Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: wmn.hu/kult/61888-a-rajzfilm-varazslat-es-tundermese--macskassy-gyula-tortenete Macskássy Gyula m... (2024.04.19. 16:33) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.01.14. 09:59 Fabius

Tarlós: ezekkel a vidéki parasztokkal nem tudok mit kezdeni!

Sose gondoltam volna, hogy Tarlós főpolgármester ekkora csibész is tud lenni. Azt tudjuk egy ideje, hogy a szópárbaj elől nem ugrik el, tökmindegy neki a lázárjános vagy horváthcsaba. De amikor csalódottságában Orbánt is együtt leckézteti a többiekkel, az más minősége a szájkaraténak.

Az Index interjújában a kültelki vagány képét festi magáról. Aki nem egy újlipóti lekvár, nem belvárosi zsúrpubi, hanem sokkal inkább angyalföldi Döglégy, aki a századik leütés után százegyedszer is feláll. tarlos_ko.jpgGerinc, becsület, ilyenek. És ha egy kültelki vagány emberileg csalódik valakiben, annak nagyobb súlya van - szerinte mindenképpen - mint mikor a körúton belüli értelmiség hánykolódik valamin. Tarlós pedig csalódott a Vezérben, mert az semmisnek tekinti a BKK - NFM szerződést. Csak úgy, azért mert. Megoldásnak a szokásost választotta, salátatörvényben a fővárosra tolta az elővárosi tömegközlekedés finanszírozását. Oldják meg ahogy akarják. Tarlós pedig megoldja: kiküldte a fizetési felszólítást, nem sürget senkit, sőt hátradőlve várja mi fog történni. Közben pedig hagyja beszélni a lelkében felébredt csibészt, aki úgy vidéki parasztozza le a komplett Fidesz vezérkart, hogy azt különórán fogják magyarázni a Habonyizációs Intézetben:

"olyan emberekkel nem tudok vitatkozni a fővárosi tömegközlekedésről, akik viszonylag szerény településekről a közelmúltban származtak el."

Első ránézésre ez a kiszólás régi barátjának, lázárjánosnak szól. De lépjünk egyet hátra és nézzük meg távolabbról, mert olyan ez, mint a követési távolságról létező gumiszabály a KRESZ-ben. Melyik fővárosi-elővárosi közlekedésbe beleokoskodó fideszes vezetőre nem igaz? A Felcsútról jött Orbánra? A törvényjavaslatot jegyző, Szakonyfaluból érkezett Rogánra, vagy a karcagi Varga Mihályra? Esetleg az NFM-et vezető kisvárdai Seszták Miklósra? Ráadásul megtoldja azzal, ezek az emberek neki nem barátai, sőt, cimboraságról is túlzás beszélni ekkora egyoldalúság mellett.

Ilyen körítés mellett - egyelőre - tagadja, hogy bejelentkezett volna 2019-re a folytatásért. De ha valaki, akkor  a kültelki vagány pontosan tudja, hogy a főváros népe Orbán akarata ellenére választott magának 20 évig főpolgármestert. Ha kirobban az elővárosi közlekedési balhé, annak egy nyertese mindenképpen lehet, ugyebár...

 

290 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr838270896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mit a narancsmaffiának szerződések, említek néhányat csak a vicc kedvéért:
- kormánynyaló patai és a bankszövetség, és a mostani milliárdoska bünti
- dájcsetelekom leány T és a szomurú lázárka és a zorigó
- kórházak és orvosainak szövetségei, fizu a nemfizu, kancellár és miegyéb
- iskolák egyetemek, klikk oktatnának de miből, fásulva birkamód bambulva mennek a narancsmaffia kancellári vezérek után, küztük remélve, na de már nem kiflicsücsök gisasszony
stb-stb nincsen vége, hess messzire fuss...
hamár...

Az OTP is adott hitelt Andy Vajnának

Az állami Eximbank mellett a legnagyobb magyar kereskedelmi bank is hitelezett a TV2 megvásárlásához.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2F2016%2F01%2F14%2Faz_otp_is_adott_hitelt_andy_vajnanak%2F
Tarlós kihúzta a fejét, oszt meglepődött.:D

Megérdemli amit kap. Meg a fővárosiak is. Annál is inkább,
mert a kerületi polgármesterek akik ugyé a főrávosi önkormányzatot alkotják, mindent megszavaznak a főváros ellenében a parlamentben. Nesze neked fideszes demokrácia. Lehet gondolkodni kedves fővárosi választók, van még bő két és fél év rá. Mert ezek a dolgok nem csak az ellenzéki ( nem szavazó választókat, hanem a szavazókat is érintik. Hátrányosan.
Tarlós: Szégyellje az magát, aki így bánik a szövetségesével.

Kedves Pityu.
Tudom, a III. kerület a város széle, de azért talán annyira messzire számszerűleg és földrajzilag sincs az V.-től, hogy ne látszódjon el odáig Torgyán Józsi, és Dávid Ibi mementója.
@látjátok feleim szümtükkel: Igazad van, csak éppen az egész folyamat, amit a vidéki fiúk elindítottak, fővárosellenes. Az egy gyanús közeg. Tulajdonképpen a kibékítést a fővárosi szocializáció és a vidék között egy ostoba tévésorozat, a Szomszédok kísérelte meg jólelkű taxisofőrrel, vidékről felkerekedő állami gondozottal, becsületes közértessel. Bár ez expressis verbis sehol meg nem jelent, a közös lét kényszereivel próbálta bemutatni, hogy igazából a Gazdagrét is egy sajátos falu.
Ami most történik, az ennek tökéletesen ellenkezője. Van Budapest, a bűnös város, amelyet saját kerületeinek kormánypárti vezetői is hátba rúgnak rendszeresen. És hogy is üvölt Laertes a Hamlet végén, halálában? "A király az ok, mindenben a király!"
Na és ez a Tarlós beszólás, hogy tetszik a nagyérdeműnek? :)

"Azt nem érzékeltem, hogy összevesztünk volna – másfél órányit négyszemközt beszéltünk –, de a miniszterelnökkel való beszélgetés valóban kevesebb eredményt hozott, mint én gondoltam volna. Ennél is nagyobb csalódás volt számomra főleg emberileg. Mert mindent a politikában sem lehet..."
Az ebben az írásban található megállapításokon azért elgondolodhatna Tarlós Pubi. És mivel Bokrosnak nagyobb rálátása van a közgazdaságra, mint Tarlósnak, ezért el is tudom hinni neki azt amit leírt. 24.hu/kozelet/2016/01/13/bokros-beszolt-tarlosnak-ne-cirkuszolj/
@Gábris szomszéd:
.
Na, akkor itt egy valóban nagyérdemű! Vagy inkább nagyon kiérdemesült.
Tarlós: Szégyellje az magát, aki így bánik a szövetségesével

index.hu/belfold/budapest/2016/01/13/tarlos_istvan_orban_viktor_tomegkozlekedes_bkv_interju/

.
@zsebatya:

Tudod még egy okból megérdemlik a fővárosiak, azt amit kapnak. A választások során lehetett tudni ki honnan származik, nekik még is a sok vidékről pestre szalajtott fideszes kellett, akik meg nem mentek el szavazni, azoknak sem kellettek azok, akik köztük élnek születésüknél fogva. Ennyi, mindenki megkapta ami jár neki.

Azért a vidék főváros ellenessége nem véletlen. Valamikor vidéki nem vehetett ingatlant a fővárosba, csak ha arra engedélyt kapott, vagy ott szerzett munkát. Imola barátnénk pont a napokban írta, hogy a kölcsön kenyér vissza jár. Tényleg?
Sírjunk ( azért, mert ilyen a kormánypárt ), vagy nevessünk ( mert ráfáztak a sompolygásra )?

444.hu/2016/01/14/a-fidesznek-fizetnie-kell-a-helsinki-bizottsagnak-a-tultolt-sorosozas-miatt
@látjátok feleim szümtükkel: Igen, a dolgok kissé bonyolultabbak, mint szeretnénk. Mellesleg én is vidéki vagyok, de ezt az ostobaságot ami Bp körül zajlik egyre nagyobb viszolygással figyelem. És jaj, dehogy sírom én vissza Demszkyt - de egy tegnapi szar helyett hiába kínálnak mai frisset, a szar az szar marad.
én komolyan nem értem ezt a lacafaszázást :((((

úgyis Alaptörvény-módosításra készülnek a vidéki fijjug..

EGYKOSSZAL LEHETNE MÓDOSÍTANI : MAGYARORSZÁG FŐVÁROSA FELCSÚT.

oszt jónapot...
egyébként is :

a fővárosi HÜLYEMAGYAR MEGÉRDEMLI !!!!!!!

DEMOKRATIKUSAN EZT VÁLASZTOTTÁK!!!!.
Azért a parlamentnek nevezett bolhacirkuszban én elhelyeznék az űlésteremben - adott helyekre - szépen gumicsizmákat, hogy a majomja otthonosabban érezze magát. Tarlóspityunak meg ideje lenne leverni a szemüvegét, mert ekkora arccal egy lószerszám szintjét sem éri el, nemhogy egy "vezető" szintjét...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: hogy neked mennyire jó ötleteit vannak
jó dekoráció..én monokróm csinálnám
"Minden 10 fősnél nagyobb munkahelyen népesedési megbízottat kellene alkalmazni egy KDNP-s munkaanyag szerint"

Az én munkaanyagom szerint, minden 10 fősnél nagyobb kdnps társaságnál 40 cm farkú ánuszkarbantartó megbízottat kellene alkalmazni.
Hogy ezek miért nem deportálják már magukat vissza a középkorba, inkvizíciós élményutazásra?
eszemfaszom, ezek sem lehetnek ennél idiótábbak....

Minden 10 fősnél nagyobb munkahelyen népesedési megbízottat kellene alkalmazni egy KDNP-s munkaanyag szerint

q.444.hu/k/http%3A%2F%2F444.hu%2F2016%2F01%2F14%2Fminden-10-fosnel-nagyobb-munkahelyen-nepesedesi-megbizottat-kellene-alkalmazni-egy-kdnp-s-munkaanyag-szerint
@Bakter:
Ne ba! :) oszt a jányok bugyijában tartanának ellenőrzést a kis kópék, hogy az ovulalás ne mennyen pocsékba?
Ravazdik a kis csuhások... Tényleg Piktorunk most már nem is szól nekik, ezek maguktól térdelnek.
@Bakter: ehhh, lemaradtam, de így elolvasva csatlakozom a kívánságodhoz...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

A sok kis impotens irigykedik azokra akik normális szexuális életet tudnak élni.
@PeniValdes: te már a mienk vagy, hisz itt számtalan jó pasi, nem kell neked ilyen agyatlan pártcsinovnyik ;)
@Eszter jött: ááá csak a cölibáttyus miatt, nekik mindegy milyen lyuk, pláne, ha narancsos a felvigyázó
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: én egész népesedési csapatot hoznék össze a cégeken belül!
mindennap prezentáció,havonta gyakorlati tréning. a hónap népesedője dicsekvőfal..
@Bakter: izé, akkor ez megbízott fogja basztatni a főnököt népesedés szempontjából, ha jól olvasom. elveszi a szakszi titkár munkáját.
@PeniValdes:

Számukra nem az aktus a fontos, hanem a végeredmény.
Kíváncsi vagyok arra, hogy a kdnp-s ötletgazdák hány gyereket nemzettek életükben?
Egyáltalán láttak-e már p.nát?
@PeniValdes: szerintem valamelyik kádéempés virgonc komolyan vette az egészséges erotikát.
@Eszter jött: hogy miknem jutnak eszedbe,kérlek az kerdemok,minden percben nemzenek,sőt ha kell még ki is hordják a csemetét!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
@parti_giano:

Mondjuk nálunk, ahol csak kanok vannak, elég sok szeplőtlen ánuszú semjénre lenne szükség az ötévestervben szereplő népesedéspolitika abszolválásához. Egyébként rajtam nem múlna, megbasznám én az ő lyukát is. Sörétespuskával, stílszerűen.
@Bakter: pont ezért találták ki ezt,mert náluk csak kanok vannak
@Eszter jött: " Egyáltalán láttak-e már p.nát? "

Persze hogy láttak! A hatvanas években a hátsó kertben,amikor a nagyit pisilés közben feldöntötte a 'vitéz:))
@PeniValdes:
Maga RIP. Zseniális Piton/Snake volt.
Rowling kifejezetten őt akarta, és Alan csak akkor vállalta el a szerepet, amikor az írónő vázolta, hová is fog kifutni a karakter története. Nem egyszerű úgy eljátszani a legnagyobb genyát, hogy csak az utolsó pillanatokban derül ki, valójában ő az egész saga legbátrabb hőse.
@Bakter:

"Minden 10 fősnél nagyobb munkahelyen népesedési megbízottat ........."

Különben meg tiszteletben tarthatnák a 'meghízottak az 'aranyszabálytot."Házinyúlra nem lövünk:)"
@PeniValdes:
De ahogy elnézem őket, nem nagyon van mivel kanolniuk, ezért mindig más kancsukájával basszák a parazsat, és azért találnak ki ilyeneket. Mondjuk elküldeném mindet egy menetre a vasszűzzel.
@Bakter: nem ismerem a Harry Pottert..bár egyidőben erősen hajaztam rá..
@Bakter: hehe, IT csapat bevállalhatja a megbízottságot, különösen Boli :D
@gazoló: ez a fideéitas,de milyen lehet egy iksz party...biztos megy a gregorian ezerrel
"Oscarra jelölték a Saul fiát"

Zsidó vircsaft, vagy valami ilyesmi: mondjuk a Soros támogatta világbanki gyurcsányista pirézösszeesküvés.
@PeniValdes:

Van némi átfedés:)

Kisgrófó gregorián feldolgozásokra ropják:)
@gazoló:
A múltkor láttam, hogy egy kádéempés afterpartyn személyesen a hardtechzsoltár rackacmaszkülső-alfalui DJ SundaycloseHero celebrálta a bulit. Állítólag akkorát ütött a banzáj, hogy megkondult a vatikáni kisharang is lökethullámtól. Persze csak erkölcsösen.
A kormány átveszi a budapesti agglomerációs járatokat

A Volán és MÁV száll be az eddigi BKV járatok helyére. Akár a HÉV-et is vinnék.

444.hu/2016/01/14/a-kormany-atveszi-a-budapesti-agglomeracios-jaratokat
felkészül a stóman mészáros, és a ultraseggnyaló antrigraviter az új cégek alapítására, csak szólok, hogy most nem Nokiás doboz lesz a pénzmosás mértékegysége, ha már a jólmenő sikeres mávról és volánról beszélünk
és még egy kis rágni való, olyan szép ez a lézerféle monológ, olyan elemezni való nahhh, benne van minden amit tudni kell a mai magyar narancs rögvalóról:

Lázár János a Kormányinfón elmondta, hogy a kormány lezártnak tekinti a fővárossal való tárgyalássorozatot. A Miniszterelnökséget vezető miniszter bejelentette, hogy

"átveszi az agglomerációs járatok üzemeltetését Budapesttől."

A MÁV és Volán cégek fogják kiváltani a BKV járatait, Lázár szerint akár HÉV-et is átvenné a MÁV. A miniszter szerint

"ez egy nagy lehetőség a Budapest környéki vasútfejlesztések beindítására."
@Bakter:

1. megkapta a goldent, meghalt bowie, 69 volt.
2. megvan az oscar jelölés, meghalt rickman, 69 volt.

azért van itt valami.
@parti_giano:

Majd akkor sül le a képükről a bőr, amikor az ő szüleik kerülnek olyan korba, amikor napi gondozóra szorulnak. Mivel őkelmék zöme még 50 körüli, ez is bekövetkezik előbb utóbb, de még nyugdíjas koruk előtt, és nem mindegyiküknek lesz annyi pénze, mint Orbánéknak, Mészároséknak, Szijártóéknak, Lázáréknak, Kósáéknak stb. No majd akkor leesik nekik a tantusz.
@parti_giano:
Kapja meg az oszit. Aztán prezentálom a listát a jobb oldali oszlophoz.
Így jó lesz?
@parti_giano: Ha megkapja az oszkárt, ki fog meghallni?
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

"Meg kellene könnyíteni a 0-3 hónapos újszülöttek örökbefogadását, akár háborús övezetekből is."

Ez azért veszélyes, mert én szívesen örökbe fogadnék két kis Abdullahot is, mert olyan szép barnabőrűek, meg fekete hajúak. Ha sokan követnek, akkor...:D
@PeniValdes:

Nem, vidékre nem akart menni a kutya sem, az még akkor is büntetés volt, ha valahová nagy főnöknek küldték a fővárosi elvtársakat.
-no comment-

Tarlós a "tévéből" értesült arról, hogy megegyezett a kormánnyal

Megegyezett a főváros a fővárosi polgármesterrel, jelentette be Lázár János a csütörtöki Kormányinfón. Tarlós épp tárgyalt, amikor egy cetlin beküldték neki a hírt, hogy megszületett a megállapodás. Amire csak ennyit mondott: nagyon helyes!

hvg.hu/itthon/20160114_Tarlos_is_a_tevebol_ertesult_arrol_hogy_m
@gazoló: jóóóóóóóó :D

igaz az is, hogy a kijárósok között inkább kákabélűek vannak ;)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

"Elnézést Virág elvtárs, ez az ítélet."
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "ez egy nagy lehetőség a Budapest környéki vasútfejlesztések beindítására."
és ez egy nagy lehetőség a jegyárak horror emelésére.
Eddig elég volt egy kiegészítő jegy.
@PeniValdes:

@gazoló:

Egyszerű, egészséges gondolkodású parasztemberek között nőttem fel. Tőlük tanultam ezt a költői kérdést sok más időtálló megállapítással együtt. Mondanom sem kell, egyik sem publikus.
Nem csak Budapest, hanem Orbán Viktor is irodalmi kérdés

Neves írókat, költőket kerestünk meg, ugyan magyaráznák már el, mit jelent az, hogy Budapest "irodalmi kérdés"? Íme a válaszaik.

hvg.hu/velemeny/20160114_Viktor_most_mar_a_videk_javara_szopatna_B
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Amennyiben ez a viktoriánus gondolat nem veri ki a fővárosi értelmiségnél a biztosítékot, akkor ne sírjanak, nekik Orbán jár.

Mellesleg hol van a nagy irodalmár-költőnk, Imola szakértő, ki megaszondaná, hogy ez az orbáni gondolat mit takar?
Lerohad minden amibe ezek belefognak,hiába tákolják akár 5-ször,10000 szám hullik pluszban évente a magyar mióta megreformálták az egészségügyet.
ööööööööööö, ez a habony ezek szerint mégiscsak létezik, ajjaj a Vezényló nem eztet mondta korábban...

Habony közvetített Orbán és Tarlós között

A főpolgármester örül, hogy lesz megegyezés, mint mondta, Habony Árpád pozitív, jószolgálati szerepet töltött be.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2Fbudapest%2F2016%2F01%2F14%2Fhabony_kozvetitett_orban_es_tarlos_kozott%2F
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Mik ki nem derülnek! Azokat támogatják, akik a lakáshelyzet miatt nem tudnak gyereket vállalni. De majd a minimum 30 milliós lakást meg tudják venni. Ja, és a három gyereket etetni, meg ruházni. Közben meg a munkahelyüket őrizgetni. Aki meg azt hiszi, hogy a nyugaton dolgozó haza jön 10 milláért 3 gyereket vállalni, az hülye. Nem azért mentek ki, mert itthon annyira jól kerestek.

"Arra a kérdésre, hogy a csokkal kiket támogatnak, Lázár azt mondta, hogy azokat, akik a lakáshelyzet miatt nem tudnak gyereket vállani. Emellett az is szempont volt, hogy az építőiparnak is szüksége van a fellendülésre, és ez egy munkalehetőség az építőiparnak. “Nőni fog a bérigény az építőiparban, de lesz munka”. A csok a miniszter szerint sokakat visszacsalogathat Nyugatról."
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Akkor minek tárgyalt Tarlós Orbánnal, ha a Habony közvetített? Vagy esse igaz?
Mellesleg nem a miniszternek kéne tárgyalni Tarlóssal és annak meg a főnivel? Nem erről szól a kormányzás? Afenébe ezzel a sok orbáni tanácsadóval, már nem is lehet követni ki kicsoda, és mit csinál. Egyáltalán orbán még a miniszterlenök, vagy esetleg ő ad kormányzati tanácsokat a tanácsadóinak?
Jó, csak hogy lesz a közlekedés?Az állam átveszi az agglomerációt.De egy Hév vonat jár pl Bp. határig meg azon túl. Osztoznak rajta vagy hogy?
Meg állítólag romlik a gyermekek eredménye a felméréseken, de a túlórák emeléséről nem szólt a miniszter. Azért csökken, mert túlterhelt a pedagógus meg a gyerek is.
@Imola Helyesi: Jól tolod a narancsvakegeret,most hogy önként bevallottátok hogy megloptátok a fővárost,nem mehet tovább a lopott pénz simicska zsebébe-inkább leromboljátok a hirdetőoszlopait.
oops, igazi narancsos mentalitás, nem tudják mikor kellene hallgatni

Hosszú-ügy: Amerikai mail cáfolja Gyárfásék állításait

Az úszószövetség először csak az idősíkokat keverte. Most kiderült, hogy az amerikaiak már szóltak Hosszú versenyéről.

www.origo.hu/sport/uszas/20160114-hosszu-katinka-botrany-tudniuk-kellett-gyarfaseknak-hogy-az-uszo-elutazik.html
@látjátok feleim szümtükkel: egy jó munkalehetőség neked, de lehet, nagyfaluba kell költöznöd, de nem vehetsz ingatlant, de csökkentened kell a bp-vidék ellentétet.

tebege.tumblr.com/post/137285315945/munkat%C3%A1rsakat-keresek-indul%C3%B3-magazinomhoz
Sikerült megegyezni!
Habony közvetített Orbán és Tarlós közt. (Index)

Örvendjünk!!
@húzzad neki shakespeare: Megnyugodtam, hogy továbbra is közlekedhetek HÉV-vel. :)
@toportyánzsóti:
Ti meg az uniót fletókáddal, benneteket finanszíroznak pártügyileg.
@Imola Helyesi: Keresztény nemzeti hülyét megint sikerrel előadtad,mi közöm van böszmécskéhez te narancsvakegere a jóistennek?
@kekex: Nem szeretem Tarlóst, Isten vagy bárki látja lelkemet. De mintha kezdene Ő is egy közép- politikát folytatni. Nem baj, szerintem, igaza van (szerintem).Ettől még nem fogom jobban szeretni, de tisztelni lehet. Bocs.
@Imola Helyesi: Ha lesz egy kis időd nézd majd meg ezt a filmajánlót. :)

youtu.be/OfMY0QW4x4U
@Gábris szomszéd:

Árpi segíti a magyar embereket és a magyar családokat. :-)
@Eszter jött: "Egyáltalán láttak-e már p.nát?"

még én se. meséjj má róla!:)))
@taga20: de jó, hogy előkerültél bogarantyúm, mán hinyoztál a nyanyónak ám!...kkk
@evasanyoca: szia évike drága:)
olvasgattam esténként a gyíkot is, de csak anyázni tuttam volna. így inkább csak skubiztam.

aszt is láttam, hogy ebola nem vágja az alapműveket:))
@Gábris szomszéd: hogyne!
csak a csaj egy kicsit felelőtlen volt, mer ha bukta van, ako a bőre kicsit odakozmál az aszfaltra:))
@taga20: most én is elromlottam 2 napra, de helyrebarkácsoltak....kkkkkkkkk
@taga20: most én is elromlottam 2 napra, de helyrebarkácsoltak....kkkkkkkkk
@Gábris szomszéd: ahogy te is, bár a saulos kommented miatt én is belevertem volna a fejedet a jobbikos szarodba:)
@taga20:én még gőzhajtású vagyok, így házhoz gyött a szerelő...kkk
@taga20: Hát én semmi rosszat nem mondtam róla, sőt még gratuláltam is nekik. :)
@Gábris szomszéd: és nem lett volna egyszerűbb, ha csak együtt örülsz velünk? semmi fél mondat, semmi de.

mint anno hajós alfrédnak:)

egyszer próbáld ki, jó dolog.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Ezt a kommentet olvastam az általad linkelt cikk alatt

:Batman •
"a futball olyan mint a bográcsgulyás, a magyar gazdaság olyan mint a dongó, az ország olyan mint a pornó, Budapest pedig, mint az irodalom...
nem tudom mit nem lehet ezen érteni...
nővérke, jöjjön már"
@parti_giano: vágom én is, sőt büszke is vagyok, de szerintem majdnem minden európai népnek volt ilyen csatája.

de a velszi bárdok se voltak ötszázezren.

evvel nem sok európai nép "büszkélkedhet".
@toportyánzsóti:
Te toporzékoló foghíjas toportyánutánzat, annyi, mint nekem a narancsvakegérhez.
@taga20:olyan vagy, mint matolcsy. ötszáz bárd volt, szutyi.
@Gábris szomszéd:
Végre, majd akkor leszek boldog, ha a mi gazdag őstörténetünkről is lesznek olyan sorozatok, mint a dél-koreaiak.
@taga20:
Ötszáz bizony, dalolva ment.
@taga20:nos, az autosport az én véleményem szerint az egyik leggyorsabban fejlődő technikai sportág, ami azt jelenti, hogy nem csak a versenyautók teljesítménye növekszik, hanem a versnyzők vezetéstechnikája is...no már most, ha valaki el akar érni a csúcsra, annak - akármilyen jó is a banda - bizony tudnia kell váltani, és jó helyen kell elkezdenia csucs felé vezető utat....úgy látom, a fiatalember eléggé ambiciózus, nyitott és elkötelezett az autósportra, s nem hálátlan a Zengő felé sem....csak sok sikert tudok neki kívánni, okos, értelmes fiatalember....kkk

te tagabébi, ez a Zengő, nem az a Zengő család, aki 1968-ban egyszál nyomi kis kerékjavító műhelyt tartva fenn kezdte az autóipart?
@taga20:
Tudod, mi az a velszi bárd?
@parti_giano: "ötszáz bárd volt, szutyi."

eszt most komolyan nekem írod?

bakker kihívom a gyámhivatalt, és pupit elvetetem tőled:))
@Imola Helyesi: gondolom az, amivel a hentes kettévágja a körmöt, ha kocsonyának valót veszünk:)

ebola keversz a piás férjeddel!:)))
@Imola Helyesi:
Megnézted már a gugliban, taga?
@evasanyoca: eszt nem tudom, de beleültetted a fülembe, ezé kutakodok:)

egyébként szoktad nézni?
@taga20: már az unokáimat is megfertőztem.....életem gyönyörű pillanata volt, mikor a mogyoródi versenypálya elkészült és egy hét végén megengedték a civileknek, hogy egy kört mehessenek, akkor nekem renaultom volt, és pöpecen végig nyomtam tövig a gázt...ez se most volt b+....kkkkkkkkk most már csak nézem, meg drukkolok Suminak....
@taga20: Pedig tényleg nem volt semmi rosszindulat és csak néhai Marlon Brandót idéztem az amerikai filmipar helyzetéről. :) Ja és Rodi is elmondta a véleményét.
@Imola Helyesi: ne erőlkögy boszorkány, a kaffkában osztrovics tanárúr megtanította:))
@taga20:
Akkor súgd meg, ne szégyelld:))
@taga20:
Na, légyszi, mit tanított neked szorzovics?
@Gábris szomszéd: ártu, és ki faszt érdekli, hogy rodi is? meg brando? hagyd má ezeket a bújócskákat.

egyszer csak egyszer örülj má valaminek, amit jézus népe csinál és magyar.
@Imola Helyesi: ebola, kopjál le!
inkább mennyé a kocsmatöltelék urad után!:))
@taga20:
Jó, úgy is nagyon unalmas vagy, pokróc!
@taga20: Gondolom te is örülsz, amit a magyarorkról csinálnak magyarok. :)
@Gábris szomszéd: szuper!
én most odaadom neki a goldenglobot, az oszkárt, meg a nobelt:)

de arra válaszolj végre, hogymé nem örülsz a saulfiának?
@taga20: Én örülök és még jön az Oszkár is. :) Amúgy ha te menetrendszerűen nézhetnél filmeket, mondjuk a délvidéki vérengzésről, egy idő után nem kezdenéd el unni? Nem lenne olyan érzésed, hogy túl sok bőrt akarnak lehúzni egy témáról?
@Imola Helyesi: Nagyon buta vagy,ahogy a többi nemzeti keresztény félállat.
@Gábris szomszéd: Gábor, nekem vagy egy fogadásom: ez a ijászmicsoda marha kevés embert érdekel, pláne moziban a szabadidőmben, hát akkor az Oszkárra meg a Globusra valszeg pláne nem menő. másodszor teszed be, ez ennyire nem izgalmas...de lehet, hogy én vagyok hozzá ellenmagyar rühes idegenszívű mocsoknyugger....
@Gábris szomszéd: Gábor, nekem vagy egy fogadásom: ez a ijászmicsoda marha kevés embert érdekel, pláne moziban a szabadidőmben, hát akkor az Oszkárra meg a Globusra valszeg pláne nem menő. másodszor teszed be, ez ennyire nem izgalmas...de lehet, hogy én vagyok hozzá ellenmagyar rühes idegenszívű mocsoknyugger....
@Gábris szomszéd: Gábor, nekem vagy egy fogadásom: ez a ijászmicsoda marha kevés embert érdekel, pláne moziban a szabadidőmben, hát akkor az Oszkárra meg a Globusra valszeg pláne nem menő. másodszor teszed be, ez ennyire nem izgalmas...de lehet, hogy én vagyok hozzá ellenmagyar rühes idegenszívű mocsoknyugger....
@taga20: idegességemben ettől az ijászszartól már háromszor nyomok, bocsi drágám...kkk
@Gábris szomszéd: nem. ugyanis van egy távirányítom és használom.

ja és melyikre gondolsz? arra amikor a magyarok, vagy arra amikor a jugok?
@evasanyoca: Én meg úgy érzem tetszene az a film.

@taga20: Akkor így tiszta. Amúgy ebben az összefüggésben mindegy, hogy magyar vagy a jugó áldozatokról készülne film.
@taga20: és addig, amíg lesznek olyan mocskos stricik, akik megkérdőjelezik a holokauszt létezését egyáltalán, addig bizony nem elég ez sem.....:((
@Gábris szomszéd:neked lehet, dehát az a te dolgod, én már heveny zigótaállapotba kerülök a magyarkodó magyarmúlttal magyarul foglalkozó hátulról mellbenyilazó magyar nyilaktól...maradjuk annyiban, mindenki azt nézze, amit szeret.
@evasanyoca: Én nem kérdőjelezem meg, csupán jó lenne ha senkinek a szenvedése nem lenne kiemelve. Gondolom neked is evidens, hogy nem lehet válogatni áldozat és áldozat között.

Ami az íjász filmet illeti, nem kell átesned a ló másik oldalára. Egy olyan emberről szól, aki a maga területén valóban világhíres lett és nem magyarkodás az ő életét és eredményeit bemutatni. Arról nem is beszélve ha lenézően magyarozol, hogy várhatod el a pusztabunkó széljobbereketől, hogy ők is jól viselkedjenek másokkal kapcsolatban?
@evasanyoca:
Évike, ne idegesdjél, ez még csak a kezdet. Minden nemzetnek ápolnia kell a hagyományait, ami nem scifi, hanem bizonyíték van rá.
Biztosan érdekli majd ez a magyarokat, mert pl a Szulejmán is érdekli őket, mert történelmi sorozat.
De képzeld milyen jó lesz, ha majd image-t csinálunk gazdag ősi múltnkból. Nem a hivatalosból, hanem amit már feltártak az akadémia nélkül.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

"_"Minden 10 fősnél nagyobb munkahelyen népesedési megbízottat kellene alkalmazni egy KDNP-s munkaanyag szerint"_"

Ach. és a népesedési megbízott baszogatná az embereket korra, nemre, beosztásra, tulajdonosra tekintet nélkül.

Kb. 1. napig.
@Gábris szomszéd:
Kassai Dél-Koreában is első lett volna, csak nem volt elég nagy a pálya neki.
Tisztelem az ilyen embereket. És rengeteg ilyen van, akik a szabadidejüket a magyar múlt megismertetésére fordítják.
Hálistennek.
Én már többet tanultam tőlük, mint a hivatalos oktatás alatt.
@toportyánzsóti:
Ezt egy egész állat, egy farkas mondja? El lehet párologni, füstölögni vagy normálisan kell kommentelni.
Jelzőjét megtartja, ül, nem vicsorog.
@Gábris szomszéd: kedvesem, én elfelejtettem a "magyarozást" idézőjelbe tenni, így az irónia, mint olyan rejtve mradt előtted...kkk. Egyezzünk meg abban, hogy a mindenkori film készítője, ha talál magának szponzorokat, elfogadja az Akadémia a film jelölését, már ugorhatnak is, én a magam kis ízlésficamát próbáltam köszörülgetni.....ugyhogy rajta!...
index.hu/belfold/2016/01/14/na_akkor_hova_is_jart_farkas_florian_egyetemre/

Hehe!

Ha már a Flóri barát sem tudja hol is tanult.:D

Hoztak ezek a balfácánok egy olyan rendeletet, amely szerint a munkálttónak fel kell jegyeznie a munkába lépéskor, hogy a munkavállaló hol, milyen iskolát végzett, mi a stakképzettséget adó iskola neve, bizonyítvány száma. Szidják is a durva anyjukat a munkáltatók, ezért biztosan javul szegény egészsége.
@jaegtoer: se, mert, ha a vőmet jól ismerem, az első bemutatkozás után, melyből kiderül a jóember megbizatása, úgy felrúgja, mint megbokrosodott mén a csikóstanoncot...))
@evasanyoca: Pontosítsunk. Idézőjelek nélkül ezt írtad:

"én már heveny zigótaállapotba kerülök a magyarkodó magyarmúlttal magyarul foglalkozó hátulról mellbenyilazó magyar nyilaktól"

Ezek után mit vársz egy átlag jobber olvasótól, amikor ugyanezt írja le a tudjukkik világszintű nyomulásával kapcsolatban? :( Kezded már érteni miről van szó?

Előbbi ugye trendi, míg utóbbi heveny antiszemitizmusnak számít ugyebár.
@taga20: Na jó lapozzunk. Mit szólsz Norbi gyári szerződéséhez? :)
@Imola Helyesi
jav: idegeskedjél:
@látjátok feleim szümtükkel:
Osztán Konrád milyen minőségben javasolja, mit ért az irodalomhoz?
Ilyen jóban van a Nobel-díj bizottsággal?
@evasanyoca:

"Előbbi ugye trendi, míg utóbbi heveny antiszemitizmusnak számít ugyebár."

No ezt megkaptad.:D
@Gábris szomszéd: ez egy hülyén nem sikerült zsidózás , én egy újságírót idéztem, nem emlékszem kit, most olvastam ma, vagy tegnap a cikkét, amiben a "magyar" szóról oktat jogosan , pl, hogy nem nagybetű, biztosan olvasta más is....erre te jössz nekem a jobberekkel, hát egyáltalán nem értelek téged, pedig megpróbálom, Isten lássa lelkemet....
@Imola Helyesi:

Úgy tűnik, hogy őt ismeri a bizottság egy-két tagja, sajnos téged nem, így gyökös véleménydre senki sem kíváncsi.
@látjátok feleim szümtükkel:
Én nem is acsarkodnék Nobel-díjra, de nem is lobbiznék érte.
@Imola Helyesi: "Konrád Györgyöt az irodalmi Nobel-bizottság elnöke, Per Wästberg svéd író kérte fel az ajánlásra."

nol.hu/kultura/cikazni-tudni-kell-1584461
@jaegtoer:
Én javasolnám a pápának is a papi nőtlenség eltörlését. Tessék példát mutatni!
De ez komoly, mennyi elvesztegetett férfiélet, amely nem teljesítette a hivatását, csak léleknevelés magában, az nem elég.
@látjátok feleim szümtükkel: te is tudod milyen nehéz egy született vaknak elmagyarázni, milyen szép kék az ég...kkkk
@Imola Helyesi:

Na erre majdnem mondtam, de nem mondom csak azt, hogy nagyon tudatlan vagy. A Nóbel díjra ajánlan kell, mert anélkül nincs jelölt. Mellesleg az Oscárra is ajánlással jut be a jelölt.
@Pantagruel:
Mert főúri származású? Ez a Konrád nagy csibész lehet:))
@evasanyoca:

Nem vak az te nyanyó, hanem vakmerő, mint a cigány lova.:D
@látjátok feleim szümtükkel:
Mibe, hogy te butább vagy, de lehet, hogy csak tetteted magad.
@látjátok feleim szümtükkel:
Osztán oda ki ajánlotta ezt az új filmet?
@látjátok feleim szümtükkel: tudod drága, ahogyan közeledem a Teremtőm felé, próbálom az utam jóindulattal kikövezni, hátha még nem késtem el vele....kkkkk
Túl komolyan veszitek ezt a mozi-témát. Főleg az Arany Glóbuszt. :) Ahogy Balázs Béla mondja: a mozi olyan, akár az alkohol: közönséges drog.

www.youtube.com/watch?v=_5A_vYQ6g-4
@Imola Helyesi:

Nem csak a főúri származás, hanem az, hogy fajtiszta magyar. Csudálkozok rajtad, te hirdetted itt, hogy szagáról felismered a fajtiszta magyart. Nos? Nem teccik valami?
@evasanyoca:

Láto, látod, addig kövezgetsz, míg meg nem dobnak vele.:O
@Gábris szomszéd:

"_ @taga20: Gondolom te is örülsz, amit a magyarorkról csinálnak magyarok. :) _"

Kissé elszóltad magad, amikor 'magyarorkról' orkoltál.
@látjátok feleim szümtükkel:
Összetévesztesz a toportyánnal, én nem szaglászok. De télle Konrád tudja, hogy Eszterházi fajtiszta? Azta!
@Gábris szomszéd:
Böjte szerzetes, az más. Az nem foglalkozás, hanem egy választott életforma, gondolkodás, elhivatottság.
A papok viszont nyugodtan nősülhetnének. Ez a mostani pápa elég liberális, hozhatna ilyen rendeletet, feloldozhatná őket. Aki akar, hadd nősüljön, ez nincs ellentétben azzal, amit a papság hirdet.
@jaegtoer: Jaja itt csak én szoktam ilyesmit csinálni. :)
Micsoda tréfamester ez a Balog.

"Balog Zoltán szerint a nagyvállalatok munkát adhatnának a közfoglalkoztatottaknak és a hátrányos helyzetűeknek"

Ha így folytatják, egészen vissza megyünk a rákosista gazdaságig. Gyorsan meg is eszem a tyúkjaimat, nehogy beszolgáltatás címén elvigyék.

www.stop.hu/belfold/balog-zoltan-szerint-a-nagyvallalatok-munkat-adhatnanak-a-kozfoglalkoztatottaknak-es-a-hatranyos-helyzetueknek/1393186/
@Imola Helyesi:

Te okoskata, hogy is van ez a Budapest irodalmi kérdés? Te közel vagy a főnihez, hátha neked kifejtete bővebben. Megosztanád?
@Imola Helyesi: "Eszterházi" - Igazán nem nyelvtannáciságból mondom, de ez a névalak egy picit buzerálja a szememet.
@látjátok feleim szümtükkel:
Sajnos nem állok közel a főnihez. De pl. hidd ezt:
Úr ír. Hogy örüljél is ma egy kicsit.
Mert azért nemcsak úr ír ma, hanem akinek van laptopja. Lényeges különbség.
@Pantagruel:
Nem baj, az y egy főúri csökevény.
Y sokáig nem is volt az ábécénkben, aztán, amikor lett, gyorsan átváltoztatta az i-jét mindenki y-ra. De miért is?
@Imola Helyesi: Figy arról ugye azért tudsz, hogy Csaba testvér egyben pap is? :)
@ornagy50: köszönöm.....ezt mindenkinek látnia kellene!!!
@taga20: te a rőzsés öregasszanyt is megraknád, ugye?...
@Gábris szomszéd: ebben igazat adok....én magam is nagy rajongója vagyok...kkkkkkk
@ornagy50: tudod én csak azt kérdezném: hol vannak azok az emberek, akik igazat adva Schilling Árpádnak szavaznak majd?
@Imola Helyesi: "Én már többet tanultam tőlük, mint a hivatalos oktatás alatt. "

anya, azé' a nyócátalános remélem nem úgy van meg, mint a négy rendőrnek a zsigába'...
@Gábris szomszéd: magasról lehet a legnagyobbat esni, mondá mindig áldott emlékű édesapám....majd a szavazófülkék magányában eldől, merre vesszük az utunkat....sosem hittem a közvéleménykutatóknak, mostmeg, hogy az állásukkal játszanak, pláne nem...kkkkkk
@Gábris szomszéd: no még az előzőhöz: végigolvastam, csak vidéken csak 1200 embert megkérdezve jutottak el az 51 %-os többséghez.....nos ez így már nem megmosolyogtató csupán, hanem nevetséges....előrehozott választáson nagyot buknának, de ezt ők is tudják....kkkkkkkkkkk
@evasanyoca: Mozi és filmügyben elég tanulságos.

Az egyetlen színész, aki nem vette át az Oscar-díjat az igazság miatt

vilaghelyzete.blogspot.hu/2015/08/az-egyetlen-szinesz-aki-nem-vette-at-az.html

Szép álmokat :)
@Imola Helyesi:

A nem hivatalos múlttal az a probléma, hogy nem hivatalos. Kitalált történelem, vagyis sci-fi.
Gyerekek, a Tarlós az smafu?
Fogunk mi még Tarlón varjút repülni látni!
@Eszter jött:
.
Ne vitatkozz!

Itt a példa:
''''Miután pedig az oroszok vidékét elérték, minden ellenszegülés nélkül egész Kiev városáig hatoltak. Midőn Kiev városán keresztülmentek, a Dnyeper folyón áthajózva meg akarták hódítani az oroszok országát. Akkor az oroszok vezérei ezt észrevéve nagyon megijedtek, mivel hallották, hogy Álmos vezér, Ügyek fia, Attila király nemzetségéből származik, akinek az ő elődeik évi adót fizettek. De mégis a kievi vezér összehívta minden főemberét, és tanácsot tartva azt választották, hogy hadra kelnek Álmos vezér ellen, és inkább meghalnak a harcban, mintsem hogy elveszítsék országukat, és kényük-kedvük ellenére Álmos vezér uralma alá kerüljenek. A kievi vezér azonnal követeket küldött leghívebb barátaihoz, a hét kun vezérhez, és segítségre hívta őket. Akkor ez a hét vezér, akinek a neve: Ed, Edömén, Et, Böngér, Örsúr apja Ócsád, Vajta, Alaptolma apja Ketel, ugyancsak nem kicsiny számú lovast gyűjtött egybe, és a kievi vezér iránt való barátságból sebes vágtában Álmos vezér ellen jött. A kievi vezér a maga seregével eléjük vonult, és most már a kunokkal gyarapodva, sok fegyveressel Álmos ellen nyomult. Álmos vezér pedig, akinek segítsége a Szentlélek volt, fegyvert öltve csatarendbe szedte seregét, s ide-oda lovagolva buzdította katonáit; majd hirtelen eléjük rugtatva megállott mindnyájukkal szemben, és ezt mondta nekik: "Szittyák, bajtársaim, nagyvitéz férfiak! Emlékezzetek utatok kezdetére, amikor azt mondtátok, hogy fegyverrel, haddal olyan földet kerestek, amelyen lakhattok. Tehát ne zavarodjatok meg az oroszok és kunok sokaságától, akik a mi kutyáinkhoz hasonlítanak. Hiszen a kutyák, amint uruk szavát hallják, nemde rögtön félelembe esnek?''''

''''Az oroszok és kunok vezérei pedig, mikor a szcítiaiak vakmerőségét látták, a városban meglapultak, mint a némák.''''

Látod? A hagyomány töretlen...
@dr. jenőke (jenőke):

Ez már atrocitás! Skandalum! Méghogy?!
@dr. jenőke (jenőke):

))))))))))))))))))

Aztán ne apellálj, ha Imola közelebb húzódik hozzád, közös gyékényre hivatkozva.
.
Az ügyészség sem állt a Mol elnök-vezérigazgatója, Hernádi Zsolt mellé, ugyanis hiába szerette volna elérni a cégvezető ügyvédje révén, hogy a Legfőbb Ügyészség (LÜ) kezdeményezze a másodfokú bírósági döntés felülvizsgálatát, nem járt sikerrel. Az LÜ szóvivője, Fazekas Géza szerkesztőségünket arról tájékoztatta, hogy nem indítják el a jogorvoslatot az ügyben.

atlatszo.hu/2016/01/14/az-ugyeszseg-nem-dobott-mentoovet-hernadi-zsoltnak/
.
.
@100 kóbor kutya:
.
Most megzavarodtam.

Miért méghogy?
Hogy hogy méghogy?

A többit értem. De még hogy!
.
Nem vagyok reklámok kedvelője.
Olvasok, vagy éppen csinálok valamit és sokszor hallom, hogy farbatrombitál.
Sokáig nem zavart, mert lehet valakinek ez kedves időtöltés. Egyszer véletlenül éppen néztem a tévét és látom kiírva: Pharmaton Vital
Mondom a páromnak: érdekes mást hallok, mint ami oda van írva.
Kis idő elteltével azt mondja: nahát! Tényleg farbatrombitál.
@dr. jenőke (jenőke):
.
Jut szembe: régebben a hullám illatával idegesítettek.
Aki mondta, az is élt, mégis javasolta, hogy érezd a hullám illatát.

Mik vannak??!!
.
2019: felkészül Mocsis Káté?
@dr. jenőke (jenőke):

...és akkor még nem is ugattam, hogy: -Vaulamint!
@dr. jenőke (jenőke):

Lábjegyzet magyarázat a 'Méghogy?!' jelentéstani értelmezéséhez, szigorúan az adott szövegkörnyezet függvényében:

Ezt az írást nem ismertük, mélységesen megvaugyunk döbbenve a kutyák vonatkozásában kihallható, egyenesen ordító pejoratív felhangon. Nem volt tudomásunk arról, hogy a magyarorkoknál (by Gábriel) semmivel sem alávaulóbb kutyatársadalmunk tagjait illetően, mind egyénileg, mind összességében ilyen megalázó véleménnyel vannak a nagy Magyari Kánont gajdoló hivatalosságok és történetírásuk.
Mélységes szomorúságunkban és romjaiból feltámadó önbecsülésünk melengető lángjainál felelevenítjük svalbárdi bevándorlásunk, emigrációnk és migrációnk lehetséges módozatait, különös tekintettel arra, hogy múltkori kivándorlási szándékunk megvaulósítása -annaleseinkben rögzítettek szerint- tetőfokára hágott italozásunk következtében már az M3-as kivezető szakaszának 10. kilométerénél csúfosan megbukott, amennyiben rendezettnek tűnő soraink megszégyenítően összekuszálódtak, nem ismertük fel egymást, és -néhány- megtévesztésül világos színű álruhába öltözött tűzoltó vagy hivatalszolga vicces becsapós kérdéseire sem tudtunk vaulaszolni, amibe bele kell érteni azt is, hogy saját nevünk sem jutott az eszünkbe. (Legalábbis jegyzőkönyvileg ez van rögzítve, de a Kutyatanács ennél kacifántosabb esetekről is tud, amelyeket méltóságunk megőrzése érdekében itt most a továbbiakban nem híresztelnék, lévén hogy tiszta lappal szeretnénk kezdeni új életünket a jegesmedvék és belugák vidám világában. Úgy határozott a Kutya Közgyűlés, feltétlenül szükséges jó benyomást kelteni az Újvilágban. Ezért nem szeretnénk sem benyomvau elindulni, sem benyomvau megérkezni. [eredetileg is csak bátorításként ittunk, csak nem számítottunk arra, hogy olyan sok bátorság kell az elinduláshoz] Szóvaul nem szaporítanám a szóvaut, ott tartunk, hogy előbb meg kell tanulnunk biciklizni - mint egyes hírforrások alapján értesültünk, bár a vautóvezetés ismerete és a jogosítvány megszerzése előnyösebbnek tűnik, mivel a repülőutat nem merjük kockáztatni, hiszen nem annyira gömbölyű.

[Mindazonáltal és természetesen számos magyart nagyra tartunk, még ha kis m-mel is írjuk a Magyart, bár utólag mindig ki szokott derülni, hogy nem fajtiszta. De mi ezen már nem vaugyunk meglepődve, csak nem ugatunk, mert tudjuk hogy mi az illem, és az ősidők előtti időkből vaunnak olyan szabályaink, amik még a Kutyatörvénykönyvben sincsenek leírvau, mert akit ti Istennek nevezte, beleégette az alapprogramunkba, hogy mindennek vaun határa. Persze azt nehezményezzük, hogy a velős csontnak és a jó zsíros cobákoknak is.

No, a Canis Major megáldjon, Jenőkevau.

Vau2
@dr. jenőke (jenőke):

Baszus! Ez a q...a jog megint kicseszett a fijúkkal.:O
@Gábris szomszéd: ja, főleg a kommentek... meg az alap russian today-mű... de biztos lesz ilyen a sztroganovok dicső vadkeleti tetteiről is... ez a ti alternatív világotok, a maga történelmével... az opni valamennyi napoleonja egy decens könyvelő mellettetek...
@Sir Bates dö Hól: Hozzá lehet ám szokni az igazsághoz, neked is érdemes kipróbálni. :)
@Gábris szomszéd: ja, mint a dáko-román kontinuitás, ugye?... bugyuta bigott barom...
@Sir Bates dö Hól: Az csak a te "agyadban" létezik bagetthuszár. :)
@Imola Helyesi: Előbb ugasd le aranyszájúbayerzsótikát butuska.
@Gábris szomszéd: Igazságról derilálsz te logikai panelhibás?Röhög a vakbelem.
@toportyánzsóti: Szia zsótika, vége a reggelinek a zárt osztályon? :)
@100 kóbor kutya:

tuggya, kutyus, érdekes hej ez a svalbárd. itten a jegesmedvék meg az oroszok több mint kétharmadot alkotnak, ezáltal bisztosítva, hogy a biciglin érkező migráncsokat vizibiciglin lehessen eltávolitani, ha -teszem aszt-örülnek az időjárásnak. mer itten nálunk általába befagy a valaga annak, aki mellényúl a narválok rajzásának. jómagam például meghúzom magam a saját kezü iglumba, ha ősi dalokat hallok rénkumisztól befojásolva és egyik se szól a magyarok hőstetteirül. ijenkor eszterházyt óvasok, még akkor is, ha az a fasz konrád nobelezik itten. horribile dictu, szeretem a bölcs emberek társaságát, ezér asztán sokat vagyok egyedül, mer pédául a fostalicska csikorgása egyrészt zavar, másrészt ijjen előadás nálunk nincsen is. ha meg valaki eszt a saját hátán mekkpróbájja esztet hangilag becsempézni, az fölér egy arab tavasszal, egy brühühüyyel és három szabó legénnyel. belugára ácsingózni pediglen annyi minálunk, mint a saint-martin in the fields fiúkórusát hallgatni napszámba.
mindezzel azomba aszt szerettem vóna kifejezni, hogy a taga is ércse.
@látjátok feleim szümtükkel: 7.32.39-e bejegzéshez:

atlatszo.hu/2016/01/14/az-ugyeszseg-nem-dobott-mentoovet-hernadi-zsoltnak/

Végül nem merték felvállani a leégést, pedig korábban kiálltak mellette.
@látjátok feleim szümtükkel: ugyan tesó,2 évig éltem bp-n,de semmi különbség nincsen közte,meg a vidék közt. Pesterzsi pl olyan mint pl Szentgál (falujelleg)...az emberek is emberek ott is,meg itt is.
@hacsaturján:

De mi azt hittük, hogy az a maga királysága, Mester.
Akkor tulajdonképpen azt tanácsolja, "nyomjuk a blues-t, majd lesz valahogy, de mindenképpen igyunk csak nyugodtan, aztán ha úgy hozza a KRESZ, majd indexelünk?
@PeniValdes: 20 év Csepel-sziget vége, 20 év Pesterzsi kertes övezet, egyetértésem, tényleg nem sok különbség
@100 kóbor kutya:

nem, nem. egyelőre norvég uralkodónk van az ökotárs jóvoltábul, de mán igyekszünk a norvégok trianonnyaként elszakadni és csatlakozni a tonga-szigetekhez. ott asztán majd puncsolunk egyet és nem tartom kizártnak, hogy pájázok a főuralkodói címre, mer ez nem állapot.
@hacsaturján:
@kacsamikor túrják...
szóval a fostalicska az teljesen fidexkft agytröszti medúza karaktergyilkosságnak álcázódva leve

vonúlj igloo ba és maraggy is ott két rozmár között és egy jegesmedve alatt

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

ugye még tucc spanyolúl kukoricázni amikor bemayázol?
@Rodeo36:

szólítottál, aranyom, mer nem látlak?
Elment Python, a Roxfortban meg már tort is ül a selejt...
@Sir Bates dö Hól:

Tiltakozom! Dumbledore szelleme akkor is ott van, ha ő már nincs. McGalagonyról nem is beszélve:)
Nem bírom megállni -ezért is követem meg @hacsaturján: -t, előre is-: ki állítja azt, hogy észak-amerika őslakossága a mai terminológia alapján (közös nyelv, kultúra, eredetmítosz, stb.) egy "nemzetet/népet" alkotott, s mi alapján?...

[az most nem ér, hogy az usácska, zsidók, gyíkemberek, obamaki (bár ismerve a cionisták vezető szerepét az újvilágba irányuló rabszolga-kereskedelemben, a mesterterv felvázolása nem lehet nehéz a reciprok-iq bajnokok részéről)... ]
@Orica Középföldi: okés, moon meg tiszaeszlár szelleme van jelen:-/... (meg a máig élő virtus: aki olvasni és írni is tud egyszerre, az minimum buzi... ha mindezt csukott szájjal, akkor meg púpos, mint kálmán, a könyves... nekik még egy strigát -vagy mit- is behúznak... s ez oldalfüggetlen... )
@PeniValdes:

Arra gondolsz, hogy régen büntetés volt vidékre helyeződni? Nos kérdés, te mikor laktál 2 évig Pesterzsiben, és mikor laksz vidéken.

Lehet, hogy a régen nem ugyan az neked, mint nekem?
@Sir Bates dö Hól:

Én is tudok küldeni, jó száraz, igaz magyar gyepen nőtt.:D
@látjátok feleim szümtükkel: az életben nem laknék Erzsébeten, nem tetszett
nem,csak tudod viccesnek tartom a vidék-főváros ellentétet..egyébként van fokozott vidék is?
@PeniValdes:

A rendszerváltás elején voltam egy összejövetelen, ahol fővárosi és vidéki emberek voltak a résztvevők. Egy vidéki nó a plénum előtt kijelentette, hogy ha majd a fővárosnak nem lesz mit enni, akkor ne sírjanak.
Persze, hogy volt ellentét. Minden fejlesztés a fővárosnak jutott, vidék nagyon lassan indult, ott is inkább a megyszékhelyek. Most megint minden fejlesztés a fővárosnak megy, a vidék ha kap is valamit az olyan, amiből az egyénnek munka nem lesz, tehát az ellentét nem csökken. Orbán az uniós támogatásokat is visszatartotta a vidéktől egyes területeken, kivéve a közvilágtás korszerűsítését túlárazottan. Ja, meg szökőkutat, jáccó teret azt dögivel nyomták.
@látjátok feleim szümtükkel: a játszótér az alap,bár bababarát játszótér lehetne több is
@látjátok feleim szümtükkel: szerinted mit kellene fejleszteni vidéken (csak úgy, slágfertig)...
@látjátok feleim szümtükkel:

Köllött nekik a Cassandra nevet választani!?
@Sir Bates dö Hól:

Olyan munkahelyeket, amelyek kézimunka igényesek, és azokat segíteni piacra jutni. Pl. zöldségfeldolgozókat, gyógynövény termelő és feldolgozó vállalkozásokat, kender és len termelést-feldolgozást, ez még tüzelőanyagot is adna. Legeltető állattenyésztést, de nem annak, aki még soha nem csinálta, mert az nem is fogja megtanulni soha. Persze ehhez kisebb földdarabokat - néhány hektárosokat - kellene adni azoknak, akik vállalják a tevékenységeket. Kis méretekben minőségi baromfit, sertést lehetne termelni. Ehelyett azt látni, minél nagyobb földje van valakinek, annál többet ad el neki az állam. A kicsiknek meg nem jut még akkor sem, ha lenne rá pénze. Pedig az állami földek néhány hektáros szétosztása munkanélküli falusiak részére sokkal hasznosabb lenne, a saját élelmiszer szükségletük megtermelése mellett piacra is jutna. A földek megműveléséhez gépközpontokat támogathatna az állam, amelyek piaci áron, de szükség esetén államilag biztosított hitellel segítenék a termelést.
Esetleg az állati trágya felhasználását is elő lehetne írni, mert a termőföld védelme szükségessé teszi a tápanyag utánpótlást, ami jelenleg nem biztosított olyan mértékben, ami a föld kizsákmányolását megakadályozná.
Ezeket a földeket azzal a feltétellel lehetne szétosztani, hogy aki nem megfelelően műveli, attól visszaveszik, meg attól is, aki abba hagyja a mezőgazdasági tevékenységet és a családtagjai közül senki nem folytatja tovább. Talán az angoloknál van valami hasonló, de nem tudom pontosan.
@jaegtoer:

Volt már rá példa, hogy a paraszt terményeit beszolgáltatás címszó alatt összegyűjtötték, és a városiaknak legyen mit enni, meg a falusiak ne uzsorázhassanak az élelmiszerrel. Minden előfodulhat ismét, sőt az ellenkezője is.
@PeniValdes:

Penike, minek a játszótér, ha nincs aki játszon rajta? Gyerek hétközben böcsiben, oviban, iskolában, ott van játszó eszköz is, hétvégén meg nem kívánkozik se a szülő, se a gyerek a játszótérre.
@látjátok feleim szümtükkel: "Most megint minden fejlesztés a fővárosnak megy, a vidék ha kap is valamit az olyan, amiből az egyénnek munka nem lesz, tehát az ellentét nem csökken. Orbán az uniós támogatásokat is visszatartotta a vidéktől egyes területeken, kivéve a közvilágtás korszerűsítését túlárazottan."

ekkora baromságot, csak ez a birkafejű szokott nyomni.

gratulálok!
@látjátok feleim szümtükkel: ez időről-időre előkerülő elképzelés, melyről mindig a romantikus és bukolikus jelzők jutnak eszembe... jó is ez, és életképes is... amennyiben annulálom a piaci viszonyokat, pl. védővámokkal, az ún. agrárolló nyilását pedig tagadom... sz'al nem hiszem, hogy a vidék fejlesztésének helyes iránya a XIX-XX. századi földéhség csillapítása lenne a zsellérek leszármazói részére...
@taga20:

Ja, maga Érden könnyen ugat, jöjjön vidékre vállalkozni!
@Sir Bates dö Hól:

Lehet, hogy szerinted ez elképzelés, de a vidéki embernek ( most nem Szegedre, Miskolcra, Székesfehérvárra, hanem bivalybasznádra és társaira gondolok ) más lehetőség nem jut. Sorvadnak a falvak. Mert se föld, se ipar ( ez utóbbi éthető is ), se pénz, és ez még rosszabb, mint anno a nagyapámnak, aki uradalmi cseléd volt a mai Ménesbirtok területén lévő uradalomban. Neki ugyan is biztosan és hosszú távra volt munkája. Most az unokája jár oda mindenes munkásnak, mert más neki sem jut a közeli faluban. Ha eladják a földeket, nem biztos, hogy szükség lesz rá. Talán néha túl nézhetnétek az orrotokon is. Legyen az bármilyen hosszú.
@látjátok feleim szümtükkel: hülyeségeket nyomsz, és ez nem helyfüggő.

ha egyszer az életben pályáztál volna eus pénzre, ako tudnád, hogy pl. budapest, ahol mi is működünk, kevesebb kedvezményt kap, mint ha pl. borsodban működnénk.
@látjátok feleim szümtükkel: nem, te valójában ingyenpénzt kérsz azoknak, akik valóban rettenetes helyzetben vannak, önhibájukon kívül... én inkább az oktatásba fektetnék...
@látjátok feleim szümtükkel: "Talán néha túl nézhetnétek az orrotokon is. Legyen az bármilyen hosszú."

drogos geci vagy lumpenproli inkább aaz, amit priorizálnék a jellemrajzomhoz, nem az esetleges izrael fiaihoz tartozás, ha erre céloztál vona:-)...
Sir Bates dö Hól: szerintem csak pinokkióra gondolt:)
@Sir Bates dö Hól:

Rosszul olvastad, nem kértek ingyen pénzt, támogatást és jutányos módon juttatott földet kérek. Meg annyi támogatást, amennyit most kapnak a földbirtokos gázszerelők, műkörmösök, fitneszedzők, költő-államtitkárok, miniszterek és családjaik.
@taga20:

Tudom.
Nem egy olyanról hallottam erre vidéken, hogy az agrárfejlesztéhez elnyerte az illető a támogatást, utána meg csak a felét fizették ki neki.

Miért gondolod, hogy aki vidéken él, az nem tudhatja azt amit te?
@látjátok feleim szümtükkel: én is hallottam a szomszédom keresztanyja féltestvérének az anyósától:))

"Miért gondolod, hogy aki vidéken él, az nem tudhatja azt amit te?"

ilyet mikor írtam?
@látjátok feleim szümtükkel: elsőnek tisztázzuk: emoció vagy ráció... két síkot csavarsz egy szíriuszi sormintává...
@Sir Bates dö Hól: me lehet, hogy jó emberismerő:)))
@taga20:

Én első kézből hallok dolgokat, nem az anyós anyósától:D
@Sir Bates dö Hól:

Lehet, hogy a sorminta a valóság? Esetleg azért.
@látjátok feleim szümtükkel: nem akarlak baszogatni, de ez a vidékfóbia mindig zavart:))
@látjátok feleim szümtükkel: végülis igazad van: tényleg helyesebb (komolyan!) ezreket támogatni ily módon, mint csak egyet, bár az invesztment eredménye ekkor biztos a nullához konvergál hosszútávon, de az meg legyen a következő generáció dolga...

(belegondolsz abba, hogy a megalázó (s emellett értelmetlen) közmunka valójában mit is jelent az abban szerepet kapók egy jelentős hányadának?... a jövő hamis illúzióját a kilátástalan jelennel szemben... )
@Sir Bates dö Hól:

Belegondoltam, főleg olyankor, amikor közmunkástól hallottam.
@látjátok feleim szümtükkel: a saját fóbiája senkit se zavar, csak mást:)))
@taga20:

Az a más baja. Talán pont a tied.:D
"Ilyen körítés mellett - egyelőre - tagadja, hogy bejelentkezett volna 2019-re a folytatásért. De ha valaki, akkor a kültelki vagány pontosan tudja, hogy a főváros népe Orbán akarata ellenére választott magának 20 évig főpolgármestert. Ha kirobban az elővárosi közlekedési balhé, annak egy nyertese mindenképpen lehet, ugyebár..."

Pontosan ezért gondolják egyesek, hogy tulajdonképpen műbalhéról van szó, aminek az a célja, hogy sorozatos húzd meg- ereszd meg játékok sorozata révén a következő főpolgmest. választásra Tarlóst úgy tegye elfogadhatóvá az orbán embereire szavazni semmilyen körülmények között nem hajlandó budapestieket, hogy közben a fidesz-szimpatizánsokat se veszítse el.

Nem mondom, hogy így lenne, de mindenesetre lenne benne rendszer.
süti beállítások módosítása