Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: A brüsszeli Orbán féle konferencia kapcsán nézzük mi a helyzet itthon: telex.hu/belfold/2024/04/... (2024.04.18. 20:31) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.12.12. 06:05 Fabius

A kitagadott Semjén látomása

Címkék: fidesz kdnp szakdolgozat semjén zsolt elte

Azért lehet jó Semjén Zsoltnak lenni, mert beszél hozzá az Úristen. Nem, nem a felcsúti pufi, hanem a másik, amelyiknek egyetlen fia vezekel a kereszten.  Legalábbis ez terjed róla a szakdolgozatának szövegazonosságával kapcsolatban egyetlen magyarázatként, legbölcsebb párttársának köszönhetően. Végül is szimpatikusabb szemszög lehet ha azt hisszük, nem Molnár Attila Károlynak könyörgött az elkaszált dolgozatának kiegészítéséhez valami plusz szövegért, hanem transzba esett és megidézte Istent. 

semjén-látomás.gif

A cáfolatok napja volt a tegnapi: Raúzsi néni cáfolta lemondását, sőt, közölte, hogy legszívesebben a gyerekeit is eladósítaná a diákhitellel, ha még tehetné. A piacok jóindulatáért tárgyalást kamuzó Varga Miskát is cáfolta az IMF, aszongya januárban jövünk, de az egyetlen amiről tárgyalunk a farhát ára lesz maximum. És ugye az ELTE "piszkos tizenkettője" is cáfolta, hogy a holtbiztosan lezárt Semjén ügy közel nincs lezárva, mert amíg a két jómadár valami épkézláb magyarázattal nem szolgál a szövegazonosságot illetően addig, ipi-apacs, a dolgozatot érvénytelennek tekinti. Mert az etikai vétség elévülése végtelen plusz egy nap, úgyhogy, ha Semjén nem akar az egyetlen lenni az országban, akinek a szakdolgozata annyit se ér, mint a lapok amikre írták, akkor nyilvánosan tisztázza az ügyet a troll face konzulensével, hamar-hamar. 

A szakmai közösségből ily módon kitagadott Semjén védelmére új mozgalom indult. Előbb dajcstomi küldte el a picsába a 12 dühös embert amúgy fideszparaszt módra, - mire azok bekészítették a nehezen megszerzett államvizsgája körülményeit részletező anekdota gyűjteményt az asztalfiókba, szopni fogsz felirattal - majd Havasi Berci próbálta bizonygatni, hogy de-de-de, bibibí, az ügy le van zárva, le van, ha mondom, de begyűjthető Orbán nyálas relikvia nélkül annyira volt meggyőző, mint Győzike szokott az adóhivatal előtt. Érezték ezt a pártban is, ezért Rubovszky képviselő gondolt egy merészet és leintette a monnyonle kórust: ecséim, haggyátok már ezt a mi Zsótinkat, látomása volt a gyereknek, oszt' azér' ilyen. Amikor megkapta a kijáró karót üstöllést imádkozni kezdett és meghallotta őtet a Jóisten. Megjelent neki, feltettek egy Stones lemezt, elbeszélgettek Jagger sátánról, bélyeget nyaltak - úgy értem a borítékra - és rögvest postázták is a szakdolgozat 2.0-át. Mit tudhatta akkor ez a szerencsétlen flótás, hogy az Úr kicsit később ezzel a Molnárral is erről fog fecserészni? 

Úristenünk szóismétlését megkérdőjelezni meg milyen eretnek dolog már? Az evangélium igéi sem kizárólagosak. Nahát. Így tessék ezentúl minden igaz keresztény szakdolgozatához hozzáállni. 

842 komment · 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr864960955

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Asszony kéne már a házba... 2012.12.13. 09:59:59

Mondja a nóta és a népi bölcsesség alól láthatóan az újbudai Város Háza sem kivétel. A csupa férfiból álló kabinet ugyanis láthatóan nem képes előre tervezni, vagy több dolgot fejben tartani egy időben.  Beszédes példája ennek, hogy egy hónapon be...

Trackback: 1 millió forintos kihívás ateistáknak 2012.12.12. 14:49:25

1 millió forintot fizetek annak, aki a tudományos módszertannal létrehozott, Általános Isten meghatározása istenérvemet cáfolni tudja. Következetes érvekkel írásban,  vagy akár bemutatással, demonstrációval hogy az alapjaiban hibás. Mert a hibás i...

Trackback: Lebukott a Mikulás a II. kerületben... maradt a jó öreg vattás, gumis trükk! :) 2012.12.12. 11:47:16

A Rénszarvasok leparkoltak a közeli játszótéren, a Mikulás is becipelte csomagjait meg a Bűvész bácsit, akit ajándékba hozott az I. és II. kerületből érkező kis vendégek szórakoztatására. A jókedv mindenkire átragadt, a két kerületből érkező po...

Trackback: Ha Isten szól hozzád skizofrén vagy 2012.12.12. 11:44:13

Thomas Szász magyar származású amerikai pszichiáter írta: Ha te szólsz Istenhez, imádkozol; ha Isten szól hozzád; skizofrén vagy. A bibliai Isten, akármilyen megdöbbentő és sokkoló, sajnos csak néhány ókori skizofrén, paranoiás vagy súlyosan lelki bet...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.12.12. 09:48:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Habakuk999:
Cirbi egy kis dög, állandóan leszemlézi előlem a netet! :))
@Fabius: Tied a blog, tied a döntés. Egyébként miért jó ha te bármiről írsz akkor hamarosan az ártatlan palesztinok a mocskos izraeliták és hasonló szarságokkal szarja teli a blogodat egy tetves náci provokátor?.
@Habakuk999: "Nagy általánosságban lusták vagyunk a háziszárnyast a maga helyén kezelni, együtt élni vele és helyére tenni az ő fejében is és a miénkben is a dolgokat, "

Drága Habakuk, kim ő nekem, hogy összes pedagógiai kapacitásomat néki szenteljem? Ezer más érdekesebb dolog van a világon, mint Gabriellel vitatkozni, annál is inkább, mert ő nem vitatkozik, hanem behány ide nekünk mindenféle szemetet, hogy guberáljunk.

Hát nem.
@Habakuk999:
Megnézted a túra oldalainkat? :)
A Lajtás buli az én részem. 2013-ban talán még egy Fertő tavi dologgal is kombinálva lesz, de az még csak ötlet...

@ariel12:
Nézd, igaza van Fabiusnak, én sem olvasom el mindig, simán tovább lehet lépni.
Ha nagyon unom, akkor legfeljebb a sok vallásos marhaságára a Gingergirls (gingergirls.blog.hu/)blogot linkelem neki!
@a szív fészkei:

""Nekem a gyerekek érdekeit kell szemem előtt tartanom". Értjük."

Azert az dobbenetes, hogy mara megint mennyire fajoan aktualis lett Az otodik pecset uzenete!
@épészmérnök: Erről beszélek. meg kell tanulnunk a helyén kezelni a szemeteit. Ami szemét, az szemét, nem kell felülni a provokációinak, nem kell belelépni.

Csak ne mástól várjunk megoldást, amikor mi maguk is megcsinálhatjuk.

Nem hiszem, hogy gyökeresen átformálhatod a fejét.
De tanulja meg, a nácista megnyilvánulásai matt karanténba kerül, mi tesszük karanténba, amúgy meg a butuska gazdasági és egyéb programjaikra lehet logikus magyarázatokat adni.
@Deathstick: Nem, valóban nem vagyok onkológus. Én patológus vagyok, az olyanoktól, mint én tudja meg az onkológus, hogy pontosan miről is van szó az adott beteggel kapcsolatban.

Post mortem:-) Bocs gusztustalan volt, de nem lehetett kihagyni. Nem besértődni.
@Habakuk999: ez mind szép, Habakuk. De ezt a blogot nem csak mi olvassuk, hanem még rengetegen, akik nem kommentelnek. Ha szó nélkül hagyjuk a szemétségeket, akkor az lesz a benyomás, hogy itt ez elfogadott dolog. Ha reagálunk, akkor elveszi az időt és figyelmet más témáktól.
Ja, és nem van szó, hanem volt. Gondolom, azért időnként annyira nem szeretnek, ha kideríted, hogy a célzott sugárterápia azért nem használt, mert a páciens terhes volt. Bocs télleg abbahagytam.
@for my reddot posthumus deBill Vérmókus:

Nyugi! :-) Ez a "szelete" az életemnek semmilyen hiúsági kérdést nem gerjeszt.

Amúgy időnként a Te fenti forgatókönyved is előfordul (post mortem, eső után köpönyeg).
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Én nem látom a kommentjeit csak pl. ma felfigyeltem arra, hogy a válaszok cirka 3/4-e az ö baromságaira volt a válasz! Na jó éjt mert megyek megnézni az egyik csatornán azt igérik, megtudhatom, hogy a krokodilok hátán lévő piros pöttyök száma milyen összefüggésbe hozható a kafferbivalyok párzási kedvének alakulásával.
@épészmérnök: Nem mindegy, hogyan reagálsz.
ha leállsz vele palesztín terroristázni, akkor ő nyert.
ha belinkeled Boli aktuális szép lányait, vagy csak annyit, hogy hülye vagy, beszéljünk inkább a darazsakról, elveszed a játszóterét.

Nem hiszem, hogy ne lenne megoldható.
Cirbi jó példa rá.
@ariel12: "az egyik csatornán azt igérik, megtudhatom, hogy a krokodilok hátán lévő piros pöttyök száma milyen összefüggésbe hozható a kafferbivalyok párzási kedvének alakulásával."

Mármint a bivaly a krokodillal? Az már biztosan korhatáros természetfilm! :-)
@Habakuk999: Kedvesem, én nem szoktam neki válaszolni, ha nemtűnt volna fel. Én arielnek váalszoltam, mert egtgértettem vele. Amúgy volt kint a Gábriel ott, jaj de meg vagyok hatva. Mindannyian gratulálunk neii. Ajha. De most azt írta - látom a pirivmben, hogy kvíáncsi meddig hagyják tünti játszani őket. Nosd, játszani ő szkott azzal, amivel egyidős.

Ez nem játék. Én most már minden hozzászólást úgy olvasok, hogy ez dokumentum a jövőre. Majd amikor ez a gennyláda eltirhul, mert megélem!!, akkor kinek mekkora lesz a szája, hogy mit tett érte és ellene. És nekem jó a memóriám. Ahogy a kádári dolgokra is emlékszem, ki mikor mit csinált és mit nem. Hol csinálta s kivel. S most nem a baszásokra gondolok, bár azokról is sokat tudok..

Kint volt basszus ott és ennyi jött le neki az egészről, hogy játsszák ott a tüntetést. Hát kérlek, beszélgess vele, tekintsd vitapartnerednek, engem ez nem érdekel. Én megmaradok ariellel kisebbségben, jó társaság ő nekem. ;-DD Ha elfogad, persze.
Bocs sietek, slicces a szövegem, mert várja a fiam gépet. És amúgy is ez felcseszte az egész nap az agyam.
@ariel12:

Nem titok, hogy célom összegyűjteni a véleményeket a közélet minden oldaláról, szélsőbaltól szélsőjobbig.

Egyrészt szerintem kell, hogy megismerjük mit gondol a másik. Másrészt van benne engedd közel a barátaidat, és még közelebb az ellenségeidet mentalitás is.

Ettől függetlenül aki átlép egy határt az megkapja ami jár érte, Gábriel is megkapta már többször. Ezen kívül mindenki egyéni lehetőséget kapott a szabályozásra a tahótlanítóval.
@a szív fészkei: Veled és Ariellel az a baj, hogy túl komolyan veszitek a kommentelést. Olyasmiken drámáztok, amin marhára nem kéne.

Én egyébként örülök annak, hogy amióta ide járok egy csomó kérdésben oldódott bennem elég sok téves előítélet. Jó lenne egyszer megélni hogy ez nálatok is elkezd működni. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

nincs igazad Angyal.

nem véletlen, hogy ők pl tőlem sokkal komolyabban veszik a sakálos kommentjeidet.

Tudod, ez családi hagyomány.

Az ő és a többi tisztességes ember előitéletének oldódására pedig ne számíts:

vedd észre, hogy ennek az országnak a normális többsége nem kér az embertelenségeitekből.
@a szív fészkei: Ne aggódj, a semjénzsóttik és békamenetesek lesznek a legnagyobb ellenállók,
@Habakuk999: Rossz hagyomány és örülhetnél ha kis hazánkban, mindenki csak annyira lenne "embertelen" mint mondjuk én. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"Veled és Ariellel az a baj, hogy túl komolyan veszitek a kommentelést"

Ahham. Mert csak ők, ugye? Te nem vagy képes szájalni egy kíntornázik szóért vagy teljesen kiakadni egy szűzmariskás viccért. A te keresztény érzékenységedre tekintettel kell lenni, az ő zsidó érzékenységükre lehet legyinteni, hogy túl komolyan veszitek a kommentelést.

Abban tökéletesen igazuk van, hogy érzékenység toleranciát annyit várjál el, amennyit adni is képes vagy.

Az már csak személyes véleményem, hogy a napi palesztinzsidózással nekem is a faszom tele van.
@dr. Balta$ár:

"innentől a 2006 os ősz is egyértelmű lehet azoknak akik nem hüjék..."

Ugyan mar! Azt mar a wikileaks ota tudjuk, hogy meg az usasok is tudnak az akkori esemenyek szervezoi, koordinaloi es bizonyos fideszes/fidesz-kozeli szemelyek kozotti telefon forgalomrol.

Semmilyen ujdonsagrol nncs szo...
No, meggyüttem a tüntetésről és le is írtam a magamét: endresy.blogspot.hu/2012/12/diakok-es-gyules_12.html
Amugy Navarrót itt speciel provokációra próbálták bedobni a népnek. S rendesen obégattak a pénzükért Orbán származásáról (magam kussoltattam el a tagot,ert ez nem arról szólt), és hasonlókról. Az egyik B-közepesnek felajánlották, hogy megtanítják úszni, és a végén sem ültek fel semminek.
Jó srácok, és okosak voltak ott.
@Fabius: hello Fabius ! mi lesz a poszt?

ugy egy kis cool túra?
fekete-Fehér? szörényi-Bródy?

vagy netán provokátorok az egyemisták tüntijén?
a minisztérium előtt jól láccik az egymista kinézetű kapucnis szándéka és megbízásos tevékenysége...
jo lenne egy figyelem felhívó poszt... bár elsőre most jól kezelték
de egyelőre a fides mafia sem tudott sokat készülni...
@GeoCracker: szerintem a legjobb lenne ijen b közepeseket arccal köröztetni hogy ki mit tud róla... hogy kiderüljön egyről hogy kiküldte... bár sejtjük ki... de nyilván a bizonyított este az szinte azonnali kormány bukta...
@Habakuk999: No az a Bokros-i kiállás is felért egy bescületsértéssel. lehülyézve zsebretett kézzel mindenkit.... Viszont tény, kiállt. Orbán meg nem. S Hoffmann, de L. Simon sem.
@dr. Balta$ár:

Nem lövöm le mi lesz a poszt :-)
@dr. Balta$ár: A zemberem egy síppal járt, és az Astpria magasságában kezdett bele a c....Orbán kezedető szövegébe. Közvetlenül mellé állva suttogtam bele a "Kuss!" vezérszólamot. Ugy 200 dB-el. A másfél mázsámra tekintettel elhuzta a bélést. Kül. igazad van. Baromira jó lenne ezeket eccer végig-fotózni és kitenni.
@GeoCracker:
A sípja még az előző tüntiről maradt, a narancsbolsi szóanyagból, a dobját meg otthon hagyta! :)
Hallom arra, a diákok felé legyeskedett a 2006-os Kossuth téri huggyozás vezénylője is.
@Fabius: basszus izgulhatok hajnalig:)

de csak anynit hogy

cool túra? vagy poli túra?

elég ha kacsintasz... ha az első akkor balszem ha a másik akkor jobb...
@dr. Balta$ár: Hidd el, voltak rendesen... :-(
Kül. már a minisztériumnál azt hittem, hogy nem bírják ki. Tudod, ott ült a police az autókban. Semmibe nem került volna bekocogtatni az egyikbe. De gondolom a Parlamenthez gyúrtak.
Ott nagyon sok rendőr tétlenkedett a kisuccákban. Látszott.
A szervezők pengeélen álltak, de jól játszottak. A srácok viszont szntén nagyon jól visgáztak. Azt ATV is ezt írta, ha kicsit tévedett is kezdetben.
A szervezők is sárga mellényben voltak, és a rendőrök egy része is. SzvSz kicsit benézte őket egymásba :-)
@dr. Balta$ár:
Olyan kis genya titkolódzós a csóka, azután keljek fel hajnali ötkor, ha hamar akarom látni... :(
Bezzeg a vacsimalaczot kiposztolja!
@GeoCracker: nem kitenni hanem lenyomozni... ismerősök között köröztetni,

mindenki ismeri látásból a karára járókat... lehet kizárásos alapon is...

persze jobb ha felismeri vki... de amugy ezek többnyire
kondibajáró biztonsági őrök volt vagy kiesett rendőrök...
hitvány alakok... kis baksisért mindenre képesek...
lecsúszott senkiháziak... főleg az egyemistákra irigyek...
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Lehet. De nem is kerestem, h. őszinte legyek. Azt tudom, hogy a végére a szempillám is deres volt szerintem. A corvinus bzárása szemét húzás volt az megfagyott srácok előtt.
@Habakuk999: Én például el sem olvasom amit ír és az arra való reakciókat is csak ritkán. Olyan érzésem van, mintha egy kisgyerek lenne. Ha valaki nem találkozott még vele pár komment után úgy is ráébred, hogy kilóg a lóláb...

Engem nem zavar, nem is tahótalanítottam, mert velem nem volt bunkó.,, de kíváncsi sem vagyok a mondandójára (talán mert ugyanaz a mantra, szavazz a jobbikra, mer az jó). Szóvel ilyen eccerű ez. :)
@Fabius: Hát elég furcsa ez. Én nem szájaltam csak, ahogy Ati én is elmeséltem mi lehet benne a problémás. Mondjuk az viszont tök pozitív, hogy eljutott hozzád és még respektáltad is.

Azt meg szerintem te sem tarthatod zsidózásnak ha megemlítem az izraeli/palesztin demográfiai viszonyokat.
@Habakuk999: :-DDD Ahogy megszokhattuk. Valahogy úgy érzem, hogy kezdődik apa. Érdekes lesz.

Nem aggódok, ha ennyire félnek a férjeméktől, hogy hatvanan mennek velük szembe, az jó jel.

Nagyon udvariasan, de alakzatban. A fogdában még a szemüvegeket is elvették tőlük. mondta az uram, egy negyvenes kopasz faszi már húzta a gumikesztyűt, lélekben felkészült a testüregi motozásra, de csak a taknyos zsepijét rakta odább, és vette leltárba, mint mindent a zsebéből. Hogy ennyire korrektek voltak a rendőrsön - azok után, hogy tökszabálytalan volt a bekísérésük meg az egész cakummpakk -, annak azért az is az oka lehetett, hogy az ombudsmani hivatal - amíg még lesz olyan egyáltalán - november 2-a óta követi az ügyüket, amikor is feljelentés ment tőlük az erőszak miatt. Így oda is ment egy fiatal munkatársuk és végig velük volt.
@dr. Balta$ár: Akit leüvöltöttem az egy erősen csöves kinézetre gyúrt figura volt. Nem volt csövi odörje, tehát nem a levesért volt ott (azt még kicsit meg bocsátanám talán). Olyan sapiban, ami az enyémnél is randább volt. Mint amit a 70-esévekben használtak a melósok. Olyan 50 krüli figura. Cserzett barnás arc, kikönyökölt dzseki. Szóval igazi lecsúszott fazon a szájába szorult trágyával.
@ariel12: Nem olvasod a házi hírharsonájukat? Mi túl komolyan vesszük a kommentelést. Na megint mi vagyunk a hülyék, látod.

Neeem szabad őrájuk csúnyákat írni és gondolni.
@GeoCracker: érdekes azt hittem tudnak mozgósítani könynen fiatal rendőröket is meg kiesett b közepessé lett agyatlanokat is...

hm... lehet 18-22 évesek között nehéz elvegyülni...
az időseken meg láccik hogy egyetemi oktató e vagy provokátor...
@Fabius: mi van? pislogsz mint Bajnai?

Bajnai Rózsa vagy Gordonka ?
@dr. Balta$ár:
Beragadt a csávó, indexel össze-vissza!
Holnap meg az empiriokriticizmus aktuális kérdéseiről kapunk posztot...
@ariel12: Meghallgattam az élő közvetítést az érintettől. :-))) A jogvégzett fiam is elhűlve.

Készültségben voltak a harminc fogdmegek is mind egy szálig éjjel. Most nem tudom mi van, lesz, mert a férjem beteg, egy darabig nem engedem oda. Remélem,lesz elég emberük.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

A demográfiáért nem is kaptál retorziót. Bár semmi köze a poszthoz, ez is tény.

Amúgy meg nincs ebben semmi érdekes. Én is elintézhettem volna a dolgot két tökegyszerű módon:

1: aszontom túl komolyan veszitek a kommentelést és nem értitek a viccet.

2: aszondom, háde' én csak a semjénkeresztényeket mutattam be egy plédán keresztül, mi rossz van ebben?

Ismerős érvkészlet, ugye?

Száz szónak is egy a vége: toleranciát nem csak elvárni, hanem adni is tudni kell.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: Én mit is mondtam,amire ezt írtad? Későn reagálok, nem volt enyém a gép.
@dr. Balta$ár: Nem tudom rajtam látszott-e a tanári végzettség :-)
De aztán már a BME-n is voltak olyan idősbek (rajtam kivül), akik elkisérték a gyereküket. Egy hölgygel a KV-automatánál beszélgetve kiderült, hogy a gyerek miatt jött, aki most középsulis. Az utcán meg bárki lehetett csapódó. A Parlamenti bandába gondolom már tényleg inkább az általad említettek kerültek.
@dr. Balta$ár:

Milyen pékkutató az olyan, aki a pékek pislogását nem ismeri fel, wazze? :-D :-D
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: Én azt írtam, hogy a gyogyógyártók haszonra keményen mennek. Ott vannak a tőzsdén, a részvényeseik eredményt várnak, pedig egy kurvadrága processzus utolsó etapja is bedönthet egy-egy gyógyszert, magával rántva kevésbé tőkeerős céget, ha valami nem stimmel mégsem a kísérletek során. Iszonyú pénzek mennek el évekig és a végén derül ki, jó-e, vagy se. Nagy lutri.
Ez nem jótékonysági akció, nagyon nem. Ismertem gyogyógyárakban dolgozó biológusokat,ők mesélték. És nem véletlen az itthoni orvoslátogatók iszonyatos nyomulása sem, azt is tudom, mikkel érik el,hogy valaki az ő terméküket írja fel és nem másét. Láttam ezt test közelből, ez azért nem szimpi, bocs.

De ezen felül valóban szükséges is sokszor a gyógyuláshoz ez és az, amiket pl. most sokaktól megvonnának költséghatékonyság vagy minek a címén.

De én is a mentális dolgokban hiszek, hogy valahol döntök magamról a hozzáállásommal.
@Fabius: Ez olyan balszemes pislogásnak tünt. Kicsit álmosan :-)
@Fabius: amugy nagyon vicces vagy ezzel a pékezéssel
pedig fentartom BÁRKI jobb mint a mai politikusok...
meggyőződésem hogy MIND BŰNÖZŐ,
de legfőképp
alkalmatlanok és gerinctelenek (HITVÁNYAK) maximálisan...
@GeoCracker: a kövér g*ci főtisztek megjelenése meg arra utal hogy a végére egy mti be berakható provokáció volt tervezve, ami "érdeklődés" hiányában elmaradt...
@Deathstick: Az én ereim jók,p apírom van róla! :-DD Mondjuk, a kortársaim kurvasok mindent meg is tettek a szar testi állapotukért, mondván az én testem, úgy rongálom, ahogy nekem tetszik! Fogápolás a holdban se, pedig mennyi bajnak a gyökere és menyi mindent meg lehetne általa előzni! Menyi is a fogkrémfogyás itthon? És a fogkeféé? És a páleszé?

És én voltam a szemükben hülye, aki nem bagózott, piált, mert ugye nem tudok én élni igazán. Hát nem tudom, melyikünknek volt igaza, de én itt vagyok és leszek. És nem apasztom a tébékasszát, orvost nem igen láttam sok éve. Nem is akarok.
@dr. Balta$ár:

Legalább olyan vicces, mint te a Bajnaizással.

Sok szar politikusunk van ebben egyetértünk. A kormányváltáshoz viszont kénytelenek vagyunk abból mazsolázni ami rendelkezésünkre áll. Mondtam már, jöjjön egy pék valamivel, és megmérjük mire képes. De amíg nem jön addig az marad ami készleten van. Abból kell a még emészthetőt összeválogatni.
@épészmérnök: Drágám,akkor itt mind meg kéne, hogy dögöljünk már rég. Mi itt élünk, basszus! És hová járjunk pszichozni? Azt írtad, az nagyon elavult már.

Pl. mondjuk én, kihez menjek szerinted? Óránként 7000-ért? És mit segítene? El bírja ezt a gennyládát küldeni a vérbe? Akkor mit mond? hogy bírjam ki? Hogy lehet ezen segíteni,ez az egész ország megbetegítő zu zammen!
@GeoCracker:

Felfelé pontosvessző sajnos nincs a billentyűzeten :-D
@Fabius: Ott pék az Apáczaiban. Több mindenhez ért, mint mondjuk a Baltás Sári. Vagy három kurvajó szakmája van és mindben profi.
Bazz, teológus lett az MTI vezetője is.

index.hu/kultur/media/2012/12/12/teologus_lett_az_mti_uj_vezere/

Az Úristen már a hírszolgáltatásba is betette a lábát :-))
@a szív fészkei:

De van amiben ő is pont ugyanolyan, mint az összes többi pék: nem akar politikus lenni.
@Fabius: Csak nem a diáktüntik? mi lett a végük?
@GeoCracker: "A zemberem egy síppal járt, és az Astpria magasságában kezdett bele a c....Orbán kezedető szövegébe. Közvetlenül mellé állva suttogtam bele a "Kuss!" vezérszólamot. Ugy 200 dB-el. A másfél mázsámra tekintettel elhuzta a bélést."

:-DDDDDDDDDDDDD

Megnéztem volna a pofát!!!
@Fabius: Mától nem lehet a híreikben kételkedni, a jóisten sugallja őket igenyöst pedig nekem a Hírcsárda is megbízhatóbb. A volt vezetőt, a hihetetlenül undi Belényessyt Böröcz elvtárs nyírta ki.
@Fabius: Talán mert ért három dologhoz nagyon jól. Sőt ingyen is sütött hajnalban kenyeret, sütit a munkatársaknak és osztogatta.

Tényleg túl jó lenne.
@dr. Balta$ár: Ahogy beidéztem az ATV-s fiut is: "Néhányan akartak csak ellenállni, de társaik őket is visszafogták.”
Az egytemisták szerintem pofára ejtették a társaságot. Szerintem már akkor amikor a minisztériumhoz mentek. Addigra (füles szerin) a Parlamentnél már teljes volt a rendőri zár.
Utána a csemeték egy sarkon ketté vátak és különböző irányba kerültük meg a háztömböt. Annyi bamba rendőrarcot... Nagyon nem voltak erre felkészülve :-) Monadánm, már megérte.
@épészmérnök: Először felém kapta a fejét. Gondolom azt hitte, hogy vmi egyetimsta és odamond vagy odacsap. Az utóbbitól tartottam azért, hogy őszinte legyek. Aztán végigmért (fekete kapucnis polárdzseki, szimatszatyor, másfél mázsa, szakáll), és inkább mégsem. Amúgy felugrott a bal-járdára (a tömeg a villanyosjárdán ment inkább), és eltünt. Lehet, hogy más ponton visszaszállt tömegbe. Nem kerestem :-))
@a szív fészkei: Ebben teljesen igazad van, a magyar egészségi mutatók intim összefüggést mutatnak a lakosság többségének igénytelenségével. Amit leírtál, az a saját korosztályomra éppúgy igaz, mint a jelenlegi huszonévesekre. (Ez is valahol röhej; tudom, egyszer már mondtad, mennyi az annyi, de nekem az írásaid alapján egy negyvenes, max. korai 50-es ember érzete jön le. Ebből is látszik, mennyire semmitmondóak a papírra írt számok!)

Valójában erről is köteteket lehetne írni. Újra és újra persze, mert nyilván már születtek kiváló munkák erről is. Mármint arról, hogy mi is áll az önpusztító pathologiák, mint az épp most emlegetett igénytelenség, pia, betegségi statisztikák és öngyilkolászások hátterében. Mennyiben felelős a gazdasági háttér (a junk food ugye olcsóbb a kemikáliákkal kevésbé kezeltnél stb.), a történelmi távlatú szokásrendszer, na meg az egyén (mondjuk szerintem 25-25-50%, a fenti sorrendben) azért, hogy képtelen a legelemibb kiutakat megtalálni számtalan polgár a szellemi nyomorból. Mert ez ugye, amint azt orbán, semjén és matolcsy példája is mutatja, nem hatalom és pénz kérdése... :-)
@a szív fészkei: Valóban, nagyon kemény a helyzet.
Engem többek között és főleg az viselt meg, hogy a könyvelőnőm, aki tizenéve dolgozott nekünk, elsikkasztott két évi nyugdíjat.
Azért két évit, és nem többet, mert két évvel korábban a legnagyobb fia, aki Ausztriában dolgozott volt, motorbalesetet szenvedett, és levágták az egyik lábát. Onnantól megborult nála minden. Egyedül tartotta el és taníttatta a két kisebbet, ekkor meg a nagyfiúnak a tragédiája is a nyakába szakadt. Műlábat kellett csináltatni, azzal nem lehet sokat várni, ő a legjobbat akarta, mindenféle elektronikával. Azért vett el a pénzünkből, aztán már nem volt megállás.
És mit tehettem?
Ha feljelentem, hosszabbítani kellett volna a repjegyet, meg egy csomó más plusz költség, karácsony előtt. De nem is ez a lényeg. Ha kiderül, hogy sikkasztott, akkor még az elvi lehetősége is megszűnik, hogy valaha visszakapjuk a pénzt. Ráadásul a kislánya hetedikes volt - maradjon magára?

Azt a pénzt, ha úgy vesszük, az én lányomtól vette el.

Hát ezt a gubancot igen nehéz volt megoldani...
@a szív fészkei: "És hová járjunk pszichozni? Azt írtad, az nagyon elavult már."

A pszichoanalízis igen. Van viszont sok más, gyorsabb és hatékonyabb terápia. Én is ilyennel dolgozom, négy ülésnél többre nagyon ritkán van szükség. Ha érdekel, megadom egy pesti terapeuta elérhetőségét, aki ezt a módszert használja.
@ariel12: :-) Olvass Kertészt. Ez az alapállás ma a világban.
@a szív fészkei: "Hogy lehet ezen segíteni,ez az egész ország megbetegítő zu zammen!"

Ez pontosan így van!

A stresszből igazából nem a relaxáció húz ki, hanem a tevékenység, ugyanis a tehetetlenség érzése a legrongálóbb.

Jók a kontaktsportok, boxtól a pingpongozásig, ahol az ütés levezeti a feszültséget.
@épészmérnök: Kösz, de szerintem én viszonylag rendben vagyok ahhoz képest, hogy miben élek itt. Ami zavar - ez a borzasztó szitu, ahonnan én sehová sem tudok elmenni - meg nem változik, amíg Orvbűn itt mérgez. Ha elküldöd emailben elmentem, mert ki tudja?

De az alaplényemen senki nem tud változtatni. ;-DDD
@a szív fészkei: Miért is kellene? Úgy vagy jó, ahogy vagy.

Tevékeny vagy, teszel a változásért, és szerető emberek vesznek körül. Ez a legjobb egészségvédelem.
@épészmérnök: Na szerintem, ezért ment a férjem, mert tenni akart, épp a tehetetlenség ellen lépni végre. Én meg itt pörgök, nem bírnám ott ki sajna.

A belenyugvás megöl szerintem. Amikor madöfös ámok volt - Csúcsra járatás a rádióban, talán emlékszel, akkor is mindig mentünk Chartára, bármilyen megmozdulásra. Úgy bírtuk ki azt a jajdenagyon úrias világot.

Engem ez a fajta küzdősport nem érdekel, soha nem is kötött le. Szájkarate, az más. ;-DDDDDDDDD
@GeoCracker: gondolom, ő sem keresett téged :-)
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:

szia, a szárnyas a háztájiban szelektál mi felel meg neki válaszra azzal elcsócsálgat a többi hanyagolva...és kurva sok fölösleges link egyre linkebb linkek...és szófosás

lehet, hogy tévedek, de szeretné ha néhányan elfoganánk az általa jobbnak tartott dzsobbik maszlagot és nem akarja észrevenni, hogy egy agymenés és máris az egész katyvasz a kukában van felbassza az agyunkat mert nekünk van

nem nyomtam be a gombot mert kíváncsi vagyok de hanyagolom

nagyon kell most vigyázni az ellenség be akarja tenni a lábát ami kurva büdös és nem szabad hagyni a fiatalok felébredtek most még a kukacos érettek is segíthetnének nekik...mondván: ez már igy és igy megtörtént a dézsa vú mert abból megértik

brühühühühü
@épészmérnök: :-))) Kösz, ez most kellett.:-)

@Deathstick: Igen erről is lehetne egy poszt. Az általános állapotunkról, hogy mennyire vesszük mi magunkat komolyan és ha ennyire nem, akkor hogyan is követelhetjük meg másoktól?

Mennyire párhuzamos a testi és lelki leromlás? Hogy menekülünk megvehető kéjekbe - most nem a prostikat értem ez alatt - hanem a gyorsan ütő cuccokra, mert nem bírjuk ki nélkülük. Én pedig tudom, hogy ki lehet bírni, mert megéltem. És kurvára szar lenne,ha most a vége felé nem emlékeznék, csak egy folytonos alholholmámorra az egészből.

De mi csudabogárnak számítunk. Nekem nagyon fontos valakinél pl. a szép fog. Ami azért annyira nem nagy kihívás ápolni és odafigyelni. Borzasztó állapotban van az ország fizikailag is. Balatonon elszörnyedtem, amilyen népek hömpölyögtek ott a strandon és és azok nem a legcsóribbak lehettek junk olcsó foodtól felfújva, mert le bírtak oda jutni, valószínűleg a többségnek háza is volt ott! De az az igénytelenség külsőben, szövegben! Fájt, na.

Nem szépségfasizmusról beszélek - Norbi is majd meghalt nemrég, a szerencsétlen - de általános tartásról, hogy adnak magukra valamelyest. Maga Orvbűn hogy néz ki? Oké, beteg, gyogyók hízlalják, de akkor is. Szét van esve. Abszolút megfelel a külleme a belsejének.
@rodeo36: Ellenség már tegnap be akarta tenni a lábát, hisz ott van a FB-on a Jobbik-csevelyük, hogy gerillásan beszivárognak és bomlasztanak, rájuk húzzák hőzöngéssel a rendőröket.

Szerintem olvassák a netet és megértik.
@épészmérnök: Igen, ebben is lehetett valami.
Egyébként gusztustalannak érzem valahogy ezeket a figurákat. Visszaélnek a diáksággal, mindennel. A ruhatárban leadott gerincükkel...
Gonda hu.wikipedia.org/wiki/Gonda_L%C3%A1szl%C3%B3_(g%C3%A9p%C3%A9szm%C3%A9rn%C3%B6k) nem megy? Nem hiányozhat 1 kis uszításból. Január 2-án is ott ténfergett véletlenül az Operánál és láss csodát, voltak a neonácik.
@a szív fészkei: hát ezt ma már meg nem nézem, nem rontom el az álmomat annak a meztelen csigának a látványával.
@a szív fészkei:
ezek az erdélyi "menekűltek" sokat ártanak a magyarságnak (Tőkés+++) és azzal, hogy beépűlnek az establishment-be további kár elveszik magyarok kenyerét és magyarabbak akarnak lenni a magyarnál

persze a zalcsúti ezt akarta már régen és szépen kialakúlt kurva sok pénzetekbe kerül de most vannak a rohadt szarok

brühühühühü

látva a patkány képét...hát?
@for my reddot posthumus deBill Vérmókus: Kösz, most nem hiszem, hogy ilyen helyekre fogunk járni. BX-ben eddig se ilyenekbe jártunk. ;-DD

Na drága száranyosotk annyira örült a Pussy Riot elítélésének a szent vallás nevében: élvezkedjen még: hvg.hu/kultura/20121212_Varrono_lett_a_munkataborban_a_szexis_Nag

Putyin az idol ilyen mocsok ítélettel, Irán az akasztásokkal,meg a többi finom hely a Jobbiknak így neki is. És ha ezt a nézetet, ha kikérjük ariellel magunknak, akkor mi túl komolyan vesszük a kommentelést.
@for my reddot posthumus deBill Vérmókus:

kösz...azért én otthon szebb és olcsóbb kaszinótojást is tudok, mint ezek 35 euróért brühühühühü

a hely nagyon szép, a bútorzat is és minden valószműség szerint a kiszolgálás is de 5 euróért egy pohár Stella 2.5 dcl az röhej bár összességében nem egy drága hely

azok az újzélandi kagylovak lábasban és sűlt krumplival nem lehet rossz bár az algát hiánylom
@a szív fészkei: Ugye milyen szar ügy, hogy vannak helyek, ahol még komolyan veszik ha kigúnyolják azt, ami nekik adott esetben tiszta érték?? Egyébként meg az igazi "forradalmárok" mindig szokták vállalni tetteik következményeit. Meg aztán ki tudja, lehet lesz egy normális szakmája is a csajnak.:)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: a 21. hónapra? Már a tizenharmadikat is eltörölték :)
@titan: ja már értem, bocs :) Állandóan elfelejtem a méhecskét.
süti beállítások módosítása