Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: index.hu/belfold/2024/03/28/matteo-renzi-antifa-tamadas-jogallamisag-tiszteletben-tartas-magyarors... (2024.03.29. 08:07) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.07.09. 06:03 Fabius

Amikor nem szeretnék Orbán Viktor lenni

Címkék: fidesz nyugdíj manyup

Divat egy ideje találgatni, hogy az Orbán kormány hitelességi deficitje mikor érkezik el a valóban kritikus ponthoz. Oda, ahol az eddigitől is többen fordulnak el a Fidesztől, amikor már a közömbösek és a félszívvel, de még hívők is azt mondják: elég, nem erről volt szó.

Ehhez nyilvánvalóan súlyos dolog kell, ami tömegeket érint. Ilyen lehet a kormány nyugdíjprogramja, aminek tervezete valahogy kicsusszant az ajtó alatt, és nyilvánosságra került a benne lévő elképzelésekkel:

- 10-ről 20%-ra növekedne a munkavállalói járulék, 24-ről 14-re csökkenne a munkaadói.
- nyugdíj csak a 20% után járna, a 14% nem járuléknak, hanem adónak minősülne, ami után nyugdíj értelemszerűen nem jár.
- a várható élettartam esetleges emelkedésével automatikusan emelkedne a nyugdíjkorhatár.
- a nyugdíjkorhatár előtti kifizetést jövedelempótló támogatásnak neveznék, és mellette nem dolgozhatna a honpolgár.

Ha jobban megnézzük és belegondolunk, ez pont az aminek látszik: az állami rendszerbe "önként" visszalépők átbaszása. Ezzel a rendszerrel azok járnak jól, akik minden ígéret, biztatás, majd átkozódás és számkivetéssel fenyegetőzés ellenére maradtak manyup tagok. Ennek a 102 ezer embernek valós vagyona gyűlik a számláján, nem egy virtuális valóság alapján fognak nyugdíjat kapni, ha egyáltalán. A kormány - elvileg - kiegészíti a mindenkori infláció mértékével a befizetéseket, azonban mára az is kiderült, a világgazdasági nagy bukfenc után a manyupok nem csak az elbukott zsét tudták visszatermelni, hanem átlag 80-100 ezer forint reálhozamot is termeltek "valahogy.

Egyrészt ugye a 14% járulék helyett adó címén elvett pénz szimpla bukó a termelendő egyéni nyugdíjalapból. Másrészt a 10% -al megemelt munkavállalói járulék a manyup számlán nekem fog infláció feletti hozamot termelni, míg az állam, Orbán és Matolcsy szerető, féltőn gondoskodó kebelére visszatérőknek ez a kicsi sem növeli majd a nyugdíjalapját. Ami pl nekem a hátralévő 25 év alatt - remélhetőleg - nem is lesz olyan kicsi. Arról nem beszélve, hogy ha velem történik valami, a gyerekeim öröklik a felhalmozást.

Vagyis az államosítás alatt végig hangoztatott gecinagy szarban leszel 20 év múlva, ha a manyupnál maradsz! - szlogen alaposan megdől, ha ezt elfogadják.

És akkor még olyan finomságokról nem beszéltünk, hogy a járulék átcsoportosítással és átnevezéssel az alkotmányossági aggályokat is kilövik az űrbe. Eddig ugye az a baj, a visszalépőknek járt volna ellátás a 24% után, a maradóknak meg nem. Na, most kormányunk úgy döntött, első az igazság, senkit hátrány ne érjen, így mindenkinek csak a pofája jár, nem ellátás a munkáltatója által befizetett pénz után.

Ám az igazi finomság nem ez. A várható élettartam utáni automatikus korhatáremelés egy remek dolog a matolcsyzmusban. Ha gondban lesz a Nemzet és a Haza, egy apró, ahogy szokott hasraütésen alapuló statisztikában kimutatják: sájgecc, a chips adó bevezetésével megvédtük a magyarok egészségét, só-cukor diétán vannak már egy ideje, így 6-8 évvel tovább élnek. Minimum. Esetleg felállíthatnak korhatár saccoló automatákat, és ott tájékozódhat a szerencsés munkavállaló mennyire egészséges életet is él ő valójában. Abban a pillanatban, mikor néhány ezer gát és stadionépítő kubikos egyszerre szembesül a ténnyel, hogy ők bizony megnövekedett élettartamuk miatt hány évet kénytelenek még munkával tölteni nyugdíjazás helyett, na, akkor nem szeretnék én Orbán Viktor lenni.
Meg akkor sem, ha 2,9 millió visszalépő szembesül a ténnyel, mennyire nagyon át lesznek ők baszva.

161 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr233052098

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hírünk a nagyvilágban 2011.07.10. 09:20:23

– Téged kérdezgetnek a többiek, hogy milyen hely az a Magyarország? – Sokszor kérdeznek Magyarországról, és büszkén mesélek nekik az eredetünkről, már amennyit tudni vélünk róla. A rovásírásunkról például, amivel nem minden nemzet dicsekedhet. Vagy arr...

Trackback: IPad a kormánypolitikusoknak? Mi a fenének?! 2011.07.09. 23:35:15

Az iPad kicsi, gyenge, és munkavégzésre alkalmatlan luxus (a képeken nem ez van). Vegyék meg saját pénzből! ***"Napjaink laptopja az iPad" írhatnám bulvárosan. Megveszik felvágásból, magamutogatásból, coolságból. Megveszi boldog, boldogtal...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Van arra is megoldás, hogy a magánnyugdíj pénztári rendszerben maradók se járjanak jól. Egyszerűen, nekik maradna a jelenlegi rendszer, 24% munkáltatói befizetés (amiből nem lát semmit) és 10% magánnyugdíj pénztári befizetés. Nem akarok ötletet adni, de ezeknek nem is kell, van ott fantázia, ha sarcról van szó.

A 2,9 millió visszalépő nagy része már a visszalépéskor is tudta, hogy át lesz baszva. Az ismert feltételekkel nem nagyon volt más választásuk. Ez egy zsarolás volt. Bent maradni csak nagy felhalmozott tőkével, és/vagy hosszú hátralévő idővel volt érdemes.

Úgy gondolom, a maradókat is érhetik még meglepetések, te sem láthatsz a jövőbe. Megszüntethetik pl. azt az állapotot, hogy kétféle nyugdíjrendszer működjön párhuzamosan, úgyhogy óvatosan az optimizmussal.
még az is lehet, hogy saját magát is pofon veri, esetleg tökön rúgja.
Ha valami, akkor pont a nyugdíj "átalakítása" az, amit a következő kormány - legyen az Mszp, Jobbik, Lmp vagy bármi más- biztosan nem fog visszavonni vagy enyhíteni.
Kedves Fabius!

Pár dolgot nem vettél eddig észre, melyek Hazánk felemelését célozzák:

- selmeci gabi megvédte a nyugdíjakat, de a Cohn-Bendit féle Gyurcsányista összeesküvés miatt újabb nyugdíjvédelmi állásokat kell kiépíteni.
- Magyarország élethalálhrcot folytat az államadóssággal, de hála kínai elvtársaink kötvényvásárlásainak, hamarosan kilábalunk az adósságból, és onnantól minden EU-tagállam vezetője ott fog kuncsorogni Hegyeshalomnál a kilábalás receptjéért. Azért Hegyeshalomnál, mert addigra ott fog húzódni a shenzheni övezet határa. (Shenzhen - ki nem érti guglizzon)
- a nyugdíjkorhatár emelése egy nagyon jó dolog, melyet az emberek a szociális konzultációban adott válaszaikban követeltek, de sajnos a kormány nem tudja olyan mértékben emelni a korhatárt, mint ahogy az emberek követelik. De majd ha jó lesz a daru, akkor ismét gyorsabban emelhető.
- Az űrbe lőtt alkotmányossági aggályok visszajelzései alapján a kormány a jövőben erős kezet nyújt az alkotmánybíróságnak, és minden körülmények között megvédi a patinás intézményt.
- Több komoly nemzetmentő projektje fut még a kormánynak, melyek többek között a demokrácia, a jólét, és egyéb alapvető értékek megmentését tűzték ki célul. Ezeket a programokat sikerre visszük, mert 2/3, és Gyurcsány a hibás, no meg elmútnyócév.
- És mikorra a kormányprogram megvalósul, te is kedves Fabius meglátod, mekkora balgaság volt holmi nyugdíjkonstrukcióért sírni, és különben is, ai a kormányprogramban nem bízik.... Eljön a nap, amikor a nemzeti együttműködés kormánya munkálkodásának hála, egy szép új Hazában ébredünk, na akkor viszont
a- mindenki orbán viktor akar majd lenni.
b- senki nem akar Fabius lenni

Addig is napról napra egyre többen szeretnénk szabadok lenni.
Megfordítom a címet: "Amikor szeretnék Orbán Viktor lenni". Minden hónap elsején (fizetés napon),ha már bukott miniszer lesz akkor is lesz jó fizetése ( bukásban van gyakorlata , meg abban is hogy kell fizetést felvenni a semmiér 8 évig)- "Amikor nem szeretnék Orbán Viktor lenni" -akkor , mint a vicc szerint: "Lézerer Jenővel" együtt ülök helikopterben.
Tisztelt Gyurcsány úr! Értem okfejtését, de akkor is érteném, ha szalonképesen írna. Nem gondolt arra, hogy ez a stílus méltatlan Önhöz, és azokhoz is akik tisztelik az Ön tehetségét, kvalításait és bíznak Önben? Vagy nem tanulékony? Kérem, ha nem gondol saját magára, gondoljon a tisztelőire, értünk mi a világos egyszerű szavakból is, szép és gazdag a magyar nyelv. Tisztelettel Horváth Vera
@gondolkodom, tehát vagyok: ez most félrement, vagy az agymosottság olyan szintjét érték el az orbánhívők, mint a hitgyülisek (bár gondolom jelen megállapodás szerint a két halmaz jelenleg fedi egymást) és minden bolsilibsi cikkhez, bloghoz benyomnak egy ehhez hasonló debilséget. egyébként vicces, ha már végképp nincs mibe belekötni, vagy ellenérvet felhozn, akkor jön a stílusozás. szánalom. őszintén szólva az egész ország az, és ezt nem kárörvendően hanem szomorúan mondom...
Én egyátalán nem szeretnék orbán viktor lenni. Én nem tudnék azzal a tudattal élni, hogy minden nap tudatosan hazudok az állampolgárok arcába. Nem tudnék azzal együtt élni, hogy egy dilettáns bukott közgazdász (matolcsy) a nemzetgazdasági miniszterem, és én semmit nem teszek, hogy az állampolgárokat megmentsem az ámokfutásától. Én továbbra is szeretnék az maradni, aki vagyok. Nem vágyom semmilyen hatalomra, nem vágyom talmi gazdagságra, viszont tiszta szívvel tudok embertársaim szemébe nézni.
@redmonkey: Az illető nick nevét kéne megfordítani, s értelmezni. Pl (Vagyok tehát gondolkodom? Á, dehogy!)
@gondolkodom, tehát vagyok:

Kedves Vera!

Ez a Gyurcsányozás itt meglehetősen mellé ment :-D

Esetleg valami érv a poszt érdemi részéhez?
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Csaknem régi ismerősként köszöntelek, kötözködve.
Nem Shenzhen, nem Hegyeshalom a kilábalás receptjének átvevőhelye, hanem - stílusosan - Lábatlan.
Lehet kattogtatni:

labatlan.hu/megiscsak-maradni-kellett-volna
Na várjatok csak, éjjel küldöm a fekete autót.(Vitya)
ezt a magyar paraszt egyáltalán nem érti... neki az a lényeg mi van most a zsebében/kezében/hasában...

ha soxor direktben meg/ki/le/elqrják... azt majd észreveszi
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Oh'be szépeket írtál ,csak a nagybetűkkel aktívabban dolgozz ! Nemzeti Együttműködés Kormánya , NENyI és a többi. 100x leírod és felmondod..
Olyan hülyék vagytok, hogy még azt sem tudjátok, hogy kivel álltok szemben. A vezér a magyar varánusz. Jobb, ha vigyáztok erre a gazemberre.
lehet, hogy a többiek gyávák hozzá, de én akkor is kimondom:
sokáig éljen a mi bölcs vezérünk, orbán viktor miniszterelnök úr, akinek vezetésével megszabdultunk a minket adósrabszolgaságba döntő imf- től, megmutattuk európának, hogy kis nemzet is végrehajthat nagy dolgokat!
aki pedig a közgazdaságtan magújítóját, matolcsy miniszter urat támadja,az nem érti az idők szavát, és erősen szégyelleni fogja majd magát, amikor matolcsy miniszter úr a neki méltón járó nobel díjat veszi át és a wall street gurujai állnak sorban az ajtaja előtt pénzügyi tanácsokért!
(és persze schmitt pál álamfő urat sem akarom kihagyni, aki méltósággal és bölcseséggel eltelve, megfontoltan és meggondoltan szignálja az elé kerülő törvényeket és még első álamfői útjának első álomásán is az ő népére és annak boldogulására gondolt...)
Én sem szeretnék Fabius lenni.
Na megyek, mert okádnom kell.
A renitens százezer egyik tagja vagyok.
Nem akarok senkit azzal fárasztani, hogy "én már akkor megmondtam".
Csak egyetlen dolgot: Emberek gondolkozzatok, még ha nehezetekre is esik!!!
Egyébként a fidesznyik maffia elsöpréséről szívesen töprengenék a tisztelt társasággal, már ha szándékaink, céljaink közelítenek.
Szánalmas a posztoló!

Honnan a retekből tudod, hogy milyen lesz a nyugdíjrendszer és kifizetés 30 azaz HARMINC év múlva!?
Talán jós vagy?
én még mindig az AXA-nál vagyok..:)
@Tedat: Te a geciláda csintalan eftás vagy bazmeg, ugyi?! A rohadék narancskomcsi fajtádat!
@Tedat: Ez a poszt nem neked szól, itt folyamatokon gondolkodnak amik olyan evidenciákon állnak, amiket te sajnos már soha nem fogsz megérteni, mert ha mégis, akkor az önkritika okán a személyiségképedbe nem nagyon férnek bele azok a jelzők amik leírják a szellemi szintedet.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Váó! :) Bárcsak én is ilyen tanulékony jópolgárember lennék! Egyből könnyebben menne a sorom. Asszem, megélhetési Fideszes leszek, az mégiscsak kisebb hercehurca, mint a disszidálás. Köszi az irányfényt! ;)
@☉ ☾: Oppardon! Ezeknek ez túlzottan cizellált, nem is értik a barmai szerintem. Azért próbálkozni lehet, a foximaxi pártiskola jegyzeteit a csintalanféle ürülékek is fellapozhatják esetleg. Na, nem mintha azokban találnának valami minőségi érvrendszert a narancsbolsevizmus mellett.
Most olvasom, hogy az alkotmánybíróság határozattervezeten dolgozik. És ez sokkal komolyabb dolognak látszik, mint egy végzés. Ebből még kijöhet valami jó dolog, még ha az egész törvény visszavonatására nincs is igazi esély. Szóval még nem veszett fejsze nyele.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
"- a nyugdíjkorhatár emelése egy nagyon jó dolog, melyet az emberek a szociális konzultációban adott válaszaikban követeltek,"

Szép lenne a múltat megváltoztatni, de az az igazság, hogy az MSZP emelte fel a nyugdíjkorhatárt fokozatosan 65 évre.

Köszönjük!
@Tedat: neked mennyi jutott a most lenyúlt pénzből?@nm68: máskor ne igyál ennyit.látod ide vezet az adómentes házipálesz
orom nezni, hogy az a sok felmajom aki elhitte orbannak egy szavat is mekkorat szopik.

a karorom a legszebb orom, mert szivbol jon es nincs benne irigyseg :)
Bűbájos ez a nyugdíj korhatár emelés.
A férfiak átlag életkora (statisztika kezelés előtt)63-65 év körüli. Fő cél, hogy a statisztikai átlagmagyar férfiú ne érhesse el a nyugdíjat - ez egyébként nagyon praktikus, gazdaságpolitikailag értékelhető elvárás, ami korrelál a TB céljaival is - mi a fenének él tovább egy magyar akár egy napot is, ha már nem adófizető?
@regress:
"neked mennyi jutott a most lenyúlt pénzből?"

Nem sok, bár még mindig több, mint annak az ismerősömnek, akinek közölték, hogy "nincs reálhozam". (Azaz az inflációt nem tudták kitermelni!)

Nekem kötelező volt belépni, és amikor MNYP-be léptem, akkor még úgy volt, hogy 60 éves koromba nyugdíjba mehetek.
De ezt a "szerzett jogomat" elvette az MSZP, és a jelenlegi állás szerint 65 évesen mehetek majd nyugdíjba.
Ez az egész csak egy színjáték a manyuposok szívatására. Az AB nem tud majd belekötni a manyup maradók állami rendszerből történő "kiiratkozásába".
Azt mondják, hogy a 20+14%-os rendszerben senkinek nem jár nyugdíj a 14%-os rész után, de akkor mégis hova megy a 14%? Megmondom, nyugdíj kifizetésre. A manyupoknak a tényleges 20%-ból kell majd a gazdálkodniuk, az állam azonban fű alatt a 14%-ot is szétosztja a jómunkásemberek között. Ez a gyakorlatban (vagy a vezér fejáben) úgy néz ki, hogy a virtuális nyugdíjszámlákon nagyobb hozamokat fognak kimutatni...
Azt én is nehezen tartom elkpépzelhetőnek, hogy az állam csakúgy lemondana 10%-ról azoknak az esetében, akik maradtak a manyupban. Mert ha figyelmesen olvassuk, akkor erről szól ez a 10% emelése 20%.
Persze trükkök vannak, mondhatják, hogy 10+10% az a 20, 10 megy manyupba mint eddig és 10 meg az államiba.
A különbség csak annyi, hogy megsz...k a munkavállalók, mert a vállalatok örülnek, hogy ennyivel kevesebb a befizetni valójuk és azt nagy ívben lesz...k, hogy a munkavállalónak kevesebb lesz a nettója. Ha nem követi bruttó bér emelés, hasonló mértékű, akkor a 10% nettó bér elvesztése nagyon tud majd fájni.
De megszoktuk, hogy ezt a kormányt nem érdeklik a zemberek ugy nagyjából, csak az ő elképzeléseik. Aztán ha a versenyszféra nem úgy reagál, akkor nagyon morcosak lesznek és összeráncolják a szemöldöküket, a versenyszféra meg röhög egy jót és zsebre teszi a talált 10% pénzt.

A másik lehetőség, hogy megy a teljes 20% manyupba, ami lehet, hogy a kompenzáció része a jelentős tagveszteségért. Nem tartom ezt sem elképzelhetetlennek, baromi erős lobbijuk lehet a manyuposoknak, mégha nem is mindig eredményes. De most, akár...
@Tedat: "De ezt a "szerzett jogomat" elvette az MSZP, és a jelenlegi állás szerint 65 évesen mehetek majd nyugdíjba."

Értem. Ilyenek ezek a kommunisták, ez van...
Gondolom, azóta Orbán Viktor visszaállította a 60 éves korhatárt, nem? Rosszul tudom? A 13-ik havi nyugdíjat is visszaadta a zembereknek, nem? Éppen most dolgozzák ki a 14-ik havi nyugdíjat is, gondolom én, hiszen anno a diktátor még 15-ik havit is ígért. Annak ellenére, hogy az "elmúltnyolcévben" mindent tönkretettek...
Hogy is alakult ez, fideszbolsevik barátom, ugye mindent visszaadott a Viktor?
poszter:"Abban a pillanatban, mikor néhány ezer gát és stadionépítő kubikos egyszerre szembesül a ténnyel, hogy ők bizony megnövekedett élettartamuk miatt hány évet kénytelenek még munkával tölteni nyugdíjazás helyett, na, akkor nem szeretnék én Orbán Viktor lenni."

Lószart. Orbán Viktor nem ijedt meg a rendőröktől sem, pedig több ezren voltak. Igaz, kiment helyette a samesz...
A diktátor egyetlen dologtól fossa le az inát, folyamatosan: ha előbukkan Gyurcsány.
"A halál az állam szolgálatában áll." (URH: 1980).
Orbán és bandája a halálunkat akarják, mégpedig mennél előbb! (MUNKATÁBOROK, őrtornyok visszahívott rendőrökkel!) Bolsevik, narancskomcsi férgek ezek, eltakarítandók.
@nm68: Ba' meg!Minek iszik,aki nem bírja!:-(
@sixx a bolsevik: "A diktátor egyetlen dologtól fossa le az inát, folyamatosan: ha előbukkan Gyurcsány."
Ezt mégis miből szűrted le? Magasról leszarja Orbán Gyurcsányt. Arról nem is beszélve, hogy GYF megjelenései, szereplései inkább komédiaába illenek, mint a politikába. Azonkívül: ki foglalkozik folyamatosan a másikkal? Orbán vagy Gyurcsány.
@gondolkodom, tehát vagyok: Az hogy az egybites agyadban zizeg a jel, az még nem gondolkodás.
@Tedat: És Orbánék honnan tudták hogy meg kell védeniük a nyugdíjakat? Ennyire hülye vagy?
orbánviktor: deszeretnékorbánviktorlenni
Írta: orbánviktorverse
deszeretnékorbánviktorlenni
akezemetmindigcsókoltatni
cigányokkalpucsítani
kurucokkalnyargalózni
emberekkeljólkibaszni
emberekkeljólkibaszni
emberekkeljólkibaszni

Bazmeg! Én lettem a kunbéla!
Picsába szíjgyártókám!
Pofázzadmá, hogy eznemisígyvagy dehogynemcsakúgy.......
@Tedat: Te Tedat! A nyugdíjkorhatárt ki akarja 68-ra emelni, nem tudod véletlenül?
A reálhozam meg az infláció feletti rész, te! Az a nominál, amiről Te regélsz, csodaszarvas!

Mielőtt meg leírsz valamit, gondolkozz: ha a pénzed a tőzsdén van, és az állam kötelezi a pénzkezelődet, hogy vegye ki, éppen a válság alatt, azzal buksz. De az állam kötelezése miatt. Ha bennhagyod, és netalán a válság véget ér, hirtelen nem minuszos, hanem pluszos lesz az elszámolásod!
a hozam ugyanis attól függ, hogy mikor érvényesíted a követelést.

Monjuk vettél százért. Ma beváltanád, csak nyolcvanat ér. De lehet, hogy vársz egy hónapot, és százhuszat ér. Érted? Nem? Akkor fidesznarancs vagy.
@Tedat: Honnan a retekből tudod, hogy milyen lesz a nyugdíjrendszer és kifizetés 30 azaz HARMINC év múlva!?
Talán jós vagy?

Igen. És megjósolom, hogy amit adóként fog nyilvántartani a befolyó pénzből a kormány, azt te sose fogod látni. Hisz ezért lesz adó . Hogy ne lehessen követni, tehát arra költse, amire akarja.
Szivatnak, bazze, de neked jólesik. Van ilyen.
@ursus artos: Húbazmeg, te meg miből gondolod, hogy a diktátor éppen Orbán? Súgott valaki?
:)
@Jólfelhúztammagam: Okos meglátás, tényleg lehet, hogy csak színjáték. Most mondanám, hogy jóvanjóvan, várjuk meg a törvény legeslegvégső elfogadását, hogy kiderüljön, de az ilyen óvatoskodás röhejes lenne.
@Könnyen elkaptuk, uram!: Persze, hogy nem érti, illetve nem akarja érteni. A narancskomcsi görények nem értik az emberi szót. A csintalan-akadémián végeztek, tudod a rémhírtv-ben.
A moslék csintalan sándor nevű véglény virtigli kommunistaként üldözi a szocdemeket és a liberálisokat. A kommunisták egyébként már 100 évvel ezelőtt is pontosan ugyanezt tették.
@Tedat: ne takarózz az ismeröseiddel,mindenhol nyereség volt.az eu.-ban mindenhol emelik a nyugdíjkorhatárt.nem kell az avas nyóóóóóóóóóóc év
szerintem fabiusnak indítani kéne az atv-n egy jövendő mondó műsort. tuti jól menne. a jövő heti lottószámokat nem tudod véletlenül?
@sixx a bolsevik: "A diktátor egyetlen dologtól fossa le az inát, folyamatosan: ha előbukkan Gyurcsány."

ki bukkan fel? nem ismerős ez a név.
jaj, várjál... valami rémlik. egy bukott, hazug politikusról beszélsz, aki még mindig lopni szeretne, csak most nincs olyan pozícióban, hogy megtehetné, és ezért szánalmas, hatalommániás kísérleteket próbál tenni arra nézve, hogy visszakerüljön a húsos fazék mellé? róla van szó?
No de mi lesz, ha valamennyi manyupot valóban "egyetlen, állami szervezetbe" egyesítik, mint azt most rebesgetik? Se így, se úgy nem jó: ahol nagyobb mennyiségű készpénz (vagy bemutatóra szóló értékpapír) található, ott előbb-utóbb megjelenik egy kormányalkalmazott.
@thinker_: Van helyette másik tolvaj!
Nem hiheted, hogy csak az egyik lop,a kisgeci csak a vérünket szívja.
Ez az ország végképp "Abszurdisztán" Én csak szimplán "Hülyeország"- nak szoktam nevezni.
@thinker_: szerintem inkább fogadóirodát kellene nyitnia.

Befutóra lehetne tippelni, hogy a legegyszerűbb összefüggéseket képesek lesztek-e felismerni valaha.
Én csak annyit szeretnék, ha valaki bemenne a zsindex szerkesztőségébe, és mindenkit agyonlőne, akit ott találna.

Köztük ezt a büdös zsidó bloggert is.
@Muster Mark: "Én csak annyit szeretnék, ha valaki bemenne a zsindex szerkesztőségébe, és mindenkit agyonlőne, akit ott találna.

Köztük ezt a büdös zsidó bloggert is. "
Hat apam, dobjal meg be egy fidesz szavazatot valami fulkebe, hatha az megnyugtat...
@thinker_: "jaj, várjál... valami rémlik. egy bukott, hazug politikusról beszélsz"
A tisztanlatas kedveert leszogeznem, hogy Gyurcsany egy idiota, a hazugsagokrol viszont annyit, hogy o volt az egyetlen az elmult 60 evben, aki ket igaz modnatot el tudott mondani.
@regress:
"mindenhol emelik a nyugdíjkorhatárt.nem kell az avas nyóóóóóóóóóóc év '

Az MSZP azzal, hogy felemelte a nyugdíjkorhatáromat 60-ról 65 évre, elvette azt a szerzett jogomat, hogy 60 évesen nyugdíjba mehessek!

Csak akkor nem pampogott a ballib média.
@sixx a bolsevik:
"Gondolom, azóta Orbán Viktor visszaállította a 60 éves korhatárt, nem?"

Mi köze Orbánnak ahhoz, hogy visszaállították-e a 60 éves korhatárt vagy nem?

Az MSZP felemelte 60-ról 65 évre, és akkor nem pampogott senki, te is kussoltál.

Most, hogy a rendőröknek felemelik 40-ről 65 évre, bezzeg mindenki ugat, hogy "szerzett jogot elvenni nem lehet!".

Az MNYP pedig egy vicc: az állam a befizetett adóból állampapírt vetet, úgy, hogy a közvetítő közben lecsíp pár %-ot zsebre.
Ez aztán a korrupció!

Én azt mondom, hogy legyen Svéd típusú nyugdíjrendszer, egyéni számlákkal!
Ha ezt nem lépi meg az Fidesz, majd meglépi más. Nekem még van 35 évem (vagy több, ha emelnek), addig még sok víz lefolyik a Dunán.
@Muster Mark: Az ilyen kretén, nagypofájú agyhalottakat meg azzal a bizonyos szívlapátnak nevezett műszerrel tudnám arcul műteni! Ha az intelligenciaszinted és eszed ennyi, legalább ne futtasd magad. Értelmes érved van ellene? Valami a bűzös böfögédesen kívül? Tudsz egyáltalán érvet ellene?
Vagy faterod komcsi volt, te kisz titkár, nagypapa meg vöröskatona és akkor már azt hiszed, te is a Fidesz vezérkarba tartozol?
Mit nem értesz szerencsétlen? Átba..tak a komcsik, a cocik és most a narancskomcsik is. Jobb, ha megszokod és kevesebb hörrtívít, meg átívít nézel. Ha ez frusztrál, pisilj a konnektorba.
Fabius mondókájával egyetértve azért ne felejtsük el azt az apróságot, hogy narancskomcsiéknál nincs kiszivárgás, ez nem az amatőr coci hírcsatorna és gittegylet. Ez egy másik gittegylet. Itt mindig megvan a tesztelés fázisa, amikor is odadobják gumicsontnak a plebs elé a koncot, majd ha nagy a felhördülés, csak kitalációnak minősítik - ha meg bejön, akkor a Legtehetségesebb Tonyónk beadja módosításként, önként, a neve alatt, hisz neki már tökmindegy!
Mindenesetre, sajnos lelkesen kotorász még mindig a zsebünkben ez a politikusi csürhe!
Mondtam már, hogy kinyalhatják a ... fánkostálat? :o)
"Ez az ország végképp "Abszurdisztán" Én csak szimplán "Hülyeország"- nak szoktam nevezni."
Én is néha ezt gondolom, de aztán eszembe jut, hogy szerencsére kisebbségben vagytok.
@Dr. No: Nem adok fél évet, és képviselői indítvánnyal megszüntetik a magán nyugdíjpénztárakat. Ne legyen igazam, hogy az önkénteseknek sincs sok hátra. Erről a kormányról csak egyet tudunk, mindenkitől elveszik, amije van, és a homlokráncolást is megtorolják.
@Caviarius: Jó nekünk! Vagy nemis. Osszátkbe!
@Caviarius: Jó nekünk! Vagy nemis. Osszátokbe!
@legeslegujabbkor: Akkorhát FEGYVERBE!
A fidesznyik bandát irtani kell!
A helyzet fokozódik, basszameg Kövér elvtárs.
@Caviarius: Kb 1.5 millió a fidesz idióta szavazóbázisa. Még marad 8.5. Matolcsi matekkal számolva az kisebbség?!
@Tedat: Neked Orbánék most hosszabbítják még 10 évvel a letöltendőt. Svéd nyugdíjrendszer pedig nem lesz, ezért akarta a focista kirúgni Vargát. Mindenesetre a lenyúlt 3000 milliárdból
felhasznált 1300 milliárd ft-tal van Mo adósságállománya az egy évvel előtti szinten. Tehát 13 év megtakarítását a szar adópolitikájuk és gazdaságpolitikájuk leplezésére használták.
@thinker_: Nem illik rád a neved, már a hozzászólásod alapján sem. Vagy csak dicsekedünk?
@sixx a bolsevik: Csak elszólta magát. Őszintébb volt lányos zavarában, mint a templomi gyónáson.
@vitézlajszló: :) bakker, Te Q7-el akarsz autózgatni? A múltra emlékezteted a vörösöket? Hol élsz Te elvtárs? A bolsevikok már a spájzon javában túl járnak! Apránként a keridömiket is felül ájtatoskodják!
KÖVÉR ELVTÁRS és a SZERETETT VEZETŐ képe minimum, hogy ki legyen rakva minden otthonban + a KözMunkás Otthonokban is, meg a rendőrségi oldalakon... Ott is nagyon-nagyon szeretik őket!
@Boli: Szeretjük Nagy Testvért.
De..........
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Ez ugye irónia?
Csak mert a sok szemellenzős Fityisz hívő akár komolyan is veheti...
@Muster Mark: no, csak óvatosan! Ki ne derüljön véletlenül, hogy a Te ükapád is zsidó volt esetleg. Kellemetlen volna. Az elmúlt évtizedekben ezt nem kellett nyilvántartani, de ami késik, nem múlik. Utána tudunk nézni, ha akarod. Ezen kívül lehet még benned ruszin, lengyel, orosz, tót, román ,szerb, horvát vagy sváb vér is nagy valószínűséggel. Vagy roma. Mert ebben az országban nincsenek árja magyarok épeszűkém.
@Boli: egy ponton kiigazítanék: mindig dobnak egy kis koncot, s míg azon rágodik a plebs,azalatt stikában nyomják át az orbitális disznóságokat. Utóbbi teszteléséről szó sincs.

Példák háttér művelet/konc :
első manyup törvény / 98%os adó;
második manyup törvény / médiatörvény;
kotmányozás / dollárkötvény kibocsátás;
csökkenő deficit / az állami szervek nem fizetik számláikat;
És biztosan lehetne többet is találni még.
Átlag negyedévente elkezdenek pezsegni, elárasztják a sajtót tervekkel, na olyankor keresd a mögöttes akciót, mert ott van az is, csak nem a kirakatban.
@waszabi: És???
Mikor megyünk már az utcára?
Be vagyunk (inkább vagytok)szarva.
Le a népet eláruló maffiával!
@vitézlajszló: hát ezt most nem jó helyre címezted. Az elsők között voltam tavaly, nem kérdeztem senkit. Másfelől meg, akkor megyek, amikor szükségesnek látom. Most még nincs itt az idő, még nem érett a helyzet. Nem kúrtak el elég dolgot ehhez. Majd ősszel kb. Elébb meg kell győzzék saját fanjaikat is egyértelműen, hogy rosszul választottak. Ehhez kel még pár botrány addig. Addigra az EU is szépen kivérezteti őket.
Gyakorlatias szempont, hogy hadd csináljanak elég bizonyítékot maguk ellen. A törvényeket már meghozták, amik alapján le lehet őket csukni, kapkodásukkal majd saját magukra húzzák a vizes lepedőt:)
Nem lennék meglepve, ha Szilvássy ellen is hirtelen ejtenék a vádakat - nagyjából akkor, amikor rájönnek, hogy ha őt le lehet csukni, akkor az egész fidesz vezérkart is a következő elszámoltatásnál.
szerintem is csapjunk az asztalra....
csak mikor és hol?
@vitézlajszló:

"Mikor megyünk már az utcára?"

Nem beszarva vagytok, hanem kevesen.

Mikor mentek? Kevesen vagytok ti ahhoz, 100ezer lipótvárosi zsidóból talán ha 200 elég tökös legény van egy tüntetéshez...

Még egy izmosabb holocaust-megemlékezéshez is kevesen lennétek! :-)

Tudom, hogy a zsindexből az jön le, hogy az egész ország forrong a gonosz fideszre. De ez csak azért van, mert ők lipótvárosi zsidók, és ők forronganak. Ténylegesen az ország próbál megélni, és örül a seggének meg annak, hogy csak néha kell a volt kormány zsidó, túlmozgásos, izgága, minden megmozdulásában hazug, nemmagyar tagjait nézegetnie... és akkor sem ritkán bilincsben vannak... az ország ennek örül, emellett meg próbálja túlélni a válságot. Ez a nagy magyar közhangulat...
@waszabi: "ha őt le lehet csukni, akkor az egész fidesz vezérkart is a következő elszámoltatásnál."

Van még a képletben egy úgynevezett "jogállam". Tudom, hogy a te fajtád számára ez azt jelenti, hogy ti vagytok hatalmon, de én most az igazi jogállamról beszélek. Az én számomra ez többek között azt jelenti, hogy azt csukják le, aki bűncselekményt követ el...
@kentauri: "szerintem is csapjunk az asztalra....
csak mikor és hol?"

Hát például itt a blogokon. Mondjátok meg ennek a gonosz náci kormánynak. Még a zsindex címlapjára is kikerülhettek :-) :-) :-)

Rendes tüntetéshez ti kevesen vagytok.
@waszabi: "Átlag negyedévente elkezdenek pezsegni, elárasztják a sajtót tervekkel, na olyankor keresd a mögöttes akciót, mert ott van az is, csak nem a kirakatban."

De hát ott van a masszívan kormányellenes zsidómédia, akik minden magyar kormány ellen egészpályás letámadást indítanak. Itt van például a zsindex, aki nagyjából 90%-ban kormányellenes hangvételű cikkeket és blogokat közöl.

Ők megmutatnák az ilyen titkos háttérdisznóságokat, ha lennének. De valójában nincsenek.

Nekem alapvetően tetszenek a kormány intézkedései, én inkább az erőt hiányolom belőle. Szerintem a ti fajtátokat, a zsidómédiát, gerincében kell eltörni, még akkor is, ha már a padlón vinnyog. Mert ha felkel, akkor nem lesz irgalom...
@Pszientológus:

A jogállam jelentése az hogy ugyanazok a törvények vonatkoznak mindenkire egyformán.
nemtudom, de akik itt teli pofával szidják az orbánt, azoknak egyszer megfordult már a fejében, hogy mi lenne, ha gyurma lenne még mindig...
Tetszik a blog, többnyire egyet is értek. Politikafüggetlen hozzászólásom annyi lenne, h a nyugdíjrendszer mindig is a választói akarat fő befolyásoló aduásza volt. Ezért is léptem át gyorsan a manyupba, ahogy lehetett. Szánalmas, h most arra kényszerítettek, h visszalépjek. Nemcsak a pénzemet sajnálom, hanem azt, hogy - ha ugyan csak statisztikailag is - részt veszek megint a manipulálható funkcionális analfabéták táborában. A nyugdíjrendszerről általában az a véleményem, hogy fenntarthatatlan, de sebaj, majd Kína kisegít, és amikor már ők lesznek itt, nem lesz semmi baj, náluk ugyanis soha nem volt, nem is lesz ilyen intézmény:) A mélyebb összefüggésekről most nem akarok írni, de ha valakit érdekelne, esetleg folytathatjuk ezen a vonalon:)
news.yahoo.com/hugo-chavez-china-granting-venezuela-4b-loan-230816059.html

Hugo Chavez: China granting Venezuela $4B loan

CARACAS, Venezuela (AP) — Hugo Chavez made a brief appearance Saturday to announce a big loan from China, speaking just hours after the vice president said Venezuela's leader is undergoing "rigorous treatment" after cancer surgery.

Chavez said Venezuela will soon receive a $4 billion loan from China to boost joint development projects between the increasingly close international allies.

The money will finance projects such as railways in this South American country, Chavez said during a Cabinet meeting that was broadcast live on state television. Venezuela will put $2 billion of its own into the projects, he said.

Chavez gave few details of the agreement. The live broadcast was suddenly cut when Chavez noted that Venezuela's national soccer team was playing a tight game against Ecuador in the regional Copa America tournament.

[...]

----

El Commandante Viktor és szocialista elvtársa, Hugo Chavez is kínai pénzen váltják meg a világot? Habár Venezuelának legalább van olaja...
@Pszientológus:

Nem hinném, h a "zsidómédia" - ha van ilyen - egyértelműen baloldali lenne. Ezek eléggé elnagyolt leegyszerűsítések, a valóság nem erről szól.
@neoteny:

Magyarországnak meg vize. (Még.)
@Tedat:

A svéd rendszer sztem is rendben van. Kár, h a szocik a választási kampányban pont azzal riogattak, ezért nem meri most a fidesz bevezetni. Helyette csinált egy másik állami csődkasszát. Nem ők akarták, azért ez lett belőle, mert a svéd rendszerről még a kampányban meg kellett ígérjék, h nem az lesz. Ha már tárgyilagos akarok lenni... Akkor ez kinek is a bűne? (nem akarom védeni ezt a bagázst sem, félreértés ne essék, de lássuk be, az előzőek sem voltak valami lángelmék)
@nomac:

Csak rossz helyen tette. Ha ugyanezt elmondja a Parlamentben (persze kva-anyázás nélkül), akár utólag is, nem került volna sor 2006 őszének tragikomikus eseményeire. Meglovagoltak páran akkor egy rosszul kezelt ügyet. Aki meglovagolta, csak kihasználta az akkori hatalom politikai dilettantizmusát. Súlyos politikai hiba volt ezt megengedni, és főleg ily módon lereagálni. Tessék, itt vannak a következmények.
@klonburger:

Nos a két nagy folyó közül egyik sem Mo-n ered, szóval a vizük feletti kontroll nemzetközi együttműködésen alapszik.

A Balaton valóban a legnagyobb tó Közép-Európában, de a teljes Európát tekintve csak a 22. és hamarabb vesz Kína olajat Venezuelától mint vizet Mo-ról.
@vitézlajszló: @klonburger:

A rémhírtv-s csintalan et csak gyakorolja, amit a marxista esti egyetemen belévertek. Inkább szórakoztató mint idegesítő. Egy baj van: a stílusa minősít egy akár jobb sorsra érdemesebb tv-csatornát is. Ezt nem látja be a főszerkesztőség? Nem értem, mi a céljuk ezzel a bohóskodással, de biztosan van valami. Olyan magasztos-féle. A félanalfabéta szubkultúra a mennybe megy? - csak már mielőbb.
@neoteny:

Jah. Annyi csak, h hallottam, sokan viszik innen a vizet... Am, igazad van. Én is csak találgathatok...
@Könnyen elkaptuk, uram!:

Selmecigabi ezt elfelejtette feltárni, tök igazad van!!! A tőzsde nem úgy működik, hogy ma megállapítom a veszteségemet, ezért holnap rohanok kivenni a megmaradt pénzemet. Igaz, én nem abba az iskolába jártam (mint ők)... Most már belátom, rossz lóra tettem:)))

(Komolyabban: aki nem veszi észre az átverést, az vagy nem érdemes arra h megmagyarázd, vagy hazudik:)
Legyen egy szép napotok, ha ráérek még benézek. Puxxx
@Pszientológus: nézd, Te is tudod, hogy igazam van, minek vergődsz hát? Elkúrták, menniük kell. Hogy mit szerettél volna hinni, meg hogy mi a valóság, az 2 dolog. Engem az érdekel, hogy mi a valóság, a más hite, hiszékenysége nem.
HA van egy kis eszed, jó lenne észrevenned, hogy nincs "mi" meg "ti". Itt 9,9 millió magyar pógár van, akit jelen kormány és párt sok éve megoszt, szembeállít egymással, hogy uralkodhasson az embereken. Ha tanultál történelmet, tudhatod, hogy mindig akkor volt az ország mélyrepülésben, amikor megosztott volt. Nem szimpi, sem emberileg, se gazdaságilag.
Magam nem voltam, s nem leszek hatalmon sosem, nem pénzelt soha egyik párt sem. Előnyökhöz sem jutottam, nem is törekedtem rá. Csak dolgoztam és dolgozom egy jobb életért, miként sok polgártársam.
Ennek okán, ahogy Orbanescu elvtárs, úgy Te sem vagy senki sem ahhoz, hogy megmondd, hogyan éljen, mit gondoljon helyesnek bárki itt az országban.
Ne aggódjatok, 2014-ben elkergetitek a gonosz törpét és jön Megy.. izé, Bajnai, vagy akárki, és jön a kánaán. Visszakapják a rendőrök, katonák a 40 éves nyugdíjkorhatárt, a manyupból kilépni kényszerültek visszakapják manyup tagságukat, a kormány kipótolja majd a 4 évi befizetéseiket. Magyarország ismét a nyugdíjasok és az inaktívak paradicsoma lesz. Csak le kell váltani a mocskokat, ennyi az egész, ilyen egyszerű ;)
@Pszientológus:" Van még a képletben egy úgynevezett "jogállam"

És van még a képletben, egy úgynevezett poltpéter, akinek nemsokára saját bírósága is lesz.
Jelen pillanatban is az a baj a magyar lakossággal, hogy akár csak 1000 év óta, ma is a "lét határozza meg a tudatot" szemlélettel viszonyul bármihez. Ezért nincs öntudata, mivelhogy nem is fontos neki, nem tartja semmire. És ezért gyűlöl nálánál minden sikeresebb, vagy öntudatosabb népet, népcsoportot, bárkit, aki tükröt tart elé.
A magyarság messziről vándorolt ide, bizonyos tekintetben idegen itt ma is. Eldobta kultúráját, meg kellett tagadnia azt egy beilleszkedni vágyó uralkodó és szolgalelkű fia törekvései miatt. Önmagát tette szolgává e nép ezer évvel ezelőtt, nem mások kényszerítették. Az alkuban mindig 2 fél vesz részt, már Géza és István elkúrta, ez a helyzet. Egy franciának nem kell megtagadnia gall őseit, kultúráját, vagy egy angolnak a keltákét. Ezért töretlen büszkeségük a miénkhez képest.
A zsidók történelme egy picinyt hányatottabb a miénknél. Ők még is sikeresebbek tudtak lenni, fel tudtak állni, újra kezdeni akárhányszor. Ezért gyűlöli a magyar a zsidókat. De gyűlöli az amerikánusokat is, a svájciakat, franciákat, angolokat is, vagy bárkit, aki sikeresebb nálánál, csupán a saját gyengesége miatt, egy 1000 évvel ezelőtt hozott helytelen döntés miatt.
Fel kéne ébredni végre - öntudatra. Tenni magunkért, s nem örökösen mások sikerét fikázni, hogy a magunk sikertelenségét ideologizáljuk vele. Az ügyesebbektől tanulni kell, nem gyűlölködve lehazudni a valóságot, becsapni magunkat, mert attól nem lesz job semmi sem. A legkönnyebb mindig másokat okolni kudarcainkért - de nem célravezető. Jó lenne ebben változtatni, a többi már menni fog magától.
@Pszientológus: Négy kommentben zsidózol, közvetlenül egymás után.
Egyben is elég lenne, nagyjáből értjük, mit akarsz mondani.
@csi szi: annyira buta vagy, mint egy fekete lyuk. Ma nem arról van szó, hogy mi volt vagy mi lesz, ki lesz hatalmon. Szar az emberek élete egy megalomán sztalinista barom meg a seggnyaló sleppje miatt. Más mezei emberek ellen gyűlölködsz, aki hozzád hasonlóan csak normális életet szeretne élni. Az a te nemtörődömséged és hiszékenységed volt, hogy elhitted az ígéreteket. De rosszul tetted, ez látszik. Az viszont orbitális hülyeség, amikor valaki nem akarja beismerni önmagának sem, hogy átbaszták a saját hiszékenysége miatt. Ébredj fel, nem fog ártani!
Az uralkodó majom csapat vastagon leszarja, hogy mi lesz veled, nem veszed észre? Ha dolgozol, ha vállalkozó vagy, ha nyugdíjas vagy, ha beteg vagy, ha tanulni akarnál, sőt még a saját köztisztviselőivel is - tök mindegy, minden réteggel kibasztak, csak a sajátjuknak kedveznek. Lehet ennél rosszabbat tennie még bárkinek? Még Torgyán is jobb volna, pedig az se volt épeszű.
Tudom, hogy meleg van, de azért próbálj kijózanodni. Nem árthat.
@klonburger: "Annyi csak, h hallottam, sokan viszik innen a vizet"

Ezt én is hallottam. És tudod, hová viszik?
A marsra, mert ott akarnak új kolóniát létrehozni a...hát szóval tudod kik.
Én szeretem a dicsőséges vezénylő tábornokot, ha kell én a seggét is kinyalom! Ő bármit tesz, az úgy jó! Aki nem így gondolja, az mocskos liberálbolsevikkommunistazöldeurópaiszocialistageci, akinek majd jól kiosztunk egy kokit, és valamelyik intézetünk majd jól kimutatja, hogy ezzel mindenki egyetért.
@Kangörény_:

Akkor van igazi demokrácia ha én választhatom a sallert a koki helyett.
@adflexum: Az ember nem azért zsidózik, hogy megértsék. Az ember azért zsidózik, mert jó érzés. ;)
@$pi$: Hát, ha valaki épp ettől élvez el, ám legyen.:)
@gunfight: "nemtudom, de akik itt teli pofával szidják az orbánt, azoknak egyszer megfordult már a fejében, hogy mi lenne, ha gyurma lenne még mindig... "

Akik bő nyelvcsapásokkal nyalják a diktátor seggét, hajlamosak rettegni a Fletótól...
Hogy mi lenne? Inkább mi NEM lenne...
Nem lenne az egy évi mániákus ámokfutás és bosszúhadjárat, hazugság, lopás és embertelen kirúgás.
@Pszientológus: Szerintem te egy nyomorék jobbikos náci vagy. Apád nem ismerte az óvszert?
@sixx a bolsevik: Hahh ez jó! Hogyan éred el, hogy ennyire nem hat rád semmi, ami körülötted történik? Más szuperképességeid is vannak?

@adflexum: Jah. Nem tudom minek kerítenek akkora feneket neki. ;)
@Pszientológus: Szerintem a ti fajtátokat, a zsidómédiát, gerincében kell eltörni, még akkor is, ha már a padlón vinnyog. Mert ha felkel, akkor nem lesz irgalom...

Mint pártfüggetlen állítom, hogy rossz a nick-ed.
Nem pszientológus vagy, hanem pszichopata.
@waszabi: ez az összefoglaló a fidesz hozzáálásáról a politikához, és saját választóihoz tetszett. Respect.
@csi szi: Magyarország ismét a nyugdíjasok és az inaktívak paradicsoma lesz. Csak le kell váltani a mocskokat, ennyi az egész, ilyen egyszerű ;)

Kedves kínai nevű barátom! Az élet -csakúgy Magyarország- nem kétpólusú. Az az akkumulátor. Meg a laposelem. Meg Te.
Az amerikai kínai filmekben van jó meg rossz.
@Könnyen elkaptuk, uram!: Orbanescu sirjára sokan fognak hugyozni évek múlva, amikor szembesülnek vele, hogy mekkora kárt okozott "nemzetének" - a nemzetieskedés jegyében.
Az a király, aki megosztja népét - szar király, a legalávalóbb fajtából. És ez nem gazdasági kérdés.
@neoteny: Nos a két nagy folyó közül egyik sem Mo-n ered, szóval a vizük feletti kontroll nemzetközi együttműködésen alapszik.

Te! Figyelj! Nem csak az a víz, ami a felszínen látszik! Gondoltál már rá, hogy az ország ivóvízkészlete nem a folyók vízhozamával azonos?

Gondoltál már arra, hogy szemben Szlovákiával, az ország jelentős ásvány/gyógyvíz készleteken ül?
Gondolod, hogy Kína a Tiszából vásárol vizet? Nincs neki elég folyója? Akkor igen buta vagy.
@waszabi: Mivel a szerelem és a gyűlölet között kicsi a távolság, feltételezhető, hogy pont azok fognak a legvastagabb sugárban, akik most itt nyalnak, mint Lassie, a csodakutya.@thinker_:
@thinker_: aj, várjál... valami rémlik. egy bukott, hazug politikusról beszélsz, aki még mindig lopni szeretne, csak most nincs olyan pozícióban, hogy megtehetné, és ezért szánalmas, hatalommániás kísérleteket próbál tenni arra nézve, hogy visszakerüljön a húsos fazék mellé? róla van szó?

Így van! Most nem engedik a húsosfazékhoz. Most mások lopnak, és erősen tolják kifelé narancskönyökkel.
-Nehogy má! Vittél eleget, most mi jövünk! Nyócév sok volt éhkoppon!

Na, ezért tartanak tőle. Ja, meg valószínűleg valami van a tarsolyában. Valami információ valakiről. Merthogy mi újság a naaaagy elszámoltatással? Börtönbe a tolvaj komcsikkal! Egyetértek! Lássuk!
Mióta fidesz van, vagy szabadlábon vannak az eddigiek is, vagy csökkentették a letöltendőt, vagy még el se kezdték a pert!

De lózungnak jó volt. Hozott sok szavazót.
@Könnyen elkaptuk, uram!: nem baj, a lényeg, hogy rájöjjenek. Ehhez azonban szívniuk kell, hisz mindenki a maga kárán tanul leghatékonyabban.
Ez az ember egy dologban volt permanens az elmúlt 12 évben: megosztotta a népet, akár hatalmon volt épp, akár nem.
S szájával hangsúlyozza az egységet, az erőt - miközben pont az ellenkezőjét teszi a gyakorlatban. Hát ezért van kudarcra ítélve, mert az erő az egységben van, nem a megosztottságban. Ezt nálánál sokkal régebben , sokkal bölcsebb emberek felismerték a történelem során, s sikeresek is voltak.
Kár, hogy jogász létére ugyan tanult történelmet, de csak az akarnokságot tanulta belőle, az ilyen finomságokra nem volt szeme. Mert nem ezt kereste.
Éretlen ember ez, alkalmatlan egy országot vezetni. De térjünk vissza rá 3 hónap múlva, ne én legyek a megmondó. Bizonyítani fogja ez idő alatt saját maga mindezt, amit leírtam.
@Könnyen elkaptuk, uram!:

Nem tudom, miről vitatkoztok, de Kínában a felszín alatti vízkészletek feltárásáról volt szó:hir3.hu/magazin/2/66230/magyar_szaktudassal_kezdodhet_a_fold_alatti_vizkeszletek_feltarasa_kinaban

Egyébként Mo-n az ivóvíz jórészt artézi kutakból, és nem a folyókból származik.
@Könnyen elkaptuk, uram!:

Olvass vissza és akkor megtudod, mit gondolok.
Nem tartom korrektnek, hogy a manyupban maradóknak azt mondják, ezzel ők járnak , jl. Mi úgy döntötünk, hog azt tudtuk , 24%ot a állam elvesz tőlünk, és semmit n ad cserébe.
@waszabi: Mert egy egységes országban a racionalitás a döntő, míg egy megosztottban az érzelmek.
Orbán zseniális húzása az alaptörvény volt.
Milyen alkotmány az, aminek már a létrejöttekor azon gondolkodik az ország egyik fele, hogy miként lehet majd valahogy megváltoztatni.
Egységesítő? Erősen kétlem.
@Tedat: De pampogott és nem csak neked emeltek! És egy apró tényről ne feledkezz meg:fokozatosan!!!!!!!!!!
@nomac: Ez a "dobjál be még egy fidesz szavazatot valami fülkébe, hátha megnyugtat" ez nagyon ott van! Már ezért megérte felkelni ma reggel :-)
@Táskás Tóni: adopolitika: ez az egy elem, amivel a szocializmussal szemben mentek, ez pozitiv dontes volt...
nyugdij: lattal mar olyan pilotajatekot, ami nem sirassal vegzodott?
A "nyugdijrendszer" egy pilotajatek. A kulonbseg annyi, hogy nem a helyi erkolcstelen csalo, hanem az orszagos vezenyli, rendori hatalommal, ezert "biztosabb". Tenylegesen: a ma befizetett penzt kifizetik a korabban "befektetoknek" (mai nyugdijasok), akik nagyobb hozamot kapnak, mint amit "befektettek". A mostani "befektetoknel" (mai fiatalok) fog a rendszer lerobbani.
Ill. a masik teljesen cinikus lehetoseg, a "szerzodes be nem tartasa" az allam reszerol...
Pl. nyugdijkorhatar > varhato elettartam tokeletes peldaja annak, hogy a "nyugdijjarulek" valojaban egy ado, amit szabad felhasznalassal elkolthetnek, anelkul, hogy barmit is adnanak erte.
Folosleges szamolgatni, hogy mi lesz, mert csod lesz, csak nem ugy, hogy nem fizetnek, hanem ugy, hogy szep csondben kibujnak a kotelezettseg alol...
Azt nem ertem csak, hogy a tobbseg miben remenykedik?
A szocializmus 20 eve gazdasagi csodben elbukott. (Azota is fizetjuk az arat...) Akkor a szocialista maradvanyokra pl. nyugdijrendszerre miert varna mas sors?
Oruljon, aki ma nyugdijas, mert a most dolgozoknak, meg a sajat unokaiknak olyan minuszos kasszat hagynak, hogy ebbol senki nem labal ki.
Gratulalok, az oszd meg es uralkodj politikaja (nyugdijas 3 millio vs. mindenki mas) meg mindig sikeresen hatalmon tartja a nagy kaliberu fehergalleros bunozoket, legyen az a baloldal akar voros, akar narancsszinu kinovese...
@Tedat: Legyen de, fokozatosan gondolj azokra akiknek nem 35 év van vissza , hanem még annál is többet dolgoztak, nekik már némi "szerzett joguk" van ezt muszáj tudomásul venni.Mint ahogy korhatár emelés is történt van aki csak a 65 van aki csak 63,5 be (mint én,ha megélem ) van aki 62 és volt aki még a 60 ba.Nem egyszerre mindenki a 65 be!És ez a rendőröknél is megoldható lett volna ,és ész szerű is lenne!!!!!!!!!!!!!
@ursus artos: Azért én ebbe nem lennék olyan biztos! Emlékszik még a vezér a megaláztatására a Tv-ben.Soha nem felejt! Ez is egyik tulajdonsága a sok "jó" közül.
Sok itt a nyavajgas. Keves a gyerek, sok az oreg, aki viszont szavazhat. Megis mit vartatok? Az Mszp is csinalt volna hasonlot. A munkaltatonak viszont kevesebbe kerul a munkaeto igy elvileg tobbet vehet fel vagy fizethet.
Na még egyszer:Megfordítom a címet: "Amikor szeretnék Orbán Viktor lenni". Minden hónap elsején (fizetés napon),ha már bukott miniszer lesz akkor is lesz jó fizetése ( bukásban van gyakorlata , meg abban is hogy kell fizetést felvenni a semmiért 8 évig)- "Amikor nem szeretnék Orbán Viktor lenni" -akkor , mint a vicc szerint: "Lézerer Jenővel" együtt ülök helikopterben.
@Bandibacsi21: Képzeld én már teljesítettem (sőt már fizetik a nyugdíjamat is ) pedig még nem vagyok benne.Az utolsó mondatod számomra mint munkáltató értelmezhetetlen.
"Vágjon bele egy életre szóló kalandba ....! tankoljon, vagy vásároljon ....töltőállomásokon, gyűjtse a matricákat és óriási kedvezménnyel az Öné lehet..."
Na mi?
Egy svájci Victorinox termék.
@Pszientológus: Te idióta! Már nem mész a kurva anyádba a zsidózásoddal? Apád nem ismerte a gumit?
- a nyugdíjkorhatár előtti kifizetést jövedelempótló támogatásnak neveznék, és mellette nem dolgozhatna a honpolgár.

Ezt magyarázza már meg valaki! Ha nem dolgozhatok akkor milyen milyen jövedelmet pótol?
@Pszientológus: Sokáig gondolkodtam, hogy egyáltalán válaszra méltassak egy ennyire sötét, nyilas bugris bunkót.
Kevesebben vagyunk - most még - mint a megvezetett horda. Amikor a horda nagyobbik része végre rájön, hogy át lett baszva, akkor körülnézhetsz te is, te bolsevik szarrágó féreg!
@klonburger: A " csintalansó" virtigli bolsi kommunista ideológiát terjesztő szennyműsor az egyébként általam nézett és elfogadott HírTv-ben. Ez miafaszért jó nekik, én nem tudhatom.
@rókafogta:

Azt hiszem arra gondolt hogy ha csökken a munkáltató bérköltsége azzal a 10%-al amit nem kell betolnia a nyugdíjalapba akkor több vagy jobban megfizetett munkaerőt tud vásárolni a felszabadult pénzzel.
@neoteny: egy magyar munkáltató? Hol élsz te? Zsebre teszi és jót röhög rajta.
@mohaa:

Milyen igaz... épp' ezért már nem is Mo-n élek. :)
@neoteny: Csak gratulálni tudok! Akinek egy kevés józan esze, meg szerencséje van, az elhúz innen és vissza se néz. Hülyeország a hülyéké!
Magyarországon nincs a munkának becsülete. Akkor mit csodálkoztok azon, hogy a választott vezetőink arra brazíroznak ne kelljen nyugdíjasokat fizetni. Nyugdíjasként nyugodt pihenés? Előbb elpatkolsz mire megéred a nyugdíjat!

Azok a választott vezetők akik még életükben 1 napot nem dolgoztak. A magyar politikusságot mint foglalkozást nem nevezném munkának. De még ők sem. Nem csoda, hogy a havi fizetésük megnevezését egyhangúlag NEM munkabérnek hívják...
@vitézlajszló: Na erre én nem vagyok hajlandó. Húzzon el az aki tönkretette az országot! Előbb-utóbb ez is bekövetkezik. Főleg ha nem ölbe tett kézzel várjuk...
@kovi1970: OK. Akkor gyerünk, csináljunk valamit az idióta söpredékkel szemben!
Baj van, nagy baj van, nagy szarban vagyunk. Kihúzzuk magunkat vagy újra gyarmat leszünk?
A mostani politikai "elit" helyett szívesebben látnék norvégokat, hollandokat, svédeket, de még szlovéneket vagy horvátokat is. Az úgynevezett politikai elitünket kellene már a búspicsába küldeni, ottfelejteni valahol a posványban, ahová valók!
Ezután végre dolgozhatnánk országunk megmentésén.
2000-2010 között Mo-n éltem; nem mondhatja az ország hogy nem kapott (még egy) esélyt tőlem. A legszomorúbb az, hogy nem csak a hatalommal (vissza)élő emberek teszik rögössé az életet ott, hanem az átlaghalandók nagy része is komoly energiát fektet abba hogy megnehezítse embertársai életét. Én úgy láttam hogy egy visszacsatolt önerősítő folyamat történik: a legtöbb ember roppant geci a másikhoz aminek hatására még gecibbek az emberek vissza és így pörög az érzelmi/erkölcsi szakadékba a társadalom. Nem csak fegyverrel lehet ölni a másikat -- mint ahogy az délebbre történt nem is olyan régen -- hanem stresszel is, és abból bőkezűen osztogatnak fent is, középen is és lent is.

Ahogy a szólás tartja: a magyaroknak drukkolok de nem rájuk fogadok.
@neoteny: Sajnos, ez nagyon nagyot talált!
Ezt minden normálisan gondolkodó (kisebbség!!!) honfitársam jól tudja.
A magyarok gecisége az államtól ered, a faszkalap istván (nemmagyar, türk) király(?) óta.
@vitézlajszló:

Azért Mátyás idején fénylett a magyar puma szőre. Kiváló pénze volt az országnak, az állandó (zsoldos)hadsereg lehetővé tette az erőprojektálást, a korai reneszánsz fénye beragyogta a Kárpát-medencét is.

Sajnálatos hogy egészen az ő koráig kell visszanyúlni egy pozitív példáért.
@csi szi: ez most kortesbeszéd akart lenni?:)
@neoteny: Én ezt megérteném ,csak hát megint valami bruttósításról beszélnek(nálunk ez a divat).Megint átbasszák a népet ,mint a szuperbruttóval.Ugye még az adó törvény is azt mondja: a meg nem kapott jövedelem nem számít az adó alapba : De nem Magyarországon (abszurdiszánban, hülyék országában, átbaszottak országában)kinek melyik tetszik.
@rókafogta:

Elhiszem; de akkor ne makogjon a kormányzat munkahelyek teremtéséről amikor munkahely-gyilkos elvonási politikát folytat.
@neoteny: Sajnálatos bizony! Én még abban sem vagyok biztos, hogy Mátyás mindezt derék magyar honfiakkal vitte véghez.
A fajtám sajnos mindig széthúzó, irigy, féltékeny, suttyó banda volt, van és lesz. Európa köp reánk nagyívben, megfigyelhető lesz hónapokon belül.
Azert ez nem igaz. A poganysag zsakutca lett volna. A Kadar kor is az volt, es ez a mentalitas folytatodott 1990 utan rarakodott liberalizmus idolokkal. Nezzuk meg a totokat, horvatokat pl. Nagy ontudat mert friss nepek.
@Bandibacsi21: Először: tanulj meg írni!
Másodszor: a "pogányság" mindaz, ami nem a katolikus anyaszentfegyház. Én hívő ember vagyok, de nem vallásos, főleg a tökorrú, pedofil katolikus fegyház vallását nem követem és nem ajánlom követni!
A liberalizmus nélkül nincs demokrácia, hülye baromarcú bolsevik férgek, értitek?
@neoteny: Miért valaki azt hitte? (Tudom a szuperbruttó a szocik találmánya volt 1.26 szorzó, de fő Viktorunk 1 számú választási ígérete az azonnali eltörlése volt)mit tett ezzel szembe? 16% adó kulcs ami 21,5% mindenkinek (még így is 500 milliárd hiány)vagyis valaki végig számolja a munkáltatóknak a terhek maradtak, ugyanolyan átbaszás mint a társasági adó(az adó alapba beletették az Ip. adót , ami nem volt benne és ezzel az 50 millió alatti vállalkozások terhei semmit sem csökkentek,sőt..... Szóval parszt vakítás itt minden.
orbánviktor: deszeretnékorbánviktorlenni
Írta: orbánviktorverse
deszeretnékorbánviktorlenni
akezemetmindigcsókoltatni
cigányokkalpucsítani
kurucokkalnyargalózni
emberekkeljólkibaszni
emberekkeljólkibaszni
emberekkeljólkibaszni

Bazmeg! Én lettem a kunbéla!
Picsába szíjgyártókám!
Pofázzadmá, hogy eznemisígyvanvagy dehogynemcsakúgy bazmeg,bazmeg szíjgyártó féreg pofázzad a büdöskurvaéletbe mermég bukunk a végén oszt jöhetnek a terrorosaim a Q7-esekkel kimenekíteni a családot kolumbiába........
Nézzetek híradót! Ételízesítők különadója, na ja. Ez itt tényleg HÜLYEORSZÁG!
Ennyi hülyét egy rakáson máshol nem látni, az biztos. Mer fő az egészség, meg a húsleves.
@bigyibogyo:
Csak is az igazat, a színtiszta igazat, a narancsszínű igazat, a mi igazunkat, a viktor igazát, az egyetlen igazat.
@vitézlajszló: "Mer fő az egészség..." ezért együnk kettővel több dinnyét, mondta a miniszter. Állítólag azt is mondta, hogy a formátlan dinnye nem olyan jó ízű, mint a formás, ezért csak a formásat szabad árulni.

Igaz, hogy én nem mondtam a termelőnek, hogy ebben az évben kettővel többet akarok enni, mégis többet termelt. Mosógépet sem akarok venni, mégis termelik világnak.

Most már csak azt várom, mikor szólnak a kocának, hogy 14-et kell fialni.
@legeslegujabbkor: Jól sejted, az önkéntes pénztárak mogyorózását a fű alatt már a tavasszal megkezdték. Áprilisban jött egy leirat a Matolcsy-agytröszttől, hogyaszongya "várják az ötleteket, milyen kormányzati intézkedéssel lehetne lejjebb szorítani az önkéntes pénztárak költségszintjét (!!!)". Na most azt tudni kell, hogy önkéntes pénztári szegmensben a szereplők nagy száma és a piac töredezettsége miatt sokkal komolyabb verseny van, mint a magánnál volt, ott a költségeket a piac réges-régen lenyomta az optimálisnak nevezhető szintre.
@Dr. No: És elég nehéz lesz megmagyarázni a munkavállalóknak, (mivel a pénztárak a múlt évben elég tisztességes hozamot értek el), hogy ezt a plusz járulékot inkább egy állami (1 hónap múlva létrejövő) pénztárba fizessék megvédés céljából, mert ugye a munkáltatójuk összejátszik a pénztárakkal, és direkt eltőzsdézi a pénzt.
süti beállítások módosítása