Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/10/15/bekes-marton-nem-jo-blokkban-vagyunk-az-ertekrendszerunk-szerint-az-eszak-atlant... (2024.10.15. 20:47) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.08.21. 11:06 Fabius

Augusztus 20: kitüntetések és egyéb ajándékok

Címkék: gazdaság fidesz andy vajna kaszinó

Kertész Imre átvette tegnap a Magyar Szent István rendet. Mindenki megnyugodhat. Egyrészt mert az nem volt kérdés megteszi-e - Orbánék csak olyannak adnak, akivel nem sülnek fel - másrészt megüzente, hogy őt a konszenzus vágya és szükségessége vezette. Azt nem részletezte, hogy egészen pontosan mit ért konszenzus alatt.

De nem maradtunk évfordulós aji nélkül mi sem, nemzeti ünnepünk alkalmából Varga Mihálytól kaptunk hülyemagyarázatot arra, vajnabandi kivételezett új kenyeréhez miért tolt a kormány még ingyen 7 milliárdot is.

andy vajna.jpg

Igen, úgy van, pont azért - is - hogy a Timi naccságának vásárolt százmillás luxus kecó ára a lehető leghamarabb visszatérüljön. Jó, oké, ez nettó populizmus, de mit tegyünk ha egyszer ez jut az ember eszébe mikor olvassa, azért ez az a bulika, hogy a kivételezett kaszinók a lehető legrövidebb idő alatt elérjék a "kiemelkedően magas jövedelemtermelő" szintet. Isteni szerencse, hogy pártunk és kormányunk ennyire szívén viseli a kaszinókoncessziók és a nyertesek sorsát. Belegondolni rossz mi lenne, ha ezen az oldalon is csak most keresnék a konszenzust, Vajnát nem csak kápével és lehetőséggel stafírungozni, de Szent Istvánná tenni is kéne. 

Fene tudja miért, de ha arra gondolok produceri pályáját is A csendestárs című mozival kezdte, akkor a körülményeket nézve, vargamiska indoklását olvasva az jut eszembe, a háttérben valahol most is ott van egy csendestárs. 

255 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr476622341

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kertész antiszemita lett! 2014.08.21. 12:18:03

Segítség, Kertész Imre antiszemita lett!   Elfogadja a gonosz, fasiszta, cigány diktátortól a kitüntetést. Legitimálja a "diktatúrát". Meg biztosan eleve totálhülye már a szegény vénember.   A ballib agytröszt ismét kitett magáért. Miután éveken át...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No comment Kertész-re!
Túl sokan tennének nekem szemrehányást, pedig nem nekem kéne...

Az ecceri VargaMisi cinikus szar dumája pedig az a Lázári mélység, ami a bányászbéka valaga alatti:
"Az új kaszinók tulajdonosai azért kapnak évi 7 milliárd forintos adókedvezményt, hogy több pénzt keressenek és több adót fizessenek, továbbá hozzájáruljanak a gyermekétkeztetéshez – válaszolta Varga Mihály egy szocialista politikus írásbeli kérdésére. Az elég cinikusnak tűnő választ először a Napi.hu vette észre.
Az MSZP-s Bagóné Borbély Ildikó írásbeli kérdése arra vonatkozott, hogy miért kellett Andy G. Vajna filmipari kormánybiztos és kaszinótulajdonos cégeit évi hétmilliárd forintos adókedvezményben részesíteni, miután a kaszinópiacot újraosztották a kormánypárthoz ezer szállal kötődő új kaszinósok kedvéért.
Varga Mihály erre azt válaszolta, hogy azért, mert
- az adókedvezménnyel nagyobb tiszta játékbevételre ösztönzik a kaszinókat, továbbá
így a játékkaszinó a piac a legrövidebb időn belül érhet el kiemelkedő nyereséget, és
- mert az adókedvezmény miatt végső soron több lesz az adóbevétel (!), így a szociális gyerekétkeztetés finanszírozására is több pénz lesz (tény, az éhező gyermekeket Bagóné kérte számon a kérdésében)."

Ha azt mondanám, hogy egy cinikus köcsög (nem mondom, csak gondolom!), akkor közel lennék az igazsághoz?

Hogy a f.szba van az a reklámadó, meg az "IGAZSÁGOS KÖZTEHERVISELÉS" most akkor, így, alsó-Mordorban, a pártkurvák táján?
Qrva értetlen tudok lenni, tudom én...

ÉLJEN A PÁRT!
ELŐRE A NER ÚTJÁN!
van aki emlékszik még erre a kis szösszenetre??

www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/az-orban-lanyokkal-fotozkodott-robert-de-niro-2030881

elég drága fotó!

7 milliárd......
Mindenkinek részt kell vennie a közteherviselésben! Az állam beszedi a közterhet, és ezek a haveri jómunkásemberek hősiesen magukra veszik veszik es viselik a közterheinket. Arról nem volt szó, hogy a munka alapú társadalomban nincs munkamegosztás. Van akinek ezt dobta a gép.
Miért is verték szét a játékautomaták és játéktermek rendszerét?
Azért, hogy a családapák ne ott verjék el a család utolsó fillérjeit.
Csak annyi történt, hogy Vajnánál verhetik el ezek a családapák/családanyák az x+7 milliárd forintjukat.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Van, akinek a reklémadó igazságos, és van, akinek az ingyen osztott koncesszió.

Egyébként külön izgis, hogy tegnap úgy hallottam, az egyik Vajna-féle kaszinó olyan, amit korábban a Szerencsejáték Zrt. üzemeltetett. Így ami eddig teljesen állami bevétel volt, az mostantól Vajnát gazdagítja, az állam meg "beéri" a játékadóból csurranó összeggel.

De amúgy sincs itt látnivaló, nem ez az első dolog a NER-ben, ami úgy lesz több, hogy kevesebb lesz.
@Marcellusca: @Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Csak azé`kekeckedtek, mert libsibolsi ajvékolók vagytok!
Nincs itt semmi látnivaló, beszéljünk ... a hüvelygombáról!
Szerintem, a Endi aszonta, hogy nem biztos, hogy ki tuggya gazdákodnyi az ta 7 millájárdot, lehet, hogy veszteséges leszen a biznic, de majd így a za ki sösszegen felüli pitijáner pár millácska után mán be tuggya fizetni az ta csöpp kis adót. Szerintem.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): :D
Néköm ollan nincsenis. Meg lábgombám senem. :P
És - köszi - a prosztatám is rendben vagyon. :D
Mondom én, hogy nem biztos az a nyereség.

hvg.hu/itthon/20140821_VG_Vajna_kaszinoi_valoszinuleg_nem_nyitna

Főleg, ha meg sem nyitnak időben. :)
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ):
azon a fotón, az a szaráshoz készülő figura kicsoda? és hol van anya?
hát... vargát sem nevezhetjük a frappáns visszavágások mesterének.

azt mondja varga, hogy az adókedvezménnyel nagyobb tiszta játékbevételre ösztönzik a kaszinókat. mert? azt feltételezi, hogy különben eltitkolják a bevételeiket?
"Kertész Imre átvette tegnap a Magyar Szent István rendet. Mindenki megnyugodhat. Egyrészt mert az nem volt kérdés megteszi-e - Orbánék csak olyannak adnak, akivel nem sülnek fel - másrészt megüzente, hogy őt a konszenzus vágya és szükségessége vezette. Azt nem részletezte, hogy egészen pontosan mit ért konszenzus alatt."

FAB nem lehet esetleg, hogy erre gondolt konszenzus alatt? :)

fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/10171060_887669334594694_3305311440577348017_n.jpg?oh=4554824402129945724bbd7a42669670&oe=54611DCE&__gda__=1415879295_801dd51a84fa587063ed983d95d12baa
"...akár Andy Vajnáé lesz a Tropicana, akár nem, hamarosan fizetnie kell, mivel a koncessziós díj időarányos részét a koncessziós szerződés szerint szeptember 4-ig kell megfizetnie az államnak."

No még az baszna be, ha a koncessziós díj időarányos részét is elengednék nekie. Bezzeg a kisvállalkozót jól megcsöcsörészik, ha nem működik a törvényesített pénztárgépe, igaz, hogy önhibáján kívűl, törvényi előírás alapján, állami segédlet mellett nem kapta meg időben. Az elveszett támogatásról nem is szólva. Vajon ilyen esetek olvasásakor nem ég a fideszes képviselők képén a bőr?
@látjátok feleim szümtükkel:

Mivel a részletek még nem ismertek, így aztán bőven előfordulhat, hogy most befizeti, aztán a játékadó bevallásánál kedvezményként visszaigényli az egészet.
Nekem például Matolcsy vehetne egy kisebb ingatlant.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Őt biztos nem cseszteti a nav, mint a 98%-os adót visszaigénylőket.:)

Erről jut eszembe, egy ismerőst kizártak a katából ( ez egy adó ) és bíróságra ment. Ott kimondták, hogy törvénysértő volt a kizárás, és vissza kell helyezni jogaiba. Mit gondoltok mit csinált a nav?

Hónapokig semmit. Amikor az érintett bement, hogy miafaszleszittenmán, akkor az ügyintéző azt mondta, ő még ilyet nem halott(?????) és nem tudja mit kell csinálni, kérje írásban. Asztalborogatás beígérése után végül rendezték a visszacsinálást.
No és a világhír, nektek SMAFÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ??

"Senki nem írta még le úgy a korrupciót, mint két magyar

Magyarországon meg sem akarták jelentetni a tanulmányukat a korrupcióról, az Egyesült Államokban viszont habozás nélkül közölték, és a cikkel rangos díjat nyert a két magyar kutató szociológus szerző. Itthon lényegében senkit sem érdekel, amit csinálnak, pedig az amerikaiak szerint azt írták le, amit még senkinek sem sikerült: azt, hogy hogyan működik hatékonyan egy szervezetben a korrupció.

Magyarországon évek óta nem tudta leközöltetni két korrupciókutató szociológus az egyik kutatásáról szóló cikket, az Egyesült Államokban viszont nemcsak megjelent egy rangos folyóiratban, de idén augusztusban elnyerte a szervezetszociológia területén mértékadó tudományos szervezet, az Academy of Management legjobb tavalyi cikkért járó díját is. Az amerikai bírálók nagy újdonságként fogadták a kutatást, és most úgy látják, hogy a korrupciót olyan megközelítésből sikerült bemutatniuk a magyar kutatóknak, amit még sose írt le senki. A vizsgálódásuk során megalkotott fogalomra az egyik amerikai bíráló például azt írta, hogy ez a felfedezés a legérdekesebb eleme a tanulmánynak, és ez valószínűleg olyasmi, amire a jövőben más kutatók hivatkozni fognak."
hvg.hu/itthon/20140821_Nalunk_nem_kellett_Amerikaban_dijaztak

Amennyi esettanulmány ebben az országban akad, úgy könnyű... :(
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Nekem az olyan romantikus, amikor egy fiatal lányka beleszeret Endibe vagy Ecclestoneba, vagy a hasonló kis cukimókusokba. :)
Amúgy senincs semmi látnivaló se, tovább lehet sétálni! :(
Köcsög cinikus politikuscsürhe az van, de aki azt hiszi, hogy ÜGY van, na az téved - itt semmi nem az, mint aminek tűnik.

"Az Átlátszó szerint ingyen repültek a Gripenek a Fradi stadionavatóján, a kiképzési feladat részeként.
A Honvédelmi Minisztériumot a Ferencvárosi Torna Club kereste meg azzal a kéréssel, hogy Gripenek is vegyenek részt az augusztus 10-i stadionavatáson - tudta meg a portál a minisztériumtól. Mint írták,
a kiképzési feladat végrehajtásához szükséges költségeken túl – amely az éves tervezett repülési órák kereteiben van – semmilyen többletkiadást nem jelentett a Magyar Honvédségnek, így nincs is olyan költség, amelyet az FTC-nek meg kellene térítenie. Mindössze annyi történt, hogy felszálltak a repülőgépek kiképzési feladat teljesítésére, amelynek része volt az FTC stadionja fölötti átrepülés is.
A minisztérium arra a kérdésre, hogy hány hasonló megkeresés érkezett már hozzájuk, azt felelte, hogy eddig még nem volt ilyen. Sőt, nem is lehetséges a JAS-39 Gripen repülőgépek kölcsönadása, és mivel a stadionavatáson sem ez történt, bérleti szerződés sem készült róla."
index.hu/belfold/2014/08/21/ingyen_repultek_a_gripenek_a_fradinak/

Há'mert?
Na, minek lett volna szerződés, amikor nem volt miről???
VILÁGOS!
NATO kötelezettségünket teljesítettük, ki lesz számlázva Brüsszelnek, hogy rohadjanak meg!!!
@sjz:
Be ne szarj a gyönyörtől...
Igaz szerelem ez, hidd el! :))
Sőt, a tévék a fiataloknak mint követendő példát tálalják, hisz ez olyan igaz, szép, történet, a magyar lánykáknak a követendő példa!
@látjátok feleim szümtükkel:

Nem lep meg. A NAV-nál ugyanolyan egyorrúak ülnek, mint bárki más, akiknek ugyanúgy nehézséget okoz az itten jogkatyvasznak az értelmezése, és emiatt közel sem egyformán értelmezik ugyanazt a szabályt (ld. a NAV nem köteles elfogadni a NAV által kiadott állásfoglalást), az alkalmazás zavarai pedig ugyanennek a folyományai.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Ez jó :)! Kötelező repülési gyakorlat volt, csak véletlenül pont a Groupama Aréna felett zajlott, és nyilván a fehér-zöld füstcsíkok húzása is fontos volt rakétaelhárítási gyakorlás szempontjából.
"Az indok az, hogy az import lazításával az orosz mezőgazdaság teljesítményét tudják növelni..." öööö... mintha a Szájtátós figura szenvedte volna ki magából ezt a szart. :)
Az ellátási gondok szerencsére fel sem merültek.

"Enyhítettek valamelyest az oroszok a saját maguk által bevezetett nyugati élelmiszerimport embargóján, a lazacot, pisztrángot, különböző vetőmagokat, laktózmentes tejet és más, igen specifikus termékeket levették a szankciós listáról – írja a Reuters. Az indok az, hogy az import lazításával az orosz mezőgazdaság teljesítményét tudják növelni, illetve a szomszédos Finnországban működő cégekre nehezedő nyomást enyhítsék.

A háttérben ugyanakkor az állhat, hogy mivel egyes termékeknél az oroszországi fogyasztást jelentős részben az import fedezi, annak elvétele igencsak megdobta az ottani árakat. A lazac jelentős részét például Norvégiából importálták, ennek kitiltása viszont komoly áremelkedést eredményezett Oroszországban. Bár a kormányzat Chiléből importálna lazacot, és a saját, orosz haltenyésztést is növelnék, ez nem megy egyik napról a másikra.

Emellett elképzelhető, hogy a négy McDonald's étterem bezárása – erről tegnap érkezett hír – nem csak az amerikai nagyvállalatnak okoz gondokat, hanem a helyi, orosz beszállítóknak is. A világ többi országától eltérően ugyanis az amerikai gyorsétteremlánc főként, 80 százalékban helyben szerzi be az alapanyagokat, több mint 160 beszállítótól. Ezek a beszállítók ráadásul kis cégekként indultak a 90-es években, mára ugyanakkor nagyvállalatokká bővültek."

hvg.hu/gazdasag/20140821_Putyinek_tenyleg_a_sajat_labukba_lottek
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): Ők is, meg persze mások.

www.napigazdasag.hu/cikk/20842/

Bár tudom, hogy szerinted néhány hét és éhen halni készülő oroszok ezrei fognak könyörögni Porosenkónál, hogy a nyugat helyett, inkább ők marshallsegélyezhessék őket. :)

www.hirado.hu/2014/08/21/az-irakihoz-hasonlo-segitseget-var-ukrajna
A régi szerencsejáték törvény alapján a több mint 1000 magyar vállalkozás évi 60-70 MRD-ot fizetett be a költségvetésbe. Most kb. 10 MRD-ot várnak és még abból is elengednek. Sima piac rablás.

"Az új kaszinók tulajdonosai azért kapnak évi 7 milliárd forintos adókedvezményt, hogy több pénzt keressenek és több adót fizessenek"
Ilyen alapon minden vállalkozónak csökkenteni kellene az adóját, hogy többet keressenek,majd ebből többet adóznának.
Nagy barom ez a Varga is.
@Fici7:
NER matek, nem érted te (sem) ezt!
Libsibolsi ajvékolás csak! :))
Majd egy kicsit emelnek mások adóján, lesz egy-két-há... új adócska és behozza azt a pénzt.
Essetunni... komolyan...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): vérmókus is vazelinezte a szent kézigránát nyelét. arra még nem jöttem rá, minek.
@parti_giano:
Csüccs! :)
Vaszilijjel evégre mégse...
@Fici7:
"Ilyen alapon minden vállalkozónak csökkenteni kellene az adóját..."

Ezért is szerepelt az eredeti kérdésben, hogy egy ilyen kedvezmény nem jelent-e versenyhátrányt a többi cégnek. Erre volt ez a válasz:

"A koncessziós díj játékadóból való levonhatósága, illetve a koncessziós díj ÁFA-mentessége valamennyi játékkaszinó üzemeltető társaság részére azonos feltételekkel biztosított jogazsbályi lehetőség."

Vagyis mind az öt Vajna által üzemeltetett kaszinó és mind a kettő másik Fideszes szalmabáb tulajdonában levő azonos feltételekkel adózik, így nincs versenyhátrány.

A maradék X millió vállalkozás meg kit érdekel, ugye? Csak nem hasonlíthatjuk az almát a narancshoz?!
@parti_giano:
Kekec... üjjél bele te! :D

Lidl-ben bevásárolni a jó kis dán söröcskéből, oszt voltatok-é?
@parti_giano:
Ja, aki világvégén lakik... az e-mail is postagalambbal küldik felétek?
Tegnap az orf-en lement egy kiváló politikai szatíra, "Ich, Putin" címmel, felül kell vizsgálnom korábbi véleményemet, hogy a német ajkúaknak nincs humorérzékük.
Persze az is igaz, hogy lassan annyi lesz a tiszta német és osztrák, mint a tiszta fajú magyar árja, azaz semennyi.
így beférkőzhet a humorérzék is.

Rengeteg orbán megy a tévében, remélem csinálnak hasonlót "Ich, Orban" címmel hamarosan.

A híres duettet is előadják előbb utóbb, dupla főszerepben: koncsítavurszt.

Beh szép is az élet, így kitüntetések után!
Ezt kapjátok el, ne az ebolát. :)

Piros lovon íjazó Szent István, aki épp egy angyal elől menekül, előtte egy boroshordó mellett felborult Szent Korona A háttérben táncoló ufók. Ha valakinek van ötlete, mit is akart üzenni a Földművelésügyi Minisztérium Virágkarneválra készített kocsija, ne tartsa vissza magát, ossza meg velünk!

fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10641117_703692423013057_6083715255265035827_n.jpg?oh=755f5863e7703fc0f51fd087c4ae0177&oe=546E763B&__gda__=1415903410_2fa1fa1fd6e92df4d70c145483ca1619
@sjz:
Ugyan, Piktor, a puszta Putyinja már futott az ORF-en is, ott volt a magyar követ is... :D

Amúgy is szeressék:
stargarten.org/2010/12/
@shinichi: A rozs a kenyér, a ipad meg nagyrészt azt ír amit ő akar.... bocsi.
@sjz: @Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
Nono!
Nemsokára a Damu Roli kiszabadul, meglehet kezdeni a kiérdemelt rettegést...
"Rákérdeztek, hogy mennyire hatékony a rezsipont-hálózat, ha naponta 1 ember keresi fel őket. …
Seszták zseniális választ adatott!"

zeroz3ro.tumblr.com/post/95367608742/rakerdeztek-hogy-mennyire-hatekony-a
@DR. INKVIZITOR:
Damunak nagyobb gondja is lesz akkor. Valahogy meg kéne előbb élnie. Egyenlőre jó fiú lesz, könnyen visszakerülhet...
Barhogy is megy a szenyozas, azt kell mondjam, hogy a hirre (Timcsi lakast kapott ajandekba) sokkal jobban ertekelem Andy batyot!!!

Eloszor is: Kifejezetten LIBERALIS dolog, hogy felismeri, es elismeri, hogy Timikenek, elete parjanak, vannak IGENYEI, amiket o (mar) nem tud (ven es kover), es/vagy nem akar (buzi?) kielegiteni.
Szamomra ez meglehetosen pozitiv dolog, hogy ennyire odafigyeljen asszonykajara!

Masodszor: Barmennyire is elterjedt lehet a filmezes fovarosaban a swingeles, a cuckolding, o azert decens es nemileg konzervativ UR modjara inkabb vasarol a tuzes menyecskenek egy szerelmi feszket, ahol a pasztororakat megejtheti az ifiasszony. Es igy azert megsem a hitvesi agyban szarvazzak fel Andyt, az isten tudja milyen rendszeresseggel.

Bar ugy tunik felnezni sosem fogok Vajnara (nem csak a magassaga miatt), de azert javult a szememben az oreg megitelese.

Amugy pedig valoban demagog modon populista a megkozelites, hiszen megiscsak arrol van szo, hogy (magyarazat szerint) egyszer majd az EHEZO GYERMEKEKNEK 2 Pancho-nyival fog tobb jutni elelemre!!

Ha pedig ez sem siker, akkor mi az?!?!
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
Mindenki megvehető és mindenféle munka elvégeztethető, ha van hozzá megfelelő pénz és/vagy hatásos fenyegetés...
@simple observer 2.0:

"felismeri, es elismeri, hogy Timikenek, elete parjanak, vannak IGENYEI, amiket o (mar) nem tud (ven es kover), es/vagy nem akar (buzi?) kielegiteni."

ezt miből gondolod? prejudikálsz? vigyázz, vigyázz, neked is lehet még vaj(na) a füled mögött.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Abiliből felénk is repültek egy kicist, ráadásul jó alacsonyan. Mondjuk erre a románok határja van.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: "Ez az ország, amelyet el kell hagynom, mielőtt lelki beteggé tesz a hamis értékrendszerük, a számomra elfogadhatatlan moralitásuk."

Kb ezt mondja a Határátkelő blog posztolóinak és kommentelőinek 80%-a, persze nem ilyen választékosan. Gondolom, mind zsidó.
@DR. INKVIZITOR:
:))
Minden csak motiváció kérdése!
A korbács is olyan motiváló, mint akár a pénz...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): "Magyarországon meg sem akarták jelentetni a tanulmányukat a korrupcióról,"

Én mondtam annak a két fasznak: elintézem, hogy megjelenjen, de nem lesz olcsó!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "Kb ezt mondja a Határátkelő blog posztolóinak és kommentelőinek 80%-a, persze nem ilyen választékosan. Gondolom, mind zsidó. "

Nebamá! Akkor én most 80%-ban zsidó vagyok? :)
@parti_giano:
Igaza van a miniszternek!
Ha a mai világban egy - bármely megfontolásból létrehozott - szervezet/képviselet/iroda/stb. egyértelműen nem káros, akkor a társadalmi elfogadottságra is jó eséllyel számíthat.
@parti_giano:

Hát ez a duma még az elvtársi
dumánál is butább.:)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: és vajna meg tudná oldani a megfilmesítését a magyar nemzeti filmalapból. még a női főszereplő is adott hozzá.
@DR. INKVIZITOR: mondom én, ez a "segítő kezek nyúltak felém a villamosról, mégis felszálltam" tipikus esete.
@sjz:

Hát először az öregapókra, osztán rád, meg a pipikre;)
Most már csak az a kérdés hogy endruvajna mennyit penget vissza a fideSS pártkasszába. Még az is lehet hogy ebből talicska lalának is osztanak, nehogy borítsa a bilit mérgében.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): szeretné, ha vadai is ilyesmiket suttogna a fülébe. mert milyen hülyén hangzana, ha azt mondaná: egér. nemdenem?
.
Állítólag 3 milliárd forintot különítettek el a japánokkal való együttműködés keretében az őszi veterán kamikaze találkozóra.
@DR. INKVIZITOR:

Az meg kifejezetten kívánatos, hogy ügyfél ne zavarja a munkatársak nyugalmát.:)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Az angyal miért dugja hátulról István lovát? Egyébként a zöld lények azok egyértelműen gyíkemberek.
Na persze Han Solót nem kell félteni!

www.youtube.com/watch?v=O4CprSU375E
@parti_giano:
Vadai vadmacska Egér kolléga szakterülete és gyengéje!!! Nem rám kenni, bacod!
@sjz:

Nem ti 100%-ban hazaáruló zsidók vagytok, csak időnként a blogon közétek keveredik pár Igaz Magyar, pl Blogger Géza, vagy Batyu. :)
@látjátok feleim szümtükkel:
Nagyon helyénvaló a megállapításod!
A hatékonyság növelése érdekében - remélhetőleg rövid időn belül - létrehozzák az Ügyfeleket Rostáló, Győzködő és Elhárító (közigazgatási rövidített nevén: ÜRGE) központokat, amelyek preventív tevékenységük révén biztosítani fogják a meglevő infrastruktúra optimális kihasználási feltételrendszerét.
@Marcellusca:

Lesz még buzi is. Ha nem mindjárt norvég.
@sjz:
Ja, a többit lenyesték! Ne panaszkodj!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Kampós orrú, meleg norvég? Hmmmm...
@Marcellusca: @shinichi:

Természetesen szabadidejében szűz, keresztény bálnalányokat terel egy fjordba (Tervezte: Szlartibartfaszt), és ott egy Nádas Péter regénnyel agyonveri őket.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Nem hiszem, de ha el kéne innen menni az tuti nem ezért lenne. :)
@guma: Helló!

Köszike, de ... (folyt. a Kocsmában) :D
szép napot mindenkinek!

most csak ezt a pár utsó beírást néztem meg, és jó látni, hogy megy a szellemes kekec...
mivel csak picit bekukkantottam - ez a stílus most jól esett nekem...

vigyázni egymásra és ha ittatok eleget, a főzést sem kell elfelejteni
:DDDD
Olvasni való különösképp a ballibeknek!

mandiner.hu/cikk/20140821_bodis_andras_nyilt_level_az_ellenzeknek

Lehülyézés, fujjogás helyett olvassátok el, nem hosszu!!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: a siriusiak most rakták le a Szentkirályt az égbül, hogy GMO lován győzelemre vezesse népet a New-York - Tel aviv - Oslo tengely jelentette métely ellen. Ez igazán egyszerű volt.

Egyébként ez jutott eszembe róla: www.origo.hu/itthon/20131227-felcsuton-a-karacsonyi-idillbol-sem-hianyozhat-a-foci.html

Meg akarták mutatni, hogy nagyon mások vagyunk, nagyon magyarok, nagyon, nagyon....
Ez, bazzeg, ez ....
Nem véletlen nem látogatom jó ideje a Mandit. :)

"@koronaszep
"Mintha a Fidesz rezsim nem egy bolsevik típusú rezsim lenne.
Mintha a Fidesz nem állampárt lenne."
..........................
Mintha korlátolt lennél.
Tudom, hogy jobb híján szerettek előjönni ezzel a marhasággal.
Minden hatalom, pláne egy 2/3-os lehetőséget másodszor megszerzett hatalom igyekszik a helyzetét, a kormányzását megkönnyíteni, ez természetes.
A fékek és ellensúlyok mantra az nem kötelező tartozéka a demokráciának. Az jó estben megnehezíti, rossz esetben ellehetetleníti a kormányzást.
A rezsimezésed nem zavar, ha te ettől megnyugszol, rezsimezz.
Egyébként pedig egyszerűen rágalom, amit papagájszerűen ismételgettek. Tudod miért, mert a bolsevik rezsimet nem nagyon izgatta, mi a lakosság véleménye, az állampárt pedig egyenesen leszarta. És persze, hogy azért, mert az erőszakszervezetei puhára klopfolták a társadalmat, a pluralista demokrácia hiány pedig abszolút magabiztossá tette őket a hatalmi státusukat illetően. Más szóval: nem lehetett őket leváltani.
Ez a "Fidesz-rezsim"-ben nincs így. A FIdesz-KDNP minden rezdülése mögött ott van, hogy milyen hatása lesz annak a társadalomra és tudod miért? Mert pluralista demokráciában élhetsz, ahol négy évenként véleményt mondhatsz a hatalmon lévők tevékenységéről és arról, kit szeretnél kormányon látni.
Érted-e, papagáj?"

Van élet az agyhalál után!
Ez az egesz adokedvezmenyes, gyermeketkezteteses baromsag valahogy igy sult el:

vine.co/v/M3t1QFinxAF/embed/simple
@V-PORT:
Már vett.
Állami pénzen, állami alkalmazottaknak ... kérjél tőle beutalót!
:-p
Látom megkezdődött a kampány, kirajzottak a frissen eligazitott kuministák...
Számomra egyszerűen felfoghatatlan, hogy ez a faszkalap egyetlen, de tényleg: EGYETLEN mondatot sem képes a saját anyanyelvén helyesen leírni... Őrület.
@simple observer 2.0:
Most ronda leszek ...
Meg lennék lepődve, ha ez a vén kecske valaha is ki tudta volna elégíteni a Timikét.
Meg lennék lepődve azon is, ha ez valaha szóbajött volna köztük, mint igény.
Meg lennék lepődve, ha VájnaBandi bármely nőnemű lénnyel sokat tudott volna kezdeni valaha.
Azon meg kiváltképpen meglepődnék, ha ez az egész cuncimunciházasság a napi hellón kívül mélyebb dolgokat is tartalmazna...
@Oxica:
Most olvashattuk:
7 milliárdot.
@Marcellusca:
Az anyja pedig egy kulák malomtulajdonos szeretője vót ...
Tuggyuk.
@Kuviklacz:

TörökGábor is megosztotta az oldalán! Márpedig aki tényleg fideszellenes "elemző" az TG.
@Benjamin Eisenberger:
Hogyne.
Azért van fideszessel közös cége és azért fotózkodik a felcsúti lókupeccel a felcsúti öltözőben. Mert fideszellenes.
Ja.
@Benjamin Eisenberger: Elemző? (a FIDESZ-ellenessége is kérdéses). Kommentálta is?
Néha én is megosztok röhögnivalókat.
@Kuviklacz:

Nem kommentálta. De lerí róla hogy utálja a fideszt csak ő maga se tudja miért...olvasgass néha a "munkásságából".
@Evezős:

Sőt! Közös kép van a neten Fletóval és Putyinnal is!

Ülj le, karó!
@Kuviklacz:
Az a Timike fizetése azért, hogy ilyen szép maszlagot kerekít a parókakészítő imidzséhez.
Mármint itt, Magyarországon.
Egyéb helyeken már nem kell ...
@Benjamin Eisenberger:
Értem én, hogy szar dolog szembesülni azzal, hogy nem mindenki hülye, vagy tájékozatlan ...
:-)

Török akkor zárta le a blogján a kommentelési lehetőséget, mikor megalapította a fideszessel a közös céget, aztán ezt az orrára húzták.
És nem hiszem, hogy akár Putyinnal, akár Gyurcsánnyal - akivel egy politikában erőst forgolódónak találkozni nem egy nagy kunszt ma már - a hobbijuk gyakorlása közepette, kvázi magánemberként lett lett fényképezve. Orbánnal meg igen ...:-)

AZ üldögélést meg a kedves családnak ajánlgasd. A karóval együtt.
:-)
@Benjamin Eisenberger: Hülye gyökér.

Most endru 7 milliárdos adókedvezménye a téma. Ehhez szóljál hozzá vagy húzz vissza a fára.
@Oxica:

Varga Mihály már nyilatkozott az ügyben, csak ti pattogtok meg forgatjátok ki a mások szavait. Tettétek ezt Kövér László "köteles" beszédével, vagy Lázár János "annyit is ér" mondandojával (amit ellenzéki politikusoknak mondott és nem a népnek!!), most meg Vargáéval. Nincs ezen semmi meglepő, megszoktuk már tőletek hogy féligazságokat közöltök, kiforgatjátok emberek beszédét demagóg módon :DD
@Benjamin Eisenberger:

"_kiforgatjátok emberek beszédét demagóg módon _"

miután demagógok mondják demagóg módon, muszáj dekódolni demagóg kódon.
@Benjamin Eisenberger: fordítsd már le akkor fideszből magyarra varga szövegét.
@Benjamin Eisenberger:

Te mekkora egy fasz vagy, bazmeg. (elcsodálkozik)
@Benjamin Eisenberger: Nem a vargát kérdeztem agymosott birka.

Endru 7 milliárdos adókedvezményéről kérdeztem a véleményedet.
Erről is makoghatnál valamit.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Hagyd, ő a legokosabb a pártjában, azt se tudja minek örüljö, annyi csoda van.
Varga is egy csoda neki, szóval az IQ szintjét és iskolázottságát sejtheted...
@Evezős: Most nem tudom, hogy valami több milliárdos épületet, vagy Gripent akarok. Vagy mindkettőt.
@V-PORT:
Ne szerénykedj, A NER-ben minden lehetséges! Nézd meg bendzsit. Azt hittük, ekkora kretén nincs, oszt mégis...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: @Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Mert nektek aztán olyan értelmes nevetek van!!

Füegér meg Boli Cht! Sok értelme van!!
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): Hirtelen nem tudtam ki az a bendzsi. De aztán rájöttem.
Azért nálam már Tóbiás is kezd ezen a szinten kezd lenni.
@Benjamin Eisenberger:
Cukotfalatom, hogy te nem érted, erről az oktatási rendszer, meg a helyi kisegítő iskola tehet, ne engem hibáztass. Még mindig a kettes suli helyén van felétek? Egyáltalán már végeztél ott? Kínzó kérdések ezek...
Amúgy aranyom én meg a bolsik... ez szép kombó, de gondolom faterod volt párttag, hogy így terelsz.
Nálunk ez, az én családomban? Aranyom, te még hülyébb vagy, mint ahogy elsőre tűntél... :)
@V-PORT:
Melyik? Sok állat van azon a néven, még a rajzfilmfigura volt a legkomolyabb! :)
@Benjamin Eisenberger: a nevednek van értelme, neked nincs. így születtél, így is maradtál.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): Ebben tökéletesen egyetértünk. Ehhez képest Mesterházy egy csoda volt.
@parti_giano:
Bazz... rohadék vagy... állítom zsinórban a csapdákat, erre beleköpsz... semmi dógod?
Igyál, vagy valami..
@V-PORT:
Naaaa... túlzásokkal élni nem ér! :(
@Benjamin Eisenberger:
Te csak ne örülj!
Ki fog neked hitelezni szinonima meg értelmező kéziszótárra? Aztán keresheted a Metropolban mit jelent a retardált, te seggfej.
@Knósszosz:

Talán magyar bankot kellene létrehozni nem ilyen külföldi szarokkal szipolyoztatni svájcba a lét.
@Oxica:
Hehe! A véleményére vagy kíváncsi? MUHAHA!

Hát, mán megmondta: "Varga Mihály már nyilatkozott az ügyben..." - Kész. Ennyi. A felső vezetés megmondta, hát, megmondta.
Minek ide saját vélemény?
:DD
@Benjamin Eisenberger: rajta, rajta, alapítsál. kikapcsoljátok a gravitációt, oszt minden lehetséges.
@Knósszosz:
Backi!
Lidl
FAXE
549,-Ft
Literes...
Teisámasztán...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Nem hiszem el hogy ekkora alkoholista vagy hogy minden nap vedelsz és erről "hangot" is adsz itt a netes haverjaidnak...
@Benjamin Eisenberger:
Ökör vagy gyeremekem... a szövegértési gondjaiddal miért engem macerálsz?
Elmagyarázzam mit jelent a boltban vettem és a megittam mind közti eltérés?
Bár az eszed elnézve ez nálad reménytelen.
Igyál, vagy olvass Orbán könyveket. A hatás ugyan az a hányinger...
@Benjamin Eisenberger:
Magyar bunkót?
Minek? Itt vagy te, és sokan vagy...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

De gondolom nem disznek vetted, meg minden nap ezt csinálod ahogy figyellek.. ez alkoholimzus, ha tetszik ha nem.

Vagy te vagy a Szanyi kapitány csak felköltöztél óvárra?!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Ja! :-)
Nem értem, ezen mit csodálkozol, az összes mélymagyar hazaffy mind megbukott magyar nyelvtanból. Legalább egyszer.
Ez egy nagyon fontos kohéziós alap náluk.Erről ismerik fel egymást.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): Könyörgöm ne válaszolj neki, se a trollt, se a hülyét nem etetjük, mert elhízik, oszt beteg lesz.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
És volt képed ezt kedden este idetolni, tegnap az óromat nyomtam a Lidli portálüvegére és könyörögtem erősen... rohadék vagyol vedd tudomásul!:)

És ne igyál, mert az Ejzenberger elveszi a vizijártasságidat (vagyhogyhíjják most?) és bachatod a fröccsödet Halásziban.
@Benjamin Eisenberger:
Gyere bendzsi, holnap az itatónál leszek, eszek, iszok, ha gondolod szivesen lerugdosom a vesédet, ahogy az őseid tették sok magyarral anno.
Papuska munkásőr volt nálatok, vagy szimpla mszmp köcsög?
Na, bökd ki...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Egyik sem. És én sem. Rühellem kádárékat, rákosiékat meg az összes komcsit. Gyurcsányt, bajnait is.

Orbán Viktor viszont nem kommunista. Rengeteg olyan KISZ-es volt akik utálják a komcsikat, csak abban az időben csak akkor tanulhattál mondjuk egyetemen ha benn voltál ilyen-olyan vörös szervezetben. Meg akkor kaphattál több jogot, ha KISZ-es voltál. Ugymond "kötelezően ajánlott" volt a tagság. De érzelmi kötődést attól még nem jelentett ha valaki tag volt.
@Benjamin Eisenberger:
Munka alkoholizmusom van, még melózok te balfasz... :)
Olyan ostoba vagy, mint ahogy kinézel, sőt! Igyál, legalább ráfoghatnád a kreténséged!
@aritus: várjál már, ez viszont hülye troll. ígysenem?
@Benjamin Eisenberger:
Jaja... kisz titkár is csak a durva kényszer miatt volt, a libsik meg fegyver fogtak a fejéhez, hogy röpke 8 évig a Liberális Internacionálé alelnöke legyen!
TUDTAM!
Ökör vagy tündérkém... libsibolsi-e vagy?
Vagy tudsz valakit aki ennél libsibolsibb?
Érdekel, hogy jobban körberöhöghessem... :D
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Erről csak egy másik hozzászoló jut eszembe:

"" Blogger Géza 2014.08.18. 22:37:05
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): Tudod, rablóból lesz a legjobb pandúr. Orbán az egyik legtapasztaltabb európai magyar politikus, fontos tisztséget töltött be a liberális internacionáléban, és a Néppártban is. Ha ő kritikát mond Európáról, arra érdemes háromszorosan is figyelni, mert nem a levegőbe beszél.""
@Benjamin Eisenberger: meg mondjad, így belülről bomlasztották a rendszert.
nagyon suttyó vagy. keresd ki a szótárban az opportunistát, mert az volt orbán, meg ma is az.
@Benjamin Eisenberger:
Tudom, hogy együtt nyomjátok, de a másik balfasz, mint hivatkozási alap?
Viccnek durva, ha komolyan gondolod, akkor meg röhej! :)
@parti_giano:
A populista balfasznál is keresgélhet... na, húzok haza, jók legyetek!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Volt egy húszezresem arra, hogy Kertésszel kezded a napot. Marad nálam.

Amúgy ezt láttad már?index.hu/tudomany/2014/08/21/na_mi_nyelt_le_egyben_egy_feher_capat/

:-)
@parti_giano:
cöccöcö... és a 0,70 forintot hogyan konvertálja át fillérre? Te túl sokat képzelsz róla...:)
@Knósszosz:
Vizimicsoda? Na, olyanom nincs, evezek kajakkal, kenuval, sárkánnyal, papírokat nem gyűjtök, gyakorlatban jobb vagyok... :)
A halat + a csülköket már megrendeltem holnapra a társaságnak, jó idő is lesz, roséfröccsre felkészülünk, de hagyjuk a részleteket, h.bendzsike besír az irigységtől, meg köpköd az "ilyen" alkoholista disznókra...
Igaz mi nem baszunk úgy be, hogy a "fehérvári huszárokat" danolásszuk, de hát ezért nem is vagyunk olyan nerkompatibilis alkoholusták, mint a csuti gumicsizmás... :(
@Benjamin Eisenberger: "Talán magyar bankot kellene létrehozni nem ilyen külföldi szarokkal szipolyoztatni svájcba a lét."

Vicctor most telepíti be a China Bankot. Hülyegyerek, az magyar bank? Vagy az már félázsiai magyar bank szerinted?
@Oxica:
Az más! Szinte ősmagyar... essetunni... ez a bendzsi gyerek komolyan egyre jobban leépül.
Ihat ez rendesen? :)
Azt a qrva házipáleszt, amit szlopál, le kellett volna rendesen főzni...
@Oxica:
A Sberbank már itt van. Az se zavarja... ostoba ez... pedig ismerősök is pánikszerűen vették ki a pénzt, amikor a Volksbank átment ebbe az orosz szarba... nem pár milliócska volt, ígérgettek nekik mindent, de hát bizalom, egy oroszban? :(
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
Hekkel töltött csülök? Hukkk...
Ínyenc vagyol:))
Hagyd az Ejzenbergert, identitászavara van.
Kotkodácsol, pedig röfögnie kellene.
Egésség... és jó vizet meg zabálást is, majd délután utálni foglak:)
@Knósszosz: vette? örökölte! apáról-fiúra száll. ha régen is jó volt, most is jó.
@Knósszosz:

"Aki beéri egy kevéssé változatos menüvel, annak figyelmébe ajánlom a középkorban élt Perényi Gábor főúr szakácsának ötletét. Íme: Egy kövér kappant helyezzünk el egy kicsiny borjúban; az így megtöltött kis borjút tegyük bele egy kövér juhba, a juhot pedig egy ökörbe. S mire ez a töltött ökör megsül, megsül abban a juh, a borjú, de még a kappan is."

epa.oszk.hu/01400/01434/00006/25.htm
@Knósszosz:
Vizet? Marha... fröccsöt!
A halacska külön, a csülök szintén. Van aki ilyent,van aki olyant. Nem keverjük... leszünk páran, bár a csülökszekció nem jön evezni, semmi egészséges életmód nem szorult beléjük, csak a tömény, meg a sör a csülök mellé. Hát emberek ezek?
Mi fittnesszhalazunk, meg roséfröccs, bár a doki kicsit gyanús, mert buzisört iszik...
Tiszteletet a magyaroknak! Elnézést, Putyin elvtárs, nem önnek szólt!

Amikor Nyugatról kap kritikát a magyar kormány, felháborodottan vág vissza. Amikor Oroszország keveri egy álhír alapján fegyverszállítási ügybe, sehol nincs a harciasság.

444.hu/2014/08/21/tiszteletet-a-magyaroknak-elnezest-putyin-elvtas-nem-onnek-szolt/
@parti_giano:
B+...!:))
Az már igaz, hogy például a pörkűtt az akkor tud igazán nagyot szólni, ha többféle húsból csinálják.

Ott van például 'pincepörkölt', amire én még nem tanáltam autentikus izét, mindenki abból, amiből akarja. Bár ezt a Balaton környéki borospincékben nem így gondolják, ahogyan én sem itten a kispesti hullámzó prérin.
Én birkának húsábúl szoktam csinálni, alá megfelelő mennyiségű csontot, mert az ugye egy korcsolya amin a hús csússza magát és ezáltal nem ég le. A bürge másfél kiló (csont nélkül), és hozzá a marhalábszár szintén annyit kell nyomjon. A technika most más lapra tartozik, a lényeg az alapanyag, ami(k)ről most beszélünk.

Ezek csodálatosan megpuhulják magukat a bográcsban, de nem ám teljesen, lóphast! Csak úgy ímmel-ámmal, mert a főzés idejinek felinél hozzáadunk egy kis sertést is, ha lehetséges durva kockára vágott szűzpecsenyét, de például én csinálom lapockával is. Jó veresbor nem árt meg neki, de ügyelni kell bizonyos szempontokra az minőséget és adagolást illetően, ahogyan a fűszerekkel való bánásmód is kellő körültekintést igényel.

Az igazi ínyencek a végső fázisban dúsíthatják velővel is, de az már maga az ízek kvintesszenciája, bár miért is ne? Friss kenyér, főtt kolompér és vegyes savanyúság kötelező hozzá, aztán Boli toszhattya a welness hekkjét!:))
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
A hét végi Faxe-csúszást felírtam magamnak!
Nem felejtek!:)
@Knósszosz:
Mazsola... kedden már feldobtam, de valahol részegeskedtél! :D

@parti_giano:
Inkább no comment, mert a ká.idesannyukat említeném meg különben:

"Kellett egy balek, vagy ez volt a lecke

A legfontosabb tanulság viszont az, hogy mindebből pontosan látszik, mennyire tisztelik Magyarországot új barátai. Ahogy az Index cikke összefoglalja, azt azért senki se gondolja, mindez úgy történt, hogy az orosz külügy éppen magyar neonáci oldalakat böngészett, amikor szembejött a hír, és ettől a homlokukra csaptak. Elég valószínű, hogy ezt a hírt éppen ők juttatták el az oldalnak.

Lehet, hogy egyszerűen csak szükségük volt egy balekra az álhírhez, amivel egy kicsit ellensúlyozni lehet azt, hogy ők éppen valóban fegyvereket szállítanak az oroszpárti szakadároknak Kelet-Ukrajnában, és ehhez használták fel Magyarországot. És az is lehet, hogy mindez üzenet is volt: nem elég, hogy a magyar miniszterelnök Putyin rendszerének sikeréről áradozik, saját magunk lábonlövésének tartja az Oroszország elleni szankciókat, számolás és gondolkodás nélkül vesz fel hitelt Putyintól, és lassan már mindenki szemében az ő kutyájának számít Nyugaton, ennél is több kell.

Bármelyik az igazi megoldás, a közös pont, hogy mindkettőből tökéletesen hiányzik a magyar kormány által általában erélyesen követelt tisztelet. Pont úgy bánnak velünk, mint két évvel ezelőtt a baráti Azerbajdzsán a baltás gyilkos ügyében. Akkor a magyar kormány hivatalosan úgy tudta, ha elengedjük az örmény katonát lefejező férfit, új szövetségesünk börtönében tovább tölti majd a büntetését. Néhány órával később már az utcán ünnepelték a szabadlábon lévő nemzeti hőst Bakuban.

Ilyeneket csak olyan országgal szemben lehet megtenni, amelyik hagyja magát."
444.hu/2014/08/21/tiszteletet-a-magyaroknak-elnezest-putyin-elvtas-nem-onnek-szolt/
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): és akkor '89-ben orbán kiűzte az oroszokat a honból. meg bomlasztotta a kiszt. kisztihand.
@konrad77: Igen láttam. A polkorrekt sügér benyelte a nagy fehér cápát. :)
Hekkelünk, hekkelünk... :D

"Na, ezt nevezem én akciónak!

Pár ismeretlen – megkockáztatom, ukrán – alpinista aktivista megmászta a Hét Nővér néven is emlegetett hét sztálinista moszkvai felhőkarcoló egyikét, a Kotelnicseszkaját és sárga-kékre festette a tetejét díszítő vöröscsillagot. Az orosz hatóságok azóta őrizetbe vett négy, hegymászó felszereléssel felszerelkezett “huligánt”."

444.hu/2014/08/20/ukranra-festettek-moszkva-jelkepenek-csucsdiszet/
@Knósszosz: dög vagy! de nagy. éhes vagyok basszus. pont ilyen lájtos kaját kívánnék, húst hússal. a jég leheletét érezd tarkódon, dinka üstösök.
boli meg simán hekker.
@Knósszosz: Remélem ezt megnézted már, amikor múltkor átküldtem. :)

vimeo.com/102525628
@konrad77: Amúgy ha Fabius is vele kezdte a napot meg a posztját, nem nagyon lehetett mást tenni, mint válaszolni neki. :)
Egy kis lazítás örömzenével:
444.hu/2014/08/20/biztos-voltam-benne-hogy-ebbol-a-dalbol-mar-nem-lehet-tobbet-kihozni/
Shlomo és a BeatFox.
Egyébként meg a 7 mrd smafú! Fejenként 7-8 ezret a hülyének is megéri (ö-10 millió kopf). Vagy csak azoknak és az ej, de zen bergereknek.
Többet is loptak már Mohácsnál! El Tolcsy ingatlanbizniszei egy más nagyságrend. Na az a párszáz mrd már valami!
Na, legalább ennyi haszna van a magyarfocinak: megraktam 10 ezerrel a Young Boys-t a Loki ellen (HAZAÁRULÓ!!!), nyertem is vele 5500-at (ZSIDÓ!!!)

Hö.
Höhö.
@Benjamin Eisenberger:
"Talán magyar bankot kellene létrehozni nem ilyen külföldi szarokkal szipolyoztatni svájcba a lét. "

Ha a bank Magyarországon működik, akkor a magyar adójogszabályok szerint adózik, tökmindegy, hogy ki a tulajdonosa.
Hogy a hasznot meg a magyar tulaj vagy az osztrák tulaj teszi zsebre, az meg átlagpolgárnak megint csak tökmindegy.
Baromka.
bocs: Beatbox és 9 millió fő, de lesz ez még így se!
@Benjamin Eisenberger:
" Ugymond "kötelezően ajánlott" volt a tagság"

Viktorod középiskolás korában már régen nem volt az (az enyémben sem, pedig az régebben volt). KISZ-titkárnak lenni sem volt kötelező, főállású KISZ-funkcinak lenni sem.
Baromka.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: ha nem ezt tetted volna, akkor meg hülye lennél. azért valld be, nem kellett hozzá nagy écesz.
@Benjamin Eisenberger: "...abban az időben csak akkor tanulhattál mondjuk egyetemen ha benn voltál ilyen-olyan vörös szervezetben. Meg akkor kaphattál több jogot, ha KISZ-es voltál. Ugymond "kötelezően ajánlott" volt a tagság..."

No ez akkora hazugság, hogy még nálad is nagyobb. Még párttagnak sem kellett lenni, és lehetett jó hivatali állást találni. Most meg a saját eftásaid rugdossák ki az elődeik által kivezett eftásakat.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Ebben most igazad van de nem akartam kihagyni. Viszont van egy hirtelen feleslegessé vált húszezresem... :-)
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: azt már akartam kérdezni tőled, milyen rokonsági fokozatban vagy maci lacival?
@Benjamin Eisenberger:

A FideSSbolsevikok megmutyizták a 3.500 darab játékautomatát is.

MIT NEM???

Most már nem baj, ha az aláesett sorsú szegény ember családjának mindene odavész, és a fizetetlen számlákon kívül semmi nem marad.

Vajna visszacsurgatja a %-ot, Lázár meg furfangos mosollyal az arcán, elégedetten dől majd hátra a Széchenyiek karosszékében.

És a bárányok bégetnek tovább rendületlenül.
@parti_giano:
"azt már akartam kérdezni tőled, milyen rokonsági fokozatban vagy maci lacival? "

Távoli unokatestvérem, de még sose találkoztunk, mert az ő nemzeti parkja messze van az én százholdas pagonyomtól.
És mint tudjuk, "tilos az á".
"Az önkényúr az EU-ban" címmel jelent meg egy cikk a Foreign Policy című nemzetközi politikai lapban Orbán Viktorról. A cikk arra keresi a választ, hogyan lett a liberális rendszerváltó fiatalból putyinizálódó politikus, aki megtagadta saját korábbi elveit is.

hvg.hu/vilag/20140821_Az_onkenyur_az_EUban__megint_Orbanrol_i

Faca... a kreténkét reklámozták már megint...
Na, ha valaki nem értené, hogyan is müxik a maf & fia Co.

"Júniusban még egyhangúlag megszavazták, augusztusban azonban már le is vették az őszi önkormányzati választási jelöltek listájáról a váci önkormányzat művelődési és oktatási bizottságának elnökét, Schmuczer Istvánnét. A helyi politikus azért nem újrázhat, mert nem támogatta a városvezetés jelöltjét a művelődési ház igazgatói posztjára, így hatodszor sem sikerült keresztülverni a döntést a testületen.

„Jogom van, hogy ne támogassak törvénytelenséget” – mondta az Indexnek Schmuczer Istvánné, a Fidesz eddigi váci politikusa. Schmuczerné azonban most már úgy látja, hogy ezt a jogát nem tolerálták igazán.
Schmuczer Istvánné a váci önkormányzat művelődési és oktatási bizottságának elnöke, a 2010 óta 7-ről 4 tagúra olvadt Fidesz-frakció tagja augusztus 13. óta nem tagja az októberi önkormányzati választás váci kormánypárti jelöltgárdájának, pedig eredetileg rajta volt. Június végén a váci Fidesz-csoport összeállította az indulók listáját, egyhangúlag meg is szavazta. Ekkor Schmuczernét még nem kritizálta senki, megkapta a 4. sz. választókörzet képviselő-jelöltségét.
Közbejött azonban a Madách Imre Művelődési Központ igazgatói állásására pályázók újabb meghallgatása. Sorrendben a hatodik.
Schmuczerné elmondta, hogy a pályázók között volt az a személy is, akit a fideszes városvezetés támogatott. Őt eddig két alkalommal szavazta le az önkormányzat általa vezetett illetékes bizottsága. Schmuczerné kijelentette, ő sem támogatta a protezsált pályázót, mert nem felelt meg a pályázatban kiírt követelményeknek, amit törvény ír elő. Konkrétan nem rendelkezett a felsőfokú szakmai végzettséget követő kulturális intézményben töltött 5 éves szakmai gyakorlattal."
index.hu/belfold/2014/08/21/nem_lehet_fidesz-jelolt_mert_nem_szavazott_torvenytelenul/
@parti_giano:

És ebből is látszik, hogy ő a nagyobb sztár :)
IGEN, IGEN, IGEN!!!
:))

"Igen, van kreténebb az auchanos kenyérrel multizó jobbikosnál is!
Amikor ugyanaz a jobbikos meg is magyarázza, tulajdonképpen miért multiellenes az Auchan kenyerével villogni augusztus 20-án:
a kenyeret egy, a multinál rabszolgabérért dolgozó jobbikos pék sütötte és ajánlotta fel nekünk. Az nem egy multi terméke, hanem egy magyar ember munkájának az eredménye, amiért a jelenlegi hatalmi elit szerint harmadik világbeli bérezés jár, szerintünk meg európai. Ez nem multiellenes kirohanás, hanem jogos elvárás, főleg egy európai uniós vállalattal szemben. Ami pedig a rendezvény áramellátását illeti, az áramot pontosan ugyanonnan kaptuk, ahonnan Kriza Ákos is szokta.
Köszönjük az aha-élményt Jakab Péter miskolci városatyának, és a Kuruc. infónak!"

Oszt lőn setétség... legalább kussolna a parasztja.
Most akkor a multik, meg az idegen cégek mégse?
összezavarnak...
@Benjamin Eisenberger:
Nem érted ezt, hagyd, kötögess, vagy horgolj, vagy valami nem túl IQ igényes feladattal tengesd hátralévő napjaid!
Nem való ez neked, játsszál a micsodáddal inkább, becézgesd Janinak, vagy Vikinek, vagy hasonló...
@Benjamin Eisenberger:
Aranyanyám, nem érted, vagy csak a felfogásod nehéz, vagy szimplán hülye vagy?
Na, mégegyszer:
"Schmuczerné elmondta, hogy a pályázók között volt az a személy is, akit a fideszes városvezetés támogatott. Őt eddig két alkalommal szavazta le az önkormányzat általa vezetett illetékes bizottsága. Schmuczerné kijelentette, ő sem támogatta a protezsált pályázót, mert nem felelt meg a pályázatban kiírt követelményeknek, amit törvény ír elő. Konkrétan nem rendelkezett a felsőfokú szakmai végzettséget követő kulturális intézményben töltött 5 éves szakmai gyakorlattal."

Nem? Még mindig nem?
"nem felelt meg a pályázatban kiírt követelményeknek, amit törvény ír elő."

Baszod, ennyire még neked sem lehet nehéz értelmezni... Seggrészeg vagy?
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: mert tud válogatni, s nem kezd mindenféle disznóval. azért bubu medve, ha kicsi is.
@Benjamin Eisenberger:
Talán mert az állampárt része volt?
Tudja, hogy mi, hol, merre...
Te nem tudod?
Hát az Pártházban így nem lesznek rád büszkék!
@Benjamin Eisenberger: téged sem jelentünk fel, pedig vétesz a természet törvénye ellen, mert ilyen mutáció nem lenne lehetséges, ám mégis.
@parti_giano:
Lábon kihordott agyhalál... és még ugat is, pedig csak egy csiga!
@parti_giano:
De ilyet csak ritkán, mert kell hozzá az összefogás (anyagilag), nem olcsó izé.
Viszont istentelenül finom tud lenni... ahh...
Gourmandodot esz a fene személyedben?
Akkor éltessen!!Sokáig!:)))

A helyzet az, hogy az olasz konyha még ennél is... akkor most majd le leszek, de nem bánom. Ami igaz, az igaz!
@Benjamin Eisenberger:
S'lőrincelajos zokog, de az hagyján... Pósalaky bácsit egyenesen az éleslátása okán rehabilitálja a magyar hadsereg, mint éjszakai felderítőt.

Bennyámin, te tényleg ekkora balfasz vagy?
Amcsi rendőrök megint alkottak. Most épp azért lőttek bele ötször egy fekába, mert nem vett jegyet a buszra.:(

www.facebook.com/BarackObama.IR/posts/836454843040577
@Knósszosz: lüke, imádok enni, finomat inni. meg elkészíteni. múltkor összecsaptam egy mexikói babos marhát (nem chili con carne) bográcsban, sokkal jobb, mint sütőben. mondjuk tökölősebb is, de megéri.
az olasz kaja fenomenális. a friss paradicsomból készült, egyszerű paradicsomos penne, na, hagyjuk...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
elemzik, ahelyett, hogy lelőnék!!! egy szarházi hatalomaddict buzi...aki lopik, és már 26 éve téblábol egyik szar ötletéből a másikba és az ország meg egyre nyomorultabb de ezt pont jólétnek meg boldogságnak tuggya eladni a sok agymentes állampolgárnak akik közben a putyint köpködik, mintha az lenne a patás ördög és nem az akit a vállukon hordanak és az utolsó betevő falatukat is hagyják kilopni a koszos kezeivel

brühüyyy
@parti_giano:
A talján konyha... ahhh, ne szívasson kend!
Az egy csuda, mert egységes olasz kucsína az nem létezik, viszont rengeteg tájegység csodái, na, azok igen.

Olyan valamik vannak, mint egy kenyérsaláta Toszkánából, meg az ezerféle bruschetta akárhonnan, netán hűtött sárgadinnye szeletek hajszálvékony pancettával - és ezek csak előételek egy 'vacak' spaghetti con aglio e olio mellett, picit csípősen, aztán scampi és egyéb tengeri finomságok, és akkor az Osso Bucco utána... aztán hűvös dinnye, mindezeket locsolgatva Emilia Romagna nedűjével, egy kis Lambrusco című habzóborral... háát... atyavilág...

Haggyábékén!!!
Mocsok vagyol!
@Knósszosz: egyszer kezdőként egy umbriai étteremben a kaja végén összeöntöttem a hölgyeknek kitett limoncellit és az urakna szánt grappát. tehát én voltam a vaddisznó.
@parti_giano:
Amúgy nekem össze is önthetted volna.:)))
Sógornőm majd harminc éve olasz, sokat tanultam tőle.

Az olasz konyha fantasztikus, de tájegységenként eltérnek az készítési módok, mondjuk egy sima padlizsános receptet illetően. Ettől gyönyörű!
Umbriában is ehetsz fantasztikusat, de ugyanaz esetleg még finomabb Toszkánában, ne aggyisten valahol Szicíliában.
Te úgy látom tudod, mitől döglik a magyar légy Itáliában...:))
Ne is genyózz kajákkal, mert ignorállak b+!:))
@rodeo36: így franc se tudja. nem darálva van benne a marha, hanem kockázva. és nem konzerv babból.
@parti_giano:

"Te úgy látom tudod, mitől döglik a magyar légy Itáliában...:))"

hogyne, a chemotocelli-től.

na és nyúlra milyen receptjeik vannak. és a kávé, az a csészényi harapnivaló...
@parti_giano:
ezek a képen egyiksem konzerv mind friss és a maha nem darálva van benne hanem különféleképpen darabolva a mexico-iak útálják a darált húst...és ahogy ők a kismillió féle babból ami nekik van csodákra képesek

telefon képernyőn nem látni a tányért sem nemhogy ami rajta van

brühüyyy
@Knósszosz: már magamnak válaszolok itt az álmodozásban. a fentebbi neked ment.
@parti_giano:
Ne kínozz b"+!
Ha valaki imád zabálni és a mediterrán konyhát mindenek fölé helyezi... az én vagyok.
Haggyábékén gasztroterrorista!!
@parti_giano:
a második egy rövid cikk arról, hogy Mujica uruguay-i elnök és stábja ottani húst akar eladni az USA-ban főleg birkahúst kicsontozás nélkűl

az első kép az "frijoles con carne" eccerű, népies és gyors, egybefőzik az egészet sok fűszerrel és chili-vel hogy izzaggyál tőle

tehát ezt csináltad, de ebben a nagy bárddal majdnem durvára darált hússá aprított húsból készűl, hogy összefőjön lehet bele yucca-t is tenni ami már külön megfőtt, vagy bármi mást is de a főzőbanán kisütve mint a potato chips annak nincs párja ha paprikás olajban sütik

brühüyyy
@Benjamin Eisenberger: Tehát: szavazza meg a törvénytelent /különben áruló lesz/ utána jelentse fel önmagát, mert a törvény ellenében szavazott.Te tényleg egy barom vagy.Az a szomorú, hogy ilyenek vagytok egymillió hétszázezren, aki/ami a szavazók 2/3-át jelenti.
Az is igaz, hogy mi hatmillió háromszázezren is barmok vagyunk, hogy hagyjuk az ökrök uralkodását
@KÁTÉó53éúétr6:
No, de kérlek!!
Ilyen apróságokon a Párt és lelkes seggnyalói nem akadhatnak fenn!
Törvényesség, törvényi előírás, szabályok...
Azért vannak, hogy jogászmajmok meg tudják kerülni.
Ma még törvénytelen, de ha csűri-csavarja (gyorsan módosítja, megszavazza) akkor holnap már nem.
Nem is értik, mi ezzel a gond...
Hisz jogállam!
Ecceri narancsbolsevik hogyan interpretálta:
"Akkor miért nem tesz feljelentést a törvénytelenségek ellen?"
Ugye, ilyen egy igazi... cinikus pöcs!
Üdv! Emlékszik meg valaki miről beszélgettünk kb. Két nappal ezelőtt?

index.hu/gazdasag/2014/08/22/teljesen_uj_trukk_kell_az_allamadossaghoz/
@shinichi:
Ugyan, te is félreérted... trükkök százai... olyan ismerős ez...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): Sokszor az is felbosszant, hogy ezek a "cinikus pöcs"-ök megmagyaráztatják maguknak,...holott maguk is tudják - ha nem hülyék -, ...és röhögnek
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): „Jogom van, hogy ne támogassak törvénytelenséget” – mondta az Indexnek Schmuczer Istvánné, a Fidesz eddigi váci politikusa. Schmuczerné azonban most már úgy látja, hogy ezt a jogát nem tolerálták igazán."

No remélem most már a nagy fideszes Schuczerné is tudja, hogy hol lakik az úrsiten. Vajon most is úgy látja ez a párt a jövő?
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): "...a kenyeret egy, a multinál rabszolgabérért dolgozó jobbikos pék sütötte és ajánlotta fel nekünk. Az nem egy multi terméke, hanem egy magyar ember munkájának az eredménye,"

No ezzel úgy alapban nem is lenne baj. De vajon a magyar multi vagy magyar kisvállalkozó pék mi a pék faszért nem ad jobb bért a magyar embernek, mint a multi?
@látjátok feleim szümtükkel: "tizmilliókért nyaralgat a magyar kormánybiztos+ ha neki ez jár, miért ne tenné. Remélem az elengedett adóból marad az éhező gyerekeknek is egy s...gen fújós kiskakas-nyalókára való. na nekik meg az elég
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "Nem ti 100%-ban hazaáruló zsidók vagytok, csak időnként a blogon közétek keveredik pár Igaz Magyar, pl Blogger Géza, vagy Batyu. :) "

Megint lebuktam. :)
Basszus és én csinálom az ország elleni propagandát is külföldön. :)
@Marcellusca: "Kezdődik ..."

és folytatódik, majd erről később. :)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "Szlartibartfaszt"

Egek, de jó, hogy eszembe juttattad, magamban röhögök a Vogon költészet és az első két helyezett nagyszerűségén, ami erről jutott eszembe.
Gondolom ez már az elmebaj egyik jele. :)
@Marcellusca: "Van élet az agyhalál után!"

és rögtön felmerül a kérdés, hogyan lehetséges, hogy Lui Padre még nem kapott semmilyen kormányzati pozíciót, hiszen ő megtestesíti a hülyeség Csimborasszóját, egy Alpokra rakott Himaláján elhelyezkedő HülyeségAndok.
Akinek praxisa van!
Talán kezeli vityát is?
Ez sok mindent megmagyarázna.
@jaegtoer: "miután demagógok mondják demagóg módon, muszáj dekódolni demagóg kódon. "

Jó formában vagy mostanság (is). :)
@Benjamin Eisenberger: "Nem hiszem el hogy ekkora alkoholista vagy hogy minden nap vedelsz és erről "hangot" is adsz itt a netes haverjaidnak... "

A sör nem alkohol.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Ezek szerint bandzsi forradalmár, a főnöke aszondja igyunk, ő meg vagy hiányzott vagy ellenkezik a kis szenya.
Egyébként felvilágosításban volt része, miszerint a sör nem alkohol.
Amerikai tudósok azt is megállapították korábban, a sörtől nem lehet berúgni.
Mondjuk ahhoz olyan sört is kell inni.
@Oxica: "Vicctor most telepíti be a China Bankot"

Gondolom a vezetőség egyébként is ner kompatibilis már most is.
Simán partnerek lesznek, hogy közösen megmentsék a betétesek pénzét.
@sjz: Az asszony pedig nem ember, hanem medve - vagy játék? :))
@parti_giano:
"mert tud válogatni, s nem kezd mindenféle disznóval"

Hát én meg így jártam. Nemhogy disznó, de még szamár is van körülöttem, kész állatkert :)
@bulista:
igen egészében még jobban hangzik. :)
süti beállítások módosítása