Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: 24.hu/belfold/2024/03/28/trocsanyi-laszlo-alkotmanybiroi-felkeres-karoli-gaspar-reformatus-egyetem... (2024.03.28. 12:52) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: @pollutio: naná :) (2024.03.21. 08:26) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.06.19. 10:20 Fabius

Trafikosztó János a szemeit forgatja

Címkék: fidesz lázár jános kádár-mutyi

Lázár Jánost mutogatni kéne, mint a ner nemzeti büszkeségét. Szemforgató álszent patkányból ekkorát ugyanis nem csak itthon, de a világon is csak elvétve láthatunk.

lazar_trafik.gif

Volt ez a puccsista, kormány, állam és önostorozó sztori, amiben Szempörgető János elborzadva mesélte, hogy égett le pofájáról a bőr mikor kiderült, posztkádári kijáró ország vagyunk, ahol egyes cégek törvénybe íratták: csak a nekik kedves kisméretű téglákból lehessen itthon kéményt építeni.

Ez nyilván probléma, nem is kicsi.

Mármint akkor, ha valaki más csinálja meg különböző cégekkel. Ha Lázár haverja írja a dohánytörvényt és a gépéről küldi szanaszét, az nem ciki. Az sem ciki, ha trafikosztáskor kiharapják a lehető legnagyobb szeletkét a tortából, és amikor ez sem bizonyul elég jövedelmezőnek, akkor nyilvános pályázat nélkül, a pontos részletek eltitkolása mellett, nevetséges összegért ők lesznek a Nemzeti Trafikelosztó. Ez mind nem ok arra, hogy:

"A pofámról égett le a bőr, a föld kinyílt a lábam alatt, hogy ilyen pofátlanságra képesek vagyunk. "

Ezt a kormányból mások máshol adnák elő, ha lenne hozzá elég vastag bőr a pofázmányukon. Ám ehhez azért minimum egy Lázár szintű ember kell, ami nem terem minden bokorban. A szempörgetés tudománya nem áll távol a többiektől sem, de azért ők tán' annyira nem hülyék, hogy korrupciógyanút emlegessenek példabeszédben, mikor ugyanabból a posztkádári kijáró kottából ők játsszák a leghangosabb, leghosszabb darabot.

Lázárnak ilyen skrupulusai nincsenek. Meg ezek szerint annyi esze sincs, amivel a hallgattál volna, bölcs maradtál volna szólam igazságát feléri. Vagy csak nagyon leköti az energiáit, hogy bizonygassa: Milánóban nem demcsákkal női személlyel hancúrozott a luxusban, hanem a sofőrjére költött napi 450 ezret, mert megérdemli.

318 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr1007556390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gusztustalannak gusztostalan, de bárhogy is van, nem kellene vasvellával gyomorforgatni olyan pictoros vegemenciával, ahogy a gifen vala.

Ezért a poszthoz is szűkszavúan és -keblűen annyit szólék csak hozzá, miszerint mindenki -akinek van füle hozzá- örüljön, hogy ezen mérföldkő eset és esetek is megestek és várják a további fejleményeket, ha már saját erőből ennek a közelébe sem estek-keltek...
A szépen kikészített halottat is undorítónak tűnő kukackák bontják széjjel...

Így meglőn a keretes szerkezet, maradok tiszteletteljes hideg idegenséggel hideg- és idegenigenléssel.
@Eszter jött: villanyt szereltem éppen, közben nézem az időmérőt, utána megyek festeni:)

ja és harapok:)))) mijáuuuuuuu!
Na de azért nem semmi ez a "trafikosztó szentjános bogárka"

hvg.hu/cegauto.autoshirek/20150620_Blikk_napi_280_ezerert_berelt_autot_Zuric

++sofőr++kurvák++svájci bankszámla a retyerutyának++'fassetuggyahogymi 'ésezcsakajéghegycsúcsa:((
@jaegtoer: "további fejlemények"....szoktak lenni manapság?
@Kijelölt Önkéntes:

Miért tán csak nem azt hitted 'pszt,halkanmondom',hogy a kedves beteg?:):
@KÁTÉó53éúétr6:

"_ "további fejlemények"....szoktak lenni manapság?_"

Ó, hogyne, napról-napra, hétről-hétre... itt egy stadion, ott egy kerítés, emitt egy Quaestor, amott egy nem tudtam róla cégem... Mi kell még?

Óráról órára egy ásónyommal mélyebb a gödör, hol nemzet süllyed el.
Ezt most miért kellene siettetni?
Élvezzük ki és végig az utolsó éveket.
Aztán legfeljebb pirézek leszünk, vagy ásónyom, vagy szálló por...
Tulajdonképpen mindegy.
www.nemzetisport.hu/f1/f1-massa-majdnem-elutotte-a-ferrari-csapatfonoket-video-2420853

Erre a hírre el fog menni a 'zesztergányos
Legalább történt már valami említésre méltó abban a szerencsétlen "sportban is:))
@gazoló:
.
Nem tudom megállni.
Leírom.
Valaki l legyen Lajos - ad Bélának x forintot megőrzésre, amit Béla betesz a jobb zsebébe.
A CBA nevű vasárnap is nyitvatartó 3 négyzetméteres családi üzemeltetésű áruló helységbe viszont a bal zsebéből fizeti ki a vásárolt sütőtök ellenértékét.
Megvalósult a sikkasztás törvényi tényállása - rikkant boldogan a tanúlt és szemfüles fideszes.
Hogy miért?
Ezért:
Btk. 372. § (1) Aki a rábízott idegen dolgot jogtalanul eltulajdonítja, vagy azzal sajátjaként rendelkezik, sikkasztást követ el.

Sajátjaként rendelkezett a rábízott összeggel.
És ez nem elég. Lehet fokozni.
Ha tudta előre, hogy így tesz, előre megfontolt szándékkal követte el, akkor ez súlyosító körülmény.
Ha Lajosnak 14 feleségtől volt 43 gyermeke, megfontolandó figyelembe venni a különös kegyetlenséget.
Ha Béla balos beállítottságú, liberális gondolkodású és ellenzi az ország körbe szögesdrótozását, figyelembe lehet venni a hazaárulás lehetőségét, hiszen lehet gyanítani, hogy a Lajos megmaradt pénzéből norvég ügynököket fog majd finanszírozni.
@jaegtoer: "...mindenki örüljön, hogy ezen mérföldkő eset és esetek is megestek és várják a további fejleményeket"
mert:
"A szépen kikészített halottat is undorítónak tűnő kukackák bontják széjjel..."
A francba sose tudom mikor ironizálsz avagy kifogásolsz.... jusztis fordítva értelmezlek
@dr. jenőke (jenőke): @jaegtoer:

2015 Magyarország
/nem lehet elégszer idézni/

József Attila

HAZÁM

Az éjjel hazafelé mentem,
éreztem, bársony nesz inog,
a szellőzködő, lágy melegben
tapsikolnak a jázminok,

nagy, álmos dzsungel volt a lelkem
s háltak az uccán. Rám csapott,
amiből eszméltem, nyelvem
származik s táplálkozni fog,

a közösség, amely e részeg
ölbecsaló anyatermészet
férfitársaként él, komor

munkahelyeken káromkodva,
vagy itt töpreng az éj nagy odva
mélyén: a nemzeti nyomor.

Ezernyi fajta népbetegség,
szapora csecsemőhalál,
árvaság, korai öregség,
elmebaj, egyke és sivár

bűn, öngyilkosság, lelki restség,
mely, hitetlen, csodára vár,
nem elegendő, hogy kitessék:
föl kéne szabadulni már!

S a hozzáértő dolgozó
nép gyülekezetében
hányni-vetni meg száz bajunk.

Az erőszak bűvöletében
mint bánja sor törvényhozó,
hogy mint pusztul el szép fajunk!

A földesúr, akinek sérvig
emeltek tönköt, gabonát,
csákányosokkal puszta tért nyit,
szétveret falut és tanyát.

S a gondra bátor, okos férfit,
ki védte menthetlen honát,
mint állatot terelni értik,
hogy válasszon bölcs honatyát.

Cicáznak a szép csendőrtollak,
mosolyognak és szavatolnak,
megírják, ki lesz a követ,

hisz „nyiltan” dönt, ki ezer éve
magával kötve mint a kéve,
sunyít vagy parancsot követ.

Sok urunk nem volt rest, se kába,
birtokát óvni ellenünk
s kitántorgott Amerikába
másfél millió emberünk.

Szíve szorult, rezgett a lába,
acsargó habon tovatűnt,
emlékezően és okádva,
mint aki borba fojt be bűnt.

Volt, aki úgy vélte, kolomp szól
s társa, ki tudta, ily bolondtól
pénzt eztán se lát a család.

Multunk mind össze van torlódva
s mint szorongó kivándorlókra,
ránk is úgy vár az új világ.

A munkásnak nem több a bére,
mint amit maga kicsikart,
levesre telik és kenyérre
s fröccsre, hogy csináljon ricsajt.

Az ország nem kérdi, mivégre
engedik meggyűlni a bajt
s mért nem a munkás védelmére
gyámolítják a gyáripart.

Szövőlány cukros ételekről
álmodik, nem tud kartelekről.
S ha szombaton kezébe nyomják

a pénzt s a büntetést levonják:
kuncog a krajcár: ennyiért
dolgoztál, nem épp semmiért.

Retteg a szegénytől a gazdag
s a gazdagtól fél a szegény.
Fortélyos félelem igazgat
minket s nem csalóka remény.

Nem adna jogot a parasztnak,
ki rág a paraszt kenyerén
s a summás sárgul, mint az asztag,
de követelni nem serény.

Ezer esztendő távolából,
hátán kis batyuval, kilábol
a népségből a nép fia.

Hol lehet altiszt, azt kutatja,
holott a sírt, hol nyugszik atyja,
kellene megbotoznia.

S mégis, magyarnak számkivetve,
lelkem sikoltva megriad -
édes Hazám, fogadj szivedbe,
hadd legyek hűséges fiad!

Totyogjon, aki buksi medve
láncon - nekem ezt nem szabad!
Költő vagyok - szólj ügyészedre,
ki ne tépje a tollamat!

Adtál földmívest a tengernek,
adj emberséget az embernek.
Adj magyarságot a magyarnak,

hogy mi ne legyünk német gyarmat.
Hadd írjak szépet, jót - nekem
add meg boldogabb énekem!
@gazoló: az a massza is egy rohatt gazdasági bevándorló:))

na de, lazíccsunk! és örüljünk a nyárnak:))

www.napiszar.hu/showPost/Itthon_kicsit_eltunt_a_nyar_de_
@taga20:
Tisztelt tanár úr!
Sajnálattal jelentem, hogy nem készültem Forma 1 ismeretekből, mert üzemi gyakorlaton vettem részt gyümölcstartósítás tantárgyból./12 kg meggy./
A cella főnöktől annyit merítettem, hogy Vettel a sztár, és versenyautóból a Ferrari.
Tisztelettel kérem a tanár urat, hogy egy elégségest azért szíveskedjen nekem megadni.
@taga20:

Talált,sűllyedt,de ehhez minek a "venicon??
@taga20:

Kérdezd meg Bolit melyikre lőne?:))
@Gábris szomszéd:

Valamelyik fajtárs esetleg Béla álruhában!
Sokra megyünk mi a kötetnyi történelem könyveinkkel(egyébként is nyolcan nyolcféleképpen írják...),ha itt van nekünk egy szétcseszett ország,a lebutított barmaival:((
@parti_giano:

Bakker, lottózni tudnék így:))))
@gazoló:

Ez a Czóbel és JA párosítás remek:))
@KÁTÉó53éúétr6:

". jusztis fordítva értelmezlek "

Ha ilyen hangulatban van, az se szívderítőbb:))
@gazoló: Ne csüggedj a fidesz napjai meg vannak számlálva. :)
@Gábris szomszéd:

Az angyal szóljon belőled,de utána jöttök ti, jön a mégnagyobb elkűrás:(
@Mariann19: kettes felé, de legközelebb egy fél disznót is kell hoznod, ha tovább akarsz menni:)))

ja és a honda egy fos, az F1-ben és a WTCC-ben is.
nem baj, nincs itt-nek jó lesz, úgy sem ért a kocsikhoz:))))
@Orica Középföldi: ez igaz, ebben a politikai és gazdasági mocsokban szívderítőt írna, nem olvasnám őt
Bevallom nekem kihívás érteni őt és Sir-t
@KÁTÉó53éúétr6:

És Hacsát?
Hozzá képest csak Gőgös Gúnár mindkettő:))))
@taga20: Én kiegyezek egy "szar" Hondával

totalcar.hu/tesztek/2015/06/19/honda_civic_type_r_-_2015./

te meg esküdj a francia "autókra". Utóbbiaknak amúgy is kellenek a balekok. :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
@gazoló:

Időnként kiszorítom az éltemből a politikát.
Ahogy Boli mondta, meglógok a világ elől. Szépítem a kertem, éneklek az elültetett magoknak.
Megszüntetek minden zavaró tényezőt.
Órákat tudok így eltölteni.
Olyankor együtt van a négy őselem: a föld, a levegő, a víz és én, a tűz.
Ezzel gerjeszte
@Eszter jött:

Ezzel gerjesztek energiát. Legalább is én így gondolom.
@Orica Középföldi: Hacsát meg se próbálom /ez nem igaz/ azért olykor sikerül megoldani az átvitt értelmezését ám "beleszólni" ellenkezni nem merek vele csak élvezem, ha sikerül megérteni
@Eszter jött: Ez egy nagyon dicséretes és követendő dolog. Ilyenkor te vagy az ötödik elem? :D

youtu.be/-2HglcOtZmw
@taga20:

Dolgos ember vagy, taga.
Villany szerelni nem mernék. Ahhoz segítséget szoktam kérni.
@Eszter jött: "Szépítem a kertem, éneklek az elültetett magoknak."

és a szomszédok nem néznek furcsán rád?:)))
@Eszter jött:

DDD

Nekem is ez az egyik kedvenc időtöltésem,de utána még fájóbb a realitás:(

Ez a tűz 'összetevő az Nekem nagyon tetszik:)
@Eszter jött: pedig nem nagy dolog. fázis-nulla-föld, és mielőtt elkezded babrálni a vezetékeket, nyomd le a biztosítékokat:)

egyébként, az asszonyhoz képest egy logós vagyok, de igyekszem:))
@taga20: Te mint szakmabéli remélem bírod a villanyszerelők dalát. :)

youtu.be/d2RZXeQc5HU
@taga20:

Imádnivaló emberek a szomszédaim. Mire hazajöttem, megkapálták a kertem, lenyírták a füvet, lepermetezték a krumplimat.
Tudták, hogy ha hazajövök, nem lesz időm mindenre a nővérem ápolása mellett.
Elsírtam magam, mikor megláttam. Annyira jól esett a törődésük.
@gazoló:

Most csak olyan házitűz vagyok. De tudok másféle is lenni.)))
Csak most nem annak van az ideje.
@Gábris szomszéd: ismertem a kicsikét, csak az a baj, hogy nem tudok a zenére koncertálni:))

nekem ez a kedvencem tőle.

www.youtube.com/watch?v=0CZuZZ17mck&index=1&list=RD0CZuZZ17mck
@Eszter jött:

Ritka már az ilyen 'állatfaj,ezt most értsd a legpozitívabban:)
@Eszter jött: ne vetítsél! ilyen szomszédok csak a tévében léteznek:)

egyszer úgy is kérnek valamit, mint virág evtárs pelikán evtárstól:))
@taga20:

Villanyhoz és gázhoz nem nyúlok. Az nem játék. Ezt megtanultam a volt élettársamtól. Ő ezermesterként mindenhez értett, sokat szereltünk együtt. Mellette sokat tanultam.
@taga20:

Azt hiszem, ez inkább édesanyám emlékének szólt.
Így élünk mi errefelé, segítünk egymáson. Én például minden nap összegyűjtöm az ételmaradékot és átadom, mert állatokat tartanak. Különben sem szeretek ételt kidobni.
Szoktam nekik kávét, finom csokit hozni Ausztriából. Ők pedig odafigyelnek a családomra, míg kint vagyok.
@gazoló:

Összetartunk, együtt könnyebb az élet. Főleg, mikor nehéz napok jönnek.
@taga20: mi az, hogy nincs?!
nálunk is van ilyen badacsonyban!
leszedi a cseresznyét, meggyet, málnát, stb!
nekünk már nincs gondunk rá!
mondjuk füvet még nem nyírt, de már locsolt.igaz a saját kertjét a mi vizünkkel de nem haragszom.
tudja, hogy nem tudunk minden hétvégén lemenni, ezért SEGÍT!:)
@Eszter jött: :)

www.youtube.com/watch?v=ePIaYAH34Ao

Mostantól mindenkire azt hiszem, hogy igazi,
kicsit se becsapi, kicsit se átveri
Ha neki úgy tetszik, akkor engem csalogati,
körülhálózgati, kezem veszi.

Mostantól bárki lehet egyetlenem
Nem sérteget, ha átverem
Együtt szállunk fellegekben
Kéz a kézben a mennyezeten

Nem kell, hogy megjátssza magát
Elhiszem minden szavát
Jóhiszemű hosszú enyelgés
Mögöttem duzzog a szenvedés

Mostantól bárki kijátszhatja magát
Vagy ezúttal állhatja szavát
Kicsi szívem jól beleremeg
Talpam alatt reng a mennyezet

És ha egyszer férjhö megyek
Leszakad a mennyezet
Legyen inkább ő a végzet
Engem a jó bőven eléget
@punkfrog: haver, a végén még kiderül, hogy te vagy mágenhejm doki:)))
@gazoló: "/nem lehet elégszer idézni/"

Talán mert ez egy premissza.
@taga20: röhögnék én is, ha érteném!:)
@punkfrog: próbálok hacsa lenni:))

arra utaltam szerényen, hogy te is beszálltál ebbe, a szomszédom milyen rendes csóka vonalba. mágenhejm meg a szomszédok ikonikus kinyilatkoztatója volt:))

na ennyi a rébusz.
@gazoló:

Köszi! Ez lesz az új himnuszom. ))))
@taga20: te értetted, amit írtam?
a szomszédom rendes csóka???
a termést megzabálja, és a kerti csapomról locsolja a kertjét!
ezen még a "nagy fehér" is kiakadna!
ha má' szomszédok, akkor inkább a vágási feri, ő minden részben a kocsmában zárta a napot, és még az internetbe is beszállt!:)))
@punkfrog: ez a SEGÍTet, most esett le. bocs, ha béna voltam:))

u.i.: azé, ma má vágásiferi se a régi:))
@taga20: no problem!
igyál valami erősebbet!:)skol!
@punkfrog: nem lehet, holnap fel kell fúrnom a pinyóban a szerszámtartó cuccot. asztán ferde lesz és hallgathatom tíz évig:)))
@taga20: u.i.:a vágási feri, hülyébb mint volt!
csak a talpa látszik ki, orbán seggéből!
@punkfrog: ne csináld bakker, vizuális vagyok. lefekszem és egy szaros csapatot fogok látni a lehajtott szemhéjam alatt:))

na zenéljünk, ha van még piád!

www.youtube.com/watch?v=wrSpZpycy-c&list=RDwrSpZpycy-c
@taga20: kitől hallgathatod?
asszony bejár a műhelybe?
van szemmértéke?
húúúúúúhhh!
nem irigyellek!:)
@punkfrog: sőt, egy helyen melózunk!
reggel felkelek őt látom, délben ebédelek, ő ül szembe velem, este ő mondja nekem, hogy füröggyé le:))

és ez így megy tíz éve, és szerelmes vagyok a mai napig ebbe az oldal bordába!:))))))
@taga20: ez jó!
akkor tessék, az egyik kedvenc bandámtól ugyan ez:
www.youtube.com/watch?v=gaK6KLhuXLQ
@punkfrog: apám, az egyik legjobb! de ha má ilyen szerelmesek vagyunk, ako figyejj!

www.youtube.com/watch?v=n4IkBpXhWKQ
@taga20: víg misi egy külön univerzum!
@punkfrog: neked is korán fekvő barátom.
durva ez a szerelem, megint patent, de ne legyünk provinciálisak, ezé egy gyöngyszem csak neked:))))

www.youtube.com/watch?v=v-YzdvmD2aQ&list=RDv-YzdvmD2aQ
@punkfrog: na mosmá kapd be a melegtejedet és csicsika!:))

nesze, odaadom neked a kilencedik nótámat:)

www.youtube.com/watch?v=qPvrMpwEvgQ
@punkfrog: öcsém, ako fekszel vagy nem? me ako bontok még egy ásványvízet:)))
@taga20: hát, ettől tényleg eldőlök!
kívül esik az általam meghallgatható kategórián.
semmi disszonancia!:(
@punkfrog: rá se ráncs! szép még lehecc:))

na fussunk neki mégegyszer!

www.youtube.com/watch?v=_gZzkGvyqzc
@taga20: a U2, az túltolta nálam, a '80-as években!
igaz, már akkor sem rajongtam értük!
bontsál még egy vizet, nekem most fogyott el a Merlot-m!
még egyet nem nyitok, mert már a kutya is elvonult mellőlem a kanapéról, a hálószobába!
az "m2 Petőfin"(sic!), meg most lett vége a Nyers koncertnek.
@punkfrog: bakker, te áruló petőfit hallgacc?!

na gondolkogy el gyorsan!!:)))

www.youtube.com/watch?v=UqiHBjYglAA
@taga20: nem hallgatni kell, nézni!
csak akkor, ha akarod!
a zenei ízlésünk halmazai, úgy látom, csak egy vékony metszetben fedik egymást!
a F1 is egyre unalmasabb,mindig csak a lajos, mint pár éve, mikor mindent a haverod nyert!
@gazoló:

"Az éjjel hazafelé mentem,
éreztem, bársony nesz inog,
a szellőzködő, lágy melegben
tapsikolnak a jázminok,"

Köszönöm szépen, de sajnos hiába antik, nem aktuális. Avítt, avult...

J.A. update 2015:

Az éjjel hazafelé menve
éreztem, semmi sem ingott
S azon tűnődtem, nem érzi senki,
hogy O.V. az arcába fingott?!

[...]

Békemenetben, vagy csak az
Andrássy úton hirdesse firka:
Bégessen csak, aki birka!

Adtál műkörmöst a szántónak,
Adtál főorvost a trafiknak,
adj hát nyughelyet a nemzetnek,

Soh'se lesz itt Berlin, Párizs,
Magyar magyarnak farkasa,
Nagyobb rablót a Föld nem hord.
@jaegtoer:

Ezt te követted el? :))))))))))))))))9
@Orica Középföldi:

Reggeli eszmélés két gondolat között:)
@jaegtoer: nálad a hét óra az nem reggel. az már délelőtt, hiszen túl vagy a negyedik kávén, az ötödik cigin.
@parti_giano:

A második cigi után görényes videokat néztem, és gondoltam rád.

Cukik:)
@Gábris szomszéd:

az összes kamunickeddel már feltálaltad nekem ezt a linket.
nem unod még?
@Orica Középföldi: éhgyomorra? orica, legalább egy hermelinpástétomot nyomjál le előtte.
@punkfrog:

"_@taga20: kitől hallgathatod?
asszony bejár a műhelybe?
van szemmértéke?
húúúúúúhhh!
nem irigyellek!:)_"

A pupitász dobozának kulcsa az asszonynál van. Időnként odaadja tagának játszani:)
@jaegtoer:

Megérdemli a játékot, tegnap volt két akkora (olyan pofátlan) dumája, azt hittem leesek a székről:))
süti beállítások módosítása