Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/03/28/gulyas-gergely-miniszter-mutet-gyogyulas-fajdalmak-kormanyinfo "Vélet... (2024.03.28. 18:56) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.04.04. 10:45 Fabius

Hány száz elvesztett millió után kell lemondani egy közpénzbrókernek?

Kezd ez az ország egy kibaszott Éden Hotelre hajazni, ahol minden megtörténhet. Illetve mégsem, mert ha ott valaki a teraszra hugyozik akkor úgy vágják ki a többiek, mint egyszeri kádéenpés a magas cét semjénzsoltár éneklés alatt. Itt viszont történhet bármekkora gusztustalanság, a világon senkinek lemondania nem kell, ki sem vágják sehonnan, mert került az apró hibácska amibe került, a seggvédő pajzsért nem drága semmi.

Lázár János volt kedves közölni velünk, hogy a Földrontási minisztérium szíves közreműködésével 410 millió forint odaveszett. Csak így lazán odaveszett, de amúgy tragédia nincs, miért is lenne? Fazekasnak lemondani nem kell se azért, mert nem teljesítette Orbán parancsát, se azért, mert mifaszt keresett a minisztériumára bízott közpénz egy brókercégnél, se azért, mert állítása szerint ő nem is tudott erről, vagyis pici szentem ártatlan, nem felelős és továbbra is alkalmas.

kozpenzbroker.jpg

Mármint alkalmas arra, hogy egykori bróker államtitkára átverje, mint szart a palánkon.

Győrnek 1 milliárd forintja ragadt be a Quaestornál. Borkai Zsolt polgármester mégis nyugodtan alszik, izgulnia nem szükséges azért sem, mert a létező legbüdösebb körülmények között sámfázta ki közpénzzel a Tarsoly céget, teljesen váratlanul egy ikonikus napon. Egy milliárd? Lárifári, több is veszett Mohácsnál! Milyen ország az olyan, ahol egy "lex" már az aprópénzzel sem gurigázhat nyugodtan? Elgurult és odaveszett? Nem gond, nem kell mindjárt pánikolni, mint zsemléjétől megfosztott kisnyugdíjasnak a vasárnap zárva Teszkó előtt. Csak nyugalom, természetesen Borkai nertárs is ártatlan, nem felelős és alkalmas.

Engem viszont azért csak érdekelne oldalfüggetlenül: Hol a határ, ami felett már le kell mondania az ország teraszára hugyozó közpénzbrókernek?

 

 

892 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr27338226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Knósszosz: Nem!!!De mostan má haraxom is Rád!!
@Knósszosz:

B+? A Székely ács is nekiállt egy gerendának. Mi lesz ez bátyám, kérdezte az öccse. Ha velnem baszom fogpiszkáló! Így van@taga20: is a vasruddal!:))
@tristen2005: @Knósszosz: szerencsére van, aki megneveli és kordában tartja. Azt hiszem, h otthon rendes ember, inkább itt éli ki magát.

Rajta kívül vannak még így egy páran itt, úgy vélem :-)
@vitéž munkášőr:
Így könnyű, ennyi névvel. Vagytok vagy öten-hatan, aztán 30-szor szóltok le. Ja, soknak is kell látszani - mondta az egyik kasszikusod. A kis mértékadó nőknek is nagyon egyenstílusuk van, meg néhány szellemesnek is.
@Knósszosz: hát izé, olyan damaszkuszi a Lelkem...

de nincs fekete zászlója, mint a homoki nigger állatkertnek, csak egy 3 kerekes szörnyeteg kormánya mögül hadonászik ;-)
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:

Árva vagyok, nekem nem parancsol senki, magamtól vagyok ilyen hülye!
Lehet, hogy tagából is kettő van, van egy káromkodós, meg egy mérsékeltebb, csak amikor már sokat iszik, összecseréli magát.
@Knósszosz: ha aszt mondom, hogy szopjon le selmecigeci, akkor megsértöcc?

www.youtube.com/watch?v=TqmManfUlk0&list=RDTqmManfUlk0

ahogy élsz, annyit érsz.
u.i.: lézerjankó nem érti mit pofázunk.
@Imola Helyesi: több nick, több $. gyurcsány kottája erre kondicionált
Jó éjt Mindenkinek.:)
@Imola Helyesi: szerencsére ebolából egy van.
az aki gyűlöl mindent és mindenkit.
@tristen2005: szerencsére én is :-) Nem is hagyom magam folyásolni be :-D
@tristen2005: épp úszom kifelé a Halál-tóból…
@Imola Helyesi:

Te nagyon hülye picsa vagy! Ha valamit nem értesz, kérdezz!
@ornagy50:
Akkor inkább cizelláltabban fogalmazok: Felhők Lovagja!! - így már haraxásmentes??:))
@taga20:
Én? Össze tetszik téveszteni valaki mással. Én szoktam magát kenyérrel dobálni a kő helyett.
@tristen2005: szerintem inkább kotródjon az övéi közé
@tristen2005:
Nem Vas Áron a becsületes neve tagának?:))
@tristen2005:
Te nem evasanyo vagyol véletlenségből?
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:
Én is itt csapatom, pedig már szabad vagyok!:))) Véééégre... A turul le van láncolva hozzám képest!
@Knósszosz:
Lehet, hogy ő az ezer Vasba öltözött tamási Áron.
@Knósszosz:
Csak nem elszökött hazulról? Vagy kidobták a pacal miatt?:)))
@taga20:
Ettől aztán nem!
De remélem te se attól, amit ma mondtam...? Ugyi? Jó éjt, ma már ne csengess tovább, de ne legyél kövér laca, mert akkor benned alszik a sötétség! Szia!
@Knósszosz:
Csak a vas, így aztán nem oxidálódik.
@ornagy50:
Köszönöm!:)))
Egy repülőre mindig lehet számítani!
@Imola Helyesi:

Drága hölgyem! Nem szeretek bántani senkit,(főleg a női nemet) de ön nagyon birizgálja a durva oldalam.
@Knósszosz: apám szeretem az egyszerű de patent agyadat:))

és ehez mit szósz geci?:)
szerinted hol tőr meg itt bárki?
mikor a feleségem 100-ra a feleségem:)))

ha túl durva vagyok, szóljál barátom!

www.youtube.com/watch?v=UqiHBjYglAA&list=RDUqiHBjYglAA
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:
Akkor élvezd te is!:))
Ha fiatalabb lennék, csak küldenék egy a Calgon helyes adagolását kiveséző PDF tanulmányt, de így, áááá...:)))
@taga20:
Szólnak helyettem.
Akit szeretek azt csak a legvégső esetben baszom le. Értve?
Na, gyó éjt, te...
@Imola Helyesi: ebola, voltál a sírjánál? hol van?
persze goglul nélkül kérdezem.
tudod mi az a bucsintető?

jöttem (törölt) 2015.04.05. 22:54:01

@ornagy50:

Kössz! Csak otthon tudom megnézni. A mobilneten akadozik.
@Knósszosz: mondok okosat.

Idősebb vagyok a tegnaphoz képest, tehát küggyé csak ilyet, felettébb érdekel :-)
@Knósszosz: a kurvaanyádat tégedet, szeretlek itt a legjobban, paraszt:))

jöttem (törölt) 2015.04.05. 22:57:07

@ornagy50:
Szép álmokat!)
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:
Jó, majd keresgélek az emlékeim között, bár 1978-as doksik már nem állnak rendelkezésemre:))
Aranyos teccen lenni..:)
@taga20:

Csak neked te köcsög, mert úgy tudom szereted!

www.youtube.com/watch?v=wZ1kJS4V9I8
@taga20:
Na, tessék!:)))
Kicsi feleségedet megsimizni, semmi próbálkozás, szunya!:))
Jó éjt marharépa!:D
@Imola Helyesi: parajd és udvarhely között félúton. ebola, akiről aszt hiszed mekkora magyar, az átbasz. aki mint én, aki utálja a magyarokat, a fajtáját, az nem bassz át. vágod imola?

százszor, ezerszer magyarabb vagyok, mint akit te annak hicc..
Mindenkinek szép álmokat!
@taga20:
Legyél, de én nem hívom románoknak az ottani magyarokat, mint te, és nem utálom az országomat sem, és nem utálom a húsvétot meg a karácsonyt sem.
Erdélyt meg ne mutasd be, elég sok kávét, cukrot vittem át nekik, amikor semmijük sem volt. Magyar voltam akkor is, nem turista.
Ja, és nem szavaztam a kettős állampolgárság ellen sem, mint a szocik meg a dékások.
@taga20: ha félre érthető voltam ako farkaslaka parajd és udvarhely között van.
bucsintető csikszereda felé van.
és senki ne higgye, hogy az ottani magyarok jobbak, mint mi.
@taga20:
Meg mint említettem volt, Ady szegről -végről távoli rokonom.
@Imola Helyesi: bozgor, hallottál erről? persze goglu nélkül.

ebola, tudod miért nem vagyok egy nép veled?
te a vérem szívod én meg nem adom neked.
@Imola Helyesi: és ez mentesít valami alól? hülye vagy ebola?
most komolyan kérdezem.
@taga20:
Mi van billentyűt cseréltél? A cigányok hívják a székely magyarokat bozgornak.
Vén hülye vagy te, hallasz valamiről, és kiselőadást tartasz róla. Ki nem ismeri a székely Himnuszt, mert nem kottázom le neked, meg a költőink nyughelyét?
Persze, neked új, mert nem régen pattantál motorra vagy kocsival elmentél arra kíváncsiságból. Nem szeretetből, az biztos.
Te csak magadat szereted, meg azt, ha veled foglalkoznak.
@taga20:
Állítom, többet adóztam meg adózom, mint te, ennyit a vérszívásról.
Szeretsz időnként plátóian fogalmazni " véredet szívom", maradj a kézi munkánál, ahhoz értesz.
@Imola Helyesi: rendben imola, akkor szováta parajd előtt vagy után van? de ne puskázz! és hol van korond?

ebola, nekem még esküvőm is volt ott, ahol egy deci az alap és a katolikus papnak két gyereke van:)
@taga20:
"ebola, tudod miért nem vagyok egy nép veled?"
Első megszólalásod alkalmával tudtam.
@taga20:
Jó, hogy te jobban tudod, biztosan odajársz üzletelni.
Rám ragadnak a román cigányasszonyok, a múltkor is át akart verni egy, poharakkal.
Hány esküvőd volt neked?
Egy deciért össze is adott a katolikus pap?
@Imola Helyesi: @taga20:

Na 2 hülye! Az úgy nevezett kinti magyarok, a határon túliak, úgy szarnak a lelkivilágotokba, hogy az egy élmény. Náluk magyarabb ember nem terem a földön, sok dicsőséget nekik!
@taga20:
Le vagy lassulva, akkor befejezem.
@Imola Helyesi: imola, te is érzed, hogy emberedre akadtál. nem tucc pofázni, me ismerem a helyet. nem tudsz süketelni.

egy kérdés, te jártál valaha erdélybe? kolozsvár felett a szerpentinen, vagy negreniben ettél micst?
@taga20:

B+, Te hülye vagy, az nem szerpentin, Királyhágó!:))
@tristen2005:
taga biztosan elaludt, én meg nem vagyok még most sem fáradt, pedig írtam egy csomót, verset is, az az előtti napokban meg kitakarítottam az egész lakást, és 12-félét főztem, sütöttem. Egyre többet bírok.
@Imola Helyesi: nem.
eszt annak hívják, hogy értem vágod a helyet.
ebola ilyenek vagytok a romlott gecivel együtt.
@Imola Helyesi: @taga20:

Egyszer úgy szexszuálísan össze jöhetnétek, verjétek agymásba! Tílts k boli!
@tristen2005: a kurvaanyádat, negreni mond neked valamit? mics esetleg faszkalap?
mi nagyvárad neve? semmi gog!
@taga20:
Mi van, felébredtél? Nem jártam Kolozsvár fölött,és nem jártam szerpentinen, de jártam Nagykároly felé, és máshol, méghozzá vonattal, busszal,meg autostoppal, egy helyes román férfi vett fel, mert az idióta román pénztárosnő nem adott jegyet a buszra. Láttam a szegénységet, mostanában viszont nem voltam.
De majd elmegyek, ha lesz kedvem.
@tristen2005:
Mit féltékenykedsz? Emlékszem, amikor összevesztem tagával először nagyon, olyan boldogan ugrándoztál egész este, mint egy kergebirka. Legyetek boldogok, légy az útitársa.
@Imola Helyesi: csak aszt akartam mutatni, hogy nagyobb magyar vagyok, mint te. jobban ismerem székelyföldet, mint te.
basztam a szénakazal között!
és utálom magam a magyarságom miatt.
@tristen2005:
Amikor kezdek szépen beszélgetni tagával, mindig megjelenik valami kótyagos vénasszony, felhergeli, és utána durva lesz.
@taga20:

Drága ecsém-bátyám, ha nem ismered a földrajzot, tudom ajánlani az általános iskola 3-ik osztályát! Hidd el, teljesen más világ tárul eléd. Addig is gratulálok a szakmunkás bizonyítványodhoz! Remélem meg érte a 2 libát!:))
@Imola Helyesi: te tényleg ilyen hülye vagy? én aszt hittem, hogy csak csinálod.
@taga20:
Utáld magadat, de ne rajtam töltsd ki a mérged. Végigittad meg végigszexelted Európát, de nem vagy magyar, azt mondod. Hát akkor nem vagy, el is költözhetsz, ha akarsz, mi tart vissza?
Na, jó éjt, remélem, egy darabig nem beszélgetünk.
@tristen2005: akkor kezdjük bátyám. valószínű telibeszopód a faszt.
nagyvárad neve románul? ne puskázz geci!
@Imola Helyesi:

Ide figyelj parasztpicsa, nekem semmi közöm .@taga20: -hoz, de a te hülye stílusodat és az eszmei hozzáállásodat, nem nagyon bírom. Azt hogy taga20 hülye még elviselem, de te túl lösz a célon.
@Imola Helyesi: nem fogunk, te bozgor!
te aszt se tudod merre van farkaslaka! és te osztod nekem:))
mint bájerzsoca a szlovák rendszámával!
Még annyit, azt nem tudom, hogyan lehet a szénakazal között? Legfeljebb ban vagy mellette
@tristen2005
És akkor mi van? Beesik az eső? :
A te stílusod meg klásszikusss, bizonyos körökben.
@taga20:
Nem kötekedsz, cigány / ha én bozgor vagyok/.
Le tuttad olvasni az útjelző táblát a térképről, nattyon üttyes fijju vaty, meg is esküttél, meg beruktál meg szegzeltél. Gratula.
@taga20:

Nagyon hülye vagy! Én egész DEJ-ig autóztam,ami Dézs magyarul, Királyhágó-Kolozsvár-Szamosújvár viszonylatban oda-vissza. Ne mutasd be Erdélyt, esélytelen vagy mint ugrómókus erdőtűzben!:))
@Imola Helyesi:

Klasszika-filozófiát tanultam! Baszki a hülye fajtád!:))
@Imola Helyesi: azé a farkaslaka felkeltette a hülye agyadat:)

ha jó leszel elviszlek puliszkát enni:)

ebola, sokkal jobb magyar vagyok, mint te. ismerem erdélyt, te nem.
férfi vagyok, te nem:))))

de szeretlek:))

www.youtube.com/watch?v=KWmETxWM0h0
@Imola Helyesi:

Látom, olvasom, voltál már Erdélyi(Székely) lakodalomban!Szalmakazal kapcsolat, aki elment szarni azt megba...ák, aki elment ba..ni, azt meg leszar..ák!:))
@taga20:
férfi vagyok, te nem:))))

Valami bizonyíték?
@tristen2005: hogy hülye vagy arra, te vagy a bizonyíték:)))
@taga20:

Mikor fogod ebolát partizni? nagyon össze jöttetek!
Jé, a Fabius meg dolgozik ilyenkor, betett egy posztot a kis buzgó...
@taga20:
Ez a tristen egy bolond, nem ő ródli is?
@tristen2005: na faszkalap, kinek van a sírja farkaslakán?
semmi gogl!

a kurvaanayád!

www.youtube.com/watch?v=2KZjnFZvCNc&list=RD2KZjnFZvCNc
@Imola Helyesi: egy kivert fasz a pali, ha érted:)))
@taga20
Nem tudom! A családom a Vereckei hágón jött át!:)
@taga20:

Egyszer le kellene rendezni ebolát, úgy férfiasan. Benne vagy a buliba? Én vállalom a nehezebb részét, te csak a megfigyelő posztot töltöd be!:)
@tristen2005: te semmit se tucc! döncsd el akarod ebolát vagy nem! nyalod a nagy ajkát:)))
@tristen2005: én análba vagyok jó, te meg elmész a zöldségeshez addig:)))
@taga20:

Ha tiszta a kád, semmi akadálya!
@tristen2005: mi van geci? ilyen kvesztoros lettél ?:)))
@tristen2005: hülye gyerek, szerinted a szeksz munka? és nem önkifejezés?
bakker, eszt a sok köcsög vidékit!
ráadásul érdi vagyok:))
süti beállítások módosítása