Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: rtl.hu/belfold/2024/03/28/osvath-zsolt-hajdu-peter-varga-judit-hangfelvetel?utm_source=hirkereso-h... (2024.03.29. 09:37) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.08.04. 05:27 Fabius

326 év után ismét török gyarmat leszünk

Címkék: gazdaság fidesz törökország azerbajdzsán államkötvény

Summáját írom - kezdhetném, mint Tinódi, ha volna itt valami győzelem féle. De nincs. Helyette ötlet van, olyan igazi Kusza Szemes: miután már annyi mindenkinek tartozunk forinttal, dollárral, euróval, mi lenne, ha ezentúl lírával és manattal is tartoznánk? Ha utóbbi idegenül hangzik elárulom, a manat az azeriek pénze. Náluk és a törököknél tervezünk államkötvényt kibocsátani, mert nekik eddig még nem tartoztunk. Lefordítva a békemenetben beszélt újfideszre ez annyit tesz: 326 év után ismét török gyarmat leszünk. 

orbán-államkamat.gif

1686 szeptember másodikán Lotaringiai Károly, Miksa Emánuel és Badeni Lajos őrgróf csapatai visszafoglalták Buda várát a töröktől. Ha előre látják fényes jövőnket lehet visszafordulnak, és hagyják a francba az egészet. Új idők jönnek új Szapolyaival, ezekért ontsunk vért? Ez a mi Szapolyai Orbánunk meg már csak ilyen. A kusza szája egyik felével arról sopánkodik, hogy tulajdonképpen a piacról finanszírozott államkötvényeket jó alaposan beszoptuk, százmilliárdban mérhető a kamatfelár amit feleslegesen fizettünk ki mióta az IMF-et hősiesen elzavarták. Két év kellett annak a mateknak a felismeréséhez, hogy a minden 100 euróra fizetett 104 kevesebb, mint a 109-110. Államadósság elleni harc, mi? Unortodox módra. De a Hogyan Kúrjuk El Még Jobban A Következő Két Évben Terv szerves része ezek szerint, hogy ezt a hagyományt folytatni kell akkor is, mikor az IMF -et nagy keservesen visszacsalogattuk, és a szerződés hatására képződő megtakarítást fejben már el is költötték a 300 milliárdos munkahelyvédelmi akciótervre

 A kusza szája másik felével meg vonuljunk be a török kötvénypiacra, mondja - mert az utóbbi időben nagyon megerősödött, tehát van ott pénz - és bocsássunk ki líra alapon államkötvényt a török befektetőknek. A hiba megint ott van, hogy a török befektető a saját államától 7-8% hozamot kap jelenleg a török államkötvény után, amire nyilván rá kell ígérni. Ezzel pedig hipp hopp ismét ott vagyunk a 9-10% hozam környékén, amitől úgy szabadulnánk Orbán szájának másik fele szerint. Szakértők szerint létezhet(ne) egyedi megállapodás az alacsonyabb kamatról, de Orbánt és szokásait ismerve ez kizárható. Mostanában kólagyártól termálfürdőig mindent személyesen avat föl, lassan egy panelprogramos hőszigetelést és társasházi ablakcserét is, így ha volna ilyen megállapodás akkor legalább Pilisborosjenőre az Egri csillagok díszletbe kimennek fényképezkedni, ahol a török nagykövetnek átadja Jumurdzsák megtalált köves gyűrűjét jelképesen. De semmi. Egy hang se. Egy kép se. Csak a csönd, ami ekkora győzelem esetén kizárt. 

Az azeri kötvénypiac még ennél is érdekesebb, mert az meg nincs. Legalábbis egy szakértő így fogalmazott: "nem csak nem ismer, nem is lát ilyet." Érdekes nem? Pionírok leszünk Azerbajdzsánban, az idegen államkötvények pionírjai. Egy olyan helyen, ahol vagy tudják mire jó ez, vagy nem. Érdekelne az is, hogy a világviszonylatban is kockázatos magyar államkötvény vásárlásra vajon mivel akarják rávenni az egyszeri azeri befektetőket? Úgy különösen, hogy az azeri befektetők gázban utaznak, és az európai terjeszkedésre a napokban zöld utat kaptak a Nabucco West-től. Vagyis valami olyat kell ígérni nekik, amivel a földgáz beruházás megtérülésére is rá lehet licitálni. Ez mi lehet? Három déli megye?

Akár hogy is, érdekes kísérlet lesz ez megint, ráadásul a prognózisok és a józan ész szerint is ráfizetünk újra az unortodox kötvénykibocsátásra. De a mi kormányunk ezt szereti: a százmilliárdos megtakarítás helyett ennek felesleges elherdálását, és a néppel való megfizettetését. Sebaj, még jövőre egyszer el lehet játszani, hogy megadóztatják mondjuk a...a...a...a...nem tudom mit lehetne még, hisz sárga csekktől hamburgeren keresztül telefonpercdíjig már minden halálra van adóztatva, de a lényeg úgyis az, hogy Giró Szász András szájával belehazudhassanak a pofánkba: minket követ Európa

Aztán jön 14' és úgyis menni kell. 

 

257 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr554694992

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mennyit kell még aludni a Fidesz-kormány leváltásáig? 2012.08.04. 10:52:51

Hány nap múlva váltunk kormányt? Ha 2014. április 6-án lesz a választás, akkor szeptember elsejétől már csak ötszáznyolcvankettőt kell addig aludni. Ezt a kis időt már fél lábon állva, sőt akár fejen állva, sőt akár fejen aludva is ki lehet bírni, nem ...

Trackback: Matolcsy György életrajza 2012.08.04. 10:51:50

Unortodox gazdaságpolitikusunk soha nem dolgozott a versenyszférában, ám MSZMP-s és “demokrata” múltja alatt is sokat igazgatott, elnökölt, kurátorkodott. Hogyan irányíthatja egy ország gazdaságát az, akinek egyetlen nap munkatapasztalata s...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

és...há'csakkiszala't a számon: a kurvaannyát...

1686 szeptember másodikán Lotaringiai Károly, Miksa Emánuel és Badeni Lajos őrgróf csapatai visszafoglalták Buda várát a töröktől. Ha előre látják fényes jövőnket lehet visszafordulnak, és hagyják a francba az egészet. Új idők jönnek új Szapolyaival, ezekért ontsunk vért? Ez a mi Szapolyai Orbánunk meg már csak ilyen.

a kép Fabius meg olyan, hogy a könnyeimtől nem látom mit írok és rengek mint a tenger tsunamikor a röhögéstől...még jó hogy van kis Mount Gay rumom kéznél...

ezekhez már nemzetközi orvoskonzilium sem elég...nem merek semmit javasolni mert @aritus rámordít, hogy snassz vagyok...én meg összerezzenek

brühühühühühühü

várom a droid áradatot ezt most felbasszák főcímnek és akkor invázió

majd @szívem tartya űket szóval én nem bírom...mert hasmenést kapok tőlük

szóval el lehet kántálni Mephistó-val az:

eladó az egész világ, aranyborjú fennen trónol...

megjegyzésem millen bidesch?
még tavaly kóvályogtam az abdulrahman emlékmű felé, oszt mikor harsány röhögést hallottam, aszt hittem halucinálok.
Hát ha véletlenül ez a hír elsikkadt volna az éterben, akkor azt hiszem így már nem fog. :-)
Egyébiránt nem tudom mi jöhet még ebben az országban... Mostanra valóban eljutottam arra a szintre, hogy elképzelésem sincs, mert olyasmiket csinál ez a kormány amire még álom szinten sem gondoltunk...
Még annyit, hogy Vikktor! Felfogtuk már, hogy a nyugatot utálni kell! Tényleg! Úgyhogy megállhatsz. Csak még addig tedd meg ezt amíg az értelmedben logikus lépésként nem jelenik meg az "adósodjunk el Afrikának" gobndolat, mert aztán még a végén megléped az is...
@rodeo36: ah, rodeo, azért csak nem vagyok annyira félelmetes?:)))
de köszönöm, jólesett, hogy számít neked, amit mondok.
A poszthoz
Már nem is tudom, hogy mit lehet még mondani erre? Ennek a fasz Orbánnak hihetetlen vonzódása van, hogy olyan államoknak adósítsa el Magyarországot, amik a lehető legtávolabb állnak az európai demokratikus hagyományoktól, sőt, sose ismerték azt.
Tán csak nem azért, mert akkor nem kell tartania attól, hogy ezek az országok nem fognak fintorogni azon, hogy Orbán mit tesz az országgal, mit tesz a népével.
Ja a kínai (török, azeri, kazahsztáni) néppel egy az utunk.
A jelszavunk munka (munka alapú társadalom, remélem ismét üdvözölhetjük a kmk.t) és béke (békemenet). Mi kommunista (centrális erőtér, erő irányította összefogás) ifjak indulunk, mert bennünk apáink reménye (Lázár Jani kisfiának is milyen jó már, az Orbán gyerekekről nem is beszélve).
Szóval itt tartunk.
Már csak a kék cédulás választást kell megoldani, de keményen dolgoznak rajta, szóval ezt is abszolvlni fogják.
Nem azért keresnek más megoldásokat, mert úgy érzik az IMF hitel nem jön nekik össze?
Ezen a Girnyón tűnődtem el egy pillanatra. '14 után vajon folytatni akarja régebbi munkáját? Ekkora orbitális hazugságok után amit a kamerába mond? Az első szó vivői megnyilatkozásaikor még hebegett.habogott, félrekapta a tekintetét, mára egyre magabiztosabb. Ez tud valamit, amit mi nem...?
@EnZo75: de vajh ki tehet arról, ha nem jön nekik össze?
Talán a Jóisten, vagy Gyurcsány?
Az imf hitel az nem összejön vagy sem, az a lottó 5-ös. Az imf hitelnél tárgyalni kell, alkudni kell, érvelni kell, ezekhez meg kellene tudni számolni, a felvázolt gazdasági, adó elképzelések hatásait egyrészt konkrét, másrészt összefüggéseiben vizsgálni, számításokkal igazolni, hogy szerintük ennek miért lenne ilyen és ilyen hatása.
Az nem elég, ha aszondom az egy(két)kulcsos szja majd gazdaságot élénkít, mert csak.
Az sem elég, ha szondom, hogy add a pénzt és kuss.
@aritus: a félcédulás már kitalálta a maga "kék" céduláját.
Cél: a regisztrált férfiak szavazhatnak, a nők pedig csak regisztrálhatnak!
A NER ellenforradalmárai és ellenségei vagytok! :)
Nem látjátok át azokat a nagyívű (és kisstílű) terveket, amiket ezek a derék, éjt nappallá téve dolgozó, professzionális kvalitású, politikai zsenik összedobnak. Az az örökös kekeckedés részetekről.
Most gondoljátok el, hogy ott távol, ahol a vérbosszú máig életben van, még hasznos is lehet ezen akciójuk... Hisz az ecceri azeri milliárdossal elhitethetik ezek az öltönyös suttyók, hogy a NAGY Európából jöttek (fogadni akar valaki velem, hogy ott nem lesz a falmelléki dumájukban ázsiai csürhézés? - lenne rá ... 2 rekesz söröm, Staropramen).
Lesz viszont tezsvírezés, rokonlelkezés.
Oszt amikor nem stimmelne majd valami a fizetendő üveggyöngyök körül, azért csak elküldenének néhány, hegyi harcokban és netán Afganisztán hegyei közt pihent embert, hogy legalább a fülét, vagy a farkát vigyék haza megmutatni ennek az indoejrópai csávónak.
Tulajdonképp sokat tennének a magyar népért, azok...
@aritus:
@EnZo75:
Keletre szaladni önmagában nincs sok értelme. A piaci finanszírozás az piaci mindenhol. Ha meglenne az IMF megállapodás, akkor a stabilizáló hatása miatt olcsóbb lenne a piaci finanszírozás nyugatról is.
Ne gondoljátok, hogy német, vagy angol befektető finnyásabb, mint egy azeri, török, vagy orosz. A politikai, jogi, költségvetési feltételeket az IMF, EU, EKB szabja, ezektől prüszköl Orbán, ezektől a béklyóktól akar szabadulni. Vagyis a piacot nem érdekli mi zajlik itt, csak fizess 10% kamatot ha autoriter rendszert építesz hülye költségvetéssel, 25%-ért népirtás, 70%-ért háború is belefér. A piac finanszíroz bármit, csak győzd megfizetni. Vagyis a nyugati piaci finanszírozás sem szab több politikai feltételt mint keleti, (egy londoni bankárt hol érdekel a te sorsod) és fordítva, a keleti sem fog olcsóbban adni mint a nyugati, ott is képeznek közgazdászokat, ott is van kockázatelemzés.
Annyival rizikósabb, hogy egy azeri, üzbég, orosz vagy arab hitelezőnél nem javalott megnépszavazni, hogy most akkor rögzített árfolyamon végtörleszt a lakosság. Pl. egy orosz bankár ilyen jellegű átb@szása nem szolgálja a bátor próbálkozó egészségét a tapasztalatok szerint.
@shinichi:
Mos'mé? Szeretettel várjuk, sőt igényeljük AZT AZ orosz bankárt... :))
@Friss fahéjas Edward Boli – Ch.T. is, meg’há...:

és mi lenne, ha csak a fejét vinnék? hogy meg ne sántúljon

brühühühühühü

tektelenítés is lesz meg kövértelenítés is bajuszhúzugatás tüzes fogóval meg a matolcsynéférjének a szemtengelyének az egyengetése
@rodeo36:
Apróságokon már nem veszünk össze!
Lehet, hogy Matolcsyné férjén az is segítene már, ha szívlapáttal hátulról ütögetnék a fejét.
@Friss fahéjas Edward Boli – Ch.T. is, meg’há...:

ez a két "genius loci" arra nem gondolt hogy a manati meg lira is érzékeny a nemzetközi izére....hát még ha a piac megtuggya, hogy vettek romlott / lejárt szavatosságú "monopoly" pénzeket?

brühühühühühühü
Már az a tét,hogy egyáltalán leszünk-e,a jobbos elit szokás szerint az egész ország elvesztésén munkálkodik!Nem képesek a saját súlyunkat reálisan felmérni és ráadásul még zsarolni is próbálják a szövetségeseinket a jobbikkal.Ez ám a nagy ész!Kicsinyes blöfföléssel akarnak boldogulni,de hát mit várjon az ember csicskáktól.
@Friss fahéjas Edward Boli – Ch.T. is, meg’há...: és majd lesz ott is testvérvárosunk, tudjátok, olyan mint Budapest és Peking. Tarlós, oan büszke volt akkor, hogy a könnyem kicsordult... "dzsubu-dzsaba" és mondjuk Gyöngyöspata? na mit szolnátok?... :-)))
Off:

és ezt hallottátok már:

igydolgozunk.blog.hu/2012/08/03/lebontjak_a_horthy-nepszavazast_kezdemenyezok_szekhelyet

olyan szép a demokrácia... Bocsi, csak úgy elsikkadnak a hírek, hogy ihaj...

On.
@shinichi: ez igaz lehet, de azért valahogy a nyugattól felvett hitelek miatt némileg nyugodtabban alszom. Mert ha már a hitelezőink mindenképp beleszólnak országunk dolgaiba ( és ezt kár tagadni, még az EU esetében is...), akkor azért azt jobban tűröm, ha értelmes, demokratikus "feltételeket" szabnak. Na már most nem a kelet egy kicsit más felfogásban működik, így nem annyira vagyok nyugodt...
Na már most a kelet egy kicsit más felfogásban működik... Így akartam írni... Hiába na, 3 óra alvás nem annyira tesz jót nekem.
Jó itt 10millió közgazdász között élni,
de tényleg.
Na, akkor értem miért lett ez a Fél-Ázsiai népség emlegetve a közelmúltban...
@Kínai cuccok tesztje: Most ez irónia volt? Nem hiszem, hogy közgazdásznak kell lenni ahhoz, hogy felmérjük:

- 4 %-os IMF hitel
-8-9-10 %-os keleti hitel

A fiam 9 éves, és tudja a választ... Bizonyára közgazdász lesz...:-))
Az azeri államkötvénypiac keresése felesleges. Szíjjártót átverték, nem a tőzsdére vitték, hanem az Állai Papírgyárba. Elemzői még dolgoznak annak a kiderítésén, hogy az üzlet előtt az azeriek miért ragaszkodtak a magyar államkötvény három igényszintjén( egy-, két- illetve háromrétegű) és kétféle formáján: fenyőillatú és szivecskés...
Az lesz szép, amikor majd elkezdik a felhasználók beváltani.
@Dr. jenőke (jenőke):
Szóval a nők csak regisztrálhatnak, de nem szavazhatnak? Az asszonyverés nemes, fideszes hagyománya is kötelező lesz? Most egy kicsit megszeppentem...:)
@andorka: Freudi elszólás volt, mert már zajlottak a tárgyalások... :-))
@lbm: A törökökben valószínűleg az lenne a jó, hogy egyáltalán nem akarnának belepofázni semmibe.
@Friss fahéjas Edward Boli – Ch.T. is, meg’há...:

Szívlapát?
Nem rossz ötlet!
Neked, mikor ilyeneket kívánol, ("te mocskos állat!") hazánk miniszterelnökének és legfőbb támaszának!

ui: először azt hittem, el akarod venni a kenyerem...
"A NER ellenforradalmárai és ellenségei vagytok! :)
Nem látjátok át azokat a nagyívű"
@lbm: Soha nem fizettünk 8-9-10% eurókamatot kötvények után (6%-os volt az utolsó kibocsátott eurókötvényünk kamatozása tavaly).

Amúgy meg hiába kapunk esetleg IMF-hitelt, attól még szükség van piaci kötvényekre is, soha senki nem mondta, hogy az IMF majd a teljes adósságunkat finanszírozza, az csak egy töredék.
@Blogger Géza: Most elkaptad a lényeget. Szarva közt a tőgyét. :)

Engem sem szokott soha érdekelni a pénz, amit kölcsönadok...

A haverod majd meggebed, hogy pénzt szerezzen, kölcsönt bárhonnan, csak az IMF-től ne. Mert pénz az kell, mert dübörög a gazdaság (ekkora is épp a recesszió?).

Neki nem számít, hogy 8-10% kamatot fizetünk, a te, meg az én adómból a 4% helyett. csak a hatalom... bármi áron.
Most lenne itt az ideje, hogy a fidesz azt mondja szeretett vezérének,hogy kösz, most megpróbáljuk nélküled/ és a M. nélkü /hátha,hátha jobban menne,de gyávák .
@Friss fahéjas Edward Boli – Ch.T. is, meg’há...: gondban valák, neresedsz, vagy szomszédságra gyúrsz vezénylós osztrákiába, esetleg tesztekelsz? :-)
Botswanáról se tudunk sokat.
Ott is jó dolog lenne magyar államkötvényt finanszírozni.
Hogy mit kezdenének vele azt nem tudom, de 10-15 cikk csak kijönne a hírből.
@Blogger Géza: nem vagyok közgazdász, de mi két éve egyfolytában csak olyan megoldásokat találunk, amelyekre többszörösen fizetünk rá, mintha az IMF-el "osztozkodnánk"

Mert még arra is több kamatot fizetünk, amit a saját állampolgárainknak adunk el állampapírként...

Persze, ha nem jól tudom, javíts ki, én mindig meghallgatok másokat, és ha tévedek belátom.
De azt ís írod, hogy a Törökök majd nem szólnak itt bele semmibe. Bár legyen igazad, csak akkor megint fennáll a kérdés, hogy most komolyan azért fizetünk "felárat" egy másik országnak mert az legalább nem akar kutakodni a költségvetésünkbe? Miért is? Mert ha valaki kutakodik, akkor simicska, meg egyéb társaságok nem hordhatják már-már teherautóval el a pénzt az államkasszából?
Szerintem nem jól vannak megvilágítva itt a helyzetek, mert ez ugyanolyan, mint az uzsora meg egy más hitel különbsége. Ha én adok neked pénzt, akarok rá fedezetet, hogy tudjam vissza is kapom majd. de persze ha te ilyesmit nem akarsz akkor elmehetsz az uzsoráshoz, kurvára nem érdekli van-e rá fedezeted, de meg is szívod, mert akkora kamat van rá...
@anivivi: dehogy gyávák! Barón élnek, mert ovi nagyon jól tudja, hogy mindenkinek meg van az ára...
@leonito77: Egy normál kötvényvásárlónak sem jogi alapja, sem lehetősége nincs, hogy belepofázzon. AZ IMF-szerződés más, ott lényegében kiszolgáltatod magad nekik. A Templeton alap sokkal inkább finanszíroz minket, mint az IMF, mégsem pofáznak bele semmibe.
@Blogger Géza: Nyihahahaaaha. Ez jó volt. Az imént írtam, bárkitől kapsz olyan hitelt amibe nem pofáznak bele. 10%-ra. Belepofázósat kapsz 4%-re.

Az igaz, hogy akkor is kell piaci finanszírozás ha itt az imf, de a puszta jelenlétük, az az üzenet, hogy itt úgy nemnek a dolgok, hogy egyáltalán idejöttek tárgyalni, kedvezőbb finanszírozási feltételeket teremt. A IMF belepofázás a feltétele - hiteles gazdaságpolitika híján - az olcsóbb piaci finanszírozásnak.
@Blogger Géza: A 6% os kamatígérfvény is nagyjából a duplája annak, amit az IMF kér. Ja, és ha nem sallerozással kezdődik, és valós beruházásra fordítódott volna, akkor talán kicsit olcsóbban jövünk ki.
A 6%-os kamathoz is az kellene, hogy a gazdasági növekedés elérje legalább azt a szintet. Nem Matolcsy fejében, hanem a valóságban.
"Aztán jön 14' és úgyis menni kell."

Bár a Próféta beszélne belőled!...
Tegnap fizettem kazah tenge pénznemben, abban is tartozhatnánk... Girószász meg megszégyeníti a jereváni rádiót, komolyan..a hír igaz, csak nem osztogatnak, hanem fosztogatnak... a tranzakciós- és bankadó meg ugyanolyan, csa nem azt és nem annyira adóztatják és nem arra használják, ja és nem állítja le a gazdaságot..
@shinichi: Igaz, egy normál kötvényvásárló valóban nem pofázhat bele semmibe.Csakhogy mivel a török líra nem konvertibilis,ezért az ország, (Törökország) gazdasági érdekei szerint tudják az éppen aktuális árfolyamot alakítani!
Fogadni mernék, hogy a visszafizetés idejére nagyot fog változni!
Ugyanis a török bankár is szereti a hasznot!
@lbm: A "felár" tekintetében óvatos lennék, amíg azt se tudjuk, mekkora kamattal, melyik devizanemben, milyen futamidővel, miféle értékpapírokat bocsátanánk ki...
@Ocsetacsang Szencsukó Maculi: 14-tõl jön Csakafidesz de genere Orvbán Viktátor, agyonvágott gazdaság ürügyén nyílt diktatúrával, közgépezített, kereszténynek és nemzetinek hazudott szociáldarwinizmussal. Hála impotens, kooperációképtelen és ebbõl azért remekül megélõ "ellenzék"-ünknek.
Ökörség. Antikapitalista komcsi ökörség. Mióta jelent a kötvénykibocsátás gyarmatosodást?
@lbm:Nem hiszem hogy irónia volt, inkább a megállapító hülye egy kissé.
@Gondolkodni Próbáló Birca: Mióta jelent az IMF hitel gyarmatosítást? Orbán ökörség.
török líra, a forint állampapírnál is magasabb hozammal...
"A magyar lírakötvény hozama azért lenne túl magas, mert nagyon magas a magyar kockázati felár (az úgynevezett CDS-felár), ami jelentősen megemeli a magyar devizakötvények hozamát. Ha ez a felár például nulla és 100 bázispont között lenne, akkor euróban vagy dollárban könnyedén bocsáthatnánk ki 1-2 százalékos hozammal devizakötvényt, de mivel most majdnem 500 bázispont (5 százalék), valószínű, hogy csak 5-7 százalékos hozammal vennék meg a befektetők a magyar devizakötvényt..."

Na, tehát így lenne ez. Még kérdés?
@Fabius: Nem látod a jó oldalát. Most ugyis nagy divat a közel-keleti konyha. Majd ülünk a földön, és ábrándozunk rizsről, kuszkuszról, húsról, lakásról. Mert mire ezt megcsinálják, és a jegybanki tartalékot átpumpálják a haverok felvásárolta takarékszövetkezetekbe (tudod 40% magyar bank rémálom), addigra örülni fogunk, hogy lyuk van a fenekünkön és szelel.
@EnZo75: imf hitel nem jön össze, mert nem akarják. Viszont lehet, h nem jön össze az mnb kirablása, mert esetleg az eu annyira berág, h befagyasztja a forrásokat, márpedig az oligarchákat és simicskát csak az eu pénzébõl lehet tõmni, mert más nincs..
@GeoCracker: De ha meg lehet úszni IMF nélkül, hogy hogy nem, senki nem akar az IMF-et, még akkor sem, ha esetleg kedvező a kamatozás. Franciaország sem IMF-ből finanszírozza magát, az MSZP sem abból finanszírozta az országot 2002 és 2008 között, amíg a fideszes örökség kitartott... Találós kérdés, kitől származik az alábbi idézet:

"Nem szeretném, ha Magyarországon az IMF vagy a Világbank csinálna politikát. Azt nekünk kell - szögezte le. (...) A kormányfő biztonsági folyosónak, védőpajzsnak és garanciának nevezte az IMF-hitelkeretet, amelyet tervei szerint nem költenek el.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: vedd hozzá, hogy még a földek is hamarosan elkelnek, már gaz se marad nekünk...

Év elején némi tartós élelmiszerből apránként feltöltöttem egy szekrényt. Asszem nem fogyasztjuk még el, jól jöhet az mégis...
@Blogger Géza: Másik idézet:

"Az IMF nem a megoldás, hanem csak haladék,"

Na és ezt vajon ki mondta?
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: Egyetértek, ez lesz. És akinek szelel, széladót fizet. És aztat európa leutánozza! (Õk szélerõmû-beruházásokat fognak dotálni.)
@Blogger Géza: "Nem szeretném, ha Magyarországon az IMF vagy a Világbank csinálna politikát. Azt nekünk kell - szögezte le. (...) A kormányfő biztonsági folyosónak, védőpajzsnak és garanciának nevezte az IMF-hitelkeretet, amelyet tervei szerint nem költenek el. "

Nem is lett elköltve mind, de aztán eljött a "kolbászosszabadságharcosazemberek" 2/3-al oszt jónapot...
A pénznek nincs szaga.

Az IMF pénze nem pénz, hanem zsarolás mert feltételekhez kötik.

Szánalmas blogíró próbál hangulatot kicsiholni de nedves a taplója...
@lbm: Mikor Mellár Tamás a hvg-nek adott interjújában arról értekezett, hogy 2013-ban nekiállnak "magyar" bankokba átpumpálni a tartalékot, és ily módon "pörgetni" a ""gazdaságot"", akkor bevallom, két diplomával nekiálltam nanny munkát keresni külföldön. Mert a bankok 40%-a legyen magyar jegybanki tartalékból az újnerül azt jelenti, hogy átpumpáljuk a haverok takarékszövetkezetébe feltőkésíteni és onnan pedig sitty-sutty eltünik. Ha pedig még hozzávesszük amit mondott bokros, hogy a jegybanki tartalék a forint fedezete, hát megmondom őszintén a variációk amik átfutottak az agyamon bármely kurucinfós elmélkedőnek becsületére vált volna, azzal a különbséggel, hogy reális esélye volt bármelyiknek.
Egyszóval, vegyél még konzervet, és vegyél dollárt, de ne tartsd magyar bankszámlán.:D
@HowAreYouOneAVetésün?: inkább jobb nekünk a feltétel nélküli uzsora, jó sok kamattal... Tudod mit? Mért nem fizeted te a dupla kamatot? Mert én nem akarom, nem baj ugye?
Aztán sajnos olyan konzultációt nem küldtek ki amiben erről kérdezték meg a véleményemet...
@lbm: "Mért nem fizeted te a dupla kamatot? Mert én nem akarom, nem baj ugye? "

Sajna engem sem kérdeztek, amikor felvették azokat a hiteleket, amiknek a nagyrésze azokon az "offsór" számlákon landolt.
@HowAreYouOneAVetésün?: Brávó, így beszél egy igazi fidesz hívő. Nem számít, mekkora kreténséggel állnak elő, az imf zsarol, gyarmatosít, de kockázatos piacon, az itthoni kamatoknál is magasabb kamattal eladósodni isteni ötlet.
@lbm: Szerencsére a devizatartalékaink sokkal magasabbak, mint 2008-ban vagy 2009-ben voltak. Most 35,5 milliárd EUR körül vannak, ami jóval magasabb, mint akkoriban:

egyenlito.blog.hu/2011/10/18/szuksegunk_van_e_ujra_az_imf_mentoovre
@Blogger Géza:

"Soha nem fizettünk 8-9-10% eurókamatot kötvények után (6%-os volt az utolsó kibocsátott eurókötvényünk kamatozása tavaly)."

Ez a kijelentés, akár amnézia, akár szemérmetlen hazugság eredménye, számomra hiteltelenné formál téged.

(Az IMF-es "visszatérdepelésünkig" a 10-15 éves futamidejú államkötvények felh.kamata átlagosan 8,4% volt, de elérte a 9,7%-ot is. Öt kibocsájtás hiúsult meg a 6,8-7% -ot meghaladó, de a piac által kevésnek minősített hozam miatt.)
Amennyiben a teljes futamidőre kivetített, kamatos kamattal számolunk (a realizált kibocsátásokat és a piac hektikus viselkedését is alapul véve) 420-600 mrdFt a veszteségünk. Ez a jövedelemmel rendelkezők számára fejenként cca. 200 000 Ft-ot jelent.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
Ha nem megy a meggyőzés akkor személyeskedünk. Ballib kéziköny 3. bekezdés...
@lbm: Miért, 2002 és 2008 között megkérdezték? A mostani nagyszájúak közül akkor senki nem ajvékolt, hogy menjünk már az IMF-hez...
@Ocsetacsang Szencsukó Maculi: "Aztán jön 14' és úgyis menni kell." Bár a Próféta beszélne belőled!...

ez nagyon nagy NAÍVSÁG... butaság altatni a zembereket...

A KÖVETKEZŐ VÁLASZTÁST a FIDES nyeri !!!!
@Blogger Géza: Ha idézel, akkor szövegkörnyezettel kellene. Nem?
Nos, iderakom a Te kedvedért
"Gyurcsány Ferenc arra a kérdésre, hogy a Világbank, az Európai Unió és az IMF vezetői reformokat, köztük a nyugdíjrendszer átalakítását szorgalmazták, azt válaszolta, nem lát azonnali és sürgető kényszert a reformokra. Nem szeretném, ha Magyarországon az IMF vagy a Világbank csinálna politikát. Azt nekünk kell - szögezte le a kormányfő. "

Tehát elsősorban a nyugdíreformról szólt az idézet, miközben persze, nem kell, hogy bárki érdekeink ellenére diktáljon. De pont a nyugdíjak kapcsán derült ki egy szép nagy hazugsághalmaz Selmeczi-módra.

Másrészt persze. Tök jó lenne hitelek nélkül megúszni. Azt sem mondom, hogy csak az Orbán-kormány vett fel hiteleket. Nem vagyok én Giró-Szász, hogy hazudozzak. Azonban egy viszonylag egyszerű számszaki kérdés, hogy ha Te nem tudod a bevételeidet csak 1,5% -al növelni (gazdasg növekedése), ám 6%-al többet kell költened (állampapírok kamata), akkor az adott egységre vetítve alsó hangon 4%-ot ráfizetsz. Kamatostól.
Lehet persze maszatloni és tologatni a mesebeli határokat, de a matolcsyzmus nem teremti meg a fedezetét az ügyletnek. Nem lévén gyémántbányánk, olajkutunk abból sem tudjuk fedezni a költségeinket, mint Dél-Afrika.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: Én "röghözkötött" típusú ember vagyok, de valóban lassan lassan mászott be a gondolataimba, a menekülés lehetősége. Csak az a baj, hogy kicsike ember vagyok, betegen, egy beteg férjjel, és egy gyerekkel. Sajna nekünk itt kell maradnunk, és mást nem tehetünk, mint hogy dolgozunk, dolgozunk, és megpróbáljuk a gyerekünket viszont úgy terelgetni, hogy ha nagy lesz, természetes legyen számára, hogy ha úgy gondolja, menjen csak szabadon. A mi célunk már csak a gyerek jobb élete, az emberi értékek megtartásával. Így aztán gyűjtjük a konzervet, lisztet, riszt, és átvészeljük majd, aztán útjára bocsájtjuk a fiúnkat. Köszönöm nem kérünk a "jövendőbeli adófizető" típusú gyerekeket adófizető rabszolgává degradálásából.
De bízom benne, hogy mások ha tudnak mennek, még most, amíg tehetik. Szomorú, hogy a diplomásokat elveszítjük, de ha tehetném, én sem maradnék.
@Kínai cuccok tesztje: Azt elárulnád, hogy mi a bánatos lófaszt kezdünk azzal a manattal vagy mi a bánattal. Nem ghiszem, hogy a világ pénzpiacain bárhol is jegyeznék. Én már tényleg azt várom, hogy Kusza Szem és Kusza Száj mikor fog elmenni Bolíviába és Venezuelába lóvéért. Mert Kubába már nem tud, mert Castróéknak is több eszük van, és megállapodtak az USÁ-val.
Nem tudom kinek tűnt fel, de Orbán július legelején Azerbajdzsánban volt, az új külügyminiszterével, Szíjjártóval együtt. Ezt követően három hét múlva (!) Szíjjártó visszament Azerbajdzsánba, ami a külkapcsolatok területén meglehetősen unortodox gyakoriság, még a magyar és azeri nép közötti örök és megbonthatatlan barátság ellenére is.
Nyilvánvalóan akkor zsírozták le az azeri kötvénykibocsátás részleteit. Most már csak az a szál vár felderítésre, hogy hogyan fog Simicska pár százmilliót keresni az ügyleten.
@ihajja-csuhajja: Lehet, hogy zavarnak a tények, de akkor sem fizettünk 8-9-10%--os eurókamatokat (legalábbis ebben a ciklusban biztosan nem.) Még egyszer: az utolsó tavalyi kibocsátásunk 6%-os névleges (és lényegében azzal megegyező tényleges )hozamszinten volt.

Az, hogy te ezzel nem vagy tisztában, magánügyed.
@shinichi: ezt miért is nekem? Olvastál a kommentemben bármi arra utalót, hogy én ennek a piacnyitásnak lelkes helyeslője vagyok?
@lbm: remélem ez az utolsó két év kormányon és mennek a francba el.
@GeoCracker: Persze, jobb lenne, ha egyáltalán nem lenne államadósságunk, dehát ez az örökség, ezt kell kezelni. A Fidesz az első ciklusában sikerrel levitte 52%-ra, de ezt az örökséget az MSZP szépen elszórakozta, rádobott úgy egy 30%pontot. Most megint kezdődhet egy "hangya" korszak, kérdés, mikor jönnek megint a baloldali tücskök elhegedülni... Az ostobább fajtájú választópolgár meg csak azt hallja, hogy most halkabb a zene, és követeli a régit. Hogy annak mi volt az ára, azt csak kevesen fogják fel...
@Blogger Géza:

Én nem gondolom, hogy tájékozatlan vagy. Én azt hiszem és állítom, hogy hazudsz.
Itt vannak az adatok:

2012. 05. 02. Féléves Kincstárjegy

7,50%
2012. 03. 19. Prémium Magyar Államkötvény 2015/K

9,50%
2012. 03. 05. Prémium Magyar Államkötvény 2017/I

9,50%
2012. 02. 13. Kamatozó Kincstárjegy

8,00%
2012. 02. 13. Kincstári Takarékjegy

7,75%
2012. 02. 13. Kincstári Takarékjegy II

8,00%
2011. 11. 28. Prémium Magyar Államkötvény 2016/I

7,40%
@Blogger Géza: nem, de nem is kellett, mert a világválság közepén a legjobb döntés volt a hitelfelvétel. Tudod miért? Elmesélem:

1929-33 között, amikor csak néztek ki a fejükből az országok és tehetetlenül végigélték az akkori világválságot, a munkás ember kijött a gyárból a fizetésével, és mire elért a boltig addig már csak egy kiló sót vehetett belóle, mert annyit ért a keservesen megkeresett pénze.

Tudod mit? Köszönöm, hogy a 2007-es válságnál megpróbálták orvosolni , megelőzni ezt az állapotot. Amit fentebb elmeséltem öregek mesélték nekem is, olyanok akik akkor gyerekként tizenévesként átélték, hogy az apjuk ennyivel tudott szolgálni.
neked és nekem, ennek a generációnak fogalma sincs, hogy milyen az az igazi világválság, és nagy csendben örülnünk kéne annak, hogy nem hagyták, hogy valóban megtapasztaljuk. 150 000 munkahelyet vesztettünk így is, amit mai napig nyögünk. De örülhetünk hogy ennyivel megúsztuk, még ha ez a helyzet nem is rózsás.
@ob.szerver: :))) mert az, biztos, hogy fog, persze szépen visszatejelnek a pártkasszába, meg az Orbán klánba is. Kölcsönös segítségnyújtás magyar módra:)))
@lbm: haggyad, Gézuka az egyik legaktívabb narancstroll. Sürög, forog, pörög, száll blogról blogra, seggrőll seggre, hogy védje a védhetetlent. Ignoráld, vagy ha nem tudod, tahótlanítsd.
Én jól szórakozok rajta.
@ihajja-csuhajja: Ezek egyike sem eurókamat. Miért kell ilyen látványosan égetned magad? :)
@aritus: igazad van! Fogom én magam itt idegesíteni.?! Úgy is csak mondják ezek mondják, de annyira felszínesek, hogy csak egy forrást vesznek igénybe a dolgok megértéséhez, és úgy gondolják ezzel az objektivitás talaján állnak.
Én nem védem itt egyik kormányt sem, csak olvasok, kérdezek, beszélgetek, tapasztalok, aztán leszűröm a magamét. Mert semmi sem fekete vagy fehér, ám minek is győzködök itt bárkit... áh... :-)
@Blogger Géza:

Akinek van szeme, az látja a mellékelt grafikonból, hogy a kormányváltáskor a devízatartalékok gyakorlatilag ugyanitt álltak. (Bajnaiék, az IMF hitelből ezt emelték meg.) A kormányváltást követően lenyúltak cca. 200 milliárdot és feltételezhetően, a Bajnai-féle IMF maradványok egy részéből, a MANYUP lenyúlását követően visszapótolták.
Azért azt lássuk be, Gyros még Szíjjártóhoz képest is valami olyasmi, mint amikor a "Miénk a Balkon" értelmetlen sebességről eszméletlen sebességre kapcsol... :D
@Blogger Géza:

És azeri, meg török kötvényekkel fogjuk kezelni, Gézám? :D
@Blogger Géza: te komolyan mondom, hogy nem vagy egy egyszerű ember. Hagylak is. Isten veled...
@lbm: Megható történet, de tényleg semmi köze nincs a mostani dolgokhoz... Hitelfelvétel önmagában nem mérsékli az inflációt, de nem is az volt a probléma.
@Blogger Géza: Amíg az államkötvényeket az alacsony CDS felár miatt alacsony kamattal tudod kibocsátani, addig lehet saját kötvény kibocsátással fedezni a hiányt. De ha a CDS felár magas, és az ország háromszoros bóvliban van a hitelminősítőknél, akkor itt lenne sz ideje az IMF-hez fordulni. 2008-ban a válság első jelére Gyurcsány is az IMF-hez fordult.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Könnyen lehet. A török gazdaságot a tájékozatlanok eléggé lebecsülik, pedig az is egy gyorsan fejlődő, egyre nagyobb súlyú gazdaság, amely simán átvészelte IMF nélkül a kritikus időszakát, és nyilván képződik ott is tőke, amelyik befektetési lehetőséget keres.

Persze ha mondjuk Londonban bocsátunk ki kötvényt, akkor egy agyatlan se óbégat, hogy jujj, brit gyarmat lettünk. De hát mit várjon az ember egy indexes blogtól... Itt blogot csak az írhat, akinek

1) lövése nincs a témáról
2) hangosan ajvékol.
@Blogger Géza:
Kár, hogy a fideszesek nem hangyák, hanem termeszek. Max maguknak építenek várakat a máshonnan összerabolt dolgokból.
@lbm: Ezt jól teszed. Háromszor is gondold meg, mielőtt belekötsz abba, amit írok, és gondosan olvasd el, mert ilyen csúnya bukták lesznek belőle, ha nem vigyázol.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: és igen! azzal, mondja Gézád:)))
@Blogger Géza:

Jelentéktelen volt a devizakötvény kibocsátás 2-4 mrdEU. Ezekben az esetekben a hozamfelár 2,7%-3,5% volt a mid-swap felett.
Számoljál.
@ihajja-csuhajja:

Számolás nélkül is tudom, hogy 6% volt. De ha jelentéktelen, miért kéne bármit is számolnom? Egyáltalán, miért kéne neked segítenem, ha nem tudsz számolni?
Először is.Annak idején békét kellett volna kötni a Törökökkel.És hagyni hagy menjenek nyugatra.Amúgy meg mi 150 évig harcoltunk velük,most meg az EU azon gondolkodik beengedjék e őket.A németeknél már van egy pár.
oviék meg úgy hülyék ahogy vannak.Lerombolják a maradékot is amit a szocik meghagytak.
@Blogger Géza: Hogyne Orbáán direktíváját én is hallgattam a rémHirTvn, de Orbán ferdít és csúsztat.
A baloldali nagy eltapsolásokat ugyibár a Bokros-csomag nyitotta. Marha nagy eltapsolás volt, és olyan nagy populáris jólét, hogy alig kaptunk levegőt.
Majd jött a Fidesz, és gyakorlatilag elinflálta azt, amit a Bokros-csomag következtében sikerült megfogni. Mely Bokros-csomira azéret volt különben szükség, mert az Antall-kormány akkora baromságokat követett el, amiért a távol-keleten tarkólövés járt volna. Elszaladt inflációval, szétbarmolt mezőgazdasággal.
Aztán jött az első Orbán-kormány, és ugyebár talpra állította a primer termelést. Hát egy frászt. A fiuk apukájának lett bányája, a maradék nagyobb állami gazdaságokat szétcuccolták, és talán a Tokaj-kereskedőházra is tetszik emlékezni. De ez csak a jéghegy csúcsa. A mélyben ott maradt az odvas gazdaság, de a populzmus nem engedte, hogy a Bokros-program kifusson.
az ezt követő időszakban sem szentek ültek a kormánynál. De azért még emlékszem arra is, hogy minden gazdaságátalakítási próbálkozást obstruált az akkori ellenzé. Talán még van aki emlékszik a fidesz-pénzen szegedről idehozott diáőkmunkás tüntetőkre a tandíj ellen például.
Hagyjuk szerintem. Orbán akkorákat hazudik, mint egy ház. Te fujod a hülyeségeit. Vagy hitből, vagy bérből. Mindkettő megvéd attól, hogy a fejéről a talpára állítsd Orbán retorikáját.
S persze én sem vagyok okvetlen objektív. Egy paranoid skizofrén akarnokkal szemben megengedem magamnek ezt a luxust jelenleg.
@Gondolkodni Próbáló Birca: "Mióta jelent a kötvénykibocsátás gyarmatosodást?"

Ez esetleg kérdezd meg a Kedves Betegtől. Ugyanis ő zendített rá először erre a komcsi baromságra.
@Blogger Géza: Sőt nem is növeli okvetlen az inflációt. Sőt! inflációs pénzből is lehet növekedést generálni. Csak ahhoz jobb közgazdák kellenének, mint Matolcsy, jobb kommunikátorok, mint a lejárt Szijjártó és Giró Szász. S jobb vezető, mint a jogászgyakornokból lett hordószonoktanonc.
Ergo, szakértői kormány. S lehet Gyurcsányt meg Bajnait is szeretni meg nem szeretni, ahogy Chikánt is. De az említett társaságban összesen nincs annyi közgazdasági tehetség, mint ezek bármelyikében.
Talán ne véletlen, hogy a különben nem túl baloldali Chikán sem adta nevét a fideszes ámokfutáshoz.
@Blogger Géza:

Ki a faszt érdekel a török gazdaság, te majom??? Az számít, mi mennyi kamatot fizetünk, tök mindegy, hogy Londonnak, Törökországnak, vagy magánszemélyeknek, uram bocsá' Mordornak.

Ami a gyarmatozást illeti, a poén épp az lenne, hogy ezt a barom "gyarmatozást" a hülye főnököd kezdte. Eddig te vagy a második, akinek még ennyi sem esett le.

Ma kicsit fáradtnak tűnsz. :DDD
Mondom gyerekek!Ma mindenhol ez a blogger géza van szolgálatban.Kemény nap ez a mai.Még sok helyre kell beírogatni.Hosszú műszak plusz pénz!:))
@Gondolkodni Próbáló Birca:

Te tényleg ennyire nem érted az iróniát, vagy direkt tetteted magad hülyének?
"Lefordítva a békemenetben beszélt újfideszre ez annyit tesz: 326 év után ismét török gyarmat leszünk."

Vagyis NEM a posztoló mondta, hogy a kötvénykibocsátás gyarmatosítást jelent.
Ha még valamit nem értesz, szólj nyugodtan.
@kifordított nagyanyó: Bár a mennyiség kezd a minőség rovására menni! :D
@kifordított nagyanyó: nálam már szabin van. nagyon rákaptam minap a pirosgombra
@GeoCracker: Ki kell, hogy javítsalak. Nem paranoid skizofrén, hanem diagnosztizált súlyos mániás depressziós és személyiségzavaros - azt hiszem, Borderline, de ebben nem vagyok biztos. A mániás fázisban többek közt erősen felpörgött küldetéstudattal rendelkezik, valszeg épp a mániás fázisban volt, amikor azt mondta, elmegy szabadságra, de ehelyett mindenfele elment, ahol szívesen látták, és lökte a hülyeségeit, mint pl. Tusnádfürdőn.
@GeoCracker: "S persze én sem vagyok okvetlen objektív. " Na, ez az egy mondat igaz, a többit inkább hagyjuk... :)
@GeoCracker: Szerintem Chikán simán elvállalt volna bármilyen pozíciót, ha felkérik. De mióta nem kérték fel, azóta kicsit sértődött..
@Blogger Géza:

Nem enyhén csúsztatsz. Ez a kormány regnálása során, euro alapon csak a deviza kötvényinek 25%-át bocsájtotta ki. Ennek hozamfelára 2,7%-volt. A többi meghaladta a 3%-ot. (Kénytelen volt USD-ben gondolkodni.)

Annyit kellene tudomásul venned, hogy a te állításod, nem a hozamfelárra fókuszált, valamint az ebből eredő veszteségeinknek csak egy szűk szegmensét próbálta eladni.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Marhaág, Orbán Viktor nem mondta, hogy brit gyarmat leszünk, mert ott bocsátunk ki kötvényt. Ez csak ennek a blognak a logikája.

És persze marhára nem mindegy, kitől és milyen formában kapjuk meg finanszírozást, messze nem csak a kamat számít.
a következő választást a fides nyeri... mert az emberek képtelenek felfogni, hogy a fides szabájai szerint nem legyőzhetők...

csak erőszakkal zavarhatók el... bármiáron ragaszkodnak a kasszához... ha ehhez egy nemzetpusztulás kell akkor az lesz...
Kedveseim!
Én is meglepődtem a keleti nyitáson, mert arra számítottam, hogy Afrikában találjuk meg új lehetőségeinket.
A nigériai szakértők pazar módszerei világszerte ismertek és a jelenlegi kormányzati tervek - színvonalukat tekintve - nagyon alkalmasak lennének a gyümölcsöző együttműködéshez.
Miért kell a rögösebb utat választani?
@glaci ph 5.5 álompolgár: Azért is hoztam a linket többek között ( endresy.blogspot.hu/2012/08/smith-ugynokre-varva.html ), mert még lehet gondolkodni a vietnámi dongban is.

Meg a demokrácia elvetésében.
Elvégre elitovodák már lesznek
www.blikk.hu/blikk_aktualis/luxusovoda-fohivatalnokoknak-2100351
apropó Török... szerintem bűnös Török Gábor mert...

"Alaptörvény Alapvetés fejezet C) cikkelyét:
2) Senkinek a tevékenysége nem irányulhat a hatalom erőszakos megszerzésére vagy gyakorlására, illetve kizárólagos birtoklására. Az ilyen törekvésekkel szemben törvényes úton mindenki jogosult és köteles fellépni.

Az alkotmányos rend erőszakos megváltoztatása
139. § (2) Aki az alkotmányos rend erőszakos megváltoztatására irányuló előkészületet követ el, bűntett miatt öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

Az alkotmányos rend elleni szervezkedés
139/A. § (1) Aki olyan szervezetet hoz létre, vagy vezet, amelynek az a célja, hogy Magyarország alkotmányos rendjét erőszakkal vagy ezzel fenyegetve megváltoztassa, bűntettet követ el, és két évtől nyolc évig; aki ilyen szervezetben részt vesz, egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő."

minden fides tagra és szekértolóikra a fentiek vonatkoznak...
@dr. Bubó:

A röhej az, hogy ez alapján egy esetleges - valódi - forradalom után simán a vádlottak padjára lehetne ültetni őket.
A bizonyíték meg ott a neten. :D
Az volt már, hogy Gyurcsány a hibás?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Na jó, de ki fog forradalmat csinálni a TEK, Kövér parlamenti és Áder államelnöki magánhadserege ellen, hogy csak a láthatóakat soroljam, bár szerintem vannak "fedettek" is szép számmal? Vigyáztak ezek arra, nehogy egy "ellenforradalom" kicsinálja őket...
@Le_Penseur: az nem, de mar vagy 4-5 helyen dicsertek a kommentek kozott...:-)

vagy legalabbis nem hanytak torkon.. az majdnem ugyanaz:-D
@empatikus pszichopata: bizony...

es most akarjak megemelni a teket 800rol 3500ra
es jobb technika, tobb kikepzes varosi gerillaharcra.

csak a natoval lehetne oket megfingatni. az a kerdes, hogy a nato mennyire tart fontosnak minket. megeri-e egy ilyen eloretolt helyorseg azt a szopast, amit a felazsiai fideszbarmok csinalnak itt lallandoan...

56ban nem erte meg, mert vilaghaboru robbant volna ki belole. most unios tagallam vagyunk es orbanek mellet rezveretes lofasz sincs, csak a tekikatonak. valoszinuleg a rendorsegi allomany es a hadsereg jelentos resze is elobb akasztana hasba oket, mint barki mast...

nem nagyon felejtettek el a kedvezmenyes nyugdij korul szivatast.

a gond az, hogy ~4000 kulonlegesen kikepzett high-tech (haj-TEK..:-D) katona igen komoly erot kepvisel, amivel valoszinuleg a rendorsegunk es a katonasagunk _kozosen_ sem tudna megbirkozni, plane ha beleszamoljuk a toltelekanyagot, a fideszegyheaz legfanatikusabb hiveit valamint a jobbik neonaci szabadcsapatait - garda, nemzeti arcvonal es a tobbi eloemberek alkotta terrorista csurhet.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
Kihagytad Laci bácsi 400 fős parlamenti őrségét! :D
@empatikus pszichopata:
Szadat, Indira Gandhi csak az ismertebbek közül, akiket a saját testőrségük gyilkolt meg...Kadhafit sem védték meg a híres "szűz angyalok"...
@Blogger Géza: "Soha nem fizettünk 8-9-10% eurókamatot kötvények után (6%-os volt az utolsó kibocsátott eurókötvényünk kamatozása tavaly)."

És az idén? Tessék utánaolvasni.
@Le_Penseur: ugy lett a ~4000...:-)

ezek a regularis erok. a lacibacsi parlamenti sturmabteilungja es orban schutzstaffelja.

es ehhez jonnek hozza az ismeretlen letszamu jobbik altal szervezett szabadcsapatok es az orban fiuk, a fideszes onkentesek.
@shinichi: Amúgy a törökök épp nem az EU-ba igyekszenek mindenáron? ERgo, azért készek azt a szörnyű, jobbikosok utálta rabigát felvenni valamiért. Ergo, ha felveszik őket, akkor Orvbán megint csak az ellenfél gyűlölt táborába tanálja magát, a nagyon baromarcú. Aki amellett állandóan hadoválja, hgoy mennyire mi mentettük meg Juropot a beste janicsároktól.

Na gyerekek, amíg elemcserézik, itt található, hogy ennék halak nagylábujját már! www.femina.hu/utazas/kepes_cikkek/itt_nyaralnak_magyar_politikusok_orban_viktor

Miután Stefike megrótt ezért a linkért, dafke feminázok, ha erodáljam a drágát!
@Blogger Géza:

Esetleg be lehetne fejezni a hazudozást Giró Szász elvtárs. Vagy meg lehet magyarázni a lap alján található kamat táblázatot:

www.sopronbank.hu/ertekpapirok/allampapirok
@DR. INKVIZITOR: igen, a fene a gusztusukat:)))
@Kínai cuccok tesztje: TE meg nagyon király lehetsz a kínai cuccokkal, de tényleg.
@Le_Penseur: De azokat megfutamítják egy teringettével a huszárok!!!
@DR. INKVIZITOR: Imádom a nigériai fantáziát, komoly gyűjteményünk volt a leveleikből. Mindenféle szituk változtak ezekben, bár kaptunk Hong Kongból, Dél-Afrikából és a jó isten tudja honnan is pont olyasmit. Izgi szüzsével: özvegyek, árvák, rokonok panasza sikoltott belőlük :-DDDD, már ott tartottunk, hogy összegre mentünk, bizonyos határ alatt el sem olvastuk röhögni. ;-))

És hányan bedőltek nekik, bár Orvbánnál. mint tolvajok, nem rosszabbak csak fantáziadúsabbak.
"Érdekelne az is, hogy a világviszonylatban is kockázatos magyar államkötvény vásárlásra vajon mivel akarják rávenni az egyszeri azeri befektetőket?"

Hát majd a hazai iparral ami virágzik: százas szöggek karcolják rá a kínai rézlemezre rovással, hogy aszongya: "a haza mindenek előtt"

De ez a túlfizetett nyikhaj kötőjeles nevű szóvivő (a félázsiai magyar hangja) ahogy hazudozik és hinti a büdös-szaros propagandát, ez nálam kiverte a biztosítékot.
Nincs a közelben valaki aki szájon vágja úgy istenigazából, hogy Édesanyád erre nem tanított? Vagy apád ilyen fiút szeretett volna?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Nem láttad-hallottad, mit násztáncolt az a nyomorult Gundel Takács az eurovíziós tinglitanglin Azerbajdzsánt körebnyalva?? Na ez volt a petting. Most meg rábaszunk. Nemi élet Orvbán-módra.
@aritus: szó szerint ez jár a fejemben...
@GeoCracker: ez most már tényleg a régi komcs idők. VIP kórház, szuper bölcsi, óvi kedvezményes áron az élcsapatnak, a többi meg le van szarva.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Nekünk a mosógépünk - német névvel: Haier - kínai, ami danol is, meg minden, csak közben bontja le magát. De amíg ez folyik, szépen dolgozik, az tény. ;-DDD
@GeoCracker: A családi terheltséget még ez sem fogja kiegyensúlyozni, lásd Lasztovicza-gének.
@empatikus pszichopata: Nem vagyok pszichiáter, csak tanultam pszichológiát, ami a gyermekvédelmi tanulmányokhoz is kellett :-)
Így ebben képzettebbek véleményét elfogadom.
@Blogger Géza: Géza, Géza. megint kiragadsz félmondatokat.
Mindamellett vállaltan szubjektívnek lenni még mindig jobb lehet, mint fizetetten vaknak.
@a szív fészkei: Persze, de kicsit utánaolvastam. Az eésznek egy kis dinasztikus bűze van. Ha van kedved elolvasni :-)
endresy.blogspot.hu/2012/08/orbanistadinasztia.html
Blooger Gézára jellemző az lbm-nek adott válasz. Annyira szép, hogy idézni kell.

"Ezt jól teszed. Háromszor is gondold meg, mielőtt belekötsz abba, amit írok, és gondosan olvasd el, mert ilyen csúnya bukták lesznek belőle, ha nem vigyázol."

Irigylem ezt a hihetetlen magabiztosságot. Ő az, aki csak bloogol, bloggol, bloggol... Emiatt olvasni/utánaolvasni nincs ideje, és így sem a tudás sem a tények nem zavarják sem az éleslátásban, sem a véleményalkotásban.
@aritus: persze. meg persze a dinasztia (ld. egyel korábbi válaszomat is)
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: "a gond az, hogy ~4000 kulonlegesen kikepzett high-tech (haj-TEK..:-D) katona igen komoly erot kepvisel,"

Nem addig a' !
Gondolkodjál, kis ország vagyunk.
Tudjuk ki kiknek a fia és ki az apuci, nagypapa.

A globalizációnak és a világhálónak köszönhetően mindenkiről fogunk tudni mindent az idők végezetéig (de addig mindenképp)

Merjenek csak tömegbelőni, telefonok tucatjai fogják nyomni fel a netre a bizonyítékokat.

Gyakorlatilag impotensek.
Bármit tesznek meg lesz torolva és nyilván lesz tartva.
Apuci pici fia és unokája úgy kell majd éljen, hogy apám-nagyapám egy disznó ávós volt.
@Blogger Géza: De téged is ezért küldtek ide? Hogy hangosan ajvékolj vagy mert lövésed sincs a témáról? Hisz itt tipródsz 24/24-ben.
@Blogger Géza: Szaros stadionokra vajh melyik tücsök fogja elhegedálni a pénzt?
@Kínai cuccok tesztje: Dehogyis, 10 millió zseni ! Mert mindenki meg tudja ítélni a másikat: ballib, közgazdász, birka, náci - ragyogóan sikerült szocializálódnunk egymás csesztetésére, együttműködés helyett. Mi ezt hívjuk keresztényinek, meg kommunikációnak.
@lbm: Majd írkálunk itt egymásnak,mert nekem is maradnom kell. :-DD FElvátja fogjuk leoltogatni itt a villanyt takarékosságból, jó???
@GeoCracker:
A fizetésért, vagy a bugyipénzéért meg kell dolgoznia!
Amúgy mekkorát is hazudott Girosz pajti?
Orbitálisan nagyot. Agyatlan narancsbolsik a seggüket verték a földhöz örömükben... :))

"Az állítás: „Kedden Franciaország vezetett be a magyarországinál kétszer nagyobb tranzakciós illetéket...Egyre szélesebb körben elfogadott a magyar unortodox gazdaságpolitika az Európai Unióban.” - Giró-Szász András, kormányszóvivő 2012. augusztus 2., ATV, TV2.

A tények: A magyar és a francia tranzakciós adónak az elnevezésen kívül egyetlen közös pontja sincs.

Az értékelés: Egyáltalán nem igaz.

A francia tranzakciós adó ugyanis csak a francia értékpapírok egy meghatározott körének kereskedését érinti. A KBC Equitas tájékoztatása szerint a 0,2 százalékos tranzakciós adót az értékpapírok vásárlásakor a vevők fizetik, a kivetett adó a kereskedés helyétől független, így az a magyar piacon vásárolt francia papírokra (például részvényekre vagy részvényekből származtatott termékekre) is vonatkozik. (A KBC egyáltalán nem a kormányzati intézkedésre vagy Giró-Szász nyilatkozatára reagált, hanem egy belső, ügyfeleknek szóló tájékoztató hírlevélben figyelmezetett a francia tranzakciós adó bevezetésére, illetve arra, hogy ez mit jelent azoknak a magyar ügyfeleknek, akik francia papírokat vesznek. A cikkünkhöz ebből a hírlevélből idéztünk.)

A frissen kivetett adót a már létező példáknak megfelelően (például az amerikai SEC fee, vagy az angol Stamp Duty) a befektetési szolgáltatók vonják le az érintett ügyfelek számláiról, a megszokott kereskedési jutalékon felül. Az adó azoknak a vállalatoknak az értékpapírjait érinti, amelyek székhelye Franciaországban van és amelyek tőzsdei értéke meghaladta a 280 milliárd forintot az adott költségvetési év kezdetekor. A tranzakciós adó által érintett értékpapírok körébe a részvények mellett egyéb részvényből származtatott értékpapírok is beletartoznak – közölte a KBC.

Ezzel szemben a magyar kormány által bevezetett tranzakciós adó még a legkisebb banki műveleteket is 0,1 százalékos sarccal terheli. A bankoknak havonta – a teljesítési napot követő hónap 20. napjáig – kell megállapítaniuk és befizetniük az illetéknek hívott adót. Tehát technikailag ugyan a pénzintézetek fizetnek, a gyakorlatban azonban aligha elkerülhetető, hogy a sarc ne az ügyfeleken csattanjon. A kormány még az MNB pénzügyi műveleteit is megadóztatná (ami a független jegybanki gazdaságpolitikába való beavatkozás), ezt az EKB és az EU-IMF is kritizálja, így a kormány a trövénynek ezt a részét feltehetően visszavonja majd."
@a szív fészkei:

Nem néztem az Eurovíziós Szarfesztivált, a sznobizálódásom ugyanis két éve visszafordíthatatlanná vált... :D
@Viktor Miniszterelnök Asszony:
Szerintem meg azért impotensek, mert a hatalmi háló kiépítésének nehéz éveiben minden segítséget el kellett fogadni. A szektába csak olyanok lépnek be, ill. maradnak benn, akik lelkileg erre alkalmasak. Ez meghatározta a minőséget, + még zsarolhatóvá is kellett tenni őket, ami nem volt nehéz az előbbiek miatt. Ezek az emberek most hű szolgák, de ezer apró sérelmet és frusztrációt akarnak megtorolni. no, nem Orbánon, hanem akárkitől, aki tőlük függ. Szív szokott panaszkodni, hogy verik szét a kultúrát, a nemzetközi hírű együtteseket. Ahogy a közlekedést, egy vidéki fesztivált, kórházat.

Ez a rezsim nem hordoz semmiféle minőséget, és ez a gyakorlatban nem oldható meg szóvivőkkel. Nem (csak) a káderek ették be magukat mindenhova, hanem a silányság.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Bánhatod: az olyannyira ennek az előkészítése volt, hogy félelmetes. Már akkor is csak lestem, hogy mitől ejakulál percenként Gundel-Takács, ha Azerbajdzsán kerül szóba??? Egyszerűen gusztustalan volt, na. És íme, az eredmény.
@saravad: Panaszkodnék? Tényeket közlök, basszus.
@GeoCracker: Tény, hogy a borderline-ban van egy paranoid skizóra hasonlító tünet is.:)De hogy bipoláris, az létező pszichiátriai szakvéleményen alapul, csak hát aki egy ilyet bemutatna, az akár az életével is játszhat - nem vicc.
@empatikus pszichopata: És nem szedi a bogyóit. Ettől teljesen szétesik.
@kifordított nagyanyó: Sztahanovista, ő a net Pióket Ignáca. hu.wikipedia.org/wiki/Pi%C3%B3ker_Ign%C3%A1c A tribünön Orvbán balján foglalhat majd helyet, ha Kumin leigazolja az 1470 %-át.
@a szív fészkei: úgy értettem, joggal rovod föl a mocskoknak, így érted?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Tudod: "Kicsit fáradtnak tűnsz, nagy utazás"... Annak a vége meg tudjukmi. ;-DDD
@Viktor Miniszterelnök Asszony:

Kurva érdekes amit írsz! Épp azon tűnődtem a minap, hogy mitől van az, hogy noha Viktornak elvileg minden eszköz a kezében lenne ahhoz, hogy totál kinyírja a teljes ellenzéki mindenséget, ez mégsem következett be... (lásd például az ellenzéki média megbénításához minden eszközzel rendelkező, mégis egyre röhejesebb szalaiannamária tanácsot) valószínűleg épp az általad említett félelem lehet az, ami végül, az utolsó pillanatban mégis lefogja orbán pincsijeinek kezét.
Ez talán némi reményt adhat a következő választásokra is.
(Merthogy vectort az eu-tól való félelem nem fogja visszatartani a választási csalástól, az tuti. De talán az embereit igen. Akit egyszer elvittek Hágába, az még nem nagyon jött ki onnan.)
"A kockázati felárunkat is figyelembe véve a török lírában kibocsátott magyar devizakötvények hozamának alapesetben 10 százalék körül kellene lennie. A török állam lírában kibocsátott kötvényeinek hozama ugyanis 7-8 százalék körül mozog, és a magyar devizakötvény esetén a befektetők hozamelvárásába beépülne a magas magyar kockázati felár. Vagyis ahhoz, hogy ne a török állam (melynek CDS-felára kevesebb mint fele a magyarnak) 7-8 százalékos hozammal kibocsátott kötvényét vegyék meg, hanem a jóval kockázatosabbnak tekintett magyar lírakötvényt, Magyarországnak nagyobb hozamot kellene kínálnia nekik.

Kell valami cserébe

A piaci logikát ugyanakkor általában felülírhatják a különalkuk. Elképzelhető például, hogy a magas hozamelvárást a kormány mérsékelni tudja egy államközi megállapodással, vagy egy nagybefektetővel kötött egyezséggel – mondta Forián Szabó Gergely. A befektetési szakértő szerint egy ilyen alku szólhatna például arról, hogy az alacsonyabb hozamelvárásért Magyarország ad cserébe valamit Törökországnak, vagy a török befektetőnek." (HVG)

mert ugye a törökök nyilván nem "kérnek majd valamit" idiótabarom blogger kutya.
Off, de megbocsátható: hu.wikipedia.org/wiki/Pi%C3%B3ker_Ign%C3%A1c Ma száz éve született Raul Wallenberg.

"Ma 100 éve született Raoul Wallenberg svéd diplomata. Alig fél évet töltött Budapesten, de több tízezer magyar zsidó köszönheti életét Wallenbergnek és munkatársainak. Néhány hónap alatt több ezer védőlevelet (Schutzpass) bocsátottak ki, illetve több mint 30 svéd védett házat hoztak létre Budapesten. Halálának körülményei a mai napig tisztázatlanok, annyit tudni csupán, hogy 1945 januárjában a megszálló szovjet csapatok őrizetbe vették és a Szovjetunióba hurcolták. Feltételezések szerint 1947 környékén halhatott meg valamelyik szovjet börtönben. Wallenberg tragikus sorsa is figyelmeztet minket arra, hogy az igaz embereket egyik totalitárius rendszer sem viseli el." (FB-ról)
@saravad: Igen, meg tudni kell erről. Ha nem mindenkit érint és és érdekel, akkor is. Muhi csata zajlik azon a fronton is, oly sikeres, már szinte csak üszkök és Eperjes vannak. Meg Andy Vajna és az őt bepelenkázó Palácsik Tímea.(írta valaki, hogy Andy-ke ennyire potens valami bajából kifolyólag, ami szomorú, de akkor azzal foglalkozzon a kis adócsalókám - nem véletlen, hogy nem megy haza Amerikába olyan nagyon - ne a magyar filmmel)
emlékezzetek mit mondtam pár hónapja... bkv halott lesz őszig...

index.hu/belfold/budapest/hirek/2012/08/04/kigyulladt_egy_38-as_busz/
@Viktor Miniszterelnök Asszony:
pedig milyen szép fiú? és milyen tanulékony?

ez kell a magyarnak

felmászik a fára -onnan nem láccik a 2 méteres árvíz- és aszongya, hogy minden száraz semmi aggodalom

brühühühühühühü

és a vörös iszaposok 2.5 milliárdja hol van?
Na ők legalább tudják, miben úsznak: www.hajdupress.hu/?cikk=20591

Szerintem mi is, csak Orvbán nem vallja be.
@déjá vu39: Idén pedig egyáltalán nem bocsátottunk ki eurókötvényt, és várhatóan nem is fogunk. Nem is szorolnk rá rövid távon egyébként.
@vitéz Thapóccay néma bárány: Konkrétan mi a hazugság? Jól vigyázz, mit mondasz...
Bocs OFF:
" A hvg.hu birtokába jutott, a rendőrségi feljelentés dokumentációjában szereplő és Tóth Miklós által 2012. januárjában aláírt méltányossági kérelmen erről a hallgató tesz említést. A levélen szerepel azonban egy kézzel írt, a dékántól származó megjegyzés is: „Pali (Hamar Pál – a szerk.), igazából át kéne lökni a gyereket…”
A diplomaátadó után tett rendőrségi feljelentés szerint Tóth azért tartotta magánál a politikus fiának a diplomáját és ütötte rá a saját pecsétjét, mert „saját kezűleg” akarta megmutatni a parlamenti képviselőnek az oklevelet."
:DDD
Nyomorult gerinctelen talpnyaló szarháziak... :D
hvg.hu/itthon/20120803_Lasztovicza_ugy_nem_csupan_a_dekan_sara
@Blogger Géza: " Jól vigyázz, mit mondasz..."
Ezt hogy értsük, András? Fejtsd már ki, kérlek...
@Blogger Géza:

Konkrétan hülyének nézel mindenkit. Ne pofázz, a kamattáblát magyarázd. De jól vigyázz mi mondasz...
Na hátha benéz Stefike, szeretettel a nagy rasszrajongónak: kikellennekjonni.blog.hu/2012/08/04/jobb_jobbik_legrasszabb

Orvbán úgyis turáni szerinte, na akkor elmondhatja a kiebrudalt Attilával, hogy 'íme hát megleltem hazámat!" Törökországban.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Engem az érdekelne, hogy ki volt a feljelentő.
Amúgy meg:
hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20120803_kalmanc_tf
@vitéz Thapóccay néma bárány: Szóval mi volt a hazugság? Vagy nevezd meg, vagy kérj bocsánatot.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Jó, mi???? De az olimpia végéig ez a csimbók a seggben marad a MOB-os posztján.

Ez nem off, Orvbán török világot valósít meg, nagyon is koherens módon húz oda pénzért. Mert ettől máshol, nyugaton tényleg hánynának már.
borsonline.hu/20120804_laci_ezt_komolyan_gondolod

Legyen meg neki, de azért a realitások is léteznek meg a kora. Így ő ad magának szinte teljesíthetetlen feladatot. Most szidni az orvosokat a lebénultságáért a két döntőbők kieséskor, hát fene tudja, jó taktika-e ez?
atv.hu/cikk/20120803_varhegyi_eva?source=hirkereso

[..]"Ez nem unortodox, hanem unintelligens megoldás - mondta Várhegyi Éva azzal kapcsolatban, hogy török líráért és azeri manatért is vásárolható lesz magyar államkötvény. A kormány ugyanis úgy gondolja, a keleti nyitás szellemében külföldön árulja majd a magyar kötvényeket.

A Pénzügykutató Zrt. tudományos munkatársa szerint a török líra legalább olyan bizonytalan, mint a magyar forint, így nem megyünk sokra vele. Várhegyi Éva elmondta: ennek az az üzenete, hogy nem lesz IMF-megoldás, hiszen egyébként miért kellene szabadpiacon kötényeket kibocsátani. „Azt üzeni, hogy tárgyalgatunk, tárgyalgatunk, de nem lesz megoldás” – tette hozzá a Pénzügykutató Zrt. tudományos munkatársa."

DE a szakértelem bolsevista trükk.
@empatikus pszichopata: Mint írtam, csak a külső tünetekből feleltettem meg. Sajnos a lényegen alig változtat.

Egy személysiégi csőd
gepnarancs.hu/2012/07/miniszterelnoki-tunetlicit/
@a szív fészkei: 7/24 ben :-) csak hogy az ügyfélszólgálatos zsargont használjuk :-)
@Blogger Géza:

Ne tereljél Bandika. Magyarázzad a kamattáblát kispofám. De jól gondold meg mit mondasz...

Ha nem megy akkor húzzál szépen a picsába.
@Friss fahéjas Edward Boli – Ch.T. is, meg’há...: Az a gond, hogy ezt mi értjük, tudjuk, de vannak itt fidesz hívők is, akik meg nem hiszik el, hogy ők fizetik, és hogy csak orbán ekkora paraszt.:(((
@GeoCracker: Kösz. ;-))

@vitéz Thapóccay néma bárány: De hát nem húzhat, ez a munkahelye! itt kell robotolnia, ahogy fentebb felvilágosítottak: 7/24-ben.
@a szív fészkei: Lehet, hogy a vesztes választások után Rodostóban akar bujdokolni. :)))
@Gondolkodni Próbáló Birca: Minden egyes pontját.
HowAreYouOneAVetésün?: Ez ténymegállapítás volt. Fideszeseknél ez ismeretlen kategória?
@lbm: Addig jó, amíg tudsz tartalékolni. Ha ezeket a körvonalazódó elmebeteg ötleteiket megvalósítják, akkor senki sem fog tudni sehová se menni, mert még annyit se fog érni a forint, hogy a szomszéd utcába eljussunk vele buszjeggyel.:((((
@a szív fészkei: Bolond lyukból bolond szél fúj.:D
@vitéz Thapóccay néma bárány: Te ne tereljél. Mivel három hozzászólásból sem voltál még blöffölni sem valamit, hol hazudtam, ezért le vagy írva. Legközelebb ne hazudj.
@a szív fészkei:
én itt olvastam :-)
gepnarancs.hu/2012/08/jobb-jobbik-legrasszabb/

Ugyanott
gepnarancs.hu/2012/08/az-uj-osztaly/

ami kicsit rimel arra, amit magam idemásoltam korábban dinasztia-ügyben.
@GeoCracker: Teljesen igaz. De Tito Jugójában én akkora bazi nagy nyomort nem láttam, bár voltam párszor.
@a szív fészkei: Ott én sem (Zágrábban jártam). Viszont jártam Romániában és ott nagyon látszott, hogy a dinasztikus felkészülés és a hülyeség kombinációja mit eredményez.
@vitéz Thapóccay néma bárány: Azért dolgozik értetek Szegedi, ne csüggedj: hvg.hu/itthon/20120804_szegedi_marton_jobbik [..] lokálpatriótaként kívánok dolgozni szülővárosomért, Miskolcért. Természetesen nem adjuk meg az örömet ellenségeinknek, hogy megszűnjön Miskolcon a Jobbik frakciója, így annak a jövőben is tagja maradok. Tovább megyünk az elkezdett úton Jakab Péter és Pakusza Zoltán képviselőtársammal, valamint a Jobbik miskolci tagjaival, akikben soha sem csalódtam." Szegedi Márton eddig a Jobbik miskolci elnöke, és a párt önkormányzati frakciójának vezetője volt."

Ha kilép a pártból, hogy maradhat annak képvizelője? Juj de nem értem. Meg a felmenő iránti tiszteletből. Addig ez vezette a zsidózás rögös útján végig, a felmenő iránti tisztelet? Szép is az, amikor lehazugozza és megélhetésizi valaki a nagyanyját.
@GeoCracker: Azt mondják, Csau fia komplett mihaszna aranyifjú hülyegyerek volt. Mondjuk a Kárpátok Cipésze és /dipotlan)Kémikusa gyümölcseként, mi más lehetett volna?
"mert nekik eddig még nem tartoztunk. Lefordítva a békemenetben beszélt újfideszre ez annyit tesz: 326 év után ismét török gyarmat leszünk"

Ezek szerint ha veszek más ország államkötvényéből akkor ott én leszek a király?
Mert akkor veszek pl. német kötvényeket és államnyelvé teszem az angolt mert németül nem beszélek. Hogyezeddignemjutotteszembe!
Durva de nagyon találó: orulunkvincent.blog.hu/2012/08/03/az_orszag_teljes_ujjaszervezesenek_arcai_x

Pálffy a szétpüffedt alkesz hínárhajú, aki belé tojik a saját hajdani munkásságba. Amikor milliókat keresett a mára lenézett - és átivott - melójával.

Azért ez már érmes teljesítmény.
@Kínai cuccok tesztje: ha elég sokat veszel, és az ország elég szarban van, akkor igen.
Mi elég szarban vagyunk,
@GeoCracker: Na népnevelj helyettem is türelemmel! Én megyek dunázni. :-)))
@a szív fészkei: azt hiszem én sem, mert márcsak mobilról vagyok. Jo pancsit :))
@Kínai cuccok tesztje: Á, ne vidd ki a pénzed, viktornak szüksége van rá. Inkább itt legyél senki, mert ugye mégis az madzsaroschabb.
@a szív fészkei: Én inkább azt nem értem, hogy nem jobbik párttag, semmi köze hozzá, akkor függetlenként hogy ülhet a jobbik frakcióban?!
Mit szeretik, függenek tőle, mint a herointól.
@GeoCracker: Akkor a Templeton miatt Amerikai gyarmat vagyunk és ők megvédenek majd az oszmánoktól.
@a szív fészkei: akkor nincs rám szükséged, nem kell írogatnod sem nekem.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Azért aggódom, hogy lesznek így kis varánuszok?! Messze van a nyuszik huncutkodós természetétől...:((((
;)
@HowAreYouOneAVetésün?:
„Ha megérett rá a helyzet, a devizatartalékot el kell lopni. Ha nem is megy zökkenőmentesen, azért törekedni kell rá”
(Fidesz alapító okirat,
„Mi a lófaszból fogjuk finanszírozni a gazdaságot” fejezet, első bekezdés)
Te meg…
brühühühühü
@a szív fészkei:
„Bár az észak-koreai sportolók saját bevallásuk szerint sikereiket Kim Dzsong Unnak, az ország vezetőjének köszönhetik”…
Czene nyilván a Csoszono nyelv elsajátítására szánta drága idejének nagy részét, talán azért sikeredett neki a párhuzam, amit volt szíves röfögnie Gyurta sikerével kapcsolatban.

Szarházzy
@a szív fészkei:
Én szeretem a savanyúságot, egy jó perkelt mellé nem tudok mást elképzelni.
De a szögedi csalamádé az dohos káposztábul van csinálva, ráadásul utálom a turul farhátat. Böeee….
Szegény nyagyanyó a lányát se hozta volna világra, ha sejti mekkora aránytalan Priaposz függelék lesz az unokájábul.
Olvastátok??? :))

"Megjött a Matelcsy
2012.08.03. 12:33 Jakab Andor
Megérkeztek az első telefonadóval terhelt számlák. Naná, hogy gyönyörűen áthárították az ügyfélre. Persze megadóztatták az adót is, ÁFA-t kell rá fizetni.

Az állam kedvenc trükkje úgy csinálni, mintha létezne az országban bárki, akinek ne kellene eleve iszonyat sok adót fizetni. Jön a politikus és olyan szavak bírják elhagyni az ajkait, hogy ideje már, hogy a bankok / gazdagok / multik is részt vegyenek végre a közteherviselésben. Mintha addig nem vettek volna. Mintha a gazdagok nem fizetnének eleve tízezerszer, százezerszer, egymilliószor több adót, mint a mezei állampolgár. A csőcselék ujjong. Igen! Fizessenek! És már jönnek is az extra adók. A politikus mosolyog és közli, hogy a dolgokat nem az emberekkel kell megfizettetni. A csőcselék meg becumizza. A trükknek, hogy a kormány mindig valaki mást szopat meg, a csőcselék százból százszor bő nyállal bedől. Szopjon a bank, szopjon a multi, szopjon a telefoncég.

Így született a telefonadó is, 2 Ft percenként és SMS üzenetenként. A politikusok mosolyogtak, hogy nem fogják áthárítani. Nem az emberekkel fizettetik meg. A geci szolgáltatók majd szépen benyelik, majd levonják a luxusprofitjukból. Vagy menjenek tönkre a rohadékok. Most majd megtanulják, milyen a magyarok közteherviselés istene, a kurva anyjukat!

Aztán felmerült, hogy 2 Ft kimondva 2,54 Ft lesz, mert majd jól ÁFA terheli. A Nemzetgazdasági Minisztérium persze komoly arccal cáfolta, a szakértő meg előre megmondta, hogy hazugság. Dehogynem adóztathatják az adót, az üzemanyagok jövedéki adóját is simán ÁFA terheli.

Bulgária 1994

Fosott is a nép, hogy majd rá lesz terhelve a telefoncégek szopatása, de Matolcsy megnyugtatott mindenkit, hogy a nagyanyja is 10 percet telefonál havonta, úgyhogy addig ingyenes lesz, szóval az emberek nem lesznek szopatva. És tényleg. A NAV tájékoztatása egészen parádés.

Magánszemélynek 2012-ben: maximum 400 Ft
Magánszemélynek 2013-ban: maximum 700 Ft
Cégnek 2012-ben: maximum 1 400 Ft
Cégnek 2013-ban: maximum 2 500 Ft
Támogatjuk a vállalkozásokat. Fizessen a geci vállalkozó három és félszer többet. Pofára számlázunk. Erről egy régi nyaralásom jut eszembe Bulgáriában. Nem puháztak, teljesen nyilvánvalóvá tették, hogy kit mennyire óhajtanak pofára leráncigálni. Ott ment az akkoriban, hogy az utcai kajásoknál szemrebbenés és szégyenérzet nélkül ilyesmi volt az árlista.

Hamburger:

Bolgárnak: 1 Leva
Magyarnak: 3 Leva
Németnek: 10 Leva"

jakabandor.blog.hu/2012/08/03/megjott_a_matelcsy?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_08_04&utm_campaign=index

Agyhalott narancsbolsik nem akarnak szimpátiatüntetést az adók mellett?
Megtapsolhatják magukat...
@Friss fahéjas Edward Boli – Ch.T. is, meg’há...: erről egy kis emlékem ugrik be...

1996-ban Stockholmból Szentpétervárra mentem át hajóval egy 4 napos "túrára" befizetve...

a brutális méretű hajóról (aminek a közepe egy 6 szintes promenád-üzletsor volt, főleg játékgépekkel és millió mulatóval) rajtam kívül senki nem szállt ki... a svédek mind hót részegek voltak 4 napig... az orosz határőrök nagyon meglepődtek hogy reggelente én kiszálltam és este vissza... a teljes kikötői határőrség egyetlen ügyfele voltam...

na... de nem is ez... a képtárba a belépő több tíz dollár volt külföldieknek, "helyieknek" pedig pár kopek:)

ezt úgy jáccottam ki hogy mérhetetlen orosz tudásommal a bilét szót elharapva helyinek tűntem magabiztos orosz tudással... sose kerestem eynnit egy mp alatt... főleg nem az orosz tudásommal...
@dr. Bubó:
Én Korfun láttam ilyesmit, angol turistákkal! :))

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
A te tojásod mutogatja?
@Friss fahéjas Edward Boli – Ch.T. is, meg’há...:
A hurrászoptimizmus narancs specifikus jelenség.
Tapsolnak is, lassan olyan vörös a tenyerük, mint a volt pártjuk ifjúsági tagozatának a logója.
Okos gugli aszongya:
„üssed be a KISZ szót, oszt nézelőggy!”
Feri, Szarosbajusz, Focista, Ildikó, esmég páran ott vannak:
www.google.hu/search?q=KISZ&hl=hu&client=firefox-a&hs=uyO&rls=org.mozilla:hu:official&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=sV8dUO_1MYnGswa854CYCw&ved=0CEcQ_AUoAQ&biw=1024&bih=610
Ez nem szar nekik?
Múltnap az m1-en, a Híradóban úgy adták elő, mintha milyen nagyon jó dolog lenne, hogy 9-10%-os kamatra (ezt a tényt elhallgatták!) tudják adni az államkötvényeket. :(
@GeoCracker:
Ezt a posztban említett levéd gazdálkodj okosan társasjátékot ismerik a Törökök?
Biztos vagyok benne, hogy ők mint kereskedő nemzet, azért csak tájékozódnak a szarba lépés előtt, milyen monopoly játékba szállnak be. Matolcsy török kollégája nem valószínű, hogy akkora selejt, mint az NGM széles látókörű irányítója. Küszü Szüm hiába erőlködik, nem fogják a törökök benyelni az unortodox maszlagot. Hozzánk képest szerintem, köszönik szépen jól vannak. De ha mégis sikerül lenyomni a torkukon a stadion kötvényeket, akkor ne csodálkozzon azon senki, hogy megint gyön Mohács. Arrafele is köllene egy jurópisch beléptető rendszerű aréna, oszt ott lehetne vívni a gaz szelecsuk.. szeldezsuk… tuggya a rák kikkel. Twitertom majd megcsinálja.
Azannya..
Jobb később, mint soha:
Sólyom Aszófőn vendégeskedett. Mondott is valamit. Olvassátok Török G.-nál.
@tüzisárkány: Olvastam. Maradjunk annyiban: az biztos, hogy későn. Még pontosabban: kurva későn.

@Knósszosz: Küszü Szüm... :DDD

Kész "vak vezet világtalant" ez a két majom, a Kedves Beteg, és Gyagyás Tódi...
cdn.screenrant.com/wp-content/uploads/dumb-and-dumber1.jpg
@lbm: off
Regisztrálódott a blog. Levél nincs még
/off
@Knósszosz: a kötvény lirában nominált. Ortodox modon egy jó árfolyamon leszámitolást kèrnek. Ök gazdagodnak. Mi tönkremegyünk.
@GeoCracker:
Ezt mondd meg Gyurinak is, jó!
Én nem tudom a mélcímét, Neked hátha sikerül kideríteni. Ha elküldöd a Bikini atollra, én is alá fogom írni!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Ja-ja-:DD
Ebben a melegben ne politizélj, árt.
Inkább nézd meg Ullmann Zsuzsit, én aztat teszem:
www.youtube.com/watch?v=KZHjErOwYwA&feature=relmfu
@aritus: Nem a kötözködés miatt, csak úgy éreztem kicsit átsiklottatok az IMF illetve a piaci hitelhez kötődő feltételek közötti lényeges eltérések fölött, erre bátorkodtam felhívni a figyelmet. Amúgy egyetértek, nekem sem tetszik hogy Barrosot rendszeresen hülyének nézzük, de mindenféle Türkménbasiknak egyből lemegyünk kutyába.
"Melegebb a helyzet,
mint a háborúban Bosznia"
Értem, alélt a társaság.
Szevasztok pajtik, majd holnap-:)
@a szív fészkei:

Ezek a Szegedi gyerekek egy életre leírták magukat. Mártonka az önkormányzati kampányt is szopóra vette amennyi esze van, most meg lelépett mielőtt őt is menesztik. Nem párt tag nem lehet tagja párt frakciónak, legfeljebb függetlenként szavazhat velük.
@tüzisárkány:
"Sólyom Aszófőn vendégeskedett."

Altalaban Solyom Laszlon tiszta szivbol es karorommel szoktam rohogni, ha szoba kerul. De most igazan megsajnaltam.

Altalaban vele kapcsolatban szokta anyam mondani, hogy van Isten. Marmint, hogy az emberek rossz cselekedeteiert Isten egyszer benyujtja a szamlat.
De minthogy nincs Isten, en csak szimplan konstatalom, hogy minden(3) tekintetben Orban volt az, aki zarojelbe tette Solyom egesz eletet, munkassagat:
1. A '89-es alkotmany elkesziteseben, es vegigtargyalasaban vitt fontos szerepet.
-> Az alkotmany azota a kukaban, van helyette Orban takolmanya. Check.
2. Alkotmanybirosag. 8 even at Solyom elnoklesevel femjelezte a tarsasagot.
-> Mara a szervezet ki lett herelve, lezullott. Eppen Orban az, aki leginkabb figyelmen kivul hagyja donteseit(Pl. birak nyugdijazasa). Check.
3. Koztarsasagi elnokseg, mint kozjogi "intezmeny". Solyom innen akarta megrendszabalyozni a neki nem megfelelo politikai legkort. Ez szinte csak a szocik es Gyurcsany moszerolasaban merult ki.
->Az intezmeny tekintelyet Orban embere, Plagi bacsi teljesen lenullazta. Check.

Vagyis akar mar 20 ev mulva is csak az 5-re hajtoknak kisbetuskent labjegyzetben fogjak (esetleg) megemliteni Solyom nevet a tortenelem tankonyvekben. Jol is van ez igy.

De! Olvasva Torok Gabor bejegyzeset, nagyon megszantam ezt az oreg embert. Elmegy egy 432(!) fos kis faluba
www.aszofo.hu/helytortenet.html
, ahol olyan melyen szantonak keszult beszedet tart, amilyet meg allamfokent is ritkan tett.
Ez a szerencsetlen mar sehol sem kell, mar senki nem kivancsi bolcs vilaglatasara. Epp abban a rendszerben, amelynek letrejotteert o maga is oly sokat tett.

Erre az egyik legjobb pelda:
"Az előzetes feliratkozás nemrég felmerült ötletéről pedig tudni kell, hogy az az Alaptörvénybe és az Emberi Jogok Európai Egyezményébe ütközik."

A kormany nyilvan nem fogja ajnarozni ezt a velemenyt, az ellenzek pedig meg veletlenul sem hivatkozik Solyom velemenyere. Bar mar nehany alkalommal lehetett olvasni az alkotmanyellenesseg felveteserol.

"Ebben a visszavonultságban érdemes megfogalmazni, hogy egy következő választáson kit és mit érdemesítsünk bizalmunkra."

Edes jo Istenem, mar idaig jutott, hogy egy ilyen kis faluban tudja csak eloadni magat?!
Meg is van benne ezert (is) a megbantottsag, a sertettseg:
"Az utóbbi két évben az alkotmányos kultúra a törvényhozásban és a kormányzásban odaveszett. A kétharmados többség nem ismer korlátot maga fölött, nincs, amit meg ne tenne. Az alaptörvény többé nem a politika határait húzza meg, hanem a napi politika puszta eszközévé vált. A magyar alkotmány, majd a helyébe lépő Alaptörvény elvesztette szilárdságát, feltétlen érvényét. Elveit állandó, napi érdekű módosítások rombolják. Nyilvánvalóan alkotmányellenes szabályokat vesznek fel az alkotmányba azért, hogy ne lehessen megtámadni őket. Előfordult, hogy rögtön az után, hogy az Alkotmánybíróság alkotmányellenesnek nyilvánított egy törvényt, azt az alkotmány részévé tették. Ezzel kibékíthetetlen belső ellentmondásokkal terhelik meg az alaptörvényt. A legsúlyosabb ilyen beavatkozások az alkotmánybíráskodást és a független bírósági rendszert érintették."

Most igazan sajnalom ot, mert alig 2 ev alatt ilyen melyre sullyedt. A nem oly regen meg (onjelolt) velemenyformalo, mara olyan helyzetbe kerult, hogy ugy erzi, meg egy falunapot is ki kell hasznalnia nezetei kinyilvanitasara. Marpedig ez az elszigeteltseg csak meg jobban fog noni az evekkel. Solyom a maga habitusaval pedig annal nagyobb buntetest nem is kaphat a sorstol, mint hogy elkerulve, az erdektelenseg homalyaba sullyedve elje vegig hosszu eveken at, hogyan is merul feledesbe egesz elete munkassaga.

Meg sok tovabbi szulinapot Elnok Ur!

PS: Bocs a vegere egy kicsit elobujt belolem a gonoszsag, de egyszeruen nem birtam megallni. A mai sajnalat meg holnapra ugyis elmulik...
@simple observer 1.0: én sójomszemet tartom hibásnak...

az elmúlt év elqrásának legfőbb okozója...
amit ostoroz, hogy nem tartyák be a "láthatatlan" szabájokat stb
az pont az ő szakmája és feladata volt... NEM TETT SEMMIT:..
rosszul végezte a dolgát..
a jogszabájok/intézmények nagyon sz@rok...

de ott a poszt alatt...
@simple observer 1.0:

TG embere volt Sólyomnak a hivatalában, szerintem ő hívta Aszófőre, hogy büszkélkedni tudjon az ismeretséggel meg a kapcsolataival, mert emeli a képviselői renoméját.

Ezért a Sólyomnak már ilyen helyen kell hakniznia rész faszság. A többiben néhol van igazad.
@dr. Bubó:
"az elmúlt év elqrásának legfőbb okozója..."

Ezt igy erosnek tartom, es nem is huzom ra a vizes lepedot. De szerintem is tagadhatatlan szerepe van a jelenlegi helyzet letrejotteben.
@Knósszosz: mondanám, ha kérdezne. Meg pár mást is.. :)
@simple observer 1.0: ja bocs igaz, "num lock" volt...

elmúlt 22 év !
@simple observer 1.0: "A kultúra, a kulturált viselkedés önuralmat jelent, íratlan közös szabályokhoz igazodást, a többiek megbecsülését."

nemrég volt hitler... és ő a viktátor önuralmára apellál...

szerintem hasznosabb lett volna ha leírja és nem 2/3-os alkotmányba... és ha még működő független intézményeket is elér...
vagy egy tisztességes párt törvényt... pl gazdálkodásról...
vagy egy kopogtató nélküli választási törvényt...

nem volt eddig se demokrácia, csak az ő többmilliós fizetésével tűnt annak...
@GeoCracker:
Ugyan mire gondolsz?
Ily kései órán, a fantáziám már igen csapongó-:)))
@vitéz Thapóccay néma bárány:
"TG embere volt Sólyomnak a hivatalában, szerintem ő hívta Aszófőre, hogy büszkélkedni tudjon az ismeretséggel meg a kapcsolataival, mert emeli a képviselői renoméját. "

Nem ketlem, hogy lehet benne valami, hogy vegul is Torok hivta meg Solyom Laszlot.

"Ezért a Sólyomnak már ilyen helyen kell hakniznia rész faszság. A többiben néhol van igazad."

Sajnos (reszerol), es szerencsere (reszemrol) nem faszsag egyaltalan. A Fidesz lathatoan keruli Solyom szerepelteteset, a kritikaival valo foglalkozast. A beszedben igen sok kritika szol a kormanynak, de majd kivancsi vagyok, mekkora viszhangja lesz ennek a kormany oldalarol. Ha pl. Fabius, vagy a tobbi blogolo nem csinal belole posztot, mint ahogy Torok lathatoan igyekszik reklamozni, es teret adni Solyomnak, akkor tutti , hogy a Fidesz elfogja sunnyogni a dolgot, mintha ez a beszed el se hangzott volna.
Az ellenzek, foleg ugye a szocik, es a Gyurcsany-part nem fogjak ajnarozni a temat.
Az LMP, Schiffer klikkje, esetleg megprobalhatja megasra emelni Solyom szavait, de szerintem nincs mar Solyomnak olyan renomeja, hogy ezt erdemes lenne megtenniuk.

Masreszt a haknizas. Igen, ez egy klasszikus haknizas. O mint bolcsesz beszelhetett volna a telepules multjarol (a Polgar Jeno biztos atengedte volna az errol valo elmelkedes dicsoseget neki), vagy a kornyekrol, a tajrol...
A falunapot, mint alkalmat sikerul olyan jol melloznie, hogy osszesen 2(!) mondatban szol a falurol. Ebbol az egyik:
"Ámde Aszófő mégiscsak Magyarországon van,..."

Haaaat, nem tudom...

De kivancsi vagyok, hogy az utobbi idoben vajon hanyan hivatkoznak fontos pozicioban levo emberek Solyom velemenyere! Vagyis, hogy oket erdekli mint mondott az oreg, es az azzal valo egyetertesuket nyilvanosan vallaljak.
Ha tudsz ilyet azert legalabb egy linket igazan adhatnal.
@dr. Bubó:
Es bar van amolyan egyensuly gyanant nemi kritika az ellenzek fele is. Ez bizony egy kemeny beszed a kormanyt illetoen.

De mint a muvelt francia mondana: Too late, too little...
Meg annyit, hogy latom a nepszabis kepet, es azert olyan sokan nem is voltak kivancsi a beszedre. Tork meg oszinte szerelemmel issza Solyom szavait...

nol.hu/belfold/solyom_laszlo__a_stilus_maga_a_rendszer
@Friss fahéjas Edward Boli – Ch.T. is, meg’há...:
Amitől a kormányzat tart, hogy mivel jelenlegi hazugságai elkoptak és időszerűtlenekké váltak, még nem régen eszméknek hirdetett tételei merő szólamokká lettek, a behódolás aktusa már senki részére sem jelent különösebb izgalmat, nemcsak nevetséges, hanem unalmas. Azt az embert, aki behódol, az aktus már nem mocskolja be, és morálisan nem alázza meg, emberi rangjában nem degradálja eléggé. Ezért olyan újabb hazugságszisztémára van szükség, amely az ámításnak mérgezettebb módszereit alkalmazza, s amely az embert még az eddiginél is sokkal becstelenebbé, s ezzel a kormányzást könnyebbé és biztosabbá teszi, hiszen a polgárság minél korruptabb, a hatalom helyzete annál szilárdabb Hamvas gondolatok!
@GeoCracker:
Pályinkásat veszont!
Látom van új poszt, mingyá megnézem, csak elébb beszerzek egy-két sert a közeli markecből, mielőtt rotyogna a zaszfalt.
@a szív fészkei: Ide másolom a kóldött linken található idézetet, mert annyira találó.

"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel

Bertrand Russel"
@simple observer 1.0: Sajnos, amikor a vakondos szavazást elfogadta, elvesztette a szüzességét a Fidesszel kapcsolatban. Meglehetősen randán.
Most, hogy vele is kicsesztek Slicc kedvéért, talán megérti, mire képesek ezek a hatalomért. De tényleg túlontúl késő és kevés. DE legalább egy lépést megtett.
süti beállítások módosítása