Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: rtl.hu/belfold/2024/03/28/osvath-zsolt-hajdu-peter-varga-judit-hangfelvetel?utm_source=hirkereso-h... (2024.03.29. 09:37) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.03.25. 04:32 Fabius

Szalai Anomália világa

Címkék: fidesz közmédia szalai annamária nmhh

Nemzeti Főmédiaasszony tegnap nem rövid, ám képzavarokkal teli előadásban foglalta össze hatóságának elmúlt időszakát az Asszonyok a Nemzeti Egységért mozgalom Félidőben című teadélutánján. A kettős mércével támadók az olvasatlanság kalapácsával igyekeznek léket verni a hatóság viharban hánykolódó piciny hajójának méretes seggére abszolút szakmaiatlanul - rész elemzését ezúttal kihagyom - mazochisták itt meg itt olvashatnak róla - mert mondott más, honfiúi, honleányi keblet melengető csudaságot.

"a hatóság felállásával létrejött egy új médiaintézményi struktúra, átalakult a közmédia tartalma és szerkezete is."

Értse meg végre a szellemet üldöző világ, hogy Anomáliának ebben a félmondatban abszolút igaza van, főleg ami a közmédia tartalmi és szerkezeti átalakulását illeti.
- Az MTVA elnökének kinevezték Böröcz "Nádasdy ügynök" István ex ügynököt.
- Érkezésével kirugdosták az összes valamire való műsorvezetőt, riportert aki érdemi kérdést mert föltenni közéleti műsorban.
- Papp Dániel csúcsrajáratásával megkezdődött a hírhamisítások kora.
- Előbb csak egy EP képviselő szerepléséről szóló anyagot vágtak össze szájíznek megfelelően, majd Lomnici Zoltán volt nemkívánatos egy vágóképen, de a hallatlan rutinnal bíróknak sikerült nem találni a 40 ezer fős operaházi tüntető tömeget.
- A hiteles híradásért éhségsztrájkolókat minden létező eszközzel baszogatták.
- Sikerül milliárdokat költeni a Marslakókra, aminek nézettsége a Rákay Kálmán állandóval felszorozva sem éri el a béka seggét.
- Országos örömünnep, hogy Habony Árpi barátnőjét végre sikerült egy sorozatba - Szájhősök - benyomni.
- A Nagy Októberi Átalakulás Forradalommal akkorát bukott Rákay Kálmán, hogy a Nemzeti Grafikonfigyelő Intézetben az ügyeletes lerúgta a monitort ijedtében.
- Külön öröm, hogy ez az összelapátolt szarhalom 100 milliárd forintért minősíthetetlen ebben az évben.

Űbercuki, hogy Szalai Anomália világában ez a siker, remélem a Nemzeti Egység Asszonyai narancssárgára tapsolták tenyerüket lelkesedésükben.

417 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr854337927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Rodeo36: Egyrészt van nagy arcza, de ekkora tán mégsem, másrészt az igazi Jézus-hívek tán nem vennék szívesen (és itt és most nem a zsidókra gondoltam:-)!
@Knósszosz: Ne erőlködj, mert még megerőlteted magad és leszállnak a micsodáid, Viktor szintjére, vagyis a bányászbékájéra, akarom mondani..nyomd a vakert, ne siránkozz!:-)
@mamitirtok dr.: Nekem mondod? A Kathagóért elmentem Pécsre is. Ahogy most a Csapdáért is akárhová. Most nem köll messze menni; Április 14 (új) ZP. Tavaly a záróbulin is, meg most a nyitón is...ott! Te is rock csöcsön nevelkedtél, akkor ez nem utálatos: www.youtube.com/watch?v=ZV6MoA-N7Fk
Bocs, elfáradtam, tegnap fogfájás míán alig aludtam, így termeimbe vonulék, engedelmetekkel!
Jók ne legyetek, további kellemetes megzenésítését hőseinknek! (Győzőt ne kíméljétek, ha lehet:-)!
@Knósszosz: Ohohó, erre még válaszolék, ezzel:
www.youtube.com/watch?v=N_1Os798MWY&feature=related

Itt (is) a szöveg is fontos! Legközelebb folytatjuk, Vikidállal vagy néküle, vagy Pici útján, előre!
@mamitirtok dr.: Ha így folytatod, ma este nem alszol! Kurva jó!!!
Na, hagylak tipegni az ágyba. Jó éjt!
Egy youtube kommentelőtől idézet:
" Presser az előrelátó igazmondó juhász. "

És majd Viktor jön - Jó estét nyár, jó estét szerelem:
www.youtube.com/watch?v=FA4Ont4DD9E&feature=related
@Knósszosz: Jaj, ledőlne, nem bírná a nyomást szikla.
@Knósszosz: egy kíváncsi -aki máshonnan gyütt- kérdése: mi a lófaszt szerettek azon a rettenetes zajon amit rock zenének nevez a lexikon? ezek a zenék úgy születtek, hogy zenei analfabéták -mint fába szorúlt férgek- ki akarták fejezni azt amire a kutya segge sem vol5t kíváncsi- és ezért gitárzani kezdtek, tudnod kell a gitár azért maradt fenn, mer hordozható (a hedegő is de azt rögtön cigányosítják és Lavotta meg Szigeti és a többiek munkáit nem is ismerik) és bárhol pengethető, kibaszott szar üres harmóniákat tud vele csinálni, (persze ezt Nicanor Zabaleta-nak ne magyarázd) és ezért kurva unalmas és üres...nekem mint minden ilyen izé szubjektív

most próbálj meggyőzni...elvárom mert ti annyira oda vagytrok olyanért mint EDDA ami egy mezopotám eposz és semmi köze -ha más nem az, hogy valószínű skandálták- de egyébként ugyanolyan más nincs akkor ez is jó szerű izék a semmi kitöltésére, ha a semmit arréb rángattyuk akkor semmi sem marad

beszélj hosszan és részletesen kurva kíváncsi vagyok, őszintén
stop.hu/kulfold/vajon-orban-viktor-hol-el/1016412/

@Rodeo36: Azért ez így nagyon durva. Ha ez így volna, nem lenne ma is ott a rock, meg egyáltalán a populáris zene, ahol van. A csúcson, és nemcsak azért,mert rajtad kívül mindenki bunkó hülye.
Van annak is olyan kifejező ereje, vonzása és mélysége, mint a Bachodnak, csak máshogy, másként - amire te pont annyira nem vagy fogékony, mint én pl. Wagnerre. De nem mondom azt, hogy az milyen szar, csak engem nem rendít meg, mert mástól sírok, borzongok, őrülök meg.

Az, hogy levezeted matematikailag Bachot, Mozartot, bárkit, akit te arra érdemesnek ítélsz, nem jelenti azt, hogy ez mindenkinek nyilvánvaló és csak ez a művészet, semmi más, amiben esetleg te nem találsz fraktálokat, egyenleteket, végtelent.... A művészet - és nemcsak a zene, hanem minden - érzelemgenerálás, ez a fő funkciója, a katarzis: ha mindent elemzel, képletbe gyömöszölsz, szart se ér, még ha tökély is. Megérint-e valamit benned vagy sem, és az lehet egy utcai koldus szánalmas szájharmonikázása is. Ha elreptet a valóságtól kicsit, akkor ajándék.

És biza a rock milliárdokban pöckölt fel máig és szerintem mindörökre mindig valamit, mindegy, hogy mit tudtak szerinted zeneileg nyújtani. Vannak a gitáron olyan harmóniák, futamok, sírások és nevetések, hogy az ember bénultan ül és érzi a végtelent belőle. Akár egy dobból, bármiből. Megmozgat tíz- és százezreket egyszerre. Én voltam ilyen koncerteken és akkor ez nem szar, hidd el.

Az tény, hogy Pataky soha nem volt a szívem csücske, nekem az első kurvanagy ellenálósdijánál is hamisnak tűnt az egész pasi, ahogy a Color nekem túl nyálas volt. És ahogy Vikidálnál is éreztem valami hamisat - nem a hangjában - talán, mert elfogult vagyok, de én ott voltam a tiszta forrásnál, azoknál, akik mindent vállaltak az igaz kimondásáért. Ütést, elhallgattatást, rendőri vegzálást, soha rádióban nem játszást. Megalkuvást sem.

DE akinek ők - Pataky meg a többiek, akik nekem nem - a fiatalság, hát megértem, nem szólom le, csak röhej, hogy az idő mennyire visszaigazolt, kiből mi lett ugye... A nagy lázadó végig aljasul besúgott, a másik lázadónak megjátszott most is a diktátor talpát nyalja, a harmadik, A csótány miután kokettált a nyilasokkal, ma showbizniszben utazik, ami ellen annyira lázadt anno. Akiket én szerettem, azok nem árulták a fiatalkori magukat.

És Te utálhatod a Rollingot, a Beatlest és a többit, Hendrixet, bárkit, de ők igaziak voltak igenis - talán nem azzal a zenei ízléssel, ami neked számít, de azt fejezték ki, amit egy világ érzett artikulálatlanul de vadul és őszintén. Ne fikázd ezt az erőt, mert ez roppant sokat adott és segített. Szerintem szarabb lenne nélküle a világ. Aki ezt űzte és most beáll sokért eladni magát, ezt ezt kétszeresen árulja el.

Knósszosz meg a többi biztos mást írna erről, de én nem értem, te miért pocskondiázol mindent, ami neked nem fontos. Ebben orvbáni vagy: csak az az érték, amit te annak ismersz el. Miért nem lehet sokféle öröm az életben? Egy a lényeg: igaz legyen.

Edda dalok amúgy nem mezopotámiai hanem izlandi eredetűek, ill. norvég belőlük a legrégibb pár darab. Témájában a te kedvenc Wagnered germán pogány mitológiájához van köze.
@Rodeo36:

Az Edda sosem volt mezopotám eposz, cserébe a viking mitológia része, skandináv eposz igen.

Mellesleg számomra 1983.12.17-én, mikor a Miskolc Városi Sportcsarnokban a Búcsúkoncert végén Slamó a színpad szélén eltörte a gitárját, az Edda megszűnt létezni.
@Rodeo36: "EDDA ami egy mezopotám eposz"

ugye csak ittál? óészaki mitologikus és hősi énekek, ember:
vmek.oszk.hu/00300/00377/html/
@Rodeo36:

"zenei analfabéták -mint fába szorúlt férgek- ki akarták fejezni azt amire a kutya segge sem vol5t kíváncsi- és ezért gitárzani kezdtek, tudnod kell a gitár azért maradt fenn, mer hordozható (a hedegő is de azt rögtön cigányosítják és Lavotta meg Szigeti és a többiek munkáit nem is ismerik) és bárhol pengethető, kibaszott szar üres harmóniákat tud vele csinálni,"

Muhahah, ehhez vagy nagyon hülyének, vagy borzalmasan elfogultnak kell lenni.

www.youtube.com/watch?v=6w12AmqQuKY&feature=g-hist&context=G2a4f52cAHT29XYgAfAA

Szánjál a dologra 7 perecet az életedből, de ha ennyi nincs akkor csak a 3:30 - 5:30 közti részt hallgasd meg.
@Rodeo36: én értelek, de azért, ha tényleg érdekel a válasz a kérdésedre, nézd meg a „Kopasz kutya” c. filmet (r. Szomjas György)
@a szív fészkei: te most a mekit dícséred az égig? mert az amit te oda teszel ahová nem való az a mekivel azonos rangú táplálék...lehet ezt nyafogni, mert valaki nem beszél latinul akkor mindenki aki beszél az buzi meg zsidó meg libcsibolcsi és ami még befér a seggeden

ez a "művészet" ráült olyan rétegek üres lelkére amelykre a disznó visítása katarktikusan hat ha elég hangos lásd még vikidál gyula meg a pataky...

bizonyiccs lécci és ne gondold soha, ha engem lebaszol kurvára akkor már győztél a vitában, hozzál esztétikai érveket arról hajlandó vagyok dumcsizni
@Pantagruel: adj egy linket, de én megmaradok Szabolcsy Bencénél és Bárdos Lajosnál esetleg netántán Kodály Zoltánnál?

érvelj !!!!!!!!!!!!!!!!
@Pantagruel: @Fabius: most térdenállva kérek bocsánatot...EDDA ügyben, a lényeg persze, hogy egy eposz és nem más egyébként pusszantlak bennetelet...folytassátok -ugye milyen jó elkapni az ultipartner piros terített betlijét?
@a szív fészkei: túl vagyok egy fél üveg Calvados-on és egy üveg cubai añejo-n...de azért bírom, remélem elismeritek
@a szív fészkei:

"Oly korban éltem én e földön" , mikor a rákkendroll egyszerre volt szabadság, a lázadás, a rendszerrel szembenállás, a sorok közt olvasás, és az elfojtott indulatoktól felszabadítás jelképe.

A Hunyadi László nyitányának dúdolásával nem tudtam azonosulni, de Hobóval együtt ordítottam az Enyém, tiéd, miénket. Vagy, ha azt mondom Lakájdal, asszem neked sem kell ezt jobban körülmagyarázni. :-)
@Rodeo36:

Ugyan, ez inkább volt piros 20-100 ulti terített durtchmarsh elkapás :-D :-D
@Pantagruel: rengeteg dolgok vagynak az UNIVERSUM-ban és íme egy amelyben zokog és üvölt az előadó, ha láttad Mel Gibson vérrel áztatott és késsel hasogatott Jézus történetét (a történetnek semmi köze Jézushoz, EGY EMBER MEGKíNZÁSÁRÓL SZÓL AKI UNDOKSÁGBÓL, ALJASSÁGBÓL MEGALÁZNAK HALÁLOSAN MEGKíNOZNAK ÉS MÉG KI I9S RÖHÖGIK ÉS AMIKOR AZ AKI MINDEZT OKOZTA FELISMERI, NEM NYERT VELE SEMMIT, Ő UGYANAZ A SZAR GECI MARADT ÉS KÉTSÉGBEESIK) ÉS HALLGASD

NEM KELL EHHEZN ROCK RITMUS ÉS AZ AJTÓT KIRÚGNI, MINT TEGNAP MEGÁLLAPODTUNK A CIZELLÁLT DOLGOK SOKKAL JOBBAN FÁJNAK ÉS ERRŐL ÉRDEMES BESZÉLGETNI)

ITT AZ EMBER VÉGSŐ KÉTSÉGBEESÉSE VAN 1 MÁSODPERCCEL AZELŐTT, HOGY ÖNGYILKOS LESZ MERT EGY ROHADT GECI ÉS EZT TUGGYA, ÉS NEM TUD RAJTA VÁLTOZTATNI

www.youtube.com/watch?v=jh_1CKyZVSc&feature=related
@Fabius: olvasd amit @Pantagruelnek írtam és nincs rajtam mosoly
@Rodeo36: ja, láttam, laza popcorn movie, de legalább a náciknak is van mire verni: két órán keresztül élvezhetik, hogy kínoznak halálra egy zs-t
@Fabius: ez a gitár egyetemes mestere

www.youtube.com/watch?v=Fjv3troNnRk

ha valaki szétveri a gitárt és a dobhártyámat az miért ad többet...20/100 terített ulti és durchmarsch
@Rodeo36: Nem baszlak le, viszont te hihetetlenül intoleráns vagy. Ez téged szegényít, nekem nem célom meggyőzzelek arról, hogy mekkora zseniket dobsz ki az ablakon a sznobériáddal. Attól, hogy lemekizel műfajokat, nem lesznek azok kevesebbek. Nem kell mindenkinek latinul beszélni, örülj, ha ez a tudás a tiéd, de lenézni másokat a nem tudása miatt bunkóság, bocs. Tudsz tíz nyelvet és csak a saját hangot hallod belőle? Akkor mire mész velük?

Én nem vagyok a te zenei magas műveltséged birtokában, őszintén nem is érdekel, mert nem érintett meg annyira, hogy foglalkozzak vele. Ha úgy lett volna, ráfekszem. DE számomra érdektelen valahol - sok szép opera van, kiskoromban mindet meg is tanultam unalmamban a sztorija szerint, el is vitt apám, de a legtöbbet unom sajna és kész. Na van ez így és akkor lőjenek főbe? Egy beat- vagy jazzkoncerten viszont elérnek felkavaró érzések, élmények és az ad tízszer akkora mámort, mint esetleg Maria Callas adott volna. Aki géniusz de nekem jéghideg és megközelíthetetlen.

Meg máig az Imagine ad olyat, hogy szállok tőle, ha tízezerszer hallom, akkor annyiszor. Ha ettől lenézel, az a te bajod, nem az enyém. De se én, se Lennon nem leszünk ettől kevesebbek és mint már mondtam, leszarom az esztétikát, nekem a művészet érzelem elsősorban. Bár órákig bírnék neked elemezni mondjuk egy Lennon-verset. De minek, ha te meg ara vagy süket és érzéketlen?

Neked valami pluszt nyújt az, hogy áriázol Wagnerről, Bachról kiselőadást tartasz, hogy ezzel is folyton bizonyítsd, mekkora tudásod van, mennyivel felettünk/felettem állsz. Ezt anélkül is elhinném neked, hogy itt mindig oltogatsz másokat halál türelmetlenül és durván, ha nem a te ízlésedet támogatják. Te kiröhögsz minket az itteni életünkért, az ízlésünkért, de akkor mit vagy itt? Hogy mindig kiderüljön, te vagy az überalles? Miért van erre ennyire szükséged? Én be bírom ismerni, hogy komolyzenében nem vagyok otthon, kész. Neked mindig fölényesen kell nyerni? Nem értlek,csak sajnállak érte.

Tudod, én azokat tisztelem ájultan, akiknek van mire szerénynek lenniük és nem fikáznak folyton mást.

Kodálytól pedig hülyét kapok, bocs. És akkor mi van? Ő is megvolt nélkülem, én is nélküle. Helyette más adott élményt, és hadd döntsem el én azt, hogy azzal mire mentem. Hálistennek, hogy nem voltál soha kulturális döntéshozó helyzetben!
@Rodeo36:

Rajtam van mosoly. Mert mikor a te szádból hallom a "cizellált dolgok" -ra hivatkozást, eszembe jut a kemény és áldozatos közdelem a lámpavas emlegetés leszoktatásáról.

De eme remek szösszenetet is elteszem a "aki kivár, az bölcs" mindent vivő kártya mellé. :-)

Mellesleg láttam a Passiót, de a Jézus Krisztus Szupersztárt is. Nekem utóbbi jobban tetszett. De ízlésbeli különbségekről kinyilatkoztatást tenni szerintem hülyeség. Pláne, ha mindkettő remekmű a maga nemében.
@Fabius: 3:30-tól egy Bach zenekari suite van átírva fogpiszkálóra és söprűnyélre

sajnálom, ezek hanghatások amiket küldesz, de nekem nem mondanak semmit hacsak azt nem hogy le kell venni a hangerőt és keresni valami zenét...a 6-os villamos kanyarban vagy a 28-as az éles kanyarban csinált ilyen zenét ha minden körülmény összejött

és közben persze szól ez az izé...tényleg Bach suite átirat hahahahahaha és milyen szar átirat
@Rodeo36:

Most szarozzam le ahogy te szoktad, vagy ismerjem el, hogy tényleg jó, és ha neked ez tetszik, akkor hallgasd?
@Fabius: pontosan egyetértünk ízlések és pofonok...

ez most zaj és ordítás és bosszú meg ami belefér...más nyelven, ha beszéled a nyelvet

a zene egy emberi kommunikáció

www.youtube.com/watch?v=kRdzhpXfOJ4
@Rodeo36:

Gondoltam, hogy véletlenül sem az fog lejönni az egészből, hogy egy rákkendroll csibész is ismerheti Bachot, és a maga hangszerével egy rock koncerten el is játssza :-)))

Hangszeres virtuozitásról meg majd akkor vitázzunk, ha linkelsz nekem egy elcsellózott Van Halen szólót.
Igazából nem szeretnék érvelni a rockzene mellett, mert pontosan tudom, miről beszélsz. Számomra is elég fülsértő tud lenni. Shakuhachi - itt kezdődik és ér véget gyakran egy zenei napom. Azért megjegyezném, hogy a rock (és a pop) nem csak a zenéről szól, hanem a show-ról, a körítésről színpadon és azon kívül. A művészet lényegéből fakad, hogy bármi, amit megfelelően magas szinten művelünk művészetté nemesülhet. A rockzenészek között kimagasló lírikusokat találni. S persze nagyszerű hangokat. Montserrat Caballé is nyilván látott valamit Freddie Mercury művészetében, amikor duettalbumra adta a fejét, vagy Pavarotti, amikor énekelt a Queennel.
@Rodeo36:

Egyetértünk, a zene egy emberi kommunikáció. De akkor egyet kell értenünk abban is, hogy ilyen szempontból hótmindegy, rákkendrollról vagy operáról beszélünk. Mindkettőnek lehet üzenete, az már csak ízlés kérdése melyiket hallod meg szívesebben.
@Rodeo36: Egyetértek! :) Akkor most beszéljük meg, hogy ki vezényelte minden idők legjobb Aranhuezi concertóját! Természetesen Kazuhiro Koizumi. Vitának helye nincs. (Norbert Kraft gitározott.)

www.youtube.com/watch?v=kEfJDM-yhUI
@a szív fészkei: @ Fabiusz:
@Pantagruel
művészeteket megérteni az ugyanolyan megtanulható tudás mint a káposztástészta elkészítése, van aki nem tud soha életében káposztástésztát csinálni de attól még boldog ember lehet hacsak egy adott pillanatban meg nem világosodik neki a valódim káposztástészta igaz valósága és az tudás megtanulható

te nem kaptad meg mert nem adták akiknek ez dolguk lett volna és nem kerested mert nem tudtad mit keress

én nme minősítek semmit, befogadom vagy nem olyan mint a rossz pálesz vagy a jó pálesz nekem rossz neked jó és ezzel elválnak útjaink...ne4kem ez sokban van időben és pénzben de most megvan még egy nyelv a 8 mellé (10?)

beszélgess egyszer zenészekkel erről, akik tanultak zenét mint tudományt... te vagy zárt én meghallgattam és nem teccett pont sajnálom ti is ugyanúgy és nem mondok semmi mást, mint kimaradt életedből egy katharzys, örökre, kár
@Fabius: Elszállt amit írtam. Valami oka csak van annak, hogy mióta már ez a fiatalok zenéje és a legnagyobbak vénen is az élen vannak. Aki ezt nem érti, az nem érti - én hálás vagyok a sorsnak, hogy ezekkel élek egy időben. (nem Patakyra és a fentebbiekre gondoltam.) Abban igaza van, ez kommunikáció és ennél jobban embereket nem forrasztott egybe semmi, mint a rock, a beat. Ilyen hatással zene nem volt még ekkora tömegekre.

Hobo sajna nekem mindig egy másolat marad. Nem tudott annyira érdekelni, ahogy Cseh Tamás sem. Ott voltam a kezdeteiknél és nem nyűgöztek le, mert számomra elhomályosultak Baksa mellett. Se olyan elemntáris, pimasz humoruk, se olyan bátorságuk nem volt. Szerintem. És Baksa az maradt, aki volt - nem jattolt Orvbánnal, nem állt be mögé,nem adta el magát. Amit ma csinál - ill. 07-ben láttam - a vállalható és önmaga megőrzése.

Mindegy, erről nem vitázok, mindenkinek a maga ifjú őrülete a fontos és szép. De ezt a rodeoi felosztás nem értem. Igaz nekem nem kell piáznom ahhoz, hogy egy Zöld-sárgába beleérezzek mindent...
@Pantagruel: kár lenne kihagynod, már csak Knappertsbusch miatt sem dehát Ludwig az istennő

közben hallgatom amit mellékeltél

www.youtube.com/watch?v=4uxXp-A0YD8&feature=related
@Rodeo36:

Ahányan vagyunk, annyi félék vagyunk, és nem mindenkinek ugyanaz az élmény jelenti a katarzist. Olyan ez most, mintha én nyaggatnálak, hogy miért nem érzed te mittom a Hells bells riffjeit hallgatva.
@Fabius: egyszer hallottam a Bartók Rádión Apocalypticát (leadták a teljes Apocalyptica Plays Metallica by Four Cellos c. albumot), nagyon vicces volt, ahogy a műsorvezető felkonferálta: „A kompozíciók címei az elhangzás sorrendjében a következők: Enter Sandman / Lépj be, álomhozó; Welcome Home - Sanitarium ...” - el tudod képzelni. :)
@Rodeo36: Nem tudod, mi nekem a katarzis. Mi Fabiusnak a katarzis. Mi Pantagruelnek a katarzis. Miért neked kell ezt megmondani?Miért csak Wagner lehet a katarzis?

Én ott voltam olyan koncerten, ahol jazzzenészt kísértek komolyzenészek, egy amerikai szaxist. Figyeltem az arcukat, teljes elragadtatottságot láttam rajtuk, utána szétverték ők szinte a termet a lelkesedéstől. mindannyian nagyhírű magyar zenekar muzsikusai voltak. Vérprofik.

Beatles is játszott szimfónilusokkal már karrierje kezdetén, Freddy Mercury énekelt Monserrat Caballét-val.

Nem, Rodeo, rosszul tudod: nem egy, ezerféle katarzis van. Én a tiédet nem ismerem, te az enyémet, de ne mond meg, mi nekem a legtöbb. Petőfivel: "tán csodállak, ámde nem szeretlek, képzetem hegyvölgyedet nem járja." Na ez nekem Wagner pl. Elmagyarázhatják, nem kattan be az érzés. Más, populárisabb zenei nyelvet kaptam lánykoromtól, az is egy sokak által beszélt nyelv.
@a szív fészkei:

Egyetértünk. Legfeljebb Hobo dolgában nem. Szerintem nézz utána hogy és honnan indult a Kex, és ki írta például a Csillagok ne ragyogjatok-ot.
@a szív fészkei: ebben maradtunk, csak egy "féle" katharzys létezik, de hogy azt mi hozza valakiben létre az változik egyébként ez normális...engem csilliárd éve próbálnak meggyőzni arról, hogy...én azt elhagytam saját akaratomból és nem tudok visszatérni oda...sajnos vagy akármi...de ki fognak maradni dolgok az életemből ugyanúgy ahogy a tiétekből is...mindenkiéből

ez a végtelenség lényege is
@Pantagruel:

Közrádión mindig vicces az ilyen :-)) Ezektől jobban csak Juhász Előd felkonfjait bírtam a Zenebutikban :-)
@Rodeo36: Te mindig leírod, mikor mit hallgatsz és mit iszol hozzá. Minek ahhoz plusz mámor és lazítás? A zene simán nem részegít meg? Én bőgni, őrjöngeni tudnék sok-sok számon tökjózanon, eszembe se jut hozzávedelni és mégis olyan részegségbe tudnak hajszolni számok néha, hogy azt sem tudom, fiú avagy lány vagyok.

Rollingon 45 ezer ember - és nem volt piás senki csak egy merev részeget láttam, de az már az elejétől, nem is tudom, mit keresett ott totál kiütve - teljes elszálltságban leledzett csak pusztán a showtól. A hangoktól, az előadástól, a mindentől. (mert az opera is show, egy komolyzenei hangverseny is, nem?) Révületbe kerültünk - pedig 40 fok volt, míg az előző koncerten 95-ben meg hatalmas zuhé - mindenféle kábszer, pia nélkül. A zene volt a tudatmódosító, két órára olyat adott, hogy abból elélek. Miért nem érték ez?

Akinek meg az ilyesmit Bayreuth adja meg, az élvezze azt.
@Rodeo36:

Nem érdekes, ugrattalak. Viszont, hogy demonstráljam mennyire megfér egymással a komolyzene és a rákkendroll:

www.youtube.com/watch?v=JLgWizzXREY
@Rodeo36: ja, az csak véletlenül maradt benn, kerestem a megfelelőt, de nem találtam, bár az is NK.
@Pantagruel: röviden: minden megtanulható és csakis attól függ, hogy ki tanítja és hogyan a befogadó befogadja és amikor befogadta akkor benne teljesedik ki

a tudomány és a művészet közötti alapvető különbség az -amellett hogy teljesen azonosak- hogy az egyik intenzíven teljes a másik analítikusan teljes

és mind a kettőnek alapvető szerepe van a valóság megismerésében és elsajátításában valamint új valóság létr5ehozásában

(ezt Lukács-tól plagiztam de nem pontosan hahahahaha)
@Fabius: A Kexnek egész jó a Tiszta szívvelje.
@Fabius: egészségesebb Szabolcsy Bence de az Előd sem rossz...
@Fabius: Tudom. De akkor is ezt éreztem, nem tudtam Hoboval soha azonosulni, sajnálom. Valami eleve zavart benne és kész. Nem a külseje, nem a papája,nem.

@Rodeo36: Szerintem a katarzis: egy percre találkozni az istenivel, nem? Azért írták a görögök a drámáikat, játszották pánsípjaikon a dallamokat, táncolták az őrületbe hajló táncaikat, hogy ezt megízeljék. Az örökkévalósággal találkozást, amikor valamibe belepillanthatsz. Apollon a Napisten is volt. Belelépsz a fénybe egy regény, egy vers,egy előadás, egy dallam által - annyira elemezned se kell, mert az olyan, mint a lepke dörgölése, azzal megölöd.

De a recept erre mindenkinek más és más.És az érzés is kire hogy hat. De ha elvarázsolódsz, ez a művészet, és ha ezt valami eléri, akkor jogosultsága van. Mindent meg lehet tanulni, szerkeszteni, de a szikrát nem tudod bele lopni, ha az nincs meg. Az pedig ösztönös dolog.
Ebbe őrült bele Salieri. Hogy mindent tudott és mégse jutott semmire vele.
@Pantagruel: Egész jó????? :-) Rajnák elvtárs az Ifi Parkban majdnem megverte ezért Baksát, hogy képzeli, hogy ezt ott elénekli?
@Rodeo36: engem mindig érdekelt, hogy mit tartanak jónak mások. a rockzenét ahhoz képest, amit a magyar komolyzenének hív fülsértően primitívnek, harsánynak és tolakodónak találom, ugyanakkor, amikor angolul tanultam, a tanárom javasolta, hogy hallgassunk zenét, mert a fülbemászó dallamok és a szövegpanelek miatt könnyebben fogunk tanulni. Ebben láttam rációt, és elkezdtem dalszövegeket tanulni olyan előadóktól, akiket ajánlottak. Most lehet, hogy feleslegesen sorolom fel őket, de ezeket, akiket úgy ajánlottak, hogy a maguk nemében a legjobbak, stílusteremtőek, megkedveltem annyira, hogy átérezzem, miért lelkesülnek értük, illetve ezért a zenéért a rajongók: The Cure, Depeche Mode, Guns N' Roses, Metallica, és Cure- meg DM-koncertre még el is mentem, és jól éreztem magam. A Bikini Fagylalt című száma pedig feldob. :)
@a szív fészkei: most minden szurkapiszka mellett azt olvasom ki a SORAIDBÓL, HOGY KURVÁRA IDEGESíT hogy -az amit én Calvados-szal vagy anélkül- katarktikusnak tartok az nálad a hiányzó tantusz ami ilyeténképpen nem is tud leesni...és igazolod... én már csilliárdszor írtam neked, én nem akarlak meggyőzni semmiről és senki mást sem, én felmutatok: EIS és ha meglátod jó ha nem akkor annyi ez visszafelé is igaz, és én is bevallottam számtalanszor, hogy hiába próbálkozom olyan izék befogadásával amik nem férnek belém olyan, mintha megerőszakolnám magam és kurvára megbánom, hogy már megint elvesztegettem másodperceket az életemből

de ez mindenki másnál is így van

persze vannak akik a zajra mennek mint a légy a büdös lábra, és mert nem kell viselkedni

szúnyogok is körüllengik az éji lámpát nagy felhőben ez nekik a katharzys
@a szív fészkei: ez olyan, mint amikor a zsenit megdicsérik, hogy milyen okos, ő meg kikéri magának, hogy OKOS??!, 60 IQ-pontot kéne veszítenie ahhoz, hogy "okos"-nak nevezzék?
@Fabius: zenész szakemberrel beszélgetve jutottam arra a következményre, hogy új zenéhez új hangszerekre is szükség lenne és ma történelmi és több száz éves hangszereket nyűjük, és mai napiga CSÁSZÁRNŐ AZ ORGONA, az mindent tud amit valaha valaki le tudna írni a skálák végtelen variációkat adnak

ez a Deep purple is valami népi zene táncok a szabadban, körtánc nagyzenekarra és olyan harmóniák amelyek az európai fülnek furcsák, amíg nem kezdesz indiai vagy távolkeleti zenét hallgatni vagy arab zenét de ez messze vezetne mert valami más bennük...mi?
@Fabius: tényleg, az AC/DC is meggyőzött. azt hiszem, ha minden áron hangos zenét kéne hallgatnom, akkor ezt a bandát választanám.
@Pantagruel: ez az idegen nyelv tanulás egyik effektív módszere...ezért nem tudtam anno mert én nem bírtam Beatles-t hahahahaha és úntam a szövegüket...minő dolgok vagynak
@Rodeo36: ja, és rájöttem, hogy nagyon jól lehet az ilyesmivel csajozni. ha fejből lenyomsz egy Guns-számot, ott helyben bepisilnek. mintha egy tarisznyás bölcsész bigének fejből nyomnál Swinburne-t meg Juhász Gyulát. dark csajoknál ugyanez a Cure, a DM meg valami külön világ
@Pantagruel: a NASA-nak van egy programja, szabad!!! amiben a különböző bolygók, égitestek feltételezett hangzását komponálták meg a fizikai méréseik alapján, és meghallgathatóak...namost egyetlen Van halen, vagy Metálica vagy hasonló izé sincs benne, de fellelhetőek azösszes klasszikusok és a Deep puprple, meg hasonlók akik harmóniát teremtenek bármi legyen is az...a zene egy hatalmas mértani sorozat fraktálja a hangnemtől és az alkalmazott skáláktól függően (lásd ezt Phytagoras-nál) és az összhangzattan sohasem ad kakofóniát bármilyen furcsa is amit komponál a VILÁGEGYTEM HANGZIK ÉS A DIATÓNIKUS HANGRENDSZERBEN ez tudományos tény már több ezer éve és bizonyított

és az ember nem teremt zenét hanem felismeri, mert az van már akkor is volt amikor ember még nem
@Pantagruel: milyen jó műveltnek lenni, akinek van memóriája...te kis trubadúr
@Fabius: ami miatt nekem feláll a szőr a hátamon, hogy a Van Halen egy Bach Suite-et transformál azért, mert nincs saját invenciója, ha zenész lenne, akkor ha feladnak neki egy "témát" akkor arra abban a hangnemben és annak komplementereiben képesnek kell lennie alkotni ott és azonnal a Beethoven hegedűverseny kadenciája egy kézjel a partiturában, ott a karmester megáll és a hegedűs attól kezdve bemutatja hogy tud komponálni és hegedűlni, Bach egyetlen műve a Máthé Passió volt teljes partiturában leírva a többi a basszusokat és néhány bejegyzést tartalmazott a zenekar ott és akkor alkotta újra vagy meg amikor előadták és a klasszikusokig Haydn Mozart stb nem is volt szokás teljes partiturát adni a hzangnem és a ritmus meg néhány basszus...
valahogy így

www.youtube.com/watch?v=RWEfXEhwIok
@Rodeo36: erre csak idézhetnék, de inkább linkelek:

Okakura Kakudzó: TEÁSKÖNYV - A műélvezet:
terebess.hu/keletkultinfo/tea.html#5
@Pantagruel:

A DM-es csajoknak elég, ha ennyit idézel:

There was a time
When all on my mind was love
Now I find
That most of the time
Love's not enough
In itself

:-D
@Rodeo36:

Most tényleg emlékeztesselek a feldolgozás és művészi szabadság kifejezésekre?

Nem kell, hogy neked tetszen. Csak nézd el nekünk póroknak, ha értékeljük, és esetleg nézd el Eddie Van Halennek, hogy egy feldogozással fejezte ki tiszteletét.
@Pantagruel: akkor megértettél, ez a lényeg és az én tanítóim megalkuvás nélküliek mintahogy én magam is, a módszertan...hát igen...

majd neééz bele amit @Fabiusz-nak válaszolok
@Fabius: mindent és bármit...nekem -és elismerem kőfejűnek fogtok nevezni valamilyen jogon- ez a fajta izé üres marad, javaslom azt olvasd el amit Pantagruel belinkelt Okakura Kakuzo-tól...

nekem megmarad az a meggyőződésem, hogy ti valamiért lemaradtok arról az élményről, hogy a viharmadárral szálljatok 12000 méter magasban azért, hogy a fasori verebeket csodáljátok, erről a bibliában is van történet, a tékozló fiú aki egy tál lencséért a családi vagyont, minden kincsét odaadta, mert nem ismerte az értékeket

már írtam ma ugyanitt -nem voltál szíves rá reflektálni, miért?- meg lehet tanulni mindent és ti nem teszitek

a tojásból kibújó csirke -vagy bármely más madár- azt a lényt tartja anyjának, és fogja rajongva szeretni amelyiket először megpillant, ha a macskát látja meg akkor azt és ez az élménye nem fog sokáig tartani...

nehogy félreérts, én nem nézlek le sem el nem ítéllek benneteket azért mert ez jutott nektek és még szeretitek is, ez jogotok, de emlékeztetlek arra, hogy ez ugyanaz mint a narancsos hithűek vak hite, megtalálták az igaz utat és az igazságot magát már csak örökre hinni kell benne, tudniillik azt állítom, hogy az amit ti hisztek az az egésznek csak egy olyan kis töredéke ami az egésszel összevetve jelentéktelen

azaz egy egy elektront az UNIVERSUM-hoz magához hasonlítva mit ér az elektron? rengeteget, nélküle UNIVERSUM sincs de nem látni az UNIVERSUMOT az elektrontól???

kérdem én, nem érné meg nyíltabbnak lennetek és megtapasztalni az erdőt a cserje helyett

MOST AZT FOGOD MONDANI, HOGY EZT TE IS EL TUDOD MONDANI RÓLAM és akkor jobbikos vitákba bonyolódunk

légy maximalista és sohase állj meg a tanulás örök útján...remélem szívem csücske is elolvassa ugyanezt és megint jól lebasz...

pedig:

én azt állítom az egész ismeretében én már választottam és ti még nem ismeritek az egészet és anélkül választottatok, a krumplileves is lehet nagyon finom de csak azon élni?

remélem érted ....
@Fabius: megígérem, hogy én le fogom írni, bármilyen hosszú is lesz, de te le tudod írni mit és miért tartasz annyira nagynak ebben a Van Halen darabban (az átirattal nincs gondom, az jogos és mexokott több ezer éve) mesélj, nagyon kiváncsivá tettél, mi az élményed mikor ez a zene szól amit nekem belinkeltél Van Halen-től?
Jó kis poszt. Rövid, de velős. :)
höhö, epizód a múltból.
ülök a kokasülőn az erkelben, beülés tárgya az aida, főszerepben szirmay mártával, akit családi előítélet miatt nem is lett vóna szabad hallgatnom, mivel alaphelyzetben csak bőgni tud, tehén móggyára, ellenben se a scalára, se callasra nem futotta akkortájt (most se), ráadásul maratt a már említett kokasülő az erkelben. nu, mán ippeg kezdem megállapítani, hogy ez a márta nem is bőg annyira, mert például a múltkor is csakúgy búgta a szammertájmot (hush little baby!), amikor "deus ex machina" irtózatos lábszagot kezdek érzékelni, hát kérem szépen az előttem ülő műélvező rúgta le a cipellőjét a teljes elmélyültség jegyiben, osztán a piskótáit fölhejeszte az őelőtte lévő széksor hátujjára, szétterítette öliben a partitúrát és heves hadonászásba meg danolászásba kezdett. megvallom őszintén mégiscsak rámtört az ambivalencia szirmay márta produkcióját illetően, így asztán szeliden mekkopogtattam a hozzáértői vállat és közöltem vele, hogy készűjjön, mert radamesz románcánál le fogom rúgni a fejét. nos, azóta arra hagyatkozok, hogy katarzis akkor keletkezik bennem, amikor elbőgöm magam, ugyanis akkor bizonyára a taknyom-nyálam egybefolyik jegyében nem érzem a lábszagot. naprimér ippeg tennap este bőgtem el magam titokban, mer nésztem a forman féle amadeust (cca sokaccor) és csak most zuhant rám a requiem a maga valójában. persze nyugottan kijelenthetem aszt is, hogy vezér rénem csengettyű szavára is képes vagyok elájulni egy bali táncosnő kecsétől.
@hacsaturján: egy füstös blues-kocsmában ilyesmi fel sem tűnne.

most, hogy aludtam rá egyet, megállapítottam, hogy rock = dalszöveg (Forer-hatás, Forer effect) + előadásmód (pultos-lány szindróma, bartender syndrome) + erősítő a fizikai stimulációhoz (frekvencia, hertz, ilyesmik)
@Pantagruel:

mán hogy a pokolba ne lenne így! :))) hasonló alapokra helyezve eccer sikerült a komplett walpurgis éjt szanaszét röhögnöm.
@Rodeo36: Hiányzik, de adott mást a sors helyette. Te lábszagnak, légyzümögésnek, verébszarnak tartod, amit egy generáció, sőt már a harmadik generáció magáénak vall, nemcsak nyelvtanulásból, mintPantagruel, hanem életérzésből. Nem érted, nem is akarom magyarázni, de hogy sérted a többieket, akik nem Wagner csöcsén lógnak, az biztos. Most mondjam azt, hogy lehet, hogy Wagner nekem kimaradt - és sznobságból sem kellemkedek itt azzal, hogy értem és sokat ad - de nem rezonálok arra, ami egy Hitlerre volt jellemző, hiszen ő kattant erre a nagy germán mítikus izére rá egészen a világot tűzbe borító gyilkos őrületéig. Hogy Wagner káros is lehet fokozva egy olyan érzést, ami kezelhetetlenné tesz érzelmeket.

Nem biztos, hogy Fabius vagy én nem szállunk a sassal. Te gőgödben csak a te sasodat látod, pedig lehet sokféle. Azt is el bírom képzelni, hogy egy Mozart, Bach, Wagner, Liszt ma igenis egy csomó mai zenészt elismerne egyenrangúnak magával. Te hiszed a hitedet egyeduralkodóan magasabbrendűnek, nem mi. Mi épp elismerjük a sok virág szépségét, különbözőségének erejét.

Egyébként látszik, hogy te véres verejtékkel valóban megtanultad a zenét meg mindent, hog yigen művelt legyél. Grat. Fabiust is basztatod, hogy írja le Van Halent, ahogy te Bachot universumustul, matekostul.... De mi a picsáért kéne leírni? Épp azért zenél Van Halen, Hendrix, Clapton meg mindenki, hogy ne pont ne szavakkal hasson, hanem a tépett szólóival, a hihetetlen hangjaival, amikre egyszerűen nincs szó. Én dolgoztam szavakkal, kritikákat írtam, de van, amikor nagy büdös kuss van, nem kell méteres leírás, kisnagylopottdoktori, hanem a zsiger megrezdülése egy-egy hangnál, ami maga az orgazmus. Pia nélkül, tudományos fejetegés nélkül.

Ha ilyet nem érzel, te állandóan elemzel tételt, futamot, harmóniát, akkor te az eszeddel hallgatsz mindent, és mivel tudod, hogy Bachot ájultan kell imádni, mert ő a szférák tökélye, hát ájultan imádod. De érzed is belül, a gyomrod remegésén, hogy az? Mi - akik a rockot, beatet szeretjük - ezt tesszük, nem szavak, csak valami állati jó érzés önt el, hogy hoppácska: megérkeztünk valahová, ahol nagyon jó! Koncerten pláne együtt nagyon jó, tíz- és százezrek - bármilyen iskolai végzettséggel, korral, nemmel, nyelvvel - egyszerre UGYANAZT a dobbanást, remegést vagy bármit érzik. Egyszerre sírnak és nevetnek - ez tömegpszichózis, de simán kiváltja a rock. Ezért lett a világ leghatásosabb vallása valahol és aki ezt megcsalja, az a legnagyobb áruló. Persze simán lehet érezni, ki csinálja bizniszból és ki szívből. pl. Rollingék már ezer éve számolhatnák a vagyonukat, de ott őrülnek meg a színpadon majd hetven évesen.

Levonulok a terepről, nem akarok se összeveszni veled, se sértegetni senkit, nem érdemes. Én tudom, mit kaptam ettől a kultúrától - és mit kapok Mozarttól, mert engem ő szólít meg átmosva a lelkem, nem annyira Bach és pláne nem Wagner. Az édes Puccinit is szeretem, míg van, aki meg profi, mint mondjuk Rossini és nem okoz semmi de semmi különösebb érzést.

Hogy milyen hatása van a zsigeri élménynek azt mutatja Kálmán Imre Csárdáskirálynője. Leningrád úgy bírta kis az ostromot, hogy se enni, innivalójuk nem volt, de játszották az operettet és az elragadta az elcsigázott lakókat valahová meseországba, kibírhatóvá téve a poklot.

@hacsaturján: Szirmay nagy jazzénekesnő volt, én annak ismertem. Amadeus hihetetlen film, ezt csak Forman tudta így megcsinálni, mintha ismerte volna Szentkuthy regényét, aki pont ilyennek írta le Mozartot. Amúgy Erkelbe menés előtt lehet lábat mosni, sőt ajánlott. :-DDDDDDD
@Pantagruel: Hú de lenézőek vagytok! Nem, a csajok nem attól pisilnek be, hogy te miket nyomsz le fejből drága, hanem mert olyan hülyék, hogy ettől elhiszik, hogy érző lény vagy, aki nem csak dugni akarod őket! Mert mi, nőstényállatok szeretnénk a coitustól mást is kapni, mint gimnasztikát. És ha ilyeneket idéztek, akkor át tudtok sokakat verni a kölcsönbevett "nagy lelketekkel". Ha ezt ezért idézgetitek, gecik vagytok és kész. ami egyszer visszaüt, ha tíz oldalt is nyomtok le párás szemmel bugyilevarázslóan.

Ui. azért van olyan is, amikor falat kaparja egy fasz, mert kezd érezni valamit, ami több, mint a barlangos testeinek vérrel megtöltődése és nem tudja, nem meri megfogalmazni ilyen kis giccsekben, mert az olyan lányos, jujfúj, pasi így nem érezhet. És beledöglik a nagy mucsómacsóságába. Vagy jön a Carmen-effektus, hogy ki is lehet röhögni a hősszerelmest, ugye.
@a szív fészkei:

vegyes hasznosítású vót a márti, ellenben ismertem olyan fazont, aki minél többet mosta a lábát, annál büdösebb vót nekije, ígyhát a cipő viseletrül is lehetne sagát költeni edda alapon.:)))
@hacsaturján: Mondhatni vegyes tüzelésű... Na, az ecet elég jó szaggátló, de ha valaki ennyire büdösödik, akkor valami belső baja van, ami már nem vicc. Cipőt meg olyat kell venni - nix kínai kurvaszar műanyag - ami szellőzik pamutzoknival.

Edda dalokat mek.niif.hu/00300/00377/html/01.htm#cim1 egészítsd ki a Lábszag törpével, - felsorol benne csomót, egy ide vagy oda nem számít - most az uralkodik úgyis rajtunk basszus! Még aktuális is leszel.
@a szív fészkei: ebből ez a kedvencem, tudom fejből, de nem azért mondom :)

A dőre dúl-fúl,
magában, éjten-éjt,
mindenen elmélkedik;
és mire reggel lesz,
maga még roskatagabb,
minden marad a régiben.
@a szív fészkei:

a márti tüzelési szokásairul nem rendelkezek informácijóval, viszont az ecetes lábszagot se bírnám kultiválni, horribile dictu, a rohatt alma se képes inspirálni, ellenben a szárított rénszarvas trágya égetése űzi a szúnyogokat.
@Pantagruel: Ezzel hátha magáról Orvbánról varázslod le a bugyingót. :-DDD
@hacsaturján: :-DDD Pedig már schilleres magasságokban szárnyalsz.
@Rodeo36:

"nekem megmarad az a meggyőződésem, hogy ti valamiért lemaradtok arról az élményről"

De ez csak a te meggyőződésed, és nem a valóság. A valóságban egy perc alatt tudtam neked linkelni olyan gitárszólót, ahol a művész klasszikus darabot dolgozott fel, játszott el. Felismertem, mert hiteddel ellentétben nem maradtam le arról sem, és ahogy te is az egész ismeretében választottam magamnak kedvencet.

Ez nem fér a fejedbe.
@Rodeo36:

Nem magyarázok, rád bízom mit sikerül önállóan megérteni. Annyit segítek, a szövegre kell figyelni. Nagyon.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vtu8OyWalj0#!

Amúgy is klippremier van ma.
@a szív fészkei:
" De érzed is belül, a gyomrod remegésén, hogy az? Mi - akik a rockot, beatet szeretjük - ezt tesszük, nem szavak, csak valami állati jó érzés önt el, hogy hoppácska: megérkeztünk valahová, ahol nagyon jó!"
Nagyon tetszik az érvelésed, sok kedvencem közül az egyik a gitár:
www.youtube.com/watch?v=D3-TgDjcBL0

Sohasem leszek olyan művelt , okos , 10 nyelven beszélő, mint Rodeo36, -de azt nagyképűség kijelenteni bárkinek, hogy "ismerem az egészt".
Olyan ember még nem született.
Legfeljebb törekszem az "egész megismerésére", - csak a rendelkezésre álló időnk a véges egész.
@a szív fészkei: Ahá, köszönöm a helyreigazítást! Jó tudni. Ezt feltétlenül megjegyzem. Én ugyan csak egy sört akartam... de hát van, hogy félreértjük egymást. „What we've got here is failure to communicate - ahogy Axl Rose mondaná Paul Newman után (Blincs és mosoly, Cool Hand Luke) szabadon :)
@a szív fészkei: ez szuper volt, de még így is sikerült kiakasztanod. azt akarod mondani, hogy Rossini A sevillai borbélyének nyitánya nem okoz semmi de semmi különösebb érzést? a hajamat tépem! :)
@Silverhaar: Kösz!

Rodeo szereti a voodoot , Hendrix is: www.youtube.com/watch?v=u2Gwp9qkoAQ&feature=related

Én m ettől fekszem ki, imádom ezt a számot: www.youtube.com/watch?v=uagOWNwDfLI&feature=related

Most vagy rezonál erre valaki, vagy nem. De hogy légyzümmögés és értéktelen szar lenne????
@Pantagruel: Mit csináljak? Attól, hogy tudom, valami jó, mesteri, nagyszerű, utolérhetetlen, stb. még ösztönösen lehet, hogy nem mozgat meg semmit bennem. Ha így vagyok összerakva, mit hazudjak mást?

Tudom, illene azt mondani, hogy de alélok tőle, hogyne, csakis ettől. De itt hazudozzak, csak, hogy többnek látszódjam?
@a szív fészkei: háháháátt. nem találok szavakat. megyek és leiszom magam Tankcsapdára.
@a szív fészkei:

Nem mondjátok komolyan, hogy a zenei ízlésétől látszik valaki többnek vagy kevesebbnek...

Pedig:

Hova tart mondd csak a Világ, mi?
A fele semmi de a fele valami és
Az a fele olyan dolgokkal van tele
Amire itt mindenki kíváncsi...
@a szív fészkei: hát, fennmaradt egy anekdota a Brit Gyarmatbirodalom idejéből egy indiai uralkodóról, aki műkedvelő zenész és muzsikusok pártfogójának hírében állt, ezért amikor Angliába látogatott, meghívták az operába. A maharadzsa eleinte még jókedvű volt, a darabot azonban már kő-merev arccal hallgatta végig. Mikor az előadás után kérdezték, no, mi a véleménye, fellelkesült: „Fantasztikus!” - nyilatkozta - „Az a sok-sok csodálatos hangszer...! Hú, micsoda összhangzat...! Csak aztán bejött az a frakkos fickó, elkezdett hadonászni a pálcájával, és tönkretette az egészet. :(”

(A poén - ha vki nem értené: a maharadzsának addig tetszett az előadás, amíg a zenészek hangoltak.)

Szóval: ízlések és pofonok. Hortobágyi László (el-horto) tud erről rengeteget beszélni, csak ő meg gi-gá-szi mennyiségű bullshittel dolgozik, amikor beszél - a zenéje sokkal meggyőzőbb.

www.daath.hu/incoming/el-horto-alien-radio.htm
süti beállítások módosítása