Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: www.economx.hu/belfold/korhazi-kommando-egeszsegugy-betegellatas-takacs-peter-mobil-team-munkaido.... (2024.04.19. 13:25) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.08.24. 08:50 Fabius

Mészáros Lőrinc már az utat is lopja?

Címkék: lopás útépítés közpénz mészáros lőrinc

Nemzeti Pótsimicskának nem erőssége az útépítés. A magyar államnak is vannak gyengeségei, például, hogy a csokorba gyűjtött rossz tapasztalatok, az elvégzett munka "minőségét" kurvaanyázó kedveslakosság hőzöngése ellenére csak rá bízza az ilyesmit. Mert egyszer biztos megtanulja hogyan kell tisztességesen utakat építeni, elfogadható minőségben aszfaltozni ha ilyen sokat gyakorolja.

meszaros_lorinc_utepites.jpg

- De a mellékelt ábra szerint a zsigamarcell modellen kívül nem tanult ő semmit.

Ezek szerint útépítési szabványokhoz ragaszkodni kizárólag a helyi fideszes potentát körzetében kell, a többi helyen meg nem. A szabvány szerinti 4,25 méter szélességet nyugodtan lehet ad hoc módon keskenyíteni 60-90 centivel, mert annak is örüljön a paraszt, ha valamekkora aszfaltcsík borítja a frissen csatornázott utcáját. Basszameg, nehogy'má válogasson, mikor örülhetne is:

„Legalább nem mennek majd olyan gyorsan az autók” - mondta Lőrinc képviselője.

Aki máshol volt oly kegyes, és a lakók morgolódására 4 méteresre szélesítette az eredetileg 3,6 méteresre tervezett felületet. De nem ám azért, mert így közelebb van a szabványoz amekkorára építenie kellene, frászt, nettó empátiából cselekedte mindezt. Mert jó fej, azért. Egy utcában megfelezte a lakókkal a kilopni szándékozott hasznot. Éljen a Nemzeti Együttműködés Rendszere, most mondja valaki, hogy népünk oligarchái süketek és vakok ha a zsebük töméséről van szó!

344 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr607729778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@guma: Nem vagyok okos én sem, és próbálok sok irányba figyelni is...ám a jól-rosszul felismert tények mellett olyan sok a "miért?" és "mi értelme?", hogy lassan a válasz sem érdekel Ezért van, hogy sokszor "kalandozom" a blogodon, mert az legalább egyértelmű, félreérthetetlen és egy kis szigete a békének.Kérlek terjeszd továbbra is ami szép, jó és különleges
@Orica Középföldi:

Olvasom az újságot a hálón. Gazdasági katasztrófa készül Kínában, hű az angyalát! Azonnal oda! Lejjebb: x fejű kígyó rémítgeti a Bucklebuff lakosait. Átugrom.

Egyébként G. nem hülye, esetleg érvekkel ki lehet csalogatni az ő ellenérveit (if any). Ha nincs, akkor vesztett, ha erősebb, mint a miénk, akkor megértem a dühöt.
@vakapad:

no, ugyi! és mindezzel rá is térhetünk szegény, szerencsétlen hazánk jóvátételének felbuzdulására. könyörgöm, legalább nokedlit legyen képes csinálni az értelmes vitatkozás! ha másbul nem is, hát afgánbul.
@vakapad:

"Egyébként G. nem hülye, esetleg érvekkel ki lehet csalogatni az ő ellenérveit "

Próbálkozz, sok szerencsét. Érdeklődve várom, majd olvaslak benneteket:)
@Imola Helyesi:

Kegyednek bele tetszett születni Magyarországba, nem pedig az értékei és normái alapján érett megfontolás után csatlakozott hozzá.
@Orica Középföldi:

Mostanában nehezen tudnék érvelni ellene, mivel állandóan a menekültüggyel hozakodik elő, annak tömegessé válását pedig (legnagyobb sajnálatomra) valahogy tényleg meg kell állítani. Sajnos potenciálisan lehetőség van rá (ahogy ez a 23 millió románnál is volt), hogy a nálunk belépőket az EU országok mind ide küldjék vissza.

Nodemajd egy jó kis vita vele valamely más téma kapcsán ... bár, lehet, hogy mint egyszer azt már megtette, hogy a végén döntetlent ajánl. Mint a fekete lovag.
@vakapad:
No, lám, tehát szó sincs egyformásításról.
Más az egy forma meg az egyforma.
Beleszülettem egy formába, de megválaszthatom, hogy elfogadom-e vagy másik formát keresek.
A formák pedig szabályok szerint működnek, különben anarchia és káosz lenne. A szabályok nem az egyformásítás miatt vannak, hanem a rend miatt. Ez nemcsak a társadalomban uralkodik, hanem a természetben is. Az egyformák fajokba rendeződnek a továbbélés miatt, és azért, hogy a természeti körforgás érvényesüljön. A tigris ezért eszi meg áldozatait, nem azért, mert egyforma egy másik tigrissel.
Az egyformásítási elmélet egyike a liberális csúsztatásoknak.
@Orica Középföldi:

mé nem leszünk mink sose bayreuth:

hvg.hu/velemeny/20150825_Identitasfitnesz

erre mongya az ecceri bayreuthi, hogy: ijjen állat nincsen is. mer eccerűen nem érti o csom igyot recs. penig mink mongyuk nekije egyfojtába.
@Imola Helyesi:

húúúúú, de hüje vagy, bugsy!
@hacsaturján:
Hálistennek, veled nem vagyok egyforma, mert idejekorán elmentél egy más formába, formabontó, abformális.
@The real Donky:

Nem vagyok Akela rajongó (inkább a rock). Fenti okból nem járok a koncertjeikre, azt is és nehezen tudom elképzelni, hogy valaki egy ízlésbeli kérdésben hittérítene, átcsábítva az A fanokat egy dévidgetva bulira. Azt viszont el tudom képzelni, hogy a hitében lángoló szerzetes egyedül elmegy Afrika legbelsejébe hirdetni az igét, és G. esete inkább az utóbbira hajaz.

Hálisten, esetünkben nem kell meghallgatni (elolvasni) a szerzetest (a törzsfőnök még nem tette kötelezővé), így, ha akarja az ember, kihagyhatja. Ha valakit idegesít, akkor ne provokálja azzal saját magát, hogy G. írásaira jár rá felháborodni.
@vakapad:

Kérdéses egyed nem azért téblábol itt, hogy vitatkozzon, ütköztesse a véleményét, kifejtse álláspontját, netán indokolja állításait - tapasztalatom szerint. Más feltehetően mást tapaszt. Igaz, ehhez többen többször is biztosítják a szarat. Pardon, sarat. Így lőn a tapasztalás. Sok szerencsét kedvenc Vakszülő:)
@vakapad:

"Nodemajd egy jó kis vita vele valamely más téma kapcsán ... bár, lehet, hogy mint egyszer azt már megtette, hogy a végén döntetlent ajánl. Mint a fekete lovag."

Vita G-vel? :))))))))))))))))))

Ez elkerülte a figyelmemet. Biztos érdekes volt. Az évszázad vicce, ismerve G "vitatechnikáját". Elő ne keresd:)
@vakapad:

Mutass már egy példát, ahol érvelt, mert én nem emlékszem olyanra. Állandóan a saját véleményét, érveit kérik rajta számon, de mindig terel, mint az ovis gyerek.
@hacsaturján:

Ha hiú lennék, ma már több okom is lenne a sértődésre, hogy rendre megelőzöl, de mentségemre szóljon, én nem olvasok bugsykat:))

Ez az öröm a tiéd - irigylés nélkül:)
@hacsaturján:

Elmerengtem azon a költői képen, ahogy a derék siegfriedek és freyja-k jeges döbbenettel hallgatták, amint egy der éknek tűnő egér vadászati tanácsadást tart az oroszlánnak különös tekintettel a sajtfélékre, tejfölre, almára és zongorára wagneri dübörgéssel, s azóta is törik a fejüket azon a talányon, hogy nevezett előadó miért húzott használt barna zoknit az agyára?
@Orica Középföldi:

áááá, nálunk svalbárdon az ijesmi nem számit örömnek, nálunk sárga lap van, oszt utána a jegesmedvék. eccer mekkérdesztem egy ijjen macit, hogy mi a véleménye a szólásszabaccságrul, erre aszonta, hogy mutassam föl a sárga lapomat.
@hacsaturján:

Ha nem ő mutatta föl, akkor ott van igazi demokrácia:)
@jaegtoer:

most gondojjon bele, mekkora ribillió támadna soraikban, ha ráadásul ez a dózsa párti egyén még utat is akarna épiteni nekik!
@Orica Középföldi:

no, ugyi! a svalbárdi identitásnál nincsen is erősebb a világon, mint a bokréta rajta...kréta rajta.
@Imola Helyesi:

Ezt tanítani is teccik, vagy csak a saját gyerekei részesülhetnek belőle okosítás címszó alatt?
@vakapad: Végigolvastam a hozzászólásokat,kivéve amiket nem is látok ugye,mert én kirekesztő vagyok.Nem csak itt, az életben is messze elkerülöm azokat akiket nem kedvelek,ha nem muszáj nem beszélgetek velük,ha nem kerülhetem őket ki,akkor rövidre zárom a beszélgetést.Nagyon kevés időm van így is azt csinálni,azzal beszélgetni akit szeretek.

Olyan érzésem volt a kommenteket olvasva,mintha egyszer már megtörtént volna ugyanez.
@Orica Középföldi:

Elképzeltem Ica nénit egy A, B, C, D, E, F, G, [...]Z, X, Y-os integrált osztályban a katedrán a Föld domborzati és éghajlati viszonyai térképe előtt a globális felmelegedés hatásait magyarázva januárban az első órán, amint a gyerekek még a kinti hidegtől elgémberedett végtagokkal néznek vissza rá olyan tekintettel, hogy még Leonardo is külön vászonra festette volna az ámuló gyerekszemeket.
@hacsaturján:

Az biztos, hogy inkább billió ribit kiáltottak volna, mint euro milliót.
@avanivi:
"Olyan érzésem volt a kommenteket olvasva,mintha egyszer már megtörtént volna ugyanez"

Ha csak egyszer történt volna... :(
@avanivi: no, akkor neked is elmondom, hogy mi a különbség a pátyolja a lelkét, vagy a nézetkülönbség között.én senkinek sem a lelkét pátyolom, hanem a saját véleményemet tartom szem előtt és nem állok be csaholni egy falkába se se pro se kontra senki kedvéért...én egy évet olvastam a varánuszt, mire megszólaltam, de semmit sem változott, képtelenek vagytok megnyomni a tahótlanító gombot Gábornál, mintha direkt élveznének a folytonos veszekedés életbentartását, amig Fábius nem tiltja ki úgyanolyan jogon kommentel, mint te vagy én, csak legfeljebb kinyomod, ha nem tetszik, mint ahogyan én csináltam itt egy pár számomra gőgös és kellemetlenül arogáns nickel. .most kitiltjuk Gábrist, aztán majd Imolát, aztán majd engem, következnek a kékszeműek, mert a megmondó embereknek barna a szeme, majd a félkezűek.....ugye, mint tudjuk, hová vezet ez? talán haggyuk szabadon a kommetfolyamot, és vitázzunk, ha nem értünk egyet, az előre viszi az életet, de ez az állandó gábrisozás csak egy-két nicknek hajtja a szelet a vitorlájára. uff.én beszéltem.
@evasanyoca: még egy mondat: gyakorlatban, ha mindenki kinyomná Gábort, aki veszekszik, már rég elment volna, hiszen senki nem beszélne vele gyakorlatilag, akkor meg minek...tehát a gomb a megoldás.
Megteheti? Meg. Tudtok ellene bármit is tenni? Nem.
Így jártatok...
@jaegtoer:
" Arra azért kiváncsi lennék, hogyha gázvezetéket szerelt és nem volt elég cső, akkor ventillátorral terelte tovább a gázt? " - háát, én ezt nem tudhatom, de ha gázt is úgy szerelt ahogyan csatornát épít és utat felújít, akkor csak a gondviselésben bízhatnak azok a szerencsétleneknek, akiknek valaha is dolgozott.
@Eszter jött:
OK!:)
Kérdés: Párkányban tudok forintért is sört venni, vagy köll az Euro? Tervezek egyet vonatozni, és ha már...
Köszelőre!:)
@evasanyoca: bocs!

van kérdésem: a "kis gyilkosok" is azt csinálták amit akartak? ha átléptek egy határt, akkor sem szóltál? (a tahógomb, általad ajánlott szerepére gondolok most csupán)

eszemben sincs, meg kedvem sincs vitatkozni...
de szerintem emberileg engem is minősít, ha mindig szó nélkül hagyom ha az asztaltársaságban valaki túltol egy témát.

próbálná meg ezt értelmes melósok közt. megkergetnék, ha nem ért a szóból (lehúztam 40 évet köztük, tudom mit beszélek!).

mind ketten elmondtuk mit gondolunk - kár a véleményed után erről köztünk diskurálni...
@Knósszosz: :DDDDD

valld be! csábít a nimfa kosztüm :)
(én Komárnóba indulok már 4. hete. hahaha)
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

"Ha csak egyszer történt volna... :( "

nekem is ez volt az első gondolatom... :(
@guma:
Hááát, nem mondom:))
Meg köll egy kis sihuhuzás is már végre, rég voltam.
Mert ugye nem csak a repülés, a vonat is a mániáim közé tartozik:) Amíg nem volt ilyen szigorú a rend mióta lebukott az a balfax ál-mozdonyvezető, sokat utaztam vezérállásban - onnan egész más a fíling...
@guma: mivel " van kérdésem:" azért erre reagálok: csak nem hasonlítod össze a hivatásom adta kihívásokat, az életemet, egy bármikor otthagyható, szórakoztatni hivatott bloggal? ezt nem gondolhatod komolyan!? nekem, itt sokakkal ellentétben, van életem most nyugdíjasként is, s a blog csak egyik szórakozásom, s ha nem teszi, sőt inkább bosszant, hát továbblépek, de pont az itt írók közül irta valaki azokban az időkben, mikor még nem tudtam a helyére tenni a gyíkot, hogy az a bajom, hogy véresen komolyan veszem, ami itt elhangzik...nos azóta tanultam sokat, más blogokba is belepislantva...rövid úton megoldják az ilyen problémákat, mint amin ti évek óta rugóztok.nos guma, minden tiszteletem mellett, nem állunk közös platformon, ami nem probléma.
@Knósszosz:

Megkérdezem a párkányi barátaimat az fb-n.
@guma:

Elgondolkodtam, mit is viselhettek a nimfák.
Szatírokat? ))
@evasanyoca:

"nem állok be csaholni egy falkába se se pro se kontra senki kedvéért.."

A Falkának az az álláspontja ebben a kérdésben, ha maga ilyen dehonesztáló értelemben használja a falka és csaholás vakkantásokat, jó, ha tudja, nekünk aztán ugathatna napestig.
@100 kóbor kutya: no, ezt megérdemeltem...tisztelettel kérek elnézést Önöktől, meggondolatlan hasonlatomért.Két kóbor és gazdátlan, éhező és elaltatásra váró kiskutyát vettem magamhoz annó, s mindkettő 18 évig hűséges és okos barátomként élt velem és családommal a legteljesebb szeretetben és megbecsülésben. Ma már a nagy diófám árnyéka alatt álmodnak örök vadászmezőkről. Kérem, ne haragudjanak rám.
@Knósszosz:

"_ akkor csak a gondviselésben bízhatnak azok a szerencsétleneknek, akiknek valaha is dolgozott. _"

Ahogy mondod. A gond viselésében.
@vakapad: Több éve olvasom a Varánuszt, szinte minden posztot és minden hozzászólást. Nekem nem ez jött le.
(A hittérítőknek meg semmi keresnivalójuk a 'vadak' közt, de ez most mellékes.)
A hasonlat azonban legalább abban a vonatkozásában stimmel, hogy itt egyesektől megszokott jelenség, hogy egy eldöntendő kérdésre képtelenek konkrét választ adni, a számokat és adatokat pedig libsi ármánynak tekintik, és kerülik is.
A legutolsó trükk az volt, mikor rákérdeztem valamire, hogy 'bocs, nem szimpatikus a nicked, nem válaszolok'. Kínos kérdések kerülése lvl. 1000. Nnna, ez a 'vitakultúra' (LOL) az irritáló. Itt sokan utánakeresnek dolgoknak, adatokat gyűjtenek, és amikor ők kérdeznek valamit, akkor a válasz többnyire: "olvass vissza", "keresd meg". Tulajdonképpen saját magukat rekesztik ki. De akkor miért itt héderelnek? Van egy halom pajtásuk, akikkel lehet kemtrélezni a legnagyobb összhangban...
@jaegtoer:
Ahogy mondod.
Pestimre lakossága örökké hálás lesz neki, meg én is itt egy kerülettel arrébb. De szerencsések vagyunk, errefelé legalább nem gázt szerelt.
@The real Donky:

" De akkor miért itt héderelnek? "

Nagyon érdekes dolog a motiváció.
Ki miért csatlakozik egy bloghoz, meddig és miért marad vagy megy el.

Többnyire önkéntes döntés, de vannak rövid és hosszú távú, jól vagy kevésbé jól fizetett küldetések. Ritkábban küldetéstudatosak.
Őket nem nagyon érdekli, hogy kizárják magukat, mert nem is akarnak ide tartozni.

Emlékszem a "nem szimpatikus a nicked"-re, megejtően primitív választ kaptál:))

Na de, hogy valami jót is olvass, Szénási remek írása István kapcsán.

" Maga voltaképpen egy történelmi manipuláció áldozata, mondta a Nyugatos, István meg sóhajtott és legyintett, hogy így megy ez. Később egy terített durchmarsch fölött közölte, hogy az Intelmek jobb- és baloldali magyarázatának elolvasása után úgy érezte, mintha kettévágták volna egy ilyen meg egy amolyan oldali Istvánra, ami folytatólagosan különös érzés számára, és reméli, hogy a politikai viták nem kényszerítik őt további osztódásra. Mindenesetre azóta saját magával is tud ferblizni, amit hungarikumnak tekint."

www.168ora.hu/velemeny/szent-istvan-augusztus-20-magyarsag-kiraly-vezer-138220.html
@evasanyoca: :DDDDD

"csak nem hasonlítod össze a hivatásom adta kihívásokat, az életemet, egy bármikor otthagyható, szórakoztatni hivatott bloggal? ezt nem gondolhatod komolyan!?"

nem igen sikerült ezt tisztáznod magaddal. ezt a vonalat te dobtad be nem egyszer...

"nekem, itt sokakkal ellentétben, van életem most nyugdíjasként is, s a blog csak egyik szórakozásom, s ha nem teszi, sőt inkább bosszant, hát továbblépek, de pont az itt írók közül irta valaki azokban az időkben, mikor még nem tudtam a helyére tenni a gyíkot, hogy az a bajom, hogy véresen komolyan veszem, ami itt elhangzik...nos azóta tanultam sokat, más blogokba is belepislantva...rövid úton megoldják az ilyen problémákat, mint amin ti évek óta rugóztok.nos guma, minden tiszteletem mellett, nem állunk közös platformon, ami nem probléma. "

szerencsésnek mondhatom magam, most is, amikor 50 ember csoportvezetőjeként ilyen kommunikációs csapdákat csak viccnek tudom felfogni és a rugózni sem tudok rajta.

kínos, mert a memóriám sem hagyott még cserben és az itt előfordulók közül, jó pár embert majd 10 éve olvasok itt és "ott", tehát tudom (nem csak sejtem!) hasonló esetekben milyen reakció volt...

de semmi gond! ez a terep a tiéd és senki sem fogja királynői státuszod lerombolni, csak saját magad.
@Orica Középföldi:

hahahahaha

az előző hsz után akartam én is pár szót szólni @The real Donky: jó kis szösszenetéhez.
@guma: hagyd el, klinikai eset... viszont sosincs egyedül...
@The real Donky:

"De akkor miért itt héderelnek?"

a témától eltérve a héderel szó jelentés állított meg pár percre, mert nekem más értelme ugrott be, nem pedig a szobázás :)

ennek néztem most utána, mert emlékeim a szleng szerinti a semmit sem tesz, pihen értelemre emlékeztem.
most, egész érdekes dolgokat találtam :DDDD
@guma: nem kívánom veled megbeszélni "királynői statusom" mibenlétét, mivelhogy nem ez a poszt témája, meg egyébként sem tartozik rád. ...hálás lennék, ha a velem való szeméyeskedést befejeznéd, nálam itt a pont.
@Sir Bates dö Hól:

most(!) elhagytam. de annyira bunkó vagyok, hogy nem akarom elhinni sosem, amikor ellentmond valaki rövid időn belül (is) önmagának...

na most megkapjuk a magunkét. értelem fosztás is kinéz. felkészültél? :)))
hahahahahaha
@guma: engem nem lát csiang csing óta, én védett vagyok:-)... ő meg skrizofén...
@Sir Bates dö Hól:
skizó meg a fén az milyen izé?

a zéva nincs egyedűl, mert csak...kirántom a nagyhatalmas gumicsúzlimat és közétek cserdítek kartáccsal

ti a bürgék ellen próbáltok állni a pulinak???

namég aszt és akkor gyüvök én és leszedlek benneteket hátha a faggyún és gyapjún kívűl még van valami érték rajtatok esetleg a galandférgetek???

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Rodeo36:

"ti a bürgék ellen próbáltok állni a pulinak???"

hahahahaha

elfelejtetted, hogy a pulik szeretnek hozzám dörgölőzni, bújni levakarhatatlanul? sőt a kuvasz is a nyakamba rakja a pracliját és alig tudom tovább lökdösni...

ja és nem birka vagyok, csak hatökör :DDDDD
mert akit szerettem azt nem árulom el, sőt amilyen marha vagyok még segítem is ha bajban van.
például a majd 30 éve elvált, alkoholista férjem után még fizetem a rezsijét is, mert nem akartam, hogy a gyerekeim apja kukázzon...

úgyhogy szedj le mást, drágám. ne erőlködj. nem áll jól. a gumicsúzli sem a te műfajod, még a szép kezeid tönkremennek vele.
addig is én elkezdek a köpőcsőre gyakorolni, nehogy felkészületlenül érjen támadásod.
hahahahaha
talán még elég muníciót is gyűjthetek még egy kis cicaharchoz :-) de inkább a bolygó hollandival hajózom most egy kört. az jobban esik!
@Rodeo36: nyugodtan írhatod azt is, hogy beszélgessünk, mert egyedűl vagy...
@Orica Középföldi: :))))

szómenése van! nekem meg ütött az óra - mennem kell...
@Orica Középföldi:

Igen:) A többit csak hozzá kell gondolni.
@jaegtoer:

Velem ráfaragsz:) Igen élénk a fantáziám, és nem lesz módod azt mondani, te nem is gondoltál ilyeneket.
@Orica Középföldi: Szerintem a fizetett pártcsicskák nem maradnak meg sehol huzamosabb ideig. Aki egy 'ellenséges' környezetben megmarad az vagy (utalva a cikkre) Tanító, vagy egyszerűen akkora az ego-ja, hogy nem viseli el, ha valahol nem fogadják be, nem lehet a középpont.
Mondjuk, nekem mindegy. Egy ideig szórakoztatnak az idióták is (mint pl. az a bohóc), de őket gyorsan lealázzátok. Az állandóak meg folyamatosan égetik magukat, azt már megszoktam.
A cikk amúgy jó, a kategóriák majdnem pontosan lefedik a valóságot. :) A hungaricum pedig epic, azt a mondatot eltettem.
@The real Donky:
"A legutolsó trükk az volt, mikor rákérdeztem valamire, hogy 'bocs, nem szimpatikus a nicked, nem válaszolok'. Kínos kérdések kerülése lvl. 1000. Nnna, ez a 'vitakultúra' (LOL) az irritáló."

Akkor elmagyarázom neked, mivel rám céloztál, és ezek szerint érzékenyen érintett, hogy elrekesztettelek magamtól /by vakapád/.
1. Nem szimpatikus nekem, ha valaki már a nevében is angol.
2.Nem szeretem a nyelvrontást: ld. héderelni, kemtrélezni, stb
3. Stílusod erősen hajaz olyan kommentelőkére, akik már némileg megszelidültek irányomban, te azonban még erősen űzöd./trágárság, stb/
4. Valószínűleg nem a témával kapcsolatos kérdéssel inzultáltál.
5. A más blogok általi gyűjtőmunka engem nem érdekel, világéletemben szelektáltam, általam nem fontos kérdésekről eszem ágában nincs gyűjtőmunkát végezni, ez különben is egy szellemi fasizmus, ha erre kényszerítenék az embert, régen három t-nek nevezték.
6. Én itt erősen fenyítve vagyok a szürke hátterű admin által, és nem lehet a témától eltérnem - csak nekem, meg egy pár kommentelőnek-, aki nem fér bele az admin varánuszi napvakította szembogarának kirekesztő övezetébe.
jav: hogy miért rekesztettelek el
@guma: Ezért szeretem ezt a szót... :)
@The real Donky:
Engem nem szórakoztatnak az idióták, mint téged, ezt a pontot kihagytam az elrekesztésedről szóló pontokból.
Donky
Még egyet kihagytam, nem szeretem az olyan kommentelőket, akiknek a poszttól függetlenül a másokkal való személyeskedés a fő témája, s ehhez megtalálják a konstans személyeskedő párjaikat, és piaci zsörtölődéseiket próbálják beburkolni általuk magasszintűnek vélt mondatpackjaikba, holott csak fellengzősek tartalom nélkül.
Pláne, ha férfi vagy, nem szeretem a pletykálkodókat - magyarul, ezt jelenti.
@Imola Helyesi:

"_1. Nem szimpatikus nekem, ha valaki már a nevében is angol._"

Antipátiádat enyhíthetendő, gondolj Lándzsrázóra, Bolondra, esetleg Miltonra is. Hátha több is eszedbe jut.
@Knósszosz:
"Meg köll egy kis sihuhuzás is már végre, rég voltam"

Jó is az, én húsz évig csináltam naponta.
Egyébként tavaly Párkányban simán elfogadták a forintot. Hogy ez máshol is így műxik-e, nem tudom, de gyanítom, hogy a határszéli városokban igen. Átjárnak vele ide vásárolni.
@Imola Helyesi: Kétféle választ adok, először egy ösztönöst, másodszor pedig egy rendeset.

A, Na, mivan, hirtelen szimpatikus lett a nicknevem?

B, Ha érzékenyen érintett volna, akkor ott tovább rugóztam volna témán. Ehelyett még válaszoltam egyet, és utána nem firtattam, tudomásul vettem, hogy nem akarsz válaszolni. Most azért említettem ezt az esetet, mert eklatáns példája a válaszadás elkerülésének. A helyes válasz az lett volna, hogy 'bocs, átolvastam még egyszer, és tényleg nem következik a mondandódból az, ami.' Tudom, rengeteg embernek az ilyen jellegű mondatok olyanok, mintha a fogukat húznák, egyszerűbb bedobni egy olyat, hogy 'olvass vissza, majd rájössz', meg 'bocs, nem szimpatikus a nicked'. Akkor szimpatikus volt, mikor kvázi magyargyűlölő románbarátnak minősítettél, mert Ponta kirohanását más kontextusból is tudtam értelmezni, mint a Tiéd? Az a hozzászólásom jobban a témába vágott, azért válaszoltál?
Nem rekesztettél el magadtól, eleve nem vagyunk egy plattformon. Nekem nem fáj, ha valaki nem kommunikál velem. IJ.

1. Ezzel nem tudok mit kezdeni. A becenevem már több, mint 20 éve rajtam van IRL is. Az már foglalt volt, úgyhogy kiegészítettem.
2. Ezzel sem tudok mit kezdeni. Ha nem szereted, akkor ne csináld, ennyi. Én is sok dologgal vagyok így.
3. A stílusom a saját stílusomra hajaz. Meglepő. Pár hozzászólásomból nem fogsz megismerni, továbbra sem fogsz tudni rólam semmit, sőt, még a semminél is kevesebbet. Nem is cél.
4. Nem inzultáltalak, hanem felhívtam a figyelmed egy dologra. A "valószínűleg" nálam nem tényező, pontosan tudok bármit idézni, ha szükséges. Szeretem a tényszerű dolgokat, műszaki ember vagyok.
5. A csőlátással sem tudok mit kezdeni. A világ nem kétpólusú. Az igazság mindig valahol középen van, de ehhez ismerni kell mind a két oldalt. Természetes mindenkinek joga van a saját kis buborék-álomvilágában élni, engem ez sem zavar.
6. Állandóan húzogatod a cica bajszát, aztán megsértődsz, ha megkarmol. Egy adott közösséghez való alkalmazkodás normáit feszegeted, és sokszor léped át. Pedig ez a normarendszer egy konzervatív jellegű dolog, nem értem, hogy mégis mi bajod van vele.

Pletykálkodás? Zsörtölődés? Személyeskedés? Név nélkül említettem az esetet, egy általános tendenciára való (eléggé friss) példaként. Nem kell ebből ügyet csinálni. Aki eddig nem tudta, az most már tudja, hogy Te voltál. Kontraproduktív így ráfeszülni a dolgokra. Megéri?
@The real Donky:

Donky, tanulság , ha valakivel problémád van, csak szembe, kisapám vagy kisanyám, nem lesüllyedni pletykaszintre, és abból filozófiai mélységeket kreálni semmitmondás alapján.
Aki Pontát védi a jelenlegi helyzetben az magyarellenes- így röviden summázva a véleményem most is.
@Imola Helyesi: ???
Próbáltam akkor, de nem válaszoltál, mert nem volt szimpatikus a nickem...
Ilyenkor bekapcsol a 'vele nem, maximum róla' üzemmmód.

"Kisapám"??? "Kisanyám"???
Komolyan nem értelek. A legtöbbször az a problémád, hogy agresszíven és/vagy vulgárisan szólnak hozzád... Erre most eleresztessz egy ilyet.

Dédelgeted ezt a "pletykaszint"-et, pedig elmondtam a frankót. Mindegy, nekem nem fáj.

Én magyarellenes? Pontát védem?
Beakad a lemez?
@Orica Középföldi: Pedig ennek a beszélgetésnek meg sem kellett volna történnie. :)
@The real Donky:

Ellenben -épülésünkre- mégis megesett:) és szépen faragott követ tettél a falba, hogy erősen tartsa az ajtót.
@Imola Helyesi: De oké, látom, hogy odaírtad, hogy a saját véleményed. Így korrekt.
Azt még mindig nem tudom, hogy miből következtetsz erre, de ez már legyen az én bajom. :)

A 'kisapám, kisanyám'-ra meg találtam egy másik értelmezést, ha a mondatot más oldalról közelítem meg, akkor okés a dolog, nem tűnik bunkóságnak. Felejtsd el.

A tanulságot meg ne te szolgáltasd nekem, én most itt hozzád sem szóltam, neved sem említettem, Te vetődtél rám. Nekem az egésszel semmi gondom nem volt.
@jaegtoer: Azért igyekszem kerülni az ilyen eseteket, többnyire maradok olvasó üzemmódban.
@Orica Középföldi: Hiszek a értelmes kommunikáció azon erejében, hogy közelebb hozza egymáshoz a különböző nézőpontú embereket.
Magyarul hülye vagyok. De már maradok ilyen, nem változom.
@The real Donky:

" Hiszek a értelmes kommunikáció ...erejében"

Abban én is:)) Egészen addig, míg falba nem ütközöm.
@Orica Középföldi:

Napok óta Riennevaplus jár a fejemben....
@100 kóbor kutya:

Nekem minden nap, mert van egy be nem fejezett levelem, és mindig látom, ha megnyitom a fiókot.
Erősen próbára teszi a lelkiismeretemet.
@Orica Középföldi:

A Nagy Kuya Könyvben a Legendák fejezetből tanítjuk a kicsiknek a kommentjeit. Nem győzzük magyarázni. Vannak amiket meg sem próbálunk, mert még mi is törjük a fejünket rajtuk:)
@Orica Középföldi:

"_Erősen próbára teszi a lelkiismeretemet. _"

hiszen felhővé vált, vagy széllé, vagy liliomillattá, nincs nyoma a térben csak az erőben. Itt hagyott vagy 100 talányt a galád!:) És legalább ezret magával vitt:)
"...nem lesüllyedni pletykaszintre, és abból filozófiai mélységeket kreálni semmitmondás alapján."

Jó vastag a bőr a képin, hogy még nem sült le.
@látjátok feleim szümtükkel:

Van hozzá képe, bőre, hogy ne lássa milyen dőre:)
@jaegtoer:

Ma lenyelted a rímfaragó bicskádat?:D
@látjátok feleim szümtükkel:

Áááá, nem, csak betűtészta volt a levesben, így jutottak rímelő szavak az eszembe.
@látjátok feleim szümtükkel:
Ezt pont te mondod? Hja van az a jó mennybolt, ami nem szakadt le erre.
@Imola Helyesi: "Hja van az a jó mennybolt, ami nem szakadt le erre."

Mármint felétek nem szakad? Hm.
süti beállítások módosítása