Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 24.hu/belfold/2024/04/15/magyar-tenisz-szovetseg-richter-attila-lazar-janos-masodfoku-itelet/ "..... (2024.04.15. 20:42) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.02.03. 05:22 Fabius

Papcsák esete a zuglói vagyonnal

Címkék: fidesz önkormányzat zugló papcsák ferenc vagyongazdálkodás

Rászakadt a mennyezet erre a mi Papcsák Pártökle Ferinkre. Először a Hírszerző állapította meg, hogy hülyébb szegény még Gyurcsánynál is, és kerület szerte terjedni kezdett a pesti vicc: nem is igaz, mert ő nem táncol összevissza, mint Fletó, kizárólag akkor csasztuskázik, ha Viktor személyesen fütyüli a taktust. Aztán meg kézhez kapta azt a kerületi átvilágító jelentést amit a CCA Zrt.-től rendeltek, és szerintem azóta nincs az a kimondott fesztiválhangulat a Pétervárad utcában.

Mielőtt belemászunk az ingoványos részletekbe tegyük tisztába a dolgot: a CCA Zrt. egy olyan szakmailag elismert cég, amit respektálnak a fideszes önkormányzatok. Pécs és Zugló például velük íratta az idei költségvetés szövegét is, ami nyilvánosságra kerüléskor okozott némi harsány röhögést, de ez a mi polgármesteri hivatalunk hihetetlen bénaságát mutatja, és nem a cég hibája. Vagyis nem az van, hogy a büdöskommunista rohattellenség beférkőzött a falak közé, és meghekkelte a papcsáki nagyszerűséget.

Papcsák működésével és a kerület vagyonának kezelésével nem újkeletűek a problémák. De az eseményeket követőknek is felér egy mellberúgással soktíz oldalon olvasni, mi minden nincs rendeben az önkormányzatnál. Az elemzés teljesen korrekt, felsorolja és figyelembe veszi az elmúlt ciklusból örökölt hiányosságokat, a szomorú az, hogy a megállapításait ezekkel együtt teszi. Azokból meg kiderül, hogy az elszámoltatás volt nincs, és a helyzet nem jobb, hanem sokkal rosszabb lett. Összeollóztam nektek az általam fontosnak vélt megállapításokat, itt van mindjárt a hivatal működésére vonatkozó rész: ( olvasható méretért katt a képre)
Milyen kép alakul ki ezt olvasva a zuglói önkormányzatról?

- Nagy és bonyolult rendszerrel működik, nincsenek gyakorlati megvalósulást is bemutató középtávú tervek.

- Az államháztartáson kívülre szórják a közpénzt, jogilag is megkérdőjelezhető módon.

- A saját cégek finanszírozási igényeit nem vizsgálják felül, és ezek felé elvárt teljesítmény sincs meghatározva. Vagyis teljesítménykényszer nélkül dől beléjük a közforint - hogy ilyen újzuglói fogalommal éljek.

- A pénzpazarlást megfejelik az indokoltnál bőségesebb juttatásokkal, amiket felülvizsgálni és megszüntetni kellene.

- A közpénz herda ellenére a mi hivatalunkban nem működik a belső, a külső, a szakmai és az informális kommunikáció. Fölmerül a kérdés, hogy akkor vajon hogy közölnek ezek egymással bármit? Jelnyelven? Ez mennyire lehet hatékony, és mennyire látszik meg a hivatali dolgozók munkáján?

Miután a papcsákisták úgy szórják a közpénzt, mint részeg ornitológus a kölest, engem érdekelne: vajon mi szükség van a frissen bevezetett kommunális adóra? Már azon kívül, hogy ex és jelenlegi önkormányzati képviselők Rozgonyi alpolgármester úr lelkes asszisztálásával ölik egymást rajta a faszbúkon, és a vélhető sorsát lásd feljebb.Különösen érdekes ez azért is, mert a zuglói önkormányzat nincs eladósodva lázárjános-hódmezővásárhelyi mértékben. Ha szerencsénk van nem is lesz, mert a Fidesz bankellenessége közismert, azért Papcsákék csak úgy érezték nem élet az élet további ötmilliárdos hitel nélkül. Az átvilágítóknak is szemet szúrt ez, és pont ugyanazt kezdték feszegetni, amit mi egyszerű halandók tavaly, és amiért Rozgonyi alpolgármester annyira megsértődött, hogy itt a blogon küldte el a picsába a kötvénykibocsátás megtérüléséről túl sokat kérdező zuglói polgárokat.Magyarul az egész kötvényezés szembe menne még a matolcsyzmussal is, ha arra költik amire tervezik nem térül vissza soha, és a többletforrás bevonásának elkerülhetetlenné válása mellett igyekezne Zugló felzárkózni Hódmezővásárhelyhez.

Ha azt hiszitek a vagyonkezelés horrorja itt véget ért, akkor jelentős tévedésben vagytok. Az igazi érdekesség csak most jön, íme a vagyongazdálkodásról szóló részletek:Nem árt tudni, hogy a Zuglói Vagyonkezelő Zrt-t Papcsák bizalmasa, a 27 éves üstökös Mazsu Gergely vezeti. Nyilván a véletlen műve, hogy Mazsu Orsolya nevű testvére Papcsák üzlettársa az ügyvédi irodában. De ennek semmi köze semmihez, hiszen Miss Gripen is megaszonta, a kommunisták bratyi-mutyi világa véget ért. Nézzük inkább mihez kezd a Mazsu gyerek a vagyonkezelővel:

- Micsoda meglepetés, a vagyonkezelő és az önkormányzat között is nagy az ellenségeskedés, ami a feladatok rovására megy.

- A lármában nyilván nem tűnik fel, és az átvilágítónak kell szólni, hogy nicsak, néhányan a hivatal alkalmazásában is állnak, és megbízási szerződés alapján is azt végzik, amit munkaidőben amúgy a fizetésért kellene.

- A 2011 márciusában elkészített vagyongazdálkodási terv önmagában egy marék átizzadt szotyihéjat se ér.

- A vagyongazdálkodási stratégia hiánya miatt a vagyonrendelet nem megfelelő.

- A Vagyonkezelő vagyongazdálkodása kiemelten kockázatos, kompetenciái túlnyúlnak a jogszabályokon, számolatlanul nyeli a közpénz, aminek felhasználását nem ellenőrzi senki.

- A társaság beszámoltatásához a tulajdonosi akarat is hiányzik. Vagyis Papcsák Fecó szerint minden úgy fasza, ahogy van.

- A vizsgálat ideje alatt tuti ami fix még hozzácsaptak ezt azt a Vagyonkezelőhöz, megemelték a támogatás összegét, de elvárt eredmény ezúttal sincs meghatározva. Értsük meg: a fiatal szervezet és idegrendszer nem bírja az elvárások súlyát. Ott van példának a Vitézy Nemmutyi család sarja, Dávid, aki szemmel láthatóan megroppant az elvárt csoda súlya alatt, és teljesítés helyett könyékig az orrába túrva igyekszik kipiszkálni onnan az égett metró szúrós szagát. Nem kívánhatjuk ezt a sorsot Mazsu Gergelynek.

Ezzel együtt azt hiszem, Papcsák nem csak mint elszámoltatási biztos mondott csődöt, hanem polgármesterként is nagyjából annyira hiteles, mint tolósúlyos mázsa a színesfémkereskedő hátsó udvarán.

Viszont az az előnye megvan, hogy ezzel az átvilágítási jelentéssel megkönnyíti a sorban következő elszámoltatási biztos munkáját. Nem kell külön keresgélni mi volt szar, egy helyen van minden. És bizony, ha a következő időszakban nem változik semmi, akkor a jobboldali Ferences szállóige egy névcsere után máris így hangozhat: Papcsák, csomag!


 

447 komment · 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr994055199

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vajnágh Domokos: Államcsőd 2012.02.03. 10:46:25

Ingyenesen letölthető, egyszer használatos biankó sajtóközlemény.Kérjük, hogy letöltés után a kipontozott helyre írja be saját országának nevét, majd juttassa el a dokumentumot a sajtó munkatársainak, illetve töltse fel kormányának hivatalos honlapjára...

Trackback: Vége a MALÉV-nak, de én megmentem 2012.02.03. 10:43:35

Hogy mi vezetett ide nem firtatom. Biztos vagyok benne, hogy az elmútnyócév! Jaj, nekem! Olyan nehéz ezt úgy kimondani, hogy senki ne értse félre. Az elmúlt 8 évben már benne van a Nemzeti Elhülyülés Kormányának két éve is. Na, szóval az elmúlt tíz év ...

Trackback: Soha ne emeld a fejed a vályúnál magasabbra! 2012.02.03. 10:37:43

Nem tudom, hogy csak a jelenlegi helyzet miatt érzem egyre inkább így, vagy valóban helytálló az a megfigyelésem, hogy Magyarországon igazából két évtizede senki, akinek van beleszólása a dolgokba (nem a szavazati jogra gondolok, mert az ugye egyértelm...

Trackback: Viszkis: Mit csinálnak ezek a bankokkal?! 2012.02.03. 10:21:53

Ambrus Attila nem érti Orbán és Lázár miért próbál ártani a bankoknak. Schmitt Pált elítéli, Selmeczit szúrná, Dávid Ibolyát hiányolja....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tényleg húznak a Malév gépek, mint a vadlibák szépen sorban.
Az eleje már az Ír-tenger felett van.:(
@Fabius:

Valamelyik Nesönelen láttam, amikor belepakoltak egy komplett metrószerelvényt. Eltűnődtem rajta, mit szólnának hozzá a Wright-fivérek :D
@Fabius:

A Zóna kellős közepén, valag részeg sofőrrel egy lepattant Mitsubishiben a 21 év alatt keletkezett és nem kezelt kátyúkat kerülgetve, amikor a tolmácsunk dettó valag részegen alszik, na, ez még egy nagy kaland...
@Habakuk999:

Elkeserítő. Azt hiszem, bedurrantom ma sokadszorra a Presser-féle zenét és kinyitok még egy sört.
@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Addig magyarázol, hogy csak kimegyek a közértbe, pedig ma nem akartam inni! :D
@Habakuk999:

A csernobili.

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Igyál pár sört és fogd rá a nyu... a Hadnagyra! :-)
@Habakuk999: @D_rögtú_R_Cirbi_semleges PH_dé:

Hát, nagy vágyam volt, valóra is vált(ottam). Pont annyiszor, ahányszor Chuck Norris elszámolt a végtelenig. :-D
@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
ráadásul valahogy a szöges ellentéte volt annak, ami a kormányoldalról történt mint kinyilatkoztatás - visszamenőleg persze.

nekem az tetszett, mikor Olga először hitte azt, hogy rosszul hall, és úgy előrehajolt, hogy majdnem átesett az asztalon :-)
-Lehetett tudni azt, hogy a Malév csődbe megy?
-Igen.
-És konkrétan mikor tudták meg?
-Január harmadikán.
az nagyon nagy volt...
Azok a k.rva dátumok mindig visszaköszönnek...
index.hu/gazdasag/2012/02/03/elindult_a_fekete_sereg/
"A Malév 2001 novemberében írt alá lízingszerződést a Los Angeles-i székhelyű, elsősorban repülőgépek lízingelésével foglalkozó ILFC-vel 18 Boeing 737 Next Generation repülőgépre."
Nemhiába no, ezek a narancskomcsik is csak olyan "sikeresek", mint vörös elődjeik voltak... Bár ezek sokkal pofátlanabbak és szemérmetlenebbek is! :)
@Dr. Boli Ch.T:

Na igen, amikor a piros-kékek lebuktak a medencébe hugyozással, akkor legalább pironkodva kiszálltak a medencéből. Narancsék nagy ívben, a rajtkőről teszik ugyanezt, ráadásul röhögve és a középső ujjukat mutogatva.

Dehogy egy kutya a két hatalom...
@Gábriel angyal: És erősen kiszolgáltad a cucilizmust ugyebár. :-D Amelyik ilyen mákonnnyal etette a népet. És lehet, hogy hitelből.
@dr.dr. Secnir doktor: Amúgy a hollandok is túlélték, hogy KLM - volt annak is presztízse ugye, pláne monarchiáé volt a francba, méghozzá narancsosé!! - összeállt az AirFrance-cal. Ill. az simán megvette. Nagy hal a kis halat.
És nem követtek a hollandok tömeges öngyilkot híres tulipánmezeik közepén azóta se... Piaci verseny volt, belátták, hogy így gazdaságosabb együtt.

Ezek meg újra akarnak gründolni orvbáni hátszéllel egy új légitársaságot? Ilyen prímán elvezetgetve?
@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi):

"Itt ugyanis az eredeti tőkefelhalmozás korszaka zajlik (most konvertálódnak a kapcsolatok vagyonokká) és ez nem megy 10-20 év alatt úgy, hogy eközben ripsz-ropsz nyugati típusú közmorál és arisztokrata attitűd alakuljék ki."

Nagyon szeretnék belekötni a mondandódba.
De nem tudok.
Sajnos.

Sajnos, mert ez azt jelenti, hogy mi bezony mexoptuk...

Virradni később fog.
A hajnal még odébb van. :(
@Fabius: Azt mesélik, hogy Bessenyei egy percig sem józan, amikor repül és flikk-flakkozik. Persze ott csak magát veszélyezteti, de az sem jó.Vagy igen, mert akkor nem veszi számításba, hogy miket merészel...
@Dr. csaknézek...: DE már elég sötét van, nem?

És hajnal előtt van a legsötétebb. Mondják.
@Husz_János_Puszita:

"A teljes népesség 41%-a nem szavazna egyik pártra sem a jelenlegi választékból, 26% a Fideszé. Ha most nem robban a politikai kultúra, akkor sosem fog. Új párt, új pártok kellenek."

Jöjjenek!
Vagy jöjjön!

Már egy félszemű félóriással is beérném. :)
@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Te hogy jutottál oda? Amerikaiakat visznek el 160 dollárért, láttam erről egy filmet. De délután ötkor el kell onnan tűnniük másnapig. Nektek is?
Na a FB-on is nagyon hülyék, ez onnan van, friss melegen Gábrielnek:

‎-Hova megy a beszédhibás zsidó?
-Jehova.
@a szív fészkei:

Azért a helyedben ezeket a szóbeszédeket fenntartással hangoztatnám...
@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Bessenyeit? Olyantól hallottam még régen - azóta lehet, hogy már más a helyzet vele, bocs - aki maga is repült és ismerte.

A Magyar Nemzetnél - a réginél!! - a híres Mihályfi Ernő főszerkesztőnek volt egy sofőrje. Senki soha józanon nem látta, ment mint a meszes bárhová a Főnökkel balesetmentesen és mivel Mihályfi elvtárs jó elvtárs volt, sokfelé kellett is reprezentálnia országszerte, városszerte. Mindig azon aggódtak csak a szerkesztőségben, hogy a sofőr eleget igyon, mert tartottak tőle, józanon semmire nem képes a kocsiban.
@a szív fészkei:

Istenem, dehogy... semmi közünk a 153 dolláros túristákhoz, azok nyálasszájú amatőrök.

Nem, mi (2007-ben négyen, 2011-ben nyolcan) felvettük a kontaktot az illetékes ukrán minisztériummal és velük boltoltuk le a dolgot. Kimentünk Kijevbe vonattal (óriási élmény, csak ajánlani tudom!), ott szedtek fel minket és vittek a Zónába. Ott 3 napot, két éjszakát töltöttünk el, a szállásunk Csernobilban, de helyesen ukránul Csornobilban volt. Kaptunk tolmács/idegenvezetőt, sofőrt, kisbuszt és kb. azt néztük meg, amit akartunk. Igaz, jobban ismertük a terepet, mint a zöldfülű idegenvezetőnk, de ez egy másik kérdés.

Kapaszkodj meg: tokkal-vonóval per kopf 110 ropiért és ebben tényleg benne volt minden, a kocsmázás és a Kijevben való bevásárlás is.
@a szív fészkei:
Csak nálunk a hajnalból sikeredett sötétségbe esni.

Összehasonlítva a volt szoc. országokat, magasan fölényben voltunk a többiekhez viszonyítva.
Volt gazdasági társaságokról szóló törvényünk, mezőgazdaságunk.
S a határnyitással egy hálás Németország, jó sok beruházni való pénzzel.

Okos gazdaságpolitikával "gyarmatosíthattuk" volna a szomszédokat, minden lehetőségünk rendelkezésre állt, hogy mi legyünk a térség motorja. Iszonyatos lépéselőnyünk volt.

Ezt sikerült szoros szövetségben mindenkivel tönkre vágni.

Attól tartok, nincs még vaksötét.
Jön a következő hét éves tervezés, jönnek a pofára esések.
Nincs hitel, beruházások szerintem még véletlenül se lesznek.

És nagy esélyt látok szociális robbanásra is.

A döntéshozók pedig nem tudnak kilépni az árnyékukból egyik oldalról sem.
@D_rögtú_R_Cirbi_semleges PH_dé:

"Szájer József (Fidesz) a néppárti európai parlamenti képviselőcsoport alelnöke, EP-képviselő szerint jelentősen megváltozott a Magyarországról alkotott kép az EP-vitanap óta, miután Orbán Viktor miniszterelnök ismertette a kormány uniós szabályokat tiszteletben tartó álláspontját."

Öööö..., vajon arra gondol, amit a feleségével kapcsolatos vitában hangzott el? "ha férfival élne..." stb.)

És megváltozott a kép, aha.

Adva vagyon egy ME et. Co.
(UnderCo., jelzem)

És aszongya az ME, hogy szsbaccságharcságot folytatunk mi itten, kérem!
Nagyon.
Merhogy 2/3.
Tessék tisztelni eztetet!
Az IMF, az csak hárombötűs!
Brüsszel nyema Mockba!

Oszt jónapot! (Dobrij gyeny!)

Érkeznek levelek, baszik rája.
Érkeznek kritikákok, baszik rája.
Érkeznek sokmindenek, baszik rája.

Megszavaz(tat), demokratice felhatalmazva (lásd: 2/3).

S lőn a Nagy Nemzetközi Ungabunga!

És megtére (vesztére?).

Mostantól EU-puszisok leszünk!
Ájemefet lájkolunk!
És bizony nincs, olyan, amit a szemét, tetű nemzetközi kedves karvalytőke kérésére ne teljesítenénk fogcsikorgatva a legutolsó pontig ellenállva!

És persze erre mindenkii megkönnyebbülve sóhajt a Zeu-ban: Igen hiszünk neked I. Vitya!

Életszerű, ja. :)
@dr.dr. Secnir doktor:

Köszi. Most hallgatom az arcot és azért kiderül: a magyar versenytársak nyomták föl a Malévot az Európai Versenyhivatalnál. Konkrétan pl a Wizzair.
@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Kösz, valahogy ez nem az én műfajom. De semmi bajod? Nem is lesz? Nem veszélyes már ott?

@Habakuk999: Jó lenne cáfolni téged. :-( De nincs mivel. Most látom, hogy Horn Gábor - aki ugye a vizitdíjas népszavazáson rihegett-röhögött Kókával Gyurcsány buktáján, mondván, de elküldtek téged a picsába Feri! - belép a DK-ba. Na, akkor annak annyi. Attól az embertől rosszul vagyok konkrétan. Mindkettőtől.
@Dr. csaknézek...: Szájer még a saját akkori pofáraesését se realizálta ezek szerint, amit az a jóasszony Lunachek vagy milyen képviselőnő vágott fejéhez a férfi élettársról szólva.
Képzelem, mennyire veszik őt meg a főnökét ott komolyan. Mert vannak diplomáciai szabályok - amiket a magyarokon túl mindenki be is tart - azért a vélemény elég harmatos lehet Orvbánról meg a hordájáról.
@a szív fészkei:

A KFKI, az OSSKI és a Műegyetem által hitelesített és később kielemzett dozimétereket viseltük a nyakunkban egy kis szütyőn. A három nap alatt kb. pontosan annyi dózist szedtünk be, mintha Budapesten tartózkodtunk volna hat napig, pedig a "forró pontok"-at minde bejártuk, beleértve az egyes reaktor pihentető medencéje fölötti sétát is.

Ne a Vutykó Trutykó féle hazug halálmadarak baromságaiból tájékozódj. :-)
@a szív fészkei:
Ez kb az a kategória, mint Mesterházy álmodozása a 2/3-ról.
Ezek nem fogják megérteni, hogy nem kellenek az országnak, amíg dorongokkal nem fogják nyomatékosan a fejükbe verni.

És ami az igazi bűn, kitermelik a fasizmust. 2012-ben. Az EU-ban. Röhej.
@Fabius:
Mindkét magyar cég feljelentette.
Megérne egy tényfeltárást ez a buli.
@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

"egy politikai post alatt nincs anyázás, hanem kurva jól eldumálgatunk?"

Gyanús, qrvára gyanús!

Vazze, itt mindenki bérkommentelő, oszt (sub post) éppen kávészünetet tart! :)
@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Kikérem magamnak A Trutytkót!! Nem nézem, hülyét kapok tőle.

Csak kíváncsi voltam, hogy megy ez. És mi a tervük azzal résszel? Meghagyják "turistaparadicsomnak" az ilyen érdeklődőknek, mint te, vannak ott helyi mámik - az ami filmben előkaptak párat, akik maradtak végig - és azontúl? Senki földje-alsó lesz most már mindörökké? Vagy szanálják valahogy, ha ezek szerint már nem sugároz a Vuityon túl senki és semmi ott?
@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Érdekes lehetett.
Milyen gyorsan foglalja vissza a természet a várost?
Skacok az a szomorú valóság, hogy egyértelműen a magyar piaci konkurensek nyírták ki a Malévot. Ez az arc Kálmán Olgánál egyértelműen hazudik. Igenis létezik nagy légitársaságnál is rentábilis diszkontosítás, és 20-30 ezer forintos jegyár.

Érdemes megnézni pl milyen árakon meg a Lufthansa Italia:

www.lufthansa.com/it/it/Homepage

Sok 100 eurós út van jelenleg is, és folyamatosak az akciók. Amíg volt közvetlen Budapest-Milánó járat sokszor repültem velük fix 26400 forintért tokkal vonóval.

Ez legfeljebb a Wizzair-nek és a Traveller Service-nek nem nagyon tetszett. A Wizzair a Milánói útjain a bergamói repteret használja és nem Malpensa-t, ahonnan még 40 km a belváros.

Ezek az urak pontosan tudták mi történik, ha felnyomják a Malévet a Versenyhivatalnál, és pontosan tudták mekkora a kiszakítható piaci szelet. Jelenleg pont 750 ezer utazásnyi, ennyi előfoglalása volt a Malévnek.
@Habakuk999: Igen, elhúzhatnának. Horn szerintem nagyon sokat tett a szadesz megszüntéért, egyszerűen a lényével. (hogy mással is, azt nem tudom, nem vagyok bennfent.)

Ha azt hiszi, hogy pl. ő automatikusan odavonzza az elárvult liberálisokat, téved, én tőle dühödtem, be épp. Ennyi önkritika és realitásérzék nincs bennük? Röhej, na.
@Fabius: Hááát kedves Fabius a számból veted ki a szót. Pont most akartam írni, hogy a fapadosok is pont ilyesmi árakon dolgoztak (20-30 ezer). Ezen az alapon a Malév is feljelenthette volna őket. Röhej az egész. :(
@Habakuk999:

Semmi szükség rá, egyértelmű a buli:

- A felnyomás jogos, az állam pótolta ki a Malév, mint szabadpiaci szereplő hiányát. Ez a szabadkereskedelmi egyezmény szerint tilos. ( értsd: pl a franciák sem tehetik meg, hogy a libamájat veszteségesen áruló kereskedőik hiányát azért pótolják ki állami szinten, hogy olcsóbb lehessen a piacon, mint a miénk. )

Legfeljebb nem etikus magyaroknak a nemzeti légitársasággal farkast játszani, és utána belehazudni a kamerába.
@a szív fészkei:

Marad senki földje.

Nem azért nem érdemes oda viszzatelepülni, mert bármiféle sugárbiológiai kockázata volna, hanem mert pőrén és egyszerűen a világon semmi sincs ott. Ukrajna délebbi részein van a csernozjom, tehát az ottani föld a klasszikus poleszje, ami kb. a katasztrófa előtt a falvakat önfenntartotta. De ma már az az infraktruktúra, ami valaha volt, az is lepusztult. Az egész környék az erőműre épült, ennek megszűntével nincs miért ott lakni.

És persze a politika: Ukrajna így tökéletesen tudja sajnáltatni önmagát és irgalmatlan pénzeket lehúzni mindenkiről az erőmű lebontásához, ami egyébként neki kéne finanszíroznia.

Harmadik szempont: igen, rengeteg hülye van, aki 153 dezsőnyi grinyót befizet és ezért kap egy fél órás utat.
@Fabius:
Viszont Bergamóban nagyon finom a pasta.

Ez nem tiszta ügy, néhány héten belül kiderül.
Modjuk, nagy balfácánságra vall a kormány részéről, hogy nem tudtak velük megegyezni, ha az a forgatókönyv az igaz, miszerint meg akarták menteni a céget.
Bár december ütötték őket mindenfelől.
@Fabius: DE megtehette a MALÉV, amiért felnyomták? Ha igaz, amit valaki belinkelt a két cég: Wizz és a MALÉV gazdálkodásáról, akkor ha nem ez van, hanem húzza még, mennyi pénzt emésztett volna fel? És egyszer kigazdálkodta volna támogatás nélkül? És futotta volna rá még? Meddig?

Őszintén én jobban aggódok a BKV-ért, azzal mi lesz. Felén nem járnak tecsós buszok sem... Mert a lányom megy hajnal hatra a város másik végébe és ma -15 fok volt a megállóban hajnal ötkor. És ha leég egy villamos vagy metró (ez már rendszer lett), akkor onnan vonják el a buszokat - mondván, jó környék, úgyis mindenki kocsival jár, (pedig dehogy) - és várhat a nyomorult a tömeggel plusz húsz percig.

Hát repülni meg lehet még mindig innen is millióféle társasággal, de hogy a szarban közlekedjék valaki hajnalban? Nincs pénz taxira naponta és nem is állnak olyankor bent a droszton. Pl.
@Habakuk999:

Hát, így 24 év után majdhogynem erdő. Pl. a stadion focipályáján is a kalsszikus poleszje (nyír és fenyő) erdő van.
@Habakuk999:

Meg Bergamoban a reptérrel szemben lévő hegyek is nagyon szépek, de ettől még Milánótól csak negyven kilométer :-)

Azt kell mondanom erről a kormány most nem nagyon tehet. A csóka maga mondta, decemberben a saját feljelentésük miatti bünti kiszabása miatt álltak el a vásárlástól. Hazudott összevissza. Eszük ágában nem volt megvenni a céget.
@Habakuk999: Azért azt is mondta a fazon Olgánál, hogy a Magyar Versenyhivatal a füle botját se mozgatta jó sokáig. Talán kellett volna mediálniuk, stb. itthon, mielőtt elborulnak a felek. Csináltak volna úgy itthon az illetékesek, mintha élnének és figyelnének a szabályokra.

Hát akkor ez precedens minden kényelmes és elbizakodott cégnek, hogy mennek tovább a velük szembeni felek, akik nem kapnak figyelmet és jogorvoslatot.
@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Azt nagyon szeretem. Főleg tavasszal szép nekem.
A Jenyiszej mentén is van, csodaszép.
@dr.dr. Secnir doktor:

"már fent is van (ritka gyorsak voltak)"

Megnéztem a műsort a linked alapján.
Hihetetlen!

Ahogy korábban írtátok többen is: a pofa nem kamuzik, ért ahhoz, amiről beszél, hosszútávú összefüggéseket tár fel és követhető gondolatláncokban fejezi ki magát.

Fehér holló...
@a szív fészkei:

A Malév adóssággörgetés valóban tíz éves ügy. Csak éppen az a bibi, hogy pont a nemrég elkezdett diszkontosítás miatt lehetett volna kilábalni ebből a csávából a rentábilisabb működéssel.

Mondtam feljebb: a versenytársak eljárása jogszerű, csak morálisan ingoványos. Vagy nekem esik szarul, hogy harminc ezüstért eladtuk a régi közös nagykabátot.
@Fabius: Hát a WizzAir Párizsba is a világvége kis reptéren szállt le 07-ben. Majd egy óra volt bezötyögni (meg a plusz pénz) az első metróállomásig.

Londonban Luttonban landol, nem? Ezért is fapad. Rómában tulképpen véletlen volt, hogy a Sky Fiumicinon szállt le, nem azt adták meg először, hanem valami sose hallottat messze Rómától.
@a szív fészkei: BKV ügyben teljesen jogosak a félelmeid. Ha csődbe mennek, nem fog beugrani helyettük 2-3 fapados békávé az tuti. :((
@Fabius:
Nem tudom mennyire tehet róla.

A hivatalos dumát hallgatva "óvjuk és megvédjük nemzeti értékeinket" alapján meg kellett volna menteni, ill. amiről estefelé pöntyögni kezdtek, létre akarnak hozni egy újat.

Ha ez át lett volna gondolva, ma este már OV felségjelzéssel repülhettek volna.

Kíváncsi lennék a tulajdonosi hátterekre.
@a szív fészkei:

Lutonra simán korrekt módon vitt el a wizzair, egy szavam nem lehet rá.
@Fabius: Nem azt mondom, hogy etikus - ahogy a pasi kis farkasvicsorral mondta, ez a piac -, de az sem kóser, ha figyelembe se veszik, amit a versenytársak panaszolnak, mert ekkora állami céggel szemben úgyse tudnának mit tenni. Hát tudtak...

Lehetne itt morált kialakítani: minden szinten mindenre ráfér - ahogy régi Corvin reklám mondaná. Megértlek, bár nekem élményem a MALÉV-hoz semmi.
@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Persze

@Gábriel angyal: Speciel ebben egyetértek Vona törökbarátságával: ott dolmusok járnak=magán kisbuszok 10-2 vagy ahányan beférnek :-D személyesek, bárhol megállnak, felvesznek, kitesznek, no stop a tengerparton. Mond a sofőr egy összeget - attól függően, hová mész -, azt előreadod a sok kézen át, és oké.

Na jó ez itt kivitelezhetetlen sajna, de jópofa volt és biztonságos, hogy nem kellett a menetrendet lesni, időre odarohanni a buszpályaudvarra és betojni, hogy jézus, ha lekésem, mi van??? Mindig teli volt járgánnyal, abbaültél, amelyik szimpibben volt felcsicsázva.

Amit meg Széles elvtárs működtet, az a sofőrök olyan kizsákmányán alapul, hogy horror. Be is dobják a nála dolgozók hamar a törülközőt.
@Habakuk999:

Meg fogsz lepődni: Csornobilban van egy kb. 200 éves pravoszláv templom (más kérdés, hogy nem néztem meg, mert nem érdekelt).
@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Van egy érdeklődésed. De nem akarod megnézni előtte - ha már Ukrajnával is tudtál boltoni, ez is menni fog - a szentendrei elhagyatott tiszti orosz lakótelepet? Majdnem, mint ez a linkben.

Állítólag nem emberi, milyen lakásokban éltek, most meg mi lehet ott?
@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Én egyszer mentem Wizzairrel Lutonba, lidércnyomás volt, késett, és Anglia fölött még nem tudták megmondani Luton vagy Wátford ( azt hiszem) alig értem ki a meccs kezdésére.
Jó éjt mindenkinek, jót dumáltunk és ez a lényeg.

BB!
@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Én ezzel a Holdviola dallal kívánok mindenkinek nyugodalmas jó éjszakát. :)

youtu.be/WW6ABt10jbs
@Dr. csaknézek...: Tényleg jó volt ez a ma esti beszélgetés. Jó volt picit betemetni a lövészárkokat. :) Valami olyasmi érzésem támadt, mint ebben a filmben.

www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Udi4HUiseqI#t=2657s
@Fabius:

"A csóka maga mondta, decemberben a saját feljelentésük miatti bünti kiszabása miatt álltak el a vásárlástól. Hazudott összevissza. Eszük ágában nem volt megvenni a céget."

Ehe.
Bedőltem a csákónak(?).
Enyhítő körülmény, hogy Olga is.

Ez az úr már egy második generációs, upgradelt verziójú vetítőgép lenne?
Hm. Kezd tisztulni. Oszkó szerint már 2010-ben tárgyaltak a Travel Service-vel. Akkor az EB-vel letárgyalták, hogy ha reorganizálják a céget, akkor nem tekinthető tiltott állami beavatkozásnak. Oszkóék próbálkoztak is , de jött a kormányváltás. 2 év semmittevés után - miután a FIDESZ tovább tolta be a cégbe a zsét - a Travel Service, aki feljelentette a MALÉV-et, ugyanakkor tárgyalt a társulásról. A csóka nem azt mondta, hogy a bünti miatt álltak el a vásárlástól, azt mondta, hogy jelezték a kormánynak, hogy a büntit nem tudják kifizetni. Viszont azt is mondta, hogy nem számoltak ekkora büntivel. Azaz ők ugy vélhették, hogy az elmúlt 2 évben betolt pénz lesz a bünti, ami 10 MD forint körüli, de az EB a visszamenőleges támogatás egészét számította fel, mivel egy lépés se történt a reorganizáció terén. Már csak az a kérdés, hogy a FIDESZ-kormány a szokásos balfaszságból, vagy direkt nem tett semmit majd két évig.
Breaking news: Chuck Norris ma is a Malévval repült.:)
@DarthVader: Na igen, ez kicsit más verzió. Legalább valamiben összefogtak volna, vagy legalább meghallgatták volna az elődeiket. De a csontvázkeresgélés fontosabb volt.
De ezt így levezényelni, helyesebben lovak (utasok) közé dobni a gyeplőt, ez akkor is botrány. Nem csodálom, ha minden partnerük bepánikol és nincs szemernyi bizalom se már feléjük.

Ha nem eszetlenül kuruckodnak mindenkivel szemben, ha kiszámíthatóbbak, lehet, hogy lett volna még türelem és megegyezési készség. De amit Inotai András mondott, megáll most is: "Magyarország részesedése a világ gazdaságában 0,4 százalék. Nem biztos, hogy jó ötlet 0,4 százalékkal szembemenni 99,6 százalékkal – mondta Inotai."

Volna nem történelmi kategória, de szerintem azért sok múlott itt az elmúlt két év magatartásán.
De jó, mindenki tud aludni. Na akkor senkit nem zavarok meg ezzel a rogánsággal, rémálmaim csak nekem lesznek: napifix.postr.hu/post-013
@Dr. csaknézek...:

Az úr közönséges üzletember. Náluk mindig az a legfontosabb, amit a leghalkabban mondanak. Pont mint az apróbetű minden szerződés alján.
@DarthVader:

Mosakodás az "ők nem gondolták" szöveg, Olga is kiröhögte. Nem gondolták, pontosan tudták. Ahogy pontosan tudni lehet a végtörlesztés elkaszálása utáni pénz nagyságrendjét már most. Ezt speciel a KIM is jelezte előre Orbánéknak.

Orbánék ebben az esetben legfeljebb annyiban felelősek - mármint az idő és a betolt pénz tekintetében - hogy vitte őket a nemzeti romantika ahogy mindig. Időhúzás, ami alatt talán sikerül gatyába rázni, vagy eladni a Malévet, így megmenteni a csődtől.

Nem jött be. Az EU malmai a szokásos 3-5 év átfutás helyett gyorsabban őröltek.
@a szív fészkei:

Orbán ismerve az utolsó utáni pillanatig elhitte, hogy ki tudják fizetni a tegnap esedékes lóvét.

Ebben is tévedett.
@Fabius: Hála a jó repcsi műszerészeknek, túl is éltétek! Egyébként nekem ez az egész M ügy bántja az orromat. atv.hu/cikk/video-20120203_farkas_attila - utálom a pocsolyát.
@Fabius: Még mindig az a pici kis véleményem, majd nézzük is meg, kik is leszenek "a nemzeti légitársaság" helyett a nemzeti légitársaság új vezetői.... narancssárgát szeretem, de krisnásokon.
@a szív fészkei: Szép álmokat, majd holnap visszanézek, de már túl sok volt a gyomromnak máshol... Majd holnap visszaolvasok.
@DarthVader: "Már csak az a kérdés, hogy a FIDESZ-kormány a szokásos balfaszságból, vagy direkt nem tett semmit majd két évig."

Át volt ez jól gondolva, és nem is olyan bonyolult ez az egész.
A társaság tagját a legegyszerűbben úgy lehet kitudni az üzletrészéből, hogy a céget csődbe viszik. A tartozások kifizetése után már a kisebbségi tulajdonos gyakorlatban nem kap semmit, a társasággal szemben fennálló követelését sem, üzletrésze elszállt, részvénye elértéktelenedett. A társaság meglévő vagyonát pedig a felszámoló "annak adja el, aki azt megveszi". A társaságra kiszabott büntetések ( adótartozások) is hasonló sorsra jutnak, mert nincs aki megfizesse, a társaság megmaradt vagyonából nem fussa rá. Lehet új légitársaságot alapítani.
Fogadni mernék, hogy az új légitársaságnak az állam mellett magyar tőkések lesznek a tulajdonosai, részvényesei, és nemzeti légitársaságnak fogják hívni. A Malévet eléggé bajos lett volna átnevezni.
Egyébként meg ha az állam nagyon meg akarta volna menteni, akkor egyszerűen a társasági alapító okirat módosításával kitudta volna az orosz partnert golyózni (a büntetéstől meg már eddig is sokkal több adóforint ment a Malévbe). A végeredmény, az orosz ( az unióval együtt )bekaphatja, mert az üzletrészét ( részvényét ) már eladni sem tudja, és az unió a követelését nem kapja meg. Nem olyan buták ezek a fiúk, és az elmúlt nyóc évben fejlődtek is egy kicsit. Kajálod mán ib rahim?
@Fabius: Hát ha hitéletet él, azt papnak hívják. Nem kell miniszterelnöknek lenni, menjen manrézába. A hitébe már belerokkantunk. Meghalt Csurka, nekem kicsit jobb a világ a mától.
@Fabius: Amúgy az nagyon suzép, hogy hinni akart és fizetni a nemzeti izéért, amit sok ország már értelmetlennek tart, pedig ott gazdagabbak az emberek. De hogy azon is borulhatnánk testületileg kifele - pedig nincs iskoláskorúm - hogy kiskölykök egészségével és tudásával játszva akarják a szaros BKV-t - MALÉV 2=pénzmosoda és betolóhely - kifizetni, míg az okmányirodák, önkoris munkahelyek (polgármesteri hivatalok pl.)nem csökkentik a fűtésüket, villanyukat.

Unom ezt a nemzetiszínű cirkuszt: nem tudják működtetni, akkor adják el értelmesen - ne haver haverjának puszira - és a belenyomandó pénzen élhetőbb életet adjanak az embereknek.
Mert mit reklámoztak olyan baszottul a MALÉV-gépek trikolóros farkával? Ezt a szégyent, amit itt élnünk vagyunk kénytelenek? A szánkig habzó szart? Kösz.

Tudom, téged érzelmek, emlékek kötnek ehhez, engem nem. A jelent és jövőt baszarintják el valami mentés-zsinóros naftalinos múltért, ez megy húsz éve egyre inkább - tragédia. Mint mondtam a hollandok is kibírják a franciákkal közös gépeken.
@a szív fészkei:

Általában igyekszem racionálisan nézni a dolgokat, és ritkán kap el a nemzeti romantika. De a feljebb taglaltak miatt a Malév ügy pont ilyen.

Ettől függetlenül szomorú leginkább azért vagyok, mert az egész olyan tipikusan magyaros:

- magyarok jelentettek fel magyarokat az EU-nál,

- magyarok várták érte a hasznot,

- a magyar kormány nézte ezt végig töketlenül,

- és mi magyarok buktunk ezzel azt a jelképét az országnak, ami az én generációmnak valahol egyet jelentett a repüléssel.
@Fabius: Elfogadom az érzelmeidet, csak így, ahogy csinálták, ez sokba volt. És semmi de semmi nem mutatott arra, hogy lett volna jobb. Ha most ők Lászlónéval az élen!! csinálnak egy új nemzeti légitársaságot, attól pláne fosnék. Hogy az miből állna. Légügyi dinasztiák kifizetőhelyéből. Ahogy őket ismerem. Nem hiszem, hogy más vezetné őket.

Most az is van, hogy magyar vállalkozókat kell segíteni. De ha az állam lenyomja őket másra szánt külföldi pénzzel, hová menjenek? (nem ingem-gatyám egyik sem, miután a Wizz elég pofátlanul már a sima vizet is vagyonokért adta a fedélzetén, nem rajongok.)

Még mindig azt tartom, hogy miért nem tárgyaltak és mediáltak egymással itthon? Tán mert Orvbán, ill. őt maga mögött tudva a MALÉV vezérkar erőből politizált és minden panaszt leszart? Láthatunk majd tisztán? Nem tudom. Igen, tipikusan magyaros.
@Fabius: abban nincsen élmény, 12 Heineken, egy teljes üveg Drambui után egy 27 km hosszú hegyi szerpentinen éjszaka térvilágítás nuku a Hold meg aludott a felhek megett, és sikerült oda-vissza...igaz az utolsó 1 km-nél gellert kaptam -elalvás miatt- és átrepültem egy 12 m széles árkon a túloldalon landolva, ahol arra ébredtem, hogy a motor jól jár igaz a motorházon kívűl de a világítás műxik és én is semmi bajom nem volt...akkor tu'ttam meg Bacchus nagy isten...ne csináld utánam a két utasom is vidám volt...mert mindannyian éltünk hajnal fél négy volt és a mérges kígyók éppen békára vadásztak úgyhogy meg kellett várnunk a hajnal hasadását recsegett is alaposan...mindez Fekete Afrika hahahaha
@Rodeo36:

Hogy mennyire nincs élmény arra térjünk vissza ha legközelebb hazajössz. Megyünk egy karikát mondjuk a Zagyvaróna-Cereden: hegyi szerpentin, egy nyomsávos törtaszfalt és annyi kanyar, hogy elszédülsz mire megszámolod. Azt nem garantálom, hogy a zoknit nem fosod le, de azt igen, hogy túléled :-))

Mert fekete Afrikában éjjel árok szélén nem ültem, de színes-hangos autókban amiknek rajtszám volt az oldalán, sok-sok évet ;-)
@Fabius: attól függ, hogy ki vezet, én szeretek vezetni, amiről beszéltem ott nincs tört aszfalt sem csak a sziklás köves talaj némi agyaggal puhítva...én nem hordok számokat az oldalamon...bizonyosan nagy élmény lenne de józanul nem az igazi...akkor nincsen bukéja...
@Dr. csaknézek...:

Tényleg kár, hogy nem tudtál belekötni. Sajnálom én is.

És igen, mexívtuk.
Nem mindenki és nem is egyformán, de nagyjából mindannyian 22 évet dobhatunk ki a kukába...illetve nem, mert ezeknek az éveknek is megvan, meglesz a maga szerepük, de ez számomra - és rajtam kívül sokak számára sovány vigasz...
akkor ment a jól a MALÉV amikor a "légügyi dinasztia sarja" dr. Torgyán-rokon Hingyi Beatrix a Malév igazgatótanácsában igazgatta a NEMZETI nagy társaságot...

akkor kezdődtek a bajok amikor dr. Orbán "földügyi dinasztia sarja" it (vö: szőrös talpú dakota parasztok) kezdte el kinevezni (vö. dr. dávid vitéz dr. sitt pálesz stb)

minden magáncéget államosítani kell, mert az álam az JÓGAZDA (néha jó "kis" gazda). a fides álam az mindenkit megment mindenkiről gondoskodik, mindenkinek munkát ad...
@Fabius:
Kedves Fabius! Ezt írod: "a CCA Zrt. egy olyan szakmailag elismert cég, amit respektálnak a fideszes önkormányzatok"

Találós kérdés: van-e kapcsolat a CCA Zrt a GEWINN Kft a Hepta és mondjuk a Cap Invest Kft között?
Gyurcsány egyáltalán nem hülye és már 7%-on a DK.
dr.papcsók megvédte a zuglóiak pénzét...
bár jobb lett volna ha harcol ellene...
mert nem eltűnt volna, hanem még nőne is...
süti beállítások módosítása