Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2018/12/11/gulyas-gergelynek-nem-sikerult-megmagyaraznia-hogy-miert-nem-a-kormany-javaslata... (2018.12.11. 22:38) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • boborján20: www.youtube.com/watch?v=tI-InzaNKk8&list=RDvnSwBvOIOVA&index=3 (2018.03.25. 18:28) Menj a picsába, Soros!
  • gazoló: válogassatok)) www.udiscovermusic.com/stories/best-jazz-trumpeters/?utm_source=ka&utm_medium=... (2018.01.28. 05:23) Zeneszoba
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?
  • látjátok feleim szümtükkel: @nagy_henrietta: Keresni lehet, de külön féle okokból nem biztos, hogy a keresőt talál, mert ne... (2017.09.05. 08:49) Pártfinanszírozás, magyar átok

2017.08.05. 13:01 Fabius

Vér, könnyek, letépett herék a medencében

Véget ért a híres neves, csilliárdokból megrendezett vizes vb. Azt gondolnánk elülnek a hullámok, elnyugszik mindenki szépen magának, de nem: Akkora a zajongás és csörömpölés, mintha az úszás körül mindenki egyszerre rugdosná a szaros bádogbilijét a medence szélére, hogy aztán a tartalmát beleborítva igazi szarfürdővé váljon a sztori. Amiben már nem víztisztán átlátható kinek melyik sebe vérzik, és kié a letépett here, amit kihalászott a szűrő.

Bienerth Gusztáv monnyonle! Gyárfás csaló, hűtlen kezelő, amúgy meg egy kisstílű genyó!

Tépik, marják, harapják egymást egy ilyen rossznak nem mondható, de nem is túl eredményes hazai vb után. Az világos volt, hogy a FINA-nál erős emberként megmaradó Gyárfás nem hagyja ennyiben a dolgot, ahogy az is, Bienerth majd elharcolgat és megpróbálja elviselni a megaláztatást amíg tudja. Az úgynevezett szakma meg majd megint arra hajlik, mint a rohadt nád, amerről a szél fúj. Azzal meg, amivel tényleg kellene, megint nem foglalkozik senki.

Hogy mivel? Pl ezzel itt ni:

verraszto_mix.jpg

Balra Verrasztó Dávid Rióban, jobbra Budapesten. Bálnahájjal borzasztó égés az olimpián, úszó kinézettel gyönyörű ezüst itthon a vb-n. Elég kontrasztos különbség, ugye? Amiben nincs különbség az az, hogy "edzőbá" mindkét állapotért és eredményért megkapta a fizut függetlenül attól, hogy az elnököt éppen hogy hívták. Most meg megint azért lázadnak, hogy az aktuális elnökkel se'nem lehet együtt dolgozni, mert brühühü. Igen, ezek képesek dolgozásról beszélni úgy, hogy a hazai rendezésű csilliárdos vb-n kétszer felcsendülő magyar himnusz egy amerikai edzőnek - nerszótárban: migránsköcsög - köszönhető. Szóval, mókusmackók, csak ideje lenne eldönteni egyszer és mindenkorra, kivel is tudtok ti dolgozni, és menni kéne a picsába tenni a dolgotokat.

Mert ezt a huzakodást már baromira unjuk!

10773 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr3112721628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

24.hu/belfold/2018/11/22/toroczkaiek-burkatilamat-akarnak-torvenymodositasi-javaslatot-nyujtottak-be/

Én egyet értek, ne járjon itten burkában az sem, akinek letelepedési kötvény adta a letelepedési jogot. Mert a burka nem multikulti, viselje otthon. Persze az más kérdés, hogy pl, kiválóan véd a nap káros sugarai ellen is.;D

Az viszont aggaszt, hogy nálunk a képviselők szerint nincs ennél fontosabb, törvényre váró kérdés.
hvg.hu/sport/20181122_Detari_nem_mehetett_be_a_kispesti_akademia_avatojara_a_klub_szerint_nem_volt_turelmes?s=hk

Hm. Meghívóhoz még külön listára kell kerülni, hogy bemehessen a meghívott? Margít nóóóóór mális? Dehogy, így kell megsérteni/megalázni embereket illiberális módon. Persze a meghívottak adója azért jól jött, annak nem kellett sem meghívó, sem lista. Ja, azt a miniszterelnök adata. Lista nélkül.
24.hu/belfold/2018/11/23/habony-arpad-g-fodor-gabor-feljelentes-tanar-elte-hammer-ferenc/

Halad a ner szekere?

Nem értem, ha a hallgatónak derogál az egyeteme, akkor miért nem jár pl. a Corvinusra? Ott katolikus a szellemiség ( állítólag, mert én nem jártam még oda, így csak hallomásból vélem ), ott nem kell szégyenkeznie, csak a nyalás nevű tantárgyat megkeresni, már ha van olyan.
Rokoni szálak, amik ki tudja hová vezetnek. Egy biztos, a gazdasági oligarchák egyre nagyobb teret akarnak szerezni az államok irányításában.

24.hu/kulfold/2018/11/24/nikola-gruevszki-szaso-mijalkov/
"Gruevszki itthon politikai menedékjogot kapott, Orbán Viktor pedig szövetségesének nevezte az elítélt bűnözőt...
A macedónok azt írták a lapnak, hogy 2014 óta legalább 15 embert adtak ki Magyarországról Macedóniának, a legutóbbi kiadatás pár hónapja történt, mindig simán ment az eljárás, és sosem volt gond a börtönök állapota vagy a bírósági eljárások menete."

No, ezért lóg ki az a bizonyos lóláb.

index.hu/belfold/2018/11/23/gruevszki_kiadatas_orban-kormany_macedonia/#
hvg.hu/kkv/20181124_Kosa_a_munkavallalok_jarnak_jol_ha_tobbet_tulorazhatnak?s=hk

Hogyisvanleszez?

Rendőröket, és egyéb állami alklamazottakat is védi?

Meg oszt eddig is túlóráztak a dolgozók, és nem fizették ki őket, meg szadadidőt sem kaptak. Vidéken meg ugrálni sem tudnak, hogy majd elmennek más munkáltatóhoz, mert nincs.
A svájci néppártiak lyukra futottak. Kétharamaddal.:D

hvg.hu/tudomany/20181125_mehek_megmentese_mezogazdasag_rovarirtok_viragok?s=hk

Hiába a ne mások mindják meg szlogen, ha van nép, ahol a józan ész belátja, hogy mi a nép politikai és gazdasági érdeke.
24.hu/kozelet/2018/11/26/meszaros-betegmentes-gyogyfurdoje-itt-a-feljelentes/

Hehehe.

Így lehet saját lábra állítani a haveri válakozásokat. A szavazóknak meg nem fussa szemüvegre, ezért nem látják a saját vakításukat, csak fizetik az adót a feneketlen gyomrú államnak.
index.hu/gazdasag/2018/11/26/orulnek_a_nemet_multik_hogy_tobbet_lehet_majd_tuloraztatni_magyarorszagon/

Ez mind nagyon szép és nagyon jó. DE. Ki is mondja meg nekünk, hogy mi itt hogyan éljünk? A német multik? He?

A dolognak egy hibája van. A magyra munkavállaló nem a sok tíz éves német cég alkalmazottja lesz, és a folyamatosan változó gazdasági közegben a magyar alvállalkozó hol lesz három év múlva? Ki fogja kifizetni a ledolgozott túlórát? Vagy majd a multi gazdagodik vele?

Mert ugyé a multi kifizeti az alvállalkozóinak a vállalkozás díját, vagy NEM?
Ha kifizette, akkor azért azok dolgoztak, akiket ez után túlórára is kötelezhetnek? KI is? Hát az alvállalkozó.
No de a multi kifizeti a vállakozás díjában a túlóra díját is. VAGY NEM?

No innek kezdve nem értem amit a Szijjártó mondott, csak azt értem, hogy a multik örülnek...
index.hu/gazdasag/2018/11/26/fold_hatosagi_ar_agrarkamara/

Ez érdekes javaslat, vajon mit szól hozzá a sok fideszes földbirtokos? Vagy majd a föld értékét az ő szájuk íze szerint fogják meghatározni?
Csuda, hogy nem szakad a bőr...

index.hu/kulfold/2018/11/25/orban_az_egyesult_kiralysag_kilepese_valodi_black_sunday/

Mintha a brexit szavazás előtt saját szájával biztatta volna az angolokat, hogy szavazzanak a kilépésre. Most meg jácca a bánatost?
"AZ ANDY VAJNA ÁLTAL VEZETETT MAGYAR NEMZETI FILMALAP EGYELŐRE UGYANAZ MARAD, AMI VOLT, AZ ÖLELKEZŐS ORBÁN-SCHWARZENEGGER-VAJNA-FOTÓKAT MAJD CSAK KÉSŐBB KELL KIRETUSÁLNI A CSALÁDI MOSOLYALBUMOKBÓL."

Andy öregszik, kell a posztján a frissítés. Miért? Mert ott a filmalapnál még van le nem nyúlt közpénz? Vagy mért nás nyúlja e effektus?

index.hu/kultur/2018/11/26/andy_vajna_magyar_nemzeti_filmalap_fidesz_kulturharc/

A valóságban azonban a mai gyerekek még vevők a régmúltról költött mesékre, de ahogy nőnek, egyre inkább a modern mese érdekli őket, nem a régmúlt.
"A miniszterelnök szerint inkább az a kérdés, hogy a vezető ért-e a vezetéshez. Ezt pedig majd a választók döntik el."

Ja. Mert a nép az ért ahhoz, hogy miként kell vezetni. Főleg ahhoz, hogy a bukott és elítélt kormányfőket miként kell az országba bevezetni, a magyar fiatalokat meg külfödre kivezetni.
Nem értem. Ha egy képviselőt törvényesen megválasztanak, hogy zárhatja ki annak üléséről őt bárki? Még akkor is, ha a kérdése sérti a miniszterelnököt? Mi ez? Ez nem demokrácia, hiszen a választók jogai sérülnek a parlamentben.

hvg.hu/itthon/20181126_Kinevettek_Orbant_a_Parlamentben?s=hk

Arról nem is szólva, hogy amikor többségi képviselők sértegetik hasonló módon az ellenzéki képviselőket, azokat miért nem küldik ki?
Családbarát? Nem úgy néz ki, mármint a kormány.De az egészségügyet felügyelő minszter biztosan nem az.

hvg.hu/itthon/20181127_A_miniszterium_szerint_rendben_van_hogy_az_apaknak_nem_jar_diakhitelkedvezmeny?s=hk

"Székely Kásler Miklós emberminiszterhez fordult az ügyben, ahol azt válaszolták, nem kívánnak változtatni a szabályozáson. Ugyanis – írták – az intézkedés az anyák többszörös terhelését méltányolja elsősorban. Az ombudsman felhívta a figyelmet, ha egy családban az apának van diákhitele, az anyának pedig nincs, az az egész családnak terhelést jelent."

A mini sztérium szerint csak az anya többlet tehrelését akarják csökkenteni. Hogy is van ez?
Csak a fidesz?

hvg.hu/gazdasag/20181128_marki_zay_peter_berlakasok_hodmezovasarhely?s=hk

Az.

"A lakások eladását Antal István, Lázár unokatestvére vezényelte a Lakosságszolgálati iroda vezetőjeként, aki a hirdetmények közzététele előtt többször hangsúlyozta a külsős vásárlók megjelenésének lehetőségét, sőt tényét is. Idén májusban Antal felmondott az önkormányzatnál."
hvg.hu/itthon/20181128_Belefojtotta_a_szot_az_ellenzekbe_Lezsak_Sandor_a_rabszolgatorveny_ejszakaba_nyulo_vitajaban?s=hk

Szerencse, hogy csak a szót fojtotta. Persze ettől még kérdés, hogy a fideszeseknek miért szabad az ellenzéket szapulni, beléjük mikor fojtják a szót? Ők sosem sértik a képviselőtársaik és az őket megválasztók méltóságát?
A kéretlen jobb oldali, és a vallásos propagandát hol lehet feljelenteni?

Miután az alaptörvény egyenlő jogokat biztosít minden magyar polgárnak - a világnézet szabad megválasztásának a jogát is. Gondolom a jobboldali propaganda is kéretlen azoknál, akik nem hisznek a jobboldalnak. Márpedig ezen polgárok adóját is használják a közmédia működtetésénél. Még is állandóan a jobboldali propagandát nyomját, és szapulják azokat, akik nem velük értenek egyet. Szóval hogy is van ez a "vélménydiktatúra" a jobbik oldalon?

hvg.hu/itthon/20181128_Mar_tobb_mint_40_egyetemista_jelentette_fel_tanarat_Habony_bulvarlapjanal?s=hk
24.hu/belfold/2018/11/28/parlament-lezsak-sandor-orszaggyules/

Ez nem egy csúnya hivatali visszaélés?
Mert azoknak a választóknak, akiknek a képviselőit a szó megvonás érintette, az ülést vezető hivatali intézkedése hátrányosan érintette. Azok, mint nép véleményének ezáltal magyar parlamentben nem adnak hangot, közlési lehetőséget? Még az ismétlés is ezen választópolgárok hangja lett volna, ha hagyják beszélni a képviselőiket.
Mai hír, hogy Mészáros Lórinc egy alapítványnak ajándékozza a teljes média birodalmát.

Ezt nem értem, hiszen Mészáros a média birodalma megszerzésére nagy pénzeket fordított. Azért ekkora vagyont nem szoknak csak úgy "elajándékozni". Persze ez az ajándék még sem annyira ajándék, hiszen egy "civil" alapítványhoz kerül a nehezen megszerzett vagyon. Az alpítvány eddig megnevezett vezetőit meg néminemű kapcsolat kötötte korábban a fideszhez.
No én ezt nem birom érteni.
24.hu/belfold/2018/11/28/parlament-lezsak-sandor-orszaggyules/

"Nem kérdezheti meg – így reagált Lezsák Sándor, amikor szerettük volna a válaszát arra, miért rekesztette be előző éjszaka a parlamentben a "rabszolgatörvény" vitáját."

Ja, hát a néppel csak a fidesz és hátsó része konzultálhat, a nép viszont velük nem. Ennyit a népre mutogatásukról.

Egyébként meg érthető Lezsák cselekedete, hiszen az ő korában már korán fellövik a pizsamát. Elfáradt, és elege volt az ülés vezetéséből?
Azt mondják tv-ben, a kormáynközeliben, hogy a Gyurcsány házaspárnak fel kéne tárnia a kapcsolatát a bolgár bankrabló házaspárral.

Nem értem, miért kéne? Hiszen Gyurcsány nem politikai tényező, már az elmúlt kilencben is csak síma országgyűlési képviselő. Majd a bolgár hatóság feltárja. Edddig a feltárás eredményéről nincs olyan hír, miszerint bármiben érintette lennének.

Mellesleg Orbán, aki az elmúlt kilenc évben a miniszterelnök, hányszor adott magyarázatot külfödi személyekkel fennáló kapcsolatáról? Ugyé, hogy egyszer sem? Még a magyar oligarcsákhoz fűződőről sem ad tiszta képet.
www.atv.hu/belfold/20181129-ujhelyi-piros-lap-orbaneknak-tisztazniuk-kell-a-gruevszki-ugyet/hirkereso

"A Fidesz zavarát szerinte jól mutatja, hogy a szakbizottsági szinten októberben (Gruevszki szökése előtt) még támogatták a tervezetet, az akkor igennel szavazó Tőkés László fideszes EP-képviselő azonban tegnap a plenáris vitában már megint csak „sorosozni” tudott a súlyos nemzetközi károkat okozó Gruevszki-botrány kapcsán.";D
Nem kéne egy kis kék tablettát megkeresni, hogy Maris néninek jobb legyen a vérkeringés a nyaka feletti gömb formájú tárgyban?

hvg.hu/itthon/20181129_Schmidt_Maria_Az_hogy_ki_nyerte_meg_a_masodik_vilaghaborut_nem_biztos_hogy_ugy_van_ahogy_azt_mi_tanultuk?s=hk

Nem is értem, miért hiszi magáról bárki, hogy az öregedés okosít?;D
"Mint Gulyás Gergely kérdésünkre elmondta, a kormány kész arra, hogy kifizesse az adósságok egészét, vagy egy részét, de csak akkor, ha az adott intézmény eleget tett a gondos gazdálkodás feltételeinek. Ezt egyesével fogják megvizsgálni és a miniszter személyi következményeket is kilátásba helyezett arra az esetre, ha a közpénzekkel nem a megfelelően gazdálkodtak."

No innen lépünk egyet előre. Mert ha gondos gazdálkodás mellett is hiánya keletkezett a kórháznak, akkor nem valahol a miniszteriális szintű vízfejben vétettek valami orbitális hibát?Esetleg akár rendszerhibát is? Ott miért nincs már elmúlt nyólc vée felelősségre vonásnak?

privatbankar.hu/makro/megis-kapnak-penzt-a-korhazak-az-adossagaik-rendezesere-323130

Megkérdezték:

""Talán 5 éve járunk már Kormányinfókra, minden évben elhangzik ez a mondat" - jeleztük a miniszternek.

"Ebből látszik, hogy a kormány következetes" - felelte Gulyás Gergely némi malíciával."

No, itt megint jön a kérdés, abban következetes a kormány, hogy nem csinálnak semmit? Hehehe

Azért Gulyás Gergely, mint fiatal fideszes, a többi fiatallal nertárssal együtt szégyelhetné magát. Néha.
Meglepetésre onnan vissza is lőnek. Érvekkel. Nem úgy,mint az itthoni ellenzék.:D:D:D

hvg.hu/itthon/20181129_Verhofstadt_odaszolt_Orbannak_Nem_tul_eredeti_Viktor?s=hk
hvg.hu/itthon/20181129_Sztrajk_helyett_szabadsagnappal_tiltakoznak_a_szakszervezetek?s=hk

ÉS?

Hol voltak a szakszervezetek, amikor a hatályos törvényt megszavazták? Ja, ott dörgölőztek a kormány mellett?

Nem akarásnak nyögés a vége.
Mit is tanulnak a ma gyerekei az iskolában a tanároktól?

Hát azt, hogy a vitákat azonnal, és nyomatékosan kell rendezni. Miért nem rúgták ki mind a két pedagógust? A francokat, tanításért fizetett két embert, mert nem nevezhető pedagógusnak az ilyen.

hvg.hu/itthon/20181129_Jogerosen_eliteltek_megis_a_helyen_maradhatott_a_kollegajat_felpofozo_dunakeszi_iskolaigazgato?s=hk
Ez nem a saját törvényü kijátszása ( finomam szólva )?

24.hu/belfold/2018/11/30/egyetlen-ember-dont-arrol-kinek-lehet-trafikja-es-kinek-nem/

" új pályázat 2015 óta nincs.", pedig elmúlt három év.;D
index.hu/kultur/2018/11/30/gul_baba_turbeje_kiallitas_tortenelemhamisitas_erdogan/

Multikulti magyar módra. Aztán meg négyszáz évig az osztrák kultúra irányított. Hogyisvanez?
Erre mondják, hogy vizet prédikálnak, és közben bort isznak. Álszent banda.

index.hu/gazdasag/2018/11/30/continental_dohanygyar/
index.hu/kulfold/2018/11/30/trump-torony_lakosztaly_putyin_moszkva_mueller_cohen/

Van egy régi mondás, hogy nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél.

Tényleg, miért is hagyná egy elnökjelölt veszni az üzleti lehetőségeit?
hvg.hu/itthon/20181130_Tarlos_Ha_lesz_kovetkezo_ciklusom_megszuntetem_a_BKKt?s=hk

Eddig nem ért rá? Hiszen már elég rég óta megy a cirkusz a BKK körül? Netán felelősnek érzi magát a kidobált forintokért, csak így próbálja azt másra hárítani? Vagy talán nem meri bevallani, hogy az eredeti elképzelésüket nem tudták megvalósíttatni, vagy az eleve hibás is volt?
index.hu/belfold/2018/11/30/ahelyett_hogy_orulnenek_hogy_felujitottak_az_utat_azt_kerdezik_miert_repedezik/

Ez teccik:

"A közút emberei méltatlankodtak a városi bizottság számonkérése miatt. Inkább örülnének a gyulaiak, hogy ezzel az úttal kezdtek valamit, annyi út felújítására érkezik igény,..."

Nálam inkább az adók fejében a jó munkára van igény, nem a gyatra mekk mesterire.
KONZULTÁLJUNK!

hvg.hu/itthon/20181201_szingli_nemzeti_konzultacio_gyerek_szleszet_novak?s=hk

Én úgy tudom, hogy az ember a mesterséges szaporítástól eltekintve biológiailag egy féle módon szaporodik, akár házasságban él, akár nem. A párzási gyakorlat joga pedig minden embernek kinéző élőlényt megillető jog. Innen kezdve a nőn múlik, hogy mi lesz a magzatból. Kivéve amikor a magyar, és más állam magának vindikálja a jogot.

Emlékszem a szigorú abortusz tilalomra, amikor előferdült, hogy az anya kötőtűvel megpiszkálta a magzatot, aki élni akart, és megkapaszkodott az "anyaméhben", de sajnos a kezei rámentek a kísérletre. Ilyeneket akar a fidesz?

Tartok tőle, a fidesz és kormánya arra törekszik, hogy a pázási jog alaptörvénybe kerülvén csak a nertársakat illesse meg. A baj ebből akkor fog bekövetkezni, amikor a nertársak kirúgnak a hámból, és mással is párzanak, nem csak nertárssal.;D

Az sem lesz egészséges, ha csak a lógós munkákat, meg a könnyű pénz szerzést gyakorló nertársak szaporodhatnak, mert azok gyerekei nyilván nem akarnak putriban lakni, fizikai munkát végezni, de akkor ki fogja nekik megteremteni a megélhetés feltételeit?

A párzási jog biológiai adottság még akkor is, ha isten adta, mert minden embernek adta. Ezért a kormányzat helyében tartanék azoktól a tömegektől, akiket ebből az élvezetből ki akarnak rekeszteni.

Egyebekben meg kikérném azon nertagok véleményét a témáról, akik nagy tapasztalatokkal ( több feleséggel-gyerekkel-családdal/?/ ) rendelkeznek. Ha valaki, akkor ők tudják, milyen kényszerítő biológiai erő működik az emberben. Amit mellesleg fajfenntartási ösztönnek hívnak. Erre csak rárakodott az összes sallang, amit a fidesz most próbál egyeseknek kizárólagos joggá tenni, míg másokat meg akar ettől fosztani(?). Nem ismerős ez az anyához és apához való jog emlegetése valahonnan Novák Katalin államtitkár nertársnőnek?
Mostanában naponta lehet olvasni, hogy egy-egy gyalogost, kerékpáros eltapostak. Többeket gyalogátkelő helyeken.

HOL VAN A RENDŐRSÉG? Nem akarnak véletlenül országosan intézkedni az esetek csökkenése érdekében??? Mondjuk a településeken belül nem csak egy helyen, hanem a forgalmasabb részeken többször, és a nap különböző időszakában sebességet mérni?
"A polgármester mélyen sajnálja a történteket, de amint arra egy munkatársa felhívta a figyelmet, a városvezető soha nem kapott dolgozói jelzést, panaszt, kérést azzal kapcsolatban, hogy ott zebrára lenne szükség."

Polgármester úr javaslat nélkül nem tud önállóan gondolkodni? Előrelátásról sem hallott még?

24.hu/belfold/2018/12/01/hatvan-halalos-gazolas-bosch-zebra/
"Takács nem mellesleg ugyanis az M5 csatorna műsorvezetője is, illetve a Puskás Akadémia volt kommunikációs igazgatója."

Ja, így mindjárt más.

hvg.hu/itthon/20181201_Ujabb_dolog_derult_ki_az_emberrol_aki_rikito_zold_inget_Orbannak_adta?s=hk
Megfigyelés fidesz módra?

"...nem lenne olyan gazdája ennek a hatalmas képtömegnek, akit jogsértés esetén felelősségre lehetne vonni."

hvg.hu/itthon/20181202_NAIH_50_milliardos_totalis_megfigyeles_lenne_Pinterek_kamerarendszere?s=hk

Rákosi elvtárs a kezeit dörzsölgeti és közben teli szájjal röhög a demokrácián. Csak azt bánja, hogy ez neki nem jutott eszébe, de büszke utódaira.
No, akko most álíccuk, vagy ne álíccsuk meg Brüsszelt?

"...a kormány attól az Európai Uniótól kér szakmai segítséget, amelyet ellenségnek állít be milliárdos uszító kampányaiban."

www.napi.hu/magyar_gazdasag/egeszsegugy-reform-brusszel-eu.674369.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Talán a győzelem érdekében kéne egy-két-sok nagyplakátot kirakatni a haverokkal, és tényleg álíccsuk már meg Brüsszelt, mert még majd jó tanácsot talál adni ahhoz, hogy miként alakíccsuk át az egészségügyet. Akkor pedig megsérül a vezér elv, hogy ne mások mondják meg nekünk, miként éljünk, és Szijjártónak le kell vágnia a szép haját a jó tanács miatt. Ja, és szilárdan már a Szilárd sem tud Brüsszelezni. Csak migráncsozni. Azokról meg azt írták valahol, ha így folytatódik, akkor a munkaerő hiányát csak velük lehet orvosolni.
Olvasom a kormány szájával írt oldalon, hogy egy vád alá helyezett vállalkozás vezetői ( nincs jelentősége annak, hogy melyik ), saját érdekeltségű vállalkozásaikba mentették a vagyont, és mellette nemzetközi vállalkozásokkal is manipuláltak.

Erről eszembe is jutott, hogy a fideszközeli - nagyon-nagyon közeli - vállalkozók miért terítik leányvállalatokba/felnőtt - , és kiskorú gyerekeik nevére alapított társaságokba a zsozsót, és miért csinálnak külföldi leányvállalatokat,társaságokat?
Mert ugyé ezt valahogy sem régen, sem most nem tiltja a törvény.

A törvény azt tiltja, hogy a nagy adóssággal rendelkező társaságból horibilis nyereséget, tőkét vegyenek ki, majd az adós céget csődbe vigyék. Pont.

A vádolóknak meg azt kell utóbb bizonyítani, hogy adott politikai vezető tudott-e erről, részt vett-e benne. Persze a csődbűntetthez általában nem hívnak tanúkat. Ergo aki kivülálló felelősségét, hovatováb bűnösségét szajkózza, az erősen rágalmaz.
Azért másként dagad a kebel, ha azt mondhatja egy magyar, hogy a magyarországi CEU-n szerzett diplomát, mint ha azt, hogy a bécsin.

24.hu/belfold/2018/12/04/ceu-hoffmann-rozsa/
"Ebben a sztoriban nem én vagyok a lényeges, hanem hogy ha beleállunk az igazunkba, mi nyerünk. Én beleálltam, nyerni fogok."

index.hu/belfold/2018/12/04/nemesvita_pavits_janos_haboru_polgarmesterrel/
Nem alaptövényellenes, hogy a kormány olyan törvényt akar megszavaztatni, amely alapján a munkavállaló akár 3 évig előlegzi a munkabérét a munkáltatónak? Állam kötelezhet erre egy állampolgárt? Mert ez nem munkaviszony, hanem munkaiszony, és munkavállalói kölcsön. A kölcsön mg polgári jogi fogalom, és jogintézmény. Kamatot ki fog fizetni az előlegért?
Adócsalókat előzetesbe! Fenn ál ugyan is a bűnismétlés veszélye. Minden adócsalónál.

Mondták a Czeglédi Csabának.

index.hu/belfold/2018/12/04/czegledy_csaba_szombathely_csalas/

Csalónál, garázdánál, hivatallal visszaélőnél, gyilkolászónál, tolvajnál, uniós támogatást csalónál nem áll fenn a bűnismétlés veszélye?
"„Magyarországon a bírói gyakorlat szerint az újságok – a sajtótájékoztatókról szóló beszámolók kivételével – minden idézetért a körülménytől függetlenül úgy felelnek, mintha az a saját tartalmuk lenne. Ezt nevezi a gyakorlat objektív felelősségnek, amely jelentősen megnehezíti, hogy a sajtó szabadon tudósíthasson a közélet eseményeiről. Azért fordultunk az Emberi Jogok Európai Bíróságához, hogy kimondassuk: a magyar gyakorlat sérti a szólásszabadságot” "

EJEB - "Az ítélet szerint a magyar objektív felelősségi gyakorlat negatívan befolyásolhatja az információ szabad áramlását az interneten, és teljes egészében eltántoríthatja a szerzőket a linkek használatától."

index.hu/kultur/media/2018/12/04/a_magyar_birosagok_negyszer_ellene_iteltek_de_strasbourgban_nyert_a_444.hu/
Hoppá!

www.portfolio.hu/gazdasag/adozas/egyhavi-bert-hagy-a-cegeknel-az-uj-jarulekcsokkentes.306771.html?utm_source=hirkereso_es_kapu&utm_medium=portfolio_linkek&utm_campaign=hiraggregator

Ebből nem fussa a túrórák kifizetésére? Miért is előlegezzen a dolgozó három évig a munkáltatónak?

""A járulékcsökkentés júliusi ütemezése nem indokolja a bérdinamika lassulását, s igaz ez a kafetériarendszer átalakítása körül kialakult hangulatkeltésre is. A kormány álláspontja világos: a dolgozók munkáját - a nyugdíj- és egészségügyi kasszába is beszámítható - bérrel kell elismerni, nem utalványokkal, ilyen-olyan juttatásokkal" - nyomatékosította Izer Norbert."

Ja, csak a nyugdíjasoknak kell adni évente egyszer Bözsi utalványt, hogy jobban érezzék magukat az áremelések ellenére.

Egyébként meg a ki nem fizetett, de ledolgozott túlóra hogyan is számít majd be a nyugdíj- és egészségügyi kasszába? Úgy, mint amikor a szolágálólány vitt is, meg nem is ajándékot a királynak? Elszáll?
444.hu/2018/12/04/nagy-fero-egy-fideszes-politikus-oldalan-migransozas-kozben-toltotte-ki-a-nemzeti-konzultacios-kerdoivet?utm_source=hirkereso&utm_medium=cpc&utm_campaign=nagy-fero-egy-fideszes-politikus-oldalan-migransozas-kozben-toltotte-ki-a-nemzeti-konzultacios-kerdoivet

"Azt a pénzt, amit „elköltenénk a migránsokra, azt költsük el magunkra, költsük el a gyermekeinkre” - mondta Nagy Feró."

Mennyire igaza van!
A nagyplakátok helyett pl. meg lehetett volna csinálni már régen azt az iskolai fűtést, amit pénz hiányában mostanság csinálnak, míg a gyerekek télikabátban ülnek a padokban.
No, Béláim gondolkodjunk!

index.hu/belfold/2018/12/05/facebook_ugyeszseg_ugyesz_munkaugyi_per/#

Főleg azon, hogy a munkáltatónak joga van a dolgozó alsóneműjébe is belesni? Ez olyan ismerős formula.
...már a spájzban vannak...?

index.hu/gazdasag/2018/12/05/budapestre_koltozik_az_orosz_hatteru_fejlesztesi_bank/

"Olyan ez, mint az Európai Fejlesztési Bank, csak éppen Moszkva irányítja. Passzol a keleti nyitáshoz."
444.hu/2018/12/06/kovacs-zoltan-vegre-feltette-a-kerdest-van-e-egyaltalan-barki-a-the-new-york-times-szerkesztosegeben-aki-beszel-magyarul?utm_source=hirkereso&utm_medium=cpc&utm_campaign=kovacs-zoltan-vegre-feltette-a-kerdest-van-e-egyaltalan-barki-a-the-new-york-times-szerkesztosegeben-aki-beszel-magyarul

Én meg azt szeretném tudni, van ma Magyarrszágon szevezet, állami hivatal, amelyik azt figyeli, hogy a magyar jobboldali médiában mikor, és mit közölnek valótlanul?

Mert én tegnap olvastam egy vidéki kormányszócsőben, hogy Tállai a nav elnöke, majd ugyan abban a cikkben azt is, hogy a elnökhelyettese. Pedig május óta a nav elnökét Izer Róbertnek hívják. Tállainak teljesen már a besoztása.

Nem tud senki magyar valóságul ott a kormányoldali médiákban? Még ilyen jelentéktelen kérdésben is vakítanak?
24.hu/belfold/2018/12/06/honvedkorhaz-radiologushiany-baleset-halal/

No a miniszteriális doktor nertársnak itt volt a ragyogó alkalom, hogy ragyogó szellemi képessségét a gyakorlatban megragyogtassa. Nem tette. MIÉRT?

Pedig csak annyit kellett volna tenni, hogy amikor megszüntek a sürősségi ellátás feltételei, vissza kellett volna minősíteni, és a sürgősségi feladatot átteni oda, ahol meg van minden feltétel. Az ott megvizsgált betegeket meg ide hozni és megműteni. Sürgőssen, ha a helyzete úgy kívánja.

Felel valaki a szervezetlenségért?
privatbankar.hu/vallalat/kinos-baki-maradt-az-orban-kormany-kozerdeku-kozlemenyeben-323285

Kérdés, hogy itt és most vállalati összefonódásról/összevonásról van-e szó. Mert az alapítvány nem vállalat, és alapítói vagyonként semmi nem tiltja a vagyon ( bármely formában ) ide történő átadását. Tehát mit is minősítettek nemzetstratégiai elemmé?

Az alapítvány ugyan is nem egy óriás céget kapott, hanem több kisebbet, és azoknak ezen túl nem az oligarcsák, hanem az alapítvány a tulajdonosa. Összevonásukról meg ez idáig nem beszélt senki.

Szóvalmivan?

Érdemes lenne átnézni ennek az adózási oldalát is, mert szerintem ott pöntyög valami. Alapítványnak is csak feltételekkel lehet adómentesen vagyont adni. Az átadó részéről ez eladásnak is minősülhet adóköelezettséggel. Szóval ki érti ezt?
Hurrá!

Győzött a ner!

Kérdés, hogy majd a következő rendszerváltáskor a nernek besúgók listáját is közzé kell tenni?

www.atv.hu/belfold/20181206-kritizalta-a-kormanyt-a-rendezo-letiltottak-a-darabjat-a-parizsi-magyar-intezetben/hirkereso
Állítólag Brüsszelben megtiltották a magyar kormánynak, hogy ott kampányt folytasson. Írja ezt a fideszközeli online lap. Mint kiderült a helyi rendősrég szereltette le a kampány autóról a plakátokat.

A magyar kormány véleménye itthon jelenik meg, de valahogy a belgáké itt nálunk nem látszik sehol.
Vajon mit is gondoltak, amikor azt képzelték, hogy beavatkozhatnak más országok belügyeibe? Mert ugyé egy kampány az belügy. Ahogy nálunk is.

Egyéb kormányzati vélemény előadására meg ott az unió számtalan intézménye, és a fidesz uniós képviselői.

Egyébként meg nem a kormánynak tiltották a kampányolást, hanem az autó vezetőjének, és az állítólag nem a magyar miniszterelnök volt.
Nem hivatali visszaélés az, ha egy önkormányzati képviselő és több társa az önkormányzatot szándékosan olyan helyzetbe hozza, hogy az nem tudja ennek eredményeként felhasználni a különféle támogatásokat? Hiszen így a saját településüknek okoznak vagyoni hátrányt szándékos viselkedésükel?

hvg.hu/gazdasag/20181206_MarkiZay_szerint_a_vasarhelyi_fidesz_miatt_veszelybe_kerult_a_varos_mukodese?s=hk

Az ilyen szándékos károkozást még politikai indokkal sem lehet megmagyarázni és megindokolni.
Résre lápimagyar!

Ne menj Bécsbe, mert migráncsveszély van, és minden reggel megtámadnak.

hvg.hu/itthon/20181207_420_ezres_hatizsakkal_a_hatan_vasarol_Becsben_Orban_Rahel?s=hk

Saját lábon álló vejnek, meg saját lábon álló lánykának nincs?;D
hvg.hu/itthon/20181208_A_CEU_Becsbe_koltozik_de_Navracsics_szerint_meg_maradhatnak?s=hk

A pedellusi hivatal marad, a diplomát meg az Osztrák állam égisze alatt bocsátja majd ki.
444.hu/2018/12/08/elindult-a-nemzeti-husgalambprogram-jelentette-be-az-agrarminiszter?utm_source=hirkereso&utm_medium=cpc&utm_campaign=elindult-a-nemzeti-husgalambprogram-jelentette-be-az-agrarminiszter

szép az elképzelés, csak sánta.

A nemzeti húsgalambot nemzeti takarmánnyal kell(ene) etetni. A tenyésztő csak akkor tud gazdaságosan tenyészteni, ha maga termeli meg a takarmányt. De ehhez nem száz hektárnyi föld kell, hanem kisebb. Kisebb azonban nincs ( nagyobb sem ), mert az állami földek maradékát is a nagygazdák, nemzeti műkörmösök, és gázszerelők közt osztotta szét. Talán már az elmúlt nyolc és félév elejétől kellett volna gondolni a földnélküli falusiak megélhetésére is. Most ha osztani akarnak nekik földet, akkor bezony adófizetői pénzből kell majd visszavenni jó magas áron azoktól, akik olcsón megkapták.
Paradoxon német módra?

"A volt elnök Angela Merkel kancellár politikájának bírálójaként ismert Paul Ziemiak a német Kereszténydemokrata Unió (CDU) új főtitkára - döntött a párt tisztújító kongresszusa szombaton Hamburgban...
Paul Ziemiak 33 éves, a CDU legfiatalabb főtitkára, eddig a CDU és a bajor testvérpárt, a Keresztényszociális Unió (CSU) közös ifjúsági szervezetének vezetője volt. A lengyel migráns Szczecinben született, hároméves volt, amikor családja bevándorolt Németországba, németül az új hazájában tanult meg. Az utóbbi években leginkább a szövetségi kormány menekültügyi politikájának bírálójaként hívta fel magára a figyelmet."

www.atv.hu/kulfold/20181208-merkel-kritikus-politikust-valasztott-fotitkarnak-a-nemet-cdu/hirkereso

No, ennyit a bevándorlásról. Meg a befogadásról. Meg a kersztényi hozzáálásról, mely szerint engem már beengedtek, be lehet csukni mögöttem az ajtót?
index.hu/belfold/2018/12/07/tul_keson_derult_ki_hogy_erszukulete_van_meghalt_a_honvedkorhaz_62_eves_betege/

Szomorú, hogy a mai orvosok nem képesek felismerni egy bélelzáródást. Holott ahhoz nem kell más, csak egy sztetoszkóp, és meg kell hallgatni a hasfalon keresztül a bél működését. Ezt idős orvosok szokják ma is gyakorolni, mert a bélhangok sok mindet elárulnak.

Ja, ma már az orvos itt-ott találkozik a beteggel, mert a sok számítógépbe vivendő anyag mellett nem ér rá másra? Közben meg az állami szakorovsi vizsgálat erdméyne számítógépen nem elérheető a háziorvos számára csak akkor, ha megfizeti a drága programot, ami ezt lehetővé teszi a számára.

KÖzben a parlamentben megszavazzák a képviselők maguknak a kiemelt és soron kívüli ellátást, mert az nekik a sok munkájuk miatt jár. Még is mit dolgoznak annyira, hogy másra nincs idejük? Mondjuk arra, hogy az elmúlt nyolc és félben rendes egészségügyi ellátást grundoljanak a népnek háromszor kétharmaddal? Nem szégyelik, a fideszes képviselők néha magukat, főleg amikor a népre hivatoznak?
index.hu/belfold/2018/12/09/professzorok_batthyany_kore_kormany_osszefoglalo_ertekeles/

"Az pedig álságos, hogy ateisták kérik számon a keresztényeken a keresztény értékeket,..."

Ezt azért a professzoroknak nem kellett volna így kijelenteni, mert mit szólnának ahhoz, ha azt kérnék rajtuk számon, ami a baloldalnak érték? Úgy, mint a szolidarítás, segítségnyújtás, az elesettek felemelése a földről. És ezekhez még migráncs sem kell, mert van saját is elég sok.
Mert pl. miért nem érdekli a keresztény értékeket vallókat, hogy a vidéki kisfalvak közmunkásai télen munkanélküliek, sem fizetést, sem segélyt nem kapnak? Mit gondolnak professzőr nertársak, ezek az emberek miből esznek, miből fűtenek télen?

"a Sargentini-jelentést is kiosztják: "a túlzásokat és vitatható érvényű, esetenként valótlan állításokat tartalmazó, erősen elfogult jelentés kísérlet arra, hogy hamisan, rossz színben tüntesse fel Magyarországot és elriassza a neoliberális kánonnal szemben Európa védelmében ugyancsak fellépő szövetségeseit""

A jelentés nem csak a mmigráns kérdésről szól, ezért félre van vezetve a társadalom. Ezt professzőr nertársaknak valahogy sokkal jobban illenék tudni, mint a vidéki oktalan népnek. Az csak azt látja, hogy városban háromszor annyit tudna a szakmájával keresni, de annyival többet is kell fizetnie a lakhatásáért. Falvakban meg az egyharmadnyi munkadíj is sok a csekély nyugdíjakból élő öregeknek. Tudja pl. azt bármelyik professzőr, hogy vannak falvak egymás melett, ahol nincs egyetlen gázkészülékjavító vállalkozó sem? Messzebbről kell várni a szerelőt, és annak bizony jó nagy a kiszállási díja. No ezekről is kéne a sok ésszel konzultálni, nem csak arról, hogy majd a városi gyerekre annyi pénzt ad az állam, amennyit csak akar, a vidékiek meg ne szaporodjanak, mert a kedvezmények zöme nem nekik szól.

index.hu/belfold/2018/12/09/professzorok_batthyany_kore_kormany_osszefoglalo_ertekeles/

Azt mondja nekem valaki, hogy a segítségnyújtás baloldali eszme. Példának hozta, hogy míg a baloldali gondolkodású halat ad az éhezőnek, a jobboldali megtanítja halászni. Megérdeztem, hogy vajon hol fogjon halat az, akinek se szerszáma, se halastava nincs? Azóta sem válaszolt, úgy vélem gondolkodik rajta.

Szóval ott a sok ésszel és tudással (?) bírók közt is kéne egy kis rendszerkritika, mert akit nem kritizálnak, az elbizakodik. Ezt még a keresztények istene is elismerte. Csak el kéne olvasni értően a tanításait.
"a liberális világszemléletnek pedig éppen az a legnagyobb hibája, hogy egyenlőséget hirdetve egyformává akarja tenni a világon élő embereket. Nem veszik észre, hogy az egyenlőség alapja nem a liberalizmusban van, hanem a Bibliában kell keresni."
Mondta ezt Kásler miniszter.

Ekkor odras mellébeszélést még soha nem olvastam. A liberálisok soha nem akartak minden ember tegyformává tenni. Azt a kommunisták akarták, akiknek útját járhja a kormáyn és pártja. Sajnos ezt sokan nem veszik észre, csak elhiszik a nertagoknak, mert nekik van pénzük nagyplakátra, rádióra, tv-re, újságra.

A liberális ember minden embert egyelnőnek tart magával, nem vitatva annak jogait, de az egyinségét nem akarja korlátok közé szorítani, mint az álszent jobboldal. Közben meg maguk is lubickolnak a "szabadság" eszményében. Mármint abban, hogy amit nekik szabad, azt nem szabad mindenkinek. Ugyé ismerős a kiéve a gyevi bírót passzus? Meg az, hogy Bécs veszélyes város, de maguk, meg saját lábon sétáló gyerekeik ott múlatják az időt, és költik a pénzt, nem itthon a népnemzeti boltokban.

444.hu/2018/12/10/kasler-a-magyarsagra-mindig-jellemzo-volt-az-a-kereszteny-tradicio-hogy-meltanyolta-a-karpat-medencebe-erkezo-tobbi-nemzetet-es-a-bekes-egyuttelesre-torekedett?utm_source=hirkereso&utm_medium=cpc&utm_campaign=kasler-a-magyarsagra-mindig-jellemzo-volt-az-a-kereszteny-tradicio-hogy-meltanyolta-a-karpat-medencebe-erkezo-tobbi-nemzetet-es-a-bekes-egyuttelesre-torekedett
hvg.hu/itthon/20181210_Megkerdeztuk_a_kitiltott_ellenzekit_mivel_vivta_ki_Kover_haragjat?s=hk

És még van képük azt modani, hogy meghallgatják az emberek véleményét. Márpedig a Varga mögött álló, rá szavazó embereknek is van véleményük. Ja, az nem teccik? Tessenek jobb, és igazságosabb törvényeket csinálni! Ja, az sem teccik?
www.portfolio.hu/finanszirozas/bankok/matolcsy-bankvezerekkel-reggelizett.307375.html?utm_source=hirkereso_es_kapu&utm_medium=portfolio_linkek&utm_campaign=hiraggregator

Cím szerint Matolcsy bankvezérekkel reggelizett. Tartalomból pedig kiderült, hogy milyen kérdésköröket tekintettek át.

No ezt az áttekintés nem birom értelmezni. Mert ugyé reggelizés azt jelenti, hogy az ember tömi a bendőjét, mert éhes. Két falat közt meg nem beszélget, mert készti a másik falatot. Ergo teli szájjal beszélget? Vagy nem is beszélget csak eszik?

Ki tudja miért eszmbe is jutott egy régi írás valami pénzügyminiszter reggelijéről.
"A DK-s Vadai Ágnes pedig kérte, hogy Kövér a házőrséget vonja vissza az ülésterem bejáratától, mert az Országház rendjéért felelős házőrség felsorakozott a bejáratnál. Vadai arról beszélt, hogy a fideszesek „az út a börtönbe-programot” valósítják meg, amire Kövér elvette a szót, és azt mondta, „fejezze be az óbégatást”."

Megalázó.

Nem a képviselőkkel, hanem az őket megválasztó, és a választásokon nem szavazó állampolgárokkal szemben. Közben meg jár a száj, hogy meghallgatják a nép véleményétt. Persze, azokét, akik rájuk szavaznak. A többi nem számit. Nem számít?

444.hu/2018/12/10/botranyba-fulladt-a-parlamenti-ules-az-ellenzek-sipolt-kiabalt-majd-kivonult?utm_source=hirkereso&utm_medium=cpc&utm_campaign=botranyba-fulladt-a-parlamenti-ules-az-ellenzek-sipolt-kiabalt-majd-kivonult

Ezen túl az összes módosító indítványról egy határozattal lehet törvényesen szavazni? Valahogy nem hiszem el.
Ez a vége a magyar oktatásnak és a sajtónak?

www.atv.hu/belfold/20181210-video-25-meteres-fa-vagott-kette-egy-hazat-ullon/hirkereso

A hírben megnevezett, rosszul kivágott fa soha nem volt akác, és nem is lesz az. Ez a "tévedsé" is valótlan állítás.

Kár, hogy a sajtószabadságért harcoló sajtó sem tud precíz, és hiteles lenni.

Az meg a magyar oktatás kudarca, hogy egy hírszerkesztő( vagy akárki ), nem képes felsimerni egy fáról, hogy az nem akáct, hanem nyár. Nem az a meleg, hanem egy fa.
index.hu/belfold/2018/12/11/banki_erik_romania_rise_project_bioetanol_foldvasarlas_vagyonnyilatkozat_tartozas/

"...Bánki Erik, aki jelenleg a parlament gazdasági bizottságát vezeti,...Milliárdos beruházást ígért Erdélyben, több mint száz hektár földet vásárolt, végül hatalmas tartozásokat halmozott fel Bánki Erik, a projekt bedőlt, de ő százmillióval szállt ki...
A beígért beruházás végül nem valósult meg, Bánki szerint a 2008-as gazdasági világválság miatt. A képviselő cégei a bedőlt projekt után 2,3 millió eurós (akkori árfolyamon több mint félmilliárd forintos) köztartozást halmoztak fel Romániában, majd felszámolás alá kerültek."

Ja, csak itthon, az a mocskos szoci kormány a Gyurcsánnyal, no az kúrta el a gazdaságot, tette tönkre az országot, meg itt nem is volt gazdasági válság.

Erre mondja a magyar, hogy kecskére bízták a káposztát. Csak a káposzta a mi országubk parlamentjének a gazdasági bizottsága. Gondolom valami hozzáértő mutatott rá a fideszben, hogy Bánki nertárs vezese, ő ért hozzá.
"A portál információi szerint a kormányzat már 2017-ben elkezdett töprengeni a kórház ötletén, akkor nem pusztán ukrajnai magyar kórházról, egy időben azt tervezték, hogy a határon túli magyar kisebbségek számára – Ausztria kivételével – egész kórházhálózatot építenek ki. Elviekben a beregszászi kórházban diagnosztizált betegek tényleges gyógyítása és a szükséges beavatkozások elvégzése Magyarországon, a magyar egészségügy intézményrendszerén belül történhetne."

Nahát, a hazai beteg nem fontos? Kérdés, hogy miért a hazai adózók fizessék a határon túli magyarok egészségügyi ellátását? Azért? Ércsük?

hvg.hu/itthon/20181211_Magyar_korhaz_epul_Ukrajnaban_de_csak_magyarok_hasznalhatjak?s=hk
24.hu/kulfold/2018/12/11/revesz-mariusz-rabszolgatorveny-ausztria/

Révész Máriusz túlórázzon úgy, hogy majd három év múlva vagy kifizetik neki, vagy lecsúsztathatja. Ha tudna rendesen gondolkodni, akkor nem hasonlítgatna, hiszen ausztriában kifizetik a túlórát. Abból élnek itthon munka nélkül azok, akik idénymunkán két műszakot ledolgoznak egyhuzamban. Miért nem emelik fel a magyar idénymunka alatt fizetendő béreket? Ez nem jutott véletlenül sem az eszébe.
"„Ez több mint botrány! Ez gyalázatos kijelentés! A Fidesz által támogatott európai csúcsjelölt beismeri, hogy a magyar kormány bűnei miatt egy teljes nemzetet, egy teljes országot akart büntetni. Ez felháborító! Manfred Webernek haladéktalanul meg kell követnie a magyar embereket!” – reagált az elhangzottakra Ujhelyi István szocialista EP-képviselő."

Újhelyi úr nem tudja, hogy az Európai Uniónak nem a fidesz kormánya, hanem egész Magyarország a tagja? Ne Manfred Weber ellen hőbörögjön, hanem határozottabban lépjen fel a fidesz és kormánya ellen, a magyar választót ne frázisokkal, hanem tényekkel etesse. A tény pedig az, hogy az unióban csak az államot lehet vizsgálni, büntetni, megkritizálni.

index.hu/kulfold/ep/2018/12/11/manfred_weber_az_egesz_orszag_ellen_szavaztam_nem_orban_viktor_ellen/
444.hu/2018/12/11/gulyas-gergelynek-nem-sikerult-megmagyaraznia-hogy-miert-nem-a-kormany-javaslatakent-kerult-a-parlament-ele-a-rabszolgatorveny?utm_source=hirkereso&utm_medium=cpc&utm_campaign=gulyas-gergelynek-nem-sikerult-megmagyaraznia-hogy-miert-nem-a-kormany-javaslatakent-kerult-a-parlament-ele-a-rabszolgatorveny

„Azért, mert ez egy egyéni képviselői indítvány, amit a kormány megtárgyalt”, válaszolta Gulyűs.

Ezek szerint a módosító indítványok is képviselői indítványok, így azokról miért nem kell tárgyani? Vagy aki nem a nerben boldogul, az nincs is?