Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/03/28/gulyas-gergely-miniszter-mutet-gyogyulas-fajdalmak-kormanyinfo "Vélet... (2024.03.28. 18:56) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: @pollutio: naná :) (2024.03.21. 08:26) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.02.04. 09:58 Fabius

Tartsd meg az aprót, te mocskos állat!

Címkék: rtl fidesz lázár jános reklámadó

Egy nappal a Merkel vizit után Lázár Jánosra és a kormányra hirtelen rájött a reklámadó csökkenthetnék. Mer'hogy az van tecciktunni, hogy ez okos lépés lesz ám az országnak. Elkerülünk nagy biztonsággal vesztes peres eljárásokat, és amúgy is jobb ma egy tockos, mint holnap egy állcsúcsra beszedett néppárti jobb horog. 

A dolgok jelenlegi állása mellett mondhatjuk, az RTL legyőzte a kormányt. 

Ráadásul a Nagy Bejelentés napján is sugárzott Híradót, amiben a képviselőként és alpolgármesterként is vállalhatatlanná vált zsigamarci havi másfél millióját kapargatták. Mert állás van, de működő iroda benne a 47 ezres - aszfaltikonnal még nincsen. Ráadásul a bejelentő Lázár János azzal a cinikus vigyorral adta elő a monológját, amit a "szopórolleren vagyunk, de" pillanatokra szokott előszedni a kelléktárból. A hírek szerint öt százalék marad az adómérték, és eltörölhetik az RTL-re szabott sávos kialakítást. Mit mondhat erre a Bertelsmann csoport? Kb ezt:

rtl.jpg

Ami az igazán EPIC az egészben, hogy az adócsökkentő hadműveletet egy csomag részeként igyekeztek eladni, a kiszivárogtatott információk szerint Merkel hozott is valamit a bizniszért cserébe: jönnek új autógyárak, szólt a mondás, aztán erről viszonylag gyorsan kiderült, éppen csak az emlegetettek nem tudnak az egészről. Cáfolt a BMW, cáfolt a Merci, előbbit ráadásul úgy hozták hírbe, hogy a találkozón ott sem voltak. 

Cukiság a köbön.

Sebaj, bár a hazai RTL vezetést nyilatkozni nem engedik, Luxemburgból olyan hírek jönnek, hogy a Híradó szerkesztési elvein változtatni nem kell, a csata eldőlt anélkül, hogy ez a pont az alku részét képezné. Én azért kíváncsi leszek mi lesz a sorsa Dirk Gerkensnek, kell-e mennie Kolosi Péternek, és konszolidálódik-e a hangnem? Mert a sajtószabadságra láthatóan kényes Unióban jelzés értékkel bír, ha a legnagyobb médiakonszern belemegy egy öncenzúrával járó alkuba. Mai állás szerint az erről szóló pletykák fideszes körökből származtak, és a bulika megmagyarázására szolgáltak volna. Ez szépen hangzik, de láttunk mi már stratégiai partnerségért - és a vele járó üzleti előnyért - koncnak vetett egykor piacvezető független hírportált ebben az országban. 

 

599 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr787139535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@ornagy50:
PERSZE! Te, a repülésben meg pláne olyan irigy vagyok rád, mint az állat! :)
Amennyiben még repülsz valami vassal és van melletted egy üres fapad, jönnék egy fényképezőgéppel. :)
Amúgy áprilisban erre ehetne a fene téged is, ha van kedved megnézni a makettes bulit:

lemil.blog.hu/2011/04/22/makettshow_2011

Ez igaz már a 2011-es beszámolóm, de szerintem a hangulatot jól visszaadja, ráadásul a "kályhacső" errefele mocsok népszerű!
Amennyiben valami frankó relikvia, sisak, egyéb repülős cucc van, csapat, akik eljönnének, a szervezők a seggüket a földhöz vernék.
Volt már MIG-21-es botkormány is a bajonettjeimen kívül itt, no meg Kositzky Attila altábornagy mint vendég! :D
@Imola Helyesi:

Azért ezt a minőség-mennyiség dolgot te elég komolyan kevered, a minőség kárára!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Kositzky Attila altábornagy mint vendég! :D

Bírtad piával? Respect!:))
@tristen2005:
"Nem a mennyiség, hanem a minőség számít..."
Látod, beszólt NEKED?
Há'hogy hiába van 3 belőle neked, ha pici és puha... :D
@Imola Helyesi: ne haragudj meg Imola, de vitába szállnék ezzel a megállapításoddal:nem nagyon érdekelne a minősége, kissé gyűrött is lehet egy-két vagon 10 000-t elfogadok.....kkkkk
@parti_giano: ez ütött, pedig még be sem vagyok tépve... tekerek is egyet...
@tristen2005:
Nem vagyok én szervező, csak lelkes külső segítő!
Andrásék érdeme itt ez. Anno a legeslegelső ilyen összerakásában segítettem egy "kicsit" nagyon.
@♔bаtyu♔: Mondom én! :-)) Haverkocc, poénkocc, a reklámadó bukót valahogy nem véded.
@évásanyó:
Kivétel erősíti a szabályt. De képzeld el, egy bűnöző eldugott valami 13 milliót tízezresben, Matolcsi meg újat nyomatott, semmit nem ér az eldugott pénze, mire kijön a börtönből.
@évásanyó: ez azért még messze van az analsextől, drága... magácska maradjon inkább a fakanálnál...
Jöttem, a Boli mit jelent szlovákul vagy csehül?
Vagy egy név?
@Imola Helyesi: az legyen a rabló problémája, velem az, hogy a pénzem rám rohagyjon elő nem tudna fordulni...kkkkk
@Sir Bates dö Hól: ez a figura orvos volt, sote nőklinika. mitől sokallt be? d:
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: nem, fellövöm a francia-magyar első űrrakétát... ma úgyis a szürrealizmus ült tort...
@Sir Bates dö Hól: Kedves Sir-öm! eszembe sem jutna Önnek holmi tanácsokat osztogatni, ezért legteljesebb tisztelettel kérdem, Önnek ?, egyébként a fakanalas dolgokat a bejárónő intézi...kkkkk
@parti_giano: szembesült a valósággal... imola bejelentkezett nála... lehet nekem is beégne a retinámba... bár, én óvatos vagyok, dzsanga nélkül nem dolgozom... aztán meg már minek:-)...
@♔bаtyu♔:

Itt fejezzük abba, batyu! Nem akarom rajtad levezetni a feszültségem. Teszem ezt a békés egymást meg nem értés jegyében.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Te adminok gyöngye! Nincs magányéletem fél évig. Feladat van. Besoroztak. Kész. )))
@évásanyó: a fakanal dolgot a bejárónő is intézheti, ha beválalja:)) itt sír a fuck analra gondolt.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Még Pápán mondta
nékem "KOSI"annu decebál.
"Az a lényeg,hogy a seggeddel érezd a tepsi
csúszkálását":)))
@évásanyó: gondolom, ezt a ház ura is preferálja...
@taga20:
Kamov? Szerintem azok a pilóták is zseniálisak! Láttál már ilyen permetezni?

https://video.search.yahoo.com/video/play;_ylt=A2KLqISefNJU3hUAic77w8QF;_ylu=X3oDMTByZWc0dGJtBHNlYwNzcgRzbGsDdmlkBHZ0aWQDBGdwb3MDMQ--?p=helikopter+permetez&vid=b89473713fd4a106605f29d0333bdcd6&l=00%3A35&turl=http%3A%2F%2Fts2.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DVN.608034895595244409%26pid%3D15.1&rurl=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DSw95eqtH5Hg&tit=Ka-26+spraying+vineyard+[HD]&c=0&sigr=11bblb24r&sigt=10sc35bod&sigi=11r9jam9c&age=1276012800&fr2=p%3As%2Cv%3Av&hsimp=yhs-linuxmint&hspart=ddc&type=__alt__ddc_linuxmint_com&tt=b

A dupla rotoros cucc miatt úgy tudom eszement fordulékony. Beszárnál szerintem a pilóta mellett... :D
@Sir Bates dö Hól: en valami olyan dologra gondoltam, amit tomegevel latott munkaja soran.
@Imola Helyesi:

szabad fordításban azt jelenti, hogy ne provokáld az admint, mert ki leszel hajítva.
@ornagy50:

picasaweb.google.com/105232170028276172661/MAKETTSHOW2011Mosonmagyarovar

A tavalyi képeket olyan frankón eltettem az öregről, hogy nem találom... :D
Elég rendesen körbe volt rajongva itt!
@Sir Bates dö Hól:
MAAAAA? Bazzz... tedd le e csavarlazítót, maradj a jointnál! :(
@jöttem:
Nem nézted meg a dalt? Azt énekli Boli? ezért kérdeztem. Látom, ballábbal keltél fel, vagy nem tudsz szlovákul.
@jöttem:

Remélem megírod élményeid, "Élet a lövészárkon túl" címmel!:))
@taga20, Sir D.H.: köszönöm tesó, jézus-mária-szentjózsef, én ilyen maradi hülye vénasszony vagyok? Ne haragudj Sír....kkkkkkkk
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Volt aki nagy kín
keservel valahogy letette valahol Tokaj-ban
oszt rögvest lepisálta!:)))
@Sir Bates dö Hól: még meg kell tanulnom megérteni a humorodat, mert franciásan szellemes, tetszik, de félek már vén vagyok ehhez..:((
.
.
SZABÓ LŐRINC: ESIK A HÓ

Szárnya van, de nem madár,
repülőgép, amin jár,
szél röpíti, az a gépe,
így ül a ház tetejére.
Ház tetején sok a drót:
megnézi a rádiót,
belebúj a telefonba,
lisztet rendel a malomba.
Lisztjét szórja égre-földre,
fehér lesz a világ tőle,
lisztet prüszköl hegyre-völgyre.
Fehér már a város tőle:
fehér már az utca,
fehér már a puszta,
pepita a néger,
nincs Fekete Péter,
sehol,
de sehol
nincs más
fekete,
csak a Bodri
kutyának
az orra
hegye
és reggel az utca, a puszta, a néger,
a taxi, a Maxi, a Bodri, a Péter
és ráadásul a rádió
mind azt kiabálja, hogy: esik a hó!
.
@Imola Helyesi:

Nem tudok Imola.
Most lelepleztél.
Cipruson élek három csodás testű istennel. Reggelente kilépek a habokból, lábam nyomán lótusz és gránátalma terem.
Folytassam?
@tristen2005:

Naná!!!!

Lesz leporello változat / a képregényt Sir már kisajátította/ és film is. Karikás.)))
@jöttem:
Eddig már meghallgathattad volna azt a dalt, szellemeskedés helyett. No, jó nem kell válasz, majd megoldom ezt is.Valahogy lefordítom google-val. Gondoltam , van itt egy perfekt, akkor megmondja.
@tristen2005: én azt pontosan tudom drága, de a megoldásra, a kivitelezésre írtam, hogy franciásan szellemes...kkkkk
@Imola Helyesi:

Ez van, kicsim. Tele van a hold. Is.
@taga20: na backi! majnem elfelejtettem!
FANUC, SIENUMERIC és a HEIDENHAIN tarcson meg sokáig!!
@ornagy50:
:)))) MAAAAARHA! :D
Dobtam egy mail priviben is!

@jöttem:
A francba... eddig csak a kályhacsőlovag volt gyanús innen, de még más is van rajtam kívül??? :O
@évásanyó:

Na még a francia humor híres a bagett mellett:)))
@nincs_itt: kösz neked is!
soha ne foggyon el a söröd:)))

www.napiszar.hu/showPost/Tudtad_41
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Na, most kellett volna ezt írnod:

"Nők... meg se lepődöm... :( " ))))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: S jő a parancs ,
váltsál Pista!És eltűnt a fasztarisznya!:DDD
Jó, egy név a Boli a dalban is.Lengyel a csaj asszem.
Ezek szerint itt senki nem ismeri a szláv nyelvek valamelyikét.
@dr. jenőke (jenőke):
Dehogy esik, Pesten még nem volt hó az idén.Egyszer egy fél mm.
@Imola Helyesi:
Benned bíztunk cseszed!
Annyi orosz ügynök van mostanság itt, nem igaz, hogy valamelyikőtök nem érti... ?(
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Nem oroszul énekel, az biztos. Csak némely dalhoz oda van írva az orosz szöveg.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Milyen dallal izgattad fel ennyire a stresszkirálynőt?
Bolgár, és azt jelenti a boli, hogy fáj. Hát nekem tényleg sokszor fájdalmas.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

))))))))))))))))))))))

Aztán ne reklamálj,ha továbbra is kötődni fog hozzád.
@Imola Helyesi:
Pedig:
1. óvatos vagyok!
2. a sikosító is ott van!
3. jó, nem kicsi, de tudok uralkodni a kígyón!

* Persze ha nem vagy béla és "bizonyos" paramétereknek megfelelsz! Azért ne bízd el magad...
Ezek a szláv nyelvek nagyon hasonlítanak az oroszra, egy kicsit megeröltettem volna magam, megtanulhattam volna könnyen egy csomót, de nem érdekelt.
Hihihi, a fáj szlovákul is boli, és jöttem nem tudta.
@Imola Helyesi:
Szerintem meg nem akart hozzád "lemenni".
Az én nevem rövidítés, de a tiéd?
Eöreghanyám...
@Imola Helyesi:

a boli = voltak /ők/ múlt idő, t/3 - létige

a bolí = fáj - jelen idő

Oni boli na prechádzke. Sétálni voltak.

Bolí ma ruka. Fáj a kezem.

)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
@jöttem:
Na, most még ékezetek is, belezavarod teljesen... :D
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Ő áhítozott információkra. Gondolom, most leellenőrzi a gugli fordítóban. )))
@jöttem:
Beleköt! Ezt is jobban tudja! Mondjuk a guglifordító mint hiteles forrás neki... :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Jóvanna! Nem bántjuk a kisebbet! Becsüljük meg Imolát! Csak rosszabbat kapnánk helyette. ))
@jöttem:
Bocs, csak a nyelvek nagyon érdekelnek, visszavonom, nem kétlem a nyelvtudásodat, meg ne sértődj.
@♔bаtyu♔:
A NATO kilépést? Én is! A Dunáig lehetne az ország keleti része nagyromán birodalomhoz tartozó, azok már úgyis elhagytak minket gazdaságilag, tehát jobban járnának. A nyugati rész (ha van esze) önként menekülne Ausztria védőszárnyai alá.
Nooooormális vagy? Bár rossz a kérdés, hogy lehetnél normális jobbikosként?
@Imola Helyesi:
"Nem a mennyiség, hanem a minőség számít -- mindenben." ????
Tévedni teccik! Bizony van, ahol a méret a lényeg!
Mndenkinek :)

Nagy Bandó András: TELIHOLD

Megérkeztem éjjel,
ugye, vártál?
Ablakodnál álltam,
ugye, láttál?
Kopogtattam egyszer,
ugye, féltél?
Kopogtattam kétszer,
odaléptél.
Nyitottad az ajtót,
ugye, így volt?
Küszöbödön álltál,
ugye, szép volt?
Kezed a kezemben,
ugye, vártad?
Remegett a szám is,
ugye, láttad?
Becsuktad az ajtót,
ugye, így volt?
Elaludt a lámpa,
ugye, jó volt?
szőr, az a sírba tevős

az uoanisadok ottan vannak elvermelve közvetlenül a bagavad ghita mellett, jobbról a második sor, a sztálin elvtárs élete és kalandjai c. sorozatra függőlegesen.
@Imola Helyesi:
"Nem a mennyiség, hanem a minőség számít -- mindenben."

...és milyen igaz! nagyon sok kommentet írsz egy nap...
@parti_giano:
Ez a paróka komoly? Mert viccnek egy kissé durva lenne! :-)))
@hacsaturján:

Jó reggelt!
Milyen a tél a rének mellet,mester?
Errefele még villámlást is mondanak a mai napra:)
Veritek néha a vasat a kohó melegénél vagy a villámlás melegére szorultok kinn a tajgán?

kepkezelo.com/images/2dwfwru9ent42qckmxi.jpg
@avanivi:

Gyönyörű teliholdas éjszaka után ezt most nagyon kösz!
@Imola Helyesi:

eszt kiegészíteném azzal a megfigyeléssel, miszerint a szláv nyelvekben az a közös nevező, hogy egyik sem hasonlít a xianra, mert a xian nyelvben a nyelvükkel pattintanak, nem pediglen az ujjukkal. ezért sem tartjuk a xiant gyöknyelvnek, míg a jakutok például kevés halat esznek.
@hacsaturján:

Pihent agy vagy. Lesz még néhány sziporka?
www.vg.hu/velemeny/pogatsa-zoltan-kozgazdaszok-ouzoforradalma-443398
Annyi esze azért maradt, hogy nem merte közéjük odarakni ElTolcsyt is.
Ahogy Orbánt berakták a SZÉLSŐBALOS vezetők közé a hivatalos szócsőben:
magyarinfo.blog.hu/2015/02/04/merkel_utan_kemenyen_probalja_szepiteni_a_jobboldal_orban_egyedul_maradt
egyrészt:
nol.hu/velemeny/ezek-lopnak-1514163
"Az állami szerencsejátékcég önként a filmügyi kormánybiztos magánvállalkozásának ölébe dobja a kaszinóbizniszt. A nagyvárosi önkormányzatok akár súlyos eladósodás árán is közvilágítás-modernizációs projekteket rendelnek a miniszterelnök vejének vállalatcsoportjától. A kormánypárti frakcióvezető patronáltjai befektetés és kockázat nélkül keresnek milliárdokat a letelepedési kötvények árusításával. A hasonló példákat órákon át sorolhatnánk – mintha a közvagyon magánzsebekbe vándorlása lenne a magyar politikai rendszer működésének nyilvánvaló célja és értelme."
másrészt:
www.hir24.hu/belfold/2015/02/05/simon-gabor-megtarthat-240-milliot/
@gazoló:

tessék nekem a kérdést norvégül vagy szuahéliül feltenni, különben nem értem, mert a két nyelv közti összefüggést vizsgálom éppen. a számi nem számít, mert azok nomádok, csak azt meg a rének nem értik. mármint hogy miért nomádok a számik.
@Orica Középföldi:

tulajdonképpen behin nyelven akartam volna hozzászólni, csak kiskoromban lusta voltam behinül megtanulni, így aztán maradt nekem a nyelvészkedés, bár az etriszk nyelvet svalbárdon sem értik.
@hacsaturján:

'Számit az,hogy a rének mit nem értenek,ők csak leheljenek,a norvég(pszt)nem kedvelt erre mostanság!
@hacsaturján: hát, a generalisszimusz életét egyszerűbb képregényre vinni az tény...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Ne örülj, 100éves vagyok, ugyhogy, hess! /itt/
@hacsaturján:
Te jól vagy egyébként így kora reggel? Rénisztő rénséges nyelvzseni!
@Imola Helyesi:

Sértődni? Á, dehogy.)))
@Imola Helyesi:

kegyed ihlető múzsám nekem. persze nem ér fel egy bizonyos batyu nevű vállalkozóval, de akkor is.
@avanivi:

Igen!
Szeretem Nagy Bandót,nem tudtam,hogy verseket is ír!
@gazoló:

Nagyszerű gyerekversei vannak. Ha jönnek az unokák, jusson eszedbe:))
süti beállítások módosítása