Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: 24.hu/belfold/2024/03/28/trocsanyi-laszlo-alkotmanybiroi-felkeres-karoli-gaspar-reformatus-egyetem... (2024.03.28. 12:52) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: @pollutio: naná :) (2024.03.21. 08:26) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.11.01. 05:43 Fabius

A baloldalon megpecsételt választás

Címkék: fidesz szavazólap választás 2014 regisztrációs törvény vejkey imre

Tegnap kiveséztük hogy lett a felesleges regisztrációs törvényből lex Bajnai félázsiai módra, ma merengjünk el a sokat hangoztatott "technikai részleteken". Mert azok ilyen nesze semmi piszlicsáré dolgok, amiről úgy kell szavazni, hogy az ellenzék válasszon a 227 pontból ötöt-ötöt amit megvitatnak - mi? he? nem. - a többit meg szavazzák meg vita nélkül látatlanul. 

Pedig azok közt is úgy lapul pár érdekesség, mint Kusza Szem a szamárpadban matekórán. Itt van mindjárt a bal felső sarokba ütött pecsét, amit kizárólag a szavazólap bal felső sarkába lehet ütni. Ami ha nem ott van, akkor a voks érvénytelen, ahogy azt Vejkey Imre képviselő volt kedves elénk tárni. (5:50 -nél a videón, ha valaki nem kíváncsi Vejkey szórakozató nyökögésére a lex Bajnai egyesületről)  Ezt a bizottsági tagnak kell ráütni a megfelelő helyre, de ha elvéti a voks érvénytelen. 

vejkey-imre.gif

Először is furcsa a konzervatív jobboldal baloldal fétise ezzel a pecsételéssel. Eddig mindegy hová sikerült ütni, rajta volt a lapon, érvényes volt a voks oszt jónapot. Minket meg a tőletek tapasztalt pitiánerségek és öncélú alaptörvény átfirkálások után fortélyos félelem igazgat, nem a tisztességetekbe és szándék nélküli változtatásotokba vetett csalóka remény. Ti nem adnátok jogot a parasztnak, ha nem lenne muszáj, úgyhogy kéne erre valami épkézláb magyarázat, mert az kevésbé hihető, hogy az előterjesztőt ágyéknál vágta a Sárkány Centeres konfekció öltönynadrág, mert ott nincs úri szabó aki megkérdezze minden férfitól: jobbos vagy balos teccel lenni. Vejkey szatyorból szórja a bullshit bombákat, mint részeg ornitológus turulszobor elé a kölest, az indoklásul előadott "a visszaélések elkerülése és a demokrácia erősítése miatt" fontos a pecsétnek bal felül lenni és kész szólam is remek darab volt. Szóval gyengül a demokrácia, ha nem bal felül van az a kurva pecsét, és lehet aggódni az elmúlt húsz év összes választásán vajon demokrácia rombolók voltunk-e, mikor elfogadtuk a bárhol lepecsételt szavazólapot. Sőt, ha belegondolok te Úrjézusatyaisten, fülkeforradalmár korunkban lehet a kétharmadot nem 100%-ig demokratikusan pecsételt szavazólapokon hoztuk össze? 

Baszki...

Másodszor is azért az elég vicces, hogy egy remegő kezű választási bizottsági tag kezébe teszitek a voksunk érvényességét. Mi van, ha a szerencsétlen annyira megörül egy igazi árja Kubatov listásnak, hogy izgalmában három milliméterrel elvéti azt a rohadt sarkot? Mert azt feltételezni sem szeretném, hogy ugyanebből a listából gondosan kiválogatjátok kinek kerüljön tutitfix jó helyre a stempli, és a nemlistásoké csúszhat egy kicsit lejjebb, feljebb, oldalra is akár. Érdekes egy választás lesz ez így. Előbb menjünk regisztrálni, aztán a választás napján vigyünk magunkkal vonalzót, collstokot, mérőszalagot és külön figyeljük nagyon oda, hogy az előre kimért helyre kerüljön a bélyegző. 

Értem én, hogy teli van a gatya. Minden okotok meg is van rá. Iszonyú lehetett szembesülni azzal, hogy Bajnai 23-26 között három nap alatt megugrotta az egyesületével/pártjával/választási szövetségével a parlamenti küszöböt, Mesterházyt és Schiffert is lenyomva máris a második legkívánatosabb miniszterelnök jelölt Orbán mögött. Ráadásul ezt a haverok mérték a Nézőpontnál és a Századvégnél, amire G pont Fodorba is belefagyott a cövekjelentés. Látjuk, hogy mennyire komolyan veszitek, hogy visszatérése után egy héttel már törvénybe írjátok neki az akadálypályát, pedig a magatokra szabott egypárti választási törvénnyel, az összevissza firkált egypárti alkotmányotokkal, a gerrymanderingelt választókörzetek újra gerrymanderingelésével máris úgy billeg a legitimációtok, mint a rikkancs szobrát utánzó Rogán Tonyó billegne nyakában smukkandorral. 

Sokan vannak akik szerint máris el kéne húznotok a francba, nem nagyon várnának erre még két évet belefagyva a stagflációba. Mi többiek szívesen játszunk veletek demokráciásat amíg hagyjátok, de csak addig amíg erre tényleg lehetőségünk van. Úgyhogy jobban járunk mindannyian, ha nem provokáltok ilyen faszsággal, hogy a kényszer regisztrálás után egy reszketeg rezű Fidesznyugdíjas kezébe teszitek a voksunk érvényességét. Egy demokráciában a kormány nem teszi ilyen könnyen lehetővé a választási csalást. 

Állítólag. 

1150 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr534883148

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A kormány nem törődik veled 2012.11.01. 12:35:39

Előbb-utóbb az emberek rá fognak jönni, hogy a kormány le sem szarja őket. A kormány nem törődik veled. Egyetlen egy dolog érdekli őket, hogy megtartsák és kiterjesszék saját hatalmukat.

Trackback: Fuss jegyző! Fuss! 2012.11.01. 11:47:30

Egészséges életmódra kívánja nevelni a parlament alkotmányügyi bizottsága a jegyzőket (és az önkormányzati dolgozókat) - ugyanis olyan módosító indítványt nyújtott be a választási eljárási törvényhez, amelynek szerint a választások előtti évb...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Mariann19: :-) Ezt nekünk ingyen megmodnta UPC, amikor szegény anyám a haját tépte ilyen kimaradás miatt. Aztán kiderült, hogy mégsem jó a kütyüjük se és kicserélték.

De számítógépnél sokszor ezt tanácsolják,igen. Gondolom a faszi kiszállási díjat kért, ha csak benne gyönyörködik és nem csinál semmit, ez akkor is annyi. ;-DDD
@a szív fészkei: A társaság ezt megcsinálja ingyen, csak mint írtam, vasárnap volt, valami fontos is, amiért sürgős volt és náluk 24 óra a türelmi idő javítás tekintetében.
Szív!Ma kirobbanó formában vagy, állandóan fülig ér a szám és hangoskodom a nevetéstől a kommentjeidet olvasva.Mindíg a toppon vagy, mi történt, hogy ma még fokozni tudtál?
@Mariann19: Én a topon,pláne fokozva? Kösz, de kizárt. Sushit a FB-on találtam, ahogy a Lónyát is, csak ideloptam. Épp leragad a szemem, megyek kicsit hunyni.
@King of Shadows: hogy mire nem képesek? Én nem szoktam észrevenni mások érzéseit, mert nem figyelek. de én sosem figyelek semmire.
@Penivaldes: Észlelni, és értelmezni mások érzelmeit. :) És ahhoz képest, hogy nem tudod megcsinálni, itt elég jól csinálod. Most majd nem fogod csinálni, csak azért, hogy igazad legyen... :)
@King of Shadows: én itt nem csinálok semmi olyat amivel "vádolsz". gyakran el sem olvasom azt amit írtok, csak válaszolok in medias res:)
@Penivaldes: Hogyne... :) Ahhoz képest mindig tudod, hogy mikor érdemes vitatkozni valamiről, és mikor nem. :)
@Penivaldes: Lényegében észrevettem, hogy terelni kezdesz, amikor nem tudod eléggé elrejteni a személyiségedet. :P
@King of Shadows: lehet. szeretek terelni:)
milyen a személyiségem?
@King of Shadows: igen erősen introvertált.
INFJ?????
Érdekes amikor ezt nézték akkor INTP jött ki.
De ki tudja? Egyébként mi az ami alapján INFJ.-nek érzel? Azzal a J.-vel nagyon nem értek egyet. Én nagyon spontán élek, olyan hasraütős módon, meg kiszámolással szoktam csokit választani.
A gondoskodós rész az abszolút nem áll rám szerintem, meg a türelmes sem. Ha ti azt látnátok, hogy micsoda szavakat sziszegek amikor valamelyikőtök értetlen. "Ez hülye, ez hülye! Ennek meg mit magyarázok?! Tudjátok ki az aki ezzel mégegyszer leáll vitázni!"
@Penivaldes: Itt ellenőrizheted, hogy most milyen eredményt kapsz. mbti.tarhely.biz/tesztek/teszt_20 :)

Igen, arra is gondoltam veled kapcsolatban, és a kettő elég közel is van egymáshoz. :) A J-t csak onnan gondolom, hogy magamból indulok ki, mert arról ugye nem rendelkeztem információval, hogy mennyire szoktad eltervezni a dolgaidat. :)
INTP...
most elolvasom, hogy mit írnak róla.
Hehe az oldal INTP humor részét azt nagy rész rólam mintázták:))
@Penivaldes: Közben én is megtaláltam www.personalitypage.com/html/INTP.html . :)

Ezek szerint azokat a tulajdonságokat eltaláltam, amiket látok. :) Azt meg természetesen nem tudom, hogy otthon mit csinálsz, mert nem figyellek webkamerával. :) Ha figyelnélek, azt is tudnám, hogy milyen melltartó van rajtad. :D
@King of Shadows: na de ne térjünk el a témától,. az egyébként is mindegy milyen melltartó van rajtam vagy rajtad főleg:))
hogy miket is találtál el?:))
@Penivaldes: Az első két betűt. Mert azok itt is érzékelhetőek. :)
@Penivaldes: Egyáltalán nem. Csak tudomásul vettem az eredményt. :|
@Penivaldes: Azt, hogy hirtelen megváltozott a stílusod, én meg arra reagáltam.
@Penivaldes: Milyen zsákok? :) You like the sandbagging part, I see. :)
@King of Shadows: hordtam még csinos vékony koromban:) azóta nem hordok.:)
@King of Shadows: nem cipóra azért. de eltűnt az ami vonzóvá tett egykor:)
@Penivaldes: Értem. :) Van barátod? Ha nincs, volt már? :S
@King of Shadows: sosem volt. :)
senkinek nem kellett egy szél is elfújja és semmi nincs rajta fognivaló:)
@Penivaldes: Akkor ebben is hasonlítunk, mert majdnem 27 éves koromig nekem sem volt barátnőm. :)

Most milyen filmet tudnék csinálni... :)
@Penivaldes: Nem baj az. :)

Akkor Te időnként ... megcsinálod magadnak a ...? :S
@Penivaldes: Én sem. :) Most arra gondoltam, hogy mi lenne abból, ha összeengednének minket. :D
@Penivaldes: Én inkább arra gondoltam, hogy csak ülnénk egymás mellett, és óránként elhangzana egy rövid tőmondat. Ha valaki megfigyelne minket, méricskélni kezdene a fejünk körül, hogy zajlik-e köztünk kommunikáció, valami olyan formában, amit ő nem érzékel. :D
@King of Shadows: Én megfelelő emberek közt sokat tudok beszélni.:)
@Penivaldes: Ott én is, de ahhoz az kell, hogy elfogadjam őket, mint minden introvertáltnak. :) És nálunk még az is bejön a nagy képbe, hogy amíg nem bízunk meg valakiben eléggé, egy személyként jelenünk meg neki. :)
@King of Shadows: Vagy hogy rendelkezzenek azzal a tudással amivel mi.:)
@Penivaldes: Ezek szerint Te nem szeretsz új ismereteket megosztani valakivel? :) Ok, ez hülye kérdés volt, mert az itten tevékenységed alapján nem. :)
@King of Shadows: nem szeretek, csak kénytelen vagyok, hogy nehogy "hülyén" haljatok meg:)
@Penivaldes: Értem. :)
Találkoznál is valakivel, akit innen ismersz? :)
@Penivaldes: Én jelenleg nem. :S És Te? Mert kérdéssel válaszoltál a kérdésre. :)
@Penivaldes: Én meg azt, hogy egy kérdésre, nem feltétlenül az igazat kell mondani. :P
@Penivaldes: Mondtam már, hogy ilyenkor ... sértődöttnek látszol? :P
Belerondítok a beszélgetésbe, de csak azért, hogy elmondjam amit úgy is tudtok, hogy ezen beszélgetés többekkel már lezajlott ezen az oldalon. Ugye Peni? ;)
@Penivaldes: Én nem mondanám, hogy vesztettél, főleg egy olyannak nem, aki nem is vesztett. :P

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Ami azért van, mert egy időloopba került. :D
@King of Shadows: te vesztettél, mert nem jutottál át a falon..)
@Penivaldes: csak meg kell nézned, pont úgy, hogy a fiú vagy lány mivoltod :)

@King of Shadows: oops, mikor jön az idő vihar? Rá kéne készülnünk.
@Penivaldes: Nem is akartam. :)
Én csak azon a falon megyek át, amelyiken érdemes. :P
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Amikor valami olyan történik, ami korábban is megtörtént már. :D
@King of Shadows: minden falon érdemes átmenni, hogy megnézd mi van mögötte.)
@Penivaldes: Ebből milyen filmet lehetne csinálni... :)

Egyébként Te sem tudsz átjönni az én falamon. :)
@Penivaldes: @King of Shadows: panelok, panelok hátán, azt hiszen ez már nem is fal, hanem vár és várárok
@King of Shadows: nem, mert rajtad áll, hogy átengedsz e..:)
filmet? csináljuk meg!
:) mesterlövészek egymás között, álcázva és fedezékben
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Az. És ezt pont az mondja, akinek a biológiai álcázása olyan erős, hogy azt sem lehet biztosan megállapítani, hogy férfi, vagy nő-e. :P Ez túl ... ironikus. :)

@Penivaldes: Egy többséginek nagyon oda kell tennie magát ahhoz, hogy átengedjem. És egyáltalán nem biztos, hogy örülne annak, amit lát... :|
Csináljuk. :)
@King of Shadows: a férfiakról és nőkről..
a férfiaknak sokkal jobb.
@Penivaldes: Nem feltétlenül, mert adottság és képzettség függvénye. :) Ahogy egy nő is lehet erősebb fizikailag, mint egy férfi. :)
@King of Shadows: nem az erőre gondolok, hanem arra, hogy kevesebbet kell egy férfinak önmagára költeni szépségápolás terén.)
@Penivaldes: Egy nőnek sem feltétlenül kell. Én például nem szeretem, ha egy nő sminkeli magát, és a naturál haj is nagyon tetszik. :)
A festett körmök sem érdekelnek, a műköröm meg egyenesen zavar. :)

Mondtam már, hogy ha eléggé megnöveled a maximális energiaszintedet Te is lehetsz ilyen: showbiznisz.blogspot.hu/2011/04/bodybuilder-nok.html ? Csak az a lényeg, hogy energia is legyen mögötte... :)
@Penivaldes: Ha ez megnyugtat én sem! :) De akkor sem, ha nem nyugtat meg... :P
@Penivaldes: Elég kellemetlen lehet, hogy állandóan fel vagy izgulva... :P

Tudom! Cinikus vagyok... :)
@Penivaldes: Abban... Akkor eléggé el lehetsz szállva magadtól. :P
@King of Shadows: nem úgy hanem nem észlelem azt amiben élek:)
@Penivaldes: Ez egy ... általános dolog, és a legtöbben így vannak ezzel. Csak akkor veszik észre, ha változnak a körülmények. :)
@Penivaldes: Ott akarsz bejönni? :O Az ajtó sokkal kényelmesebb megoldás, de ha neked mindenféleképp az ablak kell... :P
süti beállítások módosítása