Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Aki akkugyárban dolgozik, az mennyire van biztonságban? Mennyire jó érzés dolgozni menni, nap min... (2024.04.24. 20:42) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.03.21. 05:37 Fabius

Korrupcióban hasít a Fidesz

A Fidesz megnyerte a korrupcióharcot. Igen, jól teccik érteni, nem a korrupció ellenit. A témában végzett legfrissebb kutatás szerint ezek az eredmények:

Fidesz 17%  - MSZP 7% vagyis a kormánypártot több, mint kétszer olyan korruptnak tartja a közvélemény, mint Gyurcsányékat.

Orbán Viktor 5% - Gyurcsány Ferenc 3% szóval a közvélekedés szerint Viktorka lassan kétszer korruptabb Ferikénél.

gyurcsany-orban.jpg

Fényes győzelem, gratulálok én is. Ja, és még nincs vége, nagyon nincs.

Mondjátok csak milyen érzés a nép szemében kétszer nagyobb tolvajnak lenni a szociknál? Remélem dagasztja a keblet a büszkeség!

751 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr558508072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@gazoló: bakker, most nyomtam be, egy nagy adag hagymásrostélyost. hoppá!

ako én most a hétvégén nem fogok feltámadni?:)))
@dr. jenőke (jenőke):

@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

én egy cifrább változatról olvastam a napokban.

a határon túli HALOTT magyarok is szavazhatnak.

a regisztrációjuk ugyanis 10 évig érvényes és a kutya sem küld az egyszer már "szavazóknak" a címére semmit...

ők ráadásul "csoportosan" szavazhatnak "titkosan", vagyis "valaki" összeszedheti a cédulákat, amit senki, sehol nem ellenőriz, hogy ki töltötte ki.

lehet, hogy ez is a csalás egyformája mint amivel nem rég bukott le a fidesz?
@taga20:

bakker! nem te és az egyik állandó csevegő partnered bolondította meg a rotot?

24.hu/tech/2016/03/25/hitler-imado-szexmaniakussa-valtozott-a-cuki-robotlany/
@guma: ráadásul pozsgay is mehot. ez má így túl sok nekem.
@guma: én kérem szépen dogoztam, én biztos nem voltam.
de igény lett volna rá:))
@taga20:

temetésére liliomot viszel, remélem...
@dr. jenőke (jenőke):

arról pl nem lehet népszavazás, hogy pl csak egyéni képviselt választhassunk

vagy

a magyar lakcímmel rendelkezők jogai nem csorbíthatók a határon túliakkal szemben?
@guma:
.
Az Alaptörvény válaszol:
Nem lehet országos népszavazást tartani
a) az Alaptörvény módosítására irányuló kérdésről;
b) a központi költségvetésről, a központi költségvetés végrehajtásáról, központi adónemről, illetékről, járulékról, vámról, valamint a helyi adók központi feltételeiről szóló törvény tartalmáról;
c) az országgyűlési képviselők, a helyi önkormányzati képviselők és polgármesterek, valamint az európai parlamenti képviselők választásáról szóló törvények tartalmáról;
d) nemzetközi szerződésből eredő kötelezettségről;
e) az Országgyűlés hatáskörébe tartozó személyi és szervezetalakítási kérdésről;
f) az Országgyűlés feloszlásáról;
g) képviselő-testület feloszlatásáról;
h) hadiállapot kinyilvánításáról, rendkívüli állapot és szükségállapot kihirdetéséről, valamint megelőző védelmi helyzet kihirdetéséről és meghosszabbításáról;
i) katonai műveletekben való részvétellel kapcsolatos kérdésről;
j) közkegyelem gyakorlásáról.
.
@taga20:
.
Hallottál már arról, hogy a Magyar reformok működnek?
@dr. jenőke (jenőke): hallani hallottam, csak még nem jött szembe, ezé kurvára nem hiszem:)
.
Fo­ci­meccsen rob­ban­tott az ön­gyil­kos me­rénylő: 29 ha­lott, 71 se­be­sült!

Egy öngyilkos merénylő a futballstadionban, a mérkőzésre összegyűlt tömegben hozta működésbe a testére szerelt pokolgépet. A robbanás elképesztő pusztítást végzett!
@taga20:
.
Furcsa ember vagy.
Ez csupán hit kérdés.
Az új vallás alapja, ezért nem gyalogol.
Azért köszönj szépen, beszélgessetek, ha mégis találkoztok... és számold meg az elválás után az újaidat!
.
Beszarás... Konkrétan egy német üzletlánc legközelebbi nőnemű hozzátartozójának ledér erkölcseire gondolok, amikor ezt hallom. Merthogy ez egy ilyen szarházi, csicska ország:

"A Marketing és Média szúrta ki, hogy az Aldi Facebook oldalán egy vásárló jelezte, nem találja a Magyar Nemzetet kedvenc áruházlánca polcain. A vállalat részéről megnyugtatták a kuncsaftot, hogy ez nem véletlen:
„az Ön által említett terméket sajnos a megváltozott piaci igények miatt töröltük kínálatunkból”.

444.hu/2016/03/25/levette-a-polcokrol-simicska-lapjait-az-aldi

Nem vagyok az adott újság rajongója, de amikor kis szarháziak pártpolitikai alapon a boltokban szarakodnak, akkor én pedig nem vagyok hajlandó ilyen szarháziaknál vásárolni!
Így jártak...
@Gábris szomszéd: dehogy nem, má ma meg volt. felrakattam a 19-es felniket a verdára. újra szerelmes lettem:)))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
.
És akkor az Aldit előléptetik Feldivé.
Na, megyek a Lidlibe.
De ki fog menni a G. Robiba?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: haver, az előbb mondtam az asszonynak, hogy az aldinak nevezett kuplerájba, mától nem leszek a vendége.

félelmetes, hogy mennyire gerinctelen szar lett ez az ország.
@taga20: Haver el vagyok ájulva, hogy a Magyar Nemzetért kardoskodsz. :)
@Gábris szomszéd: angyal ne kezd!

bazdmeg, nem a magyarnemzet mellett( ez a dzsuva szar simicska végtermék öt évig építette eszt a gecirenccert, amelyik most megfolytja), hanem a normális élet mellett kardoskodok!

kápise?
basszátok meg, senkinek egy jó szava sincs?

bezzeg a gerinces emberek gyűjtőpártja, az odateszi magát:)

"A KNDP-nél megrendüléssel fogadták Pozsgay halálhírét, azt írják személyében tisztességes politikustól búcsúznak."
@taga20: most látom, hogy megint beégtem. basszameg:)
@Gábris szomszéd: ártu, mondtam má neked, hogy aszt bírom benned, hogy olyan pillekönnyen átlépsz dolgokon, amit feldobtál, a másik meg leütött?
@taga20: Mert a sok hiábavalóság helyett, érdemes néha a lényeggel is foglalkozni. :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: @taga20:

Pedig az ALDI olcó, és gyors a sor!
No meg az is lehet, hogy a Magyar Nemzetet úgy viszik, mint a cukrot.
@Gábris szomszéd: páfff, leverted a biztosítékot!

mi a lényeg haver, ne kímélj!:)))
@húzzad neki shakespeare: nem értenek ezek a barmok a biznichez! külön magyarnemzet barmai pultot kéne működtetniük, tuti siker lenne:)
@húzzad neki shakespeare: ja és tudod mit nem értek? sztoner mi a faszér nem ül rá a ducatira?

emlékszel arra, mikor trojbélisz beugrott?

szerintem lorenzo sírna, mint a ..., nem jut semmi frappáns eszembe:))
Miért utalgat a poszt a fideszre, h korrupt, amikor az nem is létezik? Mármint a korrupció.
@taga20:

... bőgött volna, mint a zálogos borjú (ez frappáns). :-)

Mondták, hogy miért nem helyettesített, de már elfelejtettem (Süsü).

Régebben nem vót Digim, onnan sok minden kimaradt, tehát nem emlékezni a trojbélisz storyra. :-(
@Dr.DottyTroll, MIBa Vörös Csukás Katgimis AngyalTroll:

Most van kimutatva, hogy 140-360%-ig van ko.... khmmm, akarom mondani, sikeres közbeszerz... stb....
Igaz, ehhez szükség van a Jóisten végtelen szeretetére és Orbán Viktor áldására.
@taga20:

Az én fejem se káptalan! :-)

Mai szemmel nézve mennyire furcsák az akkori autó/ motorsportban markánsan jelenlévő cigaretta reklámok.
@Dr.DottyTroll, a Vörös Csukás Katgimis AngyalTroll:

mit szerettél? a bagót?

mivel szóttam be?

a kápise az én dumám volt! csak szólok:))
@taga20: nem is tudtam, h a tiéd volt :) Hangsúlyozom, volt :P

A cigi reklámokat szerettem.

A farmozással szóttáé be.
@Dr.DottyTroll, a Vörös Csukás Katgimis AngyalTroll:

oké, igazad van.

a cigiben a JPS nekem is teccet, fiatalkoromban vageszkodtam is, me a haverom svejcirokona adott el frankot, és mi anno a kígyó uccában vettünk bagot:)

a kígyó ucca, má majdnem nyugat volt, komp járt leningrádból:))
@Dr.DottyTroll, a Vörös Csukás Katgimis AngyalTroll:

ja nekem mondod? mostanában ilyeneket hallgatok:)

www.youtube.com/watch?v=_yer-9MCQG0&list=RD_yer-9MCQG0

pedig a csöves tres szarokat kéne inkább, vagy mégse?

azé a szívem csücske vagy a béna tűsarkú csukáddal együtt:))
@taga20:

"ako én most a hétvégén nem fogok feltámadni?:)))"

'Nyugoggyá le a csába,fel fox támadni,ha tiszteletben tartod a macskákat és nem emelsz kezet és nem öltesz nyelvet rájuk:)

kepkezelo.com/images/qmzw73b9hmrfxutwf24m.png
@taga20: ez kifejezetten tetszett, nem ismertem eddig. Bár ez nlam nem feltétlenül meglepő.

Mindenesetre köszönöm szép.

Miért béna a csukám? Na uye, h nem az.
@guma:

&..na wazz ezen sem voltunk ott!

De majd legközelebb,fiatal még Jagger:)

www.youtube.com/watch?v=ibHtwz49vSg

Van még idő,szivar is,tenger is,rum is..
............
index.hu/sport/2016/03/25/tarics_sandor_san_francisco_interju/
Nem látta valaki az Imolát? Érdekel az általa képviselt tudományág.

....na jó, nem is!!!!! :-)
@húzzad neki shakespeare: ha hiányzik neked, ako itt megtalálod a szerencsétlen flótást:)

fabolius-kontrablog
@gazoló:

és kinek a hibája, hogy erről is lemaradtunk? :)))

sajnálta tőlünk az élményt @taga20: és a zenész szomszédja! :(

:-DDDDDD
@húzzad neki shakespeare: a mminiszterelökön végzett felláció, valamint a krónikás történelemzavar maximum a nerben tudományág.
@dr. jenőke (jenőke): :)

köszönöm!

szerettem volna látni itt egy hiteles ember által összefoglalva. :)

mindig pontosabb vagy mint én és a szakszerűséget már meg sem említem.
a korlátokat(kerítéseket!?) pedig nem árt tudatosítani.
Szia Mariann? Ha erre jársz:)

Ma ETO-Fradi,Veszprém-Motor Zaporizzsja a BL-ben és aranylábú fiaink a horvátok ellen!
444.hu/2016/03/26/megkapta-a-kormany-tamogatasat-a-nyugati-liget-terve?fbfanpage444+20160326+0924

Elment ezeknek még az is ami sosem volt!

Inkább a csarnok tetőzetét kellene megjavítani,mert eső esetén ömlik be a víz és két európai szintű WC-t felrántani,hogy az igentisztelt hazai és külföldi utazóközönség ne az aluljárói köpködőbe vagy a 'mocsosmútti Westendbe járjon át,ha a vasúttársaság vendége:((
@guma: @taga20: @parti_giano: @gazoló:

Legalább a jókedvünk nem hagyott cserben. :-)))))
Akit érdekel ATV 15:50 Szinetár(magyar dokumentumfilm:)
@gazoló:
Szia gazoló barátom!
Már hangolok, először a Veszprémre, 8 felé a Fradinak fogok drukkolni a csajoknál.
A Zaporizzsja csarnokában a nézők téli kabátban dideregtek, mert kurva hideg volt bent.
Remélem, mi befűtünk nekik, hadd érezzék jól magukat nálunk.
@Mariann19:

Szia 'dír 'barátném!
Munkatársaim a csarnokban,fel fogom hívni őket,hogy belehallgassak,milyen forró a pite:)

Tudom,hogy a Győrnek nagyobb a kerete Ők képviselik a nagyobb játékerőt,(ez nem biztos)de 'ősfradistaként tudom milyen a 'fradiszív és Veled együtt szintén a fradit fogom szugerálni:)

Állati jó a Szinetár műsor,ezt kerestem:)
@gazoló: nem ciki ennek a szutyok fradinak szurkolni?

kubatovevtárs vagy bűntárs csókoltasson:)
@taga20:

A fociban ez már múlt idő,csókolt'atom a 'kuttyodat:)

kepkezelo.com/images/wvkdlb32weuhny6r70m8.jpg
@gazoló: én mindig aszt hiszem, hogy te egy értelmes ember vagy:)

nem vágod haver?

www.napiszar.hu/showPost/Kutya_vs_macska
Csípom a kert'terminátor 'szolgákat is,de jól tudod a vonzódásaimnak az inteligensebb állatfajták a tárgyai:)

kepkezelo.com/images/4q35xj29tdhj0i91vbbz.jpg
@gazoló: szerintem a macskák kibaszott antiszociális állatok. a kutyák jófejek!

ja és nem nyitók vitát!:))
@gazoló: nyertél haver, eszt bakker nem tudom überelni:)

marad a szanfranciszko!
:)))

www.youtube.com/watch?v=9bkO1rbIm1g&list=RD9bkO1rbIm1g
@taga20:

Macska-induló

Kurrogj, kurrogj, kormos macska,
cirregj, cirregj, cirmos macska,
büszkén lejt hat vak bak macska,
sok pettyes láb, száz karmocska.
Jobbra át, balra át,
agyon marjuk a kutyát,
Jobbra át, balra át,
agyon marjuk a kutyát,

Nyávogj, nyávogj, nyavalyás macska,
pisszegj, pisszegj, pikulás macska,
aki beteg, pikulálhat,
szedjen macska pilulákat.
Hátra arc, nagy kudarc,
nem marunk ha te se marsz,
Hátra arc, nagy kudarc,
nem marunk ha te se marsz,

nyauúu!

www.youtube.com/watch?v=Hr4wInTjooQ
@taga20: DDD

Szerettem,a filmet és Donovan zenéit is,anno a volt Filmmúzeumban megnéztük vagy háromszor:)
@gazoló: szerintem, te mamá ne igyá:))
@taga20:

Pedig Mariannal nemsokára koccintunk.

Továbbjutnak a kedvenceink:)
@gazoló: ha te őrülsz, ako én is:)

ZENE! ja én ilyen magyar vagyok , me ez a szar a hazám:)

www.youtube.com/watch?v=tRQQtXV42iA&list=RDtRQQtXV42iA
@taga20: D

Odakaapcsoltam a magyar-horvátra és épp elkezdődött a csodagyerekek cumiztatása: 0:1

Még több lopott zsét a fodballba,még több 'stadionotot ezeret !!

Különben is a Gyurcsányt majdnem látták a környéken:)
@gazoló: a parkolóban megtalálták a kottáját:)

ez a valóvilág! ZENE!

www.youtube.com/watch?v=utcpYkl4L6s&index=1&list=RDutcpYkl4L6s
@gazoló:
Hű, de örülök, hogy te is Fradi fan vagy!
Nem véletlen, hogy 8 fradista csaj van a válogatottban.Most már azért nem lehet azt mondani, hogy Győr akkora ász, mint volt.
Szerintem nagy esélye van a Fradinak a győzelemre.
@Mariann19: szerintem aki a fradinak drukkol, az egy f.sz:)

csak a húsvétra tekintettel próbálok:)
@gazoló:
Képzeld el, hogy még délután megírtam a válaszomat, és most láttam, hogy nem küldtem el. Bocsánat!
Micsoda parádés játék volt!
Koccintsunk, ez már bejött nekünk.
Most már jöhet a Fradi győzelem.
@taga20:
Én meg azt mondom, hogy te vagy egy fasz!
Nem értesz a sporthoz, akkor miért minősíted azt, aki igen, és annak alapján kötelezi el magát.
@Mariann19: jáj! én nem vagyok ilyen szabadszájú, mint te:)

aszt azé látom, hogy szerinted, aki nem fekszik le a fradinak, az nem ért a sporthoz.

persze ez a nem értek a sporthoz mi a faszt jelent, aszt nem vágom.
yesz
egy világos. te és ti vagytok a fityesz legjobb játékosai:))
@Mariann19: kocc:)

Nagyszerű játékok voltak,felfedeztünk két új kapustehetséget,a tizenhetéveset és Gergőt az Iváncsikot!
A következő ellenfél már húzósabb lesz!

Szép húsvétot Neked,'soklocsolóval:)
@gazoló:
Az az Iváncsik buli nagyon jó volt.
Köszi a húsvéti jókívánságokat.
Érezd magad jól a holnapi napon. Locsolkodjál!
@taga20:
Ezt meg kell emésztenem, hogy a fityesz játékosa vagyok.
Nem vagyok én Pozsgay Imre!
@Mariann19:

Ismerjük f@sz tessónkat,hogy ilyen,ez a szerencséje,de ajánlanám Neki,hogy vegyen néhány kézileckét az érdi lányoktól:)
Azért is hajrá fradi!
@Mariann19:
A jövő hónapban városomba látogat egy egy meccsre a Szeged és a Veszprém is bajnokira!

Búcsú Bombactól!!
Sajnáltam őket,de a Barcelona várt volna rájuk:(
Így is nagy gratula a Szegedieknek,az év közi remek meccseikért!
@gazoló: minden fradiszurkoló egy barom!

nem nyítok vitát!:))
@Mariann19: jájj! ez az imregyerek nem adta le a szertárba a cuccát?

ne légy má imrébb imrénél:)
@látjátok feleim szümtükkel: Korrupt országokban a panamákon szokás leginkább felháborodni. Imádott hazánk pedig igen-igen korrupt ország. Ebből kifolyólag természetes, hogy itt minden ember fölháborodik, ha a másik ember panamázik… A magyar társadalomban, mint minden fenékig romlott társadalomban privátim, kis körökben, bizalmas tereferék közt vidáman és szemérmetlenül szoktuk tárgyalni mindezt. Vezető státusz férfiakról, előkelő politikusokról, társadalmi vezéremberekről, kedves, hízelgő elismeréssel szoktuk megállapítani, hogy nagy gazemberek. Ady, Menjünk vissza Ázsiába! 1902!
Aljasabbnak látszunk Szerbiánál. Szerbiában lemészárolták a királyi családot. Nálunk a nemzetet gyilkolják meg. Pár százezer ember kisajátítva tartja az országot. A nép milliói jogtalan rabszolgák. Az ország koldus és leigázott. A parlament urai pedig liferáljak (lenézik), a népet, a nép jogait, a hazát.(Akkor a Habsburg, ma az Európa Birodalomba) Ilyen nemzetveszejtő ocsmányságot nem mutat föl a világhistória. Orgiája ez az összegyülemlett bűnöknek. Beteljesülése a kérlelhetetlen fátumnak. Fölfakadt seb vagyunk Európa testén. Lesz- e balzsam erre a sebre, vagy egyszerűen ki fogják égetni?… Rettenetes, rettenetes történet ez. Panama és anarchia Nagyváradi Napló: 1903.
"Az adózó nép szegénységének veszedelmesebb forrása nem lehet, mint a sidók szemlátomást való szaporodása. Mely országban a zsidók megszaporodnak, az vagyoni végromlás szélén áll. (A szatmári adózó nép állapotárul, 1830)*** "Kölcsey Ferenc:
"El fog jönni az a nap, amikor minden olyan népnek, akik között zsidók laknak, fel kell tennie a kérdést, hogy mindannyiukat kiutasítja; ez a kérdés az élet és halál kérdése lesz, az egészség vagy krónikus betegség kérdése, a békés létezés vagy az állandó szociális láz kérdése." Liszt Ferenc
Parlamenti hozzászólás? személyes érintettség címén?
"Akinek nem inge, ne vegye magára! De akinek inge, öltözzön fel"! Hofi Géza
süti beállítások módosítása