Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Édesdrágakincs, szív szakad őt hallgatva és látva... www.youtube.com/watch?v=rRAOmbVHHiw A sok sz... (2024.03.18. 23:07) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: @Neytiri1: szerintem is kurva jó. :) Félálmos vagy "olyan" szintre kerülős zene. A klippek is jók... (2024.03.01. 09:25) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.10.25. 13:02 Fabius

Orbán: teszek magasról a korrupcióra!

Címkék: fidesz korrupció orbán viktor kitiltás

Mindenórás Tábornok tegnap nem tudta tovább kerülgetni a forró kását, Brüsszelben kénytelen volt válaszolgatni a kitiltós-korrupciós kérdésekre. Tanulságos amit megtudtunk tőle, ugyanis:

- Bár tudja kik az érintettek, szarik a korrupcióra, neki nem dolga a köz korrupt szolgáival, se a hasonszőrű fideszes holdudvarra foglalkozni.

Merhogy itten vannak ám törvények, tecciktunni, amik nem teszik lehetővé, hogy ha az USA nem éget le a sajátjai miatt név szerint korrupt szarokat, akkor azt ÉdesViktor és a NER tegye meg helyettük. Mert bizonyíték kell, bibibí, és mindenképpen az USA bizonyítson, minekünk addig semmi dolgunk semmivel. Bizonyíték nélkül nincs eljárás, a gyanú az lófasz esti fénnyel, sluszpassz.

Ki tudja miért, de "régenmindenjobbvót" érzésem van.

Mikor a hagyómiki, a Cuslág meg az összes többi esetében fölmerült a gyanú, akkor dolga volt az illetékeseknek kivizsgálni az ügyeket, és a bizonyítékokat megkeresni Obama elnök személyes segítsége nélkül. Ki gondolta volna, hogy a kétharmados államreform annyira átalakította a rendszert, hogy ez manapság, a Párt ereje teljében már nem megy egyedül? Ki gondolta volna, hogy a testre szabott törvényekkel, visszamenőleges hatállyal is operáló orbánzás ennyire megbénul, ha nem hazai ellenségeben, hanem külföldi barátokban merül fel korrupciós gyanú hivatalnokainkkal kapcsolatban?

Jó, mindannyian tudjuk, hogy az USA személyiségjogi hozzáállása mögé bújni annyira kényelmes, meleg és otthonos érzés, mint a takaró alatti fing. De pont annyira libidógyilkos is.

Én például azt tapasztalom a környezetem vállaltan fideszes tagjai körében, hogy ez a pont az, ami már nem fér bele. Ugyanis megszűnik a hivatkozási alap, miszerint a szockók szétlopták az országot, úgy voltak korrupt szarok, hogy a szőlőbánya rágalommal üldözték Szent Viktort. Akivel amúgy meg se lehetett volna tenni amit a hagyómikiék megtettek, mer'különben lett volna. Most meg nincs semmi. Csak a vád, amiről mindenki tudja, hogy kellő megalapozottság nélkül nem hangoztatnák az amcsik, a bénakacsázás, kibújás, mismásolás, meg az olyan irányba elröppenő közszolgák képe, ahová Budapestről közvetlen járat sincs, az van. És a retinába, tudatba ég.

Viktor asszem nem gondolta volna, ekkora barátai az amcsik. Ha egy kicsit kevésbé korrektek elő jöttek volna ezzel a választások előtt, és már a nemulass-csárdást járnák régen.

1571 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr326831319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Orica Középföldi: "Rossz hírem van. Minden idejáró a maga mércéje (kultúra, erkölcs, etika, világnézet)"

Még szerencse, hogy ez arra is vonatkozik, aki elég gyakran súrolja ugyebár a tűrhetetlen kategóriát. :) Az meg, hogy kit hol imádnak vagy sem, nem befolyásolhatja az emberi kommunikáció követelményét. Lásd FAB idézetét.

"Csak nézőpontot KELL váltani miközben megteszed/teszitek: nem Gábriel az akit meg kell győzzetek, hanem a sok néma külső olvasó, aki bejár ide többek között azért, hogy az életben is hallott gábrielista nézetek ellenpontozva legyenek.
Erre pedig a purdé a kölyköd és amúgy is a jókurvaanyád nem alkalmas."
@Habakuk999: "De ez abszolút nem az én dolgom, csak ráragadtak az ujjaim a billentyűzetre."

Miközben vadul keresed, hogy lehet törölni magad a blog.hu-ról? :)
szerintem meg legyen cenzor a fostalicska! ha meg kettő köll, akkor legyen a fostalicska mégeccer!
@rodeo36:

Egyelőre én még nem mondtam senkit, bár a két jelölt nekem is megfelel.

DE amit megindokolni akarok az az, hogy visszaterelném ezt az egymást anyázó hülyeséget valami normális mederbe. Ami nem jelenti se Géb állandó karanténját, se a jobbikos vélemények se senki más gátját. De azt igen, hogy eddig ne fajuljon el a dolog átlag kéthetente.

Kösse meg mindenki a maga kompromisszumait, a moderátorokkal én is megkötöm, ti meg döntsetek legyen ilyen rendszer vagy ne, és válasszatok magatok közül két olyat, aki ráér erre, és tud pártatlan maradni szükség esetén.
@hekkate36: nem embereim. ez nem blogon belüli hatalmi harc, szerintem érdemes lenne végiggondolnod ezt a kérdést.

Ha nektek jó kgb ügynökök kreálta posványban szórakozni, a ti dolgotok, ehhez nekem nincs semmi közöm.

Én ide azért jöttem, mert a blog szellemisége tetszett, jókat lehetett vitázni, beszélgetni.

És hadd legyen meg az a jogom, ha úgy érzem, nem jó már itt, elmenjek.

Ugyanakkor tisztelem annyira Fabiust és még jó néhány embert, hogy leírjam a miértjét.
@hekkate36:

Boli ha valakinek embere, akkor az enyém: barátom, akiben megbízom.

Ezen kívül Orica szerintem is tudna az elvárásaim szerint ügyködni.

Ezen kívül a jogot amit adok azt el is vehetem, ha nem működik.
@rodeo36:

"_3 vagy 4 betű volt elütve?_"

Az előfordulásuk rendszeres, ezért nem elütés, de hát ezt nem is értheted, ne vesztegesd a drága és véges időd rá. Pistának jó lesz.

Másik:

"_azért szégyentelen egy aljas senkiházi lettél és milyen hamar_"

Én ezzel hamis állítással könnyedén megbirkózok, és ne erőlködj annyira izzadva, ne is emészd emiatt magadat:D

Az előzőben így tartottam tükröt, erre elfelejtettél reagálni:)

"__"___Nesze, itt a tükröd, te írtad, nem én, ez vagy te:

"_nem lehet azt csinálni, amit itt néhányan üvöltve belerondítanak a kíbertérbe: "mi ugyan nem akarunk semmit de aki akar az rohadt geci és mennyen annya picsájába": és akkó' gyünnek a jelzők: sírósan hólvenddenincs dőhól és habakuki, jégeső jég néálkól csak puhán mint a frissen hullott kaki...és aki szépen elbúvik a bokor mögé és lesi mit is kavartű_"_"

Nem teszett talán a tükör?

Ne fáradj a válasszal, nem azért kérdeztem, különben is már egyenesen folyik az izzadságod az erőlködésedtől a monitor aljából.

Szia. Élvezd a szabadságod, azt a szabadságot, amiben már nem figyelmeztet a hajdani kiberbarátod arra, hogy disztingválj, és aki tisztességesen szólt hozzád, ne kezeld le, ne pocskondiázd, ne szólj hozzá alpári hangon. Én eddigi szóváltásunk során azt viszonoztam, amit te nagyképűen indokolatlanul alkalmaztál másokkal szemben.

Az egész elkerülhető lett volna, ha Oricátol elnézést kérsz akkor, amikor barátilag figyelmeztettelek. Gőgös megalomán önhittségedben még neked állt feljebb. Így aztán az azóta eltelt időszakban azt kaptad, amit egy gané megérdemel. De ne csüggedj. Tiéd a pálya, ugyan nyakig állsz a szarban, de ne zavarjon. A tied.
Végül...
Minden jót, Rodi. A fentiek miatt, saját érdekedben már szard össze magad, tied még a korlátlan szabadság, és a whisky regiment és a hetedik szintű beavatottság, már ha ugyan igaz bármelyik szövegedből is bármi:) Hajrá!:)
@hacsaturján: Akkor jó világ lenne, én nem tiltanék ki senkit.:) Bár a személyeskedő anyázást tényleg jó lenne hanyagolni.
@Fabius: pedagógiai gyakorlatom alapján én az egyiknek mindenképpen javallanám Gábrielt, a másikat rád bíznám

egyébként moderálni nem egy szerencsés dolog, mert az a jó, ha mindenki mindent olvashat még akkor is ha em szól hozzá (te is említetted, hogy azok ugyanolyan fontosak, mint a sok karattyoló engem is beleértve...hadd szóljon és lássák)

mint a mellékelt ábra mutíttya önkontroll lenne jó...
amikor majd nem leszek "sikkasztó" "hazaáruló" "valagapóka" és mások sem kapnak olyan jelzőket amikért nem dolgoztak meg a többit már te is említetted a gyermekek és családtagok említésekor (az annyapicsája sohasem konkrét személyre szóló jelző hanem kifakadás)

szóval, javallom elfelejteni a moderálást

brühüyyy
@Fabius: nem linkeket rak be, melyeket megnyitsz vagy sem, saját döntésedtől függően, hanem bemásol propagandát/írásokat -gyakorta a forrás megjelölése és idézőjel nélkül-... a lápi-magyar genetikájának és családtagjai jövedelemszerző tevékenységének vizsgálata csupán egy reakció, mely az interregnum miatti önvédelem... s nem magam miatt elsősorban... az interregnumot pedig nem a kommentelő idézi elő... egyebekben én sem kértem soha, @Habakuk999:-hoz hasonlóan, hogy vágd ki, sőt(!)... viszont soha sem rohantam vinnyogva panaszkodni sem... ennyi...

látom, közben felvetettél valamit, mely máris generálja az "én akarom a kislapátot!"-effektust az arra hajlamosoknál...

én ritkán vagyok inszinuatív, s főleg nem más politikai elgondolás miatt... azt neked kell eldöntened, mi a humánum minimuma, melyet elvársz asztalodnál... mindenkitől... a vendégjogot (pro és kontra) neked kell betartatnod, ez a te felelősséged...
@Habakuk999: igazad van, tetszik józanságod. amiért én idejöttem, ugyanaz, ami a tied, meg gondolom, még sokaké itt a gyíkon.az én bűnöm az volt, hogy szóbaálltam Gabriellel, már csak azért is, mert köpödték százfelől, és láss csudát, nem lettem jobbikos, se leprás, de itt velem olyan stílusban beszéltek, mint egy bödtöntöltelékkel, lásd pl.De Hol, vagy most a valaganyót.hogy akinek nem ugyanaz a véleménye, mint esetleg oricáé, vagy hadd ne soroljam, az azonnal feketeseggú lesz vagy "zenebohóc", bizony ez a blogon belül van, te hogy neveznéd?Eszemágában sincs megsérteni senkit. téged meg azután pláne, de itt volt az ideje egy tabula rasanak.
@Habakuk999: igazad van, tetszik józanságod. amiért én idejöttem, ugyanaz, ami a tied, meg gondolom, még sokaké itt a gyíkon.az én bűnöm az volt, hogy szóbaálltam Gabriellel, már csak azért is, mert köpödték százfelől, és láss csudát, nem lettem jobbikos, se leprás, de itt velem olyan stílusban beszéltek, mint egy bödtöntöltelékkel, lásd pl.De Hol, vagy most a valaganyót.hogy akinek nem ugyanaz a véleménye, mint esetleg oricáé, vagy hadd ne soroljam, az azonnal feketeseggú lesz vagy "zenebohóc", bizony ez a blogon belül van, te hogy neveznéd?Eszemágában sincs megsérteni senkit. téged meg azután pláne, de itt volt az ideje egy tabula rasanak.
bocsánazt a dupláért.
@Fabius:

Nem vagyok híve a kitiltásnak.

Az én problémám az volt G-vel, hogy nem a saját véleményét mondta, hanem linkekkel, vagy olyan idézetekkel válaszolt, amelyeknél nem jelölte sem az idézést, sem a forrást.

Aztán ha mégis volt rá reakció, egy újabb linkkel, vagy idézettel reagált. Majd újra és újra.
Ez nem vita, ez propaganda.

Írja a saját vélményét... vélemény a véleménnyel szemben, saját szavakkal, érv az érvekkel szemben. Valami ilyesmi.
@rodeo36: "és miért pont eme kettő?"

mert te már a budin is összekevered a sorrendet... előbb a cipzár, aztán a ráhelyezkedés...
@Fabius: csak véleményt kértél, én meg mondtam. Bolival nekem sincs semmi bajom, de oricában nem bízom.
@Orica Középföldi:

na, ugyi, hogy mán hárman vagyunk! az má majnem 2/3, nem?
@jaegtoer: Pedig nagyon sokszor mások is (pld Boli) linkekkel válaszolnak linkekre vagy máshol elhangzott véleményekre, ugyanazzal. Ettől ez szerintem még nem propaganda.
@jaegtoer:
elolvastam, csak, hogy tudd!

semmi megjegyzésem sincs...megtartom magamnak

brühüyyy
@Sir Bates dö Hól:

vótam nyaralni a ferenc józsef-fődön, oszt most szikrázok.
@Sir Bates dö Hól:
neked is:
elolvastam, nincs megjegyzésem, megtartom magamnak

brühüyyy
@Sir Bates dö Hól: @jaegtoer: azért olyan büszkék ne legyetek magatokra, szeméyeskedtek velem, rodeoval, közben a "másik" szátokkal érveket, véleményeket hiányoltok Gabrieltől?!Popoapó, valaganyó, csak azért, mert más a véleményünk mint nektek, és ez persze helyes, mert ti sértegethettek bárkit, bármiért, ugye, csiang-csing de Hol urambátyám! Vagy titeket is ki lehet tiltani egy-két napra, amikor nem tudjátok, hogyan kell beszélni egy tisztes uriemberrel?
@hekkate36:

Unalmas vagy, ne haragudj, már írtam feljebb mi volt R-val, és mi G-vel a probléma. Kezded újra....

"_tisztes uriemberrel_"?!

Édes Istenem! Ezeknek tényleg a nácik kellenek.
@hacsaturján:

Én a sötétben bújkáló fenevad nem nyilvánítok véleményt, de szemeimmel az villogom, már 3/4!
@hekkate36: rá se ránts! (enyémre főleg:-))... ketten dufláznak itt: jenőke és csiang csing alteregói... (nem kell tagadni, hogy ki vagy... ennyi az egész... van akinél értelmetlen, van akinél meg nem számít... akkó' meg minek?...)
@Fabius:

"Ezen kívül Orica szerintem is tudna az elvárásaim szerint ügyködni. "

Kösz, de nem:)))
Fenntartanám magamnak azt a szabadságot, hogy azt olvasok el akit akarok, arra reagálok, akire/amire akarok, azt rühellem, akit akarok.
.
Ez a szép a blogban. Nincsen rózsa tövis nélkül, de ha elszaporodik a tövis, más kertet keresek:)

Sajnálom, te vagy a kertész. A rend, a nemesítés, a kártevők a te feladatod.
Tudom, dög vagyok, mea culpa:)
@rodeo36:

Csak hogy tudd, tudom, hogy tudod.
@jaegtoer: mitől náci Rodeo? ha unsz, ott a gomb, tudod...olyan sokan untak már téged is...
@hekkate36:

Bocs, ne haragudj, de nem lassítok a kedvedért. Mocsárral nem játszok.
látom, zajlik az élet!

eszembe sincs beszállni a vitába, mert elmondtam a véleményem... azonkívül mostanában csak beleolvasok, kicsit csevegek és robogok tovább. tehát a folyamatát nem látom át már egy ideje, mert nem akarok benne részt venni.

személyeskedni sem akarok, és most sem teszem, csak nagyon "érdekes" mondata volt

@rodeo36:

"tehát ha Gábris aszongya, meg kellene vizsgálni az üzleti lehetőségeket a valóság talaján az oroszokkal is kölcsönös előnyök alapján akkor nem hazaáruló hanem hazafi"

te is tudod, hogy az eddig történtek és nyilvánosságra került részletek (amit mindig az oroszok tálaltak?!) azt bizonyítják, hogy meg lettünk már mindenhol vizsgálva, és qrvára szopatják feltételeikkel hazánkat...

mutass egyetlen pontot ami eddig kölcsönös előnyöket hozott volna a két országnak. az a sanda gyanúm, hogy az eddigi események (persze én nem vagyok szakember, csak a hírekből van véleményem) egyéni érdekeket szolgálnak hazánkban, amit az orosz húzások is megerősítenek, pl amikor közröhej tárgyává teszik szerződéseink mutogatását...

az meg természetes, hogy tiltakozik mindenki amikor a magánember Putyinnak kötelezzük el magunkat azért, hogy kormánypártunk díszei minél tovább hatalmon maradjon qrva drágán eladósítva hazánkat.

nem óhajtok vitázni. csak elmondtam, miként látom a helyzetünket és ha lesz valami ami változást hoz akkor sem hallgatok róla.
@rodeo36: @hekkate36: én most román kurvákkal lakom együtt (egyikért sem fognak hajtóvadászatot indítani, nem, hogy a nobel-díj átadásáért, de az elemi bizonyítványáért sem... bár az egyik kétséget kizáróan tud olvasni... legnagyobb megdöbbenésemre...), de azok nem vernyognak ennyit...
@Orica Középföldi:

ŐŐőőő....a kertész nem én vagyok, mert én a tanyagazda lennék, a kertész Boli lesz :-)

Most beszéltünk, bevállalta.

Nem köll megijedni, a szerepe csak legvégső esetben cenzori, a figyelmeztetésen túli legszigorúbb eszköze az egynapos, figyelmeztető szájzárosztás lesz. De ezt is nagyon ki kell majd érdemelni.
@Sir Bates dö Hól:
nem érdekelnek a kurváid sem

brühüyyy
@Fabius:
akkó' vidámság és tréfa meg kacagás

brühüyyy

lesz itt ??? na mi lesz?
@Fabius:

Ok, tanyagazda:))

Mindegy, hogy a tövis vagy az ökör szaporodik.
@rodeo36:

Remélem mindannyian visszatértek a személyeskedésből a vita és nézetütköztetés talajára.

Ez lesz.

Akarom mondani ez lenne kívánatos.
@rodeo36: ebben biztos voltam... mit kezdenél egy luvnyával?...
@guma: Egy élő példa a kettősmércére. Megy a rinyálás, hogy a Déli-Áramlat nem jó és Európa ellenes, stb. Eközben ott az Északi áramlat. Remélem ettől még Európaiak maradnak Merkelék, akiknek ezzel a vezetékkel külön kapcsolatuk van a ruszkikkal.
@Sir Bates dö Hól
"Remélem mindannyian visszatértek a személyeskedésből a vita és nézetütköztetés talajára.

Ez lesz.

Akarom mondani ez lenne kívánatos."(Fabius)

Már ott tartasz, hogy ötleteket is mástól kérsz, nahát-nahát...kkk
@Fabius:

akkora itt ez az ürge a jobb sarokban, hogy mindent kitakar és alig tudok miatta a blogra hsz-t írni.

nekem csak laptopom van...
@hekkate36: neked a kohéziód úgy gurult el, mint zébének a gyógyszere...
@Sir Bates dö Hól:
"Remélem mindannyian visszatértek a személyeskedésből a vita és nézetütköztetés talajára.

Ez lesz.

Akarom mondani ez lenne kívánat"(Fábius)
@guma:

Mindjárt megnézem hogy lehet levenni
OFF

Na tessék itt van az egyik főnáci, aki tönkre tesz mindent amihez csak hozzányúl. :)

www.facebook.com/laszlo.toroczkai/posts/336728356508464

ON
@hekkate36: nem lelted meg, ne is keresd, tán sosem volt...
@Sir Bates dö Hól:
"Remélem mindannyian visszatértek a személyeskedésből a vita és nézetütköztetés talajára.

Ez lesz.

Akarom mondani ez lenne kívánat"(Fábius)
@Fabius:
kösz, akkó' most má' nem lesz sze mélyes se sekélyes se magas se széles?

minden nagyonm szép minden nagyon jó

más a @sírbatesz be is tartotta beeeeeeeeeeeeeeeeee

tar tottatottatotta min tazláccik effent

brühüyyy

hát nem kedveske üde és vidám meg tréfáska olyan üröm (ja nem öröm?) na megyek tevézni jó nagy tevém van jön belőle kép mivel képes és nem olyan képtelen mint akik "nemisszemélyeskednek"
@Fabius: Figy FAB. Ha jól látom Boli is admin lett. Hogy fog engem adott esetben kibaszni, ha nem is látja miket írok, mert én már régóta tahótlanítva vagyok nála? Ez most akkor 22-es csapdája? :)
@rodeo36: OFF

Most látom csak, hogy jóbarát ügyvivőnk, milyen eredményes munkát végzett korábban más állomáshelyén is. :(

2012-ben az Egyesült Államok Külügyminisztériuma a Mary A. Ryan-díjat adományozta André Goodfriend úrnak a "szíriai válság során folytatott kiemelkedő külszolgálati tevékenységéért"

www.thefreelibrary.com/U.S.+Department+of+state+diplomacy+at+its+finest+Department+Awards...-a0321466042

ON
@Kágébriel ürgebőrben:
kinek a baráttya kinek a zügyvivője

már meg semerek szólalni mert...

olyan ciki mikor valaki fidel

brühüyyy

@boli mint fő fidel ŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ?
@Kágébriel ürgebőrben:

kanadaihirlap.com/2014/10/28/ez-a-harc-lesz-a-vegso-2/

Egy a jelszónk: a béke! – a menet a Mussolini tér környékén, az Orbán Viktor sugárút közepe táján járt, de a tribünön várakozó párt-és állami vezetők tisztán hallották: Harcba boldog jövőért megyünk!

A Generalisszimusz, a Nagy Honvédő Háború, Forradalom, Rezsi- és Szabadságharc vezénylő tábornoka, az őt teljes dicsőségében megörökítő, a hungarocellnél is maradandóbb, gránitszilárdságú anyagból szobort monumentum tövében állva, elégedetten nézett körül; minden a haditerv szerint alakul.

brühüyyy
@Sir Bates dö Hól:

Ígértem egy tételes választ, nos ez bizonytalan időre elhalasztva. Aztán úgyis okafogyottá válik.
@Orica Középföldi: mint a széchenyi-, spiró-reagálás... :-)...
@Kágébriel ürgebőrben:
ez elment az illetékes rendőrnek, a sarkon, majd elkapják, hülye idióta aki kiadta a rendszámot, majd mostantól megnézik ki mit mer írni a rendszámtáblájára

brühüyyy
@Kágébriel ürgebőrben: tudomásom szerint másért megy ebben a témában a rinyálás...

ne ferdíts!
tájékozódj sok helyen. olvas sok véleményt mit tartanak benne "most bajnak"...
@Fabius:

köszönöm! :)
(sikerrel jártál.)
@Kágébriel ürgebőrben:

elfelejtettem linkelni, pedig számtalan helyen szerepel pl ez a hvg.hu oldalán:

"A Déli Áramlat megépítése (a szállítóútvonalak diverzifikálása) Európa számára fontos, de csak úgy lehet hozzákezdeni, ha az illeszkedik a közösségi joghoz: a Gazprom (ahogy korábban az E.on a magyar földgázszállítórendszer esetében) nem birtokolhatja egyszerre a tranzitországokban az alapinfrastruktúrát és nem lehet egyszerre nagykereskedő."
@guma: Gondolom ez az Északi áramlat esetében sem probléma. :)
@Kágébriel ürgebőrben:

"_Gondolom ez az Északi áramlat esetében sem probléma._"

Miért, te mit tudsz az Északi-áramlat üzleti konstrukciójáról és szervezeti struktúrájáról, valamint tulajdonosi szerkezetéről?
@jaegtoer: Egy CIA és FSZB kettős ügynöknek illik mindenről tudnia. :)
@Kágébriel ürgebőrben:

Tehát?
@guma: gondolod?:-/... (csak, mert kedvellek...:-))
@Sir Bates dö Hól:

szerinted még én merek is valamit gondolni? :)
buta vagyok én ahhoz. hahahaha
ezért jobbára csak idézek, nálam okosabbakat.
@rodeo36:

Pár napig nem olvastam a kommenteket.
De most utólag megkérdezem: mikor ilyeneket írogatsz, magadnál vagy, vagy a 25 éves vhiskeynél?
@Kágébriel ürgebőrben:
", hogy milyen tulajdonságaim vannak, ahogy eddig, úgy a jövőben sem ő fogja meghatározni, arról nem is beszélve, hogy köszönő viszonyban sincsenek azok a valósággal. "

És ezt még el is mondod, te szemét, hogy alakoskodsz itt a blogon, ezek szerint bárhol máshol is, tehát egy igaz szavad nincs sehol.
Te nulla, te senki, hogyan merészelsz ide jönni, ahol saját véleményeket mondunk el, alakoskodás nélkül, őszintén?
Szégyelld magad és takarodj innen, mert az ellenvéleményeket eltűrjük és megvitatjuk, de a tefajta mocsokságokat nem. Féreg vagy te társadalom testén. Menthetetlen és védhetetlen vagy, társaiddal együtt.
@rodeo36:
"van demokrácia vagy nincs demorácia? ti fidex? "

Neked mindenki fidex, aki nem ért egyet veled?
Nem járja meg az eszedet ( bár szerinted az hatalmas és mindenek felett való), hogy van ezen kívül is élet?
@rodeo36:

Rodeo, a józan és komoly hozzászólásaidat nagyon szeretem. (szerettem?). De ezeket a se füle, se farka dumáidat mellőzném, ha lehetne. Ne rombold magad, kérlek.
@hekkate36:
"akinek nem ugyanaz a véleménye, mint esetleg oricáé, vagy hadd ne soroljam, az azonnal feketeseggú lesz"

Képzeld, nekem sem ugyanaz a véleményem. Hangot is adok neki. És még mindig itt vagyok :) Hogy nem hangadó és és nem kedvenc, az nem érdekel. Nem csak hangadóknak kell itt lenni, olvasóknak is.
@rodeo36:

Bocs, most hetek/hónapok talonba tett véleménye tör utat: menj te a halál faszára, kártékonyabb vagy bárminél. Valaha okos ember voltál, csodáltalak itt a blogon, de ez elmúlt. Senki vagy, sőt ennél is kártékonyabb.
Dőlj kardodba, mindenkinek az lesz a legjobb.
@Kágébriel ürgebőrben:
"Most látom csak, hogy jóbarát ügyvivőnk, milyen eredményes munkát végzett korábban más állomáshelyén is. :("

És?
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ):

Jogos.
De most pár napig tényleg nem voltam itt, és most ki kellett engednem a gőzt.
De még két nap hátravan :)
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

háááááááááát, @boli? most az a válaszom minderre az "Orban: teszek magasról" blogból kaptam "szeretettel"

nem kívánok rá válaszolni, csak szívélyes üdvözletemet küldeni a feladónak és hogy éljen még 200 évig vidáman a barlangjában mézen és gombákon..

majd ha akarsz fűzzél hozzá valamit? ha mást nem "ESZTERLÁNCOT"

KÖSZI ELŐRE IS, NAGYON BÁJOS

Micimackó, a csekély értelmű medvebocs 2014.10.29. 21:47:19
@rodeo36:

Bocs, most hetek/hónapok talonba tett véleménye tör utat: menj te a halál faszára, kártékonyabb vagy bárminél. Valaha okos ember voltál, csodáltalak itt a blogon, de ez elmúlt. Senki vagy, sőt ennél is kártékonyabb.
Dőlj kardodba, mindenkinek az lesz a legjobb.

Micimackó, a csekély értelmű medvebocs 2014.10.29. 21:34:00
@rodeo36:

Rodeo, a józan és komoly hozzászólásaidat nagyon szeretem. (szerettem?). De ezeket a se füle, se farka dumáidat mellőzném, ha lehetne. Ne rombold magad, kérlek.

Micimackó, a csekély értelmű medvebocs 2014.10.29. 21:03:44
@rodeo36:
"van demokrácia vagy nincs demorácia? ti fidex? "

Neked mindenki fidex, aki nem ért egyet veled?
Nem járja meg az eszedet ( bár szerinted az hatalmas és mindenek felett való), hogy van ezen kívül is élet?

Micimackó, a csekély értelmű medvebocs 2014.10.29. 20:46:21
@rodeo36:

Pár napig nem olvastam a kommenteket.
De most utólag megkérdezem: mikor ilyeneket írogatsz, magadnál vagy, vagy a 25 éves vhiskeynél?

brühüyyy
@rodeo36: te férfi vagy?... elszaladsz árulkodni?... pofám leszakad, sírsz, mint a fürdős kurva...
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
ez egy szabad és nyílvános blog, bárki aki regisztrál belép és szólhat...mint most te is olyan cizelláltan és nemzetiesen meg fidex stílusban

kösz, most lehúztad a bundabugyidat és kiláccik a másik bundabugyid

brühüyyy

szerencséd nem sok van

szóval jön ide @hóldőhólnemdőbateszsír és megaszongya ki kicsoda és milyen képességekkel bír

sok mindenki más is próbálkozik ezzel de teljesen sikertelenűl legfeljebb belerokkan

brühüyyy

szép álmokat ott a barlangodban
@Sir Bates dö Hól:
te meg @sír_batesz_hól_dő_hól_nemdő

én meg férfi, tetőtől talpig és nem tudod cáfolni mert még soha és már soha sem fogunk találkozni....hacsak a váletlen nem hozza úgy de ...

brühüyyy

te mindenbe belepofázol? ki kérdezettZ, az ilyenek mint te, kérdés nélkűl nem igen kaphatnának szólásjogot már a mutatott jellemzőid alapján
@Sir Bates dö Hól:
tudtommal nálad sokkal kompetensebb nagyvállalatok kedvező üzleteket kötnek vele és az orosz gazdaság szereplőivel

hadd ne hozzak példákat

az hogy te és a fidex mit tud az más kérdés nem vagytok olyanok akik nemzetközlieg labdába rúgtuk

brühüyyy

szakmailag nulla
@rodeo36: most elemedben érzed magad, hisz van egy felsőbbség... visszatért az ifjúságod, mi?...
@rodeo36: jó, te meg a világ császára...
(Hidd azt, hogy szavam sincs erre... valójában érdemtelen vagy a válaszra, pojáca...)
@Sir Bates dö Hól:
iklyen is van? kifogytál a szófosásból?

végre

legalább tudom mivel lehet

szakmailag nulla vagy (mint sokan mások) és csak hőzöngerni tudtok azaz fidex kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

rsrsrsrsrsrsrsrsrsrs

brühüyyy

erre vegyél be ciánt
@rodeo36: legyen igazad, szakmailag nulla vagyok...
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Macika, miért hagyod, hogy megint elguruljon a gyógyszered? ;)
@rodeo36:

"__
@Sir Bates dö Hól:
iklyen is van? kifogytál a szófosásból?
végre
legalább tudom mivel lehet
szakmailag nulla vagy (mint sokan mások) és csak hőzöngerni tudtok azaz fidex kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
rsrsrsrsrsrsrsrsrsrs
brühüyyy
erre vegyél be ciánt
___"

"___
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
ez egy szabad és nyílvános blog, bárki aki regisztrál belép és szólhat...mint most te is olyan cizelláltan és nemzetiesen meg fidex stílusban

kösz, most lehúztad a bundabugyidat és kiláccik a másik bundabugyid

brühüyyy

szerencséd nem sok van

szóval jön ide @hóldőhólnemdőbateszsír és megaszongya ki kicsoda és milyen képességekkel bír
___"

Ha nem vetted volna észre, azon túl, hogy Fabius -eredeti szándéka ellenére- 'kénytelen' volt moderációt bevezetni, egyúttal 'minden nagypofájú' beleértve engem is kapott egy tiszta lapot.

Te most megint ott folytatod ahol abbahagytad.
A lordunknak és macinknak írt szövegedből arra következtetek, hogy nem voltál te sosem más, csak egy simlis senki, és embernek is csak egy utolsó tróger..., bár a teherhordók igen rendesek és kedves emberek tudnak lenni, de te még egy violinkulcsot sem tudnál megemelni, mert zenélgetésed is csak egy álca és mismásolás, azaz másolás és linkelés és az életed már csak egyetlen szünetjel amit itt kompenzálsz, te Abszolút Hallás, és Hetedik Szintű Beavatott.
Emlékeztetőül: Te is kaptál egy lehetőséget, de látszik hogy nem élsz, hanem visszaélsz vele. Te Szünetjel. Már ami az értelmed illeti.
@Kágébriel ürgebőrben:

Maci gyógyszere nem gurult el, legyél nyugodt a tekintetben.

Arra a kérdésre viszont nem siettél válaszolni, hogy az Északi Áramlatot milyen alapon tartod egyenértékűnek, és hivatkozási alapnak a Déli Áramlattal való azonosságára.

Most kapsz egy linket, ami megmutatja állításod teljesen tarthatatlan voltát, bár ez forrás eddig is rendelkezésedre állt. Igaz ez nem a kuruc infó.

hu.wikipedia.org/wiki/%C3%89szaki_%C3%81ramlat

Megismétlem a kérdésemet.
Tehát?
@jaegtoer: Ha már egy link volt a válaszod, én is hasonlóképpen járok el. :)

index.hu/gazdasag/2014/10/29/ez_nagyon_nem_fog_tetszeni_az_eu-nak/

Tehát szerinted az Északi-áramlat összhangban van az uniós versenyjoggal és az említett hármas csomaggal?:)
@Gábris máris:

Az én link az Északi Áramlat leírására mutat, hogy könnyebb legyen tájékozódnod, és miért elfogadott Németországban és az EU-ban.

Erre te újra csak a Déli Áramlattal hozakodsz elő, figyelmen kívül hagyva az Északi Áramlatra vonatkozó információkat és adatokat. Egy igazi szar propagandista vagy, aki a primitív, ám hatékonynak bizonyulható kifárasztásos módszerrel él.

Még mindig nem kaptam választ, hogy az Északi Áramlatot miért tartod ugyanolyannak, mint a Déli Áramlatot? Képtelen vagy összehasonlítani a kettőt
De már ne fáraszd magad. Már nem érdekel, csak újfent bebizonyítottad, hogy képtelen vagy érdemi válaszra.

Ha kormányra kerülne a Jobbik, majd a törvényjavaslatokat illetve azok szövegezését és kodifikálását is megoldanák innen-onnan beemelt linkek megszavazásával. Gondolom.

Változatlanul ott tartunk, hogy nincs önálló gondolatod, véleményed. Nem vagy partner.
@jaegtoer: Ennek okán viszont te most előadhatod, hogy akkor szerinted miben különbözik a két vezeték egymástól. :)
@Gábris máris:
Ennyire ragaszkodsz a tiszteld mamádhoz vagy csak egyszerűen barom vagy, aki 52 változatban megírt felvetésből sem érti meg, hogy a probléma vele szemben?
@jaegtoer: Szerintem a kedves Mamát továbbra is hanyagolhatjuk. :) Én támogatom, hogy a Déli-áramlatot is ugyanúgy valósítsák meg mint az északit, viszont tartok tőle, hogy az EU-nak ezek az "érvek" csak a vanrajtasapka effektus részét képezik. Arról nem is beszélve, hogy a déli vezeték tekintetében még bőven alakulhatnak ott is a feltételek.
Így viszont sajnos továbbra is marad a kilógó lóláb, ami arról szól, hogy tök mindegy miért de akasszuk már meg ezt a projektet is csak azért mert a ruszkik is benne vannak.
@rodeo36:

Menj te a halál micsodájára. Egy vén, rosszindulatú, semmitérő valaki vagy, bár inkább azt mondanám, hogy nem valaki, hanem senki. Az, hogy valaha voltál valaki, már régen elmúlt, csak nem vetted észre.
Ne szólj hozzám többé, én sem teszem.
@rodeo36:
"én meg férfi, tetőtől talpig"

Esetleg álmodban, csíkos pizsamában, pöttyös papucskában. Egy szaros vén trotty vagy, aki a múltja emlékeiből él, és azt hiszi, hogy a világ még mindig olyan, mint az ő fénykorában volt. Ez már régen nem igaz.
Maradj meg a zenéidnél, az még jól áll neked.
@rodeo36:
"te mindenbe belepofázol? ki kérdezettZ, az ilyenek mint te, kérdés nélkűl nem igen kaphatnának szólásjogot már a mutatott jellemzőid alapján "

És téged ki a fene kérdezett? Te mondtad, hogy ez egy szabad és nyilvános blog. Akkor milyen jogon kérded bárkitől is, hogy miért írogat ide? Pont olyan jogon, mint te. A te jellemzőidről meg inkább ne beszéljünk, nem jönnél ki jó belőle.l
Idd inkább a csodálatos extrafinom italaidat, és maradj csöndben. Mindannyian jobban járunk.
@Gábris máris:
"Macika, miért hagyod, hogy megint elguruljon a gyógyszered? ;) "

Gondoltam, majd te megkeresed :)
Egyébként ennyit arról, hogy te csak egy nicken nyomod. Nyomoronc.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Maci ne bomolj. Akkor lenne nyomoronc ha beregelnék más-más neveken, de mindenki látja, hogy a személy ugyanaz. Amúgy ha nem vetted volna észre, mások is szokták váltogatni a nickjüket.
süti beállítások módosítása