Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: "Tudta az igazgató, hogy a nevelő szexuális kapcsolatot létesített egy 15 éves lánnyal, mégsem tet... (2024.04.24. 13:05) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: "A Muzsikáló Magyarország 2024 program a kávéházi cigányzenét támogatja 1 milliárd forintos keretö... (2024.04.23. 14:24) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.09.27. 13:46 Fabius

Milliárdos stratégia a nincsre

Címkék: fidesz közpénz diáksport

Aszongya nekünk ez a Magyar Diáksport Szövetség igazgató Molnár László, hogy a 2,2 milliárdos stratégiában:

 "sor kerül a „Testnevelés és sport” műveltségterületet érintően szakmódszertani fejlesztésekre, az országosan egységes fizikai állapot mérési-értékelési rendszer kialakítására, és a diáksport önkéntes mozgalom fejlesztésére a komplex iskolai testmozgásprogramok szervezésében.”

Az Index meg azt, hogy:

"Az iskolák irányítását átvevő Klebelsberg Intézményfenntartó Központ egyébként forráshiány miatt az új tanévben szinte teljesen leállította a testnevelésórán kívüli diáksportok finanszírozását."

Ne mondjátok, hogy ennek annyi értelme van, mint kandisznón a mellbimbónak.  Arra szánunk két és félmilliárdért stratégiát, ami most forráshiány miatt gyakorlatilag nincs. Nem tornatermet felújítunk és pénzt öntünk a diáksportba, lófaszt mama! Stratégiát firkálunk, kocsikat bérelünk, telefonokat, szervereket, laptopokat, fénymásolókat veszünk sportszerek helyett, és módszertant dolgozunk ki arra, amit forráshiány miatt nem finanszírozunk.

Természetesen mindezt úgy tesszük ennyi pénzért, hogy az dolgozza ki, akinek ez amúgy a havi 747 880.- forintos fizetéséért a dolga lenne.

orbán-balogh-gábor.gif

Mezőkövesdi focira rendkívüli extra 400 millió van, felcsúti focinak főpolgármesteri keretből csurgatás is van, 2,2 milliárdért kacsalábon forgó stratégia is lesz, éppen csak a diáksportra nem szánunk egy büdös fillért sem. Jó, ne legyünk igazságtalanok, mindennapi tornaóra is van már, nyilván átgondolt és megfontolt rendszerben. Még szerencse, hogy itt van nekünk ez a 444.hu, akik egy félórai fejtöréssel összedobtak és kiszámláztak egy stratégiát tíz százalékkal olcsóbban Balogh Gábornál

Fontoljátok meg, srácok. Mennyi szociálisan szétosztható távhőt lehetne venni azon a kétszáz megspórolt millión. Vagy kijönne egy fél szezon belőle a Mezőkövesdnek. 

654 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr95536222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@sírbateszezazegész: nem! azé vagy deviáns, me egy építő kritikád nincs, ne vetítsd ki a frusztráltságod ránk:)
@sírbateszezazegész: ha magaddal dumálsz, az má dupla hülyeség:)
@taga20: nem gáz, annál is inkább, mivel az én lémet már régen meghatározta a tudat, vagy inkább az kicsi "tudás" ha igazi volt az is
@KÁTÉó53éúétr6: azé a sírásót nem szeretjük:) ez evidencia.
@KÁTÉó53éúétr6: azé azt szeretném tudni, hogy ön leszállópálya vagy leszállóegység:) bár van egy sanda gyanúm. ha hülye vagyok, vagyok.
@bella _ciao: ne legyél negatív, a te kis béna testedet is le kell valakinek mosnia. vegyévissza:)
@Dr. jenőke (jenőke):

" Én ezen problémázok, mert - valószínű, hogy megtévesztésből - csak egy szerencsétlent jelöltek."

Basszus, szétröhögtem magam:))
Baromira nem szeretném, ha te lennél a vádlóm védője:))
@taga20: gyanúd helytálló, ám szeretem, ha tegeznek
@taga20:

Kis buksza, neked ki osztott lapot? Félek, nem bíroka riposztjaiddal, akkor meg mi lesz? :D
@sírbateszezazegész:

Ugyanezt mondom én is: legyünk objektívek. Az nem az, ha szentté avatásnak nevezed, meg fan-clubnak, ha valakik megpróbálják a helyi őrületből valamelyest kiszakadva a helyén kezelni Gyurcsányt.
@keresztény gyökér: te kis gyekör, ha rárántanál akko se értenéd. peni az én szerelmem, csak sír jobb nálam:) direkt bénázok:)))
@taga20: no nem. hozzám ne érjen egy gall baguette tolvaj.
@taga20:

Direkt bénázol? Minek, megy az magától is. :D

Ha ismerteted velem itteni viszonyaidat, az kevés relevanciát mutat azzal, hogy belém köss csak úgy. Megmagyarázhatod, ha akarod. :D
@taga20: sírásót szeretni!?....az jön egyszer akkor is, ha gyűlölöd. Ám az éjjeli beszélgetésed rodeoval.......azt tagasosan vágom.
@bella _ciao: ako ki érjen hozzád, te észosztó:)
@taga20: majd ellátom magam. nagy szád, biztos megvetted mát automata porszittyót, oszt most hereverő. :)
@taga20:

Dugd ki a fejed a páncélból:))
@bella _ciao: pont ezeket másolgatom az új poszt alá, hihetetlen az ami ebben az országban történik, a komplett narancsbagázst aki gyűlik éppen, észrevétlenül le lehetne cserélni a nagy szofjet kommunista párt, vagy akár az emeszempé xii. kongresszusával.
@Orica Középföldi: te nem alszol vagy te egy alvóügynök vagy?www.youtube.com/watch?v=P8tHYSVr5fY egyébként vízöntő vagyok! keress rá drága hölgy!
@KÁTÉó53éúétr6: remélem ön csaj, me ha nem ako:) nézem a te baromságaidat, nagyjából egyek vagyunk:)
@taga20:
Szia Taga!
Olvasgatlak itt ezen a nyugis szombat délutánon, és figyelem, hogy a tánc és illemóra kurzuson tanultakat hogyan hasznosítod.
Férfias, markáns kinyilatkoztatásaid - a szépelgést én sem szeretem - mellett még mindíg van egy kis csiszolni való a fogalmazásaidban.
Elküldjelek még egyre, persze, csak ha egyetértesz.
@taga20: kedves taga, szerintem az ön nyelve ugyanúgy lingua, melyben megtalálható az apex linguae, dorsum linguae és társai. mozgatását az izmok végzik:)
@taga20: cicabogár:) én csak egy másik nézőpont létét mutatom meg neked... hogy az valóság és nem a misztikum homályában van csak ott... az, hogy az a te lételemed engem nem zavar:)... az evolúció meg folyamatosan jelen van generál... persze vannak ellenállók:)
@Mariann19: Kedves Mariann, örömmel tölt el a tudat, hogy te is jársz szájkarateórára, me amit itt hétközben láttam az elég durva feketeöves ütés vot a droidnak:) baráti üdvözlettel: taga:)))
@sírbateszezazegész: végre, erre vártam, má csak azt kö eldönteni, hogy ki hol áll a fasz végén:))
@taga20: én szeletelem az ellenséget, és nem ütömvágom:)
@sírbateszezazegész: miért szólitod cicabogárnak?
én is szólithatom így?
@Penivaldes: te a kobászt szeledbe szereted?:)
@Mariann19: akkor hogy a nyugalmad megmaradjon, ne nézz az új posztra és ne nézz a narancs maffia kongresszusára !!!!!!!!!!!!
@keresztény gyökér: két mondat, ha érted, akkor jó beszélgethetünk róla, csak akkor nem szükséges; ha nem érted, akkor meg cáfolni fogod, de akkor meg minek vívnék? (micsoda paradoxon, mi?:))
"Más szemében a szálkát, magáéban a gerendát sem látja."
Az objektivitás számomra azt jelenti, mindenkit egy koordináta-rendszerbe helyezünk.
Nyilván én vagyok az immorális, képzetlen és a világ dolgaira egy gyermek szemével rácsodálkozó egyetlen itt, mert nem mindenkinél (ha nem lennék az eufemizmus nagy-nagy rajongója, akkor azt írnám: a többségnél) látom a fenti koordináta-rendszer meglétét. Mivel azonban a többség máshogy látja, én tévedek:)
@taga20: te mindig ott állsz, ahol lenned kell... az eleve elrendelés szerint:))
@Penivaldes: ha akarod:) ki vagyok én, hogy ebbe beleszóljak?:)
@taga20: A szájkarate terén való fejlődésem önképzés által valósul meg. Igyekeztem nyerni, és örömmel tölt el az a tudat, hogy neked is tetszett.
Nekem most nagyon választékosan fogalmaztál.
Jelest kaptál.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
"Ne nézz a narancsmaffia kongresszusára."
Elkéstem. Nézem és a hadba hívásnak eleget téve az új posztnál már bátorkodtam egy-két morzsát
elszórni a Millenárison.
"Elkéstem, már mindegy, a többi néma csönd."
Mire gondolsz?
@Penivaldes: nem, te egy finom buksza vagy csak nem vetted észre, me sír egy smirgli:)))
@taga20: buksza!? te, te...:DDD
(maradjunk a svéd gyerekversnél kicsit.:)))

Britt G Hallqvist: Miért?

Miért hívják a széket éppen széknek?
Miért mondjuk a késre, hogy kés, és honnan tudjuk, hogy a boglya boglya?

Ki adott nevet a dolgoknak legelõször?
Ki volt a Névadó?
Ki mutogatott rá mindenre: "Ez kõ, ez fû, ez fenyõ"?

Talán a dolgokat nem is így hívják igazában.
Talán szomorúak is, hogy nem mondhatják: "Ne higgyetek a Névadónak' Sokkal szebb nevünk van igazában!"
@guma: jó éjszakát, drága hölgy, szeretem önt:) még ha nem is borotválkozik:)))www.youtube.com/watch?v=DHEOF_rcND8
@guma: ha egyszerű vagyok ako is megmondom a hülyeséget:) ez olyan. mint Mariann szerelme Nyúl iránt, mindenki vágja, ő is vágja:))
@taga20: Ide figyelj te nagyon hülye!
Vedd már észre, hogy egy politikai blogon írkálsz hülyeségeket, és mindenki udvariasan tűri a földhözragadt szövegedet.
Miért gondolod, hogy egy komoly nő - annak tartom magam - szerelmi vágyódások okán beszélget a gazdaságról és a politikáról.
Szállj le rólam egyszer és mindenkorra, sért engem még a feltételezés is, amit megengedsz magadnak.
Ne akard, hogy miattad elhagyjam ezt a helyet, mert szeretem, de az önérzetembe való taposást nehezen tűrném el.
@taga20: ez a hangulat telitalálat!:)))
köszi!

de ne keverd a szezont fa.....al:))))
nálam se, @Mariann19:-nál (bár ő nem szorul védelmemre :DDD) se... :D
más szempont, más érzés. néha még tisztelni is tudunk ezt azt, vagy csodálkozni ha úgy adódik...
ebbe az éjjel te is belekóstoltál...:D
@sírbateszezazegész:

Persze, a koordinátarendszerben egyetértek. Szerintem amit én mondok, az ugyanazt jelenti, az egyenlő mércét.

Pont ettől nem igaz viszont, hogy az európai jogállam és a suttyó brigantik maffiaállama egyik tizenkilenc, másik egy híján húsz. :) Ha az előbbi valósulna meg, nem lenne igaz többet az, amit a választásról írsz. Vagyis, visszacsatolva a koordinátarendszer-kérdéshez, miért lenne fanclub az, amelyik ebben a játszmában azt mondja, legyen azé a politikai döntéshozás lehetősége, aki a hozzáférhető információk alapján valószínűsíthetően efelé (európai jogállam) visz?
@Mariann19: :)))

nehogy felkapd a vizet!:)
oszd ki! vágd hazA mint a másik bunkót!
A TÖBBI MEG ESZEDBE NE JUSSON!
@Mariann19: bocsánatot kérek, akko Nyúl szabad préda? csak enyivot a félreértés:))
@guma:
Gyógyír nekem a bátorításod, nagyon jól esik, mert tényleg bosszús lettem.
Több ízben nem reagáltam erre a stílusra, figyelve arra, hogy nem zavarjam meg az itteni kellemes atmoszférát.
Most eljött ez a pont...
@guma: ez azé csúnya vót:)
@taga20:
Te semmit nem értesz. Itt mindenki szabad ember, gondolatokkal és véleményekkel magasabb rendű témák megbeszéléséhez.
Nagy kár, hogy ezt képtelen vagy a helyén kezelni.
@taga20: lesz ez még rosszabb is, csak figyelj...

akkor a zenéd se ment meg!:) pedig ez valóban jó volt...
@Mariann19: drága ön, ha valakit szeretek itt az ön, ennyire savanyú embert még nem láttam:) magamra ismertem:))baráti üdvözlettel taga.www.youtube.com/watch?v=jQcNiD0Z3MU
kedves Mariann, hogy jutottunk ide, úgy hogy
Mariann19 2013.09.28. 15:27:36
@taga20: A szájkarate terén való fejlődésem önképzés által valósul meg. Igyekeztem nyerni, és örömmel tölt el az a tudat, hogy neked is tetszett.
Nekem most nagyon választékosan fogalmaztál.
Jelest kaptál.
dánkesön:)
és ha nem lennék összezavarva ako ez mi?
Mariann19 2013.09.28. 16:09:36
@taga20: Ide figyelj te nagyon hülye!
Vedd már észre, hogy egy politikai blogon írkálsz hülyeségeket, és mindenki udvariasan tűri a földhözragadt szövegedet.
Miért gondolod, hogy egy komoly nő - annak tartom magam - szerelmi vágyódások okán beszélget a gazdaságról és a politikáról.
Szállj le rólam egyszer és mindenkorra, sért engem még a feltételezés is, amit megengedsz magadnak.
Ne akard, hogy miattad elhagyjam ezt a helyet, mert szeretem, de az önérzetembe való taposást nehezen tűrném el.

Tahótlanítok
Válasz erre
guma 2013.09.28. 16:13:10
@taga20: ez a hangulat telitalálat!:)))
köszi!

de ne keverd a szezont fa.....al:))))
nálam se, @Mariann19:-nál (bár ő nem szorul védelmemre :DDD) se... :D
más szempont, más érzés. néha még tisztelni is tudunk ezt azt, vagy csodálkozni ha úgy adódik...
ebbe az éjjel te is belekóstoltál...:D

Tahótlanítok
@Mariann19: @taga20: sarokba mentek mind a ketten, aztanemjójátmán, naazééé :D
nem akarok itt bármit, de mit csináljak? kedves nénik mi f..t csináljak:)www.youtube.com/watch?v=Rl6fyhZ0G5E
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: nem én vagyok az egyedüli hülye? akurvaistenbe:)
@taga20: "és ha nem lennék összezavarva ako ez mi?"

1./ válasz a zenédre.

2./ válasz a szemétkedésedre.

nem tetszett talán?
@keresztény gyökér: nem ezt mondtam... és hajlok arra, hogy te is tudod pontosan, hogy mit írtam, ám az ego kikényszeríti a győzelemnek érzett "enyém az utolsó szó"-t:)... ha akarod... igazad van, most, hogy mondod és ebből a szempontból megvizsgálva teljesen más perspektívák nyilnak meg még az olyan képzetlen szemlélő számára is, mint amilyen én vagyok, különös tekintettel az interperszonális differenciáljára az általad említet két individumnak, mind mint autonóm entitás, mind mint az általuk reprezentált ideológiák tekintetében, ez pedig segítséget nyújt számomra, hogy abból az állapotból -melynek jellemzésére a legtalálóbb valami tosztál vagy mi írása, hogy "egy nagy sötétlő erdőbe jutottam,/ s az igaz utat nem lelém"- mit determinációnak véltem életemben, most sikerült kimozdulnom... neked van igazad:), győztél:)
@taga20: szerintem annyi is elég, hogy elnézés... meg egy email, melyben még azt is leírod, hogy bocsánat... de nagykorú vagy, szavazati joggal...

Persze moon azért a piacgazdaság ellen hat az is, hogy nem is igen tud működni perszonális deficit miatt...:)
@guma: ha valakit utálsz az én vagyok. ez is valami:) én egyébként bírom a kis agyadat:) jól áll:))
@taga20: nem te vagy az egyedüli hülye!:) jól tippeltél...
csak tudod, ha megfigyelted nem így személyeskedünk ha bolondozni támad kedvünk...

a kedves nénik, meg nem nénik, egész jól elvannak társaságodban amikor nem aggatsz rájuk fantáziádból hülyeségeket...
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Miért mennék a sarokba?
Nem én kezdtem. /mint a gyerekek./
Visszahoztad a humorérzékemet.
Hála.
@sírbateszezazegész: :)

tudod más közeg miatt hülye dolgok alakulnak ki mindenhol mindenkinél (egy, egy szakma és területe ebben húzóágazat:)))...
ilyen közegben éltem le életem, és zömében nevetek rajta - de van amikor átlép egy határt, és visszatérő személyeskedés lesz, na az már senkinek nem vicces...
@Mariann19: akkkó gyóvan, már megérte ;)

@guma: az a @taga20: gyerök, néha azt hiszi, hogy vicces, és tényleg, de csak néha, osztán elviszi a hév, és már ő sem tudja mit is és hogyan, jó csóka, csak feszegeti a határait, mint egy óvodás, néha bumfordi, de jól áll neki :D

@taga20: mondtam valaha ilyet, hogy csak teee??? :D
@guma: ne haragudj drága te:) felőled mindig erotikusan gondoltam:) ez most jó vagy nem?:)))
@sírbateszezazegész:

Na akkor nem sikerült érthetően kifejeznem magam. Pedig pont azt akartam csak, amit felvetettél: beszélgetni. Nem győzni. Nincs is miben. Csak tovább akartam vinni a gondolatmenetet.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: :)))

tudod én ritkán de mondom a gyerekemnek (érdekes csak egyiknek kell :DDD), hogy kapsz egy fülest...
egyszer rám nézet és azt mondja: fel sem érsz...
rendben, mondtam: akkor fenéken rúglak. melyik jobb?
hogy aztán elröhögtük az a mi "bajunk"...
én @taga20:-n is többet röhögök mint a lányok többsége, de közben az is világos, mikor és mennyire sérti meg a másikat...
tehát tőlem nem kell védened, de ha kell fenékbe rúgom én is. ezvan!:)))
@taga20: má megint hülye vagy???
nagyanyád is feltüzeli gondolatvilágod? ha igen, akkor viszont beteg vagy!
@Mariann19: én megérezném a hiányod, ha ez számít bármit is...
@guma: és a betegeket utálod? bepakolom a szatyrodba:)
@keresztény gyökér: az más:) persze abban igazad van amit írsz, de azért ne feledjük el az előéletet, mert akkor még nem volt ennyire elterjedve az internet-használat... meg ne relativizáljunk:) én csak ennyit mondtam:)
@taga20: nem!
kezeltetem!
ha kell jeges fürdővel félóránként!!!!

na további szép napot...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Az általánosítás azt jelenti, hogy egy - nem jellemző - esetből az egészre vonsz le következtetéseket. Itt sok, sorozatosan hasonló megnyilvánulásból levont következtetést támasztott alá a következő, hasonló megnyilvánulás. Nem ugyanaz...
Ahogy a palesztin menekülttáborokat arab testvéreik hozták létre a palesztinoknak, ahelyett, hogy az ENSZ által nekik ítélt, és a környező arab államok által megszállt területeken államot hoztak volna nekik létre. És a táborokban nem elpusztításuk, hanem terroristává nevelésük folyik.
A @Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: holokauszt-emlékhellyel több gond is van:
"Félek a görögöktől, ha ajándékot hoznak is". Az első Orbán-kormány már belepofázott az Auschwitz-kiállításba és a Páva utcai központ koncepciójába is (utóbbinak a vezetőjét is lecserélte), hogy mentegesse a magyar jobboldalt. A mostani eleve a második lenne (sőt, ha a Terror háza korrekten működne, a harmadik). És ezt most a gyerekholokausztra akarják kihegyezni, mert "azt nem lehet relativizálni". Másutt már leírtam, hogy a rászánt összeg a FIDESZ kártételeihez képest csak kerekítési hiba, és valószínűleg azért ennyi, mert ebből is fognak a haverok részesedni. Mondhatnám azt is, hogy méltó párja annak, amikor OV egy zsidóviccet (nem volt offenzív) székely viccként adott elő, tehát ellenkező hatást céloznak meg vele, mint aminek látszik.
Lehet, hogy túl rosszmájú vagyok?
@sírbateszezazegész: eszembe sincs! :DDD
nem nekem való foglalkozás... (de ronda disznó vagyok, meg férfi párti - csak nem a blog hölgyeinek vagy mások kárára! tudom ez nem világos, de hely hiány miatt ennyi...)

és valóban további szép napot mindenkinek!
@huzzadneki shakespeare: "Orbán is úgy jár stadionjával, mint a Kárpátok géniusza"

orbán tejjesen azonos páját fut be mint hitler...

az idegöüsszeomlás után kezelt néptribün nyomattya a bulsitett amit pár százezer vakhívő vadul támogat...
a többiek meg bár láttyák hogy bulsit... de csendben tűrik...
ezt a hitvány hazaáruló impotens törpét már az elején kellett volna felógatni...
brutál lesz amikor mint hitler mint csau hoz hasonlóan magyarok ölik majd a magyarokat
@taga20: unokámnak potyog a könnye /látom megbánta/,de juszt se! Miért?
BRÉKÓ BRÉKÓ

a gengszterváltás óta a PÁRT AKI CSALT....
CSAK-A-FIDE SS !!!!

gratulálok kubatovnak és az össze többi hitvány csalónak !

lásd index címlap
@KÁTÉó53éúétr6: enézést itt mindenki nyugdíjas vagy gyesen van?
@Penivaldes: nem tudom mit tettem, de ha a kis leszálló pályádat karbantarthatom ako örülök:)))
@KÁTÉó53éúétr6: bakker és én még fel akartalak szedni:)))
megyeszékhelyen, tornateremmel sem rendelkező isiben, sporteszköz híján tesiórán festékes vödröt emelgetnek az udvaron. kissé rejtős momentumok ezek de végül is elfogadható, ha úgy tekintjük, hogy ez a meghökkentő -embertelen- szisztéma részét képezheti az életre nevelésnek, amennyiben látjuk azt, hogy a Főnök és tettes társaik beszélőgép utánpótlásról akarnak legelső sorban gondoskodni a holdudvar gyáraiba, üzemeibe, trafikjaiba usw. és nem kiművelt emberfők sokaságáról.
@Kuviklacz:

"Ahogy a palesztin menekülttáborokat arab testvéreik hozták létre a palesztinoknak, ahelyett, hogy az ENSZ által nekik ítélt, és a környező arab államok által megszállt területeken államot hoztak volna nekik létre. És a táborokban nem elpusztításuk, hanem terroristává nevelésük folyik. "

nem feltétlen a hsz-edre, csak eszembe jutott, hogy...

Mert trianon óta minden ország, minden nép tudja, hogy területéről, polgárairól soha nem szabad/lehet lemondani, a "győztesek" javára, mert az ígérvények beváltására, csak a tinta megszáradásáig van remény, más esetekben addig sem. Izrael éppen úgy válogat az egyezmények betartásában, mint egy affektáló plázacica a YSL-ben.
Gondoljunk, és emlékezzünk még Olof Palme-ra, arra a svéd Államférfira aki tető alá hozta a titkos izraeli-palesztin (béke)tárgyalásokat. nagyon megható állami temetése lett 1986-ban. ....csakhogy a nagy empátia és szánakozás mellett nézzünk már be azokba a fiókokba is, amit szeretnek betolva tartani a lánglelkű honfiak minden oldalon. más esetekben meg éppen kérkedve düllyesztik a mellyüket.
@Kuviklacz:

"Lehet, hogy túl rosszmájú vagyok?"

:DDD itt nem tudsz elég rosszmájú lenni:DDD
@taga20: @Mariann19:

taga, ne élj vissza azzal, hogy vannak itt olyan finom emberek, akik nem járkalnak folyamatosan egy batyu lófasszal a hónuk alatt, hogy betömjék a szádat ha épp rászolgálsz, de megkaphatod, hogy a torkodra szaladjon néhány méretes alakzat, ha már annyira bunkó vagy, hogy összekevered a disztingválást, a distinkciót, a dinsztelésről nem is szólva
süti beállítások módosítása