Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/03/28/gulyas-gergely-miniszter-mutet-gyogyulas-fajdalmak-kormanyinfo "Vélet... (2024.03.28. 18:56) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.02.24. 03:43 Fabius

Orbán és Kövér megrémült egy nőtől

Címkék: fidesz pm kövér lászló szabó rebeka

Ritkán látni ilyet a ner harcos uraitól, mint amit a feloszlott LMP frakció bizottsági helyeinek újraosztása kapcsán láthatunk tőlük. Meg vannak szeppenve ezek a nagyszerűek, ráadásul nem valamelyik nagyhangú frakciószónok pasitól, hanem a törékeny, jóindulatból felszorzással, kapukulccsal együtt is negyven kilós Szabó Rebekától. Az ilyenkor természetes osztás szorzásban például Osztolykán Ágnes maradhat az oktatási bizottság alelnöke, de kardinális kérdéssé vált Szabó Rebekát kitenni a mezőgazdasági és eldugni a nemzeti összetartozás bizottságba

Kormányunktól nem váratlan ez a pitiánerségében is mulatságos reakció. Be kell ám tojni a nőtől rendesen, aki megfingatta Viktor oligarcha barátait Közgép Lajostól Mészáros Lőrincig, jobban hangot talált a kajászói gazdákkal, mint ő maga, volt bőr a képén a földművesekkel parcellát kihasítani a haverok közt gondosan elosztott földekből, hogy a kiszakított parcella legyen a helyiek földpályázatból kitúrásának hasadt jelképe a birtoktesten. 

szabó rebeka3.jpg

Mennyivel jobb lenne, ha innentől szépen meghúzná magát ez a lány. A nerre és a Közgépre nézve is elég szarul festett, mikor az aranyhajú "kislányt" marcona rendőrök cipelték ölben kifelé a LajosBirodalmon kívülre. A borzongva szájat tátó kedveslakosságnak nem volt nehéz eldönteni az akcióban kivel azonosuljon a szereplők közül. Ugyanennek a - főleg vidéki - kedveslakosságnak nincs nehéz dolga, mikor választania kell szimpatikus képviselőt az értük és a földjükért, a családi gazdaságok megmaradásáért, az elmutyizott földpályázatok és földoligarchák ellen harcosan és hangosan föllépők közül. Nincs nehéz dolga, mert ketten vannak összesen, Ángyán József és Szabó Rebeka. 

Ángyánnal a gyulai frakcióülésen is ordítozásba torkollt Orbán vitája, de kirúgni mégsem merik a földmutyi ellenesség jelképévé vált képviselőt. Ha százszor nem szavazza meg nekik az alkotmánymódosítást, akkor Viktor százszor fogja még szilánkosra morzsolni a fogait, rojtosra karmolni a bársonyszék karfáját dühében, és nem csinálni az ordításon kívül semmit a renitens emberrel. De legalább ezt a Rebeka lányt jó lenne eltakarítani a kirakatból, ha már a Jóisten így meghallgatta az imáikat és adott rá egy lehetőséget. Hosszan tanakodni nem kellett ezeknek a bátor férfiaknak, Morcos Bajusz házmesterúr  és első számú vazallus megtette szaporán amit megkövetelt a párt és oligarchaérdek. 

szabó rebeka.jpg

Szegénynek annyi sütnivalója honnan legyen magától, hogy ezzel egyrészt súlyozta a képviselőket az ellenzék szimpatizánsainak, megmutatta kit tekintenek ők eltávolítandó tüskének a gyulladt köröm alól. Másrészt deklarálta azt is, a ner elsősorban az oligarchái felől támadható eredményesen. A Simicska kaszt baszogatásától félnek, minden rendelkezésre álló eszközzel igyekeznek a távolságot növelni köztük és az őket piszkáló képviselők között. Még olyan áron is, amitől gyengének és kisszerűnek látszanak a szájhős forradalmárok. 

Renomét rombolni - és támadható felületet mutatni - nem kell félnetek, jó lesz. Nekünk. Köszi. 

560 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr365101185

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kommunikációs Bábel a kormánysleppben 2013.02.24. 19:01:41

Rengeteg elemzés és blog foglalkozott Orbán Viktor év értékelő beszédével. Ezt a kört mi kihagyjuk, nem csak azért, mert feleslegesnek érzünk egy sokadik bejegyzést a témában, hanem leginkább azért, mert azt gondoljuk, hogy az ilyen gondosan előre megk...

Trackback: A vaddisznó, a rókák és a nyulak 2013.02.24. 17:31:08

Ma reggel a Fővárosi Közgyűlés "tudomásul vette" az LMP frakció megszűnését, egyúttal nem vette tudomásul a frakció bejelentését arról, hogy nevet változtatott és Párbeszéd Magyarországért néven folytatja a munkát. Az előterjesztő főpolgármestert és ko...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

" A borzongva szájat tátó kedveslakosságnak nem volt nehéz eldönteni az akcióban kivel azonosuljon a szereplők közül."

Csinos kislány, nem is mindegyik fényképen lóarcú.
Akkor megvan az idei év választási receptje; mindenhová egy jóseggű, csöcsös szőke jánykát, és amelyiknek keményebb, az a párt nyer....
@tucano:

ha nem ismered a szűzsét: ugye a vénpali meg akarja a rosinát aki függ tőle ez akár fideszes is lehetne, de a figaró kibaszik velük mert behozza Almaviva Grófot akit részeg katonaként mutatnak be és az éjszakai őrjárat meglepi a bagázst mert zajosak ugye olaszok és ordítoznak majd amikor a gróf megmutattya az őrjárat parancsnokának a grófi gyűrűt ami azt jelenti, hogy a hűbérúr a környéken akkor akatonák is...
szóval teljes a fideszes évvégi beszámoló csak nem olyan dallamos
(... ez biztosan amolyan újraértelmezett "szavazz f.sszal" ;))
@rodeo36:
Kösz Rodi!
Holnap délután hozzászellemülök a művekhez, de most döglök lefele, az iccaka nem volt sok alvás.
Könnyű neked, arrafelé még most kezdődik a zélet, mint mediterrániában jókésőeste, de feléd az karibilya
brühühühü

Jó éjt!
...majd
őt ismered? Hosszú kihagyás után az első rendes brazil költő, (persze zenész is, stb). Végre valaki, aki ki néha tud szakadni a megszokott gangxta témákból!
Criolo Doido:
www.youtube.com/watch?v=akZY0-6Rs0A&playnext=1&list=PL32CE9DB970A4DC19&feature=results_video
@Knósszosz:

ezt ismerd fel

az előzőben küldöttel milyen viszonyban van?

www.youtube.com/watch?v=wQHlttYN0x8

és ugye ha valami messziről gyütt...az Andromeda köd sem láccik onnan...mert

lehet hogy ezek tudnak valamit?

a tequila segít...kis tonic meg citrom

ezt én évekig megállás nélkűl tudnám hallgatni...pedig hát én én vagyok
@Mariann19: És egyben el is árultad, hogy Pestről nem igazán mozdulsz ki, onnan pedig csak ugatják a mezőgazdaságot.
A mezőgazdaságot nem lehet iparszerű szemlélettel üzemeltetni, mert az maga az élővilág.
Hiába alakítanál ki egy 1000 ha terciát a hatékony gépeidnek, ha az ökoszisztéma, a terepviszonyok, a talajviszonyok , a talajvíz, és sorolhatnám mi minden egy olyan összetett rendszert alkot, ami képtelenséggé teszi, hogy hatékonyan kihasználd a gépedet.
Mit kezdesz ezzel az adattal: 15 tonna mikroorganizmus (baktérium, gomba, alga) él 1 ha-on? Műtrágyát nekik? Pl a jó marokkói foszfort, amit a franciák nyomatnak nekünk nem kevés kadmiummal (nehézfém, mérgező, rákkeltő)? Fincsi.
Na az lesz benne a holnapi kenyeredben.
@Mariann19: És egyben el is árultad, hogy Pestről nem igazán mozdulsz ki, onnan pedig csak ugatják a mezőgazdaságot.
A mezőgazdaságot nem lehet iparszerű szemlélettel üzemeltetni, mert az maga az élővilág.
Hiába alakítanál ki egy 1000 ha terciát a hatékony gépeidnek, ha az ökoszisztéma, a terepviszonyok, a talajviszonyok , a talajvíz, és sorolhatnám mi minden egy olyan összetett rendszert alkot, ami képtelenséggé teszi, hogy hatékonyan kihasználd a gépedet.
Mit kezdesz ezzel az adattal: 15 tonna mikroorganizmus (baktérium, gomba, alga) él 1 ha-on? Műtrágyát nekik? Pl a jó marokkói foszfort, amit a franciák nyomatnak nekünk nem kevés kadmiummal (nehézfém, mérgező, rákkeltő)? Fincsi.
Na az lesz benne a holnapi kenyeredben.
@tucano:

kicsit később most éppen elélvezek

www.youtube.com/watch?v=wQHlttYN0x8

hallgasd ezt nem lehet lemezboltban megtalálni

ez az első tétel ugyanannak a műnek

www.youtube.com/watch?v=y1ZW-C7sxJ8

www.youtube.com/watch?v=WWkJdxpyHsY

ez itt felettem a teljes mű a 2. tétel az amit zongorán hallhattál

brühühühühü
@biohouse: A "kisparaszt" ezzel ugyanúgy nem tud mit kezdeni. Arról nem is beszélve, hogy ez nem egészen úgy megy, hogy "bevetem a fődt, osztazmeg majd terem". A gazdák ezt akkoriban is egy életen át tanulták, amikor még sokkal jobb állapotban volt minden.

A kenyérben meg hobb, ha nem akarjuk tudni, mi van. :)
@GeoCracker: Erre hadd mondjak valamit! Képzeld el, hogy _csak_ az elmúlt hónapokban pénzben kifejezett értékben akkora összeggel károsítottak meg téged, amekkora életed végig elég a fűtésszámlád rendezésére. Múlt évben is ugyanennyivel, és tudod, hogy jövőre is ugyanekkora összeggel fognak megrövidíteni. Az elkövetőket azonosítani tudod, felismered őket arcról. Négyesével-hatosával törnek be hozzád: arra járnak, minden nap, odaszarnak a birtokodra, aztán lenyúlják, amit érnek. Te hívod a rendőrséget, amelyik elviszi, és elzárja őket 72 órára, vagy megbírságolja őket 50 ezer forintra (kapnak egy csekket), amit, ha nem tudnak kifizetni, az önkormányzatnál kell ledolgozniuk közmunka formájában. Persze, munkájuk nincs, így a büntetést segélyből fogják fizetni, ami a te adód. Mikor rendezték a számlát, vagy kijöttek az elzárásból, ugyanúgy megjelennek nálad, annyit azonban megtehetsz, hogy amikor nem kapod rajta őket, pontosabban a rendőrség nem éri tetten őket, bizonyítod, hogy ott jártak. Erre azért van szükség, hogy a jegyzőnél végzést kérhess ellenük, ami majd tudatja velük, hogy az a telek, amin a házad áll, a te birtokod, és oda nem járhatnak csak úgy be, például a dolgukat végezni. Utóbbit úgy tudod bizonyítani, hogy fényképeket készítesz az ürülékükről. Szóval fényképezed a szart, mert hiszen nincs jobb dolgod, mint hogy azoknak a szarából készíts magadnak fotósorozatot, és tárold a gépeden a karácsonykor a gyerekeidet csókolgató asszonyé melletti mappában, akik akiket eltartasz abból az adóból, ami a szaros fotók iktatására fordítódik a hivatalokban, és akik milliós károkat okoznak neked és a szomszédaidnak. Ez csak egy példa a kellemetlenségekre, ám talán ez is elég. Akik kénytelenek így élni, azok mit gondoljanak? Ki hallgatja meg őket? Melyik párt az, amelyik azt mondja, ugyanolyan hangerővel, mint amilyen hangos az ő segélykiáltásuk, hogy ez így nem állapot?
@Pantagruel: És erre a Jobbik milyen megoldást kínálna mégis? Közösíttessük ki magunkat a civilizált világgal, süttessük magunkra a náci bélyeget? Egyébként meg ne hazudj magadnak, semmivel nem jobb mint a többi, csak többet és ordenárébban hőbörögnek, meg a primitívségük ellenére felismerték, hogy ezzel a szöveggel lehet mobilizálni a hülyébb népet.

És hát hülyéből van több.
@Knósszosz:

na ez Vivaldi nagyüzem

www.youtube.com/watch?v=WWkJdxpyHsY

nem más mint Simon Preston

és megkeresem csak neked az eredetit

www.youtube.com/watch?v=5w7uQlGJeZ4

ha a zenei málységeket is akkor Vivaldié d moll ban van ami tragikus míg a Bach-é a-moll ami nem annyira tragikus

és most hallgasd együtt vagy ahogy jön de ebből sok mindent megfejthecc

brühühühühü RV 565
@rodeo36: Ti meg valami kultúrszakkört indítottatok itt?
@Maitre: hát nyilván, és utálom is a Jobbikot, mint a szart.

azzal együtt, hogy elismerem, hogy a legutóbbi ogy választási programjuk nem volt csapnivaló, hogy vannak értékelhető javaslataik, programjaik, és hogy kellemes modorú szimpatizánsaik vannak.

azt mondom, hogy a cigányozás azért lehet hívószó, mert nem egyszerű rasszizmus van a háttérben, hanem olyan problémák, amilyeneket el sem tud képzelni az, aki nem élt még olyan cigányok szomszédságában, amilyenekről születnek a beszámolóik, és amit másoknak is az arcába tolnak a portálokon
@Pantagruel: erre tudod, hogy nincs jó válasz. Senki sem hallgatja meg őket. Minden pártnak az az érdeke, hogy a romákat lenyomja. Mi történne, ha nem mszp-s képviselők, hanem 100.000 roma indulna el éhségmenetet tartani a Parlamentig? A félállati sorban tartott emberek lopni fognak, rabolni fognak, sőt!, mielőtt bármilyen felemelkedés lenne, lesz pofájuk még lázadni is.
A gyakorlati tapasztalat azt mutatja, hogy lehet őket börtönbe zárni, megfélemlíteni, de ettől csak még rosszabb rosszabb lesz. Azok a szerencsétlenek meg, akik két tűz közé szorultak, azaz tehetetlen kormányunk és az éhező romák közé, na őrajtuk senki sem fog segíteni.
@tucano:

tenho que confessarte-o que eu não posso soportar a ver gente careca raspada de cabelo e nenhum lado do mundo

começa pelo aquí

ainda mais o artista não deve baixarse para as prfundidades da merda que gente fez para elles mesmo o tarifa da artista como Leonardo da vinci Michelangelo e semelhantes dioses que eles elevar a gente fudida para uma zona de deuses e amostrarselhes que existe outra coisa que a merdaem qual estan nadando

kkkkkkkkkkkk

desculpasseme sou assim ou sou eu
@rodeo36: hú az utolsó kettő brutál orgonán, nyomatom itt a szélben a tengerparti sziklákon, mint vmi őrült tudós:)
@Maitre:

ez itt szokás, úgy tűnik nem neked való,

akkor menny máshová vagy haggy csüngve

brühühüühhü
@Pantagruel: Én nem utálom, csak látom őket, és hatalmas problémának tartom, hogy ezekkel egyesek szimpatizálnak. Eleve a létezésük is aggályos, de hát betiltani nem lehet, mert az nem demokratikus, meg még valami fontos dolognak tűnne, rendes társadalomba meg nem valók.

A cigányság problémáira, meg az általuk okozott problémákra nem tudom mi lenne a jó megoldás. Azt hiszem, nincs rá. Viszont az érintettek összefoghatnának helyi szinten, vagy ilyesmi, nem biztos hogy mindent fentről kell várni.
Emberek között bármit meg lehet beszélni, vagy így, vagy úgy.
@tucano: ja, igen, hát kb így látom én is.
@tucano:

prazer saber

kkkkkkkkkkkkkkkk

para saúde de VC
@rodeo36: Nem, tényleg nem. :) Csak csüngjél, bébibogyi.
@tucano: Ha tudnád mennyi pénz megy el arra, hogy felzárkóztassák őket... Csak arról nem akar senki tudomást venni, hogy ők úgy akarnak élni, ahogy ők akarnak élni, és nem úgy, ahogy elképzelik nekik.
De igen, félállati sorban szocializálódott embereknek hiába lobogtatsz brossúrákat. Viszont ha elismerjük, hogy ezek bizony félállati sorúak (mindegy hogy maguktól, vagy azzá tették őket), akkor mi a teendő? Félállat nem való emberek közé. Lőjjük le? Á nem, az olyan kegyetlen. Szocializáljuk? Mégis hogyan? Meg miből? Meg minek? Nem mindből lesz Mága Zoltán, meg koncert nyolc kontinensen...
Nem jó ez sehogy. Ha eleget osztol meg szorzol, csak az jön ki, hogy várni kell, amíg majd szíveskednek önmaguktól kifáradni az életmódjukból, és ha ez még 800 év, akkor annyi. Megoldást úgysem tud rá senki.
@Csaknézek...:

"Tudsz-e olyan bármelyik oldali pártból korábban kivált egyént vagy csoportot mondani - mindkettőre volt már példa! -, amelyik emiatt visszaadta volna a mandátumát?

Nem, mert senki sem adta vissza."

Tévedsz. Kb. másfél perc volt utánanézni.

Egy Bödecs Barna nevű jobbikos(!) képviselőben volt ennyi tartás egyedül. Mert a mandátumát ő nem egyénileg kapta, hanem a pártlistára szavazók szavazatai alapján.

hvg.hu/itthon/20121204_Ujabb_jobbikos_lepett_ki_a_frakciobol

A pimpás parlamenti képviselők (és az összes többi, aki pártlistán bekerül, majd "függetlenedik") erkölcsi nullák, pusztán a megélhetés vágya hajtja őket.
@kheiron: Talán felfoghatnád úgy, hogy ha kivonulunk a fenébe, az talán mártírrá tesz minket a csőcselék szemében, de az ország gondjai attól még nem lesznek megoldva. Pedig az egyéni performanceomtól valamivel ez a fontosabb, és így sincs túl sok hozzáértő.

A Jobbik esetében ilyenről nincs szó, ők teljesen mindegy, hogy ott vannak-e. :)
@tucano:

www.youtube.com/watch?v=zuTbM4JvVBY

van egy felvétel ugyanebben a sorozatban ahol II Erzsébet angol királynő és családja a katedrális sarkában álldigál és szájtátva hallgatja Jean Guillou-t amint éépen valamit előad....figyelj rá egy zseni épített egy orgonát saját elképzeélse szerint de nem, találom a you tube on, Páris-ban van valami csodálatos ez a Widor sem akármi ott atengerparton meg is bolondúlsz tóle tegyél jó fejhallgatót

brühühühühü
@Maitre:

Hja, hogy a mi szellentésünk nem is büdös, mert a közjót szolgáljuk meg iszonyatosan szakértők vagyunk?

Ugyan, ugyan, ezt te sem gondolod komolyan.

Csak nem értem, hogy lehet védeni efféle, hogy is mondjam, érdekes erkölcsi felfogású embereket.
Nem az van, hogy Orbán beszart, mert miután szétosztogatta a földet a fideszes haveroknak, oszt ezt nem nézték jó szemmel a parasztok, lett egy kis probléma?

Meg hogy megvette kilóra a képviselőket, hogy PÉNZÉRT SZAVAZZANAK arra, hogy a magyar föld legyen a FIDESZESEKÉ?

Akik SVÁJCBA menekítik a magyar földből kilopott pénzeket?

Az lesz az érdekes, ha egyszercsak lesz egy dvd.
@tucano:

bosszú

www.youtube.com/watch?v=ke-R2mBRWaI

www.youtube.com/watch?v=z1XDr3ZzK0A
!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 orgona concertje!!!!!!!!!!!!!

és még majd küldök mást ha túléled

www.youtube.com/watch?v=barZH7bUQvw

brühühühühü
@kheiron: De, én teljesen komolyan gondolom. Általában semmi probléma nincs az erkölcseikkel (túl sokat nem láttam eddig, de akit igen, az kivétel nélkül kimondottan jóindulatú volt), egyszerűen csak túl sok mindennek kell megfelelniük. És igen, ISZONYATOSAN, döbbenetesen és néha ijesztően szakértők.

"Csak nem értem, hogy lehet védeni efféle, hogy is mondjam, érdekes erkölcsi felfogású embereket."

Én azt nem értem, milyen alapon várjátok el, hogy úgy fröcsögtök rájuk megállás nélkül, ahogy otthon láttátok szombat este, de azt elvárjátok, hogy ők mindent megtegyenek értetek. És amellé lehetőleg meg még szentek is legyenek.
Szóval amíg ti fröcsögtök, én védeni fogom őket. Mert szeretem az egyensúlyt. Meg mert megérdemlik.
@Maitre:
mondta már valaki neked hogy egy tetű vagy?

nem?
akkor én leszek az első

brühühühühü
@rodeo36: Te csak vivádizzál, kicsi.
@Maitre: semennyi pénz sem megy a félzárkóztatásukra. Azok a pénzek eltűnnek vhol a párthoz hű cigányoknál.
Mielőtt jönne vki, hogy menj le szabolcsba, lementem. Tanítottam elég sok full roma helyen, pl nevelőintézetekben is. Hagyjuk ezt, hogy mi segítünk nekik. A büdös lft segítünk.
Attól, hogy ők is elutasítanak értelmes kezdeményezéseket, a mi lelkiismeretünk nem lehet könnyebb. A mi alatt a többségi társadalmat értjük. Le se szarjuk őket, a szegregációra több energia megy el, mint a felzárkóztatásra. Nem is értem, hogy miért nem élményfürdőket építünk nekik EU-s pénzből, majd arra is verhetjük a mellünket, hogy a büdös cigányok, mit meg nem teszünk értük!
@Knósszosz:

nem másolom ide azokat amiket tucano-nak küldtem de vegyél fejhallgatót 115 dB, 6-36000HZ

és hallgasd

brühhühühü

ja és mondj utána valamit

abból az aspektusból hogy te azt mondtad egyszer, hogy metál

brühühühühü

milyen is az ehhez képest?
@rodeo36: jöhet, ki kell bírnom ébren reggel 4-ig, zengjenek az orgonák!
@P.Freddy: Az cd és jól megszívjuk vele, mint a németek. Lopott adatokat nem lehet felhasználni büntetőperben. Ráadásul svájci banktitok megszegése 5 év sitt és pénzbünti, asszem most már 1.200.000 frank:(
@tucano: "Ugyanakkor összesen 2 923 millió forint jut roma ösztöndíj programokra, támogatja a határozat a roma szakkollégiumokat és külön programot kíván indítani a pedagógusképzésben a szegények s romák oktatásához szükséges kompetenciák elsajátításához. 6 837 millió forint jut az integrációs és képesség kibontakoztató képzés fejlesztésére a programban részt vevő intézményekben dolgozók fizetés kiegészítésének formájában. A program tehát a minőségi oktatás premizálása helyet inkább fizeti a „félelem bérét”."

Forrás: hazaeshaladas.blog.hu/2012/04/05/az_orban_kormany_roma_strategiaja_merre_visz

Annyira nem kevés ez azért. Hogy mennyi jut el konkrétan az érintettekhez, az más kérdés. De ha a sajátjaik lopják el, nem őket kellene számon kérni?..
@tucano: Egyébként szerinted mi és hogyan számítana érdemi segítségnek? Komolyan érdekel a véleményed.
@Knósszosz:

brühühühü

www.youtube.com/watch?v=Ag2eYsgp6Ac

ismerd meg előszőr és utána...kérdezz

üdv
@Maitre:

Nem, az a listás képviselő, aki a pártból kilép, és nem adja vissza a mandátumát, az a szememben nulla.

Párttól függetlenül nulla, minden ciklusban szinte minden pártból volt és van jó néhány efféle megélhetési féreg. Illetve mégsem.... elnézést kell kérnem a férgektől. :-)

Egy listás képviselő esetén ugyanis nem az "övé" személyesen a mandátum, hanem a párté, ami delegálta.

A fenti hozzászólásod pontosan a következő gondolatmenetre épül:

"Lehet, hogy X atya katolikus pap létére eddig 3 gyereket csinált a házvezetőnőjének, de annyira kedvesen prédikál, hogy hadd maradjon már plébános...."

Ez nem baj, csak légy tudatában annak, hogy szerinted az erkölcsi nullák maradjanak csak parlamenti képviselők. :-)

Félreértés ne essék, nem az LMP-szakadás miatt nevezem őket erkölcsi nullának, hanem azért, mert nem adták vissza a mandátumukat, amikor kiléptek az őket delegáló pártból.

Na, még egy hasonlat a végére, hátha jobban megérted, mi a bajom velük. Aktuális, HÖK-ös példa lesz....

Vegyünk egy egyetemistát (egyetemi polgárt), akit a HÖK delegál az egyetem egyik bizottságába, ahol ő teljes szavazati jogú tag. Majd ez az egyetemista ezért-azért kiiratkozik az egyetemről (már nem egyetemi polgár), de továbbra is bejárna a megszokott bizottságába, hogy leadja a szavazatát.

Szerinted ez helyes és követendő dolog.

Szerintem meg nem.
@Maitre: bárcsak ilyen egyszerű lenne! Ezt mondom én is, hogy megy a pénz, de hová? Ők kin kérjenek számon? Életemben egyetlen roma politikust láttam putriban és az Horváth Aladár volt, aki persze szintén megbukott mindenfélével. Az ő nyomoruk, pont olyan mint a miénk, csak még meg is vannak áldva a saját vezetőikkel. Akiket annyira, de annyira ők választanak, hogy el sem hisszük. Már a jelölőgyűléseken elkezdődik a fosztogatás, ha engem megválasztanak, akkor ki mit kap. És érdekes módon mindig az adott kormány (pénzcsap) emberei győznek. Rossz vicc, tényleg olyan, mintha a mi viszonyainkat rajzolná meg egy karikaturista. És ehhez jön még azzal az ősi primitívséggel kevert félelem. Félelem minden jótól, mert akkor jáj mi lesz! Ahhoz, hogy legyen vmi változás, ahhoz kéne valami büszkeséget (nem kevélységet), valami olyat felépíteniük, aminek nyoma sincs. Azt egyébként teljesen elismerem, hogy maguknak kell csinálniuk rengeteg mindent, mert helyettük mi nem tudjuk. Ráadásul most mindenki szarban van, szó nincs arról, hogy erre energiákat lehetne fordítani. És még ugye pont az oktatásnak azok a részei épülnek le, amire nekik a legnagyobb szükségük lenne. De ha nem így lenne, akkor is olyan alacsony szintű a társadalmi megítélése mondjuk egy tanárnak, hogy még a saját tanítványai is kiröhögnék. Na mindegy, panaszkodni órákig tudnék erről, de nincs értelme. Majd akkor lesz változás, ha kibújnak a pártok alól és önállóan odavernek egyet nekünk, mondjuk egy független nemzetiségi alapú cigánypárttal. Na, az igen, akkor talán.
@kheiron: Akkor egyúttal arra is válaszoltál, hogy miért nem vitatják meg veletek a dolgaikat; mindegy mit mondanak, ti azt hallotok ki belőle, ami nektek jólesik. :)

De szerencsére nem azon múlik semmi, hogy Te (vagy én) mit tartunk helyesnek.
@Maitre: Ha sikerülne független és önálló embereket képezni félrabszolgák helyett. Nem tudom hogyan lehetne, mi más oldalról közelítettünk, de beletört a bicskánk.
@Knósszosz: @tucano:

akkor zengesd
ez a Bach Máthé Passio zárótétele ami eredetiben 2 complett zenekarra, 8 szólistára, 3 kórusra és 2 orgonára lett írva

ez a"fosztott" változata

a világ valaha írt legszebb dallama 2x8 szólamú kórusra

www.youtube.com/watch?v=rZQ--KHn21A

brühühühühühü
@tucano: Á, dehogy büntetőper:) Csak úgy, mint annó Csányiné hangja az éterben, ami ott pihen azóta is, mint egy lebegő bárányfelhő:) Semmi komoly.

Mondjuk a 30millióért megvett tirpákok fele az mehet majd a gagyiba, az borítékolható innen nézve. Hacsak nem térnek jobb belátásra. Mármint nem úgy jobbra, hanem emígy:) Kábé mehetnek majd ócsára, de ott meg már alig van hely lukszusáron ólba lakni :))
@tucano: Nagyon próbálom elkerülni annak a látszatát, hogy kiforgassam a szavaidat, de most gyakorlatilag azt mondtad, hogy teljesen mindegy, ki mit csinál, ők annyira be vannak állva az önsorsrontásra, hogy mindenképpen ott maradnak ahol vannak. :)

Arra meg egy jó megoldás van: elkerülőpálya, és ha már eleget szívatták magukat, akkor megunják és abbahagyják.

Namost egy kormány ezt nem teheti meg, mert ők is honpolgárok, meg azért a látszat mögött igen durva emberi sorsdrámák zajlanak mindkét oldalon.

A független cigánypárt nem biztos hogy jó ötlet lenne, félanalfabéta embereket a parlamentbe pakolni eléggé... minek nevezzem, életidegen. Akik meg diplomások közülük, azok vagy jobban utálják őket a fehéreknél, vagy nem képesek feldolgozni a sérelmeiket. Hőbörgőapparátus már van ott (Jobbik).

De igen, abban tökéletesen egyetértünk, hogy ami zajlik, az a többségi társadalom karikatúrája. Csak kicsit cinikusnak érzem, hogy így nézzem...
@Knósszosz: @tucano:

és ez a mű

wir setzen uns

www.youtube.com/watch?v=vSYAH79mwIg

brühühühü

ez hiányzik a levédiai szamaraknak...is
@P.Freddy: következmények nélküli országban mit is várhatnánk?
Ez is úgy kezdődött, hogy Szent Istvánunk odaadta a többiek földjét a kegyenceknek és azóta mint tradíciót, megőriztük ezt a nemes hagyományt:) Csak ő nem lefizetett, hanem beígérte a hóhért. Még mindig olcsóbb :D
@tucano: Erre mondtam én, hogy várni kell. Majd kialakul.
Csak addig igen sok élet megy majd tönkre, közülük is, meg azoké közül is, akik köréjük vannak kényszerítve.

Azt mindkét oldal hőbörgői előszeretettel felejtik el, hogy ez az állapot senkinek nem jó.
@tucano: Rodeot amúgy érdemes bekapcsolva hagyni? Az eddigi teljesítménye nem győzött meg, de hátha Te jobban ismered.
@Maitre:

anyú mijalófaszt akarsz tőlem?

sem anyám nem vagy -hálistennek- sem rokonom és egyébként sem érdekelsz

brühühühühü
@Maitre:

Ki az a "ti"? Bocsánat, annál normálisabbnak gondoltalak, hogy egyből primitív "mi-ti" szintre zuhanj.

:-(
@Maitre: Elmondom miért vagyok ennyire pesszimista roma oldalról. Pl. tanítottunk ingyen gyerekeket capoeirázni. Egyetlen cigánygyerek maradt ott, pedig jöttek megnézni többen is. Külön leültünk a nem cigány tanítványokkal, akik úgy utálták, mint a szart. Elmagyaráztuk, megbeszéltük, megoldódott. A srác imádta, úszkált a boldogságban. Aztán érte jött az anyja és nem engedte el többet edzeni. Nehogy kilógjon a sorból. Hasonlókat lehetne még sorolni rendesen és fogalmam sincs mi a megoldás.
Nem is lesz cigánypárt soha, ahhoz kéne némi tartás és az bizony nincs. Ahol megoldódott ez a kérdés, ott meg simán beolvadtak a többségi társadalomba. Brazíliában (Észak-Keleten) a cigány a gazdag szinonimája. Erre ülök a strandon, jön 4 rongyos nő, ami eleve kizárt, mert ott csak talpig súlyos aranyakban mászkálnak. Mondom, -szoszi, hogy nézel ki? Akkorát ugrott az egyik (aki hallotta), hogy öröm volt nézni. Kb. 2 hete érkeztek Ózdról, mint kiderült, de már jósoltak és loptak a strandon. Mondtam nekik, hogy ebből csúnya halál lesz, ez nem Magyarország.
@kheiron: Nagyon átlátszó vagy. :) Gyakorold még (ne a Jobbiknál, nekik nem nagyon megy).
@Maitre: Szerintem kapcsold ki és akkor ilyen késői órán csak nekem küldi a zenéket! DJ Rodeónak köszönhetem komolyzenei műveltségem 75 százalékát, többek közt.
@tucano: Meggyőztél. Zenei műveltségből meg van sajátom. :)
@rodeo36: ez is gyönyörű! Jövök még csak most ismétlik a tegnapi UFC-t és kimaradt, meg kell néznem!
@tucano: Az igaz, jobban is járnánk, dehát ez mégiscsak európa :)

Na mindegy, lényeg hogy rögzítve vannak a tények, miszerint képviselőnként 30millába fáj nekünk, hogy a faszfejek Orbán füttyére táncolnak. Ez majd nyilván minimum 60millára emelkedik a felezéskor, majd ezt is felvesszük.

A birkák persze lesz.rják ezt, és nem is olyan nagyon kirívó, hiszen mondjuk Nigériában szerintem ez törvénybe van foglalva:)
@Maitre:

OK, szerinted Pösze Lajos, a Jobbi képviselője, miután kilépett a pártjából, jól tette, hogy továbbra is ott ül, és függetlenként felveszi a fizetését?
@tucano: Folyamatosan elfelejtjük, hogy nekik más erővonalak mentén zajlik az életük; valószínűleg azért mentek el, mert a "dolgozz, ha eleget dolgozol, lesz tudásod, amivel jobban és többet dolgozhatsz, és ebből fakadóan talán az életed is jobb lesz" nekik valami elég megfoghatatlan egyenlet. Nem éri meg talánért meg majdért dolgozni most.

A kedvesmama valószínűleg jót akart, gondolom ismerte annyira a saját közegőket, hogy tudja, elég direkt módokon rosszallanák a sráca 'devianciáját'. 8-10 kamasz ellen valószínűleg kevés a kezdő capoeira.

Te Brazíliában élsz?
@kheiron: Nem értek a lovakhoz.
@Maitre: ne publikáld

brühühühü

vagy már tahó lettem?
@Maitre:

OK, ne forszírozzuk, ez értékrendbeli kérdés.
@rodeo36: Hát elvileg az, de látlak, szóval szerintem ez a vacak nem működik... mindegy. Elférsz. :D
@kheiron: Nem, ez pusztán alkalmassági kérdés. Nem ültetheted oda Huggyos Jóskát Göröngyösborzasztó Alsóról, mert nem oda való. Akkor sem, ha a kisfaluja szerint igazán derék ember.
@Maitre:

Valaki nem azért kerül fel a pártlistára, mert alkalmas.

Hanem azért, mert a pártban úgy fekszik, hogy felkerül. Ld. Zagyva vagy Szíjártó, netán Szanyi képviselők.

Pont valamelyik LMP-s kislányka, izé, országgyűlési képviselő asszony kezdett annak idején nagy vidéki feldemhedésében sarat vasvillázni nagy nyilvánosság és kamerák előtt.... ennyit a szakértelemről meg a válogatott társaságról. :-)
@Maitre:
sohasem fogom megtudni, mi a büdös lófasznak szólítottál meg?

mit akartál vagy akarsz...vagy dzsobbikos vagy és ezért fizetnek mint az összes többi trollt?

brühühühühü
@kheiron: Te meg valamikor magad alá szartál. És én is, mindenki mással egyetemben itt, meg máshol.
Az számít, ami most van.
@Maitre: is.
már rég nem tudom valójában hol, félúton a vándorcigány és a vándorcirkusz között:)

@P.Freddy: 30 milliió?? Csak mint Wágner úr, annyi pénz nincs is!
@Maitre:

Mondom, önmagában az nem baj, hogy szerinted a neked rokonszenvesek illatosat szarnak. A legtöbb ember így működik.
@kheiron: Maradjunk ennyiben, jó? :)
@tucano: :DD

Akkor legalább ez nem a Te problémád.
@rodeo36: Nem én szólítottalak meg, te tetűztél. :) Sosem szólítom meg azokat, akik szerintem nyilvánvalóan zavarosak agyilag.
Jah de, mégis én, elnézést... visszanéztem. Eredetileg tucanot akartam, de félrenyúltam, aztán úgy voltam vele, hogy úgy hagyom, mert mindegy. Ezek szerint nem kellett volna. :)
@tucano: Á, ez lófütty:) Ismerek olyan képviselőt, aki szerint ez már nem is éri meg, de úgy megszívatták, hogy csak kussolni mer.

2013, huszonegyedik század, Magyarország
@Maitre:
be vagy zagyúlva...asse tuttam hogy létezel amíg belém nem kötöttél

tehát troll

és mennyiért?

brühühühühü
@Maitre:

ezzel kezdted -előtte asse tuttam van e anya ???-

brühühühü

ime:

Maitre 2013.02.25. 00:33:48
@rodeo36: Ti meg valami kultúrszakkört indítottatok itt?

rövid kis memóriád van vagy hülye vagy...most megyek egy kis siesta-ra...majd visszanézek meg vagytok e még egészben vagy szétmentél?
Á, megvan a tahótlanító működése... a következő belépésig tünteti el, akit nem akarsz látni.
Én inkább azt láttam, hogy a kiscsaj erőlködött, de nem volt az erőlkodésének tartalma. Hiteltelenül képviselte volna a gazdákant, akik nem nagyon kértek belőle.
Igaz. De mit lehet kezdeni a csökött agyú őstermelőkkel, akik az ország termőföldjeit kiárusítják az osztrákoknak három szelet zsíros kenyérért?
@Pantagruel: Elképzeltem. S ismerekennél cifrábbat is.
Erre jelenleg is két megoldás kínálkozik. Egy jogállami és egy fasizált.
Az egyik azt mondja, hogy
1. Jogod van megvédeni a birtokod az arányos védelem eszköztárával;
2. Az igazolt kár alapján jogod van kártérítésre, kárenyhítésre;

A másik azt mondja, hogy
1. A birtokháborítók cigányok (barnák, svédek, tök mindegy)
2. Verjünk laposra minden cigányt, és akkor biztos közte lesz a betörőd is.

Ha az egyik rendszer nem működik, óhatatlanul erősíti a másikat. A Jobbik egyébként a pofázáson kívül semmit, az általuk pártolt gárda az utóbbit óhajtja tenni. Erre írtam az Angyalnak, hogy a létező előítéletek és a felkorbácsolt csendőrnosztalgia haszonélvezői, és nem okvetlen érdekeltek a közbiztonság valós javításában, mivel amíg a hivatalos közbiztonsági szerveket gyengítik, addig a helyzet nekik hoz szavazatot.

Vagy akár közvetlen hasznot. Ismertek olyan esetek is, amikor jóvágású urak megvesznek kiürült lakásokat. Oda belakoltatnak olyan cigány családokat, akikkel ismerten gond van. A környező lakások az egész házban értéktelenednek. A jóvágású urak ezeket felvásárolják. Amikor övék a ház, akkor megjelennek a kopaszok, és kivágják a cigányokat, mint macskát. A haszon ugyebár kettős. Bagóért megvették a házat, és akit menekülésre kényszerítettek, garantáltan a jobbikra fog szavazni.

A gyenge, arányos védelemre alkalmatlan közbiztonsági erő óhatatlanul fasizál. S ezt nem most mondtam először, hanem a 80-as évek végén, amikor a skinhed-bandák játszottak mini-pogromokat.
@kheiron: A mandátumok megtartása mellett számos érv szól, míg mellette csak egyetlenegy: az LMP listáján szereztek mandátumot. Ezzel szemben:

1. Jogilag egyértelmű a helyzet: a képviselőnek szabad mandátuma van, ő dönti el, hogy megtartja vagy visszaadja. Ez pontosan azért van így, mert a képviselők nem bábok, akikkel a pártok sakkoznak és szabadon lecserélhetők. Ha nem így lenne, megszűnne a képviselők szabad akarata, a küldő párt bármikor zsarolhatná visszahívással.

2. Ha a mandátum visszaadása lenne az erkölcsös lépés, akkor létezik az, hogy a magyar törvények nem az erkölcsöt támogatják?

3. Nem véletlen, hogy pont ezek a képviselők kerültek fel a lista vezetői helyeire és lettek képviselők. Pontosan azért, mert a szavazók nem pusztán 3 betűre szavaztak (LMP), hanem a név mögött álló emberekre. Tehát a bejutott képviselők maguk is jelentősen hozzájárultak pártjuk sikeréhez.

4. A képviselők mögött a tagság jelentős része áll. Az új pártba az aktív tagság majd fele átlépett, a döntő kongresszuson a később kilépő platform álláspontját a szavazók közel fele támogatta. Ha tehát visszalépnek, a pártnak ez a része ki lenne semmizve, míg a másik fele kapna mindent.

5. A maradék LMP már így is irdatlan előnyhöz jut, hisz nála marad a névhez kötődő párt- és alapítványi támogatás. A közös frakció meghiúsulása után még ezt a maradék támogatást is elveszti a Párbeszéd Magyarországért csoport. Ezzel megint csak egyoldalúan a párt egyik fele jár jól.

6. Több felmérés bizonyítja, hogy a párt támogatóinak többsége az ellenzéki együttműködést támogatja, tehát éppen hogy a kilépő képviselők képviselők a szavazói akaratot. Ennek mértékét lehet vitatni, de az biztos, hogy a mandátumok visszaadásával ezek a szavazók ki lettek volna semmizve, míg a másik félnek ölébe hull minden.

+1 Fodor Gábér és két társa anno kiléptek a Fideszből és visszaadták mandátumukat. A Fodorékra hivatkozás azonban sántít. Fodorék mögött nem lehetett tudni, hogy milyen szavazói támogatás van. Fodor azért lépett ki, mert nem választották meg a választmány elnökének. Nem volt olyan pártszavazás, amelyen világosan kiderülhetett volna, hányan támogatják a Fidesz korábbi liberális vonalát. Fodorék ráadásul 1993 decemberében, a választások előtt pár hónappal mondtak le, ami óriási különbség. Mindössze hárman voltak a 24 tagú Fidesz-frakcióból, ellentétben a PM-mel, akik a volt LMP-frakció többségét képviselték. Miért is ők adnák vissza a mandátumukat?
@kheiron:

"Tévedsz. Kb. másfél perc volt utánanézni."

Köszönöm a helyreigazítást!
Megvallom, nem néztem direkt utána, fejből írtam az állításomat.

Akkor hát van egy(!) kivétel...
@kheiron: Bödecs Barna magán kívül senkit nem képvisel, hogy visszaadta, az az ő személyes döntése volt. Az LMP-s (azóta PM-es) Kaufer Virág is visszaadta, pedig nem lépett ki. Kukorelly Endre szintén visszaadta, ő be se volt lépve. Na erre varrjál gombot!
@Maitre: Amúgy érdekes módon máshol keményebben bánnak a cigókkal,de ők valahogy médsem náczik.
@GeoCracker: Persze ezt a házvásárlásos bulit is a jobbikosok csinálják ugye....:))
@GeoCracker: Akkor amit a közvetlen haszonról írtál az is inkább közvetett haszon.
@kifordított nagyanyó: "és akit menekülésre kényszerítettek, garantáltan a jobbikra fog szavazni. "
Egyébként az ilyne lakásszerzők gárda és jobbikmentességéért sem bennék be mérget. De bizonyítani nem tudnám. Maradjunk az előítéletesség, a Jobbik által is korbácsolt előítéletesség haszonélvezőinél.
@GeoCracker: Köszönöm, hogy veted a fáradságot, és kifejtetted a véleményed. A témát nem görgetem tovább, ezért azt fűzöm csak, hogy a magam részéről az első pontba sűrített álláspontot szorgalmazom: "1. Jogod van megvédeni a birtokod az arányos védelem eszköztárával."
@biohouse: Nem osztozik a véleményünk a családi gazdaságok és a nagyüzemi termelési mód megitélésében. Nem jó úton jársz, ha ezt az eltérő véleményt a vidéki és városi ember összecsapásaként értékeled, hanem a szakmaiság eltérő voltának. Ahogyan látom a megfogalmazásodból, Te agrár szakember vagy, én gazdasági, ebből adódóan a szempontjainknak is eltérőek a prioritásai. Hivatkoztál a gépi kapacitások kihasználtságára és a talajviszonyok - ha jól értelemezem - kémiai összetételére.
E tárgyban mi az, ami az egyiket vagy másikat kizárja a művelés termelési módját illetően?
Néhány érvet felsorolnék a véleményem alátámasztására, amelyekkel a nagyüzemi termelést preferálom gazdaságilag és a mezőgazdasági termelés távlatait is tekintve.
Induljunk ki abból, hogy egy gyökeres ágazati döntést nem rövid távra határozunk meg.
A világ viszonylag rövid időn belül élelmiszer hiányban fog szenvedni. Ehhez a körülményhez az olyan adottságokkal rendelkező ország, mint a miénk gondosan fel kell készülni előnyeit figyelembe véve. Nagy hozamú termelést kell folytatni a növényi kultúráknál annak érdekében is, hogy az állattenyésztés is fellendüljön. Ehhez szakértelem, szervezettség, magas technikai és technológiai fejlettség szükséges. Családi gazdaságokban jelenleg erre nem adottak a feltételek, és a szereplők hajlandósága sem arra mutat, hogy egy új út elfogadott legyen.
A dánok 1 kg élő sertés előállításához 2.8 kg takarmányt használnak fel, a magyarok 4.6 kg-ot. Olvastam gazdasági szaklapban. Nyilvánvaló, hogy ebből az összehasonlításból látható, hogy a hagyományos és korszerű módszerek eredményei tükröződnek.
Manufakturális és modern termelésnél mindíg a korszerű lehet a győztes.
A nagyüzemi mód képes olyan nagyteljesítményű gépeket működtetni, melyeknek üzemeltetése és kapacitása túlnő a családi gazdaságok méretein.Ezáltal a termelékenysége a vetéstől a betakarításig lényegesen hatékonyabb, nem szólva a jelentős élőmunka kiváltásáról, melyet viszont a munkaigényesebb zöldség- gyümölcstermesztésnél lehetne hasznosítani.
Valóban nem vagyok otthon a mezőgazdaság részleteiben, a fenti gazdasági gondolatokat az ipari tapasztalat mondatja velem. Azonban a gazdasági megfontolások nem tesznek különbséget ágazatok között.
Egészen biztosan lesznek szakmai érvek a fentiekkel szemben, amennyiben meggyőzőek, készséggel elfogadom azokat.
@GeoCracker: Hát pont jobbikosról nem hiszem,hogy lenne erre pénze.Inkább a tudjukkiknek meg a ...származású uzsorásoknak.
@iii: Bödecs Barna pontosan úgy képviselt konkrét választókat, mint a pimpások. Listán. Azaz őket _személyükben_ senki nem választotta meg, hanem az őket delegáló _pártra_ adták a voksot.

Bödecs Barna ezt felfogta, sok társukkal együtt a pimpások meg nem.
@kheiron: Ha képviselt, akkor Bödecs Barnának se kellett volna lemondani. Egyébként meg nem képviselt, semminémű politikai különbség nincs Bödecs és a Jobbik között.

Ismétlem: akik az LMP-re szavaztak, nem 3 betűre adták a voksukat, hanem egy politikára. Ezt a politikát viszont éppen hogy a PM képviseli. Néhány bejegyzéssel feljebb részletesebb indoklást is olvashatsz.
Ebben a bringában van kurázsi!
süti beállítások módosítása