Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: wmn.hu/kult/61888-a-rajzfilm-varazslat-es-tundermese--macskassy-gyula-tortenete Macskássy Gyula m... (2024.04.19. 16:33) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.07.10. 05:09 Fabius

Orbán: vesszetek, Nemzeti Oligarchák!

Címkék: fidesz simicska lajos oligarchák simicska adó

Amíg mi azon tűnődünk, hogy a VB közvetítésen vajon feltűnik-e Kedves Vezetőnk, és ha igen, akkor vajon Bajnainak vagy Gyurcsánynak ismerik-e fel, addig itthon csúcsra járatják a Viktorra annyira jellemző ottsevóttam gépezetet.

Fene tudja mennyire jó gondolat Simicska orra előtt lengetni a szopórollert, de szemmel láthatóan úgy érzik, hogy nem lóg a fejük fölött hídelem, ami bármelyik pillanatban agyonverhetné őket. Pedig ha valaki, akkor Lajos egészen biztosan nem az az ember, aki jól tűri ha pisisek szabadon szívatható faszingernek nézik. Nem azért mutyizta végig az elmúlt 25 évet székház ügytől Varga Tamás áfázáson és Kaya Ibrahimon keresztül a 2002-ben feladatul kapott médiafölény megvalósításig, hogy előbb reklámadóval basztassák amit pártutasításra pártérdekből létrehozott, majd nyeretlen kétévesnek nézve visszaható adóztatással az útépítő érdekeltségeit is tízmilliárdokkal lehúzzák.

célkereszt.jpg

Az Indexnek adott válaszból az látszik, mintha a lázáristák kicsit megijedtek volna a saját merészségüktől: állítólag szó nincsen aszfaltadóról, tessék kedves mindenkinek megnyugodni legalább a vb döntő végéig. 

Lehetséges magyarázat persze van: Orbán trükkje az egész, amivel nem a Nemzeti Oligarchákat szívatná szépen sorban végig egyesével, hanem az Unió részéről eljáró osztrák biztosra próbálna hatni a nálunk ügyködő, a hír hallatán ordenáré jódlizásba kezdő osztrák cégeken keresztül. Nektek ez hihető? Nekem az elmúlt időszak pártharcait olvasva, Seszták színre tolását nézve, az állami cégek mutyistopját látva nem nagyon. Én inkább hiszem, hogy a klasszikus recept működik: Viktor itthon sincs - ha rosszul sülne el erre lehet hivatkozni - emezek meg belengetik a lehetőséget, nécsak', ha akarunk titeket is pont ugyanúgy tudunk megszívatni ahogy egy RTL-t. Vili? Na, akkor mars a helyetekre prolikáim, amíg szépen vagytok anyagilag. Kegyelmesék újraírták a szabályokat, vagy játszotok eszerint, vagy felmásztok a szopórollerre és elskíróztok a francba. 

Ha lenne bennem némi empátia oligarcháink iránt most majdnem megsajnálnám őket. Az hagyján, hogy a kormány rossz közbeszerzési kiírásai miatt nekik kéne megfizetni a kárt. De belegondolni, hogy pár éve még Lázár János az elmúlt évtizedekben besározódott háttéremberek állami cégekben történő szerepvállalásának lehetőségét reszelte gondosan, azóta pedig ide, a Simicska adó árnyékába jutottak, elég keserű lehet. 

 

450 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr626495505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@taga20:
Zűrodisszeia... az kultfilm, én Clarke munkásságát kedvelem, nekem meghatározó volt az a film. De ne keverd Johannal, mert ugye két Strauss volt, csak az egyik német, a másik meg sógor. Nem mindegy, bár mindkettő zseniális volt.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

mingyárt drágább lesz a ser? összes fékbetét és a tárcsák újraesztergálása kérjél ajánlatot tagától hátha óccsón megszámiccsa

brühüyyy
nem tu'ttam kihagyni...olyan sörzsaga van, hogy idáig kanyarog

azt ugye te sem fékkel oldottad volna meg amit én 2-esben 65 fokos lejtőn lefelé 3,5 órán ét, mert valami idióta aszon'ta az a rövidebb út én meg nem jártam arra előtte
@rodeo36:
Neb@ssz, akkor jön az újabb kubai válság!
@huzzadneki shakespeare:

szerintem a válság 90 mérfölddel északabbra lesz...a világ sokat fordúlt azóta

ha azok bemehetnek ukrajna keleti oldalára akkor ő miért nem mehet vissza

az nagy hatalmas torony a nagykövetségükön pont a tengerparton tele van izével és rá vannak állítva mindenféle célpontra...

brühüyyy
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): hallod az okoskodik neked, akinek kb. 20 éve nincs kuplung a verdájában:)
eszem-faszom megáll ezektől a kanadaiaktól:)))
@Knósszosz: kabaré, na az is fasza vot. a gimiben elvittek minket a bartókba, ott láttam a múlt évezredben:))
nagyon tetszett.
@rodeo36: öreg az 65fokos pia vot és nem út!:))
@taga20:
volt olyan szakasza is ami "csak" 45 fokos volt

Santiago de Cuba mellett a hegyről le egy nagyon jó étteremhez az országút mellett ...jobban jártam volna ha kerülő úton megyek de aszfalton és szerpentinen de a Nissan Sentra jól vizsgázott rajtam kívűl még 5 -en ültek a kocsiban és mindannyian éhesek voltunk

a Bolinak ne mondd meg 23 fokos fekete Hatüey-t ittunk a kajához...asse tuggya mijaz

brühüyyy
@rodeo36:
24% lejtő-emelkedő van Berchtesgaden ezen részén. Nem olyan durva, de a hegyre már a parkolók után csak piros spéci buszjárattal lehet felmenni. Na, ott az angol nyuggerszakasz visítozott felfele... :D
@rodeo36:

Nem fér az emberiség a bőrében, megint kezd forrongani a világ.

A végén még lesz egy nagy bumm, aztán lehet újra terraformálni a bolygót.
@taga20:
eztetetetetüt honnan szeded állandóan lehet kapni standard kocsit is nemcsak automatát

úgyhogy most le vagy marva és esztergálva eccerre

brühüyyy

nem minden típus gyárt olyat mert itt sokan nem is tudnának kuplunggal vezetni de a jogsiba be van írva milyen rencerben vizsgázott

brühüyyy
@huzzadneki shakespeare:

egyelőre csak az van hogy nagyot akarnak fingani és beszarnak

de hátha szilárdan jön ki és becsapódik

brühüyyy
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
Gyanús vagy te... mit kerestél arra? Hagyományőrzés bakanccsal és telep színű nadigrággal?

Amúgy gyönyörű vidék, mikor sapkáért mentem doxáékhoz, megnéztem a környéket. Nem semmi, mázlista ladikos, beeee...
@taga20:
Amerikai néger bige és a pasija olyan keservesen vacogtak a fenti buszparkolóban, hogy röhejes volt. :)
Ezek az idióták egy rövid gatyában és pólóban mentek fel a hegyre. Szerintem a bennszülött németet vette alapul, aki szintén egy gatyában jött fel - persze rajta kívül mindenki vett kabátot... :D
A face-en vannak képek.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

fő a biztonság...szép kis biztonsági megoldás lehet azon a buszon

a túrista meg azért megy mert sikítozni akar

mint télen Zakopane felett lovasszánkóval a 35 fokos hidegben hóviharban...ott ittam forralt sört korsóból, mikor felértünk

brühüyyy
@Knósszosz:
Bacod komám, hát ha még a folyamatosan csökkenő sörgyűjteményemet látnád! :)
Befosnál... ilyen pl. mint az 1612 óta működő sörfőzde leve... kukoricadara sehol az összetevőkben... ki érti...
Ja, a Paulaner búzaser volt 50 cent... az... 153-154 forint??
@rodeo36:
Man és Mercedes buszok mentek fel. Több mint 400 méter emelkedtünk 15 perc alatt. A kanyarok voltak olyan visítozósak... a busznál olyan érzés volt, mintha a fele kilógott volna a szakadék felett... Elől ültem, az ajtónál, én élveztem... :) Meg fotóztam, bár a buszon belülről nem volt valami hatékony. Fentről sokkal szebb, már amikor előbukkan a felhőkből a táj.
@rodeo36: "nem minden típus gyárt olyat mert itt sokan nem is tudnának kuplunggal vezetni de a jogsiba be van írva milyen rencerben vizsgázott"
anyám és a delfinek nem előzték még be ezeket a kuplungnékülieket? vigyázzanak, me a pingvinek má a kanyarba vannak:)))
@taga20:
Mit vársz tőlük, 2 pedált ismernek csak, a jogsi meg lottón van... akár az osztrák mazsoláké... :)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): da az bűrgatya vot:))
haver, szerintem te csak álmodtad ezt az 50 centes sört! max. ha hoztál melvejstojeres számlát, ako elhisszük,szem:))
@taga20:
Nekem a san-szón műfaja... hát, mit is mondjak és hogyan mondjam... nem igazán a kedvencem. Minellit láttam más filmben, rendben volt, de más nem is maradt meg nagyon. Edith Piaf... persze ismerem őt is, de nem ragad meg, ez az én hibám... ez van.
Engem most sokkal jobban érdekel, ami a Balaton mellett zajlik éppen.
index.hu/kultur/zene/fesztival/2014/07/11/nem_szabad_lejarni/

... és ezt a cikket a Hírkereső a "kultúra" címszó alatt hozta... gyalázat!
A Zorbányirasika kedvenc bulikája a balatonszáááund, stimm... a szint pont az övé.
Ennyi fost, egy helyen, négy napig... Zamárdi teljes lakossága kipusztul az undortól vasárnapig.
www.sziget.hu/balatonsound

Van élő közvetítés is, nehogy lemaraggyon a zember művészi értékű pillanatokról, bezony...
Mikor a szomszéd kandúrnak a farkát gyantázzák szőrtelenítés célzatjából, oszt az meg túlvisítja a nyakon szúrt kandisznó halálhörgését... kábé olyan a 'zenei élmény'
Elektróónyikus zene plusz króónyikúús is, meg progresszívháááusz és agresszív is - roncsójja a hallójáratokat és maradandó! A sok szerencsétlen meg odamegy és még fizet is érte.
Mert ott vannak a sztárdidzséjek meg a sztár didzséjinák és vakargattyák a lemezeket forgásnak alatta bele a fülekbe, hatalmas élmény füves cigivel és tripla redbullal...

Az egészet lepermetezni DDT-vel és erős vízsugárral kitakarítani...
Erős volt...? Bekentem Erős Pistával, de a falnak megyek tőle...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
És ezt még van arcod idetolni?
Száradjon ki alattad a Lajta, baszod! :)))
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
dög vagy legalább egy sort írhattál volna a képekhez, csodaszépek

az a ködös hegytető az ahol az amcsik voltak gatyában? azok soha sehol sem tudnak öltözni

brühüyyy
@Knósszosz:

én a magam részéről, mikor ilyen híreket látok azonnal lapozok, alapos lábizzadást okoz már a hír maga is

ha mexünne nem hiányozna

brühüyyy
@taga20:
a melvestójer már nem létezik? hacsak nem swuzzerland

brühüyyy
@rodeo36:
Most igen finoman voltál szíves fogalmazni:)
Nem kommentelem, mert nekem nem sikerülne ilyen cizelláltan a szart körül írni....
@taga20:
Backi... a Klosterbrau volt 55 cent - akciósan. Az átlag 70-80 cent a söröknél.
Csak kb. 50 féle volt az italkereskedésben...
Jó, a boltban csak 8-10 féle. Még a Penny is Paulanert akciózott - ők is 50 centért, a Weissbier-t.
A Penny-t mondjuk ne a hazai szinten képzeld el, saját friss péksütikkel és nívósabb kinézettel, formában. A kis falvakban ott van, szinte majdnem minden településen.
@Knósszosz: értem az öregkori érzelmeidet, me nagyjából én is eszt gondolom erről a szutyokról, DE, ne feledd, hogy mikor anno, hosszú hajjal, szimat szatyorral az oldalunkon jártunk- amin virított a strasszkőből kirakott edda- ako az öreg majmok ugyaneszt vágták a fejünkhöz. hidd el a többség onnan, amikor ilyen rigolyás öreg lesz, mint te vagy én, a hülye pingvineket fogja hallgatni:))
u.i.: én még jól tartom magam:)))))
@taga20:
Valahol megvan még szerintem a számla is, ha megtalálom, beszkennelem, CSAK NEKED, BACOD IDES TEZSVÉREM! Addig is... egészségedre! :D

@rodeo36:
Persze, hogy az... Eszük, mint a lepkének...
@rodeo36: én még nem halottam, hogy etörölték vona az áfát odakint, hacsak a vébé győzelem tiszteletére nem:)))
@Knósszosz:
és ilyenkor @orica meg hallgat...pedig eulógiát vártam tőle ...dehát tőled ugyanolyan jól esik

sexpírnek mongyátok meg tartok nyelvtanfolyamokat magyart de spanyol nyelvű magyarázattal és angol nyelvtannal, meg olasz beütésekkel

brühüyyy

a sört az állja aki nem tanulja meg
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): a fene a bundádat cimbora, ne szkennejj, inkább gls-sel küld el a hatost és majd megkeresem az árcímkét:)))
@taga20:
a melferstójjer asz assz fót, hoty akifelé menő megáfázott izére a határ másik oldalán visszaadták de ma EJJJJJJJJJJJ ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ van

brühüyyy
@évásanyó:

Köszi a jó tanácsot! :-)
Az autentikus dolgok - ételekben is - közel állnak hozzám, megosztok veled néhányat a hajdani szegény világ ízeiből.

- a baraboj volt a pityóka, azaz krumpli
- a martilaput becézték anno káposztának
- a kertészpecsenye a sült tök volt
- az Eszterházy rostélyos névvel pedig a paprikás krumplit illették

A papsajtra meg talán mindenki emlékszik!
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): tudod, biztos az a 65fokos lejtő:)
és lejtmenetbe került, me neki olyan jogsija van, amibe nincs fék, nem csak kuplung:)))
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
anno Sevilla-ban voltam és a mi asztalársaságunk nemzetközi és a pincér állandóan a kegyeinket leste, a sarokban lévő hatalmas kerekasztalhoz meg nem ment senki pedig akkor már kurva régen toporogtak

megkérdeztem a pincért mijez? aszon'ta: amerikaiak, sohasem adnak borravalót, pofátlanok és neveletlenek, leszarjuk őket

brühüyyy
@taga20:
a fék a seggeden van, attól sajog, hogy becsúszott

brühüyyy

egyébként kék jogsim van
@rodeo36: ez szép és jó, de azé gondolom a bukszádban dellár vot és nem rubel, meg kenyérjegy:)))
@huzzadneki shakespeare: Annak idejében árok parton játék közben rengeteg papsajtot rágtunk, na meg a vadsóskát!Édesanyám a szarból is tudott várat építeni, három gyerek mellett muszáj volt.Hát a lapcsánkát ismered-e??
@taga20:
CHF cash

brühüyyy

von UBS Zürich
@taga20:

Ebenguba az anyád kínkeserve.. :-)
@rodeo36: egy kutya, mind a kettő kapitalista, imperialista szalonna:)
azé annak örülök, hogy ez a kibaszott putyin elengedte a behajthatatlan pénz kubának:))
ez ám a teljesítmény! csak abba bízhatunk, hogy nekünk is elengedik:(
u.i.: félek attól, hogy kérnek majd valamit, mint virág evtárs.
@évásanyó:
Ismerem hát, Lipótvárosban Rogánéknál az a tócsni!
@taga20:
a Google Earth-ön rákereshecc, La Gran Piedra Santiago de Cuba, és az ottani útviszonyokra
azután röhincsélj, olyan vagy mint egy kis hugyos böske

brühüyyy
@huzzadneki shakespeare: én hogy utálom a szabó báktert! meg a sakespearét:)))
@rodeo36: megtaláltam! aszt írja, hogy 90fok, és mindenki fogja meg a fehérrumos flaskáját és repülés:)))
www.youtube.com/watch?v=tnFfKbxIHD0
@taga20:
Öreg a körösztanyád térgyekalácsa, én is emlékszem a szimatszatyros időkre, alföldi papucs, farmer, öltöny felső (zakó) tele kitűzőkkel-jelvényekkel és a kötelező egyéb kellékekkel, kinek mi...

Most ne nekem akard megmagyarázni, hogy is vót?! Az én szigorúan vett magánvéleményem; akkor egészen más szelek fújtak, az akkori zenekarok valamilyen szinten lázadtak a rendszer ellen, és ez kiváltotta a közönség szimpátiáját. Nem csak azért volt érdemes kimenni egy koncertre, mert volt hangerő-fény-egyebek, hanem mert ki lehetett mondani, hogy menjen a picsába a vörös hatalom. Persze óvatosan, de akkoriban mikor én ezt - satu részegen Egerben - két óra múlva kiengedtek (1986 - csak mondom)

Na, a lényeg; én nem bactatom a mai srácokat, nem hibásak. Azt a szart kapják, ami ömlik a mainstream médiából. Az igényesebbek leszarják, a többség meg nagykanállal eszi, legyen az ő bajuk.
Nem gondolom, hogy rigolyás vén hülye vagyok (nem röhög!!), pusztán elkeserít a tény, hogy ennyire kibaxottul igénytelen a mostani ifjú nemzedék. Tisztelet a kivételnek persze.

Véleményem szerint, minket vén majmokat az különböztet meg a mostani majmoktól, hogy amit mi kaptunk akár rock, vagy blues, vagy akármi gyanánt, az szólt valamiről. Ez a trágya, ami a Balatony Száundon ömlik mint audiovizuális környezetszennyezés, ez semmiről sem. Értéktelen fos, szar, huladék... és nem a megcsontosodott és elkeseredett vén hülye beszél belőlem. Jó, neked igen... te ecter&gályossch :))
@huzzadneki shakespeare: Kétfilléres kaja, viszont vonza a piát.
@Knósszosz: majdnem minden szavaddal egyetértek, csak gondoltam felhúzlak egy kicsit:))
de most má mennem kö szunyálni, me holnap meló és ez a rohadt vekker, meg egy énekes madár félhatkor kelt:)
holnap ugyan itt! és eszt vegyétek fenyegetésnek:)))
@taga20:
Milyen énekesmadár?
Amit Papageno akar elkapni?
Vagy az nem énekes?
Jó éjt!:)))
@évásanyó:
Megkerülhetetlen ebben a műfajban... persze van sok más is. Tudja mindenki, hogy a Tankcsapdától át, széles spekt-rumon (42%) mozog a zeni ízlésem, szóval sok minden belefér, csak egy valami változott... a klasszikusok is teret nyertek és ezt minden sznobizmust mellőzvén. Sőt, mára csak ők vannak, és ezt megint felsőbbrendűségi izék nélkül mondom. Azok, akik ezt valamiféle ilyesminek élik meg, azok menjenek a pitszhába, nem!!

Én magam is azt hittem pár évvel ezelőtt, hogy dekurvanagyvagyok, mert ismerem a Vespri Siciliani nyitányát - hö... ráadásul Mehta - val...), aztán rájöttem, hogy ez lófasz.
Persze azóta is szeretem, de ezer más bejött mellé.

Na, semmi fényezés, úgy is kiderül, hogy mihez nem értek... maradj Rodi mesternél, ha akarsz valamit tudni a zenéről, én is ezt teszem.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): akkormostan ne dzsibriel, hanem te mennyé a 3,14csába!
oszt' be se dugod a zorcádat? hm???
@Knósszosz: Az ember állandóan változik, ez a jó, miért ne változna a zenei ízlése is.Bevallom őszintén, nagy hiányosságaim vannak komolyzenét illetően.Operában nem annyira, nyolcadikos voltam, mikor Édesapám elvitt először az Operába, azután pedig bérletet vett.A legnehezebben Vagner ment, de mára már élvezem őt is. A szimfónikusokkal vagyok bajban, dehát nem is ismerem őket.
@Knósszosz: jaja!! Rodi kollega elhalmozott annyi kötelező Wagnerrel, hogy azóta is csak azt vadászom! Lassan nem futtya pijára semnem! De sebaj, itten mostan vana Niebelungen Fest. A Maßkrug hatóságilag! 7,20!
@évásanyó: Rodi különleges fazon, nem csak a komolyzenét lehet tőle megtanulni, de figyeld meg, mikor beszélgetünk,milyen bölcseleteket oszt meg velünk, ezek az élet nagy igazságai, gondolom csavargásai során tapasztalt egy s mást, meg az egész élete egy fajta tanulás, ha jól értelmezem őt.
@évásanyó: hahó, de Wagner, nem Fagner!
@nincs_itt: Csak elütés, bocsi, későn van már.v=w.nem beszélek németül, de ennyit azért tudok:))
@évásanyó: Meg persze nem kell ahhoz németül tudni, hogy az emner lánya helyesen írja Wagner nevét:))
@taga20: "de most má mennem kö szunyálni, me holnap meló"

Csak nem azt akarod mondani, hogy sabbathkor is melózol? :)
@évásanyó: én kívánok elnézést a bocsánatért! de szemet szúrt!
@évásanyó:
@nincs_itt:
Hahahaha...:))
Jól ki van veletek tolva... a fokozatosság elve az nagyon fontossch...
Nem tudom mivel érdemeltem ki, de én ezt kapom - ha jól érzem.

Legyen Mozart a kiinduló pont, azt hiszem mindenképpen fontos. Aztán jöhet más is, de a végén mindig jön a kanyar (nekem) és visszatérek hozzá. Aztán megint megyek tovább... mert újra és újra jönnek más csodák.

Ha nem lenne meg nektek, akkor mindenképpen kötelező, már csak a zseniális rendezés miatt és Damrau-Keenlyside meg... hát, majd megnézitek és lesz lapos kúszás:
www.youtube.com/watch?v=MP-o-hBTelI

A magyr librettó megvan, szóval izzítom a Subtitle Workshop-ot, aláteszem a szöveget. Ez pár hét lesz, mert nem nem csinálom mindennap, és szeretem úgy összerekni, hogy majd' tökéletes legyen. Addig is hallgassátok Damraut, 25:00-tól... és más semmi...

Jó éjt!
@taga20: @Knósszosz:
ti két morgós macskák...

ha lenne szalagos magnótok és nagyon jó mikrofon hozzá, akkor az énekes madarak hangját fel tudnátok venni, mondjuk 38-as sebességgel és leátszani annak a 20-adával azaz nagyon lassan

akkor kiderülne, hogy az énekes madarak csodálatos dallamokat csiripelnek csak kurva gyorsan és az emberi fül nem képes ezt meghallani holmi bolond madárcsicsergésnek hallja és bosszantja ha lelassítod akkor a legszebb dallamokat énekli mint egy Keenlysite, vagy DFD

van egy magyar ornitológus az 40 évvel ezelőtt akdémikus lett vagy hasonló mert megcsinálta és ezek a felvételek a tyúbon hozzáférhetők

brühüyyy

hogy ne maraggyatok süketek

www.youtube.com/watch?v=EA0F-z2Fr8M
@Knósszosz: Neked is Csillagom, veszem a füljhallgatót, csak az a gond, hogy belealszom, mer' későre jár.puszi Neked.
@Knósszosz: @évásanyó: @nincs_itt: @taga20:

kezdjetek ezzel

utána jöhet Damrau Keenlyside-dal

www.youtube.com/watch?v=nPbxIT9W1AY

brühüyyy

évás temeg járj a zeneakadémiára sűrűn van időd is meg vannak olyan bérletek amik majdnem ingyen hozzáférhetők? vagy ez már kapitalizmus?
@rodeo36: Most hallgattam meg, amit előzőleg küldtél, hát egy édes pofa, látod neki nem kell énektanárhoz járni, gyönyörű hangú kis tollas, külön tetszett, hogy "beszélgetett" a másik madárkával.
@rodeo36: Jajj, ezt ismerem és nagyon szeretem is, na ja, régen voltak nyugdíjas bérletek, most azt a pénztet az unokáimra kötögetem.A kisebbnek jó a filhallása, hát zenesuliba kő nekije járnia.
@évásanyó:
kísérdel a suliba és ragaggy ott...mert csak ülj le egy félreeső széken és nezegess kottákat miközben szól a zene...annál nagyobb élményed úgysem lehet elmerűlni ebben a végtelen óceánban

brühüyyy
@rodeo36: Édesanyámnak gyönyörű hangja volt, édesapám zongorázott, minket is járattak zeneiskolába, mindhárman zongoráztunk, a lányom dobol, a kisfiú még csak ismerkedik a szolfézzsal,a nagynénikém, édesanyám húga hegedült, az unokabátyám az Opera magánénekese, szóval nem áll messze a komolyzene a családomtól.Talán a fiam nem annyira kultiválja, de majd belekomolyodik ő is.
@évásanyó:
ez olyan megkülönböztetés amit én nem igen szeretek: "komolyzene" legyen inkább "klasszikus" bár az sem fejezi ki teljesen azt ami a különbség a két zenei fenomenon között, miszerint az egyik zeneileg mond valamit a másik meg semmiképpen sem mond semmit

az anyag közlékeny, információt közöl, sokkal mélyebbre mehetünk az anyagba mint a DNS, arról már a tudomány nyílvánosságra is hozta, hogy megjegyez információt, feldolgozza és megérti azaz tud kérdésekre válaszolni "csak" a nyelvet kell tudni hozzá, hogy megértsük, de ez is létezik...

kérdezem én tetőled mit tud az Oxigén és a Hydrogén atom egyike a másikról, hogy keresik egymást és vizet hoznak létre

és természetesen a többi elemek minden variációi amit eddig ismerünk, és miért nem más kapcsolat jön létre, hanem mindíg ugyanazok

azaz az anyag ismeri önmegát és kapcsolatok jönnek létre

és milyen jó, hogy ott nincs orbán meg kréényi és a kövér mert akkor rögtön lenne az elemek között is buzilobby

azaz "lemenve" (József Attila írt hasonlót?) az anyagba több és világosabb értelmet találunk mint a az egész fidesz vezérkarban sülve főve paprikás lisztben

ez most brühüyyy a köbön?

mert Köbüki üzente a Mézga Gézának és MZ/X ott leselkedik
Az elmúlt hetekben Szíria után Irak nehezen összetákolt felépítménye is véglegesen összeomlott, egyre nagyobb területekre teszi rá kezét az „Iraki és Levantei Iszlám Állam” nevű téboly-kommandó. (Nem is olyan régen még az USA szövetségesei és patronáltjai az Aszad elnök elleni harcban.) Ezek a Mohamed nevében fékevesztetten gyilkoló vadállatok mindkét országban bestiális kegyetlenséggel gyilkolják a keresztényeket (is, meg úgy általában mindenkit, aki nem egészen pontosan ugyanolyan, mint ők).

Moszult egy hónapja foglalták el, a közel kétmilliós városban azóta tombol a pokol.
A közelben levő, keresztény többségű Karakoshból egy domonkos rendi szerzetes utolsó e-mail-je ez volt:

„(…)Amit látunk, amit megélünk ezekben a napokban, az nem más, mint egy igazi katasztrófa. Mar Behnam kolostora és más templomok a lázadók kezére kerültek. Ide is elérkeztek, öt perce törtek be Karakoshba. Körülvettek, halálra vagyunk ítélve... Imádkozzatok értünk! Nem tudok többet írni... itt vannak a kolostor közelében.”

Olvashattuk ezt a megrázó, döbbenetes üzenetet egyetlen magyar hírportálon is? A Katolikus Egyház hivatalos portálja, Kurír közölte, tehát a szerkesztőknek még a fordítással se kellett volna bajlódni. Mégis magasról tettek az egészre. Gondoljunk csak bele: ha ezt egy rabbi, vagy egy palesztin imám írta volna, vajon ugyanígy nem tudnánk róla? Az előbbitől visszhangzott volna az éter hetekig, de még az utóbbit is egészen biztosan lehozta volna a radikáljobbos média. Ám e kétségbeesett segélykiáltásra mégis süketnek bizonyult az ATV-től a Kurucinfóig mindenki.

jobbegyenes.blog.hu/2014/07/11/uzenet_a_terkep_szelerol_nem_csak_gazaban_folyik_a_ver
@taga20:

"hidd el a többség onnan, amikor ilyen rigolyás öreg lesz, mint te vagy én, a hülye pingvineket fogja hallgatni:))
u.i.: én még jól tartom magam:)))))"

Ha mégse hallgatná, abból ugye nem következik, hogy nem öregedett meg?
A rigolya nem korfüggő:))
@rodeo36:

"és ilyenkor @orica meg hallgat...pedig eulógiát vártam tőle .."

Mit kellett volna dicsőítenem?
Egyébként ez a stiláris forma nem jellemző rám:)))
ambörök ambörök újposztvan

brühüyyy

fasza új poszt

már a zaszfaltot is aszfaltozzák
@Fabius:
jóvanna...már modám nekijjek de alszanak a sok lusta magyarja szombat kora hajnali délben

lehet, hogy pénzmagot kergetnek?

brühüyyy
@rodeo36: en eddig kergettem, most keltem fel - de mindig ez az elso a kave utan
@Orica Középföldi:
na erre -újfent- jobb ha nem mondok sömmit

te itt titokban leskelőcc és olvasgacc és néha amikor a fakanál kiesik akkor beesel

eulogia

brühüyyy
@rodeo36:

Tegnap nem voltam. Éjjel háromkor átfutottam, de nem volt kedvem akkor írni. A fakanál nem kiesett, még be se esett a kezembe:)) Majd most.
@vitéž munkášőr:
akkor kinyitottad a nemzeti, nagy, hatalmas kávészalónt?

milyen kávét iszol?

brühüyyy
@Orica Középföldi:
rohangálással vigyázni, márványpadló csúszós...pláne ha imaszőnyeg is van rajta

akkor valami gyors kavarásba keveredtél, komolyabb kaja...vagy schábesz van és ágyban fakanalazol? nem kell rá válaszolni csak szúr kapiszka

én még alhatok kurvakorán van még kávé sem de csak kis Macieira...

macera helyett

brühüyyy
@rodeo36: igy van, kinyitottam Nemzeti Fingszagu Szalont, de termeszetesen nem Czikoria CBAsparensist mellekeltem hozza, hanem Dallmayr prodomo-t
@vitéž munkášőr:
Já Crema and esperesso d'oro

no sugar just a drop of portuguese brandy (made for English taste)

brühüyyy
@rodeo36: igy valoban szebb lenne, de meg sok a dolgom ;-)
@nincs_itt:
Tezsvérem!
Annyi látnivaló vótt felítek, in Bayern (meg a labanczokná odaátt) - megaszontad te meg előre, hogy München is csak egy szaros nagyváros, meg te sem vagy olyan jajjdeszíp - hogy inkább a környíket csatangóttuk be. :)
Persze én tisztán mártíromos önkéntesként felderítve a söröket, a "getränke geschäfte" c. intézmények laza kb. 50-60 -as kínálatában, falvanként lecsekkolva az eltéréseket!
Ez komoly meló, hogy ... cseszed a lovad alássankérlekszépen!
Komoly tapasztalatokra tettem szert, meg egy valag csörömpölő sörösüvegre a csomagtartóban.
Ráadásul soha el nem múló tapasztalatokra tettem szert!
Legközelebb:
1. A furgonnal jövök - a méret a lényeg (sörösrekeszben számolva)!
2. A sörösrekeszt érdemes megvenni. (Szerencsére egy sem tört el, de a hegyi utakon asszonypajtás rendszeresen frászt kapott a "hangoktól", amik a csomagtartóból jöttek.)
Most éppen ebédhez egy rosenheimi barna búzasört emésztek.
A helyzet, hogy a Paulanert veri, kóstold majd meg, neked könnyebben elérhető, nekem csak 2 palack sikeredett:
1543 Hefe-Weisse KELLERTRÜB (Flötzinger- Bräu)
(Olyan belemenősen vettem 2-3 palackokat, fajtánként, ami úgy szimpatikus volt... eddig mind az 5 féle bejött... :)) még van 3 tesztelnivalóm!)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): na te Csekonics báró! legalább 10 ojrót belefeccőtté?
Na szóval, elvottelek vóna, egy pár helyi serfőzdébe.
Na de majd legközelebb!
Nekem ma csak Hacker-Pschorr jut... De van 2 hordó a pincében, Weltenburger Barock Dunkel az egyiket meg kellett volna vizsgálnunk...
@Knósszosz:
" pusztán elkeserít a tény, hogy ennyire kibaxottul igénytelen a mostani ifjú nemzedék."

Akiket mi neveltünk...
süti beállítások módosítása