Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: index.hu/belfold/2024/03/29/magyar-peter-varga-judit-bayer-zsolt-valas-interju-balhe/ "És ugyanol... (2024.03.29. 14:36) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.01.03. 10:57 Fabius

...és akkor a színészek eljátszották a Híradót

Nem csak az Operaházi tüntetés évfordulója volt tegnap, hanem a hírhamisításé is. Meg is ünnepelték kegyelmesék meg a lakájok méltóképpen. Három éve még csak "nem találta" a stáb a tömeget, de azóta Papp Hírhamisító Dániel lett az MTVA tartalomszolgáltatási igazgatója és híratyaistene, akinél csak az hír, amit ő maga gyártott.

Úgyhogy Hende Csaba ne kurvaanyázzon, helyette tudja meg a pappdanisított köztévé híradóból, hogy a zemberek az új rendszert látva igenis boldogok.

Elmondja neki is Bánhidi Krisztián, a nyíregyházi Móricz Zsigmond színház színésze, mert nálunk ha az utca népe nem repes, akkor mindig van egy "színész úr" aki helyére lép bérmosolyával. Micsoda pech, hogy az ország legnézettebb szappanoperája az RTL-en fut, és nem érhette meg ezt a korszakot a Szomszédok...

szomszedok8.jpg

518 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr167035983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

remélem olyan is lesz, amikor színészek játszák el az atyaúristeneket.
@Penivaldes:

Szia peni!

Visszanéztél Gumához??:))
oda volt írva a bánhidi krisztián mellé, hogy "színművész"? nem? miért, nincs kossuth-díja? nincs? akkor jóvan
@Secnir:

"miért, nincs kossuth-díja?"

Ezt a hiányosságot pár ilyen remekbe szabott alakítás majd megoldja idővel.
Még két hónap, és 200 ember is remekül tud itt egy egész országot alakítani. 150 Fideszfan és 50 színész csodákra képes. A többi médiumot meg felvett kép- és hanganyag alapon 700 Ft/Mb alapon adóztatni már igazán nem nehéz.
@Fabius:

Mit érdemel szerinted, aki Margot Robbie testére ráfotosoppolja Selmeczi fejét??? Eh???
@miva?:

Én levezettem tesómnak, hogy csak havi két doboz sör.

Ettől egy kicsit idegesebb lett.
@Penivaldes:

És egy gekkófejet teszünk a helyére.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Nemtom, mit? Fotóbolt-Pulitzer emlékdíjat? :-D
Öröm az ürömben, hogy ma reggel sikerült online pest megyei matricát venni.
@parti_giano: nem szoktam horror filmet nézni, mert félek közben a szomszédtól.
@parti_giano: naná, nagyon ijesztő tudok lenni hajnali háromkor
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Havi két megánál oké a megállapítás, de akkor a hubblesite.org tilos :D
@Gábris szomszéd:

"Öröm az ürömben, hogy ma reggel sikerült online pest megyei matricát venni."

Igaz, azzal csak online utazhatsz majd.
@miva?: na és az sem mindegy mekkora az a doboz
Nem az útdíjhoz tartozik, de akinek a lakására devizahitel van felvéve, segítségül nézze meg, bár én mintha azt hallottam volna, hogy kötelező forintosítani.

www.youtube.com/watch?v=FbNpCLmsov8
...színház az egész világ és színész benne minden férfi és nő... Vmi sékszpír írhatta.:-)
@miva?: színház az egész világ, a közhely szerint. a statisztákról nem beszél.
@GluGluGlu:
Amatőr volt, amiket ma a mindenféle minisztériumokban írogatnak, na, az valami.
Te meg itten sékszpírezel... :(
Annyi hülye sincs összesen sékszpírnél, mint errefele, egy minisztérium osztályán.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Kinevezést a hazudos danika keze alá! Képzeld el, miket tudnának ezek alkotni! :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: érted te a viccet, csak nem szereted:-)További szép napot!
@Fabius:
nincs kecmec, alapítani kell egy alternatív kossuth-díjat, és aki megkapja, az alternatívan szerepelhet a magy. csász. és kir. tévében. alternatív szereplés módja: kikockázott fejjel elsétálhat a riporter mögött. kérdés: mi legyen a neve, és ki szavazhat rá?

elnevezés:
[] orbán-díj
[] jellasics-díj
[] orbán-díj
[] görgei-díj
[] igazmondó alcsúti juhász-díj (én kérek elnézést Váradi Andrástól)

szavazók:
[] a blog.hu-ra regisztráltak
[] a blog.hu-ra regisztráltak, kivéve a lendvay-utcai IP-címről érkező szavazatok
[] a blog.hu-ra regisztráltak, kivéve az mszp-székházból érkező szavazatok
[] orbán viktor
[] bárki
[] akárki
[] bárki, akinek a családneve orbán
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: elsőre azt olvastam, hogy nemzetközi körözési listán.
az orosz medvét megelőzni nem kell félni jó lesz
@Penivaldes:
Arra is lesz még igény.
Vahy mint dúvadot körözik és az orráért adnak 2 töltényt, meg 50 Forintot.
Parkolási díj, út díj, megyei matrica úgy általában. Az hogyan van, hogy közpénzen létrehozott utakon még a használatért is fizetni kell? Könyörgöm, nem is egyszer már fizettem. Benzin árában benne vannak a km forintok, Szja, hipa, ÁFA, béfa ...

Közterületi parkolásnál a leginkább tetten érhető az anomália. Kisvárosomban a közterületen szabadon és ingyen autózhatok, de ha ezen a közterületen parkolok, akkor azért fizetni kell. Autómat nem őrzik, télen a havat nem képesek a köz területéről elszállítani, de fizessek éves bérletet? Mire? Mit kapok érte cserében? Semminél is kevesebbet.

Az autópálya esetében még érteni is vélem a többlet szolgáltatást, pl minden körülmények között biztosítják az utak járhatóságát (pár éve március 15-i hóvihart leszámítva lényegében igaz), gyorsabban utazhatok, nincs kereszteződés. De.

Nem annyit kéne fizetnem, mint amennyit használtam? Mert hogy szerintem ez az igazságos és hatékony rendszer.
@rdos: de annyit kéne fizetned amennyit használtad.
@Penivaldes:

Az enyémet úgy hívják. Pedig amúgy lány. :)

@Fabius:

Cyber-Herosztratosz Nagykereszt a Lófasszal. :)

@rdos:

Miért, az hogy van, hogy húsz éve az én, meg a munkáltatóm létező összes gatyáját lehúzzák adóra, TB-re, anyámkínjára, aztán ha holnap bezárják a munkahelyemet, másnap mehetek az árokpartra aranysakált kaszálni?
@GluGluGlu: @Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Az idők méhében vajúdott az útdíj, s várta, hogy világra szüljék.

- H .Shakespeare -
Semmi meglepő nincs abban, hogy a köztévé közpénzparazitái hamisítják a híreket és béralakokkal csinál riportot.
De az azért igen, hogy a megsarcolt és újabb bőrrel lenyúzott sötét birka tényleg örömmel a képén jön ki az ügyfélszolgálati irodából, hogy sikerült végre hosszas sorbanállás után megvennie az e-matricát...
Őszintén mondom, az ilyet tovább lehet és kell is nyúzni.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Igen, bárhova nézünk "törvényesített", bűnszervezetben folytatólagosan elkövetett köztörvényes bűneseteket látunk. Egy olyan bürokratikus - átláthatatlan feltételrendszer a mindennapi létünk velejárója, ami a módszerváltás után csak fokozódott.

Tedd olyan magasra a lécet, hogy senki se tudja átugrani, a "havernek" meg megengeded, hogy átfusson alatta. :-(
@huzzadneki shakespeare:
Sorry, az összehasonlításért.

A plázák mikortól zárnak vasárnaponta? Ahogy elnézem most a győrit, itt ritka nagy kurvaanyázás lesz, minden oldalról, amennyi nép van.
Bár... ha ezek mind templomba mennek vasárnaponta a pláza helyett...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: nagyrészük karácsony napján is ott lenne...ennyit erről
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: ...s akkor lon templomot epit a Market meg a Kozgep a stadion melle. majd az baranyok betereltetnek…
@Secnir:

El tudnék képzelni >kivéve a gyevi bíró< díjat is. Kizárólag haveroknak.
@Secnir:

Névre javaslatom:

- Papp Dániel Tisztikereszt Polgári Tagozat

a díj maga:

- mellkasra tűzhető köcsögduda lófaszvesszővel

Ítélőbizottság:

- bloghu userek és Orbán Viktor
Amúgy ismételten bujjék mindenkibe!
Idén még nem írtam ide.
Asszem.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

De, írtál. De jobb is, hogy nem emlékszel.

(vicceltem! :D)
Úgy vélem, a színész úr is az utca népéhez tartozik, azaz ő is elmondhatja a véleményét bármikor. Piti trükk, de még elmegy, és különben is akár vissza is üthet.

Az viszont, hogy Veszprém kapott közpénzből(!) 800 milliót, mégpedig a 2/3-ra nézve sorsdöntő választás előtt, szerintem bűncselekmény. Akkor nem lenne az, ha minden hasonló város arányosan ugyanannyit kapna, és akkor lenne csak egy sima választási csalás, ha a FIDESZ pártkasszából adták volna oda, viszont tudomásom szerint az utóbbi két lehetőség a valósággal nem korrelál. Ha tévedtem volna, elnézést érte, ha nem, a kormány feljelenthető.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Tudomásom szerint március idusán zárják el érckapoccsal a vasárnapi vásárlás lehetőségét.
Én is köpködök majd, mert hétközben látástól-mikulásig, szombaton meg eddig is nagy volt a torlás.
Ahhoz azért kell gyomor és agy, hogy ehhez hasonló ötlet kipattanjon a fejekből, Zeusz és Pallasz Athene jelenthet a lánglelkű csinovnyikok találékonyságának, pl ez a cöf távirat is maga a csoda, a királyi riportokról nem is beszélve, bár meg kell mondjam, nekem a hírolvasó fiatal faszi is nagyon tetszik, micsoda kellem, micsoda hajbókolás, micsoda tisztelet, nyálcsurgás, nem is nagyon hiszem el, hogy természetes úton jött a világra, amennyiben mégis, úgy az evolúció egyik csodája
@Fabius: A főni nem létezik ott, ahol a pórnép. Lófaszhoz szebben passzol Rsi, vesszőhöz GFG, köcsöghöz Szíjjártó, vesszőhöz Habony.

Egyéb ellenvetés nincs!
@vakapad: bűncselekmény, sima sikkasztás
@huzzadneki shakespeare: A hidegre való tekintettel a bundának ott helye is van.
@MZ/X hip hip hurrá: meghallgattam az általad feltett videót és.....futni kellett egyet, hogy megnyugodjak
@miva?:
Röhögném, ha ennek ellenére is bukfenceznének.
Nyúlna a pofájuk, mint Riga belső.
@KÁTÉó53éúétr6: OK! Csak vigyázz a szívedre:-)
Mert, hát az egészségügy:-( is..
@Habakuk000:
+hatalommal valóvisszaélés,hogy is van ez a btk.-ban?
@bioLarzen: Ez az online-utazás kurva jó! Gratula!
@bioLarzen: Hát nem online utazás volt, hanem valós. Amúgy nagy szívatás, hogy hiába díjmentes a Megyeri híd, ha átmész rajta mondjuk Budakalász felől, csak Újpest felé tudsz kihajtani. Ha ott nem térsz le onnantól már fizetős.
Semmi csodálkozni való. Nem jött be az internetadó, gyorsan valahonnan be kell szedni a pénzt. A híradásokban látható, hogy még boldogok is az emberek, hogy csak 1 ó kell várakozniuk a matrica megvételére, és ez nem közszolgálati híradóban látható. A birka népet még nem tudom hogyan lehet fokozni.
Új országot? Milyet? Kik? Miből? Ugyan, fiúk!

Új rendszerváltás, új alkotmány, új köztársaság. Jézusom! Az új ellenzék máris elsüllyedni látszik a tehetetlenségben.

444.hu/2015/01/03/uj-orszagot-milyet-kik-mibol-ugyan-fiuk/

"Nem volt itt semmi elképzelés, nem hogy stratégiai, semmilyen sem..."

mandiner.hu/cikk/20150103_balogh_akos_gergely_europai_koztarsasagi_demokraciat_a_mostmi_uressege
Ők buktatnák meg az „Orbán-rezsimet”? Bemutatjuk az új ellenzéket

youtu.be/UJWohedUbuA
ha már a fostalicska ekézi a tegnapi eseményt, ehhez akár up-t is beveti, az ilyen hozzáállással csak még taszítóbbá teszi a haverjait, linkelnék egy véleményt.

www.facebook.com/notes/k%C3%BCrti-g%C3%A1bor-dezs%C5%91/most-mi/10204217159402814

a cinkről jutottam hozzá, de érdemesebb előbb kommentár nélkül nekimenni, persze a cinken hozzáfűzött gondolatok sem rosszak.

cink.hu/nincs-utanpotlas-nullarol-indulunk-1677233474
@MZ/X hip hip hurrá: tényleg birka....még boldogok is, hogy megvehetik a matricát, pedig ebben az esetben a polgári engedetlenség is könnyen megszervezhető lenne.
@parti_giano: Gond egy szál se szarzsák. Hajrá fiúk. :)

"Ne higgye senki, hogy 2015-ben nem lehet néhány tízezer embert kihajtani Budapesten Orbán Viktor és Lázár János ellenében. Lehet. De ez még nem siker.
Lehet szervezni a Facebookon különböző kreatív, de már inkább gyerekes és röhejes csoportokat Monty Python-i magasságokba lőve ezzel a saját céljaikat, lehet komolytalan performanszokat tartani pár száz pfujoló előtt, alapíthatnak még legalább két tucat "soha nem alakulunk - egyelőre - párttá civil mozgalmat", de az ország nagy része - akármennyire is elege van Orbán Viktorból, Lázár Jánosból és a csatolt részekből - azt fogja érezni, nemhogy továbbra sem alternatíva, de még az eddigieknél is komolytalanabb társaság szerencsétlenkedik a magyar baloldalon.
És hogy mindezeket tetézze, január 10-én jön a következő tüntetés: szinte látjuk magunk előtt a főváros utcáit elfoglaló tízezrek erejét: utcára vonul ugyanis a "Tüntetés a gyülekezés Fidesz általi korlátozása ellen - az Összefogás Napja" című tüntetésen a "Demokraták a gyülekezés jogának korlátozása ellen" nevű Facebook oldal és követői, amelyet amúgy az "Ország Gyűlése Mozgalom" hozott létre.
Hogy ez ne legyen elég: ezen a megmozduláson a Jobbik és a Fidesz kivételével minden párt saját jelképeinek használatával jelenhet meg.
Itt a vége gyerekek."

jobbegyenes.blog.hu/2015/01/03/mostti
@parti_giano: nincs alternatíva, mert valljuk be a nép nagy része nem is akar valódi változást. hozzászoktunk ugyanis a láphoz..
@Gábris szomszéd: eh? látom, ezek szerint up megint magas volt neked, de szerencsédre a haverjaid szádba adják a gondolataidat.
igen-igen sajnálom, hogy nem jegyeztem meg a forrást, és szégyenlem is, de nem jegyeztem meg, öregszem, vagy mi a fasz, ez van, de már mindegy. A szinész úrra mondott valaki egy akkora riposztot, hogy azóta is elfog a röhögés.

Azt mondta a szinész úr - állítólag - hogy ő megvette a Szabolcs-Szatmár megyére vonatkozó matricát. A riposzt:

"ezek szerint a művész úrt nem akkora tehetség, hogy más megyékbe is utaznia kelljen."
@parti_giano: Azért téged sosem tudlak felülmúlni nyugi. :)
@MZ/X hip hip hurrá: :)

eszméletlen és közérthető ez a videó! nálam holnap lesz a "placcon"!

(én úgy emlékszem volt valaha blogod, nagyon jó humoros írásokkal. jól emlékszem?)
@DarthVader: vagy pedig azt Szeles ionizalt meghajtasu raketaival teszi…
@KÁTÉó53éúétr6: elképesztő az egész, de a kulcs mondatok elhangzanak.
hogyan szocializálódtak az emberek és mit hisznek el - kinek!

ez a rejtély kulcsa, amiért még önmaga védelmében sem lép meg semmit az egyszerű emberke...
@parti_giano: Kb. fingod sincs róla, de megsúgom nem egy elmúlós fajta.
@parti_giano: tegnap már tahósítottam a csimbókot, de mindig visszamászik:(
@Gábris szomszéd: folyamatosan! és az a baj, hogy vagy nem veszed észre, vagy direkt csinálod.
@Habakuk000: @parti_giano:

Kárörvendően,rárántott a fidesses 'és-vagy nyilas haverjaival,hogy milyen jó,hogy ennyire nem jó:))
Én meg 'rárontok a tahótlanítóra,mert Újévre nekem is valahogy előmászott a klotyóból 'nyilaskánk:((

kepkezelo.com/images/t7q330wv9v8w1n707iph.gif
@taga20: Az feltűnt, hogy én nem baszogattam senkit? :)
@Gábris szomszéd: ha a baszogatást most a valódi értelmében tekintjük, akkor igen. mert a szó szerint vett felláció a műfajod.
@Habakuk000: anno jóapám úszott a balatonban, mikor űzőbe vette egy lebegő kula. minél jobban menekült, annél jobban követte (rohadt fizika). tudom, ez nem volt most vigasztaló.
@parti_giano: Akkor fordulj szeretettel mondjuk Újpetihez a 444-nél. Remélem magadtól is rájössz, hogy miért. :)
@Gábris szomszéd: angyal, te a sírba kergecc egy csomó arcot itt, többek között sírt is. ez az igazi baszogatás:))
@Gábris szomszéd: most minek bizonygatod, hogy képtelen vagy szöveget értelmezni?
@Penivaldes: szeressük, de mi köze a szeretethez angyalnak?:))
@parti_giano: Jaja én még azt sem tudok, de legalább a libsi médiák tudják, hogyan kell "hitelesen" tájékoztatni az ország közvéleményét. :)

A balos médiaorgánum nem hazudtolta meg saját magát. Egy elcsípett beszélgetést a HVIM-es vezető és a rendőrök közt sikerült a feje tetejére állítania, és írásos formában azt közölték le, hogy Barcsa-Turner késsel érkezett a rendezvényre. Ezzel kapcsolatban a mozgalom társvezetője az alábbiakat tette közzé Facebook-adatlapján:

"Kés-sztori: Valóság kontra tudósítás. Mi is kinéztünk a baloldali csürhe, Che Guevara-zászlós tüntetésére. "Természetesen" a zsaruk igen hamar kiszúrták a csoportunkat, így mi nem jutottunk a színpadhoz közel... Igazoltatás, majd ruházatátvizsgálás (nem motozás, az kicsit több). Kérdezik a kékek, hogy van-e nálunk kés, vagy bármi egyéb illegális eszköz, ha igen, akkor adjuk át nekik előre. Én megjegyeztem, hogy előrelátó voltam és a késemet és a fegyveremet is otthon hagytam (engedéllyel viselt gáz-riasztó fegyver). Az ATV helyszínen lévő tudósítója (akivel közben a Hitgyüliről is beszélgettünk), megkérdezte, hogy miért hordok kést, mire elmondtam neki, hogy a cigánybűnözők ártalmatlanítására. Ebből született ez a tudósítás: "Az igazoltatás után kipakoltatják a korábban kivezetett (ellen)tüntetők zsebeit, majd meg is motozzák őket. Az egyik férfinál kés van. Állítólag nem akart balhét, békés tüntetésre jött, csak fél a cigányoktól, ezért van nála kés. Több társával együtt ő is a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Tagozatának tagja." Gratulálok, Kürti Szabolcs (ATV)!"
@taga20: Figy öreg. Ha van itt valaki, akit aztán tényleg nem kell itt félteni, akkor az szőr. :)
@Penivaldes: oké, eszt tudom:) te meg egy földre szállt angyalka vagy :)))
hamá nyalunk egymásnak, ako csináljuk teljes erőbedobással:)))
@guma: guma! az egyszerű emberke a saját védelmében soha nem tesz semmit egyedül. Ezért valakinek el kell hinnie, hogy tehet és mit. Ám amint van valaki aki elmondja, hogy mit tehet és miért, azonnal elkezdődik a hiteltelenítés, nyafogás, és újra a hatalomra figyelve bénán kell állnia
@Gábris szomszéd: nem, te nem bántasz senkit, hanem egyszerre mindenkit na most jön a tahógomb
@Gábris szomszéd: apám, te tényleg komplett hülye vagy! egy ilyet berakni? te tényleg nem érted ezeket a trógerokat? benne van a sztoriban, hogy átévé szar és má baszod föl ide.
"Az egyik férfinál kés van. Állítólag nem akart balhét, békés tüntetésre jött, csak fél a cigányoktól, ezért van nála kés. "
gondolom mindenki késsel ment, me mindenki fél valakitől! gondolom te is avval szoktál tüntetésre menni. angyal, eszednél vagy???
Addig nem lehet boldog, míg nem lesz zebrahasználati díj és járdakoptatási adó!
@jöttem: nyalhatok neked is? bírom még:)))
@parti_giano:

"Végül a legfájdalmasabb, amit még soha el nem fogadott tőlem senki, mert ez elsőre és ebben az állapotunkban elfogadhatatlan... Nem biztos, hogy a mi életünkben lesz sokkal jobb, viszont lehet jobb a gyerekeinknek. De csak akkor, ha kikapcsolva a megszerzett lapostévét, először végre magunknak valljuk be, majd elmagyarázzuk nekik is hogy mit rontottunk el, mit tegyenek másképp. Ha van felismerés, akad tanulság is bőven, és akkor nem lesznek a gyerekeink az újabb, még inkább elveszett generáció. El kell magyarázni nekik, milyen szerencsések, hogy szavazhatnak, szerveződhetnek az utcájukért, a városukért, a bicikliutakért, a szegényekért, betegekért, vagy csak egymásért, mert a mi szüleink ezt nem tehették. A mi hibánk így bölcsességgé válhat bennük, és nekünk ez is lehet megélhető, igazi boldogság. Szóval bármilyen bárgyún hangzik, beszélgetni kell. Nem Orbánnal vagy Gyurcsánnyal van harcunk, sőt, inkább az összes politikusunk mi magunk vagyunk. Épp úgy fognak változni is, ahogy mi. Úgy lesz diktatúra vagy szabadság. Ha félünk bármelyiktől, akkor magunktól félünk. Minden rendszert a nép termel ki, akkor is ha később nem tetszik."

Azt hiszem, ez a mélypont. El kellene rugaszkodni, indulni felfelé. Egymás hibáztatása, a csodavárás és a kiábrándultság helyett.
@taga20: Öreg te most visszaidézted az ATV hazugságát. Miért nem olvasod végig az egészet? :)
@taga20:

Nem adtam rá okot. :)))
@taga20: Amúgy mijafasznak idegeskedsz, amikor csak beszélgetünk? :)
@jöttem: úgy tűnt azé igény lenne rá:)))
@Gábris szomszéd: ha te bedobsz ide valamit, azon má régóta nem húzom fel magam, me tudom, hogy baromság:))
@taga20: Nagy kő esett le a szívemről. :)
@taga20:

nyalhatok neked is? bírom még:)))

Van még kapacitásod? Jöhetsz hozzám is, csoki- pisztácia:)
@Gábris szomszéd: "Én megjegyeztem, hogy előrelátó voltam és a késemet és a fegyveremet is otthon hagytam (engedéllyel viselt gáz-riasztó fegyver). Az ATV helyszínen lévő tudósítója (akivel közben a Hitgyüliről is beszélgettünk), megkérdezte, hogy miért hordok kést, mire elmondtam neki, hogy a cigánybűnözők ártalmatlanítására. "
angyal, normális ember nem visel kést, vagy más fegyver, akár náci, akár cigány. kést a kajálásnál használja, fegyvert meg a lőpályán. zöd?
@taga20: én is hordok bicskát, bajort, akkora mint egy 2/3 kenyérvágó kés, az mondjuk sokat elmond a franciák alaposságáról, hogy kétszeri vagy háromszori motozás során se találták meg, s nekem is már csak a stadionban jutott eszembe:)
@Habakuk000: rohatt náci!:)))))))
azé értetted amit angyalnak akartam mondani?
nekem is van szalonnázó késem, még a katonaság alatt vettem. de ha elmegyek valahová, a következő van nálam. lakáskulcs, sluszkulcs, mobil, bank és egyéb kártyák. ennyi!
ja és a biofegyver a gatyában:)))))
@taga20: mi a picsa az a biofegyver?

Pukizgatni szoktál nemszeretem helyeken?
@taga20:

biofegyver a gatyában:)))))

Nehogy lédúsra ereszd:)
Most bundáztak le 3 választást azt hiszik évekig azt csinálnak ami eszükbe jut,az unijó meg tolja alájuk a zsét,mult évben 1600 milliárdocskát...Fejem se fájna ha ilyen ellenségeim volnának.
A Propeller felzárkózott a "holnaptól máshogy volt" kirakatforradalmáraihoz.
endresy.blogspot.com/2015/01/net-emlek-franya-gerinc-atka.html
@Habakuk000: ja, pont erre gondoltam!
vagy pont nem erre:)
@toportyánzsóti: te soha nem pihensz? lazícs, me görcsös leszel:)
@tristen2005: aszt vágod, hogy a puskaport szárazon kell tartani?:)))
@taga20:
Jóvanna! Nem bánom. :))
@jöttem: Pfuj!!!Tiszta pornográfia !:DD
@jöttem: Pfuj!!!Tiszta pornográfia!:DD
@ornagy50:
Őrnagyom! Legyen egy kis örömünk az életben! Nincs vezér, nincs program. Marad a pornográfia.:)))
@ornagy50: haver, látom a tiszta dolgok összezavarnak. má éppen szólni akartam, hogy nyalhacc, erre elkezdesz parázni:)))
@taga20: Na mostan el vagyok pirulva !:))
@ornagy50: na azé!:)))
remélem a megyematricádat má megvetted!
@taga20: Nem vagyok olyan kapkodós fajta!!
(ez Nálunk Szentírás!):)))
@taga20:

ilyen az, ha egy finom nő felpörög :))

www.youtube.com/watch?v=oiYONCcTa2E
@ornagy50: ako a csajok bírnak, mi?:))
@jöttem: jó, igazán jó, de a nonplusultra, az ő:)
egyszer szembe jött velem egy benzinkútnál, de nem mertem megszólítani. máig bánom:)))

www.youtube.com/watch?v=TqmManfUlk0
@taga20: Na azzé Te se lehetsz CSÚNYA!!:DDDDDDDD
@ornagy50: én paraszt vagyok, ez a szekszepilem:)))
@Gábris szomszéd: dugnám. ki ő, mé dobtad fel?
@taga20: Ajjaj hát a führer felesége. :) Ja semmi extra csak kíváncsi voltam a véleményedre.
@ornagy50:

Nagyon szeretem ezt a dalt. Kíváncsi vagyok, a mai fiatalok hogyan dolgozzák fel ezt a hazug világot, amiben élnek.
@taga20:
taga a nyuszi. ez új nekem. :)
@Gábris szomszéd:
Nem. Sosem hallgattam ilyeneket.
@Gábris szomszéd: persze, hogy mindenki emlékszik rájuk!
vidd innen eszt a szemetet!
www.youtube.com/watch?v=3V407AIMyyA
@dr. jenőke (jenőke): mi a fasz van itt? nem az első? ki volt az a szemét tróger, aki első lett?:)))
@taga20:

Húú, de jó hangulata van! Nem ismertem.
@Gábris szomszéd: haver, nem tucc kibújni a farkasbőrből. csak röhögünk rajtad és átlátunk rajtad, és észre se veszed:)))
mindennap leleplezed magad!!!!
@Gábris szomszéd:

Nem szeretem az ilyesfajta romantikus magyarkodást. Ha igényem van visszatérni a gyökerekhez, népzenét hallgatok.
PL. Sebestyén Mártát.
www.youtube.com/watch?v=3IkgXNUZurM
@taga20:
.
Putyin pottyant az első helyre.
Hitted volna?
@taga20: Azt mondtam már milyen fasza lenne itt ha én lennék a farkas? :)
@dr. jenőke (jenőke): Persze hiszen ez egy közismerten pártatlan szervezet. Vagy még ezt sem tudtad? :)
@jöttem: ha ő, ako ez nekem a csúcs! ebbe minden benne van, én is.
:)
www.youtube.com/watch?v=RNU2rTn161w
@Gábris szomszéd:
Mi adja a bátorságot, hogy az kérdezd: ezt sem tudtam?
Miről feltételezed ezt?
@dr. jenőke (jenőke): aszt vágod, hogy költői volt?
gondolom szarajevóban is gyurcsány kottájából zenélnek! ez alap?:))
@dr. jenőke (jenőke):
Pedig mit dolgozott. Az a sok milliárdocska, erre a maci meg...
@Gábris szomszéd: szászor-ezerszer! ismerünk, mint a rossz pénzt!
angyal, mennyé a templomba, ott még vannak szüzek, akik bekajálják a cukrosbácsi dumádat!:))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: jodamester beelőzte? a kurvaéletbe, mindig csak a második lehet:)
nem baj, este ha hazamegy, kibassza a kert kaput és átlép egy más világba. lefekszik a fűbe, csak ő, csak egyedül, sehol egy talpas:)))
@taga20:
.
Kicsit magas piadeszkára helyezted a kérdezőt.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: én mindent tudok! vitya, vona, gábris putyin pincsijei. valaki kap csontot, valaki remél:)))
mé nem eszkimónak születtem? ott a vendég megkapja a vendéglátó feleségét ágymelegítőnek:))))
@taga20:
Hát igen!!!

A másik nagy kedvencem Cseh Tamás
Tíz év múlva
www.youtube.com/watch?v=u7aScNDaDCI

Hallgasd, mit alkotott belőle az Ando Drom, Cseh Tamás 52. születésnapjára.
www.youtube.com/watch?v=JvCtFDowRhI
@dr. jenőke (jenőke): Miért kéne bátorság, hogy kérdezzek tőled? Nézzek ki esetleg az ablakon, hogy itt áll -e a fekete Pobeda? :)
@taga20: "mé nem eszkimónak születtem? ott a vendég megkapja a vendéglátó feleségét ágymelegítőnek:))))"

Te figy. Itt a blogon jól emléxem, hogy FAB a vendéglátó? :)
@jöttem: Ha már Cseh Tamás.

youtu.be/dLo2MLNxV_s

Csak hogy taga tovább tudjon tetszelegni a nagy leleplező szerepében.:)
@dr. jenőke (jenőke): bocsánat, aszt hittem asztalos vagy:))
egy jó kis akasztás. egy brancs maguk:))
www.youtube.com/watch?v=QA9Bp_TkQvY
@Gábris szomszéd: te gábris, érted a szavak jelentését vagy nem zavarnak a szavak jelentése? mikor teccelegtem a nagy leleplező szerepébe? ha arra gondolsz, hogy a szart a fejedre borítottam, aszt amit mindannyian összegyűjtöttünk.:)
@taga20: Nem dehogy. Arra gondolok pld., amikor a farkasbőrökről kezdtél el értekezni. :)
@taga20:

Ó, hagyd! Valakit mindig meg akar szúrni. Esetleg ki akar valamit hirdetni.
Valamit mindig akar.:))
@Gábris szomszéd: gogolák elvtárs, nem vetted észre, hogy a ruszkiknál mindenki iszik?:)
gábris, gyenge, gyenge fasz vagy.
de bírlak:)))
@jöttem: "Valakit mindig meg akar szúrni"
eszt momentán nem vettem észre a pár éves ismeretségünk alatt:))
@Gábris szomszéd: na látod, ez a te hibád! még rendes ember is lehetnél:)))
@Gábris szomszéd:

"_@parti_giano: Kb. fingod sincs róla, de megsúgom nem egy elmúlós fajta. _"

Bizony nem, feszt újratermeled, de hogy még hivalkodsz is vele?!
@dr. jenőke (jenőke): nyertél, de a gyereked jól mondta. olyan vagy, mint egy fityeszes:)))
www.youtube.com/watch?v=j8V1cl3xDPY
@taga20: Azt meséltem már, hogy mindig szerettem Oliver Stone Oscar díjas rendező filmjeit? Szerintem ez a műve is emlékezetes lesz. :)

orientalista.hu/oliver-stone-uj-filmje-ukrajna-a-cia-puccs/

Persze ez se rossz, sőt.

youtu.be/Byc4hGCpI-U
@taga20:
hát én igen. a nekem írt válaszával beleszúrt már sír-be, beléd és még sorolhatnám.
általában egy-egy utalással hátulról-mejjbe.
igazi gerinces hozzáállás. :))
@Gábris szomszéd: angyal a kurvaanyádat, majd ha putyin és pincsijeiről oliverszton forgat valamit, ako érdekel ez a szar alak. addig mennyé szibériába a bedarált független tévébe segéd bemondónak!
broáf!
@jöttem: félre értettél! én arra gondoltam, hogy valami csajt:)
szerinted egy ilyen szar alak, valakit meg tud karcolni?
@taga20: Szeretnél te olyan szar lenni, mint mondjuk Stone. :)
Te mindig arra gondolsz? :)))
Csak addig, amíg rá nem jössz, milyen.
@Gábris szomszéd: nem voltam világos? nem szeretnék sem oliverszton, sem szarfaszú dipárgyiő, sem vitya, sem vona, sem rodmen aféreg! tudom nem érted, mert az egyházad ezeréve ilyen szar alakokra alapoz! nem szeretnék te lenni. zöd?
@jöttem: nem mindig. mikor hajnalba felébredek, ako azon agyalok mit kell aznap megcsinálnunk. ha hiszed, ha nem várom már a hétfőt:)
@taga20: f-35 mond valamit? csak mert hobbim
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: ez is egy rohatt áruló! mi vagyunk europa élcsapata, ez az öreg faszi meg itt kekeckedik:))
@jöttem: Nyugi én sem csüggedek, amikor engem szintén "egy-egy utalással hátulról-mejjbe igazi gerinces hozzáállás" keretében osztogat itt a jónép. Persze az már neked sem szokott annyira szemet szúrni. :)
@nincs_itt: mond. és te mit akarsz mondani?
mindig kérdezem magamtól, hogy nincs itt mé nem a lada gyárban melózik és vlagyivosztokban lakik?
jó én se berteszgádenben lakom:)))
@nincs_itt: Erre gondoltál esetleg? :)

Ha csak az elköltött közpénz mennyiségét nézzük, az amerikai hadseregben sokkal-sokkal nagyobb mutyik és mellényúlások vannak, mint az utóbbi évek legnagyobb médiaérdeklődést kiváltó botrányaiban. De míg a bebukott bankokról vagy a rosszul működő napelemekről szívesen olvasnak az amerikaiak (hiszen magukhoz közelinek érzik a témát), az nem érdekli őket, hogy az amerikai hadsereg eddigi legnagyobb fejlesztésében, az F-35 közös csapásmérő vadászrepülő kidolgozásában eddig annyi pénz veszett el, mint a teljes iraki háborúban. És az F-35 még mindig nincs készen.

Már a hetvenes évek vége óta gyártják, így a kisebb fejlesztések miatt mára az A-10 lett az USA hadseregének legolcsóbb és legkevesebb pénzből fenntartható pilóta által vezetett repülője. Csak a Predator-drónok olcsóbbak ennél, de abban ugye nem ül pilóta.

Az amerikai hadsereg mégis lecserélné a repülőt az F-35-ösre. A F-35-ös lényege az lenne, hogy egy repülő egyesítené magában azokat a tulajdonságokat, amik miatt az USA három haderőneme különböző repülőket használ. Működtethető lenne repülőgép-hordozókról, képes lenne az A-10-eséhez hasonló harci támogatásra, tudna függőlegesen emelkedni és ereszkedni, ahogy a helikopterek, és alkalmas vadászgép lenne légi ütközetekhez is. A gond az, hogy ezekhez pont egymással ellentétes tulajdonságokra van szükség. Egy rendes vadászgép például gyors és könnyű, egy csatarepülő viszont nehéz páncélzattal repül és brutális.

Az F-35 projekt eredménye egyelőre 1500 milliárd dollár (kb. 388 500 milliárd forint, a 2013-as magyar GDP 11,5-szöröse) becsült költség egy olyan repülőre, ami a neki kitalált feladatok egyikét sem tudja igazán jól elvégezni, és néha magától kigyullad.

Így leírva ennek a világ legnagyobb botrányának kellene lennie, de nem az. Sőt, még a nyugat-európai és az izraeli sajtó is gyakrabban ír az
F-35-ösökről, mint az amerikai."

444.hu/2015/01/01/egyre-rosszabbul-mukodik-az-usa-csirkesolyom-hadserege/
@taga20: Hülye vagy? Berteszgáden az még olyanabb mint az M1. Neked színtiszta kénköves pokol, stb. :)
@Gábris szomszéd: angyal, ha nem érted mit akartam evvel mondani, ako fogd be a lepcses szádat! majdnem pofádat írtam, de kulturált vagyok:)
@taga20:

ismerős a reggeli programtervezés. :)))
én is várom már a szerdát. itthon minden rendbe tettem. úgy néz ki, az életem is. :))))
@taga20: Jó látni amikor néha megtalálod a jobbik énedet. :)
@Gábris szomszéd:
ó, te szegény! :)))
ez a liberális csürhe /többször mondtad ma/, már csak ilyen.
beolvas neked, ha megérdemled. :))
@taga20: engem nem kergett a sírba... ahogy a nacccs'os asszony mondta vala: minden nap segít nem elfelejteni, hogy mi az, ami ellen küzdeni kell, amit írtani kell tűzzel-vassal...
@jöttem: gratulálok! így még vidámabban kezdem a hétfőt, hogy egy szerettem sínre került:) (persze nem úgy, mint józsefattila)
küldök neked valamit:)

www.youtube.com/watch?v=AuQHGmNqe0c&list=RDAuQHGmNqe0c
@taga20:
most a talpfákat rakjuk le. :)))
@jöttem: rakjátok! asztán nehogy úgy járj, mint én most, mikor a másik felem megkérdezi, hogy menjünk aludni? erre aszt mondom, hogy persze, persze ez aszt jelenti, hogy itt hagylak benneteket:))
jó éjt mindenkinek!
u.i.: jó jártam, pedig meg se érdemlem:)))
@jöttem: Igen és az olyankor nem gerinctelenség, hanem egyenesen "erény". :)
@taga20:
jó éjt, te mázlista! :)))))
@Gábris szomszéd:
ne nyafizz! vastagon benne van a kezed, hogy a köz így viszonyul hozzád. viseld emelt fővel!
@Sir Bates dö Hól: Hááát ennél sokkal valódibb "küzdelmet" érdemes keresned. Hidd el ez csak vízgereblyézés.
@Gábris szomszéd: nem a személyed, hanem az általad hírdetet ideológiák ellen, te szerencsétlen...
@Sir Bates dö Hól: Fél siker. Már csak arra kell rádöbbenned, hogy nálam nem az ideológia a fontos, hanem egész más. Türelem rózsát terem.
@Gábris szomszéd: ok, igazad van... már a múltkor tisztáztuk, hogy a zsidók megfeszítették jézust, azt ezt kell megbosszulnod... mindenki a barátod, aki üti a barabást választókat...
@Sir Bates dö Hól: Mondjuk abban a történetben a zsidók csak statiszták voltak. Krisztus is azt vallotta sosem a bűnös személyét, hanem csak a benne lévő rosszat kell elutasítani.
Reggelt, Népek!

Címlapos hír?
@Gábris szomszéd:

"_Fél siker. Már csak arra kell rádöbbenned, hogy nálam nem az ideológia a fontos, hanem egész más. Türelem rózsát terem._"

Ha zsigerből jön, akkor egy kicsit rosszabb a helyzet.
@Marcellusca: :-) Érdemes lenne összegyűjteni ezeket az alkotásokat. Gyanítom hogy nagy és lassan még mindig bővülő tárlat lenne belőle. :-)
@Habakuk000:
bűncselekmény ugyan, de nem sikkasztás. Az majd akkor jöhet, ha már befolyt Veszprémbe a zsozsó.
Hatalommal üzérkedés, hatalommal visszaélés, választási csalás, stb. És nem vagylagosan!
@jaegtoer:
Meg mennyiért. Amilyen szar a rubel mostanság...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Korrupt politikusként Orbán megelőzte maz összes Isztáni despotát.
Magyarország jobban teljesít: korrupcióban legalább!
boldog és felhőtlen fostalicska tologatást kívánok így utólag. nálunk svalbárdon after party van, rozmárok dugnak jegesmedvével, háttérben gyürüs fóka népitánc, narválkergetés, beluga kórus, réncsuhajj.
a rubel árfojama a tőkehalakat se érdekli.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Az a legendája, hogy nem pénzért -s talán még csak rubelért sem- teszi.
Viszont amennyi időt, linket tölt itt, azt csak zsetonnal lehet biztosítani.
@hacsaturján:

Pedig szemmel látható, tisztelt Mester, hogy ama ft komolynak tekinthető változáson esett át.
@jaegtoer: ha nem penzert, akkor penitencia lesz ez, vona pespek rotta ra.
@parti_giano:

Hú basszus, tegnap nagy ívet futottatok a fellációtól a hatvannégyvármegyésekig. Nem egészen tudtam követni a logikáját:))
@kekex:
.
Orbán nehezen viseli, ha csak második bármely versenyben.
Lehetne újraszámolást követelni.
Nem vagyok biztos abban, hogy mai rubel árfolyamon is csak a második helyezés jönne össze.
Küzdő típus.Harcos egyéniség - megfontoltan izgága.
Bocs, ha volt már:

nepszava.hu/cikk/1044048-orban-nem-visz-elore-csak-a-szakadekba/

"Ez a keleti kaland, ami jelenleg zajlik, az országnak nincs hasznára, legfeljebb egy diktátornak, s a nagyon szűk körének. Ennek véget kell vetni.

- Gondolja, hogy ezt a Fideszben felismerték 2015-re?
- Azt gondolom, hogy ennek a rendszernek az ideje többszörösen lejárt, a válság nagyon súlyos, ebből ki kell jutni. Tavaszra ezt a dolgot dűlőre kell vinni: az ország vagy reformista, vagy szélsőséges irányba indul el. Március 15-ig érett lesz a helyzet arra, hogy vagy önként fölálljon Orbán Viktor a helyéről, vagy menesszék. A másik út, hogy a mainál sokkal keményebb diktatúra jöjjön létre az ő égisze alatt. Márciusig ez el fog dőlni"
@guma: Nem, de megtisztelő amit gondolsz. Teljesen zöldfülű és rajongó vagyok:)Mármint Fabiusnak és egy pár embernek, akit szeretek olvasni:-) Erről most többet nem írok mert még magamat is megkönnyezem:-)
@félázsiai nagymagyar: miért pont március 15.? most 1848-ra vagy caesarra asszociáljak?
@félázsiai nagymagyar:

"Amennyiben a lapok újra lesznek osztva, s Orbán a mai bázison nem tudja átmenteni hatalmát, akkor minden félnek fel kell ismernie az együttműködés kényszerét 2015-ben."

Az együttműködés kényszere már több, mint egy éve felmerült. Még mindig csak beszélnek róla.
@parti_giano: Csak feltételezem (mert nem én írtam), hogy az egy szimbolikus dátum. De ha zavar, gondolj helyette március idusát :-)
@jöttem: Lehet, hogy pl. most érik meg rá a helyzet, ill. akkor, amikor az a tét, h el lehet végre zavarni Orbánt és bandáját.
@félázsiai nagymagyar: nem, nem zavar, akkor nem dobom ki az adventi kalendáriumot, csak átszámozom.
@félázsiai nagymagyar:

Nem akarom hasogatni a szőrszálakat, de a tavalyi választások alkalmával is ez volt a tét.
Most is megy a vita arról, mi az elsődleges. OV bandájának elzavarása vagy egy új ellenzék létrehozása.
A mezei polgár, mint én, meg csak azt érzékeli, hogy körbebeszélik az ügyet.
@parti_giano:

Magyar orbárcius néven említi majd a történelem. Ha szerencsénk lesz. Ha nem -akkor is.
@parti_giano: D

Mindig akkorra tör ki a magyarból a forradalmi hevület és akkor akarja kihozni Táncsicsot is a börtönből:)))

-Most saját maga ül ott:(

Valami nagy dolognak kellene még történnie addig különben könnyen 'millába csúszhat az egész!!
@jaegtoer: na, te sem adsz választási lehetőséget. kiskés vitamin helyett fátum tablettát etetett veled reggel?
@gazoló: ah, ismerjük mi a münchausen effektust. a blognak külön szerencséje, hogy ehhez saját bajor tanácsadója van. a kanadaiak meg adják hozzá a szirupot.
@jöttem:

Azért ez a huzavona inkább az egyezség felé húz, mint a vonakodáshoz. A kérdés talán csak az, mi adja meg ehhez a lökést.

A problémák és a vonakodás okainak 'kibeszélése' elkerülhetetlenül szükségszerű s talán hozzásegít a felismeréshez is.
@Penivaldes:

Ez evidens. De az FB-n már egy hete megy a vita ebben a témában. Kb annyi értelme van, mint a "Mi volt előbb, a tojás vagy a tyúk?" elmélkedésnek.
Tegnap olvasgattam kicsit.
A tüntetések szervezői állóháborút folytatnak. Egymással.
A jelenlegi helyzetben szükség van erre?
Miért nem engedték január 2-án a veszprémi Kész Zoltánnak elmondani a beszédét?
Ezt sem értem.
@jöttem: de nem mindenkinek evidens..sokan megakarják /akarták spórolni a piszkos munkát..aztán itt vagyunk.
@parti_giano:

Azok a dódónéi receptek a ludasak!
@parti_giano:

" 48 kell 67-hez. most még 42 van. "

Akkor az 19, tehát egy híján húsz.
@jaegtoer:

Legyen igazad és imába fogalom a neved. Kükü írása elgondolkodtató. Ahogy a félázsiai által belinkelt Lovas interjú is.
Integrálódjanak az erők! Azt a hétszentségit!
Olyan nagy kérés ez?
@jaegtoer: dodó felsége is ludas? matyink mindig huncut volt.
@jöttem:

Előbb minden hibát el kell követni, hogy a végén már csak a helyes megoldásra fanyalodhassunk. Feltéve, hogy lesz rá idő.
@jaegtoer: kész a menetrend, nem kell görcsölni. nyitott ajtókat döngetsz.
@jöttem:

"Olyan nagy kérés ez? "

Igen. Vektorelmélet. A másik pedig mátrix.
@jöttem: a smukandort meg egy néger egy pajszerral megdolgozhatná! vagy valami ilyen vot a ponyvában:)
karancsit meg nem értem vagy értem. megtörték, kell a pénz:(
@parti_giano:

" dodó felsége is ludas? matyink mindig huncut volt. "

A lavór a ludas. Abban ment össze a szári és lett kicsi a bikini. De hogy jön ide jégtörő Matyi? Ő sokkal közelébb van orbárcius idusához. Szinte 19-re, ha Gergely nem okoskodik.
@taga20:

Karancsit tessen békén hagyni. Biztosítása van. Csak azért van életben. Még.
@jöttem:
"itthon mindent rendbe tettem. úgy néz ki, az életem is. :)))) "

Ez jó.
Változtat valamit a kétlaki életeden?
@jaegtoer: ez a biztosítása, hogy kérnek tőle valamit, valamikor? és ez most van?
ennél még a mártír halál is jobb!
@taga20:
"u.i.: jó jártam, pedig meg se érdemlem:)))"

Ugyan már, mi ez az álszerénység? Te mindig megérdemled :)
@jaegtoer: de gergely okoskodik, ezért hibás a számításod, hiszen karácsony. zuglolódhatsz, ez van.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: na jó, nem vitatkozom! legyen neked, most az egyszer igazad:)))
@Penivaldes:
@jaegtoer:

Nem kell megspórolni a piszkos munkát. Az összes hibát sem elkövetni.
Tanulni kellene az eddig elkövetett hibákból. Az van bőséggel pl a Milla története, az Összefogás bukása.
Én sem nyúlok naponta a tűzbe, ha tudom, hogy éget.
@jöttem: még egy ilyen kis közösség, mint mi, itt a blogon, se tudunk egyezségre jutni, a hogyan tovább kérdésében!
de normális országban nem is kell.sokféle út létezik.
de mi,zsákutcában vagyunk.
vagy visszatolatunk, vagy szarunk a szabályokra és átvágunk a falon előre!(akár robbantással is!)
@parti_giano:

Azok a rohadt másodpercek. Lecsúsztam. Így jár aki lecsúszik Dobogóról, ahelyett, hogy Diónén.
Persze a turul. Mint végső ok.
@jöttem: mo is napról napra él... a blog is... az orbánt tagadók sem alternatívát mutatnak, hanem csak valamit elutasítanak... froban ez bejött: a sarko-protest egy szimpatikus idiótát (aki azért egy sunyi kis geciláda, hisz valls me-ké tétele inkább (85%) a kihívó leamortizálásának céljából történt, mintsem a helyzet javítása okából) repített az eu egyik vezetőjének posztjára... rábasztak egy 2XL-es kabátot egy S-es méretű csókára... sz'al, mint írtam már: nem orbán a fő gond, hanem mi magunk, a kibeszéletlen és szőnyeg alá söpört problémáink, az, hogy majd' mind a societas leonida előnyösebb helyzetben levő tagja szeretnénk lenni...
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
Nem. A munka, az a stabilitás, az új történet a kötődés.
Mindkettő olyan számomra, mint a levegő. :)
@jöttem: a legnagyobb hiba hogy nem mutatnak alternatívát, hogy mni lesz azután hogy Vikket lelöktük a hegyről..
@taga20:
" na jó, nem vitatkozom"

Hát, valahogyan sejtettem, hogy ebben a kérdésben nem lesz nagy vita köztünk :)
Bezzeg ezer másban, pl. az érdi kátyúk ügyében... :(
@jöttem:

" Tanulni kellene az eddig elkövetett hibákból. "

Mit képzelsz! Ebbe nem fér bele Sirius! Fehéren-feketén meg van írva.
@jöttem: sőt! vízbe sem dobálunk naponta, hogy megtudjuk, egyezik-e a súlyod kacsáéval.
@punkfrog:
"vagy visszatolatunk, vagy szarunk a szabályokra és átvágunk a falon előre!(akár robbantással is!) "

Tartok tőle, hogy egyszercsak a második eshetőség következik be.
Ámbár, ha ez segít...
@jöttem:
"Mindkettő olyan számomra, mint a levegő. :) "

De az optimális az lenne, ha ez földrajzilag egy helyen lehetne, nem?
Bár, most, hogy utánagondolok, nem is olyan biztos.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
na me új év, ezé új taga:)
az érdi kátyúkba is neked volt igazad.
:)))))
@jöttem:

" Én sem nyúlok naponta a tűzbe, ha tudom, hogy éget. " Nem. De nyúlnál, ha számodra pótolhatatlan 'dolgokat' kellene kimentened.
@taga20:

Na, ez tényleg új taga.
De ahogy a kommentjeidet olvasgattam itt két nap távlatából, azért erősen emlékeztetsz a régire :))
@taga20:

Amúgy meg nekem alapjáraton igazam van, erről gyerekeim tudnának köteteket mesélni.
Ha meg nincs igazam, akkor automatikusan életbe lép az 1. pont.
@Penivaldes: érd parkváros, húgi. ahol nincs sok ember, aki idegesítene hólapátolás közben:)
lemegyek a közértbe és egyből rájövök, hogy ennyi barmot nem tudok elviselni. gyorsan húzok haza.:))
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: valamiből építkeznem kö! túl szigorú vagy velem:)))
@taga20: tárnok előtt van, nekem elég róla ennyi. meg egyébként majdnem oda költöztek nővéremék, de végül nem.
@Sir Bates dö Hól: ti együtt fújjátok jöttem tüzét a nyílászáróssal a fátum ügyében. pedig megléphető az, belőled is lehetne vajda, ha jó helyre rakod a hivatkozási alapot.
@Penivaldes: diósd után, vagy nagytétény után.
mi ez a lesajnáló stílus húgi? nem ismerek rád!:))
Rossz olvasni,hogy mennyire elvesztek a jelentéktelen részletekben.
Volt bőven alkalom annak megtapasztalására, hogy a pártok a választás után nem tartották be a kampányban tett igérteiket.
Van azonban ellenpélda.
Emlékeztetőül a legutóbbi FIDESZ-igéret: "Folytatjuk!"
Ők betartják az igéretüket, mert folytatják...
Ti hálátlanok és telhetetlenek, maradjatok a realitások talaján és gyakoroljatok önmérsékletet!
@parti_giano: ki az a nyílászárós?... (fújom én mindenki tűzét, de még a nótáját is:-)...)
@Gábris szomszéd: hát, az értelmes, konstruktív (nem egyenlő az érzelemmentessel!).viták/eszmecserék lefolytatásának te az egyik fő akadálya vagy a retardált propagandáddal... (mint már jeleztem: addig tudnálak rugdosni titeket, míg mozogtok, hogy egy olyan mellé kell beállnom, mint steiner, ha ti megszólaltok...)
@parti_giano: már akartam kérdezni: mi a véleményed a történelmi szemle és a világtörténet folyóiratokról?... te mit nézel a témában?... a múlt-kor/história/rubicon trinity mellett?:-)...
@dr. jenőke (jenőke):
Gondolom "csak" azért került a második helyre, mert abszolút értékben (már csak az ellopható pénz tömegét tekintve is) még a kanyarban sincs Putyinhoz képest.
De arányaiban lehet akár első is. Ha nem tavaly - idén még javíthat!
@jaegtoer:
Vegyük elő occam borotváját:
hu.wikipedia.org/wiki/Occam_borotv%C3%A1ja
Az ellenzék széthúzása Orbánnak kedvez. Aki ezt elősegíti az Orbánnak kedvez. Elég szikár?
@punkfrog:
itt legalább beszélünk róla.
ez az "elutasítjuk az elmúlt 25 év politikáját" szlogen akkor lenne konstruktív, ha meghatároznák, hogy mit és miért utasítanak el.
de ahhoz tárgyalni kellene, érdemi vitákat folytatni.
ezt hiányolom.
@jöttem: és hogy utána mi lesz, legyen? mert odáig nem jutunk el, csak az Orbán takarodjig...
Tényleg a hócipőm tele van azzal, hogy minden géniusz az összefogás szükségességét hangsúlyozza! B+, összefogás egy minimális cél érdekében lehetséges csupán, ez pedig a '10-ig érvényben lévő választási szabályok visszaállítása kellene hogy legyen! Ne várjuk már el senkitől se, hogy az érdekeit, értékeit nem támogatókra szavazzon! A f@sszopóknak talán ezt a minimumot kellene elsőként a zászlajukra tűzni! De nem, mindenki a karéj párnázott székeire vágyik négy évre!
@Sir Bates dö Hól:
societas leonina. neked csak egy betűtévesztés. én majd egy órát kerestem a neten, mit jelent a kifejezés. hála a laudator.blog.hu egyik kommentelőjének, már értem.
szőnyeg alá söpört problémákban bővelkedünk.
javaslom, kezdjék Trianonnal.
a következőkkel indoklom:
egyszer s mindenkorra helyre kellene tenni a magyarság én/önképét. lebontani a sok álságos mázt róla. a trianoni döntés megváltozhatatlan. mo kis ország, ehhez mérten kell alakítani kül és belpolitikáját.
a magyar nép egy a sok közül. nem jött a szíriuszról, nincs semmiféle küldetése.
bármilyen ezzel ellentétes vélemény csak porhintés, hazugság és színtiszta manipuláció.
@jöttem: érdekes kérdés ez a Mo kios ország és viselkedjen úgyis. én inkább azt mondom, hogy legyen ravasz és okos mint a kigyó. az egyének meg álmodjanak nagyot, és ne elégedjenek meg azzal ami járna. jó példa volt rá Kner Izidor. igaz akkor még normnális volt a világ. de akkor is.
@taga20:
"édes jó istenem! szegény gyerekek:))) "

Ugye hogy ugye? Ők is ezt mondják :)))
@jöttem: azért a szexistennők küldetését ne annuláljuk, főként, ha adakozók és bárki számára elérhetők, mint egyes hetérák:-)...

de beszélhetünk trianonról is...
@Sir Bates dö Hól:
Ha belegondolok az "összefogás" egy külső összefogót feltételez. (lásd: összemarkolás)
Mi lenne, ha ehelyett az ÖSSZEKAPASZKODÁS szót használnánk? Valamivel pozitívabb fogalom.
Egyébként egy időben szívesen játszottam linest. Olyan mint az élet: eleinte van egy csomó sikerélmény, de aztán kezd az idő az ember ellen dolgozni és azután nagyon hamar és kivédhetetlenül jön az összeomlás. Orbánról az az érzésem, mintha a lines ebbe a szakaszába került volna. Itt már csak arra mehet a játék, hogy mennyire fogja tudni elhúzni és feljebb tornázni a pontszámot.
www.freegames.ws/games/free_online_games/lines_game/lines.htm
Hogy magam is okoskodjak egy kicsit:

1./ Cél a 2010-ig meglévő választási szabályok visszaállítása (ezzel ugyan nem érnénk semmit, mert Orbán azok szerint is győzne, legfeljebb nem kétharmaddal, na bumm, amit kétharmaddal kell megtenni, azt már megtették - de legyen ez a cél, ott egye meg a fene).

2./ A választási szabályokat a mi parlamenti demokráciánkban a regnálók módosíthatják. Kétharmaddal.

3./ Ebből következően OLYANOKNAK kell hatalomra kerülni, akiknek ez a céljuk.

4./ Hatalomra kerülni csak akkor tudnak, ha a MOSTANI szabályokkal győznek a választásokon.

5./ Az OLYANOKBÓL jelenleg nincs más választék, csak az ellenzéki pártok. Ezek valamelyikét vagy valamely szövetségüket (összefogásukat) kellene tehát annyira népszerűvé tenni, hogy még a MOSTANI szabályokkal is le tudják győzni Orbánt.

6./ A jelenlegi ellenzéki pártok népszerűvé tételére az írástudók szövegeit olvasva jelenleg semmiféle esély sincsen. Meg kell várni tehát egy olyan új párt kialakulását, amelyet kényes ízlésű elitünk hajlandó a szárnyai alá venni.

7./ Az ilyen párt kialakulása fölfutása és kellő megerősödése után Orbán veszít, mégpedig a MOSTANI választási rendszer szerinti választáson (várhatóan 2068-ban, ha elél addig, ha nem akkor majd Lázár vagy Rogán fog veszíteni).

8./ Na, ekkor jön el a lehetőség, hogy az új párt módosítsa a választási szabályokat. Kérdés: akkor már minek?

Megjegyzés:
Addig a FIDESZ Magyarország áldásos hatásait élvezhetjük. Egészségünkre.
@kekex: hívhatjuk, aminek akarjuk, de mi a célja?... mi, a példának okáért, nem igazán egyezően látjuk a világot, moot, aszükséges lépéseket, csupán orbánt, rendszerét utasítjuk el azonosmód... de nem várhatom el tőled, hogy ezért az én általam elképzelt jövő mellett tedd le a garast...
@Penivaldes:
.
Jean de La Fontaine: A FELFUVALKODOTT BÉKA

Egyszer meglátta a réten az ökröt a béka.
- Milyen hatalmas állat! - gondolta magában irigykedve.
A többi békához pedig így szólt:
- Megláthatjátok, hogy még ma megnövök én is ekkorára! - s elkezdte szívni a levegőt magába.
A többi béka körülállta s csodálkozva nézte.
- Hagyd abba az erőlködést! - mondta az egyik.
- Elég már, így is te vagy a legnagyobb köztünk - így a másik.
A béka azonban nem hagyta abba. Kidüllesztve a mellét, mérgesen kérdezte: „Melyikünk nagyobb hát? Az ökör vagy én?"
- Az ökör - felelték.
A béka még elszántabb lett. A pocakját még jobban fölfújta, még több levegőt szívott magába, már úgy nézett ki mint valami labda.
- No, ki nagyobb? - nyögte ki nehezen.
Ám a választ már nem hallhatta. Hatalmas pukkanással szétrepedt.
@vakapad: gondoltam -mint írástudó-, csak megérted, hogy lehetséges a diszpozitív hozzáállás is, de fektessék írásba... de valóban, pongyolát dobtam csak habtestemre...
@Sir Bates dö Hól:
Szexistennői voltomra akkor gondolok, mikor szürkébb vagyok, mint Hamupipőke, többet dolgozok, mint Izaura, s olyan kilátástalannak érzem az életem, mint egy Németh László regénynek a hősnője.
Mikor úgy érzem, életem egy mókuskerék.
Olyankor jó tudni, hogy voltam és leszek is Kleopátra egy Antonius mellett.
Adakozók és mindenki számára elérhetők.
Igen. Időnként egy kétértelmű poén jobban javítja a hangulatot, mint öt filozófiai tanulmány. Ennek is megvan a művészete.
Attól az ember lánya nem lesz kevésbé erkölcsös, ha tabu témákat feszeget. :))
@jöttem: "mikor szürkébb vagyok, mint Hamupipőke, többet dolgozok, mint Izaura"

hát, vizihullával még nem üzekedtem, isaura meg jelentős hátránnyal indulna a sztahanovista éremért... de egyszer élünk, egye fene...
@jöttem: főleg hogy azokban sosincs erkölcs akik erkölcsről mesélnek. az ugyanis a tettekben jelenik meg szerintem.
@Sir Bates dö Hól:
bámulatos következtetéseket tudsz levonni!

a szóhasználatod is megérne egy misét.

nemrég a hetérás példámat fenntartással kezelted.
hoztam egy linket.
player.hu/eletmod/a-prostitucio-tortenete-szajhak-az-allam-szolgalataban/#
@Sir Bates dö Hól: kösz! :)))

érdemes volt benézni, mert a röhögés egészségessé tesz (állítólag!).

egyre jobban tetszik amit mostanában művelsz. sok ötletet adsz és összegzel is bizonyos dolgokat, amiből kezdelek "érteni"...

engem most ez foglalkoztat igazán (pedig nem vagyok hiteles, csak a rendszerben rejlő szabad rablás ami elképeszt. nem ártana kivesézni itt igazán...):

offforever.blog.hu/2015/01/04/az_allam_igy_akarja_megszerezni_a_a_devizas_lakasokat
@gazoló:

Jó ez a: "-Megvan a vektor, Viktor?"
@taga20:

Az indulása csak üzenet.
@guma:
"érdemes volt benézni, mert a röhögés egészségessé tesz (állítólag!)."

Ez nem állítólag, ez egészen biztos.
Amennyi baromságot műveltem az életemmel, már nem élnék, ha nem tudnék minden bajomon röhögni.
@jaegtoer:

'Bekötött szemmel,szakadék fele mutatva,gázt adva ezerrel:))
@jaegtoer:

Beküldő
saamonemsu

saamonemsu

Pontszám: 27
Dalszöveg
- Itt Rap-001, hívom a tornyot, tornyom a hívót!
- Tengó papa, szevasztok, hej!
- Itt Bábel-torony, nyugi Rap-001, várni kell PJ-93 miatt, már zuhan! ... Földet ért. Leszállási engedélyt megadom.
- Rendben a látási viszonyok kitűnőek, hol a leszálló pálya? Megkezdjük a süllyedést.
- Zuhan a vérnyomásom!
- Radír ellenőrzést kérek.
- Radír rendben.
- T-Boy enged ki a kerekeket.
- Megtörtént MC, imádom a kerekeket.
- Misel mit csinálsz?
- Repülők!
- Rap-001-es térjen át BMG irányításra.
- Pilóta keksz ellenőrzést kérek!
- Rendben.
- BMG kontroll oké. Folytatom a süllyedést, folytatom a süllyedést, fiúk.
- Neked még nincs Rapülők lemezed?
- Há honnan lenne?
- Vettem. Vétel, elvitt étel feltéttel.
- Mi? Hogy?
- Kettő nulla kilences vektor 1-2-3 koma 9-es.
- Mi? Hogy?
- Mi a lektor Viktor?
- Mi? Hogy? Segítség süllyedünk!
- Rap-001 itt Bábel-torony. Zavar az űr, fiú?
- Nem, csak zűr a zavar.
- A város határában csökkentsétek a segítséget 50 kilométer per órára.
- Köszönöm uram! 127, 1 -en 127, 2, felfordulok 180 fokra.
- Repülők!
- Vezércsík csere. Sakk. Berosálok!
- Magasság?
- 158 centi már évek óta. Kor, kerék, derék.
- Oké. Leszállunk kettes vágányra.
- A vágány mellett kérem vigyázzanak!
- Repülők!
- A vágány mellett kérem vigyázzanak!
- A kettes vágányra.
- A hármas vágányra.
- A kettes vágányra.
- A hármasra.
- A kettes vágányra.
- Mondom a hármasra!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Ennyi.

www.youtube.com/watch?v=DqptyxbPSLU

:))))
@vakapad:

Előállhat egy de facto állapot is, amikor a szabályok csak részben, vagy egyáltalán nem érvényesülnek, csak a tömeg akarata.
@gazoló:

Te elakarod aknásítani a kitaposott utat a lelkeket összezavarva kik egyek az Úrban és az Űrben?
el akarod aknásítani (így helyesen, de helytelenül)
@jöttem: az első megfontolandó érv a szekularizáció eltörlése és köztisztviselővé válás mellett...
@guma: csak jelzem, csányi köre már erről beszélt '07/'08 körül... érdemes megnézni a kormányzati "segítséget" is a törlesztőrészletek esedékessége előtti napokon... valahogy mindig begyengült a forint 4-e előtt:-/...
@jaegtoer:

Megteszik a 'szédültek,ők maguk,azt teszik évek óta!

"- Vezércsík csere. Sakk
- Magasság?
- 158 centi már évek óta"
SOS!

segítsen már valaki, hogy hogyan lehet a Krassó "tárgyalást" megnézni az ustreamon???

@Sir Bates dö Hól: érdekes, mert hasonlókra emlékszem...

de az ügyvédnő plusz a bevezető szövegemben linkelt videó, annyira "tisztán" mond ki dolgokat, összefüggéseket ami szerintem vastagon bűnügyi kategória egymás mellett...
@Sir Bates dö Hól: "törlesztőrészletek esedékessége előtti napokon... valahogy mindig begyengült a forint 4-e előtt:-/... "

ilyeneket már sokszor olvastam de sose értettem.
minden hitelesnek 4.-e az esedékesség?
nekem volt devizaalapú hitelem, (csak autó), de az esedékessége az a folyósítás napja volt.nálam 23.-a.
@punkfrog: az otp-nél hónap 4-e... neked sz'tem lízinged volt, nem hiteled...
@Sir Bates dö Hól: ha magyar történelem, akkor századok, de jó a hadtörténeti közlemények, magyar könyvszemle.
Láttátok a hatos lottó mai nyerőszámait? Majdnem Valami Amerika lett a vége. :)

37,38,39,40,41,45

www.szerencsejatek.hu/hatoslotto
@Sir Bates dö Hól:
hitel volt.
nem otp.bb.
lehet, hogy az otp-nél, egységes az esedékesség.
nincs jelentősége,csak furcsa.
@dr. jenőke (jenőke):
Ez a hülye francia is Gyurcsány kottájából játszik. Marhára ráérhet, ha van ideje ilyeneket írogatni. Ideje bekéretni a gall nagykövetet, azért mindennek van határa!
Grrr...
@Knósszosz:
Olvass napi.hu-t. Szépen leírta putyinka remekelését.
@Knósszosz: es mindezt allatsagokban elbeszelve. diplomaci ez vagy mi? knoszim, ide mar nem eleg a flanszia nagykovet behivatasa, de a gorog gazdasagi attaset is szijjarto nyakara kell kuldeni.
@parti_giano:
Mocsok flansziáknak majd hadat üzenünk és gépesített szájkarate marketing csapataink a tengerbe szorítják őket. Simán. Nem ügy.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: varjal csak. ide is beepitettek egy ugynokot, kihotenek alcazva, arra hajtanak, hogy noinket a maguk malmara hajtsak.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Olvasok én sok mindent, de egyelőre nincs annyi időm rá, mint amennyit szeretnék. De ami késik az nem jön időbe, hét végére egyenesbe jövök. Az idővel. Azért Vlagyimirovics atyuskáról ezt-azt sikerült, lehet szidni (persze), de ahogy a mi selejt cézárunkat szopóágra tette, háát... azért adok neki egy piros pontot.
@parti_giano:
Ilyenek ezek, dulva motschkok.
Éjjen Napoleon! Vive la'frasz!
@parti_giano:
Meg vagy őrülve, a Görögöt?
Épp úgy néz ki, hogy visszahozzák a Drakhmát a moslék Euró helyett(...), hát szabadságharcosok ők is, szövetségeseink he!!

Az zavar nagyon, hogy egy olyan fantasztikus múlttal rendelkező nép mint ők, ekkora faszok tudnak lenni.
@Knósszosz:

Na,de azért,nézd meg az utóbbi ezer év 'pénisz'size grafikonjait:))
Kik itt a nagyobb faszok:))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: ez az, corsica forever! szent ilona kell nekunk, azaz mohacs utan balra.
@Knósszosz:

"Az zavar nagyon, hogy egy olyan fantasztikus múlttal rendelkező nép mint ők, ekkora faszok tudnak lenni. "

Ráadásul bajban a PASZOK.
@Sir Bates dö Hól:
Ember tervez - Isten végez. Lehet bármilyen az előzetes elképzelés, kormányozni tényleges körülmények között kell. Reálisan felmérve szükségünk lenne egy kiegyezésre, akár nagykoalícióra - viszont az alkotmányellenes puccsban résztvevőkkel ezt nehéz elképzelni!
De eddig még csak olyan országok jutottak előre, ahol évtizedes távlatokban meghatározták a fő irányvonalakat - és kormányoktól függetlenül tartották magukat hozzá.
El tudod ezt képzelni egy orbántalanított fidesszel és a kontraszelektált hívatalnok és gazdasági "szak"emberek tömegével?
@parti_giano:

" azaz mohacs utan balra. "

Akkor most mégsem jobbra van a nemzethalál? A balsors nem jobbra lépve tép?
@parti_giano:
A "moslék" jelző az irónia volt, ha esetleg...
Amúgy nekem a Drakhma sokkal jobban tetszett, és ez nem azért, mert terhelt vagyok Hellásszal.:)
@gazoló:
Kösz! De erről beugrott az amerikai hadihajó kapitánya és a világítótorony őrének vitája arról, hogy melyik térjen ki. Orbán vajon képes még kitérni?
@Knósszosz:
.
Egyedi darabok.
Vesd össze a hím vesszőt a nő vesszővel.
Nő esetében csak a vessző tő értelmezhető. de azt növesztőnek hívják.
@jaegtoer: ne izej mar! ez csak a lejaro iranyat jeloli az utolso megyei csomoponal.
@Penivaldes:
erkölcs!!
tedd azt ami neked jó! úgy, hogy lehetőleg kevés embert bánts meg vele.
@gazoló:
Tolj egy ilyen grafikont, mert nekem nincs. Bár ötletem az igen. A legnagyobb bránert azt az újkorban - legújabb korban - kell keresni. Illetve nem is kell keresni. Csak nyugtázni, hogy van. Kurva drágán...
@parti_giano: ez azért itt más már... két link, ha lehet m.magyarnarancs.hu/egotripp/crony-capitalism-92440 , illetve m.magyarnarancs.hu/villamnarancs/a-mai-orbanporno-a-holtversenytars-i-milo-93190 (ennek utolsó bekezdése a stratégiát, az előző link a következményeket mutatja be)... nem mondom, hogy nincs megkoreografálva a történet, ám vérlázító, mikor ilyenek történnek... lesz ebből interpelláció?... hányan értik ezt egyáltalán az ellenzéki vagy kormánypárti politikusok részéről?...
@jaegtoer:
Paszok rá!
Ha ezek is akkora hülyék, hogy nem tudnak valami értelmeset kicsinálni magukból, akkor...
Van egy kinti haverom, egy szennyvíztelepen dolgozik fekália koordinátorként (miután megszűnt a munkahelye a reptéren Athénban), szart ugyan nem lát, mert csak az üzemeltetésen van alkalmazva, de sír mint az állat, hogy 1200U az kurva kevés. Ja, és a magyar minimálbér az meg kurva sok(k)... Az árak dettó mint nálunk, ráadásul a fűtésen is spórolnak az éghajlat miatt, mopst akkor ebben a pillanatban inkább lennék athéni szerelő, mint magyar.

Deperszemajd... az összes görög mosógépsuszter ide fog jönni és gazsulálnak majd egy szaros állásért, mert a kana&án az épp most van kialakulában. Meg gyönnek tömegével haza az orvosok Nagy Britanniából, IT csókák Hollandiából ésésésés...

Evvel is előrébb vagyunk mint a Görögök, nem is beszélve arról, hogy mi nem akarjuk kivezetni az eurót, mi be se vezettük, mert előre látta árpád népe, hogy az teljes tévút. A mongol tugrik esetleg még számításba jöhet, de arrafelé még nem járt a szíjjártó. Talán majd idén, és akkor...?:O
@Knósszosz:
A románokat kimosták valami 'mosógépben:))?
Na és a norvégok is kicsik,mint a 'kutya ülve.))
@kekex: fogjuk már fel, hogy nincsen orbátlanított fidesz... nincs második ember a fideszben... vannak érdekcsoportok, vannak nagy machinátorok, ám orbánra mindnek szüksége van... ez a tragikomédiájuk... ha akarnának, sem tudnának megszabadulni az újratemetés és prága hősétől... saját magukat küldenék a vérpadra (az egyetlen túlélő simicska lehetne, a puch-velez vonal miatt... ezért sem szavaznék soha az mszp-re...)
@Knósszosz:

"szennyvíztelepen dolgozik fekália koordinátorként"
Kakadu,tárgyalt a 'zoroszokkal a válság miatti esetleges éhínség enyhítéséről,esetleges importjáról,persze gáz ellenében:))
Azt vágod mi a különbség a magyar és az orosz éhezés között:

'magyari éhínség--paprikáskrumpli

a 'zorosz --pókhálós wc-lyuk...
@gazoló:
Na, ebben akkor jók vagyunk...
Esetleg megyei bontásban is megvan? Ne adj isten, megyéken belül járásokra is le van bontva valahol?

Ha igen, akkor a bicskei rendelkezik a legnagyobbal... Fejér büszke lehet!!!
@parti_giano: @Boli – Ch.T. is, meg hát!: ma már rábólintottam a lusta vizihullákra, így kisméretű emlősök és medikák molesztálása már nem oszt, nem szoroz...
@Sir Bates dö Hól:
"fogjuk már fel, hogy nincsen orbátlanított fidesz... "

Szerintem igazad van, mert az akkor lehet foodex, nyalex, fedex... csak nem repül.
Orbán nélkül összedűl az egész szarvár, legfeljhebb a süllyedő hajóról menekülő patkányok majd kitalálnak maguknak valami más nevet. Az "ellenzék" meg majd jól legyőzi őket... A baloldalon mostanában elég sok Sci-Fi-t néznek, úgy tűnik.
@Sir Bates dö Hól: nem érteniük kell, hanem csinálniuk. most mit mondjak? állsz ott a bagarolloddal, de nem használod. akkor hiába tartom itt a frontot.
@Sir Bates dö Hól: mondtam már ma, rakosgadhatod a hivatkozási alapodat, de jó helyre.
@gazoló:
Ahhh... és Uff&off (ha már kiütöttél):
Én sosem kapcsolok bizonyos "zene"(???) csatornákra, mert azért van egy minimum, amit a könnyűzene és a klasszikusok kedvelői is egyaránt betartanak.

Alábbi gyöngyszemet sem kerestem, véletlenül jött szembe velem. Pusztán tanulságként ajánlom meghallgatásra, hogy tisztában legyél vele, hová képes süllyedni a magyar szórakoztatóipar. Vigyázat, csak saját felelősséged teljes tudatában indítsd el a videót, mert ez még a Klicskó testvéreket is kiüti az első húsz másodpercben!!
www.youtube.com/watch?v=k8Fvy-0HXQ8

Na?
Mit mondtam?!
A Muzsika TV sztárját láttad-hallottad, már ha az első "hangoktól" nem szenvedtek visszafordíthatatlan károsodást a hallóidegeid. Ez kéész... Elek Icu, a rokkermutter... azé ezt még a legborzalmasabb álmaimban sem gondoltam, hogy ki mer állni és kiszenvedni egy ilyen dalt valaki, aminek azért története van. Szerencsétlen Radics Béla negyedik fokozatba kapcsolt a sírjában, a Vikidál (bár nem szeretem) meg, meghasonulva önmagával, elkezdett zámbódzsimmy slágereket áthangszerelni tárogatóra és zsebfésűre... én meg úgy érzem magam mint a Kokó a Chacón parasztlengője után. Végstádiumban lévő súlyos betegekkel ezt hallgattatni az maga az aktív eutanázia, szóval ez tilos, mert a szerencsétlen ne már egy ilyen rettenetes utolsó élménnyel távozzon ebből az árnyékvilágból, ugye...

Ilyet?!?
@Knósszosz:

'aztakurva!!
De a csápolók,se semmi!!
Öntudatos polgárok!!

Öblítsünk gyorsan:))

www.youtube.com/watch?v=gpnIrE7_1YA
@Knósszosz: jelentéktelen szereplői lesznek a politikai palettának... s megszerzett/összeharácsolt vagyonukat is felélik/elemésztik, hisz nem képesek látni, hogy azt nem produktum eredményeként szerezték... amitől tartani lehet, az az, hogy a társadalom tükörbe-nézése nélkül csak egy remakere lesz képes mo... de az eredeti sem volt egy blockbuster...
@Knósszosz: csak nem schmuck linkje alapjan jutottal hozza? knoszi rohadt gyanus vagy.
@Sir Bates dö Hól: na basszus, hogy nez ki egy tarsadalom, mikor tukorbe nez? mari neni tenyerebe borul mucsjrocsogen, hogy elbasztunk 25 evet, s bosszubol nem eteti meg a tyukokat? mintha hankiss nem jatszott volna egy talaljuk ki magyarorszagot.
@Knósszosz: ez nagyon jó volt:-)... fel is iratkoztam a csatornára:-)... de @gazoló: -nak is igaza van: a közönség se semmi:-)... nem félek nyugdíjas éveimtől: amíg ez van moon, nekem mindig lesz ágyam és étkem:-)... imádom azt az országot!!!:-DDD...
@parti_giano: kipróbáltam a bagarolt... ezért hivatkozhatom csak vizihullák, kisemlősök, medikák és a kis zöld emberkék előtt... míg tart a hatás...
@parti_giano: nem moot kell kitalálni, hanem a demokráciát és "saját magunkat" megismerni:-)...
@gazoló:
Ínyenc!
Hilary-t szeretem, és a mű meg...
@Sir Bates dö Hól: a címe ellenére, ami megtévesztheti a rosinantén vágtázókat, pont arról szólt.
@Sir Bates dö Hól:
Pont ettől félnek, ezért a görcs.
Azért magukról csak tudják, hogy teljesen hülyék mindenhez. A bödön közelsége nélkül mehetnek a pöcegödörbe, evvel tisztában vannak olyanok mint; ... szóval a fidesz frakció, és csatolt seggnyaló lápi keresztény oldalbordájuk.

Ki van irtva az ipar is innen, sajnos csak összeszerelünk magyar mercit(:O), nem maradt egy kurva Martinkemence sem, pedig igény az volna rá.
@parti_giano:
Smuk?
Az ki az?
Ja, tudom... szóval nem rajta keresztül, mert van az a mínium, ahová kényszerből sem szeretnék felsüllyedni, ezért a Smuk az virtuálisan taplótalanítva van. Hiába a cukker mulatós izéi és egyéb borzalmak, nekem nem üti meg egy ágyi poloska szintjét.

Igyekszik, de hiába...
@Knósszosz: aha, csak szorfolsz a neten, oszt szembe jon a rokkernagyi. semmi elozmeny, csak a google ertett felre. d:
@parti_giano:
Kekec...
Kaptam egy utalást rá egy másik "csodával", ezért aztán megkerestem, tud-e valami ütősebbet is? Tudott...
Egy mázsa rákenroll, kurvajó!!:)))
@Knósszosz: Hol találtad ezt a csatornát nagyon komoly. :)
Én most még eléggé le vagyok amúgy taglózva mert épp filmet néztem és hát elég durva volt. :( Bár tudom te nem szoktál ilyesmit nézni. Lehet jobb is.

youtu.be/uV68l9tVoDw
@látjátok feleim szümtükkel:
Persze... meg Perlman...
De én szeretem a csajokat, és Hilary még hegedűűlni is tud, meg Mozart is...És Anne-Sophie Mutter... szóval van mit hallgatni.
Egészségedre!
@Sir Bates dö Hól: sosem neztem meg ott. szoval nem lattad anno. hiatus, kedvenc gourmandom, hiatus.
@Gábris szomszéd:
Muzsika TV.
Amúgy tényleg, utálom a háborús filmeket, utálok minden erőszakos izét.
Tavaszi szél vizet áraszt... valahogy inkább, és Vivaldi Quattro Stagioni, ha már...
@Knósszosz: Meg tudlak érteni bár én a jó háborús filmeket kedvelem. Főleg azokat, amelyek igazán csak akkor kezdődnek el, amikor véget ér a film.
De ami alapvető tapasztalatom még az az, hogy az igazán komoly háborús alkotások, a leginkább háború ellenesek egyben.
@parti_giano: ha láttam volna, akkor mindenek uraként emlegetnél, nem a gourmand megszólitással...
@Orica Középföldi: Csinálja inkább az oldalát.
@Sir Bates dö Hól: hidd el, hogy neked jobb, ha csak a kecskesajt és szőlő összhangját kérem számon rajtad.
@parti_giano: micsoda blaszfém alak vagy te!... mé' nem mingyá' a szőnyeg szélét jelölöd ki a számára?!...
@Orica Középföldi: @parti_giano: szerintem jó döntést hozott... s mindaddig, amíg ezen nem változtat, respektálni kell elhatározását...
@Orica Középföldi: éppen ma néztem meg az öt sereg cstáját. középfölde stratégiailag fontos. szóval, miért vesztette el, hogy komolyan vegyük? kifejtő kérdés, tudom.
"Mostantól nem lesz ideje aktivistáskodni, ugyanis a munkája mellett majd a „behirdetett weboldal készítése és elindítása, illetve a tartalom-előállítás megszervezése, majd az oldal továbbfejlesztése” tölti ki az erre szánt idejét." Mármint Váradynak.

Lehet, hogy ezzel többet tesz, mint amit a szervezéssel el tud érni. Bár a magamutogatás is fontos ahhoz, hogy a jövő politikusai ki tudjanak termelődni. Akit nem ismer/lát a tömeg, az nehezen válhat országosan ismertté és támogatottá.
Várady kiszáll, a kérdések maradnak:
endresy.blogspot.hu/2015/01/tuntetes-kerdesek.html

Azzal, hogy ezek uitán szinte biztos, hogy egyfajta átverés-show zajlik.
@parti_giano: hogy fordul meg egyáltalán a fejedben, hogy számon kérd Őt?:-)...
@parti_giano: @Sir Bates dö Hól:

Ha jól emlékszem, ő állt elő az októberi tüntetés után, hogy januárban kész programmal áll ki.
Volt egyfajta várakozás vele kapcsolatban, amit a szereplése meglehetősen amortizált, majd két nap múlva kiszáll.

Ezt akárhogy szemlélem, vereség, megfutamodás.
Két hónapja is tudhatta, mennyi ideje van. Azt is tudhatta, hogy mozgalmat hirdetni előkészítetlenül, kipróbált csapat nélkül, közös elvek nélkül - öngyilkosság.

Naná, hogy jó döntést hozott:)) Nem is volt választási lehetősége.
@GeoCracker: geom, az ilyen mondatokkal nem tudok mit kezdeni:

"Megalapozott célok értelem vezérelte elérése helyett."

csak jószándékból.
@látjátok feleim szümtükkel:

Ez a teljes szöveg az FB oldaláról.
"A mai napon megállapodtam Takács Borival (a MostMi alapítójával), hogy a továbbiakban kiszállok a MostMi szervezéséből. Ennek okai az alábbiak:

December közepe óta körvonalazódott, hogy bár célunk ugyanaz és rengeteg ponton jól tudunk együttműködni, a konkrét megvalósítás tempójában és mikéntjében sokszor nem értünk egyet. Ez, és főleg a ránk nehezedő felelősség és elvárások együtt, olyan feszültségeket gerjesztettek, mely sem rám, sem az egész tevékenységünkre nem volt jó hatással. Ezért, sokkal jobbnak láttam a kialakult helyzetre és körülményekre reagálva ezt a döntést meghozni, hogy megszüntessük ezeket a feszültségpontokat. Így mindketten továbbra is az együttműködés igényével és lehetőségével tudjuk tevékenységünket tovább folytatni.

Szeretném leszögezni, hogy nem politikai nyomás miatt hoztam meg a döntésemet. Azt is szeretném leszögezni, hogy nem az együttműködési képesség hiánya vezetett ide, hanem ennél sokkal banálisabb oka van: az idő rövidsége. Egész egyszerűen reagálni kellett egy helyzetre, melynek megoldására normális esetben akár fél év is rendelkezésre állna, a jelenlegi helyzetben erre sajnos nincs és nem volt idő.

További adalék, hogy az előző két és fél hónapban, barátok és családom segítségével vállalhattam, hogy csak az aktivistáskodásnak szentelem minden időmet, a továbbiakban ezt csak korlátozott időben tudom megtenni a munkám miatt. Mindemellett az aktivistáskodásra szánt időmet pedig kitölti a behirdetett weboldal készítése és elindítása, illetve a tartalom-előállítás megszervezése, majd az oldal továbbfejlesztése. Ennek következményeként a következő hónapokban nem tudok valós és igazán aktív tagja lenni a szervezetépítésnek, ami elengedhetetlen lenne ahhoz, hogy magaménak érezzem én is.

Tevékenységünket továbbra is számos ponton együttműködve végezzük és nagyon sok sikert kívánok a MostMi minden jelenlegi és későbbi résztvevőjének."
@jöttem:

Várady egy korrekt tag.
@parti_giano : javítottam. köszi. remélem így jobb lett :-)
@Orica Középföldi:
Én is nagyon vártam. Nem a programot, hanem az oldat ahol közösen lehetne gondolkodni.
Veled ellentétben nem érzem megfutamodásnak a döntését.
Egy dologra akar koncentrálni. Ez szimpatikus a számomra.
@Orica Középföldi: nekem nem kötődött várady személyéhez a tüntetés. nem volt itt szürke gandalf.
@jöttem:

Hát, erről hallgasd meg azokat, akik a mozgalom arcaként, kvázi messiásként tekintettek rá.
Én mondjuk egy álmodozó, naiv kockának láttam mindig, de nem akarnám lelombozni a reményeidet:)
@Orica Középföldi:

Rendszeresen olvasom az oldalát. A mai közleményét eddig pozitívan fogadták.
www.facebook.com/zsolt.varady.94?ref=ts&fref=ts

"....akik a mozgalom arcaként, kvázi messiásként tekintettek rá."
Ezt a hibát sorozatosan elkövet/ik/jük. Piedesztálra emelünk valakit, aztán ha kiderül, ő is ember, csalódottan szidjuk.
Ezt a hibát le kellene vetkőzni.
Én várom a beharangozott közösségi oldalt. Nagy szükség lenne rá.
Álmodozó naivként még nehezebb meghozni egy ilyen döntést. Tapasztalatból tudom.
@jöttem: "le kellene vetkőzni" na itt tagámmal kerülök megint közös nevezőre. semmi kifogásom, ha egy sulyú vagy egy kacsával.
@parti_giano:

Látom nyughatatlanok a görényeid, na jó éjt:)
@parti_giano:
Mi van ma veletek?
Sirnek Hamupipőkéről a vízi hullával való üzekedés jut az eszébe, neked egy szófordulatról a meztelen, súlytalan kacsa. :)))
@jöttem: különös vasárnap. a ször prefenciáról inkább nem nyilatkoznék. még a meztelen csigákat is fel kellene sorolnom.
@parti_giano:

miket meg nem tudok! azt már tapasztaltam, hogy a férfiak időnként beszédesebbek, mint a nők. :))
@Si@parti_giano: r Bates dö Hól:

Bocs.
Hankiss Elemérhez

H.E. amikor helyzetben (rádió elnöke)volt elcseszte. Aztán -a legjobb esetben is önigazolásként- elkezdte hirdetni a TV-ben az igét, hogy mit csináljunk mi. Nem ő és csatlós társai, hanem mi, azaz mindenki más aki nem ő vagy tettestársai. Igazi kártékony alak volt, amikor megmutathatta volna, 'hogyan s mit kell'.
@jaegtoer:

előbbihez: na én is elcsesztem. így szándékoztam... :

@parti_giano: @Sir Bates dö Hól:
@jaegtoer: a rádiós szereplését akkor sem értettem. ezt a témát már tárgyaltuk, asszem.
a beszélgetéssorozat meg absolute nem volt negatív szerintem.
@Orica Középföldi:

Jó reggelt Orica!

"Azt is tudhatta, hogy mozgalmat hirdetni előkészítetlenül, kipróbált csapat nélkül, közös elvek nélkül - öngyilkosság."

Az,hogy 'televanahócipőm az összes mocsokkal ami itt zajlik,annak ellenére sem mozgalom,hogy '666 van belőle a 'fácsén..
Közös elv egyenlőre,'csüngőhasú eltakarítása,később lehet mozgalmasdit,parlamentarizmust játszogatni!!

Belevaló figura,de lehet,hogy nem az a szerepe,hogy szónok vagy mozgalmár legyen!
@jaegtoer:

szia!

Imádtam a könyveit a nyolcvanas években,rádióelnökként csalódás,tv műsoros naívsága kompenzáció,bár megszívlelendő elemeket is tartalmazott!
Lett volna alkalma a 'narancsvírus elleni 'protest-hez:elszalasztotta !!!
@jöttem:
Jó reggelt!
Van hó a felvidéken?
@Sir Bates dö Hól:
hvg.hu/itthon/20141218_torok_gabor_interju/
"Nem lesz lázadás a Fideszben, amíg a vezetői úgy gondolják, Orbán a pártból kilépve, másik pártot szervezve, meg tudná verni őket. Ha viszont ez a hit elillan, akkor az ifjú törökök egy percig sem fognak hezitálni – állítja Török Gábor."
@GeoCracker:
"amennyiben a Fideszt egyfajta orbanista szektaként kezeljük, akkor mi védi meg a most ellene lelkesedőket, hogy egy civilista szektává alakuljanak? Hitalapú egyesületté. Ahelyett, hogy megalapozott célok értelem vezérelte elérésére törekvő közösség, mozgalom legyen" Kösz! és nagyon jók a kérdések is.
Pupu egyik kommentelője talán egyfajta választ is ad:
James Bond írta...
Bocsánat, Hölgyek és Urak, de a csapos közbeszól. Szóval. 15 éven át tartoztam az egykori titkosszolgálat kötelékébe hivatásos, fedett állományú (SZT) ipari kémelhárítóként (III/II). Vannak némi ismereteim arról, hogyan működnek valójában a titkosszolgálatok. Ugyanis ez is egy szakma, amelynek megvannak az általános szabályai, módszerei, és a szabályok, módszerek legnagyobb része igen hasonlít egymáshoz, függetlenül attól, hogy az adott szolgálat melyik országban és milyen társadalmi rendszerben működik. Nem alaptalanul gondolom, hogy az átlagembernél valamivel hamarabb felismerem azt, ha valahová a titkosszolgálat "beteszi a lábát". Nagy valószínűséggel állítom, hogy a jelenlegi magyarországi tüntetések szervezésében, lebonyolításában, a célok és módszerek meghatározásában, a tömeg manipulálásában meghatározó szerepet játszik a titkosszolgálat. A vezetők és szónokok között ugyanúgy jelen vannak a fedett munkatársak (igen, bizony, ma is vannak ilyenek...), mint a tömegben. Az a benyomásom, hogy mindez a kormányzati stratégia része. A cél kettős. Egyrészt, mindenáron meg kell akadályozni, hogy létrejöjjön a rezsimellenes erők széles körű szövetsége. Ennek a legjobb bizonyítéka a folyamatos, agresszív gyurcsányozás, amely - a Fidesz korábbi karaktergyilkossága következtében - jelentős dezintegrációs eszköz. Eléggé feltűnő jelenség, hogy a DK-nál lényegesen nagyobb támogatói bázissal rendelkező MSZP-t, illetve annak vezetőit szinte meg sem említik a tüntetés "szóvivői"! Ez a cél nagyjából már megvalósult... A másik: szükség esetén olyan provokációk megszervezése és lebonyolítása, amelyek ürügyet szolgáltatnak rendészeti korlátozások (extrém esetben akár a rendkívüli állapot) bevezetésére. Ennek a forgatókönyvnek része az előkészítés alatt álló ú.n. "országvédelmi terv" is. A közvélemény manipulálását szolgálják a Fideszen belüli ellentétek felnagyítása, és annak kommunikációja is. Valószínűleg léteznek kisebb-nagyobb ellentétek, ám senki sem gondolhatja komolyan, hogy ezekről Orbán ne tudna, illetve, ezek olyan nagyságrendűek lennének, hogy komolyan veszélyeztessék O.V. pozícióját...

Összességében, véleményem szerint a tüntetések alapvető célja az elterelés és az egyébként sem túlságosan erős demokratikus ellenzék megosztása, valamint annak biztosítása, hogy a válság felé menetelő rendszert bármi áron fenntartsák.

Ennyi...

2015. január 5. 0:03
@kekex:
aztán persze Pupu tovább gondolta:
www.pupublogja.hu/2015/01/hilfe-frau-merkel.html
"Merkel asszony meg akkor fog leghatékonyabban értesülni a hon borús állapotáról, ha ideérkezte előtt tüntetünk egy jót, de még jobb, ha kettőt-hármat, így mindegyiken lesz legalább ötezer ember, hát nem jobb ez, mintha Merkel kinéz a Nándorfehérvári terem ablakán és ott lát százezer feldühödött választót ordítani?
Hogy az összefogás bolsevista trükk, és az egészségügyben is rengeteg a gond, ideje lenne ott is átvenni az irányítást a civileknek, például Julcsa néni remekül vág tyúkszemet zsilettpengével, ki érthetne jobban hát a nyitott szívműtétekhez nála?"
@kekex: már októberben leírtam, hogy ezek a tüntetélsek a legnagyobb szívességet a kormányzatnak teszik.
Sajnos.
@jöttem: Korrektül "belevágott", most korrektül "kiszáll",mert "nem tudtunk megegyezni, és különben is sok a munkám" KOMOLYTALAN!
Egyébként meg vigyázó szemeiteket Áderre vessétek:
hvg.hu/itthon/20150104_valamit_bejelenthet_hetfon_ader_janos?s=hk
Én már azon is csodálkoztam, hogy Orbán neki mert menni a 2014-es választásnak, és nem rosált be előtte Elnöknek!
vs.hu/kozelet/osszes/ader-janostol-var-ma-uzenetet-a-kulfold-a-fidesz-es-a-kulugy-is-0105
„Én három hónappal ezelőtt orosz diplomatáktól hallottam ugyanezeket a szófordulatokat, amiket most Orbán Viktor, és Szijjártó Péter használ” – mondta informátorunk, aki szerint Ádernek lehetősége lesz hétfőn kifejezni, hogy nem ért egyet ezzel az irányvonallal, igaz, azt is hozzátette, a mostani alkalom nem feltétlenül a legjobb erre, hiszen a fogadáson nem csak a Magyarországgal szövetséges országok delegáltjai lesznek majd jelen. „De mégis: Áder is annak a nemzedéknek, és csoportnak a tagja a Fideszen belül, amelyiket most háttérbe szorítottak, és amelyikhez nem kötődnek olyan korrupciós ügyek, mint az ‘újakhoz’, így emiatt azt feltételezem, neki sem tetszik, amit lát”
www.origo.hu/itthon/20150104-megismetlik-a-taxisblokadot.html
"A hajdani taxisblokádnál nagyobb megmozdulásra készülnek, többek közt az összes autópályát, az M0-ás össszes felhajtóját, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérhez vezető utat, és a határátkelőket is le kívánják zárni."
Na ja! A fidesz meg nem fogja még előtte áthajtani a gyülekezési törvény módosítását, ami ezt kizárná.
Na ne mán!
@kekex: és még a nemzetközi helyzet is fokozódik. :)

Németország olyan keleti nyitást tolt az elmúlt évtizedben, ami már tényleg megijeszti a Nyugatot

Míg az ezredfordulóig az Egyesült Államok feltétel nélküli szövetségese volt, Németország egyre többször kacsint kelet felé. Békét és virágzó kereskedelmet akarnak, ehhez viszont kell Kína és Oroszország barátsága is, azt pedig nem könnyű megszerezni, ha közben az USA-val is jóban kell lenni.

444.hu/2015/01/04/nemetorszag-olyan-keleti-nyitast-tolt-az-elmult-evtizedben-ami-mar-tenyleg-megijeszti-a-nyugatot/
@gazoló:

"Közös elv egyenlőre,'csüngőhasú eltakarítása,később lehet mozgalmasdit,parlamentarizmust játszogatni!!"

Jó reggelt:))

Ez nem elv, ez cél. Az elv, a célhoz vezető utat, eszközt, módszert foglalja magába.
Ha jól dekódolom, Váradiéknál is ebben van/volt nézetkülönbség.
@kekex: Erről már nem is beszélve.:)

A szocialista EP-képviselő néhány napja Angela Merkel elleni tüntetésre buzdított az interneten, mert szerinte „ez a kancellár töredékét se hálálta meg annak, amit Németh Miklós és Horn Gyula tettek Magyarországért, Németországért, Európáért!”

alfahir.hu/szanyi_miatt_kapott_ossze_az_mszp_es_dk
@kekex:

Jót hoztál:)

"A TEK harcjárműveit elnézegetve egy győztes forradalomnak annyi itt az esélye, mint libának Vuk szájában. Nem szólva arról, hogy Orbán egymillióra tehető imádója között ott vannak fizetett gladiátorai, éppen most kaptak néhány stadiont előlegbe, bármikor megdolgoznak érte, imádják, mikor elborítja az agyukat az adrenalin.
És akkor a neonácikról, a majdani kis Lakatos Rómeó Ronaldó nagypapájáról, Vona nagyapó turbómagyarjairól szó sem esett - velük kell majd szembeszállni a junior sales managerek és negyvenkilós tanárnők hadának."

MÉGIS!!!

'Bele fog ütközni a világítótoronyba!!!
@gazoló: "a majdani kis Lakatos Rómeó Ronaldó nagypapájáról"

Nem ő az unokája? :)

www.youtube.com/watch?v=HjoUBKpcXqo
Erről is beszéltünk:
nol.hu/belfold/hideg-fej-es-szervezettseg-1507533
"az a jó hír, hogy az összeomlás veszélyét érezve előléphet a puha garnitúra, amelyik kiegyezést kínál a társadalomnak. A rossz hír az, hogy megint a pártállam maradékával kell majd egyezkedni, és azok előszeretettel a mai harmatgyenge parlamenti pártok segítségét fogják keresni ahhoz, hogy minél többet átmenthessenek befolyásukból."
A rossz hír meg, hogy TG ennél sokkal jobban ismeri a fideszt belülről: és szerinte a mostani ERŐS, de pofátlan ifjú nemzedék lázadhat sikerrel Orbán ellen. Pont, akik legjobban képviselik az elviselhetetlen arroganciát. Hát? Sok szerencsét!
Szükségünk lesz rá!
@Orica Középföldi:

'Televananfaxom a weboldalakkal,felhívásokkal,'dé-káá és 'közötti ellentétekkel impotens elempével,'slukkandorral,'felgyújtomaházadatwazzfasisztákkal(20álnéven),de legjobban az öntelt,korrupt,meghasonlott'diktornyalóbrigáddal akik végsőkig fogják tákolni ezt ganéjt!

DE! Sosem lesz lusta a 'seggem felállni,ha a legcsekélyebb jelét látom annak,hogy ez ellen tegyek,legyen az'Merkelasszony bevonulása vagy akármi!!
@gazoló:

Oké, a lelkesedés rendben van:)))
@Gábris szomszéd:

Nem fogunk sokat beszélgetni+

Bár megfogadtam,hogy tahósítalak,mégis megállt a kezem a gomb előtt,ezért látlak most!
Tudom,nem vagy tahó és veled együtt 'nyilaskompánitok(mindegy minek és hányféleképp nevezitek) sem!
Tudom,hogy együtt kell veletek élni és az időleges hatalomrakerüléseteket követő pofára esés után is lesz élet!!(ne legyen úgy!)
Másfelől,azért elgondolkodtam,az előbbi linkeléseden,rikárdókon egyebeken!!
Vannak részigazságaitok!
nol.hu/velemeny/visszadobva-1507545
"De akkor azt is föl kellene fedeznie, ami önmagával történik, az áltatások-ámítások egész láncolatát, amely egy tengerészcsomó erejével köti megmaradt illúzióihoz. Ezt ő még hitnek becézi, de már inkább a kirekesztéstől való félelem és a kényelem. Akolmeleg – akolbűzzel."
bigjoe
Végig olvastam a cikket,ha hízelegni akarok magamnak, akkor azt mondom értettem is. De azért a rébuszok és allegóriák helyett valami konkrétabb dolgot várna már a NOL népe. Pl., hogy mikor és honnan indulnak a menetek. Vagy a parlament felé, vagy az országhatár felé. Egy dolog viszont teljesen világos számomra: akiről ez az írás szól, ( Hofival szólva ) ahhoz képest a meztelen csiga egy gerincoszlop.
@gazoló:

jav.

'nyilaskompánia akart lenni!
@gazoló: Nyilas ügyben továbbra is rád férne egy kis tájékozódás, hiszen egy liberális kommentelőnek illik mindenben sokkal jobban képben lennie. (akik ma nyilasnak mondják magukat a jobbikot sem kedvelik)

Az viszont jó hír lehet, hogy nektek is vannak részigazságaitok.:)
@Gábris szomszéd:

Előítéletesnek gondolsz,de ez 'csak gyűjtőnév rátok,nem kell hogy különbséget tegyek cocik-déká,fidess-kádéjenpé,sőt dzsobik-fidess-betyársereg stb.között sem,'egykutya:))
Természetesen a megtévesztett emberekkel szemben szánalom és nem a gyűlölet motívál!(elsősorban:)
Mik vannak!
Közérdekből olcsóbban, a polgármester döntése alapján lehetett eladni az önkormányzati ingatlanokat:

index.hu/belfold/2015/01/05/portikek_kozerdekbol_kaptak_uzlethelyiseget_a_belvarosban/

A köz érdeke meg ugyé az, amit a 2/3-ad annak minősít.:D
@parti_giano:

"a beszélgetéssorozat meg absolute nem volt negatív szerintem."

Szerintem sem. Csak nálam már a cselekvő időszakával az értékcsökkenési leírása végbement.
Igen megbeszéltük:), csak azt a lepcses pofám, azt, csak azt tudnám befogni...
@gazoló:
Szia!:)
Itt tegnap este esett pár centi. Az idén először.
@gazoló:

H.E. tipikus példa az írástudók felelősségére... és szereptévesztésére.
Mindenesetre hosszú időnek kellett eltelni ahhoz, hogy 'kiérdemelt kiválóságát a helyén tudjam kezelni.
@KÁTÉó53éúétr6:

Korrekt. Belevágott, aztán rájött, hogy nem tudja jól csinálni és kiszáll.
Ugyanezt a hozzáállást várom el egy villanyszerelőtől, vagy egy államfőtől.
Mutass az elmúlt 5 évben egy közéleti személyt, aki felállt az asztaltól hasonló indokkal.
@jöttem: Így igazad is lenne, csak nem ezt mondta, hogy azért, "mert nem tudom jól csinálni"
Az egyén, aki egy közösség irányítására vállalkozik, meghatározza a célját és az ehhez való alkalmasságát.
A tüntetések vezéralakjának lenni egyben óriási felelősséget jelent, hiszen emberek tömegének aktivizálására szólítja fel őket saját sorsuk alakulásának érdekében.
Ezen kívül egy ilyen misszióhoz kitartás és akarat szükségeltetik, hiszen az ügynek a tétje
nagy.
Várady Zsolt nagy elhatározása hamvába holt, a gyenge emberekre jellemzően nem azt mondta ki, hogy nem alkalmas ilyen feladatokra, hanem látszólag praktikus , valójában marginális okokra hivatkozva megfutamodik.
Ilyen alapon jobb is, ha nem vállalna közérdekű szereplést, mert az ilyen bizonytalan, ingatag karaktereknek nincs abban helyük.
@kekex: én azért a valós helyén kezelném az interjúalanyt...
@Mariann19:

Szerintem nincs igazad.

OV sem lenne az aki, ha nem álltak volna mögötte azok ( pl. Pozsgai elvtárs, meg a papa elvtársai ), akik most is tartják a fejét egy bottal a kezükben.

Ahhoz, hogy egy mai TISZTA fiatal politikussá váljon, neked, nekem, és sokan másoknak ott kéne állni mögötte, és segíteni. Nohogyis vagyikez?
@látjátok feleim szümtükkel:
"Nohogyisvagyikez?"
Az úgy vagyik, hogy Várady Zsolt az élre állt, és mögötte kötelességtudóan álltak a tüntetők.
Kérdés, hogy ki teljesítette az elvárt feladatokat?
@KÁTÉó53éúétr6:

Mégiscsak igaza lesz jégnek. Minden hibát el kell követni, hogy egyszer megtalálják a helyes megoldást.
@jaegtoer: és akkor megint a gasztrómiánál vagyunk:

Eredet [lepcses < középmagyar: lepcses (nagy szájú) < lepcs (száj, „lepényleső”, „lepcsánka-leső”) < lepcsánka]

kajagép vagy!
@Mariann19:

" Az úgy vagyik, hogy Várady Zsolt az élre állt, és mögötte kötelességtudóan álltak a tüntetők.
Kérdés, hogy ki teljesítette az elvárt feladatokat? "

Tényleg. Mind a 42 db tüntető ott állt mögötte:)

A többi 9.999.958 pedig szintén mögötte - a vacsoráját mínusz 3millió, akik semmit sem öttek és el se jöttek, se nem möntek.
Még a végén a jól szituáltak forradalma lesz, ha jól szitálnak, nem is heszitálnak, és valamint, továbbá tavasz és katyvasz...:)
@parti_giano:

Tisztán, jobban mondva imho lássan látszik, hogy nem ismered a gyöknyelvet, azért jöttél elő ilyen légből kapott lep L-lel.

Helyesen a lép szóval közelíthetted volna meg, persze aki szárnyal, az nem lép, továbbá a lépemnek semmi baja (még).

Szükségesnek tartom azt is megjegyezni, mi több, leleplezni egy diszkrét és rövid coming out járókeretével, és különben is, nem eszem meg a kelkáposzta, a sárgarépa valamint a sárgaborsó főzeléket, a nyúlhájat, az egércombot, a békafarkat, míg a tevepata ellen nincs kifogásom.
Tehát állításod a kajagép vonatkozásában alaptalan, de nem alaktalan, ezért még megfontolom, felülvizsgáljam-e a 'templomos meggyes-marha kassai erdő módra' nevezetű receptem lényeges elemét képező borókabogyók optimális mennyiségét, különös tekintettel a himalája sószemcsék függvényében....
@jaegtoer:
A fókuszban az áll, hogy kommentelő társam szerint egy politikus mögé támogatólag fel kell sorakoznia sokaknak, és segítenie kell a munkáját.
Erre reagáltam úgy, hogy a tömegek a tüntetésen való jelenlétükkel teljesítették ezt az elvárást, miközben Várady Zsolt lelépett.
Akkor?
Jóllehet, a tüntiken nem jeleskedett mind a 10 millió ember, de a megmozdulások lényege, hogy az emberek felébredtek, és megnyilvánulnak.
Ne legyél ennyire negatív.
@Mariann19:

Hangulatom negatívról máris nyet a deal-re változott.
@jaegtoer: csókoltatom kiskés kezét, amelyik mag valami érdekes pirulát varázsolt eléd. van olyan, hogy gyöktabletta?
@jaegtoer:
Mosolyogsz a perspektívába?
@Mariann19: az üstbe mosolyog, mariann, ami végül is egy perspektíva. csak bele ne szoruljon.
@parti_giano:
"Csak bele ne szoruljon."
"Nem hagyjuk! Nem hagyjuk! Nem hagyjuk!"
Megérdemel egy kis tüntit a mi jég barátunk.
@Mariann19: a másik megoldás, hogy alágyújtunk, csak kiolvad belőle.
@parti_giano:
Á, nem olvasztunk.
Kell ide egy ilyen koponya.
@parti_giano:

Szó ami szó, jaegkiskaes kiváló boszi és méregkeverő valamint tündérbanya.
@parti_giano:

" az üstbe mosolyog, mariann, ami végül is egy perspektíva. csak bele ne szoruljon. "

Az én üstmosolyom horizontja a végtelen, és nem szorul bele senkibe, nemhogy a titánüstbe.
@parti_giano:

Csak vigyázz a gyújtással, nehogy lángra kapjon egy üstforradalom széles antigravitációs mosollyal terítve be e félteke e szegletét, megszabva a változások üstbemenetelét.
@Mariann19:

Köszönöm szíves s egyben szívtelen támogatásodat, de még fejem van, koponyám csak lesz:)
@álom csillagmanó:

Köszönöm a telefonos segítséget.
@jaegtoer:
Neked semmi sem jó.
Nálam a fenti összefüggésben a "koponya" az észbeli képességek netovábbját fejezte ki.
Majd jól kisütlek egy üstben, és belemosolygok az olvadó orcádba.
parti giano már készíti a gyújtóst.
@Mariann19: a "netovább" a már nem akceptálhatót jelenti:-)...
@álom csillagmanó: @jaegtoer: nu, akkor a menü mára az egybesült mosoly füstölt jégkásával.
@parti_giano:

Szerintem máris el kezdett olvadozni ennyi kedvességtől:)
@Sir Bates dö Hól:
Nem tetszik jól tudni a netovább fogalmát, íme: "Ez vagy itt a legfelső határ, a maga nemében a legkitűnőbb."
Helyreigazítási szándékos hibás
, de annak tudom be, hogy csupán beszélgetni akartál velem.
@Mariann19:

Kedves Mariann!

Az értelmezés téves.
A 'Netovább', kérlek, hova tova, ha nem oda, az egy kocsma a Hungária körút és a Salgótarjáni utca kereszteződésénél, az MTK pályától keletre, viszont a HM EI-től nyugatra
@jaegtoer:
Én balga!
A "netovább " kifejezést az Értelmező Szótár szerint alkalmaztam.
Neked van igazad, nem kellett volna.
Sokkal szimpibb felszólító módként értelmezni, mert irányt mutat a kedvenc kocsma látogatására, amely cselekvés egy mámorító élet igéretét hordozza magában.
süti beállítások módosítása