Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: wmn.hu/kult/61888-a-rajzfilm-varazslat-es-tundermese--macskassy-gyula-tortenete Macskássy Gyula m... (2024.04.19. 16:33) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.01.16. 08:00 Fabius

Meztelen tagság

Címkék: gyerek videó erkölcs közösségi portálok

Ennek a videónak a linkjét most kaptam mélben. Aki küldte pontosan tudta, ugrani fogok rá, bármennyire lerágott csont is a téma. De azért nézzetek bele:

Ezúttal is sikerült az agyamba tolni a vért. Nem álszemérem ez, férfiként nagyon is tudom értékelni a szép női testet. A korral van bajom, az erkölcsre neveléssel meg dilemmám. Legyek bár maradi vén fasz, de kurvára nem szeretnék hasonló témájú képeket látni a gyerekeim adatlapján. Mert csak. Bővebben azért, mert szerintem nem az a normális, ha tizenéves gyerekek meztelen képekkel reklámozzák magukat, és szinte cikinek számít, akinek nincs ki legalább az egyik csöcse valamelyik képen. Mintha ezzel lehetne tagságot szerezni bármilyen közösségi oldalon.

Persze majd jönnek a megmondóemberek akik leoltanak alvóra, mert a szabadelvű világgal lépést kell tartani. Tudomásul kell venni, a mai kamaszok hamarabb érnek, gyakorlatilag az anyatejjel szívják a szexuális felvilágosodást magukba. Pornó a bibliájuk, ebből és a haverok fantázia élményeiből világosulnak fel idő előtt, akik szerint ha tizennégy évesen nem hagyod seggbe is megkúrni magad, akkor nem hülye vagy, hanem maradi, mint a szüleid.

Hol van a határ, amit kijelölve azt lehet mondani egy mai kamasznak, eddig és nem tovább?! Anélkül, hogy a pűd véngeci jelmezébe bújtatnád magad, de azért igyekeznél viszonylag normális értékrendet és erkölcsöt mutatni felé. Aminek része, hogy nagyobb és felnőtt nem attól leszek, ha manduláig kifordítva pózolok a kamerának, és kiteszem a myvip-re, mert ott gyűlnek a trendi arcok. Vagy minden reggel első dolgom kiírni a bugyim-gatyám színét MSN-re, mert az a legújabb divat.

Meg lehet ezt tiltani? Lehet bárhogyan szabályozni a gyerekednél erővel? Mert azt kizártnak tartom, hogy bármelyik szülő örömmel paskolná hátba gyermekét -ha viszontlátná egy ilyen videóban- szép volt lányom/fiam, ezt így kell csinálni. Azt most hagyjuk, hogy amit egyszer a netre kiteszel, az az idők végezetéig ott is marad, lehetőséget adva bármilyen visszaélésre. Sokkal inkább érdekel az, meddig mehetsz el? Ordítva követelheted minden szigorodat latba vetve, hogy azonnal szedje le a képeket? Vagy ha nem akarsz álszentnek látszani, akkor próbálod meggyőzni szép szóval, ez nem helyes? Esetleg benyeled némán, hogy alkalom adtán a férfivécében a kollégák kitűzik a falra a képét, és arra recskáznak?

243 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr601676045

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Miselle teste digitalizálva 2010.01.16. 18:39:28

Mivel a Miselle soha nem mutattya meg nekünk a testét, pedig az ucca legjobb nője, mer mindig a kuncsaftyaival van elfoglalva, és mi szeretnénk már látni, nemcsak mindig a Lujzát, azér megjegyzem, hogy a Lujzát se láttam még, monta a Ferenc, hogy nagyo...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hello!

Nagyrészt egyetértek veled, de azért felhívom a figyelmed pár dologra, és akkor talán nem látod olyan "sötéten" a dolgot.

A meztelen, félmeztelen iwiw/myvip-es adatlapoknak általában a következő az oka:
- egyszeru hamis acc heccből
- egyszeru hamis acc hirdetés miatt ("escort lány")
- feltört adatlap hamis képpel
- feltört adatlap valódi képpel, ilyenkor az ex által készített képek kerülnek ki - sajnos egyre gyakoribb

Az átlag fiatal lányok adatlapján sajnos manapság meg sem kell lepődni, pucsit, vagy kacér pillantásokat vet - mindezt kihívó ruhába. Én is szokszor láttam olyan képet, ahol fiatal lányok melltartóban vagy anélkül illegették magukat az iwiw-en, myvip-en. Ilyenkor csak fogom a fejem es arra gondolok, hogy nincs itt szülő aki figyelne a gyerekre? Szóval a probléma valahol ott gyökerezik, hogy nem foglalkoznak a mai szülők a gyerekeikkel eleget. Elég pár buta gyerek az iskolába, és megfertőzik a többit.
mi ezzel a baj?
ezek a csini lányok, csak egy kis figyelemre vágynak...
Ordítani? Már csak a tüneti kezelésnél kezdenéd el a tűzoltásszerű nevelést? "Értékeket" kell adni a gyermeknek már a kezdetektől, és nem lesz baj.
A legtöbb ilyen kiscsaj egy szubkultúra része, nem az egész közösséget mutatja. Általában többnyire primitív állat a legtöbbje, "csak kúrni jó" - de azt legalább zokszó nélkül hagyják is...
Jelezném, hogy majdnem minden képen profi 18+os pornósztárok vannak. Egyeseknek az a szórakozás, hogy fake profilokat kreálnak az ő képeikkel, mások meg videot csinálnak az ott található lányokról. Az a néhány kép, ami meg esetleg fiatal, igazi lányról szól, az többnyire tök ártalmatlan, csak ezek közé bevágva kapod fel a vizet rajta.
Egy rendes értékrendek szerint nevelt gyerek pedig ugyanúgy megütközik ezeken a dolgokon. Ha el van benne valami b@szva, akkor azt a nevelésében sikerült összehozni. Akkor már teljesen mindegy, hogy erővel vagy szép szóval akarod-e a helyes útra téríteni.
Ez a téma nálam kiveri a biztosítékot. A gyerekek, mert ezek igenis gyerekek butasága és a szülők nemtörődömsége.
Annyira agydurrantó nálam, hogy ha lányom lenne, tutira megkapná ilyen esetben az első és remélhetőleg egyetlen anyait...Aztán bőgnék egy sort az ütés meg amiatt, hogy elrontottam valahol a nevelést. Aztán keresnék valami kompromisszumot.
Szerencsére nincs lányom :)
"ha tizennégy évesen nem hagyod seggbe is megkúrni magad, akkor nem hülye vagy, hanem maradi, mint a szüleid."
honnan veszed ezt a hülyeséget, hogy annakidején...
Rook leírta a fontosat, ez csak apróság:

1. a szabadelvűség és a szabadosság nem ugyanaz, bár lassan annyian összekeverik, hogy az ember kénytelen lesz új szavakat kitalálni.

2. vannak olyan szülők (csalódott anyák rossz házasságban pl.), akik bátorítják a lányukat erre, mert úgy gondolkodnak, hogy így több lesz az érdeklődő, és a nagyobb merítésből könnyebb lesz jó partit találni. Nyilván hülyék a szülők, de létezik ez a hozzáállás.
@Illúzióromboló kockacukor: ezt honnan tudod?
ismersz minden pornófilmszereplőt?
jó sok filmet nézhetsz...
Kockacukorral értek egyet. Az esetek 90%-ban fake képek vannak fent, azon örülnek hogy a sok kanos barom miket írogat. (puruttyán lehet még látni hasonlóakat). Ami igazi kép, azok a pucsítósok, tükörből fényképezősök. Úgy vettem azonban észre, hogy ha fehérneműs képet csinálnak, azt az ismerőseik nyomására teszik.
Mit kell ezen kiakadni? Nekem is van mezítelen felsőtestes képem. Melltartó nélkül. Mondjuk szerintem az rajtam nem is állna jól!
@wmiki: Nem, de több helyen is belefutottam már hasonló post-ba, ahol nálam jártasabb emberkék linkelték, hogy melyik képen épp ki van. Ha ismered/felismered a leggyakrabban előforduló top10-et, szerinted azt jelenti, hogy mindenkit ismersz és híradó helyett is pornót nézel, ugye?
Következtetésből 5-ös.. :P
@Illúzióromboló kockacukor: jahogy te már több helyen is belefutottál ugyanazon képekbe...

hát ez nagyon tudományos...
csak éppen én meg már többször voltam közösségi oldalon...
a képek nem fake-k
@wmiki: általában sem erősséged a logika :D

A te állításodhoz ugyanis _tényleg_ ismerni kéne _minden_ pornóst, míg Illúziórombolóéhoz csak néhány híreset :D
wmiki, hát ez a baj. Hogy nem kapták meg a kellő figyelmet a szüleiktől (vagy nagyon rosszul csinálták), nem kapták meg a tanáraiktól (vagy ld. mint előbb). Ha egy gyereket a környezete folyamatosan tárgynak tekint (játékállat, öltöztetős baba, pedagógiai munkadarab stb.), hamar oda a - még ki sem alakult - emberi méltósága. Kötve hiszem, hogy akkor is vigyorogni fogsz, ha netán majd a te kislányod is ilyen kis selyemrongyként fogja rázogatni magát (majd hamarosan még portörlőnek se lesz jó). Akkor majd szét akarod verni a pofáját annak, aki - immár rendeltetésszerűen - tárgyként használja.
@agyvihar: még nem, de mindjárt megnézem, hogy a csajom fogkefén kívül azt is tart-e itt nálam.
@wmiki: akkor minden közösségi portálon beszoptad őket. Erre már nem tudok mit mondani. Több blogon is foglalkoztak már hasonló témákkal, többször linkelték már ezeknek a csajoknak az adatlapjait sőt, az itt szereplő képek nagy része, már évek óta kering a neten.
Mondtam már, itt nem a strandon, napozás közben bikiniben lefényképezett lányról van szó, hanem azokról amiket ha ezekkel összekeversz, akkor asziszed, hogy minden 16éves meztelenül mutogatja magát.
Ha egy ilyen "jócsajos" összeállításban van 9 kurva, fele bikiniben, fele meztelenül, meg a te lányod bikiniben, szerinted egy idegen hova fogja őt sorolni első blikkre? Erről szól.
Ne zavarjon hogy a kezdőképen lévő csaj nem gyerek hanem 27 éves.. :)

iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=14084600
@flugi_: ha nem értesz a logikához sem, arról nem én tehetek :(
Ez nem kicsit túl van lihegve. A világ ilyen, mindig is ilyen volt. Vannak tisztességes lányok, meg kevésbé... Ez igaz a másik nemre is.
Ezen meglepődni 18 év felett....:)
Több probléma is van a posttal, szerintem.
Egyrészt a képek felén nem is meztelenek a lányok, másrészt a tinik aránya se száz százalékos, de végül is ezt csak a "kötözködés kedvéért" jegyeztem meg, értem a problémád lényegét.
Még mindig statisztikai adat, de már komolyabb: ez csak a jéghegy csúcsa, látsz itt pár száz, esetleg pár ezer lányt, miközben egy több százezres csoportról beszélünk.
Namost, ez még mindig semmi, ugyanis! Amikor én végeztem az általános iskolát, már akkor is bőven szexuálisan aktív volt a 13-14 éves korosztály egy része, ami - többek közt - a meztelen testük mutogatásával járt. Nyilván akkor még zárt körben, mivel a technika messze nem járt azon a szinten, hogy ilyen könnyedén meg lehessen örökíteni és publikálni.
Nem látom úgy, hogy ez a korai szexuális ébredés akkora problémát jelentene, sőt, úgy gondolom, hogy a mesterségesen belénk nevelt gátlások lazulása lényegesen egészségesebb szexuális attitűdöt, kiegyensúlyozottabb életvitelt jelent a felnőttkorra nézve is. Természetesen vannak és kellenek határok, de ezeket nem felülről és főleg nem parancsszóval (netán pofonnal) kell meghúzni, hanem értékközvetítéssel, normális (és időben megkezdett) kommunikációval.
Ez a kor az ember életében a hormonális háborúk, a testi és szellemi megnyílás legintenzívebb korszak, teljesen természetesek ezek a vágyak és igények. Talán még senki nem olyan öreg itt, hogyne legyen képes visszaemlékezni, neki milyen vágyai voltak ennyi idősen. Talán az idősebbek között még vannak, akik kaptak körmöst meg lelki rohasztást maszturbálásért, teljesen értelmetlenül. Nem hinném, hogy az lenne a követendő példa, van a tiniknek épp elég bajuk maguktól is.
@Illúzióromboló kockacukor: azt állítod, hogy kurvának kinéző csajokat kurvának néztem???

és hogy a mai a fiatalok körében nem divat kurváskodni, inkább bibliát olvasnak és a fonóba járnak???
Az, hogy egy lány/nő mikor válik felnőtté kultúrális megállapodás kérdése mindössze. A 18 éves kor sem több egy ilyen megállapodásnál. Miért pont 18, miért nem 19, vagy 20, vagy 17.
A női test már sokkal korábban biológiailag éretté válik, következésképp megjelennek azok az ingerek amelyek vonzzák a férfiakat.
Egyes kultúrákban már 12-14 éves kortól éretté válik a nő, máshol meg egyre jobban kitoltódik a 20 éves felé. Sőt!
Teljesen igazat adok a posztírónak! Nincs ez így jó! Bár csak nem minden tini ilyen, tehát a szülőknél is lehet valami baj!
Persze azt még hozzátenném, hogy a posztoló azért szemétláda, mert azt próbálja sugallni, a tini lányok kurvák.
Ez annyira bölcs megállapítás, mint a minden cigány bűnöző stb.stb.

Mindegy, nem lényeges. :)
@wmiki: még mindig 0 logikával rendelkezel, igaza volt másnak. Vagy a felfogóképességed nem fejlődött ki. Azt állítom, ha 9 kurva közé bekeversz egy nyaralásos képet, azt is kurvának fogják nézni.
Inkabb jo heccnek tartjak, hogy ilyen kepeket raknak fel a kulonbozo oldalakra.
Csak azt felejtik el, hogy az internet nem felejt.
Amikor majd idosebbek es zsarolhatok lesznek hirtelen elokerulnek ezek a kepek es akar egy karriert, eletet is tonkre lehet tenni veluk.
@Illúzióromboló kockacukor: de a posz nem erről szól...

hanem arról, hogy egy általános jelenség az, hogy fiatal csajok kurvának kinéző képet tesznek fel
ezt tagadod

ha ezt nem értetted meg, akkor nincs logikád
@Before: Nem csak a régen kapott körmös ám néhányak baja, hanem az is, hogy ezek közül, a slideshow-ról, egy sem feküdne le velük. De én csak rosszindulatú vagyok amikor irígységet feltételezek egyesekről!
@wmiki: Erre a részére pedig, már az első hozzászólásomban reagáltam. Csak te nem ebbe kötöttél bele.. :)
vazze, a képek nagy részén nem is tizenéves lányok vannak
@wmiki: Miki, bazmeg, inkább legyen valaki kurva, mint Bibliát olvasson. Bár nem az olvasásával van nekem bajom (én is olvasgattam), hanem azzal, ha készpénznek veszi valaki azt, amit abban leírnak. Még nagyobb baj, ha aztán a XXI. században aszerint próbál élni valaki.
Tudod, ha Te picit keletebbre születsz, most ugyanazzal a hévvel próbálnál embereket meggyőzni, hogy másikat felrobbantani jó dolog!

Benned egyébként annyi erkölcs van, mint egy darab szarban.
@kzgy: ne mondj ilyeneket, egyeseket összezavarnak a tények!
"inkább legyen valaki kurva, mint Bibliát olvasson. "

Hirtelen nem tudom eldönteni, hogy wmiki vagy dövan a retardáltabb. Lehet döntetlen, beteg fasz mindegyik.

És én ehhez miért szólok hozzá?:D
A Sárgacsíkon az ilyen adatlapot simán kimoderálom. Ennyi. A portál üzemeltetőit minősíti. Egy közösségi oldalt a közössége összetétele is minősíti, nemcsak az oldal dizájnja....
Nekem két tinilányom van, eszükbe sem jut ilyeneket csinálni, pedig nagyon vagány teremtések.
A képek jelentős részén húszéves korosztályhoz tartozó "profi" nők láthatók, szemmel láthatóan az átlagot jóval alulmúló IQ-val. Egy szép, de buta lány csak a testéből tud megélni, ez mindig így volt, így van és így is lesz. S akkor még nem beszéltünk a csúnya, viszont buta lányokról, akik a kutyának sem kellenek, ezért vért pisilnek, mire férjhez passzírozzák magukat valami izomagyú, bunkó, durva pasihoz. Ez van.
Úgy gondolom, hogy normálisan nevelt, átlagos tini, tehát a tinik többsége nem tesz fel meztelen képeket magáról és egyéb téren sem viselkedik deviánsan.
@Dövan: Vicc volt, remélem nem vetted komolyan. :D
Egyfelől ez egy méltánytalanul kommentvadász poszt. Másfelől meg a tükörbőlfotózkodást meg a pucsítkodésképek kipakolását az a megfelelési kényszer készteti ami a fotosoppolt címlappicsadömpingnek köszönhető. Ezek a képek emellett kvázi hirdedések is, azt mutatják hogy nő milyen értékeket tud felmutatni baszáspiacon.

Az hogy az életkor lefelé tolódik, nevelési kérdés, vö. védendő becsülendő színes kultúrájú legnagyobb lélekszámú kisebbségünk viselt dolgaival és szexualitáshoz való hagyományos (európai kultőrkörben ua. simán büntetendő) hozzáállásukkal. A képeket nézve - sőt, elég egy átlagos diszkó mellett elhajtani, tömve van prostinak öltözött kiskorú picsákkal - látszik hogy beérett a liberális vetés. Amúgy meg Before-al egyetértek, mások a technológiai lehetőségek a magamutogatásra. Az első fényképek között is bőven volt pikáns témájú, ez érdekes, szép, ezt szeretjük, azért.
Ezt bizony mi (felnőttek, apák és anyák) kúrtuk el, nem kicsit, nagyon, nem ezek a szerencsétlen tinik. Éspedig pontosan akkor, amikor "celeb"-ként nem azokat a művészeket, sportolókat, politikusokat stb. állítottuk eléjük, akik munkájukkal és tehetségükkel tűnnek ki az átlagemberek közük, hanem olyan kurvákat (t.i. prostituáltakat), akiknek nincs egyéb érdemük, minthogy kifejlődtek (esetleg orvosi rásegítéssel) az első- és másodlagos nemi jegyeik és azokat közszemlére is teszik. Miért ne pont ezekre akarnának hasonlítani? Ráadásul olyan végtelenül egyszerű ( = primitív) az egész. Nem kell tanulni, nem kell dolgozni, nem kell semmi hónaljszagú dologba fogni. Van csöcsöd? Van pinád? Tedd ki, te leszel a sztár!

Lófasz, s esti fény. :-(
Milyen kis naívak vagytok. Ezeknek kb az egyharmada (ha nem több) máshonnan leszedett, tehát kamu. A nagy része amúgy sem tizenéves, hanem minimum huszonéves. Volt 1-2 tini kb.
@agyvihar: F.om! Mér' nem mondtad előbb, hogy vicc!? Már fel is töltöttem fészbúkra a melltartós képeket!
Kedves Postoló!

Én nem akarok foglalkozni azzal, hogy a problémád alátámasztására mellékelt videón milyen arányban szerepelnek tinik vagy pornósztárok, mert ettől még a felvetésedet értem és még talán válaszom is van rá.
Fentebb már néhány árnyaltabb hozzászólásban már felmerült, hogy az erkölcsiség, mely mindenkinél persze más és más, így a nevelt gyerekeknél is mást és mást adsz át, nem kizárólag a szexről a szexualitásról szól, hanem sok egyéb erkölcsi tényezőről. Ha a gyermek más erkülcsi tényezőnél kapott tőled számára elfogadható magyarázatot viselkedésének elítélésére vonatkozóan, akkor ez kiváló hivatkozási alap lehet ennek a problémának a megmagyarázására is. Persze, igen a kor szavát nem tudod elkerülni, mert akkor egy kirekesztett remetét vagy kénytelen nevelni, aki soha nem fog tudni az úgynevezett társadalomba beilleszkedni, hanem mindig különc marad, mely okán aztán majd forint milliókat költhet pszichológusra, hogy ennek okát megtudja. Igen, ma olyan világot élünk, ahol a lányok úgy érzik, ha nem veszik fel a versenyt a harsány, minde pasit megkapok akit akarok típusú "konkurenciájukkal" akkor háttérbe szorulnak. Sajnos nem értik, hogy az ilyen lányok ilyen pasikat is tudnak kifogni. Akinek értékre van szüksége az nem tekinti komoly partinak azt a nőt, ak tegnap mással próbálkozott ugyanígy.
Tehát nem megvédeni kell a gyereket az élettől, hanem felkészíteni rá, tudja, hogy egy-egy helyzetnek milyen következményei lehetnek, mire számíthat. Ha kikezdessz valakivel és nem hagyod abba időben, pofánvághatnak. Ha pofánvágják megérti, elsírja magát a válladom, Te megvígasztalod, majd átbeszélitek, hogy a jövőben mit ne. Tehát, ha ő a myvip-en kelleti magár, kiteszi mindenét se szó se beszéd, azt a férfiak nem kis része úgy veszi, hogy ő pedig egy könnyen megszerezhető lány, hogy úgy mondjam fűvel-fával. Tehát, ha ezt követően őt inzultálják, majd ennek ő ellenáll és ezért megerőszakolják, ne csodálkozzon, mert felizgatott pasinak a vér a gatyájában és nem az agyában van. Vállon sírás, megvigasztalás, képtörlés.
A tiltás, biztos nem megoldás, mert arra nagyon ráfázol.
@Krumpli Bogart:

> Egy szép, de buta lány csak a testéből tud
> megélni, ez mindig így volt, így van és így
> is lesz.

Nem, nem, nem, nem. Ezt csak mi (felnőttek) sugalljuk nekik, helytelenül. Amikor megengedjük (nekik és magunknak), hogy a könnyebbik utat válasszák.
@ZöPö (inda): Kár lenne tagadni, ha a csöcs és pina - a megfelelő testen - tényleg sztárrá tehet valakit!

Ajánlott olvasmány: index.hu/velemeny/menonemmeno/2010/01/06/aranyasas_meno/
@vörös csepel 01111: Szerintem nem azt sugallja, hanem azt, hogy a tini lányok egy része bele sem gondol, kiknek az arcába tolja a pucér/félucér/fehérnemüs képeit, mert nem fogja fel, hogy ezeket bárki két kattintással megszerezheti. Ő csak azt veszi észre, hogy az osztálytársai vagy a kiszemelt srácok jobban megnézik ruhában is, leszólítják, stb. Azt nem gondolja végig, hogy ezeket eltávolítani nem igen lehet (hiszen ha a gazdája le is törli, lehet a neten már 100 másolat belőle)és később mondjuk egy igazi társ megtalálásában vagy egy komoly állás megszerzésében akadályozni fogja. Ismerek olyan kis buta 14 évest, aki a fürdőben fotózza magát melltartóban a barátnőivel és boldogan felpakolja a képeit. Az anyja már leszedette vele egyszer, el is beszélgettek róla, szerintem korábban sem volt hanyag a nevelése, mégis megcsinálta újra, mert így akarja magára felhívni a figyelmet. Itt már a szülő sem tud igazán mit tenni, hiszen nem nyomozhatja le a lánya összes adatlapját a közösségi oldalakon.
Akik pedig azt hiszik, hogy a bemutatott videó kamu, nyugodtan nézzenek körül a myvip-en vagy a privi-hu-n.
@wmiki: a pornó is egy "szektor", tudod van, aki ott dolgozik, ahogy pl én is...érdekes módon, engem sem rázott meg a vidi
@Ms. Mazsola:
Sokféle lány van. Net előtti korszakban is megtalálták a módját, ha kurválkodni szerettek vola.
De nem minden lány ilyen. Sőt.
Régebben is ez ment, csak akkor még nem volt net, ahová fel lehetett nyomni. Volt viszont filmtekercses fényképezőgép, és a srácok unalmukban azzal szórakoztak, hogy emitt-amott lopva fotózták a csajokat, aztán összedobva a zsebpénzüket előhívatták a képeket. A merészebbje még a faliújságra is kirakta a jobban sikerült darabokat, amikor persze ment a harakiri, a fotó letépése ill. fent maradása között. Mondjuk abban az volt a jobb, hogy max. 30 ember láthatott egy-egy véletlenül kikandikáló melltartót, és azóta a képek a padláson porosodnak. Akkor durvára mérgesek voltunk emiatt a fiúkra, most már jókat derülök ezen. Azok voltak a szép idők...
@Dövan: ez feltételezés, engem pedig csak a tények érdekelnek
a hszedből csak az a tény, hogy mások mocskolásában jó vagy...
@boylepke: engem sem rázott meg, engem nem zavar a női test látványa

azon néha meglepődöm, amikor egy kurvának kinéző csaj felháborodik azon, hogy kurvának nézik
Az egész video fake, tele van ismert táncosok és mások képeivel:
itt van az egyik:0:37 -nél
iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=11462821
Aztán felismertem egy jó pár főiskolás és egyetemista lányt huszonpár évesek.
A videón ott van egy pár ismerősöm is, akiknek az adatlapján nem ütközik ki a kép, pl.: a tesójával van lefotózva egy családi kiránduláson a szülők nagyvonalúan le vannak hagyva, itt meg úgy néz ki, mintha egy leszbi pár lenne. Vagy egy másik takarítás után csak éppen ki van vágva a képből a porszívó és a sok lom, így meg úgy látszik, mintha pózolna.
Nem ez a jellemző, az már igen, hogy saját magukat tükörben fotózzák a lányok és buliképek vannak fent az oldalukon, de nem meztelenkednek, mint ahogy azt a posztíró képzeli.Persze elmebetegek mindig is voltak.
Van egy rész, aki ebből él meg, neki ez egy reklámlehetőség (iwiw,. myvip) és ki is fogja használni.
Basszus, itt senki nem volt tini?
Rákényszerítik, megfelelni akar, pasit szerezni akar, feltűnni akar... Ennyi barom sódert.
Ez a divat, ez a korszellem, ez jó, ez érdekes, vicces, menő. Ki jobban, ki kevésbé képes levetkőzni a gátlásait és a maga módján illeszkedik be a közösségbe. Ez egy teljesen természetes folyamat (amiben olykor-olykor nyilván vannak elhajlások, túlzások, mikroközösségi problémák), semmi ilyen mélypszichológiai megfontolás nem áll mögötte. Csinálják, mert mindenki csinálja.
Lekurvázni ezeket a lányokat olyan szintű primitívségről tanúskodik, hogy az a vérforraló, nem pedig néhány tinilány cicije a neten.
@ZöPö (inda): Mi felnőttek??? Csak a magad nevében beszélj, kérlek!
Nekem szép (ez mondjuk adottság), ápolt, intelligens és kulturált lányaim vannak, gondosan nevelem, tanítom, művelem őket, nem kevés pénzt, időt, szeretetet és energiát áldozva rájuk.
Azt viszont látom, hogy kik basszák meg az ápolatlan, elhízott, buta, önértékelési zavarokkal küzdő osztálytársaikat.
@ZöPö (inda): És ha ott körülnézek, akkor mi van? Én legalább három személyként, férfiként, nőként, gyerekként (egyik sem a sajátom) regisztrálok az ilyen helyekre.
@mocsokmacso: haha. Az általad linkelt wiwuser például tuti kamu, a negyedik képe a goldengate amatőr szektorából való és köze nincs az arcos képekhez az azon szereplő két lánynak.
110% hogy valami recskamániás faszi dobta össze, mint ahogy a videóban szemlézett képek jó részét is csak úgy levadászgatták innen-onnan, és kamu adatlapokat hoztak létre velük.
Más recskamániások pedig gyorsan felháborodnak és kurváznak jobbra-balra, hevesen forgatva a szemüket, hogy micsoda erkölcstelenség van itten, bezzegazénidőmben...
@Before: Te láttál már tinilányt, vagy rengeteg pornót töltesz, és azon keresztül csodálod a világot?
"Ez a divat, ez a korszellem, ez jó, ez érdekes, vicces, menő."

Persze, valahol biztos. Sőt mondhatni kortól független. Van ilyen, meg van olyan ember.
@vörös csepel 01111: Tudom, hogy nem minden lány ilyen, de pont azért reagáltam pont a Te kommentedre, mert szerintem a posztoló sem bélyegez meg minden tinit kurvának.
A kedves blogtulaj milyen tanácsot adna eme ifjú hölgyeknek, ha nyáron strandra mennek, mit vegyenek fel? Csadort?
@Krumpli Bogart: képzeld, nekem meg egyáltalán nincs gyerekem. Belekötöttél a lényegtelen részletbe, ahelyett, hogy érdemben foglalkoztál volna a mondókámmal.

Megjegyzem (és ezt ne vedd magadra, csak mondom), hogy a legtöbb drogos fiatal szülei akkor sem hiszik el, hogy a saját gyerekük is drogozik, amikor már a legfeltűnőbb és legegyértelműbb jeleivel találkoznak (tű, kanál, öngyujtó, stb.).
Egyébként abban a korban, amelyben a diszkós tini lányok körében az a menő, ha bárkit leszopnak a budiban, miért csodálkozol, hogy a saját szinvonalának megfelelő oldalon reklámozza is ezt? Egy normális közösségi portálon a tizenéves csajok verseket, fotókat publikálnak. Például
sargacsik.hu/pg/profile/Sicc
sargacsik.hu/pg/profile/Myrtillus
sargacsik.hu/pg/profile/pindur
@wmiki: Akinek tények kellenek, nézze meg a blogodat, ami a manipuláció, szándékos félrevezetés, csúsztatás iskolapéldája.

Pl: igazmondo.blog.hu/2009/10/31/a_ember_novenyevo posztod, ahol egyszerűen kihagyod azt a lehetőséget, hogy egy élőlény mindenevő.
az nekem is feltűnt, hogy a videóban szereplő képek úgy 40%-a profi pornósok beállított képei, másik negyven százalék valószínűleg fake adatlapokról van (szintén profi képekkel), és esetleg a maradék 20% lehet valódi.

na de ugye erre vannak az olyan nagyszerű "erkölcsrendészeti" oldalak, mint a napiszar, meg a puruttya, hogy ezeket kiszűrje és pellengérre állítsa. sokaknak viszont csak az ocsmány tartalom "sekélyessége" csapódik le. sajnálatos.
@Dövan: Nem mondod !!! Kihagyta? Neeeeeee. Most mi lesz?? Kit hívjak ? Mit csináljak ?
Mi lesz most velünk ? :)
@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: huh de mennyire igazad van.

Ilyen szempontból higyjétek el hogy majd a napiszar.com meg a csibefasz.com és tsai rohadt nagy adatbázisukkal iszonyatosan nagy bevételt produkálhatnak mások hülyeségeiből. (xy -ról kellene gáz kép mit csinálsz? küldesz 1 emailt a rendszergazdinak, ő meg pénzért odaadja majd neked a nem tom hány éve készült szopósk*rva képeit)

Egyszer bnőm küldött egy alulöltözött képet magáról telefonon... Helyreraktam, hogy szeretem meg minden, de ha jót akar magának akkor több ilyet ne küldjön, mert visszaélhetnek vele.

Szülői neveltetés kérdése amúgy az egész.
@SárgaEminenciás_sargacsik.hu: na, most ki a kurva? A pucérkodó tinilányok, vagy aki egy ilyen postot meglovagolva hirdeti a saját fosát?
@vörös csepel 01111: feleslegesen vered magad, több rálátásom van a dologra, mint a legtöbb hőbörgőnek.
azert annyira nem akarlak lelombozni kedvepostiro (meg nem mintha annyira nagyon ott lennek ebben a temaban) de a fenti slide-ban azert jopar "nemzetkozi" darab is talalhato melyek visszatero elemek.
tehat: nem feltetlen az van, hogy a hazai ifjusag indult meg a szabadelvus vegromlas fele, hanem most valaki osszeallitott neked egy megamixet egy adott temabol.
ennyi erovel osszeallithatott volna egy 14 ev alatti gyilkosok toplistat is barmilyen caucasian kinezetu gyerekek fotoirol, akkor most arrol irnal postot, hogy a mai 14 eves gyerekek mind gyilkosok?

ez nem szabadelvuseg kerdese hanem az informacio terjedesee. regen is erdekelte a kamaszokat a punci (meg a futyi) csak nem volt kameras mobiljuk amivel feldobhattak volna a myvipre.
a devianciakat konnyu eszrevenni es konnyu bedolni annak a latszatnak, hogy mar ez az alap, hiszen annyi ilyet latni (mert arrol nem irsz postot, hogy klarika ma bement az iskolaba, 4-esre felelt tortenelembol, megebedelt a menzan es hazajott megirni a leckejet. errol nincs post ugye...)

ami van, hogy tobb info jut el a gyerkocokhoz egy devinas viselkedesi formarol es marhara nincs ott mellettuk senki aki elmagyarazna, hogy meztelenul pucsitani egy budiban nem epp a legnivosabb.

persze, amikor michelle wild reggeli musorokban mesel a nemisegrol, meg az ismerd meg a testedrol, judy nero a lanyok-asszonyok nagy baratjakent szalonkepesen meseli melyik mufasz melyik seggbe valo, nikki belucci seggbebaszos multja egyszer csak kodde valik es mar csak a zongoraleckek maradnak es mar szinte csak polgari muveszno kepet rajzolja ki, pierre woodman meg beul egy teara a kislany anyukajaval a zserboba mielott analis-majalist rendez annak anusznyilasaban, akkor nem kell nagyon csodalkozni ebben az ertekorientalt vilagban, hogy a kamaszok ezeket a peldakat kovetik, hiszen ez a siker, penz, csillogas.
(amikor meg az anyukajuk kiseri el kamaszlanyaikat ilyen husvasaros valogatasokra... na akkor kuldenem ki a csaladgondozot)

szoval keep it cool, a vilag valtozik, de ez a valtozas rajtunk is mulik.
Igazából az van, hogy a bájos és fölöttébb pucér kis Nünüke kamu profilja mögött általában egy erősen más érdeklődésű szakállas bácsi lapul, aki aztán az ostoba fiúcskák által küldözgetett üzenetek és fotók fölött veri a farkát. Eh, még ennyit se tudtok? :)
Nem vagyok vénnek mondható, de az ilyesmit én is, khm, furcsállom. Mellesleg ha valaki járt már a Nyugati környékén péntek-szombat este-éjszaka, akkor láthatott már a környékbeli szórakozóhelyekről jövő, oda igyekvő, kb. 14 éves korukra már kifejlett tinikurvákat meg kültelki rómeókat. Vélhetően ezek erősítik a myvip-s, iwiwes (meg a mindennek legalja privi.hu-s) csöcs/puni/farokvillantósok táborát.

De azzal nem értek egyet, hogy annyira nagyon kongatni kéne a vészharangot, meg félteni a jövőt. Emlékezzünk csak rá, hogy a hatvanas évek második felében a hippimozgalmak, a szexuális forradalom, zene kapcsán micsoda nyervákolás, meg sipítozás ment (itt is, de főleg nyugaton illetve az Egybesült Államokban), hogy: "Ajj-jaj, drogosok, hippek, erkölcstelenek, meccsoda egy használhatatlan generáció, mi lesz ezekből???"! Aztán, mi lett? Semmi, pár hülye túlzásba vitte a tripezést vagy más anyag használatát és felfordult, ahogy előttük mások a piálást, de erősen túlnyomó többségük szépen konszolidálódott, normális szülő lett, elment melózni, ma meg meglett nyugdíjas, sanszosan konzervatív és republikánus szavazó.
@vörös csepel 01111: hát velünk speciel semmi sem lesz ettől, de ne mutassa már magát úgy, hogy tud jobb választ a 42-nél, amikor vagy hüje, vagy hazudik :)
@ZöPö (inda): A tű, kanál, öngyújtó (inkább filmes kellék, nem csak így lehet drogozni) akár a másé is lehet. Az nem mond semmit...
Én a gyerekeim "teljesítményén" és általános hangulatán mérem le a fizikai és mentális állapotukat. Amíg nyeri a tanulmányi és sportversenyeket, igényli a különórákat, jók a jegyei, rózsás pofival nevet és buli után édesen alszik 12 órát egyhuzamban, addig nincs baj. A gyerekkel törődni kell, művelni kell, az agyát terhelni kell, a készségeit fejleszteni kell, kívül-belül önmagával szemben igényessé kell nevelni. Ehhez pedig sok pénz, odafigyelés és energia szükséges. (Filmklub, színházbérlet, zeneoktatás, sportolás, sakk- és nyelvtanulás, külföldi utazások, fodrász, kozmetológus, piperecuccok, könyvek, nyári táborok, egy kis zsebpénz, éjjel taxizás, csinos ruha turkálóból, jó minőségű cipő, mobiltelefon, na meg az iskoláztatás, BKV-bérlet. Semmi extra, de nagyon-nagyon sokba kerül.)
Hát nemtom, némelyik valóban nem tűnik tinilánynak. Ami az alapján, hogy valaki feltölti XY képét a magáénak kiadva mondjuk a MyVIP-re, teljesen más dolog.
Azt tudja valaki véletlenül, hogy ki az első muzsika előadója a slideshowban?
@Dövan: Szerintem én ebben neked nem tudok segíteni.
A legjobb megoldás az lenne, ha megírnád ezt valakinek. Valakinek, aki nem én vagyok. ;)
Sajnos igaz amiről a posztíró beszél, sanyarú világ felé tartunk...
Hehh, ezek között nem egy 18-nál idősebb...
amúgy meg ha valaki alapból ribanc, annak olyan mindegy, megtiltod-e hogy feltegyen képeket.

Más kérdés, hogy mitől érzik úgy, hogy muszáj már tizen-kevés évesen dugni. A gyökérokot kéne megszüntetni, nem a tünetet.
"Ezúttal is sikerült az agyamba tolni a vért."

Hátha neked ez az agyadba és nem máshová, lentebb tolta a vért akkor alapvető problémák vannak veled. Ne mond, hogy nem szóltam!
@ColT: "Más kérdés, hogy mitől érzik úgy, hogy muszáj már tizen-kevés évesen dugni. A gyökérokot kéne megszüntetni, nem a tünetet."

találgatok, a horomonok??? találjatok ki valami horomon tablettát ami szétkúrja a fejlődő szervezet hormonháztartását, a szent erkölcs nevében, és nem lesz baj.
szerintem nem fog több tini felrakni izgató képet magáról, hogy ha látja, hogy a másik is felrakott ilyet.

qrvák mindig voltak, most láthatja mindenki őket, az internetnek köszönhetően.

én a tiniket inkább amiatt féltem, hogy szenzitív időszakukban ilyen helyzetekben látják társaikat, vagy a felnőtteket.

a fiúk: milyen képet alkotnak a nőkről. qrvák, csak arra jók, hiszen ezt hangsúlyoza a média.

lányok: olcsók vagyunk, testünket felhasználva kereshetünk csak sokat stb.
Érthető poszt. Már előre félek attól, hogy miként tudom úgy nevelni a gyerekeimet arra, hogy ne legyenek ilyen társadalom szennyei... Mondjuk a nevelés néha ló*aszt sem ér. Az iskolai közösségek, vagy szubkulturális közösségek néha nagyobb erővel bírnak, mint a szülők, de ez már jó ideje így van.. csak mostanában gusztustalanabbak ezek a trendek.
@SárgaEminenciás_sargacsik.hu: Szerintem nem égeti magát, hanem igaza van :)
@Krumpli Bogart:

> A tű, kanál, öngyújtó (inkább filmes
> kellék, nem csak így lehet drogozni) akár
> a másé is lehet. Az nem mond semmit...

1) Igen, gratulálok, sikerült pontosan idézni azt a dumát, amivel a legtöbb érintett szülő áltatja magát. "Ez nem az én gyerekemé, biztosan valamelyik haverjáé.". Aztán jó esetben a bíróságra meg a sittre járnak sírva látogatni, nem a kórházba meg a temetőbe.

2) Igen, gratulálok, ismét sikerült a lényegtelen részletbe (mi a KONKRÉT drogos "tünet") belekötni.
Lehet bagatellizálni a kérdést, lehet azt mondani, hogy régen is kurválkodtak a lányok, ls lehet bérmilyen egyéb módon érvelni amellett, hogy az egész jelenség nem létezik, de mindettől függetlenül Varánusznak van igaza. Középiskolában tanítok már 20 éve, van merítésem, és összehasonlítási alapom is. Ma feltűnően sokkal több lány öltözik kihívóan, ezért-azát megmutatóan, mint akár 10 éve is. Valóban az a sikk az iskolák hangadó tinijei között, hogy kinek volt több szexuális kalandja, és ki tud látványosabban összefonódni a partnerével a szünetben. NÉha odaszólok, hogy nem mondjuk a tanári előtt kéne tapizni a barátoddal/barátnőddel egymást, erre a válasz az, hogy de hát mi nem is járunk!
Szóval baj van. Nagy.
@Közöd??:

> Hátha neked ez az agyadba és nem máshová,
> lentebb tolta a vért akkor alapvető
> problémák vannak veled. Ne mond, hogy nem
> szóltam!

Hát, ha te nem tudod, hogy hol a határ, hogy mi az, ami az agyadba és mi az, ami "lentebb" tolhatja a vért, akkor alapvető problémák vannak veled. Ne mondd, hogy nem szóltam! :-)
Az ember tudja, hogy megöregedett, amikor először hagyja el a száját egy ilyen 'hová jut a világ' vagy 'bezzeg az én időmben' jellegű marhaság.

Észrevehetnéd mondjuk, hogy negyven évvel ezelőtt szintén voltak kispicsák, akik pontosan ugyanúgy működtek mint most. Internet nem volt... az igaz! ;)
@gyuzsu: Téged is kihagynak mi? ;)
Lehetségesnek tartom, hogy nem most furcsa a világ, hanem mondjuk 20 évvel ezelőtt volt és a dolgok az 'egyre jobb' irányba haladnak. Attól, hogy többek közt én is egy vén házsártos pöcs lettem időközben és furcsállom, sőt sokszor ki is akadok még nem lesz igazam.

Valószínűleg úgy alakult ki bennem ez a nézőpont, hogy jó a memóriám és emlékszem rá, hogy milyen módon gondolkodtam ezekről a dolgokról 17 évesen. ;)
Általában az egész nyugati civilizációban nincs semmilyen közösségi erkölcsi mérce, értékrend,meg ilyesmik.Régen a lánynak rendes családban elmondta az anyja, nagyanyja,hogy tisztán kell férjhez menni,elmondta ugyanezt a pap a misén,a tanító az iskolában.Most nincs pap, nincs mise,a tanítót megverik,a szülőnek visszapofáznak,mindenki azt csinál amihez épp kedve van.
Nem számít a közösség ,csak az egyén,az úgynevezett önmegvalósítás.A liberális okostojások,és politikai irányzatok támogatják
ezeket a változásokat a hatvanas évek óta,sikerük is van mint a képeken látható,hiszen ez a legkönnyebb, szabadosan és korlátok nélkül élni.
1. Az erkölcsi morál régebben sem volt sokkal jobbb. Azzal egyetértek, hogy most nem jobb, nem is stagnál, de annyira nincs nagy ellentét.

2. Az egész lényege az, hogy többet látsz belőle. Információs társadalom, webkettő, az arcodba tolják a vizuális ingereket, egyszerűen túllövik az agyadat ingerekkel, szélesebb körből tudsz információhoz jutni, ezért tudhatsz ilyen csajokról.
Ezen lányok típusa régen is megvolt. Ne legyenek illúzióink arról, hogy mik folytak vagy nem folytak a Balaton partján az úttörőtáborok rejtekében az NDKs lányokkal. Vagy a szövetkezetben túlóra gyanánt. Az emberek ugyanúgy d*gtak, félre d*ugtak, megélhetési szex a lányok kirakták a portékájukat. Csak akkor még nem volt digit.kamera és egyből fel netre.

A lányok akik melltartós képeket raknak ki: pozitív megerősítés hiánya. Elfogadom, hogy ez divat is, de egyfelől a figyelem hiányát fedezem fel ezekben a képekben, hisz felraksz egy ilyen képet, rögtön rádír a sok retardált, hogy mit csinálna veled, te persze elvből utálod őket, de azért imponál a sok beírás. Ha nem lenne a sok retardált iwiw, myspace betyár akik pozitív megerősítések tömkelegével látnák el ezen csajok fotóit naponta, nem érné meg nekik kirakni a képet. Mondhatnánk, hogy kereslet-kínálat.

Személyes tapasztalat: a fehérneműs képes csajokat szerintem még mindig nehezebb rávenni a maradék ruhák ledobására, mint a ruhás-képes lányokat.

Remélem érthető voltam:)
Ugyan már, gyerekek, gondoljatok bele miket tanítanak a gyerekeknek az iskolában... Rómeó és Júlia is kb 14-15 évesek voltak, és a sztori szerint már ők is dugtak, sőt Rómeó gyilkolt is. A már felmerült Bibliáról már nem is beszélve, ahol az özönvizet túlélő Noé családja igen komoly vérfertőzések keretében benépesíti a földet, de ettől ők még nem lettek utálatosak Isten előtt, mint ahogy Lót lányai is kiválasztottak voltak tisztességük miatt, de azért a Szodomából való menekülés után leitatták saját apjukat, dugtak vele, sőt meg is fogantak tőle.
És ezeket az írásokat épp a konzervatívok tartják a kultúra csúcspontjainak, szóval a "ez a liberális nevelés eredménye" mantra elég röhejes.
@ZöPö (inda): ok akkor mesélj kérlek a határokról, hol is húzódnak?? mert szerintem akit a meztelen női test idegesít az minimum buzi, és ezt nem meri bevallani még magának sem, így viszont már szerintem kívül esik a normalitás határán.
@Közöd??: Nem buzi, heterofób! ;)
@gyuzsu: szerintem meg inkább keress másik állást ahol távoltarthatod magad a gyerekektől, nekik is jobb lesz így hidd el. Mi is taperoltunk 1000-el és intőt is kaptunk érte egy hasonlóan gyepes faszfej osztályfönők nőtől aki a rendszerváltás idején, azzal büszkélkedett, hogy az ősei nemesek voltak.
@Pipas: :-)) azért megkockáztatom, hogy a heterofób elfolytott buzi.
@mallac: Valahogy mégis ezekben a liberális országokban jó élni, itt van rendes oktatás, egészségügy, infrastruktúra, stb. Legalábbis ritkán hallani olyan híreket, hogy német/amerikai/olasz, stb menekültek kérnek menedékjogot mondjuk Afganisztánban. A liberalizmussal inkább pont az a baj, hogy olyan elemeket is befogadunk, akik ezzel nem hajlandóak azonosulni, és inkább ezredéves eszméket tartanak iránymutatónak.
@mallac: "Régen a lánynak rendes családban elmondta az anyja, nagyanyja,hogy tisztán kell férjhez menni,elmondta ugyanezt a pap a misén,a tanító az iskolában."

Honnan veszed a baromságaid? Régen a falusi lányok egysem volt szűz mikor férjhez mentek, mindnek jött már a gyerek.
Ha valakinek nem a külsőségek a fontosak, mint ebben az elbaszott világban szinte mindenkinek, akkor nem hangsúlyozza őket. 10-14 éves korára már meg lehetne tanítani a gyerekeknek ezt az alapvető értékrendet (vagyis, hogy a gondolkodásod tesz téged azzá, ami vagy, és határozza meg a helyed a világban, amit külsőségekkel elérhetsz, az nem tartós és nem valódi), ha a szülőkben meglenne. Nincs minőségi különbség apu új autója, anyu új melle és a gyerkőc tangás képe között, talán annyi, hogy míg a szülők esetkeg csak vágynak azokra a dolgokra, amikkel felkelthetik mások figyelmét, addig egy 14 éves lánynál ezek adottak.
@mallac:

Fú, de kurvára igazad van, éljen az iszlám! Hajrá saria, burka, halálra kövezés és az "erkölcstelenek", meg "dekadensek" felrobbantása!
@Lófasz Hadnagy: bemutatta nekünk a demagógia egy kedvenc trükkjét, a Hamis Dilemmát! Ez a gyönyörű érvelési hiba most 8 pontot ért.

Taps!

Totál hülye vagy, Lófasz.
@Közöd??: én pedig úgy gondolom, hogy aki felnőtt létére fiatalkorúak (pláne kiskorúak) testére gerjed, az megy túl a "normalitás határán".

Ennyi! :-)
@Közöd??:

Meg nem mellesleg minden faluban tudta mindenki, hogy melyik puja a pap gyereke, csak valamiféle hallgatólagos megegyezés volt arról, hogy ugyan mindenki tudja, de kussol. Megjegyzem: még mindig normálisabb eljárás volt, mint amikor a pap a sekrestye mögött seggbekúrja a ministránsfiúcskákat.
@Lófasz Hadnagy: Látom a demagógia kurzust már az oviban kezdted. Sírok bazmeg.
@Bockó: A helyedben én is sírnék, szar lehet ennyire ostobának lenni.

Na jó, foglalkozzon veled tovább a gyógypedagógus.
@Lófasz Hadnagy:
Mert csak a saria és (ál)liberális degeneráció között lehet választani ? :)

Szerintem az emberek lényeges többsége mondaná, hogy anyád . :D

Mennyi beteg marha van...
@Lófasz Hadnagy:
Ez az egyik véglet ,a saria meg a burka ,a másik pedig amikor a a budapesti iskolában a padlásra szöknek a hetedikes lányok hogy leszophassák a nyolcadikos fiúkat.
16-18 évesek sok kihívó fotót készítenek és mutogatnak is, na nem feltétlen rosszból. Néhány fiú-lány haverom nekem is mutatta a képeit én meg max megdicsérem, hogy milyen jó képek, megkérdem, hogy rácuppantak-e már, írogattak-e néhányan.

Ami a régi időket illeti: édesanyám a 70-es években olyan szakközépbe járt (Petrik), ahol az osztálykirándulás felért egy spriccpartival. S ez nem volt akkor sem egyedi. Persze, nem volt internet, nem volt digitális fényképezőgép, így megmutatták magukat élőben.:D
Aki meg 20 éve tanít...amikor ő volt fiatal, akkor jött be a miniszoknya, kulikabát és mindenki hőzöngött, hogy miért mutogatják a térdüket, hogy mernek ilyen-olyan kihívó, "rövid" ruhákat felvenni.
Na ne legyünk már álszentek...

Ami probléma: ezek a képek vonzzák a pedofilokat, szadistákat is, pedig a lányok és fiúk inkább egymásnak készítik ezeket.
@Lófasz Hadnagy: Totál hülye vagyok, mert csak. Elárulom, azért hülyéztelek le, mert képtelen vagy differenciáltan gondolkodni. Ha cáfolni akarod, akkor megmutatod, hogy de, képes vagy, ha egyetértesz, akkor pedig pont úgy viselkedsz, ahogy most tetted.

@mallac: és @vörös csepel 01111: is kb ugyanazt mondja, amit én.
@ZöPö (inda): a filmben szerintem egysem kiskorú igencsak érett nők jó testekkel:-)
néhány meglátás:
a valóságban minden egyes emberi lény a ruhája alatt _meztelenül_ szaladgál, most ez beteg, vagy mi?
első lányvillantások óvodában megvannak, akkor már nagyon el vannak baszva a kisfiúk, kislányok, akkor darálóba velük, majd csinálunk másikat?
a képek egy része nyilvánvalóan profi studiókép. ettől még ugyanúgy muszáj komolyan venni a kérdést.
a budiban recskázó kollegák a kereslet, a videót szerkesztő agyatlan hülyegyerekek meg a kínálat, róluk miért nem szól ez a poszt? miért a naiv kislányokon csattan a társadalmi felháborodás? persze, mindig a leggyengébbet kell megfegyelmezni.
embereket poénként, tárgyként kezelni messze túlmutat az ilyen-olyan közösségi adatlapok "problémáján".
A posztíró vagy nem volt fiatal :), vagy csak elfelejtette! :D Nem mostanában voltam tini, de a dolgok régen is igy müködtek, csak épp nem beszéltek róla ennyit, ill. a technikai lehetőségek nem adtak lehetőséget széles körű megnyilatkozásra, tekintve, hogy net még nem volt, hagyományos fényképezővel készült képeknél meg a fényképész zavarba ejtette volna az illetőt. De ugyanúgy mint most, 13-14 évesen már a nagy többség elkezdte kitapasztalni a szexualitását és 16 éves korunkra nagyjából mindenki átesett a tűzkeresztségen, kivétel a nagyon rondák és a tutyimutyik. Minek kell felháborodni azon, hogy kihasználják a technikai lehetőségeket? Régen szolidabbak voltak a fiatalok? Nem, max csendben beszéltek erről, mégis mindenki tudta, hogy ki a falu bikája, ill. ki az aki mindig kapható egy kis élvezetre...
Megoldás? Subba, Agyiszint, Puruttya pont erre a jelenségre (is) felhívja a figyelmet. így amit a segghülye jogalkotók nem tudnak megoldani az úgymond személyiségi jogok védelmével (mekkora faszok már azok, akik eleve betarthatatlan törvényt alkotnak?), azt megoldja az internet szennyirodalma.

A rendszer stabilizálja önmagát, a gépezet működik úgy-ahogy. Ennyi.
@irónika: Kedves Irónika! Csak egy gondolatra reagálok: pszichiátereknél nemcsak a "különcök" hagynak súlyos milliókat, hanem azok is, akik a kor "követelményei" szerint, vagy még azt is lekőrözve élik életüket.
Na nekem ezektől a képektől ne az agyamba tolul a vér, hanem sokkal lejjebb. :) Nem értem mi a baj az ilyen képekkel, inkább ezeket nézem, mint valami jó karban lévő negyvenes fotóit. :)

Egyébként meg prűd és álszent vagy.
ELŐRE KURVÁK, GENGSZTEREK! Tulajdonképp sajnálom a sok kis butuska fruskát, mert mire elérik azt a kort, amikor egy NŐ valóban megérett a szexre és jól is csinálja, már rég átment rajtuk a fél iskola és kiégnek. Ugyan ez áll a srácokra is, csak a kielégülést hajkurásszák állatias szinten, a cél, hogy minél több csajt maghágjanak. Ez meg nem azonos az örömszerzéssel. Az a baj, hogy még túl gyerekek ahhoz, hogy ezt megértsék.
Neha ugy erzem hogy ezek a posztok kvazi onvedelembol szuletnek,azert mert ferfikent mindez felizgat(hormonalis,ezt nem lehet kikerulni)masreszt pedig felnott aggyal az van benned,hogy ez nem helyes,hiszen meg kolok,es most pedofil lettem atyaeg.Ezert kirakod a falra,leirod hogy csunya dolog,es felhaborodsz,ez ezaltal is erosited magadban,hogy te nem-pedig de,ezt hivjuk latencianak:-)
Tudom hogy kemeny,de attol,hogy ez teged sem hagy hidegen,nem jelenti hogy pedofil vagy-annyit tesz,hogy egeszseges izgalmat valt ki beloled egy noi test.Hiaba tudod,hogy csak 15-16 azert ott van-es ez nem szemelyfuggo.hasonlo gondolkodasu,egeszseges ferfiakban is ott van mindez es ok sem tudjak megfeleloen kezelni,lasd apukam aki anno amikor elkezdett noni a mellem,eltolt magatol es nem olelt meg tobet.Miert?Mert nem tudta kezelni.Mi tortent?Apakomplexusom lett egy eletre,es ez igy a 30 fele mar nem is olyan rossz,de huszoneveskent megsinylettem es azt hittem hogy ez azert van mert nem szeret.Mikozben egy oka volt csak,felizgatta,megijedt,mi tobb halalra remult es gyorsan a legdrasztikusabb megoldast valasztotta-onmaga erdekeben.ma mar szerencsere ez nincs,siman megolel,semmi baja de anno volt.Persze elobb belehalna mintsem bevallana,mert mas tekintetben remek apu-ugyertem a vilag legjobb apukja volt es maradt:-))
Szoval visszakanyarodva hozzad ez addig egeszseges amig azt mondod,hogy nem szereted,nem tetszik,de azert hajtovadaszatotnem kell inditani ellene.
Ulj le,gondold at es legy oszinte magaddal,es miutan ez megtortent vilagosabban fogod mindezt latni.
Az ember nem attol lesz pedofil,hogy ez felizgatja-es az hogy ez izgat abban semmi rossz nincs.Egy kicsi se.
Szoval hajra,menni fog ez:-)))

Egyebkent pedig igen,nem jo hogy mutogatjak magukat,de ez ellen nem lehet harcolni,kuzdeni es nem is kell.Minden korszaknak megvan es megvolt a maga woodstockja:-))
Ha ezek a feltőtt (!!!!) lányok kiverik nálad a biztosítékot akkor vagy meleg vagy, vagy gerontofil. Bár a 70-80 éves is lehet jó, némelyik még fizet is... Kösz a videót, élveztem.
@chipshop: "lasd apukam aki anno amikor elkezdett noni a mellem,eltolt magatol es nem olelt meg tobet.Miert?Mert nem tudta kezelni."

- Őőőőőőő ne hidd azt, hogy ez normális, vagy minden családban így van...
@Bockó:

Vess egy pillantást a feljebb található hsz.-emre (Lófasz Hadnagy 2010.01.16.), ha már differenciált gondolkodást kérsz számon. Mellesleg meg nem szokásom anyázni kommentelés közben, de ha helyből lehülyézel, akkor ne várd, hogy megsimizzem a buksid. Továbbá a mallac nevű kommentelő rém hülye, demagóg kommentjére reagáltam az általad nehezményezett hsz.-emben, amiben azt fejtegeti, hogy mekkora jó is volt itt annó az a szép, erkölcsös világ, amikor a papok mondták meg a frankót. Nos, egyfelől ez csak a látszat volt és totál nem így működött a mindennapi élet, másfelől ez a fajta társadalmi berendezkedés manapság az iszlám világban van jelen. Sarkítottam egy csöppet, felfoghatod retorikai túlzásként is, bánja a faszom, de kb. erről van szó.

Most pedig dolgom van a való világban, további kellemes világmegváltást!
Örülj neki hogy a te gyereked nem csinál ilyet, más gyerek miatt meg ne aggódj! Nem hiába viselkednek így ezek a csajok.
10:05

Éppen csak az időpont maradt le, sry.
Szerintem mindenki dugjon annyit, és azzal, akivel akar. Nem értem a problémát.
Egy tininek hiába magyarázol BÁRMIT, le se fog szarni. Ha meg esetleg a képeit félreérti egy sátánista kommuna, akkor majd tanul belőle.
@böme: vagy a kamaszkora óta eltelt huszonöt év alatt határait feszegető tiniből tizenéves gyerekekkel rendelkező szülő vált belőle. Ezért más szemmel látja a világot. Régen is létezett ez, a különbség annyi, nem ragasztottuk ki a lift ajtóra a képeket a közösség legnagyobb örömére. Ha ettől prűd és álszent vagyok, ám legyen, vállalom.
Minden korban es kulturaban voltak buta igenytelen, vagy eppen: igencsak okos es gatlastalan, de mindenesetre mindenre kaphato picsak, es ferfiak is, akiknek erre igenyuk mutatkozott. Lasd romai orgiak, kozepkori kurtizanok, haremek. A tortenelem tele van a kiralyok, nemesek, uralkodok agyasaival, szeretoivel, a testukkel elonyoket szerzo nokkel...

Mint elottem irtak volt, az meg csak kulturafuggo, hogy egy not mikor tekintenek 'felnottnek" es meg a hipermodern 21. szazadunkban is eleg nagy a szoras. (A genetikai elteresek miatti 1-2-3 eves szorast vagyis "eszaki" vs. "deli" nok nem is emlitve.)

Szerintem az erkolcsokben nem sok minden valtozott. Maximum annyi, hogy a netnek koszonhetoen ez most jobban kilatszik es kihallatszik. Valamint sajnos nyoma marad.

Szulokent az ember maximum annyit tehet, hogy peldat mutat, es elveket allit fel, amihez tartja magat, es legalabb tobbe-kevesbe kovetkezetesen a gyerektol is elvarja azokat. Igazabol ha addig fajul a dolog, hogy a gyereked a tudtod nelkul telerakja a sajat pucer kepeivel a MyVIP-et, akkor mar hiaba uvoltessz. A korabbi 10-15 evben kellett volna iranymutatast biztositani, nem akkor uvoltozni, ha mar a baj megvolt.

Es meg akkor is van ugy, hogy a sajat feje utan megy. O baja, o elete. Be kell nyelni a bekat. Tisztes polgari csaladokbol szarmazo pornoszinesznok is vannak, ez mar csak ilyen.
a felháborodás érthető, de nem ezeknek a képeknek kellett volna, hogy az apropóját adják.

Ezek viszonylag nagy lányok, ivarérettek, bőven a beleegyezési korhatár felett. A neveltetésükön nem lehet változtatni.

Ugyanakkor három (kis)lányos apaként én legutóbb komolyan fontolgattam, hogy feljelentést teszek, amikor azt láttam, hogy a budakalászi Corában tangabugyikat lehet vásárolni 6-8 éves gyerekeknek. Aki ezt kitalálja, legyártja, engedélyezi a frgalmazását, forgalmazzza, illetve a gyerekének megvásárolja, azt mind elküldeném egy szibériai ónbányába.
Szívemből szólt ez a poszt! Érdekes módon a társadalmak hanyatlását, mindig valami hasonló kíséri.
@Dövan: mivel olyan nem létezik, dehát tudom, hogy téged a tények nem érdekelnek

de ha gondolod sorold fel a híres mindenevők közös anatómiai felépítését
Nem helyeslem, de ez van. Az enyémek nem csinálják!
@vörös csepel 01111: Tudom hogy ez nem "normalis"pont ezert is fajlaltam annyira es nem ertettem evekig:-))Nem itelem el aput o ezt akkor valamiert igy tudta feldolgozni es lassuk be ez meg mindig jobb mintha molesztalt volna:-)))
@gyuzsu: Én is úgy érzem hogy baj van - nagy. De a tinik képei csak tünet. A baj szerintem is az, hogy mi felnőttek nem ememltük fel tömegesen a szavunkat, amikor az elmúlt 10-15 év során kialakult a "celeb" mai fogalma. A bamba Anikó, az undorító Kelemen Annácska, az ezektől egy fokkal jobb, de mégiscsak szerencsétlen Dundika lettek a közbeszéd tárgyai, hogy ne mondjam "a celebek". Mintha nem lennének olimpiai bajnokaink, akik emelett példás családanyák, vagy másik olimpiai bajnokaink akik orvosok, meg matematikai olimpiákat nyerő fiataljaink, vagy tudósaink, és még sorolhatnám.

A fiatalok azt látják, hogy az a menő, ha valakit Benkő megujjaz a tévé kamerái előtt. Meg azt, hogy az az "érték", amit Kelemen Anna képvisel. Ezen kéne változtatnunk talán.
@ZöPö (inda): Én is gratulálok film- és könyvszagú, ámde igen ostoba fröcsögésedhez. :) Nekem van gyerekem és én foglalkozom fiatalkorú (többek között drogos) bűnözőkkel (s érintőlegesen balfék szüleikkel), így tehát egy "kicsit" otthon vagyok a témában.
Ma már szülőként azt is tudom, hogy nem a drog az, amitől legjobban kell félteni a gyerekeket, hiszen a drog nem ok, hanem okozat. A részvétlenségben kicsúcsosodó érzelmi sivárság, az önértékelési zavarok, a testképzavarok, a depresszió és a suicid gondolatok lényegesen szélesebb kört érintenek az ifjúságon belül és sokkal nehezebben észlelhető tüneteket produkálnak, mint a drogozás.
A képek 30-40%-val semmi gond nincs szerintem, ilyet a strandon vagy az uszodában is bármikor láthat az ember.

A fennmaradó % már más kérdés, van ami elmegy kategória, de van aminek egy szexoldalon több keresnivalója lenne.
@Közöd??: A faszt, régebben is voltak hormonok, mégis inkább 15-17 után kezdődött a nagy szexualitás.
Ahova én jártam (színvonaltalan általános iskola) össz. 2 csaj volt aki 13 évesen szexelt először, ma ez az arány sokkal nagyobb.

Az igazi baj a fejekben van, a szülőkében, a gyerekekében is ebből következőleg.
És az egészért a média, és a rohanó világ a felelős.
Kurva sok bajt okoz a fogyasztást hajhászó népbutítás, csak kevesen látják át, hogy egy tőről fakad a legtöbbje.
@Nebameg: igen, rengeteg társadalom bukott már meg az internetes fertő miatt, szodoma, gomorra, babilon, a sumérok, róma, emlékszem anno az orgiákat ie.475-ben is mindig közvetitette a romanorgy.com, nembeszélve a magyar hanyatlásról, amikor janus pannonius szerzetesei pornocodexeket rajzoltak meztelen apácákkal, aztán jött trianon.
Ugye, ugye!
Nem baj, majd jön mikola bácsi, meg tömjén zsolt és leszámol ezzel a csúnya fertővel.
@wmiki: nincs ezen mit felsorolni. Ott van pl a disznó, ami mindent megeszik. Biztos az is növényevő, csak nem tudja :)
"Lányom!
Amit egyszer feltolsz a hálóra az ott is marad mindörökre.
Mit fogsz érezni mikor a kamasz gyereked osztálytársai veled fogják cikizni?
...és Ő mit fog érezni?"
Ezt az egész témát akkor körülbelül ennyivel letudtuk.
Aztán megtalálta a napiszar[pont]com oldalt, ami ugye gyűjteményes helye az ilyen jellegű intézményes emberi ostobaságnak.
Én nyugodt vagyok.
@vörös csepel 01111: Nincs miert "bocsi"ez nem kellemetlen tema szamomra,nem titok es nem zavar hogy mas embereknek van (esetleg mas)velemnye-ezt szeretem eben a planetaban:-))
Egyebkent meg igazad van-telleg nem normalis:-))))
Egyrészt úgy látszik egyre kevesebb a szülő aki megtanítaná azt, hogy "kislányom egy valamire kell vigyázni, a jó híredre".
Másrészt pedig a média, amiből sajnos ez a sok szennyet öntik ránk. Egekbe magasztalják a qrvákat, mintha ez lenne a társadalmilag széles körben elfogadott. Egy normális társadalomban nem lehetne ilyet művelni, és nem kell ehhez feltétlenül prűdnek lenni. Sajnos Magyarország nem nevezhető több szempontból normálisnak. Ezt pedig sok gazember kihasználja.
@m.maria: Egyetértek veled, nekem is másaok az elképzeléseim a közöségről, meg a portálról. Csakhogy a mai média úgy működik, hogy akkor lesz népszerű egy portál/blog, ha hemzseg az olyan kulcsszavaktól, mint: pina, sex, megölte, leszúrta, megerőszakolta, britney, maunika...
@vajdasagi: Nem kéne általánosítani... Igen, komoly tömegbázisa van a bulvármédiának, a celebeknek, de egyre komolyabb a művelt, jóérzésű emberek tábora is. Tudod, miért nem látod/hallod őket? Mert csendesek. Mert csak az zajong, aki fél.
Hullazsákban végzik mind.

Hol itt a probléma?
.aHOGY A teknika,tektonika foközódik, a variációk száma, többek közt az erkö9lcsieké,
szükségszerűren szintén fontolkoződik.
Exhibicionizmus, megfelelni akarás, önbizalom hiány, ön leértékelés (eladó hús szintjére). tiniknél így nyilvánul meg. Felnőtteknél meg máshogy.
Baj lenne? Passz.
Volt pár nagyon szép testű leányzó. Mutogassák csak ha ettől jobban érzik magukat. Ha nem akkor meg ne. Megnézni sem kötelező.
Szülők szerintem nem is nagyon tudnak róla. Munka után másod állás, aztán háztartás. Nemigen van idő a gyerekkel törődni. hát meg blogokat bújni, hogy feltűnik -e a szemük fénye meztelenül valahol ;)
El itétélni valakit aki nás, vagy máshogy fejezi ki magát, másban talál örömet mint én, egész biztosan nem fogok.
Lehet liberális nézeteket vallok?:)

Üdv:
www.kitvalasztanal.hu
Tippelős választási oldal
Mindenki vetkőzzön, árulja a picsáját meg recskázzon ezerrel, ez az élet, gyerekek.
Miből is derül ki, hogy ezek tizenévesek, pláne 18 alattiak? Akkor meg?

@mallac:
Kissé sommás megállapításaiddal nem értek egyet, de.
Egyszerűbb elfogadni, hogy ez van. Attól te még élhetsz a saját mércéd szerint, nevelheted gyerekedet a saját mércéd szerint. Viszont értelmetlen dolog azon puffogni, hogy jaj, jaj, mivé lett a világ.
A falusi lányokról meg olvasd el például a Puszták népét, lehet, hogy változtat a véleményeden... :)
"De azzal nem értek egyet, hogy annyira nagyon kongatni kéne a vészharangot, meg félteni a jövőt. Emlékezzünk csak rá, hogy a hatvanas évek második felében a hippimozgalmak, a szexuális forradalom, zene kapcsán micsoda nyervákolás, meg sipítozás ment (itt is, de főleg nyugaton illetve az Egybesült Államokban), hogy: "Ajj-jaj, drogosok, hippek, erkölcstelenek, meccsoda egy használhatatlan generáció, mi lesz ezekből???"! Aztán, mi lett? Semmi, pár hülye túlzásba vitte a tripezést vagy más anyag használatát és felfordult, ahogy előttük mások a piálást, de erősen túlnyomó többségük szépen konszolidálódott, normális szülő lett, elment melózni, ma meg meglett nyugdíjas, sanszosan konzervatív és republikánus szavazó."

És ugyebár a 68-as lázadóknak születtek a 70-es évek elején gyermekeik, akiknek a nagy része normális ember lett.
És ugyebár az ő gyerekeik most érnek a kamaszkorba.
Kiváncsi leszek majd ha a "Vadmálna" megtalálja majd pár év múlva azokat fotókat, ahol az anyjának minden testnyílása "ki van tömve", akkor azt hogy dolgozza majd fel lelkileg?
Jó kis videó, ha van még ilyened, légyszi oszd meg azokat is.
@Közöd??: ha egy teherbe esett lányt feleségül veszi a "tettes" az már egy kerek történet,senki sem vethet követ rájuk.
@manókomment:
"a budiban recskázó kollegák a kereslet, a videót szerkesztő agyatlan hülyegyerekek meg a kínálat, róluk miért nem szól ez a poszt? miért a naiv kislányokon csattan a társadalmi felháborodás? persze, mindig a leggyengébbet kell megfegyelmezni.
embereket poénként, tárgyként kezelni messze túlmutat az ilyen-olyan közösségi adatlapok "problémáján"."

Ennyi, köszönjük. A többi mellébeszélés. Nem a eggyengébbet kell basztatni.
A szex egyébként sem erkölcsi kategória.
Ezek igencsak huszonéves nénik. nagy valószínűséggel ebből élnek, mármint a testükből. Nem értem a postot.
Ez egy olyan dolog, amit több tényező vált ki. Egyrészt a pasik kiváncsiak a csajokra. Másrészt a csajok tudják, hogy jó dolog kacérkodni a pasikkal. És tetszik nekik, hogy egyfajta "hatalmuk" van a pasik felett a szexualitásukkal. Ezért kacérkodnak amikor tehetik, mert jól esik nekik. És ebben ez a lényeg, hogy jól esik nekik, maguktól csinálják, senki nem kényszeríti rá őket. És a pasik egyre többet szeretnének kapni. Amire a csajok egyre többet adnak megukból.

Ez a bennünk rejlő ösztön, ez alapból bennünk van. Lehet posztot írni róla, hogy milyen kurva erkölcsösek vagyunk, de a természetnek ellentmondani hosszú távon nem lehet. Az emberek sok mindent kitaláltak, hogy mit kell tenni, mert az a helyes blablabla. De a bennünk rejlő ösztön ezeket úgyis felülírja. Van ahol hamarabb, van ahol később (pl. a csador mekkora baromság európai szemmel nézve).

Ez van ilyenek vagyunk, ilyenek az ösztöneink. a természetet lehet okolni emiatt maximum.
Ja nagyrész fake, s kedves posziro, welcome to the internets!

Van egy cimbi, akit 12 évesen pippantotta le osztálytársa egy nyalókáért(komolyan). !!!OMGOMG!!! ránkesik az én!

A szám meg Akon: Sexy Bitch

www.youtube.com/watch?v=wzNR9c82XLg
@Pong:

Ránkesik az é(g), faszomba is.
Kérdésre válaszolva viszont valószinüleg a Josef Fritz iskoláját alkalmaznám a neveléspszihológiának.
wmiki:

Megnéztem "Az ember növényevő" blogodat.

Ne haragudj, de tényleg butaság.

A biológia egy tudományág vagy egy szakma (attól függ, milyen értelemben használjuk a szót), neked sem a tudományhoz, sem a szakmához nincs közöd.

Elolvastok pár írást a neten, és hozzáértőnek gondoljátok magatokat. Ebből a megközelítésből a teljes mértékben hiányzik az alázat.

Nem bántani akartalak, de igaza van annak, aki felhívta a figyelmedet arra: létezik a mindenevő kategória is. Nagyon is létezik.

Állati fehérjéhez pedig nem csak "gyilkolóeszközök" segítségével lehet jutni: ízeltlábúakban, puhatestűekben, kisrágcsálókban, madár- és hüllőtojásban ott a fehérje. Bizony. Ezek egyike sem növény. Sőt, légy erős: a gombák sem növények. (Igaz, nem is állatok.)
Csakhogy az ember - sőt, már a csimpánz is - rájött, hogy még a vadászattal együtt is kifizetődőbb megölni egy nagyobb testű állatot, mint megtalálni száz madárfészket, vagy összekeresni 3000 lárvát.
S ha már itt vagyunk merüljünk el egy kicsit az iwiwes lovegame.hu társkereső oldal (valószinüleg swingers klub, olyan keletnémet FKK stilusban) tulajdonosának az adatlapfotóján, s kérdezzük meg magunkat öszintén, hogy miért kell tükörbe belevakuzni:

iwiw.hu/pages/image/imagedata.jsp?imageID=128454736&userID=14492539
van benne 1-2 sunázható kiscsaj...
@Balangó:

Nana balangó, gyüjtögetö életmódot nyomnak majomfélék, s ha van elég fincsi madárka, akkor összejön a rántotta.

S ennek ellenére embernek mindenevő fogazata van, ennek megfelelően kell viselkedni, ebben igen hasonlitunk a desnóra, hasonlóképp, mint genetikailag.

A afrikában igenis tolnap fincsi lárvát, kb 1 centi vastag, s most nem linkelek videót.
@Dövan: David Guetta - Sexy Bitch
az érdekessége a számnak, hogy David Guetta ezt a 2009-es Balaton Soundra jövet írta, és a Balaton volt az első cime (werkcím), gondolhatod miért ezt a cimet adta:))) (a 2008-as fellépését az élete meghatározó élményei közé sorolta..)
Szerintem a mai, jólétben nevelkedő fiatalság egyre debilebb, teszetoszább, idiótább lesz. Ez pedig visszavezethető a társadalmi pöcegödörre, a céltalan semmittevős gyerekkorra, de legfőképp az erkölcsös nevelés hiányára, amiben benne van néhány kiadós, jól elhelyezett apai pofon, aminek a nyoma is látszik vagy 3 hétig. Persze ezzel a kijelentéssel mindig darázsfészekbe nyúlok, családon belül is. Valamiért a mai gyerekeket úgy nevelik, mintha cukormázból volnának, és minden szartól óvni kell, egy nyavajás náthától, szellőtől, az élettől, és a szigortól. "jaj szegény gyerek, nekünk nem jutott semmi, mi majd mindent megadunk" ez az ultimat duma, valójában a mai gyerekek minden materiális dolgot megkapnak, csak az erkölcsös nevelést nem. Paradox módon ez vezet oda, hogy labilis gyenge puhány lesz az utánpótlás, és ilyen trendi faszságokkal élik ki magukat, mint iwiw, meg a többi förtelem. Az internet többé már nem eszköz, hanem életcél.
@jpmjpm: ez igaz is, meg nem is. Valahol meg kell húzni a határokat. Ha csak az ösztöneink, vágyaink szerint élnénk (evés, ivás, baszás, verekedés), hát, el lehet képzelni azt a társadalmat.
Hosszabb távon derül majd ki, hogy a mostani váltás a szabadság felé milyen hatással lesz. A témával valamennyire összefüggésben egy valamiért már szokták kongatni a vészharangot: a nyugati társadalom népességfogyása.
Más téren stisztikát nem tudok, de nem vagyok benne biztos, hogy most egészségesebb az emberek lelki állapota, mint pl. 100 éve, sokkal szigorúbb erkölcsök mellett.
@Berbécs: Népszerű srác ez a wmiki, gondolom mártíromságra hajd :D

@Pong:
@senior Muhaha:

Köszi, ez a szám jól fog szólni a nyáron a kocsiban a Balatonnál :)
@Jankove:
Hát nem tudom, de szerintem a gyerekedet ne verd úgy meg, hogy az 3 hétig látszódjon.
Idióta...
@senior Muhaha: nem járhatok messze az igazságtól, ha azt sejtem, hogy több csaj meglehetett neki a fesztivál alatt, mint nekem lesz életemben :D
@trocadero: "nem vagyok benne biztos, hogy most egészségesebb az emberek lelki állapota, mint pl. 100 éve, sokkal szigorúbb erkölcsök mellett."

Nem kell statisztika hozzá, elég kimenni az utcára. Csupa keserű, fáradt, életunt, megnyúzott arc, mosoly szinte alig, ez beszédesebb bármely statisztikánál. Egyre kényelmesebb az életünk, ezzel együtt is egyre lustábbak vagyunk bármire. Elhalmozzuk magunkat mindenféle elektronikus szeméttel, és kinevezzük "élet"-nek. Ha visszatekintek csak 25 évvel ezelőttre, -igaz én még akkor kölyök voltam- sokkal nagyobb csóróság mellett is láttam őszintén mosolygó arcokat, élettel teli hétköznapokat. Pedig akkor nem volt internet, se DVD. legszuperebb kocsi a lada volt, és nyaralni sem az Azores szigetekre jártak az emberek, hanem vonattal a balcsira. Szerintem lassan körvonalazódik, hogy nem materiális dolgok tesznek boldoggá egy embert.
több megfejtés van az ilyen adatlapokra. természetesen arra gondolok, ami nem fake regisztráció.. mert még ha nem is ismerem a pornószakma minden hölgytagját, akkoris lerí bizonyos képekről, hogy azon bizony profi a szereplő.

a neveltetésről csak annyit, hogy azt látom, hogy az átlag szülő nem úgy foglalkozik a gyerkőccel, ahogy kellene. arra megy rá, hogy a poronty minden kívánságát teljesíthesse.. öltözködhessen a gyermek divatosan, legyenek menő dolgai (telefon, iskolatáska, akármi hasonló), míg az erkölcsi, műveltségi értékrendet a suliból kapja a gyerek. ott meg, mindig van minimum 1, aki kurvának képzeli magát, aki azt meséli, hogy ilyen buli, olyan pasi, és a kiscsaj, akiben dúlnak a hormonok, elkezd ilyeneket csinálni, a szülőtől kapott internet és kamerás mobil segítségével..

a másik, ami problémát jelent, a média. nézik a gyerekek a zenetrévéket, ahol szexuálisan túlfűtött a klippek 80%-a, majd jönnek a buta műsorok, ahol szintén ilyen az arány..
látja, hogy a celebnek ez jó, gondolja neki is az lesz..

a harmadik, pedig az első folyománya.. a társadalom így alakult át.. mindig csak a megfelelési vágy, a másikra irigykedés és a hasonló baromságok.. kiscsajunk látja a kurválkodó osztálytársánál a félmeztelen fotót, majd leutánozza, vagy túllő rajta, nehogy ő kevesebb legyen.. az egy más dolog, hogy a kurva kislány nem azt az értékrendet képvisel, ami a normális..

megfordult a világ a tengelye körül, amit meg kellene fordítanunk.. :)
@PTibi: "megfordult a világ a tengelye körül, amit meg kellene fordítanunk.. :)"

Ott a pont. Csak az a baj, hogy előbb a szülők fejébe kellene világosságot gyújtani.
mindenkinek szive joga milyen kepet rak fel magarol - ha elmult 18 - szerintem ennek azz igenytelen myvipnek a szerkesztogardajat kene jol faszra huzni, hogy nem moderaljak ki a 13 kispicsak meztelen kepeit!
Néhány ilyen picsa rá jöhetne, hogy van a fényképezőn önkioldó és nem kell a tükörbe vakuzni!
Szerintem nem kell általánosítani. Az, hogy ilyen képek árasszák el a közösségi oldalakat, még nem biztos, hogy minden fiatal ilyen. Egyszerűen csak a normális élet nem kap ekkora felhajtást. És tudjuk azt, hogy a vízen is a szar úszik a tetején. Itt is ez a helyzet.
@Jankove: "Nem kell statisztika hozzá, elég kimenni az utcára. Csupa keserű, fáradt, életunt, megnyúzott arc, mosoly szinte alig..."

De ez nem az erkölcsösség/nem erkölcsösség miatt van. Sokkal inkább attól amilyen anyagi létbizonytalanságban élünk ("kurva országban").

Tőlünk nyugatabbra jólét van és mosolygós emberek. És ott is ilyenek a lányok, sőt még ennél is lazábbak. Idén a szigeten volt szerencsém külföldi lányhoz. Tök jót buliztunk. Csak egy este tartott, de az a pár óra jó volt. Én voltam a "cute guy", ő pedig a "pretty girl". Élveztük az együtt töltött időt. Mindkettőnknek jól esett az este. Még akkor is, ha többet nem láttuk egymást. És pár napig tudtam mosolyogni alapból, mert elfelejtettem a napi szarságokat, amit ebben az országban átélek.

Szóval ne keverjük az ok-okozatot össze.

Alapból tényleg rohadt depi mindenki ma magyarországon, de nem azért, mert a szigorú erkölcsöket hiányoljuk!
Nem igazán örülök ezeknek a jelenségeknek, nem is a szex, hanem az értékrendek felborulása miatt.(Ez a fajta villogás lett az érték, pedig csak alapvető és emberi dolog, az értékek máshol kezdődnek. Jól emlékszem, hogy már anno a 60-as években, az általános iskola 7-8. osztályában (pedig jóhírű környék jó iskolájába jártam) pontosan "feltérképezük" osztálytársnőinket, ők is minket... Igaz, nem annyira a szemükkel, sokkal inkább a kezünkkel, mert nem volt internet, digikamera és webcam. De akkor is létezett már muti... Sőt olyan nyolcadikos lány is, aki terhes lett. Az MSN pedig rövidítve: Meztelen Süldőlányok Neten...
Elöttem szólók már szinte mindent elmondtak és Varánusz egy valós problémát vetett fel , amit nem kell kizárólag erre a videóra leszűkíteni, -"hogy most itt 18 felettiek is vannak a fotókon ezért ez baroság"- a probléma ennél összetettebb.
Hány olyan film van, amiben valóban18 feletti színészek játszanak el 14-16 évesekre írt szexuálisan túlfűtött szerepeket amerikai mozifilmekben és bár nem tűnik ez nagy dolognak , de azért okoz némi képzavart a fejekben.
Ugyan akkor meg sem fordul ezen fiatalok fejében az, hogy ezek a fotók-videók évekig ott fognak keringeni a neten, mert vannak olyan perverzek, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik, és videót csinálnak belőle mint ez. Szánalom.
És mi van a nyíltan "felvállalható" divat leszbikussággal, amit a média még támogat is...
Mind azon által nem szabad általánosítani nem minden fiatal hajlamos ilyenre.
@Dövan: csak egy volt meg neki, egy modellcsaj :)
@ReWriter: egyetértek.
Sokan általánosítanak, és nagyon sötéten látják a helyzetet, de megkérdezném őket, hány 12-18 éves lánnyal beszélgettek mostanában?
@jpmjpm: "Alapból tényleg rohadt depi mindenki ma magyarországon, de nem azért, mert a szigorú erkölcsöket hiányoljuk!"

Dehogynem. Erkölcsös nevelés alatt nemcsak az értendő, hogy „kislányom ne rakj fel magadról meztelen fotókat az internetre”
Hanem az erkölcshöz bőven hozzátartozik a másikhoz való hozzáállás, az értékrend, a becsületesség, segítőkészség, a hagyományok tisztelete, az idősebbek tisztelete, és még vagy egy órán keresztül sorolhatnám, mi az, ami ma hiányzik az emberekből, és a gyerekekből. Mamár nem amiatt depik az emberek elsősorban, mert nem vehetik meg álmaik helikopterét, leszállópályával együtt, hanem hogy kiveszik az emberekből lassan minden, ami emberré tesz.
Sajnos a szöveget nem olvastam el, a második sorig jutottam, viszont a videóban akad egy-két jó búla!
az rtl esti műsorblokkjában is ilyeneket látni
@Krumpli Bogart:

> Én is gratulálok film- és könyvszagú, ámde
> igen ostoba fröcsögésedhez.

Otthon, a szeretteiddel beszélj ilyen hangnemben, köszönöm.

> ... én foglalkozom fiatalkorú (többek
> között drogos) bűnözőkkel (s érintőlegesen
> balfék szüleikkel), így tehát egy "kicsit"
> otthon vagyok a témában.

Annak hazudozz, aki beveszi a dumád. Én nem.

> Ma már szülőként azt is tudom, hogy nem a
> drog az, amitől legjobban kell félteni a
> gyerekeket...

Sokadszorra gratulálok, hogy sikerült belekötnöd valamibe, ami nagyon nem a lényeges és idevágó. Segítek: a drog csak egyetlen példa volt az ezer lehetséges probléma közül, mintahogy a tű és a kanál is csak példa volt a lehetséges kellékekre.

Te szerencsétlen, nem "igen ostoba fröcsögő"... :-DDD
csak annyit fűznék hozzá a videóhoz, hogy ezek a lányok jó része külföldi, fake profillal vannak jelen a wiwen, rengeteg adatlapot megnéztem már myvipen és wiwen is, meztelenül szerepelni egy fiatal lányt sem láttam, aki mégis az nem a saját képeivel. attól, hogy a myvip vízjel ott van a képen még nem kell elhinni, hogy ez a lány valóban magyar, tényleg így hívják, tényleg ott lakik, ezeket nem ellenőrzi senki. én sem örülnék ha a lányom (ez még odébb van...) mutogatná - akár fürdőruhás képeken is - magát.
az írás túlnyomó részével egyetértek, sajnos rengeteg 14 éves lány meg...atja magát (ennél fiatalabbak is, ránézésre meg nem mondanád, hogy 18 sincs...), hogy elmondhassa magáról, ő már ezen is túl van, nem tudom régen, hogy volt, most ez van, pár éve még én is gimis voltam, tehát tapasztalat. jó cikk volt egyébként, szép napot kívánok!
@mallac: ".Régen a lánynak rendes családban elmondta az anyja, nagyanyja,hogy tisztán kell férjhez menni,elmondta ugyanezt a pap a misén,a tanító az iskolában."
Na, ezt azért ne sírjuk vissza... Rendkívüli hatékonysággal nyomorított meg emberi lelkeket ez az elvárás.
Valahol a kettő között található az arany középút.
Végignéztem. Jó volt :)

Ezek egy része a saját megfelelési kényszere miatt tette ki ("divatból" - ennél többről van szó), más része mert így akar önbizalmat kapni, harmad része mert egyszerűen büszke a testére, negyed része meg mert ribanc (esetleg "profi").

Vegyük egyesével! A megfelelési kényszert ki lehet nőni, az illető majd idővel rájön a hülyeségére. Az önbizalom-problémásak hasonlóan az előzőkhöz idővel túllépnek ezen (megkockáztatom, hogy ilyen problémára ez akár jó terápia is lehet). Aki büszke a testére és kiteszi, annak akár értelmes céljai is lehetnek ezzel. Aki ribanc, annak meg ez életvitelszerű - jut ahova jut - millió és egy olyan oka lehet, amit egészségesen szocializálódott ember nem fog megérteni.

Ezzel csak arra akarok rávilágítani, hogy olyan, hogy "az erkölcs", nem létezik. Szubjektív értékrendek, környezeti tényezők, és az ezekre adott válaszok, reakciók léteznek. Az önbizalomproblémát le lehet reagálni pucérkodással is, meg úgy is, hogy elzárva a külvilágtól anime filmek hősein elégül ki az illető.
Attól, hogy a második reakciótípus nem nyilvánul meg a külvilágnak, a probléma még jelen van. És pont ez az, amiért azt mondom, hogy aki erkölcsöt kiált a fenti videóhoz hasonló láttán, az valójában azt kiabálja, hogy nem lát tovább az orránál - pont úgy nem látja az összefüggéseket, mint azok, akik pucérkodnak: magyarul a bagoly mondja a verébnek.
@Jankove: "Persze ezzel a kijelentéssel mindig darázsfészekbe nyúlok, családon belül is."

Nálam is. A hozzászólásod többi részével egyetértek, de azt vallom, hogy nevelni (igen, úgy, ahogy írod: értelmes korlátokat állítva) pofonok nélkül is lehet.
A pofon az erőfölénnyel való visszaélés, és nem is minden kölyöknél válik be. (Például nálam, szerencsére nem nagyon erőltették.)
Gondoltam hozzászólok, de beleolvastam a hozzászólásokba és inkább ebből én ki AKAROK MARADNI! Értékrend nulla egy-két hozzászólásnál. Tényleg ez a menő manapság??? beszarok...
kösz a videót, most legalább nem kell keresgélni képeket recskázáshoz!

:)

Nem néztem végig (már recskáztam ma), de a képek egy részénél egyébként nem tudni, hogy mennyire "sért minden erkölcsöt". Írd oda képenként, hogy hány éves.

Egyébként egy "szépruhás-kisestélyis" kép miért vérlázító? Anyád se k@rva, ha kiöltözik a színházba...

Az internet mindent megjegyez, majd rájönnek. A saját kárukon. Talán te is, ha munkahelyet keresel és a jövendőbeli főnököd nem egy "károgó vészmadarat" akar alkalmazni...

tudom, túlzás a károgó vészmadár, de a stílusa nem olyan volt, amilyet én például szeretek...
Pár éve még az "életforma" volt a divatszó, most az "értékrend". Jelentése mindkettőnek nulla, fogalma róla a hivatkozónak úgyszintén.
Leesett valakinek, hogy ezek nem is tizenévesek?
Megoldás: regisztrálj te is a közösségi szájtokra és jelöld be a kölyködet. Nem fog ilyen képeket felnyomni, ha apuci és anyuci is láthatja. Mi több, lehet hogy le is regisztrál :D
Bocs, ha már valaki írta:

Végignéztem a filmecskét - nem tudom, mit vártam, de a poszt miatt mindenesetre nem 18-25 éves lányokra gondoltam - pedig ezek bizony felnőtt csajok - mi több, nők mindannyian - egyet kivéve ( de az sem biztos) 3:12-nél. Szóval, vihar a biliben. Ezek nem gyerekek, akiket el kéne náspángolni. Némelyiknek akkora szilikon mellet varázsoltak, hogy azt nem hiszem, hogy 18 év alatt orvos elvállalná. Sok kommentet akartál ezen a retek hétvégén? Ügyes vagy, megoldottad.
Sunáznám mindet! :D
a legelső kép kb 5 éve van a neten. és alegtöbb kamu külföldi kép. a legtöbb sorozatban látható a sexoldalakon, társkeresőkben.
kb a 90% kamu. nem izgulnék annyira.
jottok ittazal, hogy elfelejtik egysek a gyerekkorukat. Holott pl naslunk a gimiben egyaltalan nem volt meno, ha 16 alatt mar szexelt valaki. sot. jomagam majd 17 voltam , mikor megtortent, tobbi csaj is kb ekkorul volt, mikor naluk megtortnent az elso aktus... Mondjuk mi leneztuk a klanpkasokat akiknel az volt a meno , akiknel ebben a korban mar tobb is megvolt....
@lúzer_: "pofon az erőfölénnyel való visszaélés"

Összekeveritek a szezont a fazonnal. Nem állítom hogy a gyereket minden áldott nap cipóra kell verni. De az atyai pofon -évezredeken át- a nevelés eszköze volt, és hiszem hogy van fegyelmező, és visszatartóereje. Mit csinálsz egy olyan gyerekkel, tizenévessel, aki a képedbe röhög? Lelkére beszélsz? Könyörögsz neki? Megpróbálod észérvekkel rábírni az igazad? Lekenyerezed valami elektronikai cuccal? Csúnyán nézel rá? Megigéri hogy jó lesz, de ahogy befordul a sarok mögött, röhög egyet és folytatja azt amit a haverjai elvárnak tőle, amit lát a tévében, és minden nap az életben. Amerikából indult ez a "ne verjük a gyereket, jogokat nekik is" őrület, nos minden hétre jut egy iskolai tömegmészárlás.

Én minden áldott nap végignézem az unokaöcsém nevelését, hasonló "szigormentes" nevelés, hát olyan is... A gyerek bukdácsol, heti 2 intő megvan, semmi tisztelet, soha egy könyvet el nem olvas, nem érdekli semmi, és nagy valószínűséggel nem is lesz belőle senki. Cserébe a szülei megveszik neki a legújabb mobilt, két atyai pofon helyett, ami most még észheztérítené. Tudod a gyereknek kevésbé árt az a néhány maflás, mintha drogos, vagy börtöntöltelék válna belőle.
@tildy:): mi nyolcadikban (14 év) titokban kilógtunk budira óra után, popó magazint nézni. Inkább vicces, izgalmas volt, (rajtakapnak-e) mintsem valódi szexuális élmény. Egy mai szexuálisan felvilágosult tizenéves szemével nézve ez a történet ciki lenne.
@Jankove: A saját példámból tudom, hogy gyakran kontraproduktív. Ha nálunk szokásban lett volna, biztos, hogy pont ezzel löknek bele a hülyeségbe.
Mivel értelmes lénynek tekintettek, felfogtam, hogy értelmes oka van, ha valamit nem szabad.

Nem mondtam, hogy nem szabad büntetni a gyereket, de szerintem pofozás helyett vannak kreatívabb, gyakran hatásosabb büntetési módszerek, melyek ráadásul el is gondolkodtatják a gyereket.
A pofozás gyakran dacot szül, nem belátást.

"Mit csinálsz egy olyan gyerekkel, tizenévessel, aki a képedbe röhög?"

Ennek azért van előzménye.

"Tudod a gyereknek kevésbé árt az a néhány maflás, mintha drogos, vagy börtöntöltelék válna belőle."

Ismerek jónéhány (azóta felnőtt) gyereket - beleértve jómagamat - akit nem pofonnal büntettek, mégsem lett belőle drogos, útszéli kurva vagy kocsmatöltelék. Megoldás fent: a gyerek nem kis hülye, vagy a szülő tulajdona, hanem egy fiatal, aki, ha értelmes embernek tekintik, értelmes emberként viselkedik.

Elbeszélünk egymás mellett. Én nem az "engedjünk meg mindent a kis drágának, különben sérül a kis lelkecskéje, gyügyürübügyürü" álláspontot népszerűsítem.
@ Jankove és lúzer_:
ajánlom minden érintett figyelmébe:
ujrano.org/irasaink/rovat/6/39
azt azért imádom, hogy akik ilyenkor prűdöznek meg álszenteznek, 50 százalék eséllyel lánygyerek apjaként fognak szopni (értsd: ha nem, nekünk az se baj, de minden másodiknál vigyoroghatunk majd)
A videón csupa hivatásos van, 1et fel is ismertem közülük...)
@v2peti: "akiknek a nagy része normális ember lett."

ezt soha, sehol, semmilyen kontextusban ne írd le, mert kiröhögnek
Többnyire az olyan képekből látsz sokat, amik el is jutnak hozzád. Márpedig egy ilyen kép nagyobb eséllyel jut el hozzád, mint egy teljesen semleges.

A képek között van tini is, nem tini is, valós is, fake is, olyan is ami csak ebben a kontextusban kurvás, olyan is ami önmagában is. Olyan is akad amit az adott adatlap tulajdonosa rakott ki, olyan is amit más.

Mindensetre tény, hogy nem azt kel megakadályozni, hogy egy kurva hirdesse magát, hanem azt, hogy a lányodból kurva legyen, vagy akár a kurvákat tekintse (követendő) példaképnek. Erre pedig nem eszköz a pofon, ugyanis csak akkor osztható ki, ha már megtörtént a baj, akkor pedig csak azt tudod elérni, az adott leányzó a hátad mögött csinálja ugyanezt.

A pofon nem más, mint a saját tehetetlenséged és butaságod csúfos beismerése, mert azzal nem tüntetsz el semmit a netről. De a tiltással, büntetéssel, stb. sem. De azt éred el, hogy továbbra se lehess minta, segítség, támasz, ne adj értéket a gyereknek. Ergo egyenes út a még nagyobb problémák felé.
@wmiki:
Már megint égeted magad, te nagyon ostoba? Sok sikert hozzá...
Tényleg, mi a faszért hivatkozol a blogodban az általad oly megvetett tudományra?
@TheElf: "Erre pedig nem eszköz a pofon, ugyanis csak akkor osztható ki, ha már megtörtént a baj, akkor pedig csak azt tudod elérni, az adott leányzó a hátad mögött csinálja ugyanezt."

Pontosan.
Ezt minden nagyonszigorú apának észben kell tartania.
Varanus:

Nyugi, semmi baj nem történt. Mellesleg senkit sem kényszerítenek erre. Ezekről a lányokról sugárzik a szexualitás. Hol van megírva, hogy csak klimaxos lógó mellű, seggű nyanyáknak szabad szexelni. Ezek a legjobb korban vannak...
@shamir: aki sosem esett el a biciklivel, az igazából nem is tud biciklizni. Ki kell próbálni az adott társadalmi közegben, amit a közeg elvár. Ha azt várta el a közeg 10-20 éve, hogy 16 évesen már ne legyél szűz, akkor vagy megoldottad vagy azt hazudtad. Ma az van, hogy 16 évesen már legalább 4 csajjal dugni kell, vagy ezt hazudni. A csajoknál is legalább 4 sráccal dugni vagy ezt hazudni. Ennyi.

Régebben is voltak gyenébb elméjűek, most is vannak. Régebben csak annyi volt a különbség, hogy nem volt iwiw meg myvip, ahova feltegyék a gyengeelméjűek a képeiket mutogatásra.
Ezek közül egyik sem volt kamasz. Csak a csávó már nem tudta mit találjon ki, hogy a blogja kikerüljön az index címoldalra.
@lúzer_: minél idősebb egy lány amikor elveszed a szüzességét, annál nehezebb a dolgod. Régen a máglyahalál is elfogadott volt de haladni kell a korral. Semmi kivetnivalót nem látok abban ha mondjuk két egymásért odalevő 16-17 éves összegabalyodik és (védekezve) szeretkeznek
Olcsóbb 2 nagy büdös pofont adni a gyereknek és leszedni a képeket, mint hagyni veszni a gyereket és az értékrendjét.
@HUN_Sector: Én sem. Csak tegyék felelősségteljesen (elsősorban: védekezzenek). Erre a szülőnek kell(ene) megtanítania a gyereket.
@Lyuk! Én vagyok az Apááád!: Az értékrendje akkor lesz rendben, ha jó példát mutatsz. Ha ez megvan, akkor fölösleges a pofon, ha nincs, akkor is...
@lúzer_: Ezek nyilván csak elvi útmutatások,hiszen akkor sem volt jogkövetkezménye ha egy lányról kiderült egysmás.
..úgy látom, hogy az emberiség sosem tudja megtartani magát az arany középúton..állandóan ide-oda csapódik egyik szélsőségből a másikba...eddig mindent erővel, erőszakkal akart megoldani...mostanában meg trendi mindent intelligenciával és erőszakmentesen megoldani....

..aztán csodálkozik az ember, ha egyik sem hozza a kívánt ideális megoldást..

röhej..

mindig az arany középút a helyes megoldás
@mallac: Jogkövetkezménye talán nem, de, pl. nem vették feleségül.
(Persze akkor is voltak trükkök...)
Namost, ha valaki azon háborog, hogy miért tesznek ki a fiatalok ma magukról meztelen fotókat a netre, akkor nem biztos, hogy a létező leghelyesebb dolog ezeknek a meztelen fotóknak felületet biztosítani. Ez valahogy a szűz kurva esete.
Szoktátok nézni a Viva TV-t???

ma véletlenül oda kapcsoltam, van egy műsoruk szexi? vagy nem ? címen...nem semmi. fiatalok mutatják meg magukat 15-20 közt sacc fiúk-lányok vegyesen és egy elbaszott zsűri dönt arról ki a szexi és ki nem és utánna jön a fürdőruhás forduló...valami elképesztő...és ezen nőnek fel sokan közülük. A dologban az igénytelenség és a kivagyi tahóság a legborzaszttóbb.

nekem is van egy 11 éves lányom..nem tehetsz mást mint jó példát próbálsz mutatni és próbálod magad nem megutáltatni a gyerekeiddel, megpróbálod az atyai szigort a haversággal kombinálni, nem kis egyensúlyozás de talán megéri...
Képmutató vagy, és "prűd véngeci" (de az is lehet, hogy csak mérhetetlenül naív és tudatlan, esetleg aszexuális).

egyrészt: a videóban a csajok jó részéről ordít, hogy profi modell. Kettőt felismertem, Next Door Nikki és Raven Riley. 18-on felül vannak, azt csinálnak a pénzükért amit akarnak, ők a seggüket mutogatják, semmi közöd ehhez, őket sem érdekli, te hogy keresed a kenyered. Tényleg felháborodsz a női test köré épített média-kultuszon?

A maradék csajokról sem ordít hogy annyira fiatalok, szerintem a java része már megvan 18, esetleg akad köztük egy-két 16 éves. Akik mellé ugye szépen befért Raven Riley, aki már kb 30 éves.

Az is megfigyelhető ugye, hogy a legtöbb lány a videóban azért visel egy fürdőruhát vagy ilyesmit.

Talán az sem újság számodra, hogy a legtöbb ilyenforma lány 16-18 éves korban már régesrég túl van a szexen, a telefonos meztelen képeken, és még rengeteg máson? Valószínű tudnának újat mondani a szüleiknek is. Én se vagyok mai csirke, de nálunk a suliban 16 évesen már sokan éltek nemi életet. És az ilyen csajokra izgultunk.

Remélhetőleg, amikor te 16-18 voltál, akkor te is nyáladzva nézted az ilyen csajokat az interneten meg a való életben, és körülbelül a fél karod adtad volna, hogy elkaphass egyet, nem lennék meglepve, ha most is ez lenne a helyzet. Szóval mi is a baj? Sok ezer buta kislány női önbecsülését szeretnéd megmenteni? Vagy rossz látni egy jó segget vagy mellet? ;)

Miért is érdekel téged számodra ismeretlen nagykorú vagy kicsit fiatalabb lányok szemérmetlensége? Ilyen morális kérdéseken rágódsz? Van iwiw, van privi.hu meg még ezer ilyen szar ami tele van ilyenekkel. Komolyan érdekel hogy xxxbabyxxx miért tesz fel magáról egy bikinis képet myvipre?

Nem ajánlom, hogy felmenj valami pornóoldalra, mert ugye rengeteg 20 év körüli pornóscsaj van, akik simán elmennének ebben a videóban, és psszt, ők ennél csúnyább dolgokat csinálnak.

Összegezve, nekem bűzlik ez a post, vagy nagyon álszent vagy, vagy hihetetlenül maradi, vagypedig ismeretlen hülyegyerekek lelkivilágáért aggódsz (ez esetben egyszerűen csak hülye). Ha egy értelmes lányról van szó, aki valamilyen alap neveltetésben részesült, akkor úgysem rak fel pucsítós képeket a myvipre.

Azt már ugye említeni se kell, hogy te mint médiafelület csak tovább terjeszted/reklámozod azt, ami miatt fel vagy háborodva.
"ha tizennégy évesen nem hagyod seggbe is megkúrni magad, akkor nem hülye vagy, hanem maradi, mint a szüleid."

Ahogy mondod.
@xaositect: lehet mindegyik vagyok, és lehet egyik sem. Nem a női test kultusza zavar, hanem a jelenség amiről a poszt szól. Lehet lovagolni azon, melyik lány hány éves. De két kamasz apjaként hagyd meg nekem a jogot, hogy ezen a felületen azon moralizáljak, amin éppen jól esik.

Kösszépen.
@Fabius:
"Lehet lovagolni azon, melyik lány hány éves"
Tehát, ha holnapután kacagva futkározó iskolásokról videót készítesz és írsz köré egy posztot, miszerint tessék, még a nyugdíjasok panaszkodnak, hogy megviselte őket az élet, hogy nehéz már a puszta lét is - akkor az is megállja a helyét, mert nem az életkorról, hanem a jelenségről van szó? ( A mellékelt kép csak illusztráció - mint a reklámújságokban)
bocs, ha már valaki írta volna, de nm volt kedvem átnyálazni a kommenteket...

a képeken látható lányok 90%-a profi rib, nem átlag tini
Teljesen egyetértek.

A nyugat hanyatlik, a rendszer recseg-ropog. Mondom ezt 37 évesen. Nincsenek értékek, nincsen erkölcs, etika. Nincsenek normák, amihez az ember alkalmazkodik.

Csak az "én" van, és ha csak az van, akkor azt mutatják meg, nem?

A dolog egyszerű, ó de milyen egyszerű! Számítógépes szakemberként mondom. Vigyázó szemetek Pekingre vessétek! Szar dolog a diktatúra, meg a jogok korlátozása, nade ha az egyén nem teszi ezt meg magától, mert valamiféle társadalmi elvárásnak meg akar felelni, akkor egy picit szorongatni kell a szentem.

Az internet NEM névtelen. Az internet NEM maga a fene nagy demokrácia, csak azzá tesszük. Amikor belépsz akkor a szolgáltatód pontosan tudja, hogy ki is vagy Te. Mi a neved, honnan jöttél. Nem kell más csak az, hogy ez egy államilag ellenőrzött adatbázisban legyen. Aztán ha már ez megvan, és erre nem lenne túl nehéz rászorítani a szolgáltatókat, akkor már azt cenzúráznak amit akarnak. Az iwiw beenged kiskorú meztelen fotókat? Bezárjuk. Megkeressük a feltöltőt és figyelmeztetjük. A szüleit is. Ha két rendőr ilyenkor bekopogtat akkor én úgy érzem, hogy 10-ből 8 szülő azért csak lebassza a csemetét.

A világ átesett a ló túloldalára. Nem kell kaloda, páncélbugyi meg inkvizíció. Egy kis jó érzés kellene...
""Ab ovo 2010.01.16. 10:03:57
Igazából az van, hogy a bájos és fölöttébb pucér kis Nünüke kamu profilja mögött általában egy erősen más érdeklődésű szakállas bácsi lapul, aki aztán az ostoba fiúcskák által küldözgetett üzenetek és fotók fölött veri a farkát. Eh, még ennyit se tudtok? :)""

Én inkább a szakállas bácsi hejett lilaruhás,templomban dolgozó ájtatos bácsit mondanék::)) vazze
kedves postoló!
árnyalnám a képet:
az általad belinkelt videón, van mondjuk 50 lány.
a lányok harmada külföldi modell (pl Raven Riley)
a maradék kétharmad pedig nem olyan sok, ha összeadjuk a myvip.hu 2.6 milliós és az iwiw.hu hasonló méretű tagságával.
szóval az érintett magamutogatós lányok valóban egy ki nem mutatható ezreléke a tagságnak. ezért nem kellene még világvégét vizionálni.
arról, hogy 2010 van, rohanó világban élünk, előbb érnek a tinik-főleg a lányok etc. már ne is beszéljünk...
@Jankove: Nyavalyás. Ettől eltekintve egyetértek.
Én is elhelyeztem a fiam hátsóján egy-két csattanósat annakidején (arcul soha nem ütöttem), semmi baja sem lett, viszont megtanult alapvető dolgokat, amit bizonyos életkor alatt pedagógiai székfoglaló megtartásával nem lehet bevésni. NEM vagyok híve a verésnek, de az indulatból születő pofon néha gyógyhatású. És nem következett belőle az amerikai filmekből ismert "elrohanunk, mint agyatlan"-dolog, mert a világ összes sérelme rászakadt.
Mondjuk soha nem tartoztam a magamutogató típusba, de nem a fejlett erkölcsösségem miatt. Egyszerűen kamaszkoromban túlságosan lekötött az alacsony önértékelésem :)
Azért nem tudom elítélni a lányokat, mert ha kicsit bátrabb vagyok, ezeket a hülyeségeket, lehet, hogy én is megcsináltam volna.

Persze, most már készülnek ilyen képek rólam, csak a lakást nem hagyják el és max ketten látjuk.

De egy reverse helyzetet is ismerek: aránylag fiatal anyukat 17 éves kamaszlánnyal. A lánynak meglepően helyén van az esze, a közösségi oldalakon inkább hülyén-grimaszolós képek vannak fent poénnak, de semmi ízléstelen. Ellenben a kedves anyuka olyan képeket nyom felmagáról a netre, hogy a videóban szereplő lányok szűzkislányok mellette. És a kamaszlánya az, aki kiborul attól, hogy az anyja ilyen és balhézik, hogy legalább őt ne égesse.
Vannak ilyenek is :)
Jó, oké, mindent szabad,ne legyünk prűdek/vaskalaposak/maradiak usw., különben véngecik vagyunk, esetemben vénkurvák.

Csak aztán ne csodálkozzunk és jajongjunk, ha fiunkat- lányunkat nem virtuálisan kapja el egy szatír vagy pedofil, és az életben nem tud többé normális életet élni.Ezeket a lelki sérüléseket nem lehet kiheverni, mondjon a világ összes pszichológusa bármit
Ez egy a fiatal tizenéves meztelen lányok már a spájzban vannak hype.
Másrészt meg vicces olvasni, hogy hol tart a mai erkölcs, a társadalmi hanyatlás és hasonló blődségek. Aki szerint hagyatlanak az erkölcseink, kapjon már egy történelem könyvet a kezébe. Olvassa el.
Hát igen, nálam is vannak ilyenek.. pontosabban csak ilyenek vannak :P Hát ez a mai fiatalság... ezek fognak majd eltartani minket.. szép jövő. Az ilyenek fognak elsőként az idősek otthonába dugni mert csak nyűg vagy neki és nem fér bele a pláza-cica életébe hogy gondoskodjon rólad.. tiniribanc.blog.hu
Gratulálok a videó egy kamu amit csak azok vesznek be akiknem tudják mire is jó a net.

20-30 kép kb. a több tízmillió közösségi tagból,ráadásul az életkoruk sincs rajta ,tippre 20 felett a nagy részének,feltört accountok és a többi torzítást nem is számolom.

A kommentelőkek üzenem,gyereket nevelni rohadtul nem egyszerű, hogy hogyan sikerült az majd a végén derül ki.
Testi fenyítésröl csak annyit hogy amikor a kicsi trónörökös elköveti az első csokilopását
akkor szívesen ott lennék mindenkinél és végignézném hogyan oldja meg a dolgot.

Valamint akkor is amikor már 18+ a csemete és a rendőrbácsik közlik a szülővel hogy kb. 22kg súlyú akta van az őrszobán a szemefényéről.

A cikkhez annyit fűznék hogy a tisztelt szülőnek egy visszajelzés a gyerek viselkedése amit tudomásul kell venni és lenyelni akkor is ha nem tetszik mert mi csináltuk ilyenre és mi is változtathatunk rajta.
JA és az én oldalamon lévő képek nem fake, mindegyik magyar közösségi oldalról van, nem pornó sztárok.. szóval azért elég súlyos :P
mi baj van ezzel? ezek a csajok egészen egyszerűen erre valók. ennyire tartják magukat - hát ennyit is érnek. nem többet.
nem szabad erkölcsöt nevelni beléjük - a szüleik nagyon helyesen nem is tették, nyilván nem véletlenül - mert ha a testükért nem, hát mi másért kellenének a világnak?
még éhenhalnának a végén. :-P

akinek meg egy csöpp agya is van, az úgysem tesz ki magáról ilyen képet.

("meggyőzni szépszóval, hogy ez nem helyes"? szerintem ha szülőként már idáig jutottál, akkor késő. akkor korábban már nagyon elrontottál valamit...)
Az ilyen mindent mutogatós profiloknak nagy része fake. A fürdőruhába pózolós szerintem még belefér. De egyfajta romlás szerintem is megfigyelhető, és ez nem csak a gyerek hibája. Na meg még fiatalok, sokat változhatnak.
@Pong: Valamint kisebb testű majomkollegáik, esetleg a rivális banda gyermekcséit eszegetik (csimpik)... de lehet, hogy rájuk már hatott az emberek csúnya húsevő propagandája.
Tanácsaim lányos apák részére:

1. Az izomból nevelés kora lejárt. Nem akkor kell leordítani a gyerek fejét, ha feltölt valamit az internetre, hanem egy esős délutánon kell venni a fáradságot, és elmagyarázni neki ezt az egész anonimitási hóbelevancot. Nem baj, ha rémisztgeted, azt szabad, csak tedd hozzá, hogy "én így hallottam".

2. Ha a gyerek pornóképet töltött fel a netre, akkor azt már nem lehet visszavonni, legfeljebb csökkenteni a károkat. Akkor már nincs értelme ordítani, értelmesebb csak rápirítani, hogy "azt akarod, hogy bárki lásson? hát ennyire becsülöd magad?" Ezután a gyerek maga is törölni fogja a képeket.

3. Ha azt akarod, hogy ne lássanak prűdnek, mutasd meg, hogy nem vagy az. Ez eléggé méltatlannak tűnik, de tegyél engedményeket. Elvégre azt várod, hogy a tizenéves lányodnak azért már van némi értelem a fejében, akkor pedig nem tehetsz úgy, mintha nem lenne. Nagyon egyszerű modern, szabadelvű kislánynak lenni egy fafejű szülővel szemben, de sokkal nehezebb ugyanezt a tévedést akkor megtenni, ha a szülő azzal kezdi, hogy "jól gondold meg, mit teszel, kislányom, mert ha nem, magaddal tolsz ki, inkább, mint velem".

4. Igyekezd megtudni, mi zajlik a lányod fejében. Egyetlen oltással semmire sem mész, míg a gyakori beszélgetés nem csak neki segít - hiszen így megtanulhatja tőled a szabályokat, tapasztalatokat -, hanem a kapcsolatotokon is javít.

5. Ne az egész gyereket ítéld el, hanem neveld meg, ha már eddig nem tetted. Persze ehhez az is kell, hogy legyen arányérzéked. Egyetlen képtől ma már nem lesz feltétlenül kurva az ember, képek százezrei vannak fent az interneten. Neked abban kell segíteni, hogy a lányod legalább mentalitásra ne legyen kurva.

6. Méltósága csak az erősnek van. A lányodba ne csak elveket nevelj, hanem lelkierőt is. Mert egy cudar világban bárkiből lehet prostituált, de akiben van tartás, az saját maga is dolgozni fog azért, hogy elérje a céljait.
valaki engedélyezte neked h ellobd ezeket a képeket?????????? megkérdezted a lányokat h felhasználhatod e?????? ezt nem fogom annyiba hagyni.......számolj a következményekkel....
@cazzo:

Na jól figyeljél, számolok:

1: ezeket a képeket nem én "lobdtam" el, amint azt a melléket videó mutatja.

2: amit magadról bárhol megosztasz, az onnantól közös, nem saját. Ezért megosztás. Ergo összegyűjteni nem lopás.

3: ne hagyd annyiban, tegyél lépéseket. Az elsőt tehetnéd mindjárt a hejje sírás és a szövegértés irányába.
süti beállítások módosítása