Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/03/28/gulyas-gergely-miniszter-mutet-gyogyulas-fajdalmak-kormanyinfo "Vélet... (2024.03.28. 18:56) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.04.27. 06:09 Fabius

Gyöngyöspata: Zámoly újratöltve

Címkék: fidesz romák pintér sándor strasbourg gyöngyöspata véderő

A véletlen - és egyéb ügyek - úgy hozta, hogy tegnap Strasbourgban akadt dolgom. Furcsa volt nézni, ahogy a helyieknek az AFP hírügynökség beszámolójában megtalálható "cigány" és "evakuálás" kifejezésekre ökölbe szorul a záróizmuk. Hiába, feltétlen reflex ez abban a városban, ahol ismerősként csengenek a Krasznai és Góman nevek.

A nap - számukra - legfontosabb kérdésévé vált, hogy a töketlenek, akiket mi kormánynak hívunk, vajon mit tesznek az ügy rendezése érdekében? Mert valahogy nem úsznának a boldogságban, ha újabb menekültcsoport érkezne a városba menedékjogra apellálva. Mit válaszolhattam volna? Bepróbálkoztam egy "csak kirándulni mentek" formulával Szijjártót plagizálva, de kiröhögtek. Ekkor bedobtam a Sanyi bácsi éppen most pofozza fel az összes jogsértőt Magyarországon, és rendet tesz két hét alatt - mondatot, de ekkor már sírtak is. Még csak a röhögéstől.

Erre alig érek haza és mit látok? A romák és a Jobbik birodalmi lépegetői pofozzák egymást, míg Pintér Satyek az igazak álmát alussza a felfordulás közepén. Az egyik oldal online forradalmárjai egymással vitatkoznak a faszbúkon, hogy akkor flash mobot vagy igazi tüntit szervezzenek, mer'az már régen volt, a másik oldalon meg a szent turulra tesznek igaz esküvést, hogy az nem létezik, hogy a Véderősök provokálni akartak. Közben a kormányzati szájhabzásban olyan mondat szédül ki Kontrát Károly szájából, hogy itten'kérem a közbiztonság napról napra javul. Nem tudom hol él ez, de nem itt köztünk, az kurvaélet.

Szerintem ebben az ügyben most van ideje a számvetésnek:

1: Az tarthatatlan, amit vidéken egyes helyeken néhány roma család megenged magának. Ezzel igenis tenni kell valamit, nem majd meg holnap, nem egyszer és kitudja mit. Éppen egy éve annak, hogy Balogh Zoltán az Index kérdéseire felelgetve elosztotta a semmit sokfelé, roppant rejtélyesen arra hivatkozva, hogy konkrétumokat mondani felelőtlen luxus kampány idején. Az eltelt egy évben is csak annyi derült ki, hogy nulla konkrétummal és elképzeléssel bír a kormány a cigánykérdésben, és Balogh Zoltán is egy közepesen felkészült széltoló.

2: Az is tarthatatlan, hogy a Jobbik a birodalmi lépegetőin keresztül igyekszik a szimpatizánsaihoz beszélni az egyetlen témában, amit nem lopott - még - el tőlük a Fidesz. Nekem ne gyertek, hogy ti csak a rend miatt, meg izé. Lófaszt gyerekek! Ott melegedtek a parlamentben ti is egy éve, nektek hány érdemi törvényjavaslatot sikerült kidolgozni a helyzet kezelésére? Úgy van, egyet sem. Mert a cigányláger és a születésszabályozásos marhaság nem az, bármennyire is szeretnétek. Úgyhogy Vona Gábor a mai kirohanás hevességével esetleg hívja vissza a pitbullokat, és üljön neki kidolgozni egy megvalósítható - jól figyeltél? - tervet. Már, ha nem csak klaffogni és trappolni akar, hanem érdemi megoldást is keresni.

3: A ballib oldalon is ideje volna tudomásul venni, hogy a romáknak nem csak jogaik vannak, hanem kötelességeik is. Lehet ellenvonulni meg tüntetni, nemes dolog a jogokért harcolni, csak faramuci, ha mellette az elmulasztott kötelességeket elfelejtitek számonkérni. A faszbúk csoport gründolás nektek is jobban megy, mint az életképes megoldás megtalálása. A jogok maradéktalan megőrzése közben eszetekbe jut beszélgetni a romákkal arról, mire jó az erdő azon kívül, hogy gyújtóst hasogatunk belőle? Vagy ilyenkor nem fontos a környezetvédelem, mert éppen más dolgunk akadt?

Időszerű lenne, ha Magyarország szabadon választott politikusai végre lendítenének valamit előre ezen az ügyön. Nyugodtan tegyétek le a kaszát, kapát, vascsövet, és próbáljátok meg a fejeteket másra is használni egymás izomból lefejelgetésén kívül. Akkor - talán - elkerülhetővé válik, hogy az egyszeri embernek ne égjen úgy a pofáján a bőr Európában, mint tegnap nekem.

Jah, még valami: Pintér Sándor ma reggel mikor tátott szájjal rácsodálkozik az eseményekre, akkor nagyon figyeljen: ha egy barna kerek valami esne ki a száján, harapjon rá jó szorosan, mert az már az ánusz gyűrűje lesz. Ugyanis éppen most rúgták seggbe romák és véderősök kézen fogva - mint a jogállam és a rend megtestesítőjét - olyan mértékben, hogy szerintem kiesik a saját száján.

Itt volna az ideje átengedni a rendcsinálást olyan embernek, aki nem csak a szájával ért hozzá.


 

293 komment · 16 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr942858347

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A gyöngyöspatai összeesküvés 2011.04.28. 17:47:51

Ismét szomorú feladat előtt állunk - de hát már csak ilyen ez a posztkommunista valóság, a parlamentben még mindig aránytalan képviselettel rendelkező partizáncsapatok gondoskodnak arról, hogy egyetlen pillanatig se folyhasson nyugodt, békés építőmunka...

Trackback: Rendkívüli állapot - cui prodest? 2011.04.27. 20:05:16

Miért nem cselekszik időben egy titkosszolgálatokat is irányító belügyminisztérium, amikor etnikai zavargások közelébe kerül egy település vagy egy régió? Pedig ujjgyakorlat volna Pintérnek a gyöngyöspatai ügy elintézése.Az mondjuk igaz, hogy az apadó ...

Trackback: Elgurult Lázár János gyógyszere 2011.04.27. 19:05:51

  Mi másra gondolhatnék azok után, amit mondott Jánosunk? Persze még az is előfordulhat, hogy túl sokat vacsorázott (megteheti, hisz ő vitte valamire, gazdag sőt, még a fia is a legjobb parti lesz 20 év múlva). De lássuk mit is mondott: Minde...

Trackback: Nácizni vagy cigányozni az igazi? Egy biztos: mindig a másik a hülye 2011.04.27. 16:50:13

Nincs mit tagadni, januárban nagyon megdöbbentett az a rengeteg, tartalmát és hangnemét tekintve meglehetősen durva hozzászólás, ami a West Balkános tragédiát követő cigányozással kapcsolatban írt szövegemre érkezett. Akkor 95:5 arányában a cigányokkal...

Trackback: 2011. április 27. 2011.04.27. 16:02:03

Álnok "polgárháborúk" Ne láss mást, csak mi megoszt, acsargásra bír, így éld napjaid. Ki dönt érted ma, tapsol és várja, vajon éled a vágya? Ne lásd a tolvaj,miként fűz láncot nekedőrjöngésedből.  

Trackback: Állam, Erőszak, Monopólium 2011.04.27. 15:20:53

Mi a különbség egy állam és a maffia között? Komolyan. A maffia megvéd a többi maffiától és elsősorban önmagától (nem gyújtja fel a boltodat), de csak akkor, ha befizeted az általa kiszabott védelmi pénzt. Az állam megvéd a külső inváziótól (...

Trackback: Nácizni vagy cigányozni az igazi? Egy biztos: mindig a másik a hülye 2011.04.27. 14:19:38

Nincs mit tagadni, januárban nagyon megdöbbentett az a rengeteg, tartalmát és hangnemét tekintve meglehetősen durva hozzászólás, ami a West Balkános tragédiát követő cigányozással kapcsolatban írt szövegemre érkezett. Akkor 95:5 arányában a cigányokkal...

Trackback: Föld alá a hajléktalanokkal! 2011.04.27. 13:58:04

Tarlós István, Budapest Székesfőváros méltóságos főpolgármestere és kreatív csapata újfent bizonyította, hogy városjobbító ténykedésének homlokterében kizárólag a legfontosabb dolgok állanak. A frissiben beiktatott várospolitikus első intézkedései közö...

Trackback: Földműves a felhőkarcolók között 2011.04.27. 12:13:53

Egy olyan közösség, amely nem esett át a maga felvilágosodásán és polgárosodásán, előre borítékolhatóan kerül konfliktusba a modern társadalommal. Globálisan a fundamentalista iszlám, itthon a cigány közösség kerül ilyen bajba. Hiszen mindig kialakul a...

Trackback: Földműves a felhőkarcolók között 2011.04.27. 12:13:53

Egy olyan közösség, amely nem esett át a maga felvilágosodásán és polgárosodásán, előre borítékolhatóan kerül konfliktusba a modern társadalommal. Globálisan a fundamentalista iszlám, itthon a cigány közösség kerül ilyen bajba. Hiszen mindig kialakul a...

Trackback: Segítsünk a szegény gyöngyöspatai romákon! 2011.04.27. 12:11:28

Kedves honfitársaim!Megdöbbentő dolgok történnek Gyöngyöspatán, most éppen a gyerekeket és a nőket evakuálják a faluból, és viszik őket Csillebércre és a Tisza-tó mellé. Persze a duma most is megy, de itt az ideje a tettek mezejére lépni! Éppen ezért s...

Trackback: Újra megjelent a genny Véderő "A Hosszú" Gyöngyöspatán 2011.04.27. 11:48:56

 A "Csöpög A Pöcsöm" Véderő több tagja hétfőn ismét megjelent Gyöngyöspatán, ahol egy magánterületen továbbra is meg akarják tartani önvédelmi és harcászati ismereteket oktató táborukat. Itt akár hatéves gyerekeket is táboroztatnának....

Trackback: Íme az igazság: Gyöngyöspata elcsatolva! 2011.04.27. 11:11:34

Kedd este összeverekedtek a Gyöngyöspatára visszaszivárgó Véderő szimpatizánsai és a helyi romák. Utóbbiak állításai szerint a szélsőjobboldali egyenruhások egész nap provokálták őket, majd meg is ütöttek valakit. A Véderő parancsnoka azt mondta: 100&n...

Trackback: Tömegverekedés, vagy lincselés? 2011.04.27. 10:47:13

 Ha 80-100 Véderős verne agyon lapátnyelekkel 4 Romát az is "Tömegverekedésnek" lenne aposztrofálva, vagy arra lehetne használni a lincselés jelzőt?Mindenhol atrocitásnak, tömegverekedésnek, összecsapásnak hívják azt ami tegnap történt, ...

Trackback: Verekedés Gyöngyöspatán 2011.04.27. 10:15:02

A kedden éjjel kitört verekedésnek több sérültje is van. Az MTI reggeli hírösszefoglalója szerint a konfliktus a Véderő elnevezésű szervezet tagjai és a helyi romák egy csoportja között robbant ki, eddig pontosan nem tisztázott okból. A Véderő szerint nég…

Trackback: Akármilyen Gárda: Csak megy és megy és megy 2011.04.27. 10:14:57

A magyar törvények jelentős részéről közismert, hogy csak annyira érvényesek, amennyire a népesség jámborabb hányada betartani hajlandó őket. Bár lértejöttéért, és sikeréért szurkolunk, ezért is fejeztük ki korábban kételyeinket, hogy egy szigorú dohán...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Viktus: Nem homokba dugás ez, hanem nyílt kiállás a cigánybűnözők mellett. Ez van, na tessék hazamenni, nem nézgelődni itt tovább.
@regress:

Komolyan, a baromságodon kínomban mosolyogni tudtam csak.

Amikor a 17 éves lány végigsétál egy utcán, és 8 cigány támad rá, meg akarják erőszakolni, az is provokáció?

Vagy amikor az öreg nénire egy horda rátámad, és kishíján agyonverik (van, akit agyon is vertek), ő is biztosan provokált.

Nehogy már ne lehessen egy utcán végigsétálni mert megtámadják az embert ezek a mocskok. (bár jelen pillanatban sok helyen ez a helyzet....)
@regress: "ezek a lovonbaszó "keresztény" ősmagyarok miért nem pl.enyingen edzettek?"

Azért, mert ott még az államhatalomnak sincs szava az enyingi bodzaszedő maffiával szemben.
Oda nem mernek menni a nemzeti őrseregek, mert kinyuvasztják őket cigányok. Mondok neked valamit: elítélték már a román sportoló gyilkosait? Ugye nem. Ennyi.
@RAMBO: Sajnos nem tud mit tenni, fölöttébb alkotmány-ellenes lenne elvenni a cigányoktól a szavazati jogot.

Egyéb ötlet?
Menjenek Franciaországba! Sarkozy imádja őket:)))
a problémás környékeken 50 év haszonbérleti jogot kell adni a földekre telepeseknek, akik hebron környékén élnek most.
@Mutyuru: Ez nem ellentét, szimplán nagyon sok helyzetben a tény. A "romák" nagyrésze ugyanis csak segélyeken él, munkába pedig még csak véletlenül sem mennek.

A két mondattal nem megoldást kínáltam, hanem rávilágítottam arra, hogy az efféle söpredékek az országnak ígyis-úgyis csak hátrányára válnak....
Kapjon mindenki INGYEN repülőjegyet Indiába, aki csak kéri. Ott nem lenne kisebbség.

Viszont VISSZA csak akkor jöhessen, ha hitelt érdemlően igazol, öt év folyamatos munkaviszonyt.
Már zámolyi "időkben" lépni kellett volna. Minden józan ember-már akkoriban-tudta,érezte,hogy előbb v.utóbb balhé lesz.
A pollkorrektség jegyében még mindig megy a mellébeszéd, valahogy még most sem akaródzik megérteni, előbb rend!
Az nem megy, hogy integrációs ál-intézkedések, kirakatmegoldások közepette dúl az anarchia.
Rend. Ez az első. Aki ezt nem így gondolja tűnjön el valahová. (USA, Brüsszel, Svédország stb.)
13 évvel ezelőtt még sehol sem volt Gárda...mégis voltak cigánybalhék. Csak akkor még jobban félre lehetett tájékoztatni a nagyérdeműt.
Ennek a világnak vége, a magyarság önvédelmi reflexei beindultak. Ez van.
Érdekes, hogy a titkosszolgálati szál eddig még nem jött elő, de kíváncsian várom a konteósok kommentjeit. Másik kérdés: Kelet-Szlovákiában is volt egy ilyen cigánylázadás, ott hogyan tettek rendet? Nem kéne elkérni a receptet, hogy végre béke legyen?
@Viktus: ezek szerint őket is felderítőnek nézték,1:1 másodk félidő köv.
Zúzza egymást az Alien és a Predator. Én csak egy tejeskávét kérek.
@hazug fidesznyik: hát ezért kérdezem.mert igy nem hitelesek.
A cigányok egy málnás fröccsért mindenre hajlandóak.

Ezt ismerte fel a politika.
Most éppen az LMP.
@boomer22: mosolyogj,ez a második legjobb dolog amire a szád használhatod.mellébeszélsz ,mint szarhírtgyártó peti
@Mr. Rustical: ez nem úgy tűnik, mintha ennek a kormánynak problémát jelentene
Meg úgy ámblokk, miért nem lehet az ilyen hiperaktív fajvédőknek kinyitni a szemüket?

Nálunk nyugatra sehol senki sem örvend a cigányoknak, még a kormány sem (legjobb példa erre az előbb felhozott Franciaország). És lám, a legtöbbjük gazdasága robog. Nem azt akarom ezzel mondani, hogy teljességgel a cigányok hátráltatnak (bár tény, hogy ha nem lenne az a sok nekik perkált segély akkor ejj....) , hanem inkább a felfogás értékelendő - ami rossz az emberek nagyrészének, azt egyszerűen ki kell iktatni.

Itt is például ha kimegy az ember az utcára, és megkérdez 50 másikat, hogy mit gondol a cigányokról, garantálom, hogy 49-et egyből a hidegrázás és a hányinger kerülgeti - és a médiának ehhez semmi köze, hisz akármilyen gyilkosság, fosztogatás, késelés történik, a híradók az esetek 90 százalékában nem említik hogy cigány-e az elkövető... Ennek ellenére mégis itt vannak, mégis élősködnek. Miért?

És aki kételkedik a fent leírtakban, annak megint csak azt tudom mondani, hogy ki kellene lépni a kis burokból. El kellene menni Gyöngyöspatára, vagy akármelyik nagyrészt cigánylakta faluba. Minden megkülönböztetést elvetve, egyszerű, hétköznapi emberként kellene végigsétálni este 9-10 óra körül. Aki egy ilyen élmény után nem ítéli el a cigányok nagyrészét, az totál agymosott. És képzeljék el, hogy milyen lehet ilyen körülmények között élni.
@regress: Élmény veled vitatkozni, pajti.
ok.ezt a poént nem tudtam kihagyni,bocs.
No dehat megmondta anno kover is, semmi rossz nincs abban, ha kopogatocedulat "vasarolnak".
egyenlito.blog.hu/2010/02/26/egyenlito_tv_jaszapati_pocs_janos_a_falu_bikaja
@regress:

Elég életszerűen hangzik :P mit vittek volna el ? egy rajkót? :P
azt viszont nem értem,hogy néhány önjelölt "terminátor"odamegy rendet tenni,mert szerintük a rendőrség impotens/tényleg az/ aztán ha pofánverik őket/jogosan/szaladnak a rendőrökhöz sírni.az a szomorú ,hogyha tényleg baj lesz/ne legyen/ a "felbújtók biztonságos helyen maradnak,és büntetlenek
@regress:

Gondolom eddig arra építettek, ha ők ott vannak rendőr is van :P Magyarországon az a trend, ha segélyhívásnál mondod betörtek cigányok órák kérdése arra megy egy rendőr, ha azt mondod gárdisták vonulnak fel azonnal minden rendőri erő készenlétben ...
@regress:
"azt viszont nem értem,hogy néhány önjelölt "terminátor"odamegy rendet tenni,mert szerintük a rendőrség impotens/tényleg az/ aztán ha pofánverik őket/jogosan"

Jogtalanul verték őket pofán.
Ez önbíráskodás volt a cigányok részéről. A helyes mód az lett volna, ha hívják telefonon a rendőrséget.

Másrészt elfogadom, hogy lehet, hogy provokáltak a Véderősök, és ritka nagy f.szok, ha megverették magukat...
Ha én a faluban laknék, és hetente leköpnének a cigányok, havonta kirabolnák a fáskamrámat, és a rendőrség szarna rám.... akkor nekem mindegy lenne, hogy ki jön, lehetne akár maga Hitler a nácijaival, én szállásolnám és támogatnám!
@Tedat: hogy mondhatsz ilyet??? hiszen ok csak hidpenzt szedtek...
Valahol (nagyon messze, annyi biztos) a politikusok reakciója is érthető. A mostani nem roma rettegők nagy hányada is valószínűleg segített a kormány döntő többséghez jutásához, így aztán azok szarnak mindenre és mindenkire, többek közt azokra is, akik az ostoba ígéreteiket elhitték, és a hatalmat a kezükbe pottyantották.
Összehordhatunk itt lapátszám magánélményeket, poszt-ollózásokat, újsághírekből tetszőlegesen szemezgetett sorokat, esetleg szakirományokból szedett, ütősnak ható kivonatokat, szóval tücsköt-bogarat a cigányokról, a bűnöző hajlamú etnikumról, a mélyszegénység közép-európai tenyészpopulációjáról és egyéb közmagyar rákfenéről, ami csak belefér, ám ez a problémahegy, ami előttünk magasodik, politikailag faji, gazdaságilag meg regionális vonatkozású, azaz kibertéren és blogon át talán megítélhető (bár ez is kétséges számomra), de egész biztosan nem megoldható.

Magyarországunknak akad baja így is elég, kár lenne még ezt is a többihez növeszteni. Csupán származása, kinézete alapján senkit nem dugunk börtönbe, nem vegzáljuk, nem toloncoljuk ki, nem deportáljuk vagy épp késztetjük menekülésre, és végképp nem likvidáljuk. Nem arról van tehát szó, éppenséggel európai, netán demokratikus-e vagy sem, mikor ilyesmihez folyamodunk, mikor ehhez (azaz etnikumok közti atrocitásokhoz) mért hangnemet ütünk meg. Hanem hogy nem emberi, magyarán: embertelen. Ez sokkal fájóbb, mert egyetemes deficitre vall.

A köznapi élet normalitása jogi biztosítékainak megteremtése, a törvényi palánkemelés és körülárkolás meglehetősen macerás meló, és sajnos nem egyszeri vállalás: folyton el kell végezni, újra meg újra. Aki meglopja a másikat, azt tetten kell érni, vagy hatóságilag is feltárható életvitelében kell olyan Achilles-pontokat keresni, melyek bűnösségére vallanak. Aki rabol, erőszakoskodik, azt a rendőrség hivatott megfékezni, csendre és tisztességes magatartásra inteni, olykor szorítani is, mert mikor ezt helyette a közpolgár teszi, akármilyen kiképzés és ideológia elsajátítása mellett is, az nem az államrend erősítése, sokkal inkább annak kikezdése felé visz. Manapság az állami erőszakmonopólium privilégiumával az a legfőbb baj, hogy annak birtokosai nem észlelik: a kizárólagos jog mellett ez egyben kutya kötelesség is. Ugyanis aki ennek mandátumával bír, annak élnie is kell ezzel, mikor helyzet van. Vagy ha nem, akkor majd más teszi meg helyette, ohne mandátum, ohne jogkeret vagy mérséklet. Az indulat lábra kap és megy a maga feje után. Sokféleképpen ítélhető meg az ilyesmi, épp csak országépítő eljárásként nem.

A rutineljárás köznépi berkekben, hová indulatok ragadnak sokakat, póriasan egyszerű. Ha bűnös a cigány, ha lumpen a cigánysor, máris bűnbakká lesz ezáltal egy egész népréteg, sőt egy egész nemzetrész. Jól elhatárolható, tisztán kivehető, bárki szemlélő számára első pillantásra is szembeszökő eltérések emelik ezeket az embereket ma még csak pellengérre, holnap, meglehet, vérpadra. A nyomorultak – mert azok – kultúrája sosem adaptálható a rajtuk kívűl és megítélés szerint egyben felettük is állók számára, itt csak a zsigeri ellenérzés játszik, a bárkire gyorsan és gátlások híján ráaggatható sabloncetli: cigány, tehát genetikailag deviáns. Romlott, élősködő, nagyszájú, követelőző, elfajzott bagázs, rögbuta, vérgőzös, a mocsokból, melyben tobzódik, kiemelhetetlen. S máris elintézve ezzel közel úgy hatszázezer ember. Milyen izgi, hogy ismét ennél a számnál és nagyságrendnél tartunk, mint volt már ez eseménydús történelmünk folyamán nem is oly rég.

A történet, ha már idáig fajult, még innen is többfele ágazhat. Az etnikumközi háborúságtól a kikényszerített kivándorláson át egészen az integrációs doktrínáig terjed a paletta. Oly sok bizonytalanság közt is egy valami biztosra vehető, szimpátiától és politikai oldalaktól függetlenül, mert tisztán pszichológia: akit ellenségként kezelnek, azt a megtapasztalt szemlélet- és bánásmód előbb-utóbb azzá is teszi. Az "utóbb"-on ma már mintha túlhaladnának az események. Az "előbb"-re kellene inkább koncentrálni. Az áradatot végeredményben nem a gát állítja meg, hanem az akarat, az elhatározás, mely eszközökhöz nyúl és töltést emel. S mikor ezt nem kapkodva, a vész beköszöntével, hanem még azt megelőzően teszi, nevezzük józan előrelátásnak.

Mert nem bontjuk meg a másik területén fekvő gátszakaszt és nem robbantjuk be a forrásvidéket, hogy ezáltal mentesüljünk az ár pusztításától. Pedig még kézenfekvőnek is tűnhet. Nem. Általában nekilátunk, és erőnket megfeszítve a magunk szakaszán védekezünk, lehetőség szerint még jó előre. Talán ebben a regionális háborúságban sem ártana valami ehhez fogható metódust kieszelni a fejünkre gyűlt vész elhárítására, mert itt nem létezik idegen, mindenki számára semleges terület, holttér, miként valójában nincs ellenoldal sem. Mind mi vagyunk: az ország, egyazon államtest részei, és abban, tetszik, nem tetszik, egyúttal szomszédai is egymásnak. Talán nem populáris rigmusoktól aláaknázott emelvényekre hajtott ezreken kellene ad hoc autodafét (vagy aki így aposztrofálná: hekatombát) végrehajtani, sokkal inkább a kényszer előtt fejet. És törni, törni azt vég nélkül, elszántan: mi lenne, mi az isten lehetne az, ami itt és most békességre s nem belháborúra visz.

Mert ha ez utóbbi következik be, abban már tényleg nem akadnának győztesek.
"100-120 roma karókkal támadt négy békésen sétáló, civil ruhát viselő férfire."

Ezt a csak a szélsőliberálisok és elempés buzik torz világában hívják "verekedésnek". A valóságban a mocskos, primitív cigányhorda megint lincselni akart.
A témával kapcsolatban ez az egyetlen mértékadónak mondható poszt, amit eddig olvastam, gratulálok!
Ami ezen kívül eddig megjelent akkora kimondhatatlan mértékű idiotizmusról tett tanúbizonyságot, ami tökéletesen jellemzi az elmúlt 22 évet.
@imperial: A vadembereket valahogy meg kell fékezni! Bőrszíntől függetlenül!
A degenerált, hülye kormány Btk.-t akar módosítani. Hát, ez aztán elejét veszi az őrjöngésnek! Sül már a bukta narancskomcsi eftásak!
A rendőrség impotenciáját előidéző kormány most szembesül saját hülyeségével.
@Advanced Flight: Én azt hittem, hogy az LMP a legújabb és legkisebb párt a parlamentben (róluk viszont nem esik szó a posztban).
Erre még Einstein papa is azt mondaná:ennek az egyenletnek nincs megoldása.
A rendőrség töketlen,de ez pártfüggetlen,manapság csak szabálysértési pénzek behajtásáról szól a szervezet.
Aki tud,segitsen a memóriámnak!
Valaki(nálam okosabb ember) azt találta mondani:"fizesd meg a rendőröket,meg a tanárokat!"-és akkor biztos lehetsz a fejlődésben,a gazdaságot a polgárok elintézik.
Ezt nem hajlandó felvállalni 50 év óta egyetlen párt sem.
A négy ember provokált, az idiódák, és innen már természetes, hogy 30 cigány esik nekik, és leveri őket.
Bammeg innentől én is eljárhatok így? Nem? De kár!
@Öreg Sam: A rendőrséget a jelenlegi kormány végképp lejáratta, mivel törvényben mondta ki róluk, hogy hazugok.
Nem hinném, hogy ki mernék küldeni őket a vadállatok között rendet csinálni, csak a helyszínt biztosíthatják.
Amikor levonulnak - mert egyszer levonulnak - kezdődik a balhé, mert rendet csinálni nem képesek, illetve ennek a kormánynak az érdekében lehet, hogy nem is igazán akarnak.
Jöhet az orbánkommandó!
Van a bunkó cigány, meg a bunkó gárdista. Ez egy robbanó elegy.

Van a békés cigány, meg a bunkó gárdista, ez egy rövid kanóc, de hatástalanítható.

Fordítva is.

Aztán van, amikor mindkettő békés. Ehhez bizony indító töltet kell! Erre, a legtöbb robbantómester "politikust" használ.

Rohadtul gáz, ezt épp itt leírni, de lennének még a Magyarok.

Ők csak akkor kerülnek elő, amikor se robbantómester, se politikus sincs a közelben.
@boomer22:

"a maradék 1 százalék pedig jóravaló dolgozó ember, az szerintem okot ad egy ilyen szintű általánosításra."

Csak sajnos e miatt a 99% miatt (valahol 97 és 99% között lehetnek) a jóravaló 1...3% jelentős része sem kap munkát. Jól tudom, több ilyet is ismerek személyesen. És személyesen láttam, amikor egyiknek a szemébe mondták, hogy a cigány származása miatt nem alkalmazzák. Egy szorgalmas, tiszta, becsületes cigányasszonyról volt szó, aki tisztábban járatja a gyerekeit, mint a legtöbb magyar szülő. A gyerekek jó tanulók az iskolában stb. Ezt érdemli az ilyen?

És akkor gondold el, némi ösztönzéssel a 97%-ból mennyit lehetne rendes életre nevelni? Persze leginkább a többiektől való elkülönítéssel, mert sokuk tényleg elvágyik abból a társaságból. A fennmaradó többiek meg tényleg reménytelenek. :(
A szájbalökött anyját a tetves sárgalábúaknak, meg az őket védő fideszes köcsögöknek!
Nekem ez az írás most kimondottan tetszik. Elsőként ebben a témában.
"A büntető törvénykönyv (Btk.) szigorítását javasolja a kormányzat azzal összefüggésben, hogy egy új bűnözési forma, az 'egyenruhás bűnözés' jelent meg Magyarországon – jelentette be a miniszterelnök szóvivője"

"Aki felhatalmazás nélkül, másokban riadalmat keltve akarja a közrendet fenntartani, börtönnel lenne sújtható. A módosításról már hétfőn dönthet az Országgyűlés."

Most már én is kezdem hinni, hogy rendőrállam épül. :(
@Napkutya: A geci horváthaladár robbantómesternek felelnie kellene végre a tetteiért!
A méggecibb narancsforradalmi kormány tehetetlen, béna kacsa! 2/3-os béna kacsa!!!
A rendőrségük egyenesen kabaré!!!
Mikor fogják végre büntetni a magyarokat megfélelmlítő, meglopó, kirabló cigányokat?
Nekem tegnap egy cigány ellopta a telefonom, a múlthéten a 16 éves lányomba belekötött egy cigány a városban.

Szeretem őket....lilakáposztával.
múlt héten...még mielőtt valaki...
"Visszaküldték a Gyöngyöspatáról elmenekült romák egy részét

Bátonyterenye önkormányzata a lakosság felzúdulására hivatkozva visszaküldte "Gyöngyöspatára azt a csoportot (15 gyereket és 10 nőt), amely délelőtt menekült hozzájuk. A bátonyterenyeiek több mint 2300 tiltakozó aláírást gyűjtöttek ennek érdekében"

Semmi gond, majd a libsik befogadják ezeket a dolgos, ártatlan cigányokat. Úgyis annyira szeretik őket.
@fehéregér: érvelésed olyan, mintha egy fehéregér eszével írták volna. Ha felmásznál valami magasabb pontra, ahonnan ellátnál a hevesi és borsodi falvakba, akkor talán megértenéd, hogy miről szólt az általad kifogásolt rész.
Sok mindenben nem értek egyet a cikkíróval, de azt el kell ismernem, azzal a gondolkodással, amit képvisel, legalábbis elkezdődhetne valami közeledés.
Sajnos az a helyzet, hogy van rá egy ötösöm, hogy a magukat jogvédőknek tituláló rettegésből élő szarkavarókat fogja ez a legkevésbé szíven találni.
Az egyébként nem teljesen igaz, hogy nem történt semmi a kormányváltás óta a cigányok felzárkóztatásának ügyében, itt van például két kedvenc linkem, amelyből kiderül, hogy de igen, történt, és az is kiderül, hogy azok fogadják a leghűvösebben, akik a nap 24 órájában a cigányokért ajvékolnak:
index.hu/kulfold/ep/2011/04/06/hat-het_ev_mulva_a_ciganytelepen_is_megerzik_a_valtozast/
index.hu/belfold/2011/04/07/orban_nagy_ciganyugyi_bejelentesre_keszul/
Ha esetleg látott már valaki olyan jogvédőt, amelyik látványosan örült a hírnek, hogy a franciák és a németek jó mélyen a zsebükbe fognak nyúlni, hogy oldjuk meg a cigányproblémát - aki nem érti a motivációjukat, annak ideírom a kulcsszót: ITTHON -, az linkelje csak be.
A libsi nem azért védi a cigányt, mert szereti, hanem ezzel is tud ártani nekünk. Mert ez a lényege.
@Viktus: Nem tudom ,hogy kik a te őseid,de a kommunizmusban is 40 évig próbálták kiemelni tanítással a cigányokat is,de hát látjuk ,a vér nem válik vízzé!!
@Robius77: Cigányok esetében a víz nem válik vérré :-)
@Goompah:

"És akkor gondold el, némi ösztönzéssel a 97%-ból mennyit lehetne rendes életre nevelni?"

Nevelni kell őket... Ez a baj... Miért nincs az, mint a normális magyar embereknél, vagy annál az 1% normális cigánynál, hogy látják a társadalmi normákat, s igyekeznek azt betartani? A körülmények nekik is ugyanúgy adottak, kapnak segélyt, azt jó oldalra is tudnák fordítani, olyan oldalra, amivel a saját életüket egy jobb irányba tudják terelni. Szorgoskodnának, gyűjtögetnének és nekik is meghozná a gyümölcsöt. Sajnos a mai világban ez már csak így megy... a magyaroknak is javarészt.
@Irkutszk: jó, hát mint parlamenti párt egyformán újak a Jobbikkal; a mandátumok számát nem tudom, ha a Jobbiknak van több, akkor bocsi, de nyilván akkor is nevetséges bármelyik kispártra mutogatni, ez nem az ő feladatuk (elsősorban)
@Paralelepipedon: Ne felejtsük el, ezek az ún. jogvédők ebből élnek, jogvédésből.
Fel kellene kérni őket, védenék már a tisztességes adófizetők jogait is!
Nem jöhet össze, mert ebből a pénzből jogvédenek, nyilvánvaló az ellenérdekeltségük.
@Viktus: mivel 80 tanu állítja ezt... és mindössze 4 az ellenkezőjét így ez az igazság...

ja a térfigyelőkamerából pedig pont az a 10 perc nemes küzdelem hiányzik, de mindegy úgysem lehetett volna bizonyítékként használni...
@Kalmár: megleplek... húsvétra...

egyetértek veled... nem baj? akkor már te is szoclib áruló vagy?

csak mer az ellenséged barátja, vagyis te magad is ellenség? vagy mi?
Mégis milyen programra gondol a blogger?
Mit lehet csinálni a cigányokkal?

Itt az a kulcs, hogy nem kell a programot keresni mert olyan nincs. Mondok én neked valamit. Az a legjobb amit ott most tesznek. Odamenni személyesen, sokan és visszanyomni a patkányokat a lyukból, ahonnan előmásznak.

Itt nem lehet semmiféle programot készíteni. Egyszerűen mind megbukik, évek óta csak az OCÖ-s emberkék járnak jól belőle.
Csakis karhatalmi eszközökkel lehetne operálni.

Aki normális és dolgozni akar, meg iskolát végezni azzal egyértelműen nem kell mit csinálni, de akik erőszakosak, lopnak, maffiáskodnak stb. stb. azokat szájba kell baszni egy gumibottal. Ennyi. Érdekes, erre már 100 éve egyszer rájött az ország, csak aztán elfelejtette a nagy liberáliskodás közepette.
gyerekek! az igaz, hogy a cigók nem a "helyzet" miatt voltak husváéptkor csillabércen? hanem mert ugyis ezt tervezték régóta? hogy ki rándulnak?
Jó post. Csak elindul már valami végre.
@Tita nick:

"A libsi nem azért védi a cigányt, mert szereti, hanem ezzel is tud ártani nekünk. Mert ez a lényege."

Így igaz. :(

@boomer22:

"A körülmények nekik is ugyanúgy adottak, kapnak segélyt, azt jó oldalra is tudnák fordítani"

Épp itt a baj. Mire a cigánygyerek iskolába kerül, a családban, környezetben látottak úgy szocializálják, hogy neki már kedve sincs normális embernek lenni. Nem cigány családokban is előfordul ilyen, hiszen valljuk be, a magyarok között is vannak szép számmal "cigány" életmódot folytatók, ennek ellenére a legtöbb nem cigány már eleve nem a lumpenséget tanulja el otthon.
@a-kis-herceg: Amennyiben bebizonyosodhatna, hogy a cigányok kezdték a hiriget, a felvétel megsemmisül, használhatatlan stb.
Ez jogállamunk alapköve. A terroristák mentesülnek, a velük szemben fellépni merészelők lesznek a bűnelkövetők.
Így megy ez már évtizedek óta! Ez agyarország, a bűnözők paradicsoma, jogászállam, az ártatlanok vesztőhelye.
Banánköztársaság, de szerintem rosszabb, úgyhogy inkább elnézést kérek a banánköztársaságoktól.
@vitézlajszló: a banánköztársaságtól rosszabb?

akkor narancsköztársaság...

bár az utóbbi fele már nem is aktuális... akkor csak:

magyar narancs...

( 1011 éves feudalizmus )
Pintérnek nem az a feladata, hogy rendet csináljon, hanem hogy a káoszt ellenőrizhatő szinten fenntartsa. Ha rend lenne lent, látszana mindjárt, hogy fent nincsen. Világos ez, mint vakablak.
Mindig van egy műbalhé, amire figyelnek a zemberek, közben meg a megszorítócsomagot tolják be hátulról most épp. S a zemberek csak akkor eszmélnek, amikor hanyattesnek benne, hogy jé, ez meg hogy került ide, amig én a cigánybalhét néztem? Kurva ügyesen csinálják...
@waszabi: figyeld meg, most hogy a Bokros Enterprise Edition-t átnyomták a cigánybalhé árnyékában, mindjárt kijön az egyenruhás-megfélemlítő törvény, ami ellehetetleníti a Véderőt.
@waszabi: így?

o
|\o_
_|/|_

vagy így?

o
|\ __o
_|_| \
@waszabi: jaa ha hanyatesnek, akkor az elsőre gondoltál...
Reggel van,kezdődik a nap.Elempés Gertrúd a hetedik kerületben kikecmereg finom,puha ágyacskájából és megnézi/ elolvassa az Indexet,Blogot ír(közben cappuccino szürcsölés),majd beáll a "döngölős" zuhanyfülkéjébe.Aztán reggelizik,de már nyafog,mert kicsit szikkadt a tegnap vásárolt croissant.Utána felveszi méregdrága ruhácskáját,fogja az apuéktól kapott bogár kulcsait és elviharzik dolgozni,egy TASZ irodába.Ugyanezen reggel egy Borsodi falucskában.Mari néni korábban kelt,Ő már leélte élete javát,úgyhogy nehézkes az ágyból kimászás,fáj már mindene.Hideg van,úgyhogy kósza ötlete támad.Be kellene gyújtani.Kimegy a kamrába,de farakás helyett csak egy precízen beállított emberi ürülék fogadja.Ezek a Kolompárék már megint elvitték a fát és micsoda mocskot hagytak itt.Már csak lemondóan legyint egyet,hiszen megszokta már az évek alatt.Felöltözik és elindul a közért felé,de reggeli sétáját néhány obszcén bekiabálás és egy felé hajított kő is megzavarja.Megszokta már ezt is.Hova fusson?Miből fusson?Itt élte le az életét békességben,nyugalomban két évvel ezelőttig.Akkor költöztek ide Kolompárék,nem is csoda,hiszen ingyen kapták a házat.Mari néni délután arra eszmél,hogy veszettül ugatnak a szomszéd kutyái,így felveszi kiszolgált kardigánját és kicammog a kertbe.Látja,hogy a sufni ajtaját,ablakait ellopták és a tetőből is hiányzik egy darab.Az Isten fáját neki,ennek már a fele sem tréfa.Rendőrséget nem hívja,mert a múltkor is azt mondták,hogy tudják kik az elkövetők,de mivel még gyerekek,nem csinálhatnak velük semmit.Nyugovóra tér.
A hetedikben már Gertrúd is hazaért,bár morcos nagyon,mert nem sikerült teljesíteni a tíz kilométeres távot a futógépen.Rohadna meg Zsolti.Nem személyi edző az ilyen,hanem egy mocskos náci.Még a feje is borotvált...szánalmas tulok.Előveszi a kétajtós frigóból a szénhidrát mentes joghurtot,majd elolvassa az Indexen a legfrissebb híreket.Ő is morcosan tér nyugovóra.
Másnap reggel....
Mari néni aláírja a papírt,miszerint jó ötletnek tartja,hogy a Gárdisták jelenlétükkel megtiszteljék a falut.Gertrúd is felkelt már és bőszen írja a blogját.Felháborító,hogy ebben az országban masíroznak a nácik,a fasiszták és az országban így élni nem lehet.

Ebben egyetértek Gertrúd!Így élni nem lehet...

De,hogy kit vágnék piszkosul nyakon?Tévedsz Gertrúd... Nem Kolompárékat és nem is Mari nénit...
@a-kis-herceg: Most folytatódik csak igazán a feudalizmus, ezzel az 1011 évvel mindig egyetértettem, egyébként.
Narancsköztársaság, narancsuralom, narancskomenizmus...
Tényleg rosszabb, mint egy banánköztársaság.
@waszabi: Annyira azért nem csinálják ügyesen.
Ebből szerintem nem tudnak jól kijönni.
Lesz itt még lövöldözés rendőri részről, ha meg nem lesz, akkor marad a hirig.
@11zuzuki: Dobjuk be Gertrúdot a putriba, könyörgöm!
azért foglaljuk össze...

a helyi fehérek utálják a rendőröket... (ennek cirkalmas beszólásokkal rigmusokkal hangot is adnak...)

a véd erősök utálják a cigókat

a cigók meglopják a helyi fehéreket

ez a körtánc. kő-papír-olló...
@vitézlajszló:

Pontosan erről van szó!Két hét nyaralás Gertrúdnak és a hozzá hasonlóknak egy Borsodi faluba.Esküszöm,hogy fizetném az utazást,szállást és a kaját.Ja...és a kórházi ellátást.A temetést már nem...:)
Gyöngyöspata: előbb pisi, aztán vér folyt
PERCŐL PERCRE | A kedd esti atrocitás után nyugodt szerda éjszakát remélnek Gyöngyöspatán. A rendőrség óriási erőkkel van jelen a faluban, ahonnan szerdán több száz roma távozott, huszonötüket viszont Bátonyterenyén nem fogadták be. A rendőrség közlése szerint a balhé egy utcai vizelésből robbant ki.

-

eh
Ejj, én csak egyet nem értek. Akkor most kik az ellenség? Nagyon jó lenne tudni végre...
A Zsidrák, a libsik, a kommerek, a narancs fasisztak, a jobberek, a cigok, a gádzsok?
Én azon gondolkodtam el, hogy a sok paraszt (tisztelet a kivételnek) itt veri a nyálát, hogy a zelempé, meg a jogvédők, meg a cigók, meg a véderő, meg a töktudja.
Szívem szerint az összes dísz****t betekerném álumeneumba, azt ledobnám a purdék közé. Mindet. Aztán beszélgessenek el az integrálásról, meg a zálampógári jogokról, és kötelezettségekről.
Rendet akartok? Akkor csináljatok rendet. A saját portátokon, azt ha az megvan, akkor a szomszédokkal együtt az utcában. csak így lehet. nem rinyálva, meg masírozva, a zelempát, a maszopot, a zsideszt szídva. Ők csak pártok ki marhák. Te vagy a zálampógár. Neked kell cselekedned. Neked kell beszólnod a buszon szotyizó, parasztnak, akár cigó, akár szittya.
És itt akad el mindenki. az a kevés, aki lemegy vonulni, az bátor. az, aki meg 10 éven keresztül tűrte hogy a szomszéd lopja a tűzifáját, az balek, meg hülye. A sok vérmagyar azt sem tudja, hogy mifán terem a liberális, a kommer, vagy a fasisztioid. De cigót látott má' szal megyek köpködök a neten, mer az jó.
Szánalom....
@Mi a Mano:

Tudjátok mi történt a kormányváltás alkalmával???

Egy óvatlan pillanatban, amikor nem figyeltünk oda, kicserélték a
szánkban a f***t!
Csak azt magyarázza már el nekem valaki, hogy lehet ezt a mértéktelen gyűlöletet, bosszúvágyat a kereszténységgel összeegyeztetni.

Ha már valaki mindenképpen abban talál boldogságot, hogy a cigányokat, zsidókat, négereket, ausztraolpithecusokat stb. teszi meg bűnbaknak, akkor miért akarja, és hogyan tudja még emellett kereszténynek is látni magát?

A Monthy Python nem tudott ilyen abszurdot...
@Mi a Mano: Te csak szólj be bárkinek, de aztán legyen nálad fegyver vagy annak látszó tárgy!
Ezután vagy összevernek, vagy megölnek, vagy letartóztatnak. Nem úszhatod meg sehogyan sem itt, minálunk abszurdisztánban.
@a-kis-herceg: ej, de pajzán vagy:)
Nem ismered azt a burleszk-trükköt, hogy az egyik eltereli az áldozat figyelmét, a másik meg négykézlábra áll mögötte, aztán elölről meglökik az illetőt, aki hanyattesik, mert nem számít a háta mögött akadályra? Én erre gondoltam.
Mindenki elmehet a sunyiba, Pintérnek igaza volt!!!
Volt értelme az új BTK passzusnak, hiszen máris alkalmazni kell: utcai vizelés azaz szabálysértés elleni szervezett fellépést csípett el a köztéri kamera!!!

"Két évig terjedő börtönnel lennének büntethetők azok, akik másokban félelmet és riadalmat keltve a közrend fenntartására irányuló vagy annak látszatát keltő akciókat szerveznek arra vonatkozó felhatalmazás nélkül."

:D
@vitézlajszló: ááá, ezek ügyesek, hidd el. Gyorsabban módosítják a törvényeket, minthogy a rendőrség kivonulna riasztáshoz. Ha lövet is Pinyó, az úgy lesz, hogy mondjuk péntek este hatkor módosítják a törvényt, hogy bármilyen eszközt bevethatnek, aztán hétfőn reggel meg visszamódosítják. Teljesen törvényes lesz:)
@Viktus: Így van. Mink a zemberek meg imádunk szopni. De legalább jól csinálnánk.
@vitézlajszló: Látod te. Pont ez a baj. Hogy szójjá be kötsög. Azért ha mondjuk a zember beszól a bunkofont üvöltető parasztnak a villanyoson, és az emberkedik, és a többi ungarn feláll, és nyakon kenik az ombrét együtt, akkor nem köll pinyó, nem köll halef.
De a birka aztat bégeti, hogy inkább leszállok. Na itt a baj. a fene nagy összetartás. A magyar virtus. Ez a szánalom atyja ne hagyj el.
@Tiltsuk Bea: Mert a kereszténység alapvetően a fele barátod szeretetére épül. Egyszerűbb volt boszorkányt üldözni, mint megmondani a parasztnak, hogy ez van, szenvedj, és fizesd a tizedet, és cserébe kapsz papolást. Megy a cirkusz, hogy a vak bigott is kapjon valamit a pénzíírt.
@Mi a Mano: Végülis igaz, de hogyan legyünk mindannyian egyszerre faszagyerekek?
Tudod, a filmeken (pl. Stallone a buszon) tetszik az ilyen, csak ebben az országnak nevezett halmazban ma már nem tudom elképzelni sem.
Ez az ügyvédek világa, jogászállam, a bűnözők jogai lettek nálunk a legértékesebb jogok.
@vitézlajszló: Óhh, nem hiszem, hogy sokkal nehezebb lenne mint sacc egymillió romának szakítani a cigánykodással.
Valsz kis lépésekben kellene. a falukbó indulva. Közösséget alkotni, együtt élni. De amít egy fasz vitya, egy kurcsány, egy gettópolitikus el tudja hitetni veled, velem mással, hogy mindenről a másik tehet, addig biza szopóálarc van az országon. Esküszöm, inkább eladnám a hajrámagyaroszághajrámagyarokat egy leniniútra. vagy a gurangára. vagy akármire. Csak egyszer látnám, hogy valaki nem azt mondja, amivel hátom mandátumot szerezhet, és csinálja azt, amivel ötöt veszít. Sajnos épitkezni csak alappal lehet, különben a szép vakolat szart sem ér. mindegy, hogy vörös, narancs kékzöld, vagy pirosfehérzöld.
Amin röhögök a mai napig.Minden "diktatúrában" mi voltunk a legvidámabb barakk. Amióta ez a rohadt demokrácia van, meg csak szopunk. Nem való ez nekünk....
Nagyszerű Viktorunk és a FIDESZ megoldotta a kérdést:

Új törvényt hozat Orbán az "egyenruhás bűnözés" ellen: www.origo.hu/itthon/20110427-a-btkszigoritast-javasol-a-kormany-a-gyongyospatai-tomegverekedes-utan.html

Ez eddig még mondhatnám oké. De ez vajon megoldja az alap problémát? Nem lesz kábel lopás, nem lesz zsarolás, fenyegetés, rablás, lopás, csicskáztatás. Ettől rend lesz az országban. Nem hinném. Epekedve várom, milyen megoldással fognak előállni a valódi problémára. Sejtem semmivel. Mert megmondta Pintér elvtárs rend van és pont. Ezt mondják a hamis statisztikák. Sajnos nem fog semmit tenni a FIDESZ nem lesz itt működő roma stratégia, maximum majd mások fogják eltenni az erre szánt pénzeket, nem a régi banda. Nincs itt akarat, sem bátorság a FIDESZ-ben. Sajnos ki kell jelentsem egy beszari műmájer műanyag társulat az egész FIDESZ.
Istenem már megint jön a 8 év. Ez már röhejesebb lassan mint Torgyán Józsi Horn Gyula mondjon le szövege

index.hu/belfold/2011/04/27/harom_evvel_buntetne_a_kormany_az_egyenruhas_bunozest/
Idézet a cikkből
"Az előző kormány tehet róla

Kitért arra is, "amellett nem lehet elmenni szó nélkül", hogy az előző kormány rendszerint elfutott a bűnözők elől, azt kereste, hogyan tudja őket mentegetni. "Az, hogy idáig jutottunk, ennek egyenes következménye" – vélekedett, megjegyezve, hogy a jelenlegi kabinet – az előzővel ellentétben – nem elfut a bűnözők elől, hanem elkapja és meg is bünteti őket."

De a kormány akkor most mér fut el a többi bűnöző elől. Mér futnak el a csirke tolvaj ,kábel lopó, öregeket kifosztók elől. Mert azok elől elfut, nem tesz ellenük semmit. Amúgy kihagy az emlékezet az előző kormány betiltotta a gárdát. Lett eredménye, nem szerintem csak rosszabb lett. Na haladunk tovább a Gyurcsányi úton. Nem volt itt kormány váltás, csak vezér csere.
@Mi a Mano: Tudod, magamis úgy vagyok ezzel, lehet nem való minékünk az demokrácia.
Akkor mi is való minékünk?
Megpróbáltuk. "Besült a mutatvány? Jól besült a mutatvány! A produkció rosszul sikerült, jól besült." (Bikini: Nagy Feró)
Azé valamiféle rendet csak kéne má csináni!
@Nikosi: Talán jobbra számítottál egy éve?
Nem beszélgettünk.
@vitézlajszló: Megboldogult édesapám mondotta volt: Fiam. Tudod mikor lesz itten rendszerváltás? ha majd az utolsó kommunista unokája is meghalt.
Be kell látnom, nagyon tudott az öreg.
Rend kellene. a pincében is, a padláson is. Leszarom a nyugdíjat, az egykulcsos afat, az alkotmanyt, a nyenyit, az öszödi beszédet. Majd egyszer rajön itt is mindenki, hogy amíg az olvasással, és az értelmezéssel gondok vannak, addíg nem lehet más. sem a politika, sem a gazdaság, sem a lakáshitel, sem a tébé.
Lófasz kell nekönk meg ingyenhitel meg cirkusz.
Csak odafenn ne lennének ilyen cefetül lelkesek...
@Mi a Mano: ehe. nem egykulcsos afa, hanem ado. :)
@Nikosi: "mert a segély vagy annak elvonása már nem visszatartó erő"

Nagyobb visszatartó erő a munkakötelezettség/kényszer munkalehetőséggel párosítva - aki dolgozik magának (ha kényszer hatására is) egyrészt félti amit magának termelt, másrészt kisebb szüksége van lopni, harmadrészt ereje és ideje is kevesebb rá.

Úgyhogy továbbra is azt mondom : érdemes megpróbálni, nincs is más esély.
Csak a garantált munkalehetőség számonkérhető, a munkaerőpiac pedig nem fog munkalehetőséget garantálni merthogy profitorientált - nem a szegények problémáinak megoldásában érdekelt.
Úgyhogy be kell látni a mi országunk - sorsközösségünk viszonylatában a liberalizált gazdaság erkölcsileg is és most már gazdaságilag is ugyanúgy bukott rendszer - le kell végre szoknunk mások majmolásáról mert nincs számunkra egy az egyben követhető példa.
Gondolkodó útkereső erőkre van szükség.
Azért mondom hogy erőkre - mert a majmolásban érdekeltek, idegen érdekek szolgálatában saját pecsenyéjüket sütögetők is erővel rendelkeznek - nem fogják feladni pozícióikat, ha összes vérével verítékével magasan képzett munkaerőiból kivérzik is az ország (orvosok, mérnökök), ha megannyian fagynak is meg, halnak éhen, válnak hajléktalanná míg a (a gazdasági hatalmat is beleértve) hatalmon lévőknek telik nekik tőzsdézgetni. Az ő világuk rendben van.
Muszáj lesz betörni az inkubátoruk tetejét.
@waszabi: azt a figurát nem ismertem...
@Mi a Mano: "(...) Azért ha mondjuk a zember beszól a bunkofont üvöltető parasztnak a villanyoson, és az emberkedik, és a többi ungarn feláll, és nyakon kenik az ombrét együtt, akkor nem köll pinyó, nem köll halef.
De a birka aztat bégeti, hogy inkább leszállok. Na itt a baj. a fene nagy összetartás. A magyar virtus. Ez a szánalom atyja ne hagyj el."

Akárhogy forgatom, bármily szánalmas is ez, így van, ahogy írod. Erre nincs törvényi, hatósági recept, ahhoz totalitáson nyugvó rezsim kellene, majdhogynem 1984. Írott jogon túli megoldás erre az egészséges közösségi tudat (bármit fedjen is, bár ez épp egy találó és alkalmas példa volna arra, mit is) és a sogenannte polgári kurázsi lehetne. De mert senki nem veheti biztosra, hogy első moccanóként, ellenérzésének legelsőbb hangot adóként nem marad-e egyedül a lumpenelemekkel szemben, akik pedig csakis csapatostul értelmezendők, mert magukban még a bilire sem járnak, így aztán kevés az olyan alkat, aki ehhez mért fizikai és mentális kondícióval vértezetten úgy dönt, dönthet: egy életem, egy halálom, én akkor most átmegyek Don Quijote-ba, s meglátjuk, mi lesz.

Pipogya, siralmasan félszeg, önző és reszkető egyénekből összeálló, tipikus antikommuna ez a mi magyar publikumunk, nem csoda, ha egyénenként (amolyan önkéntességi alapon önfelszalámizva) szabad prédája minden zríre vagy hirigre kapható, alkalmilag épp ráérő gazembernek.

Nem a polgárőrség (gárda, betyár-, bratri-, hajdú- vagy zsandársereglet, martalóc- vagy haramiaklub stb. – nevezzék akárhogy) hiánya a legfájóbb itt, hanem a polgáré, a kimondottan virtigli polgároké. Azok híján viszont lehet toborozni és kiállítani bármilyen szabadcsapatot, hiábavaló az, hiszen így kizárólag a rögtönzött ellenterror és az utcai törvénykezés megjelenésének és elfajulásának kedvezhet. A feszültség fokozódik, ahogy ez szokása, a helyzet durvul és eszkalálódik, mert az akció-reakció konvergencia törvényszerűen ebbe az irányba visz, végül a tendencia a józan ész és mértéktartás totális detronilázálásában ér majd a forrpontra. S akkor jön el mindenki számára a végső nemulass. Isten ne adja.
@ver@s kan-tár: okos meglátások...

1011 éves feudalizmus... parasztok és kiskirályok...

a polgárosodás az hiánycikk
Szentséges Isten! Most kaptam aztán végképp a fejemhez: az abszurditásnak és a cinikus, számító pofátlanságnak tényleg nem létezik senki által meg nem haladható határa. Híre jött: a Fidesz (am.: kormánypárt!, ráadásul a végrehajtó, ismétlem: VÉGREHAJTÓ hatalom egyedüli birtokosa) parlamenti bizottságot kreálna a patai események föltárására, hová az ellenzéket is szívesen látnák, leginkább mint vizsgálati alanyokat – ugyanis az ő politikai felelősségüket is firtatnák.

Van rá tippem ezek után, hol élünk, ám tisztán kegyeleti és humánus okokból azt most inkább nem írom le.

Akkor hadd tisztázom a tisztázandókat. Szerencsés, hogy a "politikai" jelzőt fideszék odabiggyesztették, mert hiszen erkölcsinek a megállapítása nem közhatalmi grémiumok hatásköre, a büntetőjogié meg kizárólag a bíróságoké. Viszont politikai felelősséget ebben a mi parlamentáris berendezkedésű államunkban pusztán egyetlen testület visel bárminő, a közrend területén tapasztalható anomáliáért: a kormányzat, a végrehajtó hatalmat kizárólagosan birtokló politikai erő. Szomorú, ha ezt most, általam tudnák csak meg, habár az elmúlt egy év törvénykezési kronológiájából nekem az jött le, ezzel ők mintha nagyon is tisztában lennének. Akkor viszont e fentebbi evidencia ismeretében egyetlen céljuk lehet csak ezzel a "politikai felelőst kutatunk az ellenzék soraiban" akcióval.

A maguk tisztára mosásának eleve hamvába holt kísérlete.

OFF Az előző hozzászólásomban, amint látom, randán elgépeltem egy szót, detronilázálásában = detronizálásában, természetesen.
@a-kis-herceg: Chaplin vagy Stan és Pan nem volt meg? :)
1984/86...jó volt az!Jó zene,fasza divat(akkor) és viszonylag utaztak is az emberek.Mindenki happy,egészen addig,amíg jártuk a világot és vettük azt az idióta bőrkabátot.Aztán két hét után haza érkeztünk és ismét lementünk a térre... Ment az itt a piros,hol a piros és "járőröztek" a kurv.k is,tehát minden faja volt.Aztán elkezdték dobálni a szegély-köveket a cigányok.Még a nyolcban is ez ment,mert divat lett.A harminchetes villamost passzióból dobálták,mert a területükön ment át.92.... Kolozsvári utca,Pongrác telep... Én abban az időben jártam egy Kaszinóba dolgozni, biztonsági emberként,úgyhogy minden éjszaka azon a vonalon utaztam.A vicces az,hogy még én is féltem,pedig nem vagyok egy beszari elempés.Képzeljétek el,hogy abban az időben vettem egy gázpisztolyt!Abban az időben...basszus... Akkorra kuriózum volt,hogy ihaj!Hajnalban jöttem haza és a Népszínház utcában vártam a villamosra,de folyamatosan az volt bennem,hogy ha támadnak(mert állandóan támadtak),akkor a lövés hangjára felébred a "nyócc" és soha a büdös életben nem magyarázom magam ki ebből a helyzetből!:) Fantasztikus élet érzés volt....
Nyugodj meg Viktor... Teszem azt eltünteted a Jobbik szavazókat és már lassan a sajátjaidat is,szerinted a cigány-probléma nem marad ott,ahol eddig is volt?Hiába nyomod ezt a süket szöveget,hogy a Jobbik(egyenlőre úgy néz ki a dolog,hogy Ők hívták fel a figyelmet arra,hogy így nem megy tovább)és hiába szeretnéd összemosni a Szebb jövőt a Véderővel.... Nem megy!Tessék végre rendet tenni,úgy,ahogy a Magyarok követelik...és nem pedig úgy,ahogy az Elempések és a Cigány bűnözők ezt elvárnák.Tessék rendet tenni végre,mert az nonszensz,hogy megvédjük a bűnöző cigányokat és azt meg kirekesztjük,akiknek ebből elege van!!!!!!!!
Minden épeszű tudja,hogy a betegséget kell kezelni,nem pedig akkor eszmélni,mikor a járvány már menthetetlenül kitört!
korrekt és jó cikk.

egyet értek.

grat !
Egy előző post kommentben már irtam a gettósodásról - most a jó hirek jönnek:

- a modern társadalom látványosan fejlődik, tehát a problémákat megoldja vagy megszünteti. Ez is le lesz tudva.

- a cigányok tömegei is látják, hogy mennyivel könnyebb lehetne az életük. Emiatt el fogják fogadni a megoldást.
Több oldalas szociológiai tanulmányt lehetne írni arról, ami az én gyermekkoromban történt.
Kb. az 1970-1980 évtizedre tehető a problémacsomag.
Először nem értettem, miért kell odaadnom egy nálam kb. 3 évvel idősebb és kb. 10-15 kilóval nehezebb buta gyereknek mindenemet, ami nálam volt.
Aztán megértettem. Ezután alkottunk - mi gyerekek - egy csoportot, aminek az volt az alapelve, hogy védd a gyengébbet. Úttörők voltunk, úgy egyébként. Sok genyót megvertünk, aztán ránk vadásztak a szemetek. Aztán meg mi őrájuk!
Szerintem ez folytatódik ma nagyban. Úgy érzem , nem az akkori gyermekek a felelősök ezért!
süti beállítások módosítása