Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Édesdrágakincs, szív szakad őt hallgatva és látva... www.youtube.com/watch?v=rRAOmbVHHiw A sok sz... (2024.03.18. 23:07) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: @Neytiri1: szerintem is kurva jó. :) Félálmos vagy "olyan" szintre kerülős zene. A klippek is jók... (2024.03.01. 09:25) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.08.06. 05:26 Fabius

Szegedi Csanád körülmetélésre jelentkezik

Címkék: jobbik zsidóság szegedi csanád köves slomó radikális oldal

Micsoda átalakulás: Szegedi Csanád elvesztette magában a jobbikost, de megtalálta a zsidót. Isteni szerencse, hogy az Európa Parlamenti képviselő fixen megvan, rettenetes pofára esés lenne ennyi szenvedés után elveszteni a nettó 6200 eurós fizetéses, egy középpárt kádereit eltartani képes identitást. A frissen felfedezett zsidóságát elvitte megáldani Köves Slomóhoz, és ott helyben visszaszívott minden csúnyaságot amit a zsidókra összehordott. Jó hosszú szívás lehetett, mert munkássága alatt ilyen gyöngyszemekkel örvendeztette meg a radikális jobboldalt, mint ami itt látható:


Innen nézve azért nehezen hihető és még nehezebben eladható ez a megtalált zsidóság mese, a könnyekig megható: Felkeresem Auschwitzot, és megemlékezek azokról az áldozatokról akiknek létezését tagadtam, vagy esetleg a számukat vitattam vadul - történet ellenére. Lehetett volna fokozni a hangulatot még azzal, ha megígéri, az emlegetett kőtáblákról lefújja a port és a tanulmányozásukba kezd, de minden patront ellőni nem lehet egyszerre. Egyelőre a radikálisok és zsidók elégedjenek meg annyival, hogy az egész antiszemitizmus izé csak egy félreértés a két oldal között, és ő maga lenne a híd a két oldal között. Ennek érdekében a saját szájával formázta az új dogmát: "valaki zsidó származásúként is lehet elkötelezett hazafi".

Na, most a hazai zsidó közösség fellélegezhet. A kollektív bűnösség és szaremberség ezennel el van törölve, a hazafiságtagadó biznisznek vége van.


Remélem örültök. Mert a radikális oldal ezeket hallva nem fürdik a boldogságban az ziher. Nehéz lesz nekik elképzelni, hogy Csanád ezentúl a megszokott ökölrázás helyett a rituális táncot nyomja, és fekete lajbira cseréli a pucsító oroszlános mellényt.

szegedi-csanád---zsidó.gif

Mi jöhet még ezután? A rituális megtisztulás, mi más? Abban azért bízom titkon, hogy a Szegedi srácok brisz-e nem a nagyközönség előtt fog zajlani, hogy mindenki biztosan értesüljön a "törzzsel való szimbolikus egyesülésükről". Bár a biztonság kedvéért a faszbúkra kihelyezett bepólyált fotókra számítani lehet a jobb sorsra érdemes nemesebb szervekről. Isteni szerencse, hogy Csanád ilyen ügyben is a legjobb személyhez fordult, és Köves Slomó számára is most nyer értelmet igazán a mohél vizsga letétele. Tényleg! A körülmetélést támogatja a TB? De végül is mindegy, a brüsszeli költségszámla elbírja ezt is, majd bekerül a kampánykiadások vagy a mosakodáshoz nélkülözhetetlen eszközök rovatba.

ÁPDÉT:

Köves Slomó közleményéért katt ide.

"Szegedi Csanád annyit mond el erről, amennyit jónak lát, engem köt a diszkréció, kivéve az ott általa elmondott bocsánatkérést és a szűk közösségünkre tartozó tanulságokat, amelyek nyilván nem csak nekem szóltak. (...) A jelen szituációban úgy gondolom, hogy Szegedi Csanád egy jóvátételi, önismereti, újraértékelési és egy nehéz tanulási folyamat kellős közepén van, amelynek – mindannyiunk reménye és érdeke szerint pozitívan kellene végződnie. Az, hogy ez így fog történni vagy sem, az elsősorban rajta múlik."

647 komment · 7 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr734697621

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csodarabbi 2012.08.09. 19:33:24

a Jobbik elnöke egy antiszemitizmusról szóló vitára hívta ki Köves Slomót, de a rabbi ezt akkor azért utasította vissza, mert szerinte "minden párbeszédhez kellenek közös axiómák". Köves Slomó úgy véli

Trackback: Az átváltozás 2012.08.06. 13:43:25

Amikor egy reggel Szegedi Csanád nyugtalan álmából felébredt, szörnyű zsidóvá változva találta magát ágyában. Görbe orrával a párnának feküdt, és ha kissé fölemelte a fejét, meglátta hosszú, barna, gondozatlan rút pajeszát, amelyen alig maradt már me...

Trackback: 120 ok, ami miatt nem szavaznék a Fideszre 2012.08.06. 12:57:18

Bűnlajstrom 2010 áprilisától 2012 augusztus elejéig. A lista folyamatosan bővül. Ha kihagytam valamit, írd meg kommentben! * 1. A Kubatov-lista 2. Pintér Sándor belügyminiszteri kinevezése 3. Kósa és Szíjjártó nyilatkozatai az ország csődközeli helyzet...

Trackback: Szórakoztató Valláskritika megosztotta 2012.08.06. 10:51:05

ezt a blogbejegyzést. Tehát a közösségi oldal több tízezres havi aktív olvasójához is eljut. Aki többet is tudni akar tudni az olvassa el ezt a rövid összefoglalót, vagy kattintson rá az oldalra: facebook.com/szorakoztato.vallaskritika   &n...

Trackback: Miért nagyon gáz a Szegedi Csanád- és Novák Előd-féle EU-s tanácsadói ügy? 2012.08.06. 10:26:03

A Jobbik képviselői az első állami pénzforrásokat, amelyekhez hozzájutottak, lenyúlták. Ha emlékszünk rá, a Jobbik a 2006-os választáson még sehol sem volt. Az Országgyűlésbe 2010-ben kerültek be, és a 2010-es önkormányzati választásokon lett először ...

Trackback: Miért nagyon gáz a Szegedi Csanád- és Novák Előd-féle EU-s tanácsadói ügy? 2012.08.06. 10:26:02

A Jobbik képviselői az első állami pénzforrásokat, amelyekhez hozzájutottak, lenyúlták. Ha emlékszünk rá, a Jobbik a 2006-os választáson még sehol sem volt. Az Országgyűlésbe 2010-ben kerültek be, és a 2010-es önkormányzati választásokon lett először ...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.08.06. 09:54:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@dr. Bubó: Az jó program, Maunika-show, 2009-ből, kissé késleltetve, úgy tűnék..:-P
@Knósszosz: persze...

dél óta azt nézzük... az egész társasház 1ütt...
@Gábriel angyal: Ez azért érdekes:
"Szegedi sajátos Canossa-járása Köves Slomónál számos kérdést vet fel, és félünk tőle, egyre sem ad választ. Amennyiben Szegedi abból az indíttatásból látogatott el Köveshez, hogy elnézést kérjen azért, mert eddigi politikai karrierjének egyik tartópillére volt a zsidóság elleni harc, akkor azzal egyetlen dolgot bizonyít be. Azt, hogy számára ez az egész kizárólag faji kérdés volt, holott éppen ennek ellenkezőjét igyekezett, és igyekszik kommunikálni a radikális jobboldal vele együtt hosszú évek óta. "

Hogyivanezakkoron?
@dr. Bubó:
Most a legjobb a sztrím, állítom!
@dr. Bubó: Hétfő van, nem? Tessen a Nemzeti Televízilót tekintgetni, vagy növelni a népszaporulatot, lyó?:-P
@mamitirtok sír derék (kommensevik):
Neakarlyad hogy leirjam.
Engem nem mpasztak ki még sehonnan, de ha megaszondom, Fabius lesz a zelső...
@Veszett Fejsze: na egy utolsó komment :-)

Jól látod, bár én leegyszerűsíteném. Szerintem meg az történt, hogy a rendszerváltás előtt az emberek vágytak a valódi szavazófülkékre, arra, hogy oda mehessenek ahová akarnak, hogy nekünk is legyen farmer, meg cenzúrázatlan külföldi zene, film,hogy legyen sok-sok minden ami akkor nem volt. Igen ám, de úgy képzelték el, hogy a demokrácia, az csak a minden ami jó-nak a bejövetele,a mellé, ami már eleve esetleg jól működött. Aztán a jóval bejött a büdös is, és elveszett más jó. És igazad van, mindez azért is, mert a politikusok elhitették, hogy ez bizony így van, te csak élvezd a sok jót, mert ők majd a többit elintézik, ne is törődj vele... Aztán azt már senki nem magyarázta el, hogy a demokrácia meg a szocializmus együtt nem megy ám! Mert vagy ez, vagy az. Márpedig az emberek úgy gondolták, hogy marad a szocializmus jobbik oldala, mint a biztos jövőkép, a szociális lakások, a nyugdíj, a munkahelyek, az állam adta ovi, bölcsi, iskola, ingyen tankönyv, meg a minden ilyen finomság, csak majd e mellé betársul a külföldi piac és egyebek.
Na ezért csalódtak az emberek. Nem tudom, hogy ha akkor nyíltan felvilágosítják erről a népet, és azt mondják, "lehet vállalkozásod, saját, tiéd abban minden, és úgy gazdagodsz ahogy akarsz, de cserébe már nem az állam fog gondoskodni számodra munkáról, megélhetésről, egyéb segítségről, meg az adót is te fizeted, és ha magánba csinálod, magadnak is kell megoldanod az életedet...", nem tudom mi lett volna a közakarat... tényleg nem tudom...
hát...ha Hugh Grant is alkalmazza a junkmail szűrőt akkor már be van darálva a sohasem kinyitott boríték...bizonyos "kűldemények" automatikusan a szemétbe mennek...1000 milliárd dolláros nigériai ajánlatok, fidesz propaganda brosúrák kuminozva, vegyél krumplit krumpliboltban, cirkuláld vissza a megfelelő helyére a haszontalan papírkészítményeket...

brühühühühühü

mit össze izzadhatott kuminka mire kiötölte és most olvasatlanúl ott van a papírmalomban hogy másik marhának is legyen nyomtatópapírja ha rájön a nyomtathatnék
@mamitirtok sír derék (kommensevik):
Ó, ber sovszky tengerecki péter-pál... neked erre áll?
Neszórakoz.. már!
@mamitirtok sír derék (kommensevik): Asszem ott van rá a Post író válasza, ha tovább olvasod. :)

"Szegedi Csanád térden csúszása épp azokat köpi leginkább szembe, akik számára a zsidókérdés nem faji alapú történet, akik nem azért küzdenek az ország cionista gyarmatosítása ellen, mert történetesen nem születtek zsidónak, hanem azért, mert szeretnének már végre egy független országban élni."
@Knósszosz: Usain Boltra sem, bár a dzsamajkai futónők azért elgondolkodtatnak olykoron..
@Gábriel angyal: Értem. Akkor ez gazdasági kérdés lehet..mikor regisztrálhatok a multik ellen küzdeni vágyók és a német-utálók Baráti Köréhez?
Hm, valahova tartozni kell.. leginkább az européerekhez, akik 6-ezer eurót + 4-ezer költségtérítést keresnek. És most akkor a zsidók történeti és gazdasági szerepe hirtelen megváltozott Csanádnak? Vagy a cigányokat sem fogja utálni mától? És gazdasági és társadalomtudományi alapra helyezi romapolitikáját is? Vagy továbbra is ellenségképek kellenek, csak a sajátjainknak skatulyázottakat nem utáljuk? Milyen emberség, milyen értékrend, aki csak magát és a magafajtáját nem utálja? Ingyenes családfakutatást a jobbikosoknak! Akkor alig maradna árja, és kénytelenek lennének kevesebbekt kirekeszteni.. Nem mintha nem nézném ki belõlük az ember embernek farkasa szindrómát úgy is... Minden, ami nem a kooperáció és a másik megértése igényén alapul, az konkrét agressziójoz vezet és nem emlegetheti magát sem keresztényként, sem felvilágosultként, sem Emberségként.
!!!
@Veszett Fejsze:

hát ha már elveszett a fejszéd...kíváló elemzés, sőt brillírozol @lbm-mel együtt...

valamit kihagytok, miért is?

a legjobb munkaerőnek sincs -talán az egy Japánban- kivétel, kibasszák, ha magasabb szempontok miatt "mennie kell"

e.g.: a tulajdonos jobbkezeként, teljhatalommal dolgozva nyugodtan áldoztam a melóért (túl sokat, mint később kiderűlt) és...a tulaj nagyhírtelen megijed és nyugdíba vonúl, és az a triumvirátus, akik az addig alelnökként ficsúrkodó fiacskákát telepofával kiröhögtük, szakmai alapon, azokat 24 órán belűl kirúgdosta a ficsúr, mikor átvette a hatalmat...majd eladta az egész bizbaszt...

ha sokat vitatkozol mert tényleg jobban tudod és mindíg igazad van akkor is lapátra tesznek...és egy családi vállalkozásban lenyeled, hogy a család tagjai nem csak profitot kapnak hanem fizetést is de te dolgozol helyettük...

szóval a human factor mindenhol műxik, a vállalat nagyságától függetlenűl

azaz a kapitaléizmus sem a jobbak győzelme a hülyébbek felett, hanem az összefonódás és érdek meg a kizsákmányolás műxik kizárólagosan de ez jól el van rejtve amögé, hogy neked kuss, mert bármi okból de kirúghatlak és meg is teszem ha nem tetszik a pofád mert 1000-ek állnak sorban a helyedért a legszebb kurvát és únja valaki, és a legjobb mérnök helyére is kap egy másik legjobbat

olvasgasd a Dzsungel könyvét, a legnagyobb pszhichológusok egyike Kipling

brühühühühühühühü

és akkor magyarázd meg a szakszervezeteket nem a szocik találták ki a szocializmusra hanem a kapitalizmusban alakúlt ki...mert létszükséglet
blogmotorba magyar lófaszt
Ja és szervusztok, jó estét, bár belõlem sokkal több nem telik ma este..
@whatsoever: Javaslom valóban, hogy belépés előtt vizsgáltassák be a családfát! Még egy ilyen blama, hát..:-P
@mamitirtok sír derék (kommensevik):
Ez is az is sötét bőrű, de maradnék dzsamajkai femináknál, ha szabad-:)
@mamitirtok sír derék (kommensevik): ja, és ha vkinek magyarosított echhhtte-magyar neve van, pl Gyõri Álmos Töhötöm, az már eleve gyanús rizikófaktor lenne, mert az valsz egy családi méretû deportáláskori kompenzáció.. ingyenes Hellinger-terápiát jobbikos tezsvéreinknek! ... (kicsit szégyellem, h gúnyolódom, de én csak értü(n)k haragszom, nem ellenü(n)k... és Csanci helyében a full elbujdosás és öngyilok forogna a fejemben... végül elbujdosnék.
@rodeo36:
"ha sokat vitatkozol mert tényleg jobban tudod és mindíg igazad van akkor is lapátra tesznek"

Ilyenkor csak abban bizhatsz amit Johnny uzen nekik:

www.youtube.com/watch?v=wxh-FfElY0M
@rodeo36:
én a szüksékletre aszt mondom kaja!
bár igazat is mondassz
ide-oda megy ez a izé
és ez mekkora egy nagy vállalat ez a kárpátia medence?
a góré nem emészthető mer csak csutka-de babadebaba- nem takarmány a tikoknak
azok a termést csipegetik nema populista lózungoktul dagada bögyük amit levágva-megformázva megkapsz ócsón a lőrinczi piacon akciósan
marad a levéd csirkecsülök ami csak négy+1 csűdös
oszt jó belőle a perkelt csilivel meg népi-nemzeti letschoval sangháji tarhonyával
brühühühühü
@simple observer 1.0:

én is üzentem nekik...mikor eltanácsoltak attól, hogy a másik ajánlatot amiket kaptam telefonon basszam vissza, mert ...akkor...szóval mikor...akkor megbántam

az az igazi kibaszás, ha idő előtt elslattyogsz és kiröhögöd őket mert az ázsiód megy fel és a végén kézről kézre adnak...egy félbehagyott project (22 millió dollár) nekik akkora ázsió, hogy megroppannak bele de sohasem számolnak vele...mert övék a vállalat és amikor kiderűl, hogy a 22 millió elúszott és ők a hibásak....akkor te már messze jársz röhögve

brühühühühühü

a hűség nek hülyeség a neve
@whatsoever: Ezt írtam én is múltkor: már a nevénél kellett volna gyanakodnia a nagyon hülyének.
@Knósszosz: prekohncepció.. :)) ez nagyon jó sûrítés!! :)))
@lbm: Nem vágyott itt túl sok ember szavazófülkékre... Csak a napos oldalra, igen. Legális utakra Bécsbe, valutára, szabadságra, ó, igen. A kötöttségekről, kötelezettségekről, felelősségvállalásról nem nagyon volt szó, nem is erőltette senki ezt a vonalat, na de nem is véletlenül, hiszen így lehetett vér nélkül átmenetet teremteni a valódiból a bújtatott szocializmusba.
Demokrácia... Néha mintha azt hinnék a kommentelők, vagy a bloggerek, hogy ez a szó milliókat fűt, meg hogy valami húdenagy jelentése van a közember számára. Lószart van, azt. Egy szó, ami mögött nincs semmiféle tartalom. Sokaknak ez azzal kezdődik, hogy lehet szavazni - de ennyivel véget is ér. Nem is kell pártszinten nézni, elég a döglődő civil mozgalmakra tekinteni: nincs támogatottságuk, nincs tömegbázisuk, mert amiért küzdenének, annak meg az emberek között nincs becsülete, tekintélye.
Tudod, mi lett volna a közakarat, ha azokat a kérdéseket anno felteszik? Minimum az országos riadalom, de talán még tüntettek is volna azért, hogy ne változzon meg semmi, mert azelőtt legalább jó volt. Kegyetlenül hangzik, de túl sokan élnek még azokból, akik visszasírják a régi világot, sőt világokat - mert van, akinek 30 évvel ezelőtt lenne jó, meg van, akinek százzal.
Persze, egyiküknek se lenne jó igazából, de az ember már csak olyan, hogy amit szépnek vagy jónak gondol, ahhoz ragaszkodik, de ami nem tetszik, arról megfeledkezik, vagy mást képzel a helyébe. Meg kellett volna tanítani az embereknek azt, hogy múlt helyett a jövőt képzeljék el, abból még akár lehetett is volna valami.
@rodeo36: Az azért előfrodul, hgoy az ember - mert nem szokta meg azt a baktérium és egyéb közeget - szétszarja magát és lőttek az önfeledtségnek. Szerintem te sem egyik napról a másikra álltál rá az afrikai vízre, paradicsomra, stb. Csak évek után integrálódnak a bélbolyhaid. Én ezrt nem sajnálom annyira, hogy nem utazhatok, mert annyira érzékeny a gyomrom, hogy nem mernék sok mindent megkockáztatni, hisz itthon is érnek meglepik. A gyomor egy érzékeny szerv, örülj neki, ha a tiéd nem.

És csak egy vécé alapján nem akarnék egy országot megismerni. Azért ne legyél ennyire empátiátlan, mert ha el lehet kapni sok nyavalyát egy nem oda valósinak és ettől tartva kicsit óvatos, az nem ciki még.

Ötcsillagosban is mérgeződtek meg ismerőseim - a sokat és mindenhová utazók - és lett horror az útjukból.
@keresztanya fabi(en): Sólyommal kapcs. írta Eörsi István a galmuson, hogy értelmiségi populizmus.. elgondolkodtatott, mert ma az értelmiség nagy része nem humán.. már csak azért sem, mert évtizedek óta nincsenek generalisták, annyira nagyok a kis tudományterületek is.. és hogy a jobbik bázisa valsz a jól megélõ és valsz nem a humán értelmiség, és ugyanakkor ugyanõk a legádázabb nemértelmiségi ösztönöket használják fel... ( ez most jó sznobnak hangzik, csak gondolkodom, nem is tudom, ma van- e, vagy mit jelent az értelmiség, a diploma még nem az, az útmutató szerep se, szóval csak hangosan gondolkozom.)
@Veszett Fejsze: Ezen mindig elcsodálkozok: 23 év mi? Történelmi léptékben hnagyfütty sem. Mi akarsz te? egy feudalista - hisz a polgárság csak pár perces álom volt a Monarchiában - igen, bizony a zsidóságnak is köszönhetően - amit azonnal szétromboltak a fasizmussal visszaterelve mindenkit Orvbán kedvenc feudalizmusába. Utána egy szétbombázott, elpusztított morálisan is romokba heverő országban ugyanolyan csicskarendszer alakult csak vörösben és hazugul elhitetve, hogy nincsenek különbségek - és akkor tádáddámm, jöjjön a nyugaton is évszázadok véres harcai alatt kiérlelődött demokrácia, de üstöllést nem egészen egy generációt átfogó időben! Jaj, szar van a palacsintában, fúj, nekünk nem is kell, mi azonnal konyhakész szuperságot akarunk! Noha fogalmunk sincs, mi az.

Basszus, a Nagy Forradalom után a franciákra is jött Napsi, aztán a rokonai, a többi Napsik, aztán megint király, aztán háborúk, benne egymás nyírása és mostanra - egy 68 után is - kialakult az, amit mi is vágynánk.

Ez ott cirka 23 év alatt zajlott? Holott a francia polgárság nem akkoriban kezdett kialakulni, hanem volt már a Lajoskák alatt is öntudatra ébredt erős osztályuk.

Mi ez a hisztéria, hogy jaj 23 éve csak korrupt genyákkal vagyunk körülvéve? Hát először mindenhol a szar úszik felül, lerabol, amit tud, és a majdani valahanyadik leszármazottjaikból kezd verbuválódni talán egy, az ükük mocskokságait már szégyellő csapat. Amelyik elve nem akar olyan lenni.

Igen, kinek van ennyi ideje mostanában? De a történelmet nem lehet megerőszakolni és siettetni. Ki kell Orvbánt, mint a mai kor legmérgezőbbjét bírni, hogy tudjuk, mi az, amire egyáltalán nincs szükségünk többet. Ahogy Hitlert is ki kellett borzasztó áron, de ezért törekszik német és francia a békére és nem egymást lenyomni.

Ezért abszurd, hogy Orvbánék visszanyúlnak 44-be, hisz nem tanultak semmit, ebből látszik, mi lett volna belőle, ha nem mostanában, hanem akkor születik... Ez a félelmetes.
@a szív fészkei: ja, a nevek...annyi történeti dolog van, tényleg, mi lenne, ha utálkozás ítélkezés helyett pl. megpróbálnánk megismerni magunkat és egymást? ( Errõl a galxis útikalauz jut eszembe, miszerint " történetünk kb. 2000 évvel azután kezdõdik hohy valakit felszögeztek 1 fára, mer azt találta mondani, hogy mi lenne, ha kicsit kedvesebbek lennénk egymáshoz a változatosság kedvéért?")
@a szív fészkei: ehhez hozzátennék -vita nélkűl- az akkori -mikor én kezdtem- magyar átlagéletkor 65 körűl lehetett vagy kicsit több, az afrikai meg 37...az én tapasztalatom az, hogy az immunitást megszerezni csak úgy lehet, ha az ember kiteszi magát a hatásoknak és megkapja a maláriát, meg a többi gyönyört, bemegy a tengerbe mikor "virágzik" és utána tudja milyen az és hogy B6 vitaminnal ki lehet kezelni addig úgy élsz mint a csirke amit élve basznak belel a zubogó vízbe...a szar az a túrista élete mert nincs ideje immunizálódni, és a trópusi hasmenés -3 nap alatt 15 kilót fogytam- 1 hétig tart ha szeded a megfelelő gyógyszert, ha nem akkor úgyis mindegy mert a halottvivőket ez már nem érdekli...a túrista hiába szedi a resoquin-t akkor is megkapja a maláriát de a mája tönkremegy és amikor abbahagyja akkor már késő...erre találták föl a cruiseliner-eket, oda sohasem mennék, mert minek, itthon jobban eszem és iszom ha berúgok nem néznek meg mint Jenőt a moziban, a hullámzó tenger meg hát nem az igazi amikor a 80 méter magas hullám a cruiselinert is eltakarja egy pár percre...küldtem neked ilyen képeket...igaz? szóval az ember meg akar mindent ismerni de az árát -nem pénzben- nem akarja megfizetni...űrutazások meg szafarik ahol a dzsip lassúbb mint az afrikai elefánt -az másfélszer akkora mint az indiai- és drukkolunk hogy hátha megúnja hogy mi vagyunk a bolha vagy az egér ami bosszantja és nem akar eltaposni a patája min. 85 cm átmérőjű...kis bogárka megcsíp...kérdezd Tucano-t ő is tud hercehurcát erről

brühühühühühühühü
@rodeo36: hosszu és tagolatlan... légyszi igényesebben...
jav: hangyafütty

Hisz a polgárság blabla - így kezdődne a mondatom a Mit akarsz? után.
Bocsánat az elütésekért... megyek aluszni, majd utánolvaslak Titeket.. (leciszolták a fogam és kisszé elcigázott vagyok..) Jó éjt Nektek!
@rodeo36: Figyelj, te nem érted meg, hogy nagyon keveseknek adatik meg a tucano és te élte sors: valahol gyökeret verve élni és elg időt kapni a beilleszkedésre. Mi szarosseggű turisták annyiból gazdálkodunk, amit a sor dob: néha hét nap, húsz nap és akkor valóban kurvasok három hét szaporafosás.

Igen, megfontolom, mit eszek és hol: Párizsban a halat nem aznap ettük meg, ahogy vettük, ettől megmérgeződtem, rázott a láz, kiba szarul voltam - persze mentem és jártam Párizst így is, naná, csak épp száraz kenyéren és vízen éltem, miközben az a hely a gsztronómia csúcsája. És tudod, sírtam este, hogy ez nem lehet igaz, ekkora pechet, hogy ennyi jut nekem, mikor ki tudja, hogy mehetek még egyszer?

Ha ott élnék, na zagschon: kicsit hányok, vacog a fogam, fosómasa-üzemmód, de majd lesz időm zabálni itt-ott, ha kivergődök belőle. Ám ha van egy heted, akkor minden perc drága. Vess meg, képzeld, nekem ennyi jutott a világból.

És valóban nem akarnék bogarakkal hadakozni, azt utálom itthon is. És lesz, ahová nem jutok el, esetleg direkte is - akkor ez van, gyáva vagyok. Férjem rokona élt és gyógyított évekig Dél-Amerikában és az ott szerzett betegségbe halt bele itthon fiatalon. Kösz.

Egy dél-amerikait meg lehet, hogy a paprikáskrumpli küldene a másvilágra.
@whatsoever: Jobbulj! A szó igazi értelmében egészségileg.
@a szív fészkei:
pusszantlak...igazad van...de ez nem változtat a helyzeten...átvitt értelemben is immunizálódni kell -mint ahogy brilliánsan írtad fennen- a newpolicy-hez meg a saját anyánkhoz kapitalista változatában...de nem akarjuk és a te páris-i utad a hallal a példa...azt is el lehetett volna kerűlni...

brühühühühühühü
@rodeo36: Ja, fel kellett volna falni Orvbánékat rögtön, nem hagyni, hogy megromoljanak. De ki tudta ezt? Az a hal is olyan guszta volt: tél volt, otthon is jégre tettük azonnal és mégis majdnem kinyírt... Most már tudom, egy életre megtanultam.
@a szív fészkei:
nem akarok dicsekedni, de nekem 1986 végén 87 elején -valaki akit tudtam bennfentes infói vannak- mondta van új irányzat és lefestette a mi kettőnk által jól ismert terminus technicus-okkal és akkor mondtam neki: ez a szar amit élesztővel gerjesztenek és most kellene eltaposni őket...nézett rám...tágrameredt szemmel...én: ezek a KISZ élősködői sohasem tettek semmit de kurva sokat pofáznak és csakis hátramozdítanak, és soroltam neki a neveket százával...és akkor megértett

én egy pár hét után már az óceán túloldaláról hallottam az eseményeket és 1989 3. negyedében meg mondtam: (a János Passió szavai: es ist vollbracht = elvégeztetett)

brühühühühühühühü
@rodeo36: Hát jó neked. Én ezt nem láttam előre. Azt hittem, a fiatalság eleve ártatlanság, bűntelenség, jót akarás, tisztaság.
@a szív fészkei: hisztériáztam volna? Nem. Csak szóltam, hogy ne sirassuk valaminek a hanyatlását, ami nem is volt a miénk.

"Ki kell Orvbánt, mint a mai kor legmérgezőbbjét bírni, hogy tudjuk, mi az, amire egyáltalán nincs szükségünk többet"
Ha lassan is, de alakulsz :-) Ez a lényeg: ki kell bírni. Illetve, amit még kellene: figyelni, kiismerni - és végül kihasználni a felismert gyenge pontjait.
@Veszett Fejsze: Bocs, nem rád értettem, - és ezek szerint alaposan félre is értettelek - csak arra az általános hangulatra, hogy kérem, miezmiezmi, nekünk azonnal járna a demokrácia, csudijó böcsültes politikusokkal a happység-babaság és akkor csak nyűglődünk 23 éve!

Hol voltunk mi erre az egészre szocializálva? Kaparj kurta, annyi vagy, amennyit a nullák mutatnak a bankszámládon - rokonvilág, lápvilág - ebben nőtt fel a mostani összes generáció sajna már a második százada. Ügyeskedve, kijátszva az államot, ha lehet. Mert az állam is kijátszik minket.

Amúgy egyetértek. :-)
Finom úrias megoldások a Hajógyári szigeten. www.blikk.hu/blikk_aktualis/igy-talaltak-meg-a-hajogyarin-megolt-fiut-2100711 Mariskáért börtön jár nagy keresztényi szigor alapján, de ott mehetett a drogbiznicelés zavartalanul. Illetve ha bezavart volna valaki, akkor etették vele a halakat.
Csancit is elnyomták, mint egy csikket, kulturálisan. Most néztem mg a videjót, anyám, borogass!
@aritus:

Ilyenkor azért megrémülök, mennyire kretén országban élünk. Tejóisten :-D

A jobboldal dogmákhoz ragaszkodó sötét, humortalan és a végtelenségig demagóg látszat tekintélyelvűsége olyan valami amit kezelni kéne. Nem két sallerral mert azt megérti, hanem valami új felvilágosodással.
@Éhes_ló:

Hoppá, fejlődőképes vagy!
Ezt igazán nem bántásdiból írom, hidd el, sőt: örömmel tölt el a tudat, miszerint eddigi bejegyzéseim elindítottak benned valamit, amit vitaképesnek tartok, s amire immár örömmel (s nem unottan ásítva) válaszolok is.

Előrebocsátom, hosszú lesztek.

"az, hogy az emberi társadalom világát Asimov robotikai alaptörvényeivel próbálod modellezni nem vall kifinomult gondolkodásra.
A társadalom összetettebb rendszer, mint maga az ember, vagy az azt leképezni próbáló scifi robot.

Nincs valami kifinomult gondolkodásom, mi?
Hja, már a tervezőm is mondta, folyton ezzel jön.

Te viszont nem értetted meg az eredeti kommentemet, s leginkább a robotika példát meg kódoltad mellé - ez ugyanis nem a demokráciát volt hivatva modellezni, hanem a szabályrendszert - mondhatni nem a hardvert, hanem a szoftvert.
Mindez csak egy példa volt arra a gondolatsorra, amit te vezettél elő a liberálisok demokráciahasználatával kapcsolatban.

Hogy hol az összefüggés?

A robotika 1. törvénye valós törvény, ami kimondja, hogy a robot nem árthat az embernek.
Asimov az Alapítvány-regényfolyamban olyan problémát generál, amitől a robot rájön, hogy az 1. törvény nem minden esetben okozza az ember végső érdekét. Felismerteti vele, hogy van egy 0. törvény, amit az emberiség védelmére alkot - lefordítva: megölhet-e egy robot egy embert, ha ezzel az emberiséget menti meg? - Ugye nem, mert ez ütközik az első törvénnyel - ezért alkotta meg a 0. törvényt, hogy ne okozzon a robotnak syntax error-t, ha embert öl.

Mindez egy liberálisra vetítve: ugye egy liberális gondolkodású minden nézet, minden emberi vélemény szabadságát vallja.

Idézlek:
"Majd ha mindenki jobbikos lesz, kitaláltok rá valami jó kis mocskos trükköt, miért nem ér a demokratikus döntés.
Már megmutattátok párszor mit értek, mint "demokraták" én leginkább az öreg joszip ejrópára szabadításáért kedvelek benneteket.
Ekkor megmutattátok mit ér valójában a liberális demokráciátok. "

Erre a gondolatiságra reflektál a robotika o. törvénye. Van ugyanis az a helyzet, amikor egy liberális nem érthet egyet a nézetek korlátlan szabadságával és a demokrácia sem lehet korlátlanul legitim - erre hoztam fel példaként Hitler hatalmi útját (azóta mások is megtették ezt e blogon), hiszen nézetei legitim lettek hatalmi tényezők, s mégis, mi lett a vége.
Talán jobban járt volna az emberiség, ha Hitlert, nem tekinti legitim vezetőnek.

Egy igazi demokrata (akinek nem feltétlenül kell liberálisnak lennie, ez fontos kiegészítés) nem nézheti tétlenül, hogy egy szélsőséges párt/erő komoly tényezővé váljon - be kell, hogy kapcsoljon nála a kvázi 0. törvény, hogy mentse - ne az egyént, hanem a társadalmat.

Talán most már látod, miért citáltam ide Asimovot.
Megjegyzem, az általa kreált 4 robotika törvény közül a nulladik az utolsó, tehát ő is később ismerteti fel a robottal, hogy az egyénen a társadalom túlmutat.
Asimov egy kiemelkedően HUMANISTA szerző, sci-fi író (mellesleg biokémikus doktor), aki nagyon jól és igen kifinomultan(!) ismeri fel (és ülteti át regényeibe) a társadalmi problémákat.

Még most is úgy érzed, hogy ebben (a kettő párhuzamba állítása) nincs semmi kifinomultság?

Írsz még a Tízparancsolatról, mint emberi alaptörvényről.

Ezzel nekem csak egy bajom van: a hazugsággal összefüggésben csak azt írja, hogy ne tégy felebarátod ellen hamis tanúbizonyságot. Ez egy speciális eset, mert nem azt írja, hogy ne hazudj, hanem a hazugságnak csak az egyik spéci esetét nevesíti.
Manapság viszont pont hazugságból van sok, szinte sporttá vált, még politikai szinten is.
Ez baj, jobbról is, balról is.

"A demokrácia egy a társadalmi berendezkedések sorában és messze nem hiba nélkül való."

Ezt első reagálásomban én is megfogalmaztam.

"Inkább kivétel a történelem évezredei során, mint bevált gyakorlat.
Nem gondolnám, hogy mindenek felett álló lenne. "

Kivétel, de a demokrácia az eddigi legjobb kivétel. Perpill mindenek felett áll - azokban az országokban, ahol általános a jólét, általában demokrácia van. Csendben írom, nálunk jólét, és lassan demokrácia sincs.

"Roosvelt és churchill sem gondolta és csont nélkül eladtak százmilliónyi szerencsétlent joszif kényére-kedvére.
Ettől még éppen jól aludtak a választóikkal együtt."

Mások is leírták már itt: ők (leginkább Sztalin) nyertek egy háborút - Hitler ellen. A szovjetek valami egészen elképesztő áldozatokat hoztak (pl. Leningrád), ami uygan honvédő volt, de utána egészen Berlinig kergették a fritzeket - mindeközben mit tettünk mi, magyarok, hm?
Ez azért eléggé színezi ezt a képet, igaz?

De azért állítsunk szobrot bátran Horthynak, igaz? Ész megáll, komolyan.

"Tehát a demokráciád nem ér semmit.
Azok érnek valamit, akik azt emberi-gazdasági tartalommal feltöltik és attól lesz jó ha azok akik teszik, jól teszik.
Ha meg nem, akkor sza.t sem ér.
Pont mint a mi 22 évünk."

Kérdés:
Kádár jobb volt? Ugye, hogy nem. (Egyébként: van, amiben jobb volt - na, azt kellett volna átmenteni, de sajnos nem azt mentettük át.

Szart sem ér a 22 évünk? Ez azért túlzás, de az kétségtelen, hogy nem az történt, amit vártunk - be lettünk csapva, méghozzá nagyon (ebben pont a most regnáló miniszterlnöknek is vannak elévülhetetlen érdemei).

S miután legutóbb, 2010-ben a választók szintén be lettek csapva, a demokráciánk tartalommal feltöltődése most sem működik - sőt, pont bontódni látszik az a kevés is, amit elértünk...

Bízom benne, hogy nem a Jobbik lesz az erő, akinek a nép feltöltést és kiutat várva bizalmat szavaz - nekünk még sose tett jót, ha a szélsőségek kerültek közel a hatalomhoz. ezúttal se lenne az.
@a szív fészkei:
látod ebben megint tépvedtél, és mibe került ez neked is...az ifjúság nem romlatlan sőt...Kipling: Riki Tiki Tévi: a momgúz bölcsessége: a fekete kobra a tojásból kipattanva ugyanolyan halálos mint az öreg, össze kell roppantani még a tojásban, utána jön az anyja

kár, hogy te dolgoztál az ifjúsággal mint tömeggel...a sok kis kígyóját nekijjek

te azt mondod ismered a saját gyerekeidet? hát ha felnevelted őket akkor tudod a "gyengéiket" is (azok a gyengék sajna valahol kurva előnyösek, lásd a mai IKSZ-eseket Nagaina gyermekei)

brühühühühühühü
@Zébácsi:
magyarázd már meg mi a lényegi különbség -ma!- a softwear és a hardwear között...

és a társadalmi vetületében?

brühühühühühü
@rodeo36:
kimaradt egy "nem" nem dolgoztál...kapkodok

brühühühühühü
index.hu/belfold/2012/08/07/ujbaloldali_polus_az_lmp-korul/

Csigó cikkeit olvasva néha azt éreztem, erős tévedésben leledzik, és a statisztikái inkább a reményeit tükrözik, mint a valóságot.
Mindenesetre nem csodálkoznék, ha egy év múlva már nem létezne a mai formában ismert LMP...
@aritus:
"Pártját támogató százezreket eszemben sincs lebecsülni, sőt, írásaimmal és nyilatkozataimmal mind azon vagyok, hogy meggyőzzem őket: legyenek óvatosak! Ne bízzák jövőjüket gyűlöletkeltő hamis ígéretekre, szembefordító politikai demagógiára, mert az nem csak a magyar zsidóságnak, hanem az egész magyar nemzetnek jelentene katasztrófát."

a többi is ragyogó, de ezzel lecsapta a fideszt is meg a dzsobbikot is: divide et impera

brühühühühühü
@Fabius:
"Nem két sallerral mert azt megérti, hanem valami új felvilágosodással."

Attol tartok a regi klasszikusra kell hagyatkoznunk:
" Az ellenforradalmar, nyilas, fasiszta bandat... utni KELL."

Az egeszben az a vicc, hogy a nagy Fulke(ellen)forradalmar szamara epp mi vagyunk az ellenforradalmarok...
@Zébácsi:
én magamnak megmagyaráztam...a tiedre vagyok kíváncsi de hát ha titok akkor titok...ne ülj rá megbökheti a...

és akkor hová teszik a "jövedelmed"-et

brühühühühühühü
Többször elhangzott már itt, hogy lehetne Magyarország királyság. Hosszú vívódás után elhatároztam, hogy feladom közismerten köztársasági eszméimet, ha ő lesz a király:
www.facebook.com/photo.php?fbid=269735369794222&set=a.219095161524910.36154.218774531556973&type=1&theater
@rodeo36:

Szóval neked megvan, tehát gondolkodtál rajta? Mondjuk, ez nem lep meg.

Nem titok, dehogyis.
A hardver a demokrácia, mint intézményi keret. A szoftver a mód, ahogyan ezt létrehozzuk, alakítjuk, megéljük. A keretet kitöltő tartalom.
@tucano:
é o Oloddumare? ou San Judas de Maccabeo?

estou accordado

à benção
@Zébácsi:

tapasztalatom szerint a "kettő" nem választható szét...nem olyan a viszonyuk mint Beethoven Op 31./a és a Steinway zongora

teljesen komplex...hol tudod szétválogatni ezeket egy adott emberben?

brühühühühühühü
@tucano:

Ki ő? Brazil?
Tényleg érekelne a sztori, miért pont őrá cseréljük bakfis kis demokráciánkat....

/az én nyünyükém: Polgár Judit for President!/
@rodeo36:

Nem is akartam szétválasztani, és nem (csak) az egyén szintjén jelenik ez meg feltétlenül.

Libeális gondokodó vallja, hogy mindenki szavazhasson. Látens diktátort éltető tömeg (is) szavaz, látens diktátor nagy arányban győz. Látens diktátor nagy erővel bontja a demokráciát - azé a liberálisét is, aki meggyőződésből vallotta, hogy mindenki joga, hogy szavazhassék.

A szoftver (demokráciafelfogás), megakaszthatja a hardvert.

Ez a problémakör, de szerintem ismert.
@Zébácsi:
Beethoven Op 31/2-3. tétel...nem véletlenűl írtam ide

www.youtube.com/watch?v=LfjD-DQ5REk

és nem brühühühühühü

mert forradalom van
@a szív fészkei:
nézd ezt a 4000 éves arcot és a szemeit a végtelen -ből jött elő és ott is maradt csak mi vagyunk végesek

cisz moll

www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=oqSulR9Fymg&NR=1

nem küldtem privátban mert akarom, mások is ébredjenek... vad éji álmok megvalósulása

és semmi brühühühühühü
@Zébácsi:
mikor?

www.youtube.com/watch?v=fr8lZeyD9OU

értsd meg teljességében és rágódj rajta
@rodeo36: @Zébácsi:
Nem, etióp:)
Hailê Selassiê: a Négus vagy Sion oroszlánja
www.youtube.com/watch?v=Q_QFw2Djw6s
Megérdemelnénk egyszer egy Peace and Love korszakot az idiótábbnál idiótább rendszerek között.
@aritus:

gondolataim, ahogy itt következnek:

www.youtube.com/watch?v=snTuGhEUpTs

semmi brühühühü

de igaz...majd mondjál róla valamit
@tucano:

figyeld a lassú tétel "könnytörőit" amikor a Világegyetem egyszercsak megérti önmagát és visszakacsint a tükörbe...össze kell zúzni azt ami nekünk nem való és elsiratva ordítozva belerohanni a jövőbe...

www.youtube.com/watch?v=mzDgkMCxC5o&feature=related
@tucano: és hozzáadva: ne próbáld meg más hangnemben csak G dúr ban lehetséges elmondani...mert az olyan
@a szív fészkei: "Jézus csinált volna gyereket Szűz Máriának, aki az anyukája?? Csak épp buziként nem tudott? De érdekes egy nézeteid vannak. Ezt melyik rováskörben tanítják"

No ez azért nem is olyan lehetetlen, miután Isten teremté Ádámot és Évát, kettejük gyermekeivel jól kibaszva, miután ők már csak kizárólag vérfertőzés révén tudtak egymással ill.szüleikkel szexuális kapcsolatot létesíteni,
akár örömszerzési, akár szaporodási céllal!
Ezek után az emberiség a kezdetektől fogva KORCS, így az egyes vallási közösségeken belüli "beltenyésztettség" ill. Jézus homoszexualitása is okafogyottá vált!
Ahogy @Zébácsi mondaná:"érzem az erő fogyását"(elnézést ha pontatlanul idéztem)
@Zébácsi: Elbeszélünk egymás mellett és nem előzmény nélkül.
Nincs sem 1. sem 0. törvény Asimovon túl és végképp nincs egy demokráciában jogosultsága senkinek, hogy valamely politkai irányzatot, melydemokratikus többséget nyert kipusztítson, kitagadjon csak mert a saját különbejáratú 0. törvénye szerint azt hiszi, hogy a demokratikus többségi akaratot felülírhatja.
Amikor ez megtörténik, az nem demokrácia.

Ez történt velünk is. Veled szemben én nem hitlerről írtam, hanem a negációiról.
Arról írtam, annak ellenére szabadították ejrópára a gonosztevő társai őket, hogy addigra már több embert öltek meg, pusztítottak el, zártak börtönbe, deportáltak válogatottan aljas módszerekkel, mint amit ez után hitler és követői valaha is képesek voltak. És még ráhúzhattak a gonosztevők jóvoltából 45 évet, sőt még ma is gyilkolnak számos helyen.

Ez az az "ősbűn" ami ejrópát máig mérgezi és ami a mi sorsunkat is alapvetően meghatározza.
(A te fogalomhasználatod szerint a 0. törvény szerint egyet elpusztítottak, egyet pedig ezzel rászabadítottak a világra, ahelyett, hogy mindkettőt elpusztították volna, vagy hagyták volna, hogy egymás pusztítsák el.)

Ebből fakad az antifasizmus teljes hiteltelensége és egyúttal az antikommunizmus hiánya, a totális történelmi félrenézés egy tömeggyilkos rendszerrel és tetteseivel kapcsolatban.
Ettől hiteltelen bárki, aki jobbra zár, balra nem.
Ez pedig a hazai jobboldal, baloldal, a jobbik és a horthy rendszer kapcsán sem hagyható figyelmen kívül.
@Zébácsi: Azért ez érdekes- vitapartnered oroszok miatt haragszik a Jaltában erről megegyezett nyugatiakra - adok-kapok, hiszen valamit valamiért érvényes a politikában is - , de most boldogan rohanna az egész jobboldal Putyin szárnyacskái alá, bele a keleti szélbe de szügyig.
Csak hogy ne kelljen a demokrácia nyűgét - hisz gyakran figyelmeztetnek a nyugatiak, hogy ácsi, diktatúraszagot érzünk! - elviselni és lehessen azért egy soft sztálini rendszert kialakítania Orvbánnak. Ahol ő a mindent szívén viselő, mindent jobban tudó (de semmit sem értő) Apácskánk, tőle függ minden jó és rossz, csak a hangulata szabhatja meg az ország menetét.
Egyelőre fű alatt, Patyomkin faluként megtartva némi cafrangot, hogy kicsit elcsituljon a kritika és adják már végre a zsét - de ahogy Sólyom is mondta, a lényeget (a fékeket a túlhatalom ellen) már elbontva készíteni elő a teljes hatalomátvételt.

Ha olyan szörnyű volt az orosz rabiga, akkor minek mennek vissza oda, abba felfogásba? Miért lázítanak a legfejlettebb és máig legprosperálóbb/boldogabb országok ellen folyton?
Katyvasz van.
@Éhes_ló:

"Nincs sem 1. sem 0. törvény Asimovon túl és végképp nincs egy demokráciában jogosultsága senkinek, hogy valamely politkai irányzatot, melydemokratikus többséget nyert kipusztítson, kitagadjon csak mert a saját különbejáratú 0. törvénye szerint azt hiszi, hogy a demokratikus többségi akaratot felülírhatja.
Amikor ez megtörténik, az nem demokrácia."

Tényleg elbeszélünk, mert Asimov csak egy példa - amit alaposan félreértettél.

Érted, példa, amit nem önmagában "húztam rá" a demokráciára, csak példa volt arra, hogy egy liberélis sem örülhet (érvrendszere szerint elviekben) minden szavazatnak, mert lehet, hogy van olyan szavazat, ami szélsőséget támogat (ezt arra reflektálva írtam, hogy a liberálsiokat ekézted, hogy a Jobbik kapcsán hová párolog híres szabadelvűségük).

Mint ahogyan egy robotnak is felül kell bírálnia az 1. törvényt (nem bánthat embert), hogy az emberiséget védhesse - a libverálisnak is felülkell bírálnia az egyénra vonatkozó szabadelvűségét, hogy a társadalom szabadságát helyezze előtérbe.

Szó nincs itt arról, hogy bárki is kipusztítson bárkit és bármit.

Amit pedig kommented többi részében feszegetsz (I. világháború lezárása), arra kevés itt a hely, hogy érdemben válaszoljak.
Csak annyit, hogy bár a szovjet rezsim valóban sok embert tett gallyra, de náluk több embert senki sem áldozott fel amiatt, hogy Hitlertől a világ megszabaduljék.

Másrészt, talán még nem volt egy hónap béke a Földön, mióta az emberiség létezik.
@Zébácsi: összekevered a háborús veszteségeket a diktatúra által legyilkoltakkal.
Gyakori eset a kettőt összemaszatolni.
1939 előtt nem volt háború, mégis tízmilliókat őltek meg és deportáltak addigra lenin és joszip vezetésével.
Velük állt össze a "liberális" "demokrácia" és adott a ketükre sok százmillió embert, 50+ évre.

Ennek semmi köze nincs sem a liberalizmushoz, sem a demokráciához.
Ez egy példátlan aljasság, melyben ejrópa mai állapota fogant és ami máig hat rá.
@a szív fészkei:

Éhes _ló azt kérte számon, hogy hová tűnik a Jobbik kapcsán a híres liberalizmus.

Próbáltam (több részletben) kifinomult, teljesen más területről való példát hozni arra, hogy a dolgok néha összetettebbek. A liberalizmus sem lehet végtelen. Mint ahogyan a világegyetem sem az.

A liberális egyén elvileg minden szavazónak lehetőséget ad arra, hogy szavazzon - ez az ideológia egyik alapja.
De ez nem tökéletes ideológia, s ilyen nincs.

Egy liberális sem helyezheti az egyént a társdalom egészének érdeke elé azzal, hogy szélsőséges nézeteket vallókat támogat.
Erre volt példa Hitler is - hiszen ő is demokratikus úton lett megválasztva - s mi lett a vége?

Egy robot nem ölhet embert - mondja az első törvény.
De mit tegyen, ha az egész emberiség sorsa forog kockán - mondjuk egy ember gonosztevése miatt? Akkor ölhet? Erre jött elő a nulladik törvény, ami nincs benne a robot alapprogramozásában, ami feloldja a robotot az alól, hogy megszegi az első törvényt.

Ugyanez a metódus - a többség érdeke - menti fel a liberálist/humáénus szavazót az alól, hogy minden esetben az egény szabadságát védje (akár a szélsőségs szavazóét).

Csak ennyi lett volna a lényeg, de végül rétes lett, sajnos. Túlbeszéltem. Bocsánat.
@Éhes_ló:

Én nem erről beszéltem és nem mostam össze semmit.

Lenin, de főképp Joszif Sztalin ámokfutása tény.
A II. világháborúban elesett (szovjet katonák) száma szintén tény.
Sztálin nélkül Hitlert nem tudták volna legyőzni, vagy csak sokkal több emberáldozat árán.

Amit te itt felrósz a liberalista világnak, az már a liberalizmus megjelénse előtt is tény volt - ti: hogy a nyugati világ gyarmotosít és az erőforrások miatt háborút vív.
A ma ismert legnagyobb liberlista ország (USA), ha nem tenné ezt, elég drágán tankolnád az autódat.

Sajnálom, hogy nem érted.
@sulcus:

:-), zavart érzek az erőben - pontosan. De nem saját, lopkovitz.

Az eredeti Yoda volt, a Millnium Falcon fedélzetén, miközben Luke a fénykarddal gyakorolt (ekkor robbantotta fel Vader Leia hercegnő szülőbolygóját a Félkész-Halálcsillagról).

A Bibliáról pedig inkább ne is beszéljünk.
@Zébácsi: én értelek, sajnos túl jól is. A segéded megfogalmazta miben ál a liberalizmusotok lényege.

Ellenben nincs válaszod a fő kérdésemre a 0. törvény analógiájára.
A két gonosz közül miért azt választották, amelyik addigra már sokmilliomodik áldozatán volt túl?
Mitől kóser nekik (nektek) a kommunizmus máig akár ejrópai pártként, maoista funkciként főfejesnek és mitől nem az a másik förtelem, vagy annak híve?

Miért ez a kettős mérce?
A kérdés költői volt.
Mindenki tudhatja miért.
@Éhes_ló:

Tegyük helyre újra: nincs miért többesszámot használni.

Nincs segédem. Olyan van, hogy valaki hasonlóan vélekedik, mint én, de ezt saját elhatározásából és nem holmi pozitív értelemben vett cinkosságból teszi.

Zébácsi a saját véleményét írja, mint bárki más, aki ezen a nyilvános és szabad blogon teszi ezt.

Talán érted, kezded felfogni. Örülök. Egyébként van válaszom a nulladik törvényre:

Minden szélsőség esetében hasonló a szitu: akár szélső jobbról, akár szélső balról beszélünk.
Írtam, egy liberális nem örülhet annak, ha a társadalom szempontjából bruttó negatív eredmény születik. A teljes spektrum mindkét végét vágja le szabadelvűségéről. Sem egy Hitler, sem egy Sztalin, sem pedig egy szélsőjobbos, antiszemita, kisebbséggyülőlő párt nem férhet bele az egyént érintő szabadelvűségébe - a társadalom kárára.

Példa jön, kéretik nem félreérteni:
A robot (kezében lézerpisztoly) előtt egy ember van, aki épp egy piros gombot (bomba távirányítója) készül megnyomni. Az első törvény nem engedi, hogy a robot megölje az embert, de a nulladik törvény feloldó hatása miatt ezt már megteheti, mentesül az 1. törvény hatálya alól.
A robot _nem_azt_fogja_nézni, hogy az az ember szélsőjobbos, avagy szélső balos, hanem csak azt, hogy épp az emberiség ellen készül valamit tenni. Tehát lő - de nem ideológiai alapon.

Visszatérve a kettős mércére:
Nincs kettősmérce. Szélsőség van.

Ha visszaolvasol, akkor azt is írtam, hgy a demokrácia sem tökéletes. A II. világháború utáni helyzet ismert: hidegháború. Európa kettészakadt, amit felfoghatunk úgy, hogy a fejlett demokratikus nyugat odadobott bennünket koncnak, demarkációs határországgá lettünk. (Ez persze nem igaz teljesen, mert 45 után még volt esély itthon a demokratikus berendezkedésre).

Két gonosz? Azok az európai nagyhatalmak, akik végigrabolták a világot (lásd: tordesillas), ugyanazt akarták, amit az oroszok: viszonylagos békét saját országaikban (plusz a hatalmat), és hozzáférést a termelőforrásokhoz. Mindig erről szól a világ, a hatalomról. NINCS tökéletes berendezkedés és nincs abszolút igazság. Erre a radikális eszmék sem adank jó választ - pláne azok nem.

Ha nincs Hitler, akkor eljött volna a pillanat, amikor nyugat és Sztalin csap össze. De jött Hitler, és Sztalin segített abban, hogy ne legyen.

Kérdezem: mit kellett volna Jaltaban az antantnak tennie, milyen politika mellett kellett volna tárgyalnia?

Azt hiszem, ez bonyolult kérdés, okos történészek hada sem jut vele dűlőre.
@Zébácsi:

Egy liberálisnak kutya kötelessége megvédeni az egyén és a társadalom szabadságát, jogait, méltóságát a vérszomjas alakoktól. Az áldozat hibáztatásának tipikus esete, amikor az agresszor követeli magának a jogot az agresszióra.

Gyakran találkozom jobberek részéről azzal, hogy egy liberálisnak el kell tűrnie minden sértést és mocskolódást szó nélkül. Frászt. Szólásszabadság van, de attól még jól pofán csaphatom a kocsmában, ha belém köt. A jogok gyakorlásával következmények is járnak.
kepviselofunky.blog.hu/2012/08/07/mar_megint_a_zsidok_jartak_jol?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2012_08_07&utm_campaign=index

Kérem a liciteket. Mennyi tartozása van a turuléknak, hogy csak így kisétált a pártigazgató úr? Vajon mennyire lakták le az elmúlt időszakban a céget, hogy ily könnyű a szakítás. Mert egy stabil, jövedelmező cégből még egy turbómadzsar se száll ki, akkor se ha a turul madár akarja elragadni.
Szóval, mennyit fog bukni szegedi a bolton?
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:

Nem egy rentábilis miújság ez a biznisz. Idén a boltot is bezárták a Móriczon, csak webshop van:

turulbolt.hu/

Ezek szerint nincs túl nagy tolongás a radikális/széljobber relikviákkal fölvértezett ruházatért.
@Fabius: Hát, hiába, a magyar paraszt furfangos eszén, még a zsidók se járnak túl. Fogadjunk, hogy az igazhitűek már alagúton hordják levédiába a vízet.:D
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:

Még, hogy alagúton, de újrahasznosított turul pólóból varrt tömlőkben :-D
@Fabius: :D Igen, az madzsaroschabb. :D
De kár, hogy a kínai pólók vízáteresztése elég nagy....:D
@Zébácsi: Ja nácikat meg kell érteni, hagyni kibontakozni, hiszen a libsinek ez kötelessége. Noha ugye Voltaire nem mondta azt, amit neki tulajdonítanak, hogy életem árán is blablabla,- csak egy túlhevült asszonyka értelmezte így.

Nácik ugyanakkor kurvára nem akarnák, hogy bárki bármit csinálhasson és mondhasson - egy ésszerű határig persze az én szabadságom a te orrodig ér-alapon - , hanem csakis azt, amit a Vezérürü nyekeg a tömeget hergelve, gyűlöletre uszítva ,kötelezően kiróva mindenkire.

Tehát 22-es csapdája: ahogy a libsik hagyják, hogy elterjedjenek a nácik, mert virágozzék ezer - poshadt láp - virág ugyebár, abban a percben, ha fölénybe kerülnek, már volt-nincs libsi a parttalan megengedésével... Maga szabadítja a magára és a társadalomra a gyilkosait a nagy elfogadásával.

Szóval a békára rámászó és vele a tavat átúszó skorpió szituja elevenedik meg: átviszi a béka azt a dögöt, ami persze az utolsó percben azért csak halálra sebzi a neki szívességet tévőt: hát hiszen a skorpió mást nem tehet, ölni van a világon.
@Fabius: Tényleg, a József Attila utcában, közel a Hercegprímáshoz volt egy Szittyabót, már mintha ez sem lenne meg...Pedig még Tahitótfalu is turulul van kiírva, vazze, örülhet a sok hülye külföldi.

Hát ennyit ér a hazafiúság emberek??

JA utaztam a bilikéken: hát nem rossz, kényelmes is, plusz olyan klímát nyomat, hogy lefagyott a vesém helyből - de elég kis secondos, kopott, karcolt. Vitézynek, a Csattogós Lepke lovagjának nem fusssa kicsit kipofozni?
@Husz_János_Puszita: Kösz, de aki ezt nem akarja gyakorolni, az úgysem érti. Nekik jár a korlátlan szabadság, minden jog, amit ők nem akarnak egy csomó embernek ilyet megadni, sőt el is tünetnék azokat a színről.

Sztálin azért nem rohanta le egész Európát laza pár év alatt. Lenin épp békét akart már a háború után, nem további annektálást. Hitler meg végig tombolta Európát, bombázta Angliát és ment volna végig a világon a japánokkal, ha hagyják neki.

Aki szerint ez a kisebb rossz, élt volna alatta megvetett csicskaként, amíg élni hagyják hasznossága szerint kimérve az életét. Az ilyen hülyék mindig azt hiszik, hogy ők egyenrangúak lettek volna ebben a felállásban a diadalmas árjákkal a Birodalomban. Pedig kurvára nem. Sőt.

Sztálin paranoája nagyon sok mindenkit kiirtott, de nem olyan szisztematikusan és elkerülhetetlenül csecsemőtől az aggig, ahogy a nácik gyakorolták és véghez vitték ezt.
A világ úgy ítélete meg, hogy ez a kisebbik rossz. Akinek ez nem tecc, masírozzon Wermachtos tökfödőben, rendezzen Vér és Becsület Napján masírkát és zokogja teli a párnáját, hogy nem ez a világ van mindenhol. A németek sem akarják már ezt a rémálmot.

De a sok fotelnáci most már épp ezért a németeket támadja,- mert azok dmomkráciát óhajtanak - és menne a ruszkikhoz Putyin cárt élvezni. Nekik mindegy kitől, csak ERŐt láthassanak és elnyomást. Ez Orvbán fancsapata. Grat.
@a szív fészkei: +1
Csak kifelejtetted a palesztin seggnyalást.
(az ellenségem ellensége a barátom,irtsuk együtt a zsidót),aztán ök is mennének a levesbe.
'csúnyaságot amit a zsidókra összehordott'
> csúnyaságot, amit a zsidókról összehordott.
Sajnos nem sikerült teljesen a beépítés, lelepleződött. Kár érte.
süti beállítások módosítása