljes egy igazi, nagyszabású mozifilm nélkül. Hiszen a boldog végű ezüsthajó korszakban csak ilyen rissz-rossz állami megrendelések jutottak neki, a nehéz kulimunka nyomasztó szagával terhelve. ( viszontagságairól kimerítő összefoglalót olvashattok itt ) Most eljött a pillanat, itt a nagy kiugrási lehetőség. 2011-ben filmre viszik Munkácsy Mihály kalandos életét, a Nap szerelmese címmel, 12 millió euróból. (3,3 milliárd forint)
Dér Tamás producer szerint ezt az összeget közvetett állami támogatásból, magyar és külföldi szponzorációkból igyekeznek előteremteni.

Ez gyorsan ment. A önpolírozó házi fotóalbum már a boltokban, az udvari filmes meg ismét munkát kapott. Káel Csaba, a közpénz és a kultúra kifejezés egy mondatban furcsa víziókra adhat okot. Nem kellett volna a kormányra kerülést megvárni legalább a látszat kedvéért? Vagy ez csak természetes, és ne csodálkozzunk elkerekedett szemekkel, mint aki szellem oligarchát lát pénzes uszállyal lopakodni?

 

 

 

 

 

 

 

Azért az érdekelne, hogy a frissen megnevezett oligarchaügyi miniszter, Fellegi Tamás őt is levadássza majd? Vagy betárazás közben eszébe jut, hogy tyűha gecó! az a Stumpf Pityu volt a kancellária miniszter, Káel megbízója országimázs ügyben, akinek "eladtam" a médiacsomagomat! Ezzel ujját nehezen bár, de lefejti a ravaszról, háborgó lelkiismeretét visszateszi a polcra, és minden marad a régiben.

Mélyen tisztelt, kétharmaddal felhatalmazott uraim! Miből gondoljátok, hogy a választópolgár egyszerre hülye és amnéziás? Tegyétek föl magatoknak a kérdést:

Biztosan erre vagytok felhatalmazva?

127 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr771987426

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Oligarcha-e Ön? 2010.05.10. 19:23:17

Orbán Viktor győzelmi beszédét hallgatva sokakban vetődhetett fel a kérdés: - "nem lehet esetleg, hogy én is oligarcha vagyok?" Hiszen lehet, hogy Ön is azok közé tartozik, akik gyakran megnézték például Kálmán Oligarcha műsorát az ATV-n vagy...

Trackback: Nem offshore-lovagnak való vidék 2010.05.10. 17:12:56

Simor elmozdításának helyességét az fogja igazolni, ha az új kormány a saját kinevezéseinél is ugyanazt a mércét alkalmazza. (Fotó: Reuters) "Nem offshore-lovagok szálláshelye" - utalt hétfői nemzetközi sajtótájékoztatóján Orbán V...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valami okból úgy gondoltam ez egy lassabb folyamat lesz, hisz eleinte legalább a látszatra adni kell. tévedtem.
Munkácsy élete megér egy filmet. De Káel Csabának kell rendeznie közpénzből? Mi a faszt tett ő hozzá eddig a magyar filmművészethez? Ennyi erővel Hagyó Májkira is bízhatnák, ő is tud hűséges pártkatona lenni, ha elég vastag a parizer amit kap érte. Remélem jönnek a fidesznyikek és megmagyarázzák, hogy ez a látszat nem is az a látszat, meraZOrbán ilyet nem csinál.
sztem is, hogy Munkácsyról film addig oké, de ne így
@hzizi: inkább kapna mindenki egy 'A nap szerelmese' + 'Aranyecset' könyvcsomagot ingyé', mindjárt jobban járnánk. igaz azokat olvasni kell ;-))
És Demján? És Széles? És Csányi?
Most mi a bajotok, magyartalanok???! A Bánk Bán is mekkora nagyot szólt, visszahozta a magyar film becsületét, mit rákentek a századok, lemosta a gyalázatot. És az csak 2 milliárdból volt, ez másfélszer annyira jó lesz. Ha meg nem, akkor a Gyurcsány a hibás. Oszt jónapot.
Szánalmas vagy bazmeg, amiket itt felhozol, annak semmihez semmi köze, még jó hogy Páva nem Gyurcsány házi fotósát kéri fel továbbra is. A mai nap híre, hogy a BKV kétszer folyósította a fizetéseket, gondolom, neked erről is Orbán jut eszedbe.
Varánuszról eddig úgy tudtam, valami gyík, erre kiderül, hogy Róka Rudi személyesen. A Munkácsy egy rohadt fillér állami támogatást nem kap, a "közvetett" támogatás az a filmes adókedvezmény, amit egy Magyarországon készülő ukrán vagy burundi film is megkap. Káel Csaba (külföldön)sokszorosan díjazott rendező, többek közt a Bánk Bán nagyszabású operafilmet rendezte, aminek valami mondanivalója, tartalma is volt pl. a Jancsó-féle összességükben milliárdos agymenésekkel szemben. Tessenek szembeállítani egy Munkácsy Mihály tárgyú filmet mondjuk Jancsó papa "Anyád! A szúnyog" c filmjével. (Várom az "Anyád, a varánusz" c. szuperprodukciót). Addig is szeva agymosott.
"Mélyen tisztelt, kétharmaddal felhatalmazott uraim! Miből gondoljátok, hogy a választópolgár egyszerre hülye és amnéziás?"

Nyugi, ennyire hulye es amnezias...
@Várúr: Legalabb 1, azaz egy sokszorosan dijazott dijat sorold fel:)))
ORBÁN ÉS BANDÁJA éveken keresztűl tolták ki talicskával a közpénzt az ORBÁNIMÁZS központból és az az EZÜSTHAJÓ kft,ből, na meg a SZÉCHENYI tervesek is " visszajutattak" a Fityisz bandának..!!!
...csak Polt Péteresítették az ügyészséget és minden vizsgálatot visszadobott a lefizetett ügyész!
@stratez: @Várúr:

:))))))))))))))))))))))))))))))))))
@Nini mi van itt:
Műveletlenséged miatt szíveskedj mást dolgoztatni. Kael-ügyben ajánlom a google-t.
Én mondjuk semmilyen filmre nem adnék állami támogatást sem jobb, de különösen bal oldalra sem. Jancsó elvtárs is szépen forgasson a saját kis pénzecskéjéből, aztán ha valaki kíváncsi rá arra amit produkált, akkor szépen csenget a DVD-ért vagy a mozijegyért. De ugyanez igaz erre a filmre is. Ezzel együtt én mondjuk megkapargatnám Pl. a királyi TV környékén éveken át történt kifizetések hasznosságát és volumenét is...
@stratez: nácika, te igen jó példa vagy arra, hogy értelmes ember miért rühelli a fideszt és a jobboldalt. Ugatni tudtok, gondolkodni, szöveget értelmezni sajnos nem.
@nestrot10: hogy a "hátrahagyott", bebetonozott MNB elnökükről már ne is beszéljünk ugye...
@Nini mi van itt:
Annyira nem hülye és amnéziás a nép, hogy le ne rugdalta volna a tolvaj szdsz/mdf/szoccerkommandót. Ilyen nyolc év után még mindig orbánozni maga a teljes agyhalál.
@Várúr: agyhalálról nem neked kéne beszélni. Ebből az egy hozzászólásodból is látszik, hogy neked sose volt agyad. :D
@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: Te szerintem egyszer abba fogsz belehalni hogy leszédülsz az önbizalmadról az IQ-dra.
@Várúr:

Olvasni viszont még mindig nem tudsz, ahogy szétválogatni a blog nevét a posztok szerzőjétől sem sikerül.

Bökjél rá ebben a "végtelenül terjedelmes" listában arra a filmre, amiért "Káel Csaba (külföldön)sokszorosan díjazott rendező" címet kiérdemelte. www.imdb.com/name/nm0997295/

Esetleg konkretizálhatod a díjakat is.

Legutóbbi adókedvezményük 925 millió körül állt meg. Igaz, ennek nyolc éve, most nem ússzuk meg ennyivel.

k-monitor.hu/adatbazis/cimkek/kael-csaba

Ennek semmi köze semmihez. Nyilván.

www.imdb.com/name/nm0997295/
@Várúr: Engem átvertek a suliban, akkor azt állították, hogy egy Katona József nevű faszi írta a Bánk Bánt? Ha nem, akkor mi köze a mondanivalójának Káel Csabához?
Íme a sokszoros díj:
"A lodzi operatőr fesztiválon a film elnyerte a legjobb operaadaptációért járó díjat."

Ezt nézzétek:
"Bonanza Banzáj (Káel Csaba) 1990
Az év legjobb videóklipje"

Szóval Ákos-kapcsolat :)
Happy End Kft. és az Országblamázs központ! Jönnek elő az emlékek...

Ey volt az a korszak amikor a CNN-en néztük, hogy mindenki másnak sokkal jobb országimázs reklámja volt :)
@Várúr:
"Ilyen nyolc év után még mindig orbánozni maga a teljes agyhalál. "

Nocsak. Szóval a frissen megválasztott miniszterelnökről tilos rosszat mondani???
@Várúr: Bocsi, egy sehol sem jegyzett fesztivalon? nyert egyszer egy legjobb opera adaptacio dijat megosztva az operatorrel?
Es akkor az az egy ki is love. De hol a tobbi?
(nem kell faradno, igazabol nem erdekel!)
@Várúr: Aha, tök igazad van! Ráadásul Jancsó filmjeiben még csúnyán is beszélnek. Aztán ezt gondolja majd a külföld, hogy ennyi a nagy Magyarország - pina meg geci. Pedig volt nekünk egy Széchenyink is, hoppá-hoppá-hoppá!
Szerintem Munkácsy szerepére Franco Nero-t lenne a legmegfelelőbb.

Ó, anyám...

Ja, és még valami:
Petőfi Sándor gatyába táncol,
felesége bugyiba, úgy ülnek a moziba.
@midnight coder: hát hogyne, kicsi agymosottam. Te meg csak nyaljál tovább a fideszednek. :D
(amekkora barom vagy, a mai napig nem fogtad fel, hogy kedvenceid nagyobb komcsik, mint azok, akiket annyira gyűlölsz :D )
@Várúr: Én megnéztem:Játékfilm,ismeretterjesztő film,kisfilm.....stb.Díjak,kitüntetések..?
Udvari bohócnak jó lessz.
@grovian: felejthetetlen emlék, valószínűleg ismét feltámad: Milleniumi Országjáró, benne a Magyarok Mindenkori Miniszterelnökéhez írt olvasói ódák. :DDDD
(bár annyira nem röhejes, mert rengeteg pénzt lenyúltak azon keresztül is a kis komcsik)
@grovian: És az volt az az utolsó időszak amikor még úgy látszott hogy a szlovákok előtt lesz eurónk. Nem mintha ez utóbbi most annyira jó lenne nekik, csak szépen mutatja hogy hová jutott az ország az elmúlt 8 év alatt. Ezüsthajó ? A szociknál minden héten volt valami. Itt egy MÁV motorvonattender, ott egy 300 ezer forintos postásbicikli, amott egy kakaóbiztos számítógép, itt egy ingatlanpanama, ott egy BKV botrány. Szerintem ha itt beindul az elszámoltatás, az MSZP-nek külön börtöntagozata lesz.
@midnight coder: napersze, narancsos komancséknál nem volt ilyesmi, igaz? Megsúgom: csak ügyesebben csinálták a fijjúk és jobban maszatoltatok, ha szóbakerültek a disznóságaik.
ha már oligarchák: a fellegi meg a don pintér "véletlenül" maradt le a leggazdagabbak listájáról...hülyén is nézne ki hogy a vitya bankárkormányoz, meg oligarcházik oszt az ő emberei is a listán vannak, ez ugyanaz mint a komcsizás, a ti komcsitok büdös, a mienket kényszerítették, a ti oligarchátok népnyúzó, a miénk nincsen is(papíron), tényleg vicces évek elébe nézünk....
remélem Csabi mellett, Kaya Ibrahim, Dietmar Clodo és a többiek is visszatérnek,
Istenem de rég volt.
Franco Nero csak szeretné a szerepet, ez most Szamócáé lesz
@nestrot10: Te elyüh szaf! Az általad felsorolt lopások a TÖREDÉKÉT sem érik el annak, amit csak Kulcsár tolt azoknak a ballib rablóknak, akiknek a seggét most nyalod.
Én nem mentegetek semmi tolvajt, de egy zsebest összemosni egy gyilkos túszejtő bankrablóval, a pofátlanság teteje.
El is mehetsz te ezzel a fassággal a 3,14csába!

Varánusz, neked meg annyit mondanék, sekélyes nyafogás ez. Az mondjuk nem verte ki nálad a biztosítékot, hogy ballib "kedvenceid" ADÓCSÖKKENTÉS címén vezették be a szuperbruttót és most képesek azt állítani, ha eltörölné a fityisz, HIÁNY keletkezne a kőcségvetésben? Nem is kevés!!!
Én eddig azt hittem, az ADÓCSÖKKENTÉS esetén a kormány "fizet", de most kiderült, nálunk ez fordítva volt.
Ez a szarrágó banda még a hala után is visszarúg, te meg csontig benyalsz nekik.
ugyan már, Munkácsyt csak Szamóca játszhatja el. már Széchenyit is csak ő. a kettő eddig akkor 5 milliárd felett van. emlékeztek még a Széchenyis malőrre, amikor rossz faxszámra küldték el, hogy ebből kinek mennyi lé jut?
@midnight coder: na már 300 ezer forintos postásbiciklinél tartunk. még amikor mindent lehazudtak az égről, akkor se tudták 200 ezer felett kihozni. a valóságban bőven 100 ezer alatt volt darabja, a többi karbantartás meg opció volt.

nagyot akartál mondani, de nem sikerült.
@BéLóg: "...ballib "kedvenceid" ADÓCSÖKKENTÉS címén vezették be a szuperbruttót ..."

te büszke vagy arra, hogy ezt nem érted? direkt akarod, hogy ne tekintsünk komoly vitapartnernek közgazdasági kérdésekben? ennyit értesz az adózáshoz? hát nem irigyellek...

mindenesetre megsúgom, hogy január óta >90% embernek van több a borítékjában ugyanannyi bruttóra.
@Várúr:
Picim, a gugliban a találatok száma nem a díjak számával egyenlő. Az a díjeső 1, azaz egy darab díjat takar.
@Mr.Treeger: "Franco Nero csak szeretné a szerepet, ez most Szamócáé lesz"

Ja. És Szamóca majd nem lesz hajlandó eljátszani, hogy szifiliszes. Egy ekkora _magyar_ festő!
@is: Vagy hazudsz, vagy tévedsz.
Ballib kedvenceid szerint 450 milliós hiányt okozna a szuperbruttó eltrörlése.
Te most az állítod, hogy >90% ember TÖBBET visz haza, ELLENBEN a maradék <9% nemcsak hogy KIFIZETI ezt a többletet, de még PLUSZ 450 milliót is a közösbe?

Te büszke vagy arra hogy ezt elhiszed és rajtam számonkéred? Te nem akarsz engem komoly partnernek tekinteni? Hát ekkora matekzseniként ahogy most bemutatkoztál nekem, kinek kell megkérdezni, hogy KI ÉRT az adózáshoz?
Mit mondjak, én nem irigyellek téged!
Ezen röhögtem két hete a családdal: na most a Franco Nero reaktiválja magát! Azon akkor még tréfálkoztunk, hogy kit fog eljátszani. Ez a Munkácsy-dolog egyébként szép téma, viharvert történelmünk is szállíthat azért pár jó figurát. A Várkonyi-Aczél duó anno pályakezdő elsőáldozó úrigyereknek tűnik így visszatekintve. Egyébként meg kellettek is a Jókay-feldolgozások, egy Bánk bán operát mégsem lehet 2010-ben leszuszikolni a zembereknek nemzeti ünnepen. Talán az álhírtévén esetleg.... :-)
@midnight coder: Amíg a Fideszes-ügyészség intézi az elszámoltatást addig nem is fognak előkerülni narancsos ügyek.

Egy példa:

Fidesz: Várhegyi Attila a Fidesz alapító tagjaként Orbán Viktor egyik bizalmasának számított sokáig, a Fidesz pártigazgatója volt – még ma is közelinek mondják a kapcsolatát a pártelnökkel.

Várhegyi Attilát 2002 őszén a bíróság folytatólagosan elkövetett, különösen nagy vagyon hátrányt okozó hűtlen kezelés bűntette miatt egyéves, felfüggesztett börtönbüntetésre, és fél millió forintra büntette.

A vád szerint az Orbán-kormány egykori államtitkára 154 millió forintos kárt okozott Szolnok önkormányzatának. Az ítélet után Várhegyi Attila lemondott parlamenti mandátumáról, de a Fidesztől igazán sosem távolodott el.

Összegzem neked: 154 milliós kár, egyéves felfüggesztett, 500 000 HUF pénzbefizetés.

Maszop: Zuschlag János, 75 millió, 8 és fél év... nem is folytatom.

Csak ti agymosott Orbán-felszopók hiszitek, hogy a narancsosok kevesebbet lopnak. Saját ügyészséggel és ügyesebb, látványtalanabb munkával minden egyszerűbb.
Miért nem inkább Hídember 2? A Vasember 2 pl. most nagyon kaszált hétvégén az amerikai mozikban...
@Várúr: Akkor te sem nagyon tudsz felsorolni ugye jól értelmezem.
Ennyire nem lehet megerőltető egy listét ide kopizni :)
@midnight coder: Megsúgom neked az a stadler kürüli balhé is csak blama volt, ezerszer jobban járt a máv a flirtekkel mint a talentekkel.Arról nem is beszélve, hogy munkahelyeket is teremtett az összeszerlő bázissal és a karbantartóval.
@úriparaszt: Naiv lélek...! :-) Már miért lenne a folyamat lassabb? 8 évig vártak ráadásul úgy, hogy 8 éve a biztos győzelem tudatában előre elköltöttek néhány százmilliárdot. Most a pénzt is vissza kell tenni oda ahonnan azóta jött, meg a sok sértettséget és frusztrációt is ellensúlyozni kell. Mire várnának? Kaptak 2/3-ot, ami persze a választásra jogosultak alig több mint 30%-át fedi, ámde a biztos "mindre felvértezve" tudatában nem várnak tovább semmire. És mert esély sem lesz a heteken belül megváltoztatott Alkotmánnyal a következő negyed században leváltani őket, így jobb ha mindenki szépen csöndben beletörődik, hogy a Horthy-korszak és a Kádár éra után most jön egy Orbán-korszak.
És a legtöbben beletörődnek, beletörődünk. nem lesz egy XXI. századi modern és európai társadalom, vagyis nem lesz toleráns, nem lesz nyitott és a szabad gondolkodás a legkevésbé sem fogja jellemezni. De sokaknak tetszeni fog mert a zászlólengetés mindig is fontosabb volt szinte bármi másnál.
Így jártunk.
De valószínűleg persze nem lesznek nyilvános boszorkányégetések sem, meg felkoncolás sem lesz csak a szokásos csöndes rasszizmus és antiszemitizmus. A magyar nép egész Európában a legkevésbé beszél idegen nyelveket (kommunikálni valószínűleg még 10% sem tud "idegenül") így aztán az információ "szabad áramlása" is jól kézben tartható lesz.
Vérem! Szervezettbűnöző társam! Aggyá nekik! Üsd vágd a fasisztát! Csak a liberális (na, jó esetleg a kommancs) az ember, a többi csak fasiszta söpredék!
@BéLóg:

Lassan mondom, hogy megértsd:

A szuperbruttóval több marad az emberek zsebében, mint a 2009-es rendszer szerint.
Ha a Fityisz eltörölné a szuperbruttót, akkor nyilván nem a tavalyi adótáblát hozná vissza, hanem tovább csökkentene, csak a felépítése lenne más. A maszop szerint ez lenne sok a költésvetésnek. Persze konkrétumok híjján nehéz ezt megítélni.
Nekem nagyon kevés modern DVD film van meg, de Káel rendezte Bánk Bán megvan.

Egészen általánosan azt kell nézni, hogy mekkora összeget ad az állam, mekkora összeget ad a magánszektor egy projekthez, törvényes-e a dolog, hogy mennyi hasznot hoz pénügyileg és áttételesen egy állami támogatás az államnak ill. a közösségnek.
Rohadt fasiszták, mind elviszik a zsíros lét... HIába volt Csillag Sityu beltenyészbajtárs Mission Impossible-ben, hogy minden pénzt kitalicskázzon, meg Magyar Bazsi beltenyészbajtárs, meg a többi beltenyészhős - csak maradt valami pénz ezeknek a piszkos magyarfasisztáknak (Ungváry beltenyészbajtárs is megmondta: azért nyertek ezek a piszkos magyarok, mert genetikusan fasiszták).
ha most káel csaba veress színesfém jános lenne, nagy bociszemekkel kiállna a nyilvánosság elé, hogy "kérem, csak azért, mert én vagyok kormányon, a családom haljon éhen?" ...
az elmúlt 8 évhez képest a fidesszel szemben még mindig csak az ezüsthajót és kayaibrahimot felhozni képes baloldali revolver elég szánalmas. ezt a nagyságrendet szinte heti szinten überelte a most elzavart gittegylet.
ezzel együtt néhány "megégett" nevet valóban jobb lenne hanyagolni. nagyon fogok pl. csodálkozni, ha gergényi a vádlottak padjára kerül. de nagyon reménykedem is benne.
@BéLóg: Végre valami újdonság. Netán tudsz valami konkrétumot azzal kapcsolatban, hogy Kulcsár hova nyomta a pénzt?
Frissítsük az emlékeket, régen volt 2004:

"Az MSZP után az SZDSZ is beküldte saját milliárdosát a kormányba - jelentette ki Szijjártó Péter, aki Kókára és Gyurcsányra utalva úgy fogalmazott, hogy a Gyurcsány-kormány nyugodtan nevezhető a milliárdosok kormányának is."

www.fidesz.hu/index.php?Cikk=27784

Na most mint a mai index cikkből kiderült, a Fellegi a farzsebéből kifizethetné Kókát és Gy-t egyszerre, annyi milliárdja van... de a Pintér se gyenge.
Hogy utálom én az álszent képmutatást.

(Varanus, szerintem ez megérne egy külön posztot is.)
@robinzone: Nem pontosan erről van itt szó szerintem. Vagy pont erről? A zemberek egy jó része talán azon spekulált így április tájékán, hogy nem köll a veresjancsi se meg a kayaibrahim se, stb. A legkínosabb az lenne ez ügyekben, ha ismét kiderülne: csupán a lapátot cseréltük ki két hete. Na erről gondolom én, hogy ezt a korszakot kéne végre lezárni, oda-vissza.Ha egy váltáskor (lehet 4-8-20 esztendő is)mindig megjelenhetnek a bróker-, téeszelnök-, filmeshaverok, akkor itt két hete 83% körül nyúltunk mellé mindannyian, persze megérdemeljük. Adja az ég, hogy ezek csak média-kiskacsák legyenek itt az info-vákuumban!
@Valahol Máshol: Kire szavaztál 1990,1994,1998,2002,2006,2010-ben?
Követelem, hogy a Munkácsy-filmet Koltay (nemfinnugor) Gábor rendezze és Franco (Távolba Néző Kék Szem) Nero játssza. Uff.
@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:
Saját magad minek hívod?
1. Rögeccerűnek.
2. Szimplán baromnak.
3. Agyhalottnak.

(Fenti három közül bármelyiket választhatod).
@gitáros:
Picim, két db díjat kapott, díjesőt te írtál. Asszem, te téveszted a cunamit a langyos húggyal.
lesz egy törvény nemsokára, hogy a közszereplőket nem szabad baszogatni (magyar domain alól). addig írjá vaze, mert utána egy ilyenért sittre mész, és csak komcsi vicceket lehet majd mondani.
A Bánk bán és a Széchenyi film katasztrofálisan szar volt.
A Honfoglalást kivittem az USA-ba anno rokonlátogatáskor, és kivetítőn ment grillezés közben. A lekes könzönség, akik a környékbeli magyarokból állt össze vinnyogva röhögött a színvonaltalan ám annál több agybeteg jelenetet hordozó progyaksönön.
Ja és nem szeretem a szocikat, a szadeszt meg egyenesen rühellem, mielőtt megvádolnának..
@alf: Választásra jogosultak.... Úgy látszik, te a hülyeségre vagy jogosult. Senki el nem vitatja tőled, remélem, ezügyben népszavazásra nem kerül sor.
@Várúr: Volt azért ott díjeső, rémlik a költségvetés összege, persze az éves magyar filmgyártáshoz mérve :D
A tiszteletdíj is csak egy díj, nem?
@is: és mongyadmánmeg, hogy ki az 90%, aki többet visz haza??
A világ egyik legnagyobb átverése volt ez a szuperbruttyósítás, főleghogy nemszóltak senkinek, hogy minden hónapban igényelje vissza.
az majd visszakapja jövő májusban esetleg, de addig viszont másvalaki használja a pénzét.

Jaaaa, hogy kamatosul kapjuk vissza ?
Akkor nincs baj, itt a kánaán !!!
Pintér Sanyika cége:

totalcar.hu/magazin/hirek/2010/05/10/figyelmeztetes_az_apeh-nek/

index.hu/belfold/2010/05/10/ket_orban-miniszter_kimaradt_a_leggazdagabb_100-bol/

egyik kutya másik eb..köszönjük agymosott Fidesz fanok a 2/3-adot

mi megmondtuk, hogy a Jobbikra kellett volna szavazni :)
@Várúr: és remélem, Eperjes Szamóca Károly fogja játszani Munkácsyt, úgy lesz kerek a történet.
@nestrot10: na igen, de azok a 18-35 év közötti naiv "fényesszelesek" aki 1998-2002 között tapsolóslepkét tologattak, vagy éppen nagyívben sz@artak a politikára erről mit sem tud.
@Várúr: ezt mondom én is a "viktor-viktorzóknak". te is ott voltál az édes éjszakán?
Nagyon nem kéne ez a közpénzből támogatott magyar "szuperprodukció". Eddig mindig botrány lett belőle és ne is alaptalanul.
A Hídember, és a Bánk Bán egy halom szar volt, ráadásul joggal merülhet fel a kérdés: mi került ezeken a filmeken annyi pénzbe?
A Sorstalanság költségeit még csak érteném, de szerintem az a film is elég gyenge volt, méltatlan egy Nobel-díjas regényhez.
@midnight coder: persze, persze, a kislopás az nem lopás. jogos! :)
"...én csak kisnyilas voltam pelikán. azoknak megbocsátottak..."
@lev davidovics:
Ez legalább szellemes válasz, minden elismerésem a tiéd. A film má' csak ilyen, dől a lé érdemesnek-érdemtelennek.
@moophlander: mi közöd van hozzá? Megsúgom szavaztam már a Fideszre, de az nem most volt. Egykor engem is elvakított a fiatal, a kopmcsikat kiúzni vágyó polgári mozgalom. Aztán szép lassan pofáraestem, hogy ők is olyanok mint az összes nagykutya aki az elmúlt 20 évben a politikai bábszinházban mozgott. Nekünk magyaroknak ez jutott. Hozzáteszem én sem a Jobbiktól sem az LMP-től nem várok csodát, méghozzá azért, mert túl nagy a húsosfazék és túl sok van benne. Amikor az állam újraelosztószerepe nem lesz akkora mint egy komcsi diktatúrában akkor elhiszem, hogy aki bekerül a parlamentbe, az tenni is akar az országért nem csak a hatalmát és a pénztárcáját dagasztgatja.
@melchi zadok:
Dehogy voltam... menjenek oda a nyaloncok. majd a komcsik temetésére viszek egy szál szegfűt.
@Vaszilics Fedor Emánuel:
Arról nem beszélve, hogy a regény méltatlan volt a Nobel díjhoz... A Széchenyi film meg csak azér' vót film, mer' arra forgatták. Egy kifestőkönyv magasabb színvonalon készült volna (a Honfoglalás című kislétszámú bohózat is).
@Várúr: de azért fogadjunk, hogy felállt amikor nézted! :P
@stratez: Nem az a kérdés,hogy mi volt hanem mi lesz...mert régi kor árnya felé mit ér...
De ha a fiuk nem tesznek semmit azt ugye te sem bocsátod meg???!!!!!!!
@Várúr: Én szeretném a kommunizmust.Csányinak pont annyi pénze lenne mint nekem..És hol van már a kommunizmus..hülye szövegnek jó,olyan mint a burzsuázia,vagy az oligarchia,stb csak nem korszerü.
@Várúr: k-monitor.hu/adatbazis/cimkek/kael-csaba

a gugli ezt dobta ki elsőnek. filmek nincsenek, de önéletrajzank megfelel.

no, dobj egy linket légy kedves, mert bevallom őszintén a google hülye, meg az internet is, mert egy díjjat sem látok a neve mellett... :(
Úgy látom, lanyhad az örök lendület. Több, mint 8 órát kellett várni az első "Igazmagyar" hozzászólásra...

bio
Szerintem Munkácsyt csakis Szamóca játszhatja:))))
@melchi zadok:
ne személyeskeggyünk :-))
@Mastadoc:
Két (2) díjat kapott tudomásom szerint, az egyiket a legjobb operaadaptációért, a másikat tököm tudja, meg hanglemezdíjakat (clip) nem keveset, valamikor a 90-es évek végén. MIndegy, biztos van olyan jó, mint Jancsó tata aggkori filmes hasmenése. A lényeg nem ez, hanem amit írtam: NEM (no, nyet, nein, niente, stb.) kap állami támogatást. Gyík barátunk ezt rosszul tudta, vagy lódított.
@borovi:
Én meg remélem, személyesen Munkácsy fogja játszani saját magát. Ha nem, be se megyek a moziba. Amúgy az egész buzulást a nemlétező állami támogatás miatt kommenteltem. Franc akarja rángatni az ide írogatók fitymáját.
Idézet a blogírótól:

"Mélyen tisztelt, kétharmaddal felhatalmazott uraim! Miből gondoljátok, hogy a választópolgár egyszerre hülye és amnéziás?"

Nem csak ők gondolhatják, 2002 óta én is azt gondolom, sőt 2006 még pecsétet is tett rá - hogy legalább egy picikét magukhoz térjen a hülyék hada, ahhoz földig kellett rombolni az országot a szoclib bűnbandának...

"Igazán kár, hogy hamisan recsegő farpofaszólammá minősült az egész." - nagyon jól jellemezted a cikkedet...szióka.
@Várúr: Kösz az ajánlatot;áll az alku!
Néhány találat:Happy End-vég:Egymilliárdos APEH bukta,Fordulóponton az Országimázs-nyomozás, Minden jó,ha közpénz a vége - A nagy lopás V.rész,A Fidesz kampánycégének jut a Postabank-üzlet? stb./újságcikkek 2007-ből,2008-ból/
Káel Csaba a Happy End és az Ezüsthejó Kft alapítója.
Nemzetközi hírű filmrendezői munkássága nincs részletezve.
Egyetlen alkotása, a Bánk Bán van felsorolva./nem láttam/
Várom a titokzatos Josip Tot és Kaya Ibrahim felbukkanását.
Hajrá szocik! Jók vagytok ellenzékben!
Az a baj,hogy egymást gyalázzátok,pedig csak annyit kellene mondani,hogy most jön egy újabb 4-8-12 év.Egyébként ami a lopásokat illeti,semmi nem fog változni.Csak a klikk köre változik.És sajnos nem lehet ellene semmi tenni.Majd a tyúktolvajokon elverik a port!
@Várúr:

Idézet a linkelt origo cikkből, amit ezek szerint "elfelejtettél" elolvasni:

"A film producere, Dér Tamás megkeresésünkre elmondta, hogy kb. 12 millió euróból - azaz csaknem 3,4 milliárd forintból - szeretnék megvalósítani A nap szerelmesé-t, amelynek költségvetését részben közvetett magyar állami támogatásból, részben szponzorációkból, részben európai - jelenleg úgy néz ki, francia, német és angol - koproducerek bevonásával szeretnék előteremteni."

Tehát nem kedvezményt kapnak, hanem pénzt. Vágod? Felesleges hülyeséget magyarázni.
Méltatlan Munkácsyhoz, hogy ÍGY készítenek róla filmet. A forgatás nem más, mint a legnagyobb magyar festő nevével történő visszaélés, óriási pénzlenyúlás.
@stratez:
Neked kuss, droidokat nem kérdezett senki!
@Ford Mustang:
Te biztos csak egy rohadt komcsi lehetsz, ha ilyet mersz írni a töbszörösen díjazott rendezöröl és a fideszröl. Rohadt kis szoci bérenc vagy, nem is kérdés :)
A poszthoz meg csak annyit, hogy ezt eddig is tudtuk, mert így ment ez a fidesz "éra" alatt, bár tudvalevö, hogy ök nem loptak annyit, mint a szocik (Biztos erröl is van precíz listájuk a fijjuknak). A baj csak az, hogy most aztán az ország 2/3-a tette le a voksát az MSZP 2.0 nevü társaság mellé, akiknek a legföbb embere ráadásaul még életében nem hazudott (eleget).
Ha kibírtam az elmúlt 12 évet (lévén a családban sajna nincs egy fideszközeli vagy szociközeli "fövállalkozó", akkor már csak kihúzom a következö 8-at is, mire ráébredt a magyar-tarka(barma)*, hogy aki a szociban tanulta a mesterséget, az politikusnak nem való!!!!!

* a zemberek
@néma bárány: Akkó most ki adja kinek a nokiás dobozkát?????
ÉN MOST ZAVARBAN VAGYOK.
1.Kellett-e az a rendezvény? Úgy tudom, hogy kellett.Ha nem akkor mondja meg már valaki, hogy miért nem.
2. A Bánk Bán amerikai kritikusok szerint az egyik legjelentősebb operafilm...(Elég baj az, hogy nálunk ezt elhallgatták, miközben Koltai Kertész filmjét tupírozták, pedig az gyengére sikeredett.. naaaagyon sok pénzből sikeredett gyengére.
3.Ha nem született korrekt elszámolás az eseményekről, akkor az érintetteket meg kell büntetni.
Ha engem akarna esetleg megvesztegetni valaki, akkor nekem ne nokia dobozban hozza a pénztet, hanem egy bármilyen típusú hűtőgép dobozában legyen kedves, és csak húszezresekben, ha szabad kérnem.
Huszárik már csinált Munkácsy filmet. Azt fel kell újítani, oszt kész. Azé nemán hogy a Káelt Huszárikhoz lehessen mérni.
Egyszerűen szólva tapló paraszt ez a Varánusz.
Kedvem sincs végigolvasni ezt szar cikket.

Igen? mindenki lop? bazze az arányok azért nem elhanyagolhatók: nem mindegy hogy valaki lop egy kefírt, vagy viszi a boltot a boltosnővel együtt majd jól lehányja az új ruhádat, s lebasz, hogy undorítóan nézel ki s büdös vagy.

na eridjetek már retekbanda
@spinat:

Huszárik valószínüleg komcsi volt, ezért kellett egy új világhírü (ráadásul a "mi emberünk" típusú) zember.
2006 óta az önkormányzati szférából is lett néhány meggazdagodott oligarcha.
csak a legnagyobbak:

Egészségügy: Integra Zrt.
Oktatás: Commitment Zrt.
Közigazgatás: Eclipse Zrt.
...

a legtöbbje egykori (és leendő) Fidesz kormányzati vezető cége.
@salamander:
"Igen? mindenki lop? bazze az arányok azért nem elhanyagolhatók: nem mindegy hogy valaki lop egy kefírt, vagy viszi a boltot a boltosnővel együtt majd jól lehányja az új ruhádat, s lebasz, hogy undorítóan nézel ki s büdös vagy."

Látod elvtárs, ez az igazi cuccilista hozzáállás.

Szerintem meg qrvára mindegy, hogy egy kefírt, vagy egy boltot lop el. Mert az én szememben mindegyik dolog lopás. Aki kefírt lop, az ha tehetné (lásd politikusok, és most tök mind1, hogy melyik oldalról nézzük) akkor boltot lopna és nem csak azt a szaros kefírt.

A legszánalmasabb védekezés a fidesznyik tábortól, hogy : De a fidesz az kevesebbet lop.

Basszátok meg és akkor az rendben van?
KEVESEBBET LOPNI LEHET?
Komolyan mondom, hogy tényleg itt az idö és aki teheti az hagyja itt ezt a sok húgyagyút és húzzon el, mert ez évröl-évre rosszabb lesz. Az ember azt hiszi, hogy végre megszabadulunk a szociktól, erre jön helyette egy még idiótább bagázs.
@Jaffar: A TI szerint évi 400 (négyszáz) milliárd forint korrupciós pénz fordul meg a tenderek pályáztatásánál. Ha ezt Orbán csak a felére tudná levinni, már nyertünk vele! Egye fene Káel Csabát meg a Munkácsy filmet.Ennyit arról, hogy mindenki lop.
Szerintem a tüzes szemű Kabir Bedi kéne Munkácsy szerepére, úgy is imádták a nők, mint Munkácsyt. Hernádi Kopasz Gyula írja majd a szöveget és már rendezheti is Őfelsége Első Viktor udvari rendezője. Ha már úgy is angolul akarják forgatni, menjenek Hollywoodba , hátha mi is kapunk adókedvezményt!
@Jaffar: Huszárik Csontváry filmet csinált. Tájékozott hozzászólás. Végülis festő-festő.
Oligarcha: az államhatalomtól jelentős mértékben független nagyhatalmú üzletember, milliádos.

Viktor, még ezt sem tanultad meg Oxfordban, a megboldogult szocializmus alatt?

Kevered a szezont a faszoddal, Viktorom. Az állami pénzeket lenyúlók és szétosztogatók, az adócsaló cégeket eltüntetők, az egy másik kategória. Te aztán igazán tudhatnád ezt, édes fiam...
Jaffar: nálad a pont!
@pokesz70: Filmet csináltak Bánk Bánról ? Nem is hallottam róla. Pedig biztosan jól sikerült.
@tolsztoj: Aztán az elvtársaid hol voltak 2006 -ban ? Mert most már az is Fideszes, aki nem .
Mit vártatok? Nyúltól lódobogást?

Piros maffia ki, narancsos be. Így megy ez.
igazatok van! MSZP-nek kellett volna nyernie!!!!

titsesseges embereknek kene vezetniuk ezt az orszagot. az pedig csak baloldali lehet ezt tudjuk.
@gaga: Szerintem Munkácsyt csakis Szamóca játszhatja:))))

Pedig milyen rosszul fest. Főleg a feje.
az mszp 12.000.000.000.000 Ft-t költött el

tizenkettőezermilliárdforintot

az orbánék a közelébe nem jártak ennek az összegnek, de te már előre megvádolod őket

kilóg a lóláb, elvtárs...

tényleg: a rámeső cehhet visszafizeted helyettem? egyszer nem szavaztam a ballib vezéreidre...
@jozicsenko:

Nekem a lopás, az lopás. Ha a Fidesz arcára ráfér, hogy az egyszer odakozmált arcokat újra pozícióba tolja, akkor az enyémre is, hogy szóvá teszem.

Gyurcsányt már elküldtem a picsába.
varanus.blog.hu/2010/05/07/menj_a_picsaba_feri
Ha Orbán vagy bárki követi a példáját, habozás nélkül el fogom őt is.
Akkor is, ha ez neked nem tetszik, Cukorfalat.
@kíváncsivagyok: nem tudom miről beszélsz apus, én felvidéki vagyok....
@tonchyka: azért ez nihiliszmus és pesszimizmus a javából - egyszerre.
Ha nem hiszel a változásban ( "kezdd el magadnál, ne várj másokra amíg jelzik neked: most már szabad!") - akkor az valóban nem fog bekövetkezni...
@tolsztoj: nihiliszmus - nihilizmus
@almodhi: én voltam, aki elcseszte. rég láttam a filmet, 20 éve
Elegem van az összes szar magyar filmből! Azt már láttuk, hogy a libsi filmesek --élükön Jancsóval-- mire képesek. Nagy tételben lefogadnám, hogy ez a Munkácsy-film nézhető lesz, és nagyon sajnálom, de díjakat is fog nyerni nyugaton. Úgyhogy bekaphatjátok, örökké károgó baloldali talpnyalók! (Gondolom, mikor Jancsó bácsi százmilliókat kapott a fosaira. akkor is sivalkodtatok.)
kedves fideszes hozzaszolok, ne legyetek ilyen idegesek. egyszer fent, egyszer lent. eddig a tolvaj banda bal oldalara esett a feny, most a nep forditott a lampan es a masik fele lett lathato. eddig ti osztottatok, most titeket osztanak. ilyen az elet :)
Rossebet Kabír Bedi! Majd a Ralph Atya eljátsza ezt a szerepet is.:) Azt jobban bírták a nők.:)
@l60:
Nos Jancsó bácsi régi filmjei nagyon jók. Meg aztán Cannesban is nyert. Azt valószínűleg Káel Csaba nem csinálja utána. Nagy tételben lefogadnám. Persze azóta megöregedett.

Neked valószínúleg Franco Nero is nézhető volt (és nem a Keomára gondolok...). Jó szórakozást.
@jozicsenko: Mintha épültek volna valamilyen autópályák, duna hidak stb. na nem ilyen értékben, de azért mégis - kilóg a lóláb elvtárs
Összefoglalnám: a két szélsőérték (rohadt fidesz - piszkos komonistaliberálisok) kilengéseitől eltekintve mintha azon aggódna a derékhad (magamat is beleértve), hogy legyen ebben a nokiadobozos-bkvs-kayaibrahimos-oligarchás húsz évben mindannyiunknak valamiféle tanulság.
Attól, hogy egyik csapat most leült a lesötétített nézőtérre, a másik meg kiállt a színpadra a fénybe, még nem következik, hogy most mindenki kiegyenlítősre fog játszani. Az OK, hogy a Vityáékat most picit jobban figyeli majd a közönség, aki már tanult is technikákat az elmúlt 8 évben, érzékenyebb is rá. Ez nagyrészt a kialakult gyanakvásból ered, nem a reflektorfényből.
Ha kiderül - és miért ne derülne ilyen ki a mai világban - pár hónap-év múlva, hogy a zsebünkre folyó játszma folytatódik itt csupán, legfeljebb a logo-k, színek, figurák cserélődtek, akkor kedves balos-jobbos-liberális barátaim a problémáink teljesen más dimenzióba kerülnek, minthogy itt faragjuk egymást némi verbális indulatokkal.
Én azt gondolom, hogy sok sikert most nekik (őszintén, pedig én az 1/3 vagyok), és akkor sok sikert nekünk is.
@load error: Hát ezt annyira lassan mondtad, hogy közben az ÉRTELME teljesen elveszett.
Ezért én EGYSZERŰEN mondom hogy te is megértsd.
HA egyszer "állítólag" a szuperbruttó adócsökkentés AKKOR az a kőcségvetésnek KIESŐ bevétel (bármely évben :-), ergóóó HA eltörlik, a költségvetésnek NŐ a bevétele.

ELLENBEN ha a szuperbruttó egy szokásos szoclic csalás, pénzbehajtás, nemleszgázáremelés, AKKOR természetesen az eltörlésével KIESIK a kőcségvetésből a bevétel.

JÓ REGGELT elvtársak, ébresztő! Az oszló hulla visszarúg! Ellenzéki szerepben elfelejtettétek a saját hazugságaitokat!

Csak teljesen eccerűen egyébként megkérdezem, amelyet Neked is megerősíthet BÁRMELY adójogban jártas személy:
HOGYAN is fizethetek pl. ÉN Bélóg kartács olyan jövedelem után SZEMÉLYI jövedelemadót (ez a szuperbruttó), amelyik jövedelmet (amit a cég utánam fizet) én SOHA nem kapok meg?

Olyan ez mint megadóztatni a Családi Pótlékot a MÁSIK házastárs az EGYIK házastársnál. Nem is volt sokáig érvényben!

Úgyhogy ha nem a fityisz törli el, előbb vagy utóbb akadt volna egy ráérő jogász, aki az AB elé vitte volna a kérdést, ahol az pontosan úgy hasalt volna el, mint a CSP kérdése.
@Jaffar: A tied az igazi cucilista hozzáállás, mert NEM LEHET LOPNI ezt mindenki tudja, de amikor nekiállunk kiganézni az országot, akkor ELSŐKÉNT nem a kefírtolvajokat hanem például az offshor-lovagokat lehet és KELL górcső alá venni.
Amikor lebukott az összes mszps számlagyár, szoclib titkosszolga áfacsaló cég, strabag demokraták szövetsége, AKKOR az így hazatérő MILLIÁRDOK után lehet a milliós meg a százezres tolvajokat is üldözni.

Pont az olyanok mint te igyekeznek valamiféle kurvanagy komcsi egyenlőség alá terelni a zsebtolvajt a gyilkos túszejtő bankrablóval (mint írtam volt már annyiszor).

Nem, nem, nem fog menni.

Ettől még se én, se semelyik fityiszes se fogja soha elfogadni a lopást a saját oldalunkról sem, akárhányszor is írod le.
Az oligarcháknál arra gondolt Orbi, az oligarchák, akikkel nem vagyunk jóban, vagy túl nagy a pofájuk. Célzottan lehet egy kicsit Szélesre is gondolt meg más jobboldali mágnásokra, hogy ne tessenek most egyből idetülekedni a mézesbödönhöz, vannak mások is akik már régóta vártak arra hogy jólakjanak. Ezzel egyébként egyet is értek, cirkuszt, kenyeret a népnek (nekem is, nekem is!!), aztán majd utána lehet nagyokat harapni.
A múltkori fidesz érában is így volt, csak az utolsó évben voltak a nagy tarhálások, addig viszonylag rendben mentek a dolgok.
A baloldali elit persze nem ennyire gátlásos, általában egyből kezdik az osztogatástfosztogatást. Jogcíme az hogy ez nekik alanyi jogon jár, máskülönben nem lenne elit a nevük. Régi komacsek beidegződés ez, amit a fidesznyikek régóta próbálnak átülteni magukba.
Az a legszánalmasabb azonban (mert előbbiek természetes hozományai az újkori demokráciáknak) amikor pártkatonákat tenyésztenek, hogy egymással küzdjenek és valós védekezés helyett a másik által elkövetett visszásságokra próbáljanak nagyobb hangsúlyt fektetni, míg a saját bűnöket próbálják meg elbagatelizálni,de legalábbis próbálják meg nagyvonalúan kezelni, mintegy bűnbocsájtás ráhúzni ezek megtörténésére.
A politika hatalom, mint ilyen vonzó és küzdelemre való. Cél szentesíti az eszközt, kéz kezet mos és mégiscsak a tűz körül van a legmelegebb ugye.
4 éve az volt a szöveg, hogy azért lesz jó a baloldal újraválasztva, mert azok már megszedték magukat és mostmár a munkára fognak koncentrálni végre. De mint ismét beigazolódott, pénzből sohasem elég ugye. Inkább pofátlanabb lett a megszerzése csak és tökéletesen feledtette a munka el nem végzéséből származó kellemetlenségeket.
Na most jön a Fidesz rendet rakni, és beemel hasonszörű fazonokat, akik miatt rájuk szavaztunk.
Keserű a szájíz kicsit, érthető, csak azt nem értem, ezen miért azon fennakadni, ha ez valakinek nem tetszik. Attól az még nem komenista, vagy jobbikos, vagy hasonló. Szerintem itt fentebb nem a Fideszt szidta senki, sem a fideszes választópolgárokat. De azért engedtessék már meg hogy nekem pl. ne legyen szimpatikus Pintér Sanyibácsi. Miközben pl. Pokornival semmi bajom, stb. Teccik érteni?
Miért, van valaki 80 IQ felett aki elhitte azt a sok ámítást/baromságot amit a Narancsosos a képünkbe toltak az elmúlt években? Az egyik 19, a másik egy híján 20. Ha minden terv szerint halad 4 év múlva Mo. államformája királyság! Ezt nektek nagy magyarok!
@BéLóg:

Jól van fiam, ülj le egyes. A tieid lophatnak, de az offshore-lovagok (nemtom miaz, de gondolom a fidesz napi körlevelében biztos leírták) nem.

"Pont az olyanok mint te igyekeznek valamiféle kurvanagy komcsi egyenlőség alá terelni a zsebtolvajt a gyilkos túszejtő bankrablóval (mint írtam volt már annyiszor)."

Komcsinak még sohaem hívtak :), bár igazából asszem az elmúlt 8 évben átformálódott a szó jelentése magyarországon. Tulajdonképpen megtiszteltetés.

Komcsinak lenni ma magyarországon szerintem sokkal nagyobb erény, mint beállni a droidok közé és várni a kánaánt azoktól, "akik kevesebbet lopnak". Hozzátenném még, hogy a szoci szavazók szintúgy nem komcsik!
Szerintem Bokros volt a legnagyobb komcsi a mi történelmünkben. Igaz, nem kapta meg az offshore királyság lovagrendjét, de szerintem ez is eljön hamarosan.
süti beállítások módosítása