Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/04/20/lajtania-bezenye-beruhazas-nagy-istvan "a hitelezőknek – ingatlancége... (2024.04.20. 07:55) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.12.29. 08:31 Fabius

Killed by death

„Nem sajnálok semmit, az ilyesminek amúgy sincs semmi értelme. Túl késő lenne bármin is sajnálkozni, hiszen már úgyis elkövetted az adott dolgot, nem igaz? Élted az életed. Teljesen értelmetlen lenne azt kívánni, hogy bárcsak megváltoztathatnád. Nyilván akad pár dolog, amit ma már esetleg másképp csinálnék, de semmi igazán lényeges, semmi olyasmi, ami olyan nagy különbséget eredményezne. Nagyon elégedett vagyok azzal, ahogy a dolgaim alakultak. Szeretem azt gondolni, hogy sok örömöt okoztam az embereknek a világ minden táján. Kitartottam az elveim mellett, és őszinte voltam az emberekkel. A halál elkerülhetetlen, nem igaz? Amikor eléred az én koromat, egyre inkább rá is ébredsz erre. Nem aggódom emiatt, készen állok rá. Ha elmegyek, úgy akarok elmenni, hogy azt csinálom, amiben a legjobb vagyok. Ha holnap meghalok, akkor sem panaszkodhatnék. Nagyszerű életem volt."

Úgy ment el ahogy élt.. Nyugodj békében, Lemmy Kilmister!

474 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr458208404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@gazoló: látom má itt többen a holnapi bebaszásra pihenik magukat:))
@gazoló:
Mindig is közel állt egymáshoz a szélsőjobb meg a szélsőbal, az egyik felül, a másik alul, csak az volt mindig a baj ezzel, hogy nem volt közepe, hanem űr volt közte, a nagy semmi.
Az egyik szépen megfogalmazta , amit a másik elkáromkodott, aztán annyi volt, mese volt, se füle se farka nem volt, csak bukás.
Meg kéne emésztenetek lassan.
@taga20:

'Metállkemény 'bebacás lesz:))
Lehet a többieknek túl jól sikerült az alapozás!
@Imola Helyesi:

Elmész te a picsába,a szélsőballal te gyökér!
Keresd ahhoz 'thürmergyuszit,'szűrösmatyit vagy 'orvbángecit:((
@gazoló: elég pár ebola komment és garantált az agyhalál:))
@gazoló:
Második pofonom csattant a pofádon, hogy tanulj meg magyarul, ha már az agyad elbutult.
@taga20:

De tényleg:(
Hihetetlen,hogy ideesik este az 'embörfia valami értékesért,huncutért,vidámért,dallamosért és pofánkúr egy csökött erőlködése!
Na jól van,tényleg megyek,mert holnap munka!
Jó éjt,majd ütközünk:)

www.youtube.com/watch?v=Lq2bkP4DIW0 :))'
@gazoló:
Te fos, kik szoktak vasra verni? A hülye 19-es elődeid. Te jó ég, és ezekkel áll össze Gábriel!!!
@gazoló:
Hja, az élet nem csak egy habostorta!
@taga20:
Na látod, nem kell átkozódni, mert te halsz meg.
@gazoló:
Nem nyitom meg, nyugodtan menjél aludni, és álmodjál rosszakat.
@Imola Helyesi: mind meghalunk hülye fityeszes!
@taga20:
"én meg parketta szegőlécet raktam fel egész nap"

Most olvasom az utóbbi három nap kommentjeit, és eléggé köröm-aggató kedvem van, úgyhogy előre is bocsi.
Édes drága kicsi kincsem, hát mekkora házatok van, hogy egy egész napig eltart a szegőlécezés? Egy (normál méretű) szobát egy óra alatt körbelécezek (nem röhög, tényleg megcsináltam!), akkor te hány szobát léceztél? Ha sokat, akkor nagyon örülök, ha nem sokat, akkor meg mit tököltél annyit?
Ja, és előre is BUÉK :)
Írtam nektek egy köszöntőt kocsonyakészítés közben, bár abszolút nem érdemlitek meg, dehát én ilyen jó, megbocsájtó magyar ember vagyok:

Blogszilveszter

Eljött végre Szilveszter,
Végre, jaj de jó!- ezt
Kiabálja Mariann meg Eszter,
-Ki újévi fánkot sütni mer,
Csak az lehet jó ember!

Szorgos Évásanyóka
Jó rétest süt halomba.
Gábris lement alfába,
Hírt dugni más agyába.
.
Gazoló meg taga is dugna,
Ha lehetőségük volna.
Ám szövegük nagyon durva,
Minden második a kurva.

Csak a szép magyar szót fossák,
A kormányt,Orbánt, Imolát
Szidják, káromolják,
Szegény buta kretének,
Hiába is beszélnek,
A szövegük nem nyerő,
Inkább elrettentő.

Boli admin úgy elfáradt,
Még a nyelve is kiszáradt,
A fene a dumába,
Ugrok inkább Dunába,
Ide csak a lapátomat,
Itt is, ott is lapátoljak?
A blogot megint ki tereli?
Ladikblogot ki vezeti?

-Én vagyok az a géniusz!
-Figyelmeztet Fabiusz.

-Inkább csak verseljetek,
Csendben merengjetek,
Reggel, délben meg este
-Imígyen int Jenőke.

Van sok személy, kit kihagytam,
Az új évre tartogattam,
Azt is, aki nincsitt,
Meg aki itt van, lesz,
Kit a fene majd ide esz.

Varánuszi zsiványok,
Boldog új évet kívánok!
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
Biztosan van vagy öt szobája, csak itt sopánkodik.
Ő aprít a tejbe, de közben másokat aprít.
@Imola Helyesi:
"Ő aprít a tejbe"

Annyit aprít a tejbe, amennyiért keményen megdolgozik. Ha gyarapodni tud, annak én csak örülök.
A kommentem egyébként sem neked szólt, hanem tagának. Reagálást sem tőled vártam.
Hanyagolj, kérlek.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
Micikém, ő maga írta, mármint taga, a mocskosszájú, hogy valami maga eszkábálta szerkentyűjét árusította, mint keményen dolgozó kisember, aki keményen tud átkozódni is.
Ja, nem téged, az biztos, mivel csekély az értelmed.
Legyél inkább medve!
@parti_giano: Jöhet a kávé,ha lehetne kérnék egy kis alapozót is bele :)
Jó reggelt.
Jan. 4-től imával kezdünk..
Nagyon boldog, egészségben teli új évet mindenkinek :-)
Kedves Mindenki!

Nagyon boldog, egészséges és szerencsés Újévet kívánok Mindenkinek és kedves családotoknak!
@avanivi: tudom, közszolgálat, hogy a mindennapi orbánviktorunkat add meg nekünk, uram.
@taga20: hány szobát kellett "leszegni"??

ja, meg is lepődtem, hogy mennyi érdekes szimbóleum bukkant fel hirtelen.
@Gábris szomszéd: áááá, nálunk megolgyák okosba! egymást ütik a szétbarmolt ágyakkal... a menekültszálláson, hamburgban tán
@Imola Helyesi: na akkor máris lekörözött téged, 3X!!!

maga készített egy szerkezetet, amit árult, ebből megél(t).
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: ha te egyedül, egy normál méretű szobát körbe léceztél, ako nem is kell tovább várni a zsidóknak a messiásra, me megjöttél:)))

nekem ne ad be, hogy egy óra alatt levágod méretre, gérvágásokat is megcsinálod és utána felrakod!

ja és, hogy rögzíted? erre kurvára kíváncsi vagyok!:)))
@parti_giano: Köszi, fincsi volt csak kicsit kevés :)
@nincs_itt: egyet teljesen, háromban csak ki kellett javítanom, amit az előző tulaj összegányolt.

hó van felétek? me nálunk megint ez lesz:))

www.napiszar.hu/showPost/Az_evszakok_mar_csak_ilyenek_
@taga20: lószart van hó, csak 1500 méter felett, mi meg csak a harmadánál vagyunk... most már fagy reggelente...

kijavítani a lexarabb... eccerűbb kicserélni az egészet
@taga20: mondhattad volna, hogy a lassabb, de alapos munkát szereted, ám az ágyban gyorsan végzel.
@parti_giano: ja:))) sőt, má amikor az asszony aszt mongya, hogy füröggyé le, má akkor elmegyek:))

egyébként, jó pár dolgot megcsináltam a kecóban, most a pihenőhetemen, amit évközben nem volt kedvem.

hálás is volt a nejem:)))
Egy kis érdekesség. - Nagy volt rá a magyar korona

mandarchiv.hu/cikk/2895/Nagy_volt_ra_a_magyar_korona

Mostanában egyre inkább azon töprengek, hogy egy IV. Károly, még rosszabb pillanataiban is 1000-szer inkább, mint bármelyik címeres bitang aki '45-óta a mai napig pusztítja a hont. Ja és mindenkinek B.U.É.K
@parti_giano:

Jó reggelt!

Azért még vannak tanulnivalók. Pupitaszt is hívd a géphez:

"– Jó napot kívánok, Lázár János vagyok, szeretnék bemenni a kastélyba.
– Jó napot! Sajnos nem mehet be, zárva vagyunk.
– De én Lázár János vagyok.
– Én pedig Ica néni. És a kastély zárva van, ki van írva, hogy NEM LÁTOGATHATÓ.
– Nem ismer meg?
– Nem.
– Hát akkor viszontlátásra.
– Viszontlátásra, fiatalember."

Nem vicc, valóság. maximum hoax:)

nol.hu/belfold/ica-neni-kizarta-lazart-1582021

[tegnap hiába tettem ki a lelkem a linkeken... persze már biztos tele volt a lavór, lusta dögje.]
@ornagy50: nos megnéztem és hálás vagyok, hogy elküldted nekem. nagy élmény volt, arról nem beszélve, hogy mennyi megformálódott gondolatomat, amit én nem tudtam szavakba önteni, neki sikerült....87 éves, vannak, mint ő, szépséges öregek, le a kalappal előtte....valószínűleg sorozatfüggő leszek...kkkkk
@taga20: Ezt kapd el haver. :)

Napokkal korábban elkezdte búcsúztatni az óesztendőt egy orosz férfi. A buli annyira jól sikerült, hogy a hullaházban ébredt. Miután magához tért, azonnal visszament piálni

alfahir.hu/halalra_itta_magat_feltamadt_majd_visszament_bulizni
tejjesen unortodox módon dögőjjön meg mindenki a szűletésnaptyán az újév alkalmábul, mer ez így hejes.

nol.hu/velemeny/pikk-1582127
@jaegtoer: tudom, direkt szívattál a jacksonnal, il divoval. az o'connor még hagyján...

lázár esete meg jól mutatja, miképpen nem működik az ország. ha ica néni beengedi, akkor még mindig zárva a kastély a nagyközönség előtt.
@jaegtoer:

"tegnap hiába tettem ki a lelkem a linkeken... persze már biztos tele volt a lavór, lusta dögje.] "

Érzéketlen vagy. Az égő fültövét borogatta a lavórból. Nem ért rá:)
@Gyodavagyok_magáért: melyik IV. Károly? Az akit utoljára koronáztak,vagy aki a kapun jött be?
Vigaszdíjként a boldog új évre annak aki még nem ( és nem is akar ), és annak aki már az ( pedig nem is akart ).

www.youtube.com/watch?v=FDyOruGN76Y
@parti_giano:

mit ért maga a lelki csipkékhöz, most mongya meg! mit ért?
@hacsaturján:

Jókívánságokat köszönöm. stop. még várnék vele egy kicsit. stop. egy csomó dolgot el kell még intéznem. stop. 15 éve nem láttam élőben ovét. stop. csak élve.stop. ezen változtatni kell. stop. addig nem megyek sehova. stop. hasonló jókat.stop.
@hacsaturján: mit-mit? láttam már csipkeverőt, így képzett vagyok.
@jaegtoer:

áhhhh! maga is csak szofizmál. tessék komojan venni a megboldogulást!
@parti_giano:

O'Connor-t még nem irigyeltem tőled, de a többi kötelező volt a segédeid miatt. Cohen viszont vitán feletti. Pupitasz egyetértésére is igényt tartok. tud már írni?
@PeniValdes: Akkor gyorsan olvasd el és nézd meg a videót. :)
@Gyodavagyok_magáért: nekünk van koronázási albumunk az esetről..
és van benne egy érdekesség.
@jaegtoer: megakadt a kresz könyvben? még jó, hogy nem az egyirányú utcánál.
@cafrinka anyó:

"_Érzéketlen vagy. Az égő fültövét borogatta a lavórból. Nem ért rá:)_"

Szó nincs róla... éppen az égő fültövére tekintettel égettem volna a hallójáratok kacskaringóiba a kangjegyeket, de üllő és kalapács között meggondoltam a dolgot.
@parti_giano:

azt most valamennyiünkre tekintettel nem kommentálom.

Visszafogottan mindössze annyit jegyzek meg a legteljesebb keresztényi alázattal, hogy a talpától a feje búbjáig felfelé 20 évig tartó lassú rothadással dögöljenek meg mindazok, akik a gyerekek étkezésére szánt pénzalap maradványát inkább stadionépítésre fordítják, valamint a saját stadionját üzemeltető falu bevételei közé csempészi.
@parti_giano: remélem a kámaszútrát már átrágta!:)))
@hacsaturján:

Vegye tudomásul, tisztelt mester, hogy én komolyan veszem a megboldogulást, de önzetlen ember lévén másokét előrébb valónak tartom a magaménál, különösen az javunkat akarókét. Azért ez méltányos, nem?
.
Kezdjünk el búcsúzni a hamarosan ó-évtől!

GARAI GÁBOR: ÓÉV

Ne adj Uram még egy ilyen évet!
Ne adj kezébe se hurkot, se mérget a kétségbe esettnek.
Ne ejtsd kétségbe az elkeseredettet!
Ne adj szárnyat a halálnak,
ne oldd ki a bombát
se odafönt, se idebent;
ne hozz vízözönt nyáron az érett mezőkre
ne hozz téli aszályt fagytól meztelen fákra,
sebet ne ejts szívünkön -
sosem tud behegedni!
Ne húzz báránybundát a farkasokra,
s ne oltsd ki a szegények szomjúságát,
ne sértsd meg az igazak tisztességét,
ne född be városainkat korommal -
mert hová leszünk akkor e pusztaságban?

De add, hogy már semmit se kelljen adnod,
s mindent rendbe tegyünk, felnőtt kezünkkel,
szép tiszta kezünkkel.
S áldásodat se várva rakjuk össze
széttört földrészeidet a tengerek fölött.
.
Boldog új évet kívánok mindenkinek!
Tankcsapdával szólva:

Mindent, mit szeretnénk! Adja az ég!
@PeniValdes: Jól hangzik és mi benne az érdekesség?
@PeniValdes:

Dehogynem! Csak kívánni kell.
@jaegtoer: pupitászra nem tudok hatni, állandóan a link keresztaptyára hivatkozik, s képeket hajlandó nézegetni.
@parti_giano: vizuális típus, mint én:)

ez mutasd meg neki:))

www.napiszar.hu/showPost/Bamm__3
@jaegtoer:

"Így aztán sehol nincs helye egy udvarias és szolgálatkész férfinak; se a konyhában, se a fürdőszobában, se a háztartási gépeknél, így marad a kocsma, a fotel a tv előtt (sör jobbra), az ágy, mint tartózkodási hely valamint végső menedék."

Ezzel a szöveggel etetnek minket, mióta lejöttünk a fáról.

Nagyanyám szerint nagyapám ,élete egyharmadát a kocsmában, egyharmadát a wc-n, egyharmadát pedig a kocsmában töltötte.
Bölcs asszony volt.
@Eszter jött: nagyapád meg rendes ember:)))
@taga20:

volt. nagyszüleim a monarchiában születtek, rég meghaltak már.
nagymamám 50 éves házassága alatt több időálló megállapítással gyarapította a családi legendáriumot. többségében a férfiakról szólnak ezek a bölcsességek. idézni nem merem őket, mert heves felindulásból születtek, így egyik sem publikus.
@Eszter jött: dédapám a felnőtt fiát hazazavarta a kocsmából,hogy rá szégyent ne hozzon..
@PeniValdes:

Igaza volt.
Azok kemény évek voltak, Peni. Nagyapám pár hónapig a kocsmai kártyajátékon nyert pénzből tartotta fel családját.
Mert sót, cukrot, petróleumot csak pénzért adtak a boltban. A többit megtermelte, de munkát nem vállalhatott a benesi törvények miatt.
A kocsma afféle közösségi ház volt. Nem kizárólag a lerészegedés miatt jártak oda.
Ott cseréltek gazdát a kinőtt cipők, ruhák, felesleges szerszámok. Mindazon dolgok, ami felett az asszonyok nem rendelkezhettek, csak a családfő.

Kis faluban nőttem fel, a 70-es években még éltek arrafelé a szokások.
Szigorú szabályok vonatkoztak a kocsmalátogatásra is.
Az öregek tartották a régi rendet, a fiatalok is tiszteletben tartották.
Úgy rémlik, egyszer már írtam erről. Nem ismétlem magam.
@parti_giano: Hááá pernye!Oszt az gyün,hogy "a jegy-
szedőt internáltuk"!!!:(
@jaegtoer: Sajna!:(
ezekkel még a LEPRA sem áll szóba!:(
@Eszter jött:

"_többségében a férfiakról szólnak ezek a bölcsességek. idézni nem merem őket, mert heves felindulásból születtek, így egyik sem publikus._"

Teljesen odavagyok a heves felindulásból született, nem publikus, férfiakról és nőkről szóló bölcsességekért.
@Eszter jött:

Ilyen labdát ne, kérlek szépen...., egyébként is egy dög vagyok:

"_Ezzel a szöveggel etetnek minket, mióta lejöttünk a fáról.-"

Aki a fáról jött, ne méltatlankodjon.
Aki meg nem a fáról jött, annak hiába sulykolják.

[megjegyzem: humorérzék nélkül nem fogyasztható:)]
@Eszter jött: a mi családunk mindig kivülálló volt,öreganyámnak ezért is került el a faluból,de a húgának sem helyi lett a férje.
@jaegtoer:

"Ha a család nőtagjainak a férfiakkal akadt bajuk csak annyit mondott:
" Olyanok ezek, mintha mindegyiket egy nagy f.sz csinálta volna!"
De ennek a mondásának volt mélyebb rétege is. Többek között az, hogy felesleges újabbnál újabb férfiakkal kísérletezni.
süti beállítások módosítása