Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 24.hu/fn/gazdasag/2024/04/19/nagy-marton-posta-bezaras-leepites-beszamolo/ "2023-ban 246 milliárd... (2024.04.19. 12:31) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.08.18. 11:09 Fabius

Nemgyütt 2014

Címkék: mszp összefogás együtt 2014

Nem is tudom sírjunk vagy röhögjünk. A potenciális kormányváltók egyre inkább látszanak impotenciálisnak, mert az egyik örömszülő képes fasz nélkül küldeni a vőlegényt a lagziba. Ezzel az MSZP is feltalálta a sifferandrást, öszintén gratulálok. 

bajnai mesterházy fight.jpg

Az ő, illetve az LMP választmány találmánya ugyanis ez a beszélgessünk a megegyezés lehetőségének kizárásával stílus, ami végül a pártszakadáshoz vezetett. Most a szocik játszották el ugyanezt, aszongya mönjetek fiaink tárgyalni, osztan ha elfogadják a feltételeinket az utolsó szálig akkor fasza, ha nem, akkor meg papsajt. A nyilvánosságtól óvakodjatok, nehogy kiderüljön egy működő póthímtag sincs nálatok a nászban, és különben is csak a textilpettingre van felhatalmazásotok. 

Nem tudom kell-e még játszani egyáltalán ezt a kutyakomédiát, és ha igen akkor meddig?

A szocik szemmel láthatóan semmit nem gondoltak át az összefogásról az emlékezetes Szanyi dolgozat óta, amiben kedvenc kapitányunk kifejtette: a szocik programja és jelöltjei az irányadóak, de szabadon besorakozhat mögéjük bólogatva mindenki, és a különvélemények fenntartására is nagyvonalú lehetőség - muhaha - a következő ciklus javára.  Érdekes, hogy a kapitányi kinyilatkoztatás szerint: "a döntés a nép kezében van! Ám ha a népet félrevezetik, akkor a nép tud rosszul dönteni." -  ehhez képest a félrevezetés szándékának elkerülését célzó nyilvános webtárgyalások elől mereven elzárkóztak, mert írásban nagy szavakkal dobálózni nyilván sokkal könnyebb, mint azt a gyakorlatba átültetni. 

Meglepődünk ezen?

Aligha. Végül is csak az a semmi nem változott kép igazolódik be, amit eddig is láttunk. A probléma annyi, hogy ebből, és az Egy Igaz Párt képét erőltető marhaságból van kurvára elegünk éppen. És nem kell helyette ugyanaz más néven. 

1159 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr795465594

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nemgyütt 2014 2013.08.19. 11:57:12

A bejegyzést megosztották itt is: Coolhun.com

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Mariann19: Üdv! Kálmán Olgánál, Kupa Mihály kezd! 19.25!
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: scarlet vége mi lett? Én erre más kifejezést ismertem. Persze, mivel sosem volt felettem alfa, így nem zavar a dolog.
A hímekre könnyű hatást gyakorolni. Fenntartani nehezebb. De ezt már tapasztaltad, gondolom.
@taga20: Max fagyit. :) Nekem nyalnak, nem én nyalok. ;)
@Penivaldes: Ó dehogynem. Imádod őket bolondítani, cukkolni. :) De nincs abban semmi rossz. Ezek a fiúk igazán megérdemlik, hogy kicsit loholjanak utánunk. :)
@Penivaldes: Lehet, hogy nem okvetlenül tetszene az mit hallok, de akkor legalább tudnám, hogy elolvasták az Őszödi beszédet. A Bonsai Ducénál sem biztos, hogy értik mit mond a felcsúti törpe, mégis beveszik az ltala mondottakat, lásd rezsicsökkentés. A sok ecceri beveszi, és abba nem gondolnak bele, hogy olyan nincs, hogy ingyenebéd. Ha a Fidesz megnyeri a választásokat, akkor keményen bele kell nyúljanak az energiaárakba. DE most boldogan aláír mindnki, mindenféle rezsicsökkntő íveket, mert milyen jó is ha a vezér rezsit csökkent.
@sírbateszezazegész: ha jól emlékszem rájött, hogy szereti a hordán kívüli rhett butlert... ;)
De tréfát félretéve. Peni is és én is ebben szenvedünk. Imádjuk az itteni fiúkat/férfiakat bolondítani, flörtölni.
Nem ijesztgetni akarlak, de sokan kezdték már itt, hogy ők hordán kívüliek, de aztán szépen beolvadtak. Ha jól látom, egész szépen haladsz e téren. :D
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: helyesbitenék.

én senkit sem bolondítottam itt sosem, direkt nem legalábbis.:)
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: nem, nem vágyok rá, sosem tervelem el, hogy most cukkolom őket.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: én nem megyek hordába, ha mégis van körülöttem az más miatt van:)
A fenébe, így 1000 fölött mindenki bebújik Peni szoknyája alá.
@Penivaldes: mihez gyűjtesz erőt, kedves?... kifárasztott a nevetés?:)
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: répa fagyi:) neked nyalnak én is így gondoltam, de a filmbe nyalás vot nem szopás. próbáltam korhű maradni:)loholunk, lehelünk a nyelvünk kilóg.
@magándemokrata: De rendes vagy! Köszönöm szépen.
@sírbateszezazegész: nem, hanem amikor felnézek már nem nevetek, hanem arcom sima és rezzenéstelen.:)
@sörtelen: lehetetlen, az én szoknyám alá nem lehet beférni
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: mert nem vonyítanak a többiekkel? mert függetlenek? ez nem jelenti azt, hogy deviánsak. viszont, ha léteznek, létük már önmagában bizonyítja életrevalóságukat. pedig vannak olyanok, akiket minden horda a tagjai közt akarna látni.
@Penivaldes: nem:) csak boldog vagyok mikor beszélünk:)
@sírbateszezazegész:

A nickem egy 3 napos prágai sörtúra után született, nem sok köze van a mártíromsághoz. :D
@sírbateszezazegész: érzem,és azt is hogy nézel,de én is nézlek ám!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
mind a háromnak: a kurva annyukat

brühüyyy

nem volt érdemes kinyitni sem szarról szart
@sírbateszezazegész: a hordán kívüliség már önmagában deviancia. :) De mi rajongunk itt a deviánsokért. Mi vagyunk a deviancia kicsiny hordája. :D
@taga20: Már korábban is észrevettem. Te a nyalással udvarolsz vagy nyelvi fixációd van? :D
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: forgatáson, és ez nyúl dolog csak álca volt hogy nyugodtan tudjon készülni:)
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: én nem a csoport ellen vagyok, az individualizmust elfogadom, de nem a devianciát támogatom...
Na jó, mivel az én témám, én is beleugatok :D

Úgyis olyan nehéz eligazodni ebben a világban, szal én boldog vagyok, hogy végülis van az a szemszög, ahonnan nézve ilyen egyszerűen működnek a dolgok.

Az MSZP bezony csak egy nagy kupac szar, ami tömegénél fogva alapvetően befolyásolja a gravitációs teret. Ezt eddig minden egyes alkalommal ékesen bizonyították.

Bajnai szegény ebben a térben közlekedik, ráadásul a Fideszmamlaszok szemében lúdszárnyon.

A maradék ellenzéki erők(?) meg nem akarják felfogni, hogy alapvetően új játékot kell kezdeniük, ha nem akarják a fentiek és a dicső oktondi közti harcban a paprikajancsi szerepét.

No meg ott a jobbik, aki ugye dehogyis náci, meg jót akar, és visszahívható bármikor közülük mind ki gonosz ( HÁHÁHÁ)

Ezt a szart értelmezhetjük egy életen át, attól ez csak szar marad! Rodeo, itt az idő! Valami ütős betűkombinációval gáncsot kellene végre vetni a történelemnek!
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: hát majd megkérdezem a gyógyszerészemet:)
Most a Dunaferrt mentik meg.
@sírbateszezazegész: a deviancia nézőpont kérdése. :)
@taga20: ne most légy félénk. :)
@sírbateszezazegész: tőlem aztán, egyébként kösz,hogy kiállsz melettem. rendes töled.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: te most a szaftos részletekre vagy kíváncsi? :)
@Husz_János_Puszita: olyan ez a viktor, mint a három testőr afrikában orvosa, a Winter tanár úr
Mellette egy alacsony, hófehér szakállas, nagy homlokú ember, drót szemüveggel. Zavaros tekintete nyugtalanul jár ide-oda.

- Higgye el, kolléga, ez itt az ulcus pepticum egy tipikus esete... Lehet, hogy megoperálom az illetőt - mondja éppen Kvaszticsnak.

- Kérem, ne tegye... - könyörgött az óriási sápadt Kvasztics, és puffadt, szeplős kezét összetette.

- Én vagyok a főorvos...! - kiáltja gőgösen, és ránk néz. - Önök betegek?

- Nem - feleli Senki.

- Mindegy - mondja jóságos, megnyugtató hangon -, majd azok lesznek, és én megoperálom önöket. Winter tanár vagyok.
@Penivaldes: ez igazán szomorú. :P
@taga20: hát, ennél több kell. Mindjárt itt lesz Boli, és ugye nekem is kell valami indok, miért ne hagyjam hogy elásson. :D
Na az idei karaktereimet már mind elhasználtam. Kellemes további szórakoztatást mindenkinek!
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: te deviánsként határoztad meg magad, lehet csak polgárpukkasztó vagy:) én nem vagyok deviáns, csak van pár dolog, amihez ragaszkodom:) ez nem fafejűség, csupán pár alapérték.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: visszavonulok, nekem elég a francia,többet nem akarok itt
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: örülök, hogy ilyen kedves vagy Peni írányába:) mivel, viszont nem mindenben egyezik a véleményünk, s ennek ismeretében írom azt, "drága" neki, ez azért túlmutat az egyszerű rajongáson, nem gondolod?:)
@Penivaldes: "tőlem aztán,"
rád mosolygom, kedves:)
@sírbateszezazegész: én? csak tudni akarom, hogy megérdemled e kezem:)
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: az egy szájkaratés:) én mindig rendesen ápolom a kiskertemet, rendes kis kertész vagyok:)
@sörtelen: "Képviseli? Ő éri fel egyetlenként ököllel. "

endresy.blogspot.hu/2013/06/szeressuk-e-gyurcsany-ferencet.html

Egyébként Bajnaitól azért többet vártam, mint ami lett végül.
@taga20: mindig arra vagyok. :D
Netán uraságod is hullajó kiskerttel rendelkezik? :D
@sírbateszezazegész: örülök, hogy több mint rajongsz Peniért. Aranyos kislány, igazán megérdemli, hogy valaki rajongjon érte. :D
Nem vagyok én polgárpukkasztó, max csak az álszent, szenteskedőké. :D
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: nem nagyobb egy picit a szád itt, mint élőben?:)
szétültetem a társaságot!!!!
@Penivaldes: Nagyon aranyos, kis ügyeseknek sem?
@GeoCracker: "Egyébként Bajnaitól azért többet vártam, mint ami lett végül."

Miért, mi lett? Kiépült a közreműködésével egy országos szervezet.
@épészmérnök: kiépült egy szervezet, ami mögött azért kevés van. Bajnai eközben kérdéses tárgyalási politikát folytat az elitizmus jeleivel.
@épészmérnök: szia!:)

többször voltál ma az eszembe délelőtt. régi szociológiai posztokat böngésztem és beugrott, hogy jó lenne dumálni róla.
viszont elfelejtettem elmenteni...

jól vagy?
sikeres lett a házi zenei estetek?
@guma: Szia! Melyik estre gondolsz? Minden héten van valami. Most a szeptember 18-i nagy népünnepélyekre gyúrunk. A függetlenségi ünnep akár egy hétig is eltart, és mindenki igaziból ünnepel. Cueca-leckéket veszünk péntek esténként, jó móka, közben persze van kaja-pia. Módjával, részegen nem lehet bokázni. :-)

Az aromo fák lassan elvirágoznak, a madreselva illatozik mindenütt, az utak szélén kivirult a kaliforniai mák. Hamarosan kezdődik a sárkányröptetés, ami a tavasz biztos jele.
@GeoCracker: Borzasztó, de igazán. Szervezkedik, tárgyal, de NEM TÖKÉLETES...
@épészmérnök::)

jaj! ezt külön köszönöm. nagyon szeretem az ilyen szösszeneteket egy országról.
és ahogy most dióhéjban összefoglaltad a környezetet még irigykedek is egy kicsit.:)))

mondjuk az igazi ünnep, ahol még bokázol is (megnézném:))) barátok társaságában se utolsó szórakozás...
én viszont arra a zenés estre gondoltam amihez Rodeo adta az ötletet.
@guma: A nagy komolyság helyett lettek a cueca-órák. A barátaink egész nap ellenpontot, zeneelméletet, funkcionális zongorát meg ki tudja, miket tanítanak, és jobb szeretnek lazítani pénteken este.
Azért ami késik, nem múlik. Karácsonyra akarunk venni tévékészüléket videóval, amin ugyan tévéprogramokat nem fogunk nézni, de minden mást igen. A fő téri művészmozival szemben van egy bolt, ahol az összes filmet és tévésorozatot meg lehet venni, ami valaha készült. (Mondjuk, magyar filmeket nem láttam, igaz, nem is kerestem.)Ott majd bespájzolunk opera, balett, meg hangversenyfelvételekből. Már alig várom.
@épészmérnök: csak egy valami nem derül ki nekem ebből : mi az a: cueca-óra.
@Mariann19:

Szia kedves Mariann!

én odatettem azt a mondatot, amit kifogásoltam, vagyis ezt:

"__"_Az összefogásba vetett remény lassan szerte foszlik, és ennek a reménynek és bizakodásnak az MSZP, élén Mesterházy Attila az okozója.__"

tehát én így írtam volna:

...Az összefogásba vetett remény lassan szerte foszlik, és a bizakodás reménytelenné válásának az MSZP, élén Mesterházy Attila az okozója...."

ez csak megjegyzés volt, de természetes, hogy amúgy egyetértünk!
@Orica Középföldi:

"_Lendvai nem önkritika nyomán vonul vissza, hanem a kora miatt. Tudja, hogy sehova nem jelölnék. A politizálástól/ból nem akar visszavonulni._"

nem vitatom, amit állítasz, de hivatalosan mégiscsak ő jelentette be, hogy nem áll szándékában képviselő lenni a soron következő ciklusban. a korával azért nem foglalkoztam, mert nem akartam élcelődés irányába elvinni az "ügyet" fontosabb volt számomra, az, hogy ha részlegesen is, de mégiscsak visszavonul az első sorból.
@Orica Középföldi:

"Így saccolom én is. Lassan egy éve gondolom/írom, hogy 14-ben jó, ha 8% körül lesznek. Az pedig a vég."

Mert megérdemlik!:DD
@Fabius:

"Nem is tudom sírjunk vagy röhögjünk."

röhögjünk.

a messiás vonata késik. elakadt az akarjuk/nemakarjuk dilemmába.
@GeoCracker: Bajnai mögött (sem) áll szervezett erő.
Miért teszi mindenki túl magán azon a tényen, hogy orbán már mikor létrehozta pártalapszervezeteit? A polgári köröknek nevezett országos hálózatra épült fel ez az egész mai mégmindignemdiktatúra.
A "baloldal" nevű egyesület képtelen elérni a politikai erejét adó bázisát. Politikailag tanulatlan, műveletlen pártvezetés, kiérlelt ideológia (elvrendszer, ha így jobb) nélkül mindig is kóvályogni fog, mint gólyafos a levegőben; az nem program, hogy zöld (vagy milyen) helyett pirosra (mert a vörös a ördög szine, fúj) festik.
Egy baloldali párt új Munka Törvénykönyvvel, sztrájkjoggal és az ehhez elengedhetetlen szakszervezeti törvénnyel kezdi majd.

Addig orbánnak hátra lehet dőlni és fütyörészve nézni "baloldali" pávatáncot.
És Mesterházyéknak eszébe sem jut, hogy kisóvodás viselkedésük miatti idővesztés milliók süllyednek alá.
@épészmérnök:
Félreérted. Nem azért volt csalódás, mert nem tökéletes. Sőt! Ha tökéletesnek hinné magát, bagyobb baj lenne. A kommunikációja, a fellépése az, ami csalódást keltő.
Ahogya legútóbbi magas labda endresy.blogspot.hu/2013/08/mennyenma-bajnai-sulikto.html lecsapása is elmarad. Rendre különben. Holott:
1. A hithű Orbán-fanokat, akik tényleg hitelvi alapon tartanak ki, nem fogja tudni megszólítani;
2. A kevésbé hithűeknek, az llenzékieknek pont az orbáni retorikából van többek között elege.
Ezek után felvenni ugyanazokat a kommunikációs szólamokat értelmetlen és kontraproduktív. Erre a juniusi kiszólása Berlinben elég szép példát adott, mint azt akkortájt bátorkodtam részletezni: endresy.blogspot.hu/2013/06/bajnai-gordon-felrehordo-szemuvege.html
Megpróbálni azt, hogy egyfajta "majd mi megmondjuk a tutit, és Ti meg nőjjetek fel hozzánk, vagy fogadjátok el" típusú megoldásokat választanak szintén ostobaság. Aki feltétlen hitet akar táplálni, annak ott van Orbán. Aki viszont nem a grafikonok szintjén él, annak ez nulla. Ezért volt balfékség a szárszói megoldás is. Amiben továbbra sem Teddy a hibás, mert tőle erre futotta. De az ellenzék, aki belement az elitista megközelítés kommunikációjába, az igen.
Ez egyébként teljesen nyilvánvaló kommunikáiós csapdahelyzet volt, amibe Bajnai úgy ment bele, hogy még vigyorgott is, mint ovis a lendkerekes autóra. Megoldhatta volna, ha maga mögé kihív mindenkit a szinpadra, de még a trió sem állt fel. Nem mintha Juhász hiányzott volna személy szerint. BTW, Juhász. Alkalmasint az, akinek ilyen szövetségesei vannak, nem igényel ellenségeket. De ezt már októberben is emlegettem.
Szárszó ebben a formában hatalmas hiba volt. Jól követhetően elszigetelte Bajnait a potenciális szövetségesektől. Még az MSZP-től is. A kemény vonalas öreg bivalyok ott is csak az erőből értenek, és nincs számottevő második vonal. Ezt csak a vak nem látja. Speciel nem véletlen, hogy Gyurcsányt ki akarták, és ki is tudták golyózni.
De nem akarok mindenkit lefárasztani. Szóval nem a tökéletesség hiányát kérem számon, hanem egy olyan potens vezető képességeit, akiről elhihető, és hiteles állítás lehet, hogy
1. Tudja mit akar csinálni;
2. Képes ezt közérthetően elmondani;
3. Nem egy speciális elit számára akar csak vezető lenni;
4. Képes kiegyezni a hitelveken felülemelkedő jobboldallal;
5 Alkalmas is kiegyezni a hitelveken felülemelkedő jobboldallal;

Ebből Bajnai az első pontot nagyjából teljesíti. Ez számomra szűk 20%-os beválást jelent.
A többire a köz megszólítása hiányzik. A jobboldal megszólítását meg sem próbálja (az MSZP-vel nem is igazán lehet). A kísérletei pedig hiteltelenek.
@sörtelen: sokáig tartott megírni, és ezért csak most olvaslak. Ld. @GeoCracker:
@sírbateszezazegész: na nem csak így, tessék lábam elé helyezni a sárkányfejet.
@GeoCracker: Nomost írok egy durvát.
Miből gondolja egy kispolgári(nak is alig nevezhető) párt, hogy a nem, sőt egyre kevésbé kispolgári proliszavazókat ("modhatta volna szebben kis lovag") eléri? Szanyikirohanásokkal, mint Mekcsey az egri várostromnál?
Egy nőt se lehet rádumálni a szerelemre. Ez nem rábeszélés kérdése. Hogy mié, azt minden férfi tudja (a nőkröl nem beszélve).
Egy politikusnak (mondjuk inkább egy tisztességes embernek) tudnia kell, mit akar a népség/katonaság.
Állítólag a nők az a férfit preferálják, akik úgy szereznek örömet, ahogy a nők akarják.
De ez a "baloldal" alapdolgokkal nincs tisztában. Menthetetlenek.
Vagyunk.
@Penivaldes: "... elé... ". Te kis presziőz.
@Penivaldes: Nem bántásból mondom, de van még mit tanulnod. Főként kiélezett sárkányfejes szituban.
@Mariann19: @jaegtoer:

:DDD fontoskodok, tehát vagyok!:DDD
@sírbateszezazegész:

vigyásssz, vigyásssz, álnokság, asszony a neved! :D:D:D
@sörtelen: a sárkányok őrzése Boli feladata, minden reggel kihajtani őket a mezőre.
@sörtelen: Ez az ellenzék leginkább önmaga ellenzéke.
@jaegtoer: "Fontoskodok, tehát vagyok."
Jól van, stilizáld is a mondataimat, fontoskodjál, így tudunk kapcsolatot építeni.
Tudod, most ez dívik, a kapcsolatrendszer.
Bár - miután visszanéztem az inkriminált mondatot - ha még egyszer átolvasod, a mondat második része az első részből következik.
Legyen igazad, maradjon így a mi szokásos ugrató stílusunk - ha lehet - még sok évig.
@Penivaldes: A kiélezett szitut a behajtás idézi elő. Kifelé Bolik tömege tud intézkedni.
@GeoCracker: Ez nem ellenzék. Kéregető koldusok. Tekintsd át Mesterházy "téziseinek" 8. és 9. pontjait.
Elképesztő szinvonaltalan, ostoba, hamis és a kétkezieket (+ egyfejieket?) eláruló, kiáruló "tézisek".
Ez nem hogy a bukáshoz, de az induláshoz is kevesek.
süti beállítások módosítása