Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.07.12. 06:00 Fabius

Mutyiország felvirágzik

Címkék: fidesz korrupció törvényhozás közbeszerzés

Jeles nap volt a tegnapi drága Feleim.  Nemzeti Törvénygyárunkban az Orbán Viktor Együttműködés brigád sztahanovbotjai megszavaztak bármit amit eléjük tettek, ezzel letették Mutyiország alapkövét. Törvényben rögzítették, hogy a matolcsyzmus izmossága a szúnyogfing erejével vetekszik, ezért legyen kedves a versenyszféra kipótolni a hiányzó lóvét. Az egykulcsossal mindenki jól jár, kivéve a munkavállalók 2/3-a, és az ő munkáltatóik. Ahol esetleg elbocsátásokkal járna ez a mutatvány, ott sincs ok a kétségbeesésre. Kormányunk gondoskodott mindenről, egyúttal megszavazta a közmunkásrabszolgák felhasználásának módját szabályozó javaslatot is.

A 250 milliárdos "tartalékba" adott pénzre is vesse a keresztet szaporán az összes minisztérium, mert Kedves Vezetőnk szentséges jobbkeze és személyes bal agyféltekéje máig sem tanult meg számolni. De ne szomorkodjon se a kedves választópolgár, se a munkáltató, a közbeszerzési törvény rugalmassá tételével kompenzálja őket az állam. Vagyis ami eddig lopásnak minősült, az innentől törvényes lesz.

A számtalan jó hír sorából is kiemelkedik, hogy Makovecz Imre áldozata - szépérzékét nyelvérzékre cserélte Viktor kedvéért - meghozta gyümölcsét, és immár ő Magyarország főfőművésze, aminek saját akadémiája is akad. Örvendezzünk, szeptembertől itt a csipszadó, szétverték az ombudsmani rendszert, és ők maguk fogják megvédeni jogainkat, adatainkat saját maguktól. Ezek mellett alig hír, hogy egyház lett a Hit gyüli. A hét kérdése: cserébe lesz-e a Hír Tv-n zsoltáréneklős, te vagy a mi Urunk és pásztorunk Vidám vasárnap?

Nekem legjobban a közbeszerzési törvény tetszik a sorból. Itt nincs lacifaca és mellébeszéd, csak az egyenes szándék: árubeszerzés és szolgáltatás esetén 25 millió forintig szabad a vásár, közzétenni nem kell semmit, elég meghívni a haveri körből három ajánlattevőt, és máris vajazható a kenyér mindkét oldalán. Nagyobb beruházásoknál 150 millió a plafon, ami az építőipari lobbista havereknek kedves. Hogy érzékeltessem az összeg nagyságát mondok két példát: az erdőbényei polgármesteri hivatal felújítása tokkal vonóval kijött 34 millióból, de a lényegesen nagyobb jászapáti hivatal külső belső felújítását is kihozták 60 millióból. Na ehhez képest képzeljük el, hogy 150 millióig se kérdés, se apelláta nincs a közpénz felett.

Aztán, ha a mi önkormányzatunk szokásaiból indulok ki, akik 10 milliós előfizetéssel szponzorálják a nyomtatott pártlapokat, (Magyar Hírlap, Magyar Nemzet) így öntve közpénzt az egyre csökkenő példányszámmal bíró Széles Birodalomba is, akkor kicsit sem vagyok nyugodt. Nyilván közérdek, hogy Zuglóban egy közintézmény dolgozói le ne maradjanak Szentesi Zöldi kirohanásairól, Bayer orgoványi erős hasonlatairól, és Huth Gergely baklövéseiről.

Másik kedvencem az új adatvédelmi törvény, és az ombudsmani rendszer kiherélése. Négy biztos helyett egyet, és két pótbiztost hagytak megvágott jogkörökkel, a minek a mi jogainkra úgy vigyázni elv szellemében. Bár látszólag létrehozták a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságot, 10 millióig lehet bírságolni a személyes adatokkal visszaélőket, ám én majd akkor hiszek el ebből egy szót is, ha legalább rá mer majd pisszegni valaki a lázárlandi vendettázókra. Az adatnyilvánosságra vonatkozó szabályokat is sikerült úgy átírni, hogy az a kormánynak és a körülötte döglégyként zümmögő üzleti szférának legyen jó: a nem közvetlenül közfeladatok ellátására fordított közpénzek sorsára vonatkozó információk nem lesznek nyilvánosak.

Na, ehhez add hozzá a 25-150 milliós közzététel nélküli közbeszerzést, a minimálbér alatt bérelhető szerencsétlenek hadát, és meg is érkeztünk Mutyiországba. Oda, ahol a költségvetésen akkora lyukak tátonganak, hogy lassan minden második ülésnapra jut egy költségvetési módosítás, oda, ahol a versenyszféra finanszírozza a kormány adócsökkentését, mert egyedül végrehajtani képtelen, hamár. Felvirágzik majd az ország - vetítik - minden csudijó lesz. Éppen csak a Legtisztességesebb Fiúk - akik sosem lopnának, elmúlnyócév, höjje vagy? - teszik átláthatatlanná a közbeszerzést, és teremtik meg a lehetőséget, hogy kézen közön ugyan, de törvényesen talicskázhassák kifelé a közpénzt.
Hej, ha szép emlékű Szabadi Béla még politikai államtitkár lehetne...

 

355 komment · 8 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr693059328

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A szálkás káposztás-tészta 2011.07.14. 18:58:23

 Bevallom, hogy van egy nagyon rossz szokásom. Délután, mikor hazaérkezek a munkából és nekiállok ebédelni (mivel egyedül eszem) mindig magam elé veszem a helyi Kanászkürtöt (megyei napilap) és falatozás közben olvasgatok. Így történt ez ma is. Am...

Trackback: Egy nyugdíjas levele 2011.07.12. 20:31:22

 Kaptam egy levelet, amit minden kommentár nélkül megosztok. (Ha valaki szintén megkapta már attól elnézést az ismétlésért, bár ezt szerintem nem árt ismételgetni.)Tisztelt „politizáló elit”!Ti kinek a pénzén szereztétek a Marx  K...

Trackback: Ínségmunka 2.0 - havi 38.500 ft 2011.07.12. 15:29:24

A Magyar Munka Terv új rendszere a munkaerőpiactól elidegenítő, alacsony bérezésű, sok ponton a két világháború közötti ínségmunka intézményére hasonlító rendszert alakít ki.A biztosítási elvű álláskeresési támogatás leépítésével növeli ...

Trackback: A Fidesz akkor is hatalmon marad, ha leszavazzák 2011.07.12. 14:21:38

A Kedves Vezető állampárti babérokra törekvő csapata megtalálta a megoldást arra, hogy akkor is hatalmon maradjon, ha a választók jelentős többsége inkább el szeretné őket hajtani a sunyiba 2014-ben. Egyfordulós, vegyes választási rendszert fognak beve...

Trackback: Radikális változások a Munka Törvényvében 2011.07.12. 14:09:58

Az Országgyűlés a hét elején elfogadta azt a törvénycsomagot, amely gyökeresen megváltoztatja a Munka Törvénykönyvét. Ezek a módosítások azonban senkinek sem kedveznek. Vagy mégis?...

Trackback: Hajszál a sűrű takonyban 2011.07.12. 13:38:01

Az a helyzet, hogy mostanában egyéb elfoglaltságom miatt nemigen volt időm írni. A kevés időmet inkább olvasással töltöttem. Ezt a tevékenységet én úgy szoktam elkövetni, hogy a kurucoktól a Népszaváig elolvasok mindent, amit csak bírok. Természetesen ...

Trackback: Sir Robin és a dohánylobbi 2011.07.12. 12:29:38

A kormány nem hátrál. "Kipaterolja" az IMF-et (a hitelt azért még lehívja MOL-részvényre), "sallereket és kokikat" kap oszt Brüsszelben és helyére teszi a multinacionális cégeket (közben az AUDI és az OPEL 16,7 milliárdos munkahelyt...

Trackback: Két legyet egy csapásra 2011.07.12. 06:37:24

 Első légy: Adva van nagyjából 80 ezer szolgálati (korkedvezményes) nyugdíjas rendőr, katona, tűzoltó, börtönőr, akiket a kormány visszarendel munkavégzésre, mivel a Kedves Vezető szerint: "nem tudunk fizetni segélyeket, csak közmunkabért tud...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: És most mi van? Mit igazolnak ezek a fotók. Az hogy a pszichoptáról mint soros EU elnökről sajtófotók készültek.
@Bathory:

" Énfelőlem annyit lopnak amennyit akarnak ha marad a zembereknek is. Előző ciklusukban kezelhető volt az adósság és végig nőtt a gazdaság. Ezért mondom hogy lehet hogy gecik, csak sajna senki sincs a közelükben sem."

Eddig azt hittem, egy normális ember vagy. Ilyet hogy írhatsz le?
Teljesen elmentek otthonról?

Esetleg a kiskorú lányodat is megerőszakolhatom, ha cserébe nem kell visszafizetned a maradék törlesztőrészletedet?
Ritkán írok ilyet, de te egy szamár vagy.
@Trompf: "Viszont várnod kell, és némi agyat magadba szívni addig, hogy bírjál hatni az MSZP javára. Mert sokan tudják kinek köszönhetik ezt a szart elsősorban amiben van az ország."
Meg a te tetű fideszednek akik mindent keresztbevertek. Szelektív memóriád van. Tán még TV székházat sem b...ta szét a söprdék. Te idióta!
Führered családja meg mi a jó istenből gazdagodott meg asshole?
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Na ja szamár..

Viszont látom neked meg Kohn Bandival egy pedofil rúdra jár az agyad, ha megerőlteted magad.

Mért nem világvágát írtál, vagy tömeges elgázosítást, vagy ufó támadást ? Annak pont annyi az esélyer, hogy bárki kiskorúakat erőszakoljon egy kormány miatt, leszámítva a végtelen fantáziátok.

A gazdaság jobban pörgött a Fidesz alatt, ez letagadhatatlan tény.
Ahogyan az is, hogy az elmúlt 8 évtől rosszabb kormánya gazdasági szempontból az országnak legalább 100 ha nem több éve nem volt.
@gipsz1234: Basszus. Beszél angolul. Hihetetlen.
:DDDDDD

Pedig lemertem volna fogadni, hogy a MSZP pártközpontban senki nem tud, egy kukkot sem.
@Trompf: Szargyártó elvtárshoz van szerencsém?
@gipsz1234: Ő modorosabban fogalmaz.

Nekem is meg kellett cseppet erőltetnem magam, hogy megértsem az itt süketelő ifjú szocik nyelvezetét. 16 éves korom óta nem olvastam ennyi gecizést, meg faszkalapozást amit az MSZP-s IQ huszárok ideokádnak.
@Trompf:
A linkelt helyekre hány jelentkező van?

Te felvennél egy mérnököt udvarosnak? Miért?
@Trompf: Orwell klasszikus mondata egyre gyakrabban jut eszembe: All animals are equal but some animals are more equal than others.
Ha fidsznyik van mindent megtehetsz büntetlenül. De jön még kutyára teherautó!!!
@Trompf:

"De ettől még belerokkan az ország ha a 3/4-ét a munkavállalóknak segélyből tartjuk el."

Munkaadói járulék
Munkaerőpiaci járulék
Munkavállalói járulék

Tisztességesebb lenne közmunka program, ha ezeknek a fizetési kötelezettségeket is harmadolnák, ha már a segély ideje 9-ről 3 hónapra csökken.
@gipsz1234: Na látod-látod.
Én már 1990 óta Orwellt emlegetem.

hu.wikipedia.org/wiki/Duplagondol

De ez mit sem változtat azon a tényen, hogy a Fidesz ezerszer jobb gazdasági szempontból az MSZP-től.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Szerinted kinek fizeti a fent leírt járulékokat az állam ?

A közmunka gyakorlatilag a semmittevőkkel, illetve a feketemunkásokkal kibaszás csupán.

Nem hiszem hogy bárki komolyan gondolná, hogy egy szöget is akár keresztbe rakna az aki évtizedek óta az adófizetők pénzéből segélyen él.

Viszont elveszti azt az időt, amit feketemunkával vagy kocsmázással tölt.
@Trompf:

"Trompf · trompf.blog.hu 2011.07.12. 18:35:47
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Na ja szamár..

Viszont látom neked meg Kohn Bandival egy pedofil rúdra jár az agyad, ha megerőlteted magad."

Én nem ebben a stílusban vitáztam veled eddig.

Az, hogy funkcionálisan analfabéta vagy, és nem vagy képes a folyamatos szöveg értelmezésére, nem az én hibám.

Oszjónapot.
@Trompf: Te, hülye fasz! Ennyi volt, nem állok veled szóba, tényleg agymosott droid vagy, csak szánni tudlak.
Azért elismerhetjük, hogy mindkét csapat hibázott eleget. Azzal kezdeném, hogy a fidesz soha nem került volna hatalomra, ha nem paktál le még az ördöggel is. /Csurka, Torgyán, Farkas,
Kolompár,stb/. Az mszp-nek ott tartott be ahol tudott. Amikor kijárogatott a németekhez, ide-oda, lefikázta a gazdaságot, másnap a forint mélyrepülésbe kezdett. Ez érezhetővé vált amikor a bankban a kamatkülönbözetet kellett fizetni.
A 12 Állami gazdaságot is elsinkófálta a fidesz az előző kormányzása alatt. Szóval az egyik szar a másik kaka. Szerintem az összes politikust haza kellett volna zavarni a rendszerváltáskor. Mert a régi párt titkárok, munkásőrök csemetéi is megtanulták hogy kell lopni. Most már mindegy, hogy milyen színű, vagy pártállású jön, de tegyen már valaki rendet.
@Tedat: de Tronpf is elolvahatja. Értsétek már végre meg most nem az MSZP fikázása van műsoron. Most az a FIDESZ-KDNP van kormányon akikre valószínűleg ti szavaztatok. Most megpróbáljátok védeni a védhetetlent. Szép próbálkozás csak nagyon meddő. Ezt már nem lehet védeni. Semmivel. A Fidesz elmúlt egy éves ámokfutása nem védhető semmivel. Ha csak azt nézzük, hogy milyen balfaszségokat akkor kezdjük el, de nem fogtok neki örülni:
1. Egyéni képviselői javaslatokra benyújtott törvények.
2. Médiatörvény, amiért az orbán kormány megkapta az első sallert.
3. Az IMF kiebrudalása, hitelek sokkal rosszabb kondíciókkal töeténő felvétele.
4. Az ország további eladósítása.
5. Lex haveerok törvények sokasága.
6. Új alkotmány. Ehhez nincs mit hozzáfűzni, orbán második sallere.
És a sort még sokáig lehetne folytatni, csak nincs kedvem már hozzá.
Csak annyit tudok remélni, hogy minél hamarabb felnyílik a szemetek, és nem a saját károtokon kell felismerjétek a Fidesz sszép új világát.
@vitézlajszló: Miért ? Te eddig azt hitted én veled beszélgetek te szerencsétlen ?

Esetetekben A @ mögött lenni, csak valaki szórakozástatását jelenti legfeljebb, és IQ szint közelítésre alkalmas csupán alulról.
@Trompf: nem akarok olyan indulatosan fogalmazni, mint orbánmentesítő, de kb ugyanazt gondolom. hiába írod le sokszor, hogy aki munkanélküli, az lusta, részeges stb, nem lesz igaz, te nagyon ostoba. Aki munkanélküli, az azt jelenti, hogy kirúgták/megszünt a munkahelye, és nem talál másikat. Keres, hónapokig, sok-sok hónapig, de nem talál. Ennek sok oka lehet, pl olyan helyen lakik, ahol nincs munka, ez Magyarország elég nagy részére igaz sajnos. Vagy olyan végzettsége van, ami ma már használhatatlan, pl műszerész. Vagy elmúlt 50, és senki nem akar neki munkát adni, mert öreg, vagy kisgyereke van, és senki nem akar munkát adni neki, mert ha beteg a gyerek...tehát "megbízhatatlan" és a többi. Szóval szégyeld magad, hogy itt azt hirdeted, hogy a munkanélküli egy lusta részeges élősködő. a közmunkaprogrammal pedig röviden az a baj, hogy munkáért fizetés jár, nem pedig alamizsna.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Na megjöttem. Mi megy megint itt...:)

Nem akartam az érzékenységedbe gázolni, vedd semmisnek hogy annyit lopnak amennyit akarnak. Annyit fenntartok, hogy nem hiszek abban, hogy van értelme a lopásokon lovagolni, mert a rendszerbe van kódolva a korrupció. Úgy értem, hogy ma egy gazdasági csúcsvezető 50-150 millát keres Magyarországon, míg akár a miniszterelnök papíron ennél jóval kevesebbet. Az állami felsővezetők /államtitkárig bezárólag/ sokkal kevesebben vannak, mint a gazdasági felsővezetők, és sokkal kevesebbet keresnek. És akkor még nem beszéltünk a passzív jövedelmekből élő igazi elitről. Ezek után csak egy atomnaiv átlagfizetésből élő cserkészkapitány gondolhatja komolyan, hogy a döntnökök majd nem fognak lopni. Nyugaton is lopnak, ez a demokrácia ára. Ez nem mentség senki lopására de ez a valóság.
Orbán nem attól a kérdéstől jött zavarba, amit Pintér volt cégéről tettek fel neki, hanem mert akkor jutott az eszébe, hogy azt a nemjóját, megint módosítót kell beadni ehhez a törvényhez is, hogy a haveroknak ne 25 millió legyen a közbeszerzés alóli kikerülés határértéke.
@the_lonewolf:
A képlet egyszerű.
Gazdaságilag a Fidesz ezerszer jobb az elmúlt 8 év MSZP kormányától tól.
Erre bizonyíték az összes grafikon 98-2002 vs 2002-2008 között.

Ha lesz alternatíva, majd arra szavazok.
De amíg nincs még egy MSZP kormányt nem bír ki az ország.

Addig is lehet sírni a nyugdíjon, alkotmányon stb...
De itt a túlélés a cél mostmár hála az elmúlt 8 év elbaszott teljesítményének.

Mellesleg a demokrácia deficit se állja meg igazán a helyét azután, hogy Gyurcsányék ellenzéki tüntetőket verettek 2006-ban rendőrökkel.
@Trompf: "Már leírtam, hogy szerintem a közmunkaprogram az egyik legjobb dolog amit gazdasági szempntból léptek rendszerváltás óta."

Bocs, el kellett mennem DOLGOZNI. Szóval. Ha Neked ez az egyik legjobb gazdasági lépés, akkor Te nyilván nem a Közgázon végeztél. Talán az SS erő-szakon? Kb ott volt ez a színvonal.

"Nekem tetszik a családi adókedvezmény is."

Annak a 3 gyermekes minimálbéresnek, aki az adókedvezményt nem tudja igénybe venni, annak meg nem. Az nem ezt a csodát várta Ungarische Kleine Führer-től.

"Gzadaságilag a Fudesz kategóriákkal jobb, amint ezt a grafikonok is bizonyítják, a szomszédos országok összevetésében."

Mivel a fidesznek gyakorlatilag napi szintű ötletelésen túl nincs gazdaságpolitikája, így ez valószínűleg nem az ő érdemük.

"Aláírom, hogy Bajnaiék jobbak gazdaságilag."

Ma ez az egyetlen mondatod, amivel egyetértek. De ezzel sem mondtál sokat. Annál a nullánál, amit a fidesz alkot, nem nehéz jobbat összehozni. Fogalmazzunk helyesen: Bajnainak VOLT programja, a fidesznek, ha így folytatja, hamarosan pogromja lesz...

Alapból az összes jelentős beruházást az előző kormányok kezdték el. Még a kínai kapcsolatépítést is.

"Csak épp nem Bajnai az alternatíva, hanem a régi jól ismert elkúrók."

Én REMÉLEM, hogy Bajnai. Mert akkor végetek.
@aritus: Márpedig én nem akarom eltartani másik 3 segélyen élő ember családját kompletten.

Akár tetszik ez neked akár nem.

Hidd el el tudom költeni a saját családomra is azt a pénzt.

Ha majd megfordul az arány és csak minden 4. ember nem dolgozik (jelenleg minden 4. dolgozik), akkor majd eltartunk hárman egyet.

Addig dolgozzanak csak.
Ha kell közmunkába.
mert én nem adok többet nekik az adómból egy fikarcnyit se.

Ha kell külföldre megyek, ha kell adótcsalok.
Elég volt az ingyenélőkből.
@Bathory: Egyetlenegy baj van, de az nem kicsi. Lopnak mindenhol? Legyen OK. Élnek és dolgoznak is tömegek mindenhol ugye, ez is OK?
Tessék már a dolgozó tömegeknek is juttatni némi jövedelmecskét, mint mindenhol (ahol ugye szintén lopnak). Na, erre mondom én, ha ezt a hülyeországot a Cosa Nostra irányítaná, többre mennénk gazdaságilag és (sajnos) tisztességben is (a tulajdonnevet most először nem véletlenül írtam nagybetűvel, véleményem szerint jobban megérdemlik, mint bármely hazai párt).
@T-101: Kár a Führerezés ilyen (a többi MSZP fan közül) kiemelkedő gondolatmenetbe.

Szerencsétlenségedre 1998-2002-ig jól működött a gazdaság, 2002-2010-ig meg ha akarták se baszhatták volna jobban el.

Okolhatod ezért a csillagoktól kezdve a széljárásig a tényezőket, mondhatod ezerszer is hogy nincs koncepciója.

Még alá is írnám, ha nem éltem volna az előző 8 évben, és most nyitnám ki a szemem anyatejért ácsingózva.
@vitézlajszló: Tessék már a dolgozó tömegeknek is juttatni némi jövedelmecskét, mint mindenhol (ahol ugye szintén lopnak).

Tessék talán dolgozni. Még mindig az van az emberek fejében, hogy a jövedelmüket az állam juttatja. Lótojt. Ha közszolga vagy, menj el dolgozni. Ha alkalmazott, akkor vállalkozz. Sokan jól megélnek. A magyar termelékenység a béka segge alatt sincs a némethez képest, mert nem jut minden melósra 2 vezető és az az egy meg tudja szervezni a munkát. De mivel olyan munkaszervezésünk sosem lesz, a vállalkozás reálisabb, és azt is te döntheted el, hogy mikor és mennyit adózol.
@Trompf: te szánalmas hülye! nem ingyenélők, nem érted? aki munkanélküli, az amíg dolgozott vontak tőle járulékot, arra az esetre, ha munkanélküli lesz, ha egyáltalán érted ezt, a munkanélküli segélyt nem te fizeted bameg, ha nem a munkanélküli előlegezi meg. Szóval abbahagyhatod az aljas fröcsögést a munkanélküli emberekkel szemben.
@Trompf: amúgy az jó lenne, ha külföldre mennél, jót tenne neked:))
@aritus: Most egyeztem meg az ácsokkal, holnap jönnek tetőt csinálni a 7végi kertbe. 50 nm, megcsinálják ráteszik a lécet, hárman fognak dolgozni, 300 eurót kapnak. Egy nap lenyomják, anyagot adom. Ezt minden munkanélküli megtanulhatja, ha akarja, akkor is ha tanár, rendszergazda (volt 10 éve). 100 euró napi fizu meg nem annyira rossz.
@aritus: Te szerencsétlen barom. (Szerencsére iskolába is tanítok, így tudom mi a kötelező kötőszó az érvekben kifogyott tizenévesek estén)
Madj az én apukám az erősebb az biztos ezután jön.

Nem fizetek több járulékot az ingyenélő segélyesek eltartására ?
Vetted ?
Nem telik rá se az országnak se nekem ?
Érthető ?

A segélyesek 90%-ra pedig egy az egyben megáll hogy ingyenélő semmittevő tolvajok, akik az adóüfizetők pénzét lopják.
És azért lopják mert megtehetik.

És minnél inkább megtehetik annál inkább meg is teszik.

Végre a végnélküli osztogatással ellentétes törvény született.
A közmunka a legjobb ami idáig történt az országban az ingyenélés megfékezésére.
@Bathory: Részigazságok ám ezek!
Nem pontos, csak hozzávetőleges adatok:
Egy főre jutó GDP nálunk a németnek kb. harmada. A jövedelem kb. a hatoda. Ez nem pontos, hangsúlyozom de, ha utánanézel, nem fogsz szignifikáns különbséget tapasztalni szerintem.
Azt csak a nyomoronc kisgeci találta ki, hogy a magyar nem dolgozik!
Vannak akik nem, vannak akik meg belerokkannak a munkába!
Hivatali melót próbáltál már? Nem sok stresszesebb munka van ám! Főleg mostanában.
Én már három teljesen különböző területen dolgoztam, mindenhol megvoltak a gondok. Egy dolog biztos: a hivatali munka mára semmilyen sikerélménnyel nem kecsegtet, szerintem ez a legszarabb, ami munkával kapcsolatos.
@Trompf: mit tanítasz te iskolában? nem "iskolába"... "minél" - egy "n"...
remélem nem nyelvtant...
eddig csak olvastam, de nem bírtam tovább

a nézeteid vérlázítóak,és ostobák
remélem munkanélküli leszel a hazug, idióta kormányod remek gazdaságpolitikája hatásaként...
@Trompf: Nekem sajnos ov. nagyon is rímel hitlerre. És hidd el, én lennék a legboldogabb, ha ezzel egyedül lennék.

A tévhited el kell oszlassam. NEM MSZP-fan vagyok. Viszont teljes mellszélességgel baloldali ember. Várom a csodát, egy vállalható baloldali pártot. Felőlem hívhatják MSZP-nek is...

Tudod, nem számoltam, de úgy kb. 10-15-ször leírtad fentebbi hozzászólásaidban az "elmúlt 8 év" fidesz-szlogent. Ha nincs a gazdasági világválság (amit valljuk be, nem az MSZP generált), most érvetek se lenne a tolvajozáson túl. Az fel sem merül, hogy mennyi építkezés (autópálya, metró, stb) folyt akkor? Vagyis az "ellopták az összes pénzt" kijelentés sántít.

Viktor mindkét hatalomra kerülésekor gazdaságilag erős Magyarországot vett át. Ezt ő maga is elismerte. Annak ellenére, hogy ellenzékben mindent elkövetett a reformok (és igen, a megszorítások) ellen.

Tagadta a megszorítások szükségességét, ezzel szemben soha nem látott szintű csomagokat vezet be. A viki csomag úgy aránylik a Bokros csomaghoz, mint konténer a Tesco-szatyorhoz. A baj az, hogy mindezt még csak nem is a gazdasági helyzet kényszeríti ki. Hanem az elcseszett SZJA. Szerinted komolyan, észérvekkel meg lehet magyarázni a melósnak, hogy a képviselő urak 200-300 ezer nettóval többet vihetnek haza, az ő bérét meg a kft vezetőjétől zsarolja ki a kormány, hogy legalább annyit vigyen haza, mint eddig? Védhetetlen.

Egy apró szösszenettel hagy védjem meg a 8 évet: AKKOR NEM FÉLTEM. Most igen.
@Bathory: én 400 eurót keresek egy hónapban...
csak még így sem akarok külföldre menni, és onnan osztani az észt...
@T-101: Erős érv a válság.
Kár hogy az összes szomszédos ország a válság közben, elött és után is úgy elhúzott mellettünk mint a szél.
Tudod a grafikonokban számokban az a szép hogy van relatív értelmezésük is.

Nem az a probléma az MSZP-vel hogy rosszul teljesített válság idején.
Hanem az, hogy válság elött, után és alatt is a legrosszabbul teljesített szinte egész Európában.

98-2002-ig pedig együtt mozgott az összes gazdasági mutatónk a többiekével.
Utána leszakadtunk.

Ilyen béna kormányunk még nem volt.

És erről legkevésbé én tehetek.
@oriana: Egy dologra valóban rávilágítottál.
Befejezem a másodállásban végzett munkám, és abbahagyom itt a reménytelenül hülyékkel az eszmecserét.

Nézegessétek a grafikonokat ha akarjátok tudni ki rántotta szarba az országot.
Nézegessétek a szomszédokat is ha tudni akarjátok hol tarthatnánk csak egy közepesen erős kormánnyal.
@vitézlajszló:

Egy főre jutó GDP nálunk a németnek kb. harmada. A jövedelem kb. a hatoda.

A magyar átlagkereset 200 bruttó, de mindig hozzáteszik hogy a szürkegazdaság legalább még + 1/3, de igazából fogalmuk sincs.

A németeknél gyakorlatilag nincs szürkegazdaság. És bizony az átlagkereset 3000 alatt van. Szerintem ez a harmada. Más kérdés, hogy az átlagos kereset nincs annyira megterhelve adóval, de nem inaktív a lakosság 80%-a.
@Trompf: rajzolok neked grafikont,ha erre izgulsz...
de a józan paraszti eszedet hova tetted?
mantrázhatod magadnak ezeket, amiket itt nyomsz, de attól még nem lesz igaz...
lehetett volna jobb is az elmúlt nyóóóc év, de ebben a fidesz keze is benne van keményen
amit meg most művelnek a dilettantizmus csimborasszója...

én megértem, hogy keresed az önigazolást, hogy rájuk szavaztál, de jobban jársz, ha gondolkodni kezdesz...
neked kéne körülnézni, narancs köd nélkül...
@Trompf: Webfejlesztő vagyok, matematikus, matek tanár, informatika tanár.

Most azért hagylak itt titeket hogy az elsővel foglalkozzam. 1 misit kapok érte 4 hónapra, és nem sírok mint a fürdős kurva, hanem 24h-ig dolgozok.
@T-101: Én azt mondom: MOST SE FÉLJ! Nincs okod rá, ezek jobban félnek Tőled!
Ezek rettegnek a gondolkodó emberektől, főleg a gondolkodó emberek tömegétől. Meg kell végre alkotnunk a gondolkodó emberek tömegét, hadd legyen reális alapja a rettegésüknek!
@Trompf: Ez azért nem tünik anyirasoknak, bár a tanárihoz képest...és ehhez külföldre kell menni?
@Bathory: Nekem se.. :) De másodállásban nem annyira kevés kb 4(hónap)*4(hét)*4(nap)*4 óráért.

Ha lesz jobb majd azt csinálom.
képzeld én is dolgozom, nagyon sokat, havi 100e-ért... közalkalmazott vagyok
minden szinten ellehetetlenít ez a kormány
elvesz mindent, még az élettől a kedved is
közben végtelenül hazug és cinikus...
@Bathory: Egy konkrétum: a frissen végzett orvos fizetése nálunk annyi, mint egy főállású fővárosi utcaseprőé. Ez bizonyára Németországban is így természetes.
@Trompf: Én ugyan nem vagyok közgazdász, de, ha csupán a külföld teljesítményével való összevetéssel érvelsz, azt nem igazán tudom értelmezni.

Mint írtam, nálunk rengeteg nagyberuházás indult. Pl. szlovákiában hány méter autópálya épült?

Továbbá lényegében állandó "ellenszélben" kellett dolgozniuk. A szükséges reformokat a fidesz ahol érte, ott fúrta meg. Így lényegében nincs joguk kritizálni azok elmaradását. Azt mondták, hogy bezzeg majd ők! Ez a nagy bezzeg kimerül a MANYUP pénzek ellopásában és egy elkúrt adórendszerben. Ezt még én se gondoltam volna. De tudod mit? Kívánom, Neked legyen igazad, mert ha nekem lesz azzal se járok jobban...

És igen, voltak hibás, populista döntéseik is. De hát választást akartak nyerni...Ezzel szemben viktor nem ígért semmit (de azt be is tartja... :-)

Összességében én akkoriban nem is különösebben foglalkoztam politikával, hisz dolgoztam, építkeztem, nem éreztem veszélyben az egzisztenciám. Most mindent elveszthetek pillanatok alatt (igen a munkám is, hála a fidesznek, ugye indokolni se nagyon kell, ha felállít a főnököm.) Ezért félek.

Végül: Az "Ilyen béna kormányunk még nem volt." a második szentigaz mondatod ma. Csak szerintem a mostanira az.

Mára elköszöntem.
@vitézlajszló: Kórházi orvosé igen. Rezidenseké igen. De akkor az ügyvédbojtárok is sírjanak, sokszor ők fizetnek hogy dolgozhassanak vmi irodában....sokan sírhatnának, csak nincs értelme.
@Trompf: Faszomöcsse, webfejlesztő vagy ? Álmodban buzigyerek :)
Matek meg infótanár :)))) Maximum seggnyalásból vagy fasz-szopásból lehet diplomád gyökér.

"1 misit kapok érte 4 hónapra, és nem sírok mint a fürdős kurva"
Nagyon szarul hazudsz te fasz meg írni sem tudsz, webfejlesztőként annyit nem tudsz hogy a böngészőkben van helyesírás ellenőrzés :))
Havi 250000 .... akkor a webfejlesztőnek te hozod a kávét, mint fürdős kurva.

"4(hónap)*4(hét)*4(nap)*4 óráért." MUHAHA :)))
Feltöltöd tartalommal a wordpress vagy a drupal portálmotorokat :))) Teeeee webfejlesztő :D :D :D
@Bathory: Te tényleg nem gondolod, hogy az elvégzett munkát az árán meg kell fizetni? Azt sem gondolod, hogy a felsőoktatásban gyakorlatilag az állam jövőbeli versenyképes munkaerőbe ruház be?
Akkor mi a túrót gondolsz te azon kívül, hogy saját javaidat gyarapítod? Ennyire nem lehetsz sötét fidesznyik!
az elvégzett munkát az árán meg kell fizetni?-az árán van fizetve.

a felsőoktatásban gyakorlatilag az állam jövőbeli versenyképes munkaerőbe ruház be? - ez így van, de ez hogy jön ide?

Akkor mi a túrót gondolsz te azon kívül, hogy saját javaidat gyarapítod?- Igen, nekem kapitalistaként ez a dolgom. A felsőoktatás is ezért van, nem? Gondolatból meg nem sok minden jön létre.
@Bathory: "az elvégzett munkát az árán meg kell fizetni?-az árán van fizetve"

Valóban faszfej ? Folyamatos 3 műszakban a csabai húsüzemben a fűszerező nettó 115000 -el meg van fizetve szerinted ???

"Akkor mi a túrót gondolsz te azon kívül, hogy saját javaidat gyarapítod?- Igen, nekem kapitalistaként ez a dolgom"
Köcsög tudja ez imádott istened vagy a tartótiszted ??? Pofátlan extraprofit ?????
A mocskos kurva anyádat :)
@orbánmentesítő: Kimehet kolbászt tölteni Manchesterbe 1500 fontért. Ugyanúgy fog élni belőle. Ha kevés, tanuljon meg valamit. Legalábbis nekem ez ugrik be. Pl. egy tolmács egy napra kap 30-40et. Vagy akármi, lásd ácsok fent.
@orbánmentesítő: Egyébként ez a füszerező szalagmunkás sokkal hihetőbb, mint a rendszergazda...:)
Oszt ismét egy szép, eklatáns példa Mutyilandból:
index.hu/belfold/2011/07/12/tobb_penz_kapnak_az_egyhazak_de_elszamolni_nem_kell_vele/

Aki még mindig nem érti, annak tényleg tök reménytelen magyarázni, a nyilvánvalót!
Az vagy tök hülye, vagy megfizetik, hogy tök hülye legyen! Igazán megható az elvtársak igyekezete, de most már tényleg döntsük el, hogy a szemünknek hiszünk, vagy az elvtársaknak! :o)
@Bathory: Ez az igazi, cinikus fidesznyik mentalitás.
A cinizmus és a képmutatás a legnagyobb baj veletek. Majd kinövitek, ha lesz rá időtök.
Nem adnék túl sokat. Mármint időből. A bandátok is meg fog méretődni, az ellopott javak most sem fognak a helyükre kerülni. Ez a hülyeország már kb. 12-13 éve így (nem) működik.
@vitézlajszló: És a jobbik következik vagy személyesen Te? Úgy értem 2014ben.
@Bathory:
Mondjuk valakinek megszűnik a munkahelye.
Keresett nettó 100 ezer Ft-ot.
100 nettó arra elég, hogy nagyon szerényen megéljen.
Elmegy segélyért.
Kap 3 hónapig nettó 70-et (KB ennyi a minimálbér nettója, a segély max összege)
Az, hogy előtte minden hónapban 1500 Ft-ot fizetett a izetéséből arra a célra, hogy esetleg egyszer munkanélküli lesz, a munkáltatója meg kétszer ennyit, az havi 4500.
Legyünk optimisták, hogy előtte 10 évig folyamatosan dolgozott, akkor 450000 Ft-ot fizetett be.
Ezzel szemben kap majd 210000 Ft-ot vissza a három hónap alatt.
A havi 4500-at akkor is fogja fizetni, mikor újra munkába áll.
Nem talál munkát. Akar dolgozni, de nem talál. Naponta két meghallgatásra (interjú ha így jobban tetszik) megy, ahova a közlekedését saját magának kell megoldania. Mivel nem fél az ingázástól, ezért napi átlagos 500 Ft-al számoljuk az álláskeresés utiköltségét, noha tudjuk, hogy csak 1 db jegy 300 Ft. Napi 500 Ft-al már a 70 zer Ft-ból csak 60000 marad. Semmire sem elég.

100-ból nem lehet megélni, akkor 60-ból meg lehet?

Ha három hónapon belül talál munkát, akkor esetleg elegy kevesebb pénzért, rosszabb körülmények közé, mert rá van szorulva.
Elmegy 85-ért dolgozni.

Attól a perctől kezdve, hogy 85-ért elment dolgozni, szinte nulla esélye van arra, hogy újra 100-ért is tudjon dolgozni, mert munka mellett nem valószínű, hogy el tudjon menni jelentkezni.

100-ból nem lehet megélni, akkor 85-ből meg lehet?

ha nem talál munkát, akkor irány a közmunka, havi 40-ért. az mire lesz elég?

Közmunka mellett, főleg ha 200 km-el arrébb kell dolgoznia, lesz ideje rendes munka után nézni?
Az önbecsülésében egy tanárnak, akinek bezárják az iskoláját, és nem tud elhelyezkedni (A fiam iskolájában 1 db részmunkaidős angoltanári állásra 119 jelentkező volt.) mekkora kárt okoz, hogy kubikolnia kell?

Biztos, hogy ez így jól van kitalálva?
Azért, mert vannak lógósok, ki kell baszni mindenkivel?

És rendben, csökken a segély ideje, de akkor a járulék miért nem? Azt a segélyt az emberek menet közben megfizetik.

Biztos, hogy 40 ezer Ft-al árán van a munka megfizetve?
Tudod, hogy EU-n belül a bérekhez viszonyítva nálunk horribilis rezsiárak vannak?
40 ezerből sok lakásnak a fűtése sincs meg.
aki munkanélküli lesz, költözzön el, hogy tudja a rezsit fizetni? Hova? Mikor?

Előző kormányzati ciklusában a fidesz megemelte a minimálbért közel a duplájára, egy tollvonással. Hozzáteszem azt se a dolgozók miatt, hanem mert így dupla annyi járulékot szedtek be.
Később a szocik kitalálták az elvárt járulékalapot, azaz a minimálbér kétszerese után kellett járulékot fizetni, vagy különböző igazolásokat kiállítani.
Nem emlékszem, hogy a fidesz ezt eltörölte volna, bár lehet tévedek.

2002 óta a minimálbér 8 év alatt lett 50-ről 80.
most miért nem meri a fidesz a dolgozókat a zászlajára tűzni, és a duplájára emelni?
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Nincs értelme részletesen válaszolnom.

A pénzt az állam eddig segélyként fizette, amire a továbbiakban nincs pénz. Ha nincs akkor nincs, ez egyszerü, nem? A szocializmus 90 előtt eladósodott, mert azt hitték ami nincs az van. Ugyanezt csinálta Megyó, Gyurcsány. Még ma is fizeted a kölcsönt, és kb. 2040ig ez így is lesz. De ez önmagában nem baj, lehet kölcsönt termelő beruházásra fordítani, de egyszerre eladósodni és visszaesni a közvetlen versenytársakhoz képest az teljesítmény.
A Fidesz meg sosem mondta, hogy proli párt lenne, a maszopról meg mindenki tudja. Gondolom azt sem tőlem hallod először, hogy aki Mo-n minimálbéres, az nagyjából nem ért semmihez. Nem tudom igazságos-e, hogy aki nem ért semmihez, az szart se keressen, de szerintem igazságosabb, mint hogy aki tanul meg igyekszik, attól elvegyenek és a minimálosoknak osszanak belőle havi plusz egy tízest v. munkanélküli segélyt.
@Bathory: Bizony pöcsfej,a "kolbászgyár"-ban hátha így megérted mi az voltam rendszergazda.
Amíg egy hozzád hasonló tetű miatt el nem küldtek, amikor felvettek 5 év szakmai gyakorlat volt a feltétel.
Helyett egy 26 éves kis köcsög patkányt vettek fel, egy helyi orbanista féreg fattya.

Beszéltem volt kollégával, mondtak olyan durrantott bunkó hogy jeget lehet vele törni.

Amúgy rohadék mi a kurva anyádér akarod külföldre küldeni a magyar munkaerőt ?
Nem azért hoztatok létre kamu weboldalt, hogy hazacsábítsátok?
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Hagyd őt, áttelepült, meg akarja szolgálni a pénzét. Azt lehet látni, hogy egész nap a neten lóg, mindenhol ott van. Jó munkája lehet - vagy ez a munkája.
@Bathory: "Nincs értelme részletesen válaszolnom."

Dehogy nincs faszfej, csak a szellemi képességeid nem teszik lehetővé.
Az önbecsülésében egy tanárnak, akinek bezárják az iskoláját, és nem tud elhelyezkedni (A fiam iskolájában 1 db részmunkaidős angoltanári állásra 119 jelentkező volt.) mekkora kárt okoz, hogy kubikolnia kell?
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Az jó az önbecsülésének, ha évekig segélyen van? Pláne, hogy miből fizessenek segélyt, kölcsönből?

Magánvélemény, de a tanár a legigénytelenebb és legelterjedtebb felsőfokú végzettség, tanárképző meg van 3 minden nagyközségben. Szóval csökkenő gyermekszám mellett tartsuk meg az összes tanárt, ki tehet róla, hogy tanár lett? Nem az olyanok mennek tanárnak, akiket normális szakra is felvennének. Ha nyelvtanár akkor mázlista, van egy kis mozgásszabadsága.
@Bathory: Na lássuk.
"hogy aki Mo-n minimálbéres, az nagyjából nem ért semmihez."

Akkor szépen sorjában.
ELŐSZÖR IS ZABÁLJ SZART TE UTOLSÓ SENKIHÁZI!!
Érettségivel, technikummal MINIMÁLBÉREN VESZNEK FEL.
AZT KÉRDED MIÉRT KÖCSÖG ? AZÉRT MERT KURVA MAGASAK A JÁRULÉKOK!
Másodszor, szakács, pincér pultos, MINIMÁLBÉREN VAN!
Épületasztalost, kőművest, ácsot, és még rengtek DOLGOZÓT a PRÓBAIDŐRE MINIMÁLBÉREN VESZIK FEL.

JÓ LENNE HA KITAKARODNÁL A LÉGKONDIS IRODÁDBÓL A VALÓSÁGBA TE GYÖKÉR!!
Ja lehet hogy nem kéne mert a végén valaki felismeri az undorító stílusodat és egyenként csapkodja ki a fogaidat :)
Másodszor, szakács, pincér pultos, MINIMÁLBÉREN VAN!
Épületasztalost, kőművest, ácsot, és még rengtek DOLGOZÓT a PRÓBAIDŐRE MINIMÁLBÉREN VESZIK FEL.@orbánmentesítő:

Mindenki tudja hogy ezekben a szakmákban senki sincs minimálbéren, legfeljebb papíron, de nem abból él.
@Bathory: "Magánvélemény, de a tanár a legigénytelenebb és legelterjedtebb felsőfokú végzettség, tanárképző meg van 3 minden nagyközségben. Szóval csökkenő gyermekszám mellett tartsuk meg az összes tanárt, ki tehet róla, hogy tanár lett? Nem az olyanok mennek tanárnak, akiket normális szakra is felvennének. Ha nyelvtanár akkor mázlista, van egy kis mozgásszabadsága. "

Ne csodálkozz majd egy humanoid korcs hogy tele fogják szarni a rothadó hullád pofáját.
@orbánmentesítő: Értem, hogy kirúgtak és haragszol a világra. Szar dolog hogy a munkádat egy 26 éves vígan ellátja. Én mégsem sajnállak.

Vagy költözz, vagy tanulj, abból lesz valami. És kevesebbet kiabálj, mert nem illik.
@Bathory:

"Nincs értelme részletesen válaszolnom."
- Akkor igazam van?

"A pénzt az állam eddig segélyként fizette, amire a továbbiakban nincs pénz."
- Munkavállalói járulék fogalma?
- Munkaadói járulék fogalma?
Az, hogy előtte minden hónapban 1500 Ft-ot fizetett a izetéséből arra a célra, hogy esetleg egyszer munkanélküli lesz, a munkáltatója meg kétszer ennyit, az havi 4500.

Az irományod további része terelés.

Aki (majdnem) minimálbéres, az például a kezdő orvos, a szakképzett óvónő, a tűzoltó, a vasutas, a kézbesítő, az ápolónő, a szakképzett dada, a pedagógus.

Tényleg nem értenek semmihez.

Bizony barátom te egy szamár vagy, mert képtelen vagy elismerni, ha a másiknak igaza van. Azért hazugság a zorbánod mantrája, mert a munkanélküli segélyért cserébe az ember folyamatosan a fizetése 1,5%-át adja az államnak, amit a munkáltató további 3%-al megfejel.
A munkanélküli ellátás egy veszélyközösség. Ahol a tagok díjat fizetnek egy esetleges jövőbeni szolgáltatásért.

kicsit számolj már utána, mennyit nyúl le az állam (a mindenkori) a közös zséből! De a zorbán még bele is hazudik az arcunkba, de a hozzád hasonló kézbitesek meg tapsolnak ehhez.

Gratulálok.
@Bathory:

"Pláne, hogy miből fizessenek segélyt, kölcsönből?"
1,5%, 3%

Tényleg olvass utána egy kicsit.

Egyébként a tanárokat azért teszi a viktor éppen ellenségképpé, mert a tanulatlan embert két mondattal el lehet vinni ikszelni. a fidesz szavazói között rengeteg a proli, akik rohannak a viktor után, és fegyelmezetten elmennek szavazni.
FABIUS!!!

ELEGEM VAN AZ IDIÓTA ELVAKULT, LOGIKUS ÉRVELÉS ESETÉN MEGFUTAMODÓ fidesz DROIDOKBÓL!!!

SZŰRÉST AKAROK!!!
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Bizony barátom te egy szamár vagy, mert képtelen vagy elismerni, ha a másiknak igaza van. Azért hazugság a zorbánod mantrája, mert a munkanélküli segélyért cserébe az ember folyamatosan a fizetése 1,5%-át adja az államnak, amit a munkáltató további 3%-al megfejel.
A munkanélküli ellátás egy veszélyközösség. Ahol a tagok díjat fizetnek egy esetleges jövőbeni szolgáltatásért.

-- most ebből Te tudod, hogy a 1,5 meg a 3% elég a segélyre, amikor 5ből 1 dolgozik? Honnan veszed?
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Most hogy mindenki a fideszre szavazott sok proli is, igen.

De az mszp-vel szembeállítva a fidesz lenne a prolipárt? Ugyan.

A tanár nem ellenség, egyszerüen sokkal több a tanár, mint a gyerek. Ez hosszú távon sem jelent semmi jót a tanárok bérének. Én ezt 17 évesen is tudtam, nem is mentem tanárnak.
@Bathory: Hogy te mekkorát tévedsz, ugyanakkor mennyire igazad van!
Én liberális vagyok, nem eszdéeszes, hanem LIBERÁLIS!
Amióta az eszemet tudom, jobboldali voltam, vagyok. Én nem forgattam a köpönyegem, az élet forgatta körülöttem a világot. Ha jobban körülnézel Európában, a liberálisok jobboldaliak, általában.
A jobbikra szavaztam, mert a liberalizmusba szerintem simán belefér.Elfogadom bizonyos nézeteiket, főleg bizonyos problémák kezelésére. Az uralkodó még semmi használhatót nem hozott elő a dologgal kapcsolatban.
@Bathory: Én sem foglak sajnálni, remélem jut majd hely az első sorokban amikor elszámoltatják a fajtád.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: megint jelzem, hogy csatlakozom...

kérném szépen én is a szűrés gombot...
napi 10-15 percet tudnátok nekem spórolni...
@fatia-negra: @Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Folyamatban van, 2 hete írta már Fabius már én is szorgalmaztam tüntetőleg :D
\o/ \o/ \o/
~\o
abban reménykedem, hogy a sokak számára elmaradott arabok erre képesek, akkor talán nálunk sincsen minden veszve:

Börtönbe megy a volt egyiptomi kormányfő
Közpénzek elherdálásáért egy évet, belügyminisztere ötöt, a pénzügyminiszter tízet kapott.

index.hu/kulfold/2011/07/12/bortonbuntetesre_iteltek_a_volt_egyiptomi_kormanyfot/

Ami nálunk fog a "kedves" vezető és zrt bandája kezén sunyin tisztára mosódni, ahhoz képest az Egyiptomiak kezdők voltak....
"az egyházi célú támogatások az idén becslések szerint 15-20 milliárddal is növekedhetnek. Az egyházaknak ráadásul most már törvényadta joga, hogy a hitéleti bevételeket elszámolási kötelezettség nélkül költsék el saját belátásuk szerint." Az egészségügyre meg nincs 30 milliárd. Értem én, hogy fontos a hitélet, csak valahogy a fontossági sorrenddel mintha nem stimmelne. Persze az is lehet, hogy én tévedek...
@Boli: igen te, tudod meg is mondták:
mindenki hülye, csak ők helikopterek ;)
@Bathory: "Magánvélemény, de a tanár a legigénytelenebb és legelterjedtebb felsőfokú végzettség, tanárképző meg van 3 minden nagyközségben. Szóval csökkenő gyermekszám mellett tartsuk meg az összes tanárt, ki tehet róla, hogy tanár lett? Nem az olyanok mennek tanárnak, akiket normális szakra is felvennének. Ha nyelvtanár akkor mázlista, van egy kis mozgásszabadsága. "

ANYÁDAT! Csak hogy bizonyítsam igényességemet!
@Közmunkás: *2 :)
én nem lenni tanár, de a családban van néhány, ezért a nevükben csatlakozom az elöttem szólóhoz
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
"ELEGEM VAN AZ IDIÓTA ELVAKULT, LOGIKUS ÉRVELÉS ESETÉN MEGFUTAMODÓ fidesz DROIDOKBÓL!!!

SZŰRÉST AKAROK!!! "

Türelem!
Szükség van rá, egyre többen ismerik így fel, kikkel állnak szemben!

Ez a gennyláda pedig jó példa arra, hogy kik irányítják az országot.
@Trompf: És szerinted a közmunkát miből fizetik? Segítek, a te meg az én adómból. Nrm mintha nem szeretném, hogy legyen bizonyos mértékű, és okosan létrehozott közmunkaprogram, de amit a Fidesz és a narobotjai létre akarnak hozni, az eg tarthatatlan vicc, Tegnap hallottam, hogy a versenyszférába is lehet majd közmunkásokat foglalkoztatni. Az a baj, hogy ezt komolyan is gondolják. Ez sem fogja növelni a munkanélküliséget igaz? Az éhbérért dolgotó közmunkás is dolgozik. Akinek a helyére került, az meg majd szintén elmegy filléres közmunkára. Tudod mit? Kívánom, hogy te is járj így, és majd akkor istenítsd a viktorodat és a csürhéjét. Az MSZP-ről és az elmúlt nyolc évről csak annyit, hogy nem tudod kiakadályozott meg minden reform intézkedést és egyáltalán minden intézkedést az elmúlt nyolc évben? Ennek fényében értékeld az MSZP teljesítményét. A Fidesz épp most próbálja neked és a hozzád hasonlóan nem gondolkozóknak beadni, hogy az általuk hozott megszorítások azok nem megszorítások. Tehát a csipsz és cukor adó sem megszorítás, És ti ezt szépen be is szopjátok.
@Cirbi: @Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Türelem, nyugalom. A script megvan már a szűrőhöz, 1-2 nap és aktív lesz.
@Fabius: "Türelem, nyugalom. A script megvan már a szűrőhöz, 1-2 nap és aktív lesz."

Zene füleimnek
@Trompf: Én autókereskedésben dolgoztam. Papíron a minimálbért kerestem. A téynleges pénzem jó részét közvetlenül zsebbe kaptam. Ha nekiálltam volna szóvátenni, hogy miért nem a teljes jövedelmemre vagyok bejelentve, akkor nagyon gyorsan az utcán találtam volna magam. Sajnos a magyar KKV-nél dolgozó munkavállalók túlnyomó része ebben a helyzetben van. Persze ők is lopni és adót csalni akarnak, és nem gondolnak a nyugdíjra és az államra. Egy kicsit szállj magadba és gondolkozz el a kis magyar rögvalóságon. Én négy éve SM (szklerózis multiplex) miatt lettem leszázalékolva, de ha nem lettek volna olyan munkahelyeim is, ahol kénytelek voltak teljes jövedelemre bejelenteni (Interag Rt., Porsche Hungaria Kft.) akkor most én is nagyon kevés nyugdíjat kapnék. Igaz így sincs habzsi-dőzsi, de legalább nyugdíjfizetések között kihúzom valahogy. Ja és nem én akartam magamnak az SM-et. 987-ben diagnosztizálták nálam a kórt és 2007-ben százalékoltak le, mert már nem tudtam ellátni a munkámat.
@Fabius:

Hip-hip-hip Hurrá!!!
Hip-hip-hip Hurrá!!!
Hip-hip-hip Hurrá!!!

És köszönet.
@Bathory: Trompf kollégádnak pont ezt magyaráztam el a korábbi kommentemben. A pultos, sa pincér és a kőműves sem akar minimálbérre bejelentve dolgozni te nagyon egyszerű. De ha esetleg szólni merne ezért, nagyon gyorsan a jövendőbeni közmunkások számát gyarapíthatja. A főnöke gondolkozás nélkül fogja utcára tenni, és felvenni helyette olyat, aki minimálbéren is elvállalja ugyanezt a melót. Mio nem világos ebben?
@orbánmentesítő: miért nem veszed már észre, hogy ezekkel az agymosott idiótákkal semmi értelme vitatkozni .... nem érnek annyit, hogy az ember fölhúzza magát
@Cirbi: @Fabius: köszönet a nagyvezérnek... ugye mert minden jó forrása: viktor a pánk... (ha elb@sszátok az más... azt ti...) ja és hál'Istennek is... bár az lehet ugyanaz, de mindenképp napi kapcsolatban vannak... köcce
olvassátok amíg van mit, lehet gyorsabbak lesznek a fujúúúk ennek a megszüntetésében, mint a más ténylegesen káros szélszőséges oldalak elleni küzdelemben

atlatszo.hu/

/több ilyen ember kellene, talán nem lennénk ekkora szrban/
@Fabius: Török Gábor is nagyon szeretne ilyet... de sajnos nem ért hozzá...

legyetek szívesek segítsetek neki a kedvemért:)
(mi zuglóiak tartsunk össze:)))

torokgaborelemez.blog.hu/2011/07/12/381_helyretolni_azt/fullcommentlist/1#c13977104
@fatia-negra: Én sem értek, szivességet kértem azokól, akik igen. Ezt tovább passzolni nem illik :-)

De azt megmondhatom neki, hová forduljon segítségért.
@Fabius: légyszi... a haza minden előtt... és fényre derül
süti beállítások módosítása