Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: rtl.hu/belfold/2024/03/28/osvath-zsolt-hajdu-peter-varga-judit-hangfelvetel?utm_source=hirkereso-h... (2024.03.29. 09:37) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.04.04. 06:54 Fabius

Papcsák esete a békemenettel

Címkék: fidesz tüntetés zugló békemenet ellenzéki összefogás

Létezhet-e ellenzéki összefogás Esztergomon kívül máshol is? Ez a kérdés foglalkoztatja ma azokat a zuglóiakat, akik méltánytalannak érzik, ha az önkormányzatuk kétkézzel szórja a közpénzt, ezzel együtt újabb sarcokkal nyúzna le több bőrt róluk, és ha szólni, kérdezni mernek akkor az alpolgármester elküldi a picsába őket.

Kommunális adóbevételemet 20 milliós erdélyi ingatlanra, 200 milliót meghaladó médiaszolgáltatásra, Zugló borára és Operettgálára cserélném. Jelentkezni "kacsaláb meglegyen gecó! " jeligére a zuglói polgármesteri hivatal portáján lehet.

Ez az elképzelt hirdetés csak félig a fantázia műve. Annyi választja el a valóságtól, hogy nem jelent meg a Papcsák Harsonában - akarom mondani a Zuglói Lapokban - mert alispán úr, - miket beszélek - polgármester úr és a csapat megoldotta ezt anélkül is. Legutóbb házat vettünk a testvéri szeretet jegyében Csikszeredán 20 millióért, ami nem testvérvárosa Zuglónak, és nem vettünk házat Csíkcsicsón, ami a legújabb módi szerint igen. De ne legyünk ennyire filléresek, ha 700 kilométert utazik szeretett képviselőnk a pihenésért, akkor azt a 7 kilométert is megteszi akár minden nap, ami a két települést elválasztja egymástól. Ettől is érdekesebb a szárnyra kapott pletyka, miszerint valakinek a valakijéé az ominózus ház, és hát kinek lenne jobb eladni, mint egy új helyi adókat frissen kivető, a pénztelenségtől síró, a kötvénykibocsátás határáról - vagyis az ötmilliárdos újabb eladósítástól - visszatántorgó önkormányzatnak. Isteni szerencse ezek szerint, hogy éppen nem volt feleslegessé vált ingatlanja senkinek Berlin Steglitz-Zehlendorf kerületében, mert azt nem úsztuk volna meg ennyiből, és mellig gázolnánk a nélkülözhetetlen német barna szószban is.

 

Csoda, ha nem teszik ez a zuglóiaknak? Az önkormányzat gazdálkodásáról általuk felkért szakértő jelentése mondja ki, azt hasonlítani csak a fekete lyukhoz lehet. Repkednek a milliók, a kérdezősködő választókat, civileket meg Rozgonyi alpolgármester hazugozza és szájkaratézza a faszbúkon, ( március 2.-i, Zugló bora c. bejegyzés alatt, nézzétek meg, igazi stílusparódia) mert nem jutott még el az egybites felismerésig, hogy azokat baszogatja, akik jóvoltából négy évig ácsoroghat az íncsiklandó közpénzzel teli moslékosdézsa körül.

A zuglói ellenzék most kedvében akar járni Rozgonyinak, megkímélik, hogy ne kelljen a tiltakozó kérdezőket pártszimpátia szerint szétválogatni, összeállnak mind, és április 12-én, csütörtökön, 17 órától tüntetni fognak a Papcsákisztánban eluralkodott gazdálkodás és arrogancia ellen. (olvasható méretért katt) Mivel önkormányzatunk nagy barátja és támogatója a Békemenetnek - elég csak a közpénzzel vastagon kisámfázott Demokratára és Széles Birodalomra gondolni - remélem nem lesz baj, ha az ellenzék is menetel egyet szigorúan a békéért, Bosnyák tértől a Pétervárad utcai polgármesteri hivatalig, ahol átadják a petíciót. A rendezvény vezérszónoka Esztergom polgármestere, Tétényi Éva lesz. Rajta kívül alispán úr és rendszere iránt érzett múlhatatlan hálájukat szóba öntik még zuglói adófizetők, szülők és nyugdíjasok.

Azonban az összefogás mégsem lesz teljes, hisz van a kerületi ellenzéknek olyan szegmense, amelyiknek egy szava nincs a Papcsákisztánban uralkodó állapotokkal szemben. Az országosan elszámoltatással kampányoló Jobbiknak helyi szinten egy szava nincs ehhez. Illetve de, Markó képviselő úr az emlegetett házvásárláshoz az "örömét fejezte ki, hogy Erdély egy darabja visszakerül hozzánk" kommentárt fűzte. Hiába no, a rovásírás tábla, a Pákozdi tér Wass Albert térré átnevezése, a Nagy Lajos - Fogarasi kereszteződésben megtalált Pongrátz Gergely tér olyan ajándék, mint az utóbbiba biggyesztett szomorú virágos, hervadt koszorús "emlékmű": kicsi, olcsó, de reméljük megérte eladni magatokat érte.



 

531 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr964362523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Pantagruel: az apránként leközölt adatokból készítettem egy excel-t és azzal számoltam kamatos kamatokat meg egyebeket ahogy az illik (ahogy szakmailag helyes) és ezek a számok igazak

a te firnyák agayadnak csak annyit mondok, hogy a korábbi IMF kérelemből miért lett pontosan 22000 milliárd valahonnan a semmiből?

az én számaim pontosan ezt hozták ki hónapokkal korábban mi9nt ezek a hazugok...először kezdték egy kisebb csalival majd kijöttek a farbával

a táblázatomat egyébként novemberben állítottam össze, csak, hogy röhögjél nagyokat
@aritus: Már megint mit művelt ez a fijú, hogy így kibuktatok rajta?
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): ki emlékszik már erre? Az a baj, hogy ki emlékszik már a székház ügyre, az apja bányáira, a nem vót taggyűlésre, a kaya ibrahimra? Úgy szédült bele az ország ebbe a romlott, hatalom mániás kis pöcsbe, mint az éjjeli lepke a lámpásba.
Orvbán csahosai, Kerényivel az élen egyre náculnak: orulunkvincent.blog.hu/2012/04/04/kiket_is_rugatna_ki_kerenyi_imre_az_egyetemekrol Megint kunbélázik a nov. 7-i ünnepségeket rendező Kerényi? Eperjes meg a Kútvölgyi-a pszichiátrián? Hát csak összegyűlik a csipetcsapat a gumiszobában előbb-utóbb!
De addig elmennek a flig, vagy azon is túl:[..]"Most azonban már a neonáci Pozsonyival fenyegeti a "kunbélákat" , akik "nem tudnak szimbiózisban élni a magyarsággal". Cuki.

Tegnap száztizenhét egyetemi professzor állt ki Tulassay Tivadar rektor mellett, köztük ismert jobboldali értelmiségiek. Most ők lesznek a célpontjai a kerényiknek és a pozsonyiknak.

Ha hagyjuk."
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): hát most nem keresem elő a kommentjeit, a lényeg, hogy bőszen bizonygatta, hogy a tiszaeszlári vérvád az úgy igaz, ahogy van, és a zsidó rabbik Izraelben is megmondták, hogy gyerekek vérit akarják inni, mert ezek a zsidók a bosszú népe. Ja, és a római főrabbi fia is megírta egy "tudományos" munkában, amit aztán vissza kellett vonnia, mert életveszélyesen megfenyegették, na kik? hogy Olaszországban szokás volt keresztény gyerekek vérit venni a zsidóknak. Asszem ennyi, és szívvel úgy gondoltuk, hogy ennyi tán elég is. Le is vontuk a konzekvenciát, hogy antiszemita. De könyörgöm, miért tagadja? Na, ezt nem értem.
@aritus: Miből nem lesz cserebogár, ugye?
"A letartóztatott Deutsch és Kerényi egy hét alatt országosan ismert politikus lett (utóbbi hamar visszavonult a politikától). Népszerűségüket kihasználva a Fidesz Adj egy koronát elnevezéssel gyűjtést szervezett, hogy így fizessék ki tízezer koronás adósságukat a magyar külügynek. A pénz nem gyűlt össze teljes egészében."
index.hu/belfold/1989/2009/08/29/hos_lesz_deutsch_tamas_es_kerenyi_gyorgy/
@aritus: Én is azért állok le vele vitázni, hogy kiderüljön, a bűbáj mit takar. ez nembeszélgetés, mert ugyanarra futtat mindig mindent ki: a zsidók bűnösek minden aljas és szemét dologban folyton folyvást...

keresi az igazságot, aham. Felvilágosít, aham. Hát így, ahogy, érdekes módon. Egyetértek veled. Analízis is zsidó találmány,ne feledd! :-DDD
@a szív fészkei: nekem sajnos nem indult be a videó, bár lehet, hogy szerencse, mert végülis az mazochizmus lenne, ezt a f.sz Kerényit meg társait hallgatni. Az én gépem az szeret engem, és kimél:)))
@aritus: hu.wikipedia.org/wiki/G%C3%A1bor_f%C5%91angyal
Meg a buzikat, nem?
"Egyes apokrif iratok szerint a Szodomát és Gomorát elpusztító angyalok között is ott volt."
@aritus: @Kara kán: Téged nem bírnak ebben sem alulmúlni, ne félj. Azért tagadja, mert annyi eljut az agyukig,hogy azért ez valahogy nem komilfó.

Most be kell bizonyítani, hogy jogosan azok, ne érezzék kényelmetlenül magukat a nagy utálatukban. És ilyenkor mindenre rábuknak, mint gyöngytyúk a takonyra.
@aritus: Kara kánnak csak az szól, hogy butaságban nem lehet őt alulmúlni, ha ez neki siker, élvezze! A többi neked ment.
"A magyar vállalkozásoknak is vissza kell szerezniük az ország kereskedelemében a vezető pozíciót, a CBA ehhez növeli az eladóhelyek számát, többek között például úgy, hogy felvásárolja a Magyarországról esetleg kivonuló kereskedelmi láncok üzleteit, és korszerűsíti a saját boltjait."

De miért az állami segítség, és miért pont adóforintokból?:-(
index.hu/gazdasag/2012/04/04/ujra_piacvezeto_akar_lenni_a_cba/
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): ne is mondd, hogy odavoltam akkor értük:(( Most látom, hogy Pesty is ott volt, belőle is micsoda szar alak lett:((
huh, de boldog voltam azokban az években, oszt mennyire pofára estem. Bazmeg ellopták az álamaimat, reményeimet. De biztos csak magamat okolhatom, hogy voltak ilyenek:((
Csekk elhagyott, Boliért, örökre?:-(
"A sír tanulmányozása segít megismerni, hogy milyen sorrendben és milyen szertartások keretében helyezték végső nyugalomra az elhunytakat. Ezt korában sohasem írták le a mezopotámiai feltárások során. Így tisztázhatjuk az ősi temetkezési szokások számos aspektusát" – vélekedett Franco d'Agostino ásatásvezető régészprofesszor."

Bolit nem lehetne kiküldeni estleg ide?:-P
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): ezt se fogom sose megérteni. Egy jog kiterjesztése miért is fenyegeti azokat, akik e jogokat eddig is birtokolták? Ha a buzik házasodhatnak, gyereket nevelhetnek, örökölhetnek, ez miben fenyegeti a heterókat?
@aritus: + 1 Igen, engem is megloptak. A legdurvábban.
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): A fiam nagyon szomorúan jelentette be, hogy CBA-ban kapott csak vajkrémet. komoly lelkifurdalással esszük...

Amúgy Gábriel űzte ki Ádámot és Évát a Paradicsomból. Ahogy minket is űzne a drágalátos Jobbik, ha tehetné szíve szerint. Jó ez a nickválasztása valahol...
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): és miért is vonulnak ki azok a kereskedelmi láncok? Már a kivonulásuk is a mi adóforintunkból lesz.
@aritus: Fijatalság, bolondság, nem?
Én is szeretnék még egyszer tizen-huszonéves pipik közé kerülni, akár a martonvásári táborban is!:-D
Címereznék ezerrel, hidd el!
@aritus: Ez maradt nekik másokatlenézendő,hogy ők heterók!!

Na und? Szerintem is jobb a férfi-nő vegyespáros, de abszolút hidegen hagy, ha más máshogy gondolja és teszi. Ezen ölni magukat, pláne másokat!Nem tehetek róla, csak szánalom, amit ezek erkölcs és érték néven képviselnek. Teli gyűlölettel,amúgy.
@a szív fészkei: "A fiam nagyon szomorúan jelentette be, hogy CBA-ban kapott csak vajkrémet. komoly lelkifurdalással esszük..."
DDDD, ma nagyon filmszerűen írsz, ez is megjelent előttem, a szomorú család, amint majszolja a cba-s vajkrémet az asztal körül:))
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): nem és nem, én voltam címerezni, életem legsötétebb hetei voltak.
Drága, én a rendszerváltás mámoráról próbáltam írni, nem a kisz táborról:)))
@a szív fészkei: Ádám és Éva zsidó volt, miként az ismert világ jórésze..itt a Jézusitáknál kezdődék a bibi, nem a hitetlenektől válik ketté, majd sokká. Igaz, előtte sem volt egységes a dolog, azt hiszem..de, hogy azzá vált, amivé, az az emberiség szégyene és nem a Megváltó útja, állítom!
Nem mintha Orbán próféta megfelelőbb lenne a HIT visszaállítására, ezt meg végképp nem állítom!
@a szív fészkei: Kacsolnék bezony, de csak huszonöt alatt, peda..ofíl..gógiából!:-P
@a szív fészkei: de ez nem gondolás kérdése. Nem úgy van ez, mint III. Richárd, hogy elhatározom, gazember leszek. Az ember ilyennek vagy olyannak születik. Ki választaná azt, ha ez választás lenne, hogy egy megvetett kisebbséghez tartozik?
@aritus: De valóban. Úgy jött meg tegnap -kértem, hazafelé vásároljon pár dolgot- hogy mama, van egy jó meg rossz hírem! Te jószagú, mondd a rosszat! Nem, feleli, dramaturgialiag, legyen előbb a jó: van gumikesztyű S-esben! Heuréka! Mi leht ezek után a rossz?!!? CBA-s a vajkrém...
@aritus: Nem, csekk hiányzik, őt importálnám Irakba, de csak a nyári evező-összezördülésünk után!:-D
@a szív fészkei: Az ára fáj, vagy tartasz tőle, mi lehet az alapanyaga?
Biztos igaz magyar, csak az a kérdés, hogy kiből, nem?:-P
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): Uhh, de egy szar meló az!

Mivel én is 14 múltam Baja-VAskútidején, engem csak a kacsolás borzasztott, és nem dobtak fel akkor a huszonéves pippentyűk. Akik közül akkoriban odajöttek a táborba műsort adni pl. Bánsági Ildikó, ha jól emlékszem. Vagy Hámori Ildikó? Valamelyik, nálam idősebb,az tuti.
Skacok, hárman maradtunk! Se csekk, se peni, se keresztanya, se boli, se egér, se rodeo, se knósszosz, mi van már itt?????????? Itt maradtunk árván a könnyes emlékeinkkel, namitirok ide már csak te tudsz valami jó zenét!
Papcsák egy gerinctelen, narancssárgára fényezett R2D2 klón.
Kollégáimmal (hárman), hirdettünk a Zuglói Lapok-ban, mielőtt seggbe rúgta a szerkesztőséget. Ismertem a lap főszerkesztőét, bár a neve most nem jut eszembe. Ha nem volt a titkárnője az irodában, akkor felvette a szöveget oszt megjelent. Jó volt a lap, jött meló belőle, szerettük.
Aztán jött a cár atyuska papucskája, aki azóta is a főmamusz státuszát tölti be a Pétervárad uccai Dethsztár bázison, maga nyitva a mágnásos mezőt, ha éppen arra vetődik a főnöke galaktikus jövőrombolója, ami képes egy jól irányzott lajzerfénnyel szétbaszni a tiltakozók bázisát. Szeretnék zuglói képviselő lenni, nagy belefolyással. Megszavaztatnám, hogy legyen egy testvérvárosom Hellászban, ahol én jelölöm ki az ingatlant, amit megveszünk magamnak-belőletek. Buli nem?
Hogy leszarnám az egészet!
Mindegy
Alunni is kellene, találtam rá gyorsító szert, ami katalizátorként hat a tablettás bor okozta fejberugásra:
”Amúgy az igazi jobboldaliaknál ez az értékrend:
Isten
Haza
Család”
Zene nincs hozzá, ez így nem Kara oké.
Fárasztó nap volt a mai, de ez a verbális dinitrogén-oxid segít az elalvásban. Ettől a kéjgáztól úgy fogok reggelig aludni, hogy a nyál is kicsurran a szám szélén.
Ez 6! Nekem legalábbis.

Kösz Kánom, én ...
(majd beírod)
"Az elemzők rámutattak: bár a bűnözés visszaszorulóban van azóta, hogy az ország 2007-ben csatlakozott az Európai Unióhoz, a gazdasági bűncselekmények közül a közbeszerzések manipulálása, a korrupció, az áfacsalás továbbra is napirenden van."
Bulgáriában,nem Bulváriában, teszem hozzá sietve..
index.hu/gazdasag/2012/04/04/1_8_milliard_eurot_termel_a_bolgar_feketegazdasag/
@aritus: Non, Knósszosz végszóra beesett!

Hú, de utáltam erre ébredni minden reggel:
www.youtube.com/watch?v=ntm1YfehK7U

..a hosszú esti/éjtszakai dugványozások után!:-D
@sine dr lecsekkoltam "All in the game yo....": A sortolást majd Kövér intézi, főleg ha még egy párszor egy mondatban emleget minket Nigériával ...
@aritus: én is voltam építőtáborban, spárgát szedtünk, hát jó szar meló volt a Helvéciai ÁG-ban
@rodeo36: nem röhögök (kivételesen), csak van bennem némi szkepszis. A hitelviszonyon alapuló fizetési kötelezettség számításakor a központi költségvetés, az elkülönített állami pénzalapok és a társadalombiztosítás pénzügyi alapjainak együttes adósságán kívül befigyel a helyi önkormányzati adósság a helyi és helyi kisebbségi önkormányzatokat együttesen terhelő adósság (az egyes önkormányzatok egymással szemben konszolidálandó adóssága, plusz az államháztartás és az államadósság értékének kalkulációját átírja az alrendszerek egymással szembeni adóssága), szal gondolom naprakeészen pötyögöd az Excelbe a maastrichti adósságmutatóval okosítva a tételeket, mint a központi költségvetés hiánya, a repóműveletek, az MNB kiegyenlítési tartalékainak feltöltési szükséglete, a megelőlegezési hitelek, a MFB felé fennálló árfolyam-garancia, a MNV Zrt. adósságműveletei, a devizaadósság árfolyamváltozása, az állami számlák állományváltozása és a többi és a többi. Ha oké, oké. Ügyes. Én elfogadom. Küldd át! Nem mintha volna, összehasonlítási alapom. Max. kekeckedek.
@aritus: Leszarsz te mindenkit, még magad is, mert kakiszexes vagy.
@aritus: belinkeltem Neked korábban, hogy lemondásra szólították fel azt a vértahót, akin felúztuk magunkat
@aritus: Én lánykoromban ezzel nem is foglalkoztam .Anyáméknál - mint akkoriban sok ilyen családban, ahol nem volt nagyszülő, idős rokon - nem témáztunk ezen, fel sem fogtam semmit, engem soha ezért nem bánottak, holott nem az az igazi árja pofám van ugye..
Aztán egyik aktuális szerelmem odaadta 77-ben Száraz György Egy előítélet nyomában-ját. Akkor kezdtem hümmögni. De előtte azért anyám már mesélt a kis nyaralásáról a csodás lágerben, amit Örzse anyó múltkor úgy irigyelt.

Akkor ez kínos volt, nem is tudtam hová tenni 17 évesen .

Aztán, hogy látom, mennyire tufásodik a magyar közbeszéd Boross és főleg orvbán óta, milyen sunyi arrogancia ül tort, elkezdtem felvállalni egyre jobban, holott addig tényleg nem izgatott és soha nem eszerint barátkoztam, szerelmesedtem. A fúdenagyonzsidó vagyok-mentalitást is utálom.

De ahogy ők a Metapédián megmondják mindenkiről, hogy zsidó vagy - skandálják egy youtube-videón is - aki nem tecc nekik, mint gyalázásként, egyre jobban nem bánom, hogy ez lettem. Szóval goebbelsi az egész, csak mióta nekik szitokszó, nekem dicséret.
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): Azóta Taba Lajos (mszmp magyar konzul, és Wachsler Tamás retusálva lett, mint Trockij...
@rodeo36: Jobbat mondok. Toldd föl a Netre! Több szem többet lát. Erről szól a Net: hálózatos, egymillióan milliószor okosabbak vagyunk (okosabbnak érezhetjük magunkat). A Skicc-dogánál látszott, hogy működik, pillanatok alatt meg volt a hiányzó rész, amit oknyomozók nem találtak, feltolták, és máris benyögték, hogy hoppá, plagi! :) Szal tedd közkinccsé! Tanulságos lesz.
@keresztanya fabi(en): jaja, olvastam, megláttyuk mi lesz
@a szív fészkei: én kifejezettem örülök neki, hogy felvállaljátok a zsidóságotokat.miért kellene ezt tagadni? normális körökben az embert a tetteiről kell megítélni. emberek vagyunk, nem? most verjem a mellem, hogy én katkónak vagyok megkeresztelve, mert én nagy ívben kerülöm a templomot. A 80-as évek végén ausztrál rokon visszacsööppent látogatóba. Elmentünk Egerbe, ott aztán lett visítás, mert a lurkók nem tudták, hogy kell keresztet vetni. Minek nevelitek Őket? Mondtuk, hogy EMBERNEK.
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): Ti koedukált táborban kacsoltatok? :-DDD

Minket valami víz választott el a fiúktól meg szigor volt a köbön, nem lehetett kiszökni. Mondjuk nem is érdekelt, mivel én láttam a bajai vonaton Galkó Balázst - előtte nem nyert a Ki Mit Tud-on, de gyönyörű és tehetséges srác volt,- elég volt álmodozni róla. :-DD Rendesen amortizálta azóta szegényke magát, de JA-t ugyanúgy tud szavalni azóta is.
@aritus: Te jó és mennyire nem ismersz. :)
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): Nem, mert akkor nekem már volt szívszerelmem, most is vele élek
@a szív fészkei: csak én ezt arra a kommentedre írtam, amit a homokosokról írtál:)) de végülis mindegy, mert a lényege a mondandómnak az volt, hogy az ember azt nem tudja megválasztani, az nem döntés, választás kérdése, hogy minek születik.
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): :DDD ja ez a kakiszex, ez beindította szegényt.
@a szív fészkei: Csakis, címerezés, kukoricaegyelés, utána meg a jányok kacsolása!
Ez volt a truváj az egészben!:-D
www.youtube.com/watch?v=CGt-rTDkMcM&feature=related

Meg a gyöngyhajú jányok..jaj, ha a mai eszemmel, de az akkori farkammal..na, ölég a nosztalgiából, vissza..a jövőbe!
www.youtube.com/watch?v=IJOuoyoMhj8
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): mert a lányok csak kényeskednek és a féltik a manikürös körmeiket.
ezt a büntit felajánlhatnák a fizu nélkül maradt pedagógusoknak
hvg.hu/kkv/20120404_csepeli_szennyviztisztito
meg a Vasanak is tudtak azonnal adni 100 millát
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): hát én olyan táborban voltam kukoricát címerezni, ahol CSAK lányok voltak. Soha többet!!!!! Rémes volt és borzasztó és kibírhatatlan! Majd beledöglöttem. 17 éves voltam és csak csajokkal összezárva egy kukorica föld közepén. El tudod ezt képzelni?!
Én büszkén felvállalom felekezeten-kívüliségemet! Az építőtábori emlékeitekről az ugrik be, hogy gimiben rovóban részesültem az osztálykirándulások következetes bojkottálása miatt.
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): hát ez a baj az emberrel, neki semmi sem jó! Mikor van munkája az a baj, mikor nincs munkája az a baj! Orbán legyen a talpán, aki ezt megoldja!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: na te is előkerültél krokodil? Szóval már az iskolában is renitens voltál? Nem csoda ha ma idejutottál:))
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): köszi, ez tán a legjobb rész a Diktátorból. Ez reményt ad:)))
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): már félek Fabiustól, hogy megró minket a textilpetting miatt:))
@aritus: Az általános isiben, még a cucilizmus végnapjaiban diák-parlamenti (vagy hogy hívták akkor) képviselő voltam. 15 percig. Az első ülésen javasoltam, hogy szüntessük meg, hogy az egyik lépcsőn csak föl, a másikon csak lefelé lehet menni. Azt mondták, ez anarchiához vezetne. Ekkor lemondtam és illegalitásba vonultam.

No pasaran!

:DDDD
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított): Gyorstüzelés, sorozatlövés, miközben vártad,hogy a mennyiség minőségbe csapjon át jó marxosan? :-DDDDDD

Azt sírod vissza?
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított):

Tudom fokozni: a gimi negyedik osztályában még volt olyan osztálytársam, akinek nem tudtam a nevét!
Sajnos képtelen vagyok elviselni a hülyéket.
Mindenki a helyire!
Egér a petting-szobába, aritus és szív színi címerezés közben, én meg filmet nézek, Kánunk meg menjen a ...-ba!:-D
www.youtube.com/watch?v=mFJ-imbKdAY
@aritus: El, mert én meg a szőlők közt voltam így. Kurvaszar kajával súlyosbítva.
@a szív fészkei: @Dr. Gy. Dr. Fűegér: Azért, mert láttam már, még megnézhetem, nem?
Az Üvegtigris 1-2 vagy harmincszor is megvót, a Blájen élete meg a Gyalog-galopp tán kétszer annyiszor, és mégsem unom!
Aki nem hiszi, számoljon utána!
www.youtube.com/watch?v=rkJ2eIvyAYw
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: jó a hangja, csak egy nagy 0 a személyisége
Brian élete meg maga a zsidóság kvintesszenciája. :-DDD és nem tudok róla,hogy fatvát adtak volna ki a Monthy Pytonra, vagy ki akarták volna tagadni, letiltatni,stb. jó az önirónia valamire.
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított):
Kanoknak, Cht fanoknak...(tomén), meg amúgy, van élet e franc tuggya min túl. Sztin ighía masz! Szinnyei tutta mér föstötte lilába a nőtet. Na az a lila az valami, de a mediterrán őrület se semmi.
www.youtube.com/watch?v=jNpUrMoA1OU
Vanmé élni...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: látom te még ragaszkodsz a doktoridhoz, mióta Plagi Skiccet megfosztották, űgy látom elmúlt ez a doktorózos divat. Csak egy legény maradt a gáton:DD
Na mindenkinek jóccakát, a zenéket köszönöm, kicsi krokodil pedig vigyázz magadra.
@mamitirtok summa rum (álompaligár-talanított):
Lófaszt!
Lagazi lalyos nem jáccik. Iten népi-nemzetesi zenéről van asszó, de ez is el van baszva köztárasági elnökibül. Azér mert a kezébe vett hanszert. Ez önmagában is képtelen dolog. Hál' istennek a görög zene nem azonosan van palagzálva a fásly mulattatóval. Cébéás, kormányzati csuhajde verem a kecskemétikannát plasztikkártyával Bözsileileg, nem nyerő itthon, a görögöknél meg depláne..
Késő van, ne lagzizzá'!
Na jó, legyetek szépek, álmodjatok, amit akartok, úgyis fel kell ébredni.
Mindig lekésem a Varánusz klipdélutánt, de ez jó lesz reggelre is
óh lálá, óh lálálá éiái
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3_kEt_Ac6m4#!
@Gábriel angyal: ez konkretan hazugsag
ha minden embert a tettei alapjan itelnel meg, akkor nem zsidoznal/ciganyoznal. aki zsidozik/ciganyozik az nem egyes embereket itel meg az alapjan, hogy mit cselekedtek. az ilyen ember eloiteleteket, sztereotipiakat fopgalmaz meg es lusrtasagbol, butasagb ol,. gyavasagbol, gerinctelensegbol nem veszi a faradtsagot megismerni xy-t, hanem leegyszerusiti azzal, hogy ahha.. xy cuigany, akkor az igaz ra ami minden ciganyra, ha zsido, akkor meg ami minden zsidora.

te ugyanis ezt teszed. ezert vagy antiszemita. en bloc a zsidosagrol fogalmazol meg velemenyet, hirdetsz iteletet. holott ugy, ahogy magyar letunkre te es en kulonbozunk ertekrendben, viselkedesben ugyanugy ez a zsidokra, ciganyokra is igaz. ok is mind kulonbozoek. ok is mind emberek, akik ereznek, gondolkodnak es vannak sajat motivacioik, amik a tetteiket vezerlik. es ez a motivacio mindenkinel mas es mas. es nem szamit, hogy zsido, cigany, magyar, banttu, roman vagy tot. ember.
@Fabius: eddig nem:) De most gyorsan töltöttem le tőle néhány mjúzikot:)
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Az általad megfogalmazottak akkor lennének hitelesek, ha te meg nem náciznál le minden jobbikost pld. :) Te ugyanúgy általánosítasz ilyenkor, mint amit felsőbbrendű szövegeddel rajtam számon kérsz.
süti beállítások módosítása