Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: rtl.hu/belfold/2024/03/28/osvath-zsolt-hajdu-peter-varga-judit-hangfelvetel?utm_source=hirkereso-h... (2024.03.29. 09:37) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.03.12. 15:23 Fabius

Közszolg: a Pasa Parkba költöznék, HELP!

Nyájas Olvasók!

 

Töredelmesen bevallom nektek: elbasztam az életem! Ez van, nincs mit szépíteni, ráadásul kizárólag az én hibám. Nem okolhatok senki mást, nem mutogathatok, nem kereshetek mentséget se kifogást, én nem tanultam meg a 43 évem alatt normálisan lakhelyet választani.

Pedig egy átlagemberhez képest sokat és sokfelé próbálkoztam. Laktam vidéki megyeszékhelyen, a fővárosban - Pesten és Budán is - annyira vidéken, hogy oda a madár is csak akkor jár, ha kifejezetten dolga van, és egy rövid ideig - a kiköltözés szándéka nélkül - külföldön is. Laktam panelban, tégla gázos társasházban, vályogfalú régi parasztházban, fullos belvárosi kertesben, mégsem találtam meg az igazi helyem.

Mert az utóbbi időkben rá kellett jönnöm, az én álmom a Pasa Park!

Igen, a Pasa Park! A bámulatos dinamizmussal táguló lakásaival, "valahogy lett" tetőkertekkel, a lakóközösséggel, akik állam az államban lassan saját GDP-vel. Hej, ha ide költözhetnék az olyan lenne, mintha átlépnék egy másik dimenzióba! Itt nem tízforintos alapon ultiznak a haverok két kerti grillen szenesre sütött tarja között, hanem szétgurítanak néhány milliárdot mire felizzik a faszén. A családias hangulatban megbeszélik, a parki kormányzó egykori alvezére, most bankalvezér, hogy írasson olyan egyedi pályázatot, hogy azon csak a kormányzó úr elsőszülöttjét is nevelő ember cége, és a szintén szomszéd cégtulajdonos indulhasson és nyilván nyerhessen. 

Sokáig tiltakoztam én ez ellen az egymás faszát kiverő urambátyámkodás ellen, de....Be kell látni, ma Magyarországon ez lett az egyetlen eredményes szemlélet. 

Úgyhogy, Nyájas Olvasóim, kénytelen vagyok hozzátok fordulni: ha van ötletetek hogy juthatnék kecóhoz a Pasa Parkban ne tartsátok magatokban! Cserébe ígérem, olyan hiánypótló blogot vezetek majd itt, hogy csudájára jártok! Mert rendszeren fintorgást olvashattok eleget, oknyomozó portálok is vannak, függetlennek mondható hírportálok is állnak szemben a NER médiaipari felszopólányaival, de nyersen őszinte hang, ami elmeséli hogy röhögnek rajtatok a pasa parki grillezés közben, amíg a szétgurított milliárdok zsírját csurgatják a parasztkenyér mindkét oldalára, na olyan nincs. Még. 

Mit szóltok? Deal? 

444 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr208469676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Gábris szomszéd: "Veled mijafasznak kellene próbálkozni? "

bazdmeg, ako mért teszed az eszed?

számtalan példa van arra, hogy a te mentalitásodat leképező arcok szítják a feszkot. te is sokszor holokamuzol, szappanozol, amivel hozzá
járulsz ehhez a hangulathoz.

utálom eszt a zenét, de akik ezeket megverték, azokat mélységesen utálom.
@parti_giano: Nekem is az, főleg amikor olyanok "giccseznek" akiknek fingjuk sincs róla. :)

@taga20: Na b+ lófaszt sem tudsz róluk, ahogy rólam se, plusz még hazudsz is mivel én és ők sem holokamuznak.
Nagyon úgy tűnik, hogy a hazugság hangulatát inkább te árasztod. Mentségedre legyen mondva, hogy elítéled azokat, akik képesek - bármilyen okból - megütni egy vak embert.
@parti_giano: Reménykedjünk, hogy egyszer majd te is - a fikázáson kívül - képes leszel valami újat létrehozni, esetleg szintetizálni. :)
@Gábris szomszéd: angyal, ha kettőnk közül valaki hazudik, az te vagy.
erre van itt kábé húsz tanúm.

figyelj, itt sokunk emlékszik rád régóta, ha én új nick lennék itt, ako még be venném az ájtatos kamudat.

remélem világos és nem durva voltam?:)
@Gábris szomszéd: az eggyel feljebb, tagának írt kommentedben van ez: "Na b+ lófaszt sem tudsz róluk, ahogy rólam se..."
legalább két kommented között próbálj összhangot teremteni. vagy kérdezd barsi atyát.
@parti_giano: ne szívasd, me félre fog nyelni!:))
@taga20: Hülyeségeket régebben is beszéltél, nyilván most sem fogunk túlságosan meglepődni rajta. :)

@parti_giano: Hála Isten sokkal nagyobb bennem az összhang, mint a te "eszmefuttatásaid" főleg velem kapcsolatban. Arról nem is beszélve, hogy kb. le is szarom őket. :)
@parti_giano: nézem a spektrumot. kinai csaj, aki 15 éve itt él, aszt mongya magáról, hogy olyan mint a banán. kivül sárga, belül fehér:)

a pasija meg szőke:))
@Gábris szomszéd: azé aszt látom, hogy nem tudod átlépni az árnyékodat.

nem is vártam tőled sokat:)
@taga20:

" ez az emőke nem olyan a pszichológiában, mint norbiápdét az egészséges kajákban?:))"

Nem:)
Ő tényleg tanult, kiseggelte a tudományos fokozatokat, de ez csak egyet bizonyít, szorgalmas volt. Ennyi, nem több. Öreg korára elment az esze. Múlt héten is nyilatkozott egy orbitálisat.
@taga20: "azé aszt látom, hogy nem tudod átlépni az árnyékodat."

Szerinted te át tudod? :)
@Gábris szomszéd: ártu, te má fiatalon is öreg votál!:)
@Gábris szomszéd:

" Ja hogy meg sem hallgatjuk, de elítéljük. Ez nem valami olyasmi mint, amikor a fotelkurucuk a saul fiát szidják, miközben nem is látták a filmet? :)"

Valószínűleg te még a csattogó lepkét sírtad vissza, amikor én már ismertem, és nem a "nagyszerű" szerepléseiből.
@Orica Középföldi: szerintem nem értettél meg.

egy példa, példák nélkül, de tudom, hogy van ilyen.

melyik a patentabb, aki zeneakadémián tanujja, vagy csak jön neki?:))

még egy példa. az osztálytársam volt simontamás, néha előbukkan orvosi műhiba perekben a tévében. ő is bebiflázta a dolgokat a gimiben, erre ügyvéd lett.

páff!:)
@Orica Középföldi:

Az én fentebb írt esetemben is öreg volt már a dokinéni, amikor ezt művelte. Egyébként meg egy kedves, szimpatikus ember volt.
@taga20:

Az még nem fordult elő, hogy ne értettelek volna:))

Vannak született tehetségek, akik hallás után is tudnak hangszeren hibátlanul játszani, sőt zenét is szerezni, de a kottaolvasást, -írást meg kell tanulni.

Nem véletlen, hogy többnyire a művészetek területén fordulnak elő az ösztönös zsenik, de a legnagyobbaknak is meg kellett tanulni festéket keverni, márványt faragni, megismerni az emberi testet, hogy kibonthassa egy 5 méteres márványtömbből Dávidot.

Szóval tanulás nélkül nem megy.
@Orica Középföldi: igazad lehet/van.
talán újra elkezdek olvasni. csak az a bajom, hogy mindig ugyan aszt olvastam, a jó győz, a rossz veszít, persze nem a való világban.

százszónak is egy a vége, elmélet nélkül nincs karnis:)) vágom!

zene.

www.youtube.com/watch?v=uT1BuLYt2RU&list=RDuT1BuLYt2RU
@taga20:

ennek nem számít. kullancs. most már baszhatjátok.
@jaegtoer: Na lépek meccset nézni, mert túlbuzog itt a józan ész. :)
@jaegtoer: tudod a remény:)
téged is utál itt mindenki az érdes modorod miatt, erre én meg szeretlek.

kifordult a világunk:) régen minden jobb volt:)))

zene!

www.youtube.com/watch?v=AX4Tk-pzEeM&list=RDAX4Tk-pzEeM
@taga20:

"_téged is utál itt mindenki az érdes modorod miatt, erre én meg szeretlek._"
Már egy szavuk sem lehet, jobban mondva már csak nekik van. Nekem ez nincs ellenemre, mert annyira azért nem szeretem, és nem is szánom az embereket.
@jaegtoer: azért tagát csak szánod. nagyobb a szíve, mint a mazdája.
@parti_giano: aszt azé vágod görény szegrőlvégről rokonom, hogy magasabbról nagyobbat lehet zuhanni?

ha félreértettelek ako bocs:))

zene!

www.youtube.com/watch?v=hLhN__oEHaw&list=RDhLhN__oEHaw
@taga20:

Bakker, ne mesét olvass:) Pallérozd az agyad.
@parti_giano: megnyugodtam, hülye vagyok:)

persze hatezernél felszökik az adrenalin.
tudod milyen, mikor 140-nel lehúzod a sort az 51-esen?

zene!!!

www.youtube.com/watch?v=dpmAY059TTY&list=RDdpmAY059TTY
@parti_giano:

Nem. Van neki pupitásza, guminője meg szép felesége.
@jaegtoer: ja és van nekije macskája, aki egy hálátlan dög, és van nekije egy kutyája, aki egy angyal(koborangyal, me az uccáról fogadtuk be).

erre jött ma a bádogos, aki aszt mondta, hogy mindene meg volt, de mégsem volt boldog, ezé jehovatanúja lett.

most meg az.
@taga20:

Nem rossz ötlet. Erről eszembe jutott Umberto Eco , "A pályája egy Aquinói Szent Tamásról írott könyvvel indult („Csodát tett velem: kigyógyított a hitből” – jelentette ki később a hajdani Actio Catholica-diákvezető)."

A bádogossal meg nézesd meg G linkjét, a hogyan legyünk boldogok-at:)
@Mariann19:

Azt hiszem több napig tudnánk kávézni :))
@Orica Középföldi: szerintem g elromlott, csak nem meri bevallani. mindig takarózik valamivel, vagy valakivel.

zene! vagy több?

www.youtube.com/watch?v=9bkO1rbIm1g&list=RD9bkO1rbIm1g
@Gábris szomszéd: ne erőlkögy haver, me holnap nem tucc elmenni vidékre 1000 kiló méterre:)

ja, jut eszembe, parajdon jártál már, vagy sólakán, vagy farkaslakán?
@taga20: Á sehol én egy hazaáruló kisgeci vagyok, akinek tudvalevőleg nagyon fontos az itteniek véleménye. :)
@Gábris szomszéd: ne szívózzál haver, válaszolj! mikor letérsz a főútról merre kell menned parajdra?

én jártam arra sokat,sőt!
én tudom merre van a gumis, én néztem mint a jukinyúl, hogy bakker itt mindenki magyarul beszél és a féldeci egydeci:)
@taga20: és szentül meg vagy győződve, hogy attól vagy igazi magyar faszagyerek, mert Parajdon mászkáltál? :)
@Gábris szomszéd: szerintem keversz ebolával!
csak aszt akartam mondani, hogy aki ősmagyarnak hiszi magát, az is lehet egy kibaszott migráns.

u.i.: nem vagyok magyar! mostanában nem is szeretnék.

egy gyökér európai szeretnék lenni.

ja és kettőnk között az a különbség, hogy én nem a hülye magyarságomra vagyok büszke, hanem a sváb, tot, szőröstalpú, a zsidó madzsarságomra. mert bemapó, hajósalfréd, saulfia, mind mi vagyunk.

remélem vágod faszkalap?:)
@taga20: én nem büszke vagyoik hanem magamban hordom
@PeniValdes: mit? nem vagyok vevő a hülyeségre!
@taga20: Persze vágom csak még azt nem értem, mijafasznak kell parajdoznod meg saulfiáznod ahhoz, hogy bizonyítsd mekkora übermensch vagy.
Ja és hiába ugrálsz mindig "magyar" maradsz. Szóval erre is rábasztál. :)
@taga20: Persze vágom csak még azt nem értem, mijafasznak kell parajdoznod meg saulfiáznod ahhoz, hogy bizonyítsd mekkora übermensch vagy.
Ja és hiába ugrálsz mindig "magyar" maradsz. Szóval erre is rábasztál. :)
@Gábris szomszéd: angyal látom az okosnak tűnő visszavonulásodat.

én válaszolok neked, veled ellentétben.

azé parajdozok, me aszt akarom kifejezni, hogy utálom a mi magyarok vagyunk, és minket mindig bántanak áttitűdet.

ja és, hogy aki libsibolsi az soha nem látta még a gyilkostavat, vagy a szentanna tavat. vagy nem volt bucsintetőn. és nem fáj egy kicsit ez.

de mi legalább tovább próbálunk lépni.

aki pedig nem érti a saulfiját, az semmit sem ért.

ez ilyen eccerű! semmi zsidónobeldíjasmagyar nem kell hozzá.
@taga20: drága taga, arra én sem:)
de van mire nem vagyok büszke
@PeniValdes: holnap találkozunk csak úgy virtuálisan a kosuttéren?
jó éjt mindenkinek! megyek összebújok az asszonnyal:))

semmi szeksz, csak szerelem:))

zene!

www.youtube.com/watch?v=1VQeoBsbzT8&list=RD1VQeoBsbzT8
@taga20: Haver előled visszavonulni? :)
@Gábris szomszéd:

Úgy látszik régen kaptál ajándékba szálkás deszkát. Egyre nagyobb a pofád, s az agyad kettőre még jobban csikorog.

Ellenben figyelembe véve azt a nem mellékes körülményt, hogy szóba állnak veled, majdhogynem pont mindenki azt kapja amit megérdemel. ...hogy egész konkrét legyek, és hajhásszam egy kicsit azt népszerűséget, melyre taga pupitaszmester utalt a minap.

Az viszont egészen aranyos, amikor olyanokat próbálsz kioktatni, akiknek a kötőszavait és az operátorait sem fogod föl. Gyenge vigasz, de van egy olyan érzésem, a saját brancsod intéz el, ha egyszer csak csörren a tantusz a zsákutca mélyén.
@jaegtoer:

Ó, igen. Tegnap valami egészen undorító mélyrepülést csinált. Egy időre ismét elvette a kedvem az itteni bóklászástól. Arra viszont jó volt, hogy akkor is kimenjek ma, a kisvonák potyognak az égből, (Haynaut éltetve).
@Orica Középföldi: bakker, esik a hó.
inkább visszafekszem:))
@taga20:

Itt esik, 2 fok van.
Tegnap a Kossuth teret emlegetted, de a tüntetés a Hősök terén kezdődik.
@Orica Középföldi:

Igen, egészen elképesztő volt.

más.
[olvastam egy levelezés fordítását Haynau és Paskievics között. (az az einstein nagyobb ember, mint sokan gondolnák, vagy érteni vélnék)]

itt csak két levél, de érdemes végig lapozgatni alul a nyilakkal...

helyenként elég meghökkentő...

úmek.oszk.hu/06100/06162/html/aradiv02827/aradiv02827.html

mek.oszk.hu/06100/06162/html/aradiv02838/aradiv02838.html
@taga20:

" bakker, esik a hó.
inkább visszafekszem:)) _"

"Talpra magyar, hí a haza!"

'gyík vagy? ha gyík vagy, légy gyík, ne hitvány lárva, báb,' melyből előjön egyszer a szúnyog:)
@jaegtoer: próbálkozik csak, az asszony kihajtja tüntetni, addig sincs láb alatt.
@Orica Középföldi: Sohasem éltette de hát eggyel több hazugság, már meg se kottyan nektek.

@jaegtoer: Pedig csak azt kapjátok, amilyenek vagytok. :)
@taga20: Haver az igazi forradalmárok hóban is nyomulnak, hát még az olyanok mint te. :)
@Gábris szomszéd:

"_ Pedig csak azt kapjátok, amilyenek vagytok. :)_"

Mindazonáltal lényeges momentum, hogy az etalon mégsem a te és gerinctelen hasonszőrűid sunyi, aljas, alattomos, megtévesztő elvi alapokon nyugvó értékrendjére épül.:) cukipofa:)
Nesze egy kis szmájli, te nemzetieskedő, nemtelen némber:
:)
:)
:)
:)
@taga20:"... én nem a hülye magyarságomra vagyok büszke, hanem a sváb, tot, szőröstalpú, a zsidó madzsarságomra. mert bemapó, hajósalfréd, saulfia, mind mi vagyunk."

Csatlakozok, és kérlek, képviselj ma engem is.:D
@jaegtoer: Meg ugye a hozzád hasonló jegecskék, akik automatikusan teszik jégre magukat, miközben malagyecnek is hiszik magukat, pedig csak a saját tévképzeteiket hiszik "igazságnak". :)
@Gábris szomszéd:

meg a kurva anyád és a szálkás deszka, meg a placcok. ja. boldog ünnepet. gané.
@Gábris szomszéd: @jaegtoer:

bocs. a szmájli lemaradt. nesze: :) :) :) :) :)
@parti_giano:

De, láttam, hogy a készítő is hasonló eredményre jutott.
@parti_giano: Eltaláltad. Rossz hírem, hogy mind zűrutazunk. Félelmem hogy a nap vége még zűrösebb lesz. :-( Ne legyen igazam.
@rdos: délutánra elfáradnak a fideszesek az orbán üzenetek feldolgozásában. néha rohadt bonyolult szóképeket használt, ezt dekódolni kell nekik, ehhez sorvezetőre van szükségük, mint gábriskának a bibliához.
@parti_giano: Legyen igazad. Nincs rendőr ismerősöm, de az a tippem, hogy aki él és mozog az most készültségben várakozik Bp-en. :-(

Valami határrendészeti országos készültség is van éppen most is érvényben. Nem nehéz kombinálni. :-(
@rdos: ma 2060 éve szúrták le julius caesart. ugyanis idusa van.
persze ennek nincs semmi köze a mai pannoniához. meg különben is, mit adtak nekünk a rómaiak?
@jaegtoer: Nem vagy te ekkora fostalicska, ne erőlködj. :)
@parti_giano: A korábbi elvonáson túl +2 % adót vetettek ki és cserébe békét adtak amikor tudtak a "Pannák népének".

Visszatérve a mai napra ettől félek. Sok már az indulat.

propeller.hu/itthon/3200718-szetfutyultek-orban-beszedet#v1563668
@parti_giano: Igen. Az első felvonás békében lezajlott. Bízzunk a hasonló folytatásban.
@parti_giano: Szegény lengyeleknek meg van a maguk keresztje (hehe, szó szerint) a katolicizmusukkal. Mondjuk a magyar felirat alapján nekünk is. :-(

Az is egy mákony. Tapasztalatom szerint viszont a mélyen hívőket mindennapjaikban segíti.
@Gábris szomszéd:

"Nem vagy te ekkora fostalicska, ne erőlködj. :)_"

Tanulságos amikor a fostalicska elkezd fostalicskázni. Éppen, mint a homoszexuális haverod ordenáré módon buzizni. Éppen olyanok vagytok mint a tehén fosáskor. Mindent összeszaroztok.
Az sem éppen zöngétlen, amint az Úr lángpallosú Gábriel angyalából a debil vigyorú Gábris szomszéddá avanzsáltál, cukimuki.
Nesze még egy kis szmájli:
:)
:)
:)
@Gábris szomszéd:

"_""a szeretet az egyetlen, amivel a másikat meg lehet győzni, te kotonfejű" :)_"_"

Egy fasz, mint te, mi másban is nyomulna, ha nem kotonban?

Amúgy a felebaráti szeretet nem kenyerem. Nem vágyok rá, nem kérek, és nem adok. Vagy jelen van, vagy nincs. A hiányát nem hánytorgatom fel, de ha az álszent arra hivatkozik velem szemben, amivel ő maga sem bővelkedik, hideg szívvel és jeges lélekkel gyomlálom ki a képből, a szívhez vezető útról, mint a kertben gazt, mert Istennél a kegyelem, s nem az én kenyerem. Már ha érted.

Ja. ne, szmájli:

:)
:)
:)
@jaegtoer: Hát ez most inkább rólad szólt kispofa, de hát ne legyünk maximalisták. Ha meg nem kenyered, akkor éhen halsz.
Ez ilyen egyszerű, max. közben baromságokat hablatyolsz, de hát mindenkinek meg van a maga keresztje, bár a szeretet kigyomlálása után az is elég kellemetlen véget szokott érni.:)
@Gábris szomszéd:

Miért is kellene rád bármennyi szeretetet elkótyavetyélni, amikor rasszok szerint osztályozod az embereket?
@jaegtoer: Már megint a csehkettőt nézed velem kapcsolatban? :)
@Gábris szomszéd:

Veled kapcsolatban elegendő az itteni működésed szemlélni.
@Gábris szomszéd: @jaegtoer:

már megint elfelejtettem. szmájli. ne:

:)
:)
:)
@jaegtoer: A baj csak az, hogy a tények és a saját tévképzeteidm elég gyakran elválnak egymástól. :)
" saját tévképzeteidm "

A fránya Freud:)))
@Orica Középföldi: @hacsaturján: Dehogy csak véletlen egy betűvel hosszabb lett a szó. Persze ezt pontosan tudjátok, hiszen ti sosem hibáztok. :)
marha fostalicska (akaratlagos elszólás)
süti beállítások módosítása