Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/04/20/lajtania-bezenye-beruhazas-nagy-istvan "a hitelezőknek – ingatlancége... (2024.04.20. 07:55) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.12.04. 10:31 Fabius

Orbán - McCain 0:1

Címkék: botrány mccain orbán neofasiszta

Kedves magyar barátaim!

Úgy látom Népvezéreteket illető szavaimat sikerült félreérteni vagy félremagyarázni, ezért szükségét látom a pontosításnak és némi magyarázatnak:

- Nem azt mondtam, Orbán neofasiszta, hanem azt, újfaszista.

A jelző első felét úgy kell érteni, nem is túl régen még nem voltak felfedezhetőek az elpincsisedés jelei, ez új, a második felét meg úgy, ahogy azt már lengyelek is elmagyarázták az Orbán-Putyin viszonyról. Nekem valahogy nem veszi be a gyomrom az ilyesmit, én ehhez túlságosan komcsigyűlölő konzervatív vagyok. Úgyhogy ilyen úton megbékítésemmel próbálkozni is felesleges!

mccain2.png

Amúgy meg az Ananászfejű Pojáca ne üzengessen, vagy legalább ne sablonhülyeséget. Remélem a friss-ropogós új közleményemből neki és a magyar külügynek is világos, hogy pontosan tisztában vagyok az országban uralkodó állapotokkal. Pont ezért mondtam eredetileg, hogy egy sorozatproducert kinevezni nagykövetnek ilyen helyre felelőtlenség. A csáje nem egy Sarah Palin, aki vadászott már medvére. Nem biztos, hogy kezelni tud olyan helyzeteket, mikor egy kvázi szövetségesünk országunk ellenzékének kinyilatkoztatásai miatt rángatja be az ügyvivőt. Mintha Obama bekéretné Szapáryt, magyarázza már el mi ez a vérhányás amit a jobbikosok csinálnak, és vállaljon érte felelősséget.

Érdekes. Azt kérdezgetitek Andrétól én hogy mondhattam ilyen velőset, de azt meg se halljátok, mikor adóhivatalon belüli csalásról beszél.

A szelektív hallás ezek szerint közvetlen mellékhatása az orbánitisznek, és járványként söpör végig a kormánytisztviselőkön meg a holdudvaron. Itt van például ez a segéd-molinótartó faszikám, a Bencsik. Azt nem hallja, hogy ezermilliárdos áfacsalás, kitiltott kormánytisztviselők, sőt: Békemenetes haverokkal Andrét akarják feljelenteni, mert miért ne. De azt meghallja, hogy újabb luxuslakás meg Rolex óra, és máris ordít. Nem, nem azt kiáltja, ne lopjatok köcsögök!!! , hanem azt hüppögi, ne lopjatok már ennyire feltűnően, vegyetek példát Viktorról.  Na, ennek a faszinak az édestestvére idiótázott le engem egy Putyintól vett idézettel, amiből legfeljebb egy dolog derül ki:

- Én már akkor is komcsik ellen harcoló veterán voltam, mikor ő hátulgombolós, szovjet-magyar barátságot éltető publicista a Népszabadság pártélet rovatánál. Na, ez a rajongás az idézet tanúsága szerint nem változott semmit.

Pech, hogy arra amit én mondok egy 300 milliós ország jobboldali érzelműnek számító része és a világ figyel, arra amit ezek a Bencsikek összehordanak meg senki. Az viszont kár, hogy az ilyen félkegyelműek teszik legitimmé Magyarország kényszerházasságát a ruszkikkal, és hiába hánynak sugárban az anti-orbánisták Putyin szájszagától, az eltűrése diktátum az újfaszistától.

Teccikéteni?

1444 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr156956163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@évásanyó:
Nem is akarok hozzászólni, mert szerencsére csak hallomásból tudok ilyenekről.
Az is sok... a környezetemben és a gyerekemében sincs drog, ha lenne, akkor én is kissé kakastollas jelmezben közlekednék és fel találnék rúgni pár embert.
Akikről meg tudom, hogy élnek vele, nem állok szóba, nem dolgozok nekik.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: @évásanyó: megsemmisítő érzés rádöbbenni, aztán gondolj, gondolj, hogyan is tovább...
a társaságtól eltiltani nem tudod, nem is célszerű szerintem, így maradt a szülőkkel való kapcsolatfelvétel, s az igazság kendőzetlen bemutatása

nagyon útáltak, szó, mi szó... leveleket írogattak, elszaladtak, mocskoltak, de végül már több év távlatából visszanézve jó időben talán szerencsénk volt
@Habakuk000: bocsi, de NEM. ugyanis az i8-as a hybrid, induló alapára 170,000.- eurócska. a hatótávolsága 140 km autópályán, csak árammal.

az i3-as elgondolkodtató, de az csak villannyal megyen. kicsi, zérus a csomagtér, csekély a hatótávolság. árát most nem tudom hirtelen.
Nissan Leaf, Toyota Auris/Prius ezeket tudom ajánlani.
@Habakuk000: a legjobb kifejezést találtad meg rá, megsemmisítő. igen, én is így éreztem, de kijöttünk belőle, ahogy Ti is, ha egészséges a gyökér, a fa új, egészséges levelet hajt, tudod?
@nincs_itt: köszönöm.
hány év, amíg érdemes lesz?

illetve a Lexusnak nincs?
@Habakuk000: elkeserítelek, bömösöm nincs és nem is lesz! nem vagyok annyira gazdag, de hülye még kevésbé.
na szóval, ha jót akarsz, akkor kiforrot technológiát veszel.
A Lexusnak van hybridje, keress rá a neten nem ugrik be a neve. a Lexus is Toyota(amit japán mercinek is hínak) szóval, értem, hogy vonzó a bömös, de az első szervizeknél elmúlik a szerelem, a sok-sok utána következőnél kialakul az útálat.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: hacsak nem vagy professzionális ebben a témában, jól teszed, hogy kerülöd, eészséges lelkületű emberek általában nem vegyülnek drogosokkal. De ne feledd, nekem a munkámhoz tartozott, kötelessségből és csak fiatalkorúakkal...
@Habakuk000:
Most mi a bajod a Teslával... :)
Szerintem gyönyörű autó.
@évásanyó:
Stimm. Csókolom...
Láttam egy két eszméletlen pénzest, akiknél bejátszott a koko. Nemrég egyik fogászaton pont azon tanakodtak a "páciensen", hogy a drogtól kirohadt fogait, eltorzult ínyét hogyan tegyék rendbe...
@nincs_itt: én Skodákkal járok, kivéve most egy fél éve, mert sikerült megvenni valakinek a fekete autómat 350 kkm-rel, s az új szériából még nem akartam venni, így elkoboztam a gyerekek kisautóját, egy régi bömöst hajtok, de esőben nem nagyon érzem benne jól magam

aztán elkezdett foglalkoztatni a hibrid, de nem ismerem őket - semmilyen autóhoz nem értek, az a nagy büdös igazság -
@Rodeo36:

"___
ahelyett, hogy bocsánatot kérnél, hülyeségeket dumálsz, semmi közöd ahhoz sem, hogy iszom e vagy nem (nem tudhatod és ha én magam mondom hogy igen még az sem jelenti azt, hogy valóban, csak cikizés) és azt az inszinuációt amit itt terjesztesz azt egyszer s mindenkorra visszautasítom és követelem, hogy kérjél bocsánatot

vagy kiírod magad ____"

Te olyat kérsz számon Bolin, amire te sokkal komolyabb attrocitás után képtelen voltál, [tudod, amikor elég bunkó módon szólítottál meg valakit, etc.], s én a régi kiberbarátság okán erre figyelmeztettelek, majd kértelek, mire válaszul elkezdtél hisztériázni, létrázni, majd pocskondiázni végül a szájadon át szarni, és a seggeden át beszélni.

Ja, ez tetszik. Te akarnád le/kiírni Bolit.
Hát tudod:DDDDDDDD
Be vagy baszva? Nem baj. Csak kérdem. Nem KERDEM, kérdem:)))

Gyere haza bazmeg, elnézést kérsz akitől kell, elmegyünk kocsmázni két nap-két éjszaka és kedden megváltjuk a világot. Szerdán már új időszámítás kezdődne. Na?!
Gábris, ha olvasol: eszembe jutott 2005-ben Mucuska-gate néven híresült el. Van is egy index-cikk, csak nem merem betenni, mert Boli kirug, pedig nincs is benne puttony.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: a Tesla tényleg szép, néztem, nekem nem való
sokat autózom, annyit nem megy naponta, amennyit én
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Most itt kötögetek, mint a három nővér meg a ványa bácsiban a nagyon szomorú nő. Jaj, ez orosz, le lehet azért írni? És még jön a tél is hajaj!Ha én ezt vlad vagy. puttonynak elmondhatnám, hajaj, most voltam a városban is.
@Habakuk000:
A Lexusnak van hybrid-es cucca.
www.lexus.com/models/CT-hybrid
Egyik ismerős előző modelljében ültem párszor.
Erre most egy Jeep-et vett, a másik Lexusa mellé...
@Imola Helyesi:
Ványadt Ványadtovics Tündérke, ne tarccsa vissza, mondja el a puttonyának! Utána dveszty gramm vodka...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: biztos marha drága, de ha viktor levenné nullára az áfát... Imolka elintézhetné a vezírével
Budapesten néhány napja ugrott ki egy ember egy panelből.
Állítólag drogozott, sajnos.
@glinolid: bocsánat, de elég pontosan idéztelek. illetve amit leírtam a témában, az is meglehetősen pontos.
szóval ne beszélj mellé, eccerűbb lett volna, ha hallgatsz, ha már marhaságot körmöltél.
@jaegtoer:
Kissé eltévedt az öreg...
Engem meg miért érdekeljen a kis érzékeny lelke?
Azt szoktam mondani:
"Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten."
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Vodka? Na , nem viccelünk, onli viszki manapság. A vodka az nagyon rasszista csökevény, kedves good , best end goodbest friend Boli.
@Habakuk000:
Klassz, meg minden (olyan "városi terepjáró"), de amikor a hegyen, a Piktor melletti utcában leesett a hó, a négykerék meghajtása szart sem ért a Lexusnak... :(
jó-jó, de körbe jár:)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: a hóhoz gumi kell, anélkül semmit sem ér a négykerék

a jéghez meg a jóisten
Boli ma megkapja az 1. Varánuszrend Csillogóbillogó gyémántokkal díszített és variált aranyfokozatát.
@punkfrog:
Nem baj.
Van másik bohócotok még, I. Imolka Őnaccsága néven.
Érjétek be vele...
@Habakuk000:
Az is megvolt, de az is kevés volt oda.
Most mi lehetett arrafelé... :(
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: sokkal nagyobb problémának tartom a partidrogokat.elengeded a gyereked a buliba, megiszik egy üdítőt, mire észbekap, már a hátsó sarokban ül elrévedve és azt sem tudja, ki hányan, mit, na aki ilyet csinál, azt bevágdosva a tűzhangyák vonulási útjába kötözném ki. olyat okoznak, amit nem lehet kiheverni..((

88
@punkfrog:
A személyeskedő és tenyérbemászó stílusa láttán nem mondtad volna, hidd el birka türelmem volt...
Minden szarházi gyalázkodását nem kell még nekem sem tűrnöm, ezentúl is amint ilyet látok, kivágom a blogról bármelyiket.
Nem hagyom amúgysem, hogy orosz reklámoldalnak használja bármelyik a blogot, vagy mocskolódjon. Akinek nem tetszik, az meg elmegy vele...
@látjátok feleim szümtükkel:
Ez nem igaz, hogy mit csinálnak ezek! Bezzeg a jelenlegi fő tüntetési aktivista Demszki meg egy egész horvátországi nyaralót építtetett - na akkor még nem közmunkásokkal nem így hívták őket, mert ő csak zsebből fizetett nekik, ha fizetett.
@évásanyó:
Kioktatva a kölök.
Csak a többi ismerősével együtt engedem BÁRHOVA el, és csak úgy, hogy egymásra figyelnek, nem hagyják el egymást.
Azért azt hangoztatom a környezetemben is, aki ilyen kis sunyi dologgal próbálkozik, annak nem lesz nyugodt élete, merthogy elintézem akárhogyan is, az biztos.
Ha más nem, 2 kigyúrt buzi megtalálja egy sikátorban...
A kilátásba helyezett drogteszt elvégzése jogszerű-e?
Ugyanis feltételezi az egyénről, hogy képes bűn elkövetésére.
Nincs előzmény, nincs indoklás, nincs mire alapozni a gyanút.
Van viszont megalázó helyzet, az emberi méltóság mélységes megsértése, és ne felejtsük el, hogy a környezetben tekintélyromboló is.
Képzeljük el, amikor a médiában a tekintélyes főszerkesztőt drogtesztre kényszerítik.
Ezzel az eljárással mintegy leértékelik a kiszemelt foglalkozások embereit is.
Felmerül a kérdés, hogy mi az alapja, hogy Kijelölnek korosztály, politikusokat és újságírókat? Miért csak ők?
Holnap közgazdászokat, keszonmunkásokat, egyetemi tanárokat stb. fognak drogtesztre kötelezni?
Elképesztő!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: jó megoldás, a legjobb, hogy a baráti kör vigyáz egymásra, márcsak egy kis sotokan-karate kell, és úgy lerúgja a fejét a mocsoknak, hogy ihaj:)) (az én gyerekeim barna övesek voltak)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: aranyapám, te neked mekkora szíved van. kibasztad angyalt egy hétre, ezé nem itt bassza a rezet egész nap, tud foglalkozni a lányával:)
sőt, az asszonya a holnapi misén hozzád fog imádkozni, me valószínű az apjuk ma este csapágyasra hajtja:))))
te aranyember,te!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!
Miért jobb egy amcsi, mint egy orosz? Ja, mert az egyik itt volt, a másik meg csak most fog jönni?:

De aki itt volt, az ki is ment, miből gondolod, hogy aki most akar bejönni, az tartósan nem akar itt maradni? Ez neked miért jó? Nem jobb lenne, ha senki nem akarna itt tartósan berendezkedni?
Na, mentem,mert kezd büdös lenni, jelentkezett az alkesz.
@Mariann19: csak az első kérdésre tudok válaszolni: majd megteremtik a jogszabályi környezetet, a többi sajnos piszkoskodás.((
@Imola Helyesi: ez azért elég sovánka érvelés, bezzeg a demszky

bezzeg mi elhajtottuk a lopósakat, ti miért nem?
@taga20:
Látod, a családért, a NEMZET szaporodásáért bármit!
Akartok TI IS még egy gyereket? :D

Ezzel a banyával kezdj itt valamit inkább, mert az ostoba emberek mindig is nagyon fárasztottak...
@Imola Helyesi: aki tagat bantja, engem is bánt, nálad szagos a blog?
@Imola Helyesi:
"Fő tüntetési aktivista, Demszky."
Imola!
Már megkérdezem, hogy a ti köreitekben miért kap akkora hangsúlyt Demszky jelenléte a tüntetéseken.
Ő ott magánemberként vesz részt, ugyanúgy, mint a több tízezer ember.
Az, hogy kinek mi a foglalkozása most, vagy a múltban, miért olyan fajsúlyos?
Ez a kritika hangzik el minden tüntetés után Demszkyvel kapcsolatban a lakájmédiában is.
Miért aktivista szerinted?
Aktivista az, aki tevékenyen részt vesz valamely szervezet munkájában.
Demszkyről nem tudom, hogy mely társadalmi szervezetnél fáradozik.
Lennél szíves felvilágosítani erről, hogy elhigyjem, hogy tényleg aktivista-e.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: :)))
célozgatunk? célozgatunk?:)
a banyát meg ütöm vágom, néha szeretgetem, de hatástalan. menthetetlenül debil:)))
@Fabius:
Már idej volt... :)
Lestem azért!

@taga20:
Bazzz... banya megijedt tőled!
Ecsém, jó vagy nálam 2 sörre, meg ha nem bírod a tempót otthon, besegítek! ;)
@Mariann19:
Ugyan, hablatyol szegényke, a kurucinfo és hasonló agybajok leckéjét mondja fel.
A kutya nem foglalkozik Demszkyvel, rajta kívül.
@évásanyó:
Persze. Jön az egyéni indítvány a parlamentben délelőtt 9-kor, és 1/2 10-re már 2/3 részben el is fogadták.
@évásanyó: látom drága, te is megjöttél.:)
hova bujtok ti csajok időnként? te, mariann, guma, csekk, peni, medve-enézést ha valakit kihagytam-, időnként eltűntök. és egy idő után kurvára hiányoztok:)))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: az asszonyt nem adom, ebola lehet a tijéd, max. zacskót a fejére asztán hátulról haddszóljon.!:)
BROÁF, elképzeltem, levert a víz:)))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Azért kérdezem, mert amennyiben nincs elfogadható válasz, az meggátolja a felelőtlen kijelentéseket.
Tudod, így szoktam, és nemegyszer elmennek a vádaskodók, vagy azok, akik hülyeségeket fecsegnek propaganda célból.
@taga20:
neked is vannak jelzőid: csapágyasra hajtja :)))
@évásanyó:

én gyerekeim barna övesek voltak)

Miért? Beszartak egy kis verekedés miatt?:)
@Habakuk000:
A franc se tudja, amilyen primitv spiné, de SSteffy cicám se az volt, egyik talán közűlük... :)
@jöttem: munkahelyi ártalom:)
figyelj, remélem ebola nem akaszt ki annyira, hogy te is eltűnj egy időre. gyagyás a csaj, minden falunak van bolondja:)
én úgy vagyok vele, mint tórgyánjózsibácsi a legyekkel.
a sas nem kapkod legyek után:)))
u.i.: ez a vén fasz is beszorulhatna a rózsadombi kecója liftjébe egy hétre!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: te és honnan akasztasz le két kigyúrt buzit?:))
egyébként, értem a velejét a dumádnak, csak basztatlak egy kicsit:)
persze nem hátulról:)))
@taga20: Bolinak van hozzá tehetsége, itt is pillanatok alatt összeszedte Stefit és Imolkát.
@Habakuk000: miből gondolod? arról lemaradtál, hogy ez a selejt az elején lebukott? valami ördögh tünde a csaj, írónak nevezi magát:)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: nem vitatom a jó szándékodat.
de én nagyon nem szeretem azokat, akik egy személyben hoznak, olyan döntéseket, amelyek egy közösséget érintenek.bármilyen felhatalmazásuk is van!
megtehetted, megtetted.
nekem nem tetszik.
leírtam miért.semmi köze gábrishoz.
@taga20: azért tűnűnk el aranyom, hogy női zavargás nélkül időnként ti a teremtés koronái meg tudjátok váltani nélkülűnk a világot, de nekünk.....pusszancs:))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Nem sikerült soká elcsattogtatni imolát ahogy látom. :) Hogyhogy dolgozol?! Tiszta munkamániássá változol, mikor nem lehet evezni. :D
@Mariann19: így van, bezzeg a saját vagyonuk bevallása hosszabb időt vesz igénybe, nem megy nekik a 4 alapmüvelet.....se:))
@taga20:

Mit foglalkozol @Boli – Ch.T. is, meg hát!:val tiszta dzsentri, kapott egy kis hatalmat a Fabiustól, rögtön az észt osztotta! Grófoké a világ!
@taga20: nem sok nőiesség van benne, amúgy ki a franc ér rá a szarmócsing hülyeségei közül kimazsolázni a többit?
(Pedig én nem is esztergálok)
@taga20: és pont ezért jövünk mi is vissza, mert hiányzunk mi meg a k....ák, vagy nem is, csak mi:)))
@taga20:
dehogy megyek! maradok. fél évig győzködtem magam arról, hogy meg tudok tapadni a varánusz felületén. :)))
a feszültséget meg nem szoktam magamban hurcolászni. odapakolom annak a regnek az orra alá, aki gerjesztette bennem. az életben is ezt csinálom.

jóska bátyánknak legalább humora volt. a mostani gárdának asse.
@punkfrog: nem egy személyben.
Volt erről épp elég vita, s kompromisszum született.

Nekem sem tetszik, a kiskutyát is sajnálom, hogy ülnie kell fegyelmezetten, mielőtt nekiáll az ételnek.

Ugyanakkor visszaélni sokak türelmével nem túl jó dolog.
@tristen2005: :)) két vad palánta, tiszta anyjuk, de egyik se volt szaros:))
@punkfrog: ez sokkal egyszerűbb, annyit imádkozott már Boli neki, hogy egyenes volt a következmény, valamiért odapakolta Fábius, és nem azért, hogy manikűröztesse a lábkörmeit vele. nagyon is empatikus volt az admin.
@évásanyó:

Elláttad őket pelenkával!:)
@punkfrog: haver bírom a burád, de szerintem most bekapta a csepelbicajod lánca a gatyádszárát.
nem akarom védeni bolit, de ez kollektív akarat volt, nem egyszemélyi döntés.
@punkfrog:
Nem gond!
Felvállalom, igen az én döntésem és azért kaptam a nyakamba, hogy ha kell, meghozzam ezt.
Viszont aki hülyének próbál nézni, visszaél a birka türelmemmel, majd ezek után még mocskolódik is velem, az ne csodálkozzon, ha pofánvágom.
Utána mehet hüpögni.
Hidd el, legközelebb nem fogok ennyit várni vele, sokkal hamarabb repül a majomja.
@taga20: @Habakuk000: @punkfrog:
Nem a kollektíváé volt EZ a döntés, az enyém!
A kollektíva akarata az volt (amiről én csak utólag értesültem), hogy valaki kordába tartsa az ostoba majmokat, akik minduntalan szemtelenkednek és szétcseszik a blogot, annak a megszokott hangulatát.
Erre jelölt valaki engem, majd felkért utána Fab.
Azt tettem, amire jelöltek.
Ha nem tettem volna meg, akkor tényleg gond lenne velem.
Húzzátok ki magatokat! :DDD

"____

szeka.blog.hu/2014/12/06/ot_idozitett_bomba_melyek_mindegyike_szetvetheti_a_fideszt/full_commentlist/1#c25316073

"@jaegtoer: a tiedé. Amúgy igazán büszke lehetsz, . A varánusz alomnál lejjeb nincs nagyon, így neves helyen ontod magvas gondolataidat.
Konzervatívként mehetsz a bolond Béndek pártjába. Figyeld a hirdetéseit az 1000 leütés feliratú köpöcsészéjében, úgy toboroz tagságot.____"

Nem mindennap kaptok ilyen dicséretet!:))
@jaegtoer:
A kis almunk??
Irigy a kis hamis fullánkos haverod!
Szép társaság, láttam a fél közigazgatási hivatal ott van, Macisajt elvtárs és talpnyalói?
Egy ínyenc vagy... :D
Emlékszik valaki olyanra, hogy a Demszkyt elítélték volna a nyaralója építésével összefüggésben? Én nem, de más elítélésére sem, csak arra, hogy a kádári rendőrség elég sokat nyavalygatta. Ugyé ez némi különbség a pitvarosi polgármester és közte.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Ne magyarázd mán annyit. Kibasztad oszt kész. Akinek hiányzik menjen utána.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Vérgőzös kedvemben tombolok ott:)

Pedig a poszt nem rossz.
@jaegtoer: a szúnyog az egy állat, a kibertér szancsópanzája:)))
@tristen2005: nem kellett, zseninek zseni gyerekei vannak, már születésükkor szobatiszták voltak, beszéltek mandarinul és összevesztek azon, hogy ki bizonyítsa ujból a Thalest:)))
Nem értem, hogy mi a gond az űrsütivel...
@tristen2005: príma tehén volt az anyjuk, ma már csak egy vén marha:))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: te most a néptől kapott felhatalmazásra hivatkozol!:)
téged senki nem választott meg!
a nyakunkra ültettek!
illegitim vagy!:)))
ki a következő a "Boli-listán"?:)
humanitárius népszavazást kezdeményezek, gábris kiszabadításáért!:)))
szerintem gondolkozhatnál a büntetése harmadolásán, jó magaviselet miatt!
már egy napja nem tolja a propagandát!oh, wait..
@punkfrog: ki a következő a "Boli-listán"?:)
!!!TE!!! :)))))))
@punkfrog:
Kinyílt a shogun késkészlet a zsebemben. :)))
@punkfrog: Te drága! Hajolj közelebb!:))
@évásanyó:
Igazad van Elszúrtam nem élek vele
@rdos: Igy jar az nemzet, amelyik allampolgarai orraelol kiszervezi a munkahelyeket egy masik orszagba.
@Rodeo36: "USA rendőrség meggyilkol naponta 500 embert" Részvétem. Mind ártatlan? Ebből mennyi az újságíró?
Gábris szomszédnak. Mert hogy megint nem látom. Mondtad; "Amúgy én minden erőszakot elítélek ..."

Ebben egyet értünk.
@glinolid: Az amikat azért még nem írnám le. Ha jól tudom a szabadalmak a fejlesztések az újítások ügyében nettó exportőrök. Meg az ey főre eső GDP-ben azért még jobbak (Kínában kissé többen élnek).
süti beállítások módosítása