Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: "Kérdéses, hogy mennyivel haladhatott a sofőr, amikor megcsúszott, hiszen a képek alapján hatalmas... (2024.04.25. 14:11) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.09.09. 09:08 Fabius

A rugdosódás aranykorába léptünk

Pici frusztrációt érzek a levegőben. Jó, lehet nem picit. Röszkénél tarthatatlanná vált a helyzet, a nyugati sajtó tele van Viktor fikával, a Pápa a menekültek befogadására int, nyomasztó tud ez lenni, na. A fideszkeresztény ember meg frusztráltságában és tehetetlen dühében mi mást is tehetne: rugdos.

Viktor Hendét rugdosta, mert a Varázskerítés építését nem vezényelte kellő lendülettel. Augusztus 31 - a tusnádi beszéd szerinti egyetlen értelmezhető dátum - régen elmúlt, és nem, hogy a Varázskerítés nem tornyosul a határon, de a látványgyodát is letaposták azóta a menekültek. Az emberáradat megállítva nem lett propagandacélból mutogatható módon, az országszerte gyalogló menekültek látványa szolidaritásra sarkallja a kedveslakosságot - tönkre vágva a gyűlöletkampányt ahogy van - úgyhogy Hende még örülhet is, hogy csak rugdosva lett.

Kicsirigó püspök magát a Pápát rugdosta meg egy kicsit, mert ő maga inkább Orbán tanításai szerint kezelné a migráns ügyet, neki egy ilyen lárifári Pápa ne ugasson befogadásról. Mégis ki ez a Ferenc, hogy felülbírálja Orbánt?kicsirigo_puspok.PNGNehogy kiderüljön, hogy a Gyurcsány rokonnya', mert annak szokása ez a menekült befogadás...

A legszebb rugdosódás azonban egy nőé, aki nem tudja, hogy jobber módi szerint neki legfeljebb a boltig szabadna kimerészkedni a konyhából két szülés között. De ha már így kiszabadult akkor nekilátott gyereket és gyerekkel rohanó felnőttet rugdosni-buktatni a nagy magyar pusztában. Mert az olyan hazafias, nemzeti érzelmű és hősies.

laszlo_petra.gif

László Petra ezzel kiiratkozott az emberek közül és megmutatott valamit abból, nem volt teljesen haszontalan a gyűlöletkampány. Plusz ízelítőt kaptunk mi lenne itt, ha az Orbántól is jobbra állók jutnának házmesterétől nagyobb hatalomhoz. Baszki, Vona Gábor értelmezheti újra a cukiságkampányt, mert ez a Jobbik híradós némber a gyerekrugdosással akkorát szart a vizslakölyök vakarászó képre, hogy őt magát is kitakarja jó félig.

1680 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr177771938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
"Egyértelműen nem a belső körhöz fogunk tartozni."
Egy pár hónapja ez a téma már felmerült az eu-ban, hogy a régi, és egyben központi hatalmak alkotnak egy belső kört, és lesz egy periféria az újonnan jött tagállamok részére.
Mikor hallottam, kivert a víz, mert az integrációs alapelvek nem erről szóltak.
Mondjuk nekem most sem tetszik az, hogy már nem is a központi államok, hanem egyenesen Merkel diktálja a tempót, mintha mi nem is lennénk, mi, eu-s állampolgárok.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Boli!
Lenne egy szakmai kérdésem!
A gmail-nél nem jelennek meg a válaszok vagy a levelek.
Az miért van?
@Mariann19: ezt egy okos ötletnek tartom!...a férfiak, mint szarvasok sokszor egymásnak feszülnek, de azután megy minden tovább a maga utján....
@evasanyoca:
Szia évásanyó!
Örülök, hogy egyetértesz!
Ezeket a dolgokat úgy célszerű lekezelni, hogy senki ne érezze úgy, hogy bántás érte, mert a viselkedésnormák említése semleges, adott szituban sem
személyhez kötött.
Nekem ez a módszer azért volt jó, mert így senki nem mondhatta, hogy van kedvencem, vagy hasonló.
@Mariann19: pontosan, bár ez most kissé megengedőbb itt a blogon, mert végül is ők évek óta már együtt eszik egymás máját, és ha komoly lenne az egymásnak feszülés, választhatnának másik blogot, társaságot, vagy akármit....de szerintem ez a tesztoszterin-túltengés.....látod, Boli is tudja, érzi ezt, meg hát te is és már én is, hogy elszaladt 2 év.....engedtessék meg, hogy Bolinak legyen annyi joga, hogy az "öregekkel" kivételezhessen, ha akar így, nem?...figyelmeztetni úgyis mindig figyelmeztet.
@evasanyoca:
Jó kis társaság ez, remélhetőleg nem nagyon kell ellenőrző a magatartás jegyünkhöz.
Esetleg, ha 5-öst kell beírni.
Megígérjük Bolinak, hogy " Jók leszünk Admin bácsi!"
@Mariann19: :))) jaja, csak ritkán sikerül...egyébként tényleg zajlik itt az élet, unalmasnak nem mondható.....:))
@evasanyoca:
Igen, zajlik az élet a teljes blogszférában, alig tisztelt kormányunk gondoskodik arról, hogy ne punnyadjunk se testben, sem lélekben.
@Mariann19: az előbb elfelejtettem írni, abban is nagy igazságod van, hogy arrogancia arroganciát szül, és egyikük sem hibátlan, Bolin nem csodálkozom, hogy nem volt kedve visszaolvasni, de látom te megtetted és most én is, Rodi nem csak úgy a levegőbe nyazsgemezett, de még előbb is van ez-az....szóval osztani kell, ahogyan mondtad.
@PeniValdes: a kor egy állapot, melyben az ember már sok mindenre nem úgy reagál, mint esetleg huszonéves korában....én sem tudom tolerálni sem a valaganyózást, sem a négyek gyilkosához való hasonlítgatásokat, vagy most legutoljára a Rodi f...nak sz...ását.ezekhez persze nekem nem kell a korom, mert én husz évesen sem voltam hajlandó ilyen trágárságok "élvezetére", ilyenformán csaknem igazad van Penikém, örülök neked is.
@evasanyoca:
Fő a semlegesség, mert akkor béke van, és az igazságnak is eleget lehet tenni.
@evasanyoca: ok, szerintem az öregség nem mentség semmire sem, de nem vagyok az age-izmus híve
@Mariann19: hát igen, de mivel nem vagyunk egyformák és a hozzánk közelebb álló blogtársak is sok esetben különbözőek, nagyon nehéz semlegesnek maradni, bár már inkább elvonulok, de nem konfrontálódok, nem éri meg a magas vérnyomás, és megfájdul a fejem....
@PeniValdes: a kor-alapú megkülönböztetés, mint olyan,akkor is van, ha nem akarod, hiszen átadod az ülőhelyed egy anyónak, vagy lesegíted a lépcsőn, vagy kiveszed a kezéből a szatyrát, mindezt persze megteheted egy várandós fiatal nővel, vagy csak úgy is...a természeti népeknél a u.n. bölcsek tanácsa nem huszévesekből állt, s nagy respektje volt az idősöknek, az én anyósom köreiben az öreg szüle kapott először a tányérjába és combot, nem farhátat, de lehetne erről sokat....
@PeniValdes:

Az öregség mindenre nem, de sok mindenre mentség, úgy ahogy a gyermekkor is.

A gyermek még nem tudja, az öreg meg már nem tudja. Mind a két eset arról szól, hogy nem a személy akaratától függ.
@evasanyoca: ez kultúrkörönként változó:)
igen átadom, ha tényleg anyóka, apóka, de ha 60-as szatyros aki pár perce ninja ugrással repült be a járműbe, akkor csak álljon.
nálunk én kaptam először amig kicsi voltam, és most is a kicsik kapják meg először az ebédet.
@Mariann19: "Mondjuk nekem most sem tetszik az, hogy már nem is a központi államok, hanem egyenesen Merkel diktálja a tempót, mintha mi nem is lennénk, mi, eu-s állampolgárok."

Van egy régi magyar mondás, mely szerint az erősebb kutya baszik. Ugyé nem kell folytatnom?
@PeniValdes: "nálunk én kaptam először amig kicsi voltam, és most is a kicsik kapják meg először az ebédet."

Így alakul ki a téves képzet, hogy alanyi jogon jár. Pedig nem, mert mindenkinek meg kell(kéne?) küzdenie azért, hogy valamit elérjen.
@látjátok feleim szümtükkel: másrészt igazad van abban hogy mindenkinek magának kell kikaparnia a gesztenyét
@PeniValdes:

Nem szenilizmius. Vannak fiatalok, akik nem szenlisek, oszt még sem tudnak sok mindent. Ez függ az egyén neveltésétől, anyagi erkölcsi kürülményeitől, iskolázottáságtól, egyéni képességeitől, fizikai állapotától is. Régen mondták, hogy valamilyen területen fogyatékos, most talán hátránynak hívják. Pedig nem az.

A szellemi hanyatlás fizikai okokra vezethető vissza. Én a szenilis helyett azt szoktam mondani, hogy vén hülye, de ezt sem rosszindulattal, hanem a tényeket konstatálva.
@PeniValdes:

Persze az egy ves gyerek az első, sőt még az öt éves is, de fokozatosan meg kell tanulnia mindenkinek a helyét. Az viszont baj, hgy az időseket becsmérlik, mert aki nem hal meg fiatalon, az mind öreg lesz és azt kapja vissza, amit maga is adott.
@látjátok feleim szümtükkel: igen, egy idő után a közösségben elfoglalt helyen kell ülnöd.
@PeniValdes:

Ha hátrány lenne, akkor sok hátrányos/fogyatékos nem jutna olyan poziciókba, amilyenekbe.:D

Ha nem értenéd: sok embernek fogyatékos a tudása. Ez hátrány, de nem úgy, ahogy te értelmezed a két szót.
@látjátok feleim szümtükkel: hátrány hiszen nem felel meg az ideálisnak, az elvárásnak
@látjátok feleim szümtükkel:

"Van egy régi magyar mondás, mely szerint az erősebb kutya baszik."

Ezt megerősíthetjük, de a Nagy Kutya Könyvben olvastuk még kölyök korunkban mindannyian, bár... már nem emlékszem pontosan a szólásra, de valahogy úgy hangzik, hogy: 'A prímás is annak húzza, aki fizet.' más olvasatban: 'Az a főnök, akinél a kassza kulcsa'.

Ezért Merkel Mamavau választóit meg tudjuk érteni, akkor is ha vonakodnak, akkor is, ha ugatnak, és akkor is, ha szűkölnek.

A Kutya Kronológiában azt is olvastuk, ha Németországot akarata ellenére kezdték basztatni, akkor abból mindig csak a baj lett. Van az a pénz, amit nem fizetnek meg a békéért.
@PeniValdes:

Ja, csak én a hátrányt nem az elvárás, hanem az egyén és a valóság viszonyából értemezem.
@100 kóbor kutya: Tisztelt Kutyatanács! Láttam ma egy videon, ahogy jön egy kocsi, benne kamera, és azt veszi, ahogyan a kóbor kutyamama megfogja a kölyke farkát és visszahuzza, enélkül pont a kölykön ment volna át ez az autó, tehát gyakorlatilag megmentette a kölyke életét.keverék németjuhász szuka volt, le a kalappal előtte, kérem adják át neki tiszteletteljes gratulációm. köszönöm.
@PeniValdes: amig ölben etettem a gyerekeimet addig ők kapták először az ételt, amikor már gyönyörűen ettek önállóan, akkor bizony meg kellett várni a sorukat, mert bizony a dédik megelőzték őket, ezt olyan szinten megszokták, hogy a végén már ők szolgálták ki az idősebb családtagokat..:))
Jotunder alkotott... :D

"A történelem újra kezdődött. Felkelt, fogat mosott, megnézte a reggeli lapokat és még gondolkozik, hogy visszafeküdjön-e aludni. Ez a poszt azonban nem a történelemről szól, a Magyarországon kialakult krízisről, félek, fogok én még arról írni, de nem most.

Maróth Miklós a Kádár-rendszer karrieristája, az MTA egészen megdöbbentően jelentéktelen tudományos munkássággal rendelkező alelnöke, a szíriai Al-Núszra Frontot mosta össze az alig létező szíriai demokratikus ellenzékkel nagyívű és saját intellektuális és morális szintjét kiválóan tükröző interjújában. Maróth akar valamit, én sejtem is, hogy mit, és úgy gondolja, hogy most eljött az ideje. Ez sem érdekel, majd ha tényleg eljön.

A Századvég nevű közpénzmosoda úgy döntött, hogy megalapítja a Migrációkutató Intézetet. A kommunista rezsim volt ügynökei, akik ma "biztonságpolitikai szakértőként" futnak, csillogó szemekkel figyelik a bankszámlájukat, mert az ilyenkor, szinte spontán is szokott bővülni.

Ez egy olyan ország, ahol egy Zárug Péter Farkas nevű félanalfabéta futballhuligán doktori címet kap, sőt formálisan egyetemi oktatónak is minősül, ahol a matematikai halandzsa és a lélekvándorlás keverékéből írhat nagydoktori disszertációt egy teológus-tűzoltó, és lehet Orbán Jó Állam programjának bástyája. Itt ötvenévesen adta be egy tudományosnak érintőlegesen sem nevezhető izéjét Schmidt Mária terrorügyi gauleiter Ph.D disszertációnak, és egyetemi tanár lehet az egykori átképzős orosznyelvtancsinénik szintjén konzervatív Lánczi András. Már látom a konferenciaszüneteket, ahogy lerohanják a kaszinótojást."

orulunkvincent.blog.hu/2015/09/12/a_migraciokutato_intezetrol_megjegyzesposzt
@evasanyoca: évike drága, eszt a négyek bandája faszságot, tessék má törölni a nyugger aranyos agyából. kurvára unom, me szeretem magát:))

rodi, meg egy bolhás fasz! ha teccik, ha nem:))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: haver, jotunder az alfaésomega. minden szava olyan, mint ferencpapa szavai.

és, hogy utálom, hogy olyan okos.

viszont, egy szeget nem tud a falba ütni, az fiksz!:)))
@Mariann19:
Láttam a mailt.
Ez a gondod gmail-ben van?
Az nem gmail hiba lesz, hanem vmi gép gond.
Win-ről, vagy Androidról van szó? Ha win, akkor egy másik böngészőről kell próba, utána win frissítések, java update, rendszerellenőrzések, mert vmi garázdálkodik akkor meg ott még.
@taga20:
Nagyon ott van... :D
Te, a jelzős szerkezetekkel meg csínján. Olyan érzékenyek mostanság a lelkek.
@taga20: ne marhulj már édes gyerekem, nincs két hete se, hogy megint csingezett Sir, miért is nem őt állitod le, a mindenségedet!!!!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
megint irányított a látásod, a nyasgem-eknek előzményeik vannak arról hallgacc szokásod szerint

de te vagy a viceházmester és aszt pöckölsz akinek van pöcke

brühüyyy

kkk
@Rodeo36:
Bármilyen hihetetlen, még a te kedvedért sem fogom a napomat a gép előtt tölteni, sőt a pici sérelmeid miatt visszaolvasgatni sem az egészet.
Tetszik, nem tetszik ez van... próbálj meg ezzel együtt élni.
@evasanyoca: ha valaki 80, ha valaki 40. ebenguba. csak a barmokat nem bírom:)))

remélem világos barom voltam!:)))
@evasanyoca: Sir francia, és sajtot termeszt, meg sanzonokat énekel.
@Rodeo36: bolhás. arról még nem hallottál, hogy okos enged, szamár szenved?

még ha te is vagy a szamár. nem jó neked egyszerűen leülni a fotelba?:))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: gyakorlatilag tehát ez azt jelenti, hogy jégtörnek és Sírnek szabad a pálya,és bármilyen trágárkodást pl. megengedhet magának Sír velem szemben? jól értem Boli?
@PeniValdes: valamint " csiang csing meg szopkodja Rodeo faszát" idézet bezárva, mindenkitől elnézést kérek.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: pedig a bolhást, százra kiosztotta jég ma.
természetesen haza beszélek:)
természetesen szájba verném:)
@evasanyoca: én ebben nem tudok józanul gondolkodni, mert szeretem a sajtot.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

semmi mást nem vártam tőled

brühüyyy

quod licet Iovi non licet bovi

ahol engem helyettesítesz be a "bovi" helyére

kkk
@taga20:
akkor neked kedves szép napokat, tréfákkal és vidámsággal

majd azért néha bújjál ki a jégeső-ből meg a sírbatesz -ből...

őket alúlmúlni nem igen van lehetőség, mindíg hozzák a saját "szépséges" formájukat

ma egy kibaszás felér holnap egy bőséges ebéddel

majd ugye eccer, ha ráérsz elmeséled miért is vagyok -szerinted- bolhás???

brühüyyy

kkk
@Rodeo36: bolhás szeretlek. szeretem az arrogáns elméd, ami sehová nem vezet. senki nem szeret és vicaversa, ha neked ez jó, ako az nem jó.

remélem kurva egyszerű voltam, ami vagyok:)))
@evasanyoca:
ÁLLJ!
Szórakoztatóak vagytok, de csak egy darabig a hülyeséggel...
Este hétig melóztam (DOLGOZTAM az esetleg nehezebben értők részére), percekre néha ide tudtam nézni.
Erre TI számon kéritek rajtam mások kommentjeit, hogy nem olvasok el minden egyes hozzászólást és patika mérlegen nem méregetem a kis lelketek sérelmeit, vagy mit tudom én, mit?
El teccenek lenni tévedve... nem a gyámotok vagyok! Ha ez eddig nem lett volna világos. Ne tessenek már elszállni, arra van más, szőr tud rá cuccot ajánlani.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: ha így látod, hogy szinte felhatalmazást adsz Sirnek, hogy velem nyugodtan trágárkodhat, ám legyen, abban a percben, amikor velem még egyszer meg nem engedett stílust használ olyan mocskos trágár leszek, hogy ihaj. ennyi.
@evasanyoca:
Érdeklődnék tisztelettel, hogyan látom?
Mármint kötelességem napi 24 órában rátok felügyelni?
El tetszik lenni tévedve, de komolyan... izé, tetszik tudni nekem van munkám, DOLGOZOK.
Nem 24 órában itt propagandázok és osztom a nullát. Vagy el kell számolnom minden percemmel, hogy igazolni tudjam, miért nem itt vagyok épp és babusgatlak benneteket?
Az meg, hogy ki, kivel milyen hangnemben beszél az a TI témátok, szerintem ez általában KÉT EMBEREN múlik.

Én beavatkozok, ha látom, hogy durvultok.

Amennyiben nem látom, akkor nem tudok.

Ezt én rosszul látom?

Akkor el lehetek tévedve, komolyan...
ennyi hülyét! egyik önérzetesebb, mint a másik. édesistenem, ennyi barmot:))

jó tudom boli, te muszájból vagy gyökér:)))
@taga20:

én is kedvelem a vén bolhást, csak nehezen viseli. ellenben teher alatt nő a pálma -szól a mondás:)
@taga20:
Nem cseszed, csak ma is, este hétig melóztam, nem a seggemet meresztettem a képernyő előtt, rendszert cseréltem, router, tűzfal, telefonos háló, tévérendszer átlövése,... minden szar, erre megkapom, hogy nem láttam valamelyik marha kommentjét, aki beletaposott valakinek a lelki világába...
DURVA!
Ahelyett, hogy szartam volna bele... mentem volna el a helyi borfesztiválra és szartam volna le a kis érzékeny lelketeket, itt bacom a rezet a nap levezetéseképp.

Apám, nem lehetett egyszerű napotok nektek sem, durván előjöhetett az aranyeretek ma, a nagy erőlködésben.
@jaegtoer:
Jobb ha lapítasz, szerintem miattad ba..ogatnak engem, majd holnap kikeresem, miért.
Degec falvi bejelentett lakos voltál ma is? :)
Vmi ilyesmire célozgatnak, merthogy az öreg komcsit basztattátok vagy mi?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: én egy durva szót sem szóltam soha Sírhez, de mivel Gábrissal szót váltok elnevezett csiang csingnek, azt ugye tudod ki volt, akkor ment a tahógomb sokáig, mert nekem egy agyvérzés nem hiányzik miatta, most pár napja kiengedtem mindenkit, őt is, erre esti beszélgetésből kifolyólag közölte, hogy én szopkodom Rodi faszát és megint csingnek aposztrofált úgy, hogy én hozzá sem szóltam. kérlek téged, szólj rá, hogy velem szemben ilyen ordenáré kifejezéseket ne használjon, majd ha én trágárkodom vele, akkor. köszönöm szépen, ennyit akartam csak kérni, nem többet.
@evasanyoca:
Oszt ezért kellett hisztike előtte?
Nem lehetett volna a vádaskodás előtt ezt így leírni?
Valóban lemaradtam erről és meg fogom ELŐSZÖR KÉRNI - ha itt vagyok - hogy lazítson már, vegyen vissza a trágár stílusból.
Igen, rá is vonatkozik.
Addig is csókpuszika mindenkinek, léptem aluba, kissé hosszú napom volt.
@jaegtoer:
ilyen perverz disznót keveset, mint te

kkk

brühüyyy
@evasanyoca:

Anyóka, természetesen nem innen indult, de figyelj:

"___
jaegtoer 2015.09.12. 00:04:34
@Rodeo36:

Eddig egy trógernek mutatkoztál.
Menekültügyben és a menekültekre tett megjegyzéseid azt is megmutatták, hogy szarember vagy.

Tahótlanítok
Válasz erre
Rodeo36 2015.09.12. 00:09:20
@jaegtoer:
nyasgem!!!!!!!!!!!!!!!!!!

majd ha leközölsz fotókat arról, hogy hányat tartassz el életfogytiglan
a saját jövedelmedből a saját lakóhelyeden akkor majd meghallgatlak, esetleg

hülye vagy jégeső, ilyen hülye jégesőt már régen nem láttam

brühüyyy

kkk___"

Erre, hogy még neki állt feljebb, megadta azt a lökést, ami egész addig visszatartott attól, hogy újfent beolvassak neki.

Úgyhogy csodáld csak tovább, egy kis válogatás az előzményekből, mielőtt rázkódva zokogni kezdenél a nagy rodi-együttérzéstől:

varanus.blog.hu/2015/09/09/a_rugdosodas_aranykoraba_leptunk/full_commentlist/1#c28051734
„@látjátok feleim szümtükkel:
azon szoktam meditülni, hogy istent ki teremtette, és miből? ugye volt a semmi amiben ott volt ??? na mi is??
és akkor az egész buli egy vérfertőzés sorozatban jött létre meg testvérgyilkosság és anyabaszás szóval mingyárt meg is lehetett baszni az egészet, csak isten honnan gyütt elő???

azért voltak hárman, hogy ne unatkozzanak???
brühüyyy___”

Erre válaszoltam ezt:
„@Rodeo36:
"_azon szoktam meditülni, hogy istent ki teremtette, és miből? _"

Ha ezt se tudod, ne erőlködj. Készséggel elhiszem, hogy a te felmenőid majmok. Elvégre ma már a gorillák is okostelefont nézegetnek._”

Rodi sem maradt adós a válasszal:
„@jaegtoer:
hááááát egyetértünk, a gorillák mind egy gorillát látnak a zokostelójukon és a zokosteló csak majmot mutat...büszke vagyok a gorilla őseimre, sokkal szebbek mint a zemberszabásúak...
megsúgnád honnan gyütt istenke meg a szentháromság a három buzi???_”
Talán ezt még válasz nélkül is hagytam volna, de kekex-nek írt alábbija megadta az újabb motivációt:
„__@kekex:
óh borzalom, és akkor inkább éhen halnak???
annyival is kevesebben lesznek???
ez az egész hit alapon zabálni akkora ökörség, mint a himalája
ugye ramadán-kor meg kötelező a mindennapi baszás???
képzeld el ezeket a tundrákon mínusz 50 fokban ramadán-kor
brühüyyy
kkk
nem tudok együttérezni velük, sajnálom...vagy hisz vagy eszik???
a kettőnek mennie kellene eccerre is
a lóhús megengedett vagy ahhoz előbb meg kell baszni a lovat???_”

És még mindig tudta fokozni további cinikus röffenéssel, s a kellő svungot is megadta, hogy adakozásban ne fogjam vissza magam:
varanus.blog.hu/2015/09/09/a_rugdosodas_aranykoraba_leptunk/full_commentlist/1#c28062600
„_a menekültek nem vettek fel alkalmazottakat (bejárónők???) arra, hogy az előző bevándorló tömeg mocskát eltakaríccsa??? ejnye bejnye
most lesz munkájuk, és majd egymást kifizetik takarítván...
vagy asszitték ez egy Hyatt hotel személyzettel csak nem kell érte fizetni???
tévedtek”

De még mindig tett rá kedvenc valagapód egy lapáttal, ezúttal parti_giano-nak címezve a tömény cinizmust:
„__az, hogy te minek minősíted, az nem oszt szoroz...hülye vagy voltál és maracc örökre de egyre hülyébb
brühüyyy
kkkkkkkkkkkk
miért nem mész pesztonkának a menekültekhez, persze ingyen... és söpörgethetnél és felszwedhetnéd utánuk a soxart amit elhánynak_”

Ezután jött, ami jött.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Boli, b+, nem kell neked itt megkérni senkit se!

Mélyedj el nyugodtan rodeo trágárságaiba, vallásgyalázásába, menekült gyalázásába meg ami csak tetszik.

Felülsz valaganyó sajátos valagapó-függő időszámításának?! aki megfeledkezik arról mindig milyen jutalomért is küzd hevesen, aztán ha megkapja, álmélkodik és buzgó levelezésbe és intrikálásba kezd?
@jaegtoer:
valagapó és valaganyó a kedves drága felmenőid...egyébként le vagy intrikálva tetőtől talpig azzal a soxarral amit szertehánynak a kedvenc menekültnek álcázott tenoristáid

mivel tényleg nem segítettél egyetlen egyen sem nem kéne, hogy ekkora pofázmányod legyen, tele vagy szóval meg szarral és terjeszted...fertőző szarrá váltál

ki kell a zilyet írtani valami jó kis csótányírtóval...a csótányokat nem kellene sértegetnem ezzel az összevetéssel

brühüyyy

kkk

és most, miután kifutottál a zeszközeidből kezdheted előlről mint a bolond istók a seprűnyél körűl amiről assziszi a mayflower árbóca

fel is tolhatnád, utána csak mozgatni kell vazelin nélkűl

brühüyyy

kkk
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: haver, te keversz engem valakivel a itteni nyugger brigádból. én is melóztam szombaton, ráadásul nekem olyan a melóm, hogy még kommentelni sem tudok, me kell hozzá az egész magam:)))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
tudod, nagyon sok minden megváltozott a kezdeti időkhöz képest itt a gyíkon!!! elsősorban te magad változtál, és szvsz nem előnyödre!!!!

most majd el fogod olvasni a jégeső "összefoglalóját" ami ugye szemen szedett szarháziság, és nem fogod elolvasni aszt, amit jégeső és a sírbatesz (a többieket nem említem van egy brigád) nekem személyesen céloz mert ha érveik nincsneke akkor kilőjük a babát, azaz fidexkft karaktergyilkolászása ami az utóbbi 6-8 évben (25)
nagyon jól begyütt

nem várom aszt, hoghy mellém állj!!! de a valóság mellé igenis elvárható lenne...

tudod azokkal akik a humanitárius hozzáállás értékelésében negatívakká váltak én egyértelműen kitoloncolnám... EUROPÁ-ból!!!!!!!!!!!!!

azért a saját problémáikat a saját országukban kellene megoldaniuk!!! bármi áron...de ennek láccattya sem létezik

és most döntessz arról milyennek tudlak majd értékelni

brühüyyy

kkk
@Rodeo36: "elsősorban te magad változtál, és szvsz nem előnyödre!!!!"

öreg, ha magadról írtad volna eszt a sort, nem kellett volna annyit süketelned.
Látom, lelki lola levelesládája megtelt mandarinul... ja, gombaszezon van, ha valaki nem legelne...
@Rodeo36:

1.)

"_valagapó és valaganyó a kedves drága felmenőid...egyébként le vagy intrikálva tetőtől talpig azzal a soxarral amit szertehánynak a kedvenc menekültnek álcázott tenoristáid_"

-Szia Rodi. Ezt most: 'Jó reggelt!'-nek veszem:) annál is inkább, mert jól ébredtem:)

2.)

"_mivel tényleg nem segítettél egyetlen egyen sem nem kéne, hogy ekkora pofázmányod legyen, tele vagy szóval meg szarral és terjeszted...fertőző szarrá váltál_"

-Amennyiben szoros megfigyelés alatt tartottál, le kell cserélni a sameszaidat, mert vagy nem ismertek fel, vagy szem elől tévesztettek több napon át.

3.)

"_ki kell a zilyet írtani valami jó kis csótányírtóval...a csótányokat nem kellene sértegetnem ezzel az összevetéssel_"

-Évődő figyelmességed jól esik, tetszik keresetlen szókimondásod, hogy mit tennél szíved szerint. Ez olyan rodeos jellemző.

4.)

"_brühüyyy
kkk_"

-Le vagyok nyűgözve a kulturális fölényed ilyetén megnyilvánulásától, ellenben szomorúsággal a szívemben konstatálom, hogy a kevés k-ra érdemesítettél. Értsem ezt úgy, hogy minden igyekezetem ellenére, kieshettem nálad a pixisből?

5.)

"_és most, miután kifutottál a zeszközeidből_"

-Jelentem, nem futottam semmiből sehova, ellenben állok a vártán, s szemlélem, te hová jutottál.
ja... és tudhatnád, az eszközeim egyáltalán nincsenek fogytán, csak te nem érdemled meg a pazarlást.

6.)

"_kezdheted előlről mint a bolond istók a seprűnyél körűl amiről assziszi a mayflower árbóca
fel is tolhatnád, utána csak mozgatni kell vazelin nélkűl_"

-Köszönöm, hogy szexuális képzelgéseid és gyakorlatod mibenlétét megosztod velem, bár erre senki nem kért, lévén, hogy erre nincs igény, , de helyedben ennyire nem tárulkoznék ki, mert esetleg sokan azt hinnék, hogy fiú létedre a hátsódban szereted, de ez a te ügyed, a te segged.

7.)

"_brühüyyy_"

-Le vagyok sújtva, már egyetlen árva 'k' sem jutott, vigasztalan vagyokkkkkkk.

*
7+1.)

Bolinak írod:
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

"_[...]
és most döntessz arról milyennek tudlak majd értékelni_"

Te? Értékelni? Kit?

És mi lesz?:) Behúzod a kiskockásba a '+'-hoz vagy a '-'-hoz a strigulát?
Jóember, ahhoz neked először meg kellene tanulni felegyenesedve járni, aztán megtanulni a szájaddal beszélni és nem azzal szarni, de már az is előrelépés lenne, ha nem a seggeddel beszélnél. Persze az evolúció se fenékig tejfel, pláne ha vazelin sincsen.
@jaegtoer: haver, kurva szószátyár lettél az utóbbi időben.
csak nem elhagyott kiskés?:))

u.i.: nagyjából mindenben igazad van.
No, de Uraim!
Egymás és a vallás minősítésével fel kéne hagyni, a nemi preferenciák szintén magánügyek, amennyiben ezeket valaki mégis a nyilvánosság elé szeretné tárni, a másikat gyalázni, a hitét és vallását fikázni, akkor ajánlom részére valamely másik blogot, weboldalt illetve a sarki kocsmát.

Amennyiben ebbe az irányba kívánja a blogot továbbra is valaki vinni, akkor gyors reptetés következik.

Mondom gyors, nem érdekel sem a lelke, sem a politikai preferenciája, sem a fejmérete.
Sőt, elég volt a figyelmeztetésekből, amennyiben valaki eddig nem bírta pici fejében összerakni, akkor ezek után se fog egyszerűen menni neki.
Majd ért a gyors eltávolításából, kommentjei leradírozásából.
Na, lehet élvezni a vasárnapot.
@jaegtoer:

Befejezhetnéd.
Nehezen veszed tudomásul, hogy egy egyszemélyes pixisbe bekerülni nem lehet, tehát kiesni sem.

Hiába dörzsölöd, a szelencéből elszállt az általad látni vélt szellem.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Nincsen itten ( szerencsére:D ) semmi baj, csak jön a meleg, oszt nyomja az agyakat. Már ahol van, mert néhol hiánycikk.

Aki meg kurvának áll, ne csudákozzon, ha megbasszák.
Mondja a magyar mondás.
Ha valakink nem teccik, reklamáljon a népnél, aki kialakítja a mondásokat.:D:D:D
én meg közbe kiderítettem, hogy valószínűleg én fingom a legnagyobbat, csak nincs merszem megpróbálni.
@hacsaturján:
Csodálod? A rének megriadnának, oszt elmenekülnének orosz védelemért, meg védőitalért.

@látjátok feleim szümtükkel:
Vmi hasonló, hasonMása, vagy illesmi, de hogy valami van a levegőben, az hóttzicher, zacher!
Szerintem vmi tudatmódosító van jelen, mint azt távolba zakkant hazánkfijja is megjegyzé', gombaszezon is vala...
@Orica Középföldi:

"_Nehezen veszed tudomásul, hogy egy egyszemélyes pixisbe bekerülni nem lehet, tehát kiesni sem._"

Ezt félre tetszett érteni. Ez már szarkazmus volt.
@jaegtoer:

Nem értettem félre:) Felismerem a szarkazmust, és a szarkazmus szülőanyját is:)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: sz'tem nincs ezzel semmi baj... bár nem egészen értem a zsigeri vonzódást, a nélkülözhetetlen igényt egyesek részéről az autokrata megfellebezhetetlen, s számukra kedvező döntése iránt:-)...
@jaegtoer: no talán még beleférek egy válasz erejéig az ügy lezárásába: ugye, nem azt akartad Rodeoval kapcsolatos "visszaemlékezésedben" közölni velem,hogy Sír felszólítása, miszerint ".........." az teljesen oké, és jár nekem.Az intrikálásom erre terjedt ki Bolival, amit annyira felrósz nekem. Rodival kapcsolatosan megjegyezném, ha neked szimpatikus nickkel pofátlanul ocsmány hangnemben beszélnek, pattansz rögtön, s már véded is, ha téged kérdeznek, ha nem,amit én nem is kritizáltam. Nekem Rodeo a baráti nickem, neked meg fesorolni se tudom, úgyhogy gazdag vagy.Azt viszont, akármennyire is ékes a fogalmazáskészséged, nem tudod nekem megmagyarázni, hogy nekem miért kellene szó nélkül tűrnöm a mocskolódó, trágár megjegyzéseket irányomba. Bolit olvasván, gondolom lezárhatom végérvényesen ezt a témát, a valaganyózás téged minősít, nem engem, nem tudom, feltünt-e, hogy tőlem nem tudtál idézni semmiféle trágárkodást? nos, hát akkor majd, ha tudsz, igazad lesz velem kapcsolatban.
@evasanyoca:

Tőled nem kell idézni semmit. Ostobaságod önmenedzselő.
@evasanyoca:

Anyóka!

Boli kihirdette a verdiktet, hogy minden félnek pofa be.

Erre elkezdesz provokálni.
Index
Hol vannak a hozzászólásaim:? Mihelyt levették a posztot az Indexről, az admin láthatatlanná tette. Ez az a nagy szólásszabadság index módra?
@Imola Helyesi:

Nem.
Te vagy itt a legfontosabb és legféltettebb kommentelő. Mindenki, vagy legalábbis egy egész hadsereg azon munkálkodik, hogy a te hozzászólásaid megjelenhessenek.
Nem olyan sokára, még többen azon fognak ügyködni, hogy csak a te hsz-eid jelenhessenek meg.
@evasanyoca:
Itt ne várj igazságot, főleg, ha az adminkodás itt csak egy foghúzást jelent:))))))
Világosan megmondta, itt az lesz, amit ő akar, punktum.
Én nem is személyeskedek, csak ellenvéleményt fogalmazok meg, nem is trágárkodok, és a témáról szoktam írni.
Úgy látszik, itt vannak féltett személyek,akiknek mindent lehet, biztosan ismeri őket.
@Imola Helyesi: nem tudom mit akarsz ezzel a foghúzással....biztos ez is vmi koreai sorozatból vett metafora.
@hacsaturján:
Kedély javítás okán nem hagyhatom ki reakciómat, mert bátortalan vagy.
"Én közben kiderítettem, hogy valószínüleg én fingok a legnagyobbat, csak nincs merszem kipróbálni."
Hiányosságként megemlítem, hogy fenti tehetségedre nem közöltél jellemzőket, mint pl. öblös, vagy staccatoban nyomod, ilyesmi.
Mielőtt netán elszánod magad a produkcióra, egy tanmesét kell figyelembe venned. Ime:
Egyetlen barátnőm nőimádó apósa egy pici papucsboltba járt naponta az eladó hölgyeknek kurizálni /?/.
Szokás szerint ült ott kedvenc székében, miközben kínozták a szelek. Gondolta, észrevétlenül megszabadul a gyötrelmeitől, és szép lassan engedett szükségnek. Keskenynek bizonyult a rés, és a hangmagasság proporcionálisan növekedett a visszahúzó erővel együtt. A végén olyan magas frekvencia keletkezett, hogy akár halláskárosodás is történhetett volna. Ja, és az ilyen műveletet képtelenség megszakítani, automata leállás van.
Kérlek, ezt vedd figyelembe, ha netán a nyilvánosság bevonásával lépsz fel.
@hacsaturján:
Kedély javítás okán nem hagyhatom ki reakciómat, mert bátortalan vagy.
"Én közben kiderítettem, hogy valószínüleg én fingok a legnagyobbat, csak nincs merszem kipróbálni."
Hiányosságként megemlítem, hogy fenti tehetségedre nem közöltél jellemzőket, mint pl. öblös, vagy staccatoban nyomod, ilyesmi.
Mielőtt netán elszánod magad a produkcióra, egy tanmesét kell figyelembe venned. Ime:
Egyetlen barátnőm nőimádó apósa egy pici papucsboltba járt naponta az eladó hölgyeknek kurizálni /?/.
Szokás szerint ült ott kedvenc székében, miközben kínozták a szelek. Gondolta, észrevétlenül megszabadul a gyötrelmeitől, és szép lassan engedett szükségnek. Keskenynek bizonyult a rés, és a hangmagasság proporcionálisan növekedett a visszahúzó erővel együtt. A végén olyan magas frekvencia keletkezett, hogy akár halláskárosodás is történhetett volna. Ja, és az ilyen műveletet képtelenség megszakítani, automata leállás van.
Kérlek, ezt vedd figyelembe, ha netán a nyilvánosság bevonásával lépsz fel.
kialakultak az erővonalak, van a gyíkbenső és van a gyíkkülső és van a gyíkot messziről figyelő (röhögény)

itt a sok jól felkészűlt és kurvabüszke izém megaszongya és a többiek enyelegnek velük

olyan kedves kis bennfenntes melegház

most le fogom obszerválni naponta többször, aszongya a fáma, hogy jégeső lesz cédalakon és ott sírba is tesznek sok mindent sok asszisztenciával

brühüyyy

kkk

eddig nem volt benne egy lófasz sem...kritikára nincs ok
@Mariann19:

félre teccett érteni engemet. jelentéktelen hozzátrollkodásom nem annyira a produkcióra, sokkal inkább annak elméleti síkjára (mindenféle aspektusból a legnagyobb), illetve a merészségre van kihegyezve. többet nem mondok, mert a végén közérthető leszek, az meg olyan snassz.
@hacsaturján:
Most már olvastam a soraid között, és már mindent értek, az elméleti síkra fókuszálok.
Ettől függetlenül kivételes tehetséged lenyűgöz, ezért maradok odaadó híved.
Mariann
@evasanyoca: drága Zsuzsika!... én nem szólítottam fel kiskegyed semmire, oboásnak meg végképp nem nevezném...
@Sir Bates dö Hól:való igaz, nem szólított fel semmire......helyesbítek: tényként kezelte:
Sir Bates dö Hól 2015.08.31. 22:26:25
Tegnap nyitott opni-nap volt itt, a ma estét meg inkább nem minősítem...

Csiribá'! Nagy varázsló helyett mivé lettél? Múltkor a csiang csing, ma a lápi-magyar szopott le nyílt színen (bár az öreglány legalább őszintén rajong érted, ellenben a fostalicska az orrodnál fogva vezet, mint pomádét)... ...

az egyszerűség kedvéért, másolom a teljes kommentjét.. többet nem óhajtok e témával foglalkozni, remélem megértett.
@evasanyoca: nem én hoztam fel ezt... azt is mondhatnók, nem én megyek házhoz a pofonért...
süti beállítások módosítása