Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Aki akkugyárban dolgozik, az mennyire van biztonságban? Mennyire jó érzés dolgozni menni, nap min... (2024.04.24. 20:42) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.01.20. 04:48 Fabius

Gyáva vagy, Simicska!

Címkék: veszprém simicska lajos időközi választás

Bazmeg, te Lajos!

Nem vettünk komolyan, elismerem. De azért valahol a kis lelkünk mélyén adtunk pár százaléknyi esélyt, hogy majd te magadat igen. Mer'hogy épp az arcodra szarnak, az oda nem adott médiabirodalmadat egyszer csak, hogy, hogy nem elfelejtik támogatni állami megrendelésekkel, sőt, rohamléptekkel építik a konkurenciádat kifele. Szóval okod éppen lenne, információink szerint a holtig tartó fingpertut sem kötöttétek újra, úgyhogy nem értjük mi lehet a baj? Bekuláztál?

simicska_veszprem.jpg

Szomorú, hogy már az oligarchákban sem bízhat az átlag magyar. Jöttél te is, hogy na majd lesz itt veszprémi fingófa a nernek, aztán meg kiderül, hangember vagy. Pedig de szép lett volna, ha te foglalod keretbe Viktoréknak kezdetet és véget. Tudod, olyan jelképes módon, amibe a Főni bele van buzulva és biztosan megért, ha máskor nem a négy év alatt minden alkalommal, mikor a kétharmad megléte miatt eléd térdepelni lett volna kénytelen. Jó, én sem látnám szívesen, ahogy lépten nyomon a kezemet csókdossa nyálcsíkot húzva kézfejemtől a bemutató ujjam hegyéig, de neked tán' van az elviseléséhez rutinod. Jó, tudjuk, rutinod lehet, de gusztusod már neked sincs, meg is értünk valahol, de...

Azért egy kis hacacárét csaphattál volna, csak úgy az ize'végett.

Hogy kacagjunk a pártbecsináltak kétségbeesésén, ahogy farolva a disznószaron visítva futkosnak az akolban, hogy néddagecó, a Lajos be van ám keményedve, mostmilesz, hallod, a Lajosbazmeg, hallod, télleg nem szerizi a Viktort, hallod??!! Lettél volna mindjárt tananyag a fideszjúgend képzőben, Hogy ne szopasd az oligarchádat cím alatt. Amúgy meg nézhettél volna ki a fejedből ahogy szoktál, és ha megválasztanak képzelhetted volna magad a Dunántúl Királyának. A föld már úgyis a tiéd, a zsellérek meg csak összeszavaztak volna egy alkirályságot. Te meg elkomolytalankodod a lehetőségeidet. Betojsz és nem teszel semmit. Tűrsz és hallgatsz, mint mint mindenki akire Vendetta Viktor árnyéka rávetül, bizonyítva:

Te is más vagy, te sem vagy más. Ja, és épp vesztésre állsz, pancser.

 

 

712 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr757090135

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A zsidó lakosság felfegyverzését követeli az EU-ban egy ismert rabbi 2015.01.20. 14:57:23

Gyorsított eljárásban kapjanak fegyvertartási engedélyt az EU területén élő zsidók, mert akit csak lehet, önvédelmi fegyverhez kell juttatni - követeli az uniós tagállamok vezetőitől Menachem Margolin rabbi. Azt is követeli, hogy a zsidók kapjanak megf...

Trackback: Kinyíratnád az alkalmazottaidat 5 milliárd forintért? 2015.01.20. 14:55:59

5 milliárdot kaszált 1 nap alatt alkalmazottai halálán a Charlie Hebdo. Előre megtervezett üzleti húzás volt a fél szerkesztőség lemészároltatása, ami után a lap következő heti bevétele a szokásos 43 millió forintnyi euróról közel 5 milliárdnyi euróra ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Le a kalappal. Kicsi a világ. Annak idején én is maketteztem még az átkos vége felé. Volt egy hasonló klub a Fehérvári úton az SZFMH-ban, ahová rendszeresen eljártunk.
@dr. jenőke (jenőke):

Köszi.) Már várom a holnapit.
@Sir Bates dö Hól:

miért keresel értelmet, logikát ott, ahol csak érdek van?
@jöttem: nem hiszem el, hogy az ún. radikális jobboldal/szélsőjobb összes támogatója/hitvallója 70 alatti IQ-val rendelkezik!... miért nem esik be ide egy nem-ostoba?!...
@Sir Bates dö Hól:

várj, kívánok neked:

Adj Uram Sírnek, egy 100-as IQ-val rendelkező nem ostoba radikális jobboldali vitapartnert!

meglátjuk működik-e.
elég célirányos kívánság.
én kívántam, mert te gondolom, nem hiszel az ilyesmiben.
@dr. jenőke (jenőke):

Köszi. Ez így épp jó volt reggeli eszmélésre:)
@Sir Bates dö Hól:

Mindenképpen megnyugtató, hogy az uralkodóház tagjai igyekvő, szorgalmas emberek, és holmi nehézségektől sem visszariadva, gyarapítják a közjót, hogy az magasba szökjön.
komoly gondolatok a tegnapi "szárnyas" erőlködéshez...

Erdős Virág: Én vétkem

hagytam hogy kapásból hülyére vegyétek
hagytam hogy tettleg is helyére tegyétek
hagytam hogy ne legyen mázlija juszt se
hagytam hogy ne érje el még a buszt se
hagytam hogy pokollá tegyék az életét
hagytam hogy röhögve kérjék a bérletét
hagytam hogy bagóért szopja a rezet
hagytam hogy ne fogjatok vele kezet
hagytam hogy piti kis vétkekért szívassák
hagytam hogy ne derüljön ki az igazság
hagytam hogy beszálljon apuka cége
hagytam hogy ok nélkül rakják a "c"-be
hagytam hogy vergődés legyen a suli
hagytam hogy kibukni legyen a buli
fejvesztve fusson a Kultúra Házából
hagytam hogy kitessékeljék a plázából
hagytam hogy ráálljon ne nagyon szarozzon
hagytam hogy félpénzért feketén falazzon
hagytam hogy fogdossák buzgón a fenekét
hagytam hogy sokallják sokan a gyerekét
hagytam hogy tojjon a fészküket rakókra
hagytam hogy fújjon a többségi tahókra
hagytam hogy Budáig fusson egy kérvénnyel
hagytam hogy gazdagabb legyen egy élménnyel
hagytam hogy ne legyen gyógyír a bajára
hagytam hogy ne jusson gázra se kajára
hagytam hogy ne teremjen a föld eleget
hagytam hogy lopnia kelljen a meleget
hagytam hogy ne legyen kéznél a zsepije
mikor a kisboltban tör rá a depije
hagytam hogy kihulljon végleg a rostán
amikor palávert csinál a postán
hagytam hogy kibukjon hagytam hogy elázzon
hagytam hogy retardált náciktól parázzon
hagytam hogy hiába legyen a pánik
hagytam hogy ne felejtődjön el máig
hagytam hogy köpködve szidják az urát is
hagytam hogy lemossa csendben a csulát is
hagytam hogy szorongjon nappal és éjjel
hagytam hogy emiatt menjenek széjjel
hagytam hogy hibát a hibára halmozzon
hagytam hogy üljön a seggén és malmozzon
hagytam hogy börleszkké legyen a bánat
hagytam hogy bringával hajtson a fának
hagytam hogy ne játsszon érdemi szerepet
hagytam hogy ne legyen bennetek szeretet
hagytam hogy krumpliban mérjék a segélyét
hagytam hogy félvállról vegyék a fekélyét
hagytam hogy ne legyen alku a kaszásnál
hagytam hogy ne legyen jobb hecc a baszásnál
hagytam hogy jöjjön az utolsó ítélet
hagytam hogy röhejbe fúljon a hitélet
hagytam hogy ne vágyjon más hókuszpókuszra
reggel egy felesre este a Fókuszra
hagytam hogy ne legyen dolga se tébéje
hagytam hogy romokban álljon a tévéje
hagytam hogy horrorrá legyen a valóság
hagytam hogy ne legyen számára tanulság
hagytam hogy diadalt üljön az enyészet
hagytam hogy hagyja a francba az egészet
hagytam hogy ne tudja ne lássa ne értse
hagytam hogy ne fogja fel még a felét se
hagytam hogy ő legyen most is a lúzer
aki a legeslegelsők közt húz el
hagytam hogy nyűg legyen kint is és idegen
s épp olyan hazátlan jöttment mint idebenn
hagytam hogy hadd higgye ami volt köddé lett
bárhogy is kezdődött
annó a történet
én viszont ott voltam van róla papírom
fura de van ez a heppem hogy megírom
ott álltam pénztárca mobil a zsebbe'
bedugtam tövig az ujjam a sebbe
láthattam láttam is mindent és mégis:
hagytam hogy hagyjátok hadd hagyjam én is
én vétkem én vétkem én igen nagy —
hagytam hogy így legyen
de te ne hagyd
@jaegtoer: szavaidat alapanyagként használja az éremverde, chrysostomus.
Nem tisztem,összehasonlítani a high-end '300millabenneneva'nemzetthyend'csodazongorát,de azon elgondolkodhattak volna az 'ettársak mitől zene a zene:)))
Nem csak a zongorától és a magyarságától:))

www.youtube.com/watch?v=ky9VERhvMwI

www.youtube.com/watch?v=Tx06rIRgbqE

www.youtube.com/watch?v=PE0SIGByML8

444.hu/2015/01/21/orban-a-csodazongoraban-minden-benne-van-ami-a-magyarokat-jellemzi/
Reggelt, Népek!

Címlapos hír?
@gazoló:
azt még nem mondtam erről a ongoráról, hogy egy kalap szar?

akkó' most

brühüyyy
@Rodeo36:

Kopogós,kolbászzsíros,műanyag?
Mi a baj mester:))))
@guma:

"_komoly gondolatok a tegnapi "szárnyas" erőlködéshez..._"

Válasz (másképp:)

Senki sem hagyja, hogy a mákonyt adja, akármennyi is adagja, s akármi is a cél és a bér, itt, ide, közénk nem fér, és nincs helye, csak felülete, no meg az ordas eszme, azzal házal itt a böszme, de kössz, nem és nem, és újra csak nem, még indok sem kell, mert láttunk már a népeket vesztükbe rohanni a századok útján, s ott virágok nem nőnek a vesztesek sírján, legfeljebb szócikk az enciklopédiában és egy paragrafus a törvénytárban, esetleg térkép a falon, málló csontok fölött halom és a mardosó, kínzó emlékezet... amíg ki nem hal az utolsó magyar.
@parti_giano:

szmájli kő?

Egyébként van egy érmékkel kereskedő cég amelyik szinte szakosodott a veretekkel való átverésre.
Hogy lehet 500/1000-es ezüsttartalmú vereteket kiadni egy sorban?

...meg azt írják 14 vagy 18 karátos színarany bevonatú érmék, stb...
Nem is értem? Persze a zakkantak repülnek ezekre mert óccsó... és hazafias...
@Rodeo36:

Tettél rá célzást, de mire alapozod, hallottad már élőben is?
Jó reggelt mindenkinek!
Kitettem a táblát: Élvezetek háza.
Bugyog a kreativitás kifelé az ablakon.
Jó így kezdeni a napot!
@guma:

Ez egy nagyon helyénvaló vers, de soha nem jutott volna eszembe G-ről, ő ugyanis nem lúzer.
Önként vállalt mazochizmus, amit produkál, " Velem lehet mocskosan és lekezelően beszélni, megalázni, stb.de..", csak nehezen viseli, és természetesen áttolja a felelősséget.
Így jár, aki összekeveri a Hyde Parkot egy klubbal/kocsmával.

Közben @gazoló: jóvoltából Mozartot hallgatok:))
@jaegtoer:

Hahó, ez már-már vers, és nagyon tetszik:))))
@Orica Középföldi: @jöttem: @guma:

Szasztok 'csajok!
Én meg a HVG streame(öblít...) óta Fischer Annit hallgatok!

ISTENI
@Orica Középföldi:

Köszönöm, nekem is:), de ez az átkozott rohanás, és a kelekótya, kóricáló múzsák meg másfele hintik csókjaikat:)

Kellene már írni valamit az asztal fióknak, amíg fel nem tűnik a kiadóknak:)
@jöttem: Tudom, hogy nem beszélünk de ezt azért elküldöm, ha nem nagy baj. :)

Egy 109 éves néni elárulta, hogy mi a hosszú élet titka

Skócia legidősebb embere, a 109 éves Jessie Gallan szerint távol kell tartanunk magunkat a férfiaktól, mert nagyobb gondot okoznak, mint amennyit érnek, valamint érdemes minden reggel zabkásával kezdeni a napot, hogy ilyen hosszú ideig éljünk.

hvg.hu/plazs/20150121_Egy_109_eves_neni_elarulta_hogy_mi_a_hoss
@parti_giano:

" szavaidat alapanyagként használja az éremverde, chrysostomus."

Látom, nagyon jókedvűen ébredtek állatkáid:))))
@jaegtoer: Egy érdekes disszertáció. :)

Jobbik-jelenség. A Jobbik Magyarországért Mozgalom népszerűségének okai [védés előtt]

phd.lib.uni-corvinus.hu/824/
@Gábris szomszéd:

A nőknél lehet, na de a férfiaknál úgy tudom, hogy a hosszú élet titka a jó nők, a pia, és a jó kaják, meg a cigi/szivar/pipa...
Összefoglalva: pia, pina, pipa, még rövidebben: PPP.
@Gábris szomszéd:

Én azért nem írok a jobbik-jelenség okairól, mert nem szeretnék hivatkozási alap lenni náluk.
@gazoló:

Szép napot, neked is! Köszönöm a zenét. El vagyunk kényeztetve.))))
@jaegtoer:

Kurvára elegem van már nekem is az áltörténész 'spindoktorok,egyéb holdkórosok által hintett 'nemisegészenúgyvolt,'másképpértendő,'nemisúgytörtént'vagy 'megsemtörtént kábításaikból,történelemhamisításaikból,amit tukmálnak egyre 'errorházából,médiáikból,könyveikből!!
Van egy régi mondás, hogy tanulj tinó, ökör lesz belőled. No, a szocik ott Zuglóban, ezt úgy látszik nem ismerik:

www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=183587
@jaegtoer:

Weöres Sándor megírta Sebő elénekli:
Ne mondj le semmiről!
www.youtube.com/watch?v=05-m8mxPhmg
@Rodeo36:

inkább egy rosszul hangolt lauberger-gloss kéne.
@Orica Középföldi: :)

"áttolja a felelősséget."

fogalma sincs mi az, ahogy kivettem a sok-sok példájából, linkjéből...

"ő ugyanis nem lúzer."

szereti, ha annak tűnik, mert mindig úgy tesz, mintha értené miről van szó, vagy egyszerűen "kihagy" az emlékezete...

"összekeveri a Hyde Parkot egy klubbal/kocsmával."

hahahaha
néha úgy tesz mintha kapott volna egy külön szószéket és minket elé tereltek hallgatóságnak...
néha meg is sértődik, hogy nem rá figyelünk és még van pofánk másról, beszélgetni is.

(félreértést tisztázva: számomra minden vendéglátással foglalkozóhely, még a sok csillagos is, az kocsma.
ez hosszú történet és a vendéglátós zenészvilággal van összefüggésben)
@jöttem: :)

szépen indul ez a nap!
Ez egy kissé ferde hír, mert az a lényege, hogy a kehi, vagy köhi vagy mi a bánat hiába viszgálódott, jogilag az szart sem ér, mert az ügyészségnek van lehetősége bíróságon kezdeményezni ( és nem megszüüntetni úgy magától, mint ahogy itten írják ) bármilyen intézkedést a vizsgált szervezetekkel szemben. Ennyit arról, kinek, mi a feladata. Lehet, hogy néha túl is lépik a határaikat?

mno.hu/ahirtvhirei/civil-szervezeteknel-es-alapitvanyoknal-vizsgalodnak-1269011
@gazoló:

megbízható vagy! kösz:))))
@jaegtoer:

eszméletlenül jó vagy!:) a kajáidtól csorog a nyálam, megjegyzéseidtől tátva marad soxor a szám! :)))
@hacsaturján:

"tudsz még nekem játszani"
:))))
szerettem azt az albumot...
@guma:

te is érzed? árad a csí.))))
@jaegtoer:
mire alapozod a kérdésed

az az ongora kidobott pénz...
amit hallottam több mint sok

brühüyyy
a héten szerintem kövér mondatét nem tudják überelni:

"„Az alkoholt többek között az különbözteti meg a drogoktól, hogy a drogfogyasztás törvényileg tiltott” "

www.hir24.hu/belfold/2015/01/22/kover-kiall-a-parlamenti-ivaszat-mellett/
jó kis gyűjtemény

And the Legfájdalmasabb Becsípődés goes to...

orulunkvincent.blog.hu/2015/01/22/and_the_legfajdalmasabb_becsipodes_goes_to
@hacsaturján:

Eddig a legjobb:)) Milyen kreatív vagy rénalmozás közben:)
@gazoló: Ez tényleg releváns volt köszi. :)
@jaegtoer:
Ilyet én is tudok kapásból:
Te nem élhetsz, magyar !– szól az idegen strófa , mert más vallás, más nemzet foglya. Bár hazád a Kárpát-medence, néped el van temetve,sok évezredes múltad dogmáknak bizonyulnak . Ne hidd, hogy ősöd szkíta, hogy királyod Attila, az Isten ostora, hogy lelked, zászlód több ezer éve lobog,hogy testvéred, Hunor, Magor a csodaszarvas után lohol,hogy követi őket a Turulmadár, s Kárpát szent bércére száll. Hinni azt fogod,amit mi mondunk ,írunk és gondolunk érezni azt fogod,amit mi akarunk,élni úgy tudsz, ahogy hagyunk,mert itt mi uralkodunk.
@Imola Helyesi:

azt hittem, a tegnapi "ragyogó színpadot" nem lehet überelni.)))
@guma: D

Ha jól 'emléxem ezt mondta el az egyszer egy márc 17.i Millán,a hóriadó után,ahol ott fagytunk meg mi és a Milla is....
Jaegtor, csak azért írtam, ne temessél már bennünket, nekünk is vannak mítoszaink és nemcsak a Biblia.A mítoszban keveredik a valóság a legendával, mert szájról szájra száll, a valóságalapot pedig régészek, genetikusok, nyelvészek és más tudósok vizsgálják. A mérleg nyelve most a valóságtartalom felé billen.
@jaegtoer: csak idézni tudnám az egységes szmájlirakási koncepció kialakításáért és végrehajtásának koordinálásáért felelős kormánybiztost, batta vidort, aki azt mondta: "száz szmájlit, ezret! csináljatok, csináljatok!"
@jöttem: oszt' milyen színű lámpával világítod ki a tábládat?
@jöttem:
Mindkét véleménynek van igazsága, meg kell alkudni, egyiknek sem lehet kizárólagosságra törekednie.Amíg ez a harc lesz, nem lesz megnyugvás.
@Imola Helyesi:

Székely József, Zalár József, Tóth Kálmán is azt hitte tud olyat,mint Petőfi:))
@Imola Helyesi:

nem hiszem el, hogy ezt te magadtól, saját kútfejből raktad ide.

(melyik tartalomjegyzék segített? megszégyeníted lassan a googlit hahahaha)
@parti_giano:

csak egy piláccsal. hogy idetaláljunk a nagy sötétségben.
@hacsaturján: magába mindig bízhatom, ha az a híres svalbárdi míveltség összefonódik a réntenyésztő magányával, akkor hegyeket mozgat meg almolás közben. köszönöm.
@parti_giano:

Koreába tévedt múzsáját se feledd:)
@Imola Helyesi:

"meg kell alkudni"

segítek! a XXI században Danikennel alkudozni, te sem gondolod komolyan, hogy partner lenne...
vagy a Petőfi "csontváz" erőszakot követ el a műszereken...

"Amíg ez a harc lesz, nem lesz megnyugvás. "

tapasztaljuk...
@Imola Helyesi:

"Hinni azt fogod,amit mi mondunk ,írunk és gondolunk érezni azt fogod,amit mi akarunk,élni úgy tudsz, ahogy hagyunk,mert itt mi uralkodunk."

Ez lenne a tárgyalási alapotok? Ébredj fel Csipkeróza! Máskor virággal gyere, ne karóval!
Lelki gumicsizmáid nem illenek a mai reggelhez.
@Orica Középföldi:

majd eccer tán írok errül egy episztolát, de mostan ellepte az agyam egy bizonyos hoppál péter nevű kulturgigász, mert nekem még volt ötven forintos operabérletem.
@parti_giano:

nem tesz semmit, timur és csapata állandóan itt sertepertél a háccsó pagonyba.
@Orica Középföldi: valóban, a múzsa hiánya égeti a mester gyomrát, mint a rosszul lefőzött rénkumisz.
@Orica Középföldi:

zsanett kisasszony nekem az alfa és az omega. (és még sokan mások)
@parti_giano:

szójjak-é gyöknyelven, ha mán ennyire kuka?
@hacsaturján:

"eccer tán írok"

Ismerem az eredményét az ilyen kezdeteknek:) Hamvába holt lesz a címe?

***
Aki beengedi az agyába, mi több hagyja eluralkodni az ilyen kulturgigászokat, meg is érdemli.
@hacsaturján: hogy még a gyöknyelvet is bírja?! mondanám: imhola a világ utolsó polihisztora! azért episztoláiban a kuka szót szelekítven alkalmazza, ha kérhetem.
@Orica Középföldi:

mertem remélni, hogy a műfajba köcc bele. ami meg a kulturhéroszt illeti, ő lagzi lajcsi nyelven ostorozza a lagzi lajcsit, ami nekem egy komplett oximoronná involválódott, miszerint úúúú, bazmeg!
@hacsaturján:

Olvaslak benneteket, inkább Alfa Centaurinak tűnik:)
@parti_giano:

imhola tekeri a szampót, vejnemöjnen állandóan kocsmázik, a vasverő pediglen nincsen véle, mert elment gyufáért a cba-ba.
@Orica Középföldi:

ja, kérem, mink nem engedhettyük meg magunknak aszt a fluxust, hogy a túlnépesedés követkesztében leessen velünk a főd.
@hacsaturján:

Még mindig Mozartot hallgatok, közben könnyekig elszórakoztattál, de egyben motoszkál agyamban , na nem Hoppál, hanem az almozás. Tehát irány a konyha.

Mozart marad, tőletek elköszönök:)
Jellemző: Véleménykülönbség miatt jaegtort piedesztálra, engem meg a verembe küldenének.
@Imola Helyesi:

bezony, aranyom így jár aki nősténybéla!
@hacsaturján:
Jaj, pedig még verselt is nekem valaha, ma meg már inkább bélázik . Nem mondja, hogy maga is a fiúkért van oda.
@Imola Helyesi:

Vélemééény?
A stílusbeli különbségekért, aranyom.
Egyikőtök egy szattyánbőr csizma, a másik egy bocskor.
@jöttem:
Kötekedünk? Látom, a ruházathoz sem értesz, nemhogy a költészethez. Voltak így régen is, azért tartottak udvari költőket a királyok is. Dehát te nem vagy király se.
@jöttem: az a bocskor inkább egy használtban erősen viseletes "aranyszarvas" márkájú kínai papucs.
@parti_giano:
Hú, de vicces.... elég parttalan.
@hacsaturján:
Eddig csak boli bélázott, így bulizott magában, és nem bólét ivott közben, viszont az örményeket ledegradálta /lévén, hogy béla állítólag örmény is/, ehhez mit szól, mint örmény zeneszerző nevet felvevő?
@Imola Helyesi:

Mernék én kötekedni veled? Hisz három másodperc alatt sarokba szorítasz a turáni legendáiddal és a megalapozott genetikai kutatásaiddal.
@parti_giano:

echte szkíta műanyag.
@jöttem:
Ne izgasd magad emiatt, a magyar kultúra olyan fényes és magasba szökő, a nyelvünk olyan szilárd ősi, mint az acél,hogy a leghazafiasabbak többsége a bevándoroltak közül került ki.Így nem fogunk kipusztulni minden ellenkező jóslás, vers, prózavers, rap ellenére sem. És ők elfogadták dicsőséges múltunkat is.
@Imola Helyesi:

csillagvirág, hát nem ismered föl a körösztapádat? ejnye-bejnye!
@Imola Helyesi:

"Hinni azt fogod,amit mi mondunk ,írunk és gondolunk érezni azt fogod,amit mi akarunk,élni úgy tudsz, ahogy hagyunk,mert itt mi uralkodunk."

Maradjunk annyiban, hogy lófaszt, Mama!
@jaegtoer:
YESS! Imolabélának egy csokor lóf.szt, meg kettőt a kezébe is!
Sőt, bolseviki pártjának és annak csicskahadának is sok-sok lópéló.
Mondjuk ezek ahhoz is hülyék, hogy észrevegyék, nem csokit esznek Piktoruk seggéből...
"Senki sem hagyja, hogy a mákonyt adja, akármennyi is adagja, s akármi is a cél és a bér, itt, ide, közénk nem fér, és nincs helye, csak felülete, no meg az ordas eszme, azzal házal itt a böszme, de kössz, nem és nem, és újra csak nem, még indok sem kell,"

Erre volt az általad idézett ironikus sor válasz, vagyis rátok vonatkozik, akik ok nélkül náciztok, utána meg trágárkodtok. Neked az a kezedbe.
@Imola Helyesi:

Irományodban, mely szerint: "Hinni azt fogod,amit mi mondunk ,írunk és gondolunk érezni azt fogod,amit mi akarunk,élni úgy tudsz, ahogy hagyunk,mert itt mi uralkodunk." -az ismert körülmények között" ugyan mondd már mi volt az ironikus?

Legfeljebb a válaszom a "lófaszt, Mama!" vehető annak. Gyöknyelvtan szerint persze nem tudom mi a helyzet, de ha kedved tartja, majd jelzed:)
süti beállítások módosítása