Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: naphire.hu/cikk/ukrajna-kormany-konzuli-szolgaltatas-katona-felf%C3%BCggesztes Hogyan tud egy áll... (2024.04.23. 14:59) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: "A Muzsikáló Magyarország 2024 program a kávéházi cigányzenét támogatja 1 milliárd forintos keretö... (2024.04.23. 14:24) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.08.07. 09:20 Fabius

Orbán nem vállalja magát a világ előtt

Címkék: orbán tusványos illiberális állam

Illiberális államot építünk! - ez lesz a jelszó Édesfeleim, amit mostan majd hajtogassunk mink is, meg szajkóztok tík is ahogy szoktuk. Legalábbis addig, amíg a fejlett világ egyemberként nekem nem szalad, mert akkor nem. Kinek hiányzik, hogy a szájára vegye - akarom mondani a mocskos pofájával ócsárolja - a Nyújorktájmsz

Na ugye, nekem bizony nem!

És nektek sem! Nem bizony, az nektek sem jó. Sőt, főleg nektek nem jó, ezért én, mint gondos atyátok segítségetekre sietek, és kitörlöm legalább ebből az ánglius nyelvű verzióból azt, mi degecikínos lett mára.

orbán illiberális.jpg

Okés? Ti úgyis tudjátok miért mondtam és hogy értettem pontosan, nekik meg kuss. Jobb lesz ez így, meglátjátok. Ne higgyétek, hogy ez valamiféle kettős beszéd, hogy titeket hülyítelek így, őket meg parasztvakítom amúgy. Mindössze óvatos vagyok, mert veletek lehetek őszinte, ti megértitek a gondolataimat, ők meg félremagyaráznak mindent. Csúsztatnak összevissza és sakált kiáltanak oda is, ahol a legszelídebb magyar puli csóválja farkát. Már azon gondolkodtam, kiküldöm a Csizmadia Lacit, hogy ne csak itthon szorgalmazza a kizárólag nekünk megfelelő úgynevezett kritikákat előremutató-nemzetépítő kritikusok válogatását, hanem odakint is. Okos ember az, szellemi honvéd, majd megoldja. Ti meg ne hánykolódjatok az illiberálisozás eltűnése miatt, megvan az, csak nem mutogatjuk mindenkinek.

Ez a mi közös kis titkunk. Csókpuszi!

 

370 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr786580661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Úgy hallottam, hogy Zsolti a Nyújorktájmszot időközben már helyretette.:)

nol.hu/belfold/bayer-zsolt-megmutatta-amerikanak-1478499
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Majd ha Viktort teszi helyre, hogy az illiberálisozást tessék visszatenni, az majd valami lesz :-D
"""Ne higgyétek, hogy ez valamiféle kettős beszéd, hogy titeket hülyítelek így, őket meg parasztvakítom amúgy."""

Így, vagy amúgy.
Szóval itt vannak a hülyék, ott meg a vak parasztok. Amúgy viszont fordítva.
Namármost kik vannak itt és kik vannak ott?
.
(magyarítva) Bajoros Zsolt megmutatta, hogy szövegértésben és érvelésben valamivel magasabb szinten áll, mint egy kiszáradt ásott kútban a vízszint.

nol.hu/belfold/bayer-zsolt-megmutatta-amerikanak-1478499
.
@rodeo36: Azt hittem már rég ismered. :)
@dr. jenőke (jenőke):
ezt már annyiszor megpróbálták...a legelső amire én magam mutattam rá az az volt amikor az orgyilkost vidám vidéki fickónak fordította franciából a magyar ferdítő...3 napba tellett, hogy a pontos fordításom körüljárjon...és ami utána jött trollvonalról...a'ssem vó't akármi

akkor egy ilyen "kis" iciripiciribögyörőnyi illiberálisozás ...hová fog elsummanni

egyébként képzeljétek el egy ilyen fordító kap valami életfontosságút ami valamelyikőtök életében alapvető és kurvasok pénzt is jelent és összekeveri a dolgokat...ezek "hiteles" fordítók vagy pontosan ferdítésre szerződött senkiháziak?

brühüyyy

ezért szoktam a magam részéről azonnal az eredetit előkaparni
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
sohasem ismertem...olvastam tőle sokmindent...habzószar...

brühüyyy
@rodeo36: en nemtom, de valszeg nyomokban Ortegat tartalmaz
@rodeo36: habzoszar-klise - hogy egeszen pontosak legyunk ;-)
@vitéž munkášőr:

és az kinek válik előnyére? ortega y gasset?

Hélio Jaguaribe – um dos mais conhecidos comentadores do autor no Brasil – no prefácio à obra História como Sistema, de Ortega y Gasset, a maioria do tempo o filósofo espanhol foi uma espécie de educador do seu povo, a partir de uma profunda convicção de que o que importa, antes de tudo, é a lucidez e a compreensão do mundo para operar nele. Essa alternância entre o engajamento e o distanciamento crítico configurará as principais fases da existência de Ortega y Gasset.

érdekes...mintha itt értelemről lenne szó és nem bájerizmusról...miben ortegázod a bájert?

brühüyyy
@vitéž munkášőr:

hát ennek azután semmi köze sőt pont az ellentettje amit báyer süketel:

íme:

Gasset fazendo uma menção a um diálogo entre Maurice Talleyrand e Napoleão onde Talleyran, opondo-se a sua política de hegemonia europeia, diz ao Imperador que; "Com as baionetas pode-se fazer tudo, menos sentar-se sobre elas" referindo-se que nenhum regime sustenta-se só pela força, acrescenta que o poder é menos uma questão de punhos e mais uma questão de nádegas.

azaz a bajonettekkel mindent meg lehet csinálni kivéve azt, hogy nem lehet beleülni

mondja Talleyrand Napoleonnak

mintha a zsoca azt reklamálná az összes többinél amit istenít a kedves szopósbuzi főnökében

vagy tévedek?

és akkor mi köze neki Ortega-hoz, ja? hogy olvasta fordításban...ki fordította?

brühüyyy
@Penivaldes: allitolag akad, de nemtok menni, mert levert a swamp fever :-(
@rodeo36: a bajjer egyfolytaban Ortegara "hivatkozik" - gondolom azert, mert a cofos geczik elott ez penge sznoberia leend. egyebkent fingom sincs, hogy ki ultette at hungarus nyelvre
@rodeo36: nem tevedsz. neki nem kettos, hanem poligonalis merceje van
@vitéž munkášőr:
azaz halvány lila fingja nincs arról mit miért írt Ortega

a kis alulművelt senkiházi...mivel a CÖF-ben nem igen olvasnak semmit Ortegá-t meg azután kinek jut eszébe lehet rá utalni és kurva nagyokat hazudni

ja meg az ismert móccer: kiszedni egy két mondatot és lengetni a teljes filozófiai összefügés renceren kívűl amibe tartozik és semmit az ég világon nem mond a teljesség ismerete nélkül

rohadt egy tetű

brühüyyy
@tristen2005: vegul is, ennyi jutalmat ne sajnalj toluk az egyre fosabb forintert
@rodeo36: teljesseggel egyetertek - ugyanigy latom
@rodeo36:

ezen én is baromit röhögtem. ortega ippenséggel a zsóttirul meg a cöfről fecseg (fülkeforradalom -a tömegek lázadása. hihi!)
@tristen2005: Plusz a bérszurkolók is ugyebár. :)
@rodeo36: ezt vagod?:

youtu.be/wGvzS5AMMAI

itt meg szerette Amerikat a szar. jobban mondva a repi repulojegyet, meg a teljes ellatast
@tristen2005: szerencsere (ezektol fuggetlenul) mindig is utaltam a focit
@vitéž munkášőr: Ez volt eddig a legértelmesebb alkotása. :)
@hacsaturján: es az a durva, hogy ez a nev visszatero motivum. a csizmadia-fele kobunkok elott valami delejt tartalmazhat az Ortega nev. hisz oly 'exotikus'!
Ökotárs-vizsgálat: újságcikkre hivatkozik a feljelentő Fidesz-tag

A Magyar Nemzet egyik cikkére alapozva tett feljelentést a norvég pénzek ügyében egy Fidesz-tag, emiatt vizsgálják az Ökotárs Alapítványt is – írta a Népszabadság.

hvg.hu/itthon/20140807_Okotarsvizsgalat_ujsagcikkre_hivatkozik
@tristen2005:
naggyából 2.5 millió eur

ezt ki fizeti:

lesz meccs is vagy csak hajcihő...kik fognak jáccani

Abramovics jó üzletember, uborkaszezon...arra lennék kíváncsi amerika mennyit fizetett a nagy europai csapatok ottani "bajnokságáért"? telt házak előtt mentek 50-70000 nézővel meg a többi

mi lesz pesten szép új stadion és?

brühüyyy
@parti_giano: vicehazmestershitnyikz rulez - brand new retro
@vitéž munkášőr:

fingom sincs, ki az éceszgéber ezeknél a marháknál, de tény hogy akkora prosztó, hogy a fal aggya a másikat. egy időben szórakosztam azzal, hogy idézőjel nélkül elhelyesztem egy-két konzerv szerző megfelelő passzusait a kiszemelt jobbkonzerv helyekre, no, mondhatom meg is kapták a beosztásukat mint hazaárulóbüdöskomenisták. manapság mán inkább unatkozok, még blogger géza se képes nekem örömet szerezni, a fostalicska rituális körbetologatását meg eccerűen rühellem.
@vitéž munkášőr:
képzeld egy ilyen nevet: Ortega y Gasset és még José is ráadásúl amit nem is tudnak kiejteni

könyvtárnyi műve van 6-8 jó magyar fordító a főbb művekre a többi csakis eredetiben férhető hozzá olyan elegáns argentín spanyol-úl, ugye ott élt elmenekülve a Franco elől időben

látom a copfosokat amint sejtelmesen mongyák egymásnak: Ortega y Gasset mint valami varázsige

és ha valaki gyorsan bedob egy Adorno-t vagy Heidegger-t csak nyalánkságnak akkor lesz csak az igazi náluk...keveredés a méhkaptárban és félrepislogás szendén...ugye ez ma már nem egyébként is csak Bertrand Russel-t nem szokás whyskey nélkűl

ők meg anti-k

brühüyyy

magyar kultúrósok
@rodeo36:

Oroszország beszünteti az összes hús, zöldség, gyümölcs, hal és tejtermék importját az Európai Unióból, az Egyesült Államokból, Ausztráliából, Kanadából és Norvégiából. Az intézkedésről Valgyimir Putyin orosz elnök döntött válaszul az Oroszország ellen kiszabott nemzetközi szankciókra.

vs.hu/itt-az-orosz-valasz-szankciokra-magyarorszag-erintett-0807?utm_source=hrkrs&utm_medium=rss
@hacsaturján: "fostalicska rituális körbetologatását meg eccerűen rühellem" nem csodálom, mióta a pártfőiskolákon e műfaj bekerült az alapképzésbe elég ciki. de nézze csak, géza még büszke is rá, hogy ebből diplomázott.
@hacsaturján: mint Rodi Papa is remekul abrazolta, szerzo, hatter, ideologia nem szamit - jon zsoca es olloz, toldoz-foltoz, igy keszul a nernyik patchwork, soxorozzak, megragjak (de csak feloldalt, a masikon levo lyukas fog miatt), aztan szorjak szet frutti helyett a helyi themaba meg plebanos szentbeszedibe
@tristen2005: Kiéhezteti az ország lakosságát? Tán Kínából fog kaját venni?
@vitéž munkášőr:

A legnagyobb felháborodást okozó eset tegnap történt. A Főtaxi honlapján és Facebook-oldalán is hirdetést helyezett el: aki 10 ezer forint értékű taxikártyát vásárol, ajándékba kap mellé két ingyenes belépőt a meccsre. Kubatov Gábor a Facebookon erre úgy reagált, hogy a cég ezer jegyet vásárolt meg teljes áron, így azt csinálnak velük, amit akarnak… A Fradimob.hu információi szerint ez nem egészen így van, a portál úgy tudja, az összes klubközeli cég ingyen belépőket kapott.

cink.hu/kutyat-nem-erdekli-a-fradi-chelsea-ingyen-szerveznek-1617464513/all
@CSENDES:

Nem számít! Csak vodka meg uborka legyen.
@parti_giano:

a fostalicska kifejezés az én szóhasználatomba a blog szárnyasállatát hivatott kifejezni, miszerint télleg nem vagyok nagyon igényes, de ha a plafonon szarcsimbókok lógnak egy kocsmába, akkor ottan nem szivesen teszem tiszteletemet.
@tristen2005: "A KSH adatai szerint 2013-ban 318,8 millió dollár értékben szállított Magyarország közvetlenül Oroszországba mezőgazdasági és élelmiszeripari termékeket, ez nagyjából 70 milliárd forint és a hazai GDP 0,2 százalékának felel meg."

vajh' most ha' aggya el a terminyt a sok mukormos vadparaszt?
@rodeo36: Az üllői úti fradi stadionra nem emlékszel? :) Szóval eldózerolták a régit és csináltak helyette egy újat. :)

sportgeza.hu/futball/hirek/2014/06/04/julius_vegen_nyit_az_uj_ftc-stadion/

Ennek a stadionavató mérkőzésére jön a Chelsea. :)
@tristen2005:
vidám nagy hatalmas égés lesz és a chelsea majd akkor jön, ha megkapja a pénzét...ha nem akkí annyi

szép kis izé

brühüyy
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
ezt tudom...én anno nem jártam meccsekre volt mit csinálnom sokkal hasznosabb

brühüyyy
@tristen2005: Csak hogy tudd mi miért történik arrafelé. :(

Washingtonnak nincs szüksége Ukrajnára a konfliktus nélkül

Amint az amerikai védelmi tárca képviselője közölte, augusztus 5-én Kijevbe megérkezett a Pentagon külön csoportja, hogy „segítséget nyújtson” a malajziai Boeing 777-es katasztrófája „kinyomozásában”. Arra a kérdésre, hogy konkrétan mit szándékoznak végezni a csoport szakértői, a Pentagon hivatalos képviselője –John Kirby – elmondta, hogy a szerencsétlenség helyszínére nem mennek el, hanem holland, ausztráliai és malajziai nyomozókat fognak konzultálni Kijevben.

A Pentagon szerint a delegáció tagjai közt vannak „különakciók és katonai légi akciók tervezése terén illetékes szakértők”. Ez nyilván nem az, amire a nyomozás során szükség lehet. A Pentagon sajtóközleménye azonban mindent megmagyaráz: A nyomozóknak „nyújtandó segély” után a csoport azonnal hozzákezd az ukrán katonaság és a nemzeti gárda kiképzéséhez Ukrajna nyugati részén. Egyszóval, arról van szó, hogy bővül az amerikai katonai tanácsadók részvétele a kijevi hatalom fegyveres erői és különegységei továbbképzésében és új fegyverzettel való ellátásában.

Orosz szakértők állítása szerint Ukrajnára máris koszovói, sőt vietnámi mércével mérik. Vietnámban az amerikaiak jelenléte szintén több tucat katonai szakértővel kezdődött 1954-ben. A koszovói albánokat pedig az amerikaiak a mai napig oktatják és „konzultálják”.
Ukrajna esetében az a helyzet ismétlődik meg, amelyet már egyszer átélt a Balkán Jugoszlávia felbomlásával és polgárháborúival.

Az USA most azonban még célratörőbben és cinikusabban lép fel. Kijevben már mindenki tudja, hogy a CIA az Ukrán Biztonsági Szolgálat (SZBU) székházának egy egész emeletét foglalja el. Ugyanezt készítik elő most az ukrán védelmi minisztériumban is.
Geopolitikai tekintetben Ukrajna balkánosítása nagyon előnyös Washingtonnak – mondja Andrej Manojlo. Ukrajna folytonos feszültség fészkévé válik az Egyesült Államok felügyelete alatt, és erre Oroszország befolyásának gyengítése céljából van szüksége Washingtonnak.

Bármilyen konfliktus Oroszország határa mellett rögtön komolyan veszélyezteti nemzetbiztonságát. „Az irányított káosz exportja Ukrajnából Oroszországba” képezi a Washington által kiagyalt „ukrán akció” egyik célkitűzését.

Az ún. irányított káosz állapotába süllyesztve Ukrajnát, azaz a virágos forradalmak technológiáját alkalmazva ott, az amerikaiak jól irányítható konfliktust teremtenek. Ezt a konfliktust napjainkban az amerikaiak politikai hatásgyakorlás eszközeként használják fel úgy ellenfeleik, mint szövetségeseik iránt. Ukrajna geopolitikai helyzetét e tekintetben az amerikaiak rendkívül előnyösnek tekintik. Ezzel kapcsolatban semmiképpen sem fogják támogatni az ukrajnai békés rendezés tervét. Irányítható konfliktus nélkül Washingtonnak ugyanis nincs szüksége Ukrajnára.

hungarian.ruvr.ru/2014_08_06/275572583/
@rodeo36: Én se nagyon jártam, főleg arrafelé.:)
Viszont a szomszédban voltunk katonák Boli kollégával. :)
@CSENDES:

egy frászt...ha ügyes és miért ne...akkor ugyanonnan olcsóbban feketén megszerzi

vagy ki tuggya

ne aggóggy

ez a nagyhatalmak problémája az, hogy magyarország leég miatta az másik kérdés collateral damage

brühüyyy
@CSENDES: nézted? tényi egy magyar nemzet cikkre hivatkozva tett feljelentést. pofám leszakad.
@hacsaturján: a talicska nem jó mértékegység esetében. nem is tudom, talán hajóvonta.
@rodeo36: Nyugi nem fognak éhen halni, viszont Lengyelországban és Finnországban már kezdenek aggódni.

www.hirado.hu/2014/08/06/az-oroszorszag-elleni-szankciok-gazdasagi-valsagba-sodorhatjak-finnorszagot/c

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/durvan_visszutnek_a_lengyelekre_az_orosz_szankciok.584718.html

Persze az ilyesmi kurvára nem érdekli az USÁ-t, hiszen mint oly sokszor, most is más farkával ütögetik a pofonfát, miközben átlagamcsiék otthon röhögve majszolják tovább a hamburgereiket. (egyelőre)
@rodeo36: Én meg másfél évig a Zalka Máté Kat. Műszaki főiskolán. Időközben a szokásos mutyi keretében 2006-ban eladták a területet és már azt is ledózerolták.

youtu.be/uNyTJ9-rxDk
@parti_giano: Na majd ha varánusz poszt alapján fognak valakit feljelenteni. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
nem emléxel -véletlenül- a fertőzött beteg marhákra az usa és kanada állománya exportálhatatlanná vált hónapokra és nem volt hamburger lett csirke meg más ...

ez egy nagy kalamajka lesz a kis országok és a nagypofájúlengyelek a nagy orosz gyűlöletükkel most a dugájukba dőlnek vehetnek amerikai rakétát és tehetnek rá vajat hogy bele tuggyanak ülni

brühüyyy
brzezsinszkij meg azt tanácsolja hogy csináljanak békét ...
dakota angol tudás...

majd okosban megolgyuk a fordítást csak így kurucosan dakotásan...

lepapírozzuk utólag..
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
az a tréfa, hogy nem megy a hústermékek eladása állandó árcsökkentéssel tudnak csak eladni 35-45%.kos árcsökkentéssel a tejtermékek is gondot jelentenek és a zöldség meg időjárás függő vagy rossz minőségű...szép de nem sokat ér

szóval ha nincs export akkor ez a gazdaság is sajogni kezd

brühüyyy

még a barter is leállhat
@Penivaldes: magacska, kisztihand igen bator! Haccso Szotyisztanba gyermeket szulni... a foci Ramszesz dulasanak idejen. Igaz az elokeszuleti munkalatok igen elvezetesek, mar ha jol csinaljak.
Eszem-faszom megáll!

Kíváncsiságképp megnéztem a teljes kommentlistát.

A felét gábris hányta már megint, van itt orosz, meg mindem faszság.
Ezért tényleg tök felesleges látogatni Fab blogját, gábris elfoglalta azt, tematizálja, kitölti.

További jó olvasgatást itt, gábris blogján, mert ez már nem Fabius-é! :(
Kár érte, de végül is, ha nektek így jó...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): Ez hülyeség, te is ugyanannyit kommentelhetsz mint bárki más. Meg ugye a liberális demokrácia vívmánya a vélemény nyilvánítás szabadsága is. Úgyhogy hajrá. :)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
te sem írt
ál semmi érdekeset a hullámokról a Lajtán meg a gyökerekről a vízben muszáj volt kitülteni a pozício lehetőséget

írjál verseket vagy eposzt és közöld itt le arról hogyan kell pontosan magyarról angolra fordítani, hogy a legyek is jól érezzék magukat a légypapíron

brühüyyy

te kis igényes legalább változatos a blog van mindeféle pennyke szülni akar 2027-ben és már tervezi mikor is kell előkészíteni meg van itt fradi pálya meg a cselzi és sok minden
@rodeo36: "ezek "hiteles" fordítók vagy pontosan ferdítésre szerződött senkiháziak?"

Gyerekkoromban az apám sokszor elmondott nekem egy tanmesét:

Eszik a család, meleg a leves, a kisgyerök sérelmezi, mire az apja azt mondja add ide a tányért, majd édösapám megfúja, hogy hűljön.
Más alkalommal a gyerök az apjával az erdőn fát vág, fázik a gyerök keze, ezért panaszolja az apjának. Mondja neki apja, gyere, majd édösapám mögfúja. Erre aszondi a gyerök, a fene a kend száját, ha akarja melegöt fú, ha akarja hidegöt?

Ennyit a hitelősségükről, a fordítást meg az akarat határozza meg, nem a szaktudás.
@nincs_itt: Mindig jókat derülök, az egyre újabb ország elnevezéseiden. :)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Nyugi, egy kis g(n)yugtató, ollan barna féliteres üvegben jót tesz az egészségnek.:D
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: azert amit egy-ket poszttal ezelott muveltel, az nem volt kispalya. es a ruvr.ru-s floodjaidat tekintsem sajat velemenyed nyilvanitasi szabadsaganak?
@parti_giano: Nem nagyon csodálkozom. A koncepciós eljárások így indulnak. Olvassa a NFM helyettes államtitkára, kiáll sajttáj-ni, meg KEHI-zni,meg beszél sikkasztásról, hűtlen kezelésről, FIDESZ-es meg megteszi a feljelentést.
@vitéž munkášőr: Nem ezt annak tekintsd mint amikor mások is beraknak linkeket, mondván meglehetősen egyetértenek vele. De tényleg tőled is bocsi, hogy élek.:)
@nincs_itt: "Pár ezredév gúláidat elássa,
Homoktorlaszba temeti neved,
Kéjkerteidben a sakál üvölt"

remélem érthető
@CSENDES: mondjuk, az ellenzék is jelentett már fel újságcikk alapján. nekem a gondom ezzel, hogy az írott szó nem szent. tévedhetnek. de így a feljelentő elbújik egy újságíró mögé, semmi felelőssége sincs. ha valaki olyan hülye, hogy a hírcsárdát is beveszi pl.?
@nincs_itt: nem fog örökké trónon ülni Ramszesz, és csak emlék marad utána.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Ez a cikkben a legjobb rész:
"
Egyes meg nem erősített pletykák szerint a Fidesz ifjúsági szervezetének, a Fidelitasnak tagjai is köremailt kaptak, hogy szervezetten utazzanak fel a mérkőzésre.

Bár múlt hétig a jegyeknek csak a töredéke kelt el, Kubatov intézkedései nyomán sikerülhet teltházat varázsolni a stadionavatóra.

Az már más kérdés, hogy ki fog a helyszínen szurkolni mondjuk a Paks ellen... Persze lehet - és ezt már csak cinikusan jegyezzük meg -, hogy a stadion lesz majd az újabb Békemenet végállomása."

Hehehe.
@parti_giano: Azért ez nem olyan. Én ebben konkrétan szándékosságot érzek. Arról nem is beszélve, hogy a hamis vádat továbbá a rágalmazást akkor is kimeríti (utóbb, ha kiderül hogy nem volt valóságtartalom), ha más valótlan állítását veszi át a feljelentő.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: engem nem zavar, hogy elsz. csak az, ha floodolsz

mondjuk bloggergejza respektalja ebbeli tevekenyseged
@rodeo36: Ja, igen. Ha valaki még nem látta volna a sorozatot, akkor most az egyik részt itt megnézheti. Alapmű. Gyakran elgondolkodom azon, hogy Stone még hogyan lehet életben.

www.youtube.com/watch?v=Byc4hGCpI-U
@Penivaldes: emleknek a tronjan mondjuk egy lezerjancsi…
@CSENDES: aham, ezt nem tudtam. persze, a fidesz szokásos lejárató akcióját indította az ökotárs ellen. a meghurcolás a lényeg, na meg tényi bosszúja.
@látjátok feleim szümtükkel:

namost a francia akadémikus(!!!) azt orbánról, hogy úgy néz ki mint egy "tuer"...ezt kedves vidéki fickó -nak fordították.... a valódi jelentése itt látható

ennyit erről:
Definições de tuer
verbo
Enlever la vie, faire mourir de façon violente.
Se suicider.
"Le cycliste a été tué dans un accident ."
Mourir accidentellement.
"Ils se sont tués en faisant de l’alpinisme

Traduções de tuer
verbo
kill
tuer, détruire, assassiner, abattre, mettre fin à sa vie, égorger
shoot
tourner, shooter, tuer, lancer, chasser, atteindre
murder
assassiner, tuer, massacrer, écraser, abattre
slay
tuer, égorger, abattre
ice
mettre des glaçons, glacer, rafraîchir, refroidir, tuer
put down
déposer, poser, inscrire, laisser, mettre à terre, tuer
bag
ensacher, empocher, mettre le grappin sur, faucher, piquer, tuer

brühüyyy
@parti_giano:

Nem tud az újságíró mögé bújni az, aki aláírta a feljelentést, lásd Wiki-t a hamis vádról:

"Elkövetési magatartás: kettős. Egyrészt lehet a bűncselekmény elkövetésével való hamisan vádolás. Vádolás lehet bármely olyan tényállítás, mely a büntetőeljárás megindítására alkalmas (tehát határozzon meg egyértelműen egy elkövetőt benne), emellett legyen kifejezett és konkrétan megjelölt. Ha a vád nem alkalmas büntetőeljárás megindítására, az nem számít bűncselekménynek (például olyasvalamivel vádol meg valakit, ami a természeti jelenségekkel vagy a fizika törvényszerűségeivel ismereteink szerint nem valósulhat meg)."
@látjátok feleim szümtükkel:

Traduções de tueur (ez a kormányzati fordításban= kedves vidéki fickó)
substantivo
killer
tueur, assassin, meurtrier, buteur
murderer
meurtrier, assassin, tueur
slaughterer

brühüyyy
massacreur, tueur, assommeur, meurtrier
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: azert lehet eletben, mert a sok leleplezett csufsag ellenere az meg igy sem illiberalis demokracia

nalunk mar baleset erte volna mondjuk endivajna kerti jacuzzijaban

kivetelesen ez egy ertekelheto linked, thx
@rodeo36:

Csípem a búrád, de én csak és kizárólag magyarul tudok. Azért amit írtál, neked, de csak is neked, elhiszem.
Bakker! Valamikor ifjúságban tanultam egy fél évig fransziát, aztán meg....szóval most hasznát tudnám venni.
A kedves vidéki fickót mifelénk csak közönségesen falusi tahónak hívják.
oszt láttatok-e már karón varjút? remélem ez is belefér a keleti nyitásba.

“A kínai típusú szocializmussal és nemzeti értékekkel összeegyeztethető keresztény hittudományt alakít ki Kína - idézi csütörtökön az állami média a vallásügyekért felelős állami hivatal fejét, Vang Cuo-ant.”
@rodeo36: az a gond, hogy nem csak ugy nez ki…
@látjátok feleim szümtükkel: @rodeo36:
A fordítás/tolmácsolás jelentőségéről Antal Imre (az egykori TV-s) nyomán:
A nagy összegű bankrablás külföldi elkövetőjét néhány nap múlva elkapják és - tolmács segítségével - személyesen a rendőrparancsnok hallgatja ki. A tettes többszöri felszólítás ellenére sem hajlandó elárulni, hogy hova rejtette a pénzt. A parancsnok megfenyegeti:
- Ha nem árulja el, hogy hol van a pénz, akkor perceken belül kivégeztetem!
A tolmács lefordítja, majd a megszeppent bűnös végül bevallja:
- A templomkert legmagasabb fája tövénél ástam el.
Tolmács a parancsnoknak: - Nem fél a haláltól!
a dagadt olyan mint egy vénasszony, nem tudja megállni, hogy ne pofázzon össze-vissza
@parti_giano: suba a subahoz. nem csoda, hogy a falun kung nem passzolt a szisztemhez/nek
@fvipera: az ikrek jegyueknek ez az egyik szerencsetlen vonasa, a szamtalan kozul
Az már elég dulva, hogy kezd ez a nézet a jobboldalon is terjedni, vagy csak a csipák kinyílása folyik?

" A hazai baloldal talán szükséges, de nemtelen eszközökkel megtörtént kivéreztetése után az irányított liberalizmus nyugati válságáról összetákolt konyhafilozófiák már teljesen elvakulttá tették a miniszterelnököt a nem mindig szép realitásra, léptéket és a helyét tévesztve a szabadjára engedett gőgje kivitte a világ színpadára, és immár valóban híresen, ott fogja lelni a politikai halálát is."

hafr.blog.hu/2014/08/07/orbant_a_gogje_veszelyezteti_a_hatalma_megtartasaban
Most tényleg a Magnumos orosz kamionok tőlünk fogják vinni az árút,direktben szerződést szegünk?Gondolom a marhahúsra kerülővel megvan már az útvonal vv viktornak.
@Spániel: Bendeknek mindig is eleg tiszta volt a szeme sarka. ettol fuggetlenul a gyoker rezsifideszes es mandinershitnyikeknek o is csak egy "ballib", ami LOL!

egyebkent baromi jo poszt, ajanlva
@Spániel: Ezt a véleményt én is régóta osztom.
@látjátok feleim szümtükkel: l. Nekem is elhiheted, én is azt irtam volna:)
2.detto:)
@látjátok feleim szümtükkel:

na jó...ne légy erre annyira büszke...az a folyamat ami engem elvitt ahhoz, hogy félóra magyar fordítás után előkeressem az eredeti francia szöveget, az az volt, hogy -ismerve a cikkíró szarkazmusát és éleslátását- nagyon kezdtem csodálkozni a cikk negédes, behízelgő hangvételén, egy francia akadémikus-t a Halhatatlanok egyikét- nem fogja a Paris Match felkérni arra, hogy utazzon és csókolgassa körbe a magyar miniszterelnököt (lettlégyenazbárki) és akkor előszedtem az eredetit...a többi adódik...keserűen gúnyos és éleslátó a cikk igazi francia eleganciával (valahol őrzöm is) olyan gyagyinkónak festi le a hatalmas magyar államférfit...a kezdő mondatban -ami egy szép összetett mondat- szerepel a kitétel, hogy amint a sonkát szeli kialvatlan másnapos pofával olyannak láccik mint egy orgyilkos...és ebben a stílusban folytatódik...a fordítónak feladták a leckét vagy magától seggnyaló de ezt átírni holmi propaganda narancsos izének...

brühüyyy

még nem késő tanulj nyelveket
@dr. jenőke (jenőke):

kösz, azt hallom belőle, hogy Karl Orff nem sokat változtatott rajta a Carmina Burana-hoz

ez egy kicsit punkosított átirat és nem gregorian csak gregorian hangulatú akar maradni és a szintetizátor is ezt mutattya

brühüyyy
@DR. INKVIZITOR:

Ez jó :D, bár én találkoztam néhány tolmáccsal, és nem volt rossz a tapasztalat.
@rodeo36: ezt nem is hiszem el Sch-ről, hiszen teljesen komoly képpel mondta bele a kamerába, hogy az LMP a kisemberek pártja szeretne lenni ezután. /A zöld bebukott/
Érdekes lett volna, ha a nagyembereké akarna lenni.
@rodeo36:

Nem kell magyarzáni a külföld reakcóit, mert amikor ez az ember azzal zárta le a magyar únios elnökséget vagy mijafaszt, akkor ugyé kidülledt mellénnyel hírdette itthon, hogy kiosztott néhány sallert, tockost, meg nyaklevest. Szegény azt gondolta, hogy a külföldieknek nincs tolmácsuk.:D
@rodeo36:
".. oligarchákból és mentelmi joggal védett úrhatnám, közpénzes sérthetetlen eltartottakból - az általuk védett, a nép pénzén élősködő rendőrbűnözőkig bezárólag - már nem csak a népnek van elege, de az egész bolygó is csodájára jár annak, ami ebben a Magyarországnak nevezett politikai-bűnszervezeti korrupt és népgyűlölő szeméttelepen zajlik."

"..És amikor észrevettétek, hogy már egészen azzá váltatok, amiket elrettentésül állított a történelem a lakosság teljes egésze elé, akkor eltűntek az iskolákból és a médiából a legnagyobb költőink egész életünkben tanított és példaképként álló kötelező versei.

Mert rájöttetek, hogy rólatok szóltak azok a versek."

Nos, én soha nem szerettem és most sem szeretem és nem is fogom szeretni Schiffert. Aki Orbán ügyvédje volt, az egyéb aljasságokra is képes.A cikkben van jónéhány olyan megállapítás, ami megindokolna egy jóízű többszázezres tüntit. De az nincs sehol. Tehát a népnek jól van, ahogy van, és még jobb lesz, ahogy lesz. Csak 10 évvel lennék fiatalabb, mennék innen a p@..csba.:(
@DR. INKVIZITOR:

jó, ennek elkerülésére van rendszeresítve a diplomáciában az, hogy mindkét félnek van tolmácsa
itt a bíróságok és hasonló intézmények alkalmaznak hiteles tolmácsot, eccerű bizonyos vizsga után minden esetre szóló esküt tetetnek velük és annak következményei lehetnek, egyébként jól fizet és nem éri meg

ez a pénzes buli kurvára teccett

brühüyyy
@rodeo36: kicsit ront az osszkepen a szerzo szemelye, bar meglepetesemre a korabbiakhoz kepest meglehetosen visszafogott Arpi baratunk:

youtu.be/UbD91Ly-yf4
@évásanyó:
semmi soha sincs későn... abba gondolj bele, jó egészséged van még lehet benned 30 év azt ebben a szarban eltölteni...mikor valahol (az nem publikus de én tudom) nagyon jó hasznodat vehetnék és találnál nagyon kellemes elfoglaltságokat amik közűl válogathatnál és még bevételed is lehetne
a nyugdíjadat meg utánad küldik

brühüyyy
@rodeo36:

Ennek az írásnak olvasása közben beugrott, hogy miért is nőtte magát akkorára a békamenet. Nos az egyesületekről szóló régi szabályok szerint az egyesületek nem folytathattak politikai tevékenységet. Anno a polgári körök sem. Ezt olvasva jobban értem a jogszabály módosítását.
@rodeo36: Kissé túlzol azzal a 30 évvel, de jól esik.:)Nem mondom, hogy nem fordult meg az agyamban. Hagyom magam kéretni, meglátjuk. Nem vetettem el a lehetőséget, de biztosra akarok menni:)
@rodeo36: akkor tessek engemet meg vilagositani! Ha egy flanszia nem nagyon elhalalozni kepes aszongya orbanra, hogy orgyilkos abrazattya vagyon, a dicso nyugat ennek biztos tudataban szarja le magasrol? Mert asztat merem itten del vizigociaban is olvasgatni, h Mo. kikerult a hirekbol, a pocakos mellszobor pedig nem szivesen latott vendeg sehol. A forint az eurohoz kepest hogyan terul el?
@vitéž munkášőr:

érdekes...természetesen abban egyetértek vele, hogy hazugság az, hogy nem tuggyák hol van...nekem az első ötletem az volt sohasem indult el a gép azaz nem létezett a járat

a többi más bonyolultabb és az a véleményem, a kína és india körüli óceán katonai feltérképezésére használják és a költségeket megosztották mert kibaszott nagy...de náluk marad az eredmény mert ők koordinálnak

brühüyyy
@nincs_itt:
az a helyzet, hogy magyarország érdektelen katonai és egyéb szempontokból egyébként is seperc alatt lerohanható a többit egyék meg a magyarok amit kotyvasztottak...ha az ürge túl sokat ugrál (egyelőre belföldön a magyaroknak fújja fel magát még illiberálódás esetén is kijafaszt érdekel)

szóval van más gongyuk

ukrajna és az oroszok basztatása meg a levante és a maghreb és afrika meg amihez nem férnek hozzá délamerika

szóval uncsi a tetű de

brühüyyy
@évásanyó:
ezt neked már régen tudnod kellene van erre orvosi lehetőség tudni pontosan de jóbarát orvos kell hozzá

brühüyyy

meg családi történelem
@rodeo36: Mind a kettő meg van:)A családi történelem is az én kezem alá játszik:)
@rodeo36: Schifferke a csuti orálmuzsik csodafegyvere,nélküle nem lett volna 2/3 és ősszel esélye sem lenne Budapesten.
@Penivaldes: Szervusz arany Csillagja anyónak, hát aludni nem tudtam, úgy aggódtam érted, hogy nem vagy, valami bajod esett. Jó, hogy hallak, kiscsibém!!!!!:)
@Penivaldes: Másik lyányom se kujtorog erre mostanság, csak ritkán, a fiaimról meg mán nem is beszélek:((
@rodeo36: Adja Isten, hogy egyszer talizzatok juharföldén. ;)
@évásanyó: mozgalmasok a napjaink..mindig van kiért izgulnunk
@Penivaldes: Lényeg, hogy itt vagy, nem szökté' meg, tesót hol hagytad?:)
Ugyan nem a poszt témája, de megdöbbentő, hogy Bajos Imre halálhírér azért nem adta le a köztévé, mert nem volt Kossuth-díja.
Azért én mégis azt hiszem, hogy ennek más oka van.
Bajor Imre a Heti Hetes állandó szereplője volt, ez a műsor közismerten ellenzéki hangvételéről ismert, és ez megbocsájthatatlan szerepvállalás
a közszolgálati orgánumokban.
Még akkor is, amikor a kegyelet hangján kéne megszólalni?
@Mariann19: szánalms magyarázkodás a mtv részéről
@Mariann19: Na meggyötté, éppen most mondtam Peninek, hogy a másik lyányom hanyagol. De látod, hogy van köztünk gondolatátvitel, mert éppen a pályatársak anekdotázását olvasom Bajor művészúrról.Már nem minősítem ezt a lakájtempót, én szégyenlem magam, helyettük is. Tudod, épp az járt a fejemben, ha a világon is meg idehaza is ennyire megvetnének, mint Őfényességünket, hát mennék egy lakatlan szigetre, ott is inkább a cápák. Dehát, van akinek olyan vastag a képén a bőr, mint egy rénszarvas hátulján.)
@Penivaldes: Mikor esett teherbe taga, hogy nem vettem észre, a mindenségét, hiába világosítottam fel, hogy védekezzen! Te tudod, ki ejtette teherbe?:)
@évásanyó: taga nem számít, a vér szerintimről van szó. meg egy nehéz éjszakáról
@Penivaldes: Bocs-bocs nem tudtam, hogy átmentél komolyba, publikus a végeredmény?
viki beszédeire max. azért kell figyelni,hogy lásd mikor mondja teljesen az ellenkezőjét.
a poszthoz:
(lehet, hogy itt is egy fantasztikus "nyelvész" vitte az erdőbe ov-t?)

Illiberális demokrácia: a CNN-en kritizálta Orbánt a kifejezés megalkotója

Az “illiberális demokrácia” kifejezés Fareed Zakaria politika elemző egyik tanulmányában szerepelt 1997-ben. Zakaria most a CNN-en fejtette ki véleményét Orbán beszédével kapcsolatban.

Fared Zakaria a CNN GPS című műsorában foglalkozott Orbán Viktor tusnádfürdői beszédével és a putyinizmussal.

Fareed Zakaria egy 1997-es tanulmányában veszélyes trendként említette az illiberális demokráciák megjelenését. „Olykor népszerű demokratikus kormányok, arra használták fel mandátumukat, hogy leépítsék az egyéni szabadságjogokat, a hatalmi ágak szétválasztását, valamint a jogállamiságot” – írja. A műsorvezető elmondása szerint azonban soha nem gondolta volna, hogy egy európai vezető pozitív értelemben fogja használni ezt a kifejezést.

folytatás:

pestisracok.hu/illiberalis-demokracia-a-cnn-en-kritizalta-orbant-a-kifejezes-megalkotoja/

vagy:

Népszabadság Online - NOL.hu
augusztus 4., 6:25 · szerkesztve ·

az "illiberális demokrácia" kifejezés megalkotója csodálkozó szemekkel magyarázza tévénézők millióinak a CNN-en, hogy Orbán Viktor pozitív példaként említette az általa negatív jelenségként meghatározott illiberális demokráciákat. gratulálunk Orbán Viktornak, megtalálta a kifejezést, amellyel az egész világ figyelmét fel tudta kelteni!

(ritkán teszünk ki ide idegen nyelvű anyagot, de vannak esetek, amikor indokoltnak tartjuk!)

hu-hu.facebook.com/nolhu/posts/10152570404691007
@guma: Magukat minősítik, csak hozták a szokásosat. Minden kicsit is tisztességes ember látja mi az hogy "köztévé"
Bajor Imi meg mosolyog a bajsza alatt.
@Penivaldes: El tudom képzelni, hogy van egy nyilvántartás azokról az emberekről, akik állami kitüntetéseket kaptak, olimpikonok, tudósok stb., és elhalálozásuk esetén erről hírt kell adni a közszolgálati médiának.
Bajor Imre igen kedvelt művész volt, ezért nemcsak miatta, hanem a közönségének is tartozik azzal az MTV, hogy megemlékezzenek róla.
@évásanyó:
Szia Évásanyóm!
Mire jó ez a "nem a mi kutyánk kölyke" távoltartás?
Netán üzenet, hogy aki nem velük van, az annyit sem érdemel, hogy a tradiciókat kiérdemelje?
@Mariann19: Szeretném azt remélni, hogy csak túlbuzó pártkutyák nyalizása, ha nem, akkor szégyellje magát az egész manschaft.:(
@guma:
A két link - amit küldtél - méltó Bajor Imre megjelenítésére.
Ennek ellenkezőjét tapasztaltam az egyik csatornán tegnap.
Bemondták, hogy Bajos Imrére emlékezik a csatorna, és bejátszottak egy filmből részleteket, amelyben Bajor Imre epizód szereplő volt. A képernyőn Stohl Buci és partnernője szerelmi jeleneti voltak, Bajor Imre feltűnt a háttérben néha-néha.
Azon gondolkoztam, hogy nem lenne szabad ilyen kritikusan szemlélni ezt a szitut, de nem tehetek róla, izlésem ellen való volt, hogy nem a művész volt a középpontban.
@évásanyó:

Hány éves vagy királylány?
@tristen2005: Nem kor függő a hülyeség meg a naivitás, a fene egye meg.Ilyennek fogok meghalni:)
@évásanyó:

Meseautóban színezüst erdők során
Repülünk a szívünk tavaszán.
Arany országút csillogó gyémánt porán
Repülünk a mesék kocsiján.
Fenn az égben az angyalok vigyáznak ránk
És a sors fogja tán a volánt.
Csupa boldogság vár ezután rád és rám
A mesék meseszép kocsiján.
@Mariann19: Bajor egyik nagy epizószerepe volt Mariannkám, lehet, hogy jobb részt is bevághattak volna, ahol Imruska van többször, de ez a Meseautó c. filmből volt, ami az egyik leghíresebb epizódszerepe.:))
@tristen2005: Még eredetiben is láttam, Drágám, de Imrussal is tetszett.
Egyéb kedvenc dalaim közül ismered valamelyiket Szépfiú?
users.atw.hu/operett-kotta/regidalok.htm
@évásanyó:

Loknim van, de nem ott hordom:)
@tristen2005:
Éppen évásanyó írta alább a Meseautó c. film kapcsán, hogy Bajor leghíresebb epizód szerepe volt.
Te el is küldted a leghíresebb dalbetétjét.
Klassz vagy, köszi!
@évásanyó:
Lehet, hogy nem a legjobb részeket vágták be, ezért korrigálom a véleményemet. Igazad van.
@tristen2005:hüle, rontod itt a maradék erkölcseimet, hogy megyek így férjhez?:))
@Mariann19:

Azt hiszem, Kabos Gyula játszotta a Bajor Imre által alakított szerepet.
@Penivaldes:

Jó az öregfa árnyékában megpihenni!
@Penivaldes:
Seress Rezső egyik híres dal

Dalszöveg

Nem az a fontos az ember hány éves
Csak a szíve legyen fiatal.

Bár ez a téma egy kissé túl kényes
Mégis édes ez a kicsi dal.

Az anyakönyv az nálunk nem számít
A tavasz hogyha elkábít.

Nem az a fontos az ember hány éves
Csak a szíve legyen fiatal.
@tristen2005: Igen, az öreg Kabos, valami frenetikusan:))
Csak megpihenni?De én még nem vagyok fáradt.))
@Penivaldes: Ismét egy szomorú hír. :(

Modern keresztényüldözés: szavakkal nem lehet leírni, ami történik

Joseph Thomas, Kirkuk és Szuleimáníja káld érseke az ENSZ Biztonsági Tanácsának azonnali közbelépését kérte. "A helyzet tragikus, katasztrofális. Az ENSZ Biztonsági Tanácsához fordulunk, hogy azonnal lépjen közbe. Rémült emberek tízezreit űzik el otthonukból ezekben a percekben is, amikor beszélünk. Szavakkal nem lehet elmondani, ami történik" – mondta az érsek az AFP-nek.

www.blikk.hu/blikk_aktualis/modern-keresztenyuldozes-szavakkal-nem-lehet-leirni-ami-tortenik-2275113
@évásanyó: ok, de ne tristenre hajts..ott van neked rodi.
@Penivaldes:

Váltott lovakkal indulok csatába:)
Ez most faszán beleillik a Bajor Imre emlék estbe!
@Penivaldes: Rodi a barátom, nem keverni holmi piszkos sexügyletbe belejje:))Tristan pont megfelel erre a célra nekem, kard ki kard Peni, harcoljunk meg érte, látod ő is csatába indul, mint Őfényességünk szokott:))
@tristen2005: Imre, ha itt lenne, nyomná a süketet, hidd el, jó kedvvel, humorral tiszteljük meg Őt a legjobban!
Nem értik, nem értik. Miért zavaró az, hogy a királyi tv nem foglalkozik Bajor művész úrral? Aki szereti, az megnézi másik csatornán. Ez az illiberalizmus egyesen folyománya, antireklám.
Egyébként is megaszondta az a cöfös vagy cofos? a f*tuggyakicsoda, hogy nem lehet akárkiket, meg mindekiket a királyi tv-be beengedni. Főleg azt nem, aki nem szereti a meztelen segget meg a nyelvet együtt látni.
@évásanyó: nem harcolok nyugdíjasokkal, hiába hadonászol itt nekem a sodrófával.:)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Bazmeg! Amikor a miskolci cigányok kényszerkipakolásáról jött a hír, nem voltál ennyire buzgó és sajnálkozó. Ki a f* vagy te, hogy ennyire szíveden viseledf a tőlünk fényévre élők sorsát? Talán költözz oda!
@látjátok feleim szümtükkel: Tudod, soxor gondolkozom azon. hogyha majd leáldozik, mert előbb-utóbb le kell, hogy áldozzon, ennek a sok semmirekellőnek az ideje, hova fognak menni, mit fognak dolgozni, menetelni fognak ide-oda békaügetésben? Már annyi a seggnyali csúsző-mászó, hogy nem lehet a nyálkájuktól mezítlábasan járni :((
@Penivaldes: Akkor marad a "Divide et impera " Az öreg fa árnyékában megpihensz tristen, a fiatal fát meg ojtani, dugványozni kell, hogy öregségére nagy árnyéka legyen:))Bírod szuflával tristen?
@évásanyó:

Én nem gondolok rájuk. Ők sem gondolnak másokra. Nem érdemelnek még ennyit sem.

Egyébként meg mi lett a sok tisztességben megőszült tsz elnökkel, falusi, munkahelyi párttitkárral? Akik összedolgozták, meg akikkel összedolgoztatták azt, amit a rendszerváltással elloptak. Gondoltak rájuk? Hahaha.

Tudod minél magasabban van a polc, annál nagyobbat lehet róla esni. Remélem egyesek alá esés előtt még mély gödröket is ásnak.
@látjátok feleim szümtükkel: Ha valaki nekem 89-ben azt mondta volna, hogy 2014-ben Koreára fogunk hajazni, szemberöhögtem volna.Most sírok, ha eszembe jut, hogy édesanyáméktól kezdve minden nemzedék építgette a háborúban lerombolt kis országot, tégláról téglára, csak azért, hogy most lelopják, és mi hagyjuk, hagyjuk...:((
@tristen2005: Jó kis film volt, látom jártas vagy a multban.))
@Penivaldes: Hát legalább fogalmazni tudjak, hamár a sodrófámtól nem félsz.))
@évásanyó:

Erről is a női mohóság tehet. Ha Éva nem harap az almába, még mindig az Édenben élünk:)
@látjátok feleim szümtükkel: ennyire azért ne legyél végletekig toleráns és együttérző libsi demokrata.
@Penivaldes:

De a kígyó mindig megzavar benneteket:)
@tristen2005: Me mán akkor is ollan egyenes, bátor jellem vót a férfi, hogy csakúgy lökte el magátul Éva kezét az almával, mi, hogy nem kell, te is teszed le!!
@tristen2005: Á képzeld el, milyen unalmas lenne.Sehol egy harc, sehol egy feljelentgetés, egy turulszobor, egész nap unatkoznánk meztelenül egy fügefalevéllel, aztán jönnének a a Greenpeace-esek, hogy miattunk kiszáradtak a fügefaerdők. Az emberiség még a Paradicsomot is képes hazavágni könnyedén:((
@tristen2005: Te már megest a másik kígyóra gondoltál, te piszkos alak:))
@guma: Azt hiszem náluk ez szimbiózisban van, nem vagy, hanem és, nem gondolog?))
@évásanyó:

vagyis, habzsolják az életet?
ajjaj!
:D
@Penivaldes: köszönöm, ez felettébb jólesett!
vérig vagyok sértve:)
le vagy szarva:)))
@guma: Van egy olyan érzésem, hogy addig jó nekünk, míg ők habzsolják az életet:))
@taga20: bocs, de most nem érek rá veled foglalkozni.:)
@évásanyó: kiskezitcsokolom, az akkori porszivo ugynok, sziveskedett kiskegyed druszajat megdumalni. Adam kollega meg a szamlat allta. Ahogy az manapsag is szokasos, a noiholgy valaszt, ferfiember legyen a talpan aki ellentmond!
Kicsi '89 , ki emlexik mar azokra a dalias idokre?! Zold zako, lila nadrag, makkos cipo feher teniszzokni, mintha a mai parlamenti urakat latnam.... kicsit ugyan dragabb, markasabb a ruhazat, de ahogy all rajtuk! Szaros Pistak, Jezus neve napjan!
@nincs_itt: Lófüttyöt, azért nem mondtatok ellen, mert már akkor attól féltetek, hogy akkor Évának este "migrénje" lesz:))
"Ezek" mindegy hogy öltöznek urak sose lesznek.:)
Geszti hülye. Nem érti, hogy azzal, hogy beállt Vajna mellé, legitimálja a rendszert. Azokat a dolgokat, amit állított köpi szembe.
@látjátok feleim szümtükkel: Ha rendszerváltás lesz, lesz munkahely dödivel, mert építeni kell új börtönöket, mert annyian fogják "igényelni" a helyet:))
@látjátok feleim szümtükkel: @évásanyó:

igen, a pszichiatria elott mindenkepp kell egy kis ungabunga

mint a mellekelt abra mutatja
@nincs_itt: És mi jár annak, akinek igaza van?:))
Hoztam egy képet a tiboru blogról, amelyen látni, hogyan szoborták meg a szabályszerű kéz-zsebredugás műveletét.

tiboru.blogrepublik.eu/files/2012/10/szobor2.jpg
@dr. jenőke (jenőke):

Aprónapoleonoknak ez szűk a zakójaban nem megy.:)
@dr. jenőke (jenőke): Nem tudnál valami gyönyörű, búcsúzós verset keresni kívételesen Jenőkém?:((
@évásanyó: eppen azon gondolkodtam, h ha holnap az a sok debil elkezdene felelos ferfikent, csaladapakent tevekenykedni, akkor is kellene kb. 30-50 ev, h rendbe kehessen tenni amit osszebarmoltak. Ugy viselkednek mint a debil ovodasok, remeny sincs, h megvaltozzanak, marad a kotel. Ahogy a cigany az itelet hirdeteskor: jajj, draga biro ur 5 ev??? Hat az rengeteg!!!
Nem 5 ev, kotel!
te se vállalod magad varánusz.
@nincs_itt: Ezen jár az én fejem is, hogy rosszabb a helyzet, mint háború után, mert ott és akkor "csak" a romokat kellett ellapátolni, de most az emberek gondolkodásmódját kellene megváltoztatni, s az elvakultságon nem lehet segíteni.
@parti_giano: Ne bántsd, majd neki is jönnek öt év után a hangok:))
@taga20: Tegnap körmöltem Néköd valamit.
Óvastad???
@évásanyó:
Tudhatnám, hogy kitől, vagy mitől és miért?
@Mariann19:
Szia Mariann!
Jól sejted, de szerintem ezt mindenki tudja, aki nem rendelkezik narancssárga láthatósági kaczagánnyal és a nyelve belefér a saját szájába nyugalmi állapotban.

Azokra a szarházi, pitiáner, percemberekre akik 'kifelejtették' Imit a híradóból, a franc sem fog emlékezni amikor majd végre egy élhető rendszer lesz ebben az országban. Egyszer ez bekövetkezik az ő legnagyobb bánatukra, de akkor majd átprogramozzák az ízlelőbimbóikat, és az újabb segg is fincsi lesz nekik.

Kétmillió poloska országa vagyunk...
@parti_giano:

Dehogynem vállalja, mindenhova magával viszi ne kelljen megcsókolni búcsúzáskor.
@tristen2005: főhajtásként értékelem a Kicsihuszár előtt.Kezd az RTL egyre szimpatikusabb lenni.
@ornagy50: igen, de azon kívül, hogy valószínű, többet nem tudtam volna hozzátenni. ezé nem tettem:)
@$$$=$$$: na vegre!!!! Egy tiszta hang!!!! A zapolok visszaadtak a gepedet? Taniccs, ha mar se Gejza, se Bagoly, meg Lencses Putyi se!
Off, mint annyi minden:
www.nb1.hu/hirek/dvtk-tiz-ora-utazas-1400-km-es-edzes

Micsoda iszonyatos megterhelés... 1400 kilométert utazni... repülővel... nem is értem, hogy bírták ki a fiúk. Aztán csoda, ha a Krasznodar ezeket a fáradt sztárokat beledöngöli a földbe? Félgőzzel? Egyáltalán minek kellett kimenni? Letárgyalhatták volna az eredményt Skype-on, a Krasznodar győz, csak a gólarányt kellett volna eldönteni, oszt jónapot.

Ha nem így lesz, akkor vállalom, hogy egy sörrel többet iszok a szokottnál, Hajrá dévétéká!!!
@parti_giano: mivan, mivan, mivan??? Az a rezsipont azmiaz?
Huseg pontokat kap a zecceri, amit O.V. kepekre valthat?
@Mariann19:

Megint beszaladtak a pofonok utcájába.

Bajor díjai:

Rádió nívódíj (1995, 1996)
A Magyar Köztársasági Érdemrend kiskeresztje (1997)
Karinthy-gyűrű (1999)
Story Ötcsillag-díj (1999) – az év színésze
A Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje (2007)
Pepita-díj (2008)
Bonbon-díj (négy alkalommal)
Krasznodar - Diósgyőr 3:0 Összesítésben 8:1 oda.

Csak az első pofon a legnagyobb, a többit lassan megszokod.
@jaegtoer: nyugoggya meg! A zemuttnyocba kapott tobbet, meg asztan a heti 7es!
@nincs_itt: magyarázom. tehát rezsiszilárd nagyon hülye. pont. érthető?
@tristen2005:
... mennyit fizetnek a Cselszínek, hogy ne rúgják túl a Hollandok elleni eredményt?
A 800 milliós fellépési díjon fölül ez is bele van kalkulálva? Mert ugye azt senki nem gondolja komolyan, hogy a Fradika az a Chelsea ellen...

De így is megéri megéri tutira.
Közben a kórházakban három dolog hiányzik csak:
- orvos
- nővér
- gyógyszer
... amúgy tök rendben van minden.
@Knósszosz:

Kiváncsi vagyok amikor a Köztársasági Érdemrend keresztjeit kezdik méricskélni, hogy hány Kossuth Díj egy kiskereszt, és hány tisztikereszt egy Kossuth-díj, és különben is kinek a kurva apja baszta már el megint a az egészet, hogy belegabalyítanak a hazugsághálóba mélázik majd az ügyeletes főbarom, különösen amikor kiderül, hogy a hithű NER esküdtek is meghökkennek minek ehhez Kossuth-díj? Tán el se temetik?
@látjátok feleim szümtükkel: Tehát én beszélek mellé? Azért azt megnéztem volna ha most nem keresztényeket hanem mondjuk a héber közösségek tagjait kezdenének kiirtani, akkor is ugyanazt mondtad volna, hogy:

"Ki a f* vagy te, hogy ennyire szíveden viseled a tőlünk fényévre élők sorsát? Talán költözz oda!"
@$$$=$$$:

"__te se vállalod magad varánusz.__"

Miért, eddig te vállaltál bármit is a névtelenségeden kívül. Mert az ostobaságod csak járulékos elem.
@Knósszosz:

Clinton lányát meg kell fizetni.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Még mindig másról beszélsz. De tudod nem is érdekel, beskatyulázlak a mellé és elbeszélők fiókjába.
@Oxica:
Akkor nem iszom egy sörrel többet, ezt is elkúrták.:)
És mindezt bérelt repülőgéppel.
A lajstromjele HB-AFF, ami ugye egy egyedi azonosító, szóval csak egy lehet belőle a világon, amit meg is lehet tanánni - tenksz for internyet! A gép egy ötven személyes ATR-42-es típus, és a svájci illetőségű Farnair színeiben repül, ami egy charter és cargo légitársaság. Szóval a DVTK bérelte a gépet, a kondíciók:
Average cost per flying hour: 4665€ - szóval egy repült óra ennyibe fáj, a repülésben időre kalkulálnak.

Tekintettel a gép paramétereire, ennek a típusnak az utazósebessége jóval elmarad a nagyobb (mondjuk Airbus A 320) utaszállítókétól, azok 900-950-et tudnak, ez a madár 500km/h-át. Krasznodar 1500km. Szóvalakkor: 3×4665=13995€=4.478.400 forint... szorozva kettővel, mert ugyi vissza is köll gyönni, tehátasszogya az annyi mint: 8.965.500 forint. Plusz egyéb költségek, amik rárakódnak, ilyen-olyan illetékek, etc...

Aeroflot kombó jegy oda-vissza (egy átszállással-előre foglalva) 120.000 forint, ami 50 fő esetén 6.000.000-ra jön ki.
Szóval jóval kevesebből meg lehetett volna úszni, de hát ezek a mi világsztár focistáink nehogymá menetrend szerinti járaton utazzanak!! Hová vezetne ez?? Oda lenne presztízsük a világban...

Így viszont...
@látjátok feleim szümtükkel: Nem én pontosan tudom, hogy miről beszélek, te viszont ugyanúgy kettős mércézel, ahogy eddig is.:(
@jaegtoer:
Ugye te sem gondolod komolyan, hogy a Kossuth díj hiánya okozta ezt a méltánytalanságot.
Egyszerűen kizárnak minden olyan embert az ország életéből, aki nem hű alattvalójuk.
Azon gondolkoztam, hogy mennyire nincs kultúrájuk, mert nem tudnak felülemelkedni kicsinyes mivoltukon.
@jaegtoer: Meg most az RTL Klub is hozza a formáját, miközben leadják Bajor emlékére az egyik legnépszerűbb filmjét (Meseautó) de ugyanúgy megszakítják 10 percenként reklámokkal. Erre mit lehet mondani? :(
@jaegtoer:
Persze, akár ezt is feltételezem róluk, pedig nem vagyok egy fantaszta Sztrugackij, pláne nem Huxley.

A Kossuth-díj volt az akadály... jaja.
Grosicsnak volt? Albertnek volt(ma avatták fel a szobrát)? Nem az a baj, hogy illendő tisztelettel megemlékeznek sportolókról, hanem az, hogy képtelenek emberi értékek alapján kiosztani a 'nemzet' elismerését. Kizárólag a lojalitás számít a tetű hatalommal szemben, a többi magasról le van szarva.

2010-ben ezt ígérte?
2010-ben arra tett ígéretet, hogy szétbassza nyugdíjpénztárakat?
2010-ben azt mondta; 47 ezres kánaán lesz?
2010-ben... most mi a f@xnak soroljam, mindenki tudja...

Van tököslászló és van Bajor Imre, a kettő között meg Cziffra György... és az erkölcsük. Szemétládák.
@Knósszosz: Szia Knósszi!
"Kétmillió poloska országa vagyunk."
A kétmillióból biztosan van egy nagy hányad, aki kedvelte Bajort.
Érdekelne, hogy nekik is feltűnt-e, hogy az MTV milyen mostohán kezelte Bajos halálát.
Az pedig meg sem fordul a fejükben, hogy a hírekben való mellőzésnek politikai oka van.
Sötét fejekben nincsenek tiszta gondolatok.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"_Tehát én beszélek mellé? Azért azt megnéztem volna ha most nem keresztényeket hanem mondjuk a héber közösségek tagjait kezdenének kiirtani, akkor is ugyanazt mondtad volna, hogy:_"

Örülök hogy nap mind nap szíveden viseled a héber közösségek sorsát olyannyira, hogy folyton uszítasz ellenük. Ma kurvára eluntam, úgyhogy eljátszok a gondolattal: felhívom rád azok figyelmét akik érdemben és személyesen foglalkoznának veled, esetleg szóvá tenni, ha tégla vagy- lebuktál, ha nem, akkor találjanak meg hátha a személyes vonzerőd meggyőzné őket -ha már minket nem sikerült.
@Mariann19:
Persze-persze, kicsit karcosan fogalmaztam, ki vagyok akadva. Természetesen nincs ennyi gyökér az egész fidex tábort tekintve sem, akkor maradjon a kemény mag, úgy egymillió környékén.

Ezeknek rohadt szar lehet ledögleni este, mindenféle meggyőződés nélkül, őket csak a segg illata vezérli a mindennapjaik folyamán, szar lehet rettegni nekik, hogy esetleg kitörli előttük valaki és akkor... na, akkor velük mi lesz?

Ezt akár Bajor Imi kapcsán is képesek... a kemény magnak nincsenek gátlásaik, sem erkölcsi béklyó nem köti őket gúzsba. Szar, szemét alakok, de keservesen fognak csalódni az 'övéikben', amikor seggbe rúgják őket.

Egyet sem fogok sajnálni közülük...
@tristen2005:
Jaa:)))
Oké, szóviccösködünk??:DD
@Knósszosz: De a többiek, a cca 6 millió, az hol van???
@Mariann19:

Úgy látszik, mostanában nem mennek mát a dolgok, zavar van a kibertérben.

Kossuth-díjra hivatkoztak.

Közben a Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje ölég jó kitüntetésnek tűnik.

Hamár.
@jaegtoer: Neked meg azon kellene elgondolkozni, hogy te mi ellen uszítasz.

edition.cnn.com/2014/08/06/world/meast/iraq-crisis-minority-persecution/index.html

Mesél arról is ha én aggódom egy közösség és emberek életéért és létéért, akkor miben is uszítok egy másik közösség ellen?
Kosztolányi Dezső: A komédiás dala

Mulassatok, a hinta indul,
nézzétek e szines pokolt.
Keblem sajog a tompa kíntul,
de jőjjetek, ajkam mosolyg.

Ti vagytok az úr, én a szolga,
bohócruhába öltözöm.
S elfojtom értetek, dacolva,
eget-kivánó ösztönöm.

Fejemből a vér zúgva csordul,
de rája süveget csapok,
s nem érezem a tarka lomtul
az égető, nagy bánatot.

Előre hajtok, körbe-körbe,
a falba vágom homlokom.
Mindent teszek, holtig gyötörve:
imádkozom, káromkodom.

Pusztán csak a parancsra várok,
ti vagytok, és - nem élek én.
Fogjátok is át a világot,
nekem nincs semmim e tekén!

Engem ragad vadul zilálva
a szédülő körforgatag,
aranyszörnyek sötét hajába
kapaszkodom meg bágyatag.

S ekkor nem is tudom, hogy élek,
csak törtetek némán elől,
elszáll szememből minden élet,
és célt nekem szótok jelöl.

A vad röhejben elfelejtem,
hogy e világon létezem,
a durva ember-rengetegben
nem nyúl dijért mohó kezem.

De néha, hogy a lárma halkabb,
megráz egy furcsa hangulat,
mert látom, itten mind mulatnak,
csak a komédjás nem mulat.
@Knósszosz: nem, kollega ur! Nem! Ezek ugy erzik jol magukat, ha megvan mindennapra a megfelelo magyarazat a sajat sikertelensegukre. Gondold el, ok azok, akik keptelenek onallo egzisztenciat kialakitani, nem rendelkeznek megfelelo olvasottsaggal, tajekozottsaggal. Emlekezz csak, mit mondanak azokra, akik kulfoldon dolgoznak? Esetleg a sajat tehetsegukbol ertek el valamit. Igen ezek az emberek, akik fenntartjak a rendszert, mert el sem tudnak mast kepzelni. A mostani foci "siker" a legjobb pelda! Rendes helyen, fognak a vezetoket es csendesen kivegeznek! Emlekeztetlek a Bayern M. menedzserenek esetere!
@dr. jenőke (jenőke): Jenőkém, a Jóisten áldjon meg Téged!Köszönöm.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

te egyetlen iraki ember életéért sem aggódsz. te az ő tragédiájukat is arra használod, hogy uszíthass a zsidók ellen. és ne ragozd nagyon túl, mert mindennek van határa. És ma átlépted. nem ez volt a legsúlyosabb, elnéztem neked a métereket, a mérföldeket, a km-eket, de erre az utolsó 5 centire rábasztál. Maradjunk ennyiben.
Mindenkinek.
Bolival értek egyet, aki ma azt írta, hogy @Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

De, az amit az ISIS művel, az tényleg borzalmas, még annál is borzalmasabb, és Gabriel legutóbb ezt tette szóvá.
Pont ezért nem kellene baszogatni.
Persze nem tudta magát megtagadni, és nem bírta ki, hogy ne zsidózzon még az ISIS kapcsán is, de azért lehetetlent ne várjunk tőle.
Értem én, hogy izgat az angol verzió, de mit érsz vele jó Fabius, ha még a magyart sem ismered? Vagy nem érted, de ez alényegen nem változtat. Repetitio est mater studiorum.
@parti_giano: na de kérlek, azért ezt a hangnemet mégse...
@Knósszosz:

"Szóval jóval kevesebből meg lehetett volna úszni, de hát ezek a mi világsztár focistáink nehogymá menetrend szerinti járaton utazzanak!!"

Nem akarom lelombozniaktivitasodat, mert jomagam is hajlamos vagyok ilyen matekozasokra. De azt hiszem itt most masrol van szo:

A DVTK 150 milliót kap a miskolci önkormányzattól
sportgeza.hu/futball/hirek/2014/05/28/a_dvtk_150_milliot_kap_a_miskolci_onkormanyzattol/

Vagyis a penz mar adott, azt "csak" el kell kolteni. Illetve lepapirozni. Hulyek lennenk visszaadni a zsetont!!!
Az tukeppen etekintetben reszletkerdes, hogy Miskolc mennyire hasit, ugyanis ha kell majd par ev mulva a kormany ujra atvallalja a felhalmozott adossagokat.

Igy aztan az is ertheto, hogy miert kell ilyen panikolva kilora venni a nyugdijasok szavazatait:

"minden 60 év feletti, öregségi vagy özvegyi nyugdíjra jogosult miskolci – amennyiben igényli, és jövedelme nem haladja meg az öregségi nyugdíj mindenkori legkisebb összegének tízszeresét, azaz a 285 ezer forintot – támogatásban részesül. Tízezer forintot folyósítanak "

www.minap.hu/news.php?extend.85666

Az utolso fillerig, es az (esetleges) utolso pillanatig ki akarjak elvezni a duskalast...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"_@jaegtoer: Neked meg azon kellene elgondolkozni, hogy te mi ellen uszítasz._"

tehát én uszítok.

csak, hogy tudd: ez volt az 5 centi.
@jaegtoer:
A szabályzatot be kell tartani, nem lehet mindenféle ürüggyel megkerülni az előírásokat.
Ákossal már nem lesz ilyen probléma...
@Knósszosz: ne felejtsd el, hogy csoportos foglalás esetén a repjegy mindig drágább, mint egy főre...
@jaegtoer: azért legyünk pontosak, "csak" akkor kezdett el az ISIS kapcsán zsidózni, amikor @látjátok feleim szümtükkel: így reagált az eredeti kommentjére, ami ez volt: @Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Ha rajtam múlna, soha semelyik kommentjére nem reagálnék, de szomorúan látom, hogy itt sokan csevegnek Gabriellel (most nem azokra a kommentekre gondolok, amik elküldik a picsába).

És hajlok rá, hogy igazat adjak neked, hogy valójában kurvára nem érdekli, hogy az ISIS mit művel. De azért ne küldjük már el a kurva anyjába, ha azt szóvá teszi mit művel az ISIS.
@aritus:

Ezen nem nyitok vitát. Bocs. Eleget zsidózott. Nem tűröm tovább.Mondom én, a nemzsidó.
@aritus: nem is azért küldöm el, hanem azért, mert zsidózik/usácskázik... mindig... mindenben... és ezt te is pontosan tudod...

pont miatta nem lehet normális, bár esetleg szenvedélyes hangvételű vitát lefolytatni egy sor, valóban fontos kérdésről... az sem gond, ha leírja, hogy zsidófaló, az ő véleménye is meghallgatásra kerül, de ne sunyiskodjon itt a kis gyökér... éhes ló és ephardt sokkal korrektebb, vállalják a nézeteiket, s nem próbálnak hülyének nézni másokat (ez meg kiváltképp bassza a csőrömet egy sub kavicstól)...
@évásanyó:
Én tegnap futottam bele egy adatba, Nagy Britanniában meghaladta az egymilliót a TB-kártyát igénylő magyarok száma. Hol van Németország, Ausztria, Svájc, Hollandia és a többi?? Ez is egy hazug statisztika volt, Csörcsillre utalnék itt.

Nem tudom mennyi az annyi, de kurva nagy baj van. Akik kint vannak b...nak visszajönni, ezt akár számon is kérheted rajtam, nem vállalok nagy kockázatot a véleményemmel.
Nem itt fogyasztanak, nem itt fizetnek 39 féle adót, szóval szopó utca a kondásnak és még nincs vége az elvándorlásnak. Koránt sem!

Velem csak a meg nem vett benzint, meg az amúgy 27% ÁFA amit vesztenek minden vásárlás után, a bolha farkán pattanaás vagyok, de ha összejön, én is megyek a francba. Nem is a fejlett részére az EU-nak, csak olyan vacak részre. Az életérzés kárpótol sok mindenért arrafelé. Ha sikerül... nem biztos, de... majláttyuk.
@nincs_itt:
Persze, állandóan az a téma, hogy mekdonálszdban mosogatni...
az ő szintjükön még ez is topmenedzseri feladat, elismerem.

Hagyd, nem érdemes. Majd jön a Géza és megmagyarázza, hogy mitől van kitérdelve az alsónadrág. Inkább végy magadhoz egy kolostori izét(...) és hallgass valami Strausst, vagy... amit szeretsz!
@jaegtoer: Áruld már el bölcsességnek ékköve, az mitől zsidózás ha felteszem a kérdést, ha épp hébereket irtana most ki az ISIS keresztények helyett, akkor sokkal inkább menne az egyetemes világvége hangulat, miközben másnap az összes hadsereg megindulna a kimentésükre?

Regéld már el nekem mitől több vagy kevesebb az egyik ember a másiknál?
@aritus:

Nincs mentség arra amit művel.
@simple observer 2.0:
Hát persze!
A focinak nevezett nem létező magyar fost mi fizetjük, a közpénz meg ha ömlik, azt gátlástalanul elköltik mindenféle szarra. Ez van, nem is csodálkozom.
Az egész izét meg kell szüntetni, beszántani, legyen csapat ha olyan befektetőt találnak, aki a neurológiáról negatív zárójelentéssel megszökött. Csinálják! De ne az egészségügytől, az oktatástól és egyebektől vegyék el, mert ez majdnem háborús bűncselekmény, az ország mai állapotára való tekintettel!

Most piszkosul visszafogtam magam, az eredetileg megfogalmazott válaszomban minden ki lenne sípolva.
A kurva annyukat!
@Sir Bates dö Hól: Te pedig mint a másik fényességes csillagunk légy oly drága és határozd már meg végre, akár értelmező szótár szerűen, hogy szerinted mit jelent a zsidózás?

Itt van pld. egy mai MTI hír röviden és tömören:

"A világot sokkolták a Gázai övezetben történtek, ez a földkerekség szégyene – mondta szerdán New Yorkban Ban Ki Mun ENSZ-főtitkár, aki követelte, hogy vessenek véget "a szenvedések értelmetlen körforgásának" az izraeli-palesztin konfliktusban."

Na szóval ha ezt én írom be egy kommentbe akkor az csakis zsidózás lehet, de ha netán te vagy akárki más, akkor jogos kritika, esetleg valami más?
@Sir Bates dö Hól:
Nem szoktam így utazni, én csak adatokat kerestem és találtam.
Valahogy nem látom a spórolás szikráját sem, de én vagyok a marha, ha ezt ma itt keresem ezen a politikai szeméttelepen.
Bocs...
@Knósszosz: Szóval Angolhon nem érdekel?
@aritus: @jaegtoer: Ti amúgy melyik delphi jósdába jártatok, amikor ex cathedra megmondjátok, hogy valójában én kiért aggódok és kiért nem? Miért nem inkább lottóztok, ha mindenben ilyen biztosak vagytok, persze nem saját magatokkal, sokkal inkább másokkal szemben. :)
@Sir Bates dö Hól: maximálisan egyetértek, különösen azzal, hogy nagyon lerontja a blog szinvonalát.

De ebben a konkrét kommentben, amit az ISIS-ről írt, ebben igaza volt. Csak annyit mondtam, hogy ezért nem kellett volna belekötni.

Én Bolival értek egyet, hogy ignorálni kellene, és bármiről ír, akár "ártatlan" témák (foci, nyaralás stb), arra sem reagálni.
@Orica Középföldi: Ebben nincs vita közöttünk.

Nagyon furán érzem magam, én lettem az ördög ügyvédje:)) vagy mijafasz?
@Knósszosz: Hát ez pontosan így van. Játék nélkül is pontosan 3:0 lett volna a végeredmény. A sztárocskáinkat igazán megkímélhették volna az utazás fáradalmaitól és állítólag még 12 diósgyőri szurkoló is elkísérte őket. Nekik meg minimum szobrot kell felállítani Miskolc főterén.
@évásanyó:
Engem minden érdekel, ahol élni lehet.
ÉLNI...
Persze itt is lehet, de a minőség, az nagyon nem mindegy.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: nem érted, ugye... gedeon és masa, bigott barom... a te gondod az államokkal csupán az, hogy szerinted 100%-os cionista befolyás alatt áll... s nálad a cionista a zsidó szinonimája... azt sem érted, hogy a "cionizmus" nagyobb halmaz, mint izrael hivatalos és valós politikája... nem értesz te semmit, mert egy sötét gyökér vagy...
@Oxica:
Alig várom a Fraddyka-Cselszít... szerintem végig fogom izgulni a szoros meccset...:o
@aritus:

Rossz volt az időzítés a talárhoz:))
@Knósszosz: majd priviben holnap még kérdezősködök estefelé nálad:)
@Knósszosz: nincs semmi, csak a korrektség miatt... meg, valljuk be, az általad számított különbség irreleváns (nincs 10.000€) még itt is... :-)
@aritus: értelek, ennyire ne legyél kérlek demokrata....

az a linkje is csak olyan ( én érző ember vagyok)
de ló szart!

muszáj volt valami olyant bedobni amivel tud egy kis szimpátiát ébreszteni...
már nagyon kivan...
látjátok feleim kommentje, neki úgy kellett mint egy falat kenyér!

te a "szárnyad alá vetted.." táptalajt adtál neki,
erre fog hivatkozni hetekig!
@Sir Bates dö Hól: Te sötétebb vagy mert egy normális kérdésre sem vagy hajlandó válaszolni. Sebaj, ennél korlátoltabb már úgysem leszel.
Az azért bájos, hogy közben azért itt rinyálsz, hogy milyen jó hogy itt hagytad az országot és közben pont úgy viselkedsz mint egy őstahó fideszes két dékás ex munkásőrrel megspékelve.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Megszegem a fogadalmam...
MI A FASZÉRT KELL MINDENRE VALAMI ZSIDÓ TÉMÁJÚ CIKKEL REAGÁLNOD???

Nincs valami norvég bálnavadászos anomáliád, esetleg patagóniai képtelen történeted?
Nem értelek baszki!? Mindenről csak a zsidók jutnak eszedbe?
Ez olyan keresztény izé?
Akkor megbakkerta az egészet a ó-közép és új izé, nem véletlenül.
@aritus: te így véled, én másként... ennyi...
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ): pont azért nem kellett volna látjátok feleim kommentje.

Én egyáltalán nem vettem a szárnyaim alá (brr, még a gondolatától is rosszul vagyok), csak próbáltam tárgyilagos lenni.
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ): Hová gondolsz? Én nem lehetek érző ember csakis uszító, zsidózó náci, aki persze komcsi moszkovita is, miközben leginkább neked akar megfelelni. Meg ugye menjünk együtt a katolikus paphoz is, stb. :)

Félkegyelmű képmutató vagy te is, aki közben szintén eljátssza a humanisták gyöngyét.
@Sir Bates dö Hól: Most mi is az, amiben nem értünk egyet? Már összezavarodtam.
Hiszen ezt írtam a kommentedre "maximálisan egyetértek, különösen azzal, hogy nagyon lerontja a blog szinvonalát."

Álmomban két macska voltam és játszottam egymással?
@aritus: pedig ő ezt így fogja fel, és hivatkozni is fog!

csak pár ilyen:
szerinted ha olyan lennék találkozott volna velem Peni, Haba...

kérdez meg Rodeot, ő is ezt gondolja..
stb..
@Knósszosz: FIGY NEM JUTNAK MINDENRŐL ESZEMBE A ZSIDÓK CSAK FELTETTEM A KÉRDÉST, HOGYHA MOST ÉPP HÉBEREK HÁZAIT JELÖLGETNÉK AZ ISIS-ES BARMOK A KERESZTÉNYEK HÁZAI HELYETT, KÉSZÜLVE LIKVIDÁLÁSUKRA, AKKOR IS ILYEN KUSS LENNE A VILÁGBAN VAGY SEM????

JELEN ÁLLÁS SZERINT TUDSZ VALAMELY MÁS NÉPCSOPORTRÓL IS, AKIKÉRT EGYBŐL MEGMOZDULNA A MÉDIA ÉS A PC KÖZVÉLEMÉNY? HA IGEN LÖKD IDE NEKÜNK HAJRÁ. ÉN LENNÉK A LEGBOLDOGABB.
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ): ÖRÜLÖK, HOGY EGYETÉRTESZ. TUDOD A HALLGATÁS BELEGYEZÉS. :)
@aritus:

En is egyetertek Bolival, es mar jomagam is megnyilatkoztam hasonlo ertelemben az elmult 1-2 ev soran.

"De, az amit az ISIS művel, az tényleg borzalmas, még annál is borzalmasabb, és Gabriel legutóbb ezt tette szóvá."

Viszont azt hiszen itt nagyot tevedsz.
Ha ugyanis olvasgatod Gabris agymeneseit, akkor abbol konnyen lejohet barkinek, hogy neki 2 dologgal van igazan gondja az ISIS-szel (valamennyire) kapcsolatban.

1. Az USA es Izrael szervezi, tamogatja kepezi/kepezte ki oket.

Meg ha igy is van/lenne, a lenyegen mit sem valtoztat: ha egy ekkora nepesseg, ekkora teruletet nem tud/akar megvedeni nehany ezer fegyveressel szemben, akkor azok nem erdemelnek SAJAT orszagot!
Csak egy pelda:
Moszul bevetele
Cirka 800 fegyveres (geppityu pickupokon) vs. cirka 30000 fegyveres Hummerekkel, meg miegyeb
www.militarytimes.com/article/20140612/NEWS08/306120062/How-did-800-ISIS-fighters-rout-2-Iraqi-divisions-

2. Legujabb panaszaradata azert van, mert KERESZTENYEKKEL tortennek a dolgok, es NEM azert, mert micsoda szornyuseget csinal az ISIS. Az edigiekhez semmi szava nem volt.

Az egyaltalan nem erdekli, hogy 2003 ota sokszor tobb iraki halt meg szunnita-siita szembenallas es vallasi-etnikai tisztogatas soran, mint USA-NATO katonak altal.

Sajnalom, hogy ez ott szuletett keresztenyekkel tortenik, de ha ez kell ahhoz, hogy a kereszteny Nyugat megertse vegre, hogy mirol szol a dolog, akkor sajnos ennek meg kell tortennie!
Hogy nemelyeknek vilagossag nyiljon csepnyi agyaban, hogy a blod hulyeseggel szemben:"az iszlám az emberiség utolsó reménysége a globalizáció és a liberalizmus sötétségében"
epp az iszlam az egyik rakfeneje az emberisegnek.
Talan nem veletlen, hogy egy tisztessegen nyugati szelsojobbos nem zsidok veret akarja inni, hanem inkabb iszlam-ellenes...

Nem akarom szaporitani a szot, mert nem tudom, hogy meg olvasod-e, aztan holnap lesz-e uj poszt...
Ha gondolod lehet ezt boncolgatni, mert volna megcsomo minden, de osszegzesul tehat azt gondolom, hogy Gabrist eppen AZ NEM zavarja, amire te azt gondolod, hogy igen. Pedig valojaban nem...
@Sir Bates dö Hól:
Ha elbaktam, az nem az én adataim miatt van, olvastam. De azért akkora marha különbséget nem látok bele a dologba. 120 ezer/fő pár hónappal az utazás előtt foglalva, az kedvezőbb, mint egy gépet bérelni másfél milló/órára.

Mikor a kedves vezető Indiába utazott (hatalmas és hosszan tartó gazdasági hatásai vannak), akkor a Travel Service-től béreltek egy
A 320-ast (ez látszott a képekből), na, az mennyibe fájt nekünk, ha a DVTK ennyibe...?
Persze ezek egyenlőek Overdose bránerével ahhoz képest, hogy a kuszaszem most vett magának az MNB (a te) pénzén kastélyt, mert valahol csak nyaralni kell neki(k).

Ezt, hogy kommenteljem szalonnaképesen?
Az mind te vagy, de én mi vagyok?... és a mi kocsink nagyobb, mint a tietek és a kutyánk is nagyobb és majd jól megeszi a tieteket és majd jól beleharap a kukacodba jó?!...

... s egy alsó harapású francia bulldog szájzárja negyven éve lezárta a vitát... s azóta @Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: minden igyekezetével próbálja bizonyítani, hogy azt nem a mohel tette...
@simple observer 2.0: "Meg ha igy is van/lenne, a lenyegen mit sem valtoztat: ha egy ekkora nepesseg, ekkora teruletet nem tud/akar megvedeni nehany ezer fegyveressel szemben, akkor azok nem erdemelnek SAJAT orszagot!"

Ez legalább azt jelzi, hogy elismered Assad Szíriáját hiszen ők kiverték a vérbe és legyőzték az ISIS-t is. Aról egyébként mesélsz valamit miért nyilatkozta Obama korábban, hogy majd légicsapásokkal segít az iraki hadseregnek, de azóta mély kuss van, miközben ezt egyedül a szír légierő tette meg?

"Az egyaltalan nem erdekli, hogy 2003 ota sokszor tobb iraki halt meg szunnita-siita szembenallas es vallasi-etnikai tisztogatas soran, mint USA-NATO katonak altal."

Az USA által indított iraki háború kb. 1.5 milla iraki civil életébe kerül. Szóval ne állíts hülyeségeket.

"Sajnalom, hogy ez ott szuletett keresztenyekkel tortenik, de ha ez kell ahhoz, hogy a kereszteny Nyugat megertse vegre, hogy mirol szol a dolog, akkor sajnos ennek meg kell tortennie!"

Gondolom ezt majd más kisebbségek jövőbeli szenvedéseinél is mondani fogod.

"epp az iszlam az egyik rakfeneje az emberisegnek."

Ez a mondatod is kb. annyira "értelmes", mintha egy kőbunkó széljobber azt gondolja mindenről a zsidók tehetnek.

"Ha gondolod lehet ezt boncolgatni, mert volna megcsomo minden, de osszegzesul tehat azt gondolom, hogy Gabrist eppen AZ NEM zavarja, amire te azt gondolod, hogy igen. Pedig valojaban nem..."

Engem az zavar, hogy te is játszod itt a bazári humanistát, miközben egy hangyafinggal sem vagy különb nálam vagy bárki másnál.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Ez nem válasz, főként, hogy mindenre igen is előveszed a zsidó kártyát. Mi a faszra jó ez neked?

Főként azért nem értem, hogy te mint hithű körösztyén, a francba pengetheted a rasszista húrokat egyfolytában?! Nem vagy te álkörösztyén? A picsába lehet olyan retorikát használni egy katlik embernek, amit néha elengedsz? Nem hiszek...
Úgy elkáromlod magad néha, hogy a kaporszakállú magától mászna fel a két lator mellé önszántából.

Tízből kilencen kérdik tőled, hogy mi a lófasz, erre te kilencnek mondod, hogy téves kapcsolás. Nem gondolod, hogy ez a részedről nem stimmel?
A politikai kuss ismét életbe lép, de ezt muszáj volt.
@Knósszosz:

De hat ha egyszer megNemzetiKonzultaltak, es a nepeknek ez kell?!?!
@Sir Bates dö Hól: Öröm és bódogság. Komoly tényező lettél. :)
@aritus: célzatos linket adott, a szándékát illetően nem egyezik a véleményünk...
@simple observer 2.0:
Akkor csak azt tudom mondani amit Rodi:
Meg lehet baszni... és ennyi
@Knósszosz: Na jó felteszem akkor neked a kérdést, mivel Szőr nem tudja megugrani ezt a feladatot.

Légy oly drága és határozd már meg végre, akár értelmező szótár szerűen, hogy szerinted mit jelent a zsidózás?

Itt van pld. egy mai MTI hír röviden és tömören:

"A világot sokkolták a Gázai övezetben történtek, ez a földkerekség szégyene – mondta szerdán New Yorkban Ban Ki Mun ENSZ-főtitkár, aki követelte, hogy vessenek véget "a szenvedések értelmetlen körforgásának" az izraeli-palesztin konfliktusban."

Na szóval ha ezt én írom be egy kommentbe akkor az csakis zsidózás lehet, de ha netán te vagy akárki más, akkor jogos kritika, esetleg valami más?
@simple observer 2.0: igen, olvastam a kommentedet, még ébren vagyok:)))

Engem nem kell meggyőzni, hogy milyen Gabriel, milyen a jobbik.

De szerintem már így is túl sok leütést pazaroltunk rá, beszéljünk inkább másról.
A vén szaros valójában iLiberális demokráciára gondolt. A szó használatával kapcsolatban éppen folyamatban vannak a tárgyalások az Appléval. Rossz aki rosszra gondol.
@aritus: Engem sem kell már meggyőzni elég sok mindenről.:)
@Knósszosz: ok, ez igaz lehet egy nyaralás során, de itt honnan tudták volna, hogy kit sorsolnak nekik?:-)... ne edd magad, megértem a felindulásod, de az egész moi sportfinanszírozás álságos és helytelen, a prioritásokat eltévesztett (az én szememben), tekintett nélkül a sportágra és annak eredményeire...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Anyázás nélkül csak azt tudom mondani, hogy ha nem folyton-folyvást zsidó példákat hoznál fel akármik cáfolatára vagy megerősítésére, még igazad is lehetne. Azonban... ugye nem ez a helyzet.

Mi a holdkóros katlik lófaszért kell neked minden szarra előrángatni a zsidókat?? Ez baszki már nem is tudom... nem feltételezem, de valahol kurva beteg dolog. Nem érzed?
@simple observer 2.0: "epp az iszlam az egyik rakfeneje az emberisegnek"

ez így nem korrekt...
Gabriel témát részemről lezártam.

Ehhez mit szóltok?
kepek.444.hu/2014/08/07/a-legujabb-gorog-romok-a-2004-es-olimpia-maradvanyai/

Szerintem nagyon át kéne gondolni ezt az olimpia izét.
Ez már rég nem a sportról szól, hanem a korrupcióról, arról, hogy akik döntéshozók, meg a tűzhöz közel vannak, azok kurva sok közpénzt tudnak lenyúlni, itt a sportolok kb a közmunkások.
@Sir Bates dö Hól:
OKÉ, szarok rá, az egész nem ér annyit, hogy...
Majd a Fraddyka vasárnap:))
Van sajtom ( narancs eszenciával beoltott krémes és büdös - belga ), Kalamata fekete bogyó, és csinálok hozzá pirítóst fokhagymásan, plusz joghurt, pukkadj!:)))
@aritus: az iszlamisták a barátai.
láttál már tőle HAMAS-t gyalázó linket?
aggódik!!!!
muhahahahahahahahahahahaha!
csak a gyűlölet mozgatja.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: apád nem tudta megugrani a kecskét részegen, ezért mekeg az anyád, idióta...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Válaszoltam, mit nem értesz?
Amúgy senkit (téged sem) akarok széttaposni, de vannak dolgok amiket képtelen vagyok felfogni. Én vagyok a hibás, ez van.
@simple observer 2.0:
""minden 60 év feletti, öregségi vagy özvegyi nyugdíjra jogosult miskolci – amennyiben igényli, és jövedelme nem haladja meg az öregségi nyugdíj mindenkori legkisebb összegének tízszeresét, azaz a 285 ezer forintot – támogatásban részesül"

Hát ezt az összeget elég kevés nyugdíj haladja meg, pláne ott Miskolc környékén. A nyugdíjasok helyében megigényelném, tízezer forint azért számít ám egy nyugdíjasnak, aztán mennék szavazni akire akarok - vagy maradnék otthon olvasni.
@Sir Bates dö Hól: igen.én is ezt a sunyiságát utálom.
ájtatoskodik itt miközben tele van gyűlölettel.
@Sir Bates dö Hól:
Egy üveg Lambruscom van, a Retsina az ritka errefelé, csak ha görög napok vannak a lidilbe:))
Ez limonádé, de pont passzol...
@Sir Bates dö Hól: Jajj bagetthuszár ez már annyira szar tőled, hogy már fájni sem tud és ideges sem leszek tőle. Inkább csak sajnállak. :)
@punkfrog: Miről beszélsz kisokos? Megsúgom neked, hogy semmi gyűlölet nincs bennem, de ne mondd meg senkinek.
@Knósszosz: "Amúgy senkit (téged sem) akarok széttaposni, de vannak dolgok amiket képtelen vagyok felfogni. Én vagyok a hibás, ez van."

Mikor mondtam olyat, hogy te ezt akarnád? Ezt megint nem értem. A "választ" köszi, bár teljesen másról szólt mint, amit kérdeztem.:)
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Szóval van itt pénz, a rezsiharccal előre a lenini úton.
@aritus: ha bárki más írta volna akkor igazad lenne.
de ő szelektíven aggódik.
a kurucon biztos értékelnék.
méééééééééééé itt nyomja ezt?
hányszor, hány embernek kell elküldenie a ..., hogy észre vegye magát.
vannak helyek ezrével, ahol kiélhetné magát.
de ő itt és mindennap, fúj zsidók, cigányok, USA, éljen putyin, vona!
qrva unalmas.de egy idő után idegesítő is.
@Knósszosz: szerintem a lambrusco élvezetesebb, mint a fenyőgyanta:-)...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Nemnem, arról szólt, csak a magyarázat... az olyan, hogy...

Figyelj csak, én nem akarok vitázni veled ilyen dolgokról, mert a kurva életben nem győzzük meg egymást. Tetszik vagy sem, én néha keresztényebb vagyok a kereszténynél hozzád képest, pedig nagy ívben leszarom az egész álságos izét.
(bocsánatot kérek mindenkitől, akit megbántottam, de a katlik történelem elemzése nem árt, ha kiterjed mindenre... és ennyike - ahogy a művelt plázaribanc mondja)

Megbeszéltük, hogy semmi politika és itt most végleg befejeztem, csak muszáj volt reflektálnom egy beszólásodra. Ismerek még pár ilyen idegen szót, szóval csak figyelj!

De elég, nem vagyok hajlandó olvasni a zsidó összefüggéseket a BKV 24 órás bérletével kapcsolatosan, mert lassan már az is eljut arra a szintre, ami dzsobbikos izé...
@Sir Bates dö Hól:
Ohhohóóó... bizony az!!
Emilia Romagna isteni terméke, én nagyon bírom!
Asszem, mi nem fogjuk anyázni egymást, bár nem mindenben értünk egyet, de ezek nem kibékíthetetlen ellentétek.

Egésségedre Szőr! - ha van mit..
@punkfrog: azért nem kellene semmilyen kommentjére reagálni, arra sem, amiben "tündi-bündi" zenéket, nyaralásokat, focit stb ír. Akkor csak megúnná. De mindig van, aki szóba áll vele, cseveg vele.
Senkit nem izgatott fel, hogy az olimpia egy nagy átverés, egy gusztustalan rablása a közpénznek, pont, mint a Közgép?
kepek.444.hu/2014/08/07/a-legujabb-gorog-romok-a-2004-es-olimpia-maradvanyai/

Hagyjuk már a picsába ezt a szánalom jobbikost.
@aritus: te meg most egyenesen megvédted.
nem ismered még???
dehogynem!most írtad le.
@aritus: te meg most egyenesen megvédted.
nem ismered még???
dehogynem!most írtad le.
@punkfrog: A faszt védtem meg, de nem kezdem előlről. Vannak ennél fontosabb dolgok is, pl a kutyámat le kell vinni sétálni:)))
@aritus: :))))
az enyém már alszik...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Remélem széles vagy részben vagy egészében korlátozott nyilvánosság előtt erről részletesen tudsz majd kompetens személyekkel eszmét cserélni. Kari aji. kb
"A "választ" köszi, bár teljesen másról szólt mint, amit kérdeztem.:)"

Leszakad a pofám! Még van képe ilyet írni!

No miután megszólíttattam, és bűnbakká üttettem, szeretném elmesélni egy 1992-es találkozásomat.

Debrencenbe vitt az út, és ráérő időben munkatárssal a nagyerdőben sétáltunk. Találkoztunk egy szemmel láthatóan külföldi házaspárral, akik segítséget kértek tőlünk, mivel eltévedtek. Vak vezet világtalant alapon el is kísértük őket egy szakaszon arra, amerre menni szándékoztak. Közben beszélgettünk és kiderült a következő. Zsidó származású magyarok, akik kishazánkból települtek ki Izraelbe. A nő elmondta, teli voltak reményekkel, főleg atekinteteben, hogy saját rokonságuk körében más életük lesz, mint amit itthon el tudtak érni. Bizonyos tekintetben csalódniuk kellett, mert az emberi természet ott is pontosan olyan, mint máshol, mint itt a szülőhazájukban. Irígység, gonoszság, áskálódás, mások eltaposása, kitúrása, megsértése, lenézése ott sem ismeretlen. A különbség annyi, hogy ott nem zsidózzák őket úton-útfélen. Én a hallottak alapján megértettem, hogy nem kell nekünk az ők bajaikkal foglalkozni, majd megteszik maguk. Van ebben a kis hazában pont elég gond, és pont elég mellébeszélő, meg hárító, aki kiváló párttitkár, de legalábbis agitpropos lett volna már a kádári rendszerben is. No ezért nem szeretem a zsidós meg arab eseményeket még olvasni sem. És ez nem empátia, vagy antipátia kérdése, még akkor sem, ha kisgyerekek az áldozatok. Vajon a vörösiszap, meg a lelőtt cigány kisfiú, meg meglőtt cigány kislány sorsán az arab világ átlagembere annyit sajnálkozik, mint hagynemongyamki az távoli gyerekek sorsán, csak a magyarén meg nem?

Azért ha a jövőben esteleg még egyszer szólanék hozzája, akkor aki ilyet észlel és kifogásol, az jutalom reményében nyugodtan jelezze a botlásom. A jutalon alku részét képezheti. Már ha lesz rá lehetősége bárkinek.
@simple observer 2.0:

"epp az iszlam az egyik rakfeneje az emberisegnek."

Ez azért nagyon erős.
Én keresztényként sokkal inkább azt mondanám: az egyisten-vallások ultraortodox értelmezése az emberiség baja.

Sőt, továbbmegyek:
mindennemű izmus szélsőértéke problémás.
Még a liberalizmusé is.

A profit szentsége és sérthetetlensége is baj, különösen, ha kapzsian mohó attitűddel párosul.
A globalizmus szélsősége is baj - sokkal nagyobb baj, mint a nyugati szélsőjobb is gondolja akár.

Bocs a vakkantásért.

ON:
Tusványoson bazi meleg volt, a Vezért egy pillanatra elhagyta ítélőképessége, és bemondta azt, amit korábban ugyan megírtak neki, de rögvest szóltak is, hogy Főnök - ez erős, inkább ne. Viktor meg DE.

Valójában semmi újat nem mondott, hiszen minden cselekedete ebbe az irányba (illiberalizmus, Putyin-séma) mutat.

Kedves nyugati és magyas sajtó: JÓ REGGELT!
Pardon, ami pedig az angol félrefordítást illeti:
Ez sem új, igaz? hiszen láttunk már ilyet kotmány ügyileg is.
De sőt, volt, hogy versszakok maradtak ki (Petőfitől).

Kettős mérce, kettős retorika, ahogy az lenni szokott. A fidesz esetében sincs semmi új a nap alatt. Annyira egyszerűen működtetik, mint a faéket szokás.
Az ellenzék bénasága, hogy ez a kurzus van hatalmon.
@De hová tűnt Columbo felesége?:

"__Ez azért [...] REGGELT__"

Mi a petsa?! Naháát! Jó napot kívánok, üdvözlöm a klubomban. Mit iszik? Mit óhajt inni? Minden van. Kivéve szélsőség.
@jaegtoer:

Bocsánat Möszijó, tisztelettel köszönöm a tagságit, meg minden, de kissé indiszponált vagyok így este, nem teljesen veszem az adást: Kifejtené kérem, pontosan?
Hálás köszönet előre is.
Clmb
@De hová tűnt Columbo felesége?:

Kissé fellengzősen azt óhajtottam kifejezni, hogy teljes mértékben egyetértek ebben a hozzászólásodban foglaltakkal:

varanus.blog.hu/2014/08/07/orban_nem_vallalja_magat_a_vilag_elott/full_commentlist/1#c24098417
@jaegtoer:

:-).
Köszönöm.

Éreztem, hogy valami egyetértés van soraidban (mint kiderült, sőt!), de fáradtságomban kissé értetlen voltam.

A hiba nem a te készülékedben volt.
A pedig klubtagságit eltettem, vigyázni fogok rá.
;-)

Minden jót!
Clmb
süti beállítások módosítása